Na 19 DB's alleen maar damage gekregen, nu gauw wat meer DBs zoeken...
Erg blij
Bedankt voor de raad!
Erg blij
Bedankt voor de raad!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb nog maar 1 x een CDR gekregen, de rest voornamelijk damage of een stat die ik niet wilde. De rest is idd RNG en ja.. nodig is 't zekerDeadsmell schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:42:
[...]
Nee, is geen 99% kans. Heb het ook geprobeerd en kreeg om de vijf rolls ofzo iets anders dan damage aangeboden.
Maar hij verliest er niets aan om het te proberen, want de damage heeft hij toch niet nodig. Cdr wel.
[ Voor 9% gewijzigd door EricNL op 01-02-2016 14:55 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Dat inderdaad een leuke build - hier zijn inmiddels al wat varianten op, maar de essentie blijft dat het een leuke TX build is om snel mats, DB's en legendaries te farmen.EricNL schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:55:
Voor de Wizards onder ons die graag als een trein DB's willen farmen: T10 Flashfire build van Quinsane is insane. 1 Elite killen voor de In-Geom proc en daarna gewoon als een malle van elite naar elite, alles nagenoeg oneshotten. Ik speel zelf hardcore dus speel op T8, maar ik zie met crap-gear al crits van boven de 1 bil voorbij komen.
http://www.diablofans.com...ash-fire-wizard-t10-speed
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Klopt, alleen is de Wand of Woh wel essentieel toch?Vidra schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:06:
[...]
Dat inderdaad een leuke build - hier zijn inmiddels al wat varianten op, maar de essentie blijft dat het een leuke TX build is om snel mats, DB's en legendaries te farmen.
Je hebt wel iets meer nodig:Loev schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:09:
[...]
Klopt, alleen is de Wand of Woh wel essentieel toch?
[ Voor 18% gewijzigd door Vidra op 01-02-2016 15:51 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Helaas is Wand of Woh een lastige drop.Vidra schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:21:
[...]
Je hebt wel iets meer nodig:De flashfire optie van Quinsane is een combinatie van Firebird & Tal Rasha en dan samen met een RRoG. Er zijn al alternatieven met full Tal Rasha build en dan die Halo of Arlyse in the cube
- Wand of Woh
- in-geom (n the cube)
- Halo of Arlyse (in the cube)
- Tal Rasha six piece
- Nilfurs Boast (boots)
- Orb of Indefinite debt
![]()
Juristen...rofl.
Om de vijf ofzo... Zegt 'ie dan. Ik zit al over de 6 miljoen per re-roll en ik heb exact 1 keer een andere dan een damage roll aangeboden gekregen.Deadsmell schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:42:
[...]
Nee, is geen 99% kans. Heb het ook geprobeerd en kreeg om de vijf rolls ofzo iets anders dan damage aangeboden.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
InderdaadTektoon schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:44:
Een goed alternatief is de build van Mouzetc. Speel je nog een originele tweaker build ook. Met deze build heb ik trouwens ook 'Years of War' gedaan: grift 55.
Als je toch voor een Woh build gaat kan je die wand beter craften.
[...]
Juristen...rofl.![]()
[ Voor 16% gewijzigd door Vidra op 01-02-2016 15:52 ]
Het is ook meer een 'vrije' tijd setup doel is 60 - 70 (in team te halen). Voor solo blijf ik bij mijn Impale DH.schaapiej schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:55:
[...]
Probeer wat wennen aan de Teaguk.
M6 dit season is voor mij de eerste waar ik die gem echt gebruik en vind het met deze vrij simpel omdat je toch de hele tijd CA aan het knallen bent!
Intussen daarmee GR73 (solo) gedaan en nog genoeg rek in gear. Denk dat de damage van Enforcer een heel stuk minder oplevert dan de Teaguk.
Al ben ik het wel eens dat het fucked is als je je stacks kwijt bent of iets te lang moet laden en je daarmee je stacks kwijt bent! (van dat laatste zelf eigenlijk geen last)
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Frozen orb is ook leuke build voor TX: http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/72299296
Movies: letterboxd
Nou dat is nog best een lijstje ... succes met farmendesjaak909 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:07:
[...]
Frozen orb is ook leuke build voor TX: http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/72299296
Heb alleen mijn gear zo te zien op andere wiz, wat mist is shame of delsere belt, unstable scepter, triumvirate, F&R en rest tal's
Meer attack speed zorgt voor een snellere damage opbouw van thorns en daarnaast voor een snelle opbouw van Stricken stacks. De voordelen van een hoge attack speed komen dus vooral tot uiting bij single targets als bosses en champions e.d. Vijanden die je niet one-shot. En natuurlijk voor je Life on Hit.Nitrogun schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:21:
Ik speel nu al tijdje invoker Crusader en vraag me sterk af hoeveel invloed de +AS van een wapen echt geeft. Ik heb nu een redelijke ancient Barber zonder +AS. Ik verneem in Rifts dat ik de meeste stacks krijg van mijn blocks en met attacks slechts 8 stacks kan produceren, terwijl in een grote groep mops ik wel 35 stacks kan produceren.
Daarnaast heb ik met vrienden wat GR 60+ geprobeerd, maar zelfs met provoke heb ik erg moeite om klappen te vangen. Mijn thorns stacks komen vaak niet boven de 15 uit dan en verhoudingsgewijs doe ik dan weinig dmg. Ik heb maar besloten mijn Iron Heart te droppen uit de cube en met nemesis bracers actief rond te lopen. De extra packs uit shrines maken mijn mindere dmg min of meer goed haha.
[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 01-02-2016 16:31 ]
heb de gear al, zit alleen op mijn andere wiz/stashVidra schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:19:
[...]
Nou dat is nog best een lijstje ... succes met farmen
Ik snap de observatie wel...IAS breakpoints op 'normale attacks' (= niet monks, om maar wat te noemen) halen puur met IAS schiet echt niet zoveel op. Wil je echt een beetje snelheid, dan moet je minimaal de passive voor basic attack speed. Daarnaast wil je Fervor en de 15% van Gorok. Dan op gear nog de %'s die je een breakpoint verder helpen. Ik kan vanavond wel ff iets in Excel gooien om een idee te geven.Deadsmell schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:25:
[...]
Meer attack speed zorgt voor een snellere damage opbouw van thorns en daarnaast voor een snelle opbouw van Stricken stacks. De voordelen van een hoge attack speed komen dus vooral tot uiting bij single targets als bosses en champions e.d. Vijanden die je niet one-shot. En natuurlijk voor je Life on Hit.
Bij mij zorgt Heart of Iron voor ca. 12% van mijn totale thorns damage. Ik vind dat eigenlijk te significant om in grifts iets anders te gebruiken. Heb wel op veel (5) items nog geen thorns en weinig ancient. Hoe zit dat bij jou?
Dan lekker voor Enforcer gaan! Scheelt je wat Teaguk-frustratie..Goldman schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:56:
[...]
Het is ook meer een 'vrije' tijd setup doel is 60 - 70 (in team te halen). Voor solo blijf ik bij mijn Impale DH.
Kreeg pijn aan m'n poot van die build! Zal vast iets verkeerd hebben gedaan wat betreft de speelstijl maar het rammen op die knoppen gaf mij binnen een half uur een minder prettig gevoel. Niet eerder gehad!EricNL schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:55:
Voor de Wizards onder ons die graag als een trein DB's willen farmen: T10 Flashfire build van Quinsane is insane. 1 Elite killen voor de In-Geom proc en daarna gewoon als een malle van elite naar elite, alles nagenoeg oneshotten. Ik speel zelf hardcore dus speel op T8, maar ik zie met crap-gear al crits van boven de 1 bil voorbij komen.
http://www.diablofans.com...ash-fire-wizard-t10-speed
Ik heb alleen op mijn ringen en amu geen thorns. Verder is mijn Thorns gem inmiddels 64. ik geloof dat ik met heart of Iron ongeveer rond de 260000 sheet dmg van thorns kom. Ik meen iets van 24000 thorns van de heart of Iron te krijgenDeadsmell schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:25:
[...]
Meer attack speed zorgt voor een snellere damage opbouw van thorns en daarnaast voor een snelle opbouw van Stricken stacks. De voordelen van een hoge attack speed komen dus vooral tot uiting bij single targets als bosses en champions e.d. Vijanden die je niet one-shot. En natuurlijk voor je Life on Hit.
Bij mij zorgt Heart of Iron voor ca. 12% van mijn totale thorns damage. Ik vind dat eigenlijk te significant om in grifts iets anders te gebruiken. Hoe zit dat bij jou?
Heb wel op veel (5) items nog geen thorns en weinig ancient.
Gewoon even een scriptje bouwen voor je muis/toetsenbord ... eventueel kan je met AutoHotKey ook een heel eind komen.schaapiej schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:42:
[...]
Dan lekker voor Enforcer gaan! Scheelt je wat Teaguk-frustratie..![]()
[...]
Kreeg pijn aan m'n poot van die build! Zal vast iets verkeerd hebben gedaan wat betreft de speelstijl maar het rammen op die knoppen gaf mij binnen een half uur een minder prettig gevoel. Niet eerder gehad!
Of gewoon numlock, werkt ook met 3 skills ipv 1.Vidra schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:56:
[...]
Gewoon even een scriptje bouwen voor je muis/toetsenbord ... eventueel kan je met AutoHotKey ook een heel eind komen.
Op sommige keyboards werkt het gewoon niet lekker met numlock, ik had er zelf issues mee, heb dat maar even anders opgelost met AHKNephalem schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:19:
[...]
Of gewoon numlock, werkt ook met 3 skills ipv 1.
Ik heb daar al minimaal 2000 DB's tegenaan gegooid, maar nog steeds geen Wand of WohTektoon schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:44:
Als je toch voor een Woh build gaat kan je die wand beter craften.
RNGesus is a bitchJoostBaksteen schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:30:
[...]
Ik heb daar al minimaal 2000 DB's tegenaan gegooid, maar nog steeds geen Wand of Woh
Die 99% heb je waarschijnlijk van mij in de chat gelezen, het was niet bepaald steunend op feiten, maar het benadert mijn ervaring wel. Misschien 95% maar doorgaans als je min-max damage rerolled heb je echt veel geluk nodig om niet veel mats kwijt te zijn. Op mijn Pig Sticker heb ik het opgegeven toen mijn rerolls 10.000.000+ gold kostten. Na 50 of 60 rerolls had ik nog steeds maar één maal een andere stat gezien (gelukkig IAS, wel aan 5% maar).Krullebol.nl schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:40:
[...]
Inderdaad een erg mooi wapen.. Kan alleen behoorlijk veel resources kosten om 10% CDR te krijgen. Ik heb gisteren al heel wat mats verbrand en heb nog maar 6%![]()
(99% kans op een nieuwe damage roll namelijk)
Hoe je aan eens elke 5 rolls voor min-max damage rerolls komt snap ik niet, tenzij massive geluk of je geen 5-stat item rerolled met een Ramaldini's nog eens erbij. Dan is de keuze vrij klein in beschikbare stats.Deadsmell schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:42:
Maar hij verliest er niets aan om het te proberen, want de damage heeft hij toch niet nodig. Cdr wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Phuncz op 01-02-2016 18:03 ]
Klagen helptDeadsmell schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:22:
[...]
Battle.net updates zijn sinds season 5 start wel iets verbeterd, maar goed is het nog steeds niet. Vaak wordt mijn profiel maar deels bijgewerkt. Wel het poppetje, maar niet de cube items of iets dergelijks. En nog maar één keer per dag ofzo. Ben het maar zelf bij gaan houden in de character planner.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Kans op een Woh via upgrade is 1/10. Dat is dan 1 op 250 DB's (kost 25 peer keer toch? anders is het 50/keer). Je zou er al acht moeten hebben dus. Zometeen krijg je er vijf achter elkaar.JoostBaksteen schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:30:
[...]
Ik heb daar al minimaal 2000 DB's tegenaan gegooid, maar nog steeds geen Wand of Woh
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
ik heb zelf nog geen akkarat awakening gevonden en gebruik blood brother in de cube en molten wildebeest ipv gogok. Mijn gems zijn nog ergens rond level 57 of zo maar ik kan al zeker GRs aan laag in de 60 met mijn pigsticker. Denk dat vooral blood brother je dus erg zal helpen, zowel defensief als offensief!Nitrogun schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:43:
[...]
Ik heb alleen op mijn ringen en amu geen thorns. Verder is mijn Thorns gem inmiddels 64. ik geloof dat ik met heart of Iron ongeveer rond de 260000 sheet dmg van thorns kom. Ik meen iets van 24000 thorns van de heart of Iron te krijgen
Ik snap de strategie achter de AS wel voor stricken stacks, maar deze stacks verhogen bijv je base dmg ook. Als je deze er af rolt voor bv AS vraag ik mij af wat de netto winst is en waar het omslagpunt zit. Life on hit snap ik ook.
Ik heb overigens zeer veel moeite om mijn items up te graden naar Ancient. Soms vind ik wel een ancient item, maar dan zijn de rolls dermate dat ik ze niet kan gebruiken. Als ik bijvoorbeeld 100 all resist drop kan ik dat direct merken in mijn survivabilty. Het zal erg veel tijd kosten om dit char te perfectioneren denk ik of ik moet ineens een lucky streak krijgen
[ Voor 6% gewijzigd door micha88 op 01-02-2016 19:14 ]
Welke kant wil je precies op?_Peter2_ schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:21:
[...]
Klagen helpt
Mijn wizard is bijgewerkt.
Intussen lukt GR50 zonder al teveel problemen.
Wat kan ik het beste doen om iets verder te komen?
Wat ik nu doe is TP in groep mobs (triggered Arcane meteor en APD) cast EB en Blizzard en recover mana met primary skill (ook meteen 4x bonus van Tal Rasha).
Nadeel is dat sommige mobs mij toch vrij snel killen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd

Zeer net! Ik mis nog een paar items voordat ik ook over kan stappen naar een LoN build. Voornamelijk een Ancient Lakumbra en één van de twee ringen in de LoN set. Alhoewel het met 11 ancients misschien ook al wel de moeite waard is. Vanavond maar eens proberen.Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:32:
HiHa... ben er bijna doel van 80 solo is in zicht
[afbeelding]
Voor de geïnteresseerden hier de build link
http://eu.battle.net/d3/e...ertoNLD-2137/hero/8772890
Ik speelde eerst met bloodbrother in mijn cube, maar ik vind de cooldown van akarat awakening veel lekkerder spelen. Defensief heb ik niet veel te lijden, maar offensief wil ik misschien mijn gogok nog vervangen voor bane of de trapped.micha88 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:06:
[...]
ik heb zelf nog geen akkarat awakening gevonden en gebruik blood brother in de cube en molten wildebeest ipv gogok. Mijn gems zijn nog ergens rond level 57 of zo maar ik kan al zeker GRs aan laag in de 60 met mijn pigsticker. Denk dat vooral blood brother je dus erg zal helpen, zowel defensief als offensief!
Edit: overigens heb ik ook bombardment ipv consecration, dan zijn de auto-bombards sterker en kun je als het nodig is in de phys rotation van CoE er nog een sterke bombard overheen gooien
GratzVerwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:32:
HiHa... ben er bijna doel van 80 solo is in zicht
[afbeelding]
Voor de geïnteresseerden hier de build link
http://eu.battle.net/d3/e...ertoNLD-2137/hero/8772890
Nee, ik doelde eigenlijk meer op het gevoel van hoeveel gambles, dat was niet iets statistisch wat ik ergens gelezen had...Phuncz schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:02:
[...]
Die 99% heb je waarschijnlijk van mij in de chat gelezen, het was niet bepaald steunend op feiten, maar het benadert mijn ervaring wel. Misschien 95% maar doorgaans als je min-max damage rerolled heb je echt veel geluk nodig om niet veel mats kwijt te zijn. Op mijn Pig Sticker heb ik het opgegeven toen mijn rerolls 10.000.000+ gold kostten. Na 50 of 60 rerolls had ik nog steeds maar één maal een andere stat gezien (gelukkig IAS, wel aan 5% maar).
[ Voor 6% gewijzigd door Krullebol.nl op 02-02-2016 08:02 ]
Verwijderd
Ik heb de gold streak gehaald door gewoon een Gilded baron om te leggen op Tx (als je'm vindt dan eerst een Leoric's crown met Emerald aantrekken en wat andere GF gear).. zat ruim boven de 50 mil toen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:21:
Welke conquest halen de meesten hier voor Journey achievements te halen?
Verwijderd
Waarom heb ik zelf niet aan Leoric's Crown gedacht haha.. Nice strategy!Krullebol.nl schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:24:
[...]
Ik heb de gold streak gehaald door gewoon een Gilded baron om te leggen op Tx (als je'm vindt dan eerst een Leoric's crown met Emerald aantrekken en wat andere GF gear).. zat ruim boven de 50 mil toen.
Ben eerst ook begonnen met het op de Corvus manier (in Act V, hele floor doorrennen en uiteindelijk alles omleggen en looten), maar dat lukte mij niet.
Ah misschien is die dan ook het proberen waard. Hoewel ik probeer zo min mogelijk legs te bewaren omdat anders mijn stash zo snel vol zitVerder heb ik Grift 45 zonder set-items gehaald. Dit was voor de Crusader aardig makkelijk te doen met wat random spul.
Avarice is iets wat je makkelijk kan halen bij een Gilded baron of een Bandit shrine.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:21:
Ik heb me vooral gericht op Avarice, maar uiteindelijk kwam ik niet verder dan 27 mil streak.
Dit was met een maxed Boon of the Hoarder, en clearde een hele rift voordat ik het goud ging oprapen. Maar halverwege was het goud gewoon verdwenenDus dat werkt ook niet, of ik moet alles meteen oprapen en zorgen dat ik genoeg kills maak om die streak up te houden. Ben bang dat je er anders echt niet komt zonder Gilded Baron (die overigens helemaal van t spel lijkt te zijn verdwenen)
Wil het namelijk wel op TX doen ivm gold find bonus, maar dan oneshot ik de packs nog niet.
Ook gisteravond geprobeerd Act I-V binnen het uur te clearen, maar samen met een wiz kwamen we op 1:27u uit.. Nu heb ik m'n build wel geoptimaliseerd naar Danetta's infinivault, dus zou nu wel sneller moeten gaan. Vanavond ofzo maar weer een poging wagen, als nog mensen willen meedoen, ik zal vanavond nog wel in de Tweakers community een berichtje zetten als we willen beginnen!
[ Voor 22% gewijzigd door Mad-Matt op 02-02-2016 08:34 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Avarice wilde mij ook niet lukken, dus ik richt me nu even op Super Human. Die gaat gemakkelijk zijn, zodra ik de juiste gear bij elkaar heb. Wellicht haal ik Avaritia in de tussentijd. Ik ga nog wel een poging doen voor Avarice, na alle tips die hier de afgelopen dagen gepost zijn. Anders ga ik Years of War proberen te doen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:21:
Ik heb me vooral gericht op Avarice, maar uiteindelijk kwam ik niet verder dan 27 mil streak.
Dit was met een maxed Boon of the Hoarder, en clearde een hele rift voordat ik het goud ging oprapen. Maar halverwege was het goud gewoon verdwenenDus dat werkt ook niet, of ik moet alles meteen oprapen en zorgen dat ik genoeg kills maak om die streak up te houden. Ben bang dat je er anders echt niet komt zonder Gilded Baron (die overigens helemaal van t spel lijkt te zijn verdwenen)
Wil het namelijk wel op TX doen ivm gold find bonus, maar dan oneshot ik de packs nog niet.
Ook gisteravond geprobeerd Act I-V binnen het uur te clearen, maar samen met een wiz kwamen we op 1:27u uit.. Nu heb ik m'n build wel geoptimaliseerd naar Danetta's infinivault, dus zou nu wel sneller moeten gaan. Vanavond ofzo maar weer een poging wagen, als nog mensen willen meedoen, ik zal vanavond nog wel in de Tweakers community een berichtje zetten als we willen beginnen!
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 02-02-2016 08:42 ]
Heb er tot nu toe 3 gehaald (en daar zal het ook wel bij blijvenVerwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:21:
Juniper RWD
Ik ben geen expert op dit gebied hoor, maar volgens mij is de flash fire wizard een speed farm build en geen grift push build. Misschien zit daar je probleem.Shiro schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:49:
Voor de flash fire wizzards onder ons, ik kan inmiddels vrij makkelijk GR50 aan, zolang In-Geom proc actief is, maar 15 seconden is opzich best wel kort. Gebeurt regelmatig dat ik dan geen elite of shrine tegen kom om de proc op te houden. Ik weet dat je ook onbeperkt kan teleporteren met de proc, maar zelfs dan komt het met regelmaat voor dat ik niks tegenkom of mijn proc op te houden.
Is het een gevalletje pech of doe ik iets verkeerd? Ook het opstarten om de eerste elite groep te vinden is, afhankelijk van wat je tegenkomt, best wel pijnlijk
Juniper RWD
Kan ook zeker!Shiro schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:54:
Ja klopt, het is ook meer een speedfarm, maar hoger dan GR50 moet het toch ook wel aankunnen
Ik heb deze gehaald in act 5 de weg naar Adria. Ik kwam tot 80mil streak in mijn 2e poging met lvl 50 boon of the hoarder. De truc is dat je eerst helemaal naar achteren moet in de map om alle deuren open te doen en al die kleine beestjes te spawnen. Op dat moment moet je dus nog niets slopen. Op het moment dat je helemaal achteraan bent loop je terug naar de ingang en sloop je alles. Daarbij doe je natuurlijk zoveel mogelijk GF aan, denk aan Gold Skin, GoldWrap en Kymbo's Gold, of zelfs een sunkeeper als je het kan hebben met DMG.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:21:
Dit was met een maxed Boon of the Hoarder...
Niets slopen is makkelijk gezegd dan gedaan met een Invoker build. Die kleine beestjes slaan zichzelf kapot op me.Nitrogun schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:13:
[...]
Ik heb deze gehaald in act 5 de weg naar Adria. Ik kwam tot 80mil streak in mijn 2e poging met lvl 50 boon of the hoarder. De truc is dat je eerst helemaal naar achteren moet in de map om alle deuren open te doen en al die kleine beestjes te spawnen. Op dat moment moet je dus nog niets slopen. Op het moment dat je helemaal achteraan bent loop je terug naar de ingang en sloop je alles. Daarbij doe je natuurlijk zoveel mogelijk GF aan, denk aan Gold Skin, GoldWrap en Kymbo's Gold, of zelfs een sunkeeper als je het kan hebben met DMG.
60 is te doen hoor ook met matige gear, alleen wat pijnlijker als je niet door kunt racen dus iets meer toughness nodig. Halo is dan idd hele goeie optie.Shiro schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:54:
Ja klopt, het is ook meer een speedfarm, maar hoger dan GR50 moet het toch ook wel aankunnen, daarnaast, hoe houden ze de proc op als je elke keer je death breath moet oprapen?
Ofwel, eigenlijk gewoon benieuwd naar andere flash-fire wizzards ervaring hoe ze de in-Geom proc zo veel mogelijk actief houden. Moet toch wat meer zij dan Nemesis en rond teleporteren met de proc van elite naar elite, want soms kom je ze echt na 10 teleports nog niet tegen.
Zag hier op het forum of in-game in de clanchat een tip op het level tot het einde te lopen zonder gem in je wapen en wat andere thorns weg te halen. En dan de terugweg wel alles te equippen.Deadsmell schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:17:
[...]
Niets slopen is makkelijk gezegd dan gedaan met een Invoker build. Die kleine beestjes slaan zichzelf kapot op me.
Opzich is het niet echt lastig, je trekt andere(niet thorns) gear aan en zet een swiftmount in je cube. Op het moment dat je achterin de dungeon bent zet je akkarat aan en TP je naar base(in akkarat kun je niet interupted worden). Daar trek je GF en sloop gear aan en gaan met die aardappelDeadsmell schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:17:
[...]
Niets slopen is makkelijk gezegd dan gedaan met een Invoker build. Die kleine beestjes slaan zichzelf kapot op me.
Doel is GR60 te halen. Ik heb weliswaar een volledig Delsere set lliggen, maar weinig tot geen Ancients.Bokkie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:05:
[...]
Welke kant wil je precies op?
Tals wow build is voornamelijk farmen, trick met eb spam is dat je moet blijven bewegen, dus de endless walk set heeft minder toegevoegde waarde. de damage reduction is nice, maar die kan je dan beter van andere dingen packen.
Optie is om aquila cuirass in he cube stoppen bijv voor mitigation. Voor echt hogere grifts zul je denk ik toch moeten gaan overstappen naar dmo build
Zelf heb ik met verschillende setups met mijn gear http://eu.battle.net/d3/e...nbaatar-1668/hero/1585277 neit hoger dan grift 56 gehaald, en dat was met mazzel met rift samenstelling en pylons.
Damage wise redde ik het wel, maar mitigation was gewoon niet genoeg.
Uh, denk dat je 2 conquests door elkaar haaltKrullebol.nl schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:25:
Voor de 3e conquest ga ik denk ik proberen de 6 set-dungeons te halen.. Ik heb er nu 2 (1x Crus en 1x Monk).
Ik heb voor beide classes aardig wat items bewaard (ook alle set-items), dus maar zien hoe ver ik daar mee kom...
[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 02-02-2016 09:32 ]
Tekst aangepast, mijn hoofd en handen werken soms niet correct samen.
Hehe, deurtjes openen was de gouden tip. Heb hem gehaald. Thanks!Nitrogun schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:13:
[...]
Ik heb deze gehaald in act 5 de weg naar Adria. Ik kwam tot 80mil streak in mijn 2e poging met lvl 50 boon of the hoarder. De truc is dat je eerst helemaal naar achteren moet in de map om alle deuren open te doen en al die kleine beestjes te spawnen. Op dat moment moet je dus nog niets slopen. Op het moment dat je helemaal achteraan bent loop je terug naar de ingang en sloop je alles. Daarbij doe je natuurlijk zoveel mogelijk GF aan, denk aan Gold Skin, GoldWrap en Kymbo's Gold, of zelfs een sunkeeper als je het kan hebben met DMG.
Gewoon wachten op een Gilded Baron, heb die achievement gehaald zonder er erg in te hebben met mijn Crusader. Met de Gilded Baron ben je er al zo goed als, dan nog even blijven killen en je bent er helemaal.Deadsmell schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:17:
[...]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Heb hem net gehaald in Ruins of Corvus!Angeloonie schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:33:
[...]
Gewoon wachten op een Gilded Baron, heb die achievement gehaald zonder er erg in te hebben met mijn Crusader. Met de Gilded Baron ben je er al zo goed als, dan nog even blijven killen en je bent er helemaal.
Ook mooiDeadsmell schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:34:
[...]
Heb hem net gehaald in Ruins of Corvus!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Er zijn een hoop dingen veranderd door de patches heen, dus het is niet zo raar dat je weer moet wennen. Als je de 1e versie van D3 vergelijkt met de laatste patch heb je eigenlijk 2 compleet verschillende spellen.icemotion schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:37:
Als ik zo de laatste posts doorlees snap ik er geen hout van xD
Onlangs weer begonnen wat D3 te spelen zonder Reaper. Wel een seasonal hero aangemaakt (wizard for now) en een dagje wat levelen.
Heb er lig weer zoveel lol in dat ik toch maar eens ga upgraden zodat ik ook bounties en rifts kan gaan doen.
En act 5 spelen.. en Crusader uitproberen..
Verwijderd
Ik heb hem zonet gedaan zonder Leoric's Crown. Had GF op maximaal, max Boon of the Hoarder, Goldskin, Gladiator Gauntlets en Sun Keeper. En dan eerst alle deurtjes openen in Ruins of Corvus en een zo groot mogelijk deel van de map verkennen, zodat je lange doodlopende stukken kunt vermijden.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:53:
Goede tips allemaal voor AvariceNou zou ik 'm wel moeten halen vanavond! Mijn EW amulet heeft ook 78% goldfind, dus alleen Leorics Crown met n emerald en dan dat stuk van Act V doorlopen, lijkt me aardig solid
Nou ja, ik ben nu aan het kijken of ik nog een Collector's edition te pakken kan krijgen. Ik hou van die extra's als artbooks etc.Sabrac schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:39:
Zou het zeker doen, zonder RoS spelen mis je echt heel veel, denk dat RoS ongeveer 4x meer content toevoegt dan dat de basis game heeft. Vooral Rifts / Greater Rifts is (persoonlijk) een van de leukste game modus.
Ja, het is meer "haal level 70" plus een lading dingen die een stukje moeilijker dan dat zijn.icemotion schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:58:
[...]
Maar ik begrijp in ieder geval dat de seasonal journey dingen nog wel een stuk lastiger worden dan "haal level 35" enzo
Ik zit precies op dezelfde plek! 3/6 heb nu 1 gem lvl 65 dus moet er nog 2, GR70 solo zal inderdaad het lastigste zijn denk ik, hoewel met wat geluk ook wel te doen moet zijn. En de 3e conquest zal ook wat tijd vergen. Heb nu 3 masteries, zit te denken om 8 te halen en daarbij de 4 van crusader. Die pennant vind ik erg gaaf namelijk.Deadsmell schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:17:
[...]
Zit nu op 3/6 van het Guardian chapter, maar het zit niet mee. Met mijn Invoker Crusader net een grift 70 geprobeerd waarin echt alles tegen zat. Weinig elites, als ze er waren alleen maar blauwe, veel doodlopende stukken en weinig pylons. En na afloop van mijn grift 69 twee 90% upgrade pogingen failed. *zucht*
Ik wil ook graag verder met Guardian maar loop vast vanaf Grift 61, ik mis nog echt essentiele items (Endless walk set en de Justice Lantern). Als ik deze heb zal ik vast weer een stuk verder komen.Deadsmell schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:17:
[...]
Zit nu op 3/6 van het Guardian chapter, maar het zit niet mee. Met mijn Invoker Crusader net een grift 70 geprobeerd waarin echt alles tegen zat. Weinig elites, als ze er waren alleen maar blauwe, veel doodlopende stukken en weinig pylons. En na afloop van mijn grift 69 twee 90% upgrade pogingen failed. *zucht*
Ik wil de journey nog even halen met Invoker en daarna over op LoN Bombardment. Heb wel alles al ancient, maar niet echt de meest handige stukken voor de build.
Oei, ik heb een gevoelige snaar geraakt zie ik.Douweegbertje schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:28:
[...]
Dikke butthurt.
Moet je compleet asociaal zijn om HC te spelen trouwens? Zo te zien wel.
Het is meer dat iedereen hier gezellig zit en jij moet je negatieve mening erdoorheen duwen terwijl iemand een zeer nette prestatie heeft neergezet.Sileh schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:16:
[...]
Oei, ik heb een gevoelige snaar geraakt zie ik.
Sorry maar ik vind persoonlijk non-HC gewoon niet indrukwekkend.
Ik wou hier ook op reageren maar sluit me aan bij bovenstaande post.Sileh schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:16:
[...]
Ik speel beide maar elke prestatie die iemand neer zet is voor die persoon iets goeds, hoeft niet meteen negatieve opmerking over te komen.Sileh schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:16:
[...]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
[ Voor 6% gewijzigd door Loev op 02-02-2016 12:49 ]
Ik zou zeggen, doe het eerst even na (niet indrukwekkend, dus zoveel moeite kan het niet zijn toch?).Sileh schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:16:
APD bracers en een halo ring in de cube geven je een bak extra thoughness, daar kan je nog een grote stap maken.Loev schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:48:
Ging lekker gisteren, waar ik eerst strandde bij GR50 ging dat gisteren heel makkelijk met mijn ancient The Shame of Delsere belt en Triumvirate in de cube. (gekregen bij rare naar leg upgraden) Ik merk wel dat een stukje extra survival handig zou zijn. Vanavond door en kijken waar de lat ligt
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Loev-2488/hero/71954019
Welke spell of ability zorgt ervoor dat enemies stunned worden?Grin schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:00:
[...]
APD bracers en een halo ring in de cube geven je een bak extra thoughness, daar kan je nog een grote stap maken.
Weet niet meer zo goed wat de cube in D2 deed, in D3 kan je de ability van een legendary in de cube stoppen. Zodoende heb je meer keuzevrijheid welke abilities je krijgt zonder dat je de items moet dragen.icemotion schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:04:
Om me toch al vast wat voor te bereiden op RoS en in een poging dit topic wat beter te snappen vraag ik me toch af wat bepaalde dingen zijn zoals;
Cube (vast niet zoiets als de Cube in Diablo 2..)
Grift 55 (Grift zal vast Greater rift zijn, maar wat is dan het nummertje?)
[ Voor 53% gewijzigd door Loev op 02-02-2016 13:11 ]
Sluit me helemaal bij deze opmerking aan... Ik was van de week uitermate trots op mezelf dat ik GRift 25 haalde op mijn wizard (ben zelf pas bijna twee weken met Diablo 3 bezig). Ik weet dat ik mezelf vast nooit kan meten met de grote jongens, maar ik vind het leuk als ik iedere keer weer een stapje hoger kom, daar gaat het mij om in een spel.4th schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:42:
[...]
Ik speel beide maar elke prestatie die iemand neer zet is voor die persoon iets goeds, hoeft niet meteen negatieve opmerking over te komen.
Je halo doet ditLoev schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:08:
[...]
Welke spell of ability zorgt ervoor dat enemies stunned worden?
Nu ik Avarice gehaald heb liggen de opties weer helemaal open voor conquests. Momenteel kost Super Human me de minste moeite, als rng een beetje mee zit. Vrij gemakkelijke conquest, maar kost even wat tijd om de gear bij elkaar te sprokkelen. Ik ga nu eerst grift 70 even halen en mijn gems upgraden, daarna weer terug naar hc om de journey te voltooien.Nitrogun schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:46:
[...]
Ik zit precies op dezelfde plek! 3/6 heb nu 1 gem lvl 65 dus moet er nog 2, GR70 solo zal inderdaad het lastigste zijn denk ik, hoewel met wat geluk ook wel te doen moet zijn. En de 3e conquest zal ook wat tijd vergen. Heb nu 3 masteries, zit te denken om 8 te halen en daarbij de 4 van crusader. Die pennant vind ik erg gaaf namelijk.
Ahh! Dat wist ik nietTemp2264 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:10:
[...]
Je halo doet dit
Your Ice Armor now reduces damage from melee attacks by 50–60% and automatically casts Frost Nova whenever you take 10% of your Life in damage.
frozen geld als stunned
De Cube in D2 was er vooral om items te upgraden enzo; 3 gems van 1 type werd 1 gem van hetzelfde type maar dan een level hoger etc. Eigenlijk een beetje de functies die de jeweler en blacksmith nu doen.Loev schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:08:
[...]
Weet niet meer zo goed wat de cube in D2 deed, in D3 kan je de ability van een legendary in de cube stoppen. Zodoende heb je meer keuzevrijheid welke abilities je krijgt zonder dat je de items moet dragen.
Het nummer staat voor de moeilijkheid. GR45 = T10 dit schaalt onbeperkt mee.
Kijk, dat is waar het subjectief word. Ik had met grift 60 HC een lagere rank op solo leaderboard dan dat grift 80 op SC geeft.Zarhrezz schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:00:
[...]
Ik zou zeggen, doe het eerst even na (niet indrukwekkend, dus zoveel moeite kan het niet zijn toch?).
Zolang je het niet zelf beter gedaan hebt, heb je wat mij betreft geen recht van spreken.
Eventueel nog Aquilla in de cube, scheelt ook een heel stuk!Grin schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:00:
[...]
APD bracers en een halo ring in de cube geven je een bak extra thoughness, daar kan je nog een grote stap maken.
Ik was van plan om zelf te gaan levelen maar wellicht toch maar een boost vragen.Deadsmell schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:11:
Als er trouwens nog iemand een boost wil op hc, vraag het gerust in game. Het zal niet heel rap gaan, want mijn sweet spot zit momenteel bij T7-T8, maar het is beter dan niets.
[ Voor 41% gewijzigd door schaapiej op 02-02-2016 13:29 ]
Sure, heb je toevallig ook de post van Temp gezien met alle HC records die we in S4 en S3 hebben gehaald?Sileh schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:18:
[...]
Kijk, dat is waar het subjectief word. Ik had met grift 60 HC een lagere rank op solo leaderboard dan dat grift 80 op SC geeft.
Ik zou zeggen, doe dat na voordat je recht van spreken hebt. (HC is even makkelijk toch?)
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Het verschil tussen hoog & laag onderscheiden is zeker ook moeilijk?Sileh schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:18:
[...]
Kijk, dat is waar het subjectief word. Ik had met grift 60 HC een lagere rank op solo leaderboard dan dat grift 80 op SC geeft.
Ik zou zeggen, doe dat na voordat je recht van spreken hebt. (HC is even makkelijk toch?)
HC 60 is een mooie prestatie, dat doe ik je niet na. SC 80 is ook een mooie prestatie, dat doe ik ook niet na.Sileh schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:18:
voor conquerer moet ik alleen nog TX onder 3 mins. Is het gewoon wat geluk met rift oid? heb toch wel wat speed builds geprobeerd maar nog steeds niet gehaaldDeadsmell schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:11:
[...]
Nu ik Avarice gehaald heb liggen de opties weer helemaal open voor conquests. Momenteel kost Super Human me de minste moeite, als rng een beetje mee zit. Vrij gemakkelijke conquest, maar kost even wat tijd om de gear bij elkaar te sprokkelen. Ik ga nu eerst grift 70 even halen en mijn gems upgraden, daarna weer terug naar hc om de journey te voltooien.
Als er trouwens nog iemand een boost wil op hc, vraag het gerust in game. Het zal niet heel rap gaan, want mijn sweet spot zit momenteel bij T7-T8, maar het is beter dan niets.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Even meelopen met een flash fire Wizz...Mofkees schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:02:
[...]
voor conquerer moet ik alleen nog TX onder 3 mins. Is het gewoon wat geluk met rift oid? heb toch wel wat speed builds geprobeerd maar nog steeds niet gehaald![]()
Weet iemand een build om deze maar snel te halen? dan heb ik eindelijk season journey af...
Ik heb TX onder 3 minuten niet zelf gedaan, maar gehaald toen ik een paar riftjes mee liep met een flash fire wizard. We richtten ons helemaal niet op tijd, maar bij toeval gehaald.Mofkees schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:02:
[...]
voor conquerer moet ik alleen nog TX onder 3 mins. Is het gewoon wat geluk met rift oid? heb toch wel wat speed builds geprobeerd maar nog steeds niet gehaald![]()
Weet iemand een build om deze maar snel te halen? dan heb ik eindelijk season journey af...
Na een screen-frozen dood bij HC ben ik verder gegaan met WD (gelukkig zijn er altijd wat mensen voor boosten en ik had nog wat items gespaard). Kan wel weer lekker T6/7 farmen en gems naar 25 brengen i.i.g. Misschien met chicken maar ooit TX onder 3 mins proberen, maar er is nog een lange weg te gaan.
Als je een T10 rift in korte tijd hebt gehaald, dan is dat niet de T9 in vier minuten. Daarvoor moet je een T9 rift doen. Hier kan je ze allemaal bekijken. Speed rift achievements staan ook tussen je normale achievements._Peter2_ schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:45:
Kun je zo'n journey step ook zien als je nog niet op dat hoofdstuk zit?
Ik heb een T10 rift binnen erg korte tijd gehaald met een journey step, maar kan niet zien of dit nu de T9 binnen 4 minuten of de T10 binnen 3 minuten was (aangezien ik nog een set dungeon moet masteren voor mijn huidige journey)
Volgens mij telt de T10 binnen 3 ook als de T9 binnen 4. Voor de T9 binnen 4 minuten mag je ook een T10 rift doen iig).Deadsmell schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:57:
[...]
Als je een T10 rift in korte tijd hebt gehaald, dan is dat niet de T9 in vier minuten. Daarvoor moet je een T9 rift doen. Hier kan je ze allemaal bekijken. Speed rift achievements staan ook tussen je normale achievements.
haha, en ik maar denken dat doodgaan jouw kerncompetentie wasMofkees schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:16:
oh die is niet solo-only dus. Dan maar eens leechen vanavond, ben ik goed in
Maak maar geen zorgen, die blijft zeker ook. Echter moet ik wel steeds nieuwe kerncompetenties erbij ontwikkelen hoordesjaak909 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:22:
[...]
haha, en ik maar denken dat doodgaan jouw kerncompetentie was
hoeveel cooldown heb je?_Peter2_ schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:18:
Heb vanavond een nieuwe Tal Rasha's Unwavering Glare gevonden.
Wat kan ik hierop het best rerollen? Ik denk zelf de CHC.
Even nagekeken: ik heb welgeteld 12.5% CDR (Diamond in helm). Verder geen CDR uit paragon en geen CDR op gear.Bokkie schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:22:
[...]
hoeveel cooldown heb je?
Ander is het een optie om er CDR op te rollen.
Zelf run ik un met 56% en nog een beetje, Als je teaguk runt wil je rond dit punt zitten om je stacks te kunnen builden met EB zonder in geom buff
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq