Sabrac schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:29:
[...]
ff inzoemend op deze punten
De objectives die je moet halen zijn hier te vinden:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/20419392488
voor de stashtab hoef je alleen de laatste chapter niet te halen.
Qua T7 / Grift 34 aankunnen, speel je veel in groepen of voornamelijk alleen? Als je in groepen speelt krijg je namelijk veel sneller je gear bij elkaar. (hogere magic find / mensen kunnen items voor je droppen als ze em zelf niet nodig hebben).
Qua tips & training:
http://www.diablofans.com/builds
Hier staan veel guides etc in over welke gear je wanneer wilt gebruiken en met welke stats. De goede guides hebben zelfs videos om wat gameplay te laten zien

Dank u wel voor de link. Ga dat straks thuis eens bekijken.
Ik speel meestal alleen want zoals vermeld is het moeilijk met 2 kindjes rondlopen. Soms moet ik mijn vrouw helpen of kindjes troosten. Dat maakt het moeilijk om heel de tijd ongestoord te gamen en dus ook moeilijk voor parties.
Diablofans en builds en videos heb ik al vaak bekeken maar probleem is dat ze dan bvb zeggen voor die build MOET je wand of woh hebben ... is gemakkelijk gezegd dan gedaan. ik bedoel alles is via RNG dus ja je moet geluk hebben dan denk ik. Als er iets is dat ik niet heb in diablo is het wel geluk hebben.
Net zoals de puzzle ring, ik wil die en die dropt dus niet voor vault. En vrienden van mij krijgen de een na de ander.
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:47:
[...]
Ik heb hier geen toegang tot battle.net (geblokkeerd op het werk) maar wat zijn jouw vereisten om een item te zien als verbetering?
Wat bijvoorbeeld het belangrijkste is voor een build om te werken is om een 6-set volledig te dragen, ook al geeft de mouse-over weer dat je -10% damage doet met dat item.
Wat ook erg belangrijk is om je Critical Hit Chance en Critical Hit Damage omhoog te brengen. Vooral de critical hits doen een hoop damage. Dus zou ik (ook al geeft de mouse-over initieel geen verbetering weer) items zonder deze stats vervangen met items die wel over deze stats beschikken. Bijvoorbeeld 6% crit chance op je helm, op je gloves kun je crit chance èn crit damage rollen. Op bijna alle gear slots kun je wel iets rollen van deze stats (op chest, legs en boots na).
En als je dan later dieper in de bepaalde builds gaat duiken is het soms belangrijk dat je veel Cooldown Reduction hebt, zodat je bepaalde spells vaker kunt casten.
Horadric's Cube is ook erg handig om bijzondere abilities van items te kunnen gebruiken zonder het daadwerkelijk te hoeven dragen

Hiervoor zijn ook wel tutorials en sites met suggesties.
Als je goed weet waar je naar op zoek bent qua items is het best mogelijk om in 10 uur tijd een redelijk werkende gear te verzamelen, en daarna kost het nog 1000 uur om het te optimaliseren
Goodluck

Goh ik wil gewoon op dit moment T10 kunnen grinden voor gear, dat is mijn doelstelling voor al mn chars. Nu heb ik wel degelijk voor mn wizard de volledige set aan van firebird.
Maar ja ik kijk misschien teveel naar wat er vanonder word geprojecteerd, al moet ik zeggen dat ik iedere item wel degelijk zelfstandig vergelijk en kijk of ik via nchant de item beter kan maken ofzelf gewoon draagbaar.
Ja grinden is nodig en ik versta het nut er wel van, is gewoon friustrerend dat sommige mensen echt alle geluk van de wereld hebben en ik ... wel nooit
dank u voor aanmoediging

Deadsmell schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:56:
[...]
Ik denk dat je eerst even voor jezelf duidelijk moet hebben waar je precies naar toe wilt met je character. Welke build wil je spelen? Om dat te bepalen kan je onder andere de link gebruiken die Sabrac hierboven postte. Of je neemt een kijkje in de season 5
ultimate guide. Als je je build gevonden hebt, dan weet je de requirements voor de items en dan ook welke items een upgrade voor je zijn en welke niet. Dan is het een kwestie van grinden. De items gaan vanzelf droppen. Optimaliseer je kill speed door op het juiste niveau te spelen en speel samen met anderen (met dezelfde karakters).
De ultimate guide staat altijd open op 2de scherm en is wel nuttig. Enkel zoals ik al gezegd heb weet ik dat sommige builds bepaalde items nodig heeft, maar zoland acts/bazen/rifts geen eigen lootlist hebben is het net zoals een naald zoeken in een hooiberg. Ik probeer echt alles te doen om de items te vinden maar behalve rifts, Grifts farmen wee ik niet echt hoe ik het beter moet doen.
willemvh schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:41:
[...]
add mij maar op battle net (pm voor nick ken hem ook niet van buiten) of steam
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
en we zien van daar wel verder.
Ik kan je helpen met wizard / gear helpen runnen & tips how to. Ben wel geen hoog para level want you know adult shit
Teamspeak is beschikbaar als je liever praat dan typt
Thanks, ik ga vanavond u eens toevoegen. Bedankt op voorhand voor de hulp maar u zeker niet verplicht voelen hoor.
Btw ik kan wel niet op de site van de armory van diablo maar anders mn wizard naam is: Canydria
mocht je eens kijken alle hul, tips zijn welkom.
Enige dat ik weet dat zeker niet goed zijn is de cube, heb nog niet alles in de cube gestort dus ik weet dat ik nu neem wat ik kan nemen. Moet nog kijken wat belangrijk is voor mijn set/build
ook gems zijn nog niet volledig want heb nog niet alle legendary gems, dus ik neem diegene die ik denk dat het best is van wat ik heb.
En sommige andere gewone gems moet ik nog upgraden.
Sorry voor lang post