2.4 is 37 pagina's changelog. 2.4.1 PTR changelog nog geen 12. Nu zegt dat niet alles, maar 2.4.1 is echt niet zo groot hoor.adamvansanten schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:00:
Blijf het vreemd vinden dat de patch (voorlopig in ieder geval) versie 2.4.1 als nummer heeft en niet 2.5. Ik heb niet het idee dat de patch veel kleiner is dan 2.4 (oké, geen set dungeons, maar qua itemization toch wel bijna net zoveel vernieuwing).
Daarnaast, het kan ook zijn dat ze maar een gedeelte van de changes samenpakken in een 2.4.1, maar dat dat nooit als losse release uit zal komen, maar meegenomen wordt in 2.5.Zarhrezz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:57:
[...]
2.4 is 37 pagina's changelog. 2.4.1 PTR changelog nog geen 12. Nu zegt dat niet alles, maar 2.4.1 is echt niet zo groot hoor.
Dus dat 2.4.1 puur een PTR release is die we nooit op live zullen zien in deze hoedanigheid.
Verwijderd
klopt ik had de oude ptr nog staan op de pc en de update naar 2.4.1 was maar iets van 35 mb. Er zitten best wat aanpassingen in de patch, maar veel daarvan zijn server side.Zarhrezz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:57:
[...]
2.4 is 37 pagina's changelog. 2.4.1 PTR changelog nog geen 12. Nu zegt dat niet alles, maar 2.4.1 is echt niet zo groot hoor.
Animo om ptr te spelen is wel erg laag momenteel. Als je naar de leaderboards kijkt dan spelen er heel erg weinig mensen. Meeste team clears op zowel normal als seasons staan nog op datum van de vorige ptr
game lijkt toch wel erg impopulair te worden
Ik weet het niet...PTR varieert nogal en ook de soort wijzigingen zijn nogal van belang. Vorige PTR was massive op gebied van sets en items. Dat is nu echt veel minder. Ook geen volledige nieuwe content (waarvan ik denk dat dat vorig PTR aardig wat mensen getrokken heeft).
Wat we nu zien is wat schuiven met nummers. Dat zal veel minder mensen trekken dan complete set revamps en sets die mechanically compleet anders gaan werken.
Daarnaast zal het een rol spelen dat het huidige season minder lang open is dan toen de vorige PTR startte. Degenen die nog doelen op huidige season hebben zullen niet snel PTR gaan doen, zeker niet als het number balancing is.
Ik denk dus een aantal factoren die er voor zorgen dat PTR rustig is...ik zou niet alleen op PTR populatie conclusies trekken over de populariteit van D3...
Wat we nu zien is wat schuiven met nummers. Dat zal veel minder mensen trekken dan complete set revamps en sets die mechanically compleet anders gaan werken.
Daarnaast zal het een rol spelen dat het huidige season minder lang open is dan toen de vorige PTR startte. Degenen die nog doelen op huidige season hebben zullen niet snel PTR gaan doen, zeker niet als het number balancing is.
Ik denk dus een aantal factoren die er voor zorgen dat PTR rustig is...ik zou niet alleen op PTR populatie conclusies trekken over de populariteit van D3...
Ze gaan heus geen PTR uitrollen voor een patch die nooit uitkomt, als 2.5 binnenkort zou komen, zou dit in ene weg alszijnde zo uitkomen. Season 5 is namelijk al 2 maanden bezig, dat de PTR een klein maandje duurt is niet ongewoon en ik zie ze niet met extra content even snel afkomen die ze verborgen hielden. Het gaat dus waarschijnlijk 2.4.1 worden voor april en Season 6 en mogelijk 2.5 (als er content komt) voor juli en Season 7.Bosmonster schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:58:
[...]
Daarnaast, het kan ook zijn dat ze maar een gedeelte van de changes samenpakken in een 2.4.1, maar dat dat nooit als losse release uit zal komen, maar meegenomen wordt in 2.5.
Dus dat 2.4.1 puur een PTR release is die we nooit op live zullen zien in deze hoedanigheid.
Want mid-season hebben ze geen content updates en nu al een patch testen voor over 4 maanden uit te rollen gaat ook wat te ver, gezien het enkel wat een handjevol aanpassingen en vooral veel damage buffs zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Phuncz op 11-03-2016 17:31 ]
Het is gelukt. Gisteren door files laat uit mijn werk en daarna geen zin meer om te spelen.Zarhrezz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:52:
[...]
Als je een normale TX in 20 minuten doet, moet tier 45 wel lukken binnen de 15 minuten (tenzij die TX enorm goeie density had). Greater rifts hebben doorgaans betere density en omdat je geen drops hebt is er minder side-tracking.
Vandaag op de eerste poging lukte het om The Thrill te halen.
Heb daarna nog 3 gems naar level 55 gebracht en mijn extra Stash Tab was binnen.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
_Peter2_ schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:51:
[...]
Het is gelukt. Gisteren door files laat uit mijn werk en daarna geen zin meer om te spelen.
Vandaag op de eerste poging lukte het om The Thrill te halen.
Heb daarna nog 3 gems naar level 55 gebracht en mijn extra Stash Tab was binnen.
Je begrijpt me verkeerd denk ik. Het kan zijn dat 2.4.1 alle features bevat van 2.5, maar zonder de content update bijvoorbeeld. Ze kunnen dan nu middels de PTR wel de balance testen, zonder de content weg te geven. Het is dus geen "patch die nooit uitkomt", simpelweg een versienummertje gekoppeld aan wat features die getest moeten worden.Phuncz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 17:28:
[...]
Ze gaan heus geen PTR uitrollen voor een patch die nooit uitkomt,
Er wordt soms door users veel te veel waarde gehecht aan versienummers, terwijl het voor developers vaak alleen maar een methode is om een bepaalde featureset of update te vertegenwoordigen. Het kan heel goed zijn dat er een team bezig is met 2.4.1 met de nieuw balance fixes en een ander team onder 2.5 aan de content-update. En dat dat samen als 2.5 uitgebracht wordt bijvoorbeeld. Als er iets flexibel is is het wel software ontwikkeling.
Of het waarschijnlijk is is een ander vraagstuk. Een rare oplossing zou ik het niet vinden in ieder geval. Dit zijn geen vreemde praktijken bij de ontwikkeling van software met grote teams.
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 11-03-2016 21:30 ]
Dat is op zich waar, maar ik ga er vanuit dat het team dat nog op D3 zit niet bijzonder groot is. Gezien de snelheid en hoeveelheid zou ik het op een mannetje of 10-15 schatten (waarvan een aantal waarschijnlijk niet full-time / dedicated). Het zou me niet verbazen dat de targets en de rewards (sets) voor volgend season nog een update krijgen, maar dat 2.4.1 de content verder is.Bosmonster schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:28:
Je begrijpt me verkeerd denk ik. Het kan zijn dat 2.4.1 alle features bevat van 2.5, maar zonder de content update bijvoorbeeld. Ze kunnen dan nu middels de PTR wel de balance testen, zonder de content weg te geven. Het is dus geen "patch die nooit uitkomt", simpelweg een versienummertje gekoppeld aan wat features die getest moeten worden.
Er wordt soms door users veel te veel waarde gehecht aan versienummers, terwijl het voor developers vaak alleen maar een methode is om een bepaalde featureset of update te vertegenwoordigen. Het kan heel goed zijn dat er een team bezig is met 2.4.1 met de nieuw balance fixes en een ander team onder 2.5 aan de content-update. En dat dat samen als 2.5 uitgebracht wordt bijvoorbeeld. Als er iets flexibel is is het wel software ontwikkeling.
Of het waarschijnlijk is is een ander vraagstuk. Een rare oplossing zou ik het niet vinden in ieder geval. Dit zijn geen vreemde praktijken bij de ontwikkeling van software met grote teams.
De Mirinae blijkt 66 te zijn, maar met samengeraapte zooi (740M paper DPS) loopt het toch op tot 15B hits. Absoluut nog geen goeie gear, maar 60 is echt geen probleem (steeds zo'n 4 min over). Met ancient weapon, 3e gem en een amulet met CHC (nu maar 40%) moet de 70 met Tal / Sigil Meteors wel lukken als het zo blijft.Zarhrezz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 23:27:
Later deze week maar eens kijken hoe ver dit zo even te pushen is zonder echt goede gear en met gems in de 40-50 range...en even de lvl 68 Mirinae van m'n monk lenen
Inderdaad, zo had ik het niet bekeken. Dit kan wel en is zeker geen slecht gedacht, want ze zijn duidelijk niet vreemd van eens iets anders te proberen. Misschien willen ze hierdoor zien of ze de gigantische vloedstroom naar de PTR kunnen vermijden door inderdaad geen nieuwe content aan te bieden. Alhoewel gespeculeerd wordt dat dat komt door mensen die gratis willen spelen in arme landen.Bosmonster schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:28:
[...]
Je begrijpt me verkeerd denk ik. Het kan zijn dat 2.4.1 alle features bevat van 2.5, maar zonder de content update bijvoorbeeld. Ze kunnen dan nu middels de PTR wel de balance testen, zonder de content weg te geven. Het is dus geen "patch die nooit uitkomt", simpelweg een versienummertje gekoppeld aan wat features die getest moeten worden.
Ook valt het op dat men bepaalde dingen niet meer gaat doen pre-patch omdat ze misschien interessanter worden. Zo heeft men bounties en Grifts als casual players drastisch minder gespeeld (lijkt het) toen daar in een volgende patch verbeteringen in aangekondigd werden.
Het zou wel eens kunnen en eerlijk gezegd zou ik het leuker vinden als dit allemaal last-minute aangekondigd. Ik ben benieuwd !
[ Voor 18% gewijzigd door Phuncz op 12-03-2016 08:20 ]
Verwijderd
Lol zit ff quin69 te kijken op twicth. Die gast opende een chest en kreeg daar een paar hele vette vogel wings uit... haha ziet er best vaag uit. Die hele party van hem ziet er trouwens heel vaag uit met allemaal nieuwe transmo's.. Nieuwe diablo --> skins hunten (persoonlijk... wel beter dan die onzinnige paragon ongein
)
Ze zijn ook naar iets speciaals op zoek in Whimsyshire.. mooi dan heb je dus nog wat aan die staff of herding
dit weekend ook maar wat skins hunten.
Mocht iemand PTR doen voeg mij maar toe als je wilt
AlbertoNLD#2137
kunnen jullie trouwens nu op de ptr komen?
Ik krijg bij het opstarten met die launcher deze melding
oxc0000005 en dat 3d.exe niet kan starten. heb file scan/fix gedaan en een reinstall, maar het hebt niets
Normale game werkt prima en ptr deed het gisteren avond ook gewoon.
Ze zijn ook naar iets speciaals op zoek in Whimsyshire.. mooi dan heb je dus nog wat aan die staff of herding
dit weekend ook maar wat skins hunten.
Mocht iemand PTR doen voeg mij maar toe als je wilt
AlbertoNLD#2137
kunnen jullie trouwens nu op de ptr komen?
Ik krijg bij het opstarten met die launcher deze melding
oxc0000005 en dat 3d.exe niet kan starten. heb file scan/fix gedaan en een reinstall, maar het hebt niets
Normale game werkt prima en ptr deed het gisteren avond ook gewoon.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2016 11:52 ]
Zo vandaag mijn Support DH getest met de clan 
Ging beter dan verwacht... life drops -> amper
Binnenkort mijn Gem of Ease maar weer omhoog leveren
Blij in elk geval nog een zinvolle bijdrage te kunnen geven op 4p 85+
Ging beter dan verwacht... life drops -> amper
Binnenkort mijn Gem of Ease maar weer omhoog leveren
Blij in elk geval nog een zinvolle bijdrage te kunnen geven op 4p 85+
[ Voor 19% gewijzigd door Thalaron op 13-03-2016 09:24 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Verwijderd
Heb die ptr eraf gegooid. Kreeg constant een error bij het opstarten. Beetje vaag, maar heb wel genoeg gezien. Enige leuke verandering lijken mij die transmo's en de rest is allemaal zelfde, +10 gr's en wat andere team compositie...... ja wie loopt hier nu nog warm voor.
Die staff of herding gaat straks mooi van pas komen want dat secret cow lvl portrait frame is wel erg geestig
Die staff of herding gaat straks mooi van pas komen want dat secret cow lvl portrait frame is wel erg geestig
Dan heb je weer een doel om de mats voor deze staff te gaan huntenVerwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 14:15:
Heb die ptr eraf gegooid. Kreeg constant een error bij het opstarten. Beetje vaag, maar heb wel genoeg gezien. Enige leuke verandering lijken mij die transmo's en de rest is allemaal zelfde, +10 gr's en wat andere team compositie...... ja wie loopt hier nu nog warm voor.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
heb hem nog... gemaakt in de eerste 2 weken na launch van d3 (en werkt nu op TX). Toen dropte die wolkjes leuke itemsVidra schreef op zondag 13 maart 2016 @ 14:43:
[...]
Dan heb je weer een doel om de mats voor deze staff te gaan hunten
Je kan jezelf laten betalen in gele/blauwe/witte mats en soulsVerwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:50:
[...]
heb hem nog... gemaakt in de eerste 2 weken na launch van d3 (en werkt nu op TX). Toen dropte die wolkjes leuke items. later is dit de grond in generft, maar weet zeker dat mensen straks weer graag naar Whimsyshire willen.. jammer dat er geen trading meer is.. had ik nog wat op kunnen verdienen.. damn
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ben benieuwd of ze chilltara droprate gaan fixen als de staff belangrijker wordt. De glibbering gemstone heeft door een bug de laagste droprate van alle items in d3. En dat maakt het farmen op seasons nog wel eens vervelend.
D3 ook maar weer is opgepakt, levelen gaat wel ziekelijk snel nu zeg in die seasons o.O
Net om 18:30 een Wizard gestart, die is nu lvl 65 en ik heb nog aardig wat tijd verspild met builds uitproberene craften, gaat nergens meer over....
Wel een hele leuke class trouwens, waarom heb ik die niet eerder gespeeld?
Net om 18:30 een Wizard gestart, die is nu lvl 65 en ik heb nog aardig wat tijd verspild met builds uitproberene craften, gaat nergens meer over....
Wel een hele leuke class trouwens, waarom heb ik die niet eerder gespeeld?
[ Voor 31% gewijzigd door Krukar op 13-03-2016 22:12 ]
http://eu.battle.net/d3/e...azanir-2566/hero/73071221
Praktische vraag. Een paar items heeft armor, maar geen resist all, is het nuttiger om armor hiervoor te rerollen? Want resist all heeft naar mijn idee meer impact. Ik denk echter dat ik bij Belt of the Trove, armor reroll voor Vit (vanwege Thorns damage via Heart of Iron).
Praktische vraag. Een paar items heeft armor, maar geen resist all, is het nuttiger om armor hiervoor te rerollen? Want resist all heeft naar mijn idee meer impact. Ik denk echter dat ik bij Belt of the Trove, armor reroll voor Vit (vanwege Thorns damage via Heart of Iron).
-
Voor je belt zou ik dan eerder LPS rerollen naar VIT, of het zo laten en thorns erop zetten.Nazanir schreef op maandag 14 maart 2016 @ 07:35:
http://eu.battle.net/d3/e...azanir-2566/hero/73071221
Je hebt in ieder geval items die een resist op de secondary heeft, hierop kan je GEEN AR meer rollen helaas (je shoulders bijv), is wel iets om op te letten bij rerolls.
Thanks voor je antwoord. Ja, ik wist van enkele resist vs AR. LPS is niet echt super nodig, dankzij mijn LoH met hoge attack speeds, althans, ik heb gisteren GR60 gehaald, en ik weet zeker dat ik nog hoger kan, maar heb niet het idee gehad dat mijn LPS iets was waar ik aan moest werken.Krullebol.nl schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:14:
[...]
Voor je belt zou ik dan eerder LPS rerollen naar VIT, of het zo laten en thorns erop zetten.
Je hebt in ieder geval items die een resist op de secondary heeft, hierop kan je GEEN AR meer rollen helaas (je shoulders bijv), is wel iets om op te letten bij rerolls.
-
Ligt het aan mij of is de game op lagere difficulties (tot zeg t4) véél makkelijker geworden? Het zal op T10 dan wel weer moeilijker zijn denk ik maar ik herinner me dat t4 echt zwaar moeilijk was en dat is nu een complete cakewalk (laatst gespeeld rond season 1).
Power creep. Blizzard balanceert dingen voornamelijk door zwakkere builds en items een buff te geven. Enkel dingen die zeer sterk boven de rest uitsteken krijgen een nerf, maar verder zijn er ieder seizoen veel meer buffs dan nerfs. De gemiddelde DPS van een karakter neemt dus ook per seizoen toe. De moeilijkheidsniveaus van de diverse moeilijkheidsgraden zijn niet aangepast, dus het is logisch dat dingen makkelijker worden.Krukar schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:08:
Ligt het aan mij of is de game op lagere difficulties (tot zeg t4) véél makkelijker geworden? Het zal op T10 dan wel weer moeilijker zijn denk ik maar ik herinner me dat t4 echt zwaar moeilijk was en dat is nu een complete cakewalk (laatst gespeeld rond season 1).
T7-T10 is daarom ook toegevoegd een paar seizoenen geleden, omdat T6 voor gegearde karaketers wel erg eenvoudig begon te worden. Nu begint datzelfde probleem bij T10 op te treden. Je hoeft niet heel lang te spelen om een karakter te hebben dat moeiteloos een T10 rift voltooit.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ahh op die fiets, ja ik merkte al met Wizard nu, heb zo'n disintegrate build en je hoeft niet eens op Arcane Power te letten want die raakt nooit op met convergence en astral presence. Gewoon beetje disintegrate spammen terwijl die hydra de rest van de mobs staat af te slachtenRannasha schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:18:
[...]
Power creep. Blizzard balanceert dingen voornamelijk door zwakkere builds en items een buff te geven. Enkel dingen die zeer sterk boven de rest uitsteken krijgen een nerf, maar verder zijn er ieder seizoen veel meer buffs dan nerfs. De gemiddelde DPS van een karakter neemt dus ook per seizoen toe. De moeilijkheidsniveaus van de diverse moeilijkheidsgraden zijn niet aangepast, dus het is logisch dat dingen makkelijker worden.
T7-T10 is daarom ook toegevoegd een paar seizoenen geleden, omdat T6 voor gegearde karaketers wel erg eenvoudig begon te worden. Nu begint datzelfde probleem bij T10 op te treden. Je hoeft niet heel lang te spelen om een karakter te hebben dat moeiteloos een T10 rift voltooit.
Het voelt allemaal wat OP aan, maar wellicht draait dat om als ik me met GR's ga bezighouden.
Precies. De lat wordt gewoon hoger gelegd. Er zijn nog steeds GR-levels waar je geen deuk in een pakje boter slaat en waar je al omvalt als een monster boos naar je kijkt. Maar die zijn gewoon een stuk hoger dan dat ze vroeger waren.Krukar schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:24:
[...]
Het voelt allemaal wat OP aan, maar wellicht draait dat om als ik me met GR's ga bezighouden.
Blizzard zal ongetwijfeld denken dat het niet motiverend is als spelers in een seizoen minder ver kunnen komen dan in het seizoen ervoor, omdat veel zaken generfed zijn om de balans te verbeteren. Daarom is het makkelijker om de zwakke plekken te versterken in plaats van andersom.
Ze zijn helaas niet alleen de zwakke dingen beter aan het maken.Rannasha schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:27:
[...]
Precies. De lat wordt gewoon hoger gelegd. Er zijn nog steeds GR-levels waar je geen deuk in een pakje boter slaat en waar je al omvalt als een monster boos naar je kijkt. Maar die zijn gewoon een stuk hoger dan dat ze vroeger waren.
Blizzard zal ongetwijfeld denken dat het niet motiverend is als spelers in een seizoen minder ver kunnen komen dan in het seizoen ervoor, omdat veel zaken generfed zijn om de balans te verbeteren. Daarom is het makkelijker om de zwakke plekken te versterken in plaats van andersom.
Neem bijvoorbeeld de 6pc UE bonus die van 20% naar 40% gaat (kan uiteraard nog aangepast worden). Die set was natuurlijk al heel zwak!
Volgens mij kunnen ze daar bij Blizzard best een leuke combinatie van drugs gebruiken om weer wat inspiratie op te doen want alleen een grotere e-penis maakt de game niet beter...
Denk dat die 40% uiteindelijk 22,5/25 tot max 30% zal worden.schaapiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:31:
[...]
Ze zijn helaas niet alleen de zwakke dingen beter aan het maken.
Neem bijvoorbeeld de 6pc UE bonus die van 20% naar 40% gaat (kan uiteraard nog aangepast worden). Die set was natuurlijk al heel zwak!![]()
Volgens mij kunnen ze daar bij Blizzard best een leuke combinatie van drugs gebruiken om weer wat inspiratie op te doen want alleen een grotere e-penis maakt de game niet beter...
En power creep is wel logisch ipv andersom. Zou vreemd zijn wanneer je met LVL 90 gems geen Grift van 70 door kan komen meer natuurlijk
Belangrijkste is dat de balans zo goed als mogelijk moet zijn. Zowel solo alswel in groep zou het prettig zijn dat het niets/zo min mogelijk uitmaakt welke klasse je speelt. Wat uiteraard niet makkelijk is.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Mmm, gisteren een aantal keer GR69 gelopen en gehaald met zo'n 30 seconden over.
Mijn doel was om met dit char in ieder geval de 70 te doen, maar ik weet niet waar ik winst moet halen (buiten twee of 3 ancient items die maar niet willen droppen).
Ik heb een tweetal items die nog niet gererolled zijn, maar waar ik over twijfel of ze daar wel beter van worden.
Mijn Hellcat Waistguard bijvoorbeeld heeft de volgende stats:
584 int, 599 vit, 5% attack speed, 505 armor, 228 exp/kill, 3.7% freeze on hit.
Is het nodig te rerollen en zo ja, welke stat?
Ook ben ik aan het twijfelen over mijn Hellfire Amulet.
Een paar keer nu een Eye of Etlich gezien die bijna net zo goed was. Een ancient daarvan zou een prima vervanger zijn. Of is de hellfire een must have vanwege de gratis passive skill?
Mijn doel was om met dit char in ieder geval de 70 te doen, maar ik weet niet waar ik winst moet halen (buiten twee of 3 ancient items die maar niet willen droppen).
Ik heb een tweetal items die nog niet gererolled zijn, maar waar ik over twijfel of ze daar wel beter van worden.
Ook ben ik aan het twijfelen over mijn Hellfire Amulet.
Een paar keer nu een Eye of Etlich gezien die bijna net zo goed was. Een ancient daarvan zou een prima vervanger zijn. Of is de hellfire een must have vanwege de gratis passive skill?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De bug was juist dat Chilltara te weinig spawnde en is inmiddels gefixt, die gemstone droprate is en blijft laag.Neles7 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:22:
Ben benieuwd of ze chilltara droprate gaan fixen als de staff belangrijker wordt. De glibbering gemstone heeft door een bug de laagste droprate van alle items in d3. En dat maakt het farmen op seasons nog wel eens vervelend.
( http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12673457344?page=2#21 )
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Welke build gebruik je?dvdkiwi schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:25:
Denk dat er in elke build namelijk wel wat beters te plaatsen is dan die belt..
Helltooth build met soul harvest 
Een Witching Hour zou ook prima zijn, maar die heb ik nog nooit gedropt gezien.
Ik heb mijn firebomb (primary skill) ingeruild voor Grasp of the Dead.
Werkt even wat anders, maar ik heb het idee dat ik vijanden wat beter kan controleren zo
Werkt even wat anders, maar ik heb het idee dat ik vijanden wat beter kan controleren zo
[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 14-03-2016 11:30 ]
Hehe ja RNG moet wel meewerken!dvdkiwi schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:29:
Helltooth build met soul harvest
Speel dit season geen WD maar vorig season werd die fetish belt nog wel daarmee gebruikt, wellicht dat je die hebt. Of eventueel een string of ears. Beide denk ik nuttiger dan een Hellcat.
Maar wellicht dat een WD speler van dit season daar wat nuttigers over kan roepen.
Beide belts nog nooit gezien 
Bosmonster had mij al van tips voorzien, die kwam met de Hellcat of Witching Hour aan
Bosmonster had mij al van tips voorzien, die kwam met de Hellcat of Witching Hour aan
De Gibbering Gemstone dropte gisteren tijdens een bounty run. Had geen idee waarvoor het was, zal wel geluk hebben gehad met de drop. Nu nog wachten tot mijn seasonal naar de normal wordt verplaatst, dan heb ik geloof ik alle mats voor de staffZethiel schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:26:
[...]
De bug was juist dat Chilltara te weinig spawnde en is inmiddels gefixt, die gemstone droprate is en blijft laag.
( http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12673457344?page=2#21 )
Fetishes hebben de neiging nogal in de weg te lopen van je Gargs en ze voegen zelf weinig DPS toe. Dus die zou ik niet gebruiken met Helltooth set, hooguit met LoN build waarin je ook BBV/SmK gebruikt.schaapiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:35:
[...]
Hehe ja RNG moet wel meewerken!![]()
Speel dit season geen WD maar vorig season werd die fetish belt nog wel daarmee gebruikt, wellicht dat je die hebt. Of eventueel een string of ears. Beide denk ik nuttiger dan een Hellcat.
Maar wellicht dat een WD speler van dit season daar wat nuttigers over kan roepen.
String of Ears kan ook nog wel hoor, stukje survivability vs DPS. Melee damage is echter niet zo vaak een issue. Beste blijft gewoon een Witching Hour.
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 14-03-2016 14:02 ]
Tja, ik heb hetzelfde gevoel bij het buffen van de M6 bonus, Tal6, etc. Maar aan de andere kant is het zo dat de scaling op hoge tiers zodanig is dat verdubbelen van je damage niet meer dan +2-3 tiers is. In die zin is het niet zo extreem. Voor TX kan het je clear tijden halveren...of niets uitmaken. Als je 2 hits nodig had ga je met een verdubbeling 1-shotten en dus 2x zo snel. Zat je al aan 1-shots dan maakt het niets uit.schaapiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:31:
Ze zijn helaas niet alleen de zwakke dingen beter aan het maken.
Neem bijvoorbeeld de 6pc UE bonus die van 20% naar 40% gaat (kan uiteraard nog aangepast worden). Die set was natuurlijk al heel zwak!![]()
Verwijderd
Lol precies mijn gedachte. Komende season (s) zal dit denk ik ook echt niet veranderen. Die cosmetische dingen worden een leuke toevoeging, maar de droprates zijn best hoog... dus je bent weer zo klaar met de game.schaapiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:31:
[...]
Verder die hele paragon ongein en constant +10 lvl's... ik bedoel wtf.. als je uitdaging wil, ga dan naakt t10 doen met alleen een wapen en offhand. Zoiets is tenminste echte "challenge" maar hier is totaal geen ruimte voor in deze setting.
Persoonlijk ben ik er echt klaar mee.. ga dat tab halen en misschien nog wat runs doen met de clan en dan aures viour. Zit heel sterk te denken om Black dessert te gaan kopen.. hier kan je echt uren mee door. Vandaag is die guild pvp beschikbaar ga ff op twitch kijken hoe die guild battles zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2016 16:06 ]
Vroegah was alles beterVerwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:04:
[...]
Verder die hele paragon ongein en constant +10 lvl's... ik bedoel wtf.. als je uitdaging wil, ga dan naakt t10 doen met alleen een wapen en offhand. Zoiets is tenminste echte "challenge" maar hier is totaal geen ruimte voor in deze setting.
YouTube: World First & Last Diablo MP10 Inferno Naked kill Live video
Dat was lucky, met m'n vandaag 70 gedingde wizard t4 rift in, staat er ineens een heel veld vol met Goblins 
Gelijk 35 miljoen gold en een enorme berg gems bijgeschreven.
Gelijk 35 miljoen gold en een enorme berg gems bijgeschreven.
Verwijderd
hahaha die gast epic.. die heeft echt de meest bizzare old school wow filmpjes waarin die dan de "beste" van de wereld is..:PApsie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:15:
[...]
Vroegah was alles beter![]()
YouTube: World First & Last Diablo MP10 Inferno Naked kill Live video
Dit is wel de aangepaste inferno met monster powers... nog steeds knap, maar het is niet zo bruut als de originele inferno.
maar idd vroegâh was alles betâh.. mis serieus die snipes op de AH.. best end game diablo ever
In die tijd was Athene nog enigszins grappig, nu is hij echt veranderd in een karikatuur van zichzelf en dat viewbotten op Twitch is ook wel heel jammer.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:56:
[...]
hahaha die gast epic.. die heeft echt de meest bizzare old school wow filmpjes waarin die dan de "beste" van de wereld is..:P
Dit is wel de aangepaste inferno met monster powers... nog steeds knap, maar het is niet zo bruut als de originele inferno.
maar idd vroegâh was alles betâh.. mis serieus die snipes op de AH.. best end game diablo ever
Verwijderd
oh.. ik wist niet eens dat die nog leefde.. ken hem eigenlijk alleen van die wow filmpjes waar die dan samen met die andere dude was (gast met een kippen borstje en vaak een nep wapen bij zich).. die twee waren echt te komisch voor woorden.Krukar schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:14:
[...]
In die tijd was Athene nog enigszins grappig, nu is hij echt veranderd in een karikatuur van zichzelf en dat viewbotten op Twitch is ook wel heel jammer.
Kan mij wel voorstellen dat dit imago hem geen goed doet als die later nog serieus genomen wil worden
Mmm, je bedoelt de inferno met zelf healende monsters en de epic reflect? Nee dank u, met zwetende handen en een natte rug Inferno act 3 proberen uit te spelen en dan dit soort elites tegen krijgen was mij een beetje TE frustrerend. Alhoewel het nu allemaal wel erg makkelijk isVerwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:56:
[...]
hahaha die gast epic.. die heeft echt de meest bizzare old school wow filmpjes waarin die dan de "beste" van de wereld is..:P
Verwijderd
jep die en ze hadden nog enrage ookApsie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:21:
[...]
Mmm, je bedoelt de inferno met zelf healende monsters en de epic reflect? Nee dank u, met zwetende handen en een natte rug Inferno act 3 proberen uit te spelen en dan dit soort elites tegen krijgen was mij een beetje TE frustrerend. Alhoewel het nu allemaal wel erg makkelijk is
heb ergens op mijn oude pc nog een recording van een pack dat ik afmaakte en had wel 16k dps.... haha dat heb je nu al tijdens het lvl-en
Niks mis met Hellcat Waistguard als je nog geen Witching Hour hebt. Zo combineer je toughness met dps. Die attack speed geeft toch een prima boost. Heb hem zelf ook en gaat prima t/m GR75.Bosmonster schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:00:
[...]
Fetishes hebben de neiging nogal in de weg te lopen van je Gargs en ze voegen zelf weinig DPS toe. Dus die zou ik niet gebruiken met Helltooth set, hooguit met LoN build waarin je ook BBV/SmK gebruikt.
String of Ears kan ook nog wel hoor, stukje survivability vs DPS. Melee damage is echter niet zo vaak een issue. Beste blijft gewoon een Witching Hour.
Hebben T6 rifts eigenlijk hogere leg drop % dan t4 rifts? Kan nu wel redelijk eenvoudig T6 runnen maar T4 gaat toch nog een stuk sneller...
Zo, D3 avondje afgesloten met GR25 in 11:37 en T7 normal rift gecleared. Alleen nog 1 ring te gaan voor de full legendary achievement en chapter 4 compleet. Toch best netjes na 12 uurtjes spelen? 
Ook m'n bane of the trapped gekregen, dat moet ook weer wat helpen!
Ook m'n bane of the trapped gekregen, dat moet ook weer wat helpen!
Ben benieuwd of ze het nog op een andere manier terug gaan brengen wanneer ze het eruit hebben gesloopt...PTR New Wings Removal
Nevalistis and Wyatt Cheng made posts about some of the new cosmetic items found in the PTR, explaining that as all PTR content if they are not happy with its implementation it might not go live. Wyatt explicitly said they are not happy with the new Wings and they will be removed in the near future.
Nee dat is ook het beste alternatief. Daar ging de hele post overMicScott schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:04:
[...]
Niks mis met Hellcat Waistguard als je nog geen Witching Hour hebt. Zo combineer je toughness met dps. Die attack speed geeft toch een prima boost. Heb hem zelf ook en gaat prima t/m GR75.
Ja elke Tourment tier heeft hogere drop kansen, hoeveel staat aangegeven bij het selecteren van de tourment.Krukar schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:04:
Hebben T6 rifts eigenlijk hogere leg drop % dan t4 rifts? Kan nu wel redelijk eenvoudig T6 runnen maar T4 gaat toch nog een stuk sneller...
Nog een paar weekjes en dan start season 6, ga voor de verandering geen wizard doen. Zit alleen te twijfelen tussen crusader en demonhunter
15 januari was S5 begonnen, geschatte duur was 3 maanden. Gok dat S5 eindigt tussen 15 en 19 april (S4 eindigde ook op de dinsdag, maintenance). Start van S6 zal dan 29 April worden.
edit:
5000 DB en dubbele aantal andere mats kwijt maar heb eindelijk me near perfect swiftmount!
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/39509230
edit:
5000 DB en dubbele aantal andere mats kwijt maar heb eindelijk me near perfect swiftmount!
[ Voor 38% gewijzigd door 4th op 15-03-2016 14:16 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Mis precies 8% op al de items die niet max roll cooldown hebben. Mis 1 op shield en gloves, 2 op amulet en 4 op 1h. Heb alleen wel een bullshit stat op me ring die nuttig kan worden (regen life). Dit moet ik nog naar vit of cd hebben dan is hij af (op misschien res all op bracers na)
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Het gaat in deze build puur om de 61-62% cdr total. Met 65% cdr heb je elke 2de physical coE rotatie ook een akkat's champion up voor nog meer dps, maar dit is wel erg gear intensief (zeker als je dan ook nog thorns dmg op je gear wil hebben)4th schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:17:
[...]
Mis precies 8% op al de items die niet max roll cooldown hebben. Mis 1 op shield en gloves, 2 op amulet en 4 op 1h. Heb alleen wel een bullshit stat op me ring die nuttig kan worden (regen life). Dit moet ik nog naar vit of cd hebben dan is hij af (op misschien res all op bracers na)
Zelf heb ik 61,72% en dit is goed te doen met je rotaties. Heb vrijwel zelfde wapen, maar dan wel met 10% cdr. Dit wapen geeft zoveel extra movement speed dat je al dat verkeerd lopen/slechte density goed kan compenseren
Thud gebruikers hebben hier geen last van, maar hoop dat deze mensen snel gebanned gaan worden.. cheaters!!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2016 16:59 ]
Tegelijk met Whispers of the Old Gods, meh. Zie intussen dat de setdungeons alweer zijn generfd, wat een sof. Maar goed. Zit er voor volgend seizoen nog iets nieuws in de pijplijn behalve die vleugels of blijft het bij de kleine wijzigingen in de patchnotes? In dat geval cruise ik met een WD naar de stash tab.4th schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:22:
15 januari was S5 begonnen, geschatte duur was 3 maanden. Gok dat S5 eindigt tussen 15 en 19 april (S4 eindigde ook op de dinsdag, maintenance). Start van S6 zal dan 29 April worden.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Nieuwe pets (20 stuks) en uiteraard allemaal aanpassingen aan de bestaande sets en een aantal orange legendaries.Tektoon schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:52:
[...]
Tegelijk met Whispers of the Old Gods, meh. Zie intussen dat de setdungeons alweer zijn generfd, wat een sof. Maar goed. Zit er voor volgend seizoen nog iets nieuws in de pijplijn behalve die vleugels of blijft het bij de kleine wijzigingen in de patchnotes? In dat geval cruise ik met een WD naar de stash tab.
Verwijderd
Ben benieuwd hoeveel ze er in de patch gaan stoppen. Wat bosmonster al suggereerde lijkt uit te komen. Ze stoppen al de cosmetische dingen in de ptr patch zodat de hype op gang komt en dan komen er uiteindelijk maar een paar in de volgende patch. De rest zullen ze wel verdelen over de volgende seasons.Vidra schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:55:
[...]
Nieuwe pets (20 stuks) en uiteraard allemaal aanpassingen aan de bestaande sets en een aantal orange legendaries.
Wordt snelste season ooit. rebirth mijn dude StashNow (WD) en dan gaan
De eerste zijn alweer verdwenen...:Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:12:
[...]
Ben benieuwd hoeveel ze er in de patch gaan stoppen. Wat bosmonster al suggereerde lijkt uit te komen. Ze stoppen al de cosmetische dingen in de ptr patch zodat de hype op gang komt en dan komen er uiteindelijk maar een paar in de volgende patch. De rest zullen ze wel verdelen over de volgende seasons.
Wordt snelste season ooit. rebirth mijn dude StashNow (WD) en dan gaanmet die banaan.
The following cosmetic items will no longer drop:
Dark Bat
Lord Culsu's Wings
Osseous Grasp
Wings of Kokabiell
Meh..
Was inderdaad al aangekondigd dat ze die eruit zouden halen (zie mijn post een stukje naar boven).
Voor de Crusaders wel een leuke buff en wellicht motivatie om toch die 65% cooldown te halen?
Voor de Crusaders wel een leuke buff en wellicht motivatie om toch die 65% cooldown te halen?
Crusader
Active Skills
Akarat's Champion
The damage bonus granted is now multiplicative with other sources of bonus damage
Verwijderd
Jep.. die whmsyshire cosmetics zitten er nog in.Apsie schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 00:32:
[...]
De eerste zijn alweer verdwenen...:
The following cosmetic items will no longer drop:
Dark Bat
Lord Culsu's Wings
Osseous Grasp
Wings of Kokabiell
Meh..
WTS Whmsyshire 500 mats each run
lekker de Trading endgame terugbrengen dan
Denk dat ik komende nacht eens ga proberen mijn Solo 76 te verhogen 
In ieder geval moeten een aantal nieuwe UE items getest worden! (Armor met +18.5mio toughness ten koste van 2 disc en gloves met 20%AD i.p.v. Vita)
Gems moeten toch weer hoger gemaakt worden dus hoe dan ook zal er gegrift moeten worden
Edit: Nope... vandaag gaat het hem niet worden... de ene shit map na de andere...
Krijg ik een keer een leuke map met zombies... de ene R/D pack na de andere
In ieder geval moeten een aantal nieuwe UE items getest worden! (Armor met +18.5mio toughness ten koste van 2 disc en gloves met 20%AD i.p.v. Vita)
Gems moeten toch weer hoger gemaakt worden dus hoe dan ook zal er gegrift moeten worden
Edit: Nope... vandaag gaat het hem niet worden... de ene shit map na de andere...
Krijg ik een keer een leuke map met zombies... de ene R/D pack na de andere
[ Voor 20% gewijzigd door Thalaron op 17-03-2016 02:01 ]
Ik ben mijn Crusader onderhand wel een beetje zat, heel veel beter is 't niet meer te maken, maar alle kleine verbeteringen krijgen is nog erger dan fishen naar een goed Grift
..
Heb een Demon hunter geleveld, maar ik weet nog niet of ik Season of non-season verder moet...
Of gewoon weer een break tot het nieuwe season...
Heb een Demon hunter geleveld, maar ik weet nog niet of ik Season of non-season verder moet...
Ik ken het, ben ook beetje klaar met mijn wizzards, vandaar dat ik maar een crusader ging gearen, gaat wel aardig en was gisteren wel leuk om samen wat riftjes te doen, maar qua gevoel is de lol voor deze season er al wel weer een beetje af.Krullebol.nl schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:37:
Ik ben mijn Crusader onderhand wel een beetje zat, heel veel beter is 't niet meer te maken, maar alle kleine verbeteringen krijgen is nog erger dan fishen naar een goed Grift..
En nog steeds die bloody shield niet,
Juniper RWD
Welk shield?
Barb kan maar 3shields gamblen dus als je lidless wall zoekt....
Akarats Awakening gaat het om, is een van de best wel weinig voorkomende shields voor Crusaders...Sinned123 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:46:
Welk shield?
[ Voor 16% gewijzigd door Krullebol.nl op 17-03-2016 13:17 ]
Ancient T&T en Ancient Mask of Jeram, die bestaan niet. Onmogelijk!
/even irritatie lozen
/even irritatie lozen
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Je had die van mij mogen hebben!Goldman schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:23:
Ancient T&T en Ancient Mask of Jeram, die bestaan niet. Onmogelijk!
/even irritatie lozen
Begin deze week m'n chars opgeruimd en onder het motto "ik speel toch geen WD" alle gear daarvan weggedaan! Wellicht met season nog eens een andere class pakken, verder focus ik mij nu op de DEX classes.
Scheelt best in de stashruimte!
Klopt, kwam er gisteren ook achter dat ik soms willekeurige rare shields van Kadala heb zitten upgradenKrullebol.nl schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:17:
[...]
Akarats Awakening gaat het om, is een van de best wel weinig voorkomende shields voor Crusaders...
Juniper RWD
Bedoel je de non-legendary gokjes van Kadala upgraden?? daar wel mee oppassen, er zitten ook lager level items tussen en dan krijg je geen lvl 70 leggies.Shiro schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:52:
[...]
Klopt, kwam er gisteren ook achter dat ik soms willekeurige rare shields van Kadala heb zitten upgradeni.p.v. alleen rare crusader shields.
Ik craft altijd items die ik ga upgraden..
[ Voor 5% gewijzigd door Krullebol.nl op 17-03-2016 18:33 ]
volgens mij hadden ze dit gefixt, zolang het lvl 70 item is was het al voldoende. Dacht ik....Krullebol.nl schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 18:33:
[...]
Bedoel je de non-legendary gokjes van Kadala upgraden?? daar wel mee oppassen, er zitten ook lager level items tussen en dan krijg je geen lvl 70 leggies.
Ik craft altijd items die ik ga upgraden..
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Klopt, minder dan lvl 70 rares kun je niet upgraden.Goldman schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 19:20:
[...]
volgens mij hadden ze dit gefixt, zolang het lvl 70 item is was het al voldoende. Dacht ik....
Ben inmiddels redelijk tevreden over mijn DH Support!
Iemand nog tips?
Ps: Armor gebruik ik tevens op mijn UE Fire waar hij dus nu op zit ;-)
Iemand nog tips?
Ps: Armor gebruik ik tevens op mijn UE Fire waar hij dus nu op zit ;-)
Goldman schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 19:20:
[...]
volgens mij hadden ze dit gefixt, zolang het lvl 70 item is was het al voldoende. Dacht ik....
Ik heb 't geloof ik vorige week nog gehad....Zarhrezz schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 20:34:
[...]
Klopt, minder dan lvl 70 rares kun je niet upgraden.
De gok neem ik in ieder geval niet meer
Ik begrijp iets niet. In de top1000 zie ik zowel swiftmount als doombringer langskomen.4th schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:22:
edit:
[afbeelding]
Maar bij een "perfecte" grift is doombringer toch beter?
Ik bedoel je mount damage is vrij minimaal?
Mount damage is niet zoveel maar je overleeft langer, je kan meer pullen.
Je mist wel een 5e stat. In het gunstige geval 20% physical damage. Wat zo'n ~17% damage zal zijn
Overleven is ook belangrijk, dood doe je geen damage. Maar het ergste is nog dat de Phys cycle op het eind van je CoE is, dus je moet hierna 12 seconden wachten voor je je eerste Bombardment weer kan doen.Sinned123 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:12:
Je mist wel een 5e stat. In het gunstige geval 20% physical damage. Wat zo'n ~17% damage zal zijn
Verwijderd
Een vraag over de Barb, de items bevatten soms Thorns Damage, of je kan Thorns Damage erop rerollen. Het is mij niet helemaal duidelijk of deze Thorns Damage van toegevoegde waarde is voor bijvoorbeeld een Hota Barb build.
Als iemand daar wat over kan vertellen, dan graag
Gisteren een gem naar level 50 gebracht voor mijn eerste augment (op mijn crusader). Ik wist daarbij niet dat de kleur van de gems die je gebruikt (Emerald, Ruby, Topaz of Amethyst) bepaalt welke stat je erbij krijgt.
Nu hebben mijn gloves dus +250 VIT ipv +250 STR.
Gelukkig had ik geen Emeralds of Topaz gebruikt
Zonde ... maar lvl 50 gems verkrijgen is tegenwoordig erg makkelijk_Peter2_ schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:21:
Gisteren een gem naar level 50 gebracht voor mijn eerste augment (op mijn crusader). Ik wist daarbij niet dat de kleur van de gems die je gebruikt (Emerald, Ruby, Topaz of Amethyst) bepaalt welke stat je erbij krijgt.
Klopt en 250 VIT is nu ook weer niet direct nutteloos (is toch weer 750 thorns). 250 STR is alleen wel beter.Vidra schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:36:
[...]
Zonde ... maar lvl 50 gems verkrijgen is tegenwoordig erg makkelijk
[ Voor 5% gewijzigd door _Peter2_ op 18-03-2016 13:55 ]
Bovendien kan je het item gewoon nogmaals augmenten
Dat klopt. Een volgend augument zal alleen denk ik beter in een ander slot gestoken kunnen worden. Dan behoud ik de 250 VIT en heeft een ander slot +250 STR erbij.Sinned123 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:55:
Bovendien kan je het item gewoon nogmaals augmenten
Dat lijkt mij voor nu ook de beste upgrade_Peter2_ schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:56:
[...]
Dat klopt. Een volgend augument zal alleen denk ik beter in een ander slot gestoken kunnen worden. Dan behoud ik de 250 VIT en heeft een ander slot +250 STR erbij.
Die fout heb ik destijds ook gemaakt met helaas een Topaz, keek scheel haha...
En ondanks dat lvl 50 Gems redelijk snel voor elkaar zijn duurt het nog altijd wel even... Heb laatst ALLE gems van 0 naar 25+ geleveled.. Omdat ik alles gebruikt had voor Augments! Duurde toch wel eventjes kan ik je vertellen
En ondanks dat lvl 50 Gems redelijk snel voor elkaar zijn duurt het nog altijd wel even... Heb laatst ALLE gems van 0 naar 25+ geleveled.. Omdat ik alles gebruikt had voor Augments! Duurde toch wel eventjes kan ik je vertellen
Speedriften voor de eerste 30-40 levels op een niveau waarbij je alles one-shot en dan empowered zodat je 4 upgrades kan doen. 3 minuten per grift, dus in zeg een half uur zit je al op level 35Thalaron schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:19:
Die fout heb ik destijds ook gemaakt met helaas een Topaz, keek scheel haha...
Vergeet niet dat je de GR keys ook nog moet farmen.Malt007 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:26:
[...]
Speedriften voor de eerste 30-40 levels op een niveau waarbij je alles one-shot en dan empowered zodat je 4 upgrades kan doen. 3 minuten per grift, dus in zeg een half uur zit je al op level 35
In totaal zijn het 13 GRs (empowered) om van 0 naar 50 te gaan en 8-9 TX rifts om de keys te farmen. Als je iedere rift in 4 minuten doet (inclusief tijd in town) dan ben je dus anderhalf uur bezig.
Idealiter zo hoog mogelijke gems natuurlijk, dus als je 60 kan halen moet je dat eigenlijk wel doen. En dan voor 13 perfecte ancient itemsRannasha schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:29:
[...]
Vergeet niet dat je de GR keys ook nog moet farmen.
In totaal zijn het 13 GRs (empowered) om van 0 naar 50 te gaan en 8-9 TX rifts om de keys te farmen. Als je iedere rift in 4 minuten doet (inclusief tijd in town) dan ben je dus anderhalf uur bezig.
Verwijderd
Thorns is nu alleen nog iets voor de cursader. Straks in patch 2.4.1 wordt de passive van de barb die thorns boost met 50% verhoogd. Op de ptr zijn er nu thorns barbs die 85+ solo halen. Dit is wel een erg specifieke builds, maar lijkt mij best leuk.Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:53:
Een vraag over de Barb, de items bevatten soms Thorns Damage, of je kan Thorns Damage erop rerollen. Het is mij niet helemaal duidelijk of deze Thorns Damage van toegevoegde waarde is voor bijvoorbeeld een Hota Barb build.
Als je hele goede items hebt (alleen ancients omdat het een LoN build is) waarbij de secondary hoge thorns heeft, dan zou ik ze bewaren voor de nieuwe patch.
Om een idee te geven van skills/items

Niet alle bovenstaande items zijn een must voor de build, maar als je wat van de barb af weet, dan zie je meteen welke wel en geen must moeten zijn. Denk niet dat dit een echte eindbuild zal worden, maar het is wel grappig en de single target dps is echt heel hoog.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2016 21:50 ]
Ik doe 60 in 2,5 minutenMalt007 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:26:
[...]
Speedriften voor de eerste 30-40 levels op een niveau waarbij je alles one-shot en dan empowered zodat je 4 upgrades kan doen. 3 minuten per grift, dus in zeg een half uur zit je al op level 35
Nog 600+ grift keys op voorraad..
Maar dan nog is het bij meerdere gems een hoop tijd.
Je moet ook nog gems upgraden :-) kost zeker 30 seconden.Thalaron schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 00:30:
[...]
Ik doe 60 in 2,5 minuten
Nog 600+ grift keys op voorraad..
Maar dan nog is het bij meerdere gems een hoop tijd.
Wel meer. Loot oppakken (eens in de zoveel rifts moet je daar ook weer vanaf), gems upgraden, terug portallen, rift closen en weer nieuwe openen.Malt007 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 09:19:
[...]
Je moet ook nog gems upgraden :-) kost zeker 30 seconden.
Daar ben je bij speedriften bijna net zoveel tijd aan kwijt als de rift zelf.
Heb vorige week GD maar een kans gegeven nadat ik de slechte rng op d3 beu was. Zie jullie weer in s6 denk ik
[ Voor 54% gewijzigd door Neles7 op 19-03-2016 22:50 ]
Even om 100% zeker te zijn. Bij een LoN build, telt een ancient LoN ook mee voor de bonus? Ik heb nu een ancient Wailing Host gevonden die qua rol oke is maar wel Ancient.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811
YupBjornE schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:04:
Even om 100% zeker te zijn. Bij een LoN build, telt een ancient LoN ook mee voor de bonus? Ik heb nu een ancient Wailing Host gevonden die qua rol oke is maar wel Ancient.
Gisteren is me LON WOL monk dood gegaan. Ben nu aan het twijfelen of ik nog snel iets anders ga maken voor t eind van dit seizoen. Zat te denken aan een crusader oid. Die halen vrij vlotjes de wat hogere grifts. Mijn monk heb ik tot grift 68 gekregen. Ben dood gegaan op 69 (eigenlijk omdat ik gewoon niet aan het opletten was). Iemand tipjes? Wat is een leuke vlotte build die hogere grifts aan kan?
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Hallo allemaal
Ik heb vroeger Diablo 3 gespeeld toen het spel nog maar net uit was, maar was daar redelijk snel mee gestopt. Nu heb ik de draad terug opgepikt en eveneens RoS gekocht. Ik heb onlangs het verhaal opnieuw uitgespeeld en mijn wizard is nu lvl 45. Ik heb nu even de Adventure Mode getest, maar wat is nu precies de verdere bedoeling van het spel? Dat ik continu bounties doe voor betere gear en eindigt het daar? Zijn er nog andere zaken zoals de ubers in D2? Ik heb ergens iets van rifts gelezen...
Zou iemand mij dit kort wat kunnen uitleggen?
En hoe geraak je het snelst naar maximum level?
Thanks!
Ik heb vroeger Diablo 3 gespeeld toen het spel nog maar net uit was, maar was daar redelijk snel mee gestopt. Nu heb ik de draad terug opgepikt en eveneens RoS gekocht. Ik heb onlangs het verhaal opnieuw uitgespeeld en mijn wizard is nu lvl 45. Ik heb nu even de Adventure Mode getest, maar wat is nu precies de verdere bedoeling van het spel? Dat ik continu bounties doe voor betere gear en eindigt het daar? Zijn er nog andere zaken zoals de ubers in D2? Ik heb ergens iets van rifts gelezen...
Thanks!
Zelf ook al geruime tijd al niet meer gespeeld, maar ik denk dat deze link je kan helpen: http://kotaku.com/tips-fo...nto-diablo-iii-1752899765Liquazo schreef op zondag 20 maart 2016 @ 16:39:
Hallo allemaal
Thanks!
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Dit topic is gesloten.
![]()