Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
GR42 gedaan en dat ging in 9 minuten met redelijk gemak.
Daarna GR43 geprobeerd maar er kwamen iedere keer strontvervelende rifts uit, elke poging werd ik wel 7 of 9 keer ge-oneshot. Uiteindelijk een fijnere rift tegengekomen en in 6 en een halve minuut gecleared
Daarna mijn 2 set items die zorgen voor de Spider Queen omgeruild voor 2 items van de Helltooth set.
Mijn 5 items van die set, icm met de Rorg, geven 900% increased (pet) damage voor 15 seconden na het casten van Wall of Death. Gezien die cooldown slechts 8 seconden is betekent dat dus een permanente 900% increased damage
HOLY SHIT! Wat een vershil
Gelijk een GR45 gedaan en was met 8 minuten klaar. Mijn pets vreten Elite packs alsof het niks is.
Daarna nog een GR47 geopend maar zelfs die was in een minuut of 7 klaar.
Sinds ik met de WD speel zijn mijn pets ook nog geen enkele keer doodgegaan; die kunnen echt belachelijk veel hebben.
Qua ringen ben ik wel klaar denk ik: ik heb de Short Man's Finger en de Tall Man's Finger en in de cube zit de Rorg.
Ik wacht alleen nog steeds op Mask of Jeram (100% inceased pet damage), maar dan moet ik ergens anders mijn 5e Helltooth item equippen. Enige plaats die ik nog heb zijn de handen, maar daar zit de Tasker en Theo (50% increased pet attack speed). Wat is wijsheid?
Qua wapen en Mojo heb ik wel aardige stats, maar die kunnen volgens mij nog wel wat beter.
Vanmiddag het item gevonden voor een gratis socket, dus we gaan eens zien of we iets leuks tegenkomen.
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 02-03-2016 18:30 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Na nog een paar slechte rifts (incl. een 15:04.800) is met dank aan Saxtris (de eerste RG met adds de afgelopen dagen) de Guardian binnen. Als bonus de hoogste Crusader clear binnen de clan voor non-thornsZarhrezz schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:33:
Ok, new persoonlijk record op tier 70 falen...15:00.199
Had me trouwens aangemeld bij de clan <GOT> Tweakers clan (dat zijn jullie toch?), maar ik zie dat er maar 1 member in zit. Spelen jullie niet echt op season 5 of is er een andere tweakers clan?
Dan heb je toch de verkeerde. In <GoT> Tweakers zitten nu 130+ leden en in <GoT> GatheringofTweakers toch ook zeker wel meer dan 100 denk ik. Er is ook nog <SG> Solidarity Gaming maar daarvoor kun je beter op hun TS (ts.solidaritygaming.com) zijn.Bisamrat schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:39:
In de tweede poging conquest The Thrill gehaald en daarmee gelijk mijn season journey Conqueror. Dus mijn gratis stash er eindelijk bij, nu maar eens GRnkeystones farmen en kijken hoe ver ik kan komen met een DMO wizard build.
Had me trouwens aangemeld bij de clan <GOT> Tweakers clan (dat zijn jullie toch?), maar ik zie dat er maar 1 member in zit. Spelen jullie niet echt op season 5 of is er een andere tweakers clan?
Yeah, zijn buiten proportie en eigenlijk gevaarlijker dan elites. Hoop dat ze daar wat aan doen.Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:48:
Ligt het aan mij, of zijn die exorcist buiten alle proporties qua dmg?
Eigenlijk is Lightning damage in z'n geheel relatief de meest pijnlijke damage (iig voor WD door Swampland passive), dus je kunt wel zorgen dat je op je secondaries wat meer lightning res stacked.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aeden-2268/hero/2016952dvdkiwi schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:24:
Ik wacht alleen nog steeds op Mask of Jeram (100% inceased pet damage), maar dan moet ik ergens anders mijn 5e Helltooth item equippen. Enige plaats die ik nog heb zijn de handen, maar daar zit de Tasker en Theo (50% increased pet attack speed). Wat is wijsheid?
Dat is wel een beetje waar je aan moet denken qua Helltooth setup. Ipv Henri's kun je Serpent gebruiken op lagere rift-levels. T&T of Mask of Jeram maakt niet uit. Gebruik de beste die je hebt op je char en stop de andere in de Cube.
Heb 72 gecleared, maar nog niet echt gepushed meer. Doe 70 comfortabel in 11-12 minuten.
edit: als je solo speelt, check ook de templar setup!
[ Voor 49% gewijzigd door Bosmonster op 02-03-2016 23:19 ]
Verwijderd
http://www.diablofans.com...-about-the-next-ptr-patch
Misschien komt er volgend season dan een echt leuke meta en nog beter meta'ssssss
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2016 00:39 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Wut? Bye bye Helltooth, hello Zuni + Gargs!Zunimassa's Haunt
4 pieces: You and your pets take 3% (up from 2%) less damage for every Fetish you have alive.
6 pieces: Enemies hit by your Mana spenders take 1500% (up from 800%) increased damage from your pets for 8 (up from 4) seconds.
Dat heb ik dus ook, ik ben na de stash tab eigenlijk gestopt. Denk regelmatig "laat ik weer eens spelen", maar elke keer als ik achter de computer ga zitten, start ik toch een ander spel op.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 00:36:
Hoppa.. zoals was te verwachten.. bye bye support in deze vorm
http://www.diablofans.com...-about-the-next-ptr-patch
Misschien komt er volgend season dan een echt leuke meta en nog beter meta'ssssssen anders is het voor mij alleen dat stash tab halen en dan wachten tot de volgende.. ga echt geen paragons grinden met de huidige meta!
Dit keer ben ik blij met de nerfs, want de huidige meta nodigt inderdaad totaal niet uit.
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Ik ben er wel blij om, maar er staat nog niet bij wat ze met de andere gems gaan doen om dit te compenseren dus ben benieuwd.Bokkie schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 07:01:
Taeguk nerf..is datr ding eindelijk een keer nuttig, hopelijk is hij niet meteen het volgende seizoen waardeloos..
Speel zelf momenteel met name DH en bij de verschillende builds is het nogal irritant dat je constant moet blijven casten ook al zijn er geen mobs in de buurt om de stacks hoog te houden en als je even niet kunt casten om wat voor reden dan ook dan kun je weer van voor af aan beginnen...
Mja voor mijn flashfire wizard is het een van de beste zoniet de beste gem die je kan hebben, aangezien je toch nonstop spammed, Offense en Defense nonstop.DarthNeo schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:25:
[...]
Ik ben er wel blij om, maar er staat nog niet bij wat ze met de andere gems gaan doen om dit te compenseren dus ben benieuwd.
Speel zelf momenteel met name DH en bij de verschillende builds is het nogal irritant dat je constant moet blijven casten ook al zijn er geen mobs in de buurt om de stacks hoog te houden en als je even niet kunt casten om wat voor reden dan ook dan kun je weer van voor af aan beginnen...
Maar inderdaad, hopelijk kijken ze ook naar andere gems.
Zo das nogal een verbetering. Omdat ik dacht wel klaar te zijn, heb ik gisteren (alles behalve mijn ancients) gerind.Bosmonster schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:24:
[...]
Wut? Bye bye Helltooth, hello Zuni + Gargs!
Begon met mijn crusader om mijn BoTT en mijn BoTS omhoog te werken door wat empowered GR50's te doen. (Lekker releatief simpel rondhakken).
Mijn BoTT is nu level 41 en BoTS is 33. Daarna eens gekekn of ik de Invoker set dungeon kon doen.
Wat een makkie in vergelijking tot de 2 wizard dungeons die heb geprobeerd. Bij de eerste poging meteen de mastery in the pocket. En daarmee weer een hoofdstuk verder in de seasonal journey.
Nu nog 3 gems naar 45 brengen (eitje) en ik ben weer een hoofdstuk verder.
Heleaas nog steeds geen Akarat Awakening gevonden.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Daarna nog eventjes wat shards lopen spenderen en de Roland set compleet gekregen.. nog wel even een paar pogingen gedaan in de set dungeon daarvan.. ik kom een heel eind, maar heb nog moeite met het verzamelen van de 12 enemies in een sweep.. ik moet eens in mn stash gaan duiken, volgens mij had ik daar nog een item met 'loop door enemies' inzitten. Die even extracten en cuben voor die set dungeon en dan gaat t vast makkelijker omdat ik niet telkens vastloop in hordes imps..
Verwijderd
http://www.diablofans.com...patch-datamined-march-2nd
Power creep gaat door met buffs voor vrijwel alle sets. Zie die LoN er echter niet bij staan.... hoop wel dat ze die niet vergeten. Zie verder dat health globe drops door skills stevig worden aangepakt aka verwijderd worden
Die nieuwe rend bonus bij de waste set lijkt mij interessant. Kan veel dps zijn en ook bakken lag geven.. ben erg benieuwd hoe dat straks op de ptr zal zijn.
Start zelf nog geen andere games op omdat ik ze simpelweg (nog) niet heb geïnstalleerd, maar heb de afgelopen tijd op twitch wel een paar leuke games voorbij zien komen. Kijk wel ff hoe die ptr zal zijn en welke richting de game op gaat.adamvansanten schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:24:
[...]
Dat heb ik dus ook, ik ben na de stash tab eigenlijk gestopt. Denk regelmatig "laat ik weer eens spelen", maar elke keer als ik achter de computer ga zitten, start ik toch een ander spel op.
Dit keer ben ik blij met de nerfs, want de huidige meta nodigt inderdaad totaal niet uit.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2016 09:35 ]
Ben benieuwd wat er van over blijft bij de live patch, maar zou leuk zijn als we straks 80+ kunnen speedrunnen met 4x DPS (of 3x DPS 1x support). De huidige meta vind ik niet erg interessant.
Ik speel vooral Heroes of the Storm en heb de laatste tijd ook wel wat andere leuke nieuwe games gescoord. SUPERHOT is een aanrader, wel een beetje prijzig voor de hoeveelheid content, maar erg origineel en verfrissend (en gewoon ontzettend cool).Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:21:
Start zelf nog geen andere games op omdat ik ze simpelweg (nog) niet heb geïnstalleerd, maar heb de afgelopen tijd op twitch wel een paar leuke games voorbij zien komen. Kijk wel ff hoe die ptr zal zijn en welke richting de game op gaat.
[ Voor 43% gewijzigd door adamvansanten op 03-03-2016 09:37 ]
Voor LoN Strafe is dit juist een enorme boost...je dropt toch nooit (perma-Strafe), de build-up is sneller en flink meer armor. Het is alleen even de vraag of LoN nog competitive gaat zijn voor meer dan speed-rifting.Bokkie schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 07:01:
Taeguk nerf..is datr ding eindelijk een keer nuttig, hopelijk is hij niet meteen het volgende seizoen waardeloos..
"The max is now 10 stacks"Zarhrezz schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:36:
[...]
Voor LoN Strafe is dit juist een enorme boost...je dropt toch nooit (perma-Strafe), de build-up is sneller en flink meer armor. Het is alleen even de vraag of LoN nog competitive gaat zijn voor meer dan speed-rifting.
Ik hoop dat de verwoording nogal zuigt en dit alleen betekend dat de initiele stack max 10 is ipv de huidige 20 van nu
Anders zou het wel erg triest zijn
Immortal King's Call
6 pieces: While both Wrath of the Berserker and Call of the Ancients is active, you deal 400% (up from 250%) increased damage.
Legacy of Raekor
2 pieces: Every use of Furious Charge increases the damage of your next Fury-spending attack by 750% (up from 300%).
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
I know... PTR is testfase, maar toch.4th schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:28:
Alle ptr wijzigingen zijn subject to change. Wordt nog verder gewijzigd.
PTR approach is: start high, nerf to balanced level. Dit zorgt ervoor dat mensen er ook daadwerkelijk mee gaan testen i.p.v. start low waar niemand er mee aan de slag gaat en er dus geen data beschikbaar komt om een eventuele buff op te baseren.sbierman schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:29:
I know... PTR is testfase, maar toch.
Bijvoorbeeld:
Firebird's Finery
6 pieces: Your damage is increased by 40% (up from 25%) for each enemy that is Ignited. Elites that are Ignited increase your damage by 2000% (up from 250%). You can only have one Elite damage bonus active at a time.
Wijziging op de U6 set is ook wel lekker i.c.m. de nieuwe damage range op de Fist of the Azz!The Shadow's Mantle
2 pieces: While equipped with a melee weapon, your damage (reworded from "all damage") is increased by 1200% (up from 600%).
Maargoed, leuk al die damage changes. Alles is weer wat sterker straks en de cijfertjes gaan weer hoger worden voor een nog grotere e-penis. Ik ben eigenlijk wel weer toe aan echt nieuwe content i.p.v. 10 GR levels hoger kunnen spelen... maar daar ben ik vast niet de enige mee!6 pieces: Increase the damage of your Exploding Palm by 250% (new) and your Seven-Sided Strike detonates your Exploding Palm.
Mijn build komt redelijk overeen met jouw link.Bosmonster schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:56:
[...]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aeden-2268/hero/2016952
Dat is wel een beetje waar je aan moet denken qua Helltooth setup. Ipv Henri's kun je Serpent gebruiken op lagere rift-levels. T&T of Mask of Jeram maakt niet uit. Gebruik de beste die je hebt op je char en stop de andere in de Cube.
Enige wat ik mis is crit damage, die staat bij mijn slechts op 210%.
Zo'n overzichtelijke char builder mis ik wel een beetje op de PS4.
Ik zal vanavond mijn setup eens posten.
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 03-03-2016 11:33 ]
- Mirinae-monk nog meer Mirinae damage, maar upkeep lastiger (passive Spirit regen eraf, dus Epi minder nuttig - +1 voor mijn speed setup).
- Tal nog meer damage...lolwhy? Gaat Flashfire te langzaam ofzo?
- Shadow Mantle ook eindelijk de buff die nodig is om de non-Impale damage nuttig te maken voor trash pack clearing.
- Monkey King: It doesn't play well...let's double the damage so people use it.
- Marauder meer damage, want +3000% was al het hoogst mogelijke.
- DMO speel ik nu niet omdat in de bubble blijven annoying is...dat wordt opgelost. Als dat zo blijft, wordt S6 weer eens Wiz voor mij.
- UE damage doubled...lolwhy?
- Ulliana's nog steeds useless want geen mitigation
De passive regen had je sowieso al niet met shenlong, je nam Epiphany ook niet voor de spirit regen, maar voor de 50 % toughness. Het enige wat qua shenlong is gewijzigd is 50 % meer damage tijdens de activatie.Zarhrezz schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:43:
Als ik het zo even snel lees:
- Mirinae-monk nog meer Mirinae damage, maar upkeep lastiger (passive Spirit regen eraf, dus Epi minder nuttig - +1 voor mijn speed setup).
- Shadow Mantle ook eindelijk de buff die nodig is om de non-Impale damage nuttig te maken voor trash pack clearing.
- Monkey King: It doesn't play well...let's double the damage so people use it.
- Marauder meer damage, want +3000% was al het hoogst mogelijke.
- DMO speel ik nu niet omdat in de bubble blijven annoying is...dat wordt opgelost. Als dat zo blijft, wordt S6 weer eens Wiz voor mij.
- UE damage doubled...lolwhy?
- Ulliana's nog steeds useless want geen mitigation
Qua upkeep veranderd er niets, gezien alleen je passieve spirit regen word stilgezet, en niet de spirit regen vanuit je generators.
Daarnaast zag ik in de PTR nodes dat Mirinae ook 3 % van je life per hit krijgt, wat je een beetje extra survivability geeft.
Daarnaast hoef je als Uliana heel weinig mitigation te hebben, tijdens de activatie van SSS krijg je namelijk geen damage. Met genoeg cooldown heb je iets van 3 of 4 seconde dat je moet overleven (tussen de SSS in). Combineer dit met de CC van je enchantress / epiphany / serenity / slim gebruik van dashing strike en je red het makkelijk zonder extra mitigation.
[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 03-03-2016 11:54 ]
Verwijderd
precies +schaapiej schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:27:
Maargoed, leuk al die damage changes. Alles is weer wat sterker straks en de cijfertjes gaan weer hoger worden voor een nog grotere e-penis. Ik ben eigenlijk wel weer toe aan echt nieuwe content i.p.v. 10 GR levels hoger kunnen spelen... maar daar ben ik vast niet de enige mee!
Denk dat het hier ook eigenlijk alleen maar op uit gaat draaien de komende patches tot je alle stash hebt unlocked en bekend is of er een expansion/d4 gaat komen.
maar goed het blijft een leuk spelletje om ff snel wat te rambammen en als de build diversiteit hoger wordt dan heb ik daar wel vrede mee. Elk season dan weekend om het stash tab te unlocken en dan 2-3 weken pielen met nieuwe builds en dan wachten tot volgende patch
U6 is inderdaad prima te doen.Sabrac schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:48:
Daarnaast hoef je als Uliana heel weinig mitigation te hebben, tijdens de activatie van SSS krijg je namelijk geen damage. Met genoeg cooldown heb je iets van 3 of 4 seconde dat je moet overleven. Combineer dit met de CC van je enchantress / epiphany / serenity en je red het makkelijk zonder enige vorm van mitigation.
Spirit guards, dodge chance van dashing strike (en evt passive) en bijna 100% uptime van Epiphany moet genoeg zijn te overleven tussen de SSS door. (plus de follower die je zegt)
De boost van Fist of the Azz was al aardig maar als daar ook nog een 250% bij komt is dat best lekker!
Edit: ben zelf een EP fan, lang leve de fullscreen explosies! Leuk als dat weer wat mee mag gaan doen in 4p groepjes. Nu vaak niet welkom als je wat hoger wil spelen..
[ Voor 10% gewijzigd door schaapiej op 03-03-2016 11:54 ]
Vond de U6 zelf ook erg leuk spelen, maar verveelde na een tijdje (vorig seizoen) wel. Dit had voornamelijk met snapshotting te maken, wat de lol eraf haalde.schaapiej schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:53:
[...]
U6 is inderdaad prima te doen.
Spirit guards, dodge chance van dashing strike (en evt passive) en bijna 100% uptime van Epiphany moet genoeg zijn te overleven tussen de SSS door. (plus de follower die je zegt)
De boost van Fist of the Azz was al aardig maar als daar ook nog een 250% bij komt is dat best lekker!
Edit: ben zelf een EP fan, lang leve de fullscreen explosies! Leuk als dat weer wat mee mag gaan doen in 4p groepjes. Nu vaak niet welkom als je wat hoger wil spelen..
Hoop dat ze qua visual effects de palm wel weer wat duidelijker maken (in ieder geval voor de monk, hoeft niet per se voor de rest van de party), dat is dit seizoen wel slecht te zien
[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 03-03-2016 11:57 ]
Denk dat het hier ook eigenlijk alleen maar op uit gaat draaien de komende patches tot je alle stash hebt unlocked en bekend is of er een expansion/d4 gaat komen.
maar goed het blijft een leuk spelletje om ff snel wat te rambammen en als de build diversiteit hoger wordt dan heb ik daar wel vrede mee. Elk season dan weekend om het stash tab te unlocken en dan 2-3 weken pielen met nieuwe builds en dan wachten tot volgende patch
[/quote]
Denk niet dat je moet hopen op d4 anytime soon. Beter gewoon grote uitbreiding.
hmmm.. ging iets mis met quoten.
[ Voor 3% gewijzigd door sbierman op 03-03-2016 11:57 ]
Ik dacht precies hetzelfde, ik wals ook door TX rifts en bounties heen en mijn dps is slecht 1 miljoen met die build. Maar goed volgens season toch een andere class proberen.Zarhrezz schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:43:
Als ik het zo even snel lees:
Hmm, dat herinner ik me dan verkeerd...al een paar maanden terug dat ik m'n Monk gespeeld heb.Sabrac schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:48:
De passive regen had je sowieso al niet met shenlong, je nam Epiphany ook niet voor de spirit regen, maar voor de 50 % toughness. Het enige wat qua shenlong is gewijzigd is 50 % meer damage tijdens de activatie.
Qua upkeep veranderd er niets, gezien alleen je passieve spirit regen word stilgezet, en niet de spirit regen vanuit je generators.
Die had ik gemist...inderdaad erg lekker voor Mirinae-monk, 3% life per proc op de 1.5+M life die je met Inna hebt is prima regen. Gezien de proc speed kan dit al snel oplopen tot 100K+ life per second.Daarnaast zag ik in de PTR nodes dat Mirinae ook 3 % van je life per hit krijgt, wat je een beetje extra survivability geeft.
Het fundamentele probleem met de set is wat mij betreft dat er maar 1 viable rune is. Zonder mitigation gaat dit gewoon niet veranderen. Die paar seconde overleven gaat wel, bij de andere runes gaat het gewoon niet lukken.Daarnaast hoef je als Uliana heel weinig mitigation te hebben, tijdens de activatie van SSS krijg je namelijk geen damage. Met genoeg cooldown heb je iets van 3 of 4 seconde dat je moet overleven (tussen de SSS in). Combineer dit met de CC van je enchantress / epiphany / serenity / slim gebruik van dashing strike en je red het makkelijk zonder extra mitigation.
Ho.. geen 3 % life per hit. Maar 3 % van je lph. Dus met 60k lph krijg je een 1.8k bonus. Niet heel extreem, maar elk beetje helptZarhrezz schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:14:
Die had ik gemist...inderdaad erg lekker voor Mirinae-monk, 3% life per proc op de 1.5+M life die je met Inna hebt is prima regen. Gezien de proc speed kan dit al snel oplopen tot 100K+ life per second.
Als ik het zo zie toch je max life:Sabrac schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:19:
Ho.. geen 3 % life per hit. Maar 3 % van je lph. Dus met 60k lph krijg je een 1.8k bonus. Niet heel extreem, maar elk beetje helpt
3% van je LpH zou echt nutteloos zijn op een 15% scalar based item proc.ItemPassive_Unique_Gem_007_x1 15% chance on hit to smite a nearby enemy for [VALUE]% weapon damage as Holy and heal yourself for 3% of your maximum Life (added).
Ow, dacht eerder vandaag nog LpH te zien, maar ja, 3 % LpH is dan zeker niet slecht op een 15 % kans.Zarhrezz schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:49:
[...]
Als ik het zo zie toch je max life:
[...]
3% van je LpH zou echt nutteloos zijn op een 15% scalar based item proc.
De wijziging op gogok is ook wel interessant, de attack speed increase is niet langer een 'chance on hit' maar guaranteed, terwij je nu een %dodge per level erbij krijgt. (vraag me af of dat dan niet te sterk word qua defensive, afhankelijk van hoe hoog de %dodge is natuurlijk).
•ItemPassive_Unique_Gem_008_x1 Gain Swiftness with every attack, (reworked from chance of gaining swiftness) increasing your Attack Speed by 1% and Dodge by [VALUE]% (added) for 4 seconds. This effect stacks up to 15 times.
[ Voor 55% gewijzigd door Sabrac op 03-03-2016 12:55 ]
Ook de DMO change en Mirinae change zie ik helemaal zitten, S5 DH / Crusader, volgend seizoen Wiz en Monk NS.
Hier ook een dergelijke WD.dvdkiwi schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:29:
[...]
Mijn build komt redelijk overeen met jouw link.
Enige wat ik mis is crit damage, die staat bij mijn slechts op 210%.
Zo'n overzichtelijke char builder mis ik wel een beetje op de PS4.
Ik zal vanavond mijn setup eens posten.
http://www.diabloprogress...en-2835/Caranton/67922487
heb mn huidige Mojo nu actief aangezien mn Henri's niet zo goed is (niet ancient).
Doe met deze setup GR72 en daar zit nog ruimte in. Heb nog ancient shoulders die beter sheetstats hebben, maar slechter zijn ingame.
Alleen nog een ancient weapon. Laatste 2 dagen al 5 keer het weapon gehad en telkens slechter dan ik nu heb.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ziggy-2912/hero/71756050
Alleen mijn belt is nog een beetje raar, maar ik weet niet wat ik daar nog aan kan veranderen of verbeteren.
Begin nu ineens te twijfelen of ik mijn Bane niet zal veranderen voor een Enforcer
[ Voor 17% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 03-03-2016 16:02 ]
Enforcer werkt vooral voor de Damage Redution op je pets.Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:58:
ben wel blij met mijn build zo:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ziggy-2912/hero/71756050
Alleen mijn belt is nog een beetje raar, maar ik weet niet wat ik daar nog aan kan veranderen of verbeteren.
Begin nu ineens te twijfelen of ik mijn Bane niet zal veranderen voor een Enforcer
Wat ik overigens wel leerzaam aan jou build vindt is de Sacred Harvester in de cube en dan een andere sterker 1 Hander geselecteerd
Verlies je dan niet teveel damage in vergelijk met een Furnace?
Als die 50% max elite damage niet over het totaal gaat dan zou het niet veel uitmaken,
Verschil tussen 5 en 10 stacks damage reduction kan wel merkbaar zijn, maar dat is met betere positionering omheen te werken.
en hier hebben we een nieuwe mandotory gem.ItemPassive_Unique_Gem_001U_x1: Gain [{VALUE1}*100]% increased damage versus elites and take [{VALUE1}*100]% reduced damage from elites.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Mmmm, word helaas alleen maar meer "Elitehopping", jammer....Goldman schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 17:08:
[...]
en hier hebben we een nieuwe mandotory gem.
Mwah, denk eerder minder "skip yellow".Apsie schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:33:
[...]
Mmmm, word helaas alleen maar meer "Elitehopping", jammer....
Bane of the Powerfull zal wel vrij zinloos worden met die erbij.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
quote: Embodiment of the Marauder4 pieces: Sentries deal 400% (up from 300%) increased damage and cast Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot, and Cluster Arrow when you do.
6 pieces: Your primary skills, Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot, Cluster Arrow, Companions, and Vengeance deal 800% (up from 600%) increased damage for every active Sentry.
RIP Taeguk?quote: Unhallowed Essence6 pieces: Your generators, Multishot, and Vengeance deal 40% (up from 20%) increased damage for every point of Discipline you have.
Als ik even kijk naar mijn eigen DH R81 taeguk met 101 stacks. 101*3%=303% vs 10*2%=20% lijkt me dat een te groot verschil om goed te maken.
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken, klinkt als veel meer mogelijkheden voor meticulous bolts.quote: ItemPassive_Unique_Gem_015_x1Gain [VALUE]% increased damage for 1.5 seconds (down from 3 seconds) when you spend resource on a channeled skill (reworked from just spending resource). This effect stacks up to 10 times (reworked).
[quote=P41_ItemPassive_Unique_Ring_011]
Elemental Arrow gains an effect based on the rune:
• Ball Lightning now travels at 30% speed.
• Frost Arrow damage and Chilled duration increased by {c_magic}[{VALUE1}*100]%{/c_magic}.
• Immolation Arrow ground damage over time increased by {c_magic}[{VALUE1}*100]%{/c_magic}.
• Lightning Bolts damage and Stun duration increased by {c_magic}[{VALUE1}*100]%{/c_magic}.
• Nether Tentacles damage and healing amount increased by {c_magic}[{VALUE1}*100]%{/c_magic}.
Maar zoals altijd met de PTR gaan we het zien. Het zal uiteindelijk wel reworked worden om toch balanced te zijn.
Dat komt omdat er bij mij in dit seizoen maar twee harvesters zijn gevallen, allemaal ruk stats. En deze dropte geloof ik een week na start. Heb nog wel andere geprobeerd maar dit is toch echt het sterkste wat er is.Henkje.doc schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:39:
[...]
Enforcer werkt vooral voor de Damage Redution op je pets.
Wat ik overigens wel leerzaam aan jou build vindt is de Sacred Harvester in de cube en dan een andere sterker 1 Hander geselecteerd
Verlies je dan niet teveel damage in vergelijk met een Furnace?
Als die 50% max elite damage niet over het totaal gaat dan zou het niet veel uitmaken,
Verschil tussen 5 en 10 stacks damage reduction kan wel merkbaar zijn, maar dat is met betere positionering omheen te werken.
nu bezig om mijn tweede conquest te halen. Avarice (gem of the hoarder + goldskin + emerald + paragon) is een eitje
[ Voor 6% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 03-03-2016 20:37 ]
Veel rare's upgraden! Ik had erg veel mazzel met een Harvester die na het rerollen op 3302dps uitkwamDj Neo Ziggy schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:54:
[...]
Dat komt omdat er bij mij in dit seizoen maar twee harvesters zijn gevallen, allemaal ruk stats. En deze dropte geloof ik een week na start. Heb nog wel andere geprobeerd maar dit is toch echt het sterkste wat er is.
Maar zelfs een iets mindere harvester presteert beter dan Voo's juicer, lijkt me.15% meer int en 50% elite damage is best een grote boost.
Echter op grift 64 zijn de elites nog steeds snel plat!
[ Voor 17% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 03-03-2016 20:40 ]
Ik zie het al, ik zocht op taal Englisch in plaats van Englisch (Britsch). Een request tot joinen gedaan, hopelijk is er nog een plekje vrij.Neles7 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:22:
[...]
Dan heb je toch de verkeerde. In <GoT> Tweakers zitten nu 130+ leden en in <GoT> GatheringofTweakers toch ook zeker wel meer dan 100 denk ik. Er is ook nog <SG> Solidarity Gaming maar daarvoor kun je beter op hun TS (ts.solidaritygaming.com) zijn.
RNG is een bitch bij jou wat betreft de rucksack!Malt007 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:11:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een Bombardiers Rucksack, al mijn shards gaan er aan op en spendeer ook het gros van mijn souls aan upgraden van quivers maar hij wil maar niet vallen. Ondertussen sommige andere al 10x gehad maar de BS wil maar niet vallen. Is deze zeldzamer of ben ik gewoon slachtoffer van RNG?
Heb er zelf bijvoorbeeld al veel te veel gehad inclusief een paar ancients...
...aan de andere zal ik wel weer items niet vinden die bij jou met bosjes vallen!
Gewoon slachtoffer van RNG. Ik was op zoek naar een Holy Point Shot en kreeg eerst 3x een ancient Bombardiers...Malt007 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:11:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een Bombardiers Rucksack, al mijn shards gaan er aan op en spendeer ook het gros van mijn souls aan upgraden van quivers maar hij wil maar niet vallen. Ondertussen sommige andere al 10x gehad maar de BS wil maar niet vallen. Is deze zeldzamer of ben ik gewoon slachtoffer van RNG?
Vraag me wel of hoe erg RNG het is allemaal. Vooral set items vertrouw ik daarbij niet, zo kreeg ik bijvoorbeeld eerst de volledige marauder set, daarna de volledige shadow set en nu vallen ineens al die unhallowed essence set pieces achter elkaar terwijl ik er daar eerst geen enkele van had.
Ik zie op diabloprogress trouwens dat veel topspelers Mara's Kaleidoscope gebruiken. Waarom? Het lijkt me dat er betere zijn dat deze amu aangezien poison dmg niet bij elke pack/boss voorkomt.
[ Voor 23% gewijzigd door Malt007 op 04-03-2016 11:27 ]
Poison is de meest voorkomende boss affix..Malt007 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:25:
Thanks, dat geeft hoop.
Ik zie op diabloprogress trouwens dat veel topspelers Mara's Kaleidoscope gebruiken. Waarom? Het lijkt me dat er betere zijn dat deze amu aangezien poison dmg niet bij elke pack/boss voorkomt.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
BlueBallz 2.5?Neles7 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:40:
mm als ik sommige DH changes lees dan vraag ik me af in hoeverre ze stand houden ..
[...]
[...]
RIP Taeguk?
Als ik even kijk naar mijn eigen DH R81 taeguk met 101 stacks. 101*3%=303% vs 10*2%=20% lijkt me dat een te groot verschil om goed te maken.
[...]
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken, klinkt als veel meer mogelijkheden voor meticulous bolts.
Heb inmiddels mijn Maraudertje ook zo goed als hoe ik hem wil. Moet nog een keer ancient gloves met Dex/CDR/CHC/CHD (heb nu zonder CDR ofwel non ancient). Nog wat aan het experimenteren met gems/passives. Teaguk loopt niet zo lekker voor mijn gevoel @ M6.
Hoe dan ook lijkt het erop dat ze UE & M6 hooguit te buffen dus ->
Zou wel leuk zijn als UE meer opties krijgt die viable zijn dan enkel MultiShot IMO
In elk geval zou het prettig zijn dat DH met DH gear ook de hoogste clear maakt en niet een Wizard https://www.reddit.com/r/...h_yangs_recurve_in_china/
[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 04-03-2016 16:34 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Het heeft voornamelijk te doen met de RG. Een aantal van hen heeft poison attacks die gewoon einde oefening zijn zonder Mara's. Met een Mara's kun je ze makkelijk hebben. Het is dus onderdeel van fishing; je moet een goede rift hebben voor de progress en een RG die je snel genoeg kan omleggen. Ik weet niet precies welke RGs de laagste HPs hebben maar het zou met niet verbazen als hier poison-RGs bijzitten. Ook gaat het om single-element RGs; een RG met physical + elemental wil je op dat niveau al niet (je wordt door de physical ge-1-shot). Voor de poison RGs zijn de physical attacks makkelijk te ontwijken.Malt007 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:25:
BlueBalls werkt nu ook nog met m6 heb ik zo'n idee. Beetje groepen maken en knallenThalaron schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:59:
[...]
BlueBallz 2.5?![]()
Heb inmiddels mijn Maraudertje ook zo goed als hoe ik hem wil. Moet nog een keer ancient gloves met Dex/CDR/CHC/CHD (heb nu zonder CDR ofwel non ancient). Nog wat aan het experimenteren met gems/passives. Teaguk loopt niet zo lekker voor mijn gevoel @ M6.
Hoe dan ook lijkt het erop dat ze UE & M6 hooguit te buffen dus ->
Zou wel leuk zijn als UE meer opties krijgt die viable zijn dan enkel MultiShot IMO
In elk geval zou het prettig zijn dat DH met DH gear ook de hoogste clear maakt en niet een Wizard https://www.reddit.com/r/...h_yangs_recurve_in_china/
EA wordt alleen hopelijk nuttiger.
En wtf gekke Chinezen/blizz DH kan enkel omgaan met bogen of kleine wapens maar een wiz kan alles gebruiken...
It's a kind of magic!Neles7 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 18:01:
En wtf gekke Chinezen/blizz DH kan enkel omgaan met bogen of kleine wapens maar een wiz kan alles gebruiken...
Ik zie mijzelf met UE Yang's nog geen 85 halenNeles7 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 18:01:
[...]
BlueBalls werkt nu ook nog met m6 heb ik zo'n idee. Beetje groepen maken en knallen
EA wordt alleen hopelijk nuttiger.
Wel debiel dat Wizard dat wel lukt haha... ook nog eens geen offhand nodig daar...
Ach, totale DPS van 2-handed vs 1-handed + off-hand zit redelijk op een lijn. Waarom off-hand doorgaans de voorkeur heeft is meer stat slots dus hogere stats en off-hand CHC. In dit geval is de RCR wel een erg goeie grap. Maar goed, z'n 2k paragon zal ook wel iets helpen.Thalaron schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 18:20:
Ik zie mijzelf met UE Yang's nog geen 85 halen![]()
Wel debiel dat Wizard dat wel lukt haha... ook nog eens geen offhand nodig daar...
Verwijderd
Ben benieuwd wanneer de ptr live gaat en hoe teams en hoge gr's zullen gaan straks. Zou leuk zijn als de meta nu 4 dps of 3 dps en 1 hybride dps/support wordt. Mobs boven gr 80 krijgen flink minder hp dus dan is de keuze voor een dps tov een support nog aantrekkelijker dan voorheen.
Ga op de ptr bekijken wat wizz/dh doen en misschien dan later op live hier alvast goede set items voor farmen. De rest van alle sets heb ik wel dus dan ben je snel klaar op NS
Even afwachten dus.. tot de ptr live gaat. Heb verder weinig zin meer momenteel om echt te spelen. Doe af en toe wat rifts en dan ben ik het na 2-3 runs eigenlijk alweer zat
Ben ook benieuwd. Ben net weer klaar met mijn M6 up to date krijgen. Nog zo'n 800 grift keys dus denk dat ik maar weer gems ga upgraden zodat ik straks jn PTR wat kan uitproberen incl. augments. Krijg de laatste dagen wel veel troep van RNG... Maar goed... Het blijft een grind game natuurlijk!Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 10:25:
Hey Narada die dps/support DH zou wel eens een ding kunnen worden in de komende patch.
Ben benieuwd wanneer de ptr live gaat en hoe teams en hoge gr's zullen gaan straks. Zou leuk zijn als de meta nu 4 dps of 3 dps en 1 hybride dps/support wordt. Mobs boven gr 80 krijgen flink minder hp dus dan is de keuze voor een dps tov een support nog aantrekkelijker dan voorheen.
Ga op de ptr bekijken wat wizz/dh doen en misschien dan later op live hier alvast goede set items voor farmen. De rest van alle sets heb ik wel dus dan ben je snel klaar op NS![]()
Even afwachten dus.. tot de ptr live gaat. Heb verder weinig zin meer momenteel om echt te spelen. Doe af en toe wat rifts en dan ben ik het na 2-3 runs eigenlijk alweer zat.
Niet dus... god god 3 dagen bezig en het dan gewoon niet redden.. .bijna +9k gold drop, met kut gear en het op 3 mil. net niet redden.Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:54:
[...]
nu bezig om mijn tweede conquest te halen. Avarice (gem of the hoarder + goldskin + emerald + paragon) is een eitje
Doe je het op tx met paragon max gold find? Zou normaal toch voldoende moeten zijn(9k%). Vandaag 6x een baron gevonden en altijd meer als 50m gehad.Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 23:05:
[...]
Niet dus... god god 3 dagen bezig en het dan gewoon niet redden.. .bijna +9k gold drop, met kut gear en het op 3 mil. net niet redden.
Als er nou een baron rond liep, dan was ik zo binnen.
Heeft iemand een andere plek dan de ruins of corvus om te grinden?
Ik zou er zelf niet apart voor grinden.
Zo ja: nog tips? (Behalve betere set ring.. Klote Endless Walk ringen altijd..
mijn Shadow losertje
Gebruik m nu eigenlijk alleen voor speedgrifts voor lage gems maar ergens is dat toch wel zonde van de gear haha!
Ring op cube klopt niet btw, dat moet die DMG red. Ring zijn na Vault
[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 06-03-2016 09:08 ]
(Not The) Secret Cow Level clearen kan ook helpen. Zelfs op lagere torments (7 ofDj Neo Ziggy schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 23:24:
Nope, als je mijn ontzettend slechte gear ziet, alleen maar om die 9k% te halen, snap ik het ook niet.
Als er nou een baron rond liep, dan was ik zo binnen.
Heeft iemand een andere plek dan de ruins of corvus om te grinden?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Het is een rotklus, maar het is echt wel mogelijk in de Ruins of Corvus. Ergste was toen ik op 49,7 miljoen zat en het eind van het level had bereikt. Een paar pogingen later haalde ik het net wel. Ik had overigens 7800% gold find.
nope te weinig mobs
[ Voor 16% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 06-03-2016 18:06 ]
Kan nu GR 60 in 7 minuten doen
Heb nu op witching hour na alle items die de #1 wizard heeft dus binnekort die build eens testen, lijkt me leuk een twister build.
[ Voor 12% gewijzigd door Ryan1981 op 07-03-2016 09:32 ]

-2.8% maar + 10%CDR (Vengeance is nu zonder moeite 100% up) en +2 Disc.
Had liever hogere base dmg + 10% dmg maar man.. wat rollen die dingen veelal bagger...
Altijd wel iets dat niet goed wilt rollen lol
Soms mis ik wel addons als wat je had voor bijv. WoW, zou het best wel handig vinden als ik bijv. een notification krijg als ik bijv 5 stacks heb van Arcane Dynamo. Nu staar ik me blind op de icoontje beneden en dan vergeet ik explosive blast te casten tussen alle chaos door van het ontwijken van poison tot frozen orbs.
Overigens gisteren best wel een relaxe dag gehad, eindelijk een Ancient orb of infinite depth gevonden, met de juiste stats, kon 1 stat rerollen voor AOE dmg, na plus minus 50 keer was het dan eindelijk gelukt.. En gisteravond Grift 74 gehaald, met 3 seconden over hurhur...
Juniper RWD
Weekend weer lekker veel gespeeld, maar met weinig resultaat
RNG is niet goed voor mij in dit spel
Maar goed we farmen (altijd te weinig Death's Breath) rustig verder op TX met flash fire wizard. Vooral leuk als er meerdere flash fire wizards zijn.
Als je een ancient legendary reforged via de cube, kan er dan een gewone niet ancient variant ontstaan of blijft het altijd ancient?
[ Voor 9% gewijzigd door Bisamrat op 07-03-2016 10:17 ]
Heb zelf 2 weken met een G13 zitten prutsen, werkt prima maar kreeg last van m'n pols van 't ding.Shiro schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:59:
Heeft iemand hier ervaring met een beetje betaalbaar toetsenbord voor D3 met macro functie? Of autocasten van een skill voor bijv. Flashfire wizzard ofzo? Zelfs als DMO is het verrekt handig om bijv. Explosive blast voor de defense en dmg bonus op autocast ofzo te zetten.
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/39509230
Ik ga het proberen met de Heaves Fury build van Zarhrezz. (met Ivory Tower e.d.).
Zou Eberli Charo (reduced CDR op Heaves Fury) ook werken overigens?
Heb intussen al een behoorlijke ancient FoTF liggen.
Wat een exotisch ding zeg, nog nooit gezienApsie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:29:
[...]
Heb zelf 2 weken met een G13 zitten prutsen, werkt prima maar kreeg last van m'n pols van 't ding.
Ik zat zelf te kijken naar zoiets, ja het is ERG budgetBisamrat schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:16:
Gebruik zelf de Logitech G110, geen idee wat het nu kost (6 jaar geleden gekocht), maar werkt uitstekend voor flash fire en DMO builds.
Weekend weer lekker veel gespeeld, maar met weinig resultaat. Tweede wizard geleved voor DMO build, aangezien ik gek werd van het switchen. Helaas is GR65 nog steeds mijn max door gebrek aan DPS, slecht 1.1 miljoen met DMO terwijl 5 van 6 items ancient zijn (niet echt goede rolls echter en geen ancient wapen).
RNG is niet goed voor mij in dit spel
Maar goed we farmen (altijd te weinig Death's Breath) rustig verder op TX met flash fire wizard. Vooral leuk als er meerdere flash fire wizards zijn.
Als je een ancient legendary reforged via de cube, kan er dan een gewone niet ancient variant ontstaan of blijft het altijd ancient?
pricewatch: Sharkoon Skiller Pro
Wat betreft je dps, kan je character niet zien, maar ik zit zelf bijvoorbeeld op 1.7m dps en haalde net 74 gisteren. Denk dat 75 ook wel te doen is als ik een goede rift krijgt, zonder al die stomme shamans en wepsen die rond blijven rennen/vliegen. Volgens mij is het ook een hele kunst om genoeg mobs bij elkaar te rapen om ze ineens achter elkaar te doden. Denk dat daar ook heel veel winst valt te halen.
Overigens, waar gebruikt iedereen al die death breath's voor? Ik zit op een berg van die dingen nu, kom eerder van die reasuable parts tekort, en ja, ik kan het farmen in A5 of de templar quest, maar na zoveel pogingen zonder succes heb ik het ook een beetje opgegeven om een goeie ancients op die manier te krijgen uit de cube.
En of je van een Ancient naar Non ancient kan gaan, ja dat kan in de cube
Juniper RWD
Je kan iedere knop programmeren zelfs met verschillende tijdspanne, ook verschillende knoppen linken met tijden, erg grappig hoorShiro schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:47:
[...]
Wat een exotisch ding zeg, nog nooit gezienmaar daar heb je dus wel soort van autocast mee? Of alleen de optie om met 1 knop 2 acties uit te voeren?
[shameless self-promption]_Peter2_ schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:43:
Dit weekend paragon 600 aangetikt. Ben nu bezig om een setje te verzamelen om "The Thrill" conquest te doen op mijn crusader.
Ik ga het proberen met de Heaves Fury build van Zarhrezz. (met Ivory Tower e.d.).
Eberli shift de damage naar de Fury die je cast. Dit is zeker niet slecht omdat 50% reduced ongeveer een verdubbeling van je output is. Het wordt wel lastiger tegen high-life targets (elites, RG); je mist de opbouwende damage bij gevechten die langer duren als je het Fury shield niet gebruikt. Mocht je die wel gebruiken en Ivory niet gebruiken lever je enorm veel area damage in (bij een beetje leuke density en de juiste mobs, zoals vliegjes, exorcists, etc., knalt dat ding meerdere keren per seconde...da's geen shotgun meer, da's een wide-area holy machine gunZou Eberli Charo (reduced CDR op Heaves Fury) ook werken overigens?
Heb intussen al een behoorlijke ancient FoTF liggen.
Maar goed, met een leuk ancient FotF kan het zomaal ook al lukken met Eberli.
Mijn characters heten beide Muskusrat, geen idee of je het daarmee kan vinden. De DMO build is ook nieuw voor mij, ik vind 6-10 vijanden genoeg om te gaan killen. Blijkbaar moet je er meer bij elkaar verzamelen.Shiro schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:47:
Wat betreft je dps, kan je character niet zien, maar ik zit zelf bijvoorbeeld op 1.7m dps en haalde net 74 gisteren. Denk dat 75 ook wel te doen is als ik een goede rift krijgt, zonder al die stomme shamans en wepsen die rond blijven rennen/vliegen. Volgens mij is het ook een hele kunst om genoeg mobs bij elkaar te rapen om ze ineens achter elkaar te doden. Denk dat daar ook heel veel winst valt te halen.
Skills een 2e bind geven op je numpad en daarmee alles automatisch laten casten.
Werkt prima, ook met meerdere skills!
Voor higher tiers is dat inderdaad niet genoeg. Denk meer 15+. Als je de video's voor echt hoge clears ziet, gaat het eerder om 20+ en bij voorkeur (veel) meer.Bisamrat schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:14:
Mijn characters heten beide Muskusrat, geen idee of je het daarmee kan vinden. De DMO build is ook nieuw voor mij, ik vind 6-10 vijanden genoeg om te gaan killen. Blijkbaar moet je er meer bij elkaar verzamelen.
Dat werkt ook prima, maar dan blijf je scrollen als een malle om rond te lopen. Vind ik niet erg als Flashfire overigens want daar wil je toch alles continue casten zodra het niet meer op cd is. Echter als DMO kan dat niet, omdat je wel zelf je Arcane Orbs moet timen en je Slow Time wilt neerzetten. Je wilt bijv. ook zelf je signature spell casten met je muis click. Zodra je met je muis klikt werkt de autocast ook al niet meer.schaapiej schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:14:
Waarom niet gewoon het numlock trucje doen?
Skills een 2e bind geven op je numpad en daarmee alles automatisch laten casten.
Werkt prima, ook met meerdere skills!
En ja, als DMO moet je zoveel mogelijk bij elkaar rapen, zolang je toughness het aankan. Hoe meer je bij elkaar verzameld hoe beter, de AOE helpt echt heel veel dan. Een ware feest om ze aan alle kanten te zien expolderen
Juniper RWD
Mja, dat is inderdaad wel weer een nadeel aan numpad gebruiken.Shiro schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:21:
Dat werkt ook prima, maar dan blijf je scrollen als een malle om rond te lopen. Vind ik niet erg als Flashfire overigens want daar wil je toch alles continue casten zodra het niet meer op cd is. Echter als DMO kan dat niet, omdat je wel zelf je Arcane Orbs moet timen en je Slow Time wilt neerzetten. Je wilt bijv. ook zelf je signature spell casten met je muis click. Zodra je met je muis klikt werkt de autocast ook al niet meer.
Dat scrollen heb ik zelf opgelost door force move op spatie te zetten. Wat minder irritant dan constant scrollen!
Verwijderd
Echt wel goede gear hoor! Enige dat niet zo goed is, is dat schild en die wailing host moet wel ancient zijn. Voor wapens heb je best veel opties. Wat je nu hebt, gebruik ik ook. Optimaal zou een area dmg rol zijn voor de wapen dps, maar is erg lastig te krijgen.4th schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:37:
Heb dit weekend me Lon bombardment crusader in elkaar gezet, mis nog een leuke lon ring en het wapen kan beter. Iemand nog tips?
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/39509230
Er zijn ook best wat andere wapen opties. Sunkeeper en die spear met een extra stat zijn ook best goed. Verder kan je ook een 2hander (mortal drama/furnace) nemen en dan de andere aanzetten in de cube voor extreme nukes
Als eerste gewoon ff die ring upgraden en dan is het al goed genoeg voor 80+ hoor
Mijn pets zijn sterk genoeg en killen alles zonder al te veel moeite (met mijn +93% damage tegen Elites lijken ze elite packs zelfs sneller te vreten dan normale vijanden) maar ikzelf ben veel te vatbaar voor zo'n beetje alle damage.
GR56 is geen enkel probleem, maar het constante doodgaan (8 tot 9 keer geoneshot worden in een rift) kost té veel tijd en zorgt ervoor dat ik ze vaak niet haal.
Het ligt er ook aan of de rift een beetje mee wil werken, meestal krijg je gewoon ontzettende k*t rifts voor je kiezen.
Maar soms zo een als deze en dan loop je er doorheen alsof het niks is:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YD5kunFNT84]
Zelf de rift boss is binnen 8 seconden dood.
Wel een aantal keer geoneshot tegen het einde
Ik zou zelfs nog wel wat hoger kunnen denk ik. Waar ik heel benieuwd naar ben is wat er mogelijk is als ik eindelijk het Mask of Jeram vind (100% extra pet damage).
Ook heb ik nog wel wat items die nog verre van optimaal zijn.
Gisteren ook nog meegelopen met een GR45, met mijn Barb die echt net level 70 was geworden, en dan krijg je dit soort grappige dingen:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nIPsePSEbdk]
Hier ook een tevreden G13 gebruiker (op een Mac nota bene!Apsie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:52:
[...]
Je kan iedere knop programmeren zelfs met verschillende tijdspanne, ook verschillende knoppen linken met tijden, erg grappig hoor
Hmm, ik zou zeggen dat ik als linkshandige hiermee uit de voeten zou moeten kunnen...ik gebruik nu numpad + directional keys maar de G13 heeft wel meer knoppen dan dat. Jammer van het joystickje dan maar. Bepaalde builds speel ik niet omdat ik de numlock niet lekker kan gebruiken, dit is dan wel een optie.Grin schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:29:
Hier ook een tevreden G13 gebruiker (op een Mac nota bene!). Heerlijk voor die vervelende cooldown skills zoals Explosive Blast. De software van Logitech is prima en wordt goed onderhouden, het joystickje gebruik ik voor move/force move/force stand, map toggle/enter/escape hebben ook een knop op de G13. Ik speel echt geen D3 meer zonder dat ding, zeker een aanrader voor wanneer je geen compleet nieuw tobo wilt aanschaffen.
Dit topic is gesloten.
![]()