Het spel. D3 lagt apenballen op het moment. Maandag had ik zo'n gigantische lag op 65 dat ik een disconnect kreeg...Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:23:
Gisteravond wat grift 70 runs gedaan met een groepje tweakersMaar eigenlijk voor het eerst dat ik zo erg last van lag had, wat soms wel een death veroorzaakte... Ligt dat aan mijn computer, aan mijn internetverbinding, of aan het spel?
Verwijderd
Daar eindigde de avond ook inderdaad meeGrin schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:43:
[...]
Het spel. D3 lagt apenballen op het moment. Maandag had ik zo'n gigantische lag op 65 dat ik een disconnect kreeg...
Vreemd helemaal geen last van gehad, en gisteren tot 77 gegaan van 9 tot 11 ofzo.Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:20:
[...]
Daar eindigde de avond ook inderdaad mee![]()
Heel soms wel eens een kleine hapering, maar zeker geen constante lag.
Ja was een 4man party, DMO wiz, Jade WD, LoN Crus, Support monkVerwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:43:
Was dat in een 4man party? Want solo / 2 man heb ik er ook geen last van
Als je 's avonds 4 man 70+ wil doen, zal je wat in moeten leveren (helaas).
Vooral als je met een ET wizard speelt is het erg en zal je wat aanpassingen moeten doen.
Over het algemeen, geen dots, wat specifieker komt het neer op:
Supports: Geen Toxin gem, Geen Area damage, Geen life per hit
Damage: Geen Pain enhancer, Geen toxin gem.
Het is jammer, maar 's avonds kunnen de servers het anders niet aan =/
Zelf zou ik voorstellen om geen ET wiz mee te nemen voor 70's, maar alleen te doen bij pushes of 80+ runs. Eerder dan dat zijn ze toch niet echt nodig.
Gisteren ook 4 man 70's gerunned, met een quake barb, BS crus, Bombard crus en een supp WD. Helemaal geen lag gehad (geen ET wiz ^^)
Vooral als je met een ET wizard speelt is het erg en zal je wat aanpassingen moeten doen.
Zelf zou ik voorstellen om geen ET wiz mee te nemen voor 70's, maar alleen te doen bij pushes of 80+ runs. Eerder dan dat zijn ze toch niet echt nodig.
Gisteren ook 4 man 70's gerunned, met een quake barb, BS crus, Bombard crus en een supp WD. Helemaal geen lag gehad (geen ET wiz ^^)
[ Voor 38% gewijzigd door Sabrac op 03-02-2016 10:09 ]
Gister een paar TX rifts gedaan, toen kwam er 1 van de clans super-crus bij, heb me nog nooit zo nutteloos gevoeld
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Inderdaad, zelfde gevoel hierMad-Matt schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:43:
Gister een paar TX rifts gedaan, toen kwam er 1 van de clans super-crus bij, heb me nog nooit zo nutteloos gevoeld
wel toch?
Zie dat je daar de bomb-flail in je cube hebt.
Je hebt gelijk, toen ik net postte nog nietMad-Matt schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:05:
wel toch?
ik hou het voorlopig op mijn pinball crusaderKrullebol.nl schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:01:
[...]
Inderdaad, zelfde gevoel hier. Ik heb overigens mijn Crusader gisteren wel omgebouwd tot Bombard, gaat al best goed (helaas is Battle.net nog niet geupdate).
DH wil maar niet vlotten; mis nog steeds een UE item om met rorg to 6-p te komen... heb nu dan maar 2-p marauder erbij, zodat ik momenteel standaard met 150m tough rondloop
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Klein vraagje voor de Wiz onder ons.
Ik wil graag een combi maken met Disintergrate, Folly en Sigil. Wat werkt beter, Firebird set of the Del dinges?
https://eu.battle.net/d3/...oldman-2525/hero/74062898
mis nog ongv. alle gear maar de key items heb ik al
Ik wil graag een combi maken met Disintergrate, Folly en Sigil. Wat werkt beter, Firebird set of the Del dinges?
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Gisteren toch maar even Shen uitgescholden, had in totaal 39 HF amu's gemaakt, waarvan 2 ancient met stats en passive om te huilen.
Had expres nog enkele clan members mee genomen, misschien dat de karma wat zou helpen, maar helaas
Ondertussen ook maar besloten om de "meta" te volgen, ik ga een Wizard gearen.
Mijn WD is leuk, ik speel het elke season, maar ik ben nu ook gecharmeerd van de "channel dmo" build.
Mochten er Wizards zijn die op zoek zijn naar WD gear, ik doe graag grift 60-65 speed runs voor gear
Had expres nog enkele clan members mee genomen, misschien dat de karma wat zou helpen, maar helaas
Mijn WD is leuk, ik speel het elke season, maar ik ben nu ook gecharmeerd van de "channel dmo" build.
Mochten er Wizards zijn die op zoek zijn naar WD gear, ik doe graag grift 60-65 speed runs voor gear
PSN: MaxxusNL
Verwijderd
Ik heb de Ultimate Evil Edition pas aangeschaft, gisteren gedownload en geïnstalleerd op de PS4, blijkbaar downloadde hij eerst de verkeerde versie, want die was in het Pools...er downloadde er sowieso twee tegelijk alleen die andere was groter, vanavond maar eens kijken of ik nu wel ook de Engelse versie heb, want anders wordt het irritant spelen.
DMO werkt het beste voor channeling build, alhoewel je pieces wel heb, zijn ze wel allemaal non-ancientGoldman schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:01:
Klein vraagje voor de Wiz onder ons.
Dat het ancient is maakt 0,0 uit als je het cubet hoor. je legendary affix wordt toch op max gezet als het om een bepaalde range (of %) gaat.kwakke01 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:17:
[...]
ik hou het voorlopig op mijn pinball crusaderspeelt erg lekker en ik hoef tenminste niet achter alles en iedereen aan te lopen; shieldje casten en de ricochet doet de rest
zal vanaaf eens verder gaan met riften; sta vooralsnog op 50, maar dat was nog voor ik een anci wapen had gecubed, en daar zat nog genoeg rek in
Denk dat hij bedoeld dat zijn wapen ancient is geworden na een relroll in de cube.Nerve schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:04:
[...]
Dat het ancient is maakt 0,0 uit als je het cubet hoor. je legendary affix wordt toch op max gezet als het om een bepaalde range (of %) gaat.
Hij speeld shieldsader en dat is volgens mij met een LON build dus als hij nog geen ancient wapen had is dat naast de raw dps upgrade van het wapen ook een extra 100% dmg upgrade via LON
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Wij hebben gisteren ook speedrifts 70 gedaan - wij hadden het vermoeden dat het eerder lag aan de servers van Blizzard itt onze eigen internet verbinding.Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:23:
Gisteravond wat grift 70 runs gedaan met een groepje tweakersMaar eigenlijk voor het eerst dat ik zo erg last van lag had, wat soms wel een death veroorzaakte... Ligt dat aan mijn computer, aan mijn internetverbinding, of aan het spel?
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
LON is puur genieten! Zit nu met een wave of light monk te rennen en dat bevalt prima! ook flink wat mogelijkheden qua build ipv een vaste set en daar maar naar ancients farmen. Zit nu met een stuk of 6 ancients en heb die beruchte daibo nog niet eens dus nu al grift 45 binnen 7 minuten is toch best wel netjes als je het mij vraagt:)
Tot op heden een erg leuk seizoen. Begonnen met een DH, maar dat is duidelijk mijn class niet. Vind de monk boeiender. Voorheen enkel nog crus en barb gespeeld maar wilde toch eindelijk wel eens iets anders gaan doen.
Nu nog eens wat tijd vinden om echt te gaan farmen en plevels erbij te krijgen. Nu pas rond de 430 dus nog ruimte genoeg voor upgrades:)
Tot op heden een erg leuk seizoen. Begonnen met een DH, maar dat is duidelijk mijn class niet. Vind de monk boeiender. Voorheen enkel nog crus en barb gespeeld maar wilde toch eindelijk wel eens iets anders gaan doen.
Nu nog eens wat tijd vinden om echt te gaan farmen en plevels erbij te krijgen. Nu pas rond de 430 dus nog ruimte genoeg voor upgrades:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
20GB versie is RU/PL en die 40GB versie is overige talen. Viel mij ook op dat dit in de PS Store helemaal niet aangegeven wordt, zelf had ik hem dit weekend gedownload en gelukkig op de juiste gegokt (met de gedachte: hoe groter, hoe beter).Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:29:
Ik heb de Ultimate Evil Edition pas aangeschaft, gisteren gedownload en geïnstalleerd op de PS4, blijkbaar downloadde hij eerst de verkeerde versie, want die was in het Pools...er downloadde er sowieso twee tegelijk alleen die andere was groter, vanavond maar eens kijken of ik nu wel ook de Engelse versie heb, want anders wordt het irritant spelen.
"lag aan de servers", i see what you did there. Nice phun!Vidra schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:05:
[...] wij hadden het vermoeden dat het eerder lag aan de servers van Blizzard itt onze eigen internet verbinding.
Verwijderd
Je kan zelf ook wel behoorlijk wat doen om die lag te verminderen. Zelf heb ik mijn wd support een beetje meer lag vriendelijk gemaakt en die fetiches eruit gedaan en speel standaard zonder toxin.Vidra schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:05:
[...]
Wij hebben gisteren ook speedrifts 70 gedaan - wij hadden het vermoeden dat het eerder lag aan de servers van Blizzard itt onze eigen internet verbinding.
Verder is de plaats waar je mobs stacked ook een factor. Beste kan je dit in een hoek van de map doen. verder moet je ook erg oppassen met die mobs die andere mobs spawnen.. als je er daar te veel van hebt, ben je echt de sjaak
Het is een beetje vervelend dat je a la 2016 zo moet spelen en zeker als de ontwikkelaar een bedrijf is waar ze echt wel wat geld hebben voor verbeteringen.... maar ja
uhm, mijn update blijft op 22.25mb hangen en doet niets meer. Kan ik dit ergens forceren of handmatig downloaden?
En hij schiet ineens door
[ Voor 11% gewijzigd door Mad-Matt op 03-02-2016 17:30 ]
Gewoon even de battle.net client afsluiten en opnieuw opstarten.Mad-Matt schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:27:
uhm, mijn update blijft op 22.25mb hangen en doet niets meer. Kan ik dit ergens forceren of handmatig downloaden?
Eventueel de D3 installatie repareren
Eventueel D3 gewoon vanaf scratch opnieuw installeren
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik vind de lag tussen 70 en 80 eigenlijk wel mee vallen, zelfs als je wel (enkele) van de zaken gebruikt die jij noemt. Gister bijv. van 19:00 oid tot 22:15 75's gedaan met de vrij gebruikelijke Barb, Monk, ET Wiz, WD setup en totaal geen lag gehad op 1 korte spike van een paar seconden na toen we een wel heel grote pack hadden verzameld. Terwijl ik de Toxin gem gebruikte op mijn supp WD, iedereen voor zover ik weet gewoon LPH had, wel hadden alle supports area dmg uitstaan in paragon en uiteraard ook geen AD gear.Sabrac schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:06:
Als je 's avonds 4 man 70+ wil doen, zal je wat in moeten leveren (helaas).
Dit wel in tegenstelling tot zaterdag avond toen we 80+'s aan het doen waren en op een gegeven moment gewoon moesten stoppen met 80+ en terug naar 78 geloof ik, kan ook 76 geweest zijn, omdat we op zo'n beetje ieder pack lag hadden, hoe klein ook.
Wel moet blizz maar eens gaan investeren in betere servers dan wel de code hoe ze de DMG / Healing berekenen want het blijft natuurlijk wel onzin dat je als speler op sommige momenten noodgrepen moet gaan uithalen tot op het punt waar je gewoon zaken uit je optimale setup moet gaan verwijderen of uitzetten omdat de servers het niet aankunnen. Als lijken ze wel iets van verbeteringen hebben doorgevoerd want waar ik vorig seizoen op sommige momenten Solo al in zoverre last had van lag dat ik runs moest afbreken op 60+ lijkt het nu pas echt een issue te worden op 80+ en uitsluitend in 4 man parties in mijn beleving.
[ Voor 17% gewijzigd door Dennism op 03-02-2016 18:38 ]
Bleef bij mij ook hangen. Voor degenen die nog moeten updaten: afbreken is niet nodig, hij schiet na een minuut of 2 vanzelf weer door.Mad-Matt schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:27:
Vicariously I live while the whole world dies
Het ging rap jaMad-Matt schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:43:
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
yepsBokkie schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:23:
[...]
Denk dat hij bedoeld dat zijn wapen ancient is geworden na een relroll in de cube.
Hij speeld shieldsader en dat is volgens mij met een LON build dus als hij nog geen ancient wapen had is dat naast de raw dps upgrade van het wapen ook een extra 100% dmg upgrade via LON
helaas issie alweer kapot; 4p grift 65 was net eff teveel; procte, en liep toen recht in een nieuw elite-pack :x
gelukkig voor mn dh eindelijk UE compleet, dus die stoomde meteen door naar gr 40
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Verwijderd
Gisteren voor het eerst aan de gang gegaan in Diablo III Ultimate Evil Edition en het ging lekker met mijn Monk. Tot en met de Skeleton King gedaan en ook de eerste Shard van het zwaard al binnen. Ik moet binnenkort maar eens een tweede karakter beginnen op een wat zwaarder niveau, en dan zien of het nog steeds zo makkelijk gaat. Speelt weer heerlijk weg in ieder geval.
Shard? Zwaard? Wat is dat voor iets?? Never mind. Story mode natuurlijk.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 07:33:
Gisteren voor het eerst aan de gang gegaan in Diablo III Ultimate Evil Edition en het ging lekker met mijn Monk. Tot en met de Skeleton King gedaan en ook de eerste Shard van het zwaard al binnen. Ik moet binnenkort maar eens een tweede karakter beginnen op een wat zwaarder niveau, en dan zien of het nog steeds zo makkelijk gaat. Speelt weer heerlijk weg in ieder geval.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 04-02-2016 07:43 ]
Ik zal je binnenkort eens poken. Overweeg om mijn matig gegearde WD een rebirth te geven. (ok, de gloves zijn best leuk voor non-ancient)Maxxus schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:06:
Gisteren toch maar even Shen uitgescholden, had in totaal 39 HF amu's gemaakt, waarvan 2 ancient met stats en passive om te huilen.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Verwijderd
Je moet ergens beginnen! En ja, dat is de campaign zoals dat zo mooi heet.Deadsmell schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 07:42:
[...]
Shard? Zwaard? Wat is dat voor iets?? Never mind. Story mode natuurlijk.
Om op een hogere difficulty te spelen hoef je geen 2e character te maken. Je kan in de game settings, in het menu, je difficulty aanpassen. Op die manier kan je alles (mits je dat wil) op 1 character doen.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 07:33:
Bij een rebirth word je character weer lvl 1 en de items gaan niet mee. Het is eigenlijk hetzelfde als een nieuwe character aanmaken, alleen bepaalde statistieken als gespeelde uren en kills worden meegenomen_Peter2_ schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 07:58:
[...]
Ik zal je binnenkort eens poken. Overweeg om mijn matig gegearde WD een rebirth te geven. (ok, de gloves zijn best leuk voor non-ancient)
[ Voor 28% gewijzigd door Sabrac op 04-02-2016 08:25 ]
Dat weet ikSabrac schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:16:
[...]
Om op een hogere difficulty te spelen hoef je geen 2e character te maken. Je kan in de game settings, in het menu, je difficulty aanpassen. Op die manier kan je alles (mits je dat wil) op 1 character doen.
[...]
Bij een rebirth word je character weer lvl 1 en de items gaan niet mee. Het is eigenlijk hetzelfde als een nieuwe character aanmaken, alleen bepaalde statistieken als gespeelde uren en kills worden meegenomen
Juist omdat zijn gear niet zo goed is, vind ik het niet erg als ik er geen erg in heb tijdig mijn mail te legen en dus gear verloren gaat.
Ah, op die fiets. Vanwege je gear stukje interpreteerde ik het alsof je em met gear en alles wou rebirthen._Peter2_ schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:33:
[...]
Dat weet ik(Mijn seasonal Wizard is ook met een rebirth gedaan).
Juist omdat zijn gear niet zo goed is, vind ik het niet erg als ik er geen erg in heb tijdig mijn mail te legen en dus gear verloren gaat.
-------------
Gisteren mn 2 en 3 man records aangescherpt,
G.rift 81 in 12 mins 2 man samen met Lucy, goed voor plek 802 in de leaderboards.
G.rift 80 in 12 mins 3 man samen met temp en 4th.
Binnenkort alles nog maar even verder pushen om te zien waar het limiet ligt
Gister van mijn vriendin de Collector's edition van Reaper of souls gekregen
Meteen maar eventjes Adventure mode ingedoken en een paar bounties gedaan en een eerste rift (een normale, nog geen lvl 70)
I like it; al was het wel ff gekkenhuis met opeens 6-7 treasure goblins in 1x waar dan ook nog eens de guardian tussendoor kwam rennen.. hele vloer vol met gold en items xD
Ook de campaign mode ingedoken met een Crusader.. nog niet heel ver (net Leoric omgemept). Maar de class voelt vooralsnog behoorlijk log en traag aan. Wat op zich ook prima is; want dat klopt wel met zo'n zwaar bepantserd poppetje.
Hier ga ik me in ieder geval wel weer flink wat uurtjes mee vermaken
Meteen maar eventjes Adventure mode ingedoken en een paar bounties gedaan en een eerste rift (een normale, nog geen lvl 70)
I like it; al was het wel ff gekkenhuis met opeens 6-7 treasure goblins in 1x waar dan ook nog eens de guardian tussendoor kwam rennen.. hele vloer vol met gold en items xD
Ook de campaign mode ingedoken met een Crusader.. nog niet heel ver (net Leoric omgemept). Maar de class voelt vooralsnog behoorlijk log en traag aan. Wat op zich ook prima is; want dat klopt wel met zo'n zwaar bepantserd poppetje.
Hier ga ik me in ieder geval wel weer flink wat uurtjes mee vermaken
Verwijderd
Waar vind je zo'n vriendin?icemotion schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:51:
Gister van mijn vriendin de Collector's edition van Reaper of souls gekregen
Overigens heb ik (min of meer gedwongen door het werk) wel uitgevonden dat het 's nachts vrijwel lagvrij is in 4p-groups. Zelfs met WD's, AD op stats etc. 78-81 gedaan zonder noemenswaardige vertraging tussen 03.30 en 04.30 uur....
Toegegeven... Dan moet je net wel wakker zijn
Ok, mijn wizard is aardig richting eindproduct (muv ancients natuurlijk), maar in Grifts duren bosses en packs echt enorm lang. De damage is niet echt denderend heb ik het idee..
Dit is mijn gear/build nu: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/51497826
Op GR65 duurt de RG iets van 5 minuten, eigenlijk alleen tijdens CoE gaat het een beetje snel. Ik mis dan wel de Endless Walk en Bane of the Stricken, maar maakt dat echt het verschil? Of doe ik iets verkeerd..
Amu wat ik nu heb past trouwens ook wel perfect in de build
Dit is mijn gear/build nu: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/51497826
Op GR65 duurt de RG iets van 5 minuten, eigenlijk alleen tijdens CoE gaat het een beetje snel. Ik mis dan wel de Endless Walk en Bane of the Stricken, maar maakt dat echt het verschil? Of doe ik iets verkeerd..
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Endless walk + stricken maakt heel veel verschil, vooral op een guardian. Bespaartje zo een paar minutenAngeloonie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:14:
Ok, mijn wizard is aardig richting eindproduct (muv ancients natuurlijk), maar in Grifts duren bosses en packs echt enorm lang. De damage is niet echt denderend heb ik het idee..
Verwijderd
Mbt de amu, helemaal mee eens:) En ja, BotS en Endless Walk maken echt het verschil, 5 min op een 65 voor Riftboss wordt dan 10 secondenAngeloonie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:14:
Enige jammere is dat er geen socket in je amulet zit, waardoor je een legendary gem mist (zoals stricken).Angeloonie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:14:
Grappig, die indruk had ik ook altijd van de Crusader, maar het is heel erg build afhankelijk. Toen ik de 1-70 levelling build in de ultimate guide volgde, had ik dat gevoel helemaal niet.icemotion schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:51:
Wat ie doet wel ja, maar dat kleine beetje damage valt denk ik volledig weg bij wat Endless Walk doet!Angeloonie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:14:
Lang verhaal, maar t komt er op neer dat vrienden van mij al jaren World of Warcraft spelen, zij bij hun in de guild zat en vlak in de buurt bleek te wonen. Zodoende is zij ook eens op een verjaardagsfeestje terecht gekomen en is t balletje gaan rollen (en ben ik dankzij haar invloed uiteindelijk ook WoW gaan spelen.. xD)
Oh het zal ongetwijfeld sneller kunnen; ik ben nu maar gewoon wat aan het experimenteren en door de campaign aan het lopen. En dan komt het kijken naar builds vanzelf wel een keer.Deadsmell schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:22:
[...]
Grappig, die indruk had ik ook altijd van de Crusader, maar het is heel erg build afhankelijk. Toen ik de 1-70 levelling build in de ultimate guide volgde, had ik dat gevoel helemaal niet.
Thanks voor de uitleg mensen, Endless Walk it is dan. Heb nog geen goede rolls op amu/ring (nog geen int ring zelfs), maar zoals het lijkt ben ik zelfs met magere rolls dan beter af. Binnenkort maar bounties gaan doen en rerollen.
Verwijderd
De limiet bij 4 mans is helemaal afhankelijk van de lag status. In GoT hebben we 87 gedaan in een redelijk slecht rift en een medium grift boss. Limiet in huidige setup lijkt mij ergens rond de 92-94 ofzo, maar dan nog is de lag factor het meest doorslaggevend.Sabrac schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:39:
[...]
Binnenkort alles nog maar even verder pushen om te zien waar het limiet ligt
Met enkel elite packs killen zal je er toch op een bepaald punt niet meer komen en heb je die juicy density van goede trash mobs erbij nodig... dan is het echter de vraag of je game wel of niet stil staat
Wat betreft bosses lijkt mij satrix in combi met een pylon zodat de eerste fase waarin er geen adds zijn vrijwel wordt overgeslagen ideaal.
Kortom heel veel schietgebedjes aan de RNG goden en je zal je limiet bereiken
Ik ben me bewust van de lag factor, maar ik ben er zeker van dat we een moment zullen vinden waarin de lag mee zal vallen.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:46:
[...]
De limiet bij 4 mans is helemaal afhankelijk van de lag status. In GoT hebben we 87 gedaan in een redelijk slecht rift en een medium grift boss. Limiet in huidige setup lijkt mij ergens rond de 92-94 ofzo, maar dan nog is de lag factor het meest doorslaggevend.
Met enkel elite packs killen zal je er toch op een bepaald punt niet meer komen en heb je die juicy density van goede trash mobs erbij nodig... dan is het echter de vraag of je game wel of niet stil staat![]()
Wat betreft bosses lijkt mij satrix in combi met een pylon zodat de eerste fase waarin er geen adds zijn vrijwel wordt overgeslagen ideaal.
Kortom heel veel schietgebedjes aan de RNG goden en je zal je limiet bereiken
Ben voornamelijk gefocust op een 'niet meta' push, vind de hele 3 support 1 damage dealer setup niet echt leuk om te spelen.
De 3 man push was bijvoorbeeld ook met een LoN Crus, een supp wd en een Melee wizard ipv de dubbel support + ET wizard.
Qua 2 man blijkt een LoN crus + een supp barb het erg goed te doen (g.rift 91 zag ik ergens in de leaderboards), dus daar zit ik wel goed met mn crusader, alleen nog een supp barb zover krijgen om mee te gaan
Zit ondertussen al wel op 20500 strength met m'n crusader (ruim 1500 meer dan m'n 81 solo push) dus ook solo zal ik binnenkort weer even gaan kijken hoever ik kom
Gisteravond lekker GR70's gerund met de SG clanmembers, was een leuke en productieve avond! Ook mijn vloek verbroken en eindelijk het eerste ancient item voor mijn Invoker Crusader gevonden. Op het eind van de avond nog even GR70 solo geprobeerd, maar daar had ik toch wel pech met de density en mob types, helaas niet gelukt.
Ik wil echter eigenlijk GR80+ gaan spelen. Heb van Lucy vast wat gear voor een support Monk gekregen, maar twijfel of dit de juiste build is om te gaan maken. Ik wil namelijk niet bezig blijven met nieuwe mannetjes gearen en met mijn Invoker Crusader en Shadow DH gaat het niet lukken. Is een support Monk een goed idee, of kan ik beter een support Barbarian of support WD maken? ET Wiz heb ik geen zin in, spreekt me niet aan (heb non-season al een DMO Arcane Orb Wiz en vind dat wel genoeg). Vond vorig seizoen support Monk erg leuk om te spelen, dus op zich nodigt dat wel uit. Maar tips zijn welkom!
Ik wil echter eigenlijk GR80+ gaan spelen. Heb van Lucy vast wat gear voor een support Monk gekregen, maar twijfel of dit de juiste build is om te gaan maken. Ik wil namelijk niet bezig blijven met nieuwe mannetjes gearen en met mijn Invoker Crusader en Shadow DH gaat het niet lukken. Is een support Monk een goed idee, of kan ik beter een support Barbarian of support WD maken? ET Wiz heb ik geen zin in, spreekt me niet aan (heb non-season al een DMO Arcane Orb Wiz en vind dat wel genoeg). Vond vorig seizoen support Monk erg leuk om te spelen, dus op zich nodigt dat wel uit. Maar tips zijn welkom!
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Een supp barb zal voor 2, 3 en 4 man nodig zijnadamvansanten schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:57:
Gisteravond lekker GR70's gerund met de SG clanmembers, was een leuke en productieve avond! Ook mijn vloek verbroken en eindelijk het eerste ancient item voor mijn Invoker Crusader gevonden. Op het eind van de avond nog even GR70 solo geprobeerd, maar daar had ik toch wel pech met de density en mob types, helaas niet gelukt.
Een supp monk zal voor 2, 3 en 4 man gebruikt kunnen worden.
Een supp wd zal voor 2, 3 en 4 man gebruikt kunnen worden.
en als laatste optie
Een supp DH zal voor 3 en 4 man gebruikt kunnen worden
Alle 4 de supports hebben zo hun voordelen, enige wat echt vereist is, is de supp barb, de rest is variabel.
Verwijderd
Huh allemaal van item/gem/augment bronnen? Ik kom nu zonder augment net over de 10k dex heen, dat is nogal een verschil!!Sabrac schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:54:
[...]
Zit ondertussen al wel op 20500 strength met m'n crusader (ruim 1500 meer dan m'n 81 solo push) dus ook solo zal ik binnenkort weer even gaan kijken hoever ik kom
Ik heb gisteren ook meerdere pogingen met de Invoker Crusader gedaan om grift 70 te halen. Beste poging was 2 of 3 seconden over tijd, slechtste 66% toen de tijd op was. Bij de meeste pogingen was ik toch wel minder dan een minuut over tijd, dus het gaat de komende tijd wel een keertje lukken.adamvansanten schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:57:
Heb ook nog even met de LoN Bombardment build gespeeld. Heb weliswaar slechts gedeeltelijk de juiste gear (wel alles ancient), maar was er al snel achter dat dat niet een build voor mij is. Ik voelde me veel te squishy vergeleken met Invoker en de speelstijl bevalt me niet. Snel een DMO wizard optuigen, zodra ik de seasonal journey voltooid heb. Nog 2/6 objectives te gaan.
Alle items ancient + Alle items ge-augment met lvl 70 t/m 80 gems + Finery passive die m'n strength met 1.5 % per gem verhoogd. Nu heeft m'n gear 10 gems, dus dat is ook een 15 % bonus.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:00:
[...]
Huh allemaal van item/gem/augment bronnen? Ik kom nu zonder augment net over de 10k dex heen, dat is nogal een verschil!!
[EDIT] Ow en paragon helpt enorm, vanaf 800 krijg je elk level punten in je core stats. als je dat (zoals ik doe) allemaal ook in +strength stopt, gaat het hard. Zit nu op paragon 958, wat inhoud dat ik
200 (t/m paragon 800) + 158 punten in core heb, nu zijn van die 358 punten slechts 30 in movement om de 25 % te halen. de resterende 328 punten levert me dus 1640 strength op (* 15 % van finery, is dat zelfs 1886)
[ Voor 32% gewijzigd door Sabrac op 04-02-2016 10:37 ]
Ik moet er helaas nog 1: levelen tot 70 op HC, als er iets vervelend is....Deadsmell schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:02:
[...]
. Snel een DMO wizard optuigen, zodra ik de seasonal journey voltooid heb. Nog 2/6 objectives te gaan.
Wil je een boost? Sinds gisteren doe ik T10 op hardcore.Apsie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:14:
[...]
Ik moet er helaas nog 1: 70 op HC, als er iets vervelend is....
Nou graag, zo'n aanbod sla ik niet afDeadsmell schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:15:
[...]
Wil je een boost? Sinds gisteren doe ik T10 op hardcore.
Ik ben in de loop van de middag en vanavond wel online. Spreek me in-game maar even aan.
Ok, vanavond...Deadsmell schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:17:
[...]
Ik ben in de loop van de middag en vanavond wel online. Spreek me in-game maar even aan.
De speelstyle is inderdaad enorm anders voor de LoN bombardment, maar dat is nu juist hetgeen wat ik er leuk aan vind.Deadsmell schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:02:
[...]
Ik voelde me veel te squishy vergeleken met Invoker en de speelstijl bevalt me niet.
Ook qua toughness is het inderdaad een beetje minder dan invoker, maar nog steeds enorm. M'n crusader loopt met z'on 600 mil toughness rond in rifts (200 in town). Daarnaast ben je constant aan het bewegen, dus je wordt ook minder vaak geraakt dan een invoker (die stilstaat om te hitten).
Ieder zo zijn ding natuurlijk, maar vind de LoN crusader een stuk leuker (voor nu in ieder geval).
Verwijderd
Ah oke dan heb ik nog wel een weg te gaan haha, vind tot nu toe (bijna) geen enkele ancient set piece en augmenten duurt ook nog wel even voordat ik respectabele gems heb hiervoorSabrac schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:05:
[...]
Alle items ancient + Alle items ge-augment met lvl 70 t/m 80 gems + Finery passive die m'n strength met 1.5 % per gem verhoogd. Nu heeft m'n gear 10 gems, dus dat is ook een 15 % bonus.
[EDIT] Ow en paragon helpt enorm, vanaf 800 krijg je elk level punten in je core stats. als je dat (zoals ik doe) allemaal ook in +strength stopt, gaat het hard. Zit nu op paragon 958, wat inhoud dat ik
200 (t/m paragon 800) + 158 punten in core heb, nu zijn van die 358 punten slechts 30 in movement om de 25 % te halen. de resterende 328 punten levert me dus 1640 strength op (* 15 % van finery, is dat zelfs 1886)
Voor HC boosts mag je ook altijd kijken of ik online ben.
Geld overigens voor iedereen die HC wil spelen, boost is zo gepiept.
Thanks Sabrac. Dus als ik gegarandeerd games wil kunnen vinden, kan ik het beste voor een barb gaan ipv monk?Sabrac schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:59:
[...]
Een supp barb zal voor 2, 3 en 4 man nodig zijn
Een supp monk zal voor 2, 3 en 4 man gebruikt kunnen worden.
Een supp wd zal voor 2, 3 en 4 man gebruikt kunnen worden.
en als laatste optie
Een supp DH zal voor 3 en 4 man gebruikt kunnen worden
Alle 4 de supports hebben zo hun voordelen, enige wat echt vereist is, is de supp barb, de rest is variabel.
Garantie tot de voordeuradamvansanten schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:52:
[...]
Thanks Sabrac. Dus als ik gegarandeerd games wil kunnen vinden, kan ik het beste voor een barb gaan ipv monk?
Zou voor de zekerheid gewoon even polsen binnen de groepen waar je veel mee speelt wat het meest gewenst is, dan weet je zeker dat je goed zit.
Anderen maken daarentegen 1 van elke class aan, zodat ze afhankelijk van de benodigdheden van een groep, kunnen switchen.
Ik heb deze build sinds een paar dagen en moet nog 2 items op ancient (en uiteraard gear verbeteren), maar dit vergeleken met mijn Invoker build gaat een stuk sneller door (G)Rifts heen. Ook al moet ik toegeven dat mijn Invoker build nog de Endless walk en Justice lantern mist, dus ook een stuk toughnessSabrac schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:40:
[...]
De speelstyle is inderdaad enorm anders voor de LoN bombardment, maar dat is nu juist hetgeen wat ik er leuk aan vind.
Ook qua toughness is het inderdaad een beetje minder dan invoker, maar nog steeds enorm. M'n crusader loopt met z'on 600 mil toughness rond in rifts (200 in town). Daarnaast ben je constant aan het bewegen, dus je wordt ook minder vaak geraakt dan een invoker (die stilstaat om te hitten).
Ieder zo zijn ding natuurlijk, maar vind de LoN crusader een stuk leuker (voor nu in ieder geval).
Haha, zo letterlijk bedoelde ik "gegarandeerd" ook weer nietSabrac schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:54:
[...]
Garantie tot de voordeurals iedereen namelijk barbs maakt, is er een overvloed aan barbs en te weinig monks / wds / dh's.. Supply and demand!
Zou voor de zekerheid gewoon even polsen binnen de groepen waar je veel mee speelt wat het meest gewenst is, dan weet je zeker dat je goed zit.
Anderen maken daarentegen 1 van elke class aan, zodat ze afhankelijk van de benodigdheden van een groep, kunnen switchen.
Wauw, zelfs keus3xNix schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:25:
[...]
En als je geen HC wil spelen, maar puur aan de seasonal-slot-tax voor de Guardian wil voldoen?3xNix schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:25:
(ik vind de HC 70 voor Guardian nog steeds een van de slechtste acties van seasons, maar dat terzijde...ik noem het karakter hiervoor denk ik maar eens GuardianSlotTax...kan die mooi volgend season rebirthen)
Nee... Dat mag je natuurlijk vinden, maar op deze manier ervaren een heleboel mensen het glorieuze plezier die hardcore biedt. Een ervaring die ze anders misschien nooit zouden ontdekken omdat ze niet beter weten dan dat hardcore niet leuk zou zijn!Zarhrezz schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:19:
...ik vind de HC 70 voor Guardian nog steeds een van de slechtste acties van seasons, maar dat terzijde...
Constructed: Silver || Limited: Silver
Mja, doe dan een verplichte grift 60 hardcore voor de journey. Tot 70 levellen vind ik ook vrij zinloos, want dat kan je op hard doen zodat je geen enkel gevaar loopt.embee schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:28:
[...]
Nee... Dat mag je natuurlijk vinden, maar op deze manier ervaren een heleboel mensen het glorieuze plezier die hardcore biedt. Een ervaring die ze anders misschien nooit zouden ontdekken omdat ze niet beter weten dan dat hardcore niet leuk zou zijn!
Daar ben ik het dan wel mee eens, maar ze moeten natuurlijk een balans vinden. Er is natuurlijk altijd een groepje mensen waarvoor hardcore niet is weggelegd en om die dan te veroordelen (deze groep vind hardcore echt niet leuk, ook niet na het serieus geprobeerd te hebben) tot doorspelen in harcore tot greater rift 60... Dat gaat natuurlijk ook ontevreden spelers opleveren.Deadsmell schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:37:
[...]
Mja, doe dan een verplichte grift 60 hardcore voor de journey. Tot 70 levellen vind ik ook vrij zinloos, want dat kan je op hard doen zodat je geen enkel gevaar loopt.
Constructed: Silver || Limited: Silver
Ik heb, toen seasons nog niet bestonden, het inderdaad met een aantal vrienden serieus geprobeerd en het is echt wel enigszins spannend om te spelen. Het gaat mij dan ook niet om het spelen maar om het levellen, ik ben gisteren tot level 10 gekomen (met bounties) en op normal(!) kom je dan Elites tegen die gewoon niet dood willen gaan. Daarbij moet je dus verschrikkelijk uitkijken voor jezelf want dood = dood, dan is voor mij de lol er wel af hoor..embee schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:41:
[...]
Daar ben ik het dan wel mee eens, maar ze moeten natuurlijk een balans vinden. Er is natuurlijk altijd een groepje mensen waarvoor hardcore niet is weggelegd en om die dan te veroordelen (deze groep vind hardcore echt niet leuk, ook niet na het serieus geprobeerd te hebben) tot doorspelen in harcore tot greater rift 60... Dat gaat natuurlijk ook ontevreden spelers opleveren.
Dat ben ik toch echt niet met je eens. ik heb toevallig net op HC een crus solo geleveld (omdat ik het leuk vind) en ik was in een uur of 5 klaar. Geen gekke dingen gedaan, gewoon de hele tijd op hard gespeeld. Ook niet dood gegaan.Apsie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:48:
[...]
Ik heb, toen seasons nog niet bestonden, het inderdaad met een aantal vrienden serieus geprobeerd en het is echt wel enigszins spannend om te spelen. Het gaat mij dan ook niet om het spelen maar om het levellen, ik ben gisteren tot level 10 gekomen (met bounties) en op normal(!) kom je dan Elites tegen die gewoon niet dood willen gaan. Daarbij moet je dus verschrikkelijk uitkijken voor jezelf want dood = dood, dan is voor mij de lol er wel af hoor..
Ik behoor tot de groep "echt niet leuk" Ik vind het ook "ECHT NIET LEUK".embee schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:41:
[...]
Daar ben ik het dan wel mee eens, maar ze moeten natuurlijk een balans vinden. Er is natuurlijk altijd een groepje mensen waarvoor hardcore niet is weggelegd en om die dan te veroordelen (deze groep vind hardcore echt niet leuk, ook niet na het serieus geprobeerd te hebben) tot doorspelen in harcore tot greater rift 60... Dat gaat natuurlijk ook ontevreden spelers opleveren.
M'n doc is nu 46 (nadat er eentje op 16 al het bericht gaf: your deeds of valor will be remembered). Maar ik speel het zo niet relaxed. Ik zit te veel op te letten. Ik vind een challenge niet erg, hell, ik hou van moeilijke dingen, challenge is fun. Maar dat gevoel dat 1 lag spike of een vage onzichtbare mob me dood kan maken en dat ik die progress en dus tijd kwijt ben vind ik niet fijn.
Gamen is voor mij ontspannen, in sommige gevallen agressie kwijt raken en een uitdaging hoort daar bij, dat maakt het extra leuk. Perma-death, al je progress weg? nah. Het is dat level 70 HC enige taak van de journey nog voor me is anders was ik er waarschijnlijk niet eens aan begonnen.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik heb S2 HC gespeeld...on-the-side wat extra achievements scoren. Voor mij betekent HC automatisch niet in parties kunnen; met een kleuter in huis moet ik simpelweg af en toe weg kunnen lopen zonder dat dit uitmaakt...party = geen pauze-knop dus HC wordt dan zuiver SP. Daarnaast hou ik van experimenteren / mechanics checken en dat moet je niet op HC willen.embee schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:28:
Nee... Dat mag je natuurlijk vinden, maar op deze manier ervaren een heleboel mensen het glorieuze plezier die hardcore biedt. Een ervaring die ze anders misschien nooit zouden ontdekken omdat ze niet beter weten dan dat hardcore niet leuk zou zijn!
Dus ja, geprobeerd, nee, niet mijn ding. Maar elk seizoen moet ik voor Guardian een HC 70...die elke keer levelen is voor mij geen meerwaarde, en wordt het dus de boost. Kost me dus 10-15 min en een character slot. Puur zinloze slot / time tax wat mij betreft.
Is het eigenlijk mogelijk om Iskatu in Adventure Mode te vinden? Voor de 'I got you, Iskatu' achievement.
Ik vermaak me tegenwoordig prima met hardcore. Zeker na de nieuwe patch en met de nieuwe builds. Paar uur geleden grift 52 gehaald in hc, na 26 uren solo gespeeld te hebben.
Ik vermaak me tegenwoordig prima met hardcore. Zeker na de nieuwe patch en met de nieuwe builds. Paar uur geleden grift 52 gehaald in hc, na 26 uren solo gespeeld te hebben.
[ Voor 45% gewijzigd door Deadsmell op 04-02-2016 15:29 ]
Hardcore leek me voorheen ook niks, maar sinds seizoen 3 doe ik niet anders. Ik ga nu ook amper nog dood, je leert voorzichtiger te spelen, als ik nog dood ga is het vanwege een alt-tab of een kindje dat per ongeluk de pc uitzet (moet ik de computerkast maar dichtlaten
)
De rush van het hardcore geeft me echt genoegdoening, ik zou geen normal meer willen spelen. Verder maak ik per seizoen 2 of 3 dezelfde poppen die verschillende sets dragen, zo switch ik makkelijk van de ene naar de andere speelstijl en heb ik reservepoppen met prima gear voor als ik dood ga. Dan is het opeens niet zo erg meer als je een keertje dood gaat.
De rush van het hardcore geeft me echt genoegdoening, ik zou geen normal meer willen spelen. Verder maak ik per seizoen 2 of 3 dezelfde poppen die verschillende sets dragen, zo switch ik makkelijk van de ene naar de andere speelstijl en heb ik reservepoppen met prima gear voor als ik dood ga. Dan is het opeens niet zo erg meer als je een keertje dood gaat.
Iskatu is alleen te killen in story mode.Deadsmell schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:14:
Is het eigenlijk mogelijk om Iskatu in Adventure Mode te vinden? Voor de 'I got you, Iskatu' achievement.
Thanks. Dat wordt een snelle T1 rush. Dat is pas tijdverspilling.Kroketje schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:29:
[...]
Iskatu is alleen te killen in story mode.
Verwijderd
Combineren met de 'Sprinter'-conquest?Deadsmell schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:30:
[...]
Thanks. Dat wordt een snelle T1 rush. Dat is pas tijdverspilling.
Prima!Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:35:
[...]
Combineren met de 'Sprinter'-conquest?Overigens zoek ik je denk ik vanavond ook maar op dan ga ik wel naast Apsie staan
Je kan toch van iemand een game joinen die wel in de goede act zit? er zijn vast nog wel chars die ooit story mode gespeeld hebben (mijn oude Crusaders kan sowieso overal heen)..
Oh ja, je kunt waypoints doorgeven. Helemaal vergeten. Lang geen story mode meer gespeeld.Krullebol.nl schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:54:
[...]
Je kan toch van iemand een game joinen die wel in de goede act zit? er zijn vast nog wel chars die ooit story mode gespeeld hebben (mijn oude Crusaders kan sowieso overal heen)..
Voor mij is het al jaren uitsluitend HC, in D2 ook al.
Ben nu een leapquake barb en kan veilig GRift 50 solo, TX is ook geen probleem, ik ben alleen een beetje traag.
Ik zoek nu een snelle crusader build voor HC, met potentie verder naar boven, LoN lijkt me een beetje squishy.
Iemand nog leuke ideeen of linkjes?
Ben nu een leapquake barb en kan veilig GRift 50 solo, TX is ook geen probleem, ik ben alleen een beetje traag.
Ik zoek nu een snelle crusader build voor HC, met potentie verder naar boven, LoN lijkt me een beetje squishy.
Iemand nog leuke ideeen of linkjes?
Cititzen of Ladonia
Verwijderd
Heb ik weer hoor, salvage ik m'n zojuist gevonden ancient gloves
met 996 dex, 10%CHC en vrije roll op CHD dus 50%... damnit! 
Net nog wel als schrale troost ancient boots gevonden maar t komt niet in de buurt...
Net nog wel als schrale troost ancient boots gevonden maar t komt niet in de buurt...
Ja, da's balen. Ik heb ook pas per ongeluk mijn Ancient Manajuma Knife en Offhand gesalvaged.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:06:
Heb ik weer hoor, salvage ik m'n zojuist gevonden ancient glovesmet 996 dex, 10%CHC en vrije roll op CHD dus 50%... damnit!
Nou..Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:20:
[...]
Mbt de amu, helemaal mee eens:) En ja, BotS en Endless Walk maken echt het verschil, 5 min op een 65 voor Riftboss wordt dan 10 seconden
Net een endless walk setje bij elkaar, niet de allerbeste rolls op de amu, maar iig 98% CHD en socket, dus BotS. Ring is redelijk
GR68 geprobeerd, met 4 minuten tekort niet gehaald. Merk echt geen verschil, DMO doet gewoon zo weinig damage
Er kan op mijn wapen nog wel 300DPS bij gok ik, maar ook dat zie ik het verschil nog niet maken
Tja en toch zijn er mensen die boven de 80 komen met DMOAngeloonie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:47:
[...]
Nou..
Net een endless walk setje bij elkaar, niet de allerbeste rolls op de amu, maar iig 98% CHD en socket, dus BotS. Ring is redelijk
GR68 geprobeerd, met 4 minuten tekort niet gehaald. Merk echt geen verschil, DMO doet gewoon zo weinig damage
Er kan op mijn wapen nog wel 300DPS bij gok ik, maar ook dat zie ik het verschil nog niet maken
En dat was de journey, met dank!!Deadsmell schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:17:
[...]
Je hebt wormhole op je teleport zitten, pak je dan niet af en toe erg veel damage? (ipv safe passage)Angeloonie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:47:
[...]
Nou..
Welke mobs had je in dat rift en welke tactiek gebruik je? Je moet het echt hebben van hoge dichtheid met die build, zodra je hetr gevoel hebt dat de mobs die over zijn niet de tijd van hun progress waard zijn moet je verder gaan en weer nieuwe mobs herden.
Verwijderd
Oef dat is ook wel zuurMicScott schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:15:
[...]
Ja, da's balen. Ik heb ook pas per ongeluk mijn Ancient Manajuma Knife en Offhand gesalvaged.Inmiddels alweer een knife gevonden maar nog geen goede offhand. Balen!
Ik vergeet helemaal te genieten van het feit dat ik m'n extra stashtab had gehaald haha
Verwijderd
Welke 'objectives' moet je voltooien om die extra stach tab te unlocken? Is dit bij conquest enkel tot wanneer je die pet unlocked met de portrait frame? Of moet je doorgaan tot het einde?
Ik speel nu ook al sinds begin van S5 en heb wizard genomen sinds ik nooit echt een wizard heb geprobeerd. Ik amuseer mij echt wel ... maar ik denk dat ik echt iets verkeerds doe. Ik zit nu al aan ongeveer 40uur speeltijd (dat opzich niet veel is maar 2 kindjes maalt spelen op sommige dagen gewoon onmogelijk) en ik zit vast op T7 en Grift 34. Ik denk dat ik versta hoe ik mij moet gearen maar ofwel droppen de gear echt niet voor mij of ... ik denk gewoon dat ik het versta en weet het eigenlijk gewoon niet
.
Ik heb gelezen dat de firebird set goed is tot een bepaalde hoogte maar dat T10 en Grift50 geen probleem mag zijn, meer dan Grift50 is de rakash set(of hoe het precies geschreven is) beter ervoor.
Als ik een goeie avond heb droppen er maar ongeveer 6 legendaries/set items en nooit kan ik zeggen dat die mij een boost geeft. Enkele dagen terug heeft een collega mij eens meegenomen in T10 rifts en Grifts en ik heb op dat uurtje meer legendaries/set items gehad dan op dat moment in heel S5. 2 volledige bags vol, ik hyped en blij tot ik ze allemaal heb unlocked. Geen enkele was een deftige verbetering voor mij, de ontgoocheling was diep.
En dan hoor ik van vrienden en lees ik hier hoe mensen na amper luttele uren al T10 aankunnen zonder enig probleem. Echt frustrerend en soms demotiverend, maar ik speel het graag en wil niet opgeven.
Daarom wou ik vragen of er mensen zijn die mij een klein beetje willen 'trainen' en/of tips geven van hoe precies ik mij moet gearen? Hoe weet ik of een item bvb goed is of niet. Ik weet wel al bvb dat op sommige items sockets moeten zitten, dat je natuurlijk al ancient aan moet hebben en nog wat basis stuff. Maar ik denk echt dat ik iets verkeerd doe.
Ik kan mijn battle.net link niet doorzenden want zit op werk en ik weet mijn char naam niet echt sinds ik een random naam heb gekozen. Misschien als ik thuis ben zend ik die eens.
Sorry voor mn lange post en voor mijn frustraties hier neer te pennen.
Ik speel nu ook al sinds begin van S5 en heb wizard genomen sinds ik nooit echt een wizard heb geprobeerd. Ik amuseer mij echt wel ... maar ik denk dat ik echt iets verkeerds doe. Ik zit nu al aan ongeveer 40uur speeltijd (dat opzich niet veel is maar 2 kindjes maalt spelen op sommige dagen gewoon onmogelijk) en ik zit vast op T7 en Grift 34. Ik denk dat ik versta hoe ik mij moet gearen maar ofwel droppen de gear echt niet voor mij of ... ik denk gewoon dat ik het versta en weet het eigenlijk gewoon niet
.
Ik heb gelezen dat de firebird set goed is tot een bepaalde hoogte maar dat T10 en Grift50 geen probleem mag zijn, meer dan Grift50 is de rakash set(of hoe het precies geschreven is) beter ervoor.
Als ik een goeie avond heb droppen er maar ongeveer 6 legendaries/set items en nooit kan ik zeggen dat die mij een boost geeft. Enkele dagen terug heeft een collega mij eens meegenomen in T10 rifts en Grifts en ik heb op dat uurtje meer legendaries/set items gehad dan op dat moment in heel S5. 2 volledige bags vol, ik hyped en blij tot ik ze allemaal heb unlocked. Geen enkele was een deftige verbetering voor mij, de ontgoocheling was diep.
En dan hoor ik van vrienden en lees ik hier hoe mensen na amper luttele uren al T10 aankunnen zonder enig probleem. Echt frustrerend en soms demotiverend, maar ik speel het graag en wil niet opgeven.
Daarom wou ik vragen of er mensen zijn die mij een klein beetje willen 'trainen' en/of tips geven van hoe precies ik mij moet gearen? Hoe weet ik of een item bvb goed is of niet. Ik weet wel al bvb dat op sommige items sockets moeten zitten, dat je natuurlijk al ancient aan moet hebben en nog wat basis stuff. Maar ik denk echt dat ik iets verkeerd doe.
Ik kan mijn battle.net link niet doorzenden want zit op werk en ik weet mijn char naam niet echt sinds ik een random naam heb gekozen. Misschien als ik thuis ben zend ik die eens.
Gisteren mijn WD maar even gaan levellen, staat nu op lvl 38. Van het weekend maar eens proberen deze ook lvl70 te laten aantikken.
Moet nog steeds een dungeon set doen om de pet en portrait te verdienen en ik merk toch dat ik op mijn wiz niet de juiste gear drops heb..... schiet op hem dus niet echt op, dus zet nu even in op twee paarden
Moet nog steeds een dungeon set doen om de pet en portrait te verdienen en ik merk toch dat ik op mijn wiz niet de juiste gear drops heb..... schiet op hem dus niet echt op, dus zet nu even in op twee paarden
ff inzoemend op deze puntenVerwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 07:50:
Welke 'objectives' moet je voltooien om die extra stach tab te unlocken? Is dit bij conquest enkel tot wanneer je die pet unlocked met de portrait frame? Of moet je doorgaan tot het einde?
...
Daarom wou ik vragen of er mensen zijn die mij een klein beetje willen 'trainen' en/of tips geven van hoe precies ik mij moet gearen? Hoe weet ik of een item bvb goed is of niet.
De objectives die je moet halen zijn hier te vinden: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/20419392488
voor de stashtab hoef je alleen de laatste chapter niet te halen.
Qua T7 / Grift 34 aankunnen, speel je veel in groepen of voornamelijk alleen? Als je in groepen speelt krijg je namelijk veel sneller je gear bij elkaar. (hogere magic find / mensen kunnen items voor je droppen als ze em zelf niet nodig hebben).
Qua tips & training: http://www.diablofans.com/builds
Hier staan veel guides etc in over welke gear je wanneer wilt gebruiken en met welke stats. De goede guides hebben zelfs videos om wat gameplay te laten zien
Gisteren dacht ik GR70 te kunnen pushen... (stond op 64)
2 Augments 250str erbij en knallen maar.
Opwarmen met een TX rift, en ik had nog maar 8 GR stenen dus kan nuttig zijn.
Crash boom BSOD - wist niet eens dat Win10 nog BSOD had.
Daarna ging Win enkele updates installeren inclusief 2 update reboots, altijd heerlijk op zo'n moment.
Enfin 4 minuten (voelt als 1 uur) later, Ghostly barb
Heb niemand kunnen boosten oid, was er even klaar mee..
Thnx Witcher - voor de boost, kan ik eindelijk m'n charge set proberen
Daarna ging Win enkele updates installeren inclusief 2 update reboots, altijd heerlijk op zo'n moment.
Ouch man3xNix schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:30:
Gisteren dacht ik GR70 te kunnen pushen... (stond op 64)
Succes met je nieuwe barb!
Denk dat ik voortaan maar kijk of Win updates aan het doen is.
Of ik zet ze wel handmatig, updates installeren kan je systeem instabiel maken denk ik.
Geen idee, maar risico moet geelimineerd worden.
Thnx Sabrac:)
Of ik zet ze wel handmatig, updates installeren kan je systeem instabiel maken denk ik.
Geen idee, maar risico moet geelimineerd worden.
Thnx Sabrac:)
[ Voor 3% gewijzigd door 3xNix op 05-02-2016 08:37 ]
Verwijderd
Ik heb hier geen toegang tot battle.net (geblokkeerd op het werk) maar wat zijn jouw vereisten om een item te zien als verbetering?Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 07:50:
[...]
[...]
Wat bijvoorbeeld het belangrijkste is voor een build om te werken is om een 6-set volledig te dragen, ook al geeft de mouse-over weer dat je -10% damage doet met dat item.
Wat ook erg belangrijk is om je Critical Hit Chance en Critical Hit Damage omhoog te brengen. Vooral de critical hits doen een hoop damage. Dus zou ik (ook al geeft de mouse-over initieel geen verbetering weer) items zonder deze stats vervangen met items die wel over deze stats beschikken. Bijvoorbeeld 6% crit chance op je helm, op je gloves kun je crit chance èn crit damage rollen. Op bijna alle gear slots kun je wel iets rollen van deze stats (op chest, legs en boots na).
En als je dan later dieper in de bepaalde builds gaat duiken is het soms belangrijk dat je veel Cooldown Reduction hebt, zodat je bepaalde spells vaker kunt casten.
Horadric's Cube is ook erg handig om bijzondere abilities van items te kunnen gebruiken zonder het daadwerkelijk te hoeven dragen
Als je goed weet waar je naar op zoek bent qua items is het best mogelijk om in 10 uur tijd een redelijk werkende gear te verzamelen, en daarna kost het nog 1000 uur om het te optimaliseren
Goodluck
Zo, na een lange pauze op m'n monk, toch maar even wat gear aangedaan en de greater rifts weer ingedoken.
M'n vorige record was al de top 1000 uitgegooid en gezien ik toch 70 % van mn diablo tijd als monk doorbreng.. kon ik dat niet meer accepteren.
Ik had gelukkig nog wat gear liggen, meeste van mn crusader gems kon ik gebruiken, maar had nog geen augments.
Toch nog een 74 gehaald in 11,5 minuut

waardoor ik ook m'n #1 monk plekkie in de clan terug heb
M'n vorige record was al de top 1000 uitgegooid en gezien ik toch 70 % van mn diablo tijd als monk doorbreng.. kon ik dat niet meer accepteren.
Ik had gelukkig nog wat gear liggen, meeste van mn crusader gems kon ik gebruiken, maar had nog geen augments.
Toch nog een 74 gehaald in 11,5 minuut

waardoor ik ook m'n #1 monk plekkie in de clan terug heb
EHP is het probleem totaal niet in de rifts, gisteren op GR68 1x doodgegaan (en 2x Unstable Anomaly) maar dat was meer een stommiteit dan een EHP-probleem.Bokkie schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 07:21:
[...]
Je hebt wormhole op je teleport zitten, pak je dan niet af en toe erg veel damage? (ipv safe passage)
Geen idee welke mobs, wel lage density op zich. Maar het probleem zit niet in de white mobs maar in de RG. Deze gaat zo ontzettend langzaam dood.. Kreeg Eskandiel voor mijn neus, en die doet ook nog eens knockback waardoor je elke 5 seconden (<50% health) knockbacked wordt, waardoor je veel tijd verliest. Misschien een slechte combi, maar zelfs zonder knockback zou het gevecht gewoon erg lang durenWelke mobs had je in dat rift en welke tactiek gebruik je? Je moet het echt hebben van hoge dichtheid met die build, zodra je hetr gevoel hebt dat de mobs die over zijn niet de tijd van hun progress waard zijn moet je verder gaan en weer nieuwe mobs herden.
Volgens mij is je profile nog niet up to date want ik meen te herinneren dat je inmiddels ook stricken gebruikt.
Enige wat ik kan toevoegen is mogelijk dat je je arcane dynamo stacks nog niet echt lekker timed, maar als je dat al wel doet zou ik het ook niet weten eigenlijk.
Maar het is inderdaad een probleem met AO dat de damage niet consiistent is wat betreft tijd, soms is de burst heel snel achter elkaar en zijn al je bollen heel snel weg en soms duurt het te lang voordat ze afgaan in mijn ervaring.
Wat je kan proberen is omwisselen naar een ET build en kijken hoe dat gaat, enige is dat je dan een ander wapen moet hebben. en mogelijk ook je statindeling weer wat moet veranderen.
Enige wat ik kan toevoegen is mogelijk dat je je arcane dynamo stacks nog niet echt lekker timed, maar als je dat al wel doet zou ik het ook niet weten eigenlijk.
Maar het is inderdaad een probleem met AO dat de damage niet consiistent is wat betreft tijd, soms is de burst heel snel achter elkaar en zijn al je bollen heel snel weg en soms duurt het te lang voordat ze afgaan in mijn ervaring.
Wat je kan proberen is omwisselen naar een ET build en kijken hoe dat gaat, enige is dat je dan een ander wapen moet hebben. en mogelijk ook je statindeling weer wat moet veranderen.
Ik denk dat je eerst even voor jezelf duidelijk moet hebben waar je precies naar toe wilt met je character. Welke build wil je spelen? Om dat te bepalen kan je onder andere de link gebruiken die Sabrac hierboven postte. Of je neemt een kijkje in de season 5 ultimate guide. Als je je build gevonden hebt, dan weet je de requirements voor de items en dan ook welke items een upgrade voor je zijn en welke niet. Dan is het een kwestie van grinden. De items gaan vanzelf droppen. Optimaliseer je kill speed door op het juiste niveau te spelen en speel samen met anderen (met dezelfde karakters).Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 07:50:
.
Graag gedaan!
Dit topic is gesloten.
![]()