Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
NastyNickNL schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:08:
[...]
Helpt de hoarder wel voor die archievement dan? Ik meende zelf namelijk van niet enkel de items die je ervoor draagt. En iedereen probeert die archievement gewoon te halen m.b.v. die gob de gilded baron.
Zeker wel. Boon zorgt voor gold on kill. Door Boon te dragen heb je meer gold drops en is de streak dus gemakkelijker vol te houden en stijgt 'ie sneller.

Mij is de streak niet gelukt met de Gilded Baron. Dat is heel erg rng-afhankelijk. Ik heb Ruins of Corvus gedaan. Eerst de hele map doorlopen, deuren openen en beestjes laten spawnen en op de terugweg alles slopen. Met een max level Boon, Goldskin, Gladiator Gauntlets en Sun Keeper.

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
Deadsmell schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:27:
[...]

Zeker wel. Boon zorgt voor gold on kill. Door Boon te dragen heb je meer gold drops en is de streak dus gemakkelijker vol te houden en stijgt 'ie sneller.

Mij is de streak niet gelukt met de Gilded Baron. Dat is heel erg rng-afhankelijk. Ik heb Ruins of Corvus gedaan. Eerst de hele map doorlopen, deuren openen en beestjes laten spawnen en op de terugweg alles slopen. Met een max level Boon, Goldskin, Gladiator Gauntlets en Sun Keeper.
En zorgen dat je niet per ongeluk je pet bij je hebt met het naar het eind rennen (mocht je per ongeluk toch killen, blijven de centen wel liggen). Ik reken dan met het feit dat alles al doodgaat op de heenweg wegens thorns O+.

Verwijderd

Gisteren begonnen aan mijn Hardcore mode met een Witch Doctor. Besloten om het te proberen op Expert en inmiddels level 11 gehaald. Wat speelt een WD lekker zeg, het was even wennen, maar als je het eenmaal door hebt hoef je bijna niet geraakt te worden. Ben benieuwd of ik het red tot aan level 70.

• Nitrogun
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:18
Sabrac schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:15:
[...]

Ja, dat is bevestigd, zie: https://www.reddit.com/r/...sfg/invoker_interactions/

[...]

Gezien je voornaamste damage als invoker crusader toch de 6 piece is, doet de physical % dus niets (of niet genoeg)
Potverdrie en ik maar proberen een ancient doombringer te rollen voor die 20% extra physical. Wat dus compleet nutteloos is. Dan ga ik nu echt mijn focus maar weer op een goeie pigsticker leggen en de 20% physical van mijn ammy en bracers afrollen....
Thorns heeft zoveel mechanics dat het best lang duurt voordat alles getest is. Nou ja, elke week leer ik weer wat nieuws haha
Nitrogun schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:53:
[...]

Potverdrie en ik maar proberen een ancient doombringer te rollen voor die 20% extra physical. Wat dus compleet nutteloos is. Dan ga ik nu echt mijn focus maar weer op een goeie pigsticker leggen en de 20% physical van mijn ammy en bracers afrollen....
Thorns heeft zoveel mechanics dat het best lang duurt voordat alles getest is. Nou ja, elke week leer ik weer wat nieuws haha
Zou je ancient doombringer nog niet weggooien, voor het geval je de LoN bombardment build wilt spelen, daar werkt het wel mee (gezien deze alleen maar abilities gebruikt ^^).

[EDIT] verkeerd gelezen, dacht dat je je ancient doombringer aan het rerollen was, maar je probeerde er een te krijgen...

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 09-02-2016 11:57 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:43
NastyNickNL schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:08:
[...]

Helpt de hoarder wel voor die archievement dan? Ik meende zelf namelijk van niet enkel de items die je ervoor draagt. En iedereen probeert die archievement gewoon te halen m.b.v. die gob de gilded baron.
Dat dacht ik wel. Helemaal zeker weet ik het niet. Het was de planning om op een later moment als ik mijn gear compleet had die achievement "even" te halen, maar nu valt t ding lekker tussendoor. Viel me erg mee:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

[...]

Ja, dat is bevestigd, zie: https://www.reddit.com/r/...sfg/invoker_interactions/

[...]

Gezien je voornaamste damage als invoker crusader toch de 6 piece is, doet de physical % dus niets (of niet genoeg)
Goed om te weten, dankjewel! Dat zijn weer twee defensive stats erbij.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:14

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Elixyr schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:05:
[...]

Weet jij nog op welke pagina je dat script had gepost? Of kan je hem nog eens posten?
Luiwammes :) Mijn naam in de zoekbalk tikken is teveel moeite :P ?

Maar hier is de link :)

[ Voor 21% gewijzigd door Sparhawk op 09-02-2016 13:20 ]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Elixyr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-11 10:52
Sparhawk schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:19:
[...]

Luiwammes :) Mijn naam in de zoekbalk tikken is teveel moeite :P ?

Maar hier is de link :)
Super tkx man
[...]
[...]
Is dit zoals bedoeld door Bliz, of gaat dit na het season gefixt worden?

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Mofkees schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:43:
[...]

ervaar zelf Rolands ook als een moeilijke dungeon. Die heb ik als de enige ook niet op mastery van Crusader.

Ondertussen heb ik 13 dungeons op mastery en 18 op basic. Moet nog beginnen met WD sets.

Vooral voor Monk Raiment en Barb Wastes/EQ twijfel ik of die echt solo haalbaar zijn:D
Barb EQ heb ik gehaald maar vond het wel een ontzettend vervelende om te halen, ik wil echt niet weten hoeveel tries ik er voor nodig heb gehad. Gingen altijd een van de 2 dingen fout. Of ik kilde elites al voordat ik de cycle gedaan hebben. Gebeurde vooral als ik ze niet verwachte en in een earthqauke liepen. Of ik miste uiteindelijk weer ergens een van die klote mennekes die maar blijven weg lopen.

Waste moet ik nog aan beginnen, schijnt ook vervelend te zijn dus ik durf niet meer zo goed na bovenstaande ellende :)
yrosma schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:01:
[...]

Barb EQ heb ik gehaald maar vond het wel een ontzettend vervelende om te halen, ik wil echt niet weten hoeveel tries ik er voor nodig heb gehad. Gingen altijd een van de 2 dingen fout. Of ik kilde elites al voordat ik de cycle gedaan hebben. Gebeurde vooral als ik ze niet verwachte en in een earthqauke liepen. Of ik miste uiteindelijk weer ergens een van die klote mennekes die maar blijven weg lopen.

Waste moet ik nog aan beginnen, schijnt ook vervelend te zijn dus ik durf niet meer zo goed na bovenstaande ellende :)
Hoe meer ik erover hoor, hoe meer ik geneigd ben de 55's met 6 sets te gaan doen...

<GOT> Zarhrezz#2885

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Zarhrezz schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:03:
Hoe meer ik erover hoor, hoe meer ik geneigd ben de 55's met 6 sets te gaan doen...
Dat is wat ik ook gedaan heb om mijn conquest te halen.

Wil(de) eigenlijk alle dungeons wel halen voor de vleugeltjes dus ja waarom dan alvast niet voor die conquest gaan maar voorlopig staat dat even op een wat lager pitje :)

En 55 halen met de 6 sets vond ik erg goed te doen, Je hebt wel je items nodig maar eigenlijk zijn die zo verzameld. Goed hoeven ze niet te zijjn, zolang je de specials ervan maar hebt is 55 altijd wel te doen is mijn ervaring. Ik heb 1x een GR opnieuw moeten doen om het te halen maar dat was meer omdat ik vergeten had de juiste Cube items te selecteren dus mijn spec werkte niet.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:53

Grin

Ride si sapis.

45 no set is ook prima te doen als conquest, bij de eerste poging direct binnen. Daar snap ik de uitdaging echt niet... Gelukkig maar, anders ben je nog langer in Seasons bezig...

NewsBlur || My Fujifilm gear

Grin schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:24:
45 no set is ook prima te doen als conquest, bij de eerste poging direct binnen. Daar snap ik de uitdaging echt niet... Gelukkig maar, anders ben je nog langer in Seasons bezig...
Hangt wel van je gems af...ik heb 'em gedaan met gems rond de 25. Als je 'em later pakt met 60+ gems wordt het wel een stuk eenvoudiger.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zarhrezz schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:03:
[...]

Volgens mij heeft hij het over de 8-setdungeon mastery conquest. Die kost sowieso meer tijd en moeite dan de 6-set grift 55 conquest.

Als je solo grift 60 haalt en je je gems op 55 hebt kan je met alle sets van je class grift 55 halen. Met een beetje geluk zijn die gems ook nuttig op een andere class en heb je 'Years of War' voor het oprapen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:51
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:04:
Weet iemand het dmg verschil tussen de tall and small man's finger?
Heb nu een build met alleen maar ancient's en zit nu op grift 53. Is nog verre van optimaal maar toch
Iemand?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-11 21:23
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/20742244305

Damage verschil is moeilijk aan te geven maar het feit dat er meer Garg dan Dog in de top zit lijkt het mij duidelijk? _/-\o_

Apsie's profiel

Tektoon schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 15:23:
Volgens mij heeft hij het over de 8-setdungeon mastery conquest. Die kost sowieso meer tijd en moeite dan de 6-set grift 55 conquest.

Als je solo grift 60 haalt en je je gems op 55 hebt kan je met alle sets van je class grift 55 halen. Met een beetje geluk zijn die gems ook nuttig op een andere class en heb je 'Years of War' voor het oprapen.
Dit ja. De no-set 45 was m'n eerste conquest, baron-hunt de 2e. Het idee van de set dungeons vind ik best aardig, maar gezien de frustratie-factor ga ik toch voor de 55's...m'n Crusader heeft met lvl 55 gems de 65 gehaald met wat ruimte, dus eerst wordt het gems doorlevelen. Met 65+ gems moet het met de sets niet moeilijk zijn de 55 te halen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Wohoo, g.rift 83 is down en met nog genoeg tijd over ook :)! terug in de top 100 :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N8D7adZ.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Sabrac op 09-02-2016 18:34 ]

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:55
Sabrac schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 18:34:
Wohoo, g.rift 83 is down en met nog genoeg tijd over ook :)! terug in de top 100 :)

[afbeelding]
goed bezig! Wat verwacht je te clearen met je huidige gear? Gezien je nog ruim tijd hebt kunnen we binnenkort een GR85 verwachten? Of is het niet zo simpel als je het doet lijken :+

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Neles7 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:28:
[...]

goed bezig! Wat verwacht je te clearen met je huidige gear? Gezien je nog ruim tijd hebt kunnen we binnenkort een GR85 verwachten? Of is het niet zo simpel als je het doet lijken :+
85 is denk is wel haalbaar, moet dan denk ik wel wat fishen

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Wat een frusterend schijt spel is het af en toe toch. Drie uur over die Delsere dungeon gedaan. }:|

Maar goed. It's down. :7

Net als de Akkhan dungeon moet je mobs groupen en daar heb je qua layout wat geluk bij nodig. Soms staan ze gewoon al niet goed vanin het begin en dan kan je opnieuw proberen. Beetje jammer want dat maakt het wel frustrerend en weinig 'skillful'. Nu nog Firebird (ook al geen makkelijke).

EDIT; last minute nog ff snel proberen; firebird meteen down, Wizard pennant binnen. Hij is eigenlijk vrij makkelijk. 300k dmg, 5 miljoen toughness, damage van je wapen rollen en klaar. :z

[ Voor 18% gewijzigd door Tektoon op 10-02-2016 03:04 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Verwijderd

Wat jammer trouwens dat je als PS4 speler, je build niet kunt zien op de battle.net site. Zie dat dat al jaren een vraag is ook. Anyway, rustig aan word mijn WD beter en beter, wat is het toch een heerlijke class om te spelen. Nog geen moment bang geweest dat ik dood zou gaan, maar goed ook op HC mode. ;) Ik doe het rustig aan, en heb de Skeleton King uiteraard al dood, nog 1 shard te gaan volgens mij om het zwaard compleet te krijgen en dan op naar de Butcher.

• Neles7
Voor mensen met lag issues ik kwam iets tegen op reddit wat mogelijk helpt.

https://www.reddit.com/r/...diablo_3_for_about_95_in/

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-11 21:23
Neles7 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:40:
Voor mensen met lag issues ik kwam iets tegen op reddit wat mogelijk helpt.

https://www.reddit.com/r/...diablo_3_for_about_95_in/
En uiteraard beginnen met het verwijderen van de Pain Enhancer en Toxin gems... (Eigenlijk te gek voor woorden :( )

Apsie's profiel

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Tektoon schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 01:25:
Wat een frusterend schijt spel is het af en toe toch. Drie uur over die Delsere dungeon gedaan. }:|
[...]
Agree. :)
Zelf ook iets van drie uren met die dungeon bezig geweest, klote rock worms.
Dankzij vrijgevige GoT'ers is mijn DH nu ook op niveau, Manticore, Dawn en Visage of Gunes in een avond binnen. Natuurlijk is de armory nog niet bijgewerkt....grmbl dus de vragen over deze build stel ik morgen wel. Vroeger was dat altijd direct bijgewerkt nu moet je soms 1 dag wachten...Waar zijn ze toch mee bezig @Blizz...

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Downscalen servercapaciteit voor D3, D3 is niet meer zo interessant

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Grin schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:51:
[...]

Agree. :)
Zelf ook iets van drie uren met die dungeon bezig geweest, klote rock worms.
Nee, dat is Tal Rasha. Die had ik in vijf minuten. >:) :P

Ik moet nog een Denial shield voor de Roland dungeon. Dat ik ga ik bijeen grinden terwijl ik solo 70 doe en de journey afrond. Daarna doe ik de andere 16 set-dugeons op NS. Heb wel weer zin in een beetje DH en WD nu.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ohja Tal Rasha...pfff snel vergeten die stomme flauwekul :)

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Guys, hoe kom ik in die tweakers chat?

Buiten dat snapte ik de shadow mantle dungeon niet voor DH. Met impale een streak halen maar staat ten alle tijden op 0/20 :S

Barthelomeus#2737

badabingbadaboo schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:44:

Buiten dat snapte ik de shadow mantle dungeon niet voor DH. Met impale een streak halen maar staat ten alle tijden op 0/20 :S
Wat bedoel je precies met de Tweakers chat? De in-game clan chat, de community chat of de Whatsapp groep?
badabingbadaboo schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:44:

Je mag een gegeven monster maar 1 keer raken. Zodra je een specifiek monster een 2e keer raakt, is je streak over. Waar je dus voor moet zorgen is dat je monsters 1-shot. Mocht een monster niet ge-1-shot worden niet meer aanraken totdat de streak compleet is.

<GOT> Zarhrezz#2885

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:19

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Het is alweer een tijdje 2016. Tijd dus voor wat vermaak buiten Sanctuary.

Lijkt het je leuk om elkaar eens in het echt te ontmoeten, hierbij een lekker hapje te eten, geeft je dan op via dit formulier

Battle.net || Strava

Verwijderd

[afbeelding]
grats goed werk.

Trouwens is er iets bugged met die laws of hope met hopeful cry? want als je op je paard door wat white mobs heen gaat dan vliegen de globes je om de oren?... een barb kan hier nog een puntje aan zuigen :P
Na wat testen lijkt mij dit zo ook de beste optie want het zijn er wel erg veel :P
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:23:
Trouwens is er iets bugged met die laws of hope met hopeful cry? want als je op je paard door wat white mobs heen gaat dan vliegen de globes je om de oren?... een barb kan hier nog een puntje aan zuigen :P
Na wat testen lijkt mij dit zo ook de beste optie want het zijn er wel erg veel :P
Paardje -> DoT en geen scalar op globes of heel hoge scalar op de DoT?

<GOT> Zarhrezz#2885

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 12:50

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Heren... en misschien dames.. Het is weer tijd voor een D3 etentje.

Nieuwe ronde... nieuwe kansen en uiteraard veul lekker eten :)

Datum: 5 of 11 of 12 Maart
Tijd: 19:00
Restaurant: Etenstijd (http://www.etenstijd.nl/home/acties/groepsactie/)
Tijdsduur: 3 uur lang spaaien :*) :Y
Prijs: Vanaf 10 personen = 38 euro (incl 2 alcohol munten) / non-alcoholische dranken zijn gratizzz

Inschrijfformulier: http://goo.gl/forms/ZmEuenoHdb (RetLaw = beheerder)

[ Voor 4% gewijzigd door markklok op 10-02-2016 14:46 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Verwijderd

Zarhrezz schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:26:
[...]

Paardje -> DoT en geen scalar op globes of heel hoge scalar op de DoT?
dit moet wel, maar dan nog lijkt mij dit echt bugged.. ben nu online en zit het te testen, maar als ik door een groepje white mobs heen ga vliegen er zo wel 10 globes uit.... dit lijkt mij niet te kunnen. Wel handig dit want heb een swiftmout dus perma paard :P

lol moet zo weg, maar ga dit vanavond verder testen met in combi met die roland set. Daarmee kan je die law makkelijk 100% up houden. Als het dan af en toe op je paard beetje door mobs heenrijden is voor globes... dan heb je wat voor een andere team meta. Want het aantal globes dat ik zie is echt zat.

zie onderstaand plaatje.. dit was 1 rondje dwars door die white mobs met law aan
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2z5pxj4.jpg

dus gasten.. zullen we een leuke meta doen ipv van die mega saaie toestand?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2016 15:17 ]

Da's wel interessant...wellicht eens een testje met Mirinae doen, als er bij paarje rijden een bliksemstorm volgt, weten we dat het een DoT scalar is. Dan kan LoN met Swiftmount en een hoop CDR erg lachen worden.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:23:
[...]

grats goed werk.

De law zelf spawned gigantisch veel, je paardje heeft hier geen invloed op (net als consecration ook niet).
De reden dat het lijkt alsof je paardje veel effect heeft, is omdat meer mobs met het effect van de law 'besmet' worden (ze komen immers in range).

Probeer het maar eens op een single target, je zult dan weinig orbs zien :( *helaas*.

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 10-02-2016 16:35 ]

• badabingbadaboo
Deadsmell schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:52:
[...]

Wat bedoel je precies met de Tweakers chat? De in-game clan chat, de community chat of de Whatsapp groep?
Aangezien ik niet in de clan zit, en me telefoon gestolen is ga ik maar voor de community chat :)

Dit is een chat in D3 neem ik aan?

Barthelomeus#2737

• badabingbadaboo
Zarhrezz schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:22:
[...]

Je mag een gegeven monster maar 1 keer raken. Zodra je een specifiek monster een 2e keer raakt, is je streak over. Waar je dus voor moet zorgen is dat je monsters 1-shot. Mocht een monster niet ge-1-shot worden niet meer aanraken totdat de streak compleet is.
Ah top thx Z!

Barthelomeus#2737

badabingbadaboo schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:32:
[...]

Aangezien ik niet in de clan zit, en me telefoon gestolen is ga ik maar voor de community chat :)

Dit is een chat in D3 neem ik aan?
Shift + O kom je in communities, vervolgens hoef je alleen maar te zoeken naar "Tweakers", onder English (British)
Een van de admins / officers zal je moeten accepteren.

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 10-02-2016 17:29 ]

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-11 21:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

[afbeelding]
Damn, nice man!

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Eindelijk een ancient Cindercoat op m'n Crusader, niet de beste stats, maar 20% fire is toch 13% DPS en daarmee de 67 nog eens geprobeerd. Erg moeizaam rift en dan Perendi maar het lukte net aan. Toen direct maar een 68 erin en na een behoorlijk slechte start (2 deaths in de eerste minuut of twee) uiteindelijk toch gehaald...nog 2 te gaan voor de journey!

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Mmmmm wat lopen die stash tabs snel vol met gear zeg... vanavond maar s even kijken wat er weg kan. :) Cuben wat er te cuben valt

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Sinds ik qua law van de 'Justice - Immovable Object' naar 'Hope - Hopeful Cry' gegaan ben, is m'n survivability echt enorm gestegen.

Ik krijg wel wat hogere hits, maar de health globes zorgen ervoor dat ik ook zo weer op max health ben.

Hierdoor ben ik ook van follower geswapped. De enchantress gaat in vervolg mee op avontuur. De extra armor + slow on hit en alle CC abilities (Charm, Disorient en Chicken) zorgen ervoor dat alles nog makkelijker gaat.

Gisteren een paar keer uitgetest in solo 80s:

Geen follower: 12 - 14 minuten runs
Templar follower: 10 - 14 minuten runs
Enchantress follower: 8 - 12 minuten runs

Nu is dit natuurlijk ook afhankelijk van de RNG qua mobs, density en pylons, maar de enchantress voelde uiteindelijk vele malen beter aan, puur omdat ik de healing van de templar niet meer nodig heb.

• Krullebol.nl
Sabrac schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 07:58:
Sinds ik qua law van de 'Justice - Immovable Object' naar 'Hope - Hopeful Cry' gegaan ben, is m'n survivability echt enorm gestegen.

Ik krijg wel wat hogere hits, maar de health globes zorgen ervoor dat ik ook zo weer op max health ben.

Hierdoor ben ik ook van follower geswapped. De enchantress gaat in vervolg mee op avontuur. De extra armor + slow on hit en alle CC abilities (Charm, Disorient en Chicken) zorgen ervoor dat alles nog makkelijker gaat.

Gisteren een paar keer uitgetest in solo 80s:

Geen follower: 12 - 14 minuten runs
Templar follower: 10 - 14 minuten runs
Enchantress follower: 8 - 12 minuten runs

.
Dat klinkt allemaal wel interessant, ik heb gisteren tot 71 of 72 gecleared en ben aardig tevreden, maar ik zal vanavond ook even die andere law proberen, en dan ook maar de follower proberen.
Krullebol.nl schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 08:08:
[...]

Dat klinkt allemaal wel interessant, ik heb gisteren tot 71 of 72 gecleared en ben aardig tevreden, maar ik zal vanavond ook even die andere law proberen, en dan ook maar de follower proberen.
Iets om in het achterhoofd te houden, berichten gaan rond dat Hopeful Cry + Long arm of the law bugged is en dat er alleen in de eerste 3-4 seconde orbs spawnen.
Ik heb er zelf nog niet op gelet, omdat ik zelf zonder Long arm speel, maar gezien je amulet leek het me handig te melden.

• Krullebol.nl
Sabrac schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 08:46:
[...]

Iets om in het achterhoofd te houden, berichten gaan rond dat Hopeful Cry + Long arm of the law bugged is en dat er alleen in de eerste 3-4 seconde orbs spawnen.
Ik heb er zelf nog niet op gelet, omdat ik zelf zonder Long arm speel, maar gezien je amulet leek het me handig te melden.
Dank voor die tip, ik lees het ook nu. Ik wacht nog steeds op een beter amulet, maar dit is de beste die ik tot nu toe heb. Die passive zat er helaas zo bij :X

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Gisteravond de campaign afgerond met mijn Crusader en wat bounties gedaan waardoor ik nu op 9/10 zit met chapter 2 van de season journey :) Getting there

Next stop: op zoek naar de Cube.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb van de week Diablo 3 weer eens aangeslingerd. Stiekem wel weer erg leuk, al ben ik een ongelofelijke noob (ik lees de posts hier, maar ik snap niets van de termen :D, al begint dat langzaam te komen), was m'n char (barbarian, wil een WW-build doen) nog niet eens lvl70 en was m'n paragon level 12. Dus, crap gear, geen cube powers (begreep dat bijv. The Furnace daar zeer aan te raden is), geen kennis. Stiekem vind ik het juist wel leuk om dan uit te zoeken wat ik moet doen om te verbeteren, dus daar ben ik nu rustig aan mee bezig. Cube gehaald, bounties aan het doen voor mats, en wat rifts gedaan, paragon levels gaan vrij hard omhoog.

Ben lekker aan het klooien en heb er lol in. :)

Verwijderd

Gaius schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:02:
Ik heb van de week Diablo 3 weer eens aangeslingerd. Stiekem wel weer erg leuk, al ben ik een ongelofelijke noob (ik lees de posts hier, maar ik snap niets van de termen :D, al begint dat langzaam te komen), was m'n char (barbarian, wil een WW-build doen) nog niet eens lvl70 en was m'n paragon level 12. Dus, crap gear, geen cube powers (begreep dat bijv. The Furnace daar zeer aan te raden is), geen kennis. Stiekem vind ik het juist wel leuk om dan uit te zoeken wat ik moet doen om te verbeteren, dus daar ben ik nu rustig aan mee bezig. Cube gehaald, bounties aan het doen voor mats, en wat rifts gedaan, paragon levels gaan vrij hard omhoog.

Ben lekker aan het klooien en heb er lol in. :)
Ik klooi gezellig met je mee ;)

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:33

Roshnak

PSN: Roshgill

Gisteren weer begonnen met D3, Barb weer opgepakt om een Earthquake barb te maken.

Resultaat:

Volledig Earth Set + Lut Sucks + RRoG
Nieuw wapen ( Naam zo kwijt )
Van paragon 270 naar 340 gegaan.

Productief avondje :)

• Nitrogun
Paragon 700 aangetikt en mijn 1e item augmented(helm) met een 65 gem. Ik heb inmiddels nog 4 gems rond lvl 50 om deze op termijn te augmenten op mijn gear. Ik probeer alles minimaal 65 te maken voordat ik ze augment.
Ik heb ongeveer 800 forgotten souls verknalt aan mijn travelers pledge reforgen. Ik heb er echt spijt van en had veel beter mijn belt of chest armor ancient proberen te maken. Ringen en Ammy zal toch echt het lastigste zijn om goed te rollen als Ancient.

Gezien de discussie over de laws van de crusader: Ik gebruik overigens tijdens T10/GR60 speedruns Laws of Valor -> Answered Prayer voor de 15% extra attack speed. Boven GR60 moet ik wel voor defensive Law gaan.
Nitrogun schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:40:

Gezien de discussie over de laws van de crusader: Ik gebruik overigens tijdens T10/GR60 speedruns Laws of Valor -> Answered Prayer voor de 15% extra attack speed. Boven GR60 moet ik wel voor defensive Law gaan.
Voor invoker is een defensive law denk ik sowieso beter op hogere g.rifts, omdat je ook voordeel hebt aan life per hit (en je snel aanvalt).

Voor bombardment voelt de Hopeful cry beter aan, gezien bombardment geen voordeel heeft aan life per hit, en de standaard life per second te laag is (duurt ruim 30+ sec om weer een volle bol te krijgen).

Zelf speedrun ik niet met mn crusader (daar heb ik m'n WoL monk voor) dus qua speedruns weet ik niet wat ik zou doen op mn crusader, waarschijnlijk niet eens een law meenemen.

[ Voor 12% gewijzigd door Sabrac op 11-02-2016 09:49 ]

Zijn er trouwens mensen die de LoN Strafe speed-farm build gebruiken? Ik vind 'em erg interessant maar ik vraag me af hoe hoog die build schaalt...gaat het nog snel door 4-player TX? Welke tier is nog goed haalbaar? Edit: Ik zit dan te denken aan paragon < 800. De poster geeft aan dat met 1500 paragon het na tier 60 langzamer wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door Zarhrezz op 11-02-2016 11:32 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• badabingbadaboo
Doe ik ff 1 riftje voor het slapen gaan. Ancient Yangs Recurve met volgens mij nog goeie stats ook :).
Nu alleen nog de marauder boots en de quiver en dan kan ik af van de shadow mantle.

In groepen is het wel lache trouwens met Impale, RG is binnen 2 shots kapot op T6 en elites allemaal one shots. Maar AoE is erg laag nu met huidige setup.

Iemand nog een advies voor een Starter Impale build om die flink te boosten kwa survivability?

Barthelomeus#2737

• Krullebol.nl
Sabrac schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:47:
[...]

Zelf speedrun ik niet met mn crusader (daar heb ik m'n WoL monk voor) dus qua speedruns weet ik niet wat ik zou doen op mn crusader, waarschijnlijk niet eens een law meenemen.
Ik gooi mijn Swiftmount aan, vervang mijn BoTS voor Boon of the Hoarder en ren wat door Tx heen. Met alle CDR is het haast alleen maar paardrijden en af en toe casten. Zo gaan Grifts tot 60-65 ook nog wel goed eigenlijk

• Nitrogun
Krullebol.nl schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:04:
[...]

Ik gooi mijn Swiftmount aan, vervang mijn BoTS voor Boon of the Hoarder en ren wat door Tx heen. Met alle CDR is het haast alleen maar paardrijden en af en toe casten. Zo gaan Grifts tot 60-65 ook nog wel goed eigenlijk
Ik heb inmiddels 10miljard gold, maar daarvoor gebruikte ik ook boon en goldwrap combo. Daarnaast bevalt mij in-geom net iets beter dan swiftmount, maar dat ligt ook aan je speelstijl. Het komt er beide op neer dat je van pack naar pack rent. Uiteraard is Crusader niet de meest ideale class om te speedfarmen, want je laat alle white trash ongemoeid en hobbelt er vrolijk langs op je paardje.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Zarhrezz schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:25:
Zijn er trouwens mensen die de LoN Strafe speed-farm build gebruiken? Ik vind 'em erg interessant maar ik vraag me af hoe hoog die build schaalt...gaat het nog snel door 4-player TX? Welke tier is nog goed haalbaar? Edit: Ik zit dan te denken aan paragon < 800. De poster geeft aan dat met 1500 paragon het na tier 60 langzamer wordt.
Gebruik zelf niet die build zoals jij 'm linked maar een variatie erop.
Was zelf wat aan het sparen voor een de LoN Fire Strafe maar miste nog wat items daarvoor.
Zag op de leaderboards Wudijo met een Shi Mizu LoN build en heb daar maar een variant op gemaakt met crit chance omdat mij de speelstijl zonder crit niet ligt.

Als Battle.net update eens gaat updaten dan is mijne te zien op deze DH.
(zal de goede build hier later vandaag wel effe bij zetten)

TX werkt wel, aardig vlotte MS maar vind de build zelf op 65+ pas leuk worden.
Beetje meuk bij elkaar trekken, FoK stacks verzamalen en tijdens de lightning convention is het boem! :P
Ik denk een beetje in de richting van de LoN Thorns Crus?

Zodra ik de gear heb voor de fire versie dan zal ik die ook eens proberen, volgens mij nog 1 of 2 items daarvoor!

<GoT>NightStalker

badabingbadaboo schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:42:
Doe ik ff 1 riftje voor het slapen gaan. Ancient Yangs Recurve met volgens mij nog goeie stats ook :).
Nu alleen nog de marauder boots en de quiver en dan kan ik af van de shadow mantle.

In groepen is het wel lache trouwens met Impale, RG is binnen 2 shots kapot op T6 en elites allemaal one shots. Maar AoE is erg laag nu met huidige setup.

Iemand nog een advies voor een Starter Impale build om die flink te boosten kwa survivability?
Survivability zou al goed moeten zijn met Wraps of Clarity en Elusive Ring naast je Shadow Power. AoE is gewoon een probleem met Shadow, dat is gewoon niet wat de set doet.

Waar ik m'n Shadow voor gebruik is solo keywardens farmen; ik heb een base 80% move speed en een aantal burst movement passives / items. Hierdoor kun je de 4 keywardens binnen een minuutje hebben liggen als het meezit. Bounties is erg afhankelijk van de bounties die je krijgt; als je een 'kill 150 enemies' hebt, wordt het relatief traag. Boss-kill bounties zijn wel supersnel.

<GOT> Zarhrezz#2885

schaapiej schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:51:
Zag op de leaderboards Wudijo met een Shi Mizu LoN build en heb daar maar een variant op gemaakt met crit chance omdat mij de speelstijl zonder crit niet ligt.
Zo'n low-health setup is ook niet mijn ding, maar LoN Strafe heeft duidelijk potentie. Ik kom er alleen zo'n beetje achter dat ik echt 0.0 van de base items ervoor ancient heb :/

Ik vraag me af of Zodiak op cube in combinatie met Crashing nog interessant is in een dergelijke setup. Je hebt toch al aardig wat CDR nodig voor perma-Vengeance en Crashing Rain is dan een leuke elite-nuke.

Ook zijn er vermoedens over een verhoogde proc scalar op Strafe...dat ga ik maar eens bekijken. Met de pierce kan dat erg interessant zijn. In ieder geval een leuk projectje naast het pushen voor 70 met m'n Crusader.

<GOT> Zarhrezz#2885

• badabingbadaboo
Zarhrezz schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:04:
[...]

Survivability zou al goed moeten zijn met Wraps of Clarity en Elusive Ring naast je Shadow Power. AoE is gewoon een probleem met Shadow, dat is gewoon niet wat de set doet.

Waar ik m'n Shadow voor gebruik is solo keywardens farmen; ik heb een base 80% move speed en een aantal burst movement passives / items. Hierdoor kun je de 4 keywardens binnen een minuutje hebben liggen als het meezit. Bounties is erg afhankelijk van de bounties die je krijgt; als je een 'kill 150 enemies' hebt, wordt het relatief traag. Boss-kill bounties zijn wel supersnel.
Zat net naar je build te kijken en nu snap ik ook waarom je die zo gebouwd hebt.

Maarja ik ben ook pas afgelopen weekend weer begonnen met spelen dus zal nog wel even duren voordat ik een redelijk goede build heb. Op GR37 ging ik redelijk snel dood namelijk, zal wel aan de items liggen zonder res.

Barthelomeus#2737

badabingbadaboo schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:37:
Zat net naar je build te kijken en nu snap ik ook waarom je die zo gebouwd hebt.

Maarja ik ben ook pas afgelopen weekend weer begonnen met spelen dus zal nog wel even duren voordat ik een redelijk goede build heb. Op GR37 ging ik redelijk snel dood namelijk, zal wel aan de items liggen zonder res.
De build zoals ik 'em nu heb is een solo setup gericht op keywarden farm, DB farm en low-tier (~50) speed greaters. Daarnaast is het een fire experimentje dat best aardig werkt ondanks dat ik te weinig RCR en CDR reduction heb. Basic gameplay is als volgt:
  • Ren naar target waarbij je met Vault zorgt voor run speed boost uptime en Elusive uptime
  • Naast target Fan voor 3 seconde stun
  • Point-blank-Impale-to-the-face op target
  • Machine / BDs / globes oppakken en door

<GOT> Zarhrezz#2885

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:37
Gister 70 gehaald (Jeejjj) met mijn Arcane Orb Wiz (eigen variatie op bestaande build https://eu.battle.net/d3/...oldman-2525/hero/74062898)

Nu alle items ancient vinden en op naar de 75.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• _Peter2_
  • Laatst online: 16:27
Goldman schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:20:
Gister 70 gehaald (Jeejjj) met mijn Arcane Orb Wiz (eigen variatie op bestaande build https://eu.battle.net/d3/...oldman-2525/hero/74062898)

Nu alle items ancient vinden en op naar de 75.
Gratz !

Wat is het effect van Ashnagarr’s Blood Bracer?

Je build lijkt wat op wat ik op mijn DMO-wizard heb: Simsala

[ Voor 46% gewijzigd door _Peter2_ op 11-02-2016 14:30 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Goldman
_Peter2_ schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:28:
[...]

Gratz !

Wat is het effect van Ashnagarr’s Blood Bracer?

Je build lijkt wat op wat ik op mijn DMO-wizard heb: Simsala
Force Wapen + Barrier blades = 8% van je hit points word shield * 2. == 2m+ shield.

• _Peter2_
Goldman schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:31:
[...]

Force Wapen + Barrier blades = 8% van je hit points word shield * 2. == 2m+ shield.
Dus beter dan APD op mijn wizard :)

• Goldman
_Peter2_ schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:36:
[...]

Dus beter dan APD op mijn wizard :)
In mijn beleving wel, maar het is meer een keuze denk ik. Ik zou de molten wizard er ook uithalen en Esotric Alteration instoppen. Pingel anders eventjes, lopen we samen een paar (g)rifts :)

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
Hoi. Weet niet of ik hier op het juiste adres ben maar ik zat te kijken om Diablo te kopen op de ps4 heb zelf WoW gespeeld en dat heeft mechanics etc is dit met Diablo op de ps4 ook of is het meer hack and slash?

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Of het beter is dan APD's is er lastig te stellen, waarschijnlijk meer een persoonlijke voorkeur. Ik hou van een extreem lompe melee speelstijl. Laat die Halo maar lekker proccen, APD doet de rest: BAM! dmg reduction.

Verwijderd

vegetto1983 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:55:
Hoi. Weet niet of ik hier op het juiste adres ben maar ik zat te kijken om Diablo te kopen op de ps4 heb zelf WoW gespeeld en dat heeft mechanics etc is dit met Diablo op de ps4 ook of is het meer hack and slash?
Hoi ik weet niet of je een leuke d3 ervaring krijgt met die console versie. Grote probleem is dat het daar 1 groot hack festijn is. Daar kan je wat ik zo hoor alleen solo beetje legit spelen.

Op de PC versie heb je ook cheaters met bots/Thud etc, maar dit is lang niet zo extreem als je op die console versie hebt.

Zou dus even kijken voordat je het koopt voor de console.

• Vegetto
Kan je wel als je bijv lokaal speelt coop beide je character bijhouden en levelen?

Verwijderd

ja net als op pc versie kan je samen spelen, maar wat ik heb gehoord is dat anderen die dus hacks hebben aanstaan, die bijvoorbeeld heel veel exp geven, jou dus ook beïnvloeden. Doe je een paar rondjes en dan heb jij bijvoorbeeld net zoveel exp als wanneer je solo een jaar lang zou spelen... dat soort ongein heb je dus op de console en hier heb je geen invloed op als anderen personen dit gebruiken.

Persoonlijk zou ik die console niet doen en lekker de pc versie kopen.
vegetto1983 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:18:
Kan je wel als je bijv lokaal speelt coop beide je character bijhouden en levelen?
Dat kan, zolang beide spelers maar een PSN account hebben, alle characters op een Guest account worden verwijderd zodra je de PS4 afsluit.
Zolang je niet online gaat (of alleen Friends only speelt) zal je geen last hebben van de Hackers / Cheaters.

Wil je echter ook met anderen samenspelen online, dan zou ik ook de PC versie aanraden.

Daarnaast is D3 een ander spel dan WoW, en is meer een action RPG / hack 'n slash. Ik stel voordat je eens wat streams / videos bekijkt om een goede indruk te krijgen wat je in het spel kan doen.

• Vegetto
Sabrac schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:04:
[...]

Dat kan, zolang beide spelers maar een PSN account hebben, alle characters op een Guest account worden verwijderd zodra je de PS4 afsluit.
Zolang je niet online gaat (of alleen Friends only speelt) zal je geen last hebben van de Hackers / Cheaters.

Wil je echter ook met anderen samenspelen online, dan zou ik ook de PC versie aanraden.

Daarnaast is D3 een ander spel dan WoW, en is meer een action RPG / hack 'n slash. Ik stel voordat je eens wat streams / videos bekijkt om een goede indruk te krijgen wat je in het spel kan doen.
Zijn er cheaters actief online op de ps4? Wat doen die zoal dan? Wist niet dat dat kon op een console

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

vegetto1983 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:47:
[...]

Zijn er cheaters actief online op de ps4? Wat doen die zoal dan? Wist niet dat dat kon op een console
Die hebben de bestanden van het spel aangepast zodat ze enorm sterke gear hebben en heel ontzettend bizar veel +xp. +xp wordt met de groep gedeeld en als je dus joint en iemand iets doet waarvoor die veel xp krijgt, krijg jij ook een miljoen miljard xp en ben je meteen een ontzettend hoog paragon level, waardoor jij meteen vanaf dat moment niet meer de 'normale' spelervaring hebt.

Dat is tenminste wat ik ervan begrijp.

Ik heb nu naast mijn WD ook een Crusader op 70 omdat ik de season Journey uit wil spelen en denk dat grift 55 met 6 sets de makkelijkste 3e conquest is. Met een uurtje of twee speedgrifts doen op mijn rifts heb ik al een bijna volledige thorns set voor de Crusader gegambled (minus dat shild). De meest brakke gear allemaal met slechte stats en niks ancient, maar een rift op T8 niveau is al in 4 minuten gedaan. Best sterk, die Invoker nu :o

[ Voor 25% gewijzigd door MicScott op 11-02-2016 18:36 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Hoppa! Vanavond dan eindelijk een Denial shield weten te klussen dus de Roland setdungeon is ook binnen! Crusader dungeons allemaal klaar en en passant dus ook een vierde conquest: Masters of the Universe. Na NeooeN ben ik pas de tweede in de clan die 'm haalt. O-)

Ik weet niet of ik nog zin hebt om de journey af te ronden. Ik moet nog solo 70 en 3x een gem op 65. The Grind is real. Maar misschien haal ik m'n Orbit Wiz nog even van stal. Ik kijk erg uit naar wat DH/WD dungeon gedoe op NS nu. Nog 16 dungeons te gaan...

• _Peter2_
Gisteren weer een uurtje kunnen spelen.

Heb eens gekeken naar de build van Goldman daarop de build van mijn DMO wizard wat aangepast. (Ik zie dat mijn bracers nog niet zijn bijgewerkt op dit moment. Ik draag nu Ashnagarr’s Blood Bracer)

Heb Audiacity ingewisseld voor Dominance. Je killt vrij snel en met die bracers is het shield nog sterker ook.
Vraag we wel af of ik de ringen en amuletten niet beter om kan wisselen met die van mijn primaire wizard.

Dan kan ik eventueel een RoRG gebruiken in de cube om vervolgens een Ancient Crown of the Primus te kunnen dragen. Heb er pas een gevonden met Int, Sta een socket en een skill amage die naar CHC kan worden gerolt.

Verder zie ik dat ik beter nog de wormhole rune op teleport kan nemen nu ik geen APD meer draag.

Qua gems moet de Gizzard nog worden vervangen door een Eostoric als ik meer dat ik te squishy ben, en anders door een stricken.

Ik vind Simplicity's Strength wel aardig werken in deze build door de life on hit.
Ben voor de DMO-build mijn gems nog aan het levelen, als alle 3 de gems op 25+ zijn ga ik eens zien hoever ik kan komen. Nu gaan GR50's best ok.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb gisteren ook wat gems gelevelled op mijn 2e wiz met DMO setup, maar merk dat toch dat ik DMO alleen prettig vind op hoger dan 55, aangezien ik toto 55 veel sneller met met flash fire.

Moet nog even kijken wat het echte omslagpunt is, maar zolang ik met flashfire gems zo hoog mogelijk kan boosten blijft DMO wiz stil staan omdat het gewoon veel trager is

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zat een beetje te spelen met m'n build voor m'n warrior. Op diablofans een speedrun ww build gevonden, ik dacht, dat klinkt als iets voor mij. Maar ik vond het zo vreemd dat er geen fury-genererende skill bij zat (iets als frenzy ofzo) om de whirlwind te kunnen starten. Enfin, gisteren de Bul-Kathos wapenset uit de cube getrokken en toen viel het kwartje. Constant full fury door die set bonus, het voelt bijna als cheaten aan. Ik vlieg nu door de bounties/rifts heen, geniaal. :D

Daarna enchanting 'ontdekt' en dus wat onzinnige eigenschappen omgezet naar nuttigere eigenschappen, en een shitload hp en dmg erbij. Tijd om de moeilijkheidsgraad wat op te schroeven. :)

• Goldman
Bokkie schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:36:
Heb gisteren ook wat gems gelevelled op mijn 2e wiz met DMO setup, maar merk dat toch dat ik DMO alleen prettig vind op hoger dan 55, aangezien ik toto 55 veel sneller met met flash fire.

Moet nog even kijken wat het echte omslagpunt is, maar zolang ik met flashfire gems zo hoog mogelijk kan boosten blijft DMO wiz stil staan omdat het gewoon veel trager is
DMO wint pas 'echt' bij 60+. De hits van je orbs zijn zo sterk, maar je moet wel je stacks opbouwen (dynamo en triumvirate) wat te veel tijd kost.

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-11 15:34
Goldman schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:14:
[...]

DMO wint pas 'echt' bij 60+. De hits van je orbs zijn zo sterk, maar je moet wel je stacks opbouwen (dynamo en triumvirate) wat te veel tijd kost.
Stacks opbouwen? Die heb ik heel de rift op +3 staan :P Dus om die 3 stack van triv omhoog te houden is echt geen probleem.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• Goldman
Maar relatief gezien veelste veel tijd, ik heb +100% attack speed op mijn blades en toch kost het teveel tijd om de 3 + 5 stacks goed up te houden....vs. en flash fire natuurlijk.

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 15:16
Iemand enig idee hoe ik weer volledig opnieuw kan beginnen op de ps4? Door cheaters zit ik nu op paragon 2500 ofzo en is het spel compleet verpest, heb ook geen oude save games meer.

• Neles7
Malt007 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:07:
Iemand enig idee hoe ik weer volledig opnieuw kan beginnen op de ps4? Door cheaters zit ik nu op paragon 2500 ofzo en is het spel compleet verpest, heb ook geen oude save games meer.
Dan is je enige optie je save game te verwijderen. En zet je game op friends-only om te voorkomen dat cheaters zomaar joinen.

Gisteren zelf een productieve avond gehad. Begonnen met het levelen van Taeguk want die gem is voegt veel attk/def toe en gezien ik geen generator gebruik hoef ik me geen zorgen te maken over het verliezen van stacks. Tijdens het levelen van die gem voor Gr31 nog 2 ancient upgrades gevonden en later op de avond via kadala me Maurader gear volledig ancients gemaakt. Samen met nightstalker en nog wat andere tweakers lekker GR65s runnen.

Ook nog een nieuw PR gehaald GR62 in 11.xx (stond op GR62 14058 met shadow) als ik dus serieus ga spelen heb ik zeker wel genoeg rek in mijn M6 Chakram DH :). Vanavond maar eens kijken hoe ver we kunnen komen.

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Neles7 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:12:
[...]

Dan is je enige optie je save game te verwijderen. En zet je game op friends-only om te voorkomen dat cheaters zomaar joinen.

Gisteren zelf een productieve avond gehad. Begonnen met het levelen van Taeguk want die gem is voegt veel attk/def toe en gezien ik geen generator gebruik hoef ik me geen zorgen te maken over het verliezen van stacks. Tijdens het levelen van die gem voor Gr31 nog 2 ancient upgrades gevonden en later op de avond via kadala me Maurader gear volledig ancients gemaakt. Samen met nightstalker en nog wat andere tweakers lekker GR65s runnen.

Ook nog een nieuw PR gehaald GR62 in 11.xx (stond op GR62 14058 met shadow) als ik dus serieus ga spelen heb ik zeker wel genoeg rek in mijn M6 Chakram DH :). Vanavond maar eens kijken hoe ver we kunnen komen.
Zag je al in de chat voorbij komen :) GZ met het nieuwe PR :)

Ik hang nog lekker rond de GR30/31 momenteel...

Hoe verhoudt zich dat trouwens in een groep (ik solo momenteel met name) Stel je zit in een groep met mensen die allemaal GR30 aan kunnen, hoe hoog zou je dan in een GR kunnen ?

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Thorval schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:29:
[...]

Hoe verhoudt zich dat trouwens in een groep (ik solo momenteel met name) Stel je zit in een groep met mensen die allemaal GR30 aan kunnen, hoe hoog zou je dan in een GR kunnen ?
Dat is afhankelijk van de classes / setups die je speelt, sommige skill sets werken extreem goed samen (aoe i.c.m. iemand die alles bij elkaar trekt bijvoorbeeld) en anderen werken erg slecht met elkaar samen (slow time van een wiz icm iemand die alles bij elkaar moet hebben bijvoorbeeld).

Kwestie van proberen en desnoods wat abilities op elkaar aanpassen :)

Neles7 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:12:
Samen met nightstalker en nog wat andere tweakers lekker GR65s runnen.

De rondjes 65 waren leuk...paar keer slechte density waardoor Blessed Shield niet zoveel doet, maar tussen 3 DHs valt de tankinesss wel op...maar een paar keer dood (meestal door onoplettendheid) en 90% van de tijd Iron Skin niet gebruikt. Erg relaxte build om rond de 65 te riften. Na die rondjes de 3x 65 gems ook afgetikt.

De solo pushes waren minder succesvol...3 of 4 fails op de 69, tot 2 keer toe op minder dan een minuut. Het waren ook wel slechte rifts; 2 keer geen pylon gezien. Maar goed, de 69 zal met nog wat pogingen dus wel lukken met m'n huidige gear / gems.

De 70 zal dan ook wel kunnen na wat fishing of met wat gear upgrades; er zitten een aantal pieces tussen waar een betere roll flink wat toughness kan opleveren en dan wellicht een gem switch naar meer offense. Of Molten of Esoteric er dan uitgaat weet ik nog niet...200K+ shield en 100K (= 10%) regen is erg prettig, Esoteric maakt elite encounters veilig. Welke offensive gem dan het meest toevoegt ben ik nog niet uit...RG duurt nu lang (2-3 min) dus Stricken is interessant. Gorok is interessant omdat 15% IAS meer stacks is en dus meer dan 15% DPS en daarnaast 15% CDR = meer DPS en defensive uptime. Pain Enhancer is de go-to gem in de guides maar mijn probleem ermee is dat die 5+ enemies binnen 20 yards vereist om beter te zijn dan Gorok...density afhankelijk dus en bij een RG zonder adds waardeloos (en RG damage is een zwak punt in de build).

Maar goed, de keystones zijn weer eens op, dus het wordt toch eerst weer normale rifts lopen...

<GOT> Zarhrezz#2885

• Neles7
Thorval schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:29:
[...]

Zal vanavond eens gaan kijken hoever ik mijn PR kan doortrekken :) Als je wilt ben je altijd welkom om mee te lopen met mij op Tx riftjes (~GR45) voor exp/loot/gezelligheid :)

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Tektoon schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 02:30:
Hoppa! Vanavond dan eindelijk een Denial shield weten te klussen dus de Roland setdungeon is ook binnen! Crusader dungeons allemaal klaar en en passant dus ook een vierde conquest: Masters of the Universe. Na NeooeN ben ik pas de tweede in de clan die 'm haalt. O-)

Ik weet niet of ik nog zin hebt om de journey af te ronden. Ik moet nog solo 70 en 3x een gem op 65. The Grind is real. Maar misschien haal ik m'n Orbit Wiz nog even van stal. Ik kijk erg uit naar wat DH/WD dungeon gedoe op NS nu. Nog 16 dungeons te gaan...
Netjes hoor. Roland mastery heb ik nog steeds niet binnen. Heb nu wel 19 op mastery :) Alleen Roland/EQ/Raiment/Ulliana/Helltooth nog. Ik doe alleen Monk op NS.

Waste en Jade waren echt irri en ben wel blij dat ze gedaan zijn. Uit mijn to-do list zie ik Raiment nu echt als onmogelijk voor solo. Die andere vereisen ook wel een soort 'fishing' maar moeten solo te doen zijn.

Heb nu dus die wings voor 24 basic, maar ze zijn lang niet zo mooi als de mastery wings :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Hmm, interessant. Die Raiment zag er mij toch uit als zijnde te doen. Ik neem deze handschoen graag even op. Morgen even proberen op NS.

Vanavond niet aan de dungeons toegekomen omdat ik eindelijk een belt of the trove kreeg (na twee weken non stop gamblen 8)7 ). Bij de eerste de beste reroll poging was 'ie meteen ancient. :*) Helaas zie ik een hoop saders op het clan leaderboard tussen 63 en 70 in staan die betere gear hebben (ik mis nog drie ancients). Al spelen ze lang niet allemaal bombardment. 65 moet ik kunnen halen nu en stiekem hoop ik zonder int bracer en crit amulet/ring straks de 70 solo te halen.

Gisteren relaxed met Jaydea een stapel keystones gefarmed en toen samen met speed-runs een Bane of the Stricken naar 50+ gehaald...100% * 4 werkt wel lekker door.

Gisteren ook nog even met Gorok getest en die werkt niet met Blessed Shield, de proc scalar is zo laag dat je af en toe stacks verliest op een solo en de build-up is traag. Werkt prima bij density, maar ja, dan doe je toch al grof damage.

Nog even de Stricken naar 60+ en dan gaan we de 70 weer proberen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Gisteren heel veel geluk gehad; een ancient wailing host en een ancient SMK (na echt heel veel 'upgrade' rare's). Nog geen tijd gehad om de nieuwe aanwinsten te kunnen gebruiken, veel vraag naar een zDPS WD :)

Dus lekker bezig :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-11 07:16
Gisteravond met Sabrac ons 2 man record proberen te verbreken eerst een 83 gedaan met skills die niet goed stonden nog gehaald ook 8)7 en sneller als ons laatste record. Goed begin dus 84 dan maar mee wel de skills goed staan prachtige rift in 11.10 gedaan rank 600+. Maar mij recording bleek niet goed gegaan te zijn.
Dan maar 85 proberen ... maar Sabrac gooide er perrongelijk een 86 en het resultaat rank 277 >:).
Enige nadeel of voordeel ligt aan hoe je het ziet is mijn stem hoor je haast niet Windows 10 had blijkbaar ander plannen met het recording nivo

• Neles7
Goed bezig Temp en Sabrac!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:54
Damn, goed bezig!

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Mofkees schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 02:10:
[...]
Uit mijn to-do list zie ik Raiment nu echt als onmogelijk voor solo.
Raiment binnen in de tweede(!) poging. Wat vind je er zo moeilijk aan? 8)

Het kan zijn dat je Uliana bedoelde. Maar indien niet; Raiment setje met Ingeom, Nemesis, Flying Dragon, Pride's Fall en Zodiac. Gem waren allen op rank 25. Ik dash in een keer door naar de Golden Chest en kill alleen de elites die uit de pylons komen. (2min 45 over bij de chest).
Op de weg terug efficient door het doolhof zoeven en alles beuken. Doordat je die elites uit de pylons meepakt hoef je lang niet alle mobs te killen. Hierdoor kan je veel sneller en slordiger door de map racen, losse monsters laten lopen en van pack naar pack springen.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:34

BrZ

Vandaag even geprobeerd hoe hoog ik kon komen met m'n DH. Kwam tot 69, en daar had ik niet zoveel tijd meer over :+

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/bQBj7CsxkcVIXO2tVgp68MbX/full.png
Pagina: 1 ... 75 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.