Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-11 14:55
Sabrac schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 19:12:
En na enkele pogingen is ook de 84 solo gehaald :)

[afbeelding]

Dit keer met full diamonds gedaan, de extra toughness is heerlijk en ik leverde maar 6 % damage in t.o.v. full strength. Terwijl het me toch iets van 20-25 % toughness gaf.

Denk dat ik morgen of volgend weekend de 85 ga proberen :)
Was een mooie tijd ja. Succes met de 85 solo :) Onze runs waren ook lekker gegaan tevreden met de 84 2p in 13min. Solo ook maar even wat met LoN aan de gang gegaan, 68 gehaald en 69 gemist omdat bijna geen density en teveel health globes die ik niet kon ontwijken. Morgen maar eens verder kijken :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:30

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb gisteravond met hulp van wat Diablo veteranen mijn pet build een beetje gefinetuned.
GR27 (Torment VI) met 5 minuten over gecleared.

Mijn pets doen veel damage (ik mis Mask Of Jeram nog) en hebben een 50% increased attack speed.
Ik heb 6 zombie dogs, een Gargantuan (ik wil The Short Man's Finger nog), een spider queen (uit 2 set pieces), een demonic slave aan de ketting, enkele poppetjes die mijn spells/skills random casten, shadow clones & horrific mimics.
Heerlijke chaos in beeld _O-

Maar wat is een goed wapen en offhand item voor deze build?
Ik heb nu een redelijk wapen, maar weet echt niet of dat de meest optimale is...

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 28-02-2016 10:49 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Note to self; in het vervolg eerst checken of er uberhaupt een set dungeon is voor je een set compleet gaat maken met de cube xD dat waren best wat mats down the drain voor niks XD

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-11 13:11
Iemand nog tips om mijn barb door de Thrill achievement te loodsen? Veel verder dan GR40 geraak ik niet, ik veronderstel dat dat komt door een gebrek aan ancient items. Mijn dps is belachelijk en mijn survability eigenlijk ook. Ik kan het aantal crafts en rerolls niet meer tellen, maar dat kl#!}à ancient weapon krijg ik maar niet vast |:(

link naar char

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Neles7
leuk dagje diablo :) Veel gekloot met groepjes veel gezelligheid. Solo helaas niets voor elkaar gekregen, slechte rifts, lag, desync meh. Uiteindelijk met mijn support DH griftjes gedaan en afgesloten op Gr80 in 12.xx. Ook para 800+ bereikt op season, altijd handig.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:27
Gisteren ook een productief daagje gehad op mijn crusader
Eerst een paar rondjes TX megerend met 2 mensen van SG die keys aan het farmen waren.
Van een van hen een Compass Rose gekregen. Daarna mijn GR omhoog gepusht van GR55 naar GR60.

Helaas nog steeds geen Akarat's Awakaning gevonden. Ik denk dat er nog wel wat rek in dit char zit. Gems zijn nog niet zulk hoog level (BoTS en BoTT zijn level 25 en BC is level 46)

Verder nog niet veel Ancient items. Op dit moment gaan mijn bloodshards nog naar shields in de hoop een Akarat's Awakaning te verkrijgen, maar vraag me nu af of ik niet beter kan kijken of ik ancient versies van mijn Invoker's set kan verkrijgen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
_Peter2_ schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:25:
Helaas nog steeds geen Akarat's Awakaning gevonden. Ik denk dat er nog wel wat rek in dit char zit. Gems zijn nog niet zulk hoog level (BoTS en BoTT zijn level 25 en BC is level 46)

Verder nog niet veel Ancient items. Op dit moment gaan mijn bloodshards nog naar shields in de hoop een Akarat's Awakaning te verkrijgen, maar vraag me nu af of ik niet beter kan kijken of ik ancient versies van mijn Invoker's set kan verkrijgen.
Ik zou toch wel die Akarat's Awakening proberen te krijgen. Op hogere rifts is de extra cooldown wel erg handig. De ancient overige items komen vanzelf wel.

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Neles, ik snap er echt de ballen van. Zit vast op Grift67 terwijl ik UE filmpjes zie die makkelijk 4 keer zoveel dmg als ik doen terwijl ik nagenoeg full build heb en naar mijn idee echt niet zo slecht is.

Toen maar even M6 geprobeerd, dat zal wel niet mijn speelstijl zijn want daar haal ik 65 niet eens mee, ga niet dood maar duurt een partij lang.

Mijn dmg is sowieso veels te laag, want ik haal niet eens met een sader 69. Snap er echt niks van :P

Barthelomeus#2737

• Neles7
badabingbadaboo schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:51:
[...]

Neles, ik snap er echt de ballen van. Zit vast op Grift67 terwijl ik UE filmpjes zie die makkelijk 4 keer zoveel dmg als ik doen terwijl ik nagenoeg full build heb en naar mijn idee echt niet zo slecht is.

Toen maar even M6 geprobeerd, dat zal wel niet mijn speelstijl zijn want daar haal ik 65 niet eens mee, ga niet dood maar duurt een partij lang.

Mijn dmg is sowieso veels te laag, want ik haal niet eens met een sader 69. Snap er echt niks van :P
Voeg me anders toe in battle.net is makkelijker als je tips wilt. ik heb met mijn farm UE grift 65 gehaald dus je moet hoger kunnen dan dat. Kijken we ingame even. Mss kan ik in de pauze wel even een gear-check doen.

• badabingbadaboo
Neles7 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:18:
[...]

Voeg me anders toe in battle.net is makkelijker als je tips wilt. ik heb met mijn farm UE grift 65 gehaald dus je moet hoger kunnen dan dat. Kijken we ingame even. Mss kan ik in de pauze wel even een gear-check doen.
Yo thanks :).

Ja 65 farm ik ook in 10 min, alleen raak ik dat plafond veels te snel. Nu is de vraag, is UE alleen farm :P?

Barthelomeus#2737

• Neles7
badabingbadaboo schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:23:
[...]

Yo thanks :).

Ja 65 farm ik ook in 10 min, alleen raak ik dat plafond veels te snel. Nu is de vraag, is UE alleen farm :P?
Mijn farm UE is een ref naar mijn gear voor tx (wilde s5 geen UE omdat s4 al gedaan ). UE is een prima spec maar voor de hogere griftjes (77+) kun je beter een andere spec nemen

Verwijderd

Ik stagneerde met UE build op grift 68, toen ik naar M6 overswitchte haalde ik meteen 70 :) En nog met voldoende rek, moet nog een goede upgrade zien te vinden voor een ring en belt, daarna kan ik wel weer aantal lvls hoger halen denk ik!

• badabingbadaboo
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:04:
Ik stagneerde met UE build op grift 68, toen ik naar M6 overswitchte haalde ik meteen 70 :) En nog met voldoende rek, moet nog een goede upgrade zien te vinden voor een ring en belt, daarna kan ik wel weer aantal lvls hoger halen denk ik!
Nice, maar jij hebt wel een vage build :P. Maar als het maar werkt! :).

Ik ga denk ook wat meer met M6 proberen

Barthelomeus#2737

• Neles7
badabingbadaboo schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:14:
[...]

Nice, maar jij hebt wel een vage build :P. Maar als het maar werkt! :).

Ik ga denk ook wat meer met M6 proberen
Als je mijn huidige gear bedoeld dat is support spec ;) m6 werkt ook heb met de chakram versie gr66 gehaald toen naar LoN gegaan voor fun :D

• badabingbadaboo
Ja als mijn Bnet nu bekijkt zie je mijn LoN. Even snel wat ancients bij elkaar gesprokkeld en gaan. Maar t10 gaat al niet rap genoeg :P.

Echt totaal geen geluk met items voor een LoN build ;)

Barthelomeus#2737

• Neles7
badabingbadaboo schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:19:
Ja als mijn Bnet nu bekijkt zie je mijn LoN. Even snel wat ancients bij elkaar gesprokkeld en gaan. Maar t10 gaat al niet rap genoeg :P.

Echt totaal geen geluk met items voor een LoN build ;)
de LoN tx build is afhankelijk van een ancient K'mar tenclip en ancient valla's bequest. Anders is strafe gewoon te zwak voor snel tx.

Verwijderd

Chakram is best wel een leuke build hoor :D En die sentries casten toch je spenders ookal staan ze ver buiten het beeld :) Met n Sword of Ill Will doe je veel dmg (en passives/pet op extra hatred enzo) De RG gaat sneller down dan UE met een BotS gem...

• badabingbadaboo
Hm die kmar heb ik wel maar niet ancient.

En ik ga ook even die build van jou testen voor de grap Escue.

Barthelomeus#2737

Neles7 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:23:
de LoN tx build is afhankelijk van een ancient K'mar tenclip en ancient valla's bequest. Anders is strafe gewoon te zwak voor snel tx.
Dit inderdaad.

Met ancient Tenclip en ancient Ballista (3 non-ancient pieces) gaan T9 rifts zo rond de 5-7 minuten (incl. DB pickups en gob hunting). Dit is met speed belt (Krelm) en speed-Hellfire (Hot Persuit + Boon). Aangezien de Ballista shielding alleen neergaat bij dansen in Molten Explosions en / of Arcane beams is de Krelm buff altijd actief, voor een 50% base movement speed. Ik gebruik Shadow Glide erbij voor 80% movement, 100% na monster raken, 130% na gold pickup. Helaas nog geen ancient break-burst bracers...

Op T8 is een rift 3-5 minuten (beetje afhankelijk van layout enzo) en een act bounties gemiddeld 7-8 minuten (4x deze setup moet een vol rondje T8 binnen de 10 minuten kunnen halen...is dat erg langzaam? :+ ). Totdat ik voldoende ancient hebt om deze tijden op T9 / T10 te halen hou ik het op T8...2x zo snel erdoorheen schiet meer op dan een beetje betere dropkansen.

Een ancient Valla's is simpelweg tot 50% meer damage output op Strafe (Valla en Tenclip kunnen beide 100% Strafe rollen) naast de pierce. Ik werk met Demolition en dan is de pierce een enkele pierce per grenade, maar op density is dat echt grof meer DPS. Zonder Valla zijn de andere runes niet echt de moeite omdat de damage dan single-target is.

Mocht ik een ancient Valla's tegenkomen gaat de Ballista eruit en ruil ik Boon in voor Molten (om toch shielding te hebben voor de Krelm speed bonus; beter altijd 30% speed dan alleen na kills).

<GOT> Zarhrezz#2885

• badabingbadaboo
Tja farmen, farmen, farmen en hopen op ancients die daadwerkelijk iets toevoegen :P.

Mijn DH is in ieder geval nog niet LoN geschikt :p

Barthelomeus#2737

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Begin februari weer begonnen met Diablo 3. In season 5 een nieuw karakter aangemaakt met mijn broer samen. Moet zeggen dat er een hoop veranderd is in de tussen tijd.

Ben nu T10 (en GR60) met mijn flash fire wizard build aan het farmen alsof het niks is. Moet ook nog 1 conquest (GR45 zonder set items) doen voor mijn 'gratis' extra tab. Dus de gems aan het levelen en dan maar op hoop en zegen proberen ;).

Blijf het jammer vinden dat alleen bepaalde builds de echt hogere GR kunnen halen. Met mijn firebird set kom ik niet echter verder dan T9 en GR55, maar met de Tal Rasha's kun je weer simple T10 en GR60 farmen. Wil je hoger dan dat, dan wordt de DOH haast verplicht. Zou leuk zijn als Blizzard het een beetje in lijn kan houden, want een wizard die een groter laser beam afschiet vind ik toch het leukst, maar totaal niet speelbaar op hogere GR.

Verwijderd

badabingbadaboo schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:38:
Hm die kmar heb ik wel maar niet ancient.

En ik ga ook even die build van jou testen voor de grap Escue.
Ben benieuwd wat je er van vindt! :P

Voor solo play zou ik trouwens niet met Ess of Johan in de cube spelen, zou dan kiezen voor CoE in de cube en een Oculus Ring wielden.
Wat ook kan als je meer survivability wilt is Unity dragen (samen met follower,) en dan CoE in de cube. Dit geeft ook 15% elite damage als bonus.
Een SoJ is ook wel lekker als je een goede roll vindt :)

Dus afhankelijk daarvan kan je de build nog een beetje tweaken met de goede items die je al hebt ;)

• badabingbadaboo
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:38:
[...]

Ben benieuwd wat je er van vindt! :P

Voor solo play zou ik trouwens niet met Ess of Johan in de cube spelen, zou dan kiezen voor CoE in de cube en een Oculus Ring wielden.
Wat ook kan als je meer survivability wilt is Unity dragen (samen met follower,) en dan CoE in de cube. Dit geeft ook 15% elite damage als bonus.
Een SoJ is ook wel lekker als je een goede roll vindt :)

Dus afhankelijk daarvan kan je de build nog een beetje tweaken met de goede items die je al hebt ;)
Ik heb aardig wat +Fire incl SoJ. Is fire uberhaubt wel viable in die setup? Ik heb bijv ook M6 fire en dan zie ik wel fijn 20+bil hits maar echte vaart zit er niet in

Barthelomeus#2737

Verwijderd

Ik speel hierbij Physical, maar heb Fire nog nooit geprobeerd :P Denk dat je wel een eind komt..

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:00
badabingbadaboo schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:51:
[...]

Ik heb 70 gehaald met UE spec en kan vast wel 2a3 hoger met de huidige gear.
Belangrijkste tip die ik kan geven, niet te vaak vaulten, alleen als je preparation je een volledige bol gaat geven. De eerste 10a15punten zijn bijna niet zichtbaar in je bol, dat is al gauw 20% damage die je mist.
Zorg dat je hatred vol(en speel een klein beetje aggresiever) is op het moment dat je COE actief is, dan haal je meer dan de gemiddelde 50% damage uit COE.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

Een goed gegearde UE-build kan 65's in 3,5 tot 4 minuten doen. 70's duren tussen de 4,5 en 6 minuten (muv keep-layouts). Echt lastig wordt het rond 75. Zonder echt te pushen zit de mijne op 78 nu. Vermoed dat met een beetje fischen een 80 er wel inzit. zie de mijne:
http://eu.battle.net/d3/e...pymoos-2738/hero/71414442

(overigens speel ik zonder awareness, da's wel ff oppassen. En Perdition als Riftboss is vrijwel altijd ruk op 75+)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 00:25 ]

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:29
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 00:25:
Een goed gegearde UE-build kan 65's in 3,5 tot 4 minuten doen. 70's duren tussen de 4,5 en 6 minuten (muv keep-layouts). Echt lastig wordt het rond 75. Zonder echt te pushen zit de mijne op 78 nu. Vermoed dat met een beetje fischen een 80 er wel inzit. zie de mijne:
http://eu.battle.net/d3/e...pymoos-2738/hero/71414442

(overigens speel ik zonder awareness, da's wel ff oppassen. En Perdition als Riftboss is vrijwel altijd ruk op 75+)
Is Steady Aim tegenover Awareness de moeite?
Dood doe je immers ook niet veel dammage...

Maar goed ik steek dan ook nog bij 76 ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• _Peter2_
Gisteren nog een paar keer GR60 gedaan op mijn crusader. GR60 is nog niet mislukt.
Wel een stukje gehad waar ik een paar keer doodging. (2 Elite packs in een smal stukje met Arcane, Frozen, Frozen Pulse, Poison en Lightning Enchanted) Kortom erg veel troep op de grond met nauwelijiks bewekingsruimte.

Mijn BC is nu rank 51. tijd om mijn andere gems omhoog te werken richting de 50.

Ik merk dat in mijn pogingen een Akarat's Awakaning te verkijgen mijn crafting mats zo'n beetje op zijn (alle mats, dus zowel wit, als blauw als geel). Waar kun je deze het best farmen?

Op mijn Flashfire Wizard kan ik een T8 in een minuttje of 4 doen, alleen ben je nog wel extra tijd kwijt aan het oprapen van materiaal.

• Krullebol.nl
_Peter2_ schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:32:
Gisteren nog een paar keer GR60 gedaan op mijn crusader. GR60 is nog niet mislukt.
Wel een stukje gehad waar ik een paar keer doodging. (2 Elite packs in een smal stukje met Arcane, Frozen, Frozen Pulse, Poison en Lightning Enchanted) Kortom erg veel troep op de grond met nauwelijiks bewekingsruimte.

Mijn BC is nu rank 51. tijd om mijn andere gems omhoog te werken richting de 50.

Ik merk dat in mijn pogingen een Akarat's Awakaning te verkijgen mijn crafting mats zo'n beetje op zijn (alle mats, dus zowel wit, als blauw als geel). Waar kun je deze het best farmen?

Op mijn Flashfire Wizard kan ik een T8 in een minuttje of 4 doen, alleen ben je nog wel extra tijd kwijt aan het oprapen van materiaal.
Met een beetje geluk heb ik vanavond wel even tijd te spelen, we kunnen wel samen even wat riftjes doen?
Ik heb voornamelijk upgrades voor mijn LoN Bomb nodig. Wat ik niet nodig heb voor Invoker mag je hebben ;)

edit:
Wat je misschien nog kan aanpassen is je Law naar Decaying Strength voor meer damage reduction

[ Voor 4% gewijzigd door Krullebol.nl op 01-03-2016 09:39 ]

Verwijderd

Thalaron schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 00:48:
[...]

Het helpt zeker (heb een vergelijkbare Hellfire met awareness en heb t getest over 10 riftjes GR70 solo, 45 minuten met Steady Aim en 65 minuten met Awareness, nou zegt dat natuurlijk weinig want 10 riftjes is natuurljk veel te weinig voor een vergelijking). Overigens ga ik echt nauwelijks dood op 70+ alleen maar door eigen slordigheid (of te veel optimisme...). Enige lastige is reflect op 75+.

Overigens heb ik gisteravond een Hellfire met Single out gemaakt, eens zien of dat nog wat beter gaat. Zou me niet verbazen aangezien je relatief veel kwijt bent aan gele elites.

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 15:16
Als je een quiver extract, valt dat dan onder weapons of onder gear?

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Malt007 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:12:
Als je een quiver extract, valt dat dan onder weapons of onder gear?
Wapens. Net als shields, orbs en mojo's (vergeet ik iets? :p)

<GoT>NightStalker

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

schaapiej schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:13:
[...]

Wapens. Net als shields, orbs en mojo's (vergeet ik iets? :p)
De wapens zelf :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• schaapiej
Die leek mij te logisch om erbij te zetten.. maar ik kan je niet anders dan gelijk geven! :+

<GoT>NightStalker

• Malt007
Thanks, opzich zoals verwacht maar zou zonde zijn als ik ten onrechte daar van uit ging.

Wat zijn tegenwoordig viable builds voor DH's? Ben afgelopen weekend opnieuw begonnen op de ps4 (save game weg moeten gooien na hack tot paragon 2500...)

Zit ondertussen op paragon 150 en farm op T7-T8 en hoogst behaalde grift is 41. Heb nu een build met gedeeltelijke Natalya's en Marauder set. Kwestie van Sentries neerzetten (dus op zoek naar een bombardiers rucksack) rain of vengeance aangooien en multishotten. (heb volgens mij een quiver die multishot sterk maakt), daarnaast schieten me sentries dan ook multishot. Alles ingesteld op missiles zodat die passive met 100% missile dmg increase optimaal gebruikt wordt. Daarnaast nog een ancient boog die dmv entangeling shot 25% extra dmg doet. Ondertussen ook aardig op weg met de legendary jewels, al weet ik nog niet welke ik het beste kan gebruiken. Als ringen gebruik ik een compass rose (waar blijft die travellers pledge..) en heb de Rorg extract.

Lijkt me dus dat ik de Natalya's of Marauderset moet uitbreiden, een travellers pledge en een bomdardiers rucksack moet vinden. Heb het idee dat ik dan wel een stuk sterker ben en richting de Grift50-55 kan voordat ik betere rolls ga vinden en de build ga optimaliseren. De vraag is alleen, waar moet ik me op richten om nog hoger te komen?
Thalaron schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 00:48:

Cheat-death vs. dmg is altijd lastig. Cheat-death heeft alleen zin als je niet direct erna alsnog gaat. Op dat moment win je een paar seconde door je passive. Als dit eens per run gebeurt, levert die passive slot zo'n 5 seconde op. Twee keer death prevented is dan zo'n 15 seconde op de run, etc. Aangezien er een minuut CD op zit, kun je uitrekenen wat de maximale "tijdwinst" (eigenlijk: voorkomen tijdverlies) de passive je oplevert.

Aan de andere kant damage...even grof gerekend hebben we 900 seconde om de benodigde damage te doen. Zeg dat een andere passive een overall 10% DPS boost is. Kort door de bocht; 900 * 0.9 = 810 -> 90 seconde winst. Dat komt neer op tussen de 5 en 6 prevented deaths.

Single Out is voor solo's echt een enorme damage boost, vaak een factor 2 tot 3 DPS. Daarmee is er op high-value targets (de overgebleven elite voor de orbs, de RG) dus veel te winnen. Als je nu 3 minuten op een solo RG bezig bent, win je waarschijnlijk meer tijd dan met een Steady Aim of Awareness.

<GOT> Zarhrezz#2885

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-11 16:20

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Goedemorgen,

Ik heb sinds vorige week Diablo III aangeschaft. Het is een heerlijk spel en ik vermaak me prima. Ik heb alle acts uitgespeeld en ben begonnen met de Adventure Mode. Nu had ik laatst een soort dungeon gespeeld, maar ik weet niet precies hoe ik zo'n dungeon start.

Het enige wat ik op dit moment doe is per act alle quests halen, de reward ophalen en een Nephalem dungeon spelen. Wat kan ik nog meer doen? Hebben jullie wat tips voor mij? Hoor het graag!

p.s. is er een soort community waaraan ik kan deelnemen?

Verwijderd

Zarhrezz schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:50:
[...]

Cheat-death vs. dmg is altijd lastig. Cheat-death heeft alleen zin als je niet direct erna alsnog gaat. Op dat moment win je een paar seconde door je passive. Als dit eens per run gebeurt, levert die passive slot zo'n 5 seconde op. Twee keer death prevented is dan zo'n 15 seconde op de run, etc. Aangezien er een minuut CD op zit, kun je uitrekenen wat de maximale "tijdwinst" (eigenlijk: voorkomen tijdverlies) de passive je oplevert.

Aan de andere kant damage...even grof gerekend hebben we 900 seconde om de benodigde damage te doen. Zeg dat een andere passive een overall 10% DPS boost is. Kort door de bocht; 900 * 0.9 = 810 -> 90 seconde winst. Dat komt neer op tussen de 5 en 6 prevented deaths.

Single Out is voor solo's echt een enorme damage boost, vaak een factor 2 tot 3 DPS. Daarmee is er op high-value targets (de overgebleven elite voor de orbs, de RG) dus veel te winnen. Als je nu 3 minuten op een solo RG bezig bent, win je waarschijnlijk meer tijd dan met een Steady Aim of Awareness.
We zullen zien ;) Zal er wel weer zo'n 10 lopen op 70. Eens kijken wat het uitmaakt.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Na wat dingen getest te hebben is imo UE/MS dh de beste om snel bounties te pakken, zowel de 1punchmonk als de flashfire wiz lopen hard vertraging op bij de boss bounties ivm de afhankelijkheid van gold voor toughness en bij de flashwiz de afhankelijkheid van een elite pack voor de echt harde burst.

voor speedrifts is het allemaal om het even heb ik gemerkt, aangezien je redelijk dingen kan timen qua pylonss/shrines voor de ingeom proc en er dropt genoeg gold voor toughness.

Monk dus maar nu omgebouwd naar Inna's pet build, moet nog wat items rerollen/beter stuff krijgen, maar het is wat moeizaam.

Naar mijn idee moet ik toch wat cooldown gaan stacken om te zorgen dat ik mystic ally vaker kan gebruiken. Obsidian ring gaat te langzaam, met enkel cyclone strike als damaging spender.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

FraxleNL schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:54:
Goedemorgen,

Ik heb sinds vorige week Diablo III aangeschaft. Het is een heerlijk spel en ik vermaak me prima. Ik heb alle acts uitgespeeld en ben begonnen met de Adventure Mode. Nu had ik laatst een soort dungeon gespeeld, maar ik weet niet precies hoe ik zo'n dungeon start.

Het enige wat ik op dit moment doe is per act alle quests halen, de reward ophalen en een Nephalem dungeon spelen. Wat kan ik nog meer doen? Hebben jullie wat tips voor mij? Hoor het graag!

p.s. is er een soort community waaraan ik kan deelnemen?
De 'quests' per acts zijn bounties en hoef je alleen te doen voor de bounty specific materials / items. Met deze items kan je legendary effecten in de kanai's cube plaatsen, zodat je dit effect kan activeren zonder het item daadwerkelijk te dragen.

Nu weet ik niet zeker wat je met een dungeon bedoeld, maar ik gok dat je een Rift bedoeld.
Deze activeer je d.m.v. de nephalem obilisk in town (de NPC 'Orek' staat er vaak naast). Je klikt op de obelisk en selecteerd dan "Nephalem Rift" en opent deze.

In deze rifts vind je uiteindelijk Rift keys van de rift guardians. Met deze rift keys kan je vervolgens Greater rifts doen. De hoogte van de rift die je kiest bepaald hoe lastig de monsters zijn (onafhankelijk van de game difficulty) en hier droppen legendary gems van de rift guardian (tot je ze allemaal hebt) en als je de rift in 15 minuten haalt, kan je de gems ook nog upgraden zodat ze sterker worden.

De tweakers community kan je ingame vinden door Shift + O (opent communities) en dan te zoeken naar "Tweakers" onder de language "British (English)"

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:00:
We zullen zien ;) Zal er wel weer zo'n 10 lopen op 70. Eens kijken wat het uitmaakt.
Laat maar weten, ik ben wel zeer benieuwd. Voor m'n LoN strafe heb ik nu een Hot Persuit HF voor speedruns en een Cull HF voor pushing...weer een stapel HFs farmen voor de Single Out is niet echt iets waar ik veel zin in heb, maar ik vermoed dat het wel de moeite is.

Ik ben gisteren toch eens een rondje TX bounties gaan doen met m'n speed-gear om te kijken hoe dat ging en dat ging redelijk. Geen deaths maar geen 1-shot-fest. Low-HP trash gaat vlot in het voorbijgaan maar de bounties met 150 kills op een map met high-HP mobs vergt toch wat heen en weer Strafen om de kills te maken. Waar het voornamelijk traag was, waren de boss-bounties (en ik mocht ze alle 5 doen). Single Out zou daar enorm helpen.

Vooralsnog is T8-T9 de betere keus met m'n huidige gear...2x8 mats in dezelfde tijd is beter dan 1x10. Helaas geen geluk bij de rerolls en upgrades, dus eigenlijk weinig opgeschoten gisteravond (behalve dat ik nu weet dat survivability prima is voor TX maar de damage nog niet).
Bokkie schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:08:
Na wat dingen getest te hebben is imo UE/MS dh de beste om snel bounties te pakken, zowel de 1punchmonk als de flashfire wiz lopen hard vertraging op bij de boss bounties ivm de afhankelijkheid van gold voor toughness en bij de flashwiz de afhankelijkheid van een elite pack voor de echt harde burst.

voor speedrifts is het allemaal om het even heb ik gemerkt, aangezien je redelijk dingen kan timen qua pylonss/shrines voor de ingeom proc en er dropt genoeg gold voor toughness.

Monk dus maar nu omgebouwd naar Inna's pet build, moet nog wat items rerollen/beter stuff krijgen, maar het is wat moeizaam.

Naar mijn idee moet ik toch wat cooldown gaan stacken om te zorgen dat ik mystic ally vaker kan gebruiken. Obsidian ring gaat te langzaam, met enkel cyclone strike als damaging spender.
Waarom UE? Voor snelle bounties heb je vooral move speed nodig. Hoe haal je die met UE zonder je damage te gimpen? LoN Strafe met goede gear lijkt me sneller; niet stilstaan tijdens killen, geen afhankelijkheid van gold voor toughness en +80-100% movement speed bonus vrijwel altijd vol te houden.

[ Voor 33% gewijzigd door Zarhrezz op 01-03-2016 11:34 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:37
UE is wel een mega dmg dealer over een grote zone, ik doe Grift 45 in ~2min. Dit is snel zat lijkt mij. Grift 50 ~ 4min.

edit, voor speed gebruik ik boon of the hoarder en tact. advantage.

[ Voor 22% gewijzigd door Goldman op 01-03-2016 11:36 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:29
Zarhrezz schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:50:
[...]

Toch maar eens wat HF bouwen binnenkort!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• schaapiej
Goldman schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:36:
UE is wel een mega dmg dealer over een grote zone, ik doe Grift 45 in ~2min. Dit is snel zat lijkt mij. Grift 50 ~ 4min.

edit, voor speed gebruik ik boon of the hoarder en tact. advantage.
Heb net m'n UE eens naar een Cold build gezet. tering jantje wat gaat dat hard! :P
Heb deze build gepakt.

Moet alleen nog eens een goede SoJ hebben of een ander leuk item daarvoor in de plaats..
Ik gebruik 'm met F/R en dan zonder Shadow Power maar Evasive Fire - Focus.

[ Voor 6% gewijzigd door schaapiej op 01-03-2016 11:48 ]

<GoT>NightStalker

• Malt007
Kan iemand anders zijn DH build showen, zodat ik weet waar ik naar moet streven?

Verwijderd

Malt007 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:48:
Kan iemand anders zijn DH build showen, zodat ik weet waar ik naar moet streven?
Kijk eens in de posts boven je... Zowel mijn profiel als dat van Thalaron en andere die er over posten zijn daarin gelinkt.

• Neles7
Hier nog een referentie in de sig :)

• badabingbadaboo
Ik heb hem hoor, ancient yangs met goede roll. Net 70 gecleared met nog 1 min over met 3 keer dood gaan. Zit dus nog wel rek in idd. :)

Barthelomeus#2737

• schaapiej
RNGesus is lief vandaag.
Net m'n 4e gift van vandaag en 1 RG gaf een ancient Yang + ancient DML.

<GoT>NightStalker

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:51
Rare vraag voordat ik het niet goed doe.
Als ik een ancient belt (krelm's buff) wilt reforgen/rerollen, heb je dan kans dat het ancient eraf gaat?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:41:
Rare vraag voordat ik het niet goed doe.
Als ik een ancient belt (krelm's buff) wilt reforgen/rerollen, heb je dan kans dat het ancient eraf gaat?
je hebt zelfs maar 1/10 kans dat het weer een ancient wordt: )

Je kan dan beter een non ancient versie proberen op te pikken en die rerollen tot je weer een ancient hebt met hopelijke betere rolls
Malt007 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:42:
Kan iemand vertellen hoe de Wraps of Clarity werkt?
Zodra je een hatred gen gebruikt heb krijg je een buff die je dmg reduction geeft voor 5 seconden

[ Voor 98% gewijzigd door Bokkie op 01-03-2016 12:44 ]

• Malt007
Kan iemand vertellen hoe de Wraps of Clarity werkt?

• Dj Neo Ziggy
Bokkie schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:42:
[...]

je hebt zelfs maar 1/10 kans dat het weer een ancient wordt: )

Je kan dan beter een non ancient versie proberen op te pikken en die rerollen tot je weer een ancient hebt met hopelijke betere rolls
Ach met mijn geluk.... zal dat dan wel nooit meer zijn.
Heel het seizoen zijn er pas 2 sacred harvesters gedropt.... ongehoord.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gele ceremonial knives maken en upgraden met de cube :)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Malt007 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:43:
Als ringen gebruik ik een compass rose (waar blijft die travellers pledge..)
Ik ga vanavond eens kijken voor je, maar 90% kans dat ik die ring nog wel heb voor je.

• Malt007
Bokkie schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:42:
[...]

[...]

Zodra je een hatred gen gebruikt heb krijg je een buff die je dmg reduction geeft voor 5 seconden
Haha ok, dat werkt dus heel easy. Volgens mij heb ik die in me stash zitten omdat ik niet begreep hoe die werkte. Nu maar hopen dat ik hem niet gesalvaged heb...

• Malt007
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:48:
[...]

Ik ga vanavond eens kijken voor je, maar 90% kans dat ik die ring nog wel heb voor je.
Het is de amulet van die set. Maar zou wel awesome zijn als er al een socket op zit zodat ik niet met een str. variant hoef te lopen.

• Dj Neo Ziggy
Bokkie schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:48:
Gele ceremonial knives maken en upgraden met de cube :)
Ohh man, je moest is weten!
Kadala geraped, en ik denk meer dan 100 items gecubed...
Maar ja dat is het spel

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik ken het hoor, in de vorige 3 siezoenen dat ik bezig ben geweest (1 seizoen niet meegedaan) heb ik maar een enkele Wand of Woh gehad in totaal.

Dit siezoen heb ik er 7 gevonden en 3 geupgrade :P Heb er nog steeds 4 in de stash voor rerollen, maar de kans is klein dat ik er een krijg die beter is dan wat ik nu heb, ondanks dat hij best nog beter kan.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik ga straks kijken voor je Malt!
Vanavond in ieder geval een TX rift doen.

Ik wacht nog steeds op mijn Mask of Jeram en The Short Man's Finger.
Daarna is mijn build wel redelijk compleet denk ik, afgezien van een beter wapen en betere mojo.

• Malt007
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:53:
Ik ga straks kijken voor je Malt!
Vanavond in ieder geval een TX rift doen.

Ik wacht nog steeds op mijn Mask of Jeram en The Short Man's Finger.
Daarna is mijn build wel redelijk compleet denk ik, afgezien van een beter wapen en betere mojo.
En dan nog alles ancient, legendary jewels verder upgraden, betere rolls, augmenten etc. Met wat geluk vanavond een grift op lvl50.

• _Peter2_
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:51:
[...]

Ohh man, je moest is weten!
Kadala geraped, en ik denk meer dan 100 items gecubed...
Maar ja dat is het spel
Je moet Kadala ook niet rapen, maar heel vriendelijk aankijken :P

• Malt007
Bij de 1e setbonus van de Marauder set krijg je alle companions als je die skill selecteert. Maakt het dan nog wat uit welke rune je kiest bij die skill?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Malt007 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:36:
Bij de 1e setbonus van de Marauder set krijg je alle companions als je die skill selecteert. Maakt het dan nog wat uit welke rune je kiest bij die skill?
Alleen voor je active bonus

• schaapiej
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:48:
[...]

En dan bel je Blizzard op en zeg je; Hee Blizz, doe eens effe die account bound rotzooi eraf halen! :+

<GoT>NightStalker

• Malt007
schaapiej schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:07:
[...]

En dan bel je Blizzard op en zeg je; Hee Blizz, doe eens effe die account bound rotzooi eraf halen! :+
Hoezo account bound? Je kan alle items toch gewoon droppen? (ps4).

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:04:
[...]

Alleen voor je active bonus
Dat is niet waar, want als je 'm activeert krijg je sowieso Hatred erbij, de spider slow't alle mobs en je doet meer dmg.
Dus nee, theoretisch hoef je geen rune te selecteren ;)

• schaapiej
Malt007 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:08:
[...]

Hoezo account bound? Je kan alle items toch gewoon droppen? (ps4).
Ah.. de PS4 versie. Dunno, zou goed kunnen.
Geen idee wat er allemaal wel of niet kan in die versie. PC all the way! _/-\o_

<GoT>NightStalker

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

schaapiej schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:12:
[...]
Ah.. de PS4 versie. Dunno, zou goed kunnen.
Geen idee wat er allemaal wel of niet kan in die versie. PC all the way! _/-\o_
Jajajaja jullie zijn veel beter bla bla bla... :O

• Malt007
De pc versie is ongetwijfeld beter en in ieder geval geen cheaters die het voor jou kunnen verpesten maar ik zit liever op de bank met een controller.

• schaapiej
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:16:
[...]

Jajajaja jullie zijn veel beter bla bla bla... :O
Wat deze game betreft wel ja.. andere games speel ik ook gewoon vrolijk op de PS4 :)

<GoT>NightStalker

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

schaapiej schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:12:
[...]
Geen idee wat er allemaal wel of niet kan in die versie.
Je hebt geen idee wat er wel of niet kan in de PS4 versie, maar je weet wel dat de pc versie beter is :/
Buiten het feit of je gelijk hebt of niet, en je zal ongetwijfeld gelijk hebben, kan ik je opmerking daarom niet heel serieus nemen natuurlijk.

Het enige wat ik wel heel jammer vind is dat de PS4 niet aan battlenet gekoppeld is.
Het zou het maken van een build een stuk overzichtelijker maken.

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 01-03-2016 14:34 ]

• schaapiej
Oeh ik heb een zere plek geraakt, sorry! :)

En nee ik weet inderdaad de details niet met betrekking tot de verschillen. Moet dat? (ik kan genoeg voorbeelden op gaan noemen waar je de details niet van hoeft te weten maar wel direct weet wat de betere is)
Ik weet wel dat die console versie online totaal verziekt is door cheaters en alleen dat feit al maakt de PC versie de betere game. Als Blizzard de koppeling met Battle.net zou maken dan had ik zeker weten naar de console versie gekeken, nu absoluut niet.

<GoT>NightStalker

• badabingbadaboo
Ik zou best op de PC met een controller willen spelen :).

Barthelomeus#2737

• Malt007
schaapiej schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:02:
Oeh ik heb een zere plek geraakt, sorry! :)

En nee ik weet inderdaad de details niet met betrekking tot de verschillen. Moet dat? (ik kan genoeg voorbeelden op gaan noemen waar je de details niet van hoeft te weten maar wel direct weet wat de betere is)
Ik weet wel dat die console versie online totaal verziekt is door cheaters en alleen dat feit al maakt de PC versie de betere game. Als Blizzard de koppeling met Battle.net zou maken dan had ik zeker weten naar de console versie gekeken, nu absoluut niet.
Bij mij niet hoor, heb zowel de pc, ps3 als ps4 versie :-) Onoplettendheid heeft ervoor gezorgd dat mijn 1e savegame weggegooid moest worden (had geen backup). Kwam bij een cheater in een game en was binnen een paar seconden paragon 2500 ofzo. Nu opnieuw gestart en speel alleen met bekenden en beleef er veel lol aan. Bediening van het menu/inventory is kut vergeleken met de pc maar verder is de besturing perfect en mijns inziens zelf beter dan op de pc :-)

• badabingbadaboo
Dat geloof ik graag, lijkt me super chill om gewoon met joystick te kunnen bewegen. Op de PC heb ik ook vaak het gevoel dat niet elke keystroke geregistreerd wordt.

Barthelomeus#2737

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-11 15:28
Malt007 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:56:
[...]

Bij mij niet hoor, heb zowel de pc, ps3 als ps4 versie :-) Onoplettendheid heeft ervoor gezorgd dat mijn 1e savegame weggegooid moest worden (had geen backup). Kwam bij een cheater in een game en was binnen een paar seconden paragon 2500 ofzo. Nu opnieuw gestart en speel alleen met bekenden en beleef er veel lol aan. Bediening van het menu/inventory is kut vergeleken met de pc maar verder is de besturing perfect en mijns inziens zelf beter dan op de pc :-)
Ik denk dat het ook heel erg af hangt van hoe handig je met zo een console controller bent :)

Ik kan echt voor geen meter een shooter of diablo achtig spel spelen met zo een controller, maar voor bv Trackmania op de pc gebruik ik een Xbox Controller omdat het keyboard ik me vingerkootjes bijna kapot druk om meer gas te geven :D

• Neles7
badabingbadaboo schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:13:
[...]

Ik heb hem hoor, ancient yangs met goede roll. Net 70 gecleared met nog 1 min over met 3 keer dood gaan. Zit dus nog wel rek in idd. :)
Kijk goed te horen. Nu nog leren ontwijken ;)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Terence(x) schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:59:
[...]

Ik denk dat het ook heel erg af hangt van hoe handig je met zo een console controller bent :)

Ik kan echt voor geen meter een shooter of diablo achtig spel spelen met zo een controller (...)
Dat heb ik dus met een muis. Shooters met een muis is niet aan mij besteed.
Ligt er inderdaad maar net aan wat je gewend bent.

Wat Malt al zegt: de besturing in Diablo is absoluut niks mis mee, maar de besturing in het menu is mwah.

• sbierman
  • Laatst online: 04-04 00:43
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:21:
[...]

Je hebt geen idee wat er wel of niet kan in de PS4 versie, maar je weet wel dat de pc versie beter is :/
Buiten het feit of je gelijk hebt of niet, en je zal ongetwijfeld gelijk hebben, kan ik je opmerking daarom niet heel serieus nemen natuurlijk.

Het enige wat ik wel heel jammer vind is dat de PS4 niet aan battlenet gekoppeld is.
Het zou het maken van een build een stuk overzichtelijker maken.
En we missen seasons op de consoles. Daarnaast zou het wel lekker zijn als je een app zou hebben waar je even je battletag invult en dan je build voor je neus heb. Kan je elkaar makkelijk checken en helpen. Dus die battlenet link voor consoles zou wel lekker zijn. Maar daar wordt al een jaar over geklaagd en bij blizzard geven ze geen reactie.

• FraxleNL

FraxleNL

Sabrac schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:22:
[...]

De 'quests' per acts zijn bounties en hoef je alleen te doen voor de bounty specific materials / items. Met deze items kan je legendary effecten in de kanai's cube plaatsen, zodat je dit effect kan activeren zonder het item daadwerkelijk te dragen.

Nu weet ik niet zeker wat je met een dungeon bedoeld, maar ik gok dat je een Rift bedoeld.
Deze activeer je d.m.v. de nephalem obilisk in town (de NPC 'Orek' staat er vaak naast). Je klikt op de obelisk en selecteerd dan "Nephalem Rift" en opent deze.

In deze rifts vind je uiteindelijk Rift keys van de rift guardians. Met deze rift keys kan je vervolgens Greater rifts doen. De hoogte van de rift die je kiest bepaald hoe lastig de monsters zijn (onafhankelijk van de game difficulty) en hier droppen legendary gems van de rift guardian (tot je ze allemaal hebt) en als je de rift in 15 minuten haalt, kan je de gems ook nog upgraden zodat ze sterker worden.

De tweakers community kan je ingame vinden door Shift + O (opent communities) en dan te zoeken naar "Tweakers" onder de language "British (English)"
Ik heb mij inmiddels aangemeld bij de community. Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Ik ben nu alleen maar de bounties aan het uitvoeren en de bonussen aan het verzamelen. Is dit de manier waarop je levelt? Of is het verstandig om alleen maar de Nephalem rifts te voltooien?

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Welke lvl tikken jullie aan bij een solo playtru?

• _Peter2_
Krullebol.nl schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:34:
[...]

Met een beetje geluk heb ik vanavond wel even tijd te spelen, we kunnen wel samen even wat riftjes doen?
Ik heb voornamelijk upgrades voor mijn LoN Bomb nodig. Wat ik niet nodig heb voor Invoker mag je hebben ;)

edit:
Wat je misschien nog kan aanpassen is je Law naar Decaying Strength voor meer damage reduction
Dank je voor het aanbod.

Vanavond ben ik alleen niet (meer) online. Ga zo op de koffie bij mijn ouders :)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Poe, GR41 gecleared met 12 sec op de klok :P
Ik heb dringend dat masker van Jeram nodig, anders ga ik TX nog niet snel halen :/

• FraxleNL

FraxleNL

Voor degene die de community-invite moet accepteren. Ik heet ingame 'Thor'.

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Hurtebise schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:51:
Op het moment GR60-65 (65 als de GR mee zit), maar dat is met mijn flash fire wizard. Op het moment bezig met gear verzamelen voor The Thrill conquest en daarna ga ik DMO wizard proberen voor hogere GR (gear al lang binnen).

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-11 15:28
Ik denk dat er nog maar weinig mensen zijn die een solo storyline playthrough doen om te levellen, buiten de mensen om die een boost krijgen, gebruiken de meeste mensen adventure mode.

Heb het zelf wel 1x gedaan, geloof dat ik toen op begin act5 op 70 zat

• Malt007
Heb nu 5 stukken voor de natalya set gevonden waardoor ik nu de 6 set bonus heb icm een Rorg. Opzich goede dmg maar ik heb met deze set eigenlijk geen echte harde upgrades meer in het vooruitzicht aangezien ik nu niet meer de 300%dmg voor sentries icm sentries die multishot schieten (inclusief de 87% multishot bonus van mijn quiver). Heb dus eigenlijk geen idee of dit een viable set is om hoger dan pak m beet grift 50 te komen.

Heb wel een mooie belt gevonden die 9% dmg reduction geeft per companion. Deze power extract en gebruik ik icm 2 set marauder bonus waarbij je alle companions krijgt. Hierdoor een thoughness van rond de 60 miljoen ipv de 15 die ik ervoor had.

Vraag is dus eigenlijk, hoe gaak ik substantieel meer dmg doen met een Demon Hunter en welke skills moet ik gaan gebruiken?

• 4th

4th

Blijkbaar nieuw event in Secheron, vanavond even kijken

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• adamvansanten
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Volgens mij doet inderdaad eigenlijk niemand meer een story playthrough tegenwoordig, maar level 70 voor het einde moet inderdaad wel kunnen (beetje afhankelijk van de difficulty). Als je master of hoger speelt haal je 70 wel denk ik, bij een lagere difficulty wordt het krapper.

Al maakt het natuurlijk eigenlijk niet echt uit, want als je alle content in een gemiddeld tempo doorspeelt ben je eigenlijk altijd sterk genoeg. Het level van de monsters schaalt met jou mee. Als je na de story mode nog geen 70 bent, kan je gewoon adventure mode starten en de resterende XP binnenharken (of door een willekeurige map uit het spel te clearen, of door een rift te clearen).
4th schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:47:
Zo te zien alleen een aangepaste cowlevel minus de enorme hoeveelheid kisten en de Cow Queen (volgens diablofans). Niet echt de moeite waard lijkt me, beetje nutteloos event.

[ Voor 17% gewijzigd door adamvansanten op 02-03-2016 10:01 ]

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Scheelt heel erg per difficulty en van wat je doet.
Mijn eerste playthrough heb ik veel geexplored en was ik aan het einde van de storymode level 69 op T1.
Op mijn hardcore poppetje heb ik alles op normal/hard gedaan en ben snel door de game gevlogen, alleen hetgeen gedaan wat nodig was, aan het einde was ik level 40.

Gisteren met 3 man GR43 gehaald, solo moet vandaag 43/44 (hopelijk 45) ook wel goedkomen.

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 02-03-2016 10:06 ]

• 4th

4th

adamvansanten schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:55:

[...]

Zo te zien alleen een aangepaste cowlevel minus de enorme hoeveelheid kisten en de Cow Queen (volgens diablofans). Niet echt de moeite waard lijkt me, beetje nutteloos event.
Blij zijn met wat je krijgt is voor sommigen ook niet weggelegd zie ik :P

Het is niet dat het iets oplevert maar dat het iets nieuws is..

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 23:09
4th schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:47:

TheS4ndm4n#1919

• adamvansanten
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

4th schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:13:
[...]

Blij zijn met wat je krijgt is voor sommigen ook niet weggelegd zie ik :P

Het is niet dat het iets oplevert maar dat het iets nieuws is..
Haha, het hoeft ook niet meteen wat op te leveren, maar dit voelt echt heel nutteloos. Voeg dan niets toe denk ik? Heeft niet zozeer wat te maken met blij zijn met wat je krijgt. Dit is gewoon lui :P.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Dj Neo Ziggy
Is er nog steeds onderhoud? Ik kom er echt niet in of op.

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Deze week begonnen met een wizzard. Speel al jaren, maar de wizzard altijd overgeslagen.
Nu wel lvl 70, maar nog geen set items gevonden. Wat gaat dat langzaam zeg ivm met mijn TX thornsader. Hoop dat ik snel wat set items (firebird danwel DMO) vind zodat het wat fijner gaat spelen.

• Cyggie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 18:50
Heb nog niet zolang gespeeld dit season en pas een Crusader gemaakt met een Thorns build.
Kan met wat tijd over een greater rift op 60 halen maar vind de snelheid op TX erg tegenvallen.

Ik heb nog geen geluk met de neck & aa shield. sommige items zijn nog verre van optimaal door beperkte drops/tijd.

Hebben jullie nog tips? http://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyggie-2622/hero/75070645

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyggie-2622/hero/91355809

• 4th

4th

Cyggie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:10:
Heb nog niet zolang gespeeld dit season en pas een Crusader gemaakt met een Thorns build.
Kan met wat tijd over een greater rift op 60 halen maar vind de snelheid op TX erg tegenvallen.

Ik heb nog geen geluk met de neck & aa shield. sommige items zijn nog verre van optimaal door beperkte drops/tijd.

Hebben jullie nog tips? http://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyggie-2622/hero/75070645
Physical van je bracers afrollen naar res all, alleen physical van je convention werkt voor thorns. Strength gems ipv res all gems in armor. Nieuwe belt of the trove waarbij je secondary rols naar thorns. Verder goed op weg, nu items vervangen met ancients.

Edit: Weet niet of je ringen al rerolled zijn maar de dmg zou van je justice lantern naar cooldown of attack speed worden gerold. Regen/Movement speed op de compass rose naar cooldown.

Is bij T10 vooral van pack naar pack rushen en soms grote groep mobs meepakken.

[ Voor 18% gewijzigd door 4th op 02-03-2016 12:18 ]

• Krullebol.nl
Cyggie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:10:

Ook zie ik dat je (per ongeluk denk ik)veel items met secondary res hebt, beter zou zijn dit niet te hebben, dan kan je op dat item een all-res rollen (i.p.v. %life bijv.)

Op zich is het niet echt een speed build, je zou kunnen sparen voor LoN Bomb gear. Hierbij zit zoveel CDR dat je perma-paardje hebt. Hierdoor is er genoeg snelheid in TX te krijgen (en dan een Swiftmount als wapen).

[ Voor 13% gewijzigd door Krullebol.nl op 02-03-2016 12:21 ]

Ok, new persoonlijk record op tier 70 falen...15:00.199 |:(

Gister wel eindelijk een Golden Flenge en daarmee met Rolands simpel de 55 voor m'n 3e conquest. Ook eindelijk een ancient Hexing op m'n DH...enorm slechte rolls, maar ancient is ancient voor LoN.

<GOT> Zarhrezz#2885

Pagina: 1 ... 80 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.