Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-11 16:27
Vidra schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:27:
[...]

Dat lijkt mij voor nu ook de beste upgrade :)
Heb mijn 2e augument gedaan. En dat was ook nog eens op de boots die ik net had gevonden in mijn laatste GR.

Op zich zou GR63 in elk geval goed moeten kunnen....haalde de GR62 om mijn gem level 52 te maken in 9:40 ofzo.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
hehe, eindelijk -na ik weet niet hoelang farmen- een flying dragon voor mijn generator monk gevonden.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:29
Wilde nog een ancient UE pants voor mijn DH met Vita/Dex/Allres... Was het beu dus ben maar gaan reforgen! Na 7 pogingen had ik hem :)

Wellicht toch nog maar eens een push poging gaan doen al denk ik dat mijn eigen record niet snel voorbij kom... Al met al toch leuke upgrade :) Armor->Allres en Single Res-> Slow on hit.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• _Peter2_
Season begin zeker al te vorderen...het is zo stil hier :D

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
_Peter2_ schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:55:
Season begin zeker al te vorderen...het is zo stil hier :D
Over een maandje is het weer wat drukker! :P
Maar zal wel steeds sneller rustiger worden als ze niks nieuws brengen...
Alleen een stashtab en wat aanpassingen hier en dan gaat niet genoeg zijn denk ik.

Misschien toch maar eens Grim Dawn ernaast gaan spelen voor de afwisseling, is het wat Neles?

<GoT>NightStalker

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-11 14:55
schaapiej schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:13:
[...]

Over een maandje is het weer wat drukker! :P
Maar zal wel steeds sneller rustiger worden als ze niks nieuws brengen...
Alleen een stashtab en wat aanpassingen hier en dan gaat niet genoeg zijn denk ik.

Misschien toch maar eens Grim Dawn ernaast gaan spelen voor de afwisseling, is het wat Neles?
Ik vind van wel, het speelt lekker weg :D

Kort samen gevat:
- Nieuwe uitdaging
- Interessante opzet
- Veel diversiteit
- Niet te snel de herhaling van d3 (Rift/Grifts)

Koop het op steam, als het niet bevalt retourneer je het, maar in mijn geval zitten er al ~45 uur in ~anderhalve week in :D

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• Neles7
Sinds ~1maand zar.

Ok, ik heb 'em al lang geleden gekocht, pre-alpha al ik me niet vergis. Ik heb het niet zo gevolgd eigenlijk, meer zoiets van 'als hij officieel uitkomt, ga ik wel spelen'. Dank voor de reminder ;)

<GOT> Zarhrezz#2885

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 15:16
Ik speel op dit moment met een DH met de Marauder set, dus sentry's plaatsen en clusterarrow spammen. Weet iemand (zeker) welke + dmg wanneer gebruikt wordt? Ik snap dat +senty dmg van toepassing is als ik zelf geen clusterarrow spam, maar als de sentry's de clusterarrows schieten, welke dmg is dan van toepassing?

• Thalaron
Malt007 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:48:
Ik speel op dit moment met een DH met de Marauder set, dus sentry's plaatsen en clusterarrow spammen. Weet iemand (zeker) welke + dmg wanneer gebruikt wordt? Ik snap dat +senty dmg van toepassing is als ik zelf geen clusterarrow spam, maar als de sentry's de clusterarrows schieten, welke dmg is dan van toepassing?
Ik meen beide? Maar welke het beste uit zou vallen...
Hoe dan ook hangt het van het item af, je kan, behalve op Quiver, maar daar wil je uiteraard Sentry dmg, nooit beide als optie hebben ;-)

Dus gewoon Sentry waar Sentry kan en Cluster Arrow waar die optie er is (behalve dus Quiver!)
Hier kan je mijn matige Marauder bekijken als voorbeeld ;)

Ringen zitten op het moment op Estoque (mijn Unhallowed gastje)

[ Voor 12% gewijzigd door Thalaron op 22-03-2016 14:56 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Malt007
Thalaron schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:54:
[...]

Hoe dan ook hangt het van het item af, je kan, behalve op Quiver, maar daar wil je uiteraard Sentry dmg, nooit beide als optie hebben ;-)

Dus gewoon Sentry waar Sentry kan en Cluster Arrow waar die optie er is (behalve dus Quiver!)

Opzich heb ik het overal waar het kan wel gerolled maar vroeg me gewoon af welke wanneer van toepassing is. Welk level grift red jij met je Marauder, 75-80 moet wel lukken als ik het zo zie? Ik heb ondertussen overal wel de ancient items maar ernstig tekort aan Emeralds om alles te augmenten, verder ga ik ook niet verder dan level 50 voor het augmenten voorlopig. Ik kom tot grift 70 ongeveer dus het gaat de goede kant op.

Hoe ver kom jij met die unhallowed set trouwens? Ik heb ook een extra DH aangemaakt voor deze set maar ben erg squishy en kom niet verder dan grift 65. Overigens niks ge-augment op die set. Speel overigens met 91 discipline.

[ Voor 9% gewijzigd door Malt007 op 22-03-2016 15:15 ]

• schaapiej
Thalaron schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:54:
[...]

Volgens d3planner kan je op je Quiver ook maar 1 van de 2..

Dan dus CA op helm, boots en boog. En op shoulders, chest en quiver Sentry.

<GoT>NightStalker

• Thalaron
Malt007 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:11:
[...]

Opzich heb ik het overal waar het kan wel gerolled maar vroeg me gewoon af welke wanneer van toepassing is. Welk level grift red jij met je Marauder, 75-80 moet wel lukken als ik het zo zie? Ik heb ondertussen overal wel de ancient items maar ernstig tekort aan Emeralds om alles te augmenten, verder ga ik ook niet verder dan level 50 voor het augmenten voorlopig. Ik kom tot grift 70 ongeveer dus het gaat de goede kant op.

Hoe ver kom jij met die unhallowed set trouwens? Ik heb ook een extra DH aangemaakt voor deze set maar ben erg squishy en kom niet verder dan grift 65. Overigens niks ge-augment op die set. Speel overigens met 91 discipline.
Met UE Fire (zie Estoque) heb ik wat paragon levels terug en 2 upgrades terug 76 mee gehaald in ong 12/13 minuten. Dus moet nog een keer echt mezelf boos maken. Mits ik het juiste Grift tref met hier en daar een leuke Pylon zou 78-80 wellicht moeten lukken... Maar dan moet het wel heel goed uitkomen. 75 haal ik met een beetje opletten altijd wel binnen de tijd.

M6 zou in principe gelijk/iets beter uit moeten komen dan UE maar nog niet echt gepushed. Met UE doe ik 60 in 2.5 min. En 70 in 5/6 minuten.

Je kan ook Gems van het ene type omzetten naar het andere met de Cube he ;)

Sebtry% is op alles dat Sentry schiet en CA% op jou CA en die van de Sentry voor zover mij bekend.

In groepen is DH helaas niet heel boeiend in hoge grifts... niet als DPS jn elk geval. Maar goed wie weet bij de volgende patch :)

[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 22-03-2016 19:06 ]

• schaapiej
Op de PTR is Season 6 live, rewards en conquest zijn hier te zien.

Set rewards;
  • Wiz; DMO
  • WD; Zuni
  • Monk; Inna
  • DH; M6
  • Crus; Akkhan
  • Barb; Reakor
Conquests;
  • TX binnen 2min
  • 3 gems op 65
  • Solo GR75
  • Bosses binnen 20 min
  • 350 kills tijdens een cursed chest

<GoT>NightStalker

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Nog even bekijken of ik het season 6 waard ga vinden :P

• schaapiej
kidicoke schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:27:
Nog even bekijken of ik het season 6 waard ga vinden :P
Enige wat season 6 iets waard maakt is het stashtab wat je unlocked... (naar mijn mening)

<GoT>NightStalker

• kidicoke
Misschien de pennant :+

Verwijderd

schaapiej schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:30:
[...]

Enige wat season 6 iets waard maakt is het stashtab wat je unlocked... (naar mijn mening)
Denk precies hetzelfde.

Daarna die nieuwe cosmetische dingen in whysyshire unlocken als ze nog in de game zitten en hopelijk een andere en leuke team meta. Ben benieuwd.. verwacht er weinig meer van dan kan het ook niet tegenvallen :P

• kidicoke
Idd team meta is zwaar ruk momenteel, hoop dat het iets meer dps gerelateerd word.

Niemand wil mijn DH nu! /sniksnik in het hoekje :'(

[ Voor 25% gewijzigd door kidicoke op 24-03-2016 14:14 ]

• Malt007
kidicoke schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:13:
Idd team meta is zwaar ruk momenteel, hoop dat het iets meer dps gerelateerd word.

Niemand wil mijn DH nu! /sniksnik in het hoekje :'(
Was de dps van de M6 build niet 33% omhoog gegooid van 600% naar 800% per sentry ofzo?

• kidicoke
Malt007 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:34:
[...]

Was de dps van de M6 build niet 33% omhoog gegooid van 600% naar 800% per sentry ofzo?
Ja deze was verhoogd, maar er zijn ook dingen weer generfed zoals de shadow/M6 combo volgens mij. Zoiets hoorde ik althans, heb zelf alleen in het begin op de ptr gezeten. Gewoon ff rustig afwachten wat uiteindelijk uit de PTR rolt. Maar dat DHs gratis maurander set krijgen is natuurlijk absoluut niet verkeerd, deze heb je sowieso nodig voor de hogere GR pushes

[ Voor 6% gewijzigd door kidicoke op 24-03-2016 14:59 ]

• schaapiej
kidicoke schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:54:
[...]

Ja deze was verhoogd, maar er zijn ook dingen weer generfed zoals de shadow/M6 combo volgens mij. Zoiets hoorde ik althans, heb zelf alleen in het begin op de ptr gezeten. Gewoon ff rustig afwachten wat uiteindelijk uit de PTR rolt. Maar dat DHs gratis maurander set krijgen is natuurlijk absoluut niet verkeerd, deze heb je sowieso nodig voor de hogere GR pushes
Ik pak dit season maar weer de DH om het stashtab te unlocken.
GR75 dit season gehaald met M6. Straks wordt er nog een leuke buff overheen gegooid plus de nerf op monster damage.. easy peasy om daarmee dus GR75 solo te doen! :) daarmee ook makkelijk 3 gems op 65 (waar niet mee? :p) en TX binnen 2 min met de UE MS build...

<GoT>NightStalker

• Malt007
Wat is TX?
schaapiej schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:11:
Op de PTR is Season 6 live, rewards en conquest zijn hier te zien.

Set rewards;
  • Wiz; DMO
Conquests;
  • TX binnen 2min
  • 3 gems op 65
  • Solo GR75
  • Bosses binnen 20 min
  • 350 kills tijdens een cursed chest
Zul je net zien, wordt Tal erg interessant (channel + Mirinae), wordt DMO de set reward. Ah well, die is een stuk minder irritant geworden nu DR actief is als je maar een bubble hebt staan. Weer eens een seizoen Wiz gaan doen. Met de conquests is het met een single class wel mogelijk er 3-4 te halen, zou genoeg moeten zijn voor Guardian.
Torment 10, de hoogste difficulty.

[ Voor 8% gewijzigd door Zarhrezz op 24-03-2016 15:22 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Zarhrezz schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:21:
[...]

Zul je net zien, wordt Tal erg interessant (channel + Mirinae), wordt DMO de set reward. Ah well, die is een stuk minder irritant geworden nu DR actief is als je maar een bubble hebt staan. Weer eens een seizoen Wiz gaan doen. Met de conquests is het met een single class wel mogelijk er 3-4 te halen, zou genoeg moeten zijn voor Guardian.
rebirth mijn wd voor volgend season en dan krijg je zunni cadeau :? .. niet mijn ding die set... maar maakt ook eigenlijk weinig uit welke set je krijgt als class. met alles zit je vrijwel direct in T10 en dan een paar riftjes en wat gr's voor je gems en je hebt meestal alle sets wel.

Vind die conquest best erg solo onvriendelijk. die gr75 en de gems op 65 zijn gelukkig een makkie en genoeg om het extra stash tab te unlocken *O*

• Neles7
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:46:
[...]

rebirth mijn wd voor volgend season en dan krijg je zunni cadeau :? .. niet mijn ding die set... maar maakt ook eigenlijk weinig uit welke set je krijgt als class. met alles zit je vrijwel direct in T10 en dan een paar riftjes en wat gr's voor je gems en je hebt meestal alle sets wel.

Vind die conquest best erg solo onvriendelijk. die gr75 en de gems op 65 zijn gelukkig een makkie en genoeg om het extra stash tab te unlocken *O*
De 350 cursed chest is ook wel te doen gok ik zo. Er staat ook niet dat het op TX moet dus lagere diff kan wellicht ook werken.

Ik gok dat met iets als M6 Chakram het prima moet lukken.

• _Peter2_
Neles7 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:56:
[...]

De 350 cursed chest is ook wel te doen gok ik zo. Er staat ook niet dat het op TX moet dus lagere diff kan wellicht ook werken.

Stond wel bij op TX

Het is denk ik lastiger dan je denkt...er zijn maar een paar cursed chests waar dit kan lukken, lang niet allemaal. Maar goed, degene waar het mee kan worden wel bekend.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thalaron
Ik ga in elk geval geen S06 doen.
Vorige gedaan tot ik de stashtab binnen had maar vind het zelf de tijd/moeite niet waard...

En daarbij heb ik nu 2 leuke upgrades op s05 waar ik nu dus op moet wachten.

Ben wel benieuwd naar welke build voor DH ik me de komende patch ga richten. Heb alles zo ongeveer wel staan dus kwestie kan kijken welke het beste uit de bus komt damage wise! Al gaat met als Support DH ook wel aardig in groepen! Uiteraard geen 100+ groepen maar dat maakt me niet zoveel uit.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:00
Wanneer casten jullie bombardment, nog in het laatste stukje van de lightning of in het physical slot en maakt het dan nog uit of dat in het begin of het einde van het betreffende COE slot gebeurd?
met andere worden, doet bombardment al zijn damage op basis van impact, start animatie of start moment van de spell cast.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

[...]

hmm snieky.. zo had ik het nog niet bekeken :P
Sinned123 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 23:38:
Wanneer casten jullie bombardment, nog in het laatste stukje van de lightning of in het physical slot en maakt het dan nog uit of dat in het begin of het einde van het betreffende COE slot gebeurd?
met andere worden, doet bombardment al zijn damage op basis van impact, start animatie of start moment van de spell cast.
Ik cast het meestal net in de laaste fase van de lightning. Let wel goed op om altijd eerst iron skin te casten. Hele truc achter de build is een snap shot mechanisme. iron skin + bombardment + paard. Deze cyclus kan je dan aanvullen met akarats champion en shield glare voor extra dps (beide voor bovenstaande cyclus casten)

Mijn ervaring is dat als je een cyclus mist en je niet goed uitkomt met je Physical CoE je het beste rond kan blijven rennen om meer packs/mobs te verzamelen voor de grote nuke 8)

Suc6 :)
Thalaron schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:34:
Ik ga in elk geval geen S06 doen.
Vorige gedaan tot ik de stashtab binnen had maar vind het zelf de tijd/moeite niet waard...
Ach is toch zo gedaan.. duurde vorige keer maar 3 dagen gamen. Als je het wat rustiger aan doet dan heb je het in 1 week zeker... is toch zonde om te laten liggen want je unlocked ook meteen dat extra tab voor NS.

Je moet alleen niet te lang blijven hangen want dan heb je idd kans dat je dikke loot hebt :X ... gewoon quick en dirty en dan meteen deleten die rommel zodat er geen verleiding meer is om seasons verder te doen :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2016 00:07 ]

• Sinned123
Ik cast eerst akarat mits beschikbaar, dan iron skin en dan inderdaad borbardment.
Akarat is trouwens beide physical slots up als ik dat juist time.

Ik heb nu nog bed of nails maar die wil ik vervangen voor condemn zodra ik een goede strongarm vind, vind het maar weinig toevoegen namelijk.
Ik zal ook nog naar shield glare kijken, daar heb ik helemaal niet aan gedacht.

Ik moet ook mijn speelstijl veranderen, 80 gaat en 81 word ineens lastig omdat ik te vaak dood ga. Terwijl ik zat damage doe.

Mijn hero:
http://eu.battle.net/d3/e...nned79-1833/hero/75256433

Wat trouwens vaag is, soms start je een grift direct met een physical slot, het is dan heel verleidelijk die gelijk te gebruiken. Maar dan is de hele timing aan gort en daar heb je zeker 3slots last van.

[ Voor 22% gewijzigd door Sinned123 op 25-03-2016 06:47 ]

Verwijderd

Sinned123 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 06:43:
Ik cast eerst akarat mits beschikbaar, dan iron skin en dan inderdaad borbardment.
Akarat is trouwens beide physical slots up als ik dat juist time.

Ik heb nu nog bed of nails maar die wil ik vervangen voor condemn zodra ik een goede strongarm vind, vind het maar weinig toevoegen namelijk.
Ik zal ook nog naar shield glare kijken, daar heb ik helemaal niet aan gedacht.

Ik moet ook mijn speelstijl veranderen, 80 gaat en 81 word ineens lastig omdat ik te vaak dood ga. Terwijl ik zat damage doe.

Mijn hero:
http://eu.battle.net/d3/e...nned79-1833/hero/75256433

Wat trouwens vaag is, soms start je een grift direct met een physical slot, het is dan heel verleidelijk die gelijk te gebruiken. Maar dan is de hele timing aan gort en daar heb je zeker 3slots last van.
Je gear ziet er wel goed uit. Je mist wel hier en daar wat thorns dmg. Die bracers zou ik niet gebruiken. Nemesis zijn erg goed in deze build. Je kan CoE timen en dan de pylon pakken voor extra progressie.

Stronarm met condemn kan wel, maar dit zal niet prettig spelen. Je bent al erg squishy en als alles dan ook nog naar je toe gepulled wordt, dan wordt het nog vervelender :P.. zou shield glare onderzoeken.. extra dps, korte cd en het onderbreekt skills van mobs (shield glare fan :))

Dit is mijn dude
http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/47381900
heb hier nu 84 mee gedaan en 85 moet ook nog wel lukken.

Die pysical CoE gebruiken als er weinig mobs zijn/hij up is, doe ik ook wel vaak en ren dan op het paard snel door. Meestal levert dit een aantal extra kills op en idd erg oppassen dat je niet je rotatie "verpest" want dit kost je dan erg veel tijd.

• kidicoke
Gisteren GR74 gehaald met mijn UE DH, vrij eenvoudig eigenlijk. Eerste beste rift zonder fishing, vrij klote mobs, 6-7 keer dood en nog gehaald. Ben benieuwd hoever ik ermee ga komen :) . Het is wel frustrerend dat ik uit het niets dood ga soms, je hoeft maar 1 sec je buffs te vergeten en Poef je ligt :P . Vooral als ik niks geen attacks zie aankomen visueel krap ik soms achter me oren van wtf just happend :/ . Vanavond maar eens verder richting de rank 1 van de clan, Jim ik kom eraan :+

• Thalaron
kidicoke schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:57:
Gisteren GR74 gehaald met mijn UE DH, Jim ik kom eraan :+
Gz met 74!
Enne... Voordat je Jim voorbij gast moet je nog langs mij he ;)

74-75 haal ik makkelijk maar 77 lukt voor geen centimeter vooralsnog. Maar goed meer actieve DH mensen is altijd leuk :)

• kidicoke
Thalaron schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 15:12:
[...]

Gz met 74!
Enne... Voordat je Jim voorbij gast moet je nog langs mij he ;)

74-75 haal ik makkelijk maar 77 lukt voor geen centimeter vooralsnog. Maar goed meer actieve DH mensen is altijd leuk :)
Die 76 van jou moet nog wel een keer lukken vanavond of anders morgen :P . Ben alleen bang dat mijn par780 niet voldoende zal zijn om 80 te halen met UE, dat is mijn doelstelling. Na de patch wil ik met M6 aan de slag gaan :)

• Neles7
Leuk te lezen dat we een nieuwe speler op het DH veld hebben :D

• Thalaron
Hehe.

Ik denk dat UE niet heel veel meer in zich heeft eerlijk gezegd. Zal met M6 eens flink aan de bak moeten.

Ik snap al amper hoe ik die 76 ooit heb kunnen halen in die 12 minuten haha...

Mocht iemand 80 halen zonder extreem veel geluk met Pylons dan hoor ik graag wat ik fout doe O-)

Wellicht dat ik Nats icm FoK eens moet testen!

• kidicoke
Haha we zullen het zien! Ben zelf ook erg benieuwd. Maar denk dat je met M6 of shimzu op dit moment het verst komt. Shimzu is super kut bij elkaar te krijgen al die ancient stukken :)

• Thalaron
Die Shimzu FoK is lijkt mij hoe dan ook een drama om te spelen... Heb hem wel zo goed als af maar dat is meer voor de heb... Moet mijn DH zooi ook ergens stashen natuurlijk!

• Neles7
Het is uitdagend spelen, mij bevalt het wel :P

• Thalaron
Neles7 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:26:
Het is uitdagend spelen, mij bevalt het wel :P
Welke tier heb je er tot nu toe mee kunnen halen?

• Neles7
Thalaron schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:40:
[...]

Welke tier heb je er tot nu toe mee kunnen halen?
Ben gekapt met d3 na 72 ofzo maar kan veel hoger. Denk dat mijn limiet vooral bepaald wordt door mijn eigen skills. Gear moet low 80s ofzo haalbaar zijn denk ik.

• Sinned123
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:18:
[...]

Je gear ziet er wel goed uit. Je mist wel hier en daar wat thorns dmg. Die bracers zou ik niet gebruiken. Nemesis zijn erg goed in deze build. Je kan CoE timen en dan de pylon pakken voor extra progressie.

Stronarm met condemn kan wel, maar dit zal niet prettig spelen. Je bent al erg squishy en als alles dan ook nog naar je toe gepulled wordt, dan wordt het nog vervelender :P.. zou shield glare onderzoeken.. extra dps, korte cd en het onderbreekt skills van mobs (shield glare fan :))

Dit is mijn dude
http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/47381900
heb hier nu 84 mee gedaan en 85 moet ook nog wel lukken.

Die pysical CoE gebruiken als er weinig mobs zijn/hij up is, doe ik ook wel vaak en ren dan op het paard snel door. Meestal levert dit een aantal extra kills op en idd erg oppassen dat je niet je rotatie "verpest" want dit kost je dan erg veel tijd.
Ik weet dat ik eigenljk andere bracers moet, maar krijg maar geen ancient nemesis of strongarm laat staan met dezelfde rolls als ik nu heb.

Jij hebt flink betere rolls op zowat al je gear :x hoop te verbeteren dus voor mij.

Verwijderd

Sinned123 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 19:31:
[...]

Ik weet dat ik eigenljk andere bracers moet, maar krijg maar geen ancient nemesis of strongarm laat staan met dezelfde rolls als ik nu heb.

Jij hebt flink betere rolls op zowat al je gear :x hoop te verbeteren dus voor mij.
hehe.. valt best mee hoor... jij hebt echt een beast wapen :)

Volgende patch ziet die bombardment build er trouwens niet zo goed uit. Invoker en akkhan/invoker kunnen makkelijker hogere clears halen... jammer want gear technisch is LoN bombardment veel lastiger te krijgen dan invokers... en de speelstijl van invoker is echt....Zzzzzz...... :O

Check dus ff of je hier nog erg veel rolls/crafts aan wilt besteden.

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Heb mij ook maar eens aangemeld voor de GoTHC clan. Is een ingame join request genoeg daarvoor? :)

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 08:54
GoTHC is een beetje rustig de laatste dagen, kan even duren voor iemand je invite accept tenzij je mij je account doorgeeft en ik je kan inviten.

Gister para 729 geworden, nog 13 om de non ladder te overtreffen, moet lukken in die paar weken nog :)
En wil nog eens een poging doen voor gr72 met de dh, het moet toch eens binnen de tijd lukken.

https://d4armory.io/Player/803500

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

pstalman schreef op zondag 27 maart 2016 @ 08:52:
GoTHC is een beetje rustig de laatste dagen, kan even duren voor iemand je invite accept tenzij je mij je account doorgeeft en ik je kan inviten.
Dat is Zr40#1903. Bedankt :)

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:37
Echt zo dom... Zat met mijn WD tegen die 60 grift voor de conquest. Na veel gegrind eindelijk gehaald...

Zie ik dat ik in de cube Mask of Jeram vergeten was. 100% meer pet damage...

Ik had wat geëxperimenteerden en vergeten terug te zetten. 7(8)7

Daarna in een keer 65 d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door BjornE op 27-03-2016 15:03 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Eindelijk mijn stash tab unlocked, na het behalen van de Avarice (50mil gold streak) conquest.

Ik had eerder al heel veel tijd verloren om de Thrill (GR45 zonder set items) te behalen. Daar heb ik weken over gedaan door slechte/ontbrekende drops |:( Massa's crafting mats heb ik gespendeerd aan mijn barb en crusader, en nog steeds deed ik geen dps in Tx rifts. En dan ineens crafte mijn DH een Furnace tijdens de eerste poging 8)7 Vandaar ging alles in stroomversnelling en maakte ik ineens wel deftige vooruitgang.

Gelukkig had ik door al mijn geklungel met de thrill achievement wel redelijk wat gold find gear bij elkaar geschraapt en mijn boon of the hoarder naar level 50 gelevelled. Na een aantal mislukte pogingen via andere manieren heb ik uiteindelijk gekozen voor de Corvus methode om 50 miljoen bij elkaar te schrapen. Na 3 pogingen had ik deze achievement eindelijk binnen :9

Ik heb geen idee hoelang dit seizoen nog moet duren, maar ik ben blij dat het niet op de allerlaatste nipper aankwam. Hopelijk krijgen we in komende seizoenen dit soort rewards wat vroeger en houden ze de cosmetische rewards voor de hogere chapters.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Kapoen schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:44:
Ik heb geen idee hoelang dit seizoen nog moet duren, maar ik ben blij dat het niet op de allerlaatste nipper aankwam. Hopelijk krijgen we in komende seizoenen dit soort rewards wat vroeger en houden ze de cosmetische rewards voor de hogere chapters.
Gezien deze blue post zal het enkele weken zijn. Aangezien dit season op 15 januari gestart is, zou vrijdag 15 april geen vreemde end date zijn (3 maanden season duration). Dan patch op de woensdag en volgende season anderhalve week later als ze de langere periode tussen season in stand houden. Dat zou start season 6 eind april maken.

Ik kan nog nergens een full list vinden van de journey targets...die zal de komende week wel opduiken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Nou dan ga ik het niet meer halen denk ik, gister begonnen met season en mn Pally is nu level 36 :+

• Kapoen
  • Nu online
Bosmonster schreef op maandag 28 maart 2016 @ 10:05:
Nou dan ga ik het niet meer halen denk ik, gister begonnen met season en mn Pally is nu level 36 :+
Tot en met chapter IV kan je nog halen met 2 vingers in de neus. Dan krijg je een mini pet. Daarnaast heb je ook nog de gratis set en stash tab op level 70. Alleen de tweede tab behalen is iets lastiger, maar niet onmogelijk in 2 of 3 weken.

Kapoen schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:39:
Tot en met chapter IV kan je nog halen met 2 vingers in de neus. Dan krijg je een mini pet. Daarnaast heb je ook nog de gratis set en stash tab op level 70. Alleen de tweede tab behalen is iets lastiger, maar niet onmogelijk in 2 of 3 weken.
Met een beetje hulp hier en daar en het juist kiezen van je seasonal set moet de stash ook wel te doen zijn binnen een paar weken. De Guardian zal lastig worden.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Kapoen
  • Nu online
Inderdaad, @Bosmonster: ScoobySnacks#2209 is mijn battle.net tag, indien je een boost wil. Dan halen we samen ff die gratis set binnen en heb je die eerste vier chapters in no time binnen :)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:05
Wat zijn de huidige Paladin/Barb flavour of the month specs?
Ik heb een tijdje niet gespeeld, maar mijn oude ww barb doet het nog redelijk :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:06

The Chosen One

Zie signature!

http://eu.battle.net/d3/e...senOne-2201/hero/75589036

Wat zal ik rerollen op mijn wapen. Area of attack speed -> 1400 vital?
Firebats 100% attackspeed zit er natuurlijk al op. Altijd zo lastig te zeggen wat area damage doet.
3% area nu, 21% erna ofc.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Thalaron
Bossie schreef op maandag 28 maart 2016 @ 15:34:
Wat zijn de huidige Paladin/Barb flavour of the month specs?
Ik heb een tijdje niet gespeeld, maar mijn oude ww barb doet het nog redelijk :+
Paladin? :+

Crusader bedoel je neem ik aan? Anders ben je wel iets meer dan een "tijdje" van Diablo weggeweest :D

Kapoen schreef op maandag 28 maart 2016 @ 13:49:
Inderdaad, @Bosmonster: ScoobySnacks#2209 is mijn battle.net tag, indien je een boost wil. Dan halen we samen ff die gratis set binnen en heb je die eerste vier chapters in no time binnen :)
Thanks! Heb je invite gestuurd (Aeden#2268)!

• schaapiej
Volgens mij is Blizzard bezig als ik dit zie...
We're not doing any sort of official announcement, but I can confirm what's obvious as this point: account actions did take place.

One quick reminder: let's all avoid linking out to any cheating programs or communities or calling out individual players.

<GoT>NightStalker

• _Peter2_
Gisteren GR65 gehaald op mijn S5 Crusader

Had een slechte rift, maar uiteindelijk met 20 seconden over gehaald.
Voor het eerst dat ik GR65 solo heb gehaald op een char.

Bloodshards steek ik op dit moment in bracers, ik weet alleen niet zeker of dit het beste slot is om op te gamblen bij Kadala.

• Bart0n
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:55
Van t weekend mijn Diablo account weer opgepakt.
Was alweer een hele tijd terug, volgens mij zelfs voordat de Paragon level geïntroduceerd werden.

Na me naar level 70 te hebben geleveld, kwam ik in de adventure mode iemand tegen die mij meenam naar een veels te hoog Torment level om me Paragon levels te boosten, ging als een speer!

Gister dan mijn eerste volledige set bij elkaar verzamel, de Firebird's.
Hebben jullie suggesties waarvoor ik nu het beste kan gaan grinden c.q. upgraden?
https://eu.battle.net/d3/...Bart0n-2150/hero/76379079

• kidicoke
schaapiej schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:14:
Volgens mij is Blizzard bezig als ik dit zie...

[...]
Gelukkig, zover ik het kan zien ben ik de ban hammer ontlopen :P . Op zulke momenten vraag ik mij toch altijd even af of die yolo muis cursor nou wel of niet mag :D

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nee mag absoluut niet. Keer reactie gezien in een yolomouse topic. Ze willen al die zooi niet.
Zo jammer want ik wil het graag gebruiken maar me 1000+ uur en al me HC chars te riskeren... hmm...

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Kapoen
  • Nu online
_Peter2_ schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:41:
Gisteren GR65 gehaald op mijn S5 Crusader

Had een slechte rift, maar uiteindelijk met 20 seconden over gehaald.
Voor het eerst dat ik GR65 solo heb gehaald op een char.

Bloodshards steek ik op dit moment in bracers, ik weet alleen niet zeker of dit het beste slot is om op te gamblen bij Kadala.
Grappig, mijn crusader is bijna hetzelfde, en ik zit voorlopig vast op GR67. Mijn dps vs elites is nog ok, maar het zijn de grote groepen normale mobs die mij teveel afremmen :?

Ik heb wel een furnace gecubed ipv dat wapen dat jij gebruikt zie ik :)
*edit* ik heb net GR68 behaald met dat blood brother wapen ipv de furnace _/-\o_

Crusader profiel

[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 29-03-2016 11:28 ]

The Chosen One schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:42:
Nee mag absoluut niet. Keer reactie gezien in een yolomouse topic. Ze willen al die zooi niet.
Zo jammer want ik wil het graag gebruiken maar me 1000+ uur en al me HC chars te riskeren... hmm...
Je zegt het veel stelliger dan Blizzard ooit gedaan heeft. Waar ze min of meer duidelijk in zijn is dat uitlezen van geheugen niet mag en dat aanpassen van game files niet mag. Yolomouse doet geen van beide. TurboHUD is duidelijk een violation, Yolomouse niet. Via Windows de cursor aanpassen kan ook, dat zou dan ook bannable zijn.

Dan is er nog het probleem dat ze ook bijzonder vaag zijn over macro's. NUM-locking zou ook illegaal kunnen zijn; het is immers niet '1 button click, 1 action'. Gaan ze hier ook voor bannen? Zo nee, dan zou bannen wegens het gebruik van een macro die hetzelfde doet natuurlijk onzinnig zijn.

Maar goed, ik zal vanavond eens kijken of ik nog in kan loggen...ik gebruik Yolomouse en ik heb een G13 waarmee ik hetzelfde doe als NUM-locking (wat ik niet toe kan passen omdat ik linkshandig ben en de rest van m'n bindings dan niet zou kunnen gebruiken).

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Was mooi op twitch gisteren.. Gaby had weer een zwart scherm.. RIP 3300+ paragons :P

Thud users next.. beetje de bezem erdoor halen want zelfs in een casual guild als GoT wordt de gehele top tien 4 mans meta nu gedomineerd door cheats.. beetje zielig toch in een casual guils als deze.

Persoonlijk ga ik er niet meer op wachten.. speel gewoon niet meer samen met mensen die cheaten. Dan maar wat minder hoge gems.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zarhrezz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:48:
[...]

Je zegt het veel stelliger dan Blizzard ooit gedaan heeft. Waar ze min of meer duidelijk in zijn is dat uitlezen van geheugen niet mag en dat aanpassen van game files niet mag. Yolomouse doet geen van beide. TurboHUD is duidelijk een violation, Yolomouse niet. Via Windows de cursor aanpassen kan ook, dat zou dan ook bannable zijn.

Dan is er nog het probleem dat ze ook bijzonder vaag zijn over macro's. NUM-locking zou ook illegaal kunnen zijn; het is immers niet '1 button click, 1 action'. Gaan ze hier ook voor bannen? Zo nee, dan zou bannen wegens het gebruik van een macro die hetzelfde doet natuurlijk onzinnig zijn.

Maar goed, ik zal vanavond eens kijken of ik nog in kan loggen...ik gebruik Yolomouse en ik heb een G13 waarmee ik hetzelfde doe als NUM-locking (wat ik niet toe kan passen omdat ik linkshandig ben en de rest van m'n bindings dan niet zou kunnen gebruiken).
Yolomouse mag ook niet... al besproken in een yolomouse topic zelf. Of de TOS. Praktisch alles wat iets aanpast op een 3rd party manier mag gewoon officieel niet. Totdat Blizzard zelf aangeeft dat bepaalde progs wel mogen blijft het tegen de regels.

En http://us.battle.net/d3/en/blog/10319928

[ Voor 10% gewijzigd door The Chosen One op 29-03-2016 11:04 ]

• schaapiej
Mja, hoe wil Blizz de THUD mensen gaan bannen?
Oké, de gebruikers zijn in overtreding.. maar moet Blizz zelf ook niet een stapje te ver gaan om te zien dat iemand het gebruikt?

Wil hier geen THUD mensen mee gaan verdedigen, maar weet niet of dat zo makkelijk gaat zijn...
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:48:
Thud users next.. beetje de bezem erdoor halen want zelfs in een casual guild als GoT wordt de gehele top tien 4 mans meta nu gedomineerd door cheats.. beetje zielig toch in een casual guils als deze.
Gedomineerd? Wie allemaal bij GoT? Ik ken er zelf maar één eigenlijk..

Mijn "records" zijn clean! :+ :P

<GoT>NightStalker

• Thalaron
Van mij mag Thud wel aangepakt worden. Niet dat ik er direct moeite mee heb.. Maar zonder zal je nooit zo hoog kunnen komen als met in de leaderboards. Ikzelf kan niet van iedereen in de Clan nagaan of men het wel/niet gebruikt. Maar mijn "streven" is altijd de #1-3 positie DH Solo geweest. Stel dat er nu 3 man met Thud op DH Solo gaan dan kan ik het wel schudden. Veel meer uitdaging is er niet @ leaderboards voor mijzelf.

Je hebt nu eenmaal een flink voordeel met Thud. Vergelijkbaar met EPO.. Wil je erbij horen dan moet je gebruiken.. Als niemand het gebruikt heb je het dus ook niet nodig!

Wellicht zou een tempban als waarschuwing een optie zijn :). Of wellicht kunnen ze iets maken wat Thud blokkeert danwel op het verkeerde pad stuurt?

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 29-03-2016 11:15 ]

Verwijderd

schaapiej schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:01:
Mja, hoe wil Blizz de THUD mensen gaan bannen?
Oké, de gebruikers zijn in overtreding.. maar moet Blizz zelf ook niet een stapje te ver gaan om te zien dat iemand het gebruikt?

Wil hier geen THUD mensen mee gaan verdedigen, maar weet niet of dat zo makkelijk gaat zijn...

[...]

Gedomineerd? Wie allemaal bij GoT? Ik ken er zelf maar één eigenlijk..

Mijn "records" zijn clean! :+ :P
Op dezelfde manier zoals ze die botters nu hebben aangepakt. Gaby was gisteren echt oprecht verrast en heeft al tijden een systeem beheer scherm aanstaan wat dan de suggestie moest wekken dat die clean is.. Wat hij echter even vergeet is dat warden die cheats al lang heeft gelogd.. net als Thud gebruikers want dat kunnen ze sinds de laatste update ook zien... dus hopelijk is het gewoon een kwestie van tijd.. hoop zelf alleen dat het niet te lang gaat duren.

Ga geen namen van de cheaters in GoT hier noemen.. iedereen weet wie het zijn en helaas is mijn 90 ook verpest. (kennelijk werkt cheaten aanstekelijk want dacht dat ik in een non cheater party zat) Iedereen moet zelf weten wat die doet, maar als volwassen mensen heb je wel een beetje boter op je hoofd als je die rankings binnen de guild nu nog serieus gaat nemen.

Even kijken hoe de patch uitpakt en kijk dan wel verder.

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11 12:34
Thalaron schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:14:
Van mij mag Thud wel aangepakt worden. Niet dat ik er direct moeite mee heb.. Maar zonder zal je nooit zo hoog kunnen komen als met in de leaderboards. Ikzelf kan niet van iedereen in de Clan nagaan of men het wel/niet gebruikt. Maar mijn "streven" is altijd de #1-3 positie DH Solo geweest. Stel dat er nu 3 man met Thud op DH Solo gaan dan kan ik het wel schudden. Veel meer uitdaging is er niet @ leaderboards voor mijzelf.

Je hebt nu eenmaal een flink voordeel met Thud. Vergelijkbaar met EPO.. Wil je erbij horen dan moet je gebruiken.. Als niemand het gebruikt heb je het dus ook niet nodig!

Wellicht zou een tempban als waarschuwing een optie zijn :). Of wellicht kunnen ze iets maken wat Thud blokkeert danwel op het verkeerde pad stuurt?
Ik kan je 100% verzekeren dat de DH Top 3 in de clan zonder Thud speelt hoor ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

The Chosen One schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:01:
Yolomouse mag ook niet... al besproken in een yolomouse topic zelf. Of de TOS. Praktisch alles wat iets aanpast op een 3rd party manier mag gewoon officieel niet. Totdat Blizzard zelf aangeeft dat bepaalde progs wel mogen blijft het tegen de regels.

En http://us.battle.net/d3/en/blog/10319928
Er zijn over de jaren tientallen, zo niet honderden, topics over YoloMouse, macro's, etc. geweest. Als je ergens in de posts een blue post kan vinden hoor ik het graag. Deze green post vat het wel aardig samen. Merk op dat de statement zodanig breed is, dat bv. streaming, recording en FRAPS ook bannable zijn. Immers: Provide access to features or abilities beyond what is allowed by the game's design. YoloMouse kan daarop ook bannable zijn (de andere 3 dingen doet het niet).

Mocht Blizzard bannen op YoloMouse of basic macro's dan liggen de prioriteiten wel compleet verkeerd. Er zijn 2 grote problemen:
  • TurboHUD
  • Bots
De rest is echt geen probleem, de voordelen van YoloMouse en wat geavanceerdere macro's zijn minimaal. TurboHUD en bots zijn een compleet andere ordegrootte van 'competitief voordeel'.

<GOT> Zarhrezz#2885

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

True maar zolang Blizz zelf niet in een blue post toegeeft dat Yolomouse mag is het in theorie bannable.
Simpel als that. Use at own risk.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-11 21:23
JimMorrison schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:25:
[...]

Lijkt mij ook gelden voor de WD's :)

Apsie's profiel

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:53

Grin

Ride si sapis.

Zarhrezz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:25:
[...]

Er zijn over de jaren tientallen, zo niet honderden, topics over YoloMouse, macro's, etc. geweest. Als je ergens in de posts een blue post kan vinden hoor ik het graag. Deze green post vat het wel aardig samen. Merk op dat de statement zodanig breed is, dat bv. streaming, recording en FRAPS ook bannable zijn. Immers: Provide access to features or abilities beyond what is allowed by the game's design. YoloMouse kan daarop ook bannable zijn (de andere 3 dingen doet het niet).

Mocht Blizzard bannen op YoloMouse of basic macro's dan liggen de prioriteiten wel compleet verkeerd. Er zijn 2 grote problemen:
  • TurboHUD
  • Bots
De rest is echt geen probleem, de voordelen van YoloMouse en wat geavanceerdere macro's zijn minimaal. TurboHUD en bots zijn een compleet andere ordegrootte van 'competitief voordeel'.
QFT
Een simpele G13 marco voor Explosive Blast/Vengeance en YoloMouse is totaal iets anders dan THUD en bots. Ik zal vandaag ook eens inloggen, hoop dat ik er nog bij kan ondanks mijn G13 macro'tjes :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• JimMorrison
Apsie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:29:
[...]

Lijkt mij ook gelden voor de WD's :)
Inderdaad, hoe kon ik ze vergeten! :P

Verwijderd

Voor iedereen die geen beeld heeft van het grote voordeel van ThuD tov legit spelers... check dit

Let vooral even op de minimap en denk dan even aan een leuke act5 map met al die doodlopende einden... denk je nu nog steeds dat het geen groot voordeel heeft??... dream on :P

• kidicoke
Nog nooit gehoord van Turbohud tot nu haha.... dat ziet er idd wel een beetje 'to much' uit. Ik blijf iig gewoon gebruik maken van de yolomouse, zie daarin niet zo zeer het probleem. En voor mij is de DH ranking van de clan op NS nog prima serieus te nemen, Jim en Narada ga ik gewoon verslaan met mijn muishack en zal daar prima voldoening uit halen :D

[ Voor 23% gewijzigd door kidicoke op 29-03-2016 12:02 ]

• JimMorrison
kidicoke schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:43:
Nog nooit gehoord van Turbohud tot nu haha.... dat ziet er idd wel een beetje 'to much' uit. Ik blijf iig gewoon gebruik maken van de yolomouse, zie daarin niet zo zeer het probleem. En voor mij is de DH ranking van de clan op NS nog prima serieus te nemen, Jim is gewoon een langzame botter dus die GR78 telt als normaal en Narada... tjah ik zal zijn duistere computer kamertje maar buiten dit topic laten :P . Ik pak ze wel met mijn muishack :D
Gelieve mijn naam en 'botter' niet in 1 zin te vermelden, bedankt ;)

The Chosen One schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:28:
True maar zolang Blizz zelf niet in een blue post toegeeft dat Yolomouse mag is het in theorie bannable.
Simpel als that. Use at own risk.
Yup, dat is waar. Hetzelfde geldt voor streamen, NUM-locking, recording en FRAPS op je PC. Je zal me ook niet horen klagen als ik een ban krijg wegens YoloMouse of de G13. Ik heb jaren plezier gehad van m'n geld (RoS is inmiddels 2 jaar geleden!) maar er zijn genoeg andere spellen die ik ook kan spelen. Wat ik doe kan ik zelf op geen enkele manier als cheating zien. Als Bliz daar anders over denkt, so be it, maar dan ben ik wel van mening dat ze het niet echt snappen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 23:09
Doet me denken aan de maphack dagen in D2 :P

TheS4ndm4n#1919

• kidicoke
JimMorrison schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:51:
[...]

Haha, was een grapje ofc. Maar bij nader in zien snap ik je wel, zal het voor je weg halen om verwarring te voorkomen ;) . :>

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

botten is zielig en ik ken er een aantal die dat doen allemaal weg uit me vrienden lijst :)
Gewoonl lekker spelen..uiteindelijk maakt het geen zak uit of je 100 gems hebt of niet of hooger..altijd zelfde ...geen beter loot...niks meer dan wat je ook op een 80 of 90 lvl hebt...meer xp ja..maar goed.

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Thalaron
JimMorrison schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:25:
[...]

I know, maar ik doelde erop dat wanneer dat zo zou zijn ben ik en wellicht jij ook kansloos ;)

Skills en gear brengen je immers geen inzicht op layout/density en pylons :/

• JimMorrison
gec
kidicoke schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:43:
Nog nooit gehoord van Turbohud tot nu haha.... dat ziet er idd wel een beetje 'to much' uit. Ik blijf iig gewoon gebruik maken van de yolomouse, zie daarin niet zo zeer het probleem. En voor mij is de DH ranking van de clan op NS nog prima serieus te nemen, Jim en Narada ga ik gewoon verslaan met mijn muishack en zal daar prima voldoening uit halen :D
Bring it on, net 79 gecleared >:)

• schaapiej
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:48:
Was mooi op twitch gisteren.. Gaby had weer een zwart scherm.. RIP 3300+ paragons :P
Deze bedoel je? :+

YouTube: Diablo 3 S5 - SoS Gabynator Ban wave

<GoT>NightStalker

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Altijd lachen die live on stream bans.

Als ik nu nog zelf kon inloggen kon ik me grift 40-50 nog doen. ;p
Ahhhhh nog steeds battlenet down... ;w

[ Voor 15% gewijzigd door The Chosen One op 29-03-2016 14:04 ]

• kidicoke
JimMorrison schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:42:
gec
[...]

Bring it on, net 79 gecleared >:)
Fck en gratz :D . M6 cluster arrow zeker? Ik wil daar pas na de patch mee beginnen, heb teveel liefde in mijn UE gestoken om die nu al vaarwel te zeggen wat betreft GR pushes :P . Voor speedfarmen blijft die wel mijn schatje natuurlijk :)

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zondag eindelijk m'n extra stashtab verdiend. En gelijk season links laten liggen :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ben ik nu de enige die totaal niet kan inloggen in battlenet/diablo 3? Moet ook die verrekte stash nog ff halen.

• Thalaron
The Chosen One schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:28:
Ben ik nu de enige die totaal niet kan inloggen in battlenet/diablo 3? Moet ook die verrekte stash nog ff halen.
Lukte mij vanmorgen ook niet...
Daarom heeft Jim nu uiteraard nog een grotere voorsprong op me :D

Mjah... Vandaag weinig/geen tijd meer. Wellicht morgen!

• Kapoen
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:35:
Voor iedereen die geen beeld heeft van het grote voordeel van ThuD tov legit spelers... check dit
Niet dat ik dit goedkeur of zelf gebruik, maar ik vind de informatie van de standaard D3 interface nogal sober.

Ik mis bijvoorbeeld heel veel dps wanneer ik de CoE ring gebruik, puur omdat ik niet weet wanneer de meest efficiënte periode voor mijn build actief is. Dat tellertje net boven mijn action bar staat te ver naar beneden om naar te kijken terwijl de actie zich afspeelt in het midden van mijn scherm. Ook de visuele informatie rond mijn character zelf is niet altijd goed zichtbaar vanwege de lichtshow die zich meestal afspeelt daar.

In dat opzicht kunnen ze misschien wat opties lenen van WoW waarbij je dat soort tellers wel perfect legaal naast je char mag parkeren.

Diablo was inderdaad een perfecte game geweest voor een mod-bare interface zoals die van WoW. Geef gewoon een data-API en laat mensen UI's bouwen met LUA.
Kapoen schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:43:
Niet dat ik dit goedkeur of zelf gebruik, maar ik vind de informatie van de standaard D3 interface nogal sober.

Ik mis bijvoorbeeld heel veel dps wanneer ik de CoE ring gebruik, puur omdat ik niet weet wanneer de meest efficiënte periode voor mijn build actief is. Dat tellertje net boven mijn action bar staat te ver naar beneden om naar te kijken terwijl de actie zich afspeelt in het midden van mijn scherm. Ook de visuele informatie rond mijn character zelf is niet altijd goed zichtbaar vanwege de lichtshow die zich meestal afspeelt daar.

In dat opzicht kunnen ze misschien wat opties lenen van WoW waarbij je dat soort tellers wel perfect legaal naast je char mag parkeren.
Dit ja. Ik heb geen behoefte aan cheating / botting, maar er zijn sommige dingen die Bliz gewoon niet goed doet in dit spel. Dingen die zouden helpen:
  • Opties voor mouse pointer; kleur, grootte, etc. Zoeken naar je mouse pointer zou geen mini-game moeten zijn.
  • Toggle op CD skills: no autocast / when CD expires / when duration expires.
  • Buff bar icons voor de item procs die nog missen. Broken Promises is al sinds het begin knee-capped doordat het gewoon niet makkelijk te zien is wanneer de proc actief is.
YoloMouse is niet meer dan een work-around voor het eerste punt. Macro's / NUM-locking voor het tweede. TurboHUD kan gebruikt worden voor het derde (althans voor Broken Promises, omdat je paper DPS omhoog gaat) maar goed, TurboHUD is wel pure cheat in de basis...dat risico wilde ik niet lopen alleen om een Broken Promises build te spelen. Jammer van dat item dan maar, gemiste kans van Bliz voor build / gear diversiteit.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

JimMorrison schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:51:
[...]

True Jim je naam en topspeler zijn een betere combinatie _/-\o_

Verwijderd

Voor die het gemist hebben :).. zo voelt het om 3504 paragon's voor Jan met de korte achternaam gedaan te hebben :).. haha epic

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sUqe0HppsuM]

nog meer goed nieuws.. dit was alleen season.. volgende waves zijn NS en HC d:)b oOo
Ben benieuwd hoeveel ranks ik omhoog zal gaan :)

• Thalaron
In elk geval gaan we omhoog wat altijd leuk is haha!

Pagina: 1 ... 84 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.