Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Neles7 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:52:
[...]

Ik herken het, laatst een grift gefaald omdat ik de RG maar niet kon critten.... Mijn LoN is wel season, maar kan wel eens rondneuzen in mijn NS stash afhankelijk welke league we gaan doen.
Mijn LoN DH zit ook op season. Season heb ik ook een fatsoenlijke UE en M6 set.
Non season is alleen UE enigzins fatsoenlijk! :p

<GoT>NightStalker

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:55
schaapiej schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:34:
[...]

Mijn LoN DH zit ook op season. Season heb ik ook een fatsoenlijke UE en M6 set.
Non season is alleen UE enigzins fatsoenlijk! :p
haha oke. Omdat ik je laatst op NS ingelogd zag. NS heb ik UE en Nats (2.3) fatsoenlijk. Weet niet of narada nog interesse heeft om op season iets te doen. Ik ben straks wel online kijken wel wel even :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• schaapiej
Neles7 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:38:
[...]

haha oke. Omdat ik je laatst op NS ingelogd zag. NS heb ik UE en Nats (2.3) fatsoenlijk. Weet niet of narada nog interesse heeft om op season iets te doen. Ik ben straks wel online kijken wel wel even :)
Klopt, had weer zin om met de Monk te spelen!
Met Ray een leuke 2p neergezet de eerste poging; GR81.
Was sowieso de eerste keer dat we een duo GR hebben gedaan en ging prima. Hij met zijn ET Wiz en ik Globe Monk.

Narada wil voor de gezelligheid vast meedoen! :+

<GoT>NightStalker

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:22
Zo. Heb nog wat zitten klooien en heb nu i.p.v. Visage of Gunes Cindercoat op Cube gezet.
Hierdoor kom ik nooit meer Hatred tekort. Moet wel wat meer ontwijken maja... iets met DH.

Kan dan wel RCR op mijn (niet ideale) shoulders vervangen met VITA of AD
Greater Rift 65 ging in elk geval wel vlotter hiermee.
Denk dat bij 75+ het een kwestie is van in hoeverre is Visage zou missen (in de zin van als het dan nog 1 shots zijn kan ik beter Cinder hebben).
Zarhrezz schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:14:
[...]
Daarnaast heb je een hele hoge attack speed nodig om een zinvolle stack buildup te hebben. Met 3 ApS en een level 70 Stricken (1.5% per stack) komt er net geen 5% per seconde aan damage bij. Voor een RG of single elite is dit natuurlijk prima, maar een level 70 Zei's op 15-20 yards zit op een bonus vergelijkbaar aan 3 seconde stack opbouw. Dus pas na 6 seconde stack opbouw op een single target wordt Stricken meer damage dan Zei rond de 20 yards.
Guardian zijn het probleem niet echt dus maar Zei's gepakt voor nu. Moet uiteraard nog even testen wat het uiteindelijke verschil zal zijn.

Edit:
Kan vandaag en dit weekend weinig spelen vanwege werk (helaas).
En speel geen Seasons meer inderdaad, was alleen voor de stashtab waar ik helaas zo'n 600 paragons voor nodig had haha!

[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 19-02-2016 19:33 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Neles7
Thalaron schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:08:
Zo. Heb nog wat zitten klooien en heb nu i.p.v. Visage of Gunes Cindercoat op Cube gezet.
Hierdoor kom ik nooit meer Hatred tekort. Moet wel wat meer ontwijken maja... iets met DH.

Kan dan wel RCR op mijn (niet ideale) shoulders vervangen met VITA of AD
Greater Rift 65 ging in elk geval wel vlotter hiermee.
Denk dat bij 75+ het een kwestie is van in hoeverre is Visage zou missen (in de zin van als het dan nog 1 shots zijn kan ik beter Cinder hebben).

[...]

Guardian zijn het probleem niet echt dus maar Zei's gepakt voor nu. Moet uiteraard nog even testen wat het uiteindelijke verschil zal zijn.

Edit:
Kan vandaag en dit weekend weinig spelen vanwege werk (helaas).
En speel geen Seasons meer inderdaad, was alleen voor de stashtab waar ik helaas zo'n 600 paragons voor nodig had haha!
Ik kwam dit tegen op reddit een tijdje terug. Geen idee of het zo goed werkt als hij beweert, wellicht wil je het testen? https://www.reddit.com/r/..._79_as_ue_fire_using_new/

Neles7 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 20:28:
Ik kwam dit tegen op reddit een tijdje terug. Geen idee of het zo goed werkt als hij beweert, wellicht wil je het testen? https://www.reddit.com/r/..._79_as_ue_fire_using_new/
Zolang skill damage bonuses en skill % in class A gaan en we steeds meer skill % bonus krijgen, ben ik steeds minder geneigd tot passives die een class A buff geven...Steady Aim neem ik dus niet meer; Ambush is een losse bonus class, dus die zie ik meer zitten (minimaal 10% overall DPS gain. terwijl Steady Aim weg kan vallen en bij 100% in class A al minder dan 10% overall DPS is).

Daarnaast vind ik Single Out erg prettig, ondanks dat dit meer situational is. Die zie ik meer in samenhang met Area damage. Over het algemeen is het zo dat als Area damage werkt, Single Out niets doet en als Single Out werkt, doet Area damage niets. Situaties waar de monsters tussen de 11 en 19 yards uit elkaar (blijven) staan zijn zeldzaam. Area damage voor de trash en packs, Single Out voor de elite die achterblijft (en de helft van de RGs).

<GOT> Zarhrezz#2885

• Neles7
Heel de avond bounties aan het doen en het is eindelijk gelukt een ancient fortress balista. De legendary is met 2.3% wat aan de lage kant maar met 3340dps en 24% area damage mag ik niet klagen. Alle mats gebruikt om CHC van me gear af te rollen. Korte test op Gr70 gedaan, bakte er nog niks van :D maar al wel een elite grotesque ge 1-shot :D. Morgen maar eens testen en farmen voor ancient jewels / augments denk ik zo.

Ben alleen benieuwd hoeveel mijn lage paragon me tegen gaat werken :P

[ Voor 7% gewijzigd door Neles7 op 20-02-2016 00:02 ]

Neles7 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 00:00:
Heel de avond bounties aan het doen en het is eindelijk gelukt een ancient fortress balista. De legendary is met 2.3% wat aan de lage kant maar met 3340dps en 24% area damage mag ik niet klagen. Alle mats gebruikt om CHC van me gear af te rollen. Korte test op Gr70 gedaan, bakte er nog niks van :D maar al wel een elite grotesque ge 1-shot :D. Morgen maar eens testen en farmen voor ancient jewels / augments denk ik zo.

Ben alleen benieuwd hoeveel mijn lage paragon me tegen gaat werken :P
Ik geloof niet dat die build echt voor mij is...alle dmg van FoK en dus maar elke 30 seconde. De Clip is naast pierce nog eens 100% Strafe. Die opgeven decimeert de pierce damage.

Eigenlijk lijkt die build best veel op Shadow...af en toe iets groots 1-shotten en door.

En dat verschil in paragon, ach, zal niet meer dan 50% damage zijn =)

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thalaron
Iemand die een linkje heeft naar een handige build voor zDPS? Had die van Wudijo willen proberen maar die heeft hij onderaan ook alweer aangepast. Buiten dat lijkt me die build niet heel handig spelen..? Mocht iemand een leuke hebben staan waar ik kan afkijken hoor ik het graag!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Neles7
Zarhrezz schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 09:26:
[...]

Ik geloof niet dat die build echt voor mij is...alle dmg van FoK en dus maar elke 30 seconde. De Clip is naast pierce nog eens 100% Strafe. Die opgeven decimeert de pierce damage.

Eigenlijk lijkt die build best veel op Shadow...af en toe iets groots 1-shotten en door.

En dat verschil in paragon, ach, zal niet meer dan 50% damage zijn =)
Af en toe iets 1-shotten? Je bedoeld af en toe hele groepen wegvagen :D en para bedoel OK niet damage mee, elke level up is weer full HP en dus damage loss :D

Neles7 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:35:
[...]

Af en toe iets 1-shotten? Je bedoeld af en toe hele groepen wegvagen :D en para bedoel OK niet damage mee, elke level up is weer full HP en dus damage loss :D
Wordt de Sharpshooter bonus trouwens gereset door crits door pets? Anders kan dat ook interessant zijn voor een LoN setup.

<GOT> Zarhrezz#2885

Thalaron schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 09:47:
Iemand die een linkje heeft naar een handige build voor zDPS? Had die van Wudijo willen proberen maar die heeft hij onderaan ook alweer aangepast. Buiten dat lijkt me die build niet heel handig spelen..? Mocht iemand een leuke hebben staan waar ik kan afkijken hoor ik het graag!
Hierbij: http://www.icy-veins.com/...e-support-build-patch-2-4 (Monk Inna / Raiment Globe Support Build (Patch 2.4))

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:54
http://www.d3planner.com/953687051 Hij heeft alles perfect. Bijv +650 STR & VIT dat is dan ook echt de max van een item?
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:35:
http://www.d3planner.com/953687051 Hij heeft alles perfect. Bijv +650 STR & VIT dat is dan ook echt de max van een item?
Wat je daar ziet zijn allemaal max rolls. Dat is niet het werkelijke profiel van iemand, maar hetgeen waarnaar je streeft als je die build maakt. Je kunt dat allemaal handig aanpassen in de character planner. :)

• Thalaron
Vidra schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:22:
[...]

Hierbij: http://www.icy-veins.com/...e-support-build-patch-2-4 (Monk Inna / Raiment Globe Support Build (Patch 2.4))
Thnx maar ik was vergeten erbij te vermelden dat ik een DH Support bedoelde ;)

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Invoker set dungeon gedaan, nog 1 item voor chapter 4 van de season journey... nog ergens legendary shoulders en een helm vandaan vissen..

• Neles7
Thalaron schreef op zondag 21 februari 2016 @ 02:15:
[...]

Thnx maar ik was vergeten erbij te vermelden dat ik een DH Support bedoelde ;)
Gisteren avond heb ik als DH support gespeeld en dat werkte goed in de groepen waar ik mee speelde. het is een soort Pull/Tank DH. Dmv Bola's alles pullen en voor de rest defence stacken om niet dood te gaan.

Samen met Sabrac, Vydra en Tweaks haalde ik 9,1B toughness :)

Even snel op diablofans gezet. http://www.diablofans.com/builds/76755-pull-tank-support-dh
Is nog niet geoptimaliseerd dus er zijn nog zeker verbeteringen mogelijk :)

Werkte prima i.c.m. Thorns Crus, LoN WD, Support barb, Leap Quake Barb, DMO Wiz

[ Voor 6% gewijzigd door Neles7 op 21-02-2016 13:10 ]

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Iemand nog tips voor mijn non season reakor barb?

http://eu.battle.net/d3/e...deshow-2189/hero/71348636

Ik zou toch graag op mijn "gemak" GR 70 kunnen doen, helaas pindakaas, ben ik zo squishy als pindakaas.
Misschien mijn strength gems veranderen in all resist, maar zou het zo een verschil maken? En hier en daar nog wat caldesans despair.

Kwa damage is het geen probleem, en mocht ik niet continue doodgaan (yay reflect + arcane) zou ik 70 wel clearen in ~8 minuten denk ik.
Neles7 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 13:09:
[...]

Gisteren avond heb ik als DH support gespeeld en dat werkte goed in de groepen waar ik mee speelde. het is een soort Pull/Tank DH. Dmv Bola's alles pullen en voor de rest defence stacken om niet dood te gaan.

Even snel op diablofans gezet. http://www.diablofans.com/builds/76755-pull-tank-support-dh

+1. Cool idee d:)b

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thalaron
[...]

Is IceBlink niet beter dan BotT? Gezien je Bola Cold rune gebruikt?

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:27
Ik heb de build op mijn S5 wizard omgegooid naar DMO.

Ik weet alleen niet of ik nu in de goede richting denk qua build en gear, Kan iemand eens kijken en wat tips geven?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Neles7
Thalaron schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:54:
[...]

Is IceBlink niet beter dan BotT? Gezien je Bola Cold rune gebruikt?
Ik had eerst iceblink, maar thorn crus had er niets aan en ben ik wat andere dingen gaan bekijken. Het is een wel een goed alternatief idd.

Neles7 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:31:
[...]

Ik had eerst iceblink, maar thorn crus had er niets aan en ben ik wat andere dingen gaan bekijken. Het is een wel een goed alternatief idd.
Ik zou wel even vragen waar andere spelers mee lopen, zodat je de voordelen van verschillende gems kan combineren. In de meeste groepen zitten 2-3 support spelers; hiervan hebben de meesten Eso en Mut. Guard bij zich, de derde gem kan geoptimaliseerd worden ;)

Het was zeker leuk spelen gisteren :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Neles7
Vidra schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:38:
[...]

Ik zou wel even vragen waar andere spelers mee lopen, zodat je de voordelen van verschillende gems kan combineren. In de meeste groepen zitten 2-3 support spelers; hiervan hebben de meesten Eso en Mut. Guard bij zich, de derde gem kan geoptimaliseerd worden ;)

Het was gezellig gisteren ja :) Ik heb ook een post op reddit gemaakt eens kijken wat dat voor reacties oplevert. Misschien is daar wat nuttige insight te verzamelen.

Vidra schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:38:
[...]

Was waarschijnlijk meer een voortvloeisel van onze 2 man run, we hadden daar net wat afgestemd. (Trapped had voor mij ook geen zin bijvoorbeeld gezien ik er zelf mee liep, maar de defensive gems / toxin etc was nog niet geleveled, dus deden we het met wat we hadden :)). Daarna is er voor de 4 man idd niets meer gewijzigd.
[...]

Qua 2 man denk ik dat de 83 / 84 er zeker nog wel in zat, pullen werkt enorm goed met een LoN bombardment crus.

Paar suggesties (ook gezien je excessieve toughness, gok zo rond de 4 bil is meer dan genoeg voordat je augment).

1 ) Stormarm bracers (je pulled constant, dus de damage boost is heerlijk). [EDIT] Laat maar, zie dat je ze in je guide al hebt als alternative

2 ) Trapped als support heb je heel weinig nodig, de meeste classes hebben wel een slow om trapped te proccen. Je kan hier desnoods ook nog een moratorium, een wildebeest, een gogok of iets anders gebruiken.

Verder zou ik zo niet weten wat beter zou zijn, je toughness is echt ontzettend hoog, dus daar hoef je niets aan te verbeteren, misschien zelfs wat toughness in leveren voor meer utility, maar ik kan zo niets zo snel iets vinden wat je daarvoor zou kunnen doen (speel te weinig DH).

------------------

Zelf een geslaagd weekendje, eindelijk mijn chest armor upgrade gevonden (ancient heart of the iron met 300 % !). Zit nu op 22k strength en 275k thorns... een poging of 2 op een 84 gedaan, maar toch voelde het niet lekker, leek zowel toughness als damage te missen... volgende keer beter :)

Wel nog wat 4 man runs gedaan (heerlijk die xp en goed voor de gem lvls), nog 30 levels en ik ben m'n non season paragon voorbij (1196 nonseason vs 1167 season).

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 22-02-2016 08:24 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dit weekend tussen het Division door ook eindelijk mijn DH 6/6 UE set gehaald, boots gloves en head wilden maar niet, tot ik boots kreeg van kadala en dus maar boots ben blijven gamblen tot ik err 3 had :D

http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/74860414

UE multishot werkt leuk, net zo leuk als mijn flashwiz, iets langzamer, maar dat mag de pret niet drukken. Nu op zoek naar betere stats op alles ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:43
gisteren met me WOL LON monk grift 64 gehaald. eigenlijk zonder noemenswaardige problemen, behalve een spannend momentje maar dat was mijn eigen schuld. Kwam er vervolgens achter dat ik ook nog de verkeerde gem in me helm had zitten. Op naar de 70:)

Daarnaast een unhallowed essence DH die het ook al vrij aardig begint te doen. momenteel maar een ancient en 2 ipv 3 gems, waarvan er eentje op 33 zit. Nog flink wat te verbeteren maar grift 47 gaat erg goed. Nu die mateloos vervelende set dungeon maar es gaan halen:S

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
heb in het weekend ook eens een LoN Strafe DH in elkaar geflanst.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/72531650

Het grootste voordeel: met een hand TX / G50 speed farmen :D (RMB strafe en LMB vengeance)

Heb geen idee hoe anderen hatred probleem oplossen. Bij Mij heb ik MfD: Mortal Enemy genomen en calamity zet die gelijk op alle mobs. Samen met Vengeance kan ik bijna 100% strafe up-time hebben, Zelfs op RG kan ik blijven strafen als ik daarnaast hexing pants neem.

zit nu ook alweer tegen G60 aan, moet wel snel een Hexing pants/Cindercoat in ancient form vinden.

Aan de andere kant lijkt 't me niet zo waarschijnlijk dat je hiermee G70+ kan doen?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• schaapiej
Mofkees schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:25:

Het grootste voordeel: met een hand TX / G50 speed farmen :D (RMB strafe en LMB vengeance)

Heb geen idee hoe anderen hatred probleem oplossen. Bij Mij heb ik MfD: Mortal Enemy genomen en calamity zet die gelijk op alle mobs. Samen met Vengeance kan ik bijna 100% strafe up-time hebben, Zelfs op RG kan ik blijven strafen als ik daarnaast hexing pants neem.

zit nu ook alweer tegen G60 aan, moet wel snel een Hexing pants/Cindercoat in ancient form vinden.

Aan de andere kant lijkt 't me niet zo waarschijnlijk dat je hiermee G70+ kan doen?
Heb met mijn LoN Strafe GR70 gedaan.
En de critloze versie van Wudijo doet GR85+ :+

Zie dat jij op Cold speelt, sterkste variant is Lightning met FoK.

<GoT>NightStalker

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-11 15:28
_Peter2_ schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:47:
Ik heb de build op mijn S5 wizard omgegooid naar DMO.

Ik weet alleen niet of ik nu in de goede richting denk qua build en gear, Kan iemand eens kijken en wat tips geven?
Bijna, die primus weg mieteren en gewoon de DMO helm gebruiken en dan CoE gebruiken in je cube en je bent good to go :)

Punt is je will dat mobs zo dicht mogelijk bij je komen zo snel mogelijk, je wil ze niet stunnen op de rand van je bubble elke keer.

Ancient partheon defender zal je ook veel helpen ipv die andere bracers, maar je kan wel zonder tot 60 ongeveer gok ik. Daarna heb je die bracers nodig, check mijn profile maar voor stat prio's enzo

[ Voor 14% gewijzigd door Terence(x) op 22-02-2016 09:47 ]

• Thalaron
Heb een variatie van verschillende support DH's in elkaar gezet...
Moet nog getest worden

En hier en daar wat rerolls nodig *DB's weer eens op... En Zodiac zonder CHC is uiteraard wenselijk...
Waarschijnlijk zal Nemesis zinvoller zijn maar die heb ik enkel met CHC/Elemental combi liggen atm ;)

Iemand nog op- of aanmerkingen?

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 22-02-2016 09:51 ]

Mofkees schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:25:

Ik gebruik een fire variant (Demolition)...welk Hatred probleem? :D
Ik zit nog maar op 9 ancient pieces dus m'n damage is nog niet genoeg voor casual TX, maar met een 122M toughness tijdens Strafe en een 200K shield is survivability het probleem niet (gister eindelijk een ancient Visage zodat Aquila nu op cube kan). Ik heb Zodiak maar op cube gegooid i.p.v. Elusive / Unity zodat ik vaker Anathema kan gooien.

Voor rifts / bounties ben ik van Valla naar Tenclip geswitcht; de pierce van Valla is meer damage op density, maar de speed boost van Tenclip is voor speedruns veel nuttiger. Ik zit nu op zo'n 5-10 minuten voor een act op T8 (beetje afhankelijk van de act / bounties).

<GOT> Zarhrezz#2885

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Bokkie schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:55:
Dit weekend tussen het Division door ook eindelijk mijn DH 6/6 UE set gehaald, boots gloves en head wilden maar niet, tot ik boots kreeg van kadala en dus maar boots ben blijven gamblen tot ik err 3 had :D

http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/74860414

UE multishot werkt leuk, net zo leuk als mijn flashwiz, iets langzamer, maar dat mag de pret niet drukken. Nu op zoek naar betere stats op alles ^^
Speciale reden voor de zodiac? Ik draai deze build met een CoE.
T10 gaat best aardig, GR61 is ook haalbaar.. Bijna 100% uptime op vengance..kan me voorstellen dat je wat CDR om kan zetten naar damage of toughness icm een zodiac?

http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/71998028

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:53

Grin

Ride si sapis.

Terence(x) schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:45:
[...]

Bijna, die primus weg mieteren en gewoon de DMO helm gebruiken en dan CoE gebruiken in je cube en je bent good to go :)

Punt is je will dat mobs zo dicht mogelijk bij je komen zo snel mogelijk, je wil ze niet stunnen op de rand van je bubble elke keer.

Ancient partheon defender zal je ook veel helpen ipv die andere bracers, maar je kan wel zonder tot 60 ongeveer gok ik. Daarna heb je die bracers nodig, check mijn profile maar voor stat prio's enzo
Bijna, je bracers naar APD's omzetten, dat geeft je echt een bak extra thoughness en die heb je zeker nodig voor deze melee wiz buid

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ZTeeVeR schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:26:
[...]

Speciale reden voor de zodiac? Ik draai deze build met een CoE.
T10 gaat best aardig, GR61 is ook haalbaar.. Bijna 100% uptime op vengance..kan me voorstellen dat je wat CDR om kan zetten naar damage of toughness icm een zodiac?

http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/71998028
perma vengeance en bijna perma companion

Ik heb niet genoeg CDR op gear om anders vengeance goed genoeg up te houden.

Met deze setup mis ik COE in de cube, maar dan ruimte op stats over voor dps ipv cdr
Moet nog gear rerollen en andere ringen vinden, dit zijn de ringen van mijn monk eigenlijk.

DH is neit echt voor GR pushen, meer voor de fun en variatie tov mijn flash wize en 1punchmonk

Met deze setup grift 65 gehaald in 10 mins zit te twijfelen om de bracers om te ruilen voor nemesis, kijken of ik dat verlies in toughness kan hebben op grift 55 minimaal om te speedrunnen voor gems levellen en bloodshards

[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 22-02-2016 10:36 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Terence(x)
Grin schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:29:
[...]

Bijna, je bracers naar APD's omzetten, dat geeft je echt een bak extra thoughness en die heb je zeker nodig voor deze melee wiz buid
Zei ik toch ? :P

Maar tot 60 kan je best zonder, ik speel op hardcore nu nog met die bracers ook en kom tot 55, dus op softcore is het zo maar 60 :D

--==--

Van het weekend 81 gehaald, had eerst 80 gehaald met 3 minuten over, toen eerste 81 rift die ik kreeg gelijk gehaald op 14:29 rank 340 van EU wizards, niet verkeerd :D

Wel 10 attempts op 82 gedaan maar nog geen succes, verder wel bijna zonder keys dus dat eerst maar eens farmen van het weekend.
Bokkie schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:33:
perma vengeance en bijna perma companion

Ik heb niet genoeg CDR op gear om anders vengeance goed genoeg up te houden.

Met deze setup mis ik COE in de cube, maar dan ruimte op stats over voor dps ipv cdr
Moet nog gear rerollen en andere ringen vinden, dit zijn de ringen van mijn monk eigenlijk.

DH is neit echt voor GR pushen, meer voor de fun en variatie tov mijn flash wize en 1punchmonk

Met deze setup grift 65 gehaald in 10 mins zit te twijfelen om de bracers om te ruilen voor nemesis, kijken of ik dat verlies in toughness kan hebben op grift 55 minimaal om te speedrunnen voor gems levellen en bloodshards
Ik heb net wel perma-Vengeance maar ik moet zeggen dat ik Zodiak ook wel bijzonder relaxed vind; je hoeft dan niet op de halve seconde op te letten voor de uptime. Daarnaast meer Anathema. Met CoE moet je dan Anathema gaan zitten timen en daar speel ik veel te casual voor :o

Als blijkt dat ik (met 11+ ancient) genoeg toughness heb om Elusive / Unity niet nodig te hebben, hou ik Zodiak en ga ik wat CDR wegrollen voor RCR zodat ik Lacuni kan gaan gebruiken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Dat probleem met die halve seconde is makkelijk op te lossen met de autocast 'hack'.. :)

Ik heb Vengeance ook gekeybind op NUM2. Als ik die indruk tegelijk met NUMLOCK dan blijft de key 'ingedrukt'. Dus elke keer als de skill weer available is wordt ie vanzelf weer gecast :+

Het enige nadeel hierbij is dat bijv bounty objectives als prisoners bevrijden, of teleporteren, worden interrupted als Vengeance opnieuw cast, dus moet je die een beetje timen. Maar voor (g)rifts is het ideaal!
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:11:
Dat probleem met die halve seconde is makkelijk op te lossen met de autocast 'hack'.. :)

Ik heb Vengeance ook gekeybind op NUM2. Als ik die indruk tegelijk met NUMLOCK dan blijft de key 'ingedrukt'. Dus elke keer als de skill weer available is wordt ie vanzelf weer gecast :+

Het enige nadeel hierbij is dat bijv bounty objectives als prisoners bevrijden, of teleporteren, worden interrupted als Vengeance opnieuw cast, dus moet je die een beetje timen. Maar voor (g)rifts is het ideaal!
Probleem met die truc is dat die onbruikbaar is voor het linkshandig deel van de spelers...ik heb alles op numpad / directional keys binded en door numlock wordt dat onbruikbaar.

Overigens wordt met Zodiak numlocking ongewenst; je triggert dan vaker dan nodig de CD van Vengeance, waardoor de CD van Anathema minder snel afneemt...

[ Voor 9% gewijzigd door Zarhrezz op 22-02-2016 11:14 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Lijmklem op de castbutton :+

Nee grapje, nooit bij stilgestaan... Ben zelf ook linkshandig maar heb m'n muis wel gewoon rechts.

• Terence(x)
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:18:

Nee grapje, nooit bij stilgestaan... Ben zelf ook linkshandig maar heb m'n muis wel gewoon rechts.
Gewoon autohotkey installeren als je geen keyboard heb dat macro's support :)

• _Peter2_
Terence(x) schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:45:
[...]

Dank voor je terugkoppeling :)

DMO helm heb ik natuurlijk bewaard en heb ook nog APD met Arcane damage, INT, VIT en CHC erop.
Wil je overigens geen stuns van Slow Time voor de damage reduction van APD?

• Terence(x)
_Peter2_ schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:35:
[...]

DMO helm heb ik natuurlijk bewaard en heb ook nog APD met Arcane damage, INT, VIT en CHC erop.
Nope de trigger range van arcane orb is vrij klein (de explosie zelf is groter) dus je wil alle mobs gewoon direct op je, anders moet je constant bewegen om mobs te raken met je orb.

Idee is leuk van primus maar is gewoon niet goed, voor lage levels gewoon de damage increase op je slow time, en als je rond de 70+ komt kan je swappen naar de 25% less dmg done by mobs rune.

Alhoewel ik volgens mij zelf de dmg done rune gebruikte op me 81 clear
Terence(x) schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:20:
Gewoon autohotkey installeren als je geen keyboard heb dat macro's support :)
Ja, kan op zich wel maar toch jammer dat je in grijs gebied moet gaan zitten omdat Bliz de "moderne manier van D3 spelen" niet zelf faciliteert. Het is niet alsof je bv. Flashfire kan spelen zonder mouse / keyboard macro's en / of numlocking. Het feit dat Bliz maar vaag aangeeft wat wel en niet mag (en dat dat interpreteerbaar is en dus morgen anders kan zijn) helpt niet.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:18:

Same here, doe alles met links, maar kan me echt niet voorstellen om een muis met links te besturen..
Zarhrezz schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:13:
[...]

Probleem met die truc is dat die onbruikbaar is voor het linkshandig deel van de spelers...ik heb alles op numpad / directional keys binded en door numlock wordt dat onbruikbaar.

Overigens wordt met Zodiak numlocking ongewenst; je triggert dan vaker dan nodig de CD van Vengeance, waardoor de CD van Anathema minder snel afneemt...
Als alternatief, geloof dat Caps lock ook werkt ipv numlock (tenminste een tijd geleden gelezen)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

_Peter2_ schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:35:
[...]

Ik speel trouwens met een Halo of Arlyse in de cube icm CoE ring, die RoRG is dus overbodig met die DMO helm.

• Terence(x)
Zarhrezz schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:46:
[...]

Ja, kan op zich wel maar toch jammer dat je in grijs gebied moet gaan zitten omdat Bliz de "moderne manier van D3 spelen" niet zelf faciliteert. Het is niet alsof je bv. Flashfire kan spelen zonder mouse / keyboard macro's en / of numlocking. Het feit dat Bliz maar vaag aangeeft wat wel en niet mag (en dat dat interpreteerbaar is en dus morgen anders kan zijn) helpt niet.
Klopt, ik heb al een tijdje geleden besloten dat ik er geen ene donder om geef, ik gebruik het voor achterlijke skills waar ik anders RSI van krijg. Ben ondertussen 35 en zit de hele dag achter een PC voor me werk, als ik dan als een malle me vingers op die manier misbruik kan ik binnen 2 maanden stoppen met spelen.

Als blizzard me account daar voor banned so be it, dat neem ik voor lief dan maar, zelfde dat ik Yolomouse gebruik omdat die cursor gewoon waardeloos is en niet te volgen in drukke situaties voor mijzelf. Zijn bewuste keuzes en eventuele gevolgen daarvan zijn voor mezelf ;)
Terence(x) schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:54:
Klopt, ik heb al een tijdje geleden besloten dat ik er geen ene donder om geef, ik gebruik het voor achterlijke skills waar ik anders RSI van krijg. Ben ondertussen 35 en zit de hele dag achter een PC voor me werk, als ik dan als een malle me vingers op die manier misbruik kan ik binnen 2 maanden stoppen met spelen.

Als blizzard me account daar voor banned so be it, dat neem ik voor lief dan maar, zelfde dat ik Yolomouse gebruik omdat die cursor gewoon waardeloos is en niet te volgen in drukke situaties voor mijzelf. Zijn bewuste keuzes en eventuele gevolgen daarvan zijn voor mezelf ;)
Kan ik zien hoor, ik gebruik YoloMouse ook om dezelfde reden (GW2 cursors zijn best bruikbaar btw). AHK heb ik ook wel, voor best een aantal spellen heb je het als linkshandige speler gewoon nodig omdat remappen van keys in bepaalde spellen gewoon niet (goed) ondersteund wordt. Wat scripten voor autocast is dan ook geen probleem als ik er even induik...maar dan wil ik het wel even netjes maken, zodat je niet je clan spamt als je even niet oplet en even een chat wil doen :o

<GOT> Zarhrezz#2885

• Mofkees
Zarhrezz schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:01:
[...]

Ik gebruik een fire variant (Demolition)...welk Hatred probleem? :D
wil op termijn ook fire doen, maar ik heb geen cinder/magefist maar wel een paar leuke frostburn.

Je gebruikt EN Cinder EN Hexing EN bat companion EN hatred op wapen. dat zijn wel veel items/skills voor hatred :D ook al heb je geen (plaats voor) calamity, kan ik je alsnog MfD:Mortal enemy aanraden.

Je hebt Visage en bij T8 lijkt me niet dat je SS nodig hebt. Ik heb geen ancient Visage en zelfs bij G55 gebruik ik hem niet, omdat ik perm-strafe wil en MOET hexing pants in de cube nemen.
Ik zit nog maar op 9 ancient pieces dus m'n damage is nog niet genoeg voor casual TX, maar met een 122M toughness tijdens Strafe en een 200K shield is survivability het probleem niet (gister eindelijk een ancient Visage zodat Aquila nu op cube kan). Ik heb Zodiak maar op cube gegooid i.p.v. Elusive / Unity zodat ik vaker Anathema kan gooien.
ach gewoon CoE, brainless 50% DPS erbij :D
Voor rifts / bounties ben ik van Valla naar Tenclip geswitcht; de pierce van Valla is meer damage op density, maar de speed boost van Tenclip is voor speedruns veel nuttiger. Ik zit nu op zo'n 5-10 minuten voor een act op T8 (beetje afhankelijk van de act / bounties).
Ah was vooral met GR's bezig en mis de MS niet echt. Heb ook nog geen ancient Tenclips, maar je zou wel gelijk hebben, MS is altijd fijn daarvoor. En trouwens waarom heb je Zeis, Is het niet beter stricken of Taeguk te gebruiken? Of doe je dat voor de stun/BotT?

Doe nu vooral G55's in ~ 6 mins, puur op strafe, maar mss toch ff kijken of ik nog een CDR damage dealer mee kan nemen.

Edit: ook nog iets vaags, op b.net heb ik 1,7M DPS maar in game heb ik maar 1,5M. Normaal zier man toch juist meer DPS in game dan in profile? (die stats zijn volgens mij beide wel actueel, heeft dus niks met vertraagde updates te maken)

[ Voor 7% gewijzigd door Mofkees op 22-02-2016 13:31 ]

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:37
Iemand nog ideeen voor een (fire) WD LoN build? Op dit moment ga ik stroef door T10 heen. Ik mis nog Mask of Jeram, dat weet ik. Maar of dat nou de gewenste DPS boost geeft.

https://eu.battle.net/d3/...oldman-2525/hero/75108333

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Goldman schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:32:
Iemand nog ideeen voor een (fire) WD LoN build? Op dit moment ga ik stroef door T10 heen. Ik mis nog Mask of Jeram, dat weet ik. Maar of dat nou de gewenste DPS boost geeft.

http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/72779314

gaat met 8-9 (juiste) ancients door t10

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• _Peter2_
Grin schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:48:
[...]

Ik speel trouwens met een Halo of Arlyse in de cube icm CoE ring, die RoRG is dus overbodig met die DMO helm.
Het is maar net welke van de 2 de beste stats heeft.

Heb zowel Halo als COE mogelijk in cube. Nog geen goede COE gevonden om Halo in cube actief te maken.

Mofkees schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:22:
Je gebruikt EN Cinder EN Hexing EN bat companion EN hatred op wapen. dat zijn wel veel items/skills voor hatred :D ook al heb je geen (plaats voor) calamity, kan ik je alsnog MfD:Mortal enemy aanraden.
Cinder en Hexing wil je sowieso...het is gewoon meer damage. Daarnaast lost het een resource probleem op, dus win / win. Of ik de Bat nog nodig heb weet ik eigenlijk niet, die zit er al sinds ik met een lage roll Cinder en geen 100% Vengeance uptime werkte. Vanavond maar eens veranderen. Hatred op wapen komt toevallig zo uit. In principe is RCR beter omdat die ook werkt voor de Discipline powers. Voor break-even op Strafe zal de RCR / Hatred regen ergens slots kosten. Op wapen is niet de beste plek, maar ja, ik heb nou eenmaal geen perfecte rolls.

Calamity vind ik persoonlijk niet zo'n goeie in een Strafe setup waar je de damage met Strafe wil doen. Je geeft namelijk een 75%-100% Strafe damage ervoor op. Beide zijn class A buffs en tja, 75%-100% is meer dan 50%. Daarnaast geeft Tenclip speed (handig voor speedruns) en Valla pierce (verdubbeling van je damage voor Demolition als je wat density hebt). Als je de damage wil doen met FoK is Calamity wel goed, omdat je dan Strafe erbij doet om de bonus van Mantle / Hexing te krijgen op je FoK.
Je hebt Visage en bij T8 lijkt me niet dat je SS nodig hebt. Ik heb geen ancient Visage en zelfs bij G55 gebruik ik hem niet, omdat ik perm-strafe wil en MOET hexing pants in de cube nemen.
SS heb ik inderdaad niet nodig op speedruns...ik gebruik 'em om veilig DBs te grabbelen in Molten explosions :o
ah was vooral met GR's bezig en mis de MS niet echt. Heb ook nog geen ancient Tenclips, maar je zou wel gelijk hebben, MS is altijd fijn daarvoor. En trouwens waarom heb je Zeis, Is het niet beter stricken of Taeguk te gebruiken?

doe nu vooral G55's in ~ 6 mins, puur op strafe, maar mss toch ff kijken of ik nog een CDR damage dealer mee kan nemen.
Zie een eerdere post over waarom ik Stricken niet gebruik voor dit soort builds. Sowieso zinloos op speedruns en ook in pushes levert het te weinig op met maar 2 ApS. Zei werkt goed met Strafe omdat Strafe flink ver target, voorbij edge-of-screen in bepaalde richtingen. Je Ambusht vaak dus zooi op 50 yards+.

Taeguk is voor pushes. Voor bounties is het ding irritant omdat je constant stacks verliest; gates sluiten enzo is allemaal 5 seconde, je teleport steeds, etc. Ik heb dan liever de speed boost van Boon.

<GOT> Zarhrezz#2885

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Neles7 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:45:
[...]

Ik was wat aan het testen met die setup. Mijn GR74 clear was met BotT/Zei/Taeguk. Thrill is altijd aan te bevelen, makkelijk BotT trigger en boost voor zei's. Zou steady aim droppen ervoor.
Hm, ik heb volgens mij 65 solo gecleared nu.

Toch mijn ancient yangs gewisseld voor een non-ancient met 12 discpl en CDR. Heb nu 100% uptime Vengeance en denk toch dat het makkelijker speelt.

Base dmg ligt wel wat lager maar volgens mij doet MS rond de 50% meer dmg, maar echt testen en dergelijke lukt me niet. Veels te lastig allemaal :P.

Wat ik probeer te bereiken is dat mijn follower de targets slowed zodat ik dus Thrill niet hoef te gebruiken, maar voorlopig wil dat nog niet echt zoden aan de dijk zetten.

Wat ik alleen niet begrijp is de dmg die jij dan moet doen, dat moet vele malen hoger liggen dan ik op dit moment doe bv en kan weinig verbetering aanbrengen imo. Weinig in de zin van dat ik het niet kan verdubbelen ofzo :).

Barthelomeus#2737

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Zarhrezz schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:04:
[...]

Kan ik zien hoor, ik gebruik YoloMouse ook om dezelfde reden (GW2 cursors zijn best bruikbaar btw). AHK heb ik ook wel, voor best een aantal spellen heb je het als linkshandige speler gewoon nodig omdat remappen van keys in bepaalde spellen gewoon niet (goed) ondersteund wordt. Wat scripten voor autocast is dan ook geen probleem als ik er even induik...maar dan wil ik het wel even netjes maken, zodat je niet je clan spamt als je even niet oplet en even een chat wil doen :o
Yolomuis gebruik ik niet maar een macro van m'n G13 keypad gebruik ik dus wel. De achterlijke intervallen van bv. Explosive Blast, Vengeance, Companion, etc etc enz enz slaan m.i. nergen op. Die rommel moet je m.i. gewoon ingame automatisch kunnen casten; dus laten triggeren na je cooldown. Tot die tijd: lang leve de macro!

• Thalaron
Sabrac schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:48:
Als alternatief, geloof dat Caps lock ook werkt ipv numlock (tenminste een tijd geleden gelezen)
Caps werkt op OSX als numlock.
Volgens mij werkt dat niet met Windows (nooit gehoord te tenminste) maar dat zou uitgetest kunnen worden door mensen met een Windhoos bak ;)

• Neles7
badabingbadaboo schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:17:
[...]

Hm, ik heb volgens mij 65 solo gecleared nu.

Toch mijn ancient yangs gewisseld voor een non-ancient met 12 discpl en CDR. Heb nu 100% uptime Vengeance en denk toch dat het makkelijker speelt.

Base dmg ligt wel wat lager maar volgens mij doet MS rond de 50% meer dmg, maar echt testen en dergelijke lukt me niet. Veels te lastig allemaal :P.

Wat ik probeer te bereiken is dat mijn follower de targets slowed zodat ik dus Thrill niet hoef te gebruiken, maar voorlopig wil dat nog niet echt zoden aan de dijk zetten.

Wat ik alleen niet begrijp is de dmg die jij dan moet doen, dat moet vele malen hoger liggen dan ik op dit moment doe bv en kan weinig verbetering aanbrengen imo. Weinig in de zin van dat ik het niet kan verdubbelen ofzo :).
vengeance geeft ook +40% dmg dus dat kan zijn wat je merkt. Als je een follower wilt optimizen voor slow wens ik je veel succes. Het is heel moeilijk om dit goed te doen. Maar waarom zou je the thrill niet gebruiken? Het is voor UE een ideaale passive.

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 08:54
Inmiddels ook met de DH 69 gehaald, met 0.088 sec over. Gelijk 70 erna en had nog ruim anderhalf minuut over. Daar laten we het dan ook bij, het is en blijft HC :+

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 22-02-2016 17:39 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Lekker zondagje gehad. De P800 aangetikt *O* en met grift 74 de 2e plek in de Clan Leaderboards voor Witch Doctors ingenomen. Er zitten nog wel een paar griftlevels in terwijl ik ondertussen aan mijn LoN Bats set werk.
Nu eindelijk de spullen daarvoor compleet, maar wel met vrij slechte rolls, geen Hellfire Amulet én nog geen augments op m'n spul. Toch 70 gehaald om mezelf te bewijzen dat het een viable build is (voor mij). Leuk om in de achtergrond aan de LoN set te knutselen terwijl ik ondertussen het uiterste uit Helltooth pets probeer te halen.

Nou, er ontbreken 3 ancients, je dps is erg laag, je gebruikt Frostburn terwijl je fire speelt, 3 passives boosten je pets maar je hebt geen MoJ, of SMF of TMF, je Gargantuan is poison... En wat wil je met Pain Enhancer in deze build? Er ontbreekt synergy en focus.

Je kunt beter Zombie Handler wegknikkeren en dan een Gruesome Feast of Grave Injustice als 4e passive. Frostburn weg, Taskers aan en MoJ in de cube.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Mofkees
badabingbadaboo schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:17:
[...]

Elke disc geeft 20% damage aan MS. MS Arsenal is 360% base en je hebt er 54 disc, als je Yang's niet meegenomen wordt.

Het is dus 360+1080 = 1440%, of met Yang's erbij 360+1320 = 1680%. De winst van de 12 disc is dus 1680/1440-1=16,7%.

Die Yang's op je b.net page heeft 2672 DPS. 2672*1,167= 3117. Het is dus zeer waarschijnlijk dat je ancient Yang's toch meer eDPS geeft, als hij hoger staat dan 3117. Vengeance krijgt ook een boost van de disc's maar de meeste DPS komt toch van MS denk ik. Tevens hebben de rockets meer baat van een hogere base damage van je ancient Yang's.

Tip: Met Fire WD ga je gewoon niet veel verder komen dan dit. Het is gewoon geen goede combi. En als je al met Garg speelt, dan is Short man's finger echt een must-have. Standaard Garg en Dogs slaan geen deuk in een pakje boter.

Een LoN build is gewoon geen beste build om mee te beginnen, je kunt beter eerst even voor een wat makkelijkere route gaan met bijvoorbeeld Helltooth set. Dan doe je met jouw paragon gewoon 60-65 grifts en T10 met je ogen dicht.

Verwijderd

ZOooo... 81 down in 10:05 met de LoN crusader... ruimte genoeg voor meer :)

• Neles7
Had op reddit Wudijo een berichtje gestuurd over mijn DH build. Verbazend genoeg reageerde hij snel en positief. Hij adviseerde om dawn + vengeance te droppen voor Entangling Shot gezien dit de beste buff is die je kunt geven aan veel parties. Calamity kun je dan vervangen door Odyssey zodat je nogs een 25% extra damage geeft (tegenover 20% van calamity).

Dan kun je kiezen om voor 4p UE te gaan met OrtZ voor je CDR. Dan moet je alle buffs voor je party permanent kunnen geven. Iets om eens te testen als ik de benodigde gear heb.

• Thalaron
Neles7 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:35:
Had op reddit Wudijo een berichtje gestuurd over mijn DH build. Verbazend genoeg reageerde hij snel en positief. Hij adviseerde om dawn + vengeance te droppen voor Entangling Shot gezien dit de beste buff is die je kunt geven aan veel parties. Calamity kun je dan vervangen door Odyssey zodat je nogs een 25% extra damage geeft (tegenover 20% van calamity).

Dan kun je kiezen om voor 4p UE te gaan met OrtZ voor je CDR. Dan moet je alle buffs voor je party permanent kunnen geven. Iets om eens te testen als ik de benodigde gear heb.
Met die aanpassingen gebruik je dan nog M2?
Ik moet die van mij nog testen maar ik heb nu Odessy op cube en Fortress Balista + Calamity equipped.

Had hem iets verder terug al gelinkt maar:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/72800275

Fortress Ballista is damage op gererolled, dat zou dan nog RCR/CDR ofzo moeten worden.

• Vulchare
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-11 21:29
Iemand tijd om deze week wat greater rifts 70+ te proberen? Solo lukt rift 70 meestal wel, maar vaak net 60 sec over. Speel een Energy Twister/channel build.

Link naar Wizard

• Neles7
Thalaron schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:24:
[...]

Met die aanpassingen gebruik je dan nog M2?
Ik moet die van mij nog testen maar ik heb nu Odessy op cube en Fortress Balista + Calamity equipped.

Had hem iets verder terug al gelinkt maar:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/72800275

Fortress Ballista is damage op gererolled, dat zou dan nog RCR/CDR ofzo moeten worden.
idee is om van M2 af te stappen. Zal dan aquilla op cube worden zodat toughness ongeveer gelijk blijft. Kan de belt naar hunters wrath denk ik, snellere generators :)

Edit:
Jouw idee ziet er ook goed uit. Denk dat die ook prima zal werken. We hebben wel wat overeenkomsten in de builds van ons :)

[ Voor 9% gewijzigd door Neles7 op 22-02-2016 23:07 ]

• Thalaron
Neles7 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:03:
[...]

idee is om van M2 af te stappen. Zal dan aquilla op cube worden zodat toughness ongeveer gelijk blijft. Kan de belt naar hunters wrath denk ik, snellere generators :)

Edit:
Jouw idee ziet er ook goed uit. Denk dat die ook prima zal werken. We hebben wel wat overeenkomsten in de builds van ons :)
Hunters zou ook kunnen werken lijkt me ja, als er een globe support bij zit of niet lijkt me dan relevant. Achja... Ik ga maar eens wat mats farmen voor rerolls hehe

Edit: Mijn LoN Strafe is bijna af (let niet op de wapens... De te gebruiken wapens zitten op 2 andere DH's) en mijn Support DH is klaar om te testen :)
Ben benieuwd :)

Ps: Heb tevens mijn persoonlijke Grift record met UE Fire verzet naar 76 :)
Daarna een 77 geprobeerd maar kreeg een nogal ongelukkige map en de mobs/affixes zaten ook niet mee...

Maar goed! Wanneer ik met UE vast zou lopen ga ik mijn Marauder Cold een poging geven! Die is inmiddels ook redelijk aangekleed met 2.4 upgrades. Moet alleen nog een keer wat extra Gems upgraden voor Augments..

[ Voor 41% gewijzigd door Thalaron op 23-02-2016 03:35 ]

Neles7 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:03:
[...]

Edit:
Gister je build ook aan één van de SG DH's gelinked die zelf ook bezig was met een support DH, ook hij heeft er z'n eigen variant van gemaakt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/phegor-2586/hero/71610785

Hij is meer voor de instant explosion / pull variant gegaan.

• _Peter2_
Na de tips van gisteren de build op mijn wizard aangepast en na eerst proef GR50,gedaan.
Daarna GR55 gedaan en daarmee een nieuw personal best neergezet. Daarna een 57 gehaald. Had nog ongeveer 5 minuten over, dus een 58 moet ook nog lukken.

Daarna met een guildie wat meegerend op mijn crusader
Daarmee eindelijk Invoker set compleet gekregen. Ook nog een Ancient Heart of Iron gevonden.
Nu moet ik nog mijn build optimaliseren.

Kun je nu beter STR of VIT gems gebruiken bij Invoker?

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
_Peter2_ schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:18:

Daarmee eindelijk Invoker set compleet gekregen. Ook nog een Ancient Heart of Iron gevonden.

VIT gems niet, STR is pré, maar als je Toughness mist, kan je voor AR gems gaan.
_Peter2_ schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:18:
Na de tips van gisteren de build op mijn wizard aangepast en na eerst proef GR50,gedaan.
Daarna GR55 gedaan en daarmee een nieuw personal best neergezet. Daarna een 57 gehaald. Had nog ongeveer 5 minuten over, dus een 58 moet ook nog lukken.

Wat Krullebol al zei, VIT is nooit de moeite waard voor de thorns bonus.
Neem STR voor damage en AR voor toughness.

Om de damage berekening nog even toe te lichten:

Een 280 vit gem is (met een 300% HoI) 840 thorns, doe daar de 50 % van Iron maiden op en je zit op 'slechts' 1.2k, met 5 gems is dit dus 6k thorns.

Voorbeeld 1:

Nu ga ik er vanuit dat je rond de 12-13k Strength rondloopt en iets van 250k thorns al hebt.

Als je er strength gems in stopt, krijg je (5 * 280) * 1.15 (van je finery passive) meer strength, wat neerkomt op 1610 Strength
Afgerond om makkelijker te rekenen, komt VIT vs STR in dat geval uit op:

256.000 * 12.500 = 3.200.000.000 thorns dmg (VIT)
250.000 * 14.000 = 3.500.000.000 thorns dmg (STR)

Strength is dus, damage wise, 10 % effectiever.

Voorbeeld 2:

Mijn crusader heeft 22k STR (met STR gems) en 277k thorns.
Mocht ik de STR gems omzetten naar VIT, dan zal dit resulteren in 20.4k STR en 283k thorns.

283000 * 20400 = 5.773.200.000 thorns dmg (VIT)
277000 * 22000 = 6.094.000.000 thorns dmg (STR)

Strenght is zelf op 20k+ alsnog 5.6 % effectiever.

------

Om het echter simpel uit te rekenen, kan je het volgende doen

((2.8x Current Thorns)/1260)*100

Als het nummer wat daar uit komt, hoger is dan je huidige STR, dan is VIT pas beter, in mijn geval, is dit pas op 61500 Strength ;)

• badabingbadaboo
Mofkees schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:53:
[...]

Elke disc geeft 20% damage aan MS. MS Arsenal is 360% base en je hebt er 54 disc, als je Yang's niet meegenomen wordt.

Het is dus 360+1080 = 1440%, of met Yang's erbij 360+1320 = 1680%. De winst van de 12 disc is dus 1680/1440-1=16,7%.

Die Yang's op je b.net page heeft 2672 DPS. 2672*1,167= 3117. Het is dus zeer waarschijnlijk dat je ancient Yang's toch meer eDPS geeft, als hij hoger staat dan 3117. Vengeance krijgt ook een boost van de disc's maar de meeste DPS komt toch van MS denk ik. Tevens hebben de rockets meer baat van een hogere base damage van je ancient Yang's.
Hm, zag voorheen geen 10bil hit en met mijn normale yangs gebeurd dat wel. Gezien ik mijn ancient yangs niet kan rerollen naar CDR blijf ik mijn normale houden voorlopig.

Btw: Als je een ancient item rerolled(cube) blijft ie dan wel ancient of kan ie ook terug vallen naar normal?

Barthelomeus#2737

• schaapiej
badabingbadaboo schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:48:
Btw: Als je een ancient item rerolled(cube) blijft ie dan wel ancient of kan ie ook terug vallen naar normal?
Die kan gewoon weer normaal worden (helaas :+ )

<GoT>NightStalker

• badabingbadaboo
He jammer ;).

Vanmorgen even een grift 66 geprobeerd, meeste schrale 1st floor en uiteindelijk 30 sec voor RG, haal ik net niet: 15.00.022 really?

Barthelomeus#2737

• 4th

4th

Ouch, dat is zuur ja maar met een gunstiger rift heb je hem zeker!

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Verwijderd

Thalaron schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:11:
[...]

Hunters zou ook kunnen werken lijkt me ja, als er een globe support bij zit of niet lijkt me dan relevant. Achja... Ik ga maar eens wat mats farmen voor rerolls hehe

Edit: Mijn LoN Strafe is bijna af (let niet op de wapens... De te gebruiken wapens zitten op 2 andere DH's) en mijn Support DH is klaar om te testen :)
Ben benieuwd :)

Ps: Heb tevens mijn persoonlijke Grift record met UE Fire verzet naar 76 :)
Daarna een 77 geprobeerd maar kreeg een nogal ongelukkige map en de mobs/affixes zaten ook niet mee...

Maar goed! Wanneer ik met UE vast zou lopen ga ik mijn Marauder Cold een poging geven! Die is inmiddels ook redelijk aangekleed met 2.4 upgrades. Moet alleen nog een keer wat extra Gems upgraden voor Augments..
Zou persoonlijk hier weinig tijd/inspanning in stoppen. Realiteit van teamplay is dat mensen shift + L indrukken en alles dat afwijkt wat ze daar zien, is niet goed... jammer, maar dit is gewoon de realiteit van de diablo spelers nu... zelfs in een tweaker clan :X

jij bent toch de "dh man"...zou gewoon een solo dude maken voor hoge clears en daar de tijd in stoppen.. dh solo clan clear is heel laag nu.. ruimte genoeg om hier nr1 te halen lijkt mij :)

• Neles7
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:27:
[...]

Zou persoonlijk hier weinig tijd/inspanning in stoppen. Realiteit van teamplay is dat mensen shift + L indrukken en alles dat afwijkt wat ze daar zien, is niet goed... jammer, maar dit is gewoon de realiteit van de diablo spelers nu... zelfs in een tweaker clan :X

jij bent toch de "dh man"...zou gewoon een solo dude maken voor hoge clears en daar de tijd in stoppen.. dh solo clan clear is heel laag nu.. ruimte genoeg om hier nr1 te halen lijkt mij :)
Ik merk binnen tweakers toch dat er ook genoeg mensen zijn die niet zo zeer de meta volgen. Ik heb samen met Biggsexy zijn LoN WD (ik als supp dh) een gr75/76 clear. Niet echt meta. Samen met sabrac zijn thorns curs heb ik 81 gehaald.

Verder is DH board niet heel hoog, maar toch een leuke uitdaging voor de meeste. S5 nr1 75? NS 77 ofzo?

• schaapiej
Neles7 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:43:
Verder is DH board niet heel hoog, maar toch een leuke uitdaging voor de meeste. S5 nr1 75? NS 77 ofzo?
Nonseason staat Jim op 1 met GR77.
Season staat mijn DH nog op 1 met GR74.
Beide met een Cold M6 build.

Die van mij op season moet je sowieso kunnen verbeteren, als er iemand op hogere GR's sucked met een DH dan ben ik het wel! -O-

<GoT>NightStalker

• 4th

4th

Gister met 3x dmg en 1x support ook gewoon 77s in 10 min gedaan, non meta idee, houdt de fun erin, soms met echte meta een high push maar verder gewoon spelen wat je leuk vindt.

[...]

Ik merk binnen tweakers toch dat er ook genoeg mensen zijn die niet zo zeer de meta volgen. Ik heb samen met Biggsexy zijn LoN WD (ik als supp dh) een gr75/76 clear. Niet echt meta. Samen met sabrac zijn thorns curs heb ik 81 gehaald.

Ben sowieso geen fan van de meta dit seizoen, dus ik speel gewoon met wie maar wil :) *p.s, was het geen 82 die we hadden gehaald?*

Qua DH supp + Bombardment is 84/85 denk ik nog wel te halen.

Ook samen met Temp een g.rift 86 samen gedaan,terwijl WD + Crus ook niet echt meta is. Maar het werkt wel en dat is voor mij goed genoeg.
Zolang er maar een klein beetje synergie is, speel ik het wel graag. (pull + bomb is altijd leuk).

• Neles7
Sabrac schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:49:
[...]

Ben sowieso geen fan van de meta dit seizoen, dus ik speel gewoon met wie maar wil :) *p.s, was het geen 82 die we hadden gehaald?*

Qua DH supp + Bombardment is 84/85 denk ik nog wel te halen.

Ook samen met Temp een g.rift 86 samen gedaan,terwijl WD + Crus ook niet echt meta is. Maar het werkt wel en dat is voor mij goed genoeg.
Zolang er maar een klein beetje synergie is, speel ik het wel graag. (pull + bomb is altijd leuk).
Dat is mijn idee ook sabrac :) De 82 met in de 4p game met Vydra en Tweak erbij.
schaapiej schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:46:
[...]

Nonseason staat Jim op 1 met GR77.
Season staat mijn DH nog op 1 met GR74.
Beide met een Cold M6 build.

Die van mij op season moet je sowieso kunnen verbeteren, als er iemand op hogere GR's sucked met een DH dan ben ik het wel! -O-
Ik moet nog wat meer synergie krijgen voor mijn LoN shi mizu build. Heb nu in princiepe alles ancient, maar moet nog wat dingen veranderen omdat ze verkeerde rolls hebben. Als ik dat een beetje door krijg dan moet het wel goed komen om je te verslaan. Wil niet voor de 'makkelijke' weg gaan :D Kiesman had gisteren een 72 gehaald dus die begint in de buurt te komen.

Verwijderd

[...]

hmm niet lullig bedoelt, maar je gaat geen dh support maken voor dat soort levels.. dat kan je ook goed doen met totaal random setup waar iedereen vol dps gaat met misschien wat CC skills erin, is ook erg leuk dan :)

Die meta nu is erg eenzijdig en support zijn feitelijk alleen globe monkies. Daarnaast is er eigenlijk maar 1 ding dat verder maakt of breekt of je wel niet 90+ gaat halen en dat is het stacken van die twisters door de wizz. Meeste doen dit niet goed en dan ga je nooit echt hoog halen. Hele truc van deze meta is dat stacken omdat dit bugged is en nooit zou moeten werken.

Check dit filmpje maar eens en let vooral op 1 ding... tel hoe vaak je meer dan 1 twister rond ziet vliegen als ze een pull zetten en alles neer nuken... dit is echt de hele en enige rede of je echt hoog gaat halen of niet.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=u7LsLLhwJPM]
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:09:
[...]

hmm niet lullig bedoelt, maar je gaat geen dh support maken voor dat soort levels.. dat kan je ook goed doen met totaal random setup waar iedereen vol dps gaat met misschien wat CC skills erin, is ook erg leuk dan :)

Die meta nu is erg eenzijdig en support zijn feitelijk alleen globe monkies. Daarnaast is er eigenlijk maar 1 ding dat verder maakt of breekt of je wel niet 90+ gaat halen en dat is het stacken van die twisters door de wizz. Meeste doen dit niet goed en dan ga je nooit echt hoog halen. Hele truc van deze meta is dat stacken omdat dit bugged is en nooit zou moeten werken.

Check dit filmpje maar eens en let vooral op 1 ding... tel hoe vaak je meer dan 1 twister rond ziet vliegen als ze een pull zetten en alles neer nuken... dit is echt de hele en enige rede of je echt hoog gaat halen of niet.
[video]
Voor 4 man ja, maar er zijn meer leaderboards dan alleen de 4 man, voor de 2 man zie ik zeker wel nut voor een supp DH. Zal niet zo 'effectief' zijn als een Barb + Bombardment of een Barb / Monk + ET wiz, maar who cares, als het maar leuk is.

Als hij z'n lol haalt uit het maken van een supp DH en daar tijd en materials in wil steken, laat em.

Qua 3 man supp wil ik nog wel eens testen met een Supp DH (pull / buffs) + Supp WD (buffs!!!) + LoN Bombardment. Met alle buffs zou er ruim 300% damage increase qua buffs moeten zijn. Denk dat je hiermee hele hoge nummers kan halen ;)
Zal wederom niet zo effectief zijn als barb / monk / ET, maar is tenminste iets anders

[ Voor 11% gewijzigd door Sabrac op 23-02-2016 10:17 ]

• schaapiej
Zojuist een SWK Monk in elkaar gezet met WoL. Good old memories! :p
Ik mis nog een ancient Vengeful Wind om die samen met Kyoshiro's te gebruiken. Daarom nu eerst met Incense Torch in de handen en Kyoshiro's in de cube.

Heeft iemand een idee of dit probleem nog speelt wat Q69 in zijn LoN WoL build zet;
"Currently there is a bug with WoL+Epiphany that causes it to do 0 Damage to the center of the attack"

Gebruik nu namelijk Epiphany in mijn build en zou zonde zijn als ik daardoor een bak damage mis.
M´n Battle.net is nog niet up-to-date dus kan m'n char nog niet linken...

Edit: heb zelf overigens het idee van niet aangezien m'n Lightning pilars voor zo'n 25b critten

[ Voor 6% gewijzigd door schaapiej op 23-02-2016 10:49 ]

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:46:
Zojuist een SWK Monk in elkaar gezet met WoL. Good old memories! :p
Ik mis nog een ancient Vengeful Wind om die samen met Kyoshiro's te gebruiken. Daarom nu eerst met Incense Torch in de handen en Kyoshiro's in de cube.

Heeft iemand een idee of dit probleem nog speelt wat Q69 in zijn LoN WoL build zet;
"Currently there is a bug with WoL+Epiphany that causes it to do 0 Damage to the center of the attack"

Gebruik nu namelijk Epiphany in mijn build en zou zonde zijn als ik daardoor een bak damage mis.
M´n Battle.net is nog niet up-to-date dus kan m'n char nog niet linken...
De bug is nog steeds actief, is wel simpel op te lossen door middel van Shift + cast naast een mob te casten :) iets meer manual work, maar ook goed te doen.

Speel zelf ook met epiphany in de LoN build en heb hier geen tot weinig last meer van doordat ik zelf mn bells plaats ipv op monsters.

• schaapiej
Sabrac schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:49:
[...]

De bug is nog steeds actief, is wel simpel op te lossen door middel van Shift + cast naast een mob te casten :) iets meer manual work, maar ook goed te doen.

Speel zelf ook met epiphany in de LoN build en heb hier geen tot weinig last meer van doordat ik zelf mn bells plaats ipv op monsters.
Hmm das kut! :p
Gebruik inderdaad het casten op die manier wellicht dat ik het daardoor niet echt merk met die hoge crits.
Ga het ook eens proberen met Serenity ipv Epiphany omdat ik die niet echt constant nodig heb.

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:51:
[...]

Hmm das kut! :p
Gebruik inderdaad het casten op die manier wellicht dat ik het daardoor niet echt merk met die hoge crits.
Ga het ook eens proberen met Serenity ipv Epiphany omdat ik die niet echt constant nodig heb.
Zelf heb ik Epiphany nodig vanwege de spirit regen, zodat ik andere passives kan gebruiken voor nog meer damage. (12-16 miljard crits, waar de elites met max 20 miljard rondlopen, dus bijna alles one shot). Enige wat nog resteerd is een Hexing pants.. dan zal alles one shot zijn en ga ik van een Incense Torch in de cube over naar een Envious Blade om alles nog harder te hitten :).

De LoN variant is perfect voor TX runs, maar zou deze niet gebruiken voor pushen, dan is SWK toch echt sterker. (persoonlijke mening iig, kwam t/m 74 met SWK en slechts tot 71 met LoN, maar dat was wel in de eerste weken van season... misschien dat met de huidige upgrades dat het andersom is)

[ Voor 16% gewijzigd door Sabrac op 23-02-2016 10:56 ]

• schaapiej
Gebruik zelf inderdaad ook de LoN WoL voor TX runs en SWK WoL voor GR's.
Net al even een GR getest met Serenity ipv Epiphany maar dan is m'n spirit niet zo fijn meer.
Dus toch maar Epiphany en dan zelf de pillars naast de mobs casten! :)

Heb shift daarvoor wel "verplaatst" naar 5. Scheelt weer vage houdingen aannemen met m'n hand! :+

<GoT>NightStalker

• Neles7
schaapiej schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:58:
Gebruik zelf inderdaad ook de LoN WoL voor TX runs en SWK WoL voor GR's.
Net al even een GR getest met Serenity ipv Epiphany maar dan is m'n spirit niet zo fijn meer.
Dus toch maar Epiphany en dan zelf de pillars naast de mobs casten! :)

Heb shift daarvoor wel "verplaatst" naar 5. Scheelt weer vage houdingen aannemen met m'n hand! :+
Ik gebruik spatie hiervoor lekker makkelijk :)

Gisteren niet heel veel gespeeld, met 4 man een uurje ofzo Ubers voor nog eens 16 Hellfires voor m'n LoN Strafe DH. Er zaten 3 ancients tussen, 1 met dezelfde passive als dat ik al droeg (maar dan slechter) maar de andere 2 zijn wel redelijk bruikbaar, 1 voor speedruns (19% Area damage en Hot Pursuit) de ander voor pushes (Cull + CHD...helaas maar 65%).

Beide niet echt heel goed, maar beter dan ik had. Uiteindelijk wil ik voor pushes Single Out kunnen gebruiken als 5e passive: met 450% CHD bij ~50% CHC is dat een enorme boost vs. singles, zo'n 133% DPS boost }).

Vanavond maar eens kijken of ik T8 bounties nu rond de 6-7 minuten per act kan doen...om m'n Hexing en Valla ancient te krijgen is reforge toch de snelste / meest kansrijke optie....need MOAR mats!

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thalaron
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:27:
[...]

Ik hou me ook voornamelijk bezig met solo builds maar waar mogelijk probeer ik ook gear te bewaren voor groep spul.

Leaderboarda kjjk ik alleen naar clan.. Sta nu weer op #2 Clan DH Solo. 1 tier verschil met Jim maar goed het paragon verschil zal ook enigzins tegenwerken aan mijn kant. Maar dat maakt het des te meer een uitdaging ;)

• schaapiej
Neles7 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:53:
Ik moet nog wat meer synergie krijgen voor mijn LoN shi mizu build. Heb nu in princiepe alles ancient, maar moet nog wat dingen veranderen omdat ze verkeerde rolls hebben. Als ik dat een beetje door krijg dan moet het wel goed komen om je te verslaan. Wil niet voor de 'makkelijke' weg gaan :D Kiesman had gisteren een 72 gehaald dus die begint in de buurt te komen.
Ik sta mijn plaats graag af! :p
Heb ook al effe geen season meer gespeeld en weet ook niet of ik dat nog actief ga doen.
Daarbij begin ik mij op GR74 voor mijn gevoel al te irriteren aan de squishy DH waardoor ik geen zin heb om verder te pushen...
Neles7 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:12:
[...]

Ik gebruik spatie hiervoor lekker makkelijk :)
Die gebruik ik als force move. Werd knettergek van het lopen en op enemies klikken.
Duim ligt toch al zo goed als de hele tijd op spatie dus daar maar voor gepakt!

<GoT>NightStalker

• Neles7
schaapiej schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:40:
[...]

Ik sta mijn plaats graag af! :p
Heb ook al effe geen season meer gespeeld en weet ook niet of ik dat nog actief ga doen.
Daarbij begin ik mij op GR74 voor mijn gevoel al te irriteren aan de squishy DH waardoor ik geen zin heb om verder te pushen...

[...]

Die gebruik ik als force move. Werd knettergek van het lopen en op enemies klikken.
Squishy? Merkte ik nog niet echt mijn DH UE op Gr74 NS. S4 Gr60 was vele malen squisher :D

Ik heb force move op mouse wheel gezet vind ik persoonlijk makkelijker :) Maar waarom niet actief season meer? Er is nog genoeg om te kutten imo, en de meeste tweakers zijn toch actief op season.

schaapiej schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:40:
Voor force-move is de Roccat Kova 2016 echt de perfecte muis; ik heb force move op de extra button naast de RMB...force-move dus gewoon met wijsvinger (ik heb m'n linkerhand op een normale rechtshandige muis). M'n movement skill zit bound naar de extra button links van de LMB, die is dus makkelijk bereikbaar met middelvinger. Onder m'n duim zit daarnaast een 3e 'targeted skill' of een buff (voor DH zit Anathema eronder zodat ik die targetted kan casten zonder Strafe op RMB los te laten).

<GOT> Zarhrezz#2885

• badabingbadaboo
Ja ik ga het met deze build nog een paar keer proberen, en misschien toch iets van TurboHUD gebruiken om een dmg indicator te hebben

Barthelomeus#2737

• Neles7
badabingbadaboo schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:04:
Ja ik ga het met deze build nog een paar keer proberen, en misschien toch iets van TurboHUD gebruiken om een dmg indicator te hebben
Dus je wilt een illegaal 3rd party program gaan gebruiken? Houd de eer aan jezelf en houd het legit, maakt het spel ook leuker.

• schaapiej
Neles7 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:53:
[...]

Squishy? Merkte ik nog niet echt mijn DH UE op Gr74 NS. S4 Gr60 was vele malen squisher :D

Ik heb force move op mouse wheel gezet vind ik persoonlijk makkelijker :) Maar waarom niet actief season meer? Er is nog genoeg om te kutten imo, en de meeste tweakers zijn toch actief op season.
Geen nut om season te spelen buiten het stashtab naar mijn idee.
Had ook vrij weinig zin om weer helemaal opnieuw te beginnen. Wilde nu eens met alle verzamelde paragon puntjes gaan spelen. Ben wel iets langer doorgegaan dan het plan was..

Nu weer lekker terug op non season met de Monk bezig!

<GoT>NightStalker

• Neles7
schaapiej schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:10:
[...]

Geen nut om season te spelen buiten het stashtab naar mijn idee.
Had ook vrij weinig zin om weer helemaal opnieuw te beginnen. Wilde nu eens met alle verzamelde paragon puntjes gaan spelen. Ben wel iets langer doorgegaan dan het plan was..

Nu weer lekker terug op non season met de Monk bezig!
Dat was mijn eerste reactie ook, alleen als ik kijk dat ik meer mensen heb die season spelen als NS blijf ik maar hangen. Meestal doe ik alleen met tweakers een party maken en de tweakers die ik mijn lijst heb spelen over het algemeen season. Scheelt wellicht ook dat ik nu mijn LoN gear op season compleet heb en op NS nog veel zal moeten farmen vermoedelijk.

• badabingbadaboo
Neles7 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:07:
[...]

Dus je wilt een illegaal 3rd party program gaan gebruiken? Houd de eer aan jezelf en houd het legit, maakt het spel ook leuker.
Heb je een punt, maar zolang ik al MMO;s speel wil een combat tracker.
En normaal gesproken is dit nooit een probleem voor geen enkel spel, THUD heeft inderdaad wat andere snufjes.

Ok voorlopig hou ik de eer aan mezelf .. ;)

Ik ga weer stoeien met een simulator dan, had wel een mooie gevonden. http://dhcalc.dawg6.com/dhcalc/

Barthelomeus#2737

• Thalaron
Neles7 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:13:
[...]

Dat was mijn eerste reactie ook, alleen als ik kijk dat ik meer mensen heb die season spelen als NS blijf ik maar hangen. Meestal doe ik alleen met tweakers een party maken en de tweakers die ik mijn lijst heb spelen over het algemeen season. Scheelt wellicht ook dat ik nu mijn LoN gear op season compleet heb en op NS nog veel zal moeten farmen vermoedelijk.
Aan de andere kant denkt wellicht iedereen zo en ondertussen wilt iedere seasonal speer terug naar NS? ;)

Merk dat er weer meer mensen op NS binnenstromen sinds het weekend iig

Pagina: 1 ... 78 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.