T7schaapiej schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 07:49:
[...]
Mocht je het aankunnen; doe de bounties op T7 in party en dan splitten. Gaat lekker vlot op die manier!
Ik ben bezig om mijn resterende 3 poppetjes naar level 70 te krijgen dmv bounties.
Alle chars waar ik mee speel zijn dus onder lvl70. Het meeste speel ik op master of expert.
Torment is echt veel te hoog gegrepen
Zodra alle 6 de chars level70 zijn ga ik 1 char kiezen om mee verder te levellen.
Tot nu toe Witch Doctor, Barbarian en Wizzard op lvl70 gezet. Maar het krachtsverschil is enorm
De Barbarian hakt echt overal doorheen, terwijl ik met de Wizard vaak moet vluchten om even te healen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:28:
[...]
Same Grin![]()
Wat wel cool zou zijn, is al we een vette party bouwen voor wat hogere grifts. Team meta is nog erg wazig, maar wel duidelijk is dat er meer diversiteit zal dan dan afgelopen tijd.. dat was toch wel erg beperkt.
Me too
Ze is nu P165 ofzo.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:28:
[...]
Same Grin![]()
Wat wel cool zou zijn, is al we een vette party bouwen voor wat hogere grifts. Team meta is nog erg wazig, maar wel duidelijk is dat er meer diversiteit zal dan dan afgelopen tijd.. dat was toch wel erg beperkt.
Hehehe de NS push party gaat er zeker komen, is er elk era nog geweest. Als ik een eerste inschatting mag maken dan kunnen we wellicht zelfs 2 teams formeren voor het koningsnummer (4P push). Het zou leuk zijn als we binnen de 10 grift lvl's komen van de EU server, afgelopen era helaas net niet gelukt maar dat kan ook komen omdat de motivatie bij mij (en nog een aantal) op het midden/einde afwezig was. Maar we gaan weer 'gezellig pushen' -ons best doen maar niet gefrustreerd raken/boos worden- dit era; kijk d'r naar uit!
Jim wil dit era support spelen en ik dmg...Check @ recipe for disaster
[ Voor 3% gewijzigd door Grin op 08-01-2016 18:48 ]
plus 1, word mijn nieuwe buildZarhrezz schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:25:
Nou, m'n build op diablofans kwam kennelijk in de spam-filter terecht, waarschijnlijk wegens de link naar de breakpoints Excel. Door een moderator vrijgegevens, nu dus hier te vinden.
[ Voor 15% gewijzigd door Goldman op 09-01-2016 00:01 ]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Neles7 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 00:32:
man wat is d3 dood op een vrijdag avond.
Iets met sociaal leven haha...
Overdag met bekabeling bezig geweest in huis
Middag/avond boodschappen + eten
Later op de avond verjaardag
Net zitten klooien om UitzendingGemist te sideloaden op mijn aTV4
Dan heb ik geen tijd voor D3
Tevens... Wil thuis alles af hebben voordat 2.4 / s05 komt
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
quote: Originally Posted by Blizzard (Twitter)trouble finding official response on extra stash space. Are they unlocked by completing set dungeons or season journey/achvs?
1 extra stash tab immediately in 2.4 + 1 more per season via season journey = 5 extra max after 4 seasons http://blizz.ly/22LxnHl
Zit toch wel een verschil in jouw en mijn build, de riem zou voor mij niet zo prettig zijn, ik speel op de explosies van Angry chicken en dan wil je graag zo veel mogelijk monsters om je heen hebben, de wrap voorkomt datschaapiej schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:52:
[...]
Gebruik net als Apie de BotT en BotP, alleen geen Toxin gem maar een Zei's.
Zal op T7 weinig uitmaken welke je van die 2 gebruikt denk ik..
Zei's gaat dan dus ook niet werken
[ Voor 4% gewijzigd door Apsie op 09-01-2016 10:00 ]
Maar gaan die mee naar NS?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Waarom zou je op T7 met bounties op de explosies van de kip willen spelen dan?Apsie schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 09:56:
[...]
Zit toch wel een verschil in jouw en mijn build, de riem zou voor mij niet zo prettig zijn, ik speel op de explosies van Angry chicken en dan wil je graag zo veel mogelijk monsters om je heen hebben, de wrap voorkomt dat
Zei's gaat dan dus ook niet werken
Deze gaan inderdaad ook naar non-season. Dus bij het launchen van patch 2.4 krijg je meteen 1 extra storage tab. Dit geldt ook voor Season zodra deze op de 15e begint
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Logica.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ok ik zie nu ook de vereiste om die stash in S5 te halen:Vidra schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:54:
[...]
Deze gaan inderdaad ook naar non-season. Dus bij het launchen van patch 2.4 krijg je meteen 1 extra storage tab. Dit geldt ook voor Season zodra deze op de 15e begintTijdens de S5 journey kan je nog een extra storage tab verdienen.
Kill Diablo & Greed on T10
Reach GR50 solo
Finish a T9+ rift in under 4 minutes
Level 3 legendary gems to rank 50
Complete 2 Conquests
Also for reference the conquests for Season 5 are:
Clear Act I-V Campaign in an hour
Achieve a 50mil gold streak
Clear GR45 no set items (upgraded from no "class" sets last season)
Master 8 set dungeons
Clear GR55 with 6 different class sets
Is volgens mij nog best pittig...
De extra storage tab kan een nieuwe motivator worden - je hebt immers maar 1 kansThe Chosen One schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:56:
Speel alleen geen season. Dank je Blizz. Geen tijdelijke season legendaries meer, wel meer dezelfde items, minder opties.
Logica.
Daarnaast krijgen wel veel items een rework
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Inderdaad en gezien de nieuwe conquests alleen de 1e drie zijn een optie als je niet alle classes wilt gaan spelen.simons schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:59:
[...]
Ok ik zie nu ook de vereiste om die stash in S5 te halen:
Reach GR50 solo
Complete 2 Conquests
Master 8 set dungeons
Minder opties? De DH krijgt alleen al 4 of 5 min of meer gelijkwaardige specsThe Chosen One schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:56:
Speel alleen geen season. Dank je Blizz. Geen tijdelijke season legendaries meer, wel meer dezelfde items, minder opties.
Logica.
Wat ik me nog afvraag is bij die eerste moet je act1 tot en met 4 binnen het uur doen, of elke act binnen een uur doen...Vidra schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:01:
[...]
Inderdaad en gezien de nieuwe conquests alleen de 1e drie zijn een optie als je niet alle classes wilt gaan spelen.
1 kans voor wat? Je hebt er genoeg. Tientallen misschien wel.Vidra schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:59:
[...]
De extra storage tab kan een nieuwe motivator worden - je hebt immers maar 1 kans![]()
Daarnaast krijgen wel veel items een rework
Ja en die krijg ik ook op nonseason... precies het punt juist.toolkist schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:04:
[...]
Minder opties? De DH krijgt alleen al 4 of 5 min of meer gelijkwaardige specs
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verwijderd
Alle acts, 1 t/m 5 binnen een uur. Uur totaal dussimons schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:05:
[...]
Wat ik me nog afvraag is bij die eerste moet je act1 tot en met 4 binnen het uur doen, of elke act binnen een uur doen...
Alles in 1 uur; dat is niet zo heel lastig hoor met een groepje kan je splitten en alleen bij de bosses dien je allen aanwezig te zijn.simons schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:05:
[...]
Wat ik me nog afvraag is bij die eerste moet je act1 tot en met 4 binnen het uur doen, of elke act binnen een uur doen...
Is een optie, maar welke passive drop je ervoor? Of gebruik je Hellfire? Mijn probleem is dat je voor 40-50% CDR op meerdere pieces CDR moet hebben. Dat gaat ten koste van IAS of Area...Goldman schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:57:
plus 1, word mijn nieuwe build, ik ga hem denk ik echter wel met beacon of Ytar gebruiken. Net even naar de 30-40ish % CDR drukken (20% (beacon, 12,5% gem, 10% para puntjes)
Jammer weer dat ze geen rekening lijken te houden met solo players maar dat zoiets dan wel een veredelde solo activiteit wordt, zo'n achie moet gewoon als requirement hebben dat iedere player bij alle completions aanwezig moet zijn ipv alleen de bosses. Split runs zijn imho echt een van de saaiste activiteiten in Diablo, ik doe veel liever alles of solo, of in een groepje waarbij je ook echt samen moet spelen. Jammer dat split runs zo efficiënt zijn, ik vind bijv. split bounties ook geen zak aan, maar je moet ze eigenlijk wel doen omdat het gewoon zoveel meer makkelijk / sneller is dan op een sociale manier met de medespelers spelen.Vidra schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:23:
[...]
Alles in 1 uur; dat is niet zo heel lastig hoor met een groepje kan je splitten en alleen bij de bosses dien je allen aanwezig te zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Dennism op 09-01-2016 11:33 ]
Voor de lol, maar T10 voor de Uber keys gaat wat prettiger met de explosiesschaapiej schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:48:
[...]
Waarom zou je op T7 met bounties op de explosies van de kip willen spelen dan?
Het zal solo ook moeten kunnen met een speedbuild ... samen vind ik juist prettiger. Maar uiteraard iedereen hun eigen ding.Dennism schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:30:
[...]
Jammer weer dat ze geen rekening lijken te houden met solo players maar dat zoiets dan wel een veredelde solo activiteit wordt, zo'n achie moet gewoon als requirement hebben dat iedere player bij alle completions aanwezig moet zijn ipv alleen de bosses. Split runs zijn imho echt een van de saaiste activiteiten in Diablo, ik doe veel liever alles of solo, of in een groepje waarbij je ook echt samen moet spelen. Jammer dat split runs zo efficiënt zijn, ik vind bijv. split bounties ook geen zak aan, maar je moet ze eigenlijk wel doen omdat het gewoon zoveel meer makkelijk / sneller is dan op een sociale manier met de medespelers spelen.
Ik vind samen ook zeker niet onprettig, enkel niet samen wanneer je eigenlijk niet samen speelt maar allemaal een eigen "solo" game. Imho zou groepsspel waarbij je allemaal in hetzelfde "scherm" speelt meer beloning moeten geven dan split runs.Vidra schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:52:
[...]
Het zal solo ook moeten kunnen met een speedbuild ... samen vind ik juist prettiger. Maar uiteraard iedereen hun eigen ding.
Dat geeft het ook - die split runs zijn voornamelijk om een doel te bereiken en niet om XP te farmen.Dennism schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:57:
[...]
Ik vind samen ook zeker niet onprettig, enkel niet samen wanneer je eigenlijk niet samen speelt maar allemaal een eigen "solo" game. Imho zou groepsspel waarbij je allemaal in hetzelfde "scherm" speelt meer beloning moeten geven dan split runs.
Dan snap ik nog steeds je punt niet. Je hebt nu minder opties, doordat op nonseason dezelfde items beschikbaar zijn, je dus kunt kiezen of je season of nonseason wil spelen en daardoor bij allebei even hoog kunt komen?The Chosen One schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:11:
Ja en die krijg ik ook op nonseason... precies het punt juist.
Dat vind ik dus bij achies zoals deze niet, split runs hebben gewoon een groot voordeel over samen lopen, of solo spelers. Achies als deze zouden gewoon niet haalbaar mogen zijn een split run. Voor zaken als XP farmen heb je uiteraard gelijk. Maar imho zouden split runs e.d. ook bij bijv. bounties farmen nooit meer mats / caches per uur mogen geven dan dat je in een groep zou kunnen halen die bij elkaar blijft.Vidra schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:11:
[...]
Dat geeft het ook - die split runs zijn voornamelijk om een doel te bereiken en niet om XP te farmen.
Kunnen en mogen zijn verschillende dingen. D3 is een grind game en eenieder gaat opzoek naar de meeste efficiente methode om diens doel te bereiken.Dennism schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:31:
[...]
Dat vind ik dus bij achies zoals deze niet, split runs hebben gewoon een groot voordeel over samen lopen, of solo spelers. Achies als deze zouden gewoon niet haalbaar mogen zijn een split run. Voor zaken als XP farmen heb je uiteraard gelijk. Maar imho zouden split runs e.d. ook bij bijv. bounties farmen nooit meer mats / caches per uur mogen geven dan dat je in een groep zou kunnen halen die bij elkaar blijft.
Dat ben ik dan weer volledig met je eens, en doe ik zelf ook tot op de bepaalde hoogte. Ik vind het alleen jammer dat het game design juist dat soort "on-sociaal" samenspel promoot op bepaalde fronten, wat naar mijn mening niet zo zou hoeven te zijn.Vidra schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:38:
[...]
Kunnen en mogen zijn verschillende dingen. D3 is een grind game en eenieder gaat opzoek naar de meeste efficiente methode om diens doel te bereiken.
Je bent nu verplicht season te spelen wil je die stashtab krijgen.toolkist schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:19:
[...]
Dan snap ik nog steeds je punt niet. Je hebt nu minder opties, doordat op nonseason dezelfde items beschikbaar zijn, je dus kunt kiezen of je season of nonseason wil spelen en daardoor bij allebei even hoog kunt komen?
Voorheen kon je gewoon non-season spelen en aan het einde van het season kon je de "season only items" alsnog krijgen. Nu mis je gewoon een essentieel iets als je geen season speelt.
Denk dat er zoiets als gedachte achter zit!
Ik ga zelf season alleen door knallen tot ik het extra stashtab heb en daarna door op non-season.
[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 09-01-2016 13:16 ]
Voor het sociale gedebruukenelte zit je op teamspeak. (Tenminste bij SG clan ) op teamspeak.Dennism schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:43:
[...]
Dat ben ik dan weer volledig met je eens, en doe ik zelf ook tot op de bepaalde hoogte. Ik vind het alleen jammer dat het game design juist dat soort "on-sociaal" samenspel promoot op bepaalde fronten, wat naar mijn mening niet zo zou hoeven te zijn.
D3 is toch al een te rap spel om efficiënt de chat te kunnen gebruiken. Hogere rifts is ts toch altijd praktischer.
Ps: je kunt altijd checken op de sg ts server als er iemand aanwezig is.
Verwijderd
Deze twee zijn prima te doen.simons schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:59:
[...]
[i]Kill Diablo & Greed on T10
Reach GR50 solo
Complete 2 Conquests
- gr 45 kan prima door wat synergie builds te maken. Zeker nu een flink aantal items grote boosts met +skill dmg hebben gekregen lijk mij dit totaal geen probleem.
- die andere 50 mln gold streak lijkt indrukwekkend, maar is goed te doen. Act5 ruins of nogwat, waar al die kleine beestjes uit de muren komen kruipen. Truc is om eerst de hele map te doorlopen, alle deuren openen en alle spawns triggeren. Dan wat gold find items (gold skin is een must), gold gem etc en dan minimaal t7 en knallen maar. Wat extra movement speed en pickup radius is ook erg handig.
Deze twee ga ik zelf ook doen want idd wat iemand al zei voor de andere heb je altijd meerdere toons nodig.
Vault volgens mij niet, volgens mij zijn er 2 gebieden uit mijn hoofd waar je deze niet kan halen.schaapiej schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:29:
Werkt die 50mil gold streak niet gewoon in The Vault of met een Gilded Baron?
Volgens mij valt het mee.simons schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:59:
[...]
Reach GR50 solo
Complete 2 Conquests
Master 8 set dungeons
We kunnen straks weer 10grift levels hoger en per class heb je nu veel meer viable sets.
En van het lijstje conquest hoef je er maar 2 te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Sinned123 op 09-01-2016 14:00 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Geen idee of er nog wat aangepast in in de tussentijd maar als ik dit zo lees dan lijkt het niet aan een T level te zijn gekoppeld.Tektoon schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:37:
Lijkt mij ook. Die gr45 zonder setitems was vorig seizoen idd prima te doen en die 8 setdungeons ging ik sowieso wel doen. Dat kan al met twee verschillende characters. Moet dat ook op een bepaald T level? Zie ik nergens bijstaan.
Of dat "verplicht" wordt is maar de vraag. Voor hetzelfde geld kun je begin season 6 gewoon die tab kopen.schaapiej schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:10:
[...]
Je bent nu verplicht season te spelen wil je die stashtab krijgen.
Voorheen kon je gewoon non-season spelen en aan het einde van het season kon je de "season only items" alsnog krijgen. Nu mis je gewoon een essentieel iets als je geen season speelt.
Denk dat er zoiets als gedachte achter zit!
Ik ga zelf season alleen door knallen tot ik het extra stashtab heb en daarna door op non-season.
Thanks. Heerlijk hoor, zo'n account als de jouwe: nooit zorgen over welke naam je je nieuwe season toon nou weer moet gevenschaapiej schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 15:14:
[...]
Geen idee of er nog wat aangepast in in de tussentijd maar als ik dit zo lees dan lijkt het niet aan een T level te zijn gekoppeld.
Ik zit net deze guide te kijken en heb besloten dat het, naast mijn vaste WD, een Wiz gaat worden dit seizoen. Cyclops firebird ziet er gaaf uit! Delsere is ook altijd leuk als alternatief.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Verwijderd
Master lvl is "lastigste" level voor set dungeons. Lastig is echter een rekbaar begrip.. irritant is een betere.Tektoon schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:37:
Lijkt mij ook. Die gr45 zonder setitems was vorig seizoen idd prima te doen en die 8 setdungeons ging ik sowieso wel doen. Dat kan al met twee verschillende characters. Moet dat ook op een bepaald T level? Zie ik nergens bijstaan.
De meeste master dungeons hebben niets met de werkelijke set te maken als je dat gebruikt in hoge gr's. Met top dps gear de meeste set dungeons ingaan zal meestal resulteren in een fail
Thorns (op master) bijvoorbeeld is beste te halen met lage block, zonder thorns gem en een paar items afdoen waarop thorns dmg zit... erg logisch.. masterlijk
Van mij mogen ze character slots en stashspace sowieso wel als microtransactie aanbieden.toolkist schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 15:19:
Of dat "verplicht" wordt is maar de vraag. Voor hetzelfde geld kun je begin season 6 gewoon die tab kopen.
Makkelijk cashen voor hun en fijn voor ons. Paar euro extra op al m'n playtime zou mij persoonlijk niks uitmaken!
Ik denk dat mijn volgende char NightStalker gaat heten, maar nog niet zeker!Tektoon schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:12:
Thanks. Heerlijk hoor, zo'n account als de jouwe: nooit zorgen over welke naam je je nieuwe season toon nou weer moet geven
Verwijderd
Wat denk je hiervan:schaapiej schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:34:
[...]
Van mij mogen ze character slots en stashspace sowieso wel als microtransactie aanbieden.
Makkelijk cashen voor hun en fijn voor ons. Paar euro extra op al m'n playtime zou mij persoonlijk niks uitmaken!
[...]
Ik denk dat mijn volgende char NightStalker gaat heten, maar nog niet zeker!
Nog 5 season waarin we 1 extra stash tab kunnen unlocken en ze tijd hebben om verder te werken aan de expansion. Als de expansion komt, kan iedereen die seasons heeft gemist of nieuw is via de in game store de stash tabs kopen plus alle cosmetische dingen die in seasons waren te behalen.... $$$$
Mijn seasons dude gaat waarschijnlijk StashNow heten
[ Voor 5% gewijzigd door Thomas op 09-01-2016 23:32 ]
Doorndoosje (female Crusader) staat al te wachten voor de seasonal rebirth...Tektoon schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:07:
Ik wilde eigenlijk Thunderbitch, naar Brittany Howards nieuwe sideproject, maar dat wil Blizz niet.Ik ga nu waarschijnlijk maar voor Wizzlobber. Verder biedt de firebats build voor de WD een mooie Prince link maar daar moet ik nog wat op broeden. De enige regel die heb is dat alles een muzikale connectie moet hebben.
De snelste methode is in je clan of de tweakers community iemand vinden die TX aankan en daar achteraan rennen. Bij voorkeur dezelfde class als jij ivm het delen van loot.ThomasXIV schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 23:28:
Wat is nou de beste manier om snel aan goede items te komen? Heb nu een crusader op paragon level 72 o.i.d., speel op Torment 3 (al kan ik nu denk ik wel 4 doen, maar op 3 ga ik er op de elites/legendaries na wel lekker snel doorheen). Doe zelf voornamelijk rifts, pak gewoon alles op en salvage alles wat niet legendary/set is. Meestal vind ik in elke "normale" rift wel een keystone voor een greater rift, dus het komt neer op nephalem rift -> greater rift -> nephalem rift -> etc. Vind alleen steeds vaker "niks" behalve shards, keystones, gems, materialen en na elke greater rift een legendary gem. Is het nuttiger om die quests te doen, bijvoorbeeld?
Niet spannend maar wel effectief.
Dan valt mijn methode idd weg. In dat geval gewoon riften en bidden helaas, en de cube recepten gebruiken.ThomasXIV schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 23:56:
Hmm, ken helaas niet veel mensen die het spelen, en speel op de One, denk dat de meesten hier het op de PC hebben. Ach, vind het tot nu toe nog leuk om lekker door rifts heen te rennen, dus zal dat wel blijven doen. Hier en daar een bounty kan ook geen kwaad lijkt me.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/20418712352#1
Doorgaans gebeurt dit de dag voor patch uitrol (dus woensdag voor ons patch, als het goed is).
Verwijderd
Daarnaast een aantal zones getest waar je de streaks het langst kon ophouden en waar de hoogste streaks te halen waren. (record was 378 kills)
Op eerst plaatst
1. Ruins of secheron lvl 2 (ratlords geven heel veel mobs)
2. Eternal woods
3. Ruins of secheron
4. Die nieuwe vleugel in leorics manor (niet bijzonder veel mobs, maar wel een snelle streak van 150+ kills)
De standaard hoge density zones zoals halls lvl 3 hebben te veel van die kleine stukjes waar geen mobs zijn en dan is je streak meteen over. Wellicht in een groep kan je dit dan wel aan de praat houden, maar solo met weinig movementspeed was dit lastig.
Ben benieuwd of dit kan concurreren met rifts. Het is zeker een leuke afwisseling en misschien met een beetje teamwerk straks ook de snelste manier om naar 70 te komen
Soms doe ik hele groepen vijanden tegelijk ontploffen, soms ben ik binnen 2 seconden dood.
Raar poppetje...
Je hebt keuze genoeg. Als je explosies wilt dan is ulliana de to-go set. Maar er zijn nog meerdere keuzes. Je kunt op YouTube video's van Quin69 bekijken voor alles over de Monk.dvdkiwi schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:11:
Ik ben nu bezig met de Monk (lvl55), maar wat is daar nu een goede speelstijl voor?
Soms doe ik hele groepen vijanden tegelijk ontploffen, soms ben ik binnen 2 seconden dood.
Raar poppetje...
Qua tijd / loot verhouding is T8 beterrobbertg91 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 07:30:
Zijn er mensen die hier solo tier 10 kunnen doen en zin hebben om mij hier een keer doorheen te jagen?
Hoort daar een verplichte moeilijkheidsgraad bij? Of mogen we dat doen op normal?simons schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:59:
[...]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Zelfs op normaal is dat een flinke kluif zeg, Act I-V in 1 uur, totaal? Dat red je toch met geen mogelijkheid?
Volgens mij met een wizard en alleen maar teleporten kost het al meer tijd. (12 minuten per act)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Verwijderd
Sinds 2 weken terug heb ik het spel weer opgepakt. Had als laatste season 3 gespeeld met de DH, zit rond de paragon 620.
M'n fire strafe build was vrij makkelijk om te bouwen naar lightning, en kwam nu tot solo Grift 55. Niet in de buurt van 65 dus. Hoe krijgen jullie dat voor elkaar? Heeft iemand nog tips hoe ik dit kan optimaliseren?
Het enige wat ik misschien minimaal heb is elemental damage (19% op m'n bracers), maar heb ook niet echt items over waar ik het op kan hebben volgens mij...
Vanaf 2.4 wil ik eigenlijk NS spelen en dan over een paar weken alsnog S5 voor die stash tab.
Als je teveel damage krijgt, zou ik de difficulty level eens verlagen, of via de blacksmith wat nieuwe gear craftendvdkiwi schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:11:
Ik ben nu bezig met de Monk (lvl55), maar wat is daar nu een goede speelstijl voor?
Raar poppetje...
Over het algemeen wil je op "Hard" difficulty levelen, dit is qua monster health / experience per kill het meest efficiente. Daarna wil je "Master" doen als het te makkelijk word, "Expert" wil je overslaan, omdat dit qua HP / EXP verhouding een negatieve impact heeft.
Daarnaast heeft de monk een aantal healing abilities / immunity abilities en genoeg passives om damage te voorkomen.
De guide die Neles poste is voornamelijk voor als je 70 bent, maar zo te zien ben jij nog onderweg naar de 70
Het is niet makkelijk, maar zeker te doen, met een dash monk + ingeom kan ik in ongeveer 10 minute door de hele act heen + alles killen (Rainment set).Mad-Matt schreef op maandag 11 januari 2016 @ 07:48:
paar daagjes nog!!
Zelfs op normaal is dat een flinke kluif zeg, Act I-V in 1 uur, totaal? Dat red je toch met geen mogelijkheid?
Volgens mij met een wizard en alleen maar teleporten kost het al meer tijd. (12 minuten per act)
De chicken WD, de 200+ movement Whirlwind barb en andere classes kunnen het allemaal wel.
Daarnaast is het best om het in een party te doen, vooral op plekken waar je tegelijkertijd quests kunt doen (Denk aan de lichaamsdelen van Zolten Kulle).
Afhankelijk van je characters power natuurlijk, maar over het algemeen kunnen de meesten T8 wel oneshotten, mocht je de juiste gear / hoge gems of hoge paragon hebben, dan is ook T9 en T10 zeker snel te doen. Solo vliegt m'n monk door T10 in 2-3 minuten, maar dat is ook met lvl 80 gems en 1200 paragon. Het is iig niet zo klaar als "T8 is de beste", maar meer wat je character aankan.
[ Voor 40% gewijzigd door Sabrac op 11-01-2016 09:11 ]
Verwijderd
leuk filmpje
YouTube: Diablo 3: Quick Leveling Guide for 1-70 at Start of Season 5 (Patch 2.4)
wist niet dat die nuke van dingen zoveel dmg deed. Ze hebben wel een effectieve methode, maar als ze door die halls heen rennen dan halen ze ook geen hoge kill streaks. Ik ga daarom de journey van 0-20 iets anders aanpakken wat betreft zones (zie iets eerdere post voor hoge kills streaks)
na 20 wil ik de campaign doen voor die helm. Weet niet meer hoe lang dit duurde, maar dacht dat het rond de 30 min was ongeveer). Deze tactiek nooit eerder gedaan, maar nu met die cube is het wel mooi want dan heb je meteen ook een leuk item om te cuben als je 70 bent.
Heb er wel zin in
Dit seizoen nog even kijken idd hoe de kill streak effect heeft op de exp. Maar vorig seizoen de Halls t/m lvl 16 gedaan, daarna campaign tot de skeleton king, duurde iets van 15 minuten in de party (3 monks, 1 barb), veel movement. Tegen de tijd dat we er aankwamen, waren we lvl 20-ish. En daarna alleen maar riften.. 3 uur na de start waren we 70.Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:11:
mogguh
leuk filmpje
YouTube: Diablo 3: Quick Leveling Guide for 1-70 at Start of Season 5 (Patch 2.4)
wist niet dat die nuke van dingen zoveel dmg deed. Ze hebben wel een effectieve methode, maar als ze door die halls heen rennen dan halen ze ook geen hoge kill streaks. Ik ga daarom de journey van 0-20 iets anders aanpakken wat betreft zones (zie iets eerdere post voor hoge kills streaks)
na 20 wil ik de campaign doen voor die helm. Weet niet meer hoe lang dit duurde, maar dacht dat het rond de 30 min was ongeveer). Deze tactiek nooit eerder gedaan, maar nu met die cube is het wel mooi want dan heb je meteen ook een leuk item om te cuben als je 70 bent.
Heb er wel zin in
Grootste voordeel aan de Halls is dat het makkelijke monsters zijn, je hoeft je geen zorgen te maken over de damage die ze doen. Dit zal ook impact hebben op hoe snel je experience krijgt.
Verwijderd
had dit gisteren getest en het ziet er naar uit dat dit echt aanzienlijke impact heeft. probleem is dat je constant in combat moet blijven en dan density. had streaks van 300+ en dan was de multiplier erg hoog.Sabrac schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:14:
[...]
Dit seizoen nog even kijken idd hoe de kill streak effect heeft op de exp.
Denk wel dat na 30 ofzo je beter kan riften want daar droppen gewoon veel meer legendaries. Zeker nu met al die nieuwe/aangepaste items hoef je er maar een paar te vinden en je kan zo master/expert gaan. Verder kan je de goede ook bewaren voor de cube (furnace dropt al vanaf 40+
Oh ja nog een leuke tip!!! (ze zullen dit nu toch niet meer nerfen)
In Ruins of secheron heb je die barb die gevangen zit in die kooi. Hij zit er niet altijd, maar wel vaak en soms is het ook nog een bounty. Ok let op
Als je die dude vrij laat dan kan je hem als hulpje bij je houden in heel het level en zelfs in het 2de level. grote truc is om in het 2de lvl niet die immortal throne in te lopen want dan blijft hij daar.
Nu denk je vast leuk extra hulpje... deze dude one shot mobs t/m master
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2016 09:32 ]
Ik ben inderdaad onderweg naar level70Sabrac schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:04:
[...]
Als je teveel damage krijgt, zou ik de difficulty level eens verlagen, of via de blacksmith wat nieuwe gear craftenVooral gear dat 10-15 levels achterloopt wil je snel vervangen.
Over het algemeen wil je op "Hard" difficulty levelen, dit is qua monster health / experience per kill het meest efficiente. Daarna wil je "Master" doen als het te makkelijk word, "Expert" wil je overslaan, omdat dit qua HP / EXP verhouding een negatieve impact heeft.
Daarnaast heeft de monk een aantal healing abilities / immunity abilities en genoeg passives om damage te voorkomen.
De guide die Neles poste is voornamelijk voor als je 70 bent, maar zo te zien ben jij nog onderweg naar de 70
Zodra ik met de Monk level 70 ben laat ik 'm vallen denk ik.
Op hard ging de xp niet snel genoeg naar mijn idee en master is veel te moeilijk; ik level eigenlijk al mijn poppetjes op expert. Maar ik zal 'm eens terugschroeven naar hard.
Tot nu toe heb ik met ieder poppetje genoeg gehad aan alle gear die ik onderweg vond, voornamelijk tijdens het doen van bounties. Nog geen enkele keer gehad dat mijn gear het level niet aan kon. Behalve nu bij de Monk. De spells van de Monk zijn close range, maar de armor is vrijwel nihil. Echt veel damage doe ik ook niet
*moet zeggen dat ik hiervoor met de Barbarian heb gespeeld, welke een stuk sterker is cq meer gefocust op strength.
Ik kan gewoon niet zo heel veel met de Monk, vandaar dat ik vroeg wat een gebruikelijke speelstijl is.
Gewoon op de diablofans.com een level guide vinden voor monkdvdkiwi schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:03:
[...]
Ik ben inderdaad onderweg naar level70
Zodra ik met de Monk level 70 ben laat ik 'm vallen denk ik.
Op hard ging de xp niet snel genoeg naar mijn idee en master is veel te moeilijk; ik level eigenlijk al mijn poppetjes op expert. Maar ik zal 'm eens terugschroeven naar hard.
Tot nu toe heb ik met ieder poppetje genoeg gehad aan alle gear die ik onderweg vond, voornamelijk tijdens het doen van bounties. Nog geen enkele keer gehad dat mijn gear het level niet aan kon. Behalve nu bij de Monk. De spells van de Monk zijn close range, maar de armor is vrijwel nihil. Echt veel damage doe ik ook niet
*moet zeggen dat ik hiervoor met de Barbarian heb gespeeld, welke een stuk sterker is cq meer gefocust op strength.
Ik kan gewoon niet zo heel veel met de Monk, vandaar dat ik vroeg wat een gebruikelijke speelstijl is.
[ Voor 7% gewijzigd door JerX op 11-01-2016 10:07 ]
Bij de Barbarian deed ik ook vaak dual wield, tot ik een legendary 2-handed knots kreeg met -voor mijn poppetje- insane damage. Daarna eigenlijk niet meer naar dual gegaan met de barbarian.
Misschien moet ik gewoon even wennen aan de monk en zijn spells. De eerste 45 levels had ik daar niet veel tijd voor omdat ik toen slechts een uurtje met monk speelde. Had iemand bij die al dik in de level70 zat, ik ging per minuut een level omhoog
https://www.reddit.com/r/...st_of_leg_drops_at_level/Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:19:
[...]
had dit gisteren getest en het ziet er naar uit dat dit echt aanzienlijke impact heeft. probleem is dat je constant in combat moet blijven en dan density. had streaks van 300+ en dan was de multiplier erg hoog.
Denk wel dat na 30 ofzo je beter kan riften want daar droppen gewoon veel meer legendaries. Zeker nu met al die nieuwe/aangepaste items hoef je er maar een paar te vinden en je kan zo master/expert gaan. Verder kan je de goede ook bewaren voor de cube (furnace dropt al vanaf 40+)
Oh ja nog een leuke tip!!! (ze zullen dit nu toch niet meer nerfen)
In Ruins of secheron heb je die barb die gevangen zit in die kooi. Hij zit er niet altijd, maar wel vaak en soms is het ook nog een bounty. Ok let op
Als je die dude vrij laat dan kan je hem als hulpje bij je houden in heel het level en zelfs in het 2de level. grote truc is om in het 2de lvl niet die immortal throne in te lopen want dan blijft hij daar.
Nu denk je vast leuk extra hulpje... deze dude one shot mobs t/m mastersoort van personal terminator
Voor de mensen die een lijst bij dit verhaal zoeken
Het was inderdaad een 74 die langskwam....goed gedaan hoor =)Neles7 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 22:15:
Vandaag lekker veel griftjes gedaan voor exp en wat pr'sGr74 meen ik gehaald en para 866 kijken of we de 900 kunnen halen voor 2.4 want dan is me exp monkje waardeloos
Gisteren wat ubers gedaan met z'n 4-en en een hele mooie voor m'n 2.4 monk gerold; ancient dex / 90% CHD / CHC na reroll en Seize als passive. Daardoor kan ik Unity gaan gebruiken, wat nog eens 20% damage bonus is als er straks 10 allies rondrennen (die ook nog eens 5% damage increase krijgen als ze dichtbij genoeg zijn). Door de damage increase toch maar besloten de 56 te proberen, dat lukte met flink nare mobs (assassins, anarchs, etc.). Aan het eind van de avond nog een 57 geprobeerd...dat ging 70% goed, tot een bogan trapper level; 2 packs van die krengen bij de entrance, 1 met vortex en beide frozen. Na de eerste death proberen weg te komen...lange weg naar de exit en op die route ben ik nog eens 4-5 trapper packs tegengekomen. De tijd die ik daar ben kwijtgeraakt was ruimschoots meer dan de 1:50 die ik aan het eind tekort kwam. Vanavond moet 57 dus ook kunnen. Zou wel humor zijn, want dat is dan maar 1 tier lager dan wat ik met een SC setup op season gehaald heb...
Door deze upgrade komt de 70 in 2.4 waarschijnlijk ook binnen bereik...wellicht moet ik nog wel wat meer vitality of defenses regelen, maar dat gaan we woensdag beleven.
Ik ga deze build aanmeten op mijn NS monk.Zarhrezz schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:25:
Nou, m'n build op diablofans kwam kennelijk in de spam-filter terecht, waarschijnlijk wegens de link naar de breakpoints Excel. Door een moderator vrijgegevens, nu dus hier te vinden.
Heb al een behoorlijke basis liggen ervoor op wat mijn S4 monk was
Heb intussen ook 4 stukjes ancient Inna's klaar liggen.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
M'n eigen ervaring is precies andersom, met de monk lukt me alles wel, maar met een barb val ik constant om. Ieder zo z'n speelstyledvdkiwi schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:03:
[...]
De spells van de Monk zijn close range, maar de armor is vrijwel nihil. Echt veel damage doe ik ook niet
http://us.battle.net/d3/e...r/monk#USdjPh!dWhS!bcZaac
zoiets ongeveer, waarbij Epiphany op de lower levels Serenity is (Geen dmg ontvangen voor 3-4 sec) en de 4e passive natuurlijk niet gepakt word.
Aardig tanky en doet best leuke dmg
Alternatief: http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#WSdjVh!dWb!bYZbYc als je wat meer damage wilt doen (EP) en wat minder tanky wilt zijn ^^.
Dat zijn zo ongeveer de 2 playstyles waarmee ik level
[ Voor 23% gewijzigd door Sabrac op 11-01-2016 11:31 ]
Da's ook precies wat ik gedaan heb op de PTR...m'n S4 setup was de 4p Inna variant van duo-gen. Met SC compleet de grond in generfd en een voorliefde voor proc-builds en Mirinae was ik er snel uit =)_Peter2_ schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:15:
[...]
Ik ga deze build aanmeten op mijn NS monk.
Heb al een behoorlijke basis liggen ervoor op wat mijn S4 monk was
Heb intussen ook 4 stukjes ancient Inna's klaar liggen.
Zodra patch er is switch ik Depth Diggers naar Inna's, cubed Band of Rue naar RoRG en Mystic Ally naar Forbidden Palace en ga ik starten met tier 65
In hoeverre heb je Endless Walk + Convention of Elements met een RoRG in de cube geprobeerd? dit lijkt me ook nog wel een leuke variant op je huidige gearset. Ipv de Unity / Band of Rue die je in je guide vermeld.Zarhrezz schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:29:
[...]
Da's ook precies wat ik gedaan heb op de PTR...m'n S4 setup was de 4p Inna variant van duo-gen. Met SC compleet de grond in generfd en een voorliefde voor proc-builds en Mirinae was ik er snel uit =)
Zodra patch er is switch ik Depth Diggers naar Inna's, cubed Band of Rue naar RoRG en Mystic Ally naar Forbidden Palace en ga ik starten met tier 65
Denk dat het ook een leuke damage boost kan zijn, je Allies krijgen constant een COE bonus dmg vanwege de vele elementen en je mirinae kan ook een leuke boost krijgen tijdens de holy rotation.
Met CoE heb ik niet getest maar het is inderdaad een interessante optie. Ik ben nooit zo'n fan geweest van de high / low cycle damage, maar je hebt gelijk dat het een 2 (Endless) * 1,20 (CoE is 5 cycles voor monk) = 2.4 voor de DPS is. Dat is beter dan de 2.25 van Bastion en opent een active skill slot (die defensive ingezet kan worden). Nadeel is dat je de passive van Hellfire verliest...da's bv. de Unity die goed is voor 20% class A. Deze build is arm aan class A buffs, dus effectief zal die 20% meer dan 10% zijn, dus 2.25 * 1.10+ = 2.475+...meer dan de 2.4 van Endless + CoE. Het ligt wel dicht bij elkaar en in parties (met vaak veel class A group buffs) zal Endless / CoE meestal beter zijn dan Bastion / Hellfire met Unity (hoewel Unity de party weer een class A 5% geeft).Sabrac schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:36:
In hoeverre heb je Endless Walk + Convention of Elements met een RoRG in de cube geprobeerd? dit lijkt me ook nog wel een leuke variant op je huidige gearset. Ipv de Unity / Band of Rue die je in je guide vermeld.
Denk dat het ook een leuke damage boost kan zijn, je Allies krijgen constant een COE bonus dmg vanwege de vele elementen en je mirinae kan ook een leuke boost krijgen tijdens de holy rotation.
Ik zal Bastion / CoE vanavond toevoegen aan de gearing opties
De high / low is alleen echt van toepassing als je damage alleen maar van mirinae zou komen, maar al je allies krijgen de damage boost ook nog, op het juiste moment de allies activeren kan dus ook voor heel veel damage zorgen (denk water ally die alles raakt).Zarhrezz schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:59:
[...]
Met CoE heb ik niet getest maar het is inderdaad een interessante optie. Ik ben nooit zo'n fan geweest van de high / low cycle damage, maar je hebt gelijk dat het een 2 (Endless) * 1,20 (CoE is 5 cycles voor monk) = 2.4 voor de DPS is. Dat is beter dan de 2.25 van Bastion en opent een active skill slot (die defensive ingezet kan worden). Nadeel is dat je de passive van Hellfire verliest...da's bv. de Unity die goed is voor 20% class A. Deze build is arm aan class A buffs, dus effectief zal die 20% meer dan 10% zijn, dus 2.25 * 1.10+ = 2.475+...meer dan de 2.4 van Endless + CoE. Het ligt wel dicht bij elkaar en in parties (met vaak veel class A group buffs) zal Endless / CoE meestal beter zijn dan Bastion / Hellfire met Unity (hoewel Unity de party weer een class A 5% geeft).
Ik zal Bastion / CoE vanavond toevoegen aan de gearing opties
Zelf zat ik nog eraan te denken om het zonder spender te spelen, dus waar jij TR hebt, zou ik voor iets als sweeping wind - cyclone gaan. Dit doet misschien minder damage dan TR, maar je hoeft hiervoor je attacks niet te onderbreken, dus je kan Mirinae vaker proccen. Met genoeg attack speed / crit chance krijg je dan ook nog eens veel mini tornado's die veel dmg doen vanwege alle dmg modifiers
Daarnaast zou ik dashing strike naar Blinding speed of Radiance veranderen, quicksilver voegt imo te weinig toe, dan heb ik liever 40 % dodge of 15 % attack speed
[EDIT] zie net dat je de Mystic Allies ook niet actief hebt, dus ipv Sweeping wind zou ik dan Allies gebruiken. Of Epiphany inruilen, met de Endless Walk wil je toch meer blijven staan voor de dmg boost, dus je wilt dan voornamelijk in Inner Sanctuary blijven staan, dus dit i.c.m. de 40 % dodge van Dash krijg je gelijkwaardige toughness als met Epiphany, waardoor je die dus weg kan doen voor nog meer damage
[ Voor 14% gewijzigd door Sabrac op 11-01-2016 12:12 ]
Is wat kan ik het best re-rollen en wat is ene goede build voor een Crusader
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/38668150
Precies, een soortgelijke build ook kapot gespeeld in vanilla, maar wel goede herinneringen aan, dus tijdens m'n levelen etc gebruik ik die altijd nog, heerlijk om te spelen en werkt erg goed met weinig / geen goede items.Neles7 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:14:
Dat doet me denken aan mijn vanilla Monk. Fist of fury - thunderclap en sweeping wind. Misschien toch maar eens me Monk omgooien voor wat herinneringen
Pas zodra er set items vergaard zijn stap ik over na een set specifieke build
Maak er een mooie LoN build van voor TX!Neles7 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:14:
Dat doet me denken aan mijn vanilla Monk. Fist of fury - thunderclap en sweeping wind. Misschien toch maar eens me Monk omgooien voor wat herinneringen
Neles gaat vanavond research doen!schaapiej schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:25:
[...]
Maak er een mooie LoN build van voor TX!
Initieel ga ik met deze gear + setup draaien https://eu.battle.net/d3/...oldman-2525/hero/67973990Zarhrezz schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:25:
[...]
Is een optie, maar welke passive drop je ervoor? Of gebruik je Hellfire? Mijn probleem is dat je voor 40-50% CDR op meerdere pieces CDR moet hebben. Dat gaat ten koste van IAS of Area...
vermoedelijk ga ik simplicity strength eruit halen voor bane of the stricken, maar nog niet zeker. Deze char staat zo klaar om te gaan klooien.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Zoiets speel ik mee
Het gaat steeds beter.
Het treasure goblin Hello Kitty level..... ik was flabbergasted...
Daarvoor moet je Ally op bar zitten...dat betekent dus een Endless Walk setup tenzij je Epi, Dashing, Agility of Forbidden Palace vervangt. Da's een optie die ik wel benoem in de guide, maar ik vind het niet prettig spelen met de 30 seconde CD.Sabrac schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:05:
De high / low is alleen echt van toepassing als je damage alleen maar van mirinae zou komen, maar al je allies krijgen de damage boost ook nog, op het juiste moment de allies activeren kan dus ook voor heel veel damage zorgen (denk water ally die alles raakt).
TR is zuiver voor de Bastion proc. Elke spender kan hiervoor gebuikt worden, maar TR heeft een paar belangrijke voordelen t.o.v. de meeste andere spenders:Zelf zat ik nog eraan te denken om het zonder spender te spelen, dus waar jij TR hebt, zou ik voor iets als sweeping wind - cyclone gaan. Dit doet misschien minder damage dan TR, maar je hoeft hiervoor je attacks niet te onderbreken, dus je kan Mirinae vaker proccen. Met genoeg attack speed / crit chance krijg je dan ook nog eens veel mini tornado's die veel dmg doen vanwege alle dmg modifiers.
- Lage kosten (25 of 30) - dit verhoogt de damage van de generator (Shen) en maakt het houden van de 100% Shen bonus makkelijker.
- TR laat je door mobs lopen.
- TR - Lightning field raakt altijd voor de Bastion proc.
Sweeping Wind is zeker interessant, maar de kosten zijn hoog. Je wil die 75 niet elke 4-5 seconde uitgeven om je Bastion te houden. Als optie binnen een Endless Walk setup kan ik 'em zien. Hou er wel rekening mee dat Sweeping Wind een proc scalar van 0 heeft, dus geen Mirinae procs.
De Radiance is met mijn IAS nutteloos; het levert geen breakpoint op. Dat gecombineerd met de CD / downtime, voegt die rune niets toe. Blinding speed heb ik ook wel gebruikt, maar met een 57% base dodge doet die 40% niet heel veel meer. Ik heb gemerkt dat ik de 3 charges lekkerder vind werken. Met 3 Dashes kun je vrijwel alles skippen...met 2 lukt dit vaak net niet. Daarnaast heb ik vaker een charge over om uit crappy situaties te raken (beams, explosions, etc.).Daarnaast zou ik dashing strike naar Blinding speed of Radiance veranderen, quicksilver voegt imo te weinig toe, dan heb ik liever 40 % dodge of 15 % attack speed
Verwijderd
https://docs.google.com/s...iew?pref=2&pli=1&sle=true
Die guide is echt vet handig. Ik ben wel benieuwd of het met die guide gaat lukken om na drie uren T6 te kunnen spelen, zoals ze zelf zeggen. Ben een beetje sceptisch.Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:32:
Handige link voor de meeste sterke builds solo, group en speed in 2.4
https://docs.google.com/s...iew?pref=2&pli=1&sle=true
[ Voor 63% gewijzigd door Deadsmell op 11-01-2016 13:41 ]
Ik was ook wat meer gefocused op de Endless Walk setup inderdaad, voor Bastion is de vermelde setup in de guide inderdaad beter.Zarhrezz schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:19:
Sweeping Wind is zeker interessant, maar de kosten zijn hoog. Je wil die 75 niet elke 4-5 seconde uitgeven om je Bastion te houden. Als optie binnen een Endless Walk setup kan ik 'em zien. Hou er wel rekening mee dat Sweeping Wind een proc scalar van 0 heeft, dus geen Mirinae procs.
En ik weet dat SW een 0 scalar heeft, maar het gaat om de tijd, je hoeft je auto attack niet te interrupten voor SW, dus meer Mirinae procs puur doordat je meer auto attacks doet
De 40 % dodge rune levert je nog steeds 40 % toughness op, waarmee je met die rune dus Epiphany weg kunt doen voor een andere ability. Ja je hebt al 57 % dodge, dus je gaat dan naar 'slechts' 74 %. Maar dat is wel een 40 % verbetering.Zarhrezz schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:19:
De Radiance is met mijn IAS nutteloos; het levert geen breakpoint op. Dat gecombineerd met de CD / downtime, voegt die rune niets toe. Blinding speed heb ik ook wel gebruikt, maar met een 57% base dodge doet die 40% niet heel veel meer. Ik heb gemerkt dat ik de 3 charges lekkerder vind werken. Met 3 Dashes kun je vrijwel alles skippen...met 2 lukt dit vaak net niet. Daarnaast heb ik vaker een charge over om uit crappy situaties te raken (beams, explosions, etc.).
Maar dat komt denk ik neer op speelstyle. In de endless walk setup zou Allies + Sweeping wind denk ik wel leuk zijn.. ga het zeker zelf een keer proberen (en als het niet werkt.. naja, dat zien we dan wel
Geen PTR ervaring, maar vorig seizoen TX solo in 3 minuten gedaan met de U6 setup van de monk, en gezien de damage boost van de Fist of Az (75-100 naar 250-300) is dit zeker te doen, Fist in 1 hand, Ingeom in de andere.. en knallen maarDeadsmell schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:39:
Zijn er trouwens mensen die op de season 5 PTR een Torment X rift solo in drie minuten gedaan hebben? Is dat haalbaar?
Kan over de andere classes weinig zeggen, maar gezien Monk dit seizoen de underdog is, verwacht ik het wel
[ Voor 13% gewijzigd door Sabrac op 11-01-2016 13:45 ]
Goed om te horen dat het haalbaar is, want die wil ik graag solo eens proberen te halen. Al mijn effort in season dan maar in één char steken om zo rap mogelijk te gaan. Eens zien of Invoker Crusader met paard dat redt.Sabrac schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:41:
[...]
Geen PTR ervaring, maar vorig seizoen TX solo in 3 minuten gedaan met de U6 setup van de monk, en gezien de damage boost van de Fist of Az (75-100 naar 250-300) is dit zeker te doen, Fist in 1 hand, Ingeom in de andere.. en knallen maar
Kan over de andere classes weinig zeggen, maar gezien Monk dit seizoen weer de underdog is, verwacht ik het wel
Hoezo was Monk in season 4 eigenlijk de underdog? Met SC kwam de monk toch hoger op de leaderboards dan de meeste andere karakters?
De 'weer' underdog was een verwijzing naar Seizoen 1, 2 en 3Deadsmell schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:47:
[...]
Goed om te horen dat het haalbaar is, want die wil ik graag solo eens proberen te halen. Al mijn effort in season dan maar in één char steken om zo rap mogelijk te gaan. Eens zien of Invoker Crusader met paard dat redt.
Hoezo was Monk in season 4 eigenlijk de underdog? Met SC kwam de monk toch hoger op de leaderboards dan de meeste andere karakters?
In seizoen 5 zullen de meeste parties wel weer monks gaan weren.. maar dat ben ik wel gewend
Ach, er zijn genoeg Tweakers die geen probleem maken van de party samenstelling, dus een groep zal je altijd wel vinden.Sabrac schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:50:
[...]
In seizoen 5 zullen de meeste parties wel weer monks gaan weren.. maar dat ben ik wel gewend
Verwijderd
Is met de goede map layout prima haalbaar.Deadsmell schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:39:
Zijn er trouwens mensen die op de season 5 PTR een Torment X rift solo in drie minuten gedaan hebben? Is dat haalbaar?
[...]
Die guide is echt vet handig. Ik ben wel benieuwd of het met die guide gaat lukken om na drie uren T6 te kunnen spelen, zoals ze zelf zeggen. Ben een beetje sceptisch.
http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/38821790
Deze build ga ik gebruiken in 2.4 voor rifts. Schild moet vervangen worden voor de nieuwe versie met phalanxs dmg erop en voor de helm leorics in de cube en dat nieuwe ding op je hoofd, bracers liefst iets met attack speed en physical dmg (ik heb zomaar wat aan hier)
Naast de bowmen heb je met deze build een heel leger aan dudes en alles doet dmg terwijl je op je paard zit.. kom er alleen af om op een kickable te klikken en BOOM 100% extra dmg door de belt
Ow dat weet ik. Denk ook dat ik wel een 2e character ernaast ga maken, zit nog te twijfelen tussen Wizard, WD of Crusader. Denk dat de keuze beetje bepaald word door wat er veel in een groep nodig is, maar ook waar er een leuke uitdaging qua solo leaderboards is binnen de clanDeadsmell schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:55:
[...]
Ach, er zijn genoeg Tweakers die geen probleem maken van de party samenstelling, dus een groep zal je altijd wel vinden.Maar als ik naar de group meta kijk in dat sheetje dat hierboven gepost werd, dan is de monk helaas de grote afwezige. Geen enkele party samenstelling waar hij in voor komt.
Thanks voor de tip! Zal die gear bewaren voor als het me met thorns niet lukt.Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:55:
[...]
Is met de goede map layout prima haalbaar.
http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/38821790
Deze build ga ik gebruiken in 2.4 voor rifts. Schild moet vervangen worden voor de nieuwe versie met phalanxs dmg erop en voor de helm leorics in de cube en dat nieuwe ding op je hoofd (bracers liefst iets met attack speed)
Naast de bowmen heb je met deze build een heel leger aan dudes en alles doet dmg terwijl je op je paard zit.. kom er alleen af om op een kickable te klikken en BOOM 100% extra dmg door de belt
Ik gebruik Epiphany voornamelijk voor CC + DR%. Dodge is goed, maar werkt niet tegen ground effects. Ik zou Epiphany daarom nooit inruilen voor (nog) meer Dodge.Sabrac schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:41:
De 40 % dodge rune levert je nog steeds 40 % toughness op, waarmee je met die rune dus Epiphany weg kunt doen voor een andere ability. Ja je hebt al 57 % dodge, dus je gaat dan naar 'slechts' 74 %. Maar dat is wel een 40 % verbetering.
Maar dat komt denk ik neer op speelstyle. In de endless walk setup zou Allies + Sweeping wind denk ik wel leuk zijn.. ga het zeker zelf een keer proberen (en als het niet werkt.. naja, dat zien we dan wel)
Endless / Sweeping is ook een leuke optie, ik zal 'em vanavond opnemen in de guide.
Ik heb dit gehaald in een groep van het weekend (met een character van 1 dag oud)Zijn er trouwens mensen die op de season 5 PTR een Torment X rift solo in drie minuten gedaan hebben? Is dat haalbaar?
Denk dat het zeker wel mogelijk is solo, mits je beetje goede gear hebt.
Ik heb mij ook weer aangemeld voor de GoT clan, vrijdag weer van start met het nieuwe seizoen
Uiteraard ga ik ook dit seizoen weer voor een Witch Dokter!
PSN: MaxxusNL
oftewel, kan ik nu gaan farmen voor de legends die er voor nodig zijn?
Dit topic is gesloten.
![]()