Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Bwah je had nog een ruime 0.017 seconde over ! :+
We zullen er allemaal geweest zijn, rond die magische 15 minuten lijn, ik heb ook eens een photo-finish gehad maar ik vrees dat ik die al overschreven heb met een betere prestatie.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:50
Weet iemand zo 123 een niet al te veeleisende 6set build voor Monk? Voor de GRift 55 Conquest. Heb die met U6 reeds gehaad dus moet er nog 1!

Heb alle sets al liggen op 2 pieces Sunwoku na, maar dat zou niet zo veel moeite moeten kosten.

[ Voor 26% gewijzigd door Thalaron op 14-02-2016 12:08 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:58
Ik ben en tijdje bezig geweest met mijn wizzard.
Nu pak ik mijn DH er weer bij maar die lijkt totaal geen dmg meer te doen.

Op t7 deed ik alles atlijd oneshotten maar dat lukt niet meer?
Is er een nerf geweest? mis ik iets?
Hier mijn http://eu.battle.net/d3/e...bleone-2237/hero/71671070 battletag
D3progress http://www.diabloprogress...one-2237/Venator/71671070

[ Voor 11% gewijzigd door cable-one op 14-02-2016 12:15 ]

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thalaron schreef op zondag 14 februari 2016 @ 12:07:
Weet iemand zo 123 een niet al te veeleisende 6set build voor Monk? Voor de GRift 55 Conquest. Heb die met U6 reeds gehaad dus moet er nog 1!

Heb alle sets al liggen op 2 pieces Sunwoku na, maar dat zou niet zo veel moeite moeten kosten.
http://www.diablofans.com...-gr83-innas-gen-monk-solo

Vicariously I live while the whole world dies

• Thalaron
Thnx!
Moet alleen Simplicity even levelen zo te zien. Rest heb ik alles al (wapens helaas niet ancient maar goed, het is 55 en niet 80+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Thalaron schreef op zondag 14 februari 2016 @ 12:28:
[...]

Thnx!
Moet alleen Simplicity even levelen zo te zien. Rest heb ik alles al (wapens helaas niet ancient maar goed, het is 55 en niet 80+
M'n Mirinae-monk setup is ook zoiets. Daarmee kan 55 ook geen probleem zijn zonder hoge level gems.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

pffff 80 als wd op 3 sec na niet gehaald :(

Had raziel als boss dus in melee range blijven voor extra deeps zat er echt niet in. Daarna 20+ pogingen met echt alleen maar bagger zooi. Soms was de eerst map goed, maar heel kort en dan op floor 2 en verder alleen maar act5 mobs.

Gebrek aan movement speed is wel iets dat erg frustrerend is met die wd. Met de crusader maakt het veel minder uit of je 2 of 6 floors hebt want je knalt er toch zo doorheen. Dit is met die wd totaal anders en een paar van die korte maps waar je ook nog moet zoeken naar mops en het is gedaan.

Lijkt er ook op dat die grote act2/spider maps veel schaarser zijn dan voorheen. Die cave maps zijn ingekort, maar het lijkt er ook op dat die andere grote maps ook behoorlijk zijn ingekort. Nu ik dit zo type.. heb deze patch nog geen enkel gr's gehad met maar 1 floor.... hoe zit dat bij jullie?

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
cable-one schreef op zondag 14 februari 2016 @ 12:14:

Verkeerde shoulders, Maurader ipv UE waardoor je de 6pc bonus mist!

<GoT>NightStalker

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:34

BrZ

schaapiej schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:02:
[...]

Dat, of de verkeerde ring in de cube. Avarice lijkt me niet echt nuttig.

• schaapiej
BrZ schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:04:
[...]

Dat, of de verkeerde ring in de cube. Avarice lijkt me niet echt nuttig.
True, ook op te lossen met RoRG.
Maar aangezien zijn andere gear wijst op gold farmen (gem, belt en bracers) moet het toch de shoulders zijn! :p

<GoT>NightStalker

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:34

BrZ

schaapiej schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:10:
[...]

True, ook op te lossen met RoRG.
Maar aangezien zijn andere gear wijst op gold farmen (gem, belt en bracers) moet het toch de shoulders zijn! :p
Convention in cube en UE shoulders is de beste oplossing, maar we weten niet wat hij heeft liggen :p

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
Hee allemaal ik speel sinds kort ook Diablo ben nu paragon 30 een monk. Ik weet niet hoe ik mijn spullen hier kan laten zien.
Ik volg deze build omdat ik dat zelf nog niet goed snap maar hoe kom ik aan die items?

Als ik onduidelijk ben hoor ik dat graag.

[ Voor 8% gewijzigd door llovesoccerx7 op 14-02-2016 16:32 ]

llovesoccerx7 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 16:32:
Hee allemaal ik speel sinds kort ook Diablo ben nu paragon 30 een monk. Ik weet niet hoe ik mijn spullen hier kan laten zien.
Ik volg deze build omdat ik dat zelf nog niet goed snap maar hoe kom ik aan die items?

Farmen :) Dus gewoon spelen in Nephalem's rifts, greater rifts, bounties doen, etc.

Voor advies en vragen kan je altijd even op de teamspeak server komen: ts.solidaritygaming.com

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Vexxon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-11 09:14

Zoals hierboven al gezegd is: farmen. Blood shards verzamelen en het item proberen te pakken bij Kadala.
Wat ik vaak ook nog doe is met de rare items die je bij Kadala krijgt in de cube gooien en ze te upgraden naar een legendary. De kans is hiermee beter aangezien het een gegarandeerde set of legendary item is.
Je mats gaan wel snel op die manier, dus tijdens de rifts flink mats rapen, vooral Death Breath, en alle andere items salvagen bij de blacksmith.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Dat upgraden zou ik alleen aanraden bij items die niet goed te gamblen zijn zoals wapens. Beetje zonde van je mats anders.
Ik weet niet hoe ik mijn spullen hier kan laten zien.

Je kan inloggen op de site met je battletag en zo bij je armory komen. De link naar je armory kan je vervolgens hier posten. Meestal loopt die wel een paar dagen achter dus je nieuwste vondsten zijn niet altijd meteen te zien.

Een nuttige eerste stap is het joinen van de Tweakers community in D3. Dan kan je live om hulp/advies vragen in de chat. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• llovesoccerx7
Tektoon schreef op zondag 14 februari 2016 @ 17:03:
Dat upgraden zou ik alleen aanraden bij items die niet goed te gamblen zijn zoals wapens. Beetje zonde van je mats anders.

[...]

Je kan inloggen op de site met je battletag en zo bij je armory komen. De link naar je armory kan je vervolgens hier posten. Meestal loopt die wel een paar dagen achter dus je nieuwste vondsten zijn niet altijd meteen te zien.

Een nuttige eerste stap is het joinen van de Tweakers community in D3. Dan kan je live om hulp/advies vragen in de chat. :)
Waar join ik die precies?

En dit zijn mijn spullen at the moment.
http://eu.battle.net/d3/e...jaan24-2831/hero/74667695

[ Voor 6% gewijzigd door llovesoccerx7 op 14-02-2016 17:34 ]

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Mijn hero atm: http://eu.battle.net/d3/e...motion-2274/hero/74137869

Ik doe op t moment vooral normal rifts en bounties op torment II, heb net mn eerste steen voor n greater rift geloot.. dus die binnenkort maar eens proberen..
icemotion schreef op zondag 14 februari 2016 @ 17:38:
Mijn hero atm: http://eu.battle.net/d3/e...motion-2274/hero/74137869

Ik doe op t moment vooral normal rifts en bounties op torment II, heb net mn eerste steen voor n greater rift geloot.. dus die binnenkort maar eens proberen..
Ik zie dat je vier Invoker pieces hebt, maar geen build hebt die daarbij aansluit. Wellicht kom je al tot grift 20 als je deze build gebruikt. En dan krijg je ook je volledige set, waardoor de build nog beter werkt en je nog hoger komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 14-02-2016 17:43 ]

• icemotion
Deadsmell schreef op zondag 14 februari 2016 @ 17:42:
[...]

Ik zie dat je vier Invoker pieces hebt, maar geen build hebt die daarbij aansluit. Wellicht kom je al tot grift 20 als je deze build gebruikt. En dan krijg je ook je volledige set, waardoor de build nog beter werkt en je nog hoger komt.
Thx voor de tip; ik heb tot dusver nog niet echt naar builds gekeken en eigenlijk vooral zelf ge-experimenteerd met skills en speelstijlen aansluitend op wat ik ongeveer uit de setbonussen oppikte.

Maar ik merk idd dat dat voor nu prima werkt, maar dat wanneer ik verder wil ik idd wel iets moet aanpassen.

Verwijderd

ZOOooo... doel gehaald 80 gedaan met de crus :).. nummer 136 ofzo NS

Tot volgende patch :P

• llovesoccerx7
http://www.diablofans.com...-gr83-innas-gen-monk-solo Om deze sets items te vinden moet ik dus gewoon farmen? Maar moet ik dat gewoon solo doen of met random mensen?

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:58
schaapiej schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:02:
[...]

Haha lol , dat was het.
Bedankt, ik zag het dus echt niet :D

• Thalaron
Zo :) Eindelijk ook de 2e extra stash-tab!
Wel handig dat die ook direct op NS beschikbaar is :)

Wel jammer dat ik mijn Seasonal zooi niet direct beschikbaar kan maken :P Heb een Ancient DML op Seasons die op op mijn NS goed kan gebruiken hehe

llovesoccerx7 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:45:
http://www.diablofans.com...-gr83-innas-gen-monk-solo Om deze sets items te vinden moet ik dus gewoon farmen? Maar moet ik dat gewoon solo doen of met random mensen?
Kan beide. Meest effectief is om met vier andere te spelen. Bij voorkeur allemaal dezelfde karakters, zodat je loot kunt delen.

• llovesoccerx7
Kadala kan je mystery weapon en meerdere dingen krijgen zie ik. Maar kan je daar ook echt iets van een set krijgen of?

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:51
Schiet mij maar lek, maar een Sacred Harverster, bestaat niet in mijn D3 wereld.
Geloof wel 100k aan Kadala gespendeerd, en 20 lvl 62 grifs, maar droppen ho maar.

Andere collega: hoeveel wil je er hebben.... derp

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

llovesoccerx7 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 21:56:
Kadala kan je mystery weapon en meerdere dingen krijgen zie ik. Maar kan je daar ook echt iets van een set krijgen of?
Je kan alle items van kadala krijgen, behalve degene die via een bounty cache gehaald worden. Hier vallen sets ook onder.

Ik zou echter niet op weapons gokken, te inefficient qua bloodshards, dan ben je beter uit door gele wapens te upgraden in de cube.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Thalaron
Om zoveel mogelijk mats in korte tijd bij elkaar te vegen kan ik denk ik het beste Bountie runs doen in party en dan onderweg packs meenemen voor DB's denk ik? (Keystones genoeg) of is er een betere/snellere manier?

• llovesoccerx7
Ik weetniet als ik hier informatie ergens over kan vinden maar hoe zit het precies allemaal met craften en gems upgraden? Iemand misschien een samenvatting?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

1 punch monk set compleet, op een ancient hellfire amulet na, en ik gebruik een int goldwrap ipv een dex :+

Wel leuk, voor grifts maar begonnen aan de mirinae monk, 55 inieder geval gehaald met ruim tijd over, enige waar ik mee zit is dat mijn health echt als een malle op en neer gaat. Build is wel leuk op zich.

Binnenkort maar kijken of tempesrt rush nog een beetje een leuke TX farm build heeft voor speed

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 08:54
Gister de DH set compleet ancient gekregen, op de pants na is het wel OK
In de tussentijd de andere DH sets die ik niet nodig heb ook..
Nu nog wat gems upgraden zodat ik op de laatste pieces ook nog wat extra dex kan regelen.

GR nu op 65, op zich hoog genoeg :D

[ Voor 7% gewijzigd door pstalman op 15-02-2016 07:38 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Van het weekend weer flinke stappen gemaakt met mn WD! Eerst mn Zuni-build verbeterd met veel meer survivability en ging van GR 40 naar 50 ongeveer. Liep toen wel tegen de beperkingen aan van de DPS.

Uiteindelijk gisteravond even Helltooth met gargs geprobeerd en whoahh! Met serieus crap gear (1M DPS) deed ik alsnog met gemak GR 60's met nog 3-4 minuten over (toen was mn avond voorbij :P). In 2 uurtjes ook 60 plvls erbij. 4 a 5 levels per rift..

Dus nu maar focussen op het verder verbeteren van deze build, dan moet ik wel door kunnen groeien naar GR 70-80.

Belangrijkste is nu betere items (betere rolls/ancients) en een beter weapon in de cube (Furnace). Weet alleen nog niet zo goed hoe ik aan die laatste moet komen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aeden-2268/hero/2016952
(gear is al wel geupdatet, build nog niet...)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 15-02-2016 07:48 ]

llovesoccerx7 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 23:40:
Ik weetniet als ik hier informatie ergens over kan vinden maar hoe zit het precies allemaal met craften en gems upgraden? Iemand misschien een samenvatting?
Zorg dat je je jeweler op level 12 hebt en verzamel de marquis en imperial gems. Bij de jeweler kan je daar vervolgens betere varianten van maken. Legendary gems kan je verkrijgen en upgraden door greater rifts te runnen. Items craften kan je bij de blacksmith doen en enchanten bij de mystic. Lees de vele infopagina's op battle.net even door. Die maken veel duidelijk.

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Van het weekend mijn WD maar s opgepakt, en wat speelt dat lekker zeg.

Nu alleen de eerste set even bij elkaar zien te sprokkelen en een leuke build zien te maken.

Kan me daar wel even weer goed mee vermaken denk ik.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-11 21:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ben voor de verandering weer eens met een DH gaan spelen (eerste keer sinds voor Season 1) speelt wel weer leuk zeg. Wel enorm wennen, moet nog even leren om NIET de groep monsters in te vaulten :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Zo, geslaagd weekendje, alleen niet alles gehaald wat ik wilde halen.

Paragon 1100 bereikt (net) en G.rift 86 2 man gehaald, rank #277 op dat moment (zie de video van temp op zaterdag).

Helaas is solo 85 niet gelukt (4 pogingen ook maar gedaan), misschien toch eerst de 84 maar doen ipv direct naar 85 te springen.
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:27:
ZOOooo... doel gehaald 80 gedaan met de crus :).. nummer 136 ofzo NS

Tot volgende patch :P
Netjes, 85 zit er ook nog wel in zo te zien! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Sabrac op 15-02-2016 09:10 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

wow, daar ben ik wel jaloers op.
De mijne staat in de koelkast, al weken geen upgrades gevonden, dan gaat mijn plezier toch wel omlaag.

Daarom heb ik het weer goed naar mn zin met een nieuwe char.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:11
Ik probeer m'n barb te gearen voor 'the thrill' achievement (gr45 zonder set items), en ik dacht iets te doen met hammer of the ancients. Nu vroeg ik mij af of ik persé een ancient versie nodig heb van The Gavel of Judgement? Dit wapen is een 2h mace (mighty weapon) met een dikke buff voor HotA (75 tot 100%) en een proc die fury teruggeeft.

Ik heb al veel te veel mats verspild aan het proberen te craften/rollen van de ancient versie en ik wil nu toch echt eens die achievement unlocken.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-11 21:23
Kapoen schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:38:
Ik probeer m'n barb te gearen voor 'the thrill' achievement (gr45 zonder set items), en ik dacht iets te doen met hammer of the ancients. Nu vroeg ik mij af of ik persé een ancient versie nodig heb van The Gavel of Judgement? Dit wapen is een 2h mace (mighty weapon) met een dikke buff voor HotA (75 tot 100%) en een proc die fury teruggeeft.

Ik heb al veel te veel mats verspild aan het proberen te craften/rollen van de ancient versie en ik wil nu toch echt eens die achievement unlocken.
Gewoon proberen, je ziet vanzelf waar en waarop je eventueel tekort komt 8)
En wie weet haal je 'm gewoon ;)

Apsie's profiel

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:11
Apsie schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:55:
[...]

Gewoon proberen, je ziet vanzelf waar en waarop je eventueel tekort komt 8)
En wie weet haal je 'm gewoon ;)
Best mogelijk, 't is alleen niet leuk om dat dps cijfertje in de paperdoll ui naar omlaag te zien gaan ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Verwijderd

Sabrac schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:58:
Zo, geslaagd weekendje, alleen niet alles gehaald wat ik wilde halen.

Paragon 1100 bereikt (net) en G.rift 86 2 man gehaald, rank #277 op dat moment (zie de video van temp op zaterdag).

Helaas is solo 85 niet gelukt (4 pogingen ook maar gedaan), misschien toch eerst de 84 maar doen ipv direct naar 85 te springen.

[...]

Netjes, 85 zit er ook nog wel in zo te zien! ;)
Thxs jep denk dat mijn echte grens ergens rond de 83-85 zal zijn. Mis 6 gem dingen op gear, 4 stukken zonder thorns en wapen heeft geen area dmg. Verder heb ik gewoon bane of the powerfull gebruikt :P

Weet alleen niet zeker of ik nog erg actief ga spelen komende tijd. Weinig zin om actief paragon te boosten (vind dit systeem gewoon een grote fail en iets waar veel beter een rework patch aan besteed had kunnen worden)

Met wd wil ik ook graag nog 80 halen.. heb hier al best wat pogingen gedaan, maar ben (met deze build) erg afhankelijk van een goede map en heb deze nog erg weinig gehad... misschien dan weer terug naar firebats, maar dit heeft ook een lage movementspeed.

Die crusader is op dit punt wel echt relax want door je movementspeed knal je zo door die lege maps heen naar je volgende pack. Had gisteren die 80 clear in 3de poging met ver van ideale mobs/boss... had zelfs bij die boss 30 sec death timer :P

Maar ja doel gehaald dus happy gamer *O*

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Weer goed en gezellig weekend gehad met een push op zaterdag, keyfarm en speedruns voor gem upgrades op zondag. Personal goal ook gehaald dit weekend (P1000). Nu die GR55 challenge met x sets voor komend weekend.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• icemotion
Vanochtend eventjes een aangepaste build uitgeprobeerd met mn Crusader.. werkt behoorlijk lekker; ik heb een aantal bounties op Torment 3 gedaan en t ging makkelijker dan voor de buildaanpassing op Torment 2.

Later deze week maar weer eens wat rifts doen en kijken wat ik kan met greater rifts. En opschalen naar Torment 4 voor de Siege beast achievement..

Maar goed ik wordt de komende twee weken ook weer druk met WoW.. nog zo'n Blizzard game xD

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Zo zonde, ik heb die Ancient Yangs op dmg gererolled ipv met discp omdat ik die UE set nog niet had :(.
Even een normale Yangs met discp gerolled en lijkt wel of ie meer dmg doet, en dan zegt de sheet dps van dat wapen -34,4%. Weet iemand een calculator om dit verschil goed te kunnen zien?

Barthelomeus#2737

Het weekend eerst maar eens m'n Zei naar 66 geleveled voordat ik weer wat pogingen op de 70 gewaagd heb. Weer echt compleet getrololold door de RNG. Bij de 65's voor gem levelen lekkere density, goede pylons, etc. en dus clears in zo'n 10-11 minuten. De 70 attempts allemaal low density met hoogste categorie nare mobs en die ene pylon dan een speed en vervolgens gedurende de hele duration van dat ding de map over en nooit meer dan 3 monsters op een scherm...behalve de laatste seconde waarin je dan midden in 15+ Vile temptresses eindigt...maar dan wel een Horde met Waller en Arcane |:(

Na 2-3 van dat soort rifts was ik er wel weer even klaar mee en heb ik de items die ik al wel heb op een LoN Strafe DH gegooid om eens te kijken wat dat oplevert. Het resultaat viel me alles mee; met maar 3 ancients T8 zonder problemen, alleen nog niet supersnel (minuut of 5 voor een rift). Dit wordt duidelijk m'n nieuwe lazy bounty / rift setup; zelfs zonder prema-Vengeance geen Hatred probleem en het is een kwestie van right-click Strafe en zorgen dat je Molten en Frozen ontwijkt. Frozen wordt gefixt door Ice Climbers en wellicht dat ik de Molten met amulet fix omdat dit wel zonder Hellfire met kunnen. Aan de andere kant geeft Hellfire een extra speed passive en voor een build als dit is dat wel winst en daarnaast is het doodsimpel om deze setup TX Molten-proof te krijgen; LoN + Aquila + Vengeance is al prima DR, Gloom + Elusive in geval van inkomende Molten is echt enorme DR. Ik kan me niet voorstellen dat je daarmee nog kapot gaat aan TX Molten blasts.

<GOT> Zarhrezz#2885

badabingbadaboo schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:56:
Zo zonde, ik heb die Ancient Yangs op dmg gererolled ipv met discp omdat ik die UE set nog niet had :(.
Even een normale Yangs met discp gerolled en lijkt wel of ie meer dmg doet, en dan zegt de sheet dps van dat wapen -34,4%. Weet iemand een calculator om dit verschil goed te kunnen zien?
Even je karakter in www.d3planner.com ophalen en spelen met de gear.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik zag trouwens de naam Occy weer langs komen, weet even niet wie dat hier is, maar die is ook wel even weg geweest :)

(welkom terug) :)

• badabingbadaboo
cable-one schreef op zondag 14 februari 2016 @ 12:14:

Ik one-shot net niet alles op t10 :)

Maar dat komt door een stomme reroll /zucht

Barthelomeus#2737

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:55
Zarhrezz schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:07:
Het weekend eerst maar eens m'n Zei naar 66 geleveled voordat ik weer wat pogingen op de 70 gewaagd heb. Weer echt compleet getrololold door de RNG. Bij de 65's voor gem levelen lekkere density, goede pylons, etc. en dus clears in zo'n 10-11 minuten. De 70 attempts allemaal low density met hoogste categorie nare mobs en die ene pylon dan een speed en vervolgens gedurende de hele duration van dat ding de map over en nooit meer dan 3 monsters op een scherm...behalve de laatste seconde waarin je dan midden in 15+ Vile temptresses eindigt...maar dan wel een Horde met Waller en Arcane |:(

Na 2-3 van dat soort rifts was ik er wel weer even klaar mee en heb ik de items die ik al wel heb op een LoN Strafe DH gegooid om eens te kijken wat dat oplevert. Het resultaat viel me alles mee; met maar 3 ancients T8 zonder problemen, alleen nog niet supersnel (minuut of 5 voor een rift). Dit wordt duidelijk m'n nieuwe lazy bounty / rift setup; zelfs zonder prema-Vengeance geen Hatred probleem en het is een kwestie van right-click Strafe en zorgen dat je Molten en Frozen ontwijkt. Frozen wordt gefixt door Ice Climbers en wellicht dat ik de Molten met amulet fix omdat dit wel zonder Hellfire met kunnen. Aan de andere kant geeft Hellfire een extra speed passive en voor een build als dit is dat wel winst en daarnaast is het doodsimpel om deze setup TX Molten-proof te krijgen; LoN + Aquila + Vengeance is al prima DR, Gloom + Elusive in geval van inkomende Molten is echt enorme DR. Ik kan me niet voorstellen dat je daarmee nog kapot gaat aan TX Molten blasts.
Balen van je 70s. LoN is idd chill gisteren in griftjes getest met groepjes en tussen de coe cycle door de hele map vliegen en mobs taggen en draggen. Moet nog een beetje leren mikken met FoK haal vaak niet het gewenste doel maat in grote groepen tikt het wel aan. Ook de 500m toughness is wel lekker :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Zo, Vrijdagavond maar weer eens begonnen! season 3 en 4 over geslagen geloof ik op de pc... 5 maar eens opgestart, was 1 van de gelukkigen!! werd geboost door wat tweakers op grift 65!! dat ging heeeul snel:D ondertussen ook al paragon 400 en loop met chakram build!! Speelt heerlijk weg!

Hierdoor is het leuk spelen!!
Neles7 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:30:
[...]

Balen van je 70s. LoN is idd chill gisteren in griftjes getest met groepjes en tussen de coe cycle door de hele map vliegen en mobs taggen en draggen. Moet nog een beetje leren mikken met FoK haal vaak niet het gewenste doel maat in grote groepen tikt het wel aan. Ook de 500m toughness is wel lekker :)
Skill layout ben ik nog niet helemaal uit...ik heb nog de stun FoK vanuit m'n Shadow setup. Met Cinder / Magefist / fire % bracers is de damage leuk en 3 seconde stun is een mooie disable. Aan de andere kant is de long-range daggers ook prettig omdat je goeie range hebt.

<GOT> Zarhrezz#2885

• badabingbadaboo
Ik vond zelf die chakram build te langzaam mar dat ligt waarschijnlijk aan wat voor chakram je gebruikt.

Na de SM set eerst marauder gebouwd en daarna UE gebouwd. Spaar nu langzaam aan ook voor LoN maar die setup check ik wel wanneer ik uitgekeken ben op UE.

Speel nu alleen de UE nog om TX te farmen en wat grifts te pushen. Valt mij vooral op dat ik vorige week nog overal dood ging en nu niet eens onder 60% leven kom.
Vind dit seizoen echt ge-wel-dig om met DH te spelen, voorheen nooit aangeraakt.

Ik wil wel nog een sader maken voor die conquests... gewoon omdat ik lees dat een sader lekker simpel wegspeelt nu ;P.

Barthelomeus#2737

• schaapiej
Neles7 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:30:
[...]

Ga je de 0% CHC (buiten de standaard 5% om) variant nog proberen met LoN?
Heb zelf nu GR70 gehaald met mijn crit versie, wel de optie om alle CHC nog weg te rollen maar die speelstijl ziet er zo verrot uit! :p constant <25% life zitten gaat best frustrerend zijn denk ik :+

Zie op Diablofans bij de Wizard Builds Highlight die van mouzetc als eerste staan, nice! *O*

[ Voor 10% gewijzigd door schaapiej op 15-02-2016 12:41 ]

<GoT>NightStalker

• Neles7
schaapiej schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:39:
[...]

Heb zelf nu GR70 gehaald met mijn crit versie, wel de optie om alle CHC nog weg te rollen maar die speelstijl ziet er zo verrot uit! :p constant <25% life zitten gaat best frustrerend zijn denk ik :+

Zie op Diablofans bij de Wizard Builds Highlight die van mouzetc als eerste staan, nice! *O*
Als ik een mooie fortress Balista vind wil ik hem zeker proberen. Eerst maar eens alles ancient verzamelen en optimaliseren.

schaapiej schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:39:
Ik was het niet van plan nee...ik hou niet zo van grotendeels dood rondrennen :X

Vooralsnog wil ik LoN Strafe voor de 2-3 minuten rifts voor key-farm en voor de speed bounties. Ik zit nu nog met damage passives omdat ik nog nauwelijk ancients heb en nog geen BotT, maar dat moet later een speed passive worden in combinatie met de 30% speed rune op Shadow Power naast een ancient Krelm belt. Niet helemaal de speed die een Shadow kan halen, maar overall sneller omdat je blijft bewegen tijdens de kills.
Neles7 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:48:
Als ik een mooie fortress Balista vind wil ik hem zeker proberen. Eerst maar eens alles ancient verzamelen en optimaliseren.
Ik heb volgens mij een ancient Fortress liggen, maar dat kost dan de Drifting Shadow. Aan de andere kant kan Molten er dan uit omdat je Fortress shield de Krelm speed beschermt. Choices choices...

[ Voor 19% gewijzigd door Zarhrezz op 15-02-2016 12:54 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• badabingbadaboo
Binnenkort maar even een DH party maken en farmen voor het leven? :D

Barthelomeus#2737

Verwijderd

Gisteren gebeurde het ondenkbare, mijn heerlijk lopende Witch Doctor, die inmiddels al level 54 was geworden in Hardcore Mode, was op weg naar de ontmoeting met de dood, alleen dat ze dat zo letterlijk zou nemen, daar had ik niet helemaal op gerekend. Ik zag het totaal niet aankomen, en ineens was ze dood. Heel vreemd gevoel gaf dat, tot die tijd had ik geen moment gehad dat er een risico was dat het fout zou gaan. Ik liep heerlijk zelfverzekerd rond en toen stond daar ineens... Je bent dood! Ik keek echt met grote ogen naar het scherm, en ben er nog steeds niet helemaal overheen dat dit ineens gebeurde...ik moet dit even laten uitwerken en dan ga ik natuurlijk weer met frisse moed aan de slag.
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:05:
Gisteren gebeurde het ondenkbare, mijn heerlijk lopende Witch Doctor, die inmiddels al level 54 was geworden in Hardcore Mode, was op weg naar de ontmoeting met de dood, alleen dat ze dat zo letterlijk zou nemen, daar had ik niet helemaal op gerekend. Ik zag het totaal niet aankomen, en ineens was ze dood. Heel vreemd gevoel gaf dat, tot die tijd had ik geen moment gehad dat er een risico was dat het fout zou gaan. Ik liep heerlijk zelfverzekerd rond en toen stond daar ineens... Je bent dood! Ik keek echt met grote ogen naar het scherm, en ben er nog steeds niet helemaal overheen dat dit ineens gebeurde...ik moet dit even laten uitwerken en dan ga ik natuurlijk weer met frisse moed aan de slag.
RIP! Ik heb inmiddels hetzelfde op hc, dus hoop dat ik niet overmoedig word. Crusader gaat heerlijk. Gisteren was er een moment dat de latency opeens de lucht in knalde. Was zo erg dat D3 niet meer reageerde bij aanvallen. Kon nog wel rennen en gelukkig waren er weinig mobs. Heb je niet ook zoiets gehad?

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:09:
[...]

RIP! Ik heb inmiddels hetzelfde op hc, dus hoop dat ik niet overmoedig word. Crusader gaat heerlijk. Gisteren was er een moment dat de latency opeens de lucht in knalde. Was zo erg dat D3 niet meer reageerde bij aanvallen. Kon nog wel rennen en gelukkig waren er weinig mobs. Heb je niet ook zoiets gehad?
Ik speel op de PS4, zou kunnen, maar dat zie ik niet. Er was eigenlijk niets aan de hand en de volgende seconde was ik ineens dood. Het ging sneller dan ik kon bevatten in ieder geval. En ik zat dan weer wel in een heel druk gedeelte.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Tektoon schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 21:56:
[...]

Raiment binnen in de tweede(!) poging. Wat vind je er zo moeilijk aan? 8)

Het kan zijn dat je Uliana bedoelde. Maar indien niet; Raiment setje met Ingeom, Nemesis, Flying Dragon, Pride's Fall en Zodiac. Gem waren allen op rank 25. Ik dash in een keer door naar de Golden Chest en kill alleen de elites die uit de pylons komen. (2min 45 over bij de chest).
Op de weg terug efficient door het doolhof zoeven en alles beuken. Doordat je die elites uit de pylons meepakt hoef je lang niet alle mobs te killen. Hierdoor kan je veel sneller en slordiger door de map racen, losse monsters laten lopen en van pack naar pack springen.
Ik bedoelde Raiment. Wist niet dat door de elite spawns je niet alle mobs in de dungeon af hoefde te maken. Dat leek me juist niet te doen. Geen idee of Blizz dat zo bedoeld had of niet, mja na een paar pogingen nu dus Raiment ook met 4:28 gehaald :D

Die dungeon is trouwens bugged als wat. Je krijgt zomaar de melding dat je niet binnen 2 mins bij de chest bent, soms gelijk na het instappen van de dungeon! ff opgezocht op internet en het schijnt bij PTR al een issue te zijn geweest.

Nog 4 te gaan dus!

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:40

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:05:
Klopt, dat is klote.

Loop inmiddels op Torment X rond op Hardcore, kan wel een keertje boosten als je wilt. :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:53

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:09:
[...]

Ik had gister ook op enkele momenten een extreem hoge latency, daarnaast ook een DC middenin een mid 80 grift. Weliswaar op SC maar ook dan is het erg vervelend, imho is het spel gewoon te gaar voor HC.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Grin schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:56:
[...]

Ik had gister ook op enkele momenten een extreem hoge latency, daarnaast ook een DC middenin een mid 80 grift. Weliswaar op SC maar ook dan is het erg vervelend, imho is het spel gewoon te gaar voor HC.
Ik durf het wel aan, want ik heb afgelopen jaar slechts één keer een disconnect gehad voor zover ik me kan herinneren. Inmiddels heb ik zoveel gear dat ik mijn char helemaal opnieuw kan maken, op een gift en shield na. Dat scheelt ook.

• llovesoccerx7
Iemand die ervaring heeft met een monk? Ik speel nu een paar dagen maar ik doe zo weinig damage hoe kan ik dat verbeteren?

https://gyazo.com/79edbe01f6bfc37681e05c003bdbfd20 Ik heb nu dit allemaal waar moet ik precies op letten?
Grin schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:56:
[...]

Een online game met een Hardcore mode is natuurlijk per definitie lastig. Er zijn zoveel factoren die een hickup kunnen veroorzaken, waarvan waarschijnlijk 9 van de 10 niet bij Blizzard zullen liggen. Grote kans dat het bij jou ligt op zo'n moment (consumentenhardware, consumentensoftware en consumentenverbinding), of ergens er tussenin.

Maar het blijft natuurlijk het makkelijkste om alle schuld altijd maar lukraak bij "een brakke game" te leggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 15-02-2016 17:29 ]

• badabingbadaboo
llovesoccerx7 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:05:
Iemand die ervaring heeft met een monk? Ik speel nu een paar dagen maar ik doe zo weinig damage hoe kan ik dat verbeteren?

https://gyazo.com/79edbe01f6bfc37681e05c003bdbfd20 Ik heb nu dit allemaal waar moet ik precies op letten?
Ik zou beginnen met wapens rerollen naar een socket.

+130% Critical Hit Damage (CHD) Gem
Daarna je Critical Hit Chance (CHC) naar toch 50% brengen. Er werd altijd 1:100 verhouding aangehouden, dus bv 40% CHC en dan 400+% CHD

Vervolgens ligt het vooral aan je build waar je nog meer dmg uit kan halen, bv Attack Speed (AS)

edit: En hier kan je je toekomstige build alvast bekijken ;) http://www.diablofans.com/

[ Voor 8% gewijzigd door badabingbadaboo op 15-02-2016 17:58 ]

Barthelomeus#2737

• Apsie
Bosmonster schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:27:
[...]

Een online game met een Hardcore mode is natuurlijk per definitie lastig. Er zijn zoveel factoren die een hickup kunnen veroorzaken, waarvan waarschijnlijk 9 van de 10 niet bij Blizzard zullen liggen. Grote kans dat het bij jou ligt op zo'n moment (consumentenhardware, consumentensoftware en consumentenverbinding), of ergens er tussenin.

Maar het blijft natuurlijk het makkelijkste om alle schuld altijd maar lukraak bij "een brakke game" te leggen.
Mmm, probeer maar eens een 80+ met 4 man te doen waarvan 1 een pain enhancer of een toxin gem draagt: gegarandeerd feest :*) (En geloof mij, de verbindingen zijn over het algemeen prima)

Apsie's profiel

• Thalaron
Iemand nog tips voor mijn DH Support? Zie amper globes dus ik zal wel iets fout doen...
Klik

Ik denk gewoon te weinig CHC?
Ps: Let niet op cube... die ligt achter...

[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 15-02-2016 21:12 ]

• Neles7
Thalaron schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:11:
Iemand nog tips voor mijn DH Support? Zie amper globes dus ik zal wel iets fout doen...
Klik

Ik denk gewoon te weinig CHC?
Ps: Let niet op cube... die ligt achter...
er van uitgaande dat je solanium hebt:
Geen CHC op:
- Ringen (2x)
- Helm
- Amulet
= 28%

Hogere rolls mogelijk op:
- Quiver
- Gloves
- Braces
= 3.5%

• llovesoccerx7
Ik ben zojuist begonnen met Barbabian maar ik zie niet echt een build die van dit jaar is. Of maakt dat niet uit?
Ik kwam uit op deze: http://www.diablofans.com...an-greater-rift-build-for

[ Voor 32% gewijzigd door llovesoccerx7 op 16-02-2016 00:01 ]

llovesoccerx7 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 23:57:
Ik ben zojuist begonnen met Barbabian maar ik zie niet echt een build die van dit jaar is. Of maakt dat niet uit?
Ik kwam uit op deze: http://www.diablofans.com...an-greater-rift-build-for
Dit is allemaal van patch 2.4.

• llovesoccerx7
Oke bedankt en wat ik stuurde is dat nog decent?

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Vanavond 3/4 monk setdugeons gemastered. Morgen Uliana. Nog 13 dungeons over; ben bijna op de helft. Het was ff grinden omdat ik nog wat items miste op de monk maar deze dungeons zijn echt heel goed te doen. Zowel Inna, Sunwuko als Raiment behoren tot de sympathiekere dungeons. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Verwijderd

Ok, nou ik ben weer opnieuw begonnen en ga met frisse moed weer proberen om de level 70 te bereiken. Inmiddels een klein half uurtje erop zitten en level 7 (of 8, weet ik even niet zeker) Ik hark gezellig door, en we zien wel of we de 70 gaan halen. Nog wat voorzichtiger dan vorige keer dan maar.

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:51

Shiro

Serenity

Ik heb ondertussen naast mijn Flash Wizzard ook een DMO wizzard gemaakt volgens de guides op Diablofans. Guides geeft gear keuze en skills aan, maar wellicht dat ik nog wat mist, want veel verder dan 62 kom ik nog niet zeg maar.

Vaak haal ik het niet door een time issue. De eerste keer op een seconden na gemist, de andere keren soms op een min na. Qua density vind ik het vaak tegenvallen in de grifts die ik had.

Maar is het idee van de DMO build nou om gewoon zo veel mogelijk rond te rennen en dan alles bij elkaar te verzamelen en vervolgens ze killen? Want ik ga nauwlijks dood, maar echt genoeg monsters vinden voor de arcane orbs lijkt mij meer een probleem. Ook heb ik geen Nemesis bracer meer, dus de shrines spawnen ook geen extra elites voor me.

En de arcane dynamo passive, 60% additional dmg klinkt niet zo heelveel als je source al tusssen de 150-200% extra arcane orb dmg doet, of mis ik ook hoe de 60% wordt berekend?

Juniper RWD

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Was monk alweer zat, dus DH gepowerleveld, vond een ancient Lianna's wings http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/74860414 dus een build erbij gezocht :D

Mis alleen nog redelijk wat cooldown om hem goed te testen, ik loop tijdens vengeance nog steeds dusdanig leeg op hatred dat ik niet nonstop kan strafen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Erg veel lol op mijn WD momenteel, aan het gearen voor een Jade build. Gisteren met een lucky gamble een chest gekregen ervoor, nu op 4 pieces. Ren nu rond op T6. Vanavond even mijn chest gemmen.

Weinig deaths gehad nog met de WD, Erg leuke speelstijl vind ik persoonlijk.

Mocht iemand nog tips hebben, altijd welkom.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• 4th

4th

Shiro schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:49:
Ik heb ondertussen naast mijn Flash Wizzard ook een DMO wizzard gemaakt volgens de guides op Diablofans. Guides geeft gear keuze en skills aan, maar wellicht dat ik nog wat mist, want veel verder dan 62 kom ik nog niet zeg maar.

Vaak haal ik het niet door een time issue. De eerste keer op een seconden na gemist, de andere keren soms op een min na. Qua density vind ik het vaak tegenvallen in de grifts die ik had.

Maar is het idee van de DMO build nou om gewoon zo veel mogelijk rond te rennen en dan alles bij elkaar te verzamelen en vervolgens ze killen? Want ik ga nauwlijks dood, maar echt genoeg monsters vinden voor de arcane orbs lijkt mij meer een probleem. Ook heb ik geen Nemesis bracer meer, dus de shrines spawnen ook geen extra elites voor me.

En de arcane dynamo passive, 60% additional dmg klinkt niet zo heelveel als je source al tusssen de 150-200% extra arcane orb dmg doet, of mis ik ook hoe de 60% wordt berekend?
Bij arcane orb dmo moet je veel lopen/teleporten en alleen engagen als er een 20+ mobs staan. Meestal zoek pack of hele grote groep whites, loop nog keer rondje om alles vanuit de gangen naar te toe te laten komen en dan alles stukmaken. Toughness is met deze build geen probleem en je kan met illusionist passive er snel genoeg uit mocht het keer moeilijk worden.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Bokkie schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:57:
Was monk alweer zat, dus DH gepowerleveld, vond een ancient Lianna's wings http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/74860414 dus een build erbij gezocht :D

Mis alleen nog redelijk wat cooldown om hem goed te testen, ik loop tijdens vengeance nog steeds dusdanig leeg op hatred dat ik niet nonstop kan strafen
Sinds gisteravond heb ik m'n 100% uptime wel, vanavond eens zien hoe dat loopt. Als ik nou eens een Visage zou vinden, kan ik ook Aquila erbij cuben en wordt de toughness echt hoog: Dark Heart + Aquila + Mantle + Unity of Elusive + LoN + Gloom + Taeguk stacks...en dat gecombineerd met de Fortress buffer :o

<GOT> Zarhrezz#2885

• badabingbadaboo
Ik heb nog geen 100% uptime maar ik had mijn volledige build ook in een week bij elkaar (RNG ftw?).
Heb ook nog niks in CDR paragon gestopt, komt wel als ik de rest vol heb gedaan.

Ik verbaas me elke keer weer hoe snel en hoe makkelijk ik door een grift heen vlieg, zit nu op gr57 met nog meer dan 10 min over.

LoN kan ik nog niet echt gebruiken gezien ik ergens had gelezen dat het vanaf 10 ancients pas viable zou worden?

Welke Grift zit jij dan Zarh gezien je zoveel toughness hebt?

Barthelomeus#2737

• Neles7
Zarhrezz schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:16:
[...]

Sinds gisteravond heb ik m'n 100% uptime wel, vanavond eens zien hoe dat loopt. Als ik nou eens een Visage zou vinden, kan ik ook Aquila erbij cuben en wordt de toughness echt hoog: Dark Heart + Aquila + Mantle + Unity of Elusive + LoN + Gloom + Taeguk stacks...en dat gecombineerd met de Fortress buffer :o
Ik zit met mijn LoN op 570m ofzo. En heb minder items als jij wilt gebruiken. Dus je zult wel veel hoger komen als nodig denk ik.

Er is een Torment 10 rift clearing competitie gaande op de us forums, verschillende builds / specs die 10 torment 10 riftjes moeten clearen, terwijl ze alle DB / Legendaries oppakken en goblins killen. Mocht je dus een TX speed build zoeken, dan kan je de resultaten hier vinden:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/20418543014

Tot nu toe staat de LoN WoL monk boven aan, maar voor hoelang ;)

• Neles7
Sabrac schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:44:
Er is een Torment 10 rift clearing competitie gaande op de us forums, verschillende builds / specs die 10 torment 10 riftjes moeten clearen, terwijl ze alle DB / Legendaries oppakken en goblins killen. Mocht je dus een TX speed build zoeken, dan kan je de resultaten hier vinden:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/20418543014

Tot nu toe staat de LoN WoL monk boven aan, maar voor hoelang ;)
Interessant. Maar.. 1. Davlok (23:13) - LoN Firebells Monk (P1147) geen WoL ;)

Edit: wudijo op nr4 met zijn cold UE. Go DH :P

[ Voor 4% gewijzigd door Neles7 op 16-02-2016 10:50 ]

Neles7 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:49:
[...]

Interessant. Maar.. 1. Davlok (23:13) - LoN Firebells Monk (P1147) geen WoL ;)

Edit: wudijo op nr4 met zijn cold UE. Go DH :P
Firebells is WoL (Wave of light - Exploding Light om precies te zijn) ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 16-02-2016 11:01 ]

• Neles7
Sabrac schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:51:
[...]

Firebells is WoL (Wave of light - Exploding Light om precies te zijn) ;)
Weet ik dat ook weer :)

Wat vooral leuk is aan zo'n lijstje is dat iedereen denkt dat ze met de 'snelste' build spelen, omdat er ergens in het begin van het seizoen de build zo bestempeld was. Speciaal andere classes ervoor levelen, zodat je een goede TX farming build had. (Ten koste van het spelen wat je bijvoorbeeld leuk vind).
Maar er zijn genoeg builds die snel zijn..

Persoonlijk had ik de DH en de Crus niet zo snel ingeschat, maar ook die blijken dus een goed tempo te kunnen hanteren. Wat me wel tegenvalt is de WD LoN Locust / Pet clear speed. Misschien dat daar nog wat meer entries van moeten komen, maar had echt verwacht dat die wel in de top 5 zou staan.

• badabingbadaboo
Sabrac schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:11:
Wat vooral leuk is aan zo'n lijstje is dat iedereen denkt dat ze met de 'snelste' build spelen, omdat er ergens in het begin van het seizoen de build zo bestempeld was. Speciaal andere classes ervoor levelen, zodat je een goede TX farming build had. (Ten koste van het spelen wat je bijvoorbeeld leuk vind).
Maar er zijn genoeg builds die snel zijn..

Persoonlijk had ik de DH en de Crus niet zo snel ingeschat, maar ook die blijken dus een goed tempo te kunnen hanteren. Wat me wel tegenvalt is de WD LoN Locust / Pet clear speed. Misschien dat daar nog wat meer entries van moeten komen, maar had echt verwacht dat die wel in de top 5 zou staan.
Ik heb WD alleen maar op PTR gespeeld maar vond vooral Jade enorm snel clearen. Maar dat kon best voor de nerf zijn.

Barthelomeus#2737

• Apsie
Sabrac schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:11:
Wat me wel tegenvalt is de WD LoN Locust / Pet clear speed. Misschien dat daar nog wat meer entries van moeten komen, maar had echt verwacht dat die wel in de top 5 zou staan.
Ik doe het nu met de Helltooth in combinatie met de Manajuma set, het is snel maar je blijft afhankelijk van je pets: als die ff ergens een achterblijver aan 't killen zijn sta jij lekker te wachten :F

Meestal duurt het voor mij zo rondom de 3 min. ene keer wat meer en andere keer wat minder, ik ga dan ook alleen voor de Elites voor de DB's en skip al het andere...

Apsie's profiel

• 4th

4th

Als ik alles augmented heb denk ik dat ik ook wel rond de 30min voor 10 rifts zit met me lon wd (locust), nu 3 pieces augmented en doe een GR60 in 4-5 min.

badabingbadaboo schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:27:
Ik heb nog geen 100% uptime maar ik had mijn volledige build ook in een week bij elkaar (RNG ftw?).
Heb ook nog niks in CDR paragon gestopt, komt wel als ik de rest vol heb gedaan.

Ik verbaas me elke keer weer hoe snel en hoe makkelijk ik door een grift heen vlieg, zit nu op gr57 met nog meer dan 10 min over.

LoN kan ik nog niet echt gebruiken gezien ik ergens had gelezen dat het vanaf 10 ancients pas viable zou worden?

Welke Grift zit jij dan Zarh gezien je zoveel toughness hebt?
Ik ben nog echt aan het gearen hoor, heb volgens mij nu 6 of 7 ancient pieces, gems onder de 50. Zonder Aquila 230M toughness met Elusive / Gloom up zo uit m'n hoofd. Ik zit nu zo'n beetje tussen T8 en T9 in als ik snelheid wil houden.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:51

Shiro

Serenity

4th schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:56:
[...]

Bij arcane orb dmo moet je veel lopen/teleporten en alleen engagen als er een 20+ mobs staan. Meestal zoek pack of hele grote groep whites, loop nog keer rondje om alles vanuit de gangen naar te toe te laten komen en dan alles stukmaken. Toughness is met deze build geen probleem en je kan met illusionist passive er snel genoeg uit mocht het keer moeilijk worden.
Ben je dan niet te lang en te veel bezig met rondlopen i.p.v. de mobs te killen? Soms heb je overigens echt een map met een density van niks, of een map zoals A3 the keep, met allemaal poortjes waar ze niet echt makkelijk doorheen komen.

Naja, ik zal vanavond wel ff oefenen.

Juniper RWD

• 4th

4th

Shiro schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:29:
[...]

Ben je dan niet te lang en te veel bezig met rondlopen i.p.v. de mobs te killen? Soms heb je overigens echt een map met een density van niks, of een map zoals A3 the keep, met allemaal poortjes waar ze niet echt makkelijk doorheen komen.

Naja, ik zal vanavond wel ff oefenen.
Dit is video van 2 weken terug, week terug nieuw record op 77 gezet en 78 op 10 sec niet gehaald. Density is altijd het probleem.

• icemotion
Vanochtend heb ik zelf nog eventjes een proef gedaan. Torment 4 Siege beast; bizar hoeveel verschil een build kan maken wat dat betreft; voor de aanpassing had ik met nagenoeg dezelfde gear meer moeite met monsters in Torment 2 dan nu in 4..

Nu nog wat tijd maken voor rifts en dergelijke zodat ik Grift 20 kan gaan doen voor de rest van de Crusader thorn set ding.

• llovesoccerx7
Ik wil mijn boots rerollen voor resistance to all enemys maar na 50mil heb ik die nog niet gekregen. Krijg alleen telkens movement speed or health regen. Doe ik iets verkeerd of?

• 4th

4th

Zit er mogelijk bij de secondary een resistance op?

• Apsie
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:30:
Ik wil mijn boots rerollen voor resistance to all enemys maar na 50mil heb ik die nog niet gekregen. Krijg alleen telkens movement speed or health regen. Doe ik iets verkeerd of?
Als er in de secondary affix al resistance zit kan je dit niet meer in de primaire rollen...
Misschien is dat je probleem?

Apsie's profiel

• llovesoccerx7

• llovesoccerx7
Sabrac schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:34:
[...]

Er zit physical resistance op, als secondary, dus kan het geen all resist hebben.
Ik zie het! Dus dat moet ik eerst weghalen?
Pagina: 1 ... 76 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.