Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Thalaron schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:37:
[...]

Aan de andere kant denkt wellicht iedereen zo en ondertussen wilt iedere seasonal speer terug naar NS? ;)

Merk dat er weer meer mensen op NS binnenstromen sinds het weekend iig
Lang niet iedereen in ieder geval ;)

Merk wel dat diablo over het algemeen minder actief word, zowel season als non season. Waar er in de eerste weken ruim 8 parties op TS zaten, zijn er nu een stuk of 2 á 3.

Zelf ben ik erg blij met seasons, dan zie ik tenminste nog verbeteringen ipv een hele avond spelen om hooguit 1 of 2 levels omhoog te gaan / geen upgrades te vinden. Tenminste, de eerste 2-3 weken.

Daarentegen ben ik natuurlijk wel benieuwd hoe hoog ik zou kunnen komen, als mn NS + S paragons gecombineerd zouden worden (1200 + 1150.. word iets van 1400 of 1450), toch weer 1000-1500 meer strength.. zeg ik zeker geen nee tegen :) Dan is de 84 / 85 solo crus helemaal een eitje

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Zarhrezz schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:15:
Gisteren niet heel veel gespeeld, met 4 man een uurje ofzo Ubers voor nog eens 16 Hellfires voor m'n LoN Strafe DH. Er zaten 3 ancients tussen, 1 met dezelfde passive als dat ik al droeg (maar dan slechter) maar de andere 2 zijn wel redelijk bruikbaar, 1 voor speedruns (19% Area damage en Hot Pursuit) de ander voor pushes (Cull + CHD...helaas maar 65%).

Beide niet echt heel goed, maar beter dan ik had. Uiteindelijk wil ik voor pushes Single Out kunnen gebruiken als 5e passive: met 450% CHD bij ~50% CHC is dat een enorme boost vs. singles, zo'n 133% DPS boost }).

Vanavond maar eens kijken of ik T8 bounties nu rond de 6-7 minuten per act kan doen...om m'n Hexing en Valla ancient te krijgen is reforge toch de snelste / meest kansrijke optie....need MOAR mats!
Gister veel geluk gehad met LoN DH. In eerste instantie gelijk een ancient Visage gevonden. Daarna snel een paar Hexing Pants gegokt, niet ancient maar wel geworden na 2x re-roll in de cube!

Heb fire getest (met cinder coat) maar aan 't einde leek mij cold wel fijner om te spelen. De 2 CC's (crowd control en crit chance :D) van ice blink zijn toch erg leuk op hogere GR's en geen zorgen om BotT te triggeren. G60 iig rond 7/8 mins te doen nu. Fan of knives heb ik erbij genomen en bij CoE cycles krijg ik inderdaad soms ook e's gewoon one-shot. Caltrops/Bait the trap met 10% CC werkt ook goed met deze build door de hoge CD's op gear. Het is wel irri FoK te timen, in de CoE cycle, naast de elite, op een Caltrop :D

Daarnaast nog wat met LoN pet Cruz gespeeld. Voor TX of G50 is hij echt snel zeg, perm-horse terwijl de phalanx alles gehakt maakt :) G50 gem. 3 mins met een uitschieter van 2m10s :D i.i.g. voor de eerste een paar gem levels is het een leuke build.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Vanmiddag met Ray en Jim ons eigen 3p recordje wat hoger gezet.
Van GR87 naar GR89. Nog wel een aantal pogingen gedaan op GR90 maar de rifts zaten niet echt mee.

GR89 in 13:08 was ook nog eens goed voor plek 662 op het leaderboard :)
Neles7 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:13:
[...]

Dat was mijn eerste reactie ook, alleen als ik kijk dat ik meer mensen heb die season spelen als NS blijf ik maar hangen. Meestal doe ik alleen met tweakers een party maken en de tweakers die ik mijn lijst heb spelen over het algemeen season. Scheelt wellicht ook dat ik nu mijn LoN gear op season compleet heb en op NS nog veel zal moeten farmen vermoedelijk.
Na het behalen van het stashtab was het nog heel rustig op non season, daarom ben ik nog wat langer op season doorgegaan. Intussen zijn er weer genoeg non season spelers om daar leuke parties te maken!

[ Voor 59% gewijzigd door schaapiej op 23-02-2016 15:41 ]

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Wat is eigenlijk het maximale aantal bloodshards wat je kan hebben?

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-11 21:23
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:43:
Wat voor level heb je solo gehaald?

Apsie's profiel

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Standaard 500 wat kan worden opgehoogd met solo grifts clearen (cap +10 per gehaald grift level)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:27
500 + 10*Maximum solo gehaald GR level

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Wat is trouwens een goede follower met build voor een DH?

Speel nu met temp maar zat te denken aan Enchantress ivm met charm

Barthelomeus#2737

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
badabingbadaboo schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:05:
Wat is trouwens een goede follower met build voor een DH?

Speel nu met temp maar zat te denken aan Enchantress ivm met charm
Templar gebruik ik eigenlijk altijd.
Zie mijn Estoque voor items

En dan de focus op zoveel mogelijk Cooldown Reduction EN Attack Speed... Dammage doet die toch niet/amper.

Ps: Ik weet niet of Templar (nog) de beste is gezien Thrill of the Hunt nu zorgt voor slow (CotW/BotT proc)... Mocht iemand andere getest hebben en deze beter uitvallen hoor ik het ook graag :D

[ Voor 38% gewijzigd door Thalaron op 23-02-2016 16:47 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• badabingbadaboo
Thalaron schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:40:
[...]

Templar gebruik ik eigenlijk altijd.
Zie mijn Estoque voor items

En dan de focus op zoveel mogelijk Cooldown Reduction EN Attack Speed... Dammage doet die toch niet/amper.

Ps: Ik weet niet of Templar (nog) de beste is gezien Thrill of the Hunt nu zorgt voor slow (CotW/BotT proc)... Mocht iemand andere getest hebben en deze beter uitvallen hoor ik het ook graag :D
Ja ik speel dus nog zonder thrill. Ook maar eens swappen dan voor steady aim ofzo?

Edit: Ik gebruik ook Ess op mijn templar wat soms echt wel nice is, maar gebeurd misschien maar paar keer per grift. Snap ik ook gelijk de AS ;)

[ Voor 10% gewijzigd door badabingbadaboo op 23-02-2016 17:03 ]

Barthelomeus#2737

• Thalaron
  • Nu online
badabingbadaboo schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 17:01:
[...]

Ja ik speel dus nog zonder thrill. Ook maar eens swappen dan voor steady aim ofzo?

Edit: Ik gebruik ook Ess op mijn templar wat soms echt wel nice is, maar gebeurd misschien maar paar keer per grift. Snap ik ook gelijk de AS ;)
Ik heb mijn Followers ook niet meer bekeken sinds 2.4.. heb mijn Templar maar eens een Eun-Jang-Do gegeven in plaats van een Thunderfury...

En ik zou inderdaad Thrill i.p.v. Steady Aim doen. Die geeft minder dan 20% effectief terwijl Thrill of the Hunt EN slow geeft en dus ook BotT en CotW proc geeft.

En wellicht een idee om een Hellfire te bouwen voor de 5e passive ;)
Voor inspiratie kan je naar mijn Estoque kijken of naar Neles zijn DH :)

[ Voor 4% gewijzigd door Thalaron op 23-02-2016 17:07 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• badabingbadaboo
Thalaron schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 17:06:
[...]

Ik heb mijn Followers ook niet meer bekeken sinds 2.4.. heb mijn Templar maar eens een Eun-Jang-Do gegeven in plaats van een Thunderfury...

En ik zou inderdaad Thrill i.p.v. Steady Aim doen. Die geeft minder dan 20% effectief terwijl Thrill of the Hunt EN slow geeft en dus ook BotT en CotW proc geeft.

En wellicht een idee om een Hellfire te bouwen voor de 5e passive ;)
Voor inspiratie kan je naar mijn Estoque kijken of naar Neles zijn DH :)
Ja doe af en toe wat hellfires maken maar ik heb daar een enorme misfortune mee. Nog nooit in 3 seizoenen iets nuttigs gecraft.

Edit: Ja jullie paginas staan al een tijdje open ;)

[ Voor 3% gewijzigd door badabingbadaboo op 23-02-2016 17:11 ]

Barthelomeus#2737

• badabingbadaboo
Trouwens , ik zat ook te kijken naar een eventuele switch van DEX op neck naar bv 20% fire dmg.

Denk je dat dit meer dps op kan leveren op den duur, bv als je boven de 11000 DEX uitkomt ofzo. Of zal DEX altijd beter zijn ?

Barthelomeus#2737

• Thalaron
  • Nu online
badabingbadaboo schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 17:15:
Trouwens , ik zat ook te kijken naar een eventuele switch van DEX op neck naar bv 20% fire dmg.

Denk je dat dit meer dps op kan leveren op den duur, bv als je boven de 11000 DEX uitkomt ofzo. Of zal DEX altijd beter zijn ?
Ik denk dat element altijd beter is... Hoe hoger je paragon level en hoe beter je items/gems/augments...

even als voorbeeld:

15.000 main stat + 1000 van je neck... of
15.000 main stat + 20% element.

20% is indien je op andere items ook nog element hebt wellicht minder dan 20%... maar: 1000 dex is in dit voorbeeld ong. 6.66% dmg. Gezien mainstat alsmaar hoger zal worden en elemental een max heeft..

Verwijderd

Hoppa 83 Down :)

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/wgp1f9.jpg

Had orlash als boss (eerste keer met LoN bombardment) Gek genoeg was dit een prima boss. De echte orlash kan je prima kiten als je CoE roteert en als je hem dan aanvalt kan je prima achter hem op je paard spinnen. Ben niet 1 keer doodgegaan tijdens die boss fight.

geslaagde avond *O*
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:16:
Hoppa 83 Down :)

[afbeelding]

Had orlash als boss (eerste keer met LoN bombardment) Gek genoeg was dit een prima boss. De echte orlash kan je prima kiten als je CoE roteert en als je hem dan aanvalt kan je prima achter hem op je paard spinnen. Ben niet 1 keer doodgegaan tijdens die boss fight.

geslaagde avond *O*
Grats :) Moet binnenkort ook maar weer eens solo aan de gang om je voor te blijven lijkt het :)

Zelf vanavond wat ge-experimenteerd met de Supp DH + Supp WD + Bombardment setup, we hadden een 85 neer in 13 minuten (met een.. redelijke rift en een slechte guardian. Erethon bewoog teveel om bombardment echt effectief te maken).

Video processed nog, dus kan wat lage kwaliteit zijn

Daarna nog wel een 86 geprobeerd maar een rift vol malletlords en shield packs.. mocht em niet worden.
Denk dat er met deze setup nog wel t/m 88 gehaald kan worden, voordat er veel gefished moet worden.

De damage bonussen die gegeven worden in deze formatie is echt gigantisch, waar mn bombardment normaliter voor 70 tot 90 miljard raakten, was het nu 250 t/m 350.. en op een guardian met stacks zelf een uitschieter gezien naar de 1.250.000M

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Sabrac schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:30:
[...]

Grats :) Moet binnenkort ook maar weer eens solo aan de gang om je voor te blijven lijkt het :)

Zelf vanavond wat ge-experimenteerd met de Supp DH + Supp WD + Bombardment setup, we hadden een 85 neer in 13 minuten (met een.. redelijke rift en een slechte guardian. Erethon bewoog teveel om bombardment echt effectief te maken).

[video]

Daarna nog wel een 86 geprobeerd maar een rift vol malletlords en shield packs.. mocht em niet worden.
Denk dat er met deze setup nog wel t/m 88 gehaald kan worden, voordat er veel gefished moet worden.

De damage bonussen die gegeven worden in deze formatie is echt gigantisch, waar mn bombardment normaliter voor 70 tot 90 miljard raakten, was het nu 250 t/m 350.. en op een guardian met stacks zelf een uitschieter gezien naar de 1.250.000M
Doe je zelf ook nog iets of is het alleen maar rondlopen op je paardje terwijl je belt bombardments gooit? Geen kritiek op jou hoor, maar ziet er raar uit voor iemand die de build niet kent...

offtopic:
Niet dat ik als WD nou zo hard moet werken...

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:55
lekker bezig sabrac :) Nu kan ik me onze run ook vanaf jouw PoV indenken :P

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

MicScott schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 23:43:
[...]

Doe je zelf ook nog iets of is het alleen maar rondlopen op je paardje terwijl je belt bombardments gooit? Geen kritiek op jou hoor, maar ziet er raar uit voor iemand die de build niet kent...

offtopic:
Niet dat ik als WD nou zo hard moet werken...
In principe is het buiten de physical convention voornamelijk in leven blijven.
Tijdens de physical convention gooi je alles (en blijf je lopen vanwege Hexing pants).

Idealiter wil je in de tijd buiten de physical, wat andere kamers in rennen zodat de monsters achter je aangaan om zo bij de grote groep te komen (area damage!), maar lang niet altijd lukt dit. Soms zijn er simpelweg geen monsters, soms moet je hiervoor door teveel damage lopen..

TL;DR in level blijven, en anders monsters zoeken en dan alles ontploffen

• _Peter2_
Gisteren nog wat voortgang geboekt op mijn crusader
Waar ik eergisteren nog vond dat T6 goed te doen was en T10 veel te traag ben ik na de tips die ik hier gisteren heb gekregen verder gegaan.

Begonnen met mijn skills aan te passen en mijn VIT gems te vervangen door STR.
Daarna een andere Pig Sticker gepakt en gerold en aangezien deze best goede rolls had ook een gift in gevrot.

Vervolgens eerst een testrun gedaan op een normale rift op T9, daarna een GR40 in 8:10. Omdat deze goed ging een GR45 gedaan. Deze lukte ruim in 6:08. Daarna nog een GR50 gedaan in iets meer dan 10 minuten.

De uitrusting van de crusader heeft nog voldoende rek (heb maar 2 Ancient items, waarvan alleen de Heart of Iron in de build past). Mijn huidige shield is ok, maar volgens mij is een Akarat's Awakaning een stuk beter.

Verder heb ik nauwelijks legendary gems (alleen een Borsaky's Chip van level 9, de andere gems zijn level 0 en volgens mij moet ik ok geen Eosteric gebruiken maar een BoTS).

Met wat aanpassingen moet hoger er zeker wel in kunnen zitten..wellicht hoger dan ik nu met mijn wizard heb gehaald.

Verwijderd

Sabrac schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:30:
[...]

[video]

Nice ziet er leuk uit. Zou een barb met maximale pull en dps buff/gear hier ook nog wat kunnen betekenen? Werkt zoiets als strongarm ook bijvoorbeeld met bombardment? Deze kun je namelijk stacken als meerdere personen ze dragen en knock back/ups doen.

Enige praktische rede die ik zie met dit type team is dat het voor de rest van het team best wel chaotisch kan zijn. Hun zien immers je CoE proc/AC/indestructible procs niet en hier pas je jou eigen speelstijl op aan. Net als bovenstaande vraag van Miscott is het voor iemand die de build niet kent best wel een vreemde manier van spelen.

Zal trouwens nog wel even duren voordat ik verder ga met 84 want wil eerst wat gear upgraden. Zie ook dat veel mensen bij die wat hogere clears over gaan op diamonds. Enige packs die ik vooral vervelend vind, zijn arcane en orbiter omdat je daar slecht dicht in de buurt kan komen zonder ge-one shot te worden... of hier diamonds bij gaan helpen heb ik mijn twijfels over :P
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:44:
[...]

Enige praktische rede die ik zie met dit type team is dat het voor de rest van het team best wel chaotisch kan zijn. Hun zien immers je CoE proc/AC/indestructible procs niet en hier pas je jou eigen speelstijl op aan. Net als bovenstaande vraag van Miscott is het voor iemand die de build niet kent best wel een vreemde manier van spelen.
Beide supports speelden met strongarms voor de buff, en we zaten met z'n 3en op TS, dus afstemmen wanneer bombardment etc kwam was een stukje makkelijker op die manier :). Ik record TS alleen niet mee, zit op een ander geluidskanaal, vandaar dat je dit niet in de recording hoort.

[ Voor 7% gewijzigd door Sabrac op 24-02-2016 10:10 ]

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:00
Vraag me eigenlijk af of de elements op hetzelfde moment roteren. Of is dat is speler

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

Ik ben deze week weer begonnen met diablo na jaren niet gespeeld meer hebben dus ben er helemaal uit. Dus maar een nieuwe class aangemaakt, een crusader. Echter heb ik geen enkel benul van waar ik goede equipment kan vinden en hoe ik moet spelen. Op het moment ben ik lvl 70 met paragon 44 en ben bezig met die nephalem rifts en de bounties. heeft iemand een goede plek waar info te vinden is want als ik dit topic lees zie ik allemaal woorden staan die mij niks zeggen
Sinned123 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:11:
Vraag me eigenlijk af of de elements op hetzelfde moment roteren. Of is dat is speler
Dit is per speler / class, sommige classes hebben namelijk 5 elements, waar andere slechts 4 hebben.
De volgorde is wel altijd het zelfde, maar je krijgt alleen de elementen waar je eigen class beschikking over heeft (dus geen cold / arcane voor een crusader bijvoorbeeld).

• Sinned123
Sabrac schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:25:
[...]

Dit is per speler / class, sommige classes hebben namelijk 5 elements, waar andere slechts 4 hebben.
De volgorde is wel altijd het zelfde, maar je krijgt alleen de elementen waar je eigen class beschikking over heeft (dus geen cold / arcane voor een crusader bijvoorbeeld).
Sorry was niet duidelijk, dat wist ik namelijk.
Ik bedoel qua timing. Of de looptijd van 5sec bij iedereen gelijk loopt. Dan zou je in theorie ook zonder skype of whatever af kunnen(voor public games)

Ik wil zelf ook wel hogere grifts pushen en had me bij SG aangemeld, alleen de eis om zodra je ingame bent ook op voicechat te zitten gaat mij te ver. Die tijd heb ik 10jaar geleden wel gehad.
Voor de sporadische push natuurlijk geen probleem.

• 4th

4th

Sinned123 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:30:
[...]

Ik wil zelf ook wel hogere grifts pushen en had me bij SG aangemeld, alleen de eis om zodra je ingame bent ook op voicechat te zitten gaat mij te ver. Die tijd heb ik 10jaar geleden wel gehad.
Niet iedereen die ingame is is op TS, bij samenwerken in groepen wordt door de mensen op TS wel eerst bij anderen op TS gevraagd om groep te joinen ed.

Verder wordt er wel verwacht dat je de eerste periode dat je speelt wat vaker op TS bent om iedereen te leren kennen en vice versa

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Sinned123 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:30:
[...]

Sorry was niet duidelijk, dat wist ik namelijk.
Ik bedoel qua timing. Of de looptijd van 5sec bij iedereen gelijk loopt. Dan zou je in theorie ook zonder skype of whatever af kunnen(voor public games)

De timing is ook bij iedereen anders, het is niet zo dat speler A in fire zit dat spelers B,C en D ook in fire zitten. Dit is ook niet te realizeren namelijk gezien de bovenstaande verschillende elementen.. dan zou je namelijk 'lege' rotaties er tussen moeten hebben.

[EDIT]

Vorig seizoen werden de elementen van de Hammer barb en de EP monk bijvoorbeeld zo op elkaar afgestemd dat de HOTA barb altijd in physical zat, zodra de EP monk in cold zat, vanwege de elementen van de abilities. Hier werd destijds een website voor gebruikt die aangaf in welk element de andere persoon zat, enige wat je hoefde te doen was een class selecteren en op 'start' drukken zodra deze in de start element zat.

Ben in ieder geval allang blij dat dit niet meer hoeft :)
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:39:
Ik denk dat hij bedoelt dat iedereen op precies hetzelfde moment naar de volgende element springt, volgens mij is dit niet zo, maar afhankelijk van wanneer je inlogt of de ring equipt.
Ah ja, zo kan het ook nog gelezen worden, en klopt, het veranderen van je element is ook weer onafhankelijk van elkaar. Doodgaan / Een game joinen en de ring equippen reset de ring weer (zowel qua timer als start element).

(erg irritant als crusader gezien het element dat ik hard nodig heb... als laatste komt.. ga ik daar vlak voor dood, dan zijn er 12 seconde verloren :()

Lang verhaal kort, alles van de ring, het element, het moment van veranderen etc, zijn allemaal onafhankelijk van elkaar

[ Voor 44% gewijzigd door Sabrac op 24-02-2016 11:46 ]

Verwijderd

Ik denk dat hij bedoelt dat iedereen op precies hetzelfde moment naar de volgende element springt, volgens mij is dit niet zo, maar afhankelijk van wanneer je inlogt of de ring equipt.

Verwijderd

Sabrac schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:09:
[...]

Beide supports speelden met strongarms voor de buff, en we zaten met z'n 3en op TS, dus afstemmen wanneer bombardment etc kwam was een stukje makkelijker op die manier :). Ik record TS alleen niet mee, zit op een ander geluidskanaal, vandaar dat je dit niet in de recording hoort.
Ah okey dan is het vast prima te doen en nog leuk ook. Heb geen idee of er in got ook ts gebruikt wordt.. heb het zelf nog nooit gedaan.

Spelen jullie trouwens exclusief season? want anders kunnen we misschien een keer samen gaan. Speel zelf alleen season tot het behalen van de stash en dan vinito... lol heb zelfs mijn hele season dude al gestript dus die staat te wachten op een rebirth in S5 :)

Verwijderd

Ik heb altijd als plan om Season te spelen tot ik de achievements heb behaald en daarna terug naar NS, maar in de praktijk is mijn seasonal character zo snel sterker dan m'n main dat ik maar met die blijf spelen :P
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:29:
[...]

Ah okey dan is het vast prima te doen en nog leuk ook. Heb geen idee of er in got ook ts gebruikt wordt.. heb het zelf nog nooit gedaan.

Spelen jullie trouwens exclusief season? want anders kunnen we misschien een keer samen gaan. Speel zelf alleen season tot het behalen van de stash en dan vinito... lol heb zelfs mijn hele season dude al gestript dus die staat te wachten op een rebirth in S5 :)
De meeste mensen binnen SG (denk zo'n 90 % ofzo) speelt alleen season, er is wel een kleine non season groep. Kans is dus klein dat we elkaar ingame zullen treffen.

• Sinned123
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:39:
Ja dat is precies wat ik bedoel, maar duidelijk antwoord.
Dacht misschien is er iets van een server clock waarop alles gebaseerd is, de rest moet immers ook in sync zijn.
4th schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:34:
[...]

Niet iedereen die ingame is is op TS, bij samenwerken in groepen wordt door de mensen op TS wel eerst bij anderen op TS gevraagd om groep te joinen ed.

Verder wordt er wel verwacht dat je de eerste periode dat je speelt wat vaker op TS bent om iedereen te leren kennen en vice versa
ok, duidelijk. Verkeerd begrepen dus.
Ik zet echter pas mijn mic aan, als de miss half knockout is.

[ Voor 35% gewijzigd door Sinned123 op 24-02-2016 14:13 ]

• Vulchare
  • Laatst online: 21-11 21:29
Vulchare schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:35:
Iemand tijd om deze week wat greater rifts 70+ te proberen? Solo lukt rift 70 meestal wel, maar vaak net 60 sec over. Speel een Energy Twister/channel build.

Link naar Wizard
Niemand? Of is er toevallig een GoT-clan/community die ik kan joinen?? :)
Vulchare schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:28:
[...]

Niemand? Of is er toevallig een GoT-clan/community die ik kan joinen?? :)
Je kan het altijd in de Tweakers community proberen (Shift + O ingame, eerste resultaat als je zoekt op 'Tweakers' in English (British).
Een officer zal je moeten accepteren, waarna je toegang krijgt tot de chat.
Zijn vast wel mensen te vinden die dan 70+ met je willen doen (afhankelijk van het moment van de dag).

• schaapiej
M'n Battle.net is weer eens up-to-date dus kan nu mijn Monk linken.
Ik vraag mij nog af; is het bij deze WoL build mogelijk om de main damage van mijn offhand te rollen?

Nu wat gems levelen om de rest te augmenten en dan kijken of ik hier GR75+ mee kan doen.
Nog even kijken of ik BotS er in laat, RG's gaan al aardig vlot. Misschien wisselen voor een Esotoric?

In ieder geval weer een leuke build om te spelen! *O*

<GoT>NightStalker

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Binnenkort ook maar eens gaan augmenten, maar twijfel over welke items ik

Mijn FlashFirewiz heeft redelijk wat ancients, maar ook Onepunch monk uiteraard. Even uitzoeken welke van de 2 het meeste profijt gaat hebben van augmented gear.

Monk heeft eigenlijk alleen nog andere pants, belt en neck nodig... nu ancient Depth Diggers :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Sinned123
Flashfire is toch vooral een T10 build. Zonder goldwrap word ik in ieder geval direct afgemaakt.
Tuurlijk met wat aanpassingen is vast 50/60 mogelijk, maar daarna?

Ik zou persoonlijk niets augmenten van mijn TX farming monk, zonde van de gems etc, ongeacht is het wel een one of two shot, dus tijd win ik er niet mee terug, maar ieder zo z'n ding natuurlijk.

Zodra ik een betere crown / broek en shield voor m'n crusader heb ga ik beginnen om m'n monk support gear met 80 gems te augmenten... of meer focus op m'n nieuwe WD en dat dan augmenten.. zie dan wel.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja ik speel niet zozeer om grifts te pushen dus augmenten is meer omdat het kan :P

flash fire speedrun ik 60 daarboven moet ik al fishen, dus 60+ pak ik dmo wiz

max gems de ik kan maken zullen 60/ 65 zijn

[ Voor 23% gewijzigd door Bokkie op 25-02-2016 08:32 ]

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:51

Shiro

Serenity

Scope Testautomatisering Proof of Concept

Als gebruiker wil ik via een webservice een update uitvoeren door middel van het opgeven van een URL en Methode. Hierbij is het belangrijk dat de oplossing herbruikbaar is voor ander webservices en methodes.

WSDL:

Methode:

Ik zou ook geen gear voor een Flashfire wizard augmenten. Zelfs zonder augmented gear loop je binnen 5min door TX heen. Overigens is 60+ goed te doen hoor, met mijn Flashfire heb ik 62 gehaald dacht ik. Alleen het hele idee van de build dat je snel kan farmen doe je wel teniet dan.

Overigens heb je niet perse een goldwrap nodig, in Grifts dropt zelfs helemaal geen gold, je kan beter de chest gebruiken waar je 50% dmg reduc krijgt als je resource boven de 90% is. Op TX farm ik zelfs gewoon met bijv. Broken Crown voor extra gems.

Vraag voor de Grift pushende(rond de grift 70) DMO wizzard onder ons. Hoe zorg je dat je genoeg damage blijft doen? Qua survivability merk ik dat in een lvl 70Grift het nog wel net te doen is, maar qua dmg begint het toch best wel tegen te vallen. Ik zie sommige wizards ook gear rerollen naar +area damage. Is dat iets waar ik op moet gaan focusen? Overigens vind ik vooral de gevechten tegen de rift boss erg lang duren, ook al kan ik de meeste gewoon face tanken. Dus denk dat Area damage niet heel veel gaat helpen dan.

Overigens als je mijn DMO wizard gear zie, zal je wel denken, aparte combinatie van Belt en Boots. Ik gebruik de RoRG i.c.m. Blackthorn bonus voor survivability en dat beetje extra elite dmg. Ik heb echter ook volledig 6/6 DMO en bijv. Ancient String of Ears of Witching Hour. Ik vraag me alleen af of CoE echt zoveel zal helpen om de bonussen van Blackthorn ervoor op te geven.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiro op 25-02-2016 08:50 ]

Juniper RWD

• Vulchare
Sabrac schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:37:
[...]

Je kan het altijd in de Tweakers community proberen (Shift + O ingame, eerste resultaat als je zoekt op 'Tweakers' in English (British).
Een officer zal je moeten accepteren, waarna je toegang krijgt tot de chat.
Zijn vast wel mensen te vinden die dan 70+ met je willen doen (afhankelijk van het moment van de dag).
Thx!
Bokkie schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:31:
Mja ik speel niet zozeer om grifts te pushen dus augmenten is meer omdat het kan :P

flash fire speedrun ik 60 daarboven moet ik al fishen, dus 60+ pak ik dmo wiz

max gems de ik kan maken zullen 60/ 65 zijn
Welke build gebruik je voor je dmo wiz?
Shiro schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:49:
Vraag voor de Grift pushende(rond de grift 70) DMO wizzard onder ons. Hoe zorg je dat je genoeg damage blijft doen? Qua survivability merk ik dat in een lvl 70Grift het nog wel net te doen is, maar qua dmg begint het toch best wel tegen te vallen. Ik zie sommige wizards ook gear rerollen naar +area damage. Is dat iets waar ik op moet gaan focusen? Overigens vind ik vooral de gevechten tegen de rift boss erg lang duren, ook al kan ik de meeste gewoon face tanken. Dus denk dat Area damage niet heel veel gaat helpen dan.

Overigens als je mijn DMO wizard gear zie, zal je wel denken, aparte combinatie van Belt en Boots. Ik gebruik de RoRG i.c.m. Blackthorn bonus voor survivability en dat beetje extra elite dmg. Ik heb echter ook volledig 6/6 DMO en bijv. Ancient String of Ears of Witching Hour. Ik vraag me alleen af of CoE echt zoveel zal helpen om de bonussen van Blackthorn ervoor op te geven.
Area damage is ontzettend sterk voor de DMO melee wiz, omdat je altijd grote groepen om je heen wilt hebben, AD wordt sterker per monster in de buurt. Daarnaast moet je niet vergeten dat hoe te sneller je trash killed, hoe te meer tijd je over hebt voor de guardian ;)

Maar, als een guardian lang duurt, gebruik je dan wel Bane of the stricken? Gezien je hoge attack speed gaat de damage die je hiervan krijgt ontzettend hard, na een seconde of 10 doet dit al meer damage dan Powerful bijvoorbeeld.

Met stricken zouden de meeste guardian gevechten echt hooguit een minuut of 2 moeten duren.

[EDIT]
Daarnaast, de blackthorne bonus is erg zwak, 10 % elite damage tegenover 200 % meer damage doen tijdens arcane rotation, wat gelijk staat aan 50 % dmg increase gemiddeld? Niet echt een competitie.

De toughness van een String of ears is daarentegen ook meer dan de blackthorn je geeft, en als toughness geen probleem is dan is er niets beters dan een Shame of Delsere, 50 % attack speed increase en de belt geeft je ook nog ontzettend veel toughness (vergeleken met een witching hour).

Daarnaast wil je ipv de Furnace een Orb of Infinite depth gebruiken (of je triumverate in de cube voor de 200 % ipv 160% en dan de orb zelf gebruiken, ook dit geeft je meer toughness en damage.

De orb geeft je nog eens 20 % extra damage en 60 % damage reductie.

[ Voor 19% gewijzigd door Sabrac op 25-02-2016 09:05 ]

• Shiro

Shiro

Serenity

Ik mis toch echt een soort van DPS meter als wat men in WoW hebben. Dan kan je in iedergeval fatsoenlijke analyse doen hoe je damage is opgebouwd.

Maar ik zal Bane of the Stricken uitproberen. En mja, misschien CoE idd even proberen. Weet niet eens waarom ik dat weg heb gedaan. Hé, moet mijn FlashFire wizard het weer ontgelden, ze wordt telkens gestript van gear om Grifts te pushen op mijn DMO wizard :D

En wat betreft Orb of infinite depth, ik moet daar nog ff naar kijken. Ik had eerst dat i.p.v. de Furnace, maar aangezien Force Weapon i.c.m. met Furnace als alternatief werd genoemd in Quin guide, heb ik dat maar genomen. Vind het prettiger omdat het me minder resource en clicks kost. Vervelend om continue EB te casten met de num lock truck werkt het ook niet goed als je met je muis blijft aanvallen. Ook tot dusver geen goeie Orb of Infinite depth gevonden nog tot dusver... wel stuk of 5 voorbij zien komen, maar het zit nog niet mee.

Maar opzicht, goeie ideeën qua aanpassingen. Ik zal vanavond ff mee spelen.

[ Voor 46% gewijzigd door Shiro op 25-02-2016 09:17 ]

Juniper RWD

• _Peter2_
Shiro schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:11:
Ik mis toch echt een soort van DPS meter als wat men in WoW hebben. Dan kan je in iedergeval fatsoenlijke analyse doen hoe je damage is opgebouwd.

Maar ik zal Bane of the Stricken uitproberen. En mja, misschien CoE idd even proberen. Weet niet eens waarom ik dat weg heb gedaan. Hé, moet mijn FlashFire wizard het weer ontgelden, ze wordt telkens gestript van gear om Grifts te pushen op mijn DMO wizard :D
Als je COE gebruikt ga je of je Halo of je RoRG missen. Of je kunt Endless Walk niet meer gebruiken....keuzes...

Ik denk dat je dan beter Halo + CoE (in cube) kunt doen en je Blackthorn uit je build weghalen.

• badabingbadaboo
Thalaron schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 17:51:
[...]

Ik denk dat element altijd beter is... Hoe hoger je paragon level en hoe beter je items/gems/augments...

even als voorbeeld:

15.000 main stat + 1000 van je neck... of
15.000 main stat + 20% element.

20% is indien je op andere items ook nog element hebt wellicht minder dan 20%... maar: 1000 dex is in dit voorbeeld ong. 6.66% dmg. Gezien mainstat alsmaar hoger zal worden en elemental een max heeft..
Ok thanks voor de uitleg. Ik ga dus zeker kijken of ik een Amu met Elemental dmg kan fixen ipv dex dan.

Zat zelf de leaderboards te kijken gisteren en zag trouwens dat de top dit ook gedaan had :)

Barthelomeus#2737

• Shiro

Shiro

Serenity

_Peter2_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:16:
[...]

Als je COE gebruikt ga je of je Halo of je RoRG missen. Of je kunt Endless Walk niet meer gebruiken....keuzes...

Ik denk dat je dan beter Halo + CoE (in cube) kunt doen en je Blackthorn uit je build weghalen.
Uiteraard zal RRoG en Blackthorn eruit gaan. Dan zal ik Compass Rose en Halo gebruiken i.c.m. CoE in de cube. qua belt heb ik dan vrijheid tussen de attack speed boosting ding, of Witching Hour/String of ears.

[ Voor 44% gewijzigd door Shiro op 25-02-2016 09:19 ]

Juniper RWD

• 4th

4th

Shiro schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:19:
[...]

Uiteraard zal RRoG en Blackthorn eruit gaan. Dan zal ik Compass Rose en Halo gebruiken i.c.m. CoE in de cube. qua belt heb ik dan vrijheid tussen de attack speed boosting ding, of Witching Hour/String of ears.
Je houdt je Aquila bonus beter op met een shame of delsere, scheelt je weer een passive in arcane power regen.

http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/31509235

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vulchare schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:50:
[...]

Welke build gebruik je voor je dmo wiz?
http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/74480142

mijn DMO wiz, goed genoeg voor 65/70

Flash wiz run ik goldwrap in TX normals om ook gold te pakken voor empowered rifts
in grifts voor gem levellen run ik de setup zoals je hem nu op Yuuko ziet.

Ik run eigenlijk meestal 55 voor bloodshards en snelheid, voornaamste doel is nu eigenlijk gear finetunnen voor chars, net wat betere stats etc

• Vulchare
Bokkie schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:25:
[...]

http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/74480142

mijn DMO wiz, goed genoeg voor 65/70

Flash wiz run ik goldwrap in TX normals om ook gold te pakken voor empowered rifts
in grifts voor gem levellen run ik de setup zoals je hem nu op Yuuko ziet.

Ik run eigenlijk meestal 55 voor bloodshards en snelheid, voornaamste doel is nu eigenlijk gear finetunnen voor chars, net wat betere stats etc
En hoe lang doe je ongeveer over speedruns? Ik wil eigenlijk ook een soortgelijke build proberen, want met DMO ben ik veel te afhankelijk van slow time =/

Verwijderd

Shiro schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:11:
Ik hoop dat ze dat soort ongein nooit toelaten in d3.. het zegt namelijk echt helemaal niets.
Deze dude bijvoorbeeld haalt in veel t10 rifts/bounties een sheet dps van wel 12 mln. greater rifts boven de 55 zijn echter niet aan te raden
http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/38821790

Terwijl deze nauwelijks boven de 300k sheet dps komt, maar waar ik wel 83 gr solo mee heb gehaald
http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/47381900

Wat ik een veel betere toevoeging zou vinden om dps/build te testen is die oude realm of trials iets ombouwen zodat daar dan elite packs/trash mobs in waves kunnen spawnen.. dan kan je echt je character build testen.

Nu is vaak de enige optie om echt te testen vrijwel alle gear afdoen en dan testen in lage setting zodat je precies kan zien wat het item/skill doet of juist een wat hogere GR.. T1-10 testen heeft vaak totaal geen zin omdat met echte dps setup je hier alles one shot :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vulchare schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:33:
[...]

En hoe lang doe je ongeveer over speedruns? Ik wil eigenlijk ook een soortgelijke build proberen, want met DMO ben ik veel te afhankelijk van slow time =/
Ik run TX/Grift55 in gemiddeld 3 minuten met mijn flashwiz
Je bent alleen afhankelijk van een WOH en in geom

Alternatief is de AW/SB build van mouzetec, ook erg snel, soms zelfs sneller heb ik het idee, maar ik ben nogal fan van EB dus ik blijf bij flashwiz

• badabingbadaboo
Gisteren wat lopen spelen met mijn Gems en boog, krijg ik een 67 grift die je gewoon wilt hebben voor een push. Perfecte density en alle paden liepen naar rechts schuin omhoog waardoor mijn follower en pets alle ranged attacks op. Grift 67 gecleared in 10.07 :D

Ik heb ook gelijk maar mijn Stricken gebruikt om mijn item te augmenten. Ik vind de stricken zelf nutteloos worden, had hem lvl 60 maar verlies te veel tijd op trash. Stricken omgezet naar Taeguk en wereld van verschil ;).

[ Voor 30% gewijzigd door badabingbadaboo op 25-02-2016 09:49 ]

Barthelomeus#2737

• _Peter2_
Wat is het voordeel van In-Geom t.o.v. een Aether Walker? Met In-Geom ben je afhankelijk van Elites om continu te kunnen teleporten.

• Shiro

Shiro

Serenity

_Peter2_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:52:
Wat is het voordeel van In-Geom t.o.v. een Aether Walker? Met In-Geom ben je afhankelijk van Elites om continu te kunnen teleporten.
Als FlashFire Wizard wil je In-Geom proc zodat je continue Diamond Skin kan spammen, hierdoor krijg je survivability + cooldown reduction, zodat je ook je EB kan spammen samen met Frost Nova.

Dus het is niet alleen de teleport waar je In-Geom voor gebruikt als Flash Fire wizzard. Vandaar, dat zodra je een In-Geom proc hebt, je nauwlijks nog dood gaat aan elites, omdat je continue je Diamond Skin op hebt.

Juniper RWD

• _Peter2_
Shiro schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:00:
[...]

Als FlashFire Wizard wil je In-Geom proc zodat je continue Diamond Skin kan spammen, hierdoor krijg je survivability + cooldown reduction, zodat je ook je EB kan spammen samen met Frost Nova.

Dus het is niet alleen de teleport waar je In-Geom voor gebruikt als Flash Fire wizzard. Vandaar, dat zodra je een In-Geom proc hebt, je nauwlijks nog dood gaat aan elites, omdat je continue je Diamond Skin op hebt.
Ah juist, wellicht dat ik de skills op mijn TX farm wizard nog wat moet aanpassen.
In mijn build gebruik ik nu nog sage set om extra DB te farmen.

Wellicht dat ik Magic Weapon kan swappen voor diamond skin en Blizard voor Frost Nova (Frozen Mist)

• Thalaron
  • Nu online
badabingbadaboo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:44:
Gisteren wat lopen spelen met mijn Gems en boog, krijg ik een 67 grift die je gewoon wilt hebben voor een push. Perfecte density en alle paden liepen naar rechts schuin omhoog waardoor mijn follower en pets alle ranged attacks op. Grift 67 gecleared in 10.07 :D

Ik heb ook gelijk maar mijn Stricken gebruikt om mijn item te augmenten. Ik vind de stricken zelf nutteloos worden, had hem lvl 60 maar verlies te veel tijd op trash. Stricken omgezet naar Taeguk en wereld van verschil ;).
Indien je je Yangs nog niet hebt gererolled (niet zichtbaar op je Battle.net) zou je die nog Discipline kunnen geven i.p.v. Life after kill.

Mijn ervaring met UE is dat Bane of the Stricken, Solo in elk geval, inderdaad niet zinvol is.
Ik haal Grift 70 in ong. 7/8 minuten en doe dat met BotT/Zei's/Teaguk.

Teaguk geeft naast dammage ook nog toughness wat erg wenselijk is :)
Daarnaast is Stricken enkel op 1 mob effectief waar Teaguk dat op alles en iedereen is.

Denk dat BotS pas zinvol zal zijn wanneer je in groepen zit en/of geregeld doodgaat gezien stacks moeten opbouwen natuurlijk niet effectief zal zijn. Heb Stricken ook een keer getest i.p.v. Zei's omdat je in Grifts nogal eens weinig afstand hebt... maar ook daar wint Stricken het niet mee in mijn ervaring.

• Neles7
BotS zal het pas winnen op het level grifts waar je met UE toch niet komt denk ik. Maw gewoon BotT/Zei/Taeguk houden :)

• Thalaron
  • Nu online
Was Neles zegt inderdaad.
Al ga ik binnenkort over naar M6 @ Grifts.

Moet eerst nog genoeg gems upgraden voor Augments want zoals mijn M6 nu is komt ik nog niet op het niveau waar ik mijn UE achter zou gaan laten.

En wanneer ik daar mee vast ga lopen denk ik dat ik Nats met FoK wellicht nog een poging zal geven. LoN Strafe lijkt me niet echt leuk om te spelen maar die staat ook zo goed als klaar...

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-11 12:25
Ik zit al een tijdje te lurken maar wil toch graag eens om adveis vragen. Ik speel samen met een maatje van me casual D3 een of 2 avonden in de week. We hebben de seasonal gehaald op de portrait frame achievement na. Mijn non seasonal WD speel ik al sind het begin. Ik lees heel veel over Hellfire set builds maar mijn oude Zuni gear en items zijn qua rolls zo prettig dat ik deze tot op heden heb gehouden.
Qua damage haal ik GR 60 prima, maar begint mijn WD per hit om te vallen.

http://eu.battle.net/d3/e...calise-2288/hero/37631674

Tips en truucs van ervaren speles zijn meer dan welkom. Ik ben al weken mijn mats stuk aan het gooien om een Furnace te bemachtigen om te cuben maar tot op heden zonder geluk :(

• badabingbadaboo
Thalaron schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:49:
Was Neles zegt inderdaad.
Al ga ik binnenkort over naar M6 @ Grifts.

Moet eerst nog genoeg gems upgraden voor Augments want zoals mijn M6 nu is komt ik nog niet op het niveau waar ik mijn UE achter zou gaan laten.

En wanneer ik daar mee vast ga lopen denk ik dat ik Nats met FoK wellicht nog een poging zal geven. LoN Strafe lijkt me niet echt leuk om te spelen maar die staat ook zo goed als klaar...
Yes zit er ook al over na te denken. M6, maar heb helaas geen ancient Manticore. Al denk ik wel dat de build op zich minder afhankelijk is van exact goed gerollde items zoals die yangs. (Had mijn Yangs voordat ik uberhaubt UE set had of iets had gelezen erover, dus had de dmg gerolled voor hogere base dmg ..).

Nats zat ik ook al over na te denken, ik denk in ieder geval wel dat ik gauw een switch ga maken om het interessant te houden. Net wel mijn UE shouldertje augmented, gewoon omdat het kon :P.

Hier nog even een overzichtje van een simulatie met en zonder BotS op een 66 RG (alleen de RG dus):
Zonder:
Type # Attacks Per Attack Total DPS % of Total
Cold 83 560,359,807 46,509,863,961 372,078,912 2.56%
Fire 186 8,643,691,980 1,607,726,708,273 12,861,813,666 88.65%
Physical 362 440,126,145 159,325,664,624 1,274,605,317 8.79%

Met:
Type # Attacks Per Attack Total DPS % of Total
Cold 47 1,615,880,607 75,946,388,514 1,066,812,593 2.68%
Fire 107 23,587,049,361 2,523,814,281,664 35,451,808,985 89.09%
Physical 216 1,079,810,634 233,239,097,033 3,276,290,168 8.23%

Wat ik vooral terug zie is de dmg aan het einde van het gevecht. 30bil hits.
71.19 Player Multishot Arsenal Fire -14.5 21.5 86.0 18,239,696,413 2,147,483,647 1.4% Primary BotS(154)
71.19 Player Multishot Arsenal Fire 21.5 86.0 30,399,494,021 2,147,483,647 0.3% Primary Rockets
71.19 Player Multishot Arsenal Fire -14.5 21.5 86.0 18,239,696,413 0.0% Primary BotS(154) DML

154 stacks is niet mis, het tijdsverschil in de RG is rond de 1min. maarja als je daarvoor al 10 minuten lang trash aan het neerknallen bent is de keuze vrij simpel.

Barthelomeus#2737

• badabingbadaboo
Vocalise schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:02:
Ik zit al een tijdje te lurken maar wil toch graag eens om adveis vragen. Ik speel samen met een maatje van me casual D3 een of 2 avonden in de week. We hebben de seasonal gehaald op de portrait frame achievement na. Mijn non seasonal WD speel ik al sind het begin. Ik lees heel veel over Hellfire set builds maar mijn oude Zuni gear en items zijn qua rolls zo prettig dat ik deze tot op heden heb gehouden.
Qua damage haal ik GR 60 prima, maar begint mijn WD per hit om te vallen.

http://eu.battle.net/d3/e...calise-2288/hero/37631674

Tips en truucs van ervaren speles zijn meer dan welkom. Ik ben al weken mijn mats stuk aan het gooien om een Furnace te bemachtigen om te cuben maar tot op heden zonder geluk :(
Ik denk dat Zuni niet die potentie heeft, al speel ik sinds dit seizoen geen WD meer. Ik vind het al knap dat je 60 gehaald hebt :).

Mijn inziens is dat S5 vooral om damage reduction draait. Dus bv Jade set met de bracers waardoor je dmg reduction krijgt per Soul Harvest stack (plus nieuwe wapen waardoor je 10 stacks kan krijgen = toughness :)).
Firebats build heeft ook dmg reduction bv

Barthelomeus#2737

• Vocalise
Ik was er al een beetje bang voor...
Jammer moet ik toch naar de standaard guides en de optimale builds als ik verder wil komen.

Helltooth en Gargs gaan wel hard maar is zo saaaaaaaaaai.

• Apsie
Vocalise schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:59:
Ik was er al een beetje bang voor...
Jammer moet ik toch naar de standaard guides en de optimale builds als ik verder wil komen.

Helltooth en Gargs gaan wel hard maar is zo saaaaaaaaaai.
Geloof mij: op 75 is het niet saai meer hoor, vechten voor je leven en zorgen dat al je buffs aan staan is een (leuk) tijdverdrijf op zich _/-\o_
badabingbadaboo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:56:
[...]

Ik denk dat Zuni niet die potentie heeft, al speel ik sinds dit seizoen geen WD meer. Ik vind het al knap dat je 60 gehaald hebt :).
Helltooth = + 900 % en Zuni 800%, veel verschil zit er dus niet in als je min of meer op Gargs speelt :9~

[ Voor 29% gewijzigd door Apsie op 25-02-2016 14:22 ]

Apsie's profiel

• Vocalise
Apsie schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:07:
[...]

Geloof mij: op 75 is het niet saai meer hoor, vechten voor je leven en zorgen dat al je buffs aan staan is een (leuk) tijdverdrijf op zich _/-\o_
Ik ga deze week zoeken naar de laatste items voor mijn Cube en betere rolls op mijn Helltooth en legendary's. Zuur want de rolls op mijn weapon waren lekker en die ga ik niet snel evenaren :(

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:43
Net met me LON WOL monk grift 68 gehaald. Zit er wel aan te denken om de BOTS te ruilen voor een andere gem. Weet nog niet wat. Zei's en bott doen t goed, maar die BOTS gaat me te langzaam. Voor 70 ga ik wel wat beters nodig hebben dan ik nu heb. Heb de grift wel binne 13 minuten gehaald, maar wel een aantal procs etc.:S

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• schaapiej
lj_tree schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:00:
Net met me LON WOL monk grift 68 gehaald. Zit er wel aan te denken om de BOTS te ruilen voor een andere gem. Weet nog niet wat. Zei's en bott doen t goed, maar die BOTS gaat me te langzaam. Voor 70 ga ik wel wat beters nodig hebben dan ik nu heb. Heb de grift wel binne 13 minuten gehaald, maar wel een aantal procs etc.:S
Mocht je de gear hebben dan zou je de SWK WoL kunnen proberen.
Eventueel die van mij als voorbeeld; Monkey

Viel mij op dat er weinig nuttigs van op bijvoorbeeld Diablofans staat over de SWK WoL build.
Die van mij maar als voorbeeld erop gezet! :p alleen nog effe wat meer info bij zetten dit weekend...

<GoT>NightStalker

• Neles7
vanavond mijn herziende support dh build getest, toughness is met 2b-4b prima. En ik heb wat ruimte voor meer dps te geven aan party. Helaas 82 in 15.04 als laatste run (LoN Crus, Helltooth WD, Zdps Barb, Supp DH). Van het weekend maar eens testen hoe ver ik kan komen met verschillende groepen :)

Apsie schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:07:
[...]

Helltooth = + 900 % en Zuni 800%, veel verschil zit er dus niet in als je min of meer op Gargs speelt :9~
Zuni met alleen fetishes kom je niet heel ver mee (dan is 60 solo inderdaad een knappe prestatie). Zuni met Gargs is destructief, want je haalt gewoon niet het maximale uit je Gargs, doordat je fetishes continu in de weg lopen.

Helltooth was voor mij de stap voorwaarts. M'n solo record is nu 68, maar heb al een tijdje niet meer gepushed. Ben nu voornamelijk TX/GR55 aan het speedfarmen voor upgrades (paar minuten per run) met Manajuma's en Nemesis.

Mijn gear tot nu toe:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aeden-2268/hero/2016952

Ben zelf ook pas net weer aan het spelen. Was gestopt toen ze met seasons begonnen. Speel nog steeds non-season.
Vocalise schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:08:
[...]

Ik ga deze week zoeken naar de laatste items voor mijn Cube en betere rolls op mijn Helltooth en legendary's. Zuur want de rolls op mijn weapon waren lekker en die ga ik niet snel evenaren :(
Zelfs met crappy Helltooth gear doe je TX rifts in 3 minuutjes ofzo met Manajuma's en Nemesis bracers. Gear verzamelen gaat behoorlijk snel dan. Gewoon racen van elite naar elite (of shrine). Zelfs 50-55 GR's kun je makkelijk speeden op die manier.

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2016 07:51 ]

• Apsie
Bosmonster schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:42:
[...]

Helltooth was voor mij de stap voorwaarts. M'n solo record is nu 68, maar heb al een tijdje niet meer gepushed. Ben nu voornamelijk TX/GR55 aan het speedfarmen voor upgrades (paar minuten per run) met Manajuma's en Nemesis.

Mijn gear tot nu toe:

Ben zelf ook pas net weer aan het spelen. Was gestopt toen ze met seasons begonnen. Speel nog steeds non-season.

[...]
Je zou kunnen proberen wat meer te focussen op Area Damage, werkt verschrikkelijk goed i.c.m. Gargs.
Speedruns zijn leuk maar een beetje spanning erin mag wel :9~ met jouw gear moet 70+ dan redelijk gaan.

Apsie's profiel

Apsie schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:12:
[...]

Je zou kunnen proberen wat meer te focussen op Area Damage, werkt verschrikkelijk goed i.c.m. Gargs.
Speedruns zijn leuk maar een beetje spanning erin mag wel :9~ met jouw gear moet 70+ dan redelijk gaan.
Heb Garg damage op shoulders en chest, Area damage op gauntlets en mojo. Kan nog een betere harvester scoren met Area damage ipv Vit volgens mij, maar ik begin wel erg veel vit op te geven voor andere stats.

70 moet ook wel lukken denk ik. Zal de volgende keer weer eens wat pushen. Kunnen mn gems ook weer paar leveltjes hoger.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2016 09:03 ]

• Apsie
Ik had 119% AD totaal op m'n Helltooth en had het gevoel dat de rek er een beetje uit was, ben nu aan 't pushen met LoN, daar zit ik nu op 128% en 76's zijn nu goed te doen, op naar de 80 :9

Apsie's profiel

• badabingbadaboo
Neles7 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:41:
vanavond mijn herziende support dh build getest, toughness is met 2b-4b prima. En ik heb wat ruimte voor meer dps te geven aan party. Helaas 82 in 15.04 als laatste run (LoN Crus, Helltooth WD, Zdps Barb, Supp DH). Van het weekend maar eens testen hoe ver ik kan komen met verschillende groepen :)
Ik houd me aanbevolen :P

Barthelomeus#2737

• Vocalise
Bosmonster schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:42:
[...]

Zuni met alleen fetishes kom je niet heel ver mee (dan is 60 solo inderdaad een knappe prestatie). Zuni met Gargs is destructief, want je haalt gewoon niet het maximale uit je Gargs, doordat je fetishes continu in de weg lopen.

Mijn gear tot nu toe:

[...]

Zelfs met crappy Helltooth gear doe je TX rifts in 3 minuutjes ofzo met Manajuma's en Nemesis bracers. Gear verzamelen gaat behoorlijk snel dan. Gewoon racen van elite naar elite (of shrine). Zelfs 50-55 GR's kun je makkelijk speeden op die manier.
Gisteren de Helltooth gear afgestoft en equipped. De Helltooth rolls zelf zijn prima maar mijn harvest weapon en bracers zijn te slecht. Daarnaast is mijn offhand ook bar slecht ivm de Zuni set.

Wel heb ik mijn pet damage gem verwijderd en daarin Taeguk ( sorry als het verkeerd is gespeld) de 30 stack dps+armor increase gem gepakt. Dat scheelt erg veel. Rift 62 ging prima met tijd over. Ik zal vanavond jullie gear en builds eens bekijken en schaamteloos kopiëren voor de test :)

• Apsie
Vocalise schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:42:
[...]

Gisteren de Helltooth gear afgestoft en equipped. De Helltooth rolls zelf zijn prima maar mijn harvest weapon en bracers zijn te slecht. Daarnaast is mijn offhand ook bar slecht ivm de Zuni set.

Wel heb ik mijn pet damage gem verwijderd en daarin Taeguk ( sorry als het verkeerd is gespeld) de 30 stack dps+armor increase gem gepakt. Dat scheelt erg veel. Rift 62 ging prima met tijd over. Ik zal vanavond jullie gear en builds eens bekijken en schaamteloos kopiëren voor de test :)
Pet damage gem is prima? Het is zo lastig de Teaguk op stacks te houden..... Ik kan me er iets bij voorstellen als je armor wat laag is. :>

Apsie's profiel

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-11 07:16
Gisteravond samen met 4th Sabrac en tweaks ons 4 man record verbeterd.
We zijn begonnen op 85 en door gegaan tot en met 89 die 89 hebben we tot 2x toe niet gehaald we hadden echt slechte riften. Maar 90 zit er echt wel in met een mooie rift.
Hier onder onze 88 run en de 89 run waar we 6 sec miste

• Vocalise
Apsie schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:48:
[...]

Pet damage gem is prima? Het is zo lastig de Teaguk op stacks te houden..... Ik kan me er iets bij voorstellen als je armor wat laag is. :>
Nou dat valt alles mee, ik heb natuurlijk nog de Zuni set equipped met de Compass set op nek en ring. Ik loop dus rond met 3 garg's, 4 Zombiedogs en 23 fetishes die keurig het gros van de dps opzuigen en afflictions opzuigen/blokken. Ik heb Frozen Piranja's voor de grote trashpacks en spam Haunt/Frozen. hiermee hit ik alles onherroepelijk met manaspenders ( Zuni set) en is alles perma slowed ( gem dps).

Omdat ik vrolijk (voor het grootste deel) van een afstandje haunt spam is mijn stack binnen no time op 30 en ik merk inderdaad dat dit samen met de andere damage preventing gem mijn kansen aanzienlijk vergroot tegen taaie elite packs en riftbosses.

Verwijderd

Ik zou je vooral gewoon richten op wat je leuk vindt spelen :) Als je geen haast of drang hebt om de beste WD van de wereld te worden... Nu kun je gewoon leuk spelen en na verloop van tijd word je er wel steeds slimmer mee, vind je upgrades en ga je ook vanzelf hogere grifts halen :)

Zelf nu met mn DH overgestapt naar M6, physical chakram build :) Heb meteen grift 70 gecleared , echt heel lachen build om mee te spelen! Moet alleen nog een mooie oculus ring vinden. Ik sta veel stil (bonussen van EW set en caltrops 10%CHC) als ik die ook nog eens met +85% dmg van de oculus ring kan combineren kan ik denk ik nog wel 2 a 3 levels hoger halen :)
Hoewel ik nu wel met Unity speel, en merk in group play dat ik opeens heel erg squishy word zonder die ring bonus. Ik zou ook voor een goede CoE kunnen gaan met dan Oculus in de cube. Het mooie van Unity is dat ie ook +15% elite dmg geeft :)
F&R is dus uberhaupt geen optie omdat ik zonder generator speel :P

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:27
Temp2264 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:52:
Gisteravond samen met 4th Sabrac en tweaks ons 4 man record verbeterd.
We zijn begonnen op 85 en door gegaan tot en met 89 die 89 hebben we tot 2x toe niet gehaald we hadden echt slechte riften. Maar 90 zit er echt wel in met een mooie rift.
Hier onder onze 88 run en de 89 run waar we 6 sec miste
Jullie kunnen makkelijk hoger! Fourth, weet je hoe je twisters moet stacken? Als je dat onder controle krijgt is het zaak dat je in de buurt van een pack een mooie Twister stack opbouwt en daarna WD en barb om alles te pullen in 1 a 2 screens away. Probeer vervolgens de boss in een kleine ruimte te leiden en daarin ook weer een stack proberen te krijgen! Weet zeker dat 96 voor jullie mogelijk is!

Signature

• 4th

4th

mouzetc schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:21:
[...]

Jullie kunnen makkelijk hoger! Fourth, weet je hoe je twisters moet stacken? Als je dat onder controle krijgt is het zaak dat je in de buurt van een pack een mooie Twister stack opbouwt en daarna WD en barb om alles te pullen in 1 a 2 screens away. Probeer vervolgens de boss in een kleine ruimte te leiden en daarin ook weer een stack proberen te krijgen! Weet zeker dat 96 voor jullie mogelijk is!
Ja weet ik, alleen kan niet in elke hoek, alleen op uitstekende punten.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:27
4th schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:23:
[...]

Ja weet ik, alleen lukt niet in elke hoek, alleen op uitstekende punten.
Er zijn wel wat guides te vinden die het vrij makkelijk uitleggen. Desnoods loop je 1 kamer verder om daar een stack te maken, scheelt enorm veel in dmg en uiteindelijk met wat teamplay denk ik dat zo'n 88 4a5 min sneller kan. Jammer dat niemand in SG meer non-season meer speelde, anders had ik graag meegedaan :'(

Signature

• 4th

4th

mouzetc schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:26:
[...]

Er zijn wel wat guides te vinden die het vrij makkelijk uitleggen. Desnoods loop je 1 kamer verder om daar een stack te maken, scheelt enorm veel in dmg en uiteindelijk met wat teamplay denk ik dat zo'n 88 4a5 min sneller kan. Jammer dat niemand in SG meer non-season meer speelde, anders had ik graag meegedaan :'(
Dan moet de rest de mobs erbij pullen (door een deur), helaas is dat ook nog een proces. Moet soms namelijk omdat ze niet meer te pullen zijn midden in de open ruimte twisters gaan spammen :P

Ook een nadeel, zodra een monster te groot is en voor je spot staat of voor je target (muispositie) hangt dan target je automatisch dit monster en kan je de twisters niet meer op dezelfde plek vast laten hangen op het uitsteeksel.
We doen de runs ongeveer 1x per week voor een 2u dus het oefenen is beetje beperkt.

[ Voor 19% gewijzigd door 4th op 26-02-2016 11:38 ]

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Iemand nog tips voor mijn WD?
Gems / rerols ?

Wordt wel af en toe geoneshot in Gr67+ met volle 10 stacks van de bracers en wapen.

Verwijderd

brainshead schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:37:
Iemand nog tips voor mijn WD?
Gems / rerols ?

Wordt wel af en toe geoneshot in Gr67+ met volle 10 stacks van de bracers en wapen.
Bracer --> cold dmg rollen en zou zelf geen jungle fortitude als passive nemen, maar gruesome feast/spirit vessel. verder heb je tall mans finger en dan leeching beast. Dit zou ik nooit nemen met deze ring. Als je tmf kiest, neem dan die poison dog voor single target of die burning dog voor aoe. Leeching beast geeft hele goede hp regen, maar je hoeft dan echt geen tmf te gebruiken.. zou dit item vervangen voor CoE in deze setup. Endless walk set is trouwens ook nog een goede optie.

Het is idd een wat squishy setup, maar je kan prima van een afstandje/buiten line of sight blijven en dan zit je meestal wel goed (alleen bij perdition als boss ben je echt de sjaak omdat hier line of sight niet meer werkt)
Apsie schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:48:
[...]

Ik had met mijn build teaguk ook getest op 80 en kon echt debiel hoge sheet dps halen.
http://eu.battle.net/d3/e...ertoNLD-2137/hero/8772890

Blizz heeft helaas die thoughness van de gargs niet goed gedaan. Zelfs op t10 kunnen ze ge-one shot worden door bepaalde traps en op 80 met 104 teaguk stacks was ik ze toch heel vaak kwijt. Erg jammer want bovenstaande build kan hoog komen, maar je hebt echt best goede density nodig en specifieke monsters. Enforcer gem is daarom bijna een must geworden tenzij je firebats neemt.

Met LoN firebats heb je iets minder last dat je gargs steeds doodgaan op 80+ omdat deze build standaard een hogere thoughness heeft en dit je gargs een beetje sterker maakt. Die honden gaan nauwelijks dood en hopelijk fixen ze die gargs komende patch ook (waren talloze ptr forum post over trouwens, maar blizz heeft geen enkele suggestie aangepakt)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2016 14:39 ]

• Vocalise
LoN Firebats...
Die zoeken we vanavond op en gaan we eens proberen.
Ik vermaak me prima met een DH maatje van me en we boeken nog steeds vooruitgang.
Ik merk alleen dat het nu bijna stopt qua increase terwijl de WD reddits van deze wereld 70 tot 80 solo als easy bestempelen.
Dat trek ik slecht en wil ik dan ook kunnen :D

Verwijderd

LoN builds heb je niet in een dag gespaard, daarvoor heb je alle benodigde items nodig in Ancient vorm, wat dus wel even duurt voordat je dat allemaal bij elkaar hebt gesprokkeld :P

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:30

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb, na een maandje niet gespeeld te hebben, mijn Witch Doctor (lvl70, Paragon 127) eens uit de kast gehaald.
Gisteren zonder al te veel problemen op Torment V een greater rift22 gecleared met 2:36 over op de klok.
Het moet een pet build gaan worden en ik zie hier en daar de Zunimassa set en de Helltooth set voorbij komen.
Op youtube zie ik dat je die Zunimassa set ergens in ActIII tijdens een bounty kunt krijgen in een dungeon.
Nu heb ik al >500 bounties gedaan maar ik ben deze set-dungeon nooit tegengekomen.
Moet ik iets speciaals doen om die dungeon te vinden of zo?

Mijn build rammelt nu nog aan alle kanten (ook qua skills), die moet nog even goed gefinetuned worden.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Vocalise
dvdkiwi schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:45:
Ik heb, na een maandje niet gespeeld te hebben, mijn Witch Doctor (lvl70, Paragon 127) eens uit de kast gehaald.
Gisteren zonder al te veel problemen op Torment V een greater rift22 gecleared met 2:36 over op de klok.
Het moet een pet build gaan worden en ik zie hier en daar de Zunimassa set en de Helltooth set voorbij komen.
Op youtube zie ik dat je die Zunimassa set ergens in ActIII tijdens een bounty kunt krijgen in een dungeon.
Nu heb ik al >500 bounties gedaan maar ik ben deze set-dungeon nooit tegengekomen.
Moet ik iets speciaals doen om die dungeon te vinden of zo?

Mijn build rammelt nu nog aan alle kanten (ook qua skills), die moet nog even goed gefinetuned worden.
Als je de volledige set aantrekt, dus ook echt 6 pieces equipped gaat de set dungeon open. Let wel op dat je even de offhand fixed die de cd van je grasp of the dead verwijderd. Deze heb je absolutu nodig om de dungeon te halen. Verder is hij niet al te taai.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Oke, nu snap ik er niks meer van... ik dacht dat je in die dungeon de set juist kon vinden.
Zijn de Zunimassa set pieces gewoon random drops in greater rifts dan?
Als ik de set al aan moet hebben als ik de dungeon in ga, wat is er dan te vinden in de dungeon?

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 26-02-2016 16:31 ]

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

dvdkiwi schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:31:
Oke, nu snap ik er niks meer van... ik dacht dat je in die dungeon de set juist kon vinden.
Als ik de set al aan moet hebben als ik de dungeon in ga, wat is er dan te vinden in de dungeon?
De set pieces zijn inderdaad gewoon random drops. Maakt overigens niet uit waar, niet alleen in greater rifts. Er is niets te vinden in de set dungeon, het is een challenge. Als je alle set dungeons haalt, krijg je wings om op je character te zetten (puur cosmetisch, verandert niets aan je stats).

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

dvdkiwi schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:31:
Je haalt wat dingen door elkaar. De Set Dungeon is een challenge voor Seasonal characters. Aangezien je een oude WD uit het stof hebt gehaald neem ik aan dat je geen season speelt, dus zul je deze dungeon nooit vinden.

Zuni pieces vindt je gewoon net als praktisch alle andere legendaries uit mobs, rifts,Kadala, etc Met name met een beetje gamblen bij Kadala zul je zo een setje compleet hebben.

Overigens maakt het niet uit op welk Torment-level je een Greater rift opent. Het nummer van de GR bepaalt de moeilijkheidsgraad. Met een normale rift telt het Torment level.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2016 17:02 ]

• Apsie
Bosmonster schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 17:01:
[...]

Je haalt wat dingen door elkaar. De Set Dungeon is een challenge voor Seasonal characters. Aangezien je een oude WD uit het stof hebt gehaald neem ik aan dat je geen season speelt, dus zul je deze dungeon nooit vinden.
Ik vrees dat ook jij wat dingen door elkaar haalt: Set dungeons zijn nieuw in patch 2.4, hebben echter niets met seasonal te maken, zowel op season als non season zijn ze te vinden als je je juiste gear aantrekt..

Hier kun je ze vinden:
YouTube: Diablo 3 - Set Dungeon Locations (Patch 2.4)

Apsie's profiel

Apsie schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 17:06:
[...]

Ik vrees dat ook jij wat dingen door elkaar haalt: Set dungeons zijn nieuw in patch 2.4, hebben echter niets met seasonal te maken, zowel op season als non season zijn ze te vinden als je je juiste gear aantrekt..

Hier kun je ze vinden:
YouTube: Diablo 3 - Set Dungeon Locations (Patch 2.4)
Ah ok.. altijd gedacht dat ze seasonal waren. Snap het nut verder niet zo van die dingen namelijk, dus dan is het meestal season :+

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2016 18:11 ]

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 18:07:
[...]

Ah ok.. altijd gedacht dat ze seasonal waren.
hehe.. nee vrijwel alles is nu season en NS.. enige uitzondering is dat stash tab, die cosmetische dingen en die wickerman pet.

Als je die set dungeons gaat doen, zou ik vooraf wel even wat info checken want ze zijn vooral erg frustrerend. Vind het idee leuk, maar de uitwerking is..... niet best :P

deze dude heeft best wat goede tips en tricks
YouTube: Diablo 3 - Set Dungeon Guides

Ik ben trouwens erg benieuwd of je straks in 2.5 de extra stash tab dat je nu kan unlocken in seasons niet gewoon kan kopen. Ken best wat mensen die gewoon vrijwel meteen gekapt zijn met seasons en die forums staan ook helemaal vol met QQ over hoeveel tijd het wel niet kost.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 18:07:
[...]

Ah ok.. altijd gedacht dat ze seasonal waren. Snap het nut verder niet zo van die dingen namelijk, dus dan is het meestal season :+
Het nut is een vlag die je op je rug kunt zetten om te laten zien dat je een baas bent met je class. (Of eigenlijk dat je die arbitraire challenges een keertje hebt gedaan.
Of vleugels om te laten zien dat je echt geen leven hebt. (Het verschil tussen een baas en geen leven is wat ik wel of niet heb gedaan, natuurlijk.)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:36
Gisteravond GR71 none season kunnen aftikken.
En dat met een relatief slecht weapon:

http://www.diabloprogress...en-2835/Caranton/67922487

genoeg ruimte voor verbetering.
Henkje.doc schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 08:14:
Gisteravond GR71 none season kunnen aftikken.
En dat met een relatief slecht weapon:

http://www.diabloprogress...en-2835/Caranton/67922487

genoeg ruimte voor verbetering.
Grats! Ik heb gister ook maar eens een 70 geprobeerd en ging eigenlijk wel prima. Daarna kreeg ik het in m'n hoofd op een regenboog-zwaardje te gaan farmen :X

Volgende keer ga ik ook maar eens proberen een betere (ancient) Harvester te craften. Ik zit alleen praktisch altijd zonder Void Crystals...

(speedfarm gear had ik nog aan...)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Thanks voor de uitleg, ik ga maar eens op zoek naar de Zuni pieces dan :)

Craften is gelukt! Nu een aardige ancient Harvester. Gelijk mn eerste Despair er ook maar op gezet.

GR71 gehaald nu. 72 ook nog even geprobeerd, maar niet gelukt.. Perdition als Rift boss maakte het erg lastig, maar volgens mij is het wel haalbaar met een wat betere rift.

edit: Ennn 72 ook gehaald.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 27-02-2016 23:47 ]

En na enkele pogingen is ook de 84 solo gehaald :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fgQ5eDC.jpg

Dit keer met full diamonds gedaan, de extra toughness is heerlijk en ik leverde maar 6 % damage in t.o.v. full strength. Terwijl het me toch iets van 20-25 % toughness gaf.

Denk dat ik morgen of volgend weekend de 85 ga proberen :)

Pagina: 1 ... 79 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.