SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Uh, je quote me uit september?Vidra schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 18:58:
[...]
Mijn ervaring is dat met de nieuwe patch 2.4 de lag rondom HT WD een stuk verbeterd zijn, neemt niet weg dat de nieuwe LoN firebat build of de LoN Dart build veel beter damage output heeft dan de HT WD build. De LoN Dart build is een beetje squishy, maar de dps is erg lekker
Sowieso is het te verwachten dat bij een patch de fouten van de vorige gefixed worden ^^
En uh, lvl 70!
[EDIT]

Muhahahah, SWK set compleet
[ Voor 18% gewijzigd door Sabrac op 15-01-2016 20:57 ]
Up
Hmm zie al meer mensen er last van hebben
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/17289309987
[ Voor 25% gewijzigd door Kaasje123 op 15-01-2016 20:57 ]
is de nieuwe cursor. onderdeel van de patch. Kun je niets aan doen behalve een ander programma als YoloMouse installeren. Of er aan wennen natuurlijk.Kaasje123 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:41:
Ik weet niet of ik de enige ben maar nadat season 5 actief is geworden heb ik een rare grote muiscursor ala windows style ineens. Zelfs na een reboot... Ben ik de enige?
Een guide -> https://docs.google.com/s...iew?pref=2&pli=1&sle=trueMikromanic schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:27:
Snelste manier? Rifts of Bountys? Welk niveau?
Zelf zijn we 70 geworden na 3 uur, we hebben maar een gedeelte van de guide gevolgd.
lijkt me niet. Check deze screenshot. Muiscursor zit naast het hoofd van de petNeles7 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:56:
[...]
is de nieuwe cursor. onderdeel van de patch. Kun je niets aan doen behalve een ander programma als YoloMouse installeren. Of er aan wennen natuurlijk.
http://i.imgur.com/6TkbZ4P.jpg
Verwijderd
Voor season 1 tem 4 deed ik nog seasons voor de speciale legendaries die dropten maar nu dropt er toch niets speciaals. Ik zou anders seasons enkel doen voor de sets en dan terug normal doen.
Eternal fame!!!Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 21:10:
Rare vraag, maar waarom zou ik season gaan ipv gewoon? Nu er toch geen season legendarys erbij zitten?
Voor season 1 tem 4 deed ik nog seasons voor de speciale legendaries die dropten maar nu dropt er toch niets speciaals. Ik zou anders seasons enkel doen voor de sets en dan terug normal doen.
en stashruimte natuurlijk...
Demon Hunter bevalt me nu meer dan ik had gedacht

Muhahahaha, even goed gebruik gemaakt van wat lucky drops
Zelf tot 39 gegaan en daarna aan journey en bounties gaan werken.
Had vantevoren niet zo veel interesse in die shadow set, maar ben helemaal om. Belachelijke single target dmg, en constant gratis vault maakt dat ik een hoop situaties makkelijk overleef.
Nu nog een dawn vinden zodat ik Vengeance vaker actief kan hebben. Die bewaar ik nu eigenlijk nog alleen voor elites.
En F/R hebben zich ook nog niet laten zien vandaag, maar dat komt vanzelf wel.
[ Voor 7% gewijzigd door Nephalem op 16-01-2016 05:14 ]
Invoker was een goede keuze. Echt vreselijk leuk om te spelen. Alleen niet echt een fijne build om achter goblins aan te jagen.
Zelf vind ik het gewoon leuk vanaf 0 te starten en andere tegen te komen die ook niet super OP zijn (in HC).Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 21:10:
Rare vraag, maar waarom zou ik season gaan ipv gewoon? Nu er toch geen season legendarys erbij zitten?
En is er altijd wel op elk niveau een game te joinen.
En mensen lopen weer risico ook te sterven
Als seasons er niet waren vraag ik me af of ik nog wel D3 zou spelen.
Serieus impressive Sabrac. Ben bang dat hij niet lang blijft staan, maar #1 van Europe qua speed is toch ook wel heel bijzonderSabrac schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 01:04:
[afbeelding]
[afbeelding]
Muhahahaha, even goed gebruik gemaakt van wat lucky drops
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 16-01-2016 12:43 ]
Battlenet naam is cybertim#2762
ik ben om half 4 oid terug.. kan het dan wel doen XD..CT schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:24:
Is er iemand online die mijn HC Season snel wilt boosten, ik zie dat mensen al in 1 dag 70 hebben aangetikt, zoiets doe ik een week over
ik heb nog nooit in me leven zo geluk gehad... gelijk binnen een uur dat ik 70 ben het wapen dat ik moet hebben voor me impaler build, een ring die ik moet hebben, en geluk met de rolls van me set delen alle 4
[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 16-01-2016 13:26 ]
Zijn er problemen bekend van Diablo 3 + Windows 10 of GTX970?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Heel vreemd dit. ASUS Strix GTX970 met de laatst drivers. 16 GB RAM. Spel staat schoon op een SSD. i7-3820 en continu framedrops.Tappone schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:59:
Ik draai zelf een GTX970, geen enkel probleem tot nu toe.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Same here. Koning van de early game voor Wizards is wat mij betreft die Etched Sigil. In principe een soort Grin Reaper voor Wizards, en dat is mijn favo D3 item. Speelstijl is erg leuk en het geeft veel flexibiliteit. Ik had geluk dat ik er al heel vroeg een kreeg en niet veel later ook nog een Cinder Coat. Op lvl 70 kon ik meteen aan de slag.Deadsmell schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:21:
Echt bizar hoe snel het dit season gaat. Na slechts enkele uurtjes al een volledige set en nog niet eens para 50.
Invoker was een goede keuze. Echt vreselijk leuk om te spelen. Alleen niet echt een fijne build om achter goblins aan te jagen.
Nu 'ie toch zo OP is overweeg ik eventueel later om snel ook een crusader te maken en wat zooi te farmen. Ik haat die class en heb 1x keer kort Akkhan gespeeld; heb nog veel te cuben dus.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Nieuwe cursor is "feature".Kaasje123 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:58:
[...]
lijkt me niet. Check deze screenshot. Muiscursor zit naast het hoofd van de pet
http://i.imgur.com/6TkbZ4P.jpg
Hier klagen;
Beter doen ze gewoon zoiets als Yolomouse... zelf keuze. Desnoods achter een rift/unlock systeem om het deel van de game te maken of zo. Maar ja yolomouse mag je weer niet gebruiken want Blizzard...
[ Voor 22% gewijzigd door The Chosen One op 16-01-2016 15:25 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ben inmiddls weer thuisCT schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:24:
Is er iemand online die mijn HC Season snel wilt boosten, ik zie dat mensen al in 1 dag 70 hebben aangetikt, zoiets doe ik een week over
Verwijderd
single DPS DH of die Thorns invoker?
offseason heb ik die Monk build met belachelijk veel mystic allies... echter... die rotzakken staan de helft van de tijd still zonder aan te vallen... hoort dat zo?
Of DMO wizardVerwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 16:42:
wat is the flavour this season?
single DPS DH of die Thorns invoker?
offseason heb ik die Monk build met belachelijk veel mystic allies... echter... die rotzakken staan de helft van de tijd still zonder aan te vallen... hoort dat zo?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Zocht naar de boulder toss2h, geen ancient helaas. Wel GR53 rank 317 solo barb
Verwijderd
Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar bij mij is de loot hunt echt totaal weg. Enige dat ik nog wil doen is zo snel mogelijk die sage set maken (heb dat plan nog niet) en dan 500-700 db per uur farmen en de rest craften zodat het season lijstje kan worden afgevinkt.
Heb toch echt een beetje gemengde gevoelens hoe bizz nu diablo aan het ombouwen is naar iets dat toch wel ver van het origineel begint af te dwalen.
De hunt is niet je set compleet krijgen. De hunt is de beste build vinden en dan items vinden met de perfecte rolls zodat je een zo hoog mogelijke GR kan halen.Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 01:02:
Zooooo... naast de standaard jade set ook helltooh al compleet en net diverse bosses even op tX afgemaakt. Morgen maar even een set dungeon doen zodat die ook is afgevinkt.
Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar bij mij is de loot hunt echt totaal weg. Enige dat ik nog wil doen is zo snel mogelijk die sage set maken (heb dat plan nog niet) en dan 500-700 db per uur farmen en de rest craften zodat het season lijstje kan worden afgevinkt.
Heb toch echt een beetje gemengde gevoelens hoe bizz nu diablo aan het ombouwen is naar iets dat toch wel ver van het origineel begint af te dwalen.
Bovenin die GR ranking komen is de nieuwe hunt.
Was het ooit je einddoel om een 6p class set compleet te krijgen. Nu krijg je hem bijna gratis. Maar wordt de game daar slechter van? De meeste mensen die nu spelen, hebben die 6 piece set vorig jaar al gefarmed toen dat nog moeilijk was. En je wilt wel dat de nieuwe end-game content moeilijker is dan wat er voor komt. Maar je kan niet elke patch het spel moeilijker maken, dan haken mensen af. Dus maak je de oude content met elke patch makkelijker.
Dat gebeurt eigenlijk bij alle games die na lange tijd nog gespeeld worden en nieuwe content krijgen (vooral MMO's).
In zijn huidige vorm had zelfs de beginversie van D3 (ja incl AH) dat nog meer. Niet gamebreaking, ik bedoel ik speel het nog steeds, maar ergens wel jammer.
Blijkbaar is de top meta dus nog steeds 1 dps 3 support. Met een nieuwe variant van de heal monk.
GR100... Dat is echt absurd. Zullen wel de nodige paragon levels voor nodig zijn, maar in theorie kunnen we dat dus dit seizoen binnen de clan ook gaan zien? Zou wel leuk zijn, ook qua XPNeles7 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 11:10:
En dan kom je dit tegen : http://www.diablofans.com...er-100-is-closed-in-korea
Blijkbaar is de top meta dus nog steeds 1 dps 3 support. Met een nieuwe variant van de heal monk.
Verwijderd
Net solo GR 60 gehaald (in een halve T10 setup).. heb alle sets al, farm t10 met mijn ogen dicht... dit bedoel ik met loot hunt. Spel wordt gewoon steeds simpeler.. tot een niveau waarvan ik mij echt afvraag wie dit nu nog leuk vind. Mijn dude is nu 2 dagen oudRocketKoen schreef op zondag 17 januari 2016 @ 01:12:
[...]
De hunt is niet je set compleet krijgen. De hunt is de beste build vinden en dan items vinden met de perfecte rolls zodat je een zo hoog mogelijke GR kan halen.
Bovenin die GR ranking komen is de nieuwe hunt.
Misschien is uit een marktonderzoek gekomen dat de target groep voor d3 bovenstaande prefereert.. zou goed kunnen... denk dat ik niet in deze target groep val
De top spelers in season zitten al op GR70+Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:38:
[...]
Net solo GR 60 gehaald (in een halve T10 setup).. heb alle sets al, farm t10 met mijn ogen dicht... dit bedoel ik met loot hunt. Spel wordt gewoon steeds simpeler.. tot een niveau waarvan ik mij echt afvraag wie dit nu nog leuk vind. Mijn dude is nu 2 dagen oud.. oh ja ook al para 345+
Misschien is uit een marktonderzoek gekomen dat de target groep voor d3 bovenstaande prefereert.. zou goed kunnen... denk dat ik niet in deze target groep val
Ik zelf heb dit ook meegemaakt, oplossing is om te spelen in windowed fullscreen. Geen framedrops meer :-)EricNL schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 14:01:
[...]
Heel vreemd dit. ASUS Strix GTX970 met de laatst drivers. 16 GB RAM. Spel staat schoon op een SSD. i7-3820 en continu framedrops.
Ja en die zijn zo naar 80+ hoor. Ik heb op NS een basis marauders set (en maar 600 para levels) en deed 65 met 8 min over. 70+ is dus makkelijk, en dan heb ik alles ook nog eens niet ancient. Op Seasons haalt men dat zo in.RocketKoen schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:45:
[...]
De top spelers in season zitten al op GR70+
Draait hier prima op een 970m met windows 10.EricNL schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:49:
Wilde Season 5 toch maar weer eens een poging geven, maar kan iemand aangeven wat er onder de motorkap is gebeurd met Diablo 3? Mijn GTX970 krijgt het niet voor elkaar om gewoon steady 60 FPS te halen. Gelukkig wilde ik toch m'n PC opnieuw installeren, dus zojuist schoon Windows 10 en Diablo er weer op, maar het draait gewoon voor geen meter.
Zijn er problemen bekend van Diablo 3 + Windows 10 of GTX970?
Ik heb het wel gehad toen ik expierence een keer update had gedaan, toen stond in de laatste tab me max framerate op 30 ofzo.
Toen had ik ook schokjes dit uitgezet en nergens meer last van.
Maar ik weet niet of dit of dit afhankelijk is van de laptop.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ik had de Invoker Set Dungeon van de eerste keer complete, gemastered zelfs. Het scheelde niet veel of ik ging niet Mastered halen omdat ik één laatste enemy nog nodig hadDeadsmell schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:21:
Eerste vier chapters van de seasonal journey voltooid en de pet en portrait frame verdiend. Invoker set dungeon was nog best een uitdaging om te doen. Had iets van vijf pogingen nodig. Tal Rasha daarentegen was een piece of cake. Flinke verschillen.
Niets speciaals gedaan voor de rest, maar ik heb wel naar een build gekeken, deze:
Ik miste qua gear toen (nog steeds eigenlijk) Belt of The Trove, Hack, Endless Walk, Thorns gem, hoge level Topaz in wapen, Aquila Cuirass en nog wat zooi. Paragon 130 ongeveer.
Consider yourself lucky. De Firebird setdungeon is niet te doen zonder Talisman of Aranoch. Daarnaast lees ik nu op verschillende plekken dat de 6pc setbonus bugged is. Echt suf dit. Verklaart wel waarom de damage zo inconsistent is.Deadsmell schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:21:
Eerste vier chapters van de seasonal journey voltooid en de pet en portrait frame verdiend. Invoker set dungeon was nog best een uitdaging om te doen. Had iets van vijf pogingen nodig. Tal Rasha daarentegen was een piece of cake. Flinke verschillen.
Ik heb nog geen andere set compleet dus dat wordt wachten en farmen.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Ik heb het zelfde gevoel. Keek enorm uit naar nieuw seizoen omdat het toch een spel is waar ik veel tijd heb ingestoken. Maar nu zondag, amper gespeeld door veel sociaal activiteit, heb ik volledig mijn set die ik wil en clear ik T10. Nu kan je zeggen, je kan volledig voor leaderboards gaan en altijd meer uit je poppetje halen maar die ambitie heb ik niet.Ricmaniac schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:20:
Ik ben er nu na 2 dagen achter dat ik dit eigenlijk heel weinig aan vind. Nu al op T9 aan het riften en heb het wel weer beetje gehad. is puur persoonlijk natuurlijk maar normaal was ik echt wel een tijd bezig voor ik op T6 uberhaupt kon spelen. Nu krijg je je set op 70 en hoppa, faceroll overal door heen. jammer maar ik denk dat ik hoog uit nog wat dagen speel. Ben benieuwd of meer mensen ook zo'n gevoel/idee hebben
Ik heb voor het wachten naar dit seizoen PoE gespeeld en moet nu zeggen dat ik hier weer volledig voor ga. Is toch echt wel een veel beter spel.
[ Voor 7% gewijzigd door Paterpor op 17-01-2016 19:40 ]
Ja vond ik ook toen de tijd maar dat was voor RoS en dat heeft diablo wel weer stuk leuker gemaakt.Paterpor schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:39:
[...]
Ik heb het zelfde gevoel. Keek enorm uit naar nieuw seizoen omdat het toch een spel is waar ik veel tijd heb ingestoken. Maar nu zondag, amper gespeeld door veel sociaal activiteit, heb ik volledig mijn set die ik wil en clear ik T10. Nu kan je zeggen, je kan volledig voor leaderboards gaan en altijd meer uit je poppetje halen maar die ambitie heb ik niet.
Ik heb voor het wachten naar dit seizoen PoE gespeeld en moet nu zeggen dat ik hier weer volledig voor ga. Is toch echt wel een veel beter spel.
Maar inderdaad ik kan nog blijven farmen voor leaderboards en shit maar dat intresseert me dus echt totaal niet dus zie hier geen reden voor.
Misschien moet ik ook weer eens PoE spelen
Denk je "ff snel" een ritje te doen, nope!
Up
Verwijderd
nou... ik heb lettelijk nog geen enkel site item gedropt gekregen sinds ik lvl 70 ben... (iets van 3 uur)Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:38:
[...]
Net solo GR 60 gehaald (in een halve T10 setup).. heb alle sets al, farm t10 met mijn ogen dicht... dit bedoel ik met loot hunt. Spel wordt gewoon steeds simpeler.. tot een niveau waarvan ik mij echt afvraag wie dit nu nog leuk vind. Mijn dude is nu 2 dagen oud.. oh ja ook al para 345+
zo is er ook geen fuck aan met T1 grind omdat er maar niets dropt.
dat vind ik veel vervelender dan 345 paragorrn in 2 dagen
Paragon 600+
Solo rift g.rift 66 (of 67... vergeten) in 10 minuten rank 20 monks ^^.
3man: g.rift 68 in 9:30
4man: g.rift 69 in 11:30
Echt een extreem verschil met vorig seizoen, de xp is zoveel hoger. Helaas is op hogere g.rifts de lag er nog steeds
[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 17-01-2016 22:09 ]
Zorg dat je DB's binnen kan harken (meeliften met 1/2 T10 rifts) en cube een leg wapen bij elkaar. Met 2 set + leg. Wapen zou je voldoende damage moeten doen lijkt mij om Kulle op T2 solo te slopen. Dan heb je 4 set en dan kan je T3-4 proberen. Zodra T4 goed gaat Grift 20 behalen en je hebt full Set. Dat had ik op p40 ongeveer. Doe nu met p140 ong T8/9 solo.Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:53:
[...]
nou... ik heb lettelijk nog geen enkel site item gedropt gekregen sinds ik lvl 70 ben... (iets van 3 uur)
Lag op hoge grifts en vanaf ong. gr50+ blijf je met 1hp mobs over indien je de firebird set gebruikt. Echt zo sad dat dit soort bugs erin zitten.
Ik moet nu een andere set gaan fixen voordat ik hoger kan pushen.. hoe krom is dat.
Verwijderd

Heb die 50 mln gold streak ook al.. enige dat je hiervoor moet doen is in een t10 rift even naar gold skin + 3 andere items met +% gold find swappen, als je gold goblin ziet rennen.
Morgen die 45 zonder set even halen en 3 gems naar 55
Ehh.... je hebt als je 70 bent links onder bij je mail een gift met 2 set items. die doe je aan.. loopt even naar zultan kull en sloopt hem op t2.. dan krijg je er nog 2. Daarna doe je even T4 rift (met deze 4 items een eitje) daarna een gr20 en je hebt een full set..... sorry maar je pakt het niet handig aan.. je set krijg je praktisch gratis nu als je 70 bent.Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:53:
[...]
nou... ik heb lettelijk nog geen enkel site item gedropt gekregen sinds ik lvl 70 ben... (iets van 3 uur)
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2016 00:36 ]
Mijn wizard heeft nog geen briljante gear, maar ik merkte wel dat ik op het eind zondag in een 4 mans GR35 het minst dood ging en best nog behoorlijke damage deed
De combo van WoW met OoID is erg lekker. Ik weet alleen nog niet welke EB rune ik het best kan gebruiken. Het liefst wel fire voor de combinatie met Firebird.
Ik denk erover om mijn build om te gooien naar de volgende skills:
Build op B.net
Blizzard is een filler, dit kan een willekeurige andere fire skill zijn. Iemand suggesties wat een goede skill zou kunnen zijn?
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Wat is het doel? denk dat je voor grift pushen of speedfarmen gewoon zou moeten kijken wat het beste is? voor grifts is denk ik een mammoth hydra wel erg goed altijd._Peter2_ schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:06:
Veel rustiger aan gedaan dit weekend, maar toch al Paragon 147 met een GR30 in the pocket.
Mijn wizard heeft nog geen briljante gear, maar ik merkte wel dat ik op het eind zondag in een 4 mans GR35 het minst dood ging en best nog behoorlijke damage deed
De combo van WoW met OoID is erg lekker. Ik weet alleen nog niet welke EB rune ik het best kan gebruiken. Het liefst wel fire voor de combinatie met Firebird.
Ik denk erover om mijn build om te gooien naar de volgende skills:
Build op B.net
Blizzard is een filler, dit kan een willekeurige andere fire skill zijn. Iemand suggesties wat een goede skill zou kunnen zijn?
Voor EB is chain reaction denk ik de beste optie, zowel DPS als mitigation wise is het optimaal zeker icm je source
Zelf heb ik er net 12 uur oid inzitten denk ik en nu p100 noodgedwongen ivm het gratis krijgen van firebird maar een disintegrate build in elkaar gedraaid voor group play aangezien ik ook heel m,ooi de source kreeg voor erbij https://eu.battle.net/d3/...nbaatar-1668/hero/1585277 (speel altijd met 2 andere personen) maar Solo is hij ook goed te doen. Moet nog wel wat andere gear hebben, maar met alleen dit is T7 rifts al piseasy
Zie net det mijn profile niet mijn cube laat zien. Belangrijkste is eigenlijk de etched sigil die erin zit, de rest is filler tot ik de juiste items vind.
Zodra ik de belt heb die disintegrate goedkoper maakt kan ik familiar arcanot eruit gooien voor wat anders evenals astral presence en kan ik wisselemn naar 1h+source, Met de huidige setup kan ik alsnog practisch nonstop channelen. Had ook ipv Hydra, Blizzard apocalypse geprobeerd, maar die doet minder damage en maakt veel herrie, aangezien die shit nonstop valt
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Op PTR had ik met deze build een T10 / GR45 gedaan.Bokkie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:16:
[...]
Wat is het doel? denk dat je voor grift pushen of speedfarmen gewoon zou moeten kijken wat het beste is? voor grifts is denk ik een mammoth hydra wel erg goed altijd.
Voor EB is chain reaction denk ik de beste optie, zowel DPS als mitigation wise is het optimaal zeker icm je source
Zelf heb ik er net 12 uur oid inzitten denk ik en nu p100 noodgedwongen ivm het gratis krijgen van firebird maar een disintegrate build in elkaar gedraaid voor group play aangezien ik ook heel m,ooi de source kreeg voor erbij https://eu.battle.net/d3/...nbaatar-1668/hero/1585277 (speel altijd met 2 andere personen) maar Solo is hij ook goed te doen. Moet nog wel wat andere gear hebben, maar met alleen dit is T7 rifts al piseasyecht bizar
Zie net det mijn profile niet mijn cube laat zien. Belangrijkste is eigenlijk de etched sigil die erin zit, de rest is filler tot ik de juiste items vind.
Zodra ik de belt heb die disintegrate goedkoper maakt kan ik familiar arcanot eruit gooien voor wat anders evenals astral presence en kan ik wisselemn naar 1h+source, Met de huidige setup kan ik alsnog practisch nonstop channelen. Had ook ipv Hydra, Blizzard apocalypse geprobeerd, maar die doet minder damage en maakt veel herrie, aangezien die shit nonstop valt
Die is gebaseerd op Etched Sigil.
Je kunt beter arcane torrent flame ward spammen dan disintegrate, ik merkte dat mijn damage daarmee hoger was op PTR.
Het gaat echt veel te snel die XP ben al para 540Sabrac schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:08:
Zo.. wat een weekend.
Paragon 600+
Echt een extreem verschil met vorig seizoen, de xp is zoveel hoger. Helaas is op hogere g.rifts de lag er nog steeds
Hier is de 3man GR68 waar Sabrac het over had rank 783
Hmzz zal vanavond wel even spelen met Arcane torrent dan, ook twister ziet er inderdaad wel leuk uit met die dmg buff_Peter2_ schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:25:
[...]
Op PTR had ik met deze build een T10 / GR45 gedaan.
Die is gebaseerd op Etched Sigil.
Je kunt beter arcane torrent flame ward spammen dan disintegrate, ik merkte dat mijn damage daarmee hoger was op PTR.
Mijn doel si eigenlijk om weer een WoH EB build te maken, maar omdat wizards dus gratis Firebird krijgen en ik die source kreeg, eerst maar deze weg ingegaan, bevalt best goed eigenlijk
Voor mij was het andersom : ik was op zoek naar Etched Sigil en kreeg een WoW met Orb of Infinite Depth.Bokkie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:34:
[...]
Hmzz zal vanavond wel even spelen met Arcane torrent dan, ook twister ziet er inderdaad wel leuk uit met die dmg buff
Mijn doel si eigenlijk om weer een WoH EB build te maken, maar omdat wizards dus gratis Firebird krijgen en ik die source kreeg, eerst maar deze weg ingegaan, bevalt best goed eigenlijk
Voor een channeling wizard heb ik al de shoulders, het sword voor extra damage whille channeling en een RoRG.
maar eerst tentamen:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Mijn doel is een LoN EB build, RoRG kreeg ik uit eerste bounty cache_Peter2_ schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:47:
[...]
Voor mij was het andersom : ik was op zoek naar Etched Sigil en kreeg een WoW met Orb of Infinite Depth.
Voor een channeling wizard heb ik al de shoulders, het sword voor extra damage whille channeling en een RoRG.
Vanavond eerst maar grifts runnen voor gems
Season of non season?Thorval schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:21:
Van het weekend gestart met Diablo 3 op PC en erg veel lol met mijn DH gehad tot nu toe. Hij is inmiddels level 28. Gaat snel allemaal.
Wel erg benieuwd wat me allemaal te wachten staat op hoger level.
In principe begint het pas als je 70 bent
Join de ingame tweakers community voor een babbel, gezelligheid of als je een boost wil, altijd wel mensen die plekjes over hebben en vragen kunnen beantwoorden/helpen.
Maandagavond?adamvansanten schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:14:
[...]
Serieus impressive Sabrac. Ben bang dat hij niet lang blijft staan, maar #1 van Europe qua speed is toch ook wel heel bijzonder. Zie dat iedereen al lekker op dreef is! Denk dat een boostje krijgen maandagavond wel een optie is.
Anyways, gisteren fucking 3 uur zitten kutten op de Jade Harvester dungeon.. De route die ik had is goed, maar de randomness van de enemies die in stealth gaan
Also, paragon 42X atm, veel te snel natuurlijk, maar wel fijn om al 2 dingen in paragon vol te hebben. Zeker gezien ik de rest van de week weinig tijd heb.
Ook vreemd dat ik een GR45 easy peasy in 5 min kan doen en meerdere achter elkaar, maar een T9 of T10 rift waar de mobs zo ver weg van elkaar zijn lukt me maar niet om een T9 of T10 binnen 6 min te doen. De Jade build lijkt daar niet voor gemaakt, die moet grote groepen hebben, alles dotten als een malle en dan BOOM. Misschien maar ff groepje vinden voor die season journey dingetje. Of gewoon m'n helltooth completen en alles slopen daarmee.
Laatste wat ik gister gedaan heb was een GR50, ging me ook makkelijk af, zeker met unity. Denk dat ik 55 makkelijk aan kan solo, maar ik was moe. Ik denk tot vrijdag diablo.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Non season nu eerst. Weet ook nog niet precies wat het verschil eigenlijk is tussen die twee (totaal Noob wat diablo betreft) en of het nu dus ook verstandig is wellicht te switchen naar season?Bokkie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:53:
[...]
Season of non season?
In principe begint het pas als je 70 bentendless farm ^^
Join de ingame tweakers community voor een babbel, gezelligheid of als je een boost wil, altijd wel mensen die plekjes over hebben en vragen kunnen beantwoorden/helpen.
Ga zeker me aanmelden bij de tweaker community, hou wel van een beetje sociaal gamen
Season only gear hebben ze eruit gesloopt dus belangreijkste is eigenlijk de conquests waarmee je dus stash kan unlocken en cosmetische spullen kan vrijspelen.
Als het echt eerste keer is, pak wissel gewoon naar seasonal char en speel op je gemak lekker de storymode uit, beetje verhaal en game ontdekken niet teveel aantrekken van de seasonal mumbojumbo in dit topic en de plevels etc
Ah ok, vanavond gelijk even aanpassen (al heb ik weinig tijd om te spelen vanaaf)Bokkie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:02:
Season gaat sneller qua expen je hebt de kans op extra stash slots vrij te spelen
Season only gear hebben ze eruit gesloopt dus belangreijkste is eigenlijk de conquests waarmee je dus stash kan unlocken en cosmetische spullen kan vrijspelen.
Als het echt eerste keer is, pak wissel gewoon naar seasonal char en speel op je gemak lekker de storymode uit, beetje verhaal en game ontdekken niet teveel aantrekken van de seasonal mumbojumbo in dit topic en de plevels etc
En maakt story ten opzichte van adventure nog iets uit? Of is dat voor de beginner nog even een stap te ver?
Ik ben zaterdag begonnen en 's avonds kon ik al mensen boosten. Zo snel gaat het adam. Als je iemand van GoT of SG aanspreekt dan zul je wss snel een boost krijgen en als je ook even ZK killen voor je heb je meteen de 4p set te pakken. Doe je even een Gr20 solo en je kunt al t7/8 easy mode.adamvansanten schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:14:
[...]
Serieus impressive Sabrac. Ben bang dat hij niet lang blijft staan, maar #1 van Europe qua speed is toch ook wel heel bijzonder. Zie dat iedereen al lekker op dreef is! Denk dat een boostje krijgen maandagavond wel een optie is.
Zat gisteren met twee DH's en een wiz in een party en toen voelde mijn Crus opeens niet zo sterk meer. Sloeg nog geen deuk in een pakje boter op grift 50.Bosmonster schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:18:
Zat een beetje naar Kripp te kijken net, maar zijn alle classes tegenwoordig zo OP als de Crusader dat ze Torment X / GR45 facerollen met nieuwe chars?
Leaderboards laten zien dat alle klassen in de low 80's zitten. Alleen barb zit met 86 iets hoger. Maar dat zijn lui met een shitload aan paralevels, dus het valt best mee met OP.
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 18-01-2016 09:25 ]
Haha, dat was eerst het idee ja, totdat ik zaterdagavond opeens wat extra tijd hadye-roon schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:55:
[...]
Maandagavond?
Anyways, gisteren fucking 3 uur zitten kutten op de Jade Harvester dungeon.. De route die ik had is goed, maar de randomness van de enemies die in stealth gaanecht zoo vaak 1 enemy over, niet normaal. Ik heb ik het 2 keer gehaald met 4:29 op de klok alle vijanden neer, maar toch een kruis door het "kill all enemies within the time" dingetje. Wel vreemd als je er max 4:30 over mag doen. Uiteindelijk maar een ring of the zodiac equipped en wat CD reduction om sneller te kunnen soul harvesten, toen gelukt met nog 4 seconde over. Echt lastig dat je alles moet killen zeker met enemies die onzichtbaar gaan en immuun zijn zolang ze dat zijn.
Also, paragon 42X atm, veel te snel natuurlijk, maar wel fijn om al 2 dingen in paragon vol te hebben. Zeker gezien ik de rest van de week weinig tijd heb.
Ook vreemd dat ik een GR45 easy peasy in 5 min kan doen en meerdere achter elkaar, maar een T9 of T10 rift waar de mobs zo ver weg van elkaar zijn lukt me maar niet om een T9 of T10 binnen 6 min te doen. De Jade build lijkt daar niet voor gemaakt, die moet grote groepen hebben, alles dotten als een malle en dan BOOM. Misschien maar ff groepje vinden voor die season journey dingetje. Of gewoon m'n helltooth completen en alles slopen daarmee.
Laatste wat ik gister gedaan heb was een GR50, ging me ook makkelijk af, zeker met unity. Denk dat ik 55 makkelijk aan kan solo, maar ik was moe. Ik denk tot vrijdag diablo.
Is inmiddels al geregeld dankzij ye-roon! Als iemand vanavond een boost nodig heeft, help ik graag!Neles7 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:21:
[...]
Ik ben zaterdag begonnen en 's avonds kon ik al mensen boosten. Zo snel gaat het adam. Als je iemand van GoT of SG aanspreekt dan zul je wss snel een boost krijgen en als je ook even ZK killen voor je heb je meteen de 4p set te pakken. Doe je even een Gr20 solo en je kunt al t7/8 easy mode.
Hahaha same here, maar goed dat er een paar classes wel dmg doen voordat ze end-game zijnDeadsmell schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:23:
[...]
Zat gisteren met drie DH's in een party en toen voelde mijn Crus opeens niet zo sterk meer. Sloeg nog geen deuk in een pakje boter op grift 50.Maar hij is ook nog verre van optimaal.
[...]
Wizjes hebben het niet makkelijk dit seizoen, moet alleen nog die verdraaide Halo of Arlyse en dan kan ik ook los
haha ik merk het met mijn imaple DH ook ja. Mijn record sta nu met power + CoE + F&R op 190B maar dit kan inmiddels hoger gezien ik met enkel CoE de 110B ookal heb aangetikt.Deadsmell schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:23:
[...]
Zat gisteren met twee DH's en een wiz in een party en toen voelde mijn Crus opeens niet zo sterk meer. Sloeg nog geen deuk in een pakje boter op grift 50.Maar hij is ook nog verre van optimaal.
Leaderboards laten zien dat alle klassen in de low 80's zitten. Alleen barb zit met 86 iets hoger. Maar dat zijn lui met een shitload aan paralevels, dus het valt best mee met OP.
Vanavond maar eens kijken voor een 2e DH voor mijn solo set, Even kijken of ik UE of Marauder ga beide heb ik volgens mij compleet.
Oh ja, jij was wiz gisteravond. Hoe had ik dat kunnen vergeten, na die klaagzang van je.Grin schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:26:
[...]
Hahaha same here, maar goed dat er een paar classes wel dmg doen voordat ze end-game zijn
Wizjes hebben het niet makkelijk dit seizoen, moet alleen nog die verdraaide Halo of Arlyse en dan kan ik ook los
Ik moet griftjes doen voor legendary gems, want daar laat ik momenteel heel veel damage liggen. Met BotT en Boyarski's Chip op level 25+ wordt het al een stuk gemakkelijker, verwacht ik. De buffs van Blood Brother en Endless Walk heb ik ook nog niet.
Na gisteravond zit ik er ook aan te denken om een DH als tweede DH te rollen. Over een paar weken dan. Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe M6. Denk eigenlijk dat ik die nog leuker ga vinden dan Impale, omdat die geen gebruik maakt van Taeguk. Ben bij de meeste klassen geen fan van die gem. Drahque heeft dit weekend een paar DH builds op Diabloprogress gezet en volgens de omschrijving daarvan zouden M6 en Impale hetzelfde grift level moeten kunnen doen.Neles7 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:29:
[...]
haha ik merk het met mijn imaple DH ook ja. Mijn record sta nu met power + CoE + F&R op 190B maar dit kan inmiddels hoger gezien ik met enkel CoE de 110B ookal heb aangetikt.![]()
Vanavond maar eens kijken voor een 2e DH voor mijn solo set, Even kijken of ik UE of Marauder ga beide heb ik volgens mij compleet.
[ Voor 45% gewijzigd door Deadsmell op 18-01-2016 09:34 ]
Zijn er mensen die vanavond ook naar 70 willen in een groep?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811
Gister even een crusader naar 70 gebracht kom ik erachter dat die gratis set maar 1 malig was, ach ja oeps. Het is niet zo dat ik eigenlijk nog shards voor mijn DH nodig heb.
*Impale FoK lightning build
Maar ik wil gewoon weer lekker Helltooth spelen, in S4 nooit echt ver kunnen komen door de mega lag boven GR60 ik mag hopen dat dit opgelost is. Helaas pas 3 stukjes en Kadala werkt toch wel tegen.
SMK hoop ik ook nog te krijgen, het enige dat ik nu al heb is een Furnace!
Wel al redelijke mazzel met Hellfire amu, int/ch/chd/socket met fetish als passive niet optimaal maar beter dan niets en het is een gratis meatshield.
In S4 ging het al snel maar nu is het gewoon te, zag zaterdag al GR63 solo voorbij komen, en later 65-68 2-4man. Helaas pas donderdag weer spelen of ik moet redelijk internet hebben als ik in het buitenland ben.
Ik hoop alleen dat Blizz nou eens extra char slots gaat geven, en stash (niet 1 maar 10 bags) want dit is gewoon ruk, elke keer gear van een ventje aftrekken en bags legen om er 1 te verwijderen voor Season zuigt gewoon.
Dat valt wel mee, gewoon met mensen spelen die de class spelen die jij ook wilt, en misschien krijg je de restjes wel en dan kun je ook nog je shards gebruiken op je 2de ventje.BjornE schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:31:
Ik ga vanavond weer verder. Ben nu 32. Misschien tussen de middag nog ff spelen
Zijn er mensen die vanavond ook naar 70 willen in een groep?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Misschien gaat het zelfs allemaal iets TE snel... als iets te gemakkelijk gaat is het gevoel van accomplishment ook wat minder.
Maar goed, rustig verder paragon grinden en op naar Full Augmented Ancient ^^
Dit seizoen wizard aan het spelen, tot P430 ofzo gekomen, en solo GR66 gecleared met de Delsere spec.
Gaat zo snel dit seizoen, we zaten op dag 1 al op de GR45/50, heb nu zo een beetje alle items non-ancient behalve me wapen/offhand, benieuwd hoe ver we kunnen komen dit seizoen
Zo, productief weekendje was het ja. Geëindigd op paragon 627 gisteravond. De 58 en 59 speed runs gingen onder de 5 minSabrac schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:08:
Zo.. wat een weekend.
Paragon 600+
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Mis nog de nodige items verder, mijn ringen zijn crap, maar vooral wapen+shield mis ik.
Had gelukkig tijdens levelen wel al een Hack gevonden dus die zit nu in de cube.
Moet nog wel wat wennen aan de Invoker set. Vooral met items is het lastig omdat je de CHC moet negeren. Mis nog wat toughness maar heb ook nog niet overal de juiste rolls op. Voornamelijk door gebrek aan mats.
Heb ook de Set Dungeon al gedaan, enkel nog niet de mastery. Kwam 10 monsters te kort, achteraf had ik hem makkelijk kunnen halen omdat ik langs flink wat monsters was gelopen. Vanavond nog maar eens proberen.
Dit is ze nu: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/39352882
Vanavond maar wat ringen upgraden, moet die Justice Lantern hebben. Via Kadala hoop ik aan AA te komen, maar schiet niet op.
[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 18-01-2016 10:36 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
wtf jij zit met deze al op T8?Angeloonie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:30:
Helaas niet heel veel kunnen spelen dit weekend, maar uiteindelijk zaterdagavond toch mijn Thorns crusader kunnen starten. Dankzij ShadowBumble level 70 gehaald en meteen 4-set. Vervolgens zondagochtend wat verder gegaan en 6-set gehaald. Inmiddels para 145 en aardige gear waarmee ik T8 prima aan kan.
Mis nog de nodige items verder, mijn ringen zijn crap, maar vooral wapen+shield mis ik.
Had gelukkig tijdens levelen wel al een Hack gevonden dus die zit nu in de cube.
Moet nog wel wat wennen aan de Invoker set. Vooral met items is het lastig omdat je de CHC moet negeren. Mis nog wat toughness maar heb ook nog niet overal de juiste rolls op. Voornamelijk door gebrek aan mats.
Heb ook de Set Dungeon al gedaan, enkel nog niet de mastery. Kwam 10 monsters te kort, achteraf had ik hem makkelijk kunnen halen omdat ik langs flink wat monsters was gelopen. Vanavond nog maar eens proberen.
Dit is ze nu: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/39352882
Vanavond maar wat ringen upgraden, moet die Justice Lantern hebben. Via Kadala hoop ik aan AA te komen, maar schiet niet op.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Als je echrt voor het eerst D3 doet zou ik eerstr gewoon lekker storymode doorlopenThorval schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:09:
[...]
Ah ok, vanavond gelijk even aanpassen (al heb ik weinig tijd om te spelen vanaaf)
En maakt story ten opzichte van adventure nog iets uit? Of is dat voor de beginner nog even een stap te ver?
als je daarmee klaar bent, weet je wat meer van de game, je class etc. Daarna lekker adventure mode doen voor de endless grind
Ik zit met mijn gear ook al op T7/T8 hoor, ok het is geen speedlcear ofzo, maar het is prima te doenlj_tree schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:40:
[...]
wtf jij zit met deze al op T8?Ik zie gele ringen, slechte ruby's, gems onder de 25....damn:) dat heeft potentie!!!:)
Echt pisseasy geworden.
Is het seizoen korter ofzo dit keer dat ze het zo geboost hebben?
[ Voor 29% gewijzigd door Bokkie op 18-01-2016 10:43 ]
[ Voor 108% gewijzigd door Bokkie op 18-01-2016 10:43 ]
Ok dan ben ik benieuwd wat me deze week te wachten staat:) Vanavond eerst fu&$îng tentamen, en daarna aan de gang:)Bokkie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:42:
[...]
Ik zit met mijn gear ook al op T7/T8 hoor, ok het is geen speedlcear ofzo, maar het is prima te doen
Bokkie, zit je nog op GOTHC? Ben dit seizoen een DH begonnen.
Het is echt een eitje als je de volledige set bij elkaar hebt. De mijne is niet veel beter dan die van Angeloonie en ik heb gisteravond de T10 solo gehaald. Heb overigens wel een leg linker ring met een level 33 Bane of the Stricken en Ice Climbers aan.lj_tree schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:40:
[...]
wtf jij zit met deze al op T8?Ik zie gele ringen, slechte ruby's, gems onder de 25....damn:) dat heeft potentie!!!:)
Ik speel nooit HClj_tree schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:44:
[...]
Ok dan ben ik benieuwd wat me deze week te wachten staat:) Vanavond eerst fu&$îng tentamen, en daarna aan de gang:)
Bokkie, zit je nog op GOTHC? Ben dit seizoen een DH begonnen.
Zijn er al wizards hier die de firebird set dungeon gedaan hebben?
Zo ja enige tips? zou het mogelijk zijn met mijn huidige gear om hem te halen?
https://eu.battle.net/d3/...nbaatar-1668/hero/1585277
In de cube heb ik Etched Sigil en reaper wraps
Las her en der dat je op de PTR de cold imune necklace nodig had, maar ook dat dat op live geen echte vereiste is
[ Voor 35% gewijzigd door Bokkie op 18-01-2016 10:49 ]
Meen je dat nou? Ik zou toch zweren dat ik je daar ooit tegen ben gekomen. My bad.Bokkie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:45:
[...]
Ik speel nooit HCik zit wel; in de GoT chat
Las her en der dat je op de PTR de cold imune necklace nodig had, maar ook dat dat op live geen echte vereiste is
Dat las ik ook ja. Kuch. Heb het een stuk of tien, twintig keer geprobeerd maar het is niet te doen. Je moet zorgen dat je damage niet te hoog is en dat je geen fire/burn effecten gebruikt voorafgaand aan de meteor-chievo. Tegelijkertijd moet je wel de tijd halen; je hebt flexibiliteit nodig die ik alleen op verder gevorderde chars heb. Ik heb een keer wat mennekes omver gekregen met een meteor en ook één keer 60 tegelijk doen burnen (dus ik weet dat het kan) maar daar bleef het bij. Vanavond Delsere's set-dungeon. Schijnt een eitje te zijn.Bokkie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:45:
[...]
Ik speel nooit HCik zit wel; in de GoT chat
Mischien een andere Bokkie? Naar ik weet heb ik nooit bewust in GOTHC gezeten in ieder gevallj_tree schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:53:
[...]
Meen je dat nou? Ik zou toch zweren dat ik je daar ooit tegen ben gekomen. My bad.
Ik hang wel in de SG en Tweakers community chat rond
Ik heb delsere nog season geprobeerd, maar mijn skillsetup was niert geschikt, dus meteen maar afgehaakt.Tektoon schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:12:
[...]
Dat las ik ook ja. Kuch. Heb het een stuk of tien, twintig keer geprobeerd maar het is niet te doen. Je moet zorgen dat je damage niet te hoog is en dat je geen fire/burn effecten gebruikt voorafgaand aan de meteor-chievo. Tegelijkertijd moet je wel de tijd halen; je hebt flexibiliteit nodig die ik alleen op verder gevorderde chars heb. Ik heb een keer wat mennekes omver gekregen met een meteor en ook één keer 60 tegelijk doen burnen (dus ik weet dat het kan) maar daar bleef het bij. Vanavond Delsere's set-dungeon. Schijnt een eitje te zijn.
Eerst nog maar wat gear farmen dus voor ik de firebird dungeon probeer, wil graag de laatste 2 items van conquest 4 afstrepen, hopelijk lukt dat binnen een week
Wat willen we nou jongens?
Persoonlijk vind ik het wel prima zo. Vrijdagavond met een paar man begonnen met levelen, gestopt ergens rond de 25. De rest van het weekend solo bezig geweest, zaterdag de basis van de journey (4 steps) gedaan en gisteren wat gearing en experimenteren om een setup te vinden die ik prettig vind werken. Gezien de greater die ik gisteren gedaan heb ben ik klaar voor T7, dus vanavond Slayer aftikken. Iets van 110 paragon dus binnenkort de eerste ability compleet (yay run speed). Wellicht dat ik dit season de 800 voor het eerst ga aantikken (NS zit ik op 750 ofzo), maar dat gaat wel even duren.
Dat de paragon sneller gaat is wat mij betreft geen ramp; weken vastzitten aan een lage walk speed is ook niet relaxed. Het is ook niet alsof de damage opeens bizar wordt van 500 paragon...je krijgt wat DPS erbij, maar je gear is veel belangrijker.
Dat D3 weinig uitdagend is als je in een optimised party gaat rondrennen is niets nieuws. De enige uitdaging als je een 'gold standard' build goed gegeared hebt is greater pushing en dat is al een tijdje zo...zeg maar sinds de originele Diablo.
Er zijn er vast die binnen een week alles afgetikt hebben maar dat wil niet zeggen dat het allemaal te makkelijk is...voor die <1% is het te makkelijk. Een heel groot deel van de spelers gaat ook dit seizoen de Guardian niet redden, dus het is echt niet alsof er nu opeens een 'click here to win'-button is.
heb toen niet alle conquests gedaan, maar was op een gegeven moment wel tevreden met wat ik bereilkt had met de characters.
Voor de rest gewenning, als deze snelheid betekend dat ik ipv van 2 characters 2 of mischien zelfs 4 chars kan maken en lol mee hebben in een season vind ik dat prima
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Eerder vandaag nog een solo record gezet
Had eerst een k** rift, te lage density en niet gehaald. Daarna een redelijke rift, maar kon nog zeker beter.
[ Voor 15% gewijzigd door Sabrac op 18-01-2016 12:25 ]
Waren er vorig season reacties dat het te langzaam ging?Zarhrezz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:19:
Ik blijf de reacties wel grappig vinden...vorig seizoen iedereen nog klagen dat het zo langzaam ging, teveel farmen voor te weinig progress, etc. Nu vind iedereen het te snel gaan en zouden we de sets niet zomaar kado moeten krijgen. Maar wel met z'n allen vanaf vrijdagavond het hele weekend maximaal efficiënt levelen en farmen...
De snelheid waarmee je nu xp binnen harkt in season vind ik ook fijn, aangezien de benodigde hoeveelheid xp per level flink toeneemt. Ik wil ook wel eens de para 1000 halen en dat komt met huidige xp/uur toch sneller binnen handbereik.
Overigens vraag ik mijzelf nog steeds af waarom ik ubers aan het doen was terwijl ik geen Hellfire ga dragen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit topic is gesloten.
![]()