Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:24:
Waren die items snel te vinden? Of heb je die gegambled? En de Sword of Ill Will? (kan vanavond pas spelen haha)
Via cube geupgrade. Wapen duurde het langst, 20 stuks oid.
Sword heb ik niets aan met UE dus niet gedaan :+

En gvd zeg, zie net dit:
Steady Strikers

No longer drop
Mijn allereerste legendary in D3 (na 20 minuten spelen) is uit de game :'( Gelukkig heb ik hem nog wel in mijn stash. O+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
hoe groot was de patch trouwens?
Zarhrezz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 22:54:
Nog een Inna variant die ik morgen wil gaan proberen...Inna 6 / Sunwuko 4. Zou best leuk moeten kunnen tanken met de 50% DR van Sunwuko 2-piece naast de Inna bonussen.
Ok, net even geprobeerd op een 65...om een of andere reden doet het gewoon geen damage. Je zou zeggen dat het wel op zou moeten schieten en meer damage zou moeten doen dan de Mirinae-monk, maar echt totaal niet...ik liep in no-time gewoon de helft achter op de timer, terwijl de 65 met Mirinae wel in een redelijk tijd ging, ondanks dat het een erg slecht rift was. Ik snap niet zo goed waar het verschil zit, maar het lijkt in ieder geval niet te werken.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-11 17:38
Angeloonie schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:27:
[...]

En gvd zeg, zie net dit:

[...]

Mijn allereerste legendary in D3 (na 20 minuten spelen) is uit de game :'( Gelukkig heb ik hem nog wel in mijn stash. O+
Lacunis zijn toch veel beter?

Apsie's profiel

boemmie schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:47:
hoe groot was de patch trouwens?
2.1GB ofzo meen ik gisterenavond gezien te hebben. Toen ik afsloot maar even naar USA regio en patchen kan ik vandaag sneller spelen :P

Eens kijken hoe snel ik op 70+ ga zitten met mijn UE DH :P

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Apsie schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:50:
[...]

Lacunis zijn toch veel beter?
Duh, maar nostalgische waarde is meer waard :+

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 13:35

Grin

Ride si sapis.

Neles7 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:51:
[...]

2.1GB ofzo meen ik gisterenavond gezien te hebben. Toen ik afsloot maar even naar USA regio en patchen kan ik vandaag sneller spelen :P

Eens kijken hoe snel ik op 70+ ga zitten met mijn UE DH :P
Ruim 2.1 GB inderdaad.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Ruim 2.1 GB inderdaad, maar volgens mij was de game wel speelbaar na ruim 1 GB.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Apsie
Angeloonie schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:02:
[...]

Duh, maar nostalgische waarde is meer waard :+
Das waar, m'n 0-dog gear hou ik ook om die reden.. _/-\o_

Apsie's profiel

Nou, geen brilliante ochtend, echt waardeloze rifts. Het hoogtepunt was er eentje waar ik maar ben gaan turven...uiteindelijk 8 Frozen / Arcane packs in een corridor map :X

Ik hoopte de 67 vanmorgen al te doen, net niet gelukt. De laatste poging 57 seconde tekort omdat ik Perdition als RG kreeg (2 deaths) -O- De ergste was eerder op de ochtend, Saxtris in smalle gang en door de death 0.57 seconde tekort |:(

Maar goed, de 67 kan dus gewoon met de Mirinae setup. Ik moet wel op zoek naar een goeie Endless Walk; ik maakte eerder een rekenfoutje met Endless / CoE; die damage komt hoger uit dan Bastion + 20% passive. Daarnaast past Sweeping Wind dan naast Sanctuary en dat helpt wel. Daarmee kan het wellicht richting de 70.

<GOT> Zarhrezz#2885

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Volgens mij is mijn game fuck-up.. vanochtend kunnen spelen en als ik nu start zegt ie dat er een patch is.
Vervolgens doet de client niks en gaat ook niet updaten ofzo :/

<GoT>NightStalker

Verwijderd

ja dat zegt het spel bij mij ook, terwijl ik de nieuwe patch al lang heb binnen gehaald. Ik heb zeker nog 3 kwartier gespeeld en toen knalde ik uit de game.

• schaapiej
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:22:
ja dat zegt het spel bij mij ook, terwijl ik de nieuwe patch al lang heb binnen gehaald. Ik heb zeker nog 3 kwartier gespeeld en toen knalde ik uit de game.
Hmm vage shit.
Nja ben de game effe opnieuw aan het downloaden kijken of dat wat helpt.. nog 14 GB te gaan! :p

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:27:
[...]

Via cube geupgrade. Wapen duurde het langst, 20 stuks oid.
Sword heb ik niets aan met UE dus niet gedaan :+

Ohja slim! Ik vond de afgelopen dagen zoveel Dawns, allemaal waardeloos :+

Maakt het nog uit welke 1h xbow je upgrade of is het goed zolang je maar een lvl 70 1h xbow erin stopt?

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:25:
[...]

Maakt het nog uit welke 1h xbow je upgrade of is het goed zolang je maar een lvl 70 1h xbow erin stopt?
Dat laatste.
Het gaat om het type wapen.
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:25:
[...]

Ohja slim! Ik vond de afgelopen dagen zoveel Dawns, allemaal waardeloos :+

Dat laatste, pak de bovenste rare die je kunt craften.
Ik craft er dan gewoon 15 en ga dan cuben.

Verwijderd

Super, thanks :D

Wil vanmiddag meteen mn Strafe/RoV build gaan uitproberen :)

• schaapiej
schaapiej schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:25:
[...]

Hmm vage shit.
Nja ben de game effe opnieuw aan het downloaden kijken of dat wat helpt.. nog 14 GB te gaan! :p
Zelfde geouwehoer na het opnieuw installeren 8)7

Edit: en het werkt weer. Vage shit, geen idee wat er precies mis was!

[ Voor 11% gewijzigd door schaapiej op 13-01-2016 12:45 ]

<GoT>NightStalker

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:59
Doe een repair en start dan battle.net opnieuw op, werkt ook als t goed is!

[ Voor 5% gewijzigd door mouzetc op 13-01-2016 12:58 ]

Signature

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 22:02
Zarhrezz schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:50:
[...]

Ok, net even geprobeerd op een 65...om een of andere reden doet het gewoon geen damage. Je zou zeggen dat het wel op zou moeten schieten en meer damage zou moeten doen dan de Mirinae-monk, maar echt totaal niet...ik liep in no-time gewoon de helft achter op de timer, terwijl de 65 met Mirinae wel in een redelijk tijd ging, ondanks dat het een erg slecht rift was. Ik snap niet zo goed waar het verschil zit, maar het lijkt in ieder geval niet te werken.
Dit zou wel jammer zijn zeg, het leek mijn zo'n leuke setup....

en wil graag ook weer beginnen, misschien morgen maar thuis werken :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-11 15:34
mouzetc schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:58:
Doe een repair en start dan battle.net opnieuw op, werkt ook als t goed is!
Dit had ik eer gister ook bij WoW en repair zei gewoon lekker dat er niks te repairen valt. Enige wat hielp was wow verwijderen en opnieuw installeren. Kon overigens wel wow gewoon starten zonder de launcher. Mag hopen dat ik vanavond ook niet diablo opnieuw moet installeren.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Zarhrezz schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:07:
Nou, geen brilliante ochtend, echt waardeloze rifts. Het hoogtepunt was er eentje waar ik maar ben gaan turven...uiteindelijk 8 Frozen / Arcane packs in een corridor map :X

Ik hoopte de 67 vanmorgen al te doen, net niet gelukt. De laatste poging 57 seconde tekort omdat ik Perdition als RG kreeg (2 deaths) -O- De ergste was eerder op de ochtend, Saxtris in smalle gang en door de death 0.57 seconde tekort |:(

Maar goed, de 67 kan dus gewoon met de Mirinae setup. Ik moet wel op zoek naar een goeie Endless Walk; ik maakte eerder een rekenfoutje met Endless / CoE; die damage komt hoger uit dan Bastion + 20% passive. Daarnaast past Sweeping Wind dan naast Sanctuary en dat helpt wel. Daarmee kan het wellicht richting de 70.
Net even met de mirinae build van je wat gespeeld.. heb nog geen optimale items en gebruik ipv Esoteric een Stricken gem, maar g.rift 65 in 7 minuten gehaald.

Ga nu nog wat met items / gems en skills experimenteren om te zien wat het beste werkt :P

Correctie: 6:15 met de setup :)
Correctie #2: G.rift 72 met 11:47 met de build :)

[ Voor 53% gewijzigd door Sabrac op 13-01-2016 16:01 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Aanraders welke class te spelen in 2.4? zit zelf te denken aan Crusader naar lange tijd WD gespeeld te hebben:)

• schaapiej
mfreriks schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:38:
Aanraders welke class te spelen in 2.4? zit zelf te denken aan Crusader naar lange tijd WD gespeeld te hebben:)
Ligt allemaal erg dicht bij elkaar, dus lekker spelen waar je zin in hebt! :)

<GoT>NightStalker

• mfneed
schaapiej schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:40:
[...]

Ligt allemaal erg dicht bij elkaar, dus lekker spelen waar je zin in hebt! :)
Kijk, balance een beetje weder gekeerd? Geen uitschieters meer ?:)

Verwijderd

Yeah... helltooth zonder lagg :)

Gargs + dog = Pwnage

Lekker relaxte build alle gems naar 70 te halen en op te blazen met dat nieuwe recept.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:12

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:11:
Yeah... helltooth zonder lagg :)

Gargs + dog = Pwnage

Lekker relaxte build alle gems naar 70 te halen en op te blazen met dat nieuwe recept.
Welke Pet Build is dat?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Sabrac schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:14:
[...]
Net even met de mirinae build van je wat gespeeld.. heb nog geen optimale items en gebruik ipv Esoteric een Stricken gem, maar g.rift 65 in 7 minuten gehaald.

Ga nu nog wat met items / gems en skills experimenteren om te zien wat het beste werkt :P

Correctie: 6:15 met de setup :)
Correctie #2: G.rift 72 met 11:47 met de build :)
Wow, dat doe je stukken beter dan ik! Nou ja, ik kan in ieder geval 72+ in de guide zetten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Zarhrezz schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:14:
[...]

Wow, dat doe je stukken beter dan ik! Nou ja, ik kan in ieder geval 72+ in de guide zetten.
Ik neem later nog wel even een video op, zit wel wat verschillen in t.o.v. je guide, maar die zal ik zo even posten.

[EDIT]
http://www.twitch.tv/poisinivy/v/35223398

72 in 11:33 :)

Grootste verschillen in builds:

Geen mantra.
Geen Esoteric maar een Stricken gem

[ Voor 18% gewijzigd door Sabrac op 13-01-2016 16:40 ]

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59
Mijn gear en P-level ligt wel achter, maar in mijn eerste poging wel een GR60 gehaald.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• schaapiej
mfreriks schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:44:
[...]

Kijk, balance een beetje weder gekeerd? Geen uitschieters meer ?:)
Als ik het goed heb allemaal op de PTR tussen de 80-85.
Kijk anders even in dit lijstje voor wat builds etc.

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Deze build http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/45018013

70 solo zonder gem upgrade gear easy. Echte eindbuild is het niet, maar 70-75 solo zeker en met vissen veel gem gear zelfs rond de 78-79. Verder is het hele chille speelstijd.. opwarmer voor firebats :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2016 17:09 ]

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Gewelding, mijn diablo is nu ook om zeep.... Als ik hem opstart zegt die dat ik een patch nodig hebt. Maar ik heb die patch allang.... als ik zeg check updates zegt die ook dat diablo up to date is. Repair werkt ook niet, vage shit dit :/
kidicoke schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 19:09:
Gewelding, mijn diablo is nu ook om zeep.... Als ik hem opstart zegt die dat ik een patch nodig hebt. Maar ik heb die patch allang.... als ik zeg check updates zegt die ook dat diablo up to date is. Repair werkt ook niet, vage shit dit :/
Zelf ook gehad, als je op " ok " drukt bij de Patch nodig scherm, dan blijft de launcher "Play" knop een tijdje grijs / disabled met de melding "Game is running". Als je wacht tot de play knop weer beschikbaar is, kan je daarna spelen (kan een keer of 2 nodig hebben).

Sabrac schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:19:
Ik neem later nog wel even een video op, zit wel wat verschillen in t.o.v. je guide, maar die zal ik zo even posten.

[EDIT]
http://www.twitch.tv/poisinivy/v/35223398

72 in 11:33 :)

Grootste verschillen in builds:

Geen mantra.
Geen Esoteric maar een Stricken gem
Thanks, build is aangepast! d:)b

<GOT> Zarhrezz#2885

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Sabrac schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 19:47:
[...]

Zelf ook gehad, als je op " ok " drukt bij de Patch nodig scherm, dan blijft de launcher "Play" knop een tijdje grijs / disabled met de melding "Game is running". Als je wacht tot de play knop weer beschikbaar is, kan je daarna spelen (kan een keer of 2 nodig hebben).
Werkte helaas niet bij mij, na een tijdje zoeken en wat voor mij hielp: Battlenet agent killen in taakbeheer, en dan vervolgens de diablo launcher starten via programfiles. Maar toch bedankt :)

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:00
Hoe kom ik bij dat nieuwe gebied?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Quinn heeft ook een aardige gemaakt:
http://www.diablofans.com...-gr83-innas-gen-monk-solo

Geen Mirinae, maar wel een aardige monk build die middenhoge Grifts goed zou moeten kunnen trekken. Leuk ook wel dat deze build alle mystic allies dubbel geeft :D

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Ligt het nou aan mij of is die Natalya set dungeon gewoon niet te doen...

Je moet 90 seconden RoV up houden maar er zitten gewoon veel te weinig mobs om continu door te kunnen knallen, telkens moet je gaten dichtlopen, en zonder mobs heb je veel te weinig CDR om RoV up te houden :( alles gaat te snel dood... Maar als ik dan gear af doe haal ik het weer niet binnen de tijd :P

Nevermind :P Heb de fire strafe gepakt, Cindercoat in de cube, Ring of the Zodiac ook en K'mar Tenclip. :*)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2016 22:16 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik weet niet of ik nou een idioot ben, maar hoe kom ik in godsnaam in die nieuwe area? Ohja, hier nog mensen met tips voor een goede crusader build? Skills, paragon, welke gems zijn handig, wat voor gear? Zie online wel hier en daar dat de "* of light"* gear erg populair is, daar heb ik momenteel nu de helm en boots van. Maak verder gebruik van een sweep/slash build (moet daar denk ik eens vanaf omdat het niet meer zo goed aansluit bij m'n gear), de rest van m'n gear is niet geweldig maar speel op T3. Paragon gaat voornamelijk naar movement speed, crit chance, area damage en resistance to all.

[ Voor 7% gewijzigd door Thomas op 13-01-2016 22:03 ]

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 22:03
ThomasXIV schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:03:
Ik weet niet of ik nou een idioot ben, maar hoe kom ik in godsnaam in die nieuwe area? Ohja, hier nog mensen met tips voor een goede crusader build? Skills, paragon, welke gems zijn handig, wat voor gear? Zie online wel hier en daar dat de "* of light"* gear erg populair is, daar heb ik momenteel nu de helm en boots van. Maak verder gebruik van een sweep/slash build (moet daar denk ik eens vanaf omdat het niet meer zo goed aansluit bij m'n gear), de rest van m'n gear is niet geweldig maar speel op T3. Paragon gaat voornamelijk naar movement speed, crit chance, area damage en resistance to all.
nieuwe area is a5 in adventure mode.
Vicarious schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 21:32:

Geen Mirinae, maar wel een aardige monk build die middenhoge Grifts goed zou moeten kunnen trekken. Leuk ook wel dat deze build alle mystic allies dubbel geeft :D
Het concept van de gen-monk is natuurlijk niet nieuw...wel een aardige remark op het laatst; kennelijk dropt de 500% bonus bij Ally activation. Da's wel even goed om in je achterhoofd te houden.

<GOT> Zarhrezz#2885

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Speel nu die Barb Raekor build (http://www.diablofans.com...raekor-barb-solo-grift-86) maar waarom zit Ancient Spear eigenlijk in deze build?

Ik heb het nu even getest, en het lijkt net alsof ik amper damage doe ermee, en vervolgens al m'n fury verneuk.

Misschien mis ik iets hoor :o Met HoTA zie je tenminste flinke nummers :P

Tesla M3LR '21

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-11 13:56
kidicoke schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 19:09:
In de Bnet settings automatisch updaten uitzetten en je krijgt die melding niet meer.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 19:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

[...]

Met die heb ik een 71 in 12 min kunnen clearen. Met 550 extra dex van het despair recipe. Dus ruimte genoeg nog :).

Ik ben tot zover nog wel te spreken over de patch. Er zijn weer genoeg dingen te doen en loot te verzamelen.

Battle.net || Strava

Korte test:
Gr65 in volledige 2.3 spec easy
Gr70 met nieuwe DML en Dawn in cube easy
Als ik dus perma-vengeance haal en de depair recipe ga gebruiken moet ik vrij makkelijk op 75+ komen verwacht ik.

Gr61 was een hele struggle naar 70 easy mode :P

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-11 23:42

Ulti23

Quality Time

Damn, lekker bounties aan het runnen, zit ik in Act V, torment 4, Westmarch Heights. Een bounty waarbij ik een pest problem moet oplossen. Halverwege de map hak ik enkele enemies neer (gewoon witte) en ineens zakt mij health naar beneden, zonder aanwijsbare reden. Ik loop nog wel terug, gebruik een potion maar te laat, 40 uur HC Barbarian naar de eeuwige jachtvelden... Death bij unknown. Dus niet geslacht door een monster blijkbaar. Hoe kan dit? Had niet het idee dat ik een verkeerde affix had ofzo die ineens zwaar life ging drainen. Kon er niks tegen doen :'(

Ach ja, we beginnen maar weer opnieuw :P

I pitty the fools who took my game-station.....

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:09
Ulti23 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 23:56:
Damn, lekker bounties aan het runnen, zit ik in Act V, torment 4, Westmarch Heights. Een bounty waarbij ik een pest problem moet oplossen. Halverwege de map hak ik enkele enemies neer (gewoon witte) en ineens zakt mij health naar beneden, zonder aanwijsbare reden. Ik loop nog wel terug, gebruik een potion maar te laat, 40 uur HC Barbarian naar de eeuwige jachtvelden... Death bij unknown. Dus niet geslacht door een monster blijkbaar. Hoe kan dit? Had niet het idee dat ik een verkeerde affix had ofzo die ineens zwaar life ging drainen. Kon er niks tegen doen :'(

Je bent besmet met de pest? :P

TheS4ndm4n#1919

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Nephalem schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:54:
[...]

In de Bnet settings automatisch updaten uitzetten en je krijgt die melding niet meer.
Bij mij hielp even Americas te selecteren en daar in te loggen. Daarna kon ik zonder problemen aanmelden bij Europe.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:11
Ik probeerde vanmiddag een nieuwe DML te cuben... Krijg ik 3x Bombadiers hehe. Na 5 pogingen een Manticore met acceptabele stats gemaakt.

Mijn UE (op DML na) en Nats zijn al naar wens voor 2.4 :)

Shadows moet ik alleen nog Ancient shoulders en wapen. Heb de dagger wel al maar 1900DPS ofzo maar...

M6 is compleet volgens mij (100% non ancient Bombadiers en 75+% Manticore :)

Iemand wellicht M6 met verschillende elementen al getest sinds patch Live is? Indien Cold viable/gelijkwaardig is aan andere opties ben ik vrij snel klaar :+

[ Voor 17% gewijzigd door Thalaron op 14-01-2016 02:23 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-11 21:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wizard heeft volgens mij een hoop potentie.

Ik liep vast op grift 40, niet genoeg dmg om het gebrek aan toughness tegen te gaan.

Nu met de Delsere Magnus Opus build met energy twister en Arcane Orb sprong ik van grift 40 naar grift 52.
Er zit met m'n huidige gear nog wel een level of 2 a 3 in.
Ik heb slechts 1 Ancient item en de rest is ook niet echt top, heb er wel weer zin in.

http://eu.battle.net/d3/e...Doctor-2181/hero/53880667

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Goldman
Gister met deze setup (http://eu.battle.net/d3/e...oldman-2525/hero/67973990) grift 60 gedaan, a walk in the park.. :+ vanavond eens kijken of ver ik het kan pushen.

Verwijderd

Gisteravond is me nog gelukt om met mn Natalya set een Grift level 62 te clearen met nog 2 minuten op de klok.

Nu proberen een mooie ancient Manticore te vinden zodat ik m'n Marauders set kan testen! :D

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Goldman schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:15:
Gister met deze setup (http://eu.battle.net/d3/e...oldman-2525/hero/67973990) grift 60 gedaan, a walk in the park.. :+ vanavond eens kijken of ver ik het kan pushen.
grrr, dubbele ancients. Heeft mij meer dan 1000 db's, duizenden bloodshards gekost en heb er pas 1

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ulti23 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 23:56:

Was het niet zo'n rare roze/rode pool ofzo? Die doen best pijn als je daar doorheen loopt.

• schaapiej
Mad-Matt schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:28:
[...]

grrr, dubbele ancients. Heeft mij meer dan 1000 db's, duizenden bloodshards gekost en heb er pas 1
Leuk he RNG! Shenlong set valt bij mij met bosjes en vaak ook nog Ancient... :+
Anders een keer een party maken met 4 Monks en hopen dat er wat nuttigs valt.

<GoT>NightStalker

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

schaapiej schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:38:
[...]

Leuk he RNG! Shenlong set valt bij mij met bosjes en vaak ook nog Ancient... :+
Anders een keer een party maken met 4 Monks en hopen dat er wat nuttigs valt.
goed plan!
Bij mij dropt hij eigenlijk nooit, de ancient die ik heb gehad is gedropt, de andere gecraft.

Mad-Matt schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:28:
Zo weinig? :+ Tot na einde S4 zat ik met 1 ancient, pas in de downtime dropte de ander. Ik heb het niet bijgehouden, maar ongeveer een half season heb ik het grootste deel van de mats die kant op gegooid.

<GOT> Zarhrezz#2885

Zarhrezz schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:15:
[...]

Het concept van de gen-monk is natuurlijk niet nieuw...wel een aardige remark op het laatst; kennelijk dropt de 500% bonus bij Ally activation. Da's wel even goed om in je achterhoofd te houden.
Dat was voor mij ook de reden om het zonder de Mystic Ally activation te proberen gister avond.

Echter blijven er in een 'non spender' setup niet veel mogelijkheden over om mee te spelen, maar wat ik geprobeerd had was:

Static Charge - Doet nu minder damage, maar ach, als we toch een slot vrij hebben en we van de damage kunnen profiteren, waarom niet..
Serenity - 3 / 4 seconde geen damage ontvangen, waardoor je iets offensiever kan spelen.
Breath of Heaven - De variant met spirit on attack, om zo meer damage te doen door meer spirit te hebben.

Daarnaast nog Exalted Soul als passive gekozen voor de 50 extra spirit.
Uiteindelijk merkte ik in de meeste gevallen niet veel verschil.
Maar heb ik met de Exalted Soul + Breath of Heaven wel een 73 gehaald.

Vanavond ga ik nog een poging tot een paar 73's wagen met andere setups en kijken welke het makkelijkst speelt. Zo heb ik nog niet met Unity gespeeld en gezien de damage increase, zou dit een betere optie dan Exalted Soul moeten zijn... vanavond meer! :P
[...]

De variant van quin zonder de mirinae is ook meer een endgame build, maar hebben wel overeenkomsten met Zarhrezz z'n build, alleen vind ik persoonlijk de Mirinae build leuker spelen vanwege het visueel geweld (overal witte stralen en mini tornado's!). De quin variant zal ik waarschijnlijk wel gaan spelen als ik 75+ wil pushen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 14-01-2016 09:03 ]

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Gister even een Manticore, Bombadiers, Dawn, Visage, Wraps of Clarity en Hellfire gecraft. Weer 10K mats van elk (op ubermats na) down the drain maar toch wat redelijke items.

http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/30779750

Hierna een 9x level 50 leg gem in de redelijke items en met 3-4 man parties GR's gedaan. Ging zeer rap. 3x DH run clearde 70, iets wat eerder als suicide werd gezien.

Daarna solo nog wat pushes gedaan in laatste uurtje en #337 geworden met een 72 GR @9:58. Potentie van M6 build is zeer hoog (de laatste keer M6 was met oude sentry farm build).

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-11 13:51
Ben na die 2.4 patch weer begonnen op mijn PS4 met Hardcore. Helaas is mijn softcore omzeep geholpen door de vele cheaters die het platform onveilig maken. Je kan bijna geen public meer joinen of je paragon lvls schieten met 50 / seconde omhoog .. waanzin.
Anyway, wie nog op de PS4 Diablo 3 speelt voeg me toe en wellicht kunnen we samen een keer een potje hakken.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

• Goldman
Sabrac schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:53:
[...]

De variant van quin zonder de mirinae is ook meer een endgame build, maar hebben wel overeenkomsten met Zarhrezz z'n build, alleen vind ik persoonlijk de Mirinae build leuker spelen vanwege het visueel geweld (overal witte stralen en mini tornado's!). De quin variant zal ik waarschijnlijk wel gaan spelen als ik 75+ wil pushen.
Same here :)

vwb de Legend shenlong, gewoon even eens een monk party starten idd :)

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-11 23:42

Ulti23

Quality Time

Dat zal hem zijn geweest inderdaad >:)
Vicarious schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:37:
[...]

Was het niet zo'n rare roze/rode pool ofzo? Die doen best pijn als je daar doorheen loopt.
Nee, niet dat ik weet. Was enkel witte enemies aan het hakken, geen elite of champion in de buurt. Mijn life begint spontaan te drainen en ben gelijk terug gaan lopen, health potion erop maar het mocht niet baten. Heb wat op Google gezocht, er wordt wel eens gesproken over een life drain bug, maar dit kom je niet veel tegen. Zie wel in de bug report sectie op het forum van Diablo 3 dat er wel een post bestaat van iemand die dit ook meegemaakt heeft. Maar verder geen reactie op ofzo.

Beetje lullig om zo je character te verliezen, maar ja. Het blijft hardcore, ben wel eens op ergere manieren een character kwijtgeraakt (nee, niet door disconnects O-) )

I pitty the fools who took my game-station.....

Sabrac schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:53:
Dat was voor mij ook de reden om het zonder de Mystic Ally activation te proberen gister avond.
Ik heb gisteren met en zonder geprobeerd en ik merkte niet heel veel verschil. Ik kan ook zo snel niet vinden hoe lang die downtime precies is (noemt hij dat in de guide? ik heb nog niet gekeken). Activation doet hoe dan ook een hoop area damage door de water ally.
Echter blijven er in een 'non spender' setup niet veel mogelijkheden over om mee te spelen, maar wat ik geprobeerd had was:

Static Charge - Doet nu minder damage, maar ach, als we toch een slot vrij hebben en we van de damage kunnen profiteren, waarom niet..
Serenityy - 3 / 4 seconde geen damage ontvangen, waardoor je iets offensiever kan spelen.
Breath of Heavenn - De variant met spirit on attack, om zo meer damage te doen door meer spirit te hebben.

Daarnaast nog Exalted Soul als passive gekozen voor de 50 extra spirit.

Uiteindelijk merkte ik in de meeste gevallen niet veel verschil.

Maar heb ik met de Exalted Soul + Breath of Heaven wel een 73 gehaald.
Static Charge heeft inderdaad weinig toegevoegde waarde; je verliest dan enorm veel Mirinae procs. Tornadoes lijkt niet veel te schelen, wellicht zit daar een ICD op de spawn rate.

Op PTR werkte ik met Endless / Sanctuary / Epi / Serenity en dat geeft een hele goeie mitigation cycle omdat je ze kan cyclen. Het is wel een beetje erg defensive...de Sweeping Wind is leuker en meer offensive en dat is toch vaak het punt in pushes.
Ik blijf me verbazen over dat elke monk een Quin build genoemd wordt want laten we wel wezen, dit is gewoon een aanpassing van SC (niet van Quin zover ik weet) voor 2.4. Ik ben ook wel benieuwd naar de IAS targets in de Cripling Wave setup, ik ben nog nergens de base frames van Cripling Wave en Deadly Reach tegengekomen dus de breakpoints zijn daarmee ook niet bekend.

<GOT> Zarhrezz#2885

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Las Vegas schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:39:
Speel nu die Barb Raekor build (http://www.diablofans.com...raekor-barb-solo-grift-86) maar waarom zit Ancient Spear eigenlijk in deze build?

Ik heb het nu even getest, en het lijkt net alsof ik amper damage doe ermee, en vervolgens al m'n fury verneuk.

Misschien mis ik iets hoor :o Met HoTA zie je tenminste flinke nummers :P
Ik zou het hier kunnen vertellen, maar ik raad je aan eens iets te lezen of een youtube video te bekijken.
Ook op diablofans zie je alle builds mét uitleg of video: http://www.diablofans.com...raekor-barb-solo-grift-86
Zarhrezz schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:10:

Ik heb gisteren met en zonder geprobeerd en ik merkte niet heel veel verschil. Ik kan ook zo snel niet vinden hoe lang die downtime precies is (noemt hij dat in de guide? ik heb nog niet gekeken). Activation doet hoe dan ook een hoop area damage door de water ally.
Nee, niet genoemd en ik heb een aantal minuten gekeken naar m'n damage, maar ik merkte weinig verschil (wel merkte ik dat m'n health soms door de helft ging :( tijdens het activeren).
[...]

Static Charge heeft inderdaad weinig toegevoegde waarde; je verliest dan enorm veel Mirinae procs. Tornadoes lijkt niet veel te schelen, wellicht zit daar een ICD op de spawn rate.

Op PTR werkte ik met Endless / Sanctuary / Epi / Serenity en dat geeft een hele goeie mitigation cycle omdat je ze kan cyclen. Het is wel een beetje erg defensive...de Sweeping Wind is leuker en meer offensive en dat is toch vaak het punt in pushes.
Ik speel zonder mantra, dus Sweeping Wind gebruik ik sowieso, het was voor mij meer kijken naar, wat kan ik i.p.v. Mystic Allies gebruiken waardoor ik meer damage doe, of minder damage ontvang.

De aura is leuk, maar ik merk eerlijk gezegd er weinig van of ik de aura nu heb of niet. (kan ook door m'n 100 000 life per sec en 60 000 life per hit komen).

Ik blijf me verbazen over dat elke monk een Quin build genoemd wordt want laten we wel wezen, dit is gewoon een aanpassing van SC (niet van Quin zover ik weet) voor 2.4. Ik ben ook wel benieuwd naar de IAS targets in de Cripling Wave setup, ik ben nog nergens de base frames van Cripling Wave en Deadly Reach tegengekomen dus de breakpoints zijn daarmee ook niet bekend.
Ik heb het geloof ik nergens "de quin" build genoemd, eerder de quin variant. En ook alleen maar omdat hij er een guide van heeft gemaakt.

Zo zijn er ook 2 varianten op de Exploding Palm / Tempest Rush builds.. geloof dat Drahque deze als eerste gepost had op diablofans, maar het zou me inderdaad niets verbazen als ook dat weer een 'Quin' build word genoemd.

Terugkomend op de Inna / Gen varianten.
Ik geloof dat Crippling Wave in zijn build gekozen word vanwege de hoeveelheid targets die hij raakt + de hoeveelheid damage dat het doet. De oude generator setups werkten ook met de Mangle Rune, alhoewel ik initieel dacht dat dit kwam zodat je Cindercoat kon gebruiken.

Daarnaast zorgt CW er inderdaad voor dat monsters je ook minder snel aanvallen, wat een leuke bijkomstigheid is, vooral op de hogere g.rifts waar de damage taken echt ziek hoog is.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ulti23 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:09:

Nee, niet dat ik weet. Was enkel witte enemies aan het hakken, geen elite of champion in de buurt. Mijn life begint spontaan te drainen en ben gelijk terug gaan lopen, health potion erop maar het mocht niet baten. Heb wat op Google gezocht, er wordt wel eens gesproken over een life drain bug, maar dit kom je niet veel tegen. Zie wel in de bug report sectie op het forum van Diablo 3 dat er wel een post bestaat van iemand die dit ook meegemaakt heeft. Maar verder geen reactie op ofzo.
Niet van een champion, maar van de map zelf. Ik kan er niet zo gauw een screenshot van vinden, maar er zijn bepaalde maps die van die roze pools hebben die damage doen als je er doorheen loopt.

• schaapiej
Vicarious schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:22:
[...]

Niet van een champion, maar van de map zelf. Ik kan er niet zo gauw een screenshot van vinden, maar er zijn bepaalde maps die van die roze pools hebben die damage doen als je er doorheen loopt.
Die roze ongesteldheids plasjes die je ook bij Adria hebt bedoel je of niet?
Behoorlijk pijnlijk die rotzooi. Zelfde als die groene shit die wel eens op de grond ligt.
Krijg je ook de melding dat je dood gaat zonder echte reden erbij!

<GoT>NightStalker

• mfneed
ThomasXIV schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:03:
Was hem ook al aan het zoeken gister. F een google en daar was die :+ Kunnen wel samen een paar rondjes rennen? loop op mn crusader nu T7 met iet wat gare gear/build. Wil denk ik voor de holy hammer of de thorns build gaan... maar zo kunnen we ook nog gear sharen :)

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:29
Luxurydiver schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:57:
Ben na die 2.4 patch weer begonnen op mijn PS4 met Hardcore. Helaas is mijn softcore omzeep geholpen door de vele cheaters die het platform onveilig maken. Je kan bijna geen public meer joinen of je paragon lvls schieten met 50 / seconde omhoog .. waanzin.
Anyway, wie nog op de PS4 Diablo 3 speelt voeg me toe en wellicht kunnen we samen een keer een potje hakken.
Haha dat probleem had ik ook. Daarom heb ik voor de patch mijn savegane weggegooid en ben overnieuw begonnen. Soort seasons op console dus :P

Ik was para 2600 ofzo en het speelde niet goed wetende dat het niet mijn echte para level was. Inmiddels weer para 130 en quickly rising 😆

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteravond mijn UE en M6 DH's omgegooid naar 2.4. Had genoeg materials, dus lekker alle items gecraft via de cube. Vervolgens met een slechte non-ancient manticore meegedaan met wat 3x DH 1x barb GR67's, dat ging prima. Bizarre damage, zag af en toe al 20B crits langs komen (met non-optimized gear, lvl45 gems en non-ancient wapen). M6 wordt erg leuk!

Op de UE build ben ik voor een speedbuild gegaan. Vliegt als een mes door de boter op T10, ideaal voor riftjes en bounties.

Season begin ik aanstaande dinsdag mee (dit weekend geen tijd). Daar ga ik een Shadow DH bouwen. Verder wil ik nog mijn Firebird wiz respeccen (NS) en een Invoker crus maken (S/NS maakt niet uit), dus genoeg te doen de komende drie maanden!

Ben ergens wel blij dat de +%XP gear niet meer effectief is, heb je tenminste een reden om iets anders in je helm te doen dan een ruby ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-11 13:51
Dbm12 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:39:
[...]

Haha dat probleem had ik ook. Daarom heb ik voor de patch mijn savegane weggegooid en ben overnieuw begonnen. Soort seasons op console dus :P

Ik was para 2600 ofzo en het speelde niet goed wetende dat het niet mijn echte para level was. Inmiddels weer para 130 en quickly rising 😆
Thanks je hebt me overgehaald, ga dit ook van t weekend doen.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Gisteren wat geklooid met 2.4 en veel mats verbruikt :X Gaat hard ineens dan.

Op de DH heb ik nu een flinke UE build staan, weet niet echt waar ik nog grote stappen kan maken m.u.v. alles ancient en betere chest en hellfire amu. Iemand die een blik wil werpen? http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618

Verder mijn oude WoL Monk een beetje aangepast. De meeste gear had ik al, inclusief een aardige Torch die ik vorig seizoen op mijn Barb had gevonden. Via de cube de SWK items gecraft en de fist voor de cube.
Even 1 enkel riftje gedaan (GR50) en dat ging supersnel tot de RG, daar had ik wel het gevoel dat ik enorm squishy was, maar dacht dat ik mijn follower ook vergeten was (dus geen Unity effect). Dit is ze nu: http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5741016

En als laatste van mijn HotA Barb een Wastes barb gemaakt. Meeste via riftjes gevonden, gaat toch supersnel met de Barb. Had al 3x de Blade of the Tribes gevonden, maar helaas geen ancient. Best interessante build, veel damage tegelijk en dan vaak even wachten. Geen beserker dus wel wat meer squishy en helaas heeft mijn hellfire niet de juiste passive. http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/67972488

Mijn grootste probleem op dit moment is eigenlijk het level van mijn gems, die zijn gemiddelde rond de 30 :+ Daar maar even wat aan doen binnenkort.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 14-01-2016 09:52 ]

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

SideShow schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:11:
[...]

Ik zou het hier kunnen vertellen, maar ik raad je aan eens iets te lezen of een youtube video te bekijken.
Ook op diablofans zie je alle builds mét uitleg of video: http://www.diablofans.com...raekor-barb-solo-grift-86
Ah ik zie het al, de skill is helemaal niet voor de damage. Dom van mij :+

Tesla M3LR '21

• schaapiej
Angeloonie schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:51:
Verder mijn oude WoL Monk een beetje aangepast. De meeste gear had ik al, inclusief een aardige Torch die ik vorig seizoen op mijn Barb had gevonden. Via de cube de SWK items gecraft en de fist voor de cube.
Even 1 enkel riftje gedaan (GR50) en dat ging supersnel tot de RG, daar had ik wel het gevoel dat ik enorm squishy was, maar dacht dat ik mijn follower ook vergeten was (dus geen Unity effect). Dit is ze nu: http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5741016
Wellicht ook nog een leuke WoL build voor TX rifts;
One Punch Monk

<GoT>NightStalker

Sabrac schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:19:
Nee, niet genoemd en ik heb een aantal minuten gekeken naar m'n damage, maar ik merkte weinig verschil (wel merkte ik dat m'n health soms door de helft ging :( tijdens het activeren).
Ok, ik zal eens nadenken over een testmethode...wellicht dat het dynamisch is, dan kan je het aan EP ticks zien (wel lastig omdat je de allies ergens anders moet hebben wegens de dmg spam).

Ik heb het idee dat er nog wat snapshot bugs in de set zit...soms had ik het idee dat ik flink minder damage deed op een nieuwe floor...in een geval dat dat weer herstelde na een pylon. Het kan toeval zijn geweest (Mirinae = proc = RNG = fickle master) en dan zie je al snel wat je wil zien. Het is logisch dat een Ally activation een snapshot veroorzaakt...wellicht was die HP drop dus een snapshot issue; dit zie je ook regelmatig als je een greater rift start.
Ik speel zonder mantra, dus Sweeping Wind gebruik ik sowieso, het was voor mij meer kijken naar, wat kan ik i.p.v. Mystic Allies gebruiken waardoor ik meer damage doe, of minder damage ontvang.

De aura is leuk, maar ik merk eerlijk gezegd er weinig van of ik de aura nu heb of niet. (kan ook door m'n 100 000 life per sec en 60 000 life per hit komen).
Ik gok dat dat laatste best een verschil maakt =) Ik zit op recovery een stuk lager en dan is Agility heel goed merkbaar bij inkomende (physical) melee en ranged damage.
Ik heb het geloof ik nergens "de quin" build genoemd, eerder de quin variant. En ook alleen maar omdat hij er een guide van heeft gemaakt.

Zo zijn er ook 2 varianten op de Exploding Palm / Tempest Rush builds.. geloof dat Drahque deze als eerste gepost had op diablofans, maar het zou me inderdaad niets verbazen als ook dat weer een 'Quin' build word genoemd.
Dat bedoelde ik ook...op PTR worden builds getest / bewezen, Quin maakt een guide en het is een Quin build 8)7 Kijk ook maar eens naar views en ratings op diablofans...af en toe lijkt het wel de cult-of-Quin. Die gast is absoluut goed op de hoogte en maakt prima guides, maar het lijkt tegenwoordig wel of hij de enige is die monk builds kan verzinnen.
Terugkomend op de Inna / Gen varianten.
Ik geloof dat Crippling Wave in zijn build gekozen word vanwege de hoeveelheid targets die hij raakt + de hoeveelheid damage dat het doet. De oude generator setups werkten ook met de Mangle Rune, alhoewel ik initieel dacht dat dit kwam zodat je Cindercoat kon gebruiken.

Daarnaast zorgt CW er inderdaad voor dat monsters je ook minder snel aanvallen, wat een leuke bijkomstigheid is, vooral op de hogere g.rifts waar de damage taken echt ziek hoog is.
Dat kan ik helemaal zien, maar ik blijf benieuwd naar de base frames zodat IAS te optimaliseren is...zonder die info kan niemand zeggen of bv. Dashing Strike - Radiance een zinnige rune is.

<GOT> Zarhrezz#2885

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Zijn er mensen met een leuke Wizard build? Ik krijg de indruk dat de Wizard op de PTR super was en dat deze daarna weer eens keihard generft is. Is dat ook zo? (het lijkt elke patch wel hetzelfde liedje!)

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Zarhrezz schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:14:
Het is logisch dat een Ally activation een snapshot veroorzaakt...wellicht was die HP drop dus een snapshot issue; dit zie je ook regelmatig als je een greater rift start.
De health drop bij een rift start is 'logisch'.

Als je een rift start, worden alle pets namelijk opnieuw gesummoned, je gaat dus van geen allies, naar 10 allies (80 % life bonus), dus het is best normaal dat je met 60 % health de rift start.

Ik zie echter ook vaak m'n health globe veranderen als ik items oppak aan het eind van de rift of andere acties doe, dit kwam alleen voor als ik de allies actief had en niet meer zodra ik ze van m'n balk haalde.

[ Voor 16% gewijzigd door Sabrac op 14-01-2016 10:35 ]

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Alle skills worden reset, je moet alles (wizard shields oa) opnieuw casten.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Sabrac schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:33:
De health drop bij een rift start is 'logisch'.

Als je een rift start, worden alle pets namelijk opnieuw gesummoned, je gaat dus van geen allies, naar 10 allies (80 % life bonus), dus het is best normaal dat je met 60 % health de rift start.

Ik zie echter ook vaak m'n health globe veranderen als ik items oppak aan het eind van de rift of andere acties doe, dit kwam alleen voor als ik de allies actief had en niet meer zodra ik ze van m'n balk haalde.
Greater rift start is inderdaad een forced snapshot die de health jump verklaart (dit is de fix voor de Firebird exploit waarbij er in de cow level enorme stacks opgebouwd werden die bleven bij greater rift start).

Item changes in inventory (dus oppakken / droppen / equipen / unequipen) zijn ook snapshot triggers (ik heb er gisteren niet op gelet, maar op PTR was het echt constant resummon als je met inventory bezig was). Daarnaast hebben we nog floor changes, health potion activation, containers openen en shrine / pylon activation.

Ally wel of niet op bar heb ik te weinig ervaring mee om echt iets over te zeggen, maar ik kan het me voorstellen dat er in die hoek iets nog niet helemaal ok is. Ik bedenk me net dat naar LoH / LpS kijken wellicht een test-methode is, ook die komen van allies en zijn wellicht beïnvloed door snapshotting / ally activation. Dat hier in de toekomst nog bugs in gefixt worden wil ik wel aannemen.

<GOT> Zarhrezz#2885

FloydRaalte schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:32:
Zijn er mensen met een leuke Wizard build? Ik krijg de indruk dat de Wizard op de PTR super was en dat deze daarna weer eens keihard generft is. Is dat ook zo? (het lijkt elke patch wel hetzelfde liedje!)
Ik speel momenteel de Firebird Disintegrate build, maar ik mis Deathwish en The Twisted Sword nog, dus mijn damage is nog niet zo indrukwekkend. En mijn gear en gems zijn verre van optimaal. T10 kan ik hiermee wel spelen, maar ik ben momenteel een beetje sceptisch over hoge grifts. Mijn season 3 Tal Rasha Wizard doet nu zonder aanpassingen grift 60 met gemak. Die voelt een stuk krachtiger, zelfs zonder ancient wapen.

• Apsie
Deadsmell schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:01:
[...]

Ik speel momenteel de Firebird Disintegrate build, maar ik mis Deathwish en The Twisted Sword nog, dus mijn damage is nog niet zo indrukwekkend. En mijn gear en gems zijn verre van optimaal. T10 kan ik hiermee wel spelen, maar ik ben momenteel een beetje sceptisch over hoge grifts. Mijn season 3 Tal Rasha Wizard doet nu zonder aanpassingen grift 60 met gemak. Die voelt een stuk krachtiger, zelfs zonder ancient wapen.
Grappig, een vriend van mij speelt nagenoeg dezelfde build alleen met Delsere gear, zit na een dag al op 73... _/-\o_

Apsie's profiel

Apsie schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:19:
[...]
Grappig, een vriend van mij speelt nagenoeg dezelfde build alleen met Delsere gear, zit na een dag al op 73... _/-\o_
Kan je zijn profiel eens linken? Kan me niet zo goed voorstellen dat Delsere erg handig is voor deze build.

Edit: ik zie het al op het leaderboard. Even omschakelen en testen dan. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 14-01-2016 11:28 ]

• Apsie
Deadsmell schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:26:
[...]

Kan je zijn profiel eens linken? Kan me niet zo goed voorstellen dat Delsere erg handig is voor deze build.
http://eu.battle.net/d3/e...veArmy-2800/hero/70280343

Apsie's profiel

DMO is voor Wiz nu inderdaad the-way-to-go...meer damage dan de andere sets, meer toughness dan de andere sets (als je in bubble blijft). Ik snap niet zo goed waarom Bliz 'em met deze damage multiplier live heeft laten gaan. Maar goed, ik snap de UE upgrade ook niet zo goed...in de laatste ronde is die ook nog even voorbij de andere builds gebuffed terwijl het al de enige echte optie was in 2.3. Maar goed, er is meer 70+ viable dan ooit tevoren, dus laten we niet te moeilijk doen =)

<GOT> Zarhrezz#2885

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:56
Volgens mij heeft Battle.net problemen :(

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Zarhrezz schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:54:
DMO is voor Wiz nu inderdaad the-way-to-go...meer damage dan de andere sets, meer toughness dan de andere sets (als je in bubble blijft). Ik snap niet zo goed waarom Bliz 'em met deze damage multiplier live heeft laten gaan. Maar goed, ik snap de UE upgrade ook niet zo goed...in de laatste ronde is die ook nog even voorbij de andere builds gebuffed terwijl het al de enige echte optie was in 2.3. Maar goed, er is meer 70+ viable dan ooit tevoren, dus laten we niet te moeilijk doen =)
Aha toch nog een lichtpuntje voor de Wiz dus! Wel apart dat op de PTR de Firebirds set gebruikt wordt en dat het op de live opeens toch beter blijkt te zijn om DMO te gebruiken. Op de PTR nog niet gezien in ieder geval. Ga ik die maar proberen. Ik wacht nog wel even tot seasons start. Vrijdag hoorde ik?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:12

UTADDICT

NERF

Zarhrezz schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:54:
Is UE nu ook weer voorbij M6 dan?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

UTADDICT schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:19:
[...]

Is UE nu ook weer voorbij M6 dan?
Gisteren was de Nr1 natalaya en Nr2 UE maar of dat zo blijft is de vraag. Er is nog geen definitief antwoord.

• Apsie
Neles7 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:24:
[...]

Gisteren was de Nr1 natalaya en Nr2 UE maar of dat zo blijft is de vraag. Er is nog geen definitief antwoord.
En dat maakt deze patch zo interessant, mogelijkheden genoeg! :*)

Apsie's profiel

Verwijderd

Hey.. hoe zit dat trouwens met al die bubbels waarmee wizzards het hele scherm vol zetten? Kan je dit als niet wizz ook uitzetten? Ik zie graag wat ik doe en speel het liefst close combat, maar met al de bubbels op het scherm is dat echt onmogelijk.. als dit de nieuwe meta wordt.. geef mijn portie dan maar aan fikkie :P (heb daarbij ook de indruk dat dit beste lag geeft)

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:46:
Hey.. hoe zit dat trouwens met al die bubbels waarmee wizzards het hele scherm vol zetten? Kan je dit als niet wizz ook uitzetten? Ik zie graag wat ik doe en speel het liefst close combat, maar met al de bubbels op het scherm is dat echt onmogelijk.. als dit de nieuwe meta wordt.. geef mijn portie dan maar aan fikkie :P (heb daarbij ook de indruk dat dit beste lag geeft)
Tja, doet me denken aan WDs met hun groene puddles of fire walls ... Zie je niks meer, zeker als melee zeer handig.

Blizzard wil geen 5 man parties om "screen noise" te beperken, maar skills die heel je scherm oranje maken zijn geen probleem.

Ze mogen die dingen echt wel een "tone down" geven imo

Verwijderd

SideShow schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:50:
[...]

Tja, doet me denken aan WDs met hun groene puddles of fire walls ... Zie je niks meer, zeker als melee zeer handig.

Blizzard wil geen 5 man parties om "screen noise" te beperken, maar skills die heel je scherm oranje maken zijn geen probleem.

Ze mogen die dingen echt wel een "tone down" geven imo
haha idd... ik was er zo eentje :*) ... hiervoor kwam vorige patch wel een "natuurlijk" oplossing want helltooth in groepen was echt onmogelijk.. Ubers in een groep ging nog, maar grifts 60+ no way :P

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

mfreriks schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:25:
[...]

Was hem ook al aan het zoeken gister. F een google en daar was die :+ Kunnen wel samen een paar rondjes rennen? loop op mn crusader nu T7 met iet wat gare gear/build. Wil denk ik voor de holy hammer of de thorns build gaan... maar zo kunnen we ook nog gear sharen :)
Dat is goed! Ben vanmiddag/vanavond online. Zit zelf nog te twijfelen over een build, al is die holy hammer wel goed geloof ik, heb nu ook gear die daar redelijk op aansluit. Maar goed, mijn gear is nu grotendeels een teringzooi helaas.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:00
Ik ga pas morgen beginnen met spelen als season launched is en ik denk dat ik Demon Hunter ga rollen. Sinds RoS niet meer DH gespeeld ben echt vet benieuwd naar die rework van The Shadow Mantle set. Zou Melee demon hunter nu echt gaan werken ? ;p

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 14-01-2016 13:34 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• mfneed
ThomasXIV schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:17:
[...]

Dat is goed! Ben vanmiddag/vanavond online. Zit zelf nog te twijfelen over een build, al is die holy hammer wel goed geloof ik, heb nu ook gear die daar redelijk op aansluit. Maar goed, mijn gear is nu grotendeels een teringzooi helaas.
haha kost tijd, en je bent nog niet zo heel lang bezig geloof ik?:) ik loop met een fire/blessed hammer build die al eeuwen oud is :+ met gear gericht op die champion skill... dus mag er nog flink aan spijkeren:) daarnaast wel een t10 capabel WD tot mijn beschikking :)

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 09:36
Ik ben nog aan het twijfelen of ik vrijdag met het nieuwe season ga beginnen of eens ga kijken wat ik nog met me off-season hota barb kan. Zijn daar in deze patch nu schokkende wijzigingen voor? Zo ja, waar moet ik vrijdag naar op zoek gaan?:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Pagina: 1 ... 60 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.