dvdkiwi schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:05:
Ik weet het

Daarom zal ik vanmiddag eens even alles op papier zetten.
[...]
Filmpje gemaakt, is het makkelijkst denk ik. Alle stats komen aan bod.
[
video]
Ik wacht sowieso nog op een Ancient Short Man's Finger met socket en het Jeram Mask (voor in de cube).
Wapen: Pak een Sacred Harvester, samen met Lakumba bracers is dit een mega Toughness boost die je nodig hebt op hogere GR's. Het verlies aan DPS is niet zo boeiend voor nu, het gaat om de balans tussen DPS en survivability en die is nu scheef.
Bracers: Lakumba's dus, weinig andere keus hier, anders ga je die hogere GR's nooit halen. En zorg voor +Cold damage, ipv Phys.
Helm: Life-gem in je helm ipv CDR
Offhand: Je huidige offhand heeft geen enkele synergie met je build. Pak een Ukhapian of Henri's voor meer Toughness en survivability.
Ring 1: heeft geen legendary gem (Bane of the Trapped is een van de betere voor nu)
Ring 2: Tall man's finger werkt contra-productief voor je survivability. 4 dogs + leeching beasts is wat je in leven houdt. Pak hier een goede DPS ring zoals CoE.
Belt: Wederom een item zonder synergie. Er zijn genoeg belts die je wel profijt geven, zoals Witching hour of Hellcat oid.
Qua Helltooth build:
Dogs Leech + Garg Humongoid
Wall of Death - Communing with Spirits = -25% damage
Piranhado = essentieel voor je Garg cleave, hiermee vaag je groepen in 1x weg
Soul Harvest - Languish = Essentiele toughness boost
Spirit Walk = Panic button (3 sec invuln)
Passives:
Hier laat je ook veel survivability liggen met passives als Swampland Atunement en Spirit Vessel. Daar heb je veel meer op hogere GR's dan Zombie handler en Fierce Loyalty.
Wat betreft je Gearing-taktiek: Bijna alles wat je nodig hebt kun je in een avondje blood sharden bij elkaar gamblen bij Kadala, want het zijn veel voorkomende legendaries. Wat doe je nu precies met je Blood shards?