Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Iets zegt mij dat zijn "bijnaam" niet voor niets Bottynator is (ofzoiets)... zoals ik Gabynator meestal tegen kom in de chat...Mad-Matt schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:39:
lol, maar mis ik de reden of is dat niet gezegd?
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
http://www.diablofans.com...-recruiting-p-1700?page=6
Er is ook iemand die vroeg welke bot je moest draaien en de laatste reactie
"Rank #1 banned clan :)"
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Goeie grap ja. Ik zit niet zo in de streamers / top clans / top players...zijn er nog grote bekende namen gesneuveld?Thalaron schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:13:
SOS clan topic op Battle.net ook haha... Requirements gingen hard omhoog!
http://www.diablofans.com...-recruiting-p-1700?page=6
Er is ook iemand die vroeg welke bot je moest draaien en de laatste reactie![]()
"Rank #1 banned clan :)"
Geen idee, zou me niets verbazen. Ik las dat 90% van de SoS clan gebanned zou zijn.Zarhrezz schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 00:32:
[...]
Goeie grap ja. Ik zit niet zo in de streamers / top clans / top players...zijn er nog grote bekende namen gesneuveld?
Iets zegt mij dat veel "top" spelers (paragon 2000+ / Rank 1-100) wel eens verdwenen konden zijn van de leaderboards...
Heb vroege diensten en mijn vrouw heeft vrij... Gisteren kon ik niet inloggen (vermoedelijk door de Banwave/inlogproblemen die ik bij meerdere voorbij zag komen) en nu weer niet i.v.m. maintainance... Hoorde dat NS en HC nog een banwave moesten krijgen dus er zullen en denk ik na het onderhoud wel meer gesneuveld zijn
Ben benieuwd of ze het daadwerkelijk kunnen detecteren of dat ze simpelweg de top / top paragon bekeken hebben i.c.m. speeluren. Indien je 24/7 (- onderhoudstijd) speelt dan kan het gewoon niet anders dan dat je aan het botten bent... Of ze moeten in ploegen account sharing spelen wat mij erg sterk lijkt.
Indien ze het niet kunnen detecteren maar op bovenstaande wijze ontkomen er denk ik een heleboel (niet 24/7 botters / TurboHUD zal dan helemaal niet op te merken zijn).
Nogmaals: TurboHUB geeft gewoon teveel voordeel. Zoals eerder aangegeven levert dit het EPO effect op zoals in het wielrennen gebeurd is. Indien je bij de top wilt horen kan je niet anders. Dus ik snap dat het voor velen een "noodzakelijk" kwaad is en daarmee kan ik het veel mensen ook niet kwalijk nemen. Een perma ban vind ik wellicht dan iets TEveel maar een Ban tot 1 dag voor einde season ofzo met als waarschuwing erbij indien je weer gepakt wordt dat je een permaban krijgt lijkt mij wel genoeg. Dan heb je de laatste dag van seasons nog om je te "bewijzen" voor de leaderboards! Voordeel heb je dan nog steeds omdat je vermoedelijk hogere GEMS hebt kunnen behalen maar dat geeft IMO minder voordeel dan THUD.
We zullen het vanzelf merken. Waar ik persoonlijk meer van baal is dat de DH wederom niet in de META zit. Maar goed.. daar ga ik niet anders om samen
Pfff, op Hardcore zal dat toch niet gaan meevallen als casual spelerschaapiej schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:11:
Op de PTR is Season 6 live, rewards en conquest zijn hier te zien.
Conquests;
- TX binnen 2min
- 3 gems op 65
- Solo GR75
- Bosses binnen 20 min
- 350 kills tijdens een cursed chest
Vergeet niet dat alle sets een dikke boost krijgen, ik verwacht dan ook dat alles ongeveer 10 rifts zal stijgen.tollo71 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:21:
[...]
Pfff, op Hardcore zal dat toch niet gaan meevallen als casual speler. In S5 HC net GR65 aangetikt, daar zit geen 10 lvl's speling.
Ze kunnen het detecteren. Ga er maar vanuit dat TurboHUD spelers allemaal gelogd staan. Hetzelfde voor bots, zeker de bekende.Thalaron schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 05:31:
Ben benieuwd of ze het daadwerkelijk kunnen detecteren of dat ze simpelweg de top / top paragon bekeken hebben i.c.m. speeluren.
Wat ik ergens las is dat een bekende bot door een update aan de detectiesoftware van Bliz gedurende een half uur ofzo detecteerbaar was (voordat de bot-maker kon reageren). Het zou zomaar kunnen zijn dat deze banwave het gevolg is van dat half uurtje.
Verwijderd
Ik zag op twitch dat kanaal van Moses een old school legit wiz streamer en dat hij met zijn 4 mans clear 400 ranks omhoog was gegaanThalaron schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 05:31:
[...]
Geen idee, zou me niets verbazen. Ik las dat 90% van de SoS clan gebanned zou zijn.
Iets zegt mij dat veel "top" spelers (paragon 2000+ / Rank 1-100) wel eens verdwenen konden zijn van de leaderboards...
We zullen het vanzelf merken. Waar ik persoonlijk meer van baal is dat de DH wederom niet in de META zit. Maar goed.. daar ga ik niet anders om samenGewoon kijken of mijn Support DH in komende patch hier en daar welkom blijft
Ook die bigdaddyden76 was 40 ranks omhoog gegaan op de solo wd leaderboards. Ben benieuwd hoe groot de impact op NS en HC zal hebben bij de volgende ban actie.
Je DH support/dps en zal echt wel bruikbaar zijn hoor volgende patch. Voor wat het waard is kan je hier alvast wat opties zien http://d.3utilities.com/ voor patch 2.4.1
Verder is het ook gewoon een kwestie van een leuk team willen maken (zonder cheaters) dus we zien wel hoe dat gaat volgende patch. Zelf ga ik voor crus/wizz dps en barb thorns dps/support en als dit geen meta wordt.. geen probleem dan maar solo
Rest gaat niet meer lukken met de paar uur per week ik die ik gemiddeld speel, zeker de komende weken niet (verhuizing). Misschien volgend seizoen, maar over het algemeen hou ik niet van de seasons (ik speel te weinig, dan is elke keer opnieuw beginnen redelijk frustrerend), maar zonder seasons is het ook weer zo eenzaam, dus je moet eigenlijk wel.
Na inloggen zie ik maar 1 karakter van heel in het begin en de rest is weg.
Dan ga je lekker HC spelen in de GoTHC clan. De meesten spelen Season, omdat "opnieuw" beginnen went @HCBosmonster schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:54:
Met hulp van Kapoen en SG clan in 2 avondjes mn Chapter IV journey compleet! Heb ik toch nog iets gedaan dit seizoen. Boost in 1x naar para 100+ en wat rifts/vaults voor geld/legs hielp enorm, vandaar kon ik het eenvoudig zelf afmaken de tweede avond.
Rest gaat niet meer lukken met de paar uur per week ik die ik gemiddeld speel, zeker de komende weken niet (verhuizing). Misschien volgend seizoen, maar over het algemeen hou ik niet van de seasons (ik speel te weinig, dan is elke keer opnieuw beginnen redelijk frustrerend), maar zonder seasons is het ook weer zo eenzaam, dus je moet eigenlijk wel.
Eens! Lekker spelen wat we willen spelen met een leuk team. Eventueel eens een keer wat vaker Skype/Teamspeak aangooien helpt dan ook nog wel...Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:43:
Verder is het ook gewoon een kwestie van een leuk team willen maken (zonder cheaters) dus we zien wel hoe dat gaat volgende patch. Zelf ga ik voor crus/wizz dps en barb thorns dps/support en als dit geen meta wordt.. geen probleem dan maar solo
Haha nee dank jetollo71 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:19:
[...]
Dan ga je lekker HC spelen in de GoTHC clan. De meesten spelen Season, omdat "opnieuw" beginnen went @HC
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Das jammer, ik had liever nog een paar dagen op 1 op NS WD gestaan, nu heeft Jim weer de gelegenheid me voorbij te streven
Onderschat Gesh nietApsie schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:21:
[...]
Das jammer, ik had liever nog een paar dagen op 1 op NS WD gestaan, nu heeft Jim weer de gelegenheid me voorbij te streven
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456
Moet je wel es online komen he
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456
Ik bibber nu al
Ik ben pas bang voor Gesh als ze de Carni gerepareerd hebben
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
De verwachting is over ongeveer een maand je. Nog even geduld.Drum schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:45:
Begint Season 6 al bijna? Zo'n herstart voelt altijd alsof D3 opnieuw is uitgekomen
Denk dat ik deze keer eens voor een WD ga, al tijden niet meer gespeeld.
WD is Zuni set volgens mij in S6. Niet het beste begin helaas.Mad-Matt schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 08:42:
Ik kan ook niet wachten, eindelijk S5 klaar, dus ben helemaal gereed voor S6.
Cititzen of Ladonia
Omdat ik toch niet verder kom op Season met mijn Crusader (GR80 is mooi zat, 2e plek nu in boardsMad-Matt schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 08:42:
Ik kan ook niet wachten, eindelijk S5 klaar, dus ben helemaal gereed voor S6.
Apsie stoot ik nog lang niet van de troon, dus wees gerust
Eindelijk terug een build die betrouwbaar is en niet spikey of squishy.
Momenteel doe ik er al GR65 mee, met sucky gear (4000 strength tekort, en mis nog enkele items)
GR70 ging ook kwa damage income maar had niet genoeg dps
Ik verwacht na de patch GR75 te doen met de vingers in de neus
Meh, daar gaat m'n drijfveer...Krullebol.nl schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:36:
[...]
Apsie stoot ik nog lang niet van de troon, dus wees gerust
Allright, challenge accepted (alleen heb ik nog wel even een flinke verzamelgrind nodig
Ik zal vanavond wel even kijken of ik iets kan pushen met een Helltooth / Garg build..
[ Voor 17% gewijzigd door Krullebol.nl op 31-03-2016 12:23 ]
Ik ook. Eens kijken of we MrBoomblaster z'n GR76 @HC/S5 kunnen benaderensorcees schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:25:
In S6 HC zal ik de DH maar weer eens als main gaan gearen, afgelopen 2 seasons de barb met veel plezier gespeeld.
Season 5 End & Season 6 Start Dates:
There will be a period of time between when a Season ends and the next begins. During this time, you'll be able to sort through your rollover rewards and review your progress on the Leaderboards. It's a great time to reflect on the accomplishments you've made and enjoy the culmination of your pre and post-Season loot hunts!
Season 5 will be ending at the following dates and times for each region:
North America: Friday, April 15 @ 5:00 p.m. PDT
Europe: Friday, April 15 @ 5:00 p.m. CEST
Asia: Friday, April 15 @ 5:00 p.m. KST
Season 6 will be starting about two weeks afterwards at the following dates and times for each region:
North America: Friday, April 29 @ 5:00 p.m. PDT
Europe: Friday, April 29 @ 5:00 p.m. CEST
Asia: Friday, April 29 @ 5:00 p.m. KST
Dat is dan ook het enige wat ik dit season ga doen, stash unlocken en D3 de koelkast in!LUH-3417 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:14:
Zonder een leukigheid zoals een extra stash tab wordt de dwang om een nieuw season (en for that matter Diablo III zelf) te spelen wel steeds minder.
Op 't moment lekker met Grim Dawn bezig als afwisseling, ook erg tof!
Hier ga ik ook weer met een DH vast start. Zeker M6 blijf ik leuk vinden.tollo71 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:38:
[...]
Ik ook. Eens kijken of we MrBoomblaster z'n GR76 @HC/S5 kunnen benaderen
Maar of we in de buurt komen van MrBoomblaster...
We gaan het weer proberen
En hopelijk krijg je geen vastloper..... al gevonden wat het was?
Zarhrezz schreef op zondag 27 maart 2016 @ 18:19:
Gezien deze blue post zal het enkele weken zijn. Aangezien dit season op 15 januari gestart is, zou vrijdag 15 april geen vreemde end date zijn (3 maanden season duration). Dan patch op de woensdag en volgende season anderhalve week later als ze de langere periode tussen season in stand houden. Dat zou start season 6 eind april maken.
Waar kan ik mijn prijsje ophalen?Neles7 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:31:
Season 6 will be starting about two weeks afterwards at the following dates and times for each region:
Zag dat Boomblaster Hardcore GR79 heeft gehaaldRhodan schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:14:
[...]
Hier ga ik ook weer met een DH vast start. Zeker M6 blijf ik leuk vinden.
Maar of we in de buurt komen van MrBoomblaster...
We gaan het weer proberen
En hopelijk krijg je geen vastloper..... al gevonden wat het was?
Wat betreft die vastlopers... heb GPU-Z laten meelopen tijdens een flinke sessie D3: max temp GPU is 70 graden. CPU op 58 graden. Dat lijkt het probleem niet te zijn.Wellicht driver-gerelateerd.
Eens kijken of nieuwere (of juist oudere) Nvidia drivers helpen.
Called it!Neles7 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:31:
Het hoge woord is eruit:
Season 5 End & Season 6 Start Dates:
There will be a period of time between when a Season ends and the next begins. During this time, you'll be able to sort through your rollover rewards and review your progress on the Leaderboards. It's a great time to reflect on the accomplishments you've made and enjoy the culmination of your pre and post-Season loot hunts!
4th schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:22:
15 januari was S5 begonnen, geschatte duur was 3 maanden. Gok dat S5 eindigt tussen 15 en 19 april (S4 eindigde ook op de dinsdag, maintenance). Start van S6 zal dan 29 April worden.
Zul je moeten delen dan
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Als je jouw helft van de ticketprijs even overmaakt ga ik wel even heen en weer om de prijzen op te halen. Ben ik zelfs bereid even bij je langs te rijden om jou deel van de prijsjes af te geven
Sorry, zie zojuist dat ik 12 dagen eerder was als jij... All mineZarhrezz schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:54:
[...]
Als je jouw helft van de ticketprijs even overmaakt ga ik wel even heen en weer om de prijzen op te halen. Ben ik zelfs bereid even bij je langs te rijden om jou deel van de prijsjes af te geven
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ok, fijne vlucht4th schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:58:
Sorry, zie zojuist dat ik 12 dagen eerder was als jij... All mine![]()
![]()
In oktober ga ik toch die kant op, komt in orde
Weet persoonlijk nog niet hoe actief ik ga zijn nu ik Division aan het spelen ben. Komt binnenkort DLC uit en als dat niet boeiend is ga ik op de 29ste gewoon weer van start met D3.
Dan eerst mijn Ziggo wat betrouwbaarder maken, na 144 uur een HC death door DC, Ggggrrrrr.tollo71 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:38:
[...]
Ik ook. Eens kijken of we MrBoomblaster z'n GR76 @HC/S5 kunnen benaderen
Cititzen of Ladonia
D3 heeft een expansion of overhaul nodig want alleen elke 3 maanden wat nummertjes ophogen blijft niet interessant, naar mijn mening dan.
Op zich heb je wel gelijk, maar laten we wel wezen, RoS was 2 jaar geleden...sindsdien is er ook nog echt veel veranderd (overhaul) zonder dat we hiervoor iets hebben betaald. Een expansion zou leuk zijn, maar gezien de historie van Diablo, geloof ik niet dat die komt. Ik verwacht dat het steeds meer tweaking wordt en dat de grote content updates wel geweest zijn. Jammer natuurlijk, maar ik m'n geld er wel uit, zeg maar.Nephalem schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 23:36:
D3 heeft een expansion of overhaul nodig want alleen elke 3 maanden wat nummertjes ophogen blijft niet interessant, naar mijn mening dan.
Dat soort RIPs zijn inderdaad wel erg balen.sorcees schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 22:29:
[...]
Dan eerst mijn Ziggo wat betrouwbaarder maken, na 144 uur een HC death door DC, Ggggrrrrr.
Ik had trouwens sinds de laatste patch dat D3 to 2x toe "geminimaliseerd" werd.
Zag D3 gelukkig in mijn taakbalk staan en na 1 snelle klik, weer gelijk terug in het spel maar had duidelijk anders af kunnen lopen.
Dat heb ik ook gehad, ook een keer of twee, dat gebeurde dan vlak nadat ik D3 had opgestart, zeg maa in de eerste 5 minuten.Rhodan schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 00:33:
[...]
Dat soort RIPs zijn inderdaad wel erg balen.
Zag D3 gelukkig in mijn taakbalk staan en na 1 snelle klik, weer gelijk terug in het spel maar had duidelijk anders af kunnen lopen.
Cititzen of Ladonia
2x wel midden in een gevecht, maar was aan het farmen, gelukkig niet op een hoge rift.sorcees schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 05:31:
[...]
Dat heb ik ook gehad, ook een keer of twee, dat gebeurde dan vlak nadat ik D3 had opgestart, zeg maa in de eerste 5 minuten.
Je zou kunnen proberen om de Battle net Launcher te minimaliseren (Auto functie in settings)
Hierna was het bij mij over...
Txs, setting aangezet.Apsie schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 09:45:
Ook gehad in het verleden, op SC dus geen probleem..
Je zou kunnen proberen om de Battle net Launcher te minimaliseren (Auto functie in settings)
Hierna was het bij mij over...
Verwijderd
Meer iets voor D4 omdat het nu te laat is om dit in te voeren, maar zelf zat ik te denken aan een dynamische niveaus van TX en gr conquests. Nu is het elke keer powercreep hype en dan +10 gr's levels. Zou mooi zijn als ze TX koppelen aan de voor dat moment geldende season conquest moeilijkheidsgraad (nu bijvoorbeeld gr70). Dit kan dan oplopen, maar is niet zichtbaar en hangt af van de powercreep.Nephalem schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 23:36:
Denk dat dit de eerste patch is die bij mij echt totaal geen 'hype' opwekt om weer te spelen. Tot nu toe wel altijd gehad maar nieuw season zonder echt iets nieuws dat me aanspreekt.. Denk dat het dit keer blijft bij unlocken van de stash tab.
Op deze manier blijft ook riften/bounties een beetje interessant en kunnen ze exp gelijk (of meer in de buurt van gr's) houden.
Maar ja.. zijn tig dingen die beter kunnen.. game heeft imo gewoon een harde reset nodig in de vorm van D4
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2016 12:59 ]
Onder Windows 10 is het notification center ook een dingetje om op te letten; ik heb wel gehad dat ik rechtsonderin clickte en daardoor D3 minimaliseerde omdat er op de achtergrond in die hoek een reminder stond.Rhodan schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 00:33:
Ome Bill zit vol grappenZarhrezz schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 16:21:
[...]
Onder Windows 10 is het notification center ook een dingetje om op te letten; ik heb wel gehad dat ik rechtsonderin clickte en daardoor D3 minimaliseerde omdat er op de achtergrond in die hoek een reminder stond.
Ik hoop op een 1 april grap!With the ending PTR cycle of Patch 2.4.1 we will shortly deploy out a new PTR including upcoming gameplay changes starting with Patch 2.5.0 and Season 7.
This post is intended to give a little bit of insight into the new and exciting content and what you can expect further down the road of this PTR cycle.
New legendary rarity: "Relic".
Starting with Patch 2.5.0, every legendary item does not only have a chance to be ancient, but also has a 10% chance to be relic.
Relic legendaries will not have increased intervals for main stat attributes (Vitality, Intelligence, Strength, Dexterity) but instead have increased intervals for all other primary attributes (Critical Hit Chance, Attack Speed, Increased Elemental Damage, ...).
We want to give players more diverse options to maximize their damage output and toughness by using a mixture of both relic and ancient items.
Q&A
Can set items be relic?
Yes.
Can one legendary be both relic and ancient?
No.
How will the Legacy of Nightmares Set interact with relic legendaries?
We will update the Set to include relic legendaries aswell.
Can I use the Kanai's Cube recipe "Caldesann’s Despair" to augment a relic legendary?
Yes, we will update the recipe.
How big will the new interval of primary stats on relic legendaries be?
We doubled it.
Edit: oh dat was blijkbaar ook de 1 april joke op Diablofans
Zou wel fucked up zijn lol
[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 03-04-2016 17:31 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Maar goed. Zoiets zouden ze toch niet doen dus overduidelijk een grap.
Ik geef het op. Kwam 1 keer op 17 seconde. De rest van de pogingen was prak met peren
Heb zin in de nieuwe patch, maar er komt wel erg veel wat ook erg leuk is (Division patch, Destiny patch, Dark Souls 3)
Wat voor class gebruik je? Er zijn voor elke class wel builds die geschikt zijn voor die conquest. Voor bv. Crusader is het ook nog betrekkelijk eenvoudig om een ancient weapon te craften (cube upgrade van flails heeft maar een beperkt aantal mogelijke legendaries). Dat is al een heel eind in de juiste richting.Henkje.doc schreef op maandag 04 april 2016 @ 07:43:
Afgelopen weekend nog wat pogingen gedaan om The Thrill te halen.
Ik geef het op. Kwam 1 keer op 17 seconde. De rest van de pogingen was prak met peren
Wil T10 farmen, grifts pushen hoeft niet.
Ik ben zelf ook bezig, alleen heb de speedbuild voor het verzamelen van nieuwe gear..Mad-Matt schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:30:
Wat is een leuke vermakelijke WD build?
Deze gebruik ik nu.
Heb nog nodig:
Hexing Pants
T & T
Link van de build zoals't hoort:
http://www.diablofans.com...-swarm-pets-lon-patch-2-4
[ Voor 14% gewijzigd door Krullebol.nl op 04-04-2016 09:36 ]
Wat voor de een leuk is is voor de ander meh....Mad-Matt schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:30:
Wat is een leuke vermakelijke WD build?
Dit is vooral efficiënt: (en leuk voor mij
http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/34301690
2/3 minuten per rift
Dit is wel een populaire variatie op de chicken build volgens mij. Is de LON Locust Swarm build niet effectiever? Volgens mij hoef je dan letterlijk alleen maar alle monsters aan te kijken en ze vallen dood neer.Apsie schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:34:
[...]
Wat voor de een leuk is is voor de ander meh....
Dit is vooral efficiënt: (en leuk voor mij)
http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/34301690
2/3 minuten per rift
[ Voor 9% gewijzigd door adamvansanten op 04-04-2016 09:48 ]
Heb ik geprobeerd, mij te traag, Chicken FTWadamvansanten schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:47:
[...]
Dit is wel een populaire variatie op de chicken build volgens mij. Is de LON Locust Swarm build niet effectiever? Volgens mij hoef je dan letterlijk alleen maar alle monsters aan te kijken en ze vallen dood neer.
Goed om te weten, mocht ik weer eens de Witch Doctor afstoffen.
[ Voor 12% gewijzigd door adamvansanten op 04-04-2016 09:52 ]
Let wel, dit kan uiteraard ook aan mij liggenadamvansanten schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:52:
[...]
Goed om te weten, mocht ik weer eens de Witch Doctor afstoffen
Je moet er wel mee om kunnen gaan he
Heb een Barbarian die ik heb omgebouwd daarvoor (was een leap barb).Zarhrezz schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:24:
[...]
Wat voor class gebruik je? Er zijn voor elke class wel builds die geschikt zijn voor die conquest. Voor bv. Crusader is het ook nog betrekkelijk eenvoudig om een ancient weapon te craften (cube upgrade van flails heeft maar een beperkt aantal mogelijke legendaries). Dat is al een heel eind in de juiste richting.
Heb daarnaast nog een WD en een Wizard.
Ik ben Tim en ben nieuw hier op het forum.
Ik lees dit forum en enkele andere fora over het bouwen van een game pc al een aantal weken mee tijdens mijn backpack reis in Azië.
Half verwegen mei kom ik terug en wil ik diablo 3 weer oppakken na 5 maanden afwezigheid. Ik heb veel goeds gehoord en gelezen en heb stiekem best veel zin om weer te spelen. Als ik terug kom ga ik ook een pc bouwen ipv mijn laptopje welke toch niet echt optimaal is te noemen.
Nu vroeg ik me af of er plaats in de clan van dit forum :-). Volgens mij wordt diablo hier nog wel serieus genomen en ben ik in mijn vrije tijd ook zo'n fanatiekeling!
Groeten Tim
Even googlen op 'diablo 3 the thrill <insert class>' geeft in de top hits altijd wel builds op diablofans en daarnaast wat videos. Gewoon even kijken wat je het meest aanspreekt. Daarnaast zijn er in de zoekresultaten ook altijd wat draadjes op reddit te vinden, is ook altijd wel nuttig om even door te lezen.Henkje.doc schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:18:
Heb een Barbarian die ik heb omgebouwd daarvoor (was een leap barb).
Heb daarnaast nog een WD en een Wizard.
Deze barb build heeft bv. wapen en cube wapen een barb wapen, dus makkelijk uit de cube te halen.
Welkom Tim! Volgens mij is er altijd wel plaats in een van de clans (GoT of SG). In de topicstart (op pagina 1) staat meer informatie over de clans en hoe je lid kan wordenTimmeke93 schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:35:
Hoi Tweakers,
Ik ben Tim en ben nieuw hier op het forum.
Ik lees dit forum en enkele andere fora over het bouwen van een game pc al een aantal weken mee tijdens mijn backpack reis in Azië.
Half verwegen mei kom ik terug en wil ik diablo 3 weer oppakken na 5 maanden afwezigheid. Ik heb veel goeds gehoord en gelezen en heb stiekem best veel zin om weer te spelen. Als ik terug kom ga ik ook een pc bouwen ipv mijn laptopje welke toch niet echt optimaal is te noemen.
Nu vroeg ik me af of er plaats in de clan van dit forum :-). Volgens mij wordt diablo hier nog wel serieus genomen en ben ik in mijn vrije tijd ook zo'n fanatiekeling!
Groeten Tim
Altijd leuk...al een wensenlijstje gemaakt? Ik heb m'n lijstje inmiddels compleet...nu nog even kijken wanneer ik daadwerkelijk ga bouwen...een paar vrije dagen is dan wel handig.Timmeke93 schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:35:
Als ik terug kom ga ik ook een pc bouwen ipv mijn laptopje welke toch niet echt optimaal is te noemen.
Bedankt! Hier had ik overheen gelezen/overgeslagen, omdat het vrij algemene game informatie.adamvansanten schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:52:
[...]
Welkom Tim! Volgens mij is er altijd wel plaats in een van de clans (GoT of SG). In de topicstart (op pagina 1) staat meer informatie over de clans en hoe je lid kan worden
Zodra ik terug ben ga ik me aanmelden. Ik zag dat het minimale paragon level 600 moet zijn dit is volgens mij geen probleem. Echter ben ik wel van plan om de game opnieuw aan te schaffen zodat ik een clean profile heb, zodra ik mijn build klaar heb.
Graag gedaan! Paragon 600 is inderdaad geen probleem meer tegenwoordig. Zodirect twee weken fanatiek season 6 spelen en je bent er met gemak.Timmeke93 schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:26:
[...]
Bedankt! Hier had ik overheen gelezen/overgeslagen, omdat het vrij algemene game informatie.
Zodra ik terug ben ga ik me aanmelden. Ik zag dat het minimale paragon level 600 moet zijn dit is volgens mij geen probleem. Echter ben ik wel van plan om de game opnieuw aan te schaffen zodat ik een clean profile heb, zodra ik mijn build klaar heb.
Ik heb nog geen wensenlijstje gemaakt, omdat er nog veel kan veranderen tot aan dat ik daadwerkelijk ga bouwen, eerst mijn belastinggeld terug krijgen :-).Zarhrezz schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:05:
[...]
Altijd leuk...al een wensenlijstje gemaakt? Ik heb m'n lijstje inmiddels compleet...nu nog even kijken wanneer ik daadwerkelijk ga bouwen...een paar vrije dagen is dan wel handig.
Ik heb uit de overige topics al wel een redelijk beeld kunnen vormen van wat er voor 850-1000€ te krijgen is op de markt. Daarnaast is er eigenlijk nog niks bekend over de nieuwe generatie GPU,s. En of het dus een GTX970 of R9 390/x gaat worden (R9 390 heeft wel mijn voorkeur indien de nieuwe generatie buiten mijn budget gaat liggen ivm 1440p en de 8gb vram).
Het volgende beeldscherm lijkt me zeer interessant:
pricewatch: Dell P2416D Zwart
Hoe kan ik zo'n mooi blauw onderlijnd product op mijn mobiel posten?
Voor GoT geldt er geen paragon criterium...maakt het ook toegankelijk voor prutsers als ikTimmeke93 schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:26:
De GPU behandel ik altijd los van de rest van m'n PC omdat die ontwikkeling redelijk los staat van chipset / moederbord ontwikkeling.Timmeke93 schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:42:
Ik heb nog geen wensenlijstje gemaakt, omdat er nog veel kan veranderen tot aan dat ik daadwerkelijk ga bouwen, eerst mijn belastinggeld terug krijgen :-).
Ik heb uit de overige topics al wel een redelijk beeld kunnen vormen van wat er voor 850-1000€ te krijgen is op de markt. Daarnaast is er eigenlijk nog niks bekend over de nieuwe generatie GPU,s. En of het dus een GTX970 of R9 390/x gaat worden (R9 390 heeft wel mijn voorkeur indien de nieuwe generatie buiten mijn budget gaat liggen ivm 1440p en de 8gb vram).
Als ik nu een GPU zou moeten kopen zou ik de Vraag & aanbod in de gaten houden, nu een nieuwe kopen is waarschijnlijk niet voordelig. Het kan nog wel een jaar duren voordat de nieuwe generatie er is, maar de verwachting is dat de stap groot zal zijn (zeker in vergelijking met de stapjes die we de afgelopen jaren gezien hebben). Kijken of je een leuke 2e-hands kan vinden en over een jaartje nog eens kijken waar het dan staat in GPU-land is mijn advies.
Ik heb geen idee eigenlijk...Hoe kan ik zo'n mooi blauw onderlijnd product op mijn mobiel posten?
Game opnieuw aanschaffen voor een schoon profiel?Timmeke93 schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:26:
[...]
Bedankt! Hier had ik overheen gelezen/overgeslagen, omdat het vrij algemene game informatie.
Waarom niet gewoon alle chars en gear wegpleuren, scheelt je weer geld...
Ik zou dit idd ook doen, heb ik een paar weken terug ook gedaan. En die paragonlvls die je hebt zijn alleen maar handig! Zonde als je die weg gooit....schaapiej schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:17:
[...]
Game opnieuw aanschaffen voor een schoon profiel?
Waarom niet gewoon alle chars en gear wegpleuren, scheelt je weer geld...
Waar zijn die handig voor? In seasons ben je ze toch steeds kwijt. Maar klopt wel je kan ook gewoon alles weggooien en dan opnieuw beginnen.kidicoke schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:21:
[...]
Ik zou dit idd ook doen, heb ik een paar weken terug ook gedaan. En die paragonlvls die je hebt zijn alleen maar handig! Zonde als je die weg gooit....
De blauwe link gebeurt automatisch met een link op mobiel zo te zien.Zarhrezz schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:07:
[...]
Voor GoT geldt er geen paragon criterium...maakt het ook toegankelijk voor prutsers als ik
[...]
De GPU behandel ik altijd los van de rest van m'n PC omdat die ontwikkeling redelijk los staat van chipset / moederbord ontwikkeling.
Als ik nu een GPU zou moeten kopen zou ik de Vraag & aanbod in de gaten houden, nu een nieuwe kopen is waarschijnlijk niet voordelig. Het kan nog wel een jaar duren voordat de nieuwe generatie er is, maar de verwachting is dat de stap groot zal zijn (zeker in vergelijking met de stapjes die we de afgelopen jaren gezien hebben). Kijken of je een leuke 2e-hands kan vinden en over een jaartje nog eens kijken waar het dan staat in GPU-land is mijn advies.
[...]
Ik heb geen idee eigenlijk...
Een 2e hands GPU is ook wel een idee maar denk toch liever nieuw te kopen en dan met licht verlies te verkopen.
Verwacht je dat dit echt nog zo lang gaat duren ja? Hopelijk zijn de speculaties van juni/juli correct.
Ik zou ook een tweedehands GPU kopen. Een R9 280(X) is op dit moment wel value for money. Geen stille/zuinige kaarten echter (ik heb zelf een R9 280X en die gaat toch aardig tekeer als ik een zware game speel... Bij Diablo valt het nog wel mee).Timmeke93 schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:39:
[...]
De blauwe link gebeurt automatisch met een link op mobiel zo te zien.
Een 2e hands GPU is ook wel een idee maar denk toch liever nieuw te kopen en dan met licht verlies te verkopen.
Verwacht je dat dit echt nog zo lang gaat duren ja? Hopelijk zijn de speculaties van juni/juli correct.
Als de stap zo groot is als wat de verwachtingen zijn, hebben we het niet over een licht verlies...ik zou halveren van de prijs zeker niet uitsluiten.Timmeke93 schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:39:
Doorgaans is de eerste kaart die gelanceerd wordt binnen een nieuwe architectuur het topmodel (om weer king-single-GPU te zijn - bv. de Titan). Die kaart is way overpriced (kost meer dan jou budget) en zeer beperkt beschikbaar (paper launch...niet dat het echt een probleem is, want niemand wil zo'n kaart echt hebben). Dan volgt de GTX 980 vervanger. Dure high-end, maar niet volslagen overpriced (maar kost nog steeds meer dan jou budget). Vaak volgt daarna de low-end line-up. Dit om retail-systemen met een nieuwe generatie videokaart uit te kunnen rusten (staat goed in de reclamefolders). Pas een paar maanden later verschijnen de echt interessante kaarten (GTX 960 / GTX 970 vervangers). Deze vertraging is retail-gericht; het geeft de winkels tijd om de voorraden van de dan achterhaalde kaarten te verkopen.Verwacht je dat dit echt nog zo lang gaat duren ja? Hopelijk zijn de speculaties van juni/juli correct.
Die introductie-cycle is redelijk normaal en we praten al snel over een paar maanden per fase. Daarna moet ik juni / juli nog maar zien...als we dan al een paper launch hebben zou me dat meevallen, er is nog niets concreet gelekt aan foto's / benchmarks. Ik verwacht zelf niet dit jaar nog te shoppen voor m'n GTX 960 vervanger.
Season begin je sowieso opnieuw idd dus waarom dan een nieuwe versie kopenTimmeke93 schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:36:
[...]
Waar zijn die handig voor? In seasons ben je ze toch steeds kwijt. Maar klopt wel je kan ook gewoon alles weggooien en dan opnieuw beginnen.
Dank voor de hulp.Zarhrezz schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:41:
[...]
Even googlen op 'diablo 3 the thrill <insert class>' geeft in de top hits altijd wel builds op diablofans en daarnaast wat videos. Gewoon even kijken wat je het meest aanspreekt. Daarnaast zijn er in de zoekresultaten ook altijd wat draadjes op reddit te vinden, is ook altijd wel nuttig om even door te lezen.
Deze barb build heeft bv. wapen en cube wapen een barb wapen, dus makkelijk uit de cube te halen.
De betreffende build ben ik mee aan het stoeien geweest. Dood ga ik niet, maar helaas nog te weinig DPS (800k dps sheet). Moet nog wel de laatste 2 stukjes gear hebben. Weet niet of dat wat zou uitmaken.
edit:
ik zie wel meer kleine dingen die niet goed uit. Intel op mn magefist. etc.
Denk dat als ik die nog kan vervangen ik het voor elkaar moet krijgen
Ik ben geen barb speler, maar als ik het zo zie is ancient Gravel een key item (en relatief makkelijk te craften). Dread Iron, Vile Ward, Blade (cube) en Bracer (cube) zijn noodzakelijk, Band of Might en Unity kun je in principe zonder, maar het scheelt wel veel survivability. CoE is ook te vervangen door bv. een fire SoJ. De rest is handig maar niet noodzakelijk.Henkje.doc schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 05:51:
De betreffende build ben ik mee aan het stoeien geweest. Dood ga ik niet, maar helaas nog te weinig DPS (800k dps sheet). Moet nog wel de laatste 2 stukjes gear hebben. Weet niet of dat wat zou uitmaken.
Off-stat items kan best uitmaken; zeg dat je op 9000 prime stat zit. Een 600 off-stat is dan toch zo'n 7-8% overall DPS. Hoe hoger je prime stat is, hoe minder dit effect is, maar het gaat al snel over een paar procent overall DPS.edit:
Ik heb zelf de thrill achievement gedaan op mijn barb met een variatie op deze build: link naar diablofans.comHenkje.doc schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 05:51:
[...]
Dank voor de hulp.
edit:
Wat ik heb aangepast aan deze build:
- de depth diggers in de cube werken niet aangezien je geen primary skills gebruikt, daarvoor heb ik mantle of channeling in de plaats gezet (+25% dps voor je whirlwind als ik me niet vergis)
- de gloves van deze build zijn niet noodzakelijk, dat mag gerust iets anders zijn
- ik had ook een andere necklace, aangezien ik nooit een fatsoenlijke hellfire amu heb kunnen craften
- als ik mij niet vergis had ik de 3 'bane' gems ipv die esoteric alteration
Aan te raden:
- steek op je templar follower zo'n relic met 'cannot die' of zoiets en geef hem een unity, dat scheelt heel veel incoming damage
- als je een ess of johann necklace hebt, geef dat ook gerust aan je templar of gebruik het zelf. Gratis CC = sneller mobs afmaken
Het leuke aan deze build is dat je absoluut geen ancient items nodig hebt, ik heb het zelf gehaald met een crappy versie van die blade of tribes. Gewoon blijven whirlwind en chargen en je shouts gebruiken = ez peasy
[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 05-04-2016 10:18 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Nieuwe info...in lijn met wat ik in m'n eerdere reactie al schetste. Lees ook even de +3 reactie m.b.t. de te verwachten prestaties (en daarmee de te verwachten waardedaling van de huidige kaarten).Timmeke93 schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:39:
Ik had het al voorbij zien komen, ben erg benieuwd. En vooral ook naar wat Nvidea er tegenover gaat zetten. Grote vraag is wat wordt het prijskaartje. Zit zelf te denken aan een build van tussen de 800-1000 euro, aangezien ik ook alle randapparatuur nog moet aanschaffen. Dus hopelijk kan ik iets moois samenstellen.Zarhrezz schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:10:
[...]
Nieuwe info...in lijn met wat ik in m'n eerdere reactie al schetste. Lees ook even de +3 reactie m.b.t. de te verwachten prestaties (en daarmee de te verwachten waardedaling van de huidige kaarten).
Daarnaast twijfel ik nog heel erg over 1080p en 1440p, ivm de kracht die een single GPU moet leveren, maar waarschijnlijk gaat de nieuwe generatie dit makkelijk handelen?
Introductieprijskaartjes zijn in het begin hoog en pas als er concurrentie is (beide kampen op de markt binnen een price range) gaan de prijzen dalen. Wachten tot de hele line-up er is scheelt dus geld.Timmeke93 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:36:
Ik had het al voorbij zien komen, ben erg benieuwd. En vooral ook naar wat Nvidea er tegenover gaat zetten. Grote vraag is wat wordt het prijskaartje. Zit zelf te denken aan een build van tussen de 800-1000 euro, aangezien ik ook alle randapparatuur nog moet aanschaffen. Dus hopelijk kan ik iets moois samenstellen.
De prijskaartjes kun je al voorspellen aan de hand van de huidige line-ups. GTX 950 / R7 370 (€150-180), GTX 960 / R9 380 (€190-240), GTX 970 / R9 390 (€310-450), GTX 980 / R9 Fury (€480+). Deze globale ranges zullen er straks ook weer zijn met wellicht hier en daar een tientje verschuiving in de ranges. Wat de kaarten in een zekere range kunnen zal beter worden, dus als je dezelfde spellen op dezelfde resolutie blijft spelen kun je met een kaart uit een lagere range af. Als je recente titels op een zeker aantal FPS bij low / medium / high / ultra op een bepaalde resolutie wil blijven spelen zul een nieuwe kaart uit je huidige price range nodig hebben.
Persoonlijk vindt ik de GTX 960 / R7 370 price range de meest interessante omdat ik op 1080p zit en geen FPS speel (de range daaronder is daarvoor wat te zwak). Wil je echt minimaal 60 FPS op nieuwere spellen op de hoogste setting (1080p) dan moet je naar de range erboven gaan kijken.
Als het over D3 en soortgelijke spellen gaat, zal een GTX 960 het op 1440p ook wel trekken (ik zit op een GTX 960, alles max op 1080p en nooit onder de 60 FPS). De volgende generatie in dezelfde price range gaat dat dus makkelijk kunnen.Daarnaast twijfel ik nog heel erg over 1080p en 1440p, ivm de kracht die een single GPU moet leveren, maar waarschijnlijk gaat de nieuwe generatie dit makkelijk handelen?
Niet heel Diablo-gerelateerd, maar wel wederom een goed verhaal Zarhrezz! Ik zit zelf op een R9 280X en denk dat ik, wanneer deze kaarten ingeburgerd zijn, overstap op de GTX 1070 (ervan uitgaande dat de opvolger van de 970 zo gaat heten). Is in combinatie met 1600p geen slechte optie, mijn R9 280X heeft met high settings met de allerzwaarste games toch een beetje moeite (dips naar rond de 40FPS). Aangezien de GTX 970 de 1080p koning is (alles altijd ultra basically), denk ik dat de GTX 1070 dit ook wel moet kunnen waarmaken voor 1440p/1600p. Maar we gaan het zien! In ieder geval zal ik voor nVidia gaan, alleen al vanwege stroom/geluid (die R9 280X maakt me toch een hoop herrie).Zarhrezz schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:33:
[...]
Introductieprijskaartjes zijn in het begin hoog en pas als er concurrentie is (beide kampen op de markt binnen een price range) gaan de prijzen dalen. Wachten tot de hele line-up er is scheelt dus geld.
De prijskaartjes kun je al voorspellen aan de hand van de huidige line-ups. GTX 950 / R7 370 (€150-180), GTX 960 / R9 380 (€190-240), GTX 970 / R9 390 (€310-450), GTX 980 / R9 Fury (€480+). Deze globale ranges zullen er straks ook weer zijn met wellicht hier en daar een tientje verschuiving in de ranges. Wat de kaarten in een zekere range kunnen zal beter worden, dus als je dezelfde spellen op dezelfde resolutie blijft spelen kun je met een kaart uit een lagere range af. Als je recente titels op een zeker aantal FPS bij low / medium / high / ultra op een bepaalde resolutie wil blijven spelen zul een nieuwe kaart uit je huidige price range nodig hebben.
Persoonlijk vindt ik de GTX 960 / R7 370 price range de meest interessante omdat ik op 1080p zit en geen FPS speel (de range daaronder is daarvoor wat te zwak). Wil je echt minimaal 60 FPS op nieuwere spellen op de hoogste setting (1080p) dan moet je naar de range erboven gaan kijken.
[...]
Als het over D3 en soortgelijke spellen gaat, zal een GTX 960 het op 1440p ook wel trekken (ik zit op een GTX 960, alles max op 1080p en nooit onder de 60 FPS). De volgende generatie in dezelfde price range gaat dat dus makkelijk kunnen.
[ Voor 120% gewijzigd door Berlinetta op 07-04-2016 20:57 ]
Dit topic is gesloten.
![]()