Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:36:
[...]

Ik zie het! Dus dat moet ik eerst weghalen?
Dan moet je een andere item vinden ;) - nu je al iets hebt gerolled op dat item zal je moeten kiezen voor een andere stat waar je iets aan hebt.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

[...]

Je kan maar 1 stat veranderen, dus helaas, je zult een nieuw item moeten vinden, die geen enkele single resist als secondary stat heeft.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Sabrac schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:11:
Wat me wel tegenvalt is de WD LoN Locust / Pet clear speed.
Dit was mijn ervaring ook, volledige LoN build (1 normale item, rest ancient).
Heb nu een sunwuko firebell monk, die gaat zoveel sneller, langzaam aan het door bouwen naar LoN.

Ben ook enorm gecharmeerd van de LoN Strafe build, ben alleen niet echt een DH speler, dus probeer meeste gear via monk te vinden :)

Zag eerder iemand posten dat zijn HP redelijk heen en weer schiet, als je 6 piece Inna hebt zit er een bug in, ik heb dat altijd als ik een pool pak (health of extra exp), dan schiet mijn HP naar 50%
Ook met looten zie ik het heel regelmatig gebeuren.

PSN: MaxxusNL

Maxxus schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:43:
[...]

Zag eerder iemand posten dat zijn HP redelijk heen en weer schiet, als je 6 piece Inna hebt zit er een bug in, ik heb dat altijd als ik een pool pak (health of extra exp), dan schiet mijn HP naar 50%
Klopt, dat is een bug met de 6 set van Inna, je krijgt namelijk 40% (80 % met crudest boots) health van je allies erbij, en zodra je interact met iets (items, pools, wat dan ook) dan verlies je heel even deze bonus en krijg je de buff daarna direct weer (echter heal je de verloren health niet).

[ Voor 20% gewijzigd door Sabrac op 16-02-2016 15:46 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Sabrac schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:11:
Wat me wel tegenvalt is de WD LoN Locust / Pet clear speed. Misschien dat daar nog wat meer entries van moeten komen, maar had echt verwacht dat die wel in de top 5 zou staan.
Gisteren even met Nighteyes lopen klooien op GR60-70 met die LoN Locus/Pet clear build ... maar ik bereik daar toch nog niet de gewenste resultaten mee. Ben weer terug naar de LoN Firebat Garg build; meer damage en naar mijn gevoel meer toughness (wat eigenlijk vreemd is omdat de Locus build eigenlijk voornamelijk er langs rennen betreft).

Uiteraard merk ik wel op dat ik nog 1 item ancient mis (belt of trancendence |:( ) en maar een (1) item tot nu toe heb voorzien van een augment.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-11 21:23
Vidra schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:46:
[...]

Gisteren even met Nighteyes lopen klooien op GR60-70 met die LoN Locus/Pet clear build ... maar ik bereik daar toch nog niet de gewenste resultaten mee. Ben weer terug naar de LoN Firebat Garg build; meer damage en naar mijn gevoel meer toughness (wat eigenlijk vreemd is omdat de Locus build eigenlijk voornamelijk er langs rennen betreft).

Uiteraard merk ik wel op dat ik nog 1 item ancient mis (belt of trancendence |:( ) en maar een (1) item tot nu toe heb voorzien van een augment.
Het kan aan de speelstijl liggen maar imijn ervaringen zijn juist precies andersom: Ik vind de Helltooth heerlijk spelen en kom er een stuk verder mee dan de Firebat LoN build _/-\o_

Apsie's profiel

Apsie schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:49:
[...]

Het kan aan de speelstijl liggen maar imijn ervaringen zijn juist precies andersom: Ik vind de Helltooth heerlijk spelen en kom er een stuk verder mee dan de Firebat LoN build _/-\o_
Het is een combinatie van gewenning en de items die gedropped zijn (ancient, stats, etc.). De speelstijl heeft uiteindelijk ook een invloed op de resultaten in solo play. Het voordeel van LoN is dat je ook de bonussen van de verschillende items kan gebruiken, zoals die van ice climbers :9~

• Apsie
Vidra schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:01:
[...]

Het is een combinatie van gewenning en de items die gedropped zijn (ancient, stats, etc.). De speelstijl heeft uiteindelijk ook een invloed op de resultaten in solo play. Het voordeel van LoN is dat je ook de bonussen van de verschillende items kan gebruiken, zoals die van ice climbers :9~
Heb je wel eens geprobeerd om in ijs te staan op lvl 78? Je bevriest niet maar je gaat net zo hard dood :9~
Maar ik begrijp je punt ;) Ik heb het echter losgelaten, op een of andere manier kan ik er niet aan wennen, zal wel leeftijd zijn 8)7

Apsie's profiel

Apsie schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:06:
[...]

Heb je wel eens geprobeerd om in ijs te staan op lvl 78? Je bevriest niet maar je gaat net zo hard dood :9~
Maar ik begrijp je punt ;) Ik heb het echter losgelaten, op een of andere manier kan ik er niet aan wennen, zal wel leeftijd zijn 8)7
Klopt maar je kan wel weglopen uit de narigheid ... dus nog enige kans op overleven. Gelukkig is er een mate van diversiteit ipv dat iedereen op de LoN Firebat tour gaat. Er zijn ook nog wat kleine aanpassingen op deze zelfde build, maar eerst even de ancient items hiervoor verzamelen :P

Verwijderd

Kwam er vanochtend achter dat ik in plaats van Ballistics nu Ambush als passive had, volgens mij doet Ballistics toch wel meer damage bij een UE build? Zit nu op solo 65, maar misschien dat ik met Ballistics nu wel weer hoger kom, straks maar weer proberen :)

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:54
Wat vinden jullie van deze build ?

http://www.diablofans.com...100-zdps-globe-barb-group
Een must voor het pushen van hoge Grifts in samenspraak met een twister wizard (omgevoed te worden met globes voor health and resources) en een support WD (deze laatste voor het oppakken van de globes) :D

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 18:22
Eindelijk gr70 gehaald na méérdere pogingen met mijn leapquake barb.
Deftige density en alles zit direct goed.

Verwijderd

Goede optie. Je ziet ook vaak dat ze hota nemen voor meer globes als je alles bij elkaar hebt gepulled.

Dit is een nieuwe versie uit het verre oosten voor 100+ Gr's

http://www.diablofans.com...support-barb-korean-style

Heb alleen geen goede endless walk set voor tanking dus heb het iets anders gemaakt met justice lantern. Echt zieke thougness deze build. Zit op 6,4 mld thoughness.. dit is echt veel meer dan die oude versie.

Het is een goede tank build voor meeste support doeleinden. Globe spam gaat goed, maar op single targets zoals gr boss zonder adds is het matig. Normaliter met de 4 party meta met ET wizz heb je natuurlijk ook nog een monk en dan zal het wel okay zijn.

zit eraan te denken om dat act2 schild te nemen dan is het helemaal sick.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

[...]

En voor de volledigheid; vóór je gaat rerollen kan je bij elke stat even kijken welke andere stats je daarvoor in de plaats kan krijgen. Daarvoor klik je op het vraagtekentje. Dit geeft je ook een idee van de kans op een gewenste stat: soms zijn er heel veel mogelijkheden (zoals bij een offhand) en soms weer heel weinig (belt). :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Om nog even terug te komen op het speedriften; veel WD's gebruiken Manajuma's met Furnace in de cube, maar persoonlijk vind ik Sacred Harvester met In-Geom in de cube veel fijner. Want:
- Meer toughness en damage omdat je 10 stacks Soul Harvest hebt
- Volgens mij is Spirit Walk Severance sneller dan Angry Chicken
- Je kunt niet doodgaan in Spirit Walk, wel als kip
- Andere skills genieten cooldown reduction dankzij In-Geom
- Furnace is niet nodig, elites worden toch ge one-shot

Enige nadeel is als je echt een slechte rift hebt met weinig Elites en soms even moet wachten voordat in-geom weer terug aan is.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Maxxus schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:43:
[...]

Dit was mijn ervaring ook, volledige LoN build (1 normale item, rest ancient).
Heb nu een sunwuko firebell monk, die gaat zoveel sneller, langzaam aan het door bouwen naar LoN.

Ben ook enorm gecharmeerd van de LoN Strafe build, ben alleen niet echt een DH speler, dus probeer meeste gear via monk te vinden :)

Dat was ik met die hp drops

hmz maar dat komt dus door die interactie ding stuf.
Erg irritant :P

Maar nu bezig met strafe DH, vind hem lastig, ene keer haal ik nu wel nonstop strafe en de andere keer drained hij toch redelijk rap, even kijken wat daar de oorzaak van is

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:55
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:26:
Kwam er vanochtend achter dat ik in plaats van Ballistics nu Ambush als passive had, volgens mij doet Ballistics toch wel meer damage bij een UE build? Zit nu op solo 65, maar misschien dat ik met Ballistics nu wel weer hoger kom, straks maar weer proberen :)
Voor de fire build (Greaters) wel ja. Verder wil je een UE chest voor de disc roll, dit is zo veel sterker dan de Cindercoat. Je kunt dan CoE in de cube doen voor 200% en eventueel kiezen voor F+R+Hellfire of Endless Walk + Elusive Ring/Stone of Jordan.

Ik heb Gr74 gehaald met mijn UE NS als je een referentie wilt :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Verwijderd

Ah, ga ik zo thuis eens naar kijken! Maar een SoJ levert uiteindelijk wel een hogere damage dan 20% Fire Damage (van de Cindercoat) dus?

Goed punt dat extra Disc veel dmg oplevert, nog nooit zo naar gekeken haha... Dit geeft weer n hoop inspiratie, thanks ;)

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De afgelopen week (solo) bezig geweest met het gearen en levellen van m'n barbarian. Van Master naar Torment 5 gegaan, al zat ik te twijfelen om weer naar T4 te gaan. Niet dat ik dood ging op T5, maar m'n dps lag te laag. En toen dropte m'n 5e Wastes set item. Van meerdere rondjes door groepen trash mobs heen moeten ww-en om ze dood te krijgen naar complete ruimtes van exploderende mobs (incl. elites) zodra ik de ruimte binnenkom. :D

Dus nu de moeilijkheidsgraad ietsjes omhoog gezet naar T7. Hier merk ik dat m'n dps nog steeds meer dan goed is, maar dat m'n overlevingskansen toch wel minder beginnen te worden. Merk ook dat de drops interessanter beginnen te worden, meer set items en legendaries. :)

• llovesoccerx7
Gaius schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:40:
De afgelopen week (solo) bezig geweest met het gearen en levellen van m'n barbarian. Van Master naar Torment 5 gegaan, al zat ik te twijfelen om weer naar T4 te gaan. Niet dat ik dood ging op T5, maar m'n dps lag te laag. En toen dropte m'n 5e Wastes set item. Van meerdere rondjes door groepen trash mobs heen moeten ww-en om ze dood te krijgen naar complete ruimtes van exploderende mobs (incl. elites) zodra ik de ruimte binnenkom. :D

Dus nu de moeilijkheidsgraad ietsjes omhoog gezet naar T7. Hier merk ik dat m'n dps nog steeds meer dan goed is, maar dat m'n overlevingskansen toch wel minder beginnen te worden. Merk ook dat de drops interessanter beginnen te worden, meer set items en legendaries. :)
Mag ik jou Barb is zien :)?

• Gaius
  • Niet online
Astu:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Gaius-2126/hero/74385909

Dit is de build waar ik heen wil:
http://www.diablofans.com...whirlwind-barb-speed-farm

[ Voor 19% gewijzigd door Gaius op 17-02-2016 13:26 ]

Verwijderd

U zoekt recente barb build? 8) Misschien even mijn battle tag checken ;)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Was is nou een beetje de beste group play / globe monk build?
Op Diablofans kan ik er niet zoveel vinden en voor mijn gevoel tegenstrijdig (Je wilt toch zo hoog mogelijk CHC en zo hoog mogelijk AS :? Om Solanium zo veel mogelijk te triggeren).

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:53

Grin

Ride si sapis.

RedHat schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:41:
Was is nou een beetje de beste group play / globe monk build?
Op Diablofans kan ik er niet zoveel vinden en voor mijn gevoel tegenstrijdig (Je wilt toch zo hoog mogelijk CHC en zo hoog mogelijk AS :? Om Solanium zo veel mogelijk te triggeren).
Zie mijn monk.
iAS is leuk maar dat krijg je toch wel met little rogue/slanderer, je wilt zo veel mogelijk cdr, chc en goede thoughness.

[ Voor 5% gewijzigd door Grin op 17-02-2016 16:52 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

MicScott schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:47:
Om nog even terug te komen op het speedriften; veel WD's gebruiken Manajuma's met Furnace in de cube, maar persoonlijk vind ik Sacred Harvester met In-Geom in de cube veel fijner. Want:
- Meer toughness en damage omdat je 10 stacks Soul Harvest hebt
- Volgens mij is Spirit Walk Severance sneller dan Angry Chicken
- Je kunt niet doodgaan in Spirit Walk, wel als kip
- Andere skills genieten cooldown reduction dankzij In-Geom
- Furnace is niet nodig, elites worden toch ge one-shot

Enige nadeel is als je echt een slechte rift hebt met weinig Elites en soms even moet wachten voordat in-geom weer terug aan is.
We gaan nog even door op de WD speedrift builds.

Een andere build welke ook de in-geom gebruikt (bij voorkeur ancient) is de LoN Locus Pet Build - deze is nog sneller, en is een lazy man's build want het is voornamelijk een beetje rondlopen :P Wormwood in de cube doet de rest, namelijk het killen van de mobs doormiddel van de Locust Swarm autocast.

Helaas heb ik nog een ancient in-geom of ancien Hoj wrap kunnen vinden, dus werkt deze build voor mij nog niet optimaal, en ben ik weer terug geswapped naar de Manajuma's build :+

• llovesoccerx7
Ik moet van chapter IV nog de quest Set me Free doen. Dat is Set dungeon maar op youtube gaan mensen door een portal maar ik zie die nergens?
llovesoccerx7 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:31:
Ik moet van chapter IV nog de quest Set me Free doen. Dat is Set dungeon maar op youtube gaan mensen door een portal maar ik zie die nergens?
Het handigste is om de locatie even op te zoeken via Google; je dient de volledige set aan te trekken voor je class (e.g. Helltooth voor een WD) en dan door de portal heen te stappen.

[ Voor 24% gewijzigd door Vidra op 17-02-2016 17:39 ]

• MicScott

MicScott

.Grey.

Vidra schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:21:
[...]

Een andere build welke ook de in-geom gebruikt (bij voorkeur ancient) is de LoN Locus Pet Build - deze is nog sneller, en is een lazy man's build want het is voornamelijk een beetje rondlopen :P Wormwood in de cube doet de rest, namelijk het killen van de mobs doormiddel van de Locust Swarm autocast.

Helaas heb ik nog een ancient in-geom of ancien Hoj wrap kunnen vinden, dus werkt deze build voor mij nog niet optimaal, en ben ik weer terug geswapped naar de Manajuma's build :+
Waarom dan niet Harrington Waistguard ipv Hwoj wrap? Ben je zo bang voor de monsters? :P

• llovesoccerx7
Vidra schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:38:
[...]

Het handigste is om de locatie even op te zoeken via Google; je dient de volledige set aan te trekken voor je class (e.g. Helltooth voor een WD) en dan door de portal heen te stappen.
Ik zie het ja. Je krijgt de set van het plaatje die je ziet op de reward?
llovesoccerx7 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:21:
[...]

Ik zie het ja. Je krijgt de set van het plaatje die je ziet op de reward?
Je krijgt alleen een achievement ... niet een full set als reward. De set die je ziet zou je al verkregen moeten hebben door middel van de Haedrigs' gift:
  • 1) toen je lvl 70 werd (helm en gloves)
  • 2) Killen van Zoltan Kull op T3 of hoger (shoulders en boots)
  • 3) solo GR20 (chest en legs)
De zakjes krijg je dan binnen via de mailbox :P

[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 17-02-2016 18:31 ]

MicScott schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:50:
[...]

Waarom dan niet Harrington Waistguard ipv Hwoj wrap? Ben je zo bang voor de monsters? :P
Nee hoor, de slow bonus maakt het makkelijker om langs de mobs te lopen in je *perma* spirit walk modus :P Het is de ervaring dat de mobs dan makkelijker bij elkaar blijven staan. :+

Verwijderd

Neles7 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 19:43:
[...]

Voor de fire build (Greaters) wel ja. Verder wil je een UE chest voor de disc roll, dit is zo veel sterker dan de Cindercoat. Je kunt dan CoE in de cube doen voor 200% en eventueel kiezen voor F+R+Hellfire of Endless Walk + Elusive Ring/Stone of Jordan.

Ik heb vanmorgen gespeeld met full UE set, dus kon CoE in de cube, en nu draag ik voor solo pushes een Unity samen met m'n follower, waar ook 15% elite dmg op zit. Dus een soort compromise tussen SoJ en Elusive Ring :)

Nu kwam ik opeens tot grift 68, dus heb ik er inderdaad zeker een hoop op gewonnen!

Ik heb wel een vraagje:
Ik gebruikte een Yang's Recurve met deze key stats:
3070 dmg
938 dex
12 disc

Nou vond ik vanochtend deze:
3250 dmg
838 dex
9 disc

Ik vroeg me af op die 2e nu beter was, ik mis dus 3 disc (3x20% dmg van m'n MS)
Welke kan ik het beste gebruiken? :+

• Neles7
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:42:
[...]

Ik heb vanmorgen gespeeld met full UE set, dus kon CoE in de cube, en nu draag ik voor solo pushes een Unity samen met m'n follower, waar ook 15% elite dmg op zit. Dus een soort compromise tussen SoJ en Elusive Ring :)

Nu kwam ik opeens tot grift 68, dus heb ik er inderdaad zeker een hoop op gewonnen!

Ik heb wel een vraagje:
Ik gebruikte een Yang's Recurve met deze key stats:
3070 dmg
938 dex
12 disc

Nou vond ik vanochtend deze:
3250 dmg
838 dex
9 disc

Ik vroeg me af op die 2e nu beter was, ik mis dus 3 disc (3x20% dmg van m'n MS)
Welke kan ik het beste gebruiken? :+
Effectief valt de disc dmg wel mee. Als je van 86 naar 83 gaat is dat een verlies van ~3.4% dus als je boog meer dan 3.4% dmg erbij geeft is het een betere.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Gisteravond wat rifts en greater rifts gedaan. Eerst om te zorgen dat ik grift 20 haalde voor de rest van de Invoker set.

Daarna geprobeerd om de set dungeon te doen, maar daar moet ik toch nog eens naar kijken want ik ging telkens in no time dood..

Dus maar weer terug naar bounties en (g)rifts. Wel weer wat gear erbij gekregen en grift 27 gehaald en ik loop comfortabel rond op torment 6. Binnenkort dus maar weer een niveautje hoger proberen in ieder geval.

En tips voor die set dungeon zijn welkom!

(en voor t gemak: http://eu.battle.net/d3/e...motion-2274/hero/74137869 )

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:51

Shiro

Serenity

Ff mijn frustratie van gisteravond.

Grift 63 aan het doen, lekkere density, iets meer dan 2 min over voor Rift Guardian Eskandiel. Lukt het me niet om die zak te mollen binnen de 2min als DMO wizzard...

Echt wtf.. Knockback in Slow Time is bijna continue knockback, dat i.c.m. Arcane... los van het doodgaan, erg lastig om dmg te doen door alle knockbacks...

Zucht, vanavond 63 maar weer proberen en hopen op een iets minder iritante Rift Guardian. En hopen dat ik eindelijk wat Delsere ancient set items krijg :) Loop nu met bijna geen Ancients rond op mijn DMO wizzard, terwijl mijn Flash Fire wizzard grotendeels Ancient heeft.

Wie ervaren jullie als meest iritante Rift Guardian en met welke class :) ?

Juniper RWD

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Vidra schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:21:
[...]

Record GR60 gister van 4:06 verbeterd naar 3:46, 3:43 en staat nu op 3:15 met 3 pieces niet augmented
Lon locust build: http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/72779314

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:27
Shiro schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:02:

Grift 63 aan het doen, lekkere density, iets meer dan 2 min over voor Rift Guardian Eskandiel. Lukt het me niet om die zak te mollen binnen de 2min als DMO wizzard...

Echt wtf.. Knockback in Slow Time is bijna continue knockback, dat i.c.m. Arcane... los van het doodgaan, erg lastig om dmg te doen door alle knockbacks...

Zucht, vanavond 63 maar weer proberen en hopen op een iets minder iritante Rift Guardian. En hopen dat ik eindelijk wat Delsere ancient set items krijg :) Loop nu met bijna geen Ancients rond op mijn DMO wizzard, terwijl mijn Flash Fire wizzard grotendeels Ancient heeft.

Welke follower gebruik je? Ik denk je Templar.

Niet dat ik je hulp kan bieden, maar zoek verbetering voor mijn DMO-wizard :D

Overigens vind ik Blighter wel een erg iritante RG

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:51

Shiro

Serenity

Ik gebruik gewoon de Templar. Hij heeft echter nog niet eens de relic waar hij niet meer dood kan gaan... Erg vervelend :P

Ik had voorheen niet de ring waar je Ice Armor door geboost wordt, sinds ik dat gebruik, is mijn survivability echt flink op omhoog gegaan. Ook i.c.m. Illusionist, ipv Unstable nog iets passive.

Ik heb wel een vraag over de DMO wizzard. Van de source waar je Arcane Orb damage met 150-200% wordt geboost. I.c.m. Arcane Dynamo. Hoe wordt de berekening gedaan?

Stel je hebt een roll met 200% en je hebt de passive met 60%

Is de berekening dan 260% arcane orb dmg?

OF

Arcane Orb * 200% en van de resultaat daarvan * 60%

Als het de laatste is, dan is de boost vrij groot. En wanneer wordt de berekening gedaan voor als je op je gear + Arcane Orb dmg +15% hebt?

Juniper RWD

• 4th

4th

Shiro schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:44:
Ik gebruik gewoon de Templar. Hij heeft echter nog niet eens de relic waar hij niet meer dood kan gaan... Erg vervelend :P

Ik had voorheen niet de ring waar je Ice Armor door geboost wordt, sinds ik dat gebruik, is mijn survivability echt flink op omhoog gegaan. Ook i.c.m. Illusionist, ipv Unstable nog iets passive.

Ik heb wel een vraag over de DMO wizzard. Van de source waar je Arcane Orb damage met 150-200% wordt geboost. I.c.m. Arcane Dynamo. Hoe wordt de berekening gedaan?

OF

Als het de laatste is, dan is de boost vrij groot. En wanneer wordt de berekening gedaan voor als je op je gear + Arcane Orb dmg +15% hebt?
Heb me head en boots met extra arcane orb dmg gerolled en merkt het verschil wel zeker, werkte voorheen al met triumvirate in cube en arcane dynamo als passive. Precieze toename durf ik niet te zeggen.
(http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/31509235)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:37
iemand nog leuke builds / ideeen voor een LoN wiz? Ik zit met Sleet storm te klooien en teleport, maar tot op heden niet heel spannends. T10 gaat prima niet snel maar het gaat prima.

Zie https://eu.battle.net/d3/...oldman-2525/hero/74528213 (skills wel geupdate maar gear niet)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Goldman schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:31:
iemand nog leuke builds / ideeen voor een LoN wiz? Ik zit met Sleet storm te klooien en teleport, maar tot op heden niet heel spannends. T10 gaat prima niet snel maar het gaat prima.

Zie https://eu.battle.net/d3/...oldman-2525/hero/74528213 (skills wel geupdate maar gear niet)
Shame of Delsere / Fragment / Depth Diggers / Mirinae en full focus op IAS! :D (geen idee of de proc scalar goed genoeg is, maar voor Spectral was het geloof ik wel ok)
Shiro schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:44:

OF

De 2e volgens mij. Is trouwens makkelijk te checken, in het eerste geval is het verschil tussen non-Dynamo en max stacks 3.6 / 3 = 20%, in het tweede geval 4.8 / 3 = 60% (logisch). Een verschil van 20% of 60% zou je moeten zien. Of ff laden in www.d3planner.com en kijken hoe de DPS breakdown is. In de meeste gevallen kloppen de getallen / berekeningen daar wel.

Het verschilt heel erg per class, per build, per gearing bij een gegeven build.

Neem Eskandiel. Als je Krelm's bracers draagt of de special op cube hebt, is er geen knockback en is het een eitje als je de damage kan hebben.

Mijn Blessed Shield Crusader is zwak single-target. Een RG zonder minions duurt dus veel langer dan eentje met veel adds. Voor m'n LoN Strafe zijn adds weer vervelend omdat ze damage wegtrekken van de RG.

Op gebied van survivability is Esoteric Alteration een doorslag gevende factor. Een flink deel van de RGs doet dan 40%+ minder damage en ben je geen tijd kwijt aan ontwijken van damage. Met Esoteric kan m'n Cruader op 65-70 nog stand-and-deliver spelen op Rime en dergelijke RGs.

Ook ranged of melee is een groot verschil. Raiziel is echt naar voor een up-close build; je hapt multiple hits van z'n lightning waaiers en dan ga je doorgaans stuk (tenzij je een Esoteric draagt).

Perendi is ook een yay-or-nay RG. Erg naar op m'n Crusader want het zijn high-damage physical hits en hij is tegenwoordig snel en teleport. Het is dus schildje gooien, wegwezen, schildje gooien, wegwezen...schiet niet op. Voor LoN Strafe is hij echter simpel...damage en movement gelijktijdig, dus gewoon kiten en je loopt 0 risico.

Het hangt dus totaal van de exacte spec af wat naar is en wat niet.

<GOT> Zarhrezz#2885

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:30:
Ik wil mijn boots rerollen voor resistance to all enemys maar na 50mil heb ik die nog niet gekregen. Krijg alleen telkens movement speed or health regen. Doe ik iets verkeerd of?
klik eerst op het vraagtekentje naast de attribute voordat je rerolled. Anders weet je ook niet wat je ervoor terug kan krijgen.

Barthelomeus#2737

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:37
Zarhrezz schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:30:
[...]

Shame of Delsere / Fragment / Depth Diggers / Mirinae en full focus op IAS! :D (geen idee of de proc scalar goed genoeg is, maar voor Spectral was het geloof ik wel ok)

[...]
Hmm dat is ook wel een geinig idee inderdaad, is er ergens een lijst met proc scallers? Kan ze wel vinden van alle versie pre-2.4

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• badabingbadaboo
[...]

F+R is toch altijd sterker dan SoJ plus Elusive of wat ook? Of zit ik er naast?

Ik had ook ergens een sheet gevonden dat na een x aantal discpl. de dmg increase steeds lager wordt. Kunnen jullie dit confirmen?

En dan de volgende vraag:
Een ancient recurve met hoge base fire dmg zonder discpl of een medium normal recurve met 12 discpl....?
Met de d3planner kom ik er niet uit in iig.

Barthelomeus#2737

Goldman schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:03:
Hmm dat is ook wel een geinig idee inderdaad, is er ergens een lijst met proc scallers? Kan ze wel vinden van alle versie pre-2.4
De exacte scalars zijn tegenwoordig niet meer eenvoudig vast te stellen zover ik weet. Eerst werd het via LoH gedaan. Dat was makkelijk. Toen is LoH gewijzigd en viel die methode af.

De methode die overbleef was Hack i.c.m. thorns. Dat was een stuk bewerkelijker en niet toepasbaar op alle skills (bv. DH bow skills). Per de huidige patch is deze methode ook om zeep; thorns wordt niet meer op basis van scalar op alle hits van een attack toegepast, maar alleen de eerste target krijgt nog de volle thorns (100% thorns met max roll Hack). Daarmee is ook die methode om scalars te testen van tafel.

Aan de andere kant is er niet veel gedaan op gebied van scalars sinds 2.0. De data van toen is dus vaak nog behoorlijk bruikbaar. Ik denk dat dit ook geldt voor Spectral Blade.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Neles7
badabingbadaboo schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:05:
[...]

F+R is toch altijd sterker dan SoJ plus Elusive of wat ook? Of zit ik er naast?

Ik had ook ergens een sheet gevonden dat na een x aantal discpl. de dmg increase steeds lager wordt. Kunnen jullie dit confirmen?

En dan de volgende vraag:
Een ancient recurve met hoge base fire dmg zonder discpl of een medium normal recurve met 12 discpl....?
Met de d3planner kom ik er niet uit in iig.
Je kunt ook voor endless walk (Compass rose + Travellers Pledge) kiezen. Dan heb je een ring slot vrij voor SoJ/Elusive Ring/Unity. Het zal ongeveer even sterk zijn maar het vereist wel iets meer skill van de speler om de endless walk buff actief te houden.

• llovesoccerx7
YouTube: Bul kathos weapons in a quick minute

Ik heb de Bul-Khatos Solemn nodig maar ik kijk dit filmpje. Ik heb de items om hem te maken alleen die onderste 3 items snap ik niet. Wat moet ik daar doen?

• badabingbadaboo
Ja ik zie het voordeel niet want voor endless walk moet je still blijven staan voor de bonus. Ok daar komt waarschijnlijk de skill bij kijken maar ik zie het niet gebeuren dat je de volledige bonus daar kan halen zoals met F+R.

kan je mijn profiel checken en nog een tip geven? bv op de quiver kan ik nog iets rerollen maar weet even niet wat.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Barthelomeus-2737/

En tja de stomme reroll van mijn Yangs blijft een steek in mijn hart geven.

Barthelomeus#2737

• Neles7
llovesoccerx7 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:27:

Ik heb de Bul-Khatos Solemn nodig maar ik kijk dit filmpje. Ik heb de items om hem te maken alleen die onderste 3 items snap ik niet. Wat moet ik daar doen?
Wat bedoel je met onderste 3 items?

Het principe is simpel.
1. Craft 1h mighty weapons
2. Pak de mats (Geel,Blauw,Wit en db)
3. doe ze allemaal samen in de cube
4. klik op reforge
5. Verwijder het item en repeat.

-----------------------
badabingbadaboo schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:29:
Ja ik zie het voordeel niet want voor endless walk moet je still blijven staan voor de bonus. Ok daar komt waarschijnlijk de skill bij kijken maar ik zie het niet gebeuren dat je de volledige bonus daar kan halen zoals met F+R.

kan je mijn profiel checken en nog een tip geven? bv op de quiver kan ik nog iets rerollen maar weet even niet wat.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Barthelomeus-2737/

En tja de stomme reroll van mijn Yangs blijft een steek in mijn hart geven.
Het is zeker een goede bonus en doet niet veel onder voor F+R, maar met UE is het vrij lastig, maar goed gespeeld kan het zelf F+R verslaan.

Verder je gear.
1. Nieuwe belt --> Hunters Wrath voor defence of Witchering Hour voor DPS
2. Quiver Hatred Regen --> CDR
3. Shoulders Life% --> CDR

Je hebt als ik het goed zie namelijk geen CDR rolls naast je dawn. Je wilt i.c.m. 10% van paragon op ~37% uitkomen. Je bent vrij om me ingame ook te vragen als je twijfelt bij een mooie drop ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Neles7 op 18-02-2016 12:36 ]

• badabingbadaboo
llovesoccerx7 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:27:

RTFM :P?

Barthelomeus#2737

• llovesoccerx7
Neles7 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:31:
[...]

Wat bedoel je met onderste 3 items?

Het principe is simpel.
1. Craft 1h mighty weapons
2. Pak de mats (Geel,Blauw,Wit en db)
3. doe ze allemaal samen in de cube
4. klik op reforge
5. Verwijder het item en repeat.
De onderste 3 dingen waar je de wapen en ring ziet. Moet je daar wat in doen?

• Neles7
llovesoccerx7 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:35:
[...]

De onderste 3 dingen waar je de wapen en ring ziet. Moet je daar wat in doen?
Dat is je cube. Dat zijn powers die je extract en kunt gebruiken. Heeft niets te maken met het doel van de video.

Misschien even http://www.diablowiki.net/Kanai%E2%80%99s_Cube lezen.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Vidra schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:30:
[...]

Je krijgt alleen een achievement ... niet een full set als reward. De set die je ziet zou je al verkregen moeten hebben door middel van de Haedrigs' gift:
  • 1) toen je lvl 70 werd bij het completen van de 1e season journey pagina (helm en gloves)
  • 2) Killen van Zoltan Kull op T3 T2 of hoger (shoulders en boots)
  • 3) solo GR20 (chest en legs)
De zakjes krijg je dan binnen via de mailbox :P
Voorwaarde is wel dat je level 70 bent om de rewards te krijgen! :)

<GoT>NightStalker

• badabingbadaboo
Moet wel toegeven dat mijn amu bijna onvervangbaar is, helemaal als ik vengeance op 100% uptime krijg.

Werkt BotT ook op charmed? :)

Barthelomeus#2737

• Neles7
badabingbadaboo schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:05:
[...]

Moet wel toegeven dat mijn amu bijna onvervangbaar is, helemaal als ik vengeance op 100% uptime krijg.

Werkt BotT ook op charmed? :)
Amu is prima vervangenbaar. Je hebt een simpel amu met DEX/CHC/CHD niet heel moeilijk om te vervangen. Beetje machines farmen en tx ubers runnen en hellfire's craften. 100% socket en 5e passive die nuttig kan zijn. Maar voor nu voldoet je amu prima ^^

EDIT: BotT werkt op slowed/chilled enemies, staat nergens iets over charmed bij.

[ Voor 7% gewijzigd door Neles7 op 18-02-2016 13:12 ]

• llovesoccerx7
Ik heb de Hell of fire amu nodig. Maar lastig om die te vinden zeg.

• 4th

4th

Die zul je ook niet vinden, moet je craften namelijk ;) (google is your friend)

• llovesoccerx7
4th schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:29:
Die zul je ook niet vinden, moet je craften namelijk ;) (google is your friend)
Oh vandaar haha moet je net weten. Speel dit nog maar een weekje :$
schaapiej schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:01:
[...]

Voorwaarde is wel dat je level 70 bent om de rewards te krijgen! :)
Ik ben het niet eens met je aanpassingen, wel rondom de T2 (ipv T3 wijziging).

Hierbij even de Engels tekst:
  • Above and Beyond: Reach level 70. (Granted Helm and Gloves.)
  • Mercy: Kill Zoltan Kulle at level 70 on Torment II difficulty or higher. (Granted Shoulders and Boots.)
  • Great Expectations: Reach Greater Rift Level 20 Solo. Greater Rift Keystones drop from Rift Guardians in Nephalem Rifts. (Granted Chest and Legs.)
>:)

• badabingbadaboo
Neles7 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:12:
[...]

Amu is prima vervangenbaar. Je hebt een simpel amu met DEX/CHC/CHD niet heel moeilijk om te vervangen. Beetje machines farmen en tx ubers runnen en hellfire's craften. 100% socket en 5e passive die nuttig kan zijn. Maar voor nu voldoet je amu prima ^^

EDIT: BotT werkt op slowed/chilled enemies, staat nergens iets over charmed bij.
Hm, ja staat letterlijk "under the effects of control impairing effects" ... Maar ik denk idd niet charmed.

Maar waarom heb jij bv taeguk ipv Zei's?

En ik zie idd dat je ballistics op je hellfire hebt waardoor je thrill kan meenemen.

EDIT: En geen Visage in cube ? Hoe haal je in godsnaam GR70+ :P

[ Voor 4% gewijzigd door badabingbadaboo op 18-02-2016 13:57 ]

Barthelomeus#2737

badabingbadaboo schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:29:
Wat beter is hangt van heel veel factoren af.

Voor Endless moet je stil blijven staan voor een max bonus die iets lager is. Daarnaast geeft je Hellfire op. Aan de andere kant komt er een ring slot vrij, wat opties als Unity + CoE of RoRG + / Unity / CoE geeft. Endless + CoE is meer damage dan Bastion, maar een passive kan dat wellicht weer omdraaien. Maar voor Bastion is een extra active skill slot nodig, wat de vergelijking ook weer om kan laten slaan.

Ook daar zit weer een hoop als / dan aan; voor Bastion upkeep moet je elke 5 seconde een spender of generator gebruiken (even er vanuit gaan dat de ander voor de meeste damage zorgt). Meestal zal de generator de low-damage zijn, zeg 25% damage t.o.v. de spender. Als je op 1 attack per seconde zit, heb je dan 4x 100% + 1x 25% 'main skill' damage per 5 seconde Bastion cycle. Een Endless setup zou 5x 100% 'main skill' damage doen in dezelfde 5 seconde. De Endless cycle doet in dit voorbeeldje 17.6% meer damage per 5 seconde...maar Bastion geeft 12.5% meer damage bonus (2.25 / 2.00).

Maar wat als je op 2 ApS zit? Of 3? Of als je generator maar 10% 'main skill' damage doet? Etc.

2.25 vs 2.00 van Bastion vs Endless is echt maar een fractie van het beter / slechter verhaal...
badabingbadaboo schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:55:
Hm, ja staat letterlijk "under the effects of control impairing effects" ... Maar ik denk idd niet charmed.
http://diablo.wikia.com/wiki/Crowd_Control
Charmed zit er gewoon bij.

[ Voor 8% gewijzigd door Zarhrezz op 18-02-2016 14:06 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• schaapiej
Vidra schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:31:
[...]

Ik ben het niet eens met je aanpassingen, wel rondom de T2 (ipv T3 wijziging).

Hierbij even de Engels tekst:
  • Above and Beyond: Reach level 70. (Granted Helm and Gloves.)
  • Mercy: Kill Zoltan Kulle at level 70 on Torment II difficulty or higher. (Granted Shoulders and Boots.)
  • Great Expectations: Reach Greater Rift Level 20 Solo. Greater Rift Keystones drop from Rift Guardians in Nephalem Rifts. (Granted Chest and Legs.)
>:)
Klopt naar mijn weten wel hoor. De eerste pagina van de season journey geeft je recht op het eerste kistje.
Het kistje krijg je wel pas op level 70.

A New Start
Complete 5 Bounties.

Begin Again
Complete a Nephalem Rift.

Socket To Me
Socket a Gem in an item

Like a Boss
Slay the Butcher, Belial, Azmodan, Diablo, or Malthael.

Iron Heart
Raise the Blacksmith level to 5

I Like Jewels
Raise the Jeweler level to 5

Magical Mystical Tour
Raise the Mystic to level 5

Fearless Veteran
Reach level 35

Dat zijn de dingen die je moet doen voor de eerste pagina (chapter).
Reach level 70 zit in chapter 3 zo te zien.

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:10:
[...]

Klopt naar mijn weten wel hoor. De eerste pagina van de season journey geeft je recht op het eerste kistje.
Het kistje krijg je wel pas op level 70.

A New Start
Complete 5 Bounties.

Begin Again
Complete a Nephalem Rift.

Socket To Me
Socket a Gem in an item

Like a Boss
Slay the Butcher, Belial, Azmodan, Diablo, or Malthael.

Iron Heart
Raise the Blacksmith level to 5

I Like Jewels
Raise the Jeweler level to 5

Magical Mystical Tour
Raise the Mystic to level 5

Fearless Veteran
Reach level 35

Dat zijn de dingen die je moet doen voor de eerste pagina (chapter).
Reach level 70 zit in chapter 3 zo te zien.
Het meeste van de hierboven genoemde zaken doe je automatisch al bij het levelen van je artisans en je eigen powerlvl ;) Het staat dan in iedergeval niet goed in de wiki :+

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
De eerste Haedrigs gift krijg je bij het behalen van level 70, onderdeel van chapter 3 van de season journey. Afgelopen weekend nog gedaan.

Alles doen van het eerste chapter geeft je nog geen setpieces of andere rewards. Zelfde voor chapter 2.

Dus level 70 halen
Zoltun Kulle op Torment 2 of hoger
Solo Grift 20

• llovesoccerx7
Ik volg deze build http://www.diablofans.com...r85-earthquake-solo-group

Maar ik heb nog niet echt verstand welke gems erin moeten. Wat is verstandig hierin?

• badabingbadaboo
Ah beter. Dan ga ik ook geen keywardens farmen tot nu toe. iig niet alleen.
Mochten er mensen zijn die een keertje de wardens gaan farmen dan sluit ik wel aan ;)

Barthelomeus#2737

Verwijderd

Wardens farmen gaat supersnel tegenwoordig, als je de area's een beetje kent. Beetje rondrennen en je krijgt een paarse pijl te zien (of je ziet m al direct). Met een paar minuten heb je de 4 acts wel gedaan :)

Ik vond een perfecte Hellfire ring, 20% fire dmg, 100% CHD en dex, maar zo'n ruk Grenadier passive :(
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:20:
Wardens farmen gaat supersnel tegenwoordig, als je de area's een beetje kent. Beetje rondrennen en je krijgt een paarse pijl te zien (of je ziet m al direct). Met een paar minuten heb je de 4 acts wel gedaan :)

Ik vond een perfecte Hellfire ring, 20% fire dmg, 100% CHD en dex, maar zo'n ruk Grenadier passive :(
Dit ja. Vroeger was het inderdaad drama, maar nu is het met een goeie speed-build maximaal 5 minuten per rondje. Zelf gebruikte ik hier een Shadow voor met Krelm belt en Tactical Advantage. Shadow is hiervoor prima, want je enige doel is een enkel monster 1-shotten en Ambush / 6-piece Shadow doet dat wel. Daarnaast base 80% movement speed en een goede en goedkope movement skill met nog eens 60% movement boost na gebruik.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:20:

Ik neem aan een Hellfire amulet?

• llovesoccerx7
http://eu.battle.net/d3/e...jaan24-2831/hero/74882723

Dit is op dit moment mij set. Belt is nog niet uptodate maar wat kan ik hier nog aan verbeteren? Als ik T7/8 doe ga ik redelijk snel dood.

Wat doe ik verkeerd?

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ik heb als WD grote angst voor Cold Snap. Teleport naar je toe en slaat je dan meteen vol op je bakkes. Ook een instant aoe aanval die je niet kunt ontwijken is gevaarlijk.

Ik moet wel zeggen dat ik op zowel mijn eerste gr70 als gr72 Cold Snap had, dus blijkbaar geen ramp, maar op die 70 ging ik wel een paar keer dood door hem.

Choker is ook wel gevaarlijk, met zijn gifpoelen overal op het scherm.

• Neles7
badabingbadaboo schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:55:
[...]

Maar waarom heb jij bv taeguk ipv Zei's?

En ik zie idd dat je ballistics op je hellfire hebt waardoor je thrill kan meenemen.

EDIT: En geen Visage in cube ? Hoe haal je in godsnaam GR70+ :P
Ik was wat aan het testen met die setup. Mijn GR74 clear was met BotT/Zei/Taeguk. Thrill is altijd aan te bevelen, makkelijk BotT trigger en boost voor zei's. Zou steady aim droppen ervoor.

Verwijderd

Vidra schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:36:
[...]

Ik neem aan een Hellfire amulet?
Euhhh ja oeps :z

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Hoppa!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yGnQ885.png

Vooral Jade en Ulliana hebben veel frustratie gegeven zeg :D Nu kan ik wel weer rifts en GR's gaan doen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Apsie
Mofkees schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 23:06:
Hoppa!

Vooral Jade en Ulliana hebben veel frustratie gegeven zeg :D Nu kan ik wel weer rifts en GR's gaan doen.
Gefeliciteerd hoor ! _/-\o_

Jade heb ik eerst geprobeerd op Season, raak daar zwaar gefrustreerd van, al die verborgen monsters :'(

Apsie's profiel

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:22
[...]

Ik dacht ik zal eens een poging wagen met mijn Demon Huntertje ;)
Nadat ik 74 met zo'n 2 minuten overhield dacht ik... ik probeer een 75 :+
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/w0na80.png

Kwam ook weer eens die andere tegen:
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/6h1aw3.png

Edit: zie wat Gem vragen/discussies hierboven? Ik gebruik in Grifts met UE meestal BotT/BotS/Teaguk. Zei's is leuk enzo maar probleem in Grifts is vaak dat de map layout weinig afstand geeft...

Of zou Zei's toch beter moeten zijn dan Stricken?

[ Voor 25% gewijzigd door Thalaron op 19-02-2016 07:10 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Neles7
Thalaron schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 06:16:
[...]

Ik dacht ik zal eens een poging wagen met mijn Demon Huntertje ;)
Nadat ik 74 met zo'n 2 minuten overhield dacht ik... ik probeer een 75 :+
[afbeelding]

Kwam ook weer eens die andere tegen:
[afbeelding]

Edit: zie wat Gem vragen/discussies hierboven? Ik gebruik in Grifts met UE meestal BotT/BotS/Teaguk. Zei's is leuk enzo maar probleem in Grifts is vaak dat de map layout weinig afstand geeft...

Haha had verwacht dat je me al eerder had verslagen. Gems zijn een beetje discutabel zei's kan beter zijn maar het is idd afhankelijk van de map layout.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:22
Neles7 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 07:14:
[...]

Haha had verwacht dat je me al eerder had verslagen. Gems zijn een beetje discutabel zei's kan beter zijn maar het is idd afhankelijk van de map layout.
Afhankelijk van RNG dus idd. En had nog niet echt eerder een poging gedaan ;)

74 en 75 waren 2 pogingen :)
Zit nog wel wat ruimte in lijkt me. Als ik nu Awareness kon droppen... Maar denk dat ok dan minder damage zal doen hehe.

Moet ook Nats/LoN/M6 nog proberen... #1 staat met Nats erop maar goed... P28** lijkt me ook wel aardig meetellen :/

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Neles7
Thalaron schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 07:23:
[...]

Afhankelijk van RNG dus idd. En had nog niet echt eerder een poging gedaan ;)

74 en 75 waren 2 pogingen :)
Zit nog wel wat ruimte in lijkt me. Als ik nu Awareness kon droppen... Maar denk dat ok dan minder damage zal doen hehe.

Moet ook Nats/LoN/M6 nog proberen... #1 staat met Nats erop maar goed... P28** lijkt me ook wel aardig meetellen :/
Nats/LoN lijken de top-tier builds.
NS NR1 Nats
S5 NR1 LoN (Shi mi zu) Wudi met zijn 1743 paragon + 90+ gem augments.

Leuk details aan de LoN is de absurde toughness die je kunt halen. Wudi laat in zijn Gr86 vid een toughness van 1.1B zien ...
EDIT: voor de verandering kun je de gegevens van wudi op zijn profiel zien ipv enkel ingame.
https://eu.battle.net/d3/...wudijo-2228/hero/74030778

[ Voor 16% gewijzigd door Neles7 op 19-02-2016 08:23 ]

• schaapiej
Minder leuk detail van die LoN is dat je (bijna) geen damage doet boven de 25% life! :p
Onder die 25% is het awesomeness.

Ik merk met mijn LoN DH dat je te vaak de damage van een crit mist tijdens de CoE rotatie.
Met crit heb je leuke cijfers (ik haal 300b+) maar zonder die crits duren de elites veel te lang..
Nog niet hoger dan GR70 gedaan daarmee. Vanavond een DH party maken Neles/Narada? :D

<GoT>NightStalker

• Neles7
schaapiej schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:38:
Minder leuk detail van die LoN is dat je (bijna) geen damage doet boven de 25% life! :p
Onder die 25% is het awesomeness.

Ik merk met mijn LoN DH dat je te vaak de damage van een crit mist tijdens de CoE rotatie.
Met crit heb je leuke cijfers (ik haal 300b+) maar zonder die crits duren de elites veel te lang..
Nog niet hoger dan GR70 gedaan daarmee. Vanavond een DH party maken Neles/Narada? :D
Ik herken het, laatst een grift gefaald omdat ik de RG maar niet kon critten.... Mijn LoN is wel season, maar kan wel eens rondneuzen in mijn NS stash afhankelijk welke league we gaan doen.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Nu ik de set dungeons afgemaakt heb, ben ik ook wat gaan experimenteren met LoN.

Omdat ik een paar items hadden die synergies "lijken" te hebben, heb ik een phalanx avatar crusader gemaakt. Wel al een paar goeie items maar zeker niet optimaal nog. Daarmee kon ik al G60 clearen. LoN is echt verbazingwekkend sterk.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/71661116
(heb Bowman als Phalanx rune, geen idee waarom bodyguard er staat)

- STR T&T
- Ancient Kassar Helm
- Ancient Punish belt / of toch voor een CDR skill zonder generators ...

Nog enige tips voor deze build? Weet iemand nog een idee om AK CD's omlaag te brengen? Awakening werkt wel, alleen tis te passief...

[ Voor 6% gewijzigd door Mofkees op 19-02-2016 10:46 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-11 23:23
llovesoccerx7 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:13:
Ik heb de Hell of fire amu nodig. Maar lastig om die te vinden zeg.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4123UGo.png

• Gaius
  • Niet online
Begrijp ik uit het plaatje goed dat de droprates van de infernal machines afhankelijk zijn van de difficulty van je game, maar dat de droprate van de demonic organs minimaal 1 is, ook op T1? En je maar 1 van elke organ nodig hebt om het amulet te maken?

Dan rag ik Diablo liever even op T1 aan stukken, duurt anders zo'n tijd. Ik vind het maar een irritant gevecht. :P

• Neles7
Gaius schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:12:
[...]

Begrijp ik uit het plaatje goed dat de droprates van de infernal machines afhankelijk zijn van de difficulty van je game, maar dat de droprate van de demonic organs minimaal 1 is, ook op T1? En je maar 1 van elke organ nodig hebt om het amulet te maken?

Dan rag ik Diablo liever even op T1 aan stukken, duurt anders zo'n tijd. Ik vind het maar een irritant gevecht. :P
Goede party zoeken dan stelt het op Tx ook niets voor ;)

Mofkees schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:41:
Nu ik de set dungeons afgemaakt heb, ben ik ook wat gaan experimenteren met LoN.

Omdat ik een paar items hadden die synergies "lijken" te hebben, heb ik een phalanx avatar crusader gemaakt. Wel al een paar goeie items maar zeker niet optimaal nog. Daarmee kon ik al G60 clearen. LoN is echt verbazingwekkend sterk.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/71661116
(heb Bowman als Phalanx rune, geen idee waarom bodyguard er staat)

- STR T&T
- Ancient Kassar Helm
- Ancient Punish belt / of toch voor een CDR skill zonder generators ...

Nog enige tips voor deze build? Weet iemand nog een idee om AK CD's omlaag te brengen? Awakening werkt wel, alleen tis te passief...
LoN Bowmen is te combineren met Justice -> Blessed of Haull / Hammer Jammers / Guard of Johanna voor extra area damage. Je hebt dan 100% Bowmen uptime terwijl je via generator hammers area damage laat doen. Aquila is dus ook 100% up. Wel is het voor Hammer Jammers handig om helm te switchen naar Blind Faith.

<GOT> Zarhrezz#2885

Neles7 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:16:
Goede party zoeken dan stelt het op Tx ook niets voor ;)
Inderdaad....als je zelf T10 niet kan hebben en op T1 een paar setjes machines bij elkaar sprokkelt en in chat vraag of mensen T10 ubers voor je willen platstampen heb je zo een volle game. Voordeel voor hun is gratis organs (zelf geen machines hoeven farmen), voordeel voor jou is minimaal het dubbele aantal organs uit je machines.

In de meeste gevallen zullen degenen die je helpen ook nog wel een setje willen leveren, zodat je in een 4-player game (als iedereen 1 vol setje levert) 8-12 van elke organ hebt, tegen 1 van elk als je het in je eentje op T1 doet.

Zoals Neles al aangeeft is het voor veel spelers geen enkel probleem om 3 man te carryen op TX ubers, dus gewoon vragen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Thalaron schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 06:16:

Voor zowel LoN Strafe DH als LoN Blessed shield Crus heb ik Stricken ingeruild voor Zei's. De reden hiervoor is dat Zei op elke target van een multi-target attack werkt en Stricken niet. Alleen de eerste geraakte target krijgt een stack.

Daarnaast heb je een hele hoge attack speed nodig om een zinvolle stack buildup te hebben. Met 3 ApS en een level 70 Stricken (1.5% per stack) komt er net geen 5% per seconde aan damage bij. Voor een RG of single elite is dit natuurlijk prima, maar een level 70 Zei's op 15-20 yards zit op een bonus vergelijkbaar aan 3 seconde stack opbouw. Dus pas na 6 seconde stack opbouw op een single target wordt Stricken meer damage dan Zei rond de 20 yards.

Hoe ik er dan naar kijk:
  • Als het maar 1 target is, kun je makkelijk long-range vechten, zodat Zei veel langer beter is.
  • Als je zo lang bezig bent met een single target dat Stricken beter wordt dan ~40 yards Zei, had je die target al lang achter moeten laten om density te zoeken.
  • Bij density is Zei altijd beter dan Stricken; meerdere targets met een kleine DPS raken is beter dan 1 target met een grotere bonus raken (die je eerst nog moet opbouwen).
  • Een gemiddelde 10% op alles gedurende de hele run is beter dan 100% bonus gedurende een minuut of 2 (RG fight + high-life elites); 10% van 15 minuten af scheelt 1.5 minuut terwijl een 2 min RG fight halveren 1 minuut oplevert
Pas als de RG fight zonder Stricken meer dan een minuut of 4 duurt, gaat Stricken opschieten. Ik ben wel benieuwd naar een build waar dit voor geldt...kennelijk clear je dan snel genoeg om in een minuut of 10-12 op 100% te zitten, maar krijg je de RG niet kapot in de resterende tijd. Wellicht dat op 80+ zo schaalt, daar heb ik geen ervaring mee.

Vooralsnog is er één class waar ik Stricken gebruik; R2 /FD monk. De ApS zit dan in de 8-10 range en dan is de stack opbouw zodanig snel dat het aantikt; +10% DPS per second is zodanig hoog dat het zich terugbetaalt. Op PTR zat ik rond de 65 op zo'n 20-30 seconde voor de RG tegen 1:30-2:00 zonder. Daarnaast kost een champion of elites misschien 2 seconde extra ten opzichte van een high-life white.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Neles7
wow wudi heeft nu alweer Gr88 clear hij is op dreef ... "Can't complain: 3 keys, close to gg rift, and finally managed to beat the Chinese rankings (at least temporarily) =)"

YouTube: [S5] Rank 1 World DH - Tier 88 Solo [Shi Mizu LoN]

Edit: Even wat berekeningen gedaan op hoe absurd de dmg van LoN FoK is.

GR88 - HP: 30.883.700.000.768

1e 30 stacks FoK
30.504.304.771.072
27.628.539.953.728 -
----------------------
2.875.764.817.344

2e 30 stacks FoK
26.787.307.853.344
22.848.339.388.768 -
----------------------
3.938.968.464.576

Laatste 30 stack FoK
8.449.819.149.280
1.801.669.759.744 -
-----------------------
6.648.149.389.536

[ Voor 41% gewijzigd door Neles7 op 19-02-2016 14:01 ]

• Loith
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-06 00:36
llovesoccerx7 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:23:
Ik volg deze build http://www.diablofans.com...r85-earthquake-solo-group

Maar ik heb nog niet echt verstand welke gems erin moeten. Wat is verstandig hierin?
Voor deze build kan je zelf bepalen welke gems je zou willen gebruiken in je Armor.
Voor je helm is het beste om een CDR gem te gebruiken (Diamond).

Ik had voor de rest eerst STR gems in me armor zitten, maar naarmate ik hoger kwam in de GR ben ik overgestapt naar All Resist. De damage kan meer (wanneer niet...) maar overleven werd wel echt een probleem. Dat is met de AR nu opgelost (voor nu...).

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-11 15:28
Neles7 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:23:
wow wudi heeft nu alweer Gr88 clear hij is op dreef ... "Can't complain: 3 keys, close to gg rift, and finally managed to beat the Chinese rankings (at least temporarily) =)"

YouTube: [S5] Rank 1 World DH - Tier 88 Solo [Shi Mizu LoN]

Edit: Even wat berekeningen gedaan op hoe absurd de dmg van LoN FoK is.

GR88 - HP: 30.883.700.000.768

1e 30 stacks FoK
30.504.304.771.072
27.628.539.953.728 -
----------------------
2.875.764.817.344

2e 30 stacks FoK
26.787.307.853.344
22.848.339.388.768 -
----------------------
3.938.968.464.576

Laatste 30 stack FoK
8.449.819.149.280
1.801.669.759.744 -
-----------------------
6.648.149.389.536
Ik was door de video aan het heen skippen en op gegeven moment verloor de boss zoveel hp dat ik even een keer terug moest gaan om te zien hoe de fuck hij het gehaald had, snapte echt niet waar de dmg vandaan kwam toen zag ik dat die stacks verdwenen :D

Wel impressive maar wat een vage build :D

• Neles7
Terence(x) schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:33:
[...]

Ik was door de video aan het heen skippen en op gegeven moment verloor de boss zoveel hp dat ik even een keer terug moest gaan om te zien hoe de fuck hij het gehaald had, snapte echt niet waar de dmg vandaan kwam toen zag ik dat die stacks verdwenen :D

Wel impressive maar wat een vage build :D
Het is een hele vette build. En eigenlijk niet zo heel moeilijk te begrijpen als je weet hoe Legacy of Nightmare werkt.

Hier wordt wat meer uitleg over items gegeven: https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/20742544339
Wellicht begrijp je er iets meer van dan :) (Wel even de loze informatie filteren)

• llovesoccerx7

Wat kan ik hierin veranderen om T10 aan te kunnen? Ik ga echt 1 klap dood.
Ik moet idd nog andere belt en bracer vinden/

• Terence(x)
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:15:

Wat kan ik hierin veranderen om T10 aan te kunnen? Ik ga echt 1 klap dood.
Ik moet idd nog andere belt en bracer vinden/
Zowiezo een 3rde gem zou fijn zijn (estoric alteration misschien om alle non physical dmg te mitigaten)
Items in je cube zouden wel helpen, ik vermoed dat je altijd full fury ben met ww dus Aquillas zou een goede optie zijn

Band of might in je cube zou ook nog eens 60% damage reduction geven.

Daarnaast zou ik je gewoon het advies geven de Might of the earth set te spelen, is echt super sterk dit seizoen en Wastes is een beetje meh :s

• llovesoccerx7
Terence(x) schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:19:
[...]

Zowiezo een 3rde gem zou fijn zijn (estoric alteration misschien om alle non physical dmg te mitigaten)
Items in je cube zouden wel helpen, ik vermoed dat je altijd full fury ben met ww dus Aquillas zou een goede optie zijn

Band of might in je cube zou ook nog eens 60% damage reduction geven.

Daarnaast zou ik je gewoon het advies geven de Might of the earth set te spelen, is echt super sterk dit seizoen en Wastes is een beetje meh :s
Klopt ik heb ook een Earth set maar moet eerst nog even barb lvl 70 hebben dan doe ik daar die set op.

Maar voor nu wil ik deze even gebruiken om te farmen :D

• Terence(x)
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:21:
[...]

Klopt ik heb ook een Earth set maar moet eerst nog even barb lvl 70 hebben dan doe ik daar die set op.

Maar voor nu wil ik deze even gebruiken om te farmen :D
Heb je uberhaupt je Kanai's cube wel al ?

Want je gebruikt nu helemaal niks op je character en ook niet op je andere characters : http://www.diablowiki.net/Kanai%E2%80%99s_Cube

• llovesoccerx7
Terence(x) schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:23:
[...]

Heb je uberhaupt je Kanai's cube wel al ?

Want je gebruikt nu helemaal niks op je character en ook niet op je andere characters : http://www.diablowiki.net/Kanai%E2%80%99s_Cube
Ik heb hem wel maar inderdaad niet gebruikt. Ik moet dat straks even doen alleen weet niet wat goed is op barb :P

• Terence(x)
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:25:
[...]

Ik heb hem wel maar inderdaad niet gebruikt. Ik moet dat straks even doen alleen weet niet wat goed is op barb :P
Wapen slot : Furnace
Armor slot : Mantle of Channeling
Ring slot : Band of Might

Dat is zo even voor jouw build, voor andere builds moet je maar even kijken op diablofans.com daar staan echt builds voor alle top specs (raekors/earth)

Ik zou trouwens ook die wreath of lighting veranderen voor een teaguk gem zal even wennen zijn om die stacks op te houden maar geeft je wel meer dmg/toughness

[ Voor 14% gewijzigd door Terence(x) op 19-02-2016 15:30 ]

• llovesoccerx7
Terence(x) schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:27:
[...]

Wapen slot : Furnace
Armor slot : Mantle of Channeling
Ring slot : Band of Might

Dat is zo even voor jouw build, voor andere builds moet je maar even kijken op diablofans.com daar staan echt builds voor alle top specs (raekors/earth)
Want ik wil eerst even die ringen die ik heb nog keer vinden om die op me earth te doen. Anders moet ik telkens gems wisselen.
Pagina: 1 ... 77 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.