Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
lj_tree schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:31:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik vrijdag met het nieuwe season ga beginnen of eens ga kijken wat ik nog met me off-season hota barb kan. Zijn daar in deze patch nu schokkende wijzigingen voor? Zo ja, waar moet ik vrijdag naar op zoek gaan?:)
Je HotA barb kun je gewoon blijven spelen, maar er is nu ook een LoN build met HotA.
Plus dat de Gavel nu met veel hogere HotA damage rollt.
Verder is hij eigenlijk hetzelfde gebleven.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 14-01-2016 13:34 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

FloydRaalte schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:05:
Aha toch nog een lichtpuntje voor de Wiz dus! Wel apart dat op de PTR de Firebirds set gebruikt wordt en dat het op de live opeens toch beter blijkt te zijn om DMO te gebruiken. Op de PTR nog niet gezien in ieder geval. Ga ik die maar proberen. Ik wacht nog wel even tot seasons start. Vrijdag hoorde ik?
Per de laatste PTR patch werd Firebird (verder generfd) en DMO geboost. Toen was Firebird weg (na de snapshot exploit hotfix) en deed DMO hogere clears dan non-exploit Firebird (met zo'n 10 tiers verschil aan het eind van PTR). Firebird is niet meer competitive door het aloude 'Bliz doet balancing nerf - er wordt een exploit gevonden - fix voor exploit verandert het mechanisme zodat eerdere balancing nerf onnodig is - gaat live zonder re-buffing'. Dit is bv. ook gebeurd met Static Charge.

Overigens is het wel weer dik lachen...de hoogste clear die ik zo even zie is een 86 Barb clear. Die kwam de laatste dag PTR ook voorbij, dus ik verwacht dat de meta sheets deze week nog een update krijgen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:22

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

4th schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:55:
Gister even een Manticore, Bombadiers, Dawn, Visage, Wraps of Clarity en Hellfire gecraft. Weer 10K mats van elk (op ubermats na) down the drain maar toch wat redelijke items.

http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/30779750

Hierna een 9x level 50 leg gem in de redelijke items en met 3-4 man parties GR's gedaan. Ging zeer rap. 3x DH run clearde 70, iets wat eerder als suicide werd gezien.

Daarna solo nog wat pushes gedaan in laatste uurtje en #337 geworden met een 72 GR @9:58. Potentie van M6 build is zeer hoog (de laatste keer M6 was met oude sentry farm build).
Ben benieuwd hoe lang we in de top 3 staan :P
M6 gaat erg makkelijk wil vandaag de wizard desintegrate build proberen. Maar geloof (zoals zahrezz hierboven al zegt) dat deze niet zo goed meer is.
geen idee welke build ik dan nu kan proberen...

[ Voor 7% gewijzigd door TepelStreeltje op 14-01-2016 14:03 ]

Battle.net Spud#2543

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Firebird is prima om mee te levellen en TX mee te doen hoor. Maar als je serieus wilt griften is 'ie beperkt. Wat mij betreft is dit perfect gezien je die 'bird set krijgt als je 70 hit. Tijd zat om intussen DMO te verzamelen en dan heb je ze uiteindelijk beiden gespeeld en benut naar hun vermogens. d:)b

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Apsie schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:19:
[...]

Grappig, een vriend van mij speelt nagenoeg dezelfde build alleen met Delsere gear, zit na een dag al op 73... _/-\o_
Ik moet zeggen dat het een heerlijke build is om te spelen! Ik moet alleen het Twisted Sword nog, maar ik kom er zo al hoger mee dan met mijn Firebird wizzie. En wat een toughness zeg. Op T10 overleef ik molten explosies. Fijn om eens een wiz te hebben die niet squishy is. :)
Tektoon schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:08:
Firebird is prima om mee te levellen en TX mee te doen hoor. Maar als je serieus wilt griften is 'ie beperkt. Wat mij betreft is dit perfect gezien je die 'bird set krijgt als je 70 hit. Tijd zat om intussen DMO te verzamelen en dan heb je ze uiteindelijk beiden gespeeld en benut naar hun vermogens. d:)b
Op zich wel ja...toch ben ik wat teleurgesteld in Wiz zoals de sets nu zijn, ik vind alle vier de speelstijlen net niet lekker. Vyr is gewoon drama (de damage komt van een item, niet van wat je doet), Tal is skill-starved en juggling voor maximale damage en daarnaast onvoldoende defenses, Firebird is irritant geworden omdat de stacks na 2 schermen al weg lijken te vallen terwijl de damage bonus per stack verlaagd is naar %'s die gebaseerd zijn op uncapped range. Damage opbouwen is dus naar en ook hier geen DR. DMO is nog te doen, maar ik vind het erg irritant dat je steeds in de bubble moet blijven om te overleven. Als de 4-piece 'If you have Slow Time active, you receive 50% DR' was geweest, had ik 'em zeker gespeeld.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:00
Maar is LoN gewoon nog steeds legit om te gebruiken dan ondanks die nerf naar 100%?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Ricmaniac schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:37:
Maar is LoN gewoon nog steeds legit om te gebruiken dan ondanks die nerf naar 100%?
Sowieso is het pas een nerf als het live is geweest, dit was balancing :) op de PTR hadden ze het expres te hoog gezet om te kijken wat voor effect het heeft, om het volgens in lijn te brengen met de andere setups.

LoN is voor de meeste classes nog steeds zeer viable.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:12

UTADDICT

NERF

De enige moeite die ik heb met de DMO build, is dat het voor snellere runs in groepen, of T10 farms niet echt heel lekker is.

[ Voor 5% gewijzigd door UTADDICT op 14-01-2016 14:45 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Ricmaniac schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:37:
Met LoN zijn er een hoop leuke builds te maken, maar lang niet voor alle classes is het competitive. Zie het zo: LoN = 1300% = DPS x14. Een non-LoN heeft Endless Walk of Bastion, dus minimaal x2. Als de set waarmee gecombineerd wordt dus een 600% bonus geeft (x7) komt de damage hoger uit. Als je bv. naar DH kijkt, zal het voor de skills die binnen Marauder vallen niet nuttig zijn LoN te doen, je kunt met 6-piece al een 3000% krijgen.

Waar LoN interessant wordt is bij skills die buiten een 6-piece set vallen of die een hoop skill-boost items hebben die niet allemaal in een 6-piece setup passen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Ricmaniac
Zarhrezz schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:45:
[...]

Met LoN zijn er een hoop leuke builds te maken, maar lang niet voor alle classes is het competitive. Zie het zo: LoN = 1300% = DPS x14. Een non-LoN heeft Endless Walk of Bastion, dus minimaal x2. Als de set waarmee gecombineerd wordt dus een 600% bonus geeft (x7) komt de damage hoger uit. Als je bv. naar DH kijkt, zal het voor de skills die binnen Marauder vallen niet nuttig zijn LoN te doen, je kunt met 6-piece al een 3000% krijgen.

Waar LoN interessant wordt is bij skills die buiten een 6-piece set vallen of die een hoop skill-boost items hebben die niet allemaal in een 6-piece setup passen.
Duidelijk, thanks

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:16
Wat denkt men eigenlijk van die optie om een character over te zetten van Non-Season naar Season? Je zet namelijk alleen de character over, geen items of paragons.
Suicyder schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:57:
Wat denkt men eigenlijk van die optie om een character over te zetten van Non-Season naar Season? Je zet namelijk alleen de character over, geen items of paragons.
Handig, hoef ik een bestaand karakter alleen maar leeg te maken (hoeft eigenlijk niet, maar anders moet je toch mail opruimen) i.p.v. leegmaken, deleten en op season opnieuw aanmaken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Suicyder schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:57:
Zie het als een alternatief ten op zichte van een character verwijderen om ruimte te maken, zodat je een seasonal char kan aanmaken.

Het is ook meer voor de "ik heb deze character al zo lang, ik wil hem niet kwijt" type mensen. Of de "maar deze heeft al 2000 uur!".

[EDIT] wat ik me wel afvraag, normaliter bij een season start duurt het aanmaken van een character vaak een minuut of 2 door de hoge load. Misschien dat een season rebirth sneller is, omdat de character al bestaat..

[ Voor 16% gewijzigd door Sabrac op 14-01-2016 15:01 ]

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Leuk die LoN HotA

Zoals je ziet gaat deze persoon wel erg vlotjes door 67

YouTube: Diablo 3 PTR 2 4 Barb Hota with LoN GR 67

[ Voor 25% gewijzigd door SideShow op 14-01-2016 15:03 ]

• Suicyder
Ja ik zit er zelf sterk over te denken de 1e gewoon over te gooien naar S5, zodat ik het levelen van 1-70 van die 1e skip. Ik heb wat minder tijd dan eerder vooral, daarvoor zal het flink schelen. Verder boeit het mij eigenlijk geen biet.

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Je char is ook gewoon lvl 1 dus geen tijdswinst.
Suicyder schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:02:
Ja ik zit er zelf sterk over te denken de 1e gewoon over te gooien naar S5, zodat ik het levelen van 1-70 van die 1e skip. Ik heb wat minder tijd dan eerder vooral, daarvoor zal het flink schelen. Verder boeit het mij eigenlijk geen biet.
Wat Yerap al zegt, je character word gewoon level 1.. dus je schiet daar niets mee op, in principe is het hetzelfde als een nieuwe seasonal character aanmaken, je neemt alleen de 'hours played' mee.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Enige wat je bewaard wat zeg maar waarde zou kunnen hebben is je time played :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Suicyder
Meh.... helaas. Dan start ik gewoon clean

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik ga mijn oudste wiz hergebruiken, lekker time played weer omhoog brengen, enige reden dat ik haar nog niet gedelete had namelijk ^^

SideShow schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:01:
Leuk die LoN HotA

Zoals je ziet gaat deze persoon wel erg vlotjes door 67

YouTube: Diablo 3 PTR 2 4 Barb Hota with LoN GR 67
Dat is niet echt heel spannend, in 2.3 deden HotA barbs ook al 70+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Ricmaniac
Bokkie schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:04:
Enige wat je bewaard wat zeg maar waarde zou kunnen hebben is je time played :)
en elite kills enzo toch ? zulke stats werden dacht ik ook bewaard of heb k dat fout?

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Heb nu DMO met 2 TR, heb er alle items voor om het te boosten, maar heb niet het idee dat die unstable scepter werkt. Krijg wel de animatie dat hij 2 explosies doet, maar krijg volgens mij niet 2 keer dmg.

Iemand anders daar ervaringen mee?

Battle.net Spud#2543

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ricmaniac schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:12:
[...]

en elite kills enzo toch ? zulke stats werden dacht ik ook bewaard of heb k dat fout?
Ja stats, maar ik ga er niet vanuit dat mensen daar waarde aan hechten :P zelf vind ik time played leuker om te zien zeg maar dan hoeveel elites ik gekilled heb ^^

• SideShow

SideShow

Administrator

Angeloonie schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:08:
[...]

Dat is niet echt heel spannend, in 2.3 deden HotA barbs ook al 70+
Niet de huis tuin en keuken barb van paragon 800 en minder

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 23:04
hey hey, huis tuin en keuken noobje hier. Ik ben de draad wat kwijtgeraakt door siege en andere afleidingen maar is s5 nu al begonnen ?

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

willemvh schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:58:
hey hey, huis tuin en keuken noobje hier. Ik ben de draad wat kwijtgeraakt door siege en andere afleidingen maar is s5 nu al begonnen ?
Begint morgen 17:00, patch is al wel uit dus je kan vast non season wat proberen

[ Voor 10% gewijzigd door 4th op 14-01-2016 15:59 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 23:04
schitterend :) morgen om 17u it is. muahahahahahahaha

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59
SideShow schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:33:
[...]

Niet de huis tuin en keuken barb van paragon 800 en minder
Een huis tuin en keuken char heeft ook niet super veel baat bij LoN, daar heb je veel Ancient items voor nodig.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Bokkie schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:15:
[...]

Ja stats, maar ik ga er niet vanuit dat mensen daar waarde aan hechten :P zelf vind ik time played leuker om te zien zeg maar dan hoeveel elites ik gekilled heb ^^
Genoeg mensen die daar wel waarde aan hechten.. :)
Is toch ook wel leuk om te zien wat je stats zijn i.p.v elke keer alles weer naar 0.
Anders kunnen ze het net zo goed niet bijhouden.

<GoT>NightStalker

• Yerap
Q: When does Season 5 start?
A: Season 5 will begin Friday, January 15 at 5:00 p.m. PDT in North America, 5:00 p.m. CEST in Europe, and 5:00 p.m. KST in Asia. For assistance with time zones, click here.

Er viel mij net iets op, er staat 5pm CEST (Central European Summer Time) dat betekend 4pm onze tijd aangezien we op winter tijd zitten... Ook de countdown op diablofans geeft dit aan. Morgen maar eerder van werk gaan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Yerap op 14-01-2016 21:42 ]

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
Yerap schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 21:40:
Q: When does Season 5 start?
A: Season 5 will begin Friday, January 15 at 5:00 p.m. PDT in North America, 5:00 p.m. CEST in Europe, and 5:00 p.m. KST in Asia. For assistance with time zones, click here.

Er viel mij net iets op, er staat 5pm CEST (Central European Summer Time) dat betekend 4pm onze tijd aangezien we op winter tijd zitten... Ook de countdown op diablofans geeft dit aan. Morgen maar eerder van werk gaan :)
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/20419652707#9

toch 5 PM CET blijkbaar.

• Yerap
Goed om te weten tnx voor de info Yogoi. Dan maar om 5uur gaan nolifen.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Morgen na 5 uur. Check.

Ik heb deze level 70 guide bij elkaar gesprokkeld (lees: schaamteloos gejat) en aangepast. Iemand nog verbeteringen?

LevelDifficultyAction
1MasterStarten met follower Weapon
1-4MasterBounty Bosses: Maghda, Zoltun Kulle, Cursed Cellar
4-7HardHalls of Agony lvl 3 en lvl 2
7HardMerchants: rings
7-11HardField of Misery: Scav Den, Moon Clan, Den of fallen
11HardMerchants: amulets
11-21HardRifting + Leorics Crown met ruby
21-23HardBounty Act 1
23HardBounty bag / craft Cains
23-31HardNephalem rift
42+HardCraft lvl 60 weapons -18 lvl req
31-54Expert/MasterNephalem rifts
54-63HardNephalem rifts
61HardCraft 2H weapons (meer dmg)
63-70Expert/MasterNephalem rifts

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Net nog een kleine patch, 17mb binnen geharkt (wel tijden een Gr...) benieuwd wat de reden was :s

Battle.net Spud#2543

• Yerap
FloydRaalte schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 23:49:
Morgen na 5 uur. Check.

Ik heb deze level 70 guide bij elkaar gesprokkeld (lees: schaamteloos gejat) en aangepast. Iemand nog verbeteringen?

LevelDifficultyAction
1MasterStarten met follower Weapon
1-4MasterBounty Bosses: Maghda, Zoltun Kulle, Cursed Cellar
ik ga zelf iets later de boss bounties doen, op lvl 1 krijg je nog geen primary stats op je gear, alleen life regen en dat soort onzin. op volgens mij level 5 of 6 krijg je de mogelijkheid om primary stats te rollen en dan wordt het iets interesanter. Ik ga zelf even naar act 4 om daar wat mobs te killen, en misschien een bounty te doen. hier ging ik met wat testen binnen twee minuten naar level 4. Het probleem namelijk om meteen naar bv halls te gaan is dat het veel mobs zijn en in het begin hebben de meeste classes nog geen aoe skills. Act 4 zijn minder mobs maar wel met hogere XP waardes. Maargoed iedereen heeft er zo zijn eigen gedachten over. En uiteindelijk hebben we het over een paar minuten verschil in wanneer je lvl 70 wordt.

Ik heb er in ieder geval weer zin in.vanmiddag nog maar even online komen op TS om te kijken of er nog ergens een plekje is in een groep om mee te levelen. Anders ga ik lekker multiboxen 4x thorns crusader :)

Verwijderd

Hoe gaat het je lukken om Zolton Kulle bijv op level 4 al te killen? :? Worden die zover omlaag gescaled dat je ze kan verslaan?

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 18:53
Dammit, ik kan maar niet beslissen wat ik vanavond ga spelen voor Class...
Demon Hunter heb ik op Normal al kapot gespeeld, vorig season was ik Barb en Crusader.
Al een hele tijd geen Wizard meer gespeeld, dus dat is misschien wel leuk, maar weet niet zeker of die goed kan mee komen dit Season...

Keuzes, keuzes...

Even niets...

• Yerap
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 06:58:
Hoe gaat het je lukken om Zolton Kulle bijv op level 4 al te killen? :? Worden die zover omlaag gescaled dat je ze kan verslaan?
Ja ze worden gedownscaled, aangezien het ook bounties zijn moet je die natuurlijk wel kunnen voltooien. Op level 1 zijn ze echt een eitje, ZK kan je killen door 1 van de adds te killen dan krijg je een level er bij en door de levelup doe je dmg om je heen waardoor ZK dood gaat en zo meteen level 4 wordt. door de XP van de kill en de bounty.

• Yogoi
Die 1-70 strat met master bosses op 1-4 is dan ook bedacht voor een 4player group. Dan werkt het een stuk beter dan solo.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 19:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

FloydRaalte schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 23:49:
Morgen na 5 uur. Check.

Leuke samenvatting! Maar dan ga je op level 11 eerst campaign doen denk ik anders kom je niet aan je leoric crown...
FireDrunk schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 07:01:
Dammit, ik kan maar niet beslissen wat ik vanavond ga spelen voor Class...
Demon Hunter heb ik op Normal al kapot gespeeld, vorig season was ik Barb en Crusader.
Al een hele tijd geen Wizard meer gespeeld, dus dat is misschien wel leuk, maar weet niet zeker of die goed kan mee komen dit Season...

Keuzes, keuzes...
Ik doe gewoon een monk... Ook al heb ik deze kapot gespeeld. Afgelopen seasons ben ik steeds met een ander char gestart om vervolgens toch weer monk te gaan spelen :). Dus ik blijf lekker bij wat ik het leukst vind!

Battle.net || Strava

• Yogoi
FireDrunk schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 07:01:

Het lijkt er op dat een wizard zeer goed mee gaat doen dit season.
natuurlijk weet je dat nooit helemaal zeker tot aan het einde maar op dit moment is de verwachting dat een wizard in elke groep wenselijk is. En ook solo doen ze voor de top spot mee.

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:00
Angeloonie schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:51:
Gisteren wat geklooid met 2.4 en veel mats verbruikt :X Gaat hard ineens dan.

Op de DH heb ik nu een flinke UE build staan, weet niet echt waar ik nog grote stappen kan maken m.u.v. alles ancient en betere chest en hellfire amu. Iemand die een blik wil werpen? http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618
Je gear ziet er prima uit. Paar dingen die me nog opvallen je gebruikt geen iceblink/thrill of the hunt en je hebt geen follower met thunderfury, hoe wil je BotT triggeren als op afstand blijft?

Je hebt zo te zien maar 1x 8% CDR gerolled? Je wilt (vind ik dan) minimaal 2x 8% zodat je net geen 100% uptime van vengeance hebt. Nu is de cooldown eigenlijk nog net te laag vind ik.

Ik zie hiervoor 2 mogelijkheden:
Shoulders 15% life --> 8% CDR
Quiver --> 8% CDR

Dan heb je meteen 100% uptime. Je kunt er voor kiezen om minimale downtime te nemen en MS dmg richting de 100% te rollen.

Je hebt af en toe wat rerolls die nog iets hoger kunnen, het is niet veel maar toch weer een beetje winst :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

retlaw schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 07:44:
[...]

Ik doe gewoon een monk... Ook al heb ik deze kapot gespeeld. Afgelopen seasons ben ik steeds met een ander char gestart om vervolgens toch weer monk te gaan spelen :). Dus ik blijf lekker bij wat ik het leukst vind!
Als je niet voor de nr. 1 ladder spot gaat lijkt (en dat gaat 99% van de mensen hier niet) zou ik dat zeker lekker doen: wat je leuk vind. Het blijft gewoon ontspanning he jongens ;)

Vicariously I live while the whole world dies

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 19:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Neles7 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:33:
[...]

Je gear ziet er prima uit. Paar dingen die me nog opvallen je gebruikt geen iceblink/thrill of the hunt en je hebt geen follower met thunderfury, hoe wil je BotT triggeren als op afstand blijft?

Je hebt zo te zien maar 1x 8% CDR gerolled? Je wilt (vind ik dan) minimaal 2x 8% zodat je net geen 100% uptime van vengeance hebt. Nu is de cooldown eigenlijk nog net te laag vind ik.

Ik zie hiervoor 2 mogelijkheden:
Shoulders 15% life --> 8% CDR
Quiver --> 8% CDR

Dan heb je meteen 100% uptime. Je kunt er voor kiezen om minimale downtime te nemen en MS dmg richting de 100% te rollen.

Je hebt af en toe wat rerolls die nog iets hoger kunnen, het is niet veel maar toch weer een beetje winst :)
thanks voor de CDR tips :). Gister ook even UE gespeeld en ik vind het een erg leuke speelstijl! Wat mij alleen niet goed lukte was het ophouden van de teaguk stacks...

Battle.net || Strava

• Neles7
retlaw schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:06:
[...]

thanks voor de CDR tips :). Gister ook even UE gespeeld en ik vind het een erg leuke speelstijl! Wat mij alleen niet goed lukte was het ophouden van de teaguk stacks...
haha yw Ret ^^ taeguk wergt wat oefening, maar hoe beter je seethe uptime hoe makkelijker het is. Ook kan een hunters wrath heel goed helpen daarbij, gezien je generator sneller is = meer hatred = makkelijker te behouden van je stacks.

Verwijderd

Ik heb nu wel opeens last met m'n hatred op peil te houden met mn strafe build... Hoe kan dit? Moet ik van lightning afstappen?
Had m'n generator ingewisseld voor Vengeance, maar kom er niet aan. Zelfs met m'n follower op recourse regeneration.. Nu sta ik bijna op het punt om m'n wolf in te wisselen voor een bat maar dat gaat me veel damage kosten vrees ik. Nog andere tips om meer hatred te krijgen?

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:15:
Ik heb nu wel opeens last met m'n hatred op peil te houden met mn strafe build... Hoe kan dit? Moet ik van lightning afstappen?
Had m'n generator ingewisseld voor Vengeance, maar kom er niet aan. Zelfs met m'n follower op recourse regeneration.. Nu sta ik bijna op het punt om m'n wolf in te wisselen voor een bat maar dat gaat me veel damage kosten vrees ik. Nog andere tips om meer hatred te krijgen?
Denk dat generator wel belangrijk is het zorgt namelijk voor extra dmg en defense doormiddle van FR ring en claps of clarity bracers, als je voor hoge grifts wilt gaan tenminste...

• SideShow

SideShow

Administrator

Ik vind reakor eigenlijk onspeelbaar.

Plots heb je dan geen charges meer en dan sta je daar.

Ook moet ik andere skills tot 5 keer proberen, eer het effectief wil uitgevoerd worden.
Volgens mij komt dit omdat de reakor animatie alles ophoudt / tegenhoudt.
Je kan dus maar een skill casten tussen animaties door, tenzij je gaat werken met die force move hack (????), maar dat is niet leuk spelen...
Veel micromanagement, elke 4 seconden op Sprint __proberen__ te klikken, en als je dan een boulder tos doet, ben je squishy.

Meh

• Neles7
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:15:
Het valt me op dat je geen generator hebt. Dit is mandatory voor natalya. Het helpt met je CDR van RoV maar ook voor je hatred. Je wilt tussen elke tick van strafe een generator schieten. De enige keer dat je overslaat is als je een RoV afvuurt.

Misschien wat gameplay video's bekijken om je te helpen met de rotatie?

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
SideShow schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:33:
Ik vind reakor eigenlijk onspeelbaar.

Plots heb je dan geen charges meer en dan sta je daar.

Ook moet ik andere skills tot 5 keer proberen, eer het effectief wil uitgevoerd worden.
Volgens mij komt dit omdat de reakor animatie alles ophoudt / tegenhoudt.
Je kan dus maar een skill casten tussen animaties door, tenzij je gaat werken met die force move hack (????), maar dat is niet leuk spelen...
Veel micromanagement, elke 4 seconden op Sprint __proberen__ te klikken, en als je dan een boulder tos doet, ben je squishy.

Meh
Heb zelf tot nu toe 1 poging gedaan met de Reakor, een 60 clear.
Maar of ik het leuk vond om te spelen? Niet echt... denk dat ik die Barb maar ga ombouwen naar een Leapquake en kijk of dat meer mijn stijl is. Kan ik de IK spullen ook mooi op mijn HotA laten zitten! :p

Al ga ik op non-season voorlopig alleen even Monk en Crusader spelen.
Wil op de Crusader LoN Phalanx en Invoker gaan spelen en op de Monk LoN TR en LoN EP (Support).

Season ga ik voor de pew pew DH! :)

<GoT>NightStalker

• SideShow

SideShow

Administrator

schaapiej schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:50:
[...]

Heb zelf tot nu toe 1 poging gedaan met de Reakor, een 60 clear.
Maar of ik het leuk vond om te spelen? Niet echt... denk dat ik die Barb maar ga ombouwen naar een Leapquake en kijk of dat meer mijn stijl is. Kan ik de IK spullen ook mooi op mijn HotA laten zitten! :p

Al ga ik op non-season voorlopig alleen even Monk en Crusader spelen.
Wil op de Crusader LoN Phalanx en Invoker gaan spelen en op de Monk LoN TR en LoN EP (Support).

Season ga ik voor de pew pew DH! :)
Ik heb reeds een 70 gedaan first try ... dus er zit zeker potentie in, maar zoals gezegd ben je 1) gewoon de lul als je charges op zijn en 2) squishy

Die support globe barb build is reeeeete saai, ik wil dps doen, geen rode bolletjes verzamelen

Ik zal nog eens die LoN Hota build proberen, als dat ook niks is, dan zal ik me focusen op een hunter in season 5

Verwijderd

Hey mensen.

Gisteren samen een 2 mans barb team getest. Was erg leuk die support barb is nu extreem tanky. Zit op 1,23 mld thoughness :P. We hadden op 75 stoneslinger als boss en dan zijn die turrets die hij nu maakt wel erg vervelend. Ging allemaal goed, maar tijd had nog veel beter kunnen zijn. Als ik hem nog een keer krijg op hoge niveau's ga ik meteen kiten want de hp van die turrets is best hoog en ze doen mortar met een slow :(... kortom geslaagde test en iets om op terug te komen na het behalen van de season stash :)

Trouwens hoe zit dat precies met die leorics crown uit de campaign. Als je die gast toch sloopt voordat je 69 bent, krijg je toch altijd dat ding? Wilde zelf dit gaan doen nadat een paar speed runes zijn unlocked zodat je er wat sneller doorheen kan lopen (zo rond 30-35)

• Neles7
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:02:
Hey mensen.

Gisteren samen een 2 mans barb team getest. Was erg leuk die support barb is nu extreem tanky. Zit op 1,23 mld thoughness :P. We hadden op 75 stoneslinger als boss en dan zijn die turrets die hij nu maakt wel erg vervelend. Ging allemaal goed, maar tijd had nog veel beter kunnen zijn. Als ik hem nog een keer krijg op hoge niveau's ga ik meteen kiten want de hp van die turrets is best hoog en ze doen mortar met een slow :(... kortom geslaagde test en iets om op terug te komen na het behalen van de season stash :)

Trouwens hoe zit dat precies met die leorics crown uit de campaign. Als je die gast toch sloopt voordat je 69 bent, krijg je toch altijd dat ding? Wilde zelf dit gaan doen nadat een paar speed runes zijn unlocked zodat je er wat sneller doorheen kan lopen (zo rond 30-35)
20+ voor 100% socket drop en eerste kill altijd drop dacht ik.

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:02:

Bijna, je moet hem slopen voor je 60 word, meeste doen het op lvl 20-ish omdat het dan een socket krijgt en best veel helpt met leveling speed.

Verwijderd

Ah thxs Neles en Sabrac _/-\o_

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Vanavond season!!!

• Ricmaniac
Pas half 8 oid thuis van werk :( loop ik weer ver achter op vrienden haha.

Ben er wel compleet over uit dat ik nu Demon Hunter ga

[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 15-01-2016 10:49 ]

• Neles7
Slecht nieuws voor de LoN DoD WD op Tweakers. Volgens reddit heeft de laatste minor patch de build bugged en broken gemaakt. Fettishes moeten met enige regelmaat opnieuw gecast worden omdat ze niets meer doen?

https://www.reddit.com/r/...ch_broke_lon_dart_doctor/

Ricmaniac schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:49:
Pas half 8 oid thuis van werk :( loop ik weer ver achter op vrienden haha.
Tja, ik heb eerst nog training, dus ik ga niet voor half 9 thuis zijn. Ik moet wel zaterdagavond thuis blijven, dus da's weer wat uurtjes extra dit weekend...maar die gaan er zondagochtend vanwege een seminar weer vanaf. De 70 voor maandag kan wel eens lastig worden :o

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:36
Zo net nog een mooie Valhalla's gereforged :) 2900DPS met 10%CDR (was AS) En ik dacht 98% Strafe :)

Moet voor mijn Lightning Nats alleen nog een ancient shoulder en bracer (die wilt noet echt). Heb nu Strafe DMG op mijn boots.. Vraag me af in hoeverre dat nog zinvol is...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Neles7 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:55:
Slecht nieuws voor de LoN DoD WD op Tweakers. Volgens reddit heeft de laatste minor patch de build bugged en broken gemaakt. Fettishes moeten met enige regelmaat opnieuw gecast worden omdat ze niets meer doen?

Ah jammer.. op de ptr was er eerst ook al iets met LoN en toen deden die fetishes helemaal geen dps.

Elk voordeel heeft zijn nadeel ---> Firebats ftw! Met een goede sup barb die alles lekker goed kan pullen en op elkaar stapelen is dit ook veel beter dan die darts. Zowel thoughness en dps zijn dan extreem en je kan zelfs die freeze gloves in team builds zetten voor nog meer controle... maar goed om te weten dit darts dus no go zijn.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:33

ChUcKiE

Dus........

Als whirlwind fan zie ik helaas nergens meer een flinke build voorbij komen die meekomt in de hogere regionen :(
ZDPS barb lijkt me nu ook niet echt wat en daar is weer erg afwijkende gear voor nodig (die ik niet eens heb). Voor de patch had ik de Hota build en nu probeer ik de reakor squishy build. Dat geeft wel erg veel damage maar is me veel te berekend. Ben meer van de kamikaze hak acties.

Misschien toch maar eens mijn monk of crusader afstoffen en volledig nieuwe gear bij elkaar zien te sprokkelen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Neles7 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:48:
[...]

Het valt me op dat je geen generator hebt. Dit is mandatory voor natalya. Het helpt met je CDR van RoV maar ook voor je hatred. Je wilt tussen elke tick van strafe een generator schieten. De enige keer dat je overslaat is als je een RoV afvuurt.

Misschien wat gameplay video's bekijken om je te helpen met de rotatie?
Ik ben er achter waardoor m'n shortage komt: Ik had de Visage of Gunes in de cube ipv. Hexing Pants, wat 25% resource regen scheelt! 8)7 Voor de rest is dit een werkende build hoor :)

Wil uiteindelijk ook FoK in de build verwerken, maar dan heb ik nog een goede Dawn nodig, plus een Lord Greenstone's Fan voor in de cube :)
Met Seethe op Vengeance heb ik nu constant full Hatred (zolang ik die Hexing Pants gebruik) en om de 3 seconden een RoV.

Het enige nadeel inderdaad is, wat kidicoke ook zegt, dat m'n F&R damage output mist. Dan zou ik misschien Preparation moeten droppen voor Evasive Shot... Van t weekend maar eens proberen of dat toch fijner speelt :) Wordt erg zuinig doen met Smoke Screen :)

• Neles7
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:25:
[...]

Ik ben er achter waardoor m'n shortage komt: Ik had de Visage of Gunes in de cube ipv. Hexing Pants, wat 25% resource regen scheelt! 8)7 Voor de rest is dit een werkende build hoor :)

Wil uiteindelijk ook FoK in de build verwerken, maar dan heb ik nog een goede Dawn nodig, plus een Lord Greenstone's Fan voor in de cube :)
Met Seethe op Vengeance heb ik nu constant full Hatred (zolang ik die Hexing Pants gebruik) en om de 3 seconden een RoV.

Het enige nadeel inderdaad is, wat kidicoke ook zegt, dat m'n F&R damage output mist. Dan zou ik misschien Preparation moeten droppen voor Evasive Shot... Van t weekend maar eens proberen of dat toch fijner speelt :) Wordt erg zuinig doen met Smoke Screen :)
GOed dat je het gevonden hebt. Ik heb mijn nat spec nog niet naar 2.4 omgezet maar dan weet ik iig dat ik Hexing Pants moet laten staan :)

• An1mA
  • Laatst online: 21-11 18:12
Neles7 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:55:

Best faal van Blizz weer, 2.4 shippen met de inspect optie die broken is en nu dit. Lijkt wel als of ze niet genoeg testen. We moeten natuurlijk blij zijn dat ze nog gratis content uitbrengen voor D3, maar aub test het.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 12:45
An1mA schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:37:
[...]

Best faal van Blizz weer, 2.4 shippen met de inspect optie die broken is en nu dit. Lijkt wel als of ze niet genoeg testen. We moeten natuurlijk blij zijn dat ze nog gratis content uitbrengen voor D3, maar aub test het.
Oww wow een game die een bug heeft boehoe. Gelukkig zijn het allemaal robots bij blizz.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Neles7
JerX schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:12:
[...]

Oww wow een game die een bug heeft boehoe. Gelukkig zijn het allemaal robots bij blizz.
Het is MINOR patch die GEEN skill wijzigen doet. Echter zorgt dat ervoor dat een BUG een HELE build onspeelbaar maakt.

Dit is niet de eerste keer dat Blizzard zulke patches uitrold met enorme gevolgen..

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Sabrac schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:09:
[...]

Bijna, je moet hem slopen voor je 60 word, meeste doen het op lvl 20-ish omdat het dan een socket krijgt en best veel helpt met leveling speed.
Ik wacht ermee tot +/- lvl 50. Tussen 50 en 70 heb je er meer aan; het levellen gaat daar normaal wat trager terwijl je je 20's, 30's en 40's toch zo doorschiet.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:45
Neles7 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:16:
[...]

Het is MINOR patch die GEEN skill wijzigen doet. Echter zorgt dat ervoor dat een BUG een HELE build onspeelbaar maakt.

Dit is niet de eerste keer dat Blizzard zulke patches uitrold met enorme gevolgen..
Ga jij daar toch werken?

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Mensen die vanaf 6-7 uur zin hebben om samen te beginnen? stuur maar even privé berichtje

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 12:45
Neles7 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:16:
[...]

Ja das kut, ik snap niet waarom men dan zo opgefokt word? Gewoon even wachten op een update.

Je kan nog zoveel test procedures hebben, maar mensen zijn nou eenmaal mensen en die kunnen dus fouten maken.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Tektoon schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:23:
[...]

Ik wacht ermee tot +/- lvl 50. Tussen 50 en 70 heb je er meer aan; het levellen gaat daar normaal wat trager terwijl je je 20's, 30's en 40's toch zo doorschiet.
Overall level je dan trager, tussen 20 en 50 heb je ook juist veel profijt van de socket, en de stats die veel beter zijn op 50 boeien niet tijdens het levelen.

• Neles7
JerX schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:31:
[...]

Ja das kut, ik snap niet waarom men dan zo opgefokt word? Gewoon even wachten op een update.

Je kan nog zoveel test procedures hebben, maar mensen zijn nou eenmaal mensen en die kunnen dus fouten maken.
Het gaat er niet persee om dat men fouten maakt, maar het gaat mij om het feit dat enkele minor changes die niets te maken hebben met gameplay er toch voor zorgen dat gameplay niet werkt. Ik ben geen programmeur/game designer maar ik zou toch verwachten dat je dit gescheiden houd in je code?

Of Blizzard veranderd wel gameplay code maar 'verzwijgt' dat voor de community. Dat vind ik persoonlijk schadelijk, zeker gezien de historie waar het ook al eens dezelfde build trof.

Verwijderd

of men heeft in development ooit eens die code gewijzigd nav een plan die nooit werkelijkheid is geworden, en is deze wijzging in het review proces niet gevonden, bijv omdat men er niet meer keek omdat er toch niets gewijzigd zou zijn. Het kan soms heel simpel gebeuren
Neles7 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:37:
Het gaat er niet persee om dat men fouten maakt, maar het gaat mij om het feit dat enkele minor changes die niets te maken hebben met gameplay er toch voor zorgen dat gameplay niet werkt. Ik ben geen programmeur/game designer maar ik zou toch verwachten dat je dit gescheiden houd in je code?

Of Blizzard veranderd wel gameplay code maar 'verzwijgt' dat voor de community. Dat vind ik persoonlijk schadelijk, zeker gezien de historie waar het ook al eens dezelfde build trof.
Ik werk al aardig wat jaartjes als technisch testspecialist en dit soort bugs is eigenlijk niet meer te voorkomen in een beetje softwarepakket; als je verder gaat dan het wijzigen van UI teksten is er kans dat er iets totaal onverwacht omvalt. Het probleem zit vervolgens in het detecteren van zoiets...als ze bij Bliz voor elke fix / optimalisatie slechts de top 25 meest voorkomende builds zouden testen zou elke fix al maanden duren, laat staan het testen van een content patch. Natuurlijk is het zuur dat het gebeurt, maar het is waarschijnlijk snel opgelost en voor gratis content niets om over te klagen. We hebben het hier niet over betaalde content die game craches enzo veroorzaakt...en dat is ook iets dat heden ten dage regelmatig voorkomt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Tektoon schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:23:
[...]

Tjah, maar je kan op 50 alsnog gewoon de lvl 20 variant dragen :) Vorig seizoen ook vanaf 20 gedaan met de hele party, iedereen rode gem erin en de xp ging als een gek, geloof dat het 3 uur duurde voordat we allemaal 70 waren. T/m lvl 70 de lvl 20 variant gedragen, de stats mis je amper en de xp boost is enorm :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sabrac op 15-01-2016 14:07 ]

• Mikromanic
  • Laatst online: 16-11 19:57

Mikromanic

Onder de titel

Ik ben een faalhaas.

Vit gekozen in plaats van STR in me wapen. 60 legendary gem weg, lach maar !!

Ach nu kan ik al me paragon punten in str doen.. No problem, les geleerd.. Hahah sukkel dat ik ben!

Up

• echtwaarisdatzo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-09-2017
Is er iets van een clan die actief is? Roll een crusader dit seizoen. Iets minder geschikt voor groups, maar eindelijk eens een werkende spec. Heb 'm de sader dan ook "thornton" genoemd. Billy Bob paste er niet meer voor helaas.

• Neles7
echtwaarisdatzo schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:44:
Is er iets van een clan die actief is? Roll een crusader dit seizoen. Iets minder geschikt voor groups, maar eindelijk eens een werkende spec. Heb 'm de sader dan ook "thornton" genoemd. Billy Bob paste er niet meer voor helaas.
Vidra in "[Multi] Diablo 3 - Deel 34"

echtwaarisdatzo schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:44:
Clan gezocht?
Voor de mensen die nog een clan zoeken - nu het weer interessant wordt op te gaan farmen voor non-season.

Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 1000 leden) - zoeken op 'Tweakers' met als subcategorie "English (British)", daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder genoemde) clans wel aanwezig.

Voor iedereen die graag mee wil (mee)leechen en/of een powerlevel zoekt, hier een aantal generieke tips (met dank aan Neles7):
  • Vraag vrienden om je te helpen;
  • Vraag sterkere mensen in je clan;
  • Join de Tweakers community (e.g. Communities > English (British) > Tweakers);
  • Join specifiek Powerleveling / Gearing community's (e.g. DemonHunters);
  • Join Solidarity Gaming Teamspeak server;
[ #1 - Tweakers Clan - clan tag <GoT>]

Tweakers-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek :D

Als je lid wil worden van de Tweakers Clan roep dit dan in de community chat. Grin, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.

Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel :)

Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen :P

WhatsApp
De Tweakers Clan heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren. :9~ Aanmelding via RetLaw - bij voorkeur in-game of via pm via dit forum.

\[/EINDE RECLAMEBLOK #1]

[#2 - Solidarity Gaming - clag tag <SG> ]

Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Heartstone, BF4, PoE, Rainbow Six, Albion, Kingsroad, FO4, the Witcher 3, etc.).

We hebben onze eigen teamspeak server - welke bij ook beschikbaar stellen voor andere clans, bijv. GoT. Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).

Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje!

In onze ogen levert Teamspeak niet alleen bij aan een gezellig gesprek maar ook een bijdrage aan de end-game progress van de game.

Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 600 - overall (season en/of non-season)

Wij hebben momenteel ongeveer 133 leden, waaronder Vidra, Wolf, Angeloonie, Wooldoor, Samtax, Sabrac, 4th, FireDrunk, Temp2264, Scorpio616, ye-roon, TepelStreeltje, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve spelers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen :D

Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen. :*)

Patch 2.4: Leaderboards / Season 5
Doorgaans zijn er elke avond zijn er genoeg parties op seasons (en non-season) om samen te (g)riften.

Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-10) > normal rifts, season 5 en ook GR (75+) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen 8) Vandaar ook de naam Solidarity _/-\o_

Wat voor hulp?
  • Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
  • Gear/build check;
  • Uitleg over de D3 mechanics;
  • Discussies, etc.
WhatsApp
Solidarity Gaming heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren. :D Aanmelding via Vidra of een van de andere admins, zie hieronder - bij voorkeur in-game of via PM hier op het forum.

Hoe kan ik mij aanmelden?
  • Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
  • Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
  • In-game contact op te nemen met vydra#2644 of klablabla#2228
  • In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)
\[/EINDE RECLAMEBLOK #2]

[ #3 - GoTHC - clan tag <GoTHC>]

GoTHC - wie zijn wij?

GoTHC is een afgeleide van de normale GoT clan, maar dan voor de hardcore spelers

As in Diablo II, Diablo III gives players the choice to make hardcore characters. Players are required to first level up a regular character to level 10 before they have the option to create new Hardcore characters. Hardcore characters cannot be resurrected; instead they become permanently unplayable if they are killed. Hardcore characters are separately ranked, and they can only form teams with other hardcore characters. After dying, the ghost of a hardcore character can still chat, the name still shows up in rankings, but the character cannot return to the game.

Wij hebben momenteel ongeveer 53 leden - voornamelijk leden van dit forum. De clanleader = GoTKwakke#2365 - neem voor meer informatie contact met hem op.

\[/EINDE RECLAMEBLOK #4]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Mikromanic schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:31:
Ik ben een faalhaas.

Vit gekozen in plaats van STR in me wapen. 60 legendary gem weg, lach maar !!

Ach nu kan ik al me paragon punten in str doen.. No problem, les geleerd.. Hahah sukkel dat ik ben!
Beter nu dan tijdens season :) Zo zijn er mensen die dacht dat je alle 4 type gems nodig had... kwamen ze ook later achter dat het niet zo is.. zo heel erg is het nog niet ^^

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

<GoT> Whatsapp?
Als er nog plek is in de Whatsapp groep w ik wel eens kijken waar jullie over appen,

Formulier ingevuld :')

Thanks

[ Voor 14% gewijzigd door Mikromanic op 15-01-2016 15:35 ]

Up

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 22:03
Mikromanic schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:12:
<GoT> Whatsapp?
Als er nog plek is in de Whatsapp groep w ik wel eens kijken waar jullie over appen,

Thanks
ik weet niet of je telefoon nummer zomaar op het forum posten een geweldig idee is :X

[ Voor 4% gewijzigd door loki504 op 15-01-2016 15:38 ]

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

loki504 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:22:
[...]

ik weet niet of je telefoon nummer zomaar op het forum posten een geweldig idee is :X
Ach, in t ergste geval krijg ik spam calls vanuit NL.. No problem binnekort toch nummer wijzignen.😈 heb het al aangepast..

[ Voor 4% gewijzigd door Mikromanic op 15-01-2016 15:35 ]

Up

• Neles7
Mikromanic schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:26:
[...]

Ach, in t ergste geval krijg ik spam calls vanuit NL.. No problem binnekort toch nummer wijzignen.
In dat geval ... :+

Verwijderd

Sabrac schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:06:
[...]

Tjah, maar je kan op 50 alsnog gewoon de lvl 20 variant dragen :) Vorig seizoen ook vanaf 20 gedaan met de hele party, iedereen rode gem erin en de xp ging als een gek, geloof dat het 3 uur duurde voordat we allemaal 70 waren. T/m lvl 70 de lvl 20 variant gedragen, de stats mis je amper en de xp boost is enorm :)
Jep ga dit ding ook zeker halen want je kan hem immers ook gewoon cuben ongeacht het level. Die cube kan je trouwens vanaf lvl 1 meteen halen en bounty cashes geven 3 mats op die lage niveau's. Las dat het ongeveer 15 min duurt om die crown te halen... lijkt mij de tijd dubbel en dwars waard :)

• ye-roon
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Ik lees een paar posts boven me dat ik best actief ben op tweakers..

Meestal wel inderdaad, afgelopen 4 weken niet echt, gezien vakantie aka zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz en daarna werk aka WORRRRKKKKK en in de avond zzzzzzzzzzzzzzz.

Echter S5 begint echt op het meest kutte moment. Heb examen dinsdag en dinsdag komt Darkest Dungeon officieel uit. Ik het leven soms.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Crazy4ever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 17:10
Over 30 min begint season 5, HYPE! :)

EDIT: Countdown op deze pagina ;) http://www.diablofans.com/

[ Voor 46% gewijzigd door Crazy4ever op 15-01-2016 16:33 ]

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-10 13:54
rip servers

Verwijderd

haha.. wat een zooitje.. wil een nieuwe season dude aanmaken en alles loopt vast :P.. allemaal blizz errors
:(

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Dat is elke seizoen hetzelfde verhaal. Om 18:00 begint het feest voor mij. Veel plezier allemaal!

Diablo 3 - Battle.net

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Begin op de One aardig in de buurt van een hele mooie stampede build (crusader) te komen, en inmiddels ook al bijna een volle "of Light" set :D .

• Ricmaniac
Over kwartiertje naar huis :) kapsalon bestellen, 6pack redbull daarbij en knallen :D Erg zin altijd bij zo'n nieuw seizoen :D

Melee Demon Hunter reporting for duty

[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 15-01-2016 17:47 ]

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

Dit keer een barb.. FC build is chill! Worden er al boost aangeboden?!

Up

• Ricmaniac
Als ik mijn non hardcore normal character rebirth.. kan ik er dan een hardcore van maken?

Edit: kutzooi. kan niet haha voor niks rebirth gedaan

[ Voor 24% gewijzigd door Ricmaniac op 15-01-2016 18:59 ]

Sabrac schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:48:
[...]

Klinkt gemeen maar... gooi de HT WD eruit en 90 % van je lag is opgelost.
EP / SSS lagged alleen bij enorm veel explosies en dat is slechts enkele secondes, waar een HT WD je game gewoon kan bevriezen.

[EDIT] Wij spelen zelf met Healing support Monk + Toughness support barb + hota barb + EP monk.
Zodra de HT WD lag opgelost word gaan we denk ik de hota barb vervangen hiermee, doet extreem veel dmg maar door de lag niet te spelen.
Mijn ervaring is dat met de nieuwe patch 2.4 de lag rondom HT WD een stuk verbeterd zijn, neemt niet weg dat de nieuwe LoN firebat build of de LoN Dart build veel beter damage output heeft dan de HT WD build. De LoN Dart build is een beetje squishy, maar de dps is erg lekker 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Pagina: 1 ... 61 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.