Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
boemmie schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:29:
hmm, dat zijn flinke aanpassingen. Als ik de bombard build bekijk van de crusader is dat puur op legends en niet op set. Worden de huidige legends aangepast als de bonusses anders worden?
oftewel, kan ik nu gaan farmen voor de legends die er voor nodig zijn?
In het verleden was het zo dat je de legendary items opnieuw moest farmen. Dat zal nu ook wel zo zijn. Set items twijfel ik over.

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
ok dan wacht ik wel tot woensdag ff met farmen:)

thanks voor het antwoord
Deadsmell schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:34:
[...]

In het verleden was het zo dat je de legendary items opnieuw moest farmen. Dat zal nu ook wel zo zijn. Set items twijfel ik over.
Set bonussen passen automatisch aan, maar de rolls op een item niet. Veranderen de item rolls op een set item niet, dan kan je deze nu dus al verzamelen en word de bonus woensdag aangepast.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:57
Sabrac schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:50:
[...]

De 'weer' underdog was een verwijzing naar Seizoen 1, 2 en 3 :P In season 4 was het eerste seizoen waarin monks op grote schaal geaccepteerd werden in parties... maar helaas vanwege een te overpowerde ability (Static Charge & Healing monk).

In seizoen 5 zullen de meeste parties wel weer monks gaan weren.. maar dat ben ik wel gewend :P
Ik zie de Monk nog wel als support class in party meedoen.
LoN EP zal flinke damage doen met die Fist buff! :)

Maar gelukkig niet meer zo aanwezig al dit season, alles draaide om de Monk :/
3 Monks in een party joepie! :p (Healer / SC / SWK)

<GoT>NightStalker

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ook maar weer eens aan het spelen na een tijdje eruit geweest te zijn. Twijfel alleen nog of ik ook een seasonal character zal starten. Moet zeggen dat ik de Kanai's Cube een aardige toevoeging aan het spel vond en ook mooi dat ze iets gedaan hebben aan dat gedoe met die rift keys. Hellfire amuletjes farmen is ook een stuk verbeterd en zo te zien zit er in 2.4 ook wel e.e.a. aan leuke wijzigingen aan te komen. Ik zie alleen in 2.4 niet echt een reden om season te gaan spelen; er zijn geen season only items toch?

Vicariously I live while the whole world dies

Vicarious schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:08:
Ik zie alleen in 2.4 niet echt een reden om season te gaan spelen; er zijn geen season only items toch?
Nope, geen season only items.

Enige reward die je op Season 5 kunt halen is (nog) een extra stash tab.
Je krijgt er sowieso al 1 extra met 2.4, maar via de Seasonal Journey kun je er nog één bij krijgen. En in seizoen 6/7/8 ook telkens nog een. Tevens nog een pet te verdienen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sabrac schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:45:
[...]

Set bonussen passen automatisch aan, maar de rolls op een item niet. Veranderen de item rolls op een set item niet, dan kan je deze nu dus al verzamelen en word de bonus woensdag aangepast.
De oranje rolls passen niet aan en kun je ook niet rerollen in de cube. De nieuwe +skill dmg rolls kun je wel rerollen op de cube. Gisteren nog geprobeerd op PTR met de bombardier quiver, die begon zonder +sentry dmg en kreeg na 1x reroll legendary 99% sentry dmg.
Nou, gaat weer goed...build geupdate met de punten die eerder vandaag langskwamen hier, en hij is weer weg (blocked door spam filter). Zwaar irritant, ze kunnen je niet vertellen waardoor dat getriggert wordt...

Wel even een snel rondje met Sweeping Wind gedaan (ff normale rift). Normaal gesproken iets van 5-10 tornadoes op het scherm. Da's dus best een interessante damage boost...toch maar eens kijken wat ik precies aan Endless Walk heb liggen.

Edit:
Build is weer unblocked.

Net een tier 57 geprobeerd met Sweeping Wind (i.p.v. Dashing...niet ideaal, maar zonder Endless niet heel veel keus). Op een cave map met low density 2:17 tekort. Ik ga denk ik ook naar Endless / CoE / Sweeping, het werkt wel erg leuk.

[ Voor 23% gewijzigd door Zarhrezz op 11-01-2016 21:40 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 13:29
Ik heb begrip voor de keuze om geen exclusieve seasonal items te maken, maar nu wordt seasonal helemaal een lachertje.

Sowieso vond ik de seasons al niet bepaald goed, ik weet nog dat in D2 ladder aan het begin echt uitdagend was, maar season is hier gewoon te makkelijk om bijna alles bij elkaar te verzamelen. Je zit al heel snel op het niveau dat je alleen nog items ga vervangen met (iets) betere versies er van.

Ik mis op dat vlak wel echt die nieuwe uitdaging die D2 bood. Het is er even een paar dagen tegenaan, en je voelt de uitdaging al weer verdwijnen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:29
Ik zou zeggen probeer eens de leaderbords te halen.
Volgens mij zit daar meer dan voldoende uitdaging in.

Ik verzin zelf uitdagingen, zo probeerde ik zelf 60 te halen met alle 6 characters (niet gelukt ;( )

[ Voor 32% gewijzigd door Sinned123 op 12-01-2016 07:34 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

(Lange tijd niet meer gepost)

Jullie wisten natuurlijk al lang dat je met een Puzzle Ring een Vault kon openen, maar ik kwam er pas gister achter. Had ik nu al die ringen maar bewaard. :) Blijft toch leuk die Vault, ondanks dat ik geen gebrek aan gold heb.

Nu wachten op de nieuwe Patch, ben benieuwd hoeveel mijn Monk er op vooruit zal gaan.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

toolkist schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:22:
[...]

De oranje rolls passen niet aan en kun je ook niet rerollen in de cube. De nieuwe +skill dmg rolls kun je wel rerollen op de cube. Gisteren nog geprobeerd op PTR met de bombardier quiver, die begon zonder +sentry dmg en kreeg na 1x reroll legendary 99% sentry dmg.
Daarom zei ik ook "Set" items, gewone legendaries worden nooit [b]automatisch[/b[ gererolled, zo is het to nu toe altijd al geweest. Het kunnen rerollen van een +skill op een item wist ik echter nog niet, maar zovaak speel ik niet met items waarbij z'on roll interessant is :P
Zarhrezz schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:00:

Net een tier 57 geprobeerd met Sweeping Wind (i.p.v. Dashing...niet ideaal, maar zonder Endless niet heel veel keus). Op een cave map met low density 2:17 tekort. Ik ga denk ik ook naar Endless / CoE / Sweeping, het werkt wel erg leuk.
Goed om te lezen dat het wel leuk speelt, en een 57 voordat de set veranderd word is zeker niet slecht, met de nieuwe damage increase beloofd dat waarschijnlijk wel een 70+ :).

edit:
Net even je guide bekeken, ik zou toch liever de RORG cuben, de COE is lastiger voor een goede legendary effect, klopt, maar kan wel Attackspeed + crit + crit dmg + socket rollen, de RORG kan dit echter niet
Benjamin- schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:32:
Ik heb begrip voor de keuze om geen exclusieve seasonal items te maken, maar nu wordt seasonal helemaal een lachertje.

Sowieso vond ik de seasons al niet bepaald goed, ik weet nog dat in D2 ladder aan het begin echt uitdagend was, maar season is hier gewoon te makkelijk om bijna alles bij elkaar te verzamelen. Je zit al heel snel op het niveau dat je alleen nog items ga vervangen met (iets) betere versies er van.

Ik mis op dat vlak wel echt die nieuwe uitdaging die D2 bood. Het is er even een paar dagen tegenaan, en je voelt de uitdaging al weer verdwijnen.
Zelf speel ik alleen maar Seasons, maar niet voor het verzamelen van de items etc, maar puur vanuit het oogpunt dat iedereen weer bij 0 begint en dan de uitdaging om lekker hoog op de leaderboards te komen..

Voor mij is de uitdaging van levelen naar lvl 100 uit Diablo 2, verplaatst naar de Leaderboards in D3..

Vooral de eerste paar weken is dit nog goed te doen, niemand met 2000+ paragon punten, dus het is nog redelijk "eerlijk". Daarna zwakt de motivatie af, omdat er dan gewoon teveel verschil in para punten / tijd ontstaat.

[ Voor 78% gewijzigd door Sabrac op 12-01-2016 08:53 ]

• schaapiej
Zarhrezz schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:00:
Morgen ook maar eens ombouwen naar die build, kijken of dat mij meer ligt dan de SC.
Daar kom ik in party wel lekker mee weg maar solo vind ik het niks.
Meeste van de gear heb ik liggen en de Mirinea staat op 69 (giggity :+).

Van 't weekend nadat RayxM er over begon mijn versie van RoS ook nog maar omgezet naar de Digital Deluxe. Die 3 extra character slots zijn toch wel fijn en daarnaast nog wat transmogs en een pet.
Die 2 tientjes extra op al die uren boeit ook vrij weinig! :)

<GoT>NightStalker

Sabrac schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:40:
edit:
Net even je guide bekeken, ik zou toch liever de RORG cuben, de COE is lastiger voor een goede legendary effect, klopt, maar kan wel Attackspeed + crit + crit dmg + socket rollen, de RORG kan dit echter niet
Ik weet niet wat lastiger is...een ancient RoRG met de juiste rolls of een CoE met hoge roll en IAS / CHC / CHD / socket.

Je hebt wel gelijk dat de CHD interessant is; je zit als het goed is rond de 450% zonder CHD op gloves / rings. De eerste 50% CHD op ring / gloves is dan effectief ~9.1% DPS increase, de tweede ~8.3% en de derde ~7.7%. Deze increases worden nog gedept door je CHC. Aangezien we geen off-hand met 10% hebben, zit de CHD maximaal op 54%.

Als we dan gaan kijken naar ancient prime stat vs. CHD zal het elkaar ook niet gek veel ontlopen...als ik me niet vergis kan ancient ring 650 dex rollen. Op een 10k prime stat is dan ~6.4% DPS increase (en wat toughness). Dat vergeleken met de CHD gedempt door CHC, zal het voor de DPS niet uitmaken.

Voor gloves heb ik ook liever Area damage dan CHD; de DPS door Area damage gaat dan van 0.2 * 0.7 (para + shoulders) = 14% naar 18%. Ook dat zit weer dicht bij de increase van CHD. Dit heeft mijn voorkeur omdat Area damage wat constanter damage spreidt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:37:
(Lange tijd niet meer gepost)

Jullie wisten natuurlijk al lang dat je met een Puzzle Ring een Vault kon openen, maar ik kwam er pas gister achter. Had ik nu al die ringen maar bewaard. :) Blijft toch leuk die Vault, ondanks dat ik geen gebrek aan gold heb.

Nu wachten op de nieuwe Patch, ben benieuwd hoeveel mijn Monk er op vooruit zal gaan.
Heb je er meer bewaard want vault is best een goede manier om aan easy loot/gems/shards en gold te komen. Heb er zelf 21 klaarliggen voor morgen.. iedereen is welkom ff snel die zooi wegwerken zodat er wat extra ruimte in de kist komt :)
Zarhrezz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:27:
[...]

Ik weet niet wat lastiger is...een ancient RoRG met de juiste rolls of een CoE met hoge roll en IAS / CHC / CHD / socket.
Dit soort items ancient en met goede rolls verkrijgen zou ik altijd via dat recept met die souls en bounty mats doen. Is bijna geen doen om hier specifiek voor te gaan farmen.. kan wel, maar duurt gewoon ouderwets lang :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2016 09:32 ]

• schaapiej
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:28:
[...]

Heb je er meer bewaard want vault is best een goede manier om aan easy loot/gems/shards en gold te komen. Heb er zelf 21 klaarliggen voor morgen.. iedereen is welkom ff snel die zooi wegwerken zodat er wat extra ruimte in de kist komt :)
Heb er zelf geen meer dus kan je er geen "terug geven", maar wil wel mee lopen! :)
Hoe laat denk je te gaan spelen?

Daarna maar wat (G)Riftjes knallen dan met die party? :)

<GoT>NightStalker

Zarhrezz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:27:
[...]

Als we dan gaan kijken naar ancient prime stat vs. CHD zal het elkaar ook niet gek veel ontlopen...als ik me niet vergis kan ancient ring 650 dex rollen. Op een 10k prime stat is dan ~6.4% DPS increase (en wat toughness). Dat vergeleken met de CHD gedempt door CHC, zal het voor de DPS niet uitmaken.
Ik denk dat je eerder met 15k prime stat moet rekenen. Op het moment loopt mijn monk al met 12k prime rond, als we daar de nieuwe cube recept bij doen (+5 max stat per gem lvl) en even voor een 'lage' gem lvl 50 op alle items plaatsen, zitten we toch al snel op 250 stats per items á 16 items (geloof ik), dus dat zijn 4k stats erbij. :) Waarmee de 650 dex dus geen ~6.4% dps increase meer is, maar eerder ~4.3%

Verwijderd

schaapiej schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:31:
[...]

Heb er zelf geen meer dus kan je er geen "terug geven", maar wil wel mee lopen! :)
Hoe laat denk je te gaan spelen?

Daarna maar wat (G)Riftjes knallen dan met die party? :)
Oh nice dan kunnen we ff knallen... moet morgen nog iets kleins regelen en daarna paar dagen fulltime (no life) diablo-en... dus ben veel online :) kunnen we het meteen beetje afwisselen met wat 70+ grifts om de gems/gear wat te boosten

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Ik zal dan maar eens support barb (globe barb) proberen ... schijnt dat alle groepen er wel eentje willen in 2.4. Lijkt me alleen wat saai om (bijna) geen dps meer te doen

• boemmie
echt, grift lvl 70?? was al blij toen ik dit weekend 52 had gehaald.
Heb nog ff te gaan blijkbaar

• schaapiej
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:34:
[...]

Oh nice dan kunnen we ff knallen... moet morgen nog iets kleins regelen en daarna paar dagen fulltime (no life) diablo-en... dus ben veel online :) kunnen we het meteen beetje afwisselen met wat 70+ grifts om de gems/gear wat te boosten
Spreek je wel aan als ik online ben!
Morgen maar eens kijken met welke class ik als eerste de nieuwe dingen wil hebben..
En die nieuwe gem meteen maar naar 60+ knallen :p
boemmie schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:39:
echt, grift lvl 70?? was al blij toen ik dit weekend 52 had gehaald.
Heb nog ff te gaan blijkbaar
Jup! GRift 70+.. niet heel moeilijk meer met de juiste group.
Vooral na morgen niet met al die extra mainstat door het nieuwe cube recept.

[ Voor 24% gewijzigd door schaapiej op 12-01-2016 09:40 ]

<GoT>NightStalker

Verwijderd

schaapiej schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:39:
[...]

Spreek je wel aan als ik online ben!
Morgen maar eens kijken met welke class ik als eerste de nieuwe dingen wil hebben..
En die nieuwe gem meteen maar naar 60+ knallen :p
btw ik ga deze build gebruiken morgen als de patch live gaat

http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/45018013

en als de gems dan op 70 zitten stop ik ze in de firebats gear (handelaar).. bovenstaande build kan met vrijwel alles samen, maar dan heb je alvast beetje idee... extra globes zou helemaal goed zijn want dan stop ik er gruesomefeast bij zodat de gargs super saiyen gaan :P.. wordt lol

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-11 22:01
Grappig he. Begin vorig jaar was GRIFT 50 echt ver weg. Nu lijkt 100 de nieuwe mijlpaal.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

schaapiej schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:20:
[...]

Morgen ook maar eens ombouwen naar die build, kijken of dat mij meer ligt dan de SC.
Daar kom ik in party wel lekker mee weg maar solo vind ik het niks.
Meeste van de gear heb ik liggen en de Mirinea staat op 69 (giggity :+).

Van 't weekend nadat RayxM er over begon mijn versie van RoS ook nog maar omgezet naar de Digital Deluxe. Die 3 extra character slots zijn toch wel fijn en daarnaast nog wat transmogs en een pet.
Die 2 tientjes extra op al die uren boeit ook vrij weinig! :)
Hoe upgrade je naar de digital deluxe voor 20 euro? Want daar heb ik ook wel oren naar. Als ik inlog op battle.net en naar de store ga, kan ik de digital deluxe versie alleen kopen voor 40 euro?

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• boemmie
BjornE schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:44:
Grappig he. Begin vorig jaar was GRIFT 50 echt ver weg. Nu lijkt 100 de nieuwe mijlpaal.
true, maar voor mij is 52 al pijnlijk. moet maar eens naar die builds kijken die eerder gepost zijn. Op een of andere manier moet het toch beter worden..

anyone got some tips?
http://eu.battle.net/d3/e...oemmie-2476/hero/70568991
Sabrac schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:31:
Ik denk dat je eerder met 15k prime stat moet rekenen. Op het moment loopt mijn monk al met 12k prime rond, als we daar de nieuwe cube recept bij doen (+5 max stat per gem lvl) en even voor een 'lage' gem lvl 50 op alle items plaatsen, zitten we toch al snel op 250 stats per items á 16 items (geloof ik), dus dat zijn 4k stats erbij. :) Waarmee de 650 dex dus geen ~6.4% dps increase meer is, maar eerder ~4.3%
De 10k is mijn situatie...op PTR heb ik inderdaad karakters gezien met ruim 20k...dan worden de getallen iets anders ja. Voor NS zal CoE de betere keuze zijn, op season is RoRG waarschijnlijk beter (en makkelijker, want te farmen).

<GOT> Zarhrezz#2885

• schaapiej
adamvansanten schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:45:
[...]

Hoe upgrade je naar de digital deluxe voor 20 euro? Want daar heb ik ook wel oren naar. Als ik inlog op battle.net en naar de store ga, kan ik de digital deluxe versie alleen kopen voor 40 euro?
Klopt, je ziet 'm voor 40 euro.
Maar als je dan doorklikt krijg je de melding dat hij goedkoper is omdat je RoS al hebt.
Volgende pagina zie je dan 20 euro!

Daarna moet je een keer je client herstarten en zie je de extra character slots.
Je pet en transmogs krijg je via het in-game mailsysteem.

[ Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 12-01-2016 09:51 ]

<GoT>NightStalker

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

schaapiej schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:50:
[...]

Klopt, je ziet 'm voor 40 euro.
Maar als je dan doorklikt krijg je de melding dat hij goedkoper is omdat je RoS al hebt.
Volgende pagina zie je dan 20 euro!

Daarna moet je een keer je client herstarten en zie je de extra character slots.
Je pet en transmogs krijg je via het in-game mailsysteem.
Dat wist ik niet! 40 vond ik teveel, maar voor 20 euro meteen gedaan. Dankjewel!

• schaapiej
adamvansanten schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:59:
[...]

Dat wist ik niet! 40 vond ik teveel, maar voor 20 euro meteen gedaan. Dankjewel!
Alstu! Credits voor RayxM anders had ik het ook niet geweten! :)

<GoT>NightStalker

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

schaapiej schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:25:
[...]

Alstu! Credits voor RayxM anders had ik het ook niet geweten! :)
Nu heb ik tenminste een beetje ruimte om vanaf morgen nieuwe characters aan te maken :D Morgenavond sowieso online op SG Teamspeak en GoT channel ingame! Heb er zin in!

Ga sowieso in 2.4 focussen op DH's (laatste keer serieus gespeeld was season 1) en mijn FB wiz weer nieuw leven in blazen. Daarnaast ziet de Invoker sader er ook leuk uit (waar ik nu een slot voor heb).

adamvansanten schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:41:
[...]

Nu heb ik tenminste een beetje ruimte om vanaf morgen nieuwe characters aan te maken :D Morgenavond sowieso online op SG Teamspeak en GoT channel ingame! Heb er zin in!
Gezellig :)

Uiteraard ben je ook altijd vrij om de teamspeak van Solidarity Gaming te joinen (ts.solidaritygaming.com).

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Vidra schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:52:
[...]

Gezellig :)

Uiteraard ben je ook altijd vrij om de teamspeak van Solidarity Gaming te joinen (ts.solidaritygaming.com).
Ja, dat is de Teamspeak die ik bedoelde ;) Of was die tweede zin gericht op de rest van de bezoekers? :P

adamvansanten schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:18:
[...]

Ja, dat is de Teamspeak die ik bedoelde ;) Of was die tweede zin gericht op de rest van de bezoekers? :P
Inderdaad dat laatste :9

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

haha.. epic check deze post op de US forums.. hij is bang dat de patch later komt :P
---------------------------------------------------------------------------------------

Where's the god damn maint notice...

Since when is maint not on Tuesday...

!@#$ this SoonTM horse%^-*, I want a real !@#$ing answer that's not never, #kappa, or cuz blizzard.

Are they really going to start the season before they drop the god damn %^-*ing patch...

FAILPALMDESK

-----------------------------------------------------

haha lag helemaal dubbel.. maar hij heeft wel een punt dat het raar is dat er helemaal geen maintenance is... zou die patch dan niet morgen komen??? :X

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tja er zijn mensen die willen direct zodra de patch er is starten met het nieuwe seizoen. Een beetje duidelijkheid over wanneer dat precies is per regio is dan wel handig. Neemt niet weg dat hij het wel even normaal mag verwoorden :+

• schaapiej
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:23:
haha.. epic check deze post op de US forums.. hij is bang dat de patch later komt :P
---------------------------------------------------------------------------------------

Where's the god damn maint notice...

Since when is maint not on Tuesday...

!@#$ this SoonTM horse%^-*, I want a real !@#$ing answer that's not never, #kappa, or cuz blizzard.

Are they really going to start the season before they drop the god damn %^-*ing patch...

FAILPALMDESK

-----------------------------------------------------

haha lag helemaal dubbel.. maar hij heeft wel een punt dat het raar is dat er helemaal geen maintenance is... zou die patch dan niet morgen komen??? :X
Ik zie op Twitter het volgende:
@BlizzardCS
@Vernon_McFadden At this time there doesn't appear to be any downtime for the patch deploy. If this changes, we will let folks know. ^JH
Mooi dat mensen zo kunnen flippen om een spelletje he! :+

<GoT>NightStalker

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Ze hadden eerder toch al een keer onderhoud gedaan ter voorbereiding op het nieuwe season? Misschien dat ze daar de patch wel in hebben gestopt aangezien de laatste wijzigingen die ik ben ik tegen gekomen sinds dit onderhoud ook prima in hotfixes kunnen.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Blizzard heeft vorige week gezegd dat ze normaal gesproken een patch op dinsdag of woensdag uitrollen als er ook onderhoud is, maar dat het nooit een 100% zekerheid is vanwege eventuele bugs. Het kan dus evengoed donderdag zijn, daarom geven ze enkel de datum van de start van het nieuwe seizoen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Benjamin-
Sabrac schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:40:
[...]
Zelf speel ik alleen maar Seasons, maar niet voor het verzamelen van de items etc, maar puur vanuit het oogpunt dat iedereen weer bij 0 begint en dan de uitdaging om lekker hoog op de leaderboards te komen..

Voor mij is de uitdaging van levelen naar lvl 100 uit Diablo 2, verplaatst naar de Leaderboards in D3..

Vooral de eerste paar weken is dit nog goed te doen, niemand met 2000+ paragon punten, dus het is nog redelijk "eerlijk". Daarna zwakt de motivatie af, omdat er dan gewoon teveel verschil in para punten / tijd ontstaat.
Als je heel veel tijd en energie over hebt, dan is ladder leuk, maar ik heb dat niet, mijn tijd dat ik bijna onbeperkt kon gamen is lang achter mij.
Natuurlijk heb je dan een steeds hogere grift halen, alleen voor mij voelt dat niet als een echte uitdaging. Bedoel even heel simpel, je gear wordt beter, je wordt sterker en dus kom je verder. Natuurlijk zit er wel een verschil tussen een goede en slechte speler, maar ik word niet een goede speler doordat ik 30% meer damage doe, en dus x aantal levels omhoog kan, de uitdaging blijft voor mij hetzelfde en de ervaring ook, want het spel blijft op hetzelfde niveau.

Ik weet nog goed toen de Cow level slecht werd om te doen in D2, iedereen ging toen massaal Baal runs doen, daar merkte je echt aan je gear hoe sterk jij was, en was je echt hoog dan kon je die runs alleen doen, allemaal om de beste gear te krijgen en die weer te traden. Je had echt dat gevoel dat je steeds sterker werd.
Nu zit dat hele gevoel puur in dat getalletje van de grift, en dat vind ik echt jammer.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Lekker Ventje schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:44:
Blizzard heeft vorige week gezegd dat ze normaal gesproken een patch op dinsdag of woensdag uitrollen als er ook onderhoud is, maar dat het nooit een 100% zekerheid is vanwege eventuele bugs. Het kan dus evengoed donderdag zijn, daarom geven ze enkel de datum van de start van het nieuwe seizoen.
Het zal idd een bummer zijn als de launch van de patch en season op dezelfde dag vallen. Het zou helemaal vervelend zijn als de season vrijdag begint, maar de patch komende week volgt.

Vidra schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:53:
Het zal idd een bummer zijn als de launch van de patch en season op dezelfde dag vallen. Het zou helemaal vervelend zijn als de season vrijdag begint, maar de patch komende week volgt.
Dat laatste lijkt me uitgesloten; mensen zouden dan reward bundles gaan openen met items die dan nog niet bestaan (zoals de nieuwe Shadow, Invoker en Sunwoku pieces).

Ik ben benieuwd of er toch nog een balance tweak wordt gedaan op DMO...gisteravond stond er een solo 88 clear op het bord (weliswaar met level 100 gems, maar toch). Barb op de valreep ook nog naar 86.

Ach, morgen weten we meer =)

<GOT> Zarhrezz#2885

• SideShow

SideShow

Administrator

Gatver, ik wil morgen die patch !

• robbertg91
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Heeft er iemand nog tips voor mijn monk?

http://eu.battle.net/d3/e...ck0out-2859/hero/71129169
Vraag is eerst waar je precies naartoe wil werken...dat is bepalend voor naar welke gear je wil gaan zoeken. Gezien wat je draagt is eerste prio een 6-piece Inna bonus krijgen; zodra 2.4 er is, is dat een enorme damage boost. Wat direct volgt na de 6-piece bonus is The Crudest Boots. Wat je daarna qua gear en skills doet hangt erg af van wat voor speelstijl je zoekt.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 13:35

Grin

Ride si sapis.

2.4 heeft geen downtime nodig voor de uitrol, LINK naar de Blizz post hierover. 2.4 komt morgen gewoon, trust me.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Grin schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:16:
2.4 heeft geen downtime nodig voor de uitrol, LINK naar de Blizz post hierover. 2.4 komt morgen gewoon, trust me.
waarschijnlijk zat de content in de patch van dit weekend

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

4th schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:19:
waarschijnlijk zat de content in de patch van dit weekend
Dat moet haast wel dan, want voor tooltip updates en nieuwe gear is een patch nodig. Kennelijk kunnen ze tooltips dan ook pre-loaden en runtime omzetten. Hetzelfde voor cosmetics, daarvoor was ook altijd een patch nodig.

<GOT> Zarhrezz#2885

Benjamin- schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:50:
[...]

Als je heel veel tijd en energie over hebt, dan is ladder leuk, maar ik heb dat niet, mijn tijd dat ik bijna onbeperkt kon gamen is lang achter mij.
Dat is al lang niet meer het geval. Als je als casual speler één van de actieve clans hier op het forum joint, dan kan je door samenwerking en misschien door het beperken van het aantal karakters dat je speelt prima meekomen met het grootste deel van je clanleden. Het halen van een top 1000 positie is voor de meeste mensen toch niet weggelegd, dus de sfeer is niet heel erg competitief, op wat uitzonderingen na.

• robbertg91
  • Nu online
Vooral naar het zoeken welke skills ik moet gebruiken, krijg het idee dat ik er meer uit kan halen dan waar ik nu op speel (torment 2) ik heb een aantal maanden (jaren) niet gespeeld en ben niet echt meer op de hoogte. Maar ben inderdaad bezig om de laatste 2 pieces te zoeken!

Heb jij nog tips qua skills?

Ik wil natuurlijk het liefst torment 6 (10) gaan doorlopen maar ik heb even geen idee hoe ik daar moet komen met welke skills en welke gear.
Zarhrezz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:09:
[...]

Vraag is eerst waar je precies naartoe wil werken...dat is bepalend voor naar welke gear je wil gaan zoeken. Gezien wat je draagt is eerste prio een 6-piece Inna bonus krijgen; zodra 2.4 er is, is dat een enorme damage boost. Wat direct volgt na de 6-piece bonus is The Crudest Boots. Wat je daarna qua gear en skills doet hangt erg af van wat voor speelstijl je zoekt.

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ik snap de chaos om wel/geen patch niet? Er is geen maintenance nodig voor de patch, is toch duidelijk? De content is niet al gepatcht, je krijgt gewoon een melding dat hij een patch download (als je in-game bent, wordt je gedisconnect) en daarna speel je vrolijk verder. De patch komt morgen, het season kan niet starten zonder patch en dat start deze week.

Benjamin- schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:50:
[...]

Natuurlijk heb je dan een steeds hogere grift halen, alleen voor mij voelt dat niet als een echte uitdaging. Bedoel even heel simpel, je gear wordt beter, je wordt sterker en dus kom je verder. Natuurlijk zit er wel een verschil tussen een goede en slechte speler, maar ik word niet een goede speler doordat ik 30% meer damage doe, en dus x aantal levels omhoog kan, de uitdaging blijft voor mij hetzelfde en de ervaring ook, want het spel blijft op hetzelfde niveau.

Ik weet nog goed toen de Cow level slecht werd om te doen in D2, iedereen ging toen massaal Baal runs doen, daar merkte je echt aan je gear hoe sterk jij was, en was je echt hoog dan kon je die runs alleen doen, allemaal om de beste gear te krijgen en die weer te traden. Je had echt dat gevoel dat je steeds sterker werd.
Nu zit dat hele gevoel puur in dat getalletje van de grift, en dat vind ik echt jammer.
Dat is inderdaad wel zo, Hell in d2 werd pas makkelijk als je echt goede gear had verzameld. dat is in d3 wat minder.. het is misschien vloeken in de kerk, maar misschien is Path of Exile dan wat meer voor je? Dit lijkt meer op diablo 2, lvl 1 t/m 100, maar 100 halen is lastig, veel van je power is afhankelijk van je gear.

Wat ik vanuit de d2 tijdperk ook wel mis, zijn de fun builds... of the cross class abilities.

Werebear als een barbarian... teleport als elke class. Aura's terwijl je geen paladin speelt... Warcries voor iedereen, de goede oude tijd :P
Items mixen, stats bepalen en kijken of het werkt. Des te vreemder de build, des te leuker het was als het werkte.

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 12-01-2016 13:35 ]

robbertg91 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:24:
Vooral naar het zoeken welke skills ik moet gebruiken, krijg het idee dat ik er meer uit kan halen dan waar ik nu op speel (torment 2) ik heb een aantal maanden (jaren) niet gespeeld en ben niet echt meer op de hoogte. Maar ben inderdaad bezig om de laatste 2 pieces te zoeken!

Ik wil natuurlijk het liefst torment 6 (10) gaan doorlopen maar ik heb even geen idee hoe ik daar moet komen met welke skills en welke gear.
[...]
Neem eens een kijkje in het build overzicht op Diablofans.com en kies op basis van wat je wensen ook zijn iets leuks uit dat je wilt spelen. Focus op 2.4 builds, aangezien die patch morgen live gaat.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59
Ik heb mijn monk een Mirinae build aangemeten.

Klopt deze zo ongeveer?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

robbertg91 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:24:

Als morgen de patch er is, geeft 6-piece Inna al een 250% bonus op alle damage. The Crudest Boots verdubbelt dat. Je dat dan je huidige damage x6. Daarmee zou T6 gewoon moeten kunnen met whatever skill je leuk vind om te gebruiken. Verder is het dan kijken welke items die skill(s) ondersteunen en daar achteraan gaan.

Mocht je liever richting een andere set willen, dan zou ik toch eerst Inna 6-piece doen omdat je die al redelijk compleet hebt en die per 2.4 een generieke bonus geeft (dus op alle skills / item procs en niet op specifieke skills zoals Sunwoku of Raiment) en daarmee dus enorm flexibel is.

Friend-request anders even, dan kunnen we vanavond (wat later - ik heb eerst training) of later in de week wat loot-share runs doen, grote kans dat je dan snel een volle Inna hebt. Mocht je zelf al dubbele Inna pieces hebben, gooi die dan even door de cube met het reroll set items receipt.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Benjamin-
Deadsmell schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:23:
[...]

Dat is al lang niet meer het geval. Als je als casual speler één van de actieve clans hier op het forum joint, dan kan je door samenwerking en misschien door het beperken van het aantal karakters dat je speelt prima meekomen met het grootste deel van je clanleden. Het halen van een top 1000 positie is voor de meeste mensen toch niet weggelegd, dus de sfeer is niet heel erg competitief, op wat uitzonderingen na.
Dat bedoel ik er niet mee. Ik bedoel eerder juist dat het te makkelijk is om hoog te komen, dus enerzijds mis je de uitdaging om je gear bij elkaar te verzamelen (gaat eerst heel erg snel, en daarna zijn het stapjes omhoog - waar je effectief weinig van merk, omdat je dan weer omhoog gaat met Grift), en anderzijds is ladder te hoog gegrepen voor mij.

Dus daarom speel je steeds om een iets hogere grift niveau te halen.

_Peter2_ schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:33:
Ik heb mijn monk een Mirinae build aangemeten.

Klopt deze zo ongeveer?
Ziet er prima uit, check nog even hoe je zit op breakpoints zou ik zeggen. Wat je nog kunt overwegen is een active skill wisselen naar Sweeping Wind (tornadoes)...ik heb zelf Forbidden Palace hiervoor opgegeven.

Zelf ga ik achter een goeie Endless Walk aan (degene die ik heb zijn crap, allemaal geen IAS / CHC / CHD) in combinatie met CoE. Dan kan Tempest Rush eruit voor de Sweeping Wind en is er nog plaats voor Forbidden Palace.

<GOT> Zarhrezz#2885

• robbertg91
  • Nu online
Top!

Als je mij je battlenet ding geeft dan voeg ik je even toe vanavond! Ik ben vanavond wel even aan het spelen. Heb inderdaad nog een piece set welke ik al heb, al 2x door de cube gehaald en kreeg 2x weer een piece wat ik al heb dus straks nog een keer proberen...
Zarhrezz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:37:
[...]

Als morgen de patch er is, geeft 6-piece Inna al een 250% bonus op alle damage. The Crudest Boots verdubbelt dat. Je dat dan je huidige damage x6. Daarmee zou T6 gewoon moeten kunnen met whatever skill je leuk vind om te gebruiken. Verder is het dan kijken welke items die skill(s) ondersteunen en daar achteraan gaan.

Mocht je liever richting een andere set willen, dan zou ik toch eerst Inna 6-piece doen omdat je die al redelijk compleet hebt en die per 2.4 een generieke bonus geeft (dus op alle skills / item procs en niet op specifieke skills zoals Sunwoku of Raiment) en daarmee dus enorm flexibel is.

Friend-request anders even, dan kunnen we vanavond (wat later - ik heb eerst training) of later in de week wat loot-share runs doen, grote kans dat je dan snel een volle Inna hebt. Mocht je zelf al dubbele Inna pieces hebben, gooi die dan even door de cube met het reroll set items receipt.
robbertg91 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:42:
Top!

Als je mij je battlenet ding geeft dan voeg ik je even toe vanavond! Ik ben vanavond wel even aan het spelen. Heb inderdaad nog een piece set welke ik al heb, al 2x door de cube gehaald en kreeg 2x weer een piece wat ik al heb dus straks nog een keer proberen...
Zie m'n sig ;)

<GOT> Zarhrezz#2885

• robbertg91
  • Nu online
Zo goedemorgen, ik voeg je straks toe!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Deadsmell schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:27:
[...]

Neem eens een kijkje in het build overzicht op Diablofans.com en kies op basis van wat je wensen ook zijn iets leuks uit dat je wilt spelen. Focus op 2.4 builds, aangezien die patch morgen live gaat.
Ik vond persoonlijk dit wel een handig lijstje:
https://docs.google.com/s...iew?pref=2&pli=1&sle=true

Gemaakt door enkele bekende streamers die normaal ook hoog op de ladders meedoen. Hebben er al flink mee getest in PTR. Let niet op de getalletjes in de builds, ze gaan daar uit van de absolute maxima op elk item, level 80 gems en 2000 paragorn :+

• Benjamin-
Sabrac schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:27:
[...]

Dat is inderdaad wel zo, Hell in d2 werd pas makkelijk als je echt goede gear had verzameld. dat is in d3 wat minder.. het is misschien vloeken in de kerk, maar misschien is Path of Exile dan wat meer voor je? Dit lijkt meer op diablo 2, lvl 1 t/m 100, maar 100 halen is lastig, veel van je power is afhankelijk van je gear.

Wat ik vanuit de d2 tijdperk ook wel mis, zijn de fun builds... of the cross class abilities.

Werebear als een barbarian... teleport als elke class. Aura's terwijl je geen paladin speelt... Warcries voor iedereen, de goede oude tijd :P
Items mixen, stats bepalen en kijken of het werkt. Des te vreemder de build, des te leuker het was als het werkte.
Er zijn meerdere games die veel meer lijken op D2, maar ik mis dan toch iets.

Het is ook wel een beetje zelf de uitdaging opzoeken, dus gewoon nieuwe karakters maken zonder allemaal items van andere karakters te gebruiken enz.

Fun builds mis ik ook eigenlijk wel, nu was ik zelf absoluut geen fan van Enigma (teleport), maar dat kwam omdat het duelen echt veel slechter werd daardoor, maar ik vond de vele builds wel leuk. Ik mis dan ook wel de weg daar naartoe, je moest voor alles een nieuw karakter maken, nieuwe gear verzamelen, traden enz. Nu kan je binnen een minuut switchen naar iets nieuws. Alles voelt voor mij ook veel meer als allemaal hetzelfde.
In D2 kon je rustig een 8 man game doen met 8 verschillende builds en 5-7 verschillende classes. Nu ga je een game in en zie je 3 monks precies hetzelfde doen.

Ik ga in ieder geval weer terug naar Crusader met Bowmen, hopelijk is dat nog wel een beetje sterk met het komende seizoen, zo niet dan pech gehad, dan doen ze maar weinig. :P

Benjamin- schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:12:
Ik ga in ieder geval weer terug naar Crusader met Bowmen, hopelijk is dat nog wel een beetje sterk met het komende seizoen, zo niet dan pech gehad, dan doen ze maar weinig. :P
Bowmen is het sterkst in een Legacy of Nighmares setup. Je kunt leuk combineren met bv. Justice als hammers generator. Ik heb hier eerder in deze draadje wel eens over gepost. Met een paar ancients kun je hier prima T10 mee doen. Als ik er aan denk zal ik een opzetje op diablofans posten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Zarhrezz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:16:
[...]

Bowmen is het sterkst in een Legacy of Nighmares setup. Je kunt leuk combineren met bv. Justice als hammers generator. Ik heb hier eerder in deze draadje wel eens over gepost. Met een paar ancients kun je hier prima T10 mee doen. Als ik er aan denk zal ik een opzetje op diablofans posten.
Bespaar je de moeite :)
http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/38821790

zwap morgen die leorics voor die nieuwe helm en dan leorics in de cube en schild vernieuwde versie. Verder bracers rerollen met physical dmg en het liefts attack speed. Snelste T10 build die ik ooit gezien heb.

• Benjamin-
Zarhrezz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:16:
[...]

Goed om te horen dat het viable is. Dat gezegd wil ik me niet richten op Hammers, ik heb de Hammerdin nooit leuk gevonden. Maar ik vind wel andere dingen die werken. :)

Benjamin- schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:01:
Goed om te horen dat het viable is. Dat gezegd wil ik me niet richten op Hammers, ik heb de Hammerdin nooit leuk gevonden. Maar ik vind wel andere dingen die werken. :)
De build die ik bedoel (en die ik wil gaan gebruiken voor de tier 40 zonder set bonussen conquest op season) is niet echt een Hammerdin, je cast namelijk zelf helemaal geen hammers, je spamt Justice.

In die setup combineer je 2 elementen:
Bowmen: Eternal Union / Unrelenting Phalanx / Tasker & Theo
Justice / Hammers: Blessed of Haull / Hammer Jammers (cube) / Guard of Johanna (cube) / Blind Faith / Sultan of the Blinding Sands / Depth Diggers

Bowmen heeft zo 100% uptime en prima damage. Je spamt zelf Justice - Crack. Dit geeft enorm hoge blind chance en spawnt een hammer. Deze hammers doen hele hoge damage door Hammer Jammers + Guard of Johanna + blind.

Aquila Cuirass en Justice Lantern erbij voor hoge DR (Stand Your Ground passive erbij) en CoE op cube voor extra damage. Shoulders / Boots / Bracers wat uitkomt.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Kapoen
  • Laatst online: 22:52
Ik zie hier veel builds rond de LoN ringen gebouwd. Wat doe je dan indien RNG niet lief is en die dingen niet droppen? Of moet je heel veel gamblen en/of dat cube recepy gebruiken om legendaries te maken?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:09
Kapoen schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 17:22:
Ik zie hier veel builds rond de LoN ringen gebouwd. Wat doe je dan indien RNG niet lief is en die dingen niet droppen? Of moet je heel veel gamblen en/of dat cube recepy gebruiken om legendaries te maken?
Het is echt een end-game build.

TheS4ndm4n#1919

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:00
Twijfel zelf of ik misschien weer is demon hunter moet gaan spelen.
Dat was me eerste character in D3 en na een maand of 3 na release gestopt. later met RoS en elke releasde seizoen wel weer gespeeld maar nooit meer DH :P altijd andere classes. Denk dat ik voor dit seizoen weer eens DH ga spelen. heb alleen altijd het idee dat die een stuk zwakker zijn dan monk of crusader ofzo.. maar dat zal wel aan mij liggen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Benjamin-
Ervaring is dat je toch wel binnen 20 uur speeltijd wel je volledige uitrusting moet hebben. Daarna is het vooral een kwestie van betere versies verkrijgen, gems upgraden enz.

Maar inderdaad, als het geluk tegen je zit, kan je items gaan gamblen enz.

Met Haedrig's Gift heb je binnen enkele uren na de start van season een complete set bij elkaar, dus je hebt in ieder geval een goed alternatief tot je de ringen hebt.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Het probleem met Legacy of Nightmares builds dat je de meeste items als Ancient moet hebben, dus dat wil zeggen dat je de meeste items gemiddeld 10x (1 op 10 legendaries is Ancient) moet vinden en dan heb je meestal nog maar een average rolled versie. De meeste builds hebben niet alle slots nodig maar je zal waarschijnlijk meer dan 5 specificieke items (inclusief ringen) nodig hebben, de meeste als Ancient.

6-item sets zou je eerste goal moeten zijn voor Season 5, daarna kan je beginnen aan je LoN setje te verzamelen. Er is ook nog de Endless Walk set.

[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 12-01-2016 18:07 ]

• Benjamin-
Phuncz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:05:
Het probleem met Legacy of Nightmares builds dat je de meeste items als Ancient moet hebben, dus dat wil zeggen dat je de meeste items gemiddeld 10x (1 op 10 legendaries is Ancient) moet vinden en dan heb je meestal nog maar een average rolled versie. De meeste builds hebben niet alle slots nodig maar je zal waarschijnlijk meer dan 5 specificieke items (inclusief ringen) nodig hebben, de meeste als Ancient.

6-item sets zou je eerste goal moeten zijn voor Season 5, daarna kan je beginnen aan je LoN setje te verzamelen. Er is ook nog de Endless Walk set.
Ik mis denk ik iets, maar waarom zou je de meeste items als Ancient moeten hebben? Is er iets waarom dat met LoN belangrijker is dan met andere builds?

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
Benjamin- schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:19:
[...]

Ik mis denk ik iets, maar waarom zou je de meeste items als Ancient moeten hebben? Is er iets waarom dat met LoN belangrijker is dan met andere builds?
de set bonus is als volgt:
- While this is your only item Set Bonus your damage dealt is increased by 100% and damage taken is reduced by 4% for everyAncient item you have equipped

dus ja dta is bij een LoN build redelijk belangrijk :)

• schaapiej
Benjamin- schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:19:
[...]

Per Ancient item krijg je met LoN 100% extra damage en 4% minder damage taken.

Edit; wat Yogoi zegt dus! :p

[ Voor 9% gewijzigd door schaapiej op 12-01-2016 18:45 ]

<GoT>NightStalker

• Benjamin-
Yogoi schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:42:
[...]

de set bonus is als volgt:
- While this is your only item Set Bonus your damage dealt is increased by 100% and damage taken is reduced by 4% for everyAncient item you have equipped

dus ja dta is bij een LoN build redelijk belangrijk :)
Ah duidelijk. Dan is het inderdaad zeker belangrijk. :P

• Yogoi
  • Laatst online: 18-11 16:06
2.0.4 bedoel je?
ik zie nergens een officiële melding dat 2.4 live is op de US servers.
Niet op de D3 site of op de twitter.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 21:25

The Chosen One

Zie signature!

1. Klik op link
2. Zie "Diablo III patch 2.0.4 is now live in the Americas. "
3. Profit?

Is gewoon 2.4, ze gaan niet terug. Gewoon andere benaming, maybe intern of zo.

[ Voor 31% gewijzigd door The Chosen One op 12-01-2016 19:24 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

The Chosen One schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 19:23:
1. Klik op link
2. Zie "Diablo III patch 2.0.4 is now live in the Americas. "
3. Profit?

Is gewoon 2.4, ze gaan niet terug. Gewoon andere benaming, maybe intern of zo.
De link is toch echt voor 2.0.4 hoor, kijk maar naar de changes. Dat het gepost is op 4-8-2014 zou ook een hint moeten zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:59
Patchnotes: http://www.diablofans.com...1166-patch-2-4-0-now-live

2.4 niet downloaden via US servers, kan je vanaaf niet mee spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door mouzetc op 12-01-2016 20:32 ]

Signature

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zoveel nieuwe items ! Zoveel reworked skills ! Zoveel potentiele builds :o
Season 5 én Non-Season zijn beide leuk straks !

[ Voor 4% gewijzigd door Phuncz op 12-01-2016 20:41 ]

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Patch aan het downloaden.. Kunnen we dan nu spelen of wanneer zijn wij aan de beurt?
Tomski1986 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 21:03:
Patch aan het downloaden.. Kunnen we dan nu spelen of wanneer zijn wij aan de beurt?
Morgen live in de EU. Patch is momenteel live op de Amerikaanse servers.

Nog een Inna variant die ik morgen wil gaan proberen...Inna 6 / Sunwuko 4. Zou best leuk moeten kunnen tanken met de 50% DR van Sunwuko 2-piece naast de Inna bonussen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Zarhrezz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 22:54:
Nog een Inna variant die ik morgen wil gaan proberen...Inna 6 / Sunwuko 4. Zou best leuk moeten kunnen tanken met de 50% DR van Sunwuko 2-piece naast de Inna bonussen.
Dat ziet er leuk uit zeg. Oude cyclone build :). Die ga ik zeker ook proberen!

Maar waarom tempest rush? Puur als spender?

[ Voor 5% gewijzigd door retlaw op 12-01-2016 23:08 ]

Battle.net || Strava

• An1mA
  • Laatst online: 21-11 18:12
Beetje teleurstellend dat ze de crippled Firebird shippen, naar mijn mening iets te ver gegaan met de nerf. De speelstijl was echt chill, niet dat DMO nu zo kloten speelt, het is gewoon jammer. Zover nog geen stealthnerfs gemeld ten opzicht van de patchnotes. Natuurlijk ook maar een paar uurtjes uit 2.4.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Patch rolt hier binnen nu. Hebben ze Firebird nog verder generfed? Daar keek ik eigenlijk net zo naar uit... -O-

EDIT; eerste bevindingen in 2.4 (nieuwe area ziet er dope uit, stash tab is naais) Firebird doet het prima op T10 met pauper gear. Geen ancients, geen CoE, geen Deathwish; gewoon setje met channeling shoulders en belt en gaan. Het speelt in ieder geval heel leuk, je bent net Deadpool (in de Wolverine versie) met laser en teleport. Farmen kan je er in ieder geval mee. Bewaar de rest voor vrijdag. :Y)

[ Voor 67% gewijzigd door Tektoon op 13-01-2016 01:18 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-11 15:52
Zo, ook maar weer eens diablo 3 spelen en het topic volgen.

Gespeeld in de nieuwe patch:
-DH van non season voor het eerst sinds tijden, Multishot Fire Build with Yang's Recurve met unhallowed. Wat een damage upgrade zeg, holy shit! Ik kon net T9 aan voor de patch. Nu run ik mijn ex seasonal Barb/monk eruit op T10 speed rifts. En dan heb ik nog niet eens vengeance constant op door gebrek aan de cubed items.

-HoTa barb, still the same, moet nog een nieuwe gavel vinden om van 40% naar 100% damage te gaan.

- SSS Monk, still the same. Maar ik moet nog een nieuwe fist of Az' turrasq vinden om van 90% naar 300% damage te gaan.

Waar ik ook super benieuwd naar ben is een Maurader DH in groeps. Increased damage van 100% per sentry op het veld naar 600% per sentry. Dat is met 5 sentries 2500% meer damage dan voor de patch! Tel daar de nieuwe manticore bij op, dan kan je 2 keer zoveel cluster arrows vuren. En ook nog eens +20%(+40% van vengeance - 20% marked for death loss ivm cubed items) damage bij op. Oe lala!

Even een paar cube items zoeken voor DH en gaan! Al ben ik bang dat de meeste mensen hier Seasonal gaan spelen net als vorige keer, zit te twijfelen of ik dat ook zal doen of niet. En zo ja, of ik dan een DH ga maken(monk en Barb last season nu wel zat), of misschien een wizzard/Witch doctor.

Ik vind de set dungeons maar niets. Er valt niets te halen, sommige zijn super eenvoudig, andere heel saai/lastig. De nieuwe area's ook nog niet veel interessants tegen gekomen.

[ Voor 18% gewijzigd door Titus op 13-01-2016 03:39 ]

• schaapiej
iTitus schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 03:34:
Ik vind de set dungeons maar niets. Er valt niets te halen, sommige zijn super eenvoudig, andere heel saai/lastig. De nieuwe area's ook nog niet veel interessants tegen gekomen.
Je krijgt Wings als je alles complete en nog eens Wings als je alles Mastered! :+

Edit: Ik heb weer eens niet goed op zitten letten met het reforge verhaal. Dacht even m'n ouwe Fist of the Azz te kunnen rollen naar de nieuwe damage range. Not! -O- Bleef gewoon vrolijk onder de 100%.
Nieuwe gemaakt via de cube en toen wel in de 250-300% range,

Power in de Cube is wel direct naar 300% gelukkig! :P

[ Voor 30% gewijzigd door schaapiej op 13-01-2016 05:43 ]

<GoT>NightStalker

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-11 17:00
Nieuwe patch gaat een aardige boost opleveren.
ff snel een run gedaan met mn WD:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ppcmg6O.jpg

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-11 21:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

schaapiej schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 05:26:
[...]

Je krijgt Wings als je alles complete en nog eens Wings als je alles Mastered! :+

Edit: Ik heb weer eens niet goed op zitten letten met het reforge verhaal. Dacht even m'n ouwe Fist of the Azz te kunnen rollen naar de nieuwe damage range. Not! -O- Bleef gewoon vrolijk onder de 100%.
Nieuwe gemaakt via de cube en toen wel in de 250-300% range,

Power in de Cube is wel direct naar 300% gelukkig! :P
Das wel een dikke upgrade.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:02
Zarhrezz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 22:54:
Monk krijgt weer leuke builds.

Ik zat al in mijn hoofd een LoN build met sweeping wind te maken, ga ik eens kijken hoeveel gear ik hiervoor kan vinden. Want met een beetje AS en heeuulll veel lighting dmg stacken kan je cyclones maken die hitten als een gek.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• boemmie
hmmm vraag over seasons, die starten de 15de toch? als je de gratis set hebt ontvangen via de gifts, kan je die set dan gewoon buiten het seizoen gebruiken per direct?

• schaapiej
boemmie schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:06:
hmmm vraag over seasons, die starten de 15de toch? als je de gratis set hebt ontvangen via de gifts, kan je die set dan gewoon buiten het seizoen gebruiken per direct?
Start inderdaad de 15e.
Set is alleen binnen season te gebruiken.

Dus op non-season gewoon farmen! :p

<GoT>NightStalker

• SideShow

SideShow

Administrator

Toch wel vreemd dat men een "set dungeon systeem" maakt, met dan als reward fugly ass wings

http://i.imgur.com/23XWe7M.jpg

:-/

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

SideShow schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:43:
Toch wel vreemd dat men een "set dungeon systeem" maakt, met dan als reward fugly ass wings

Je zou ze ook moeten kunnen kleuren. Rood of zwart lijkt zoveel mooier ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-11 09:34
Goldman schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:36:
[...]

Monk krijgt weer leuke builds.

Ik zat al in mijn hoofd een LoN build met sweeping wind te maken, ga ik eens kijken hoeveel gear ik hiervoor kan vinden. Want met een beetje AS en heeuulll veel lighting dmg stacken kan je cyclones maken die hitten als een gek.
Ik zat er ook aan te denken om een LoN build te maken voor mijn monk.
Het doel nostalgie! Ik wil mijn Inferno build namaken. Maar dan 2.4 stijl.

Ik twijfel alleen of ik LoN ga of Istvan + F&R maar dat puzzel ik nog wel uit, doel is gewoon fun hebben :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Verwijderd

SideShow schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:43:

Ugh.,.. haha. :X
Vanmorgen geupdate en 1 riftje gedaan met de UE DH (61 maar), ging supersnel. Eerst meteen een Visage of Gunes, Dawn en een nieuwe DML gecubed.
Mis nog wel een klein beetje cooldown want Vengeance staat toch zo'n 10 sec op cooldown nog.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Waren die items snel te vinden? Of heb je die gegambled? En de Sword of Ill Will? (kan vanavond pas spelen haha)
Pagina: 1 ... 59 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.