Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-11 15:28
Angeloonie schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:18:
[...]

EHP is het probleem totaal niet in de rifts, gisteren op GR68 1x doodgegaan (en 2x Unstable Anomaly) maar dat was meer een stommiteit dan een EHP-probleem.

[...]

Geen idee welke mobs, wel lage density op zich. Maar het probleem zit niet in de white mobs maar in de RG. Deze gaat zo ontzettend langzaam dood.. Kreeg Eskandiel voor mijn neus, en die doet ook nog eens knockback waardoor je elke 5 seconden (<50% health) knockbacked wordt, waardoor je veel tijd verliest. Misschien een slechte combi, maar zelfs zonder knockback zou het gevecht gewoon erg lang duren -O-
Sommige rift guardians sucken gewoon, Ghom is gewoon een insta port out.

Daarnaast is het aller belangrijkste dat je ten alle tijden 4 stacks van je explosive blast heb, en dan je arcane orb elke keer recast als je 5 stacks van arcane dynamo heb.

Ik zie niet echt in hoe jij gene 70+ op ze minst moet kunnen doen, ik heb met me huidige wizard 74 gecleared en heb niet eens het idee dat ik aan de cap zit op dit moment.

Ik speel ook gewoon zonder unstable anomaly, er is gewoon geen reden om het te gebruiken, zeker niet als je ook de dmg reduction op teleport neemt, dan kan je bv unwavering will gebruiken.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik moet nog steeds eerst eens level 70 worden.. ik speel nu vooral Wizard in Adventure mode. Die is level 50-ish. En bezig met een Crusader in campaign waarbij ik ongeveer 2/3e Act I ben.

Hopelijk van t weekend wat tijd om flink wat meters te maken :)

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 23:04
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 07:50:

Daarom wou ik vragen of er mensen zijn die mij een klein beetje willen 'trainen' en/of tips geven van hoe precies ik mij moet gearen? Hoe weet ik of een item bvb goed is of niet. Ik weet wel al bvb dat op sommige items sockets moeten zitten, dat je natuurlijk al ancient aan moet hebben en nog wat basis stuff. Maar ik denk echt dat ik iets verkeerd doe.

Ik kan mijn battle.net link niet doorzenden want zit op werk en ik weet mijn char naam niet echt sinds ik een random naam heb gekozen. Misschien als ik thuis ben zend ik die eens.
Sorry voor mn lange post en voor mijn frustraties hier neer te pennen.
add mij maar op battle net (pm voor nick ken hem ook niet van buiten) of steam
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
en we zien van daar wel verder.
Ik kan je helpen met wizard / gear helpen runnen & tips how to. Ben wel geen hoog para level want you know adult shit :/
Teamspeak is beschikbaar als je liever praat dan typt
Terence(x) schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:04:
[...]

Sommige rift guardians sucken gewoon, Ghom is gewoon een insta port out.

Daarnaast is het aller belangrijkste dat je ten alle tijden 4 stacks van je explosive blast heb, en dan je arcane orb elke keer recast als je 5 stacks van arcane dynamo heb.

Ik zie niet echt in hoe jij gene 70+ op ze minst moet kunnen doen, ik heb met me huidige wizard 74 gecleared en heb niet eens het idee dat ik aan de cap zit op dit moment.

Ik speel ook gewoon zonder unstable anomaly, er is gewoon geen reden om het te gebruiken, zeker niet als je ook de dmg reduction op teleport neemt, dan kan je bv unwavering will gebruiken.
Ja was wel een combi van alle factoren natuurlijk, lage density, klote RG, maar waar ik met bijv. LoN Bombardement echt happen uit de RG haal, gaat het nu gewoon erg traag, alsof je een ballon enorm langzaam laat leeglopen :+

Hoe lang doe jij over een RG op bijv. GR70? Naar mijn gevoel zou ik daar zeker 3-4 minuten over doen, zelfs met een ideale RG.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Terence(x)
Angeloonie schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:41:
[...]

Ja was wel een combi van alle factoren natuurlijk, lage density, klote RG, maar waar ik met bijv. LoN Bombardement echt happen uit de RG haal, gaat het nu gewoon erg traag, alsof je een ballon enorm langzaam laat leeglopen :+

Hoe lang doe jij over een RG op bijv. GR70? Naar mijn gevoel zou ik daar zeker 3-4 minuten over doen, zelfs met een ideale RG.
op 70, hmm iets van 1:30 minuut ofzo

op 75 is dat meer 2:30/3:00

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

woop woop, gisteren level 70 gehaald op de hardcore doc, daarmee is nu de season journey compleet :D

Ik had blijkbaar Maltheal al verslagen gezien dat de enige boss was waar ik geen achievement voor kreeg. Dat deed me denken, volgens mij hebben we dit vorig seizoen getest door nadat ik geboost was Maltheal te verslaan om te zien of ik zo adventure mode in kon. Dat is waarschijnlijk de rede dat ik dit al langer kon. Maar goed, nu dus zelf gedaan en gehaald, hopelijk stoppen ze die lompe challenge niet weer in de season journey, maar mocht dat zo zijn, dan ga ik lekker bounties doen :)

De rest van het weekend weinig diablo. Rise of the Tomb Raider en Bravely Default gaan mijn aandacht krijgen. Tenzij ik gewoon de urge heb om super hard te knallen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Hey.. ff een LoN bombardment vraag.

Heb een beast Vo'toyias spiker gevonden. Zou dit werken met die thorns van bombardment?
Ben erg blij dat Bliz de Invoker set aangepakt heeft. Invoker Crusader is voor mij echt een ideaal hardcore karakter. Ik mis momenteel Blood Brother en Akarat's Awakening nog, maar zit nu al tegen de grift 60 aan, zonder ook maar een centje pijn qua survivability. Gems nog maar op 31 en drie ancient pieces. Net een 59 binnen 11 minuten gedaan. Paragon gaat met sprongen van 8 - 11 levels per grift omhoog. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:38:

Heb een beast Vo'toyias spiker gevonden. Zou dit werken met die thorns van bombardment?
Zo te lezen wel. Ik zie hem terug komen in meerder builds op Diablofans/Icy Veins met positieve resultaten volgens de schrijvers. Spiker + Boyarski's Chip op single targets is zo te lezen ook heel effectief.

[ Voor 35% gewijzigd door Deadsmell op 05-02-2016 12:47 ]

Verwijderd

Sabrac schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:29:
[...]

ff inzoemend op deze punten :)

De objectives die je moet halen zijn hier te vinden: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/20419392488
voor de stashtab hoef je alleen de laatste chapter niet te halen.

Qua T7 / Grift 34 aankunnen, speel je veel in groepen of voornamelijk alleen? Als je in groepen speelt krijg je namelijk veel sneller je gear bij elkaar. (hogere magic find / mensen kunnen items voor je droppen als ze em zelf niet nodig hebben).

Qua tips & training: http://www.diablofans.com/builds

Hier staan veel guides etc in over welke gear je wanneer wilt gebruiken en met welke stats. De goede guides hebben zelfs videos om wat gameplay te laten zien :)
Dank u wel voor de link. Ga dat straks thuis eens bekijken.

Ik speel meestal alleen want zoals vermeld is het moeilijk met 2 kindjes rondlopen. Soms moet ik mijn vrouw helpen of kindjes troosten. Dat maakt het moeilijk om heel de tijd ongestoord te gamen en dus ook moeilijk voor parties.

Diablofans en builds en videos heb ik al vaak bekeken maar probleem is dat ze dan bvb zeggen voor die build MOET je wand of woh hebben ... is gemakkelijk gezegd dan gedaan. ik bedoel alles is via RNG dus ja je moet geluk hebben dan denk ik. Als er iets is dat ik niet heb in diablo is het wel geluk hebben.
Net zoals de puzzle ring, ik wil die en die dropt dus niet voor vault. En vrienden van mij krijgen de een na de ander.
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:47:
[...]

Ik heb hier geen toegang tot battle.net (geblokkeerd op het werk) maar wat zijn jouw vereisten om een item te zien als verbetering?

Wat bijvoorbeeld het belangrijkste is voor een build om te werken is om een 6-set volledig te dragen, ook al geeft de mouse-over weer dat je -10% damage doet met dat item.

Wat ook erg belangrijk is om je Critical Hit Chance en Critical Hit Damage omhoog te brengen. Vooral de critical hits doen een hoop damage. Dus zou ik (ook al geeft de mouse-over initieel geen verbetering weer) items zonder deze stats vervangen met items die wel over deze stats beschikken. Bijvoorbeeld 6% crit chance op je helm, op je gloves kun je crit chance èn crit damage rollen. Op bijna alle gear slots kun je wel iets rollen van deze stats (op chest, legs en boots na).

En als je dan later dieper in de bepaalde builds gaat duiken is het soms belangrijk dat je veel Cooldown Reduction hebt, zodat je bepaalde spells vaker kunt casten.

Horadric's Cube is ook erg handig om bijzondere abilities van items te kunnen gebruiken zonder het daadwerkelijk te hoeven dragen ;) Hiervoor zijn ook wel tutorials en sites met suggesties.

Als je goed weet waar je naar op zoek bent qua items is het best mogelijk om in 10 uur tijd een redelijk werkende gear te verzamelen, en daarna kost het nog 1000 uur om het te optimaliseren :+

Goodluck :)
Goh ik wil gewoon op dit moment T10 kunnen grinden voor gear, dat is mijn doelstelling voor al mn chars. Nu heb ik wel degelijk voor mn wizard de volledige set aan van firebird.
Maar ja ik kijk misschien teveel naar wat er vanonder word geprojecteerd, al moet ik zeggen dat ik iedere item wel degelijk zelfstandig vergelijk en kijk of ik via nchant de item beter kan maken ofzelf gewoon draagbaar.

Ja grinden is nodig en ik versta het nut er wel van, is gewoon friustrerend dat sommige mensen echt alle geluk van de wereld hebben en ik ... wel nooit

dank u voor aanmoediging :)
Deadsmell schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:56:
[...]

Ik denk dat je eerst even voor jezelf duidelijk moet hebben waar je precies naar toe wilt met je character. Welke build wil je spelen? Om dat te bepalen kan je onder andere de link gebruiken die Sabrac hierboven postte. Of je neemt een kijkje in de season 5 ultimate guide. Als je je build gevonden hebt, dan weet je de requirements voor de items en dan ook welke items een upgrade voor je zijn en welke niet. Dan is het een kwestie van grinden. De items gaan vanzelf droppen. Optimaliseer je kill speed door op het juiste niveau te spelen en speel samen met anderen (met dezelfde karakters).
De ultimate guide staat altijd open op 2de scherm en is wel nuttig. Enkel zoals ik al gezegd heb weet ik dat sommige builds bepaalde items nodig heeft, maar zoland acts/bazen/rifts geen eigen lootlist hebben is het net zoals een naald zoeken in een hooiberg. Ik probeer echt alles te doen om de items te vinden maar behalve rifts, Grifts farmen wee ik niet echt hoe ik het beter moet doen.
willemvh schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:41:
[...]

add mij maar op battle net (pm voor nick ken hem ook niet van buiten) of steam
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
en we zien van daar wel verder.
Ik kan je helpen met wizard / gear helpen runnen & tips how to. Ben wel geen hoog para level want you know adult shit :/
Teamspeak is beschikbaar als je liever praat dan typt
Thanks, ik ga vanavond u eens toevoegen. Bedankt op voorhand voor de hulp maar u zeker niet verplicht voelen hoor.

Btw ik kan wel niet op de site van de armory van diablo maar anders mn wizard naam is: Canydria
mocht je eens kijken alle hul, tips zijn welkom.
Enige dat ik weet dat zeker niet goed zijn is de cube, heb nog niet alles in de cube gestort dus ik weet dat ik nu neem wat ik kan nemen. Moet nog kijken wat belangrijk is voor mijn set/build
ook gems zijn nog niet volledig want heb nog niet alle legendary gems, dus ik neem diegene die ik denk dat het best is van wat ik heb.
En sommige andere gewone gems moet ik nog upgraden.

Sorry voor lang post

Verwijderd

Deadsmell schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:42:

Zo te lezen wel. Ik zie hem terug komen in meerder builds op Diablofans/Icy Veins met positieve resultaten volgens de schrijvers. Spiker + Boyarski's Chip op single targets is zo te lezen ook heel effectief.
Oh chill.. zag dat bijna iedereen lidless wall gebruikt dus begon beetje te twijfelen, maar dan lijkt dit mij een beste keuze. Hele clue van de build is immers iron skin voor je bombardment omdat dit een snap shot effect geeft.. als dat schild het dan nog Jay Wilson style verdubbeld 8)
ga het wel testen.. heb bijna alle gear wel ready, mis nog een paar items met thorns erop.

trouwens voor HC is een wd ook waarschijnlijk ook easy mode. mijn softcore wd is zo tanky dat ik gewoon niet eens meer spirit vessel gebruik. Die solo 79 clear was zonder spirit vessel en ben van plan om 80 ook zo te gaan halen. die 50% reductie van het armor in combi met mobs en swampland = mega thougness. solo elite packs moet ik het meest voor oppassen.

• Terence(x)
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:57:
[...]

lange post.....

Sorry voor lang post
Als je wil kan je van het weekend wel joinen voor wat TX rifts, ik ben waarschijnlijk het hele weekend wel aan het spelen, add me maar op battle.net lorune#2844

Speel ook een wizard en ik heb bijna alles wel behalve specifieke ancient items, maar ik zou je een heel eind op weg moeten kunnen helpen :D
[...]

De ultimate guide staat altijd open op 2de scherm en is wel nuttig. Enkel zoals ik al gezegd heb weet ik dat sommige builds bepaalde items nodig heeft, maar zoland acts/bazen/rifts geen eigen lootlist hebben is het net zoals een naald zoeken in een hooiberg. Ik probeer echt alles te doen om de items te vinden maar behalve rifts, Grifts farmen wee ik niet echt hoe ik het beter moet doen.
Misschien ben je gewoon te ongeduldig. Het is een grind game met rng, dus soms gaat het snel, soms langzaam. Er zijn hier inmiddels genoeg tips voorbij gekomen waar je iets mee kunt doen, zoals samen spelen en kill ratio optimaliseren. Zou nog helpen als je een link naar je profiel post.

Tijdje terug kwam deze build hier trouwens langs. Het is een speed farm build voor grift 50-60, maar zonder de juiste gear is hij ook prima op lagere levels te gebruiken. Als je hem bijvoorbeeld met In-Geom en 3-piece Tal Raha's en 3-piece Firebird + RoRG gebruikt, dan blaas je rond T8-T10 ook overal doorheen. Misschien heb je er iets aan.
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:00:
[...]
Oh chill.. zag dat bijna iedereen lidless wall gebruikt dus begon beetje te twijfelen, maar dan lijkt dit mij een beste keuze. Hele clue van de build is immers iron skin voor je bombardment omdat dit een snap shot effect geeft.. als dat schild het dan nog Jay Wilson style verdubbeld 8)
ga het wel testen.. heb bijna alle gear wel ready, mis nog een paar items met thorns erop.

trouwens voor HC is een wd ook waarschijnlijk ook easy mode. mijn softcore wd is zo tanky dat ik gewoon niet eens meer spirit vessel gebruik. Die solo 79 clear was zonder spirit vessel en ben van plan om 80 ook zo te gaan halen. die 50% reductie van het armor in combi met mobs en swampland = mega thougness. solo elite packs moet ik het meest voor oppassen.
Ik heb ook best zin om met de Witch Doctor aan de slag te gaan, maar er zijn zo veel leuke builds op dit moment. Is die pets/Helltooth build momenteel dé build voor solo griften? Heb de WD de laatste weken niet zo gevolgd.

[ Voor 30% gewijzigd door Deadsmell op 05-02-2016 13:17 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:38:

[...]

Nope! Vo'Toyias Spiker werkt alleen met daadwerkelijke thorns door aanvallen op jou en 2-piece, niet met skills:
The Provoke / Spiker combination only increases damage dealt by thorns reflection based on an incoming melee attack – not any skills or set bonuses that add X% of thorns damage to the base skill.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Deadsmell schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:15:
[...]

Misschien ben je gewoon te ongeduldig. Het is een grind game met rng, dus soms gaat het snel, soms langzaam. Er zijn hier inmiddels genoeg tips voorbij gekomen waar je iets mee kunt doen, zoals samen spelen en kill ratio optimaliseren. Zou nog helpen als je een link naar je profiel post.

Tijdje terug kwam deze build hier trouwens langs. Het is een speed farm build voor grift 50-60, maar zonder de juiste gear is hij ook prima op lagere levels te gebruiken. Als je hem bijvoorbeeld met In-Geom en 3-piece Tal Raha's en 3-piece Firebird + RoRG gebruikt, dan blaas je rond T8-T10 ook overal doorheen. Misschien heb je er iets aan.
Oh die ga ik vanavond/morgen maar s even aanmeten denk ik :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Als ik in S5 een nieuw charakter aanmaak, b.v. een paragon of demon hunter, krijg ik dan ook weer Haedrigs gift, of is dat maar 1x per seizoen?

Cititzen of Ladonia

sorcees schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:27:
Als ik in S5 een nieuw charakter aanmaak, b.v. een paragon of demon hunter, krijg ik dan ook weer Haedrigs gift, of is dat maar 1x per seizoen?
Dat is eenmalig per season.
Thorval schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:24:
[...]

Oh die ga ik vanavond/morgen maar s even aanmeten denk ik :)
Welk niveau speel je met je wizard? Als je rond T6 - T7 zit, dan wil ik vanavond wel met je mee rennen. Heb ook nog een wiz te gearen. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Deadsmell op 05-02-2016 13:30 ]

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:19

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ben erg blij dat Bliz de Invoker set aangepakt heeft. Invoker Crusader is voor mij echt een ideaal hardcore karakter. Ik mis momenteel Blood Brother en Akarat's Awakening nog, maar zit nu al tegen de grift 60 aan, zonder ook maar een centje pijn qua survivability. Gems nog maar op 31 en drie ancient pieces. Net een 59 binnen 11 minuten gedaan. Paragon gaat met sprongen van 8 - 11 levels per grift omhoog. :)

[...]

Ben het met je eens dat de Invoker Crus best leuk speelt. Ik heb nu via shards bijna alles bij elkaar voor een startersbuild en TX gaat al best rap. Ik heb de build op diablofans gevolgd van drahque. Ik kan daar alleen niet echt uit opmaken wat een ideaal CDR% is. Wat hanteren jullie?

Battle.net || Strava

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Deadsmell schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:27:
[...]
Welk niveau speel je met je wizard? Als je rond T6 - T7 zit, dan wil ik vanavond wel met je mee rennen. Heb ook nog een wiz te gearen. :)
Solo doe ik nu T5-T6 ligt een beetje aan de rifts. GR25 lukt me aardig.

Thorval schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:21:
[...]

Solo doe ik nu T5-T6 ligt een beetje aan de rifts. GR25 lukt me aardig.
Lekker bezig :)

Op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com) zijn elke dag genoeg mensen online om op TX en/of in Grifts mee te lopen om meer gear te farmen 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

retlaw schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:05:
[...]

Ben het met je eens dat de Invoker Crus best leuk speelt. Ik heb nu via shards bijna alles bij elkaar voor een startersbuild en TX gaat al best rap. Ik heb de build op diablofans gevolgd van drahque. Ik kan daar alleen niet echt uit opmaken wat een ideaal CDR% is. Wat hanteren jullie?
Lastige vraag. Ik zit zelf op 51,5%, maar merk dat dat eigenlijk overkill is. Als je Akarat's Awakening (shield) gebruikt, denk ik dat je met 30% een heel eind komt. Zonder zou ik toch wel op 50% richten. Het gaat er vooral om dat je je skills elke Convention of Elements rotatie beschikbaar hebt.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Heb Diablo ook weer aangeslingerd vanmorgen. S5 DH begonnen want vond wel erg lekker spelen op de PTR.

Mocht iemand een boost willen geven, voeg me maar toe ;).

Spelen er ook nog mensen NS voor een rondje?

Barthelomeus#2737

retlaw schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:05:
[...]

Eigenlijk geen idee. Ik probeer cdr te nemen op de items waarop het kan, maar heb geen richtlijn. Op ringen heb ik tot nu toe ias voor cdr laten gaan, maar je wil eigenlijk beide. Heb je Akarat's Awakening al? Die doet ook heel veel voor je cooldowns. Ik heb met 46.74% (incl. parapunten) genoeg cdr om elke rotatie van CoE mijn skills tot mijn beschikking te hebben.
Op HC heb ik 42.35% en geen AA. Daar lukt het me niet altijd om de skill rotatie goed te krijgen, dus ik denk ca. 45% zonder AA. Minder als je wel wel AA hebt, maar dan zal je bij single target misschien niet altijd je rotatie halen.

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsmell op 05-02-2016 15:56 ]

badabingbadaboo schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:37:

Er zijn inderdaad weer een stijgende lijn voor de mensen die weer NS zijn gaan spelen, na het behalen van de 7e storage tab ... en nu weer lekker spelen met de hoge plvl's en 'betere' gear :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

badabingbadaboo schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:37:
Heb Diablo ook weer aangeslingerd vanmorgen. S5 DH begonnen want vond wel erg lekker spelen op de PTR.

Mocht iemand een boost willen geven, voeg me maar toe ;).

Ik speel zelf op het moment een beetje 50/50 season en nonseason. En dan weer 50/50 Heroes en Diablo ;).

Gisteren 16 Hellfire's gemaakt, 1 ancient. Tricky part is dat er een Long Arm op zit en ik op het moment geen Law in m'n build heb...maar ja, LoN build dus ancient is ancient. Vanavond maar eens kijken of ik van m'n hybride shield / thorns build afstap naar iets waar Long Arm wel iets doet. Puur shield kan natuurlijk, is best sterk ook maar het is wel erg one-sided.

Wellicht toch maar eens kijken naar een shotgun LoN ideetje...even uitzoeken hoe de 20% Fury damage per hit precies werkt; ik meen dat een Fury beam maar één keer telt per cast, maar Fires of Heavens per schot. Dan wordt spammen wel interessant, maar ja, dan moet je grof RCR hebben en je verliest Aquila. Wellicht is Iron Skin + Long Arm + full unload Fires of Heavens een leuke burst-damage setup...

<GOT> Zarhrezz#2885

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

[...]

Dank u wel voor de link. Ga dat straks thuis eens bekijken.
Nog een tip die ik hier niet voorbij heb zien komen maar die voor mij wel heeft gewerkt:

Als je echt een specifiek item zoekt, vooral als het een class-specifiek item is zoals een Source, Wand of Wizard Hat (bestaan die überhaupt nog?) dan werkt "Upgrade Rare Item" in Kanai's Cube als een speer. Craft een zooi gele items (of bewaar ze wanneer je ze gewoon loot en upgrade ze voor 50 witte, blauwe en gele mats en 25 Death's Breaths per stuk. Dit is een stuk sneller dan slijmen bij Kadala omdat je elke keer niet een item uit de hele categorie "1 handed weapons' krijgt, maar juist specifiek dus een Wand als je een Wand gebruikt.

Je mag ook met mij meerennen in T10 voor snelle Death's Breaths, loot en exp, maar ik speel wel vrij laat op de avond, in elk geval doordeweeks. (#moos-2298)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 21:27
Je mag ook wel op T10 met mij mee runnen als ik online ben. Zit wel in de tweakers chat en vraag vaak wel of er mensen mee willen.

Battle.net tag

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zarhrezz schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 16:13:
Puur shield kan natuurlijk, is best sterk ook maar het is wel erg one-sided.
Dat doe ik nu; alles is al dood voor ik een andere skill-knop kan indrukken op TX. Maar dat is precies wat ik zocht! Speedfarmen met een Blessed Shield LoN met 6 ancient items gaat dus prima. Veel beter dan een Invoker build. Als ik het juiste wapen vind probeer ik die Phalanx versie ook eens.

Heb nu ook al m'n sader setjes compleet dus ik kan me gaan richten op de setdugeons (en dan speel ik nooit meer die klote class :p). Ik stop sinds maandag al m'n shards al in belts in de hoop ook zo'n belt-of-the-trove te krijgen maar Kadala blijft bij een Razor Stropje of een Blackthorne af en toe. Trut. -O-

Iemand nog tips voor de Akkhan/Roland dungeons? Schijnen best pittig te zijn.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Net een reminder gekregen dat je alert moet blijven in hardcore. Ik heb al een stuk of tien level 60 griftjes gedaan zonder een centje pijn, maar zonet had ik een hele linke. Caldeum sewer map vol met undead archers. Nu zijn die op zich niet zo'n probleem, maar als je in een poison pool staat, met lasers en walls om je heen, dan worden ze plotseling erg link. Indestructable is wel vier keer geproct in dat grift, maar heb hem gehaald. Spannend! >:)

• anexis79
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-11 18:47
Gisteren rondje meegelopen met cableone en dirty van de tweakers clan.

Cableone had zon een explosive blast wizard.

Heb van schaamte me vleugeltjes afgedaan haha.

Jezus wat ging die hard door de rifts.

Path of Exile

Vidra schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:54:
[...]

Er zijn inderdaad weer een stijgende lijn voor de mensen die weer NS zijn gaan spelen, na het behalen van de 7e storage tab ... en nu weer lekker spelen met de hoge plvl's en 'betere' gear :D
Hoe lang duurt het ongeveer om die tab te halen?

Heb net weer even gespeeld met mn oude WD en heb de Zuni set compleet weten te maken voor de 6-piece bonus. En damn.. vlieg ineens door de rifts heen :+ Daarna ook nog de plvl 400 aangetikt.

Het is ineens weer leuk :D

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 07-02-2016 18:45 ]

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Bosmonster schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:43:
[...]

Heb net weer even gespeeld met mn oude WD en heb de Zuni set compleet weten te maken voor de 6-piece bonus. En damn.. vlieg ineens door de rifts heen :+ Daarna ook nog de plvl 400 aangetikt.

Het is ineens weer leuk :D
Zunimassa Set speelt erg lekker inderdaad :) Mijn fetish hitten tegen elites nu tussen de 3~4b. Hoop vanavond nog even grift 65 solo te kunnen doen.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:51
Weet iemand het dmg verschil tussen de tall and small man's finger?
Heb nu een build met alleen maar ancient's en zit nu op grift 53. Is nog verre van optimaal maar toch

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Whoop whoop. Vandaag solo GR30 gehaald op mijn wizard. Morgen eens kijken of ik nog iets hoger kan ;-)

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:55
Vandaag D3 weer eens opgestart even lopen kloten met shadow maar niet mijn favo build, heb wel een greenstone met 99% legendary voor FoK wat wellicht een stuk beter werkt maar wilde ook wat anders proberen. Zag dat ik M6 compleet had, maar geen mats voor rerolls, dus m6 getest op tx en het ging dus dan maar tx farmen voor mats en aan m6 wennen.

Samen met wat mede-tweakers een begin gemaakt en uiteindelijk nog een mooie ancient dawn gevonden die in 3.3k+ dmg range valt :D Helaas wel de laagste roll op de vengeance cooldown dus wat extra CDR stacken... Maar denk dat ik voor de M6 chakram versie ga, komende dagen farmen en dan eens kijken waar we uitkomen. Nu ik een doel heb zal het d3 virus wel weer vat krijgen O-)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Getver, ik ben 7 seconden van de Roland dungeon master en 1 Condemn van de Akkhan dungeon master. De anderen heb ik al gemastered.

Moet zeggen dat het eigenlijk goed meevalt. Je hebt een of twee legendaries nodig naast je setje. In de ene dungeon wil je meer speed, in de andere meer damage en in een derde meer defense. Het is wel frustrerend dat als je dicht tegen de tijdslimiet aanzit alles afhangt van hoe de mobs in groepjes staan gepositioneerd. En net als je alle trucjes binnen de tijd hebt uitgevoerd staat er ergens nog een enkel monster in een hoekje. ;w
Bosmonster schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:43:
[...]
Twee weken als je solo speelt en er dagelijks maar een uurtje of twee in stopt. Kan sneller natuurlijk, moet je meer spelen. Prima te doen hoor, en op termijn heb je een dubbel zo grote stash.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Verwijderd

Afgelopen dagen lekker bezig geweest en mijn Monk is inmiddels level 70 geworden.

Ik wil nu eigenlijk graag een karakter op Hardcore mode gaan proberen, weet nog niet helemaal zeker wat daarvoor mijn class gaat worden, maar daar kom ik nog wel uit. Mijn monk speelt wel heerlijk, heb een of ander onderdeel van mijn outfit dat bij iedere keer dat ik een hit doe, er een speer achteraan gooit die 566% damage er overheen gooit en dat helpt erg goed. ;) Alle crafting op lvl 12 dus dat schiet ook wel op. :)
Tektoon schreef op maandag 08 februari 2016 @ 02:13:
Getver, ik ben 7 seconden van de Roland dungeon master en 1 Condemn van de Akkhan dungeon master. De anderen heb ik al gemastered.
Misschien wat mensen meenemen die de dungeon voor je clearen zodra je de objectives gehaald hebt?

-----------

Dit weekend een paar van m'n doelen bereikt.

Monk haalde g.rift 76 solo (zonder augments), goed voor plek 150
Crusader haalde g.rift 82 solo (met augments), goed voor plek 150 (gaat snel die ranks)

Daarna 2 man (Rank 870) , 3 man en 4 man wat nieuwe recordjes gezet...

Video van de 2 man vanuit een LoN Bombardment perspectief:

En de paragon 1000 aangeraakt :).
Binnenkort m'n monk gear maar augmenten en kijken hoever ik daarmee kom, toch blijven zoeken naar betere crusader gear en dan maar eens kijken wat ik daarna ga doen :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• _Peter2_
  • Laatst online: 16:27
Dit weekend een nieuwe wizard geboost gekregen en daarop mijn DMO-set geplopt.

Gems zijn nog niet goed, maar met deze wizard lukt het in elk geval al om GR50 te clearen.

Met mijn eerste wizard gaat dit nog wel soepeler, maar ik denk dat de DMO uiteindelijk verder kan komen.

Ik vraag me wel af of ik niet beter Aguila's cuirass ipv crown of the primus in de cube kan hebben voor de DMO.

Ben wel blij met de Restraint die ik heb gevonden (was de eerste Restraint die ik vond in Season V).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:43
Nog 3 ancients te gaan voor me wol, LON monk. Afgelopen weekend beide ringen ancient gevonden (en nog verdomd lekkere ook), nu nog een in geom, pinto's en boots. T10 gaat als een malle. Tot grift 50 gekomen, maar dat was ook klaar in 6 minuten en dat was nog voordat ik de ringen ancient had gevonden. Ben erg benieuwd tot hoe ver ik nu ga komen:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Zaterdag toch even een tegenslag gehad in hardcore. Ik deed een poging om de Super Human conquest te halen, maar nam daarbij te veel risico waardoor ik mijn char verloor, plus de gear voor de conquest. Gelukkig zat bijna al mijn Invoker spul in mijn stash, dus op enkele gems, twee leg gems en een ring na, was er weinig verloren. 's Avonds met Stingray weer een char naar de 70 gebracht en zat direct weer op 50+. Veel hoger ga ik nog niet, zonder trapped en stricken. Zondag nog wat geschikte gear voor Avaritia gevonden, dus die ga ik als derde conquest doen. Met de juiste tactiek is de gold streak vrij simpel. :)

Weet iemand wat de beste presterende niet-LoN Witch Doctor build is op dit moment? Ik denk er over om na het voltooien van de journey terug naar NS te gaan en de WD weer op te pakken. Heb een season 4 Helltooth / Acid Cloud build en veel ancient legendary spul in stash. Kan ik voortbouwen op die build als ik 70+ griftjes wil doen?

[ Voor 24% gewijzigd door Deadsmell op 08-02-2016 09:29 ]

Verwijderd

Sabrac schreef op maandag 08 februari 2016 @ 08:10:
[...]

Misschien wat mensen meenemen die de dungeon voor je clearen zodra je de objectives gehaald hebt?

-----------

Dit weekend een paar van m'n doelen bereikt.

Monk haalde g.rift 76 solo (zonder augments), goed voor plek 150
Crusader haalde g.rift 82 solo (met augments), goed voor plek 150 (gaat snel die ranks)

Daarna 2 man (Rank 870) , 3 man en 4 man wat nieuwe recordjes gezet...

Video van de 2 man vanuit een LoN Bombardment perspectief:
Nice zag er goed uit. Was slam dance een beetje te squishy setup of werkt dat niet in combi met die barrels? Want 30% extra deeps is aanzienlijk.

Echt de leukste build van de hele patch naar mijn mening. Unieke speelstijl en zeker niet zo mindless als de meeste builds tegenwoordig. Ben zelf ook die crusader verder aan het gearen. Had gr 77 op 3 sec na niet gehaald met gear zonder gem upgrades.. potentie genoeg dus. Ben daarna een heleboel gems gaan levelen, maar vind het toch een beetje tricky om ze te gebruiken in gear die niet helemaal optimaal is.

Je had trouwens geluk dat je CoE proc niet achter dat paragon upgrade icoontje zat.. dat heeft mij al een keer de kop gekost in een gr :P
Deadsmell schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:09:

Weet iemand wat de beste presterende niet-LoN Witch Doctor build is op dit moment? Ik denk er over om na het voltooien van de journey terug naar NS te gaan en de WD weer op te pakken. Heb een season 4 Helltooth / Acid Cloud build en veel ancient legendary spul in stash. Kan ik voortbouwen op die build als ik 70+ griftjes wil doen?
Hoi.. wb dan :) Als je helltooth bijna compleet hebt, zit je al goed. HT in combi met die garg ring/honden ring/CoE en endless walk (variatie genoeg) kan heel hoog halen (80+).. gearen is een peulenschil. Je kan ook met mij meelopen dan doen we duo HT en kan je vrijwel alle gear krijgen. Die acid cloud werkt nog wel, maar HT pet is echt een stuk sterker en geeft nooit lag :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2016 09:45 ]

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Sabrac schreef op maandag 08 februari 2016 @ 08:10:
[...]

En de paragon 1000 aangeraakt :).
Binnenkort m'n monk gear maar augmenten en kijken hoever ik daarmee kom, toch blijven zoeken naar betere crusader gear en dan maar eens kijken wat ik daarna ga doen :)
D3ladder geeft 6,9 dagen aan voor P1000 eta, moeten weer eens wat 75 of hoger runs gaan doen ;)

Verder de crusader op een 64 solo en de wizard op een 77 solo gezet (kwam 10 sec te kort voor de 78 :(). Het season blijft voor mij en anderen volgens mij ook wel langer boeien.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:39:
[...]

Hoi.. wb dan :) Als je helltooth bijna compleet hebt, zit je al goed. HT in combi met die garg ring/honden ring/CoE en endless walk (variatie genoeg) kan heel hoog halen (80+).. gearen is een peulenschil. Je kan ook met mij meelopen dan doen we duo HT en kan je vrijwel alle gear krijgen. Die acid cloud werkt nog wel, maar HT pet is echt een stuk sterker en geeft nooit lag :)
Mooi, goed nieuws! :) Dan kom ik een keer bij je buurten, zodra ik de seasonal journey afgerond heb. Geen idee of ik Endless Walk heb op ns, maar de pet ringen zitten beide in de Cube en ik heb volgens mij nog een Tall Man's Finger en CoE in de stash.
[...]

Nice zag er goed uit. Was slam dance een beetje te squishy setup of werkt dat niet in combi met die barrels? Want 30% extra deeps is aanzienlijk.

Echt de leukste build van de hele patch naar mijn mening. Unieke speelstijl en zeker niet zo mindless als de meeste builds tegenwoordig. Ben zelf ook die crusader verder aan het gearen. Had gr 77 op 3 sec na niet gehaald met gear zonder gem upgrades.. potentie genoeg dus. Ben daarna een heleboel gems gaan levelen, maar vind het toch een beetje tricky om ze te gebruiken in gear die niet helemaal optimaal is.

Je had trouwens geluk dat je CoE proc niet achter dat paragon upgrade icoontje zat.. dat heeft mij al een keer de kop gekost in een gr :P
Ben er ondertussen aan gewend, dus kan ook de CoE met de paragon + nog herkennen :)

Daarnaast hebben we een paar g.rifts met Slam Dance gedaan, echter had ik het gevoel dat dit weinig toegevoegde waarde had (zag in ieder geval geen hogere nummers, maar dat is sowieso lastig te zien).
Binnenkort toch maar even goed gaan testen, damage nummers aan (ipv alleen crits). Als het wel werkt en we blijven in leven, dan zal Slam Dance inderdaad een aanzienlijke tijdswinst zijn.

Met Ghost Trance bleven we in ieder geval wat makkelijker in leven, wat natuurlijk ook helpt, daardoor kon ik met consecration spelen ipv met een Law en werd de Stricken gem wat effectiever.

Qua gems gebruiken voor augments hanteer ik de volgende regel:

Tijd #1) Hoe lang doe je erover om een gem naar 70-80 (of welk level je ook wilt augmenten) te krijgen.
Tijd #2) Hoe lang doe je erover (gemiddeld) om de item in kwestie te vervangen

als Tijd #1 korter is dan Tijd #2, augment.
anders, wachten op de item.

Daarnaast zorgt augmenten ervoor dat Tijd #1 ook korter word.
Heb ondertussen al 2 items vervangen die ik al ge-augment had, maar heb ook alweer 5 lvl 80+ gems klaarliggen voor als ik upgrades vind.

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 08-02-2016 10:59 ]

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:53

Grin

Ride si sapis.

Tektoon schreef op maandag 08 februari 2016 @ 02:13:
[...]

Twee weken als je solo speelt en er dagelijks maar een uurtje of twee in stopt. Kan sneller natuurlijk, moet je meer spelen. Prima te doen hoor, en op termijn heb je een dubbel zo grote stash.
Ben er vanaf de start tot afgelopen zaterdag mee bezig geweest. Natuurlijk had het sneller gekund maar je moet er ook maar de motivatie voor hebben. Als je alleen maar NS speelt/wilt spelen wordt je toch min of meer gedwongen Season te gaan spelen. Daarnaast zijn de set dungeon masteries niet makkelijk, 3 gems op 55, 60 solo, 45 zonder set; het zijn wel zaken die je bezig houden. Als je de motivatie hebt dan kan het zeker in 1 week, heb je dat niet dan ben je zo 3-4 weken verder. Zoals te zien aan mijn wiz ben ik na het halen van de 45 zonder set direct gekapt met Seasons. Kom d'r ook niet weer terug.
Voor de toekomst hoop ik dat ze de tab beschikbaar maken zonder seasons te hoeven aanraken. Seasons moet een keuze zijn omdat je dat graag wilt spelen, niet een verplichting om extra stashruimte vrij te spelen. En ja, een extra tab weegt voor NS zo zwaar dat het m.i. een verplichting is om seasons te spelen; de extra ruimte is daar echt broodnodig. De season only items vond ik prima, hebben de season spelers iets om mee te spelen en de NS spelers kunnen lekker verder knallen. Nu zat ik 100% gedwongen in season 5 -oke, de eerste week was niet onaardig, maar daarna vond ik het een drag- dat kan niet de bedoeling zijn.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Als je CoE op de cube hebt, dan kan je geen T&T plus MoJ gebruiken. Het wordt dan één van die twee op de cube. Zou het niet effectiever zijn om één van beide te equippen met RoRG plus de ander op de cube? Toevallig getest?

Verwijderd

Ik ben ook maar weer eens begonnen. Toch maar season omdat ik nog nooit een wizard heb gemaakt. Was echter in 2 dagen plvl 550+. Alleen qua gear is het een beetje karig omdat ik gewoon geboost ben door meerdere 60+ grifts.

• Apsie
  • Laatst online: 22-11 21:23
Deadsmell schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:27:
[...]

Als je CoE op de cube hebt, dan kan je geen T&T plus MoJ gebruiken. Het wordt dan één van die twee op de cube. Zou het niet effectiever zijn om één van beide te equippen met RoRG plus de ander op de cube? Toevallig getest?
Getest en de hondenring heeft gewoon te weinig damage maar dit werkt:

http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/34301690

Zit nu op 77 en er zijn wat wijzigingen in m'n build geweest dus er zou wat rek in moeten zitten.... _/-\o_

Apsie's profiel

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:51

Shiro

Serenity

Ha Koeitje,

Je bent zeker de support wizzard van gisteren waar ik paar TX mee heb gedaan, maar hoe kan je zo'n hoge paragon lvl krijgen zonder gear te verzamelen? Dropt toch van de rift boss een hele meute legendaries en shards om te gamblen :D ?

En ben zelf gisteren begonnen met de extra stash tab, had de 2 conqueror achievements al gehaald. Was toe bezig met een set dungeon achievement, ging helemaal perfect, alle mobs dood, 1 min over, FAILED toen! Woot dacht ik!!! Blijkbaar vergeten de tal rasha achievement van 90 monsters te killen met 4 stacks... helemaal gemist, omdat ik dat eerder al gedaan had :/ Vandaag maar weer proberen.

Juniper RWD

Apsie schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:52:
[...]
Getest en de hondenring heeft gewoon te weinig damage maar dit werkt:

http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/34301690

Zit nu op 77 en er zijn wat wijzigingen in m'n build geweest dus er zou wat rek in moeten zitten.... _/-\o_
Thanks! Wat ik me daarnaast af vraag is de keuze voor de belt. Ik zie meestal The Witching Hour bij deze build, maar is Belt of Transcendency geen optie? Indirect meer toughness omdat pets mobs bij je vandaan houden en een bak dps erbij omdat je een lading fetishes hebt rondlopen. Dat lijkt mij meer waardevol dan een Witching Hour, of verkijk ik me daarop?

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:27:
[...]

Er is genoeg variatie mogelijk. Alle opties halen met gemak 75+
Het is meer een kwestie wat je hebt (met goede stats) en dan daaromheen de rest afstemmen. Enige items die een beetje must zijn, zijn taskers, jeram en die twee pet ringen.

De gargs doen nu meer dps dan die hond, maar onderschat die poison hond in combi met die ring niet. Meeste mensen weten niet dat die poison dot stacked en echt belachelijke dps doet op bijvoorbeeld een GR boss en de AI van die hond lijkt beter dan die van de gargs.

Zou er geen hogere snapkunde van maken.. HT pets is een solide build keuze met genoeg variatie.
Als je nog wat extra info via YT wil hebben, check dan dit kanaal eens
YouTube: Anthony Evans
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:59:
[...]

Er is genoeg variatie mogelijk. Alle opties halen met gemak 75+
Het is meer een kwestie wat je hebt (met goede stats) en dan daaromheen de rest afstemmen. Enige items die een beetje must zijn, zijn taskers, jeram en die twee pet ringen.

De gargs doen nu meer dps dan die hond, maar onderschat die poison hond in combi met die ring niet. Meeste mensen weten niet dat die poison dot stacked en echt belachelijke dps doet op bijvoorbeeld een GR boss en de AI van die hond lijkt beter dan die van de gargs.

Zou er geen hogere snapkunde van maken.. HT pets is een solide build keuze met genoeg variatie.
Als je nog wat extra info via YT wil hebben, check dan dit kanaal eens
YouTube: Anthony Evans
Check. Thanks! :)

• Apsie
  • Laatst online: 22-11 21:23
Deadsmell schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:59:
[...]

Thanks! Wat ik me daarnaast af vraag is de keuze voor de belt. Ik zie meestal The Witching Hour bij deze build, maar is Belt of Transcendency geen optie? Indirect meer toughness omdat pets mobs bij je vandaan houden en een bak dps erbij omdat je een lading fetishes hebt rondlopen. Dat lijkt mij meer waardevol dan een Witching Hour, of verkijk ik me daarop?
Ook dat heb ik geprobeerd, en het is leuk als je nog een beetje squishy bent. maar niets kan tippen aan de WH, je hebt trouwens al genoeg grut lopen voor de mobs. Fetishes lopen dan eigenlijk meer in de weg als dat je er profijt van hebt...

Apsie's profiel

Gisteren een paar keer failed 65 met LoN combust shield, teveel deaths door nare rifts; Bogans + Nightmares...die debuff met de physical damage van Bogans is gewoon direct dood. Bij de 3e rift met deze mobs + Lacuni was ik er wel klaar mee. Ten in een groepje wat bounties gaan doen. De stapel mats er aan het eind van de avond direct er weer doorheen gejaagd met Ice Climbers reroll, maar ook die zijn nu ancient, dus de LoN bonus is compleet. De volgende items op de wensenlijst worden dan duur; ancient Cindercoat, betere ancient Magefist, betere ancient shield bracers, goeie ancient Gyr...

Maar goed, vanavond nog maar eens een poging op 65 wagen met de extra 100% / 4%.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Shiro schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:54:
Ha Koeitje,

Je bent zeker de support wizzard van gisteren waar ik paar TX mee heb gedaan, maar hoe kan je zo'n hoge paragon lvl krijgen zonder gear te verzamelen? Dropt toch van de rift boss een hele meute legendaries en shards om te gamblen :D ?

En ben zelf gisteren begonnen met de extra stash tab, had de 2 conqueror achievements al gehaald. Was toe bezig met een set dungeon achievement, ging helemaal perfect, alle mobs dood, 1 min over, FAILED toen! Woot dacht ik!!! Blijkbaar vergeten de tal rasha achievement van 90 monsters te killen met 4 stacks... helemaal gemist, omdat ik dat eerder al gedaan had :/ Vandaag maar weer proberen.
De laatste 50 paragon levels had ik in principe genoeg om een volledige build te maken met Delsere's. Had ingezet op de Firebird set, maar die sucked blijkbaar nog steeds :D. Ook moet ik de gems nog levelen en heb ik niet genoeg mats om ringen te rerollen.

Achteraf gezien had ik misschien liever WD gespeeld, Wizard is vrij intensief spelen terwijl je met WD gewoon lekker met je pets kan kloten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2016 12:13 ]

Zarhrezz schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:10:
Gisteren een paar keer failed 65 met LoN combust shield, teveel deaths door nare rifts; Bogans + Nightmares...die debuff met de physical damage van Bogans is gewoon direct dood. Bij de 3e rift met deze mobs + Lacuni was ik er wel klaar mee. Ten in een groepje wat bounties gaan doen. De stapel mats er aan het eind van de avond direct er weer doorheen gejaagd met Ice Climbers reroll, maar ook die zijn nu ancient, dus de LoN bonus is compleet. De volgende items op de wensenlijst worden dan duur; ancient Cindercoat, betere ancient Magefist, betere ancient shield bracers, goeie ancient Gyr...

Maar goed, vanavond nog maar eens een poging op 65 wagen met de extra 100% / 4%.
Fire blessed shield werkt best goed, we hebben binnen SG ook een paar die blessed shield spelen (fire & holy) en de fire variant heeft g.rift 73 gecleared. De build doet enorm hoge damage, maar valt wel wat sneller om

Linkje naar z'n profiel: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Afgaan-2966/hero/73178510

Vooral gepartnerd met een pull character is de fire BS build echt ziek sterk (misschien iets voor 2 man push... barb + BS crusader)

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 08-02-2016 12:18 ]

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:51

Shiro

Serenity

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:12:
[...]

De laatste 50 paragon levels had ik in principe genoeg om een volledige build te maken met Delsere's. Had ingezet op de Firebird set, maar die sucked blijkbaar nog steeds :D. Ook moet ik de gems nog levelen en heb ik niet genoeg mats om ringen te rerollen.

Achteraf gezien had ik misschien liever WD gespeeld, Wizard is vrij intensief spelen terwijl je met WD gewoon lekker met je pets kan kloten.
Intensief is een goeie woord alright.. ik druk me de pleuris elke 55+ rift als flash wizzard, maar gisteren mijn Delsere's set ook compleet gekregen, dus ik ga ff een nieuwe build proberen als ik mijn extra stash tab heb.

Juniper RWD

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 08:54
van het weekend weer eens een Wiz gemaakt, begonnen met de Firebird set, maar GR30 is al rond het maxium met wat ik heb. Gelukkig dropt er genoeg in de tussentijd, nu nog aan het kijken wat de opvolger wordt. Kan nog richting TR set of DMO of combi. Heb al een ancient frozenorb wapen als drop gekregen.

Al een run getest met DMO, maar volgens mij zijn mijn skills nog based op de extra TR set bonussen.
Met de monk zit ik ook nog; wat getest met Inna en Uliana, en denk toch dat Inna beter lijkt als je nog wat items mist maar wel de set hebt. Daarmee kwam ik rond GR39, met de Uliana durf ik net GR25 aan.

https://d4armory.io/Player/803500

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:34
Shiro schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:43:
[...]

Intensief is een goeie woord alright.. ik druk me de pleuris elke 55+ rift als flash wizzard, maar gisteren mijn Delsere's set ook compleet gekregen, dus ik ga ff een nieuwe build proberen als ik mijn extra stash tab heb.
Dat de pleuris drukken komt mij bekend voor, toevallig kwam ik van het weekend een video tegen waarin een trucje staat hoe je een aantal skills kunt autocasten zonder third party software, maar gewoon met ingame keybindings en je eigen keyboard. Dit scheelt mij enorm met het spelen van de flash wizard, in principe cast je alleen zelf je teleport, armor en je primary skill op deze manier.

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:05
Shiro schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:43:
[...]

Ik klik heerlijk rustig alleen met mn muis een paar keer als flashfire wizard. :+
Ik zou et numpad truukje gebruiken voor autocast als je wil farmen met je wizard. (Bind skills ook op numpad, Hou skills vast die je wil auto-casten en zet numlock uit).

Steam

Verwijderd

Sabrac schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:18:
[...]

Fire blessed shield werkt best goed, we hebben binnen SG ook een paar die blessed shield spelen (fire & holy) en de fire variant heeft g.rift 73 gecleared. De build doet enorm hoge damage, maar valt wel wat sneller om

Linkje naar z'n profiel: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Afgaan-2966/hero/73178510

Vooral gepartnerd met een pull character is de fire BS build echt ziek sterk (misschien iets voor 2 man push... barb + BS crusader)
Zal zeker werken. Op de ptr destijds ook teams met BS saders die eind 80 begin 90 haalde. Er is echt veel meer mogelijk dan die saaie meta van 1 wizz en 3 supp. Helaas kijken de meeste mensen niet verder.. dit is trouwens iets dat mij erg tegen begint te staan aan die hele leaderboards.

Veel van die alternatieven zitten tussen 80-90.. geen absolute top, maar veelal is eind 80 begin 90 met die huidige meta ook totaal onhaalbaar vanwege de lag. Als je 2 packs of meer pulled kan je het vaak al schudden... ja zo ga je geen clears maken natuurlijk dan.

Big support nerf te verachten in 2.5 :P
Sabrac schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:18:

Lijkt inderdaad aardig op wat ik heb, ik zit iets meer defensive (cube en 3e gem. 5e passive). Ik wil wel iets meer offense erin door een Cindercoat te gaan dragen (20% fire damage op wat ik al heb is 13% DPS). De gem kan ik zien, maar ik vind het tricky op toughness...voor pushing is DPS beter, maar ik hou niet van fishing. Hetzelfde geldt ook voor de passive. Maar goed, eerst maar eens de gems door gaan levelen en kijken of de extra ancient uitmaakt op de 65.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:14

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Thasquealer schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:50:
[...]

Ik klik heerlijk rustig alleen met mn muis een paar keer als flashfire wizard. :+
Ik zou et numpad truukje gebruiken voor autocast als je wil farmen met je wizard. (Bind skills ook op numpad, Hou skills vast die je wil auto-casten en zet numlock uit).
Hmm, ik kan je toch autohotkey aanraden icm de flash fire build

1 Toets om de boel aan te zetten, 1 om het uit te zetten. Scriptje heb ik eerder al gepost. Scheelt je onnoemelijk veel rsi.

Ik moet toch wel toegeven, dat ik de flash fire build een van de leukste vind om te spelen, stuk beter dan die klote DMO wizz :P

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sparhawk schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:12:
[...]

1 Toets om de boel aan te zetten, 1 om het uit te zetten. Scriptje heb ik eerder al gepost. Scheelt je onnoemelijk veel rsi.

Ik moet toch wel toegeven, dat ik de flash fire build een van de leukste vind om te spelen, stuk beter dan die klote DMO wizz :P
Ja, maar met Flashfire kan je je gems niet naar 70 brengen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Thasquealer
  • Laatst online: 22:05
[...]

Dit doet alleen hetzelfde alleen moet je wanneer je het aan of uit wil zetten ff die knoppen vasthouden.
Maar ik ben wat huiverig qua scriptjes hiervoor.
En als dit standaard zo kan, hou ik het daar bij.

Maargoed, ik hou et voorlopig lekker bij mn crusader en daarmee een persoonlijk doel gehaald, namelijk de leaderboards aantikken, maar als ik dat wil behouden moet ik toch wat gaan pushen (ondertussen al weer ~200 posities gezakt). 81 wil nog niet echt lukken dus lekker voor de augments verder gaan.

Ook bijna paragon 800 aangetikt, dus daarna worden de levels ook een stuk meer waard :)

Steam

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:14

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Bokkie schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:18:
[...]

Maar naar 50 zijn ze razendsnel :D

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Bokkie schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:18:
[...]

Niet? Zit er een limiet op gems voor bepaalde hoogte van GRifts of zo? (Noob hier)

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:04:
[...]

Zal zeker werken. Op de ptr destijds ook teams met BS saders die eind 80 begin 90 haalde. Er is echt veel meer mogelijk dan die saaie meta van 1 wizz en 3 supp. Helaas kijken de meeste mensen niet verder.. dit is trouwens iets dat mij erg tegen begint te staan aan die hele leaderboards.

Veel van die alternatieven zitten tussen 80-90.. geen absolute top, maar veelal is eind 80 begin 90 met die huidige meta ook totaal onhaalbaar vanwege de lag. Als je 2 packs of meer pulled kan je het vaak al schudden... ja zo ga je geen clears maken natuurlijk dan.

Big support nerf te verachten in 2.5 :P
Ben zelf ook minder blij met de Meta, dus ik probeer m'n LoN bombardment crusader in groepjes te krijgen (dikke damage en kan nog steeds veel health globes spawnen met de Law).

voor 4 man gaat dat best aardig, je mist dan alleen of de pull van een monk, of de damage buffs van een WD / DH. Maar dat maak je weer goed met je eigen dps.

Qua 2 man zie je ook wel wat verschuivingen, initieel was het Supp Barb of Supp monk + ET wizard.
Nu gaat dat langzaam maar zeker naar de Supp barb + LoN Crusader.

Voor 3 man zie ik ook een Supp barb + LoN Bomb crusader + LoN BS crusader (of iets dergelijks) wel werken. Zowel de bombardment als de fire BS werken extreem groep met goed geclusterde groepen.

Grootste probleem is echter mensen overtuigen om de setups te proberen ipv de 'meta' te spelen. Vooral als Jan en allerman een ET wiz heeft.

Qua 2 man vind ik de Melee Wiz + LoN Bombardment dus minder goed samenwerken, omdat de bubble van de wiz ervoor zorgt dat mobs minder snel gegroepeerd raken. Daarentegen, Bombardment + Invoker is een heerlijke combinatie (dit weekend een 75 in 6 minuten gedaan hiermee).

• _Peter2_
Thorval schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:28:
[...]

Niet? Zit er een limiet op gems voor bepaalde hoogte van GRifts of zo? (Noob hier)
De kans op een upgrade van een gem wordt kleiner naar mate het level van de gem hoger wordt t.o.v. het level van de GR.

Is het level van het GR 9 levels of meer hoger dan is de upgrade kans 100%, 8 levels verschil is 90% kans, 7 levels 80%, 6 levels 70% 5 levels t/m 0 levels: 60% kans, daarna neemt het nog rapper af.

Zie: de gem calculator

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Sabrac schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:30:
[...]

Ben zelf ook minder blij met de Meta, dus ik probeer m'n LoN bombardment crusader in groepjes te krijgen (dikke damage en kan nog steeds veel health globes spawnen met de Law).

voor 4 man gaat dat best aardig, je mist dan alleen of de pull van een monk, of de damage buffs van een WD / DH. Maar dat maak je weer goed met je eigen dps.

Qua 2 man zie je ook wel wat verschuivingen, initieel was het Supp Barb of Supp monk + ET wizard.
Nu gaat dat langzaam maar zeker naar de Supp barb + LoN Crusader.

Voor 3 man zie ik ook een Supp barb + LoN Bomb crusader + LoN BS crusader (of iets dergelijks) wel werken. Zowel de bombardment als de fire BS werken extreem groep met goed geclusterde groepen.

Grootste probleem is echter mensen overtuigen om de setups te proberen ipv de 'meta' te spelen. Vooral als Jan en allerman een ET wiz heeft.

Qua 2 man vind ik de Melee Wiz + LoN Bombardment dus minder goed samenwerken, omdat de bubble van de wiz ervoor zorgt dat mobs minder snel gegroepeerd raken. Daarentegen, Bombardment + Invoker is een heerlijke combinatie (dit weekend een 75 in 6 minuten gedaan hiermee).
Ben de invoker op het moment verder aan het gearen :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
regi schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 23:23:
Je mag ook wel op T10 met mij mee runnen als ik online ben. Zit wel in de tweakers chat en vraag vaak wel of er mensen mee willen.
Hoe kom ik in de tweakers chat :P?

Afgelopen weekend mijn DH naar 70 gebracht en faceroll al door t2 heen na een paar upgrades.

Mocht ik online zijn dan ben ik vaak in voor een run.

Barthelomeus#2737

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Thorval schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:24:
Whoop whoop. Vandaag solo GR30 gehaald op mijn wizard. Morgen eens kijken of ik nog iets hoger kan ;-)
Als je de juiste stats op je gear rerolled en wat van je legendaries in de cube stopt zit je zo op TX/gr45. Je laat nu ongelooflijk veel damage liggen. Ik zie ook allemaal ringen op je followers die beter zijn dan wat je zelf aan hebt. Je SoJ heeft zelfs fire damage! En als je die RoRG cubed dan kan je zelf weer een ander beter item aan ipv een van de firebird items. Je Demon Hunter heb je een mooie Magefist met intelligence gegeven die natuurlijk veel beter op je fire-Wiz past. :)

Ik sta in je recent player/friend list volgens mij dus als je wat gerichte tipz wilt moet je me maar even aanschieten. Ik ben vanavond online.

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Mooie avond; eindelijk de Akkhan setdungeon kunnen masteren vanavond. Tevens met Akkhan grift 55 aangetikt voor m'n derde conquest: Years of War. *O*

Helaas nog altijd geen tweede Denial om Rolands dungeon te kunnen doen en de crusader helemaal af te kunnen vinken.

Voor wie ook bezig is aan de setdungeons: ze zijn aangepast na de PTR. Dit zorgt ervoor dat er veel oude, achterhaalde videoguides zijn momenteel. Ik heb er hier een aardige gevonden die wel up-to-date is.

• klablabla
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-11 21:51
Hiebij de MacMage.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JaUQ8lx.jpg

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Tektoon schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:16:
[...]

Als je de juiste stats op je gear rerolled en wat van je legendaries in de cube stopt zit je zo op TX/gr45. Je laat nu ongelooflijk veel damage liggen. Ik zie ook allemaal ringen op je followers die beter zijn dan wat je zelf aan hebt. Je SoJ heeft zelfs fire damage! En als je die RoRG cubed dan kan je zelf weer een ander beter item aan ipv een van de firebird items. Je Demon Hunter heb je een mooie Magefist met intelligence gegeven die natuurlijk veel beter op je fire-Wiz past. :)

Ik sta in je recent player/friend list volgens mij dus als je wat gerichte tipz wilt moet je me maar even aanschieten. Ik ben vanavond online.
Ik denk dat ik woensdag wel even in de avond ook online ben, vandaag even alleen kort na werk.... bios avondje vanavond. Maar tips heel graag.....

Heb nu ook 6 pieces Tal in mijn stash, alleen geen idee wat en hoe, dus tips daarover helemaal top. (heb geen amulet van deze set, maar wel de overige 6 pieces)

[ Voor 8% gewijzigd door Thorval op 09-02-2016 08:36 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren maar 2e wiz geboost zodat ik neit steeds gear eetc hoef te wisselen als ik wilk swappen tussen EB en DMO.

Monk was uitgerust met 1punch gear maar dat is toch neit echt geweldig met sub 800 paragon en unaugmented gear dus nu bezig om inna's generator en/of inna's EP te maken.

Die EP build van vorig seizoen werkt niet zo heel geweldig meer helaas.

Moet nu nog 1 setje gems naar 25+ brengen en dan kan ik zonder gems te swappen lekker simpel tussen mijn chars wisselen.

• randomice
  • Laatst online: 16:34
Tektoon schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 00:47:
Mooie avond; eindelijk de Akkhan setdungeon kunnen masteren vanavond. Tevens met Akkhan grift 55 aangetikt voor m'n derde conquest: Years of War. *O*

Helaas nog altijd geen tweede Denial om Rolands dungeon te kunnen doen en de crusader helemaal af te kunnen vinken.

Voor wie ook bezig is aan de setdungeons: ze zijn aangepast na de PTR. Dit zorgt ervoor dat er veel oude, achterhaalde videoguides zijn momenteel. Ik heb er hier een aardige gevonden die wel up-to-date is.
Gister na 2 uur die rolands kunnen completen op 2 sec, wat een gedoe is dat zeg.. Ahkkans vanmorgen binnen 6 tries. Nu de rest van de classes nog :D

Diablo 3 Profiel

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bokkie schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 07:27:
Monk was uitgerust met 1punch gear maar dat is toch neit echt geweldig met sub 800 paragon en unaugmented gear dus nu bezig om inna's generator en/of inna's EP te maken.

Die EP build van vorig seizoen werkt niet zo heel geweldig meer helaas.
Klopt. Met die Uliana build kun je 50+ nog wel aan, maar veel hoger zul je er niet meer mee komen. Met de Inna's generator build moet je de 70 wel redelijkerwijs kunnen aantikken en als je heel erg ideale gear met hoge gems en augments hebt zit 80+ er ook nog wel in. Anders zou je natuurlijk altijd nog support monk kunnen spelen.

Vicariously I live while the whole world dies

• _Peter2_
Nog tips voor mijn "hybride" DMO wizard: [ur=https://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/hero/74310597]Simsala[/url].

Idee is om Spectral Blades te combineren met DMO en SS voor life on hit.

Weet niet zeker of crown of the primus veel toevoegt in de cube, wellicht dat een aguila's beter werkt.

Er is ondertussen al een andere variant van de Inna gen monk opgedoken (naast de Inna EP).

De 'standaard' inna generator gebruikte Mangle voor damage, de 'nieuwe' gebruikt Fist of fury (WotHF doet namelijk een mini knockback/interrupt bij de 3e hit, wat iets meer toughness geeft.. slaat sneller en de dots van FoF werkt blijkbaar beter met area damage).

Dit zorgt er ook voor dat de focus van cooldown naar area damage is verschoven.

De build lijkt enorm veel op wat Zahrezz een tijdje geleden poste met z'n Mirinae monk, alleen deze versie gebruikt Simplicity strength ipv Mirinae, en cyclone strike ipv sweeping wind.

Op non season is hier een 86 al mee gecleared (een Inna EP monk heeft dat ook gedaan... maar die speelstyle past echt niet bij me, dus ik ga sowieso de nieuwe generator versie proberen)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

JA ben beetje aan het kijken, het is niet echt om greater rifts te pushe, maar om gewoon wat anders te kunnen spelen zowel solo als met group gewoon wat relaxed farmen.

Bokkie schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 08:46:
JA ben beetje aan het kijken, het is niet echt om greater rifts te pushe, maar om gewoon wat anders te kunnen spelen zowel solo als met group gewoon wat relaxed farmen.
In dat geval is de 1 punch monk echt ideaal, maar lastiger te gearen vanwege de hoge ancient (en specifieke ancients) requirements.

Met m'n one punch monk vlieg ik door TX rifts in 1,5-2 mins als ik actief speel en 3-ish mins als ik passief speel (als in, minder dashen met ingeom, maar gewoon lopen). Goldwrap + Avarice Band + Boon of the hoarder + alleen maar damage, en je vliegt overal doorheen + haalt 50+ mil gold binnen per torment 10 rift.

edit:
Dit werkt ook sub paragon 800 en zonder augments, heb mn 1punch gear ook niet geaugment, gaat al snel genoeg

Hiermee kan je ook t/m g.rift 55 snel farmen voor gem levels (met wat aanpassingen, andere belt, andere ring in de cube en powerful ipv boon), alleen vanaf 55+ wil je dan swappen naar een andere build (of class).

Tot 55 gebruik ik de 1 punch monk, daarna is m'n crusader sneller :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 09-02-2016 08:54 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik heb maar iets van 5 ancient parts, dus ben juist van 1pm afgestapt :P

http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/21984097

kan je hem zieni zonder de ringen en neck, die zitten in de strash zodat ik de gems kan levellen op mijn dmo wiz :)

[ Voor 56% gewijzigd door Bokkie op 09-02-2016 09:01 ]

Ja, dat gaat dan niet werken, je hebt toch minimaal iets van 10 ancients nodig voordat de build begint te werken. Zelf heb ik er 12 (ik mis de helm ancient)

[EDIT]

Mijn 1 punch: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sabrac-2206/hero/71334861

Gems zijn de Zei's, Trapped.en Boon.

[ Voor 29% gewijzigd door Sabrac op 09-02-2016 09:03 ]

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
Gisteren heb ik maar een 2e Crusader geleveled, ik heb geen zin om te switchen van mijn speedfarm (momenteel LoN Bomb) build naar andere/test builds om te zien hoe goed dat nu gaat in GRifts.
Helaas blijken mijn mats erg snel door de drain te gaan (heb wel een fantastisch fijne Doombringer gevonden waar ik weer de damage naar CDR mag rollen, staat nu op 7%)

Vanavond ga ik maar een avondje bounties doen denk ik..

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:43
Gisteren zonder het zelf door te hebben die 50miljoen gold streak gehaald. Hoe, door zo'n gold goblin. T ding dropte meer dan 50 miljoen gold. Bam achievement:)

Ik heb in me stash een boon of the hoarder naar lvl 50 gedaan en een ancient goldskin en nog wat meuk liggen om maar die 50 miljoen streak te halen. Valt t ding me nu inneens zonder het door te hebben spontaan op me dak:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
randomice schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 08:31:
[...]

Gister na 2 uur die rolands kunnen completen op 2 sec, wat een gedoe is dat zeg.. Ahkkans vanmorgen binnen 6 tries. Nu de rest van de classes nog :D
ervaar zelf Rolands ook als een moeilijke dungeon. Die heb ik als de enige ook niet op mastery van Crusader.

Ondertussen heb ik 13 dungeons op mastery en 18 op basic. Moet nog beginnen met WD sets.

Vooral voor Monk Raiment en Barb Wastes/EQ twijfel ik of die echt solo haalbaar zijn:D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mofkees schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:43:
[...]

ervaar zelf Rolands ook als een moeilijke dungeon. Die heb ik als de enige ook niet op mastery van Crusader.

Ondertussen heb ik 13 dungeons op mastery en 18 op basic. Moet nog beginnen met WD sets.

Vooral voor Monk Raiment en Barb Wastes/EQ twijfel ik of die echt solo haalbaar zijn:D
Die EQ heb ik zitten proberen een tijdje maar ik krijg het niet voor elkaar. Het is ook gewoon niet leuk om te doen trouwens. Ik heb daarom maar besloten om nog de laatste raekor en IK set items te verzamelen en een van die set dungeons te proberen te halen.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Vicarious schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:46:
[...]

Die EQ heb ik zitten proberen een tijdje maar ik krijg het niet voor elkaar. Het is ook gewoon niet leuk om te doen trouwens. Ik heb daarom maar besloten om nog de laatste raekor en IK set items te verzamelen en een van die set dungeons te proberen te halen.
IK is de makkelijkste van allemaal, gewoon std IK HOTA en klaar is kees (hmmz... past wel :D)

Edit: Aan de andere kan zijn Raiment en EQ wel met wat team play hulp super makkelijk te halen verwacht ik. Moet maar eens kijken hoelang ik het solo nog wil proberen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mofkees op 09-02-2016 10:53 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Gisteren in een half uurtje dat ik had nog even stones gehaald en toch nog even 65 geprobeerd (met 13 i.p.v. 12 ancients) en die ging best makkelijk. Eerste floor was prima, tweede wat lage density maar nog goed te doen. De setup was iets minder defensive (belt die debuff op Conviction geeft naar Nemesis) maar extra packs van Nemesis werkt wel lekker in greaters. Het is meestal toch 3-4 'gratis' packs.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mofkees schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:50:
[...]

IK is de makkelijkste van allemaal, gewoon std IK HOTA en klaar is kees (hmmz... past wel :D)

Edit: Aan de andere kan zijn Raiment en EQ wel met wat team play hulp super makkelijk te halen verwacht ik. Moet maar eens kijken hoelang ik het solo nog wil proberen :)
Set dungeons kun je toch alleen solo halen?

Vicarious schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:57:
[...]

Set dungeons kun je toch alleen solo halen?
Nee hoor, je kan hier met een groep in, je moet dan wel zelf de objectives halen, maar daarna kan je hele party helpen met het killen van alle monsters, set dungeons made easy :)

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Sabrac schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:58:
[...]

Nee hoor, je kan hier met een groep in, je moet dan wel zelf de objectives halen, maar daarna kan je hele party helpen met het killen van alle monsters, set dungeons made easy :)
Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/bb/bb008e2c8543ddbe289033d25ed331475490d32ee703e640cf684486424d994f.jpg

<GoT>NightStalker

Staat blizzard bekend om toch? Invoker die geen bonus van Physical Elemental damage krijgt, maar de Physical Convention proc verhoogd je damage wel ;) (en zo zijn er meerdere voorbeelden van 'blizzard logica' )

• Elixyr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-11 10:52
[...]

Weet jij nog op welke pagina je dat script had gepost? Of kan je hem nog eens posten?

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
lj_tree schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:35:
Gisteren zonder het zelf door te hebben die 50miljoen gold streak gehaald. Hoe, door zo'n gold goblin. T ding dropte meer dan 50 miljoen gold. Bam achievement:)

Ik heb in me stash een boon of the hoarder naar lvl 50 gedaan en een ancient goldskin en nog wat meuk liggen om maar die 50 miljoen streak te halen. Valt t ding me nu inneens zonder het door te hebben spontaan op me dak:)
Helpt de hoarder wel voor die archievement dan? Ik meende zelf namelijk van niet enkel de items die je ervoor draagt. En iedereen probeert die archievement gewoon te halen m.b.v. die gob de gilded baron.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Sabrac schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:02:
[...]

Staat blizzard bekend om toch? Invoker die geen bonus van Physical Elemental damage krijgt, maar de Physical Convention proc verhoogd je damage wel ;) (en zo zijn er meerdere voorbeelden van 'blizzard logica' )
Haha ja absoluut waar!
Die Physical bonus blijft ook een mooie ja.. 8)7

<GoT>NightStalker

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sabrac schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:02:
[...]

Is dat bevestigd Sabrac? Want dan kan ik de 35% Physical Bonus wel van mijn gear afrollen...

adamvansanten schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:14:
[...]

Is dat bevestigd Sabrac? Want dan kan ik de 35% Physical Bonus wel van mijn gear afrollen...
Ja, dat is bevestigd, zie: https://www.reddit.com/r/...sfg/invoker_interactions/
Physical damage %:

•Increases the damage dealt by thorns reflection based on an incoming melee attack, consecrate, bombardment, steed charge and the base damage of punish or slash.

•It does not increase the damage dealt by the Invoker 6pc bonus regardless of the elemental rune of the base attack. In this video - YouTube: Phys Percet and Invoker 6pc - I hit some zombies for 25.4m with 20% physical damage equipped, then enchant that away and hit the same zombies for 25.4m
Gezien je voornaamste damage als invoker crusader toch de 6 piece is, doet de physical % dus niets (of niet genoeg)

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 09-02-2016 11:16 ]

Pagina: 1 ... 74 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.