Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-11 21:23
Grin schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:29:
[...]

Hier ook een tevreden G13 gebruiker (op een Mac nota bene! :) ). Heerlijk voor die vervelende cooldown skills zoals Explosive Blast. De software van Logitech is prima en wordt goed onderhouden, het joystickje gebruik ik voor move/force move/force stand, map toggle/enter/escape hebben ook een knop op de G13. Ik speel echt geen D3 meer zonder dat ding, zeker een aanrader voor wanneer je geen compleet nieuw tobo wilt aanschaffen.
Jij geen last van je pols? Na de 3e avond spelen had ik gewoon kramp van het schuin omhoog leunen..
Hij ligt bij mij werkeloos in een hoek.. :?

Apsie's profiel

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:53

Grin

Ride si sapis.

Apsie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:21:
[...]

Jij geen last van je pols? Na de 3e avond spelen had ik gewoon kramp van het schuin omhoog leunen..
Nope, nergens last van en gebruik het ding al zeker 1+ jaar, ben helemaal tevreden! d:)b

NewsBlur || My Fujifilm gear

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-11 16:20

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Apsie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:21:
[...]

Het is puur wat de een wel fijn vind en de ander niet. Ik kan bijvoorbeeld niet gamen op een muismat met polsondersteuning, terwijl de ander daar heilig bij zweert.

Ik ga binnenkort ook maar eens wat macro's toevoegen op mijn muis en toetsenbord. Wellicht komt het dan wel goed met mijn 188 paragon wizard :+

• Apsie
FraxleNL schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:36:
[...]

Ik ga binnenkort ook maar eens wat macro's toevoegen op mijn muis en toetsenbord. Wellicht komt het dan wel goed met mijn 188 paragon wizard :+
Of nog beter: start een WD, dan heb je al die rare macro fratsen niet nodig^^ *O*

Apsie's profiel

• FraxleNL

FraxleNL

Apsie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:03:
[...]

Of nog beter: start een WD, dan heb je al die rare macro fratsen niet nodig^^ *O*
Ben best relatief nieuw tot het spel. Wat bedoel je met WD? :9

• Apsie
FraxleNL schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:05:
[...]

Ben best relatief nieuw tot het spel. Wat bedoel je met WD? :9
Sorry, Witch Doctor :*)

Apsie's profiel

• FraxleNL

FraxleNL

Vanavond maar eens een poging wagen! :o

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:37
Ik ga vanavond weer eens stampede build maken, na wat gespeeld te hebben met Condemn (wat gewoon niet viable is, dmg en surviable

http://www.diablofans.com/builds/77484-2-4-phalanx-stampede

Commentaar is welkom :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:27
Zarhrezz schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:13:
[...]

[shameless self-promption] *O* \[/shameless self-promption]

[...]

Eberli shift de damage naar de Fury die je cast. Dit is zeker niet slecht omdat 50% reduced ongeveer een verdubbeling van je output is. Het wordt wel lastiger tegen high-life targets (elites, RG); je mist de opbouwende damage bij gevechten die langer duren als je het Fury shield niet gebruikt. Mocht je die wel gebruiken en Ivory niet gebruiken lever je enorm veel area damage in (bij een beetje leuke density en de juiste mobs, zoals vliegjes, exorcists, etc., knalt dat ding meerdere keren per seconde...da's geen shotgun meer, da's een wide-area holy machine gun })

Maar goed, met een leuk ancient FotF kan het zomaal ook al lukken met Eberli.
Ik heb mijn char voorbereid.

Zie mijn net gelevelde crusader

Moet alleen nog de gems goed krijgen, verder zou ik hiermee toch al een kans moeten kunnen maken?

Zit alleen nog een beetje te kijken wat ik het beste kan rerollen nog.
Verder nog tips ter verbetering? (shoulders zijn nog niet top).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

_Peter2_ schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:32:
[...]

Ik heb mijn char voorbereid.

Zie mijn net gelevelde crusader

Moet alleen nog de gems goed krijgen, verder zou ik hiermee toch al een kans moeten kunnen maken?

Zit alleen nog een beetje te kijken wat ik het beste kan rerollen nog.
Verder nog tips ter verbetering? (shoulders zijn nog niet top).
Wat meer CHC zou mooi zijn...op amulet kan nog 10%. Op de 1e ring ook nog 6%. Anders dan dat zou ik het gewoon eens proberen.

<GOT> Zarhrezz#2885

dvdkiwi schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:50:
Gisteren een aantal keer GR56 gedaan, maar ik word er een beetje simpel van :/
Mijn pets zijn sterk genoeg en killen alles zonder al te veel moeite (met mijn +93% damage tegen Elites lijken ze elite packs zelfs sneller te vreten dan normale vijanden) maar ikzelf ben veel te vatbaar voor zo'n beetje alle damage.
GR56 is geen enkel probleem, maar het constante doodgaan (8 tot 9 keer geoneshot worden in een rift) kost té veel tijd en zorgt ervoor dat ik ze vaak niet haal.
Het ligt er ook aan of de rift een beetje mee wil werken, meestal krijg je gewoon ontzettende k*t rifts voor je kiezen.
Zonder profile wordt het lastig om tips te geven, al zie ik in je filmpje wel wat onsamenhangende skills.

Lakumba bracers en Soul Harvester lijkt me al een mooi begin voor WD survivability (laten we zeggen zo'n 100M Toughness). Verder de juiste Passives (weet niet wat je nu hebt) en Leeching beasts rune op je dogs.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 07-03-2016 23:32 ]

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:00
Al henri op de offhand? die neemt zoveel toughness issues weg.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• _Peter2_
Zarhrezz schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:02:
[...]

Wat meer CHC zou mooi zijn...op amulet kan nog 10%. Op de 1e ring ook nog 6%. Anders dan dat zou ik het gewoon eens proberen.
Kan ik de LoH op de FoTH niet beter wegrollen naar Area Damage, % Damage of CDR?
(Of anders de attack speed). Je hebt een dusdanig lage attack speed dat LoH weinig zoden aan de dijk lijkt te zetten.

Verder vraag ik me af waaran ik het best mijn Paragan kan besteden.

Ik zie nu dat je het volgende lijstje hebt staan bij de build:
PrioPrimaryOffenseDefenseUtility
1Movement speedAttack SpeedResist AllArea Damage
2Primry Stat (STR)Cooldown ReductionLifeLife on Hit
3VitalityCritical Hit ChanceLife RegenerationResource Cost Reduction
4Maximum ResourceCritical Hit DamageArmorGold Find

Hier heb ik nog wel wat vragen bij:
Waarom is Attack Speed belangrijk in deze build?
Waarom is Armor juist niet belangrijk in deze build?

[ Voor 48% gewijzigd door _Peter2_ op 08-03-2016 08:21 ]

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

_Peter2_ schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:07:
[...]

Kan ik de LoH op de FoTH niet beter wegrollen naar Area Damage, % Damage of CDR?
(Of anders de attack speed). Je hebt een dusdanig lage attack speed dat LoH weinig zoden aan de dijk lijkt te zetten.

Verder vraag ik me af waaran ik het best mijn Paragan kan besteden.

Ik zie nu dat je het volgende lijstje hebt staan bij de build:
PrioPrimaryOffenseDefenseUtility
1Movement speedAttack SpeedResist AllArea Damage
2Primry Stat (STR)Cooldown ReductionLifeLife on Hit
3VitalityCritical Hit ChanceLife RegenerationResource Cost Reduction
4Maximum ResourceCritical Hit DamageArmorGold Find

Hier heb ik nog wel wat vragen bij:
Waarom is Attack Speed belangrijk in deze build?
Waarom is Armor juist niet belangrijk in deze build?
Hogere attack speed = meer attacks = meer damage. Armor is niet zo belangrijk, want Crusader heeft al veel armor en door skills als Akarat's Champion - Prophet heb je al heel veel extra armor :). Cooldown = vaker skills casten + vaker Akarat's Champion = meer damage +meer armor. :)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• _Peter2_
adamvansanten schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:32:
[...]

Hogere attack speed = meer attacks = meer damage. Armor is niet zo belangrijk, want Crusader heeft al veel armor en door skills als Akarat's Champion - Prophet heb je al heel veel extra armor :). Cooldown = vaker skills casten + vaker Akarat's Champion = meer damage +meer armor. :)
Alleen komt je damage van Heavens Fury en van de Ivory Tower, schaalt de damage van Heaven's Fury met Attack Speed? (De skill doet puur 1710% weapon damage).

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

_Peter2_ schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:44:
[...]

Alleen komt je damage van Heavens Fury en van de Ivory Tower, schaalt de damage van Heaven's Fury met Attack Speed? (De skill doet puur 1710% weapon damage).
Ik heb de build zelf nooit gespeeld, maar zover ik weet kan je met een hogere attack speed de skill vaker casten (cast speed is dacht ik gebaseerd op attack speed), dus de damage schaalt indirect ja.

De IAS doet niets voor Ivory of de Fury die je cast. Het doet wel aardig wat voor Punish, wat ook een belangrijke damage dealer is (335% * Depth Diggers). Een 10% IAS is zonder veel IAS op andere plekken bijna direct een 10% DPS op die skill. Daarnaast heb je er voordeel van op item procs (blind en immobilize) en LoH. Om die reden heb ik 'em bovenaan. CDR is nuttig voor bijna al je skills en zondere veel CDR is er nauwelijks diminish. Voor CHC / CHD is die diminish er (als het goed is wel).

De Armor is inderdaad minder belangrijk omdat je al hoog zit. Het is zeker goed, maar de andere opties leveren doorgaans meer op.

Wat betreft je wapen; LoH is niet verkeerd (ik heb het ook met een FotF met LoH gedaan). Je meeste damage doe je als is midden in mobs staat. Je gaat dus flink klappen vangen (en blocken, da's het idee). Recovery is dus erg belangrijk. Overleef je makkelijk zonder LoH dan is damage / Area damage beter.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:30

Superkiwi

Hoi doei

Sinned123 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 07:47:
Al henri op de offhand? die neemt zoveel toughness issues weg.
Dat is die mojo met dat poesje?
Die heb ik gevonden, maar de mojo die ik nu heb ik vele malen beter...

Zo uit het hoofd zijn mijn sheet stats als volgt:
Damage 1570K
Toughness 30.2M
Healing 320K

Gisteren een nieuwe dagger gevonden die vele malen beter is dan mijn oude wapen.
GR57 ging best wel oke eigenlijk.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

dvdkiwi schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:59:
[...]

Damage 1570K
Toughness 30.2M
Healing 320K

Gisteren een nieuwe dagger gevonden die vele malen beter is dan mijn oude wapen.
"mojo die ik nu heb" en "nieuwe dagger" zegt zo weinig voor ons...

Zet eens uiteen welke items je nu draagt en welke build je hanteert (inclusief passives)

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 08-03-2016 10:05 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik weet het ;)
Daarom zal ik vanmiddag eens even alles op papier zetten.
Bosmonster schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:04:
[...]
Zet eens uiteen welke items je nu draagt en welke build je hanteert (inclusief passives)
Filmpje gemaakt, is het makkelijkst denk ik. Alle stats komen aan bod.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cVBjwY8kYD4]

Ik wacht sowieso nog op een Ancient Short Man's Finger met socket en het Jeram Mask (voor in de cube).

[ Voor 92% gewijzigd door Superkiwi op 08-03-2016 10:27 ]

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:59:
De IAS doet niets voor Ivory of de Fury die je cast. Het doet wel aardig wat voor Punish, wat ook een belangrijke damage dealer is (335% * Depth Diggers). Een 10% IAS is zonder veel IAS op andere plekken bijna direct een 10% DPS op die skill. Daarnaast heb je er voordeel van op item procs (blind en immobilize) en LoH. Om die reden heb ik 'em bovenaan. CDR is nuttig voor bijna al je skills en zondere veel CDR is er nauwelijks diminish. Voor CHC / CHD is die diminish er (als het goed is wel).

De Armor is inderdaad minder belangrijk omdat je al hoog zit. Het is zeker goed, maar de andere opties leveren doorgaans meer op.

Wat betreft je wapen; LoH is niet verkeerd (ik heb het ook met een FotF met LoH gedaan). Je meeste damage doe je als is midden in mobs staat. Je gaat dus flink klappen vangen (en blocken, da's het idee). Recovery is dus erg belangrijk. Overleef je makkelijk zonder LoH dan is damage / Area damage beter.
I stand corrected. Excuses voor het geven van verkeerde informatie omtrent Attack Speed en Heaven's Fury.

• _Peter2_
Zarhrezz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:59:

Dank je.

Ik zie nog wel een directe verbetering: Sweep Attack op mijn Boots rollen naar VIT :) (Uiteindelijk is die Sweep attack ook niet nodig voor de LoN-support build).

Verder heb ik denk ik nog als acties uitstaan: Mats verzamelen om mijn items te rollen (ja ja, die zijn weer eens op :o ) Mirinae verder levelen naar 25+ (is nu 20) eventueel een nieuwe BoTT levelen (anders kan ik er altijd nog een lenen van een ander char).

dvdkiwi schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:05:
Ik weet het ;)

[...]

[video]

Ik wacht sowieso nog op een Ancient Short Man's Finger met socket en het Jeram Mask (voor in de cube).
Thanks! Zal later even kijken als ik iets meer tijd heb!
_Peter2_ schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:39:
Dank je.

Ik zie nog wel een directe verbetering: Sweep Attack op mijn Boots rollen naar VIT :) (Uiteindelijk is die Sweep attack ook niet nodig voor de LoN-support build).
Da's inderdaad een quick-win. Sweep ga je alleen met een 6-p Roland gebruiken (ben ik ook een beetje mee aan het prutsen, is best geinig).
Verder heb ik denk ik nog als acties uitstaan: Mats verzamelen om mijn items te rollen (ja ja, die zijn weer eens op :o ) Mirinae verder levelen naar 25+ (is nu 20) eventueel een nieuwe BoTT levelen (anders kan ik er altijd nog een lenen van een ander char).
Ik zou die 45 gewoon proberen met wat je nu hebt. Mocht het niet lukken dan heb je een gevoel bij hoeveel rerolls / upgrades je nog nodig gaat hebben. Lukt het wel, dan kun je altijd nog kijken of je door wil met bv. een LoN versie of dat je naar een andere setup wil (en je mats dus beter daarvoor kunt gebruiken).

<GOT> Zarhrezz#2885

• Apsie
Ik weet het ;)

[...]

[video]

Ik begrijp dat je moet roeien met de gear die je krijgt :) Het streven is uiteraard om naast damage doen ook te blijven leven. Vandaar Bosmonsters advies: scoor een Sacred Harvester (hoeft niet ancient te zijn) en Lakumba's Bracers (Liefst met Cold damage) en zet dan je Rune van Garg op Humongoid, zoveel meer damage _/-\o_ Je kan dan de skill soul Harvest (Rune Languish) aanzetten voor meer (!) Armor. (i.p.v. Firebomb)

Gewoon proberen, je zult zien dat je met normale gear (niet eens ancient) vrij makkelijk naar de 65/70 gaat

Apsie's profiel

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik zal vanavond eens een en ander omgooien, thanks voor de tips d:)b
Volgens mij heb ik die Lacumba's Bracers wel eens gedropt zien worden, maar weggegooid :F

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 15:35
FraxleNL schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:36:
[...]

Het is puur wat de een wel fijn vind en de ander niet. Ik kan bijvoorbeeld niet gamen op een muismat met polsondersteuning, terwijl de ander daar heilig bij zweert.

Watjes jullie zijn niks gewend, zeker geen d2 gespeeld met 20 muis cps }:O afslachten 8)

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Voor de mensen die erop zaten te wachten; ik kan nu de PTR installeren...
Edit; al flikkert ie de game er meteen uit met de melding dat er een patch is.
Iets met dooie mus, sorry :+

[ Voor 43% gewijzigd door schaapiej op 08-03-2016 16:55 ]

<GoT>NightStalker

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:00
dvdkiwi schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:59:
[...]

Damage 1570K
Toughness 30.2M
Healing 320K

Klopt maar een dode wd doet helemaal geen damage. Ik zou zeggen probeer het een paar keer.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Ik weet het ;)

[...]

[video]

Wapen: Pak een Sacred Harvester, samen met Lakumba bracers is dit een mega Toughness boost die je nodig hebt op hogere GR's. Het verlies aan DPS is niet zo boeiend voor nu, het gaat om de balans tussen DPS en survivability en die is nu scheef.

Bracers: Lakumba's dus, weinig andere keus hier, anders ga je die hogere GR's nooit halen. En zorg voor +Cold damage, ipv Phys.

Helm: Life-gem in je helm ipv CDR

Offhand: Je huidige offhand heeft geen enkele synergie met je build. Pak een Ukhapian of Henri's voor meer Toughness en survivability.

Ring 1: heeft geen legendary gem (Bane of the Trapped is een van de betere voor nu)

Ring 2: Tall man's finger werkt contra-productief voor je survivability. 4 dogs + leeching beasts is wat je in leven houdt. Pak hier een goede DPS ring zoals CoE.

Belt: Wederom een item zonder synergie. Er zijn genoeg belts die je wel profijt geven, zoals Witching hour of Hellcat oid.

Qua Helltooth build:
Dogs Leech + Garg Humongoid
Wall of Death - Communing with Spirits = -25% damage
Piranhado = essentieel voor je Garg cleave, hiermee vaag je groepen in 1x weg
Soul Harvest - Languish = Essentiele toughness boost
Spirit Walk = Panic button (3 sec invuln)

Passives:
Hier laat je ook veel survivability liggen met passives als Swampland Atunement en Spirit Vessel. Daar heb je veel meer op hogere GR's dan Zombie handler en Fierce Loyalty.

Wat betreft je Gearing-taktiek: Bijna alles wat je nodig hebt kun je in een avondje blood sharden bij elkaar gamblen bij Kadala, want het zijn veel voorkomende legendaries. Wat doe je nu precies met je Blood shards?
PTR is live:
http://us.battle.net/d3/e...tr-now-available-3-8-2016

Ze willen specifiek performance verbeteringen testen in high tier rifts met Area damage, de no-go gems, etc.

[ Voor 38% gewijzigd door Zarhrezz op 08-03-2016 22:05 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:06

The Chosen One

Zie signature!

Flinke buffs voor leg gems. Niet echt aan bewust aan gedacht maar eigenlijk ook wel nodig voor sommige.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Verwijderd

Hey film is afgelopen (hunger games part2.. best okay trouwens) en de ptr is up :)

Nice ff een snelle run met LoN bombardment doen om te zien of dit nog zinvol is.

Hmmmm... WTF... copy paste characters en geen bane of the powerfull en trapped meer.. hmmmm.. geen snelle runs dan :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2016 22:40 ]

Heb op PTR nieuwe Zuni (van 800% naar 1500%) getest, maar niet indrukwekkend. Het blijft irritant dat je enemies moet raken met mana spenders en dat is voor een WD gewoon lastig zonder flink in te leveren op veel gebieden.

En dat voor maar een klein beetje extra damage ten opzicht van Helltooth (van 900% naar 1400% gegaan). Nieuwe Helltooth is wel een verbetering. Kan paar leveltjes hoger in GR, maar survivability begint dan wel meer een issue te worden. Dan mis je toch de Leg powers van een LoN build.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 08-03-2016 22:42 ]

Verwijderd

hmm pro tip als je gaat testen.. haal eerst ff je gems uit je gear voordat je, je characters overzet. Gems zoals trapped en powerfull zijn bij mij gewoon verdwenen terwijl ze niet anders zijn dan op live (powerfull heeft trouwens en extra eigenschap.. best okay).

morgen dus maar weer ff opnieuw copy pasten :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2016 22:53 ]

Mijn trapped zat nog gewoon in mn Hellfire neck hoor.

Nu even met Arachyr firebat build aan het prutsen. Best ok tot nu toe!

[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 08-03-2016 23:03 ]

Verwijderd

Vreemd ik ben er 2 kwijt.

Zie net wel 2 nieuwe item aanpassingen. frostburn en magefirst gloves kunnen nu ook gecubed worden voor hun legendary proc (20% cold/fire dps)

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:39:
Heb op PTR nieuwe Zuni (van 800% naar 1500%) getest, maar niet indrukwekkend. Het blijft irritant dat je enemies moet raken met mana spenders en dat is voor een WD gewoon lastig zonder flink in te leveren op veel gebieden.

En dat voor maar een klein beetje extra damage ten opzicht van Helltooth (van 900% naar 1400% gegaan). Nieuwe Helltooth is wel een verbetering. Kan paar leveltjes hoger in GR, maar survivability begint dan wel meer een issue te worden. Dan mis je toch de Leg powers van een LoN build.
Ik dacht dat PTR nu patch 2.4.1 heeft? Daar zitten die changes toch helemaal niet in? Goh ik dacht dat die imrpovements voor 2.5 waren... Laat maar 8)7
Enforcer
Pet damage reduction increased from 25% to 90%
The damage bonus granted to pets is now multiplicative with other sources of bonus damage
Holy shiznitz!

[ Voor 14% gewijzigd door MicScott op 08-03-2016 23:11 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Generator builds wordt een slachtpartij...Depth Diggers en Simplicity's beide multiplicative. Toch maar weer eens een UE met Devouring Arrow testen. En natuurlijk Tal's met generators...past Velvet / Ball of Hate? Anders is Fragment / Shame helemaal lachen met multiplicative bonussen. Ook voor Shadow is het interessant, totaal een factor 6 meer generator damage maakt Bola damage interessant terwijl de Impale ook nog even verdubbeld is. Raiment 6 lijkt de nieuwe generator monk te worden, 100% op R2, nog eens 300% op R6 maar wel ruimte voor Depth Diggers (die ruimte ontbreekt in I6 / R2). Enige issue is het gebrek aan DR in die set.

Leuke belt voor WD, enorme boost voor Firebats.

Sigil Firebird kan met channel + unruned Meteor ook leuk worden door gebooste Nilfur. Door 6p elite burn naar 2000% kan Firebird ook weer eens een RG omleggen...en dan is er de nieuwe Taeguk.

Import loopt kennelijk wat achter, m'n aanpassingen op Mirinae-monk van gisteren zijn niet meegekomen. Met voorgaande setup even een rondje 66 gedaan, de damage is duidelijk beter (Mirinae hits voor 1B tot zo'n 9B afhankelijk van buffs) en de 3% healing per hit is echt heerlijk. Ik mis alleen toughness (daarom gister op live zitten schuiven met gear) waardoor ik teveel neer ging.

Maar goed, de komende dagen weer wat om handen :D

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Zei's en estoric gem zijn bij mij ook helemaal bugged. heb ze op rank 75+ zitten, maar je staan op de waardes van een lvl 1 gems ofzo.

Die leaderbaords staan trouwens nog op vorige ptr datum
MicScott schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:09:
[...]

Ik dacht dat PTR nu patch 2.4.1 heeft? Daar zitten die changes toch helemaal niet in? Goh ik dacht dat die imrpovements voor 2.5 waren... Laat maar 8)7

[...]

Holy shiznitz!
Mjah in de praktijk merk ik er niet zo heel veel van. Met mijn gear/build (Helltooth en Enforcer gem) deed ik al 72 en nu zou ik er misschien 74-75 mee halen door de extra dps. Kleine verbetering, maar niet dat je ineens 10 levels hoger pakt..

Je blijft gewoon squishy zonder alle legendaries die je met LoN kunt pakken, terwijl de damage nu iets meer concurrerend is.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 08-03-2016 23:24 ]

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:21:
[...]

Mjah in de praktijk merk ik er niet zo heel veel van. Met mijn gear/build (Helltooth en Enforcer gem) deed ik al 72 en nu zou ik er misschien 74-75 mee halen door de extra dps. Kleine verbetering, maar niet dat je ineens 10 levels hoger pakt..

Je blijft gewoon squishy zonder alle legendaries die je met LoN kunt pakken, terwijl de damage nu iets meer concurrerend is.
Nou dan zou ik die hogere gr's solo nu maar eens testen.

Zit nu op 85+ en mobs doen echt maar een fractie van de dps die ze op live doen. Goede zaak want dan is die hele support ellende misschien dan echt over .. Yolo vol dps mode :)
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:38:
[...]

Nou dan zou ik die hogere gr's solo nu maar eens testen.

Zit nu op 85+ en mobs doen echt maar een fractie van de dps die ze op live doen. Goede zaak want dan is die hele support ellende misschien dan echt over .. Yolo vol dps mode :)
Zal morgen eens verder pushen. Merkte er net nog niet zoveel van (maar mijn gear is ook verre van full ancient).

Verwijderd

ik had net op 85 2 exorcists, orbiter en plague en ging niet nekkie... dat hoef ik op live met mijn LoN bombardment echt niet te proberen. Had allen wel het idee dat de dps van de build niet zo goed meer is als voorheen.

Morgen die Helltooth maar eens testen want die moet gruwelijk OP zijn... zeker in combi met endeless walk... en natuurlijk die Archone Pew Pew :)

Lol er staan nu wel al een aantal nieuwe clears op de leaderboards... haha LoN thorns barb solo 84 :P

ehhh en al 94 wizz met Archon.. die hoef ik dus niet meer te testen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2016 00:09 ]

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:21:
[...]

Survivabilty zal inderdaad nog wel een issue blijven. Maarrrrr, de dps die erbij komt geeft je misschien wel de luxe om een extra defensive item te nemen. Bijvoorbeeld Unity of een String of Ears. 900% naar 1400% is meer dan 50% extra damage. En Enforcer gem nu multiplicative ipv additive is ook een hele flinke boost.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• FraxleNL

FraxleNL

Heeft iemand ervaring met het maken van macro voor de Logitech G502 muis? Ik heb een Wizard en wil een macro maken voor mijn EB.
MicScott schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 00:07:
[...]

Survivabilty zal inderdaad nog wel een issue blijven. Maarrrrr, de dps die erbij komt geeft je misschien wel de luxe om een extra defensive item te nemen. Bijvoorbeeld Unity of een String of Ears. 900% naar 1400% is meer dan 50% extra damage. En Enforcer gem nu multiplicative ipv additive is ook een hele flinke boost.
Unity is wel een goed idee ipv CoE. Dat brengt het weer een beetje in verhouding misschien.

• schaapiej
Geen town vol met potions meer! *O* *O*
Legendary potions can now be salvaged and will yield a Forgotten Soul
Zarhrezz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:12:
Raiment 6 lijkt de nieuwe generator monk te worden, 100% op R2, nog eens 300% op R6 maar wel ruimte voor Depth Diggers (die ruimte ontbreekt in I6 / R2). Enige issue is het gebrek aan DR in die set.
Wellicht deels te fixen met de nieuwe stat op Crystal Fist?
Crystal Fist
Legendary power added
Dashing Strike reduces your damage taken by 40-50% for 6 seconds
Edit:
Oh en deze er nog bij :p
Flesh Rake
Legendary power added
Dashing Strike increases the damage of Dashing Strike by 75-100% for 1 second, stacking up to 5 times

[ Voor 78% gewijzigd door schaapiej op 09-03-2016 08:36 ]

<GoT>NightStalker

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wow, dat is een aardige analyse van mijn build :D
Ik ga hier vanavond eens mee aan de slag en dan probeer ik gelijk te begrijpen wáárom je sommige dingen aanraadt. Waarom bv Cold ipv Phys?

Thanks voor je hulp, ik laat snel weten hoe het uitpakt d:)b

Wat ik tot nu toe met mijn blood shards heb gedaan is proberen het Mask of Jeram te krijgen of de Henri's.
De Henri's heb ik ondertussen, het masker nog steeds niet...

• schaapiej
Zarhrezz schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:00:
Ja, dat moet haast wel. Je geeft dan wel Shen's op...
Zat ik ook al aan te denken inderdaad dat je met je wapens in de knoei komt.
Je hebt daarmee eigenlijk 4 wapens die je wil gebruiken; crystal fist, fleshrake, flying dragon en de shen set.
Moet eens kijken wat ik allemaal in mijn stash heb staan, wellicht dat ik wat opties kan testen op de PTR! :)

<GoT>NightStalker

Verwijderd

schaapiej schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:28:
Geen town vol met potions meer! *O* *O*

Wellicht deels te fixen met de nieuwe stat op Crystal Fist?

Edit:
Oh en deze er nog bij :p

[...]
Als je die nr 1 monk dude op de ptr bekijkt, dan heeft hij beide items in zijn build. Lijkt mij een soort dashing skrike build 2.0

Wizz en DH hebben al hele hoge solo clears staan 94-95 en ook op team niveau zie ik wat veranderingen. Vanavond zelf ook maar ff wat testen :)

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
vet set dungeons nerf zeg :) alles wordt zoveel makkelijker voor solo.

wel jammer dat Iceblink geen extra dmg per level krijgt :(

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Mofkees schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:06:
wel jammer dat Iceblink geen extra dmg per level krijgt :(
Ach, Iceblink is al enorm sterk, de 10% is additief met gear. Met DH Single Out en Iceblink kun je met quiver 99% CHC halen...dat is echt wel erg interessant.

Wat extra damage zou wel goed zijn om BotT wat minder mandatory te maken (want laten we wel wezen, al deze buffs zijn om de keuze op slot #2 te vergroten, de #1 staat vast).

<GOT> Zarhrezz#2885

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Net de patchnotes doorgelezen, wat een bizarre damage buffs! Ook erg fijn dat ze veel legendary gems onder handen nemen. Op seizoen 5 was ik snel uitgekeken (naar mijn mening geen leuke group meta), hopelijk weet seizoen 6 langer te boeien met deze nieuwe ontwikkelingen!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Zarhrezz schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:15:
[...]

Ach, Iceblink is al enorm sterk, de 10% is additief met gear. Met DH Single Out en Iceblink kun je met quiver 99% CHC halen...dat is echt wel erg interessant.

Wat extra damage zou wel goed zijn om BotT wat minder mandatory te maken (want laten we wel wezen, al deze buffs zijn om de keuze op slot #2 te vergroten, de #1 staat vast).
het punt is gewoon dat het geen nut heeft Iceblink verder dan L25 te maken. Overigens, hij kan wel sterk zijn maar volgens mij zit hij toch niet in de meeste cold-builds :)

zo'n mooi ding moet toch meer kunnen dan alleen voor support builds...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-11 14:55
2.4.1 wordt dus interessant :) Nu de vraag ga ik door met live begin nu lekker in LoN build te komen of toch even snel op PTR wat zaken testen.

Iemand die even de leaderboards door wil spitten voor de solo en 2/3/4p samenstellingen? Beetje een gevoel krijgen welke builds nu heel krachtig zijn.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• schaapiej
Neles7 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:33:
2.4.1 wordt dus interessant :) Nu de vraag ga ik door met live begin nu lekker in LoN build te komen of toch even snel op PTR wat zaken testen.
Ga er even vanuit dat jij het over de LoN FoK hebt.. damage range gaat een stuk omhoog!
Lord Greenstone's Fan
Damage bonus increased from 80-100% to 160-200% per stack
Ben wel benieuwd of de Enforcer met de nieuwe patch een goede vervanger kan zijn voor de Taeguk in een M6 build. Taeguk is dan niet meer te gebruiken daarmee. Vraag mij af of de damage boost leuk gaat zijn nu die multiplicative wordt...

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Zit even de volledige patch notes door te lezen.

Beste aanpassing

The Merciless Witch
Removed her shields in both the Realm of Discord and Realm of Fright
Significantly increased her health in the Realm of Discord

Nice.. nu ben je echt snel klaar met de ubers :P

verder had ik dat nieuwe crus wapen helemaal gemist
Flail of the Ascended
New Legendary Two-Handed Flail
Your Shield Glare deals damage equal to up to your last 5 Shield Bash casts
Zou iets kunnen zijn met Rolands en dan die pound rune.. dan heb je best bizzare dps en je kan het constant casten... kijken of dit speelbaar is.

Die nieuwe swamland pants voor de wd ga ik ook nog testen want dit zou in teams wel eens leuk kunnen zijn. Alle overige aanpassingen lijken mij allemaal niet zo erg boeiend eigenlijk. Merkte gisteren vooral de afname van inkomende dmg op hogere gr's en ben erg benieuwd hoe dit de meta gaat beïnvloeden.

• Neles7
schaapiej schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:41:
[...]

Ga er even vanuit dat jij het over de LoN FoK hebt.. damage range gaat een stuk omhoog!

[...]

Ben wel benieuwd of de Enforcer met de nieuwe patch een goede vervanger kan zijn voor de Taeguk in een M6 build. Taeguk is dan niet meer te gebruiken daarmee. Vraag mij af of de damage boost leuk gaat zijn nu die multiplicative wordt...
WAUW en ik 2-shot nu RG op 72's dat worden dus 1-shots :o Eens testen

Mofkees schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:24:
het punt is gewoon dat het geen nut heeft Iceblink verder dan L25 te maken. Overigens, hij kan wel sterk zijn maar volgens mij zit hij toch niet in de meeste cold-builds :)

zo'n mooi ding moet toch meer kunnen dan alleen voor support builds...
Dat is zeker waar. Het probleem nu is dat Iceblink zo'n 12-16% totale DPS increase is voor de meeste builds. Dat is niet slecht, maar valt in het niet bij BotT, Taeguk, Zei voor ranged builds, etc. Daarnaast nog competitie van BotS en defensive gems. Iceblink kan wat dat betreft wel een boost gebruiken.

<GOT> Zarhrezz#2885

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Met die nieuwe patch denk ik dat het wel weer leuk wordt om EP/SSS Monk te spelen (U6). Flinke upgrade zoals ik het lees.
dvdkiwi schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:18:
[...]

Wow, dat is een aardige analyse van mijn build :D
Ik ga hier vanavond eens mee aan de slag en dan probeer ik gelijk te begrijpen wáárom je sommige dingen aanraadt. Waarom bv Cold ipv Phys?
Omdat je primaire damage dealers je Gargs zijn. Humongoid geeft ze een Cleave ability en dat is Cold damage. Daarom ook Piranhado om alles te groeperen, zodat je Gargs alles in 1x neer kunnen maaien.

Belangrijke stats om te rollen op gear is dus ook Garg damage, Cold damage en Area damage. Ze critten dan voor tientallen miljarden (ja 9 nullen) en raken hele groepen en dat heb je ook wel nodig op een gegeven moment, zeker bij 70+ GR's.
Wat ik tot nu toe met mijn blood shards heb gedaan is proberen het Mask of Jeram te krijgen of de Henri's.
De Henri's heb ik ondertussen, het masker nog steeds niet...
Top! Blijven proberen en dan moet het wel lukken! Proberen goede Ancient Henri's of Ancient Tasker&Theo's te gamblen, dat is pas een uitdaging :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2016 16:30 ]

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Opvallend dat deze "season patch" niet 2.5.0 wordt maar 2.4.1, in tegenstelling tot de voorgaande 4 grote patches. Mogen we dus verwachten dat dit te maken heeft met een mogelijke nieuwe expansion die dan 3.0 wordt of dat men de 2.x updates spaart voor de grotere content updates ?

Want uiteindelijk zijn ze vlot bezig geweest de meeste legendaries te voorzien van een legendary skill, alle skilltrees zijn de afgelopen patches deftig op de schop gegaan. Misschien veel te vroeg maar het zet aan tot denken.
Phuncz schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:41:
Opvallend dat deze "season patch" niet 2.5.0 wordt maar 2.4.1, in tegenstelling tot de voorgaande 4 grote patches. Mogen we dus verwachten dat dit te maken heeft met een mogelijke nieuwe expansion die dan 3.0 wordt of dat men de 2.x updates spaart voor de grotere content updates ?

Want uiteindelijk zijn ze vlot bezig geweest de meeste legendaries te voorzien van een legendary skill, alle skilltrees zijn de afgelopen patches deftig op de schop gegaan. Misschien veel te vroeg maar het zet aan tot denken.
Tja, het kan gewoon goed zijn dat de content patches minder groot / minder vaak worden. Het is al weer even geleden dat we met z'n allen betaald hebben voor dit feestje dus wellicht gaan we meer tweak-patches zien in de toekomst.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Duidelijk. Ga ik naartoe werken :)
Proberen goede Ancient Henri's of Ancient Tasker&Theo's te gamblen, dat is pas een uitdaging :P
Mijn Tasker is al Ancient. Eerste tasker die ik kreeg, daarna nooit meer een gehad :P

Vanmiddag alles omgegooid naar wat jij adviseerde.
Locumba's, life gem in helm, CoE ipv Tall Man's en de skills & passives veranderd.
Ik heb nog steeds geen Harvester, geen belt, geen Henri's en geen socket in mijn 2e ring.
Maar wat een verschil maakt het al :D Ietsje op damage in moeten leveren (tegen normale vijanden verwaarloosbaar, tegen Elites was mijn damage belachelijk hoog dus dat merk ik wel) maar een shitload aan survivalskills erbij. Gelijk even getest op GR60 (58 was mijn vorige hoogste):

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DUUXIqifoqw]

Gaat een stuk lekkerder zo!
Daarna even een 61 geprobeerd maar die ging ook met nog 2,5 minuut over.

Ondertussen wel een Serpent mojo gevonden. Die stuurt 28% van alle damage die tegen mij gedaan wordt door naar mijn honden. Ik denk dat dat een goede oplossing is totdat de Henri er is.

Heel veel bedankt voor je hulp Bosmonster _/-\o_ :)

Verwijderd

Nieuwe wing(s) dit is bat wing Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2m33bti.png :P

White drop van een RG

• schaapiej
Even kort wat op de PTR bekeken met de UE set.
GR70 gedaan om te kijken hoe die damage is, voelt onderhand als TX aan zo hard gaat 't! :p

<GoT>NightStalker

• Neles7
schaapiej schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 20:43:
Even kort wat op de PTR bekeken met de UE set.
GR70 gedaan om te kijken hoe die damage is, voelt onderhand als TX aan zo hard gaat 't! :p
Zo voelt het in de huidige patch voor mij al :P

• schaapiej
Neles7 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 20:47:
[...]

Zo voelt het in de huidige patch voor mij al :P
Hehe ja ja ik loop achter! -O-
M6 voelt op GR70 wel easy, moet de UE ook maar eens wat liefde, en augments, gaan geven! :+

<GoT>NightStalker

• Neles7
schaapiej schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 20:54:
[...]

Hehe ja ja ik loop achter! -O-
M6 voelt op GR70 wel easy, moet de UE ook maar eens wat liefde, en augments, gaan geven! :+
Even getest GR75 met gemak. Alleen de LAG .. Vault .. wachten ... poppetje vault. O, ik ben al dood.
Ik ga op live wel ff verder GR72 gehaald nu met LoN op naar de 73, ik ga achter je NR1 season DH plek aan })

• schaapiej
Neles7 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:50:
[...]

Even getest GR75 met gemak. Alleen de LAG .. Vault .. wachten ... poppetje vault. O, ik ben al dood.
Ik ga op live wel ff verder GR72 gehaald nu met LoN op naar de 73, ik ga achter je NR1 season DH plek aan })
Liep bij mij, zoals altijd, ook niet echt lekker op de PTR. Maar dat is volgens mij bij iedereen hier wel...

Hehe ik sta mijn plaats graag af aan een DH addict! :p had sowieso verwacht dat ik al veel eerder ingehaald zou worden, ook omdat ik mij meer op non-season aan het focussen ben.

Vind het voor mijzelf al een prestatie dat ik GR75 heb gehaald voor P800!
Weet nog goed hoe ik vorig season op de DH zat te vloeken lol :+

<GoT>NightStalker

• _Peter2_
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:46:

Flail of the Ascended
New Legendary Two-Handed Flail
Your Shield Glare deals damage equal to up to your last 5 Shield Bash casts
Zou iets kunnen zijn met Rolands en dan die pound rune.. dan heb je best bizzare dps en je kan het constant casten... kijken of dit speelbaar is.
En dat dan combineren met The Final Witness.

Gisteren kort een testrun gedaan voor "The Thrill" conquest op mijn crusader met de block build van Zarhrezz

TX rift gedaan, maar dat wilde nog niet echt soepel lopen (voor mijn gevoel deed ik nog niet genoeg damage en was ik best squishy). Had iets van 20 minuten nodig voor de rift. Toch maar proberen, er zit toch een klein verschil tussen TX en GR45.

[ Voor 29% gewijzigd door _Peter2_ op 10-03-2016 08:23 ]

• Neles7
schaapiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:04:
[...]

Liep bij mij, zoals altijd, ook niet echt lekker op de PTR. Maar dat is volgens mij bij iedereen hier wel...

Hehe ik sta mijn plaats graag af aan een DH addict! :p had sowieso verwacht dat ik al veel eerder ingehaald zou worden, ook omdat ik mij meer op non-season aan het focussen ben.

Vind het voor mijzelf al een prestatie dat ik GR75 heb gehaald voor P800!
Weet nog goed hoe ik vorig season op de DH zat te vloeken lol :+
Haha ik heb me iets teveel bezig gehouden met mijn supp DH maar nu ik weer solo push ben begonnen wil ik het ook goed doen :D

s4 was idd erg nog steeds tevreden dat ik gr60 heb gehaald met UE toen :D

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
Gisteravond was er op Season even een Crusader rift shootout. Waar ik vorige week dacht dat ik nooit voorbij 72 zou komen, heb ik gisteren toch uiteindelijk nog de 80 op naam kunnen zetten in net geen 14 minuten.. Vanavond maar weer verder proberen te pushen, maar het zorgt me voor redelijk wat zweethandjes :X

• Neles7
Krullebol.nl schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:27:
Gisteravond was er op Season even een Crusader rift shootout. Waar ik vorige week dacht dat ik nooit voorbij 72 zou komen, heb ik gisteren toch uiteindelijk nog de 80 op naam kunnen zetten in net geen 14 minuten.. Vanavond maar weer verder proberen te pushen, maar het zorgt me voor redelijk wat zweethandjes :X
Mooie prestatie. Zweet handjes zijn goed toch, betekent dat je prestatie des te groter is :D

_Peter2_ schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:19:
Gisteren kort een testrun gedaan voor "The Thrill" conquest op mijn crusader met de block build van Zarhrezz

TX rift gedaan, maar dat wilde nog niet echt soepel lopen (voor mijn gevoel deed ik nog niet genoeg damage en was ik best squishy). Had iets van 20 minuten nodig voor de rift. Toch maar proberen, er zit toch een klein verschil tussen TX en GR45.
Als je een normale TX in 20 minuten doet, moet tier 45 wel lukken binnen de 15 minuten (tenzij die TX enorm goeie density had). Greater rifts hebben doorgaans betere density en omdat je geen drops hebt is er minder side-tracking.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-11 14:30

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Al een geruime poos geen D3 meer gespeeld op de PS4, ben gestopt toen ik lvl 70 aanraakte met mn crusader ;)
Toch begint t te kriebelen om de andere classes ook naar 70 te brengen en dan de geartreadmill in te stappen met GR's e.d. Hoe kan ik t beste een beetje snel mn classes naar 70 brengen, zonder dat dat ik tegen exploitende mensen aanloop op PSN?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 15:16
Thrace Grumble schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:09:
Al een geruime poos geen D3 meer gespeeld op de PS4, ben gestopt toen ik lvl 70 aanraakte met mn crusader ;)
Toch begint t te kriebelen om de andere classes ook naar 70 te brengen en dan de geartreadmill in te stappen met GR's e.d. Hoe kan ik t beste een beetje snel mn classes naar 70 brengen, zonder dat dat ik tegen exploitende mensen aanloop op PSN?
Niet :)

Zou alleen friends of invite only spelen.
Vraagje voor de Tal Rasha spelers...hoe zit het nu precies met de duration?

Klopt het dat nieuwe stack = reset 8 seconde duration en als er 4 stacks zijn per element maximaal 1 keer +2 seconde? Na casten van de 4e stack is de maximaal haalbare uptime van 4 stacks dan 16 seconde, waarna je weer terugvalt tot 0 stacks....of mis ik dan iets?

<GOT> Zarhrezz#2885

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:27
Voor 4pc:
Elk element geeft een stack van 8 seconden en ververst alleen wanneer je deze elemental gebruikt.

6pc:
Elke nieuwe elemental vervest de stack met 8 seconden. Als je een vierde stack hebt, loopt deze 8sec. Elke andere element die je op dat moment gebruikt verlengt dat met 2 seconde to een maximaal van 8 seconden.
Je kunt met 2 elements je stacks dus gewoon ophouden als je die om en om cast.

Dus stel dat je elk aantal seconde de volgende elementen cast:
(1): L -> F -> A -> C -> A -> C -> A -> C -> A -> C en
(2) L -> F -> A -> C -> L -> F -> A -> C -> L -> F
houden beide TR6 op, maar alleen 2 houd TR4 op.

Signature

mouzetc schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:22:
Voor 4pc:
Elk element geeft een stack van 8 seconden en ververst alleen wanneer je deze elemental gebruikt.

6pc:
Elke nieuwe elemental vervest de stack met 8 seconden. Als je een vierde stack hebt, loopt deze 8sec. Elke andere element die je op dat moment gebruikt verlengt dat met 2 seconde to een maximaal van 8 seconden.
Je kunt met 2 elements je stacks dus gewoon ophouden als je die om en om cast.

Dus stel dat je elk aantal seconde de volgende elementen cast:
(1): L -> F -> A -> C -> A -> C -> A -> C -> A -> C en
(2) L -> F -> A -> C -> L -> F -> A -> C -> L -> F
houden beide TR6 op, maar alleen 2 houd TR4 op.
Hmm...dus je zou naar 4 stacks kunnen opbouwen, dan een channel met Sigil en daarmee eens per seconde een Meteor (met de nieuwe Nilfur bonus) en elke 2 seconde EB om op 4 stacks damage te blijven terwijl de Meteors blijven komen...

<GOT> Zarhrezz#2885

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:27
Je moet ze echt casten voor een stack, dus met Etched sigil een meteor krijgen werkt helaas niet.
Voor T10 builds is t vrij makkelijk om bijvoorbeeld Frost Nova - Frozen Mist en EB te nemen. Deze hebben beide geen animatie dus onderbreken verder niets.
Vervolgens Teleport - Calamity voor je Arcane element en dan heb je keuze voor een Lightning of Fire als 4e skill welke je main damage zal zijn (tenzij EB je main dmg is).

bv: http://www.diablofans.com/builds/70467 (mijn build)
Hier is Calamity tevens je F+R activator en Spectral Blade je main damage dealer (en F+R act.).

Hoop dat 2.41 PTR TR6 blijft zoals hij nu is, hoop mee te doen!

Signature

Dat Etched geen stack geeft weet ik, heb ik op vorige PTR direct getest / vastgesteld ;)

Het gaat mij er meer om dat je tijdens channelen toch je stacks kan houden waardoor je de 3000% (!) constant op je channel + Sigil meteors hebt. Teleport naar locatie (1 stack), EB en Mist (Num-locked) voor 3 stacks en dan channel activeren die, als ik het goed begrijp, door de num-locking van EB / Mist niet onderbroken wordt terwijl de duration van de 4 stacks steeds verlengd wordt met 2 seconde. Je zit wel zwaar skill-starved met Tal's, dus de Meteor op bar erbij is inderdaad een issue. Maar 4 stack powers, Meteor en Armor past wel.

Unruned Meteor en Flame Ward als channel skill naast een Cindercoat zou ervoor moeten zorgen dat resources geen probleem is en waar je de AT mikt komen de Meteors ook terecht. Die damage met de nieuwe Nilfur's moet wel grappig zijn. Die setup kan dan met Endless Walk. Waarschijnlijk wel een Unity nodig gezien de stand-and-deliver setup. Ik ga op de PTR m'n NS stash eens bekijken...m''n NS Wiz is nog Talsere :o

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Oh... die cosmetische dingen kan je dus farmen

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/20742695169

zag op de ptr al Chineze gasten met hele vage transmo items, maar wellicht dat wij ze dus ook kunnen krijgen.

verder ben ik eigenlijk al wel klaar met de ptr. wizz en dh zijn mega OP nu en voor de andere classes veranderd er eigenlijk weinig. Komende nerf/buff ronde maar even afwachten. Groot pluspunt is wel de afname van inkomende dmg op hogere gr's. Je kan nog steeds wel ge-one shot worden, maar het is echt veel minder dan nu op live.
Top 5 redenen om geen PTR te spelen:
  1. Erachter komen dat Wiz NS is en je geen 2.4 items NS cubed hebt (Sigil, Aquila)
  2. 1e source gamble een ancient Tal's...+29% Damage, +11% Toughness, betere Meteor % roll
  3. Zie 2
  4. Zie 2
  5. Zie 2

<GOT> Zarhrezz#2885

• schaapiej
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:47:
Oh... die cosmetische dingen kan je dus farmen

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/20742695169

zag op de ptr al Chineze gasten met hele vage transmo items, maar wellicht dat wij ze dus ook kunnen krijgen.

verder ben ik eigenlijk al wel klaar met de ptr. wizz en dh zijn mega OP nu en voor de andere classes veranderd er eigenlijk weinig. Komende nerf/buff ronde maar even afwachten. Groot pluspunt is wel de afname van inkomende dmg op hogere gr's. Je kan nog steeds wel ge-one shot worden, maar het is echt veel minder dan nu op live.
Is dat hetzelfde als wat Margootje plaatste?
If yes, dan snap ik nu wat met die post bedoeld wordt :+

Edit: er zitten toch ook wel een fuckin lelijke transmogs tussen :')

[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 10-03-2016 20:50 ]

<GoT>NightStalker

Zarhrezz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 18:46:
Dat Etched geen stack geeft weet ik, heb ik op vorige PTR direct getest / vastgesteld ;)

Het gaat mij er meer om dat je tijdens channelen toch je stacks kan houden waardoor je de 3000% (!) constant op je channel + Sigil meteors hebt. Teleport naar locatie (1 stack), EB en Mist (Num-locked) voor 3 stacks en dan channel activeren die, als ik het goed begrijp, door de num-locking van EB / Mist niet onderbroken wordt terwijl de duration van de 4 stacks steeds verlengd wordt met 2 seconde. Je zit wel zwaar skill-starved met Tal's, dus de Meteor op bar erbij is inderdaad een issue. Maar 4 stack powers, Meteor en Armor past wel.

Unruned Meteor en Flame Ward als channel skill naast een Cindercoat zou ervoor moeten zorgen dat resources geen probleem is en waar je de AT mikt komen de Meteors ook terecht. Die damage met de nieuwe Nilfur's moet wel grappig zijn. Die setup kan dan met Endless Walk. Waarschijnlijk wel een Unity nodig gezien de stand-and-deliver setup. Ik ga op de PTR m'n NS stash eens bekijken...m''n NS Wiz is nog Talsere :o
Beetje zitten spelen met deze setup en het is best aardig. Gear is niet om over naar huis te schrijven (600k paper DPS / 50M Toughness met alleen Armor up) maar de Meteors komen voor 4-8B neer als ik het goed zag. Dat als extra damage eens per seconde is best aardig. Het feit dat die damage nog eens keer 4-4.5 gaat tegen groepjes van 3 of minder maakt RG fights best snel.

Ik werk nu met Aquila / Channel shoulders / Deathwish / Nilfur / Endless / RoRG / rest Tal worn, Sigil / Unity / channel belt in cube. Door de +20 AP rune voor Armor te nemen en redelijk wat RCR te stacken (rond de 35%) blijft Aquila 100% up. Met Flame Ward zit de toughness tijdens channel dan op een kleine 200M. Nu naar de lightning AT geswitcht, EB naar chain. Dat is wat meer damage en meer Mirinae procs (die moest ik gewoon even proberen...3000% bonus dat ding is gewoon te mooi). Het is niet de meest effectieve gem, maar hij gaat best vaak af, zeker als monsters zo aardig zijn om dichtbij in de Mist te komen staan (die proct wel vaak). Ook op density veel procs door de piercing bolts van lightning AT. Ik moet ook nog even testen met Iceblink; ik heb nu eigenlijk geen goede BotT proc en door cold rune Meteor op bar te nemen, geeft Sigil dan een Meteor die door Iceblink BotT gaat proccen...da's toch ook best nuttig.

Later deze week maar eens kijken hoe ver dit zo even te pushen is zonder echt goede gear en met gems in de 40-50 range...en even de lvl 68 Mirinae van m'n monk lenen })

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

schaapiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:46:
[...]

Is dat hetzelfde als wat Margootje plaatste?
If yes, dan snap ik nu wat met die post bedoeld wordt :+

Edit: er zitten toch ook wel een fuckin lelijke transmogs tussen :')
De wings uit jou link lijken mij die dingen die je krijgt als je world of dickcraft pre-orderd (wie speelt dit nu nog dan!!!)

Nieuwe tramso items die ik bedoel zijn echt heel divers en schijnen dus van veel verschillende bosses/paarse mobs/gobbies te droppen. Naast skin items droppen er ook pets. Wellicht dat dit komende patch dan mensen langer geïnteresseerd moet houden.

• schaapiej
Die WoW-wings zijn de paarse toch?
Als ik de post van Margootje vergelijk met één van de transmogs in jouw link dan komen ze wel overeen met;
Dark Bat (Drops from Tethrys)
Wings
http://prntscr.com/acvdia
Animated: https://i.imgur.com/SohH15b.gif

<GoT>NightStalker

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Hier een kleine video van me 2 weken oude Lon Bombardment, gister een 73, 75 en 77 geprobeerd. Ging verrassend goed ondanks ik nog aantal malen me timing miste en wat meer op grotere groepen moet focussen ;)

Verder heb ik aan het eind mijn items laten zien voor degene die zelf ook bezig zijn en willen weten welke combinatie van gear je kan gebruiken.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:24:
Nieuwe tramso items die ik bedoel zijn echt heel divers en schijnen dus van veel verschillende bosses/paarse mobs/gobbies te droppen. Naast skin items droppen er ook pets. Wellicht dat dit komende patch dan mensen langer geïnteresseerd moet houden.
Ja, of er volgt een post "Sorry, die cosmetic drops was een bug en die zijn alleen voor China" :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Zarhrezz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:25:
[...]

Ja, of er volgt een post "Sorry, die cosmetic drops was een bug en die zijn alleen voor China" :+
Hehe.. zou kunnen :P

drops zijn denk ik wel vrij zeldzaam want na 10 keer maghda nog geen vlinder vleugels gezien.

• schaapiej
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:06:
[...]

Hehe.. zou kunnen :P

drops zijn denk ik wel vrij zeldzaam want na 10 keer maghda nog geen vlinder vleugels gezien.
Is maar goed ook anders ben je na twee weken (of één) alweer klaar! :)

<GoT>NightStalker

Verwijderd

schaapiej schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:46:
Die WoW-wings zijn de paarse toch?
Als ik de post van Margootje vergelijk met één van de transmogs in jouw link dan komen ze wel overeen met;

[...]
lijken idd wel andere dan die wow dingen. maar eens wat bosses gaan killen dan ;)

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

De toevoeging van cosmetic drops zag ik nog niet direct aankomen, wel een leuke toevoeging denk ik! Leuk om eens op iets anders te kunnen focussen dan alleen die 0,1% betere roll vinden.

Blijf het vreemd vinden dat de patch (voorlopig in ieder geval) versie 2.4.1 als nummer heeft en niet 2.5. Ik heb niet het idee dat de patch veel kleiner is dan 2.4 (oké, geen set dungeons, maar qua itemization toch wel bijna net zoveel vernieuwing).

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik vermoed dat ze 2.5 bewaren voor het volgende season, of komt er met deze patch ook weer een nieuw season al?

• Neles7
adamvansanten schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:00:
Blijf het vreemd vinden dat de patch (voorlopig in ieder geval) versie 2.4.1 als nummer heeft en niet 2.5. Ik heb niet het idee dat de patch veel kleiner is dan 2.4 (oké, geen set dungeons, maar qua itemization toch wel bijna net zoveel vernieuwing).
De reden dat het 2.4.1 is omdat deze patch geen nieuwe 'content' toevoegt. Het is enkel een rework/verbetering/balacing van de huidige content. Hoewel het nog steeds veel is wat er veranderd is het meer het verbeteren van de huidige patch. Dus vandaag 2.4.1 ipv 2.5.
icemotion schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:11:
Ik vermoed dat ze 2.5 bewaren voor het volgende season, of komt er met deze patch ook weer een nieuw season al?
Tot nu toe is er bij elke patch een nieuw season gekomen. 2.4.1 zal S6 worden.

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
Ik was even door de patch notes aan het kijken, maar ik vind dit ook wel een welkome aanpassing:
In the event that both Act III and Act IV bounties are complete, the bonus act will now always be turned in first
Ook al doe ik amper bounties, je hoeft er niet mee op te letten, of iemand anders kan niet zo per ongeluk de fout maken :)

• schaapiej
Scheelt wel weer wat "frustratie" ja.
Nog vaak zat mensen gezien met P800+ die nog steeds niet snappen hoe die bounties werken :N

Mij persoonlijk boeide het niet veel maar ik heb mensen echt monkeyballz zien gaan in de chat haha

<GoT>NightStalker

Pagina: 1 ... 82 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.