Ja, dat merkte ik gisteren ook in Act II. Heb niet zo'n probleem met Act I, maar in II ben je alsnog tien minuten aan het zoeken als je pech hebt.Angeloonie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:28:
Die aanpassing met de Keywardens op de map is trouwens wel fijn, MAAR dan moet dat pijltje wel wat eerder komen zeg. In act 3 en 4 gaat hij wel goed en is hij vrij snel te zien, maar in act 1 en 2 duurt het nog steeds eeuwen om de keywarden te vinden.
Overigens vraag ik mijzelf nog steeds af waarom ik ubers aan het doen was terwijl ik geen Hellfire ga dragen
Ubers verslaan is een achievement voor de seasonal journey. Chapter 5. Je moet ze allemaal gehad hebben.
Voor de jourmey?Angeloonie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:28:
Die aanpassing met de Keywardens op de map is trouwens wel fijn, MAAR dan moet dat pijltje wel wat eerder komen zeg. In act 3 en 4 gaat hij wel goed en is hij vrij snel te zien, maar in act 1 en 2 duurt het nog steeds eeuwen om de keywarden te vinden.
Overigens vraag ik mijzelf nog steeds af waarom ik ubers aan het doen was terwijl ik geen Hellfire ga dragen
EDIT: Deadsmell was me voor
[ Voor 3% gewijzigd door Neles7 op 18-01-2016 12:33 ]
Hoop dat de ubers ook tellen voor de volgende journey, maar ik heb het op slechts T8 gedaan
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 18-01-2016 12:33 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ja. Volgens mij moet je de ubers op T1 of hoger gedaan hebben voor de achievements.Angeloonie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:33:
Was idd voor de Journey, maar niet de ubers zelf maar de keywardens.
Hoop dat de ubers ook tellen voor de volgende journey, maar ik heb het op slechts T8 gedaan
Zijn ubers in 2.4 eigenlijk ook moeilijker gemaakt? Sinds de introductie van T7-10 vallen ze om als je er maar naar kijkt.
[ Voor 14% gewijzigd door Deadsmell op 18-01-2016 12:36 ]
Ik vond de ubers nog best lastig (althans, Diablo en de Siege Breaker) met mijn Thorns crusDeadsmell schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:34:
[...]
Ja. Volgens mij moet je de ubers op T1 of hoger gedaan hebben voor de achievements.
Zijn ubers in 2.4 eigenlijk ook moeilijker gemaakt? Sinds de introductie van T7-10 vallen ze om als je er maar naar kijkt.
Mooi dat ik ze al gedaan heb, dat scheelt weer in de journey. Toch de reden waarom ik season speel nu, om die stash space te halen
Was meteen een mooi excuus om mijn oude Crusader te Rebirthen natuurlijk, maar ik denk dat ik het bij 1 char houd dit season.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Nee. Bij het bereiken van level 70 krijg je de eerste twee set items in je interne mailbox. Kulle verslaan op T2 levert de volgende twee op en grift 20 solo de laatste twee. Dit staat los van de seasonal journey.FloydRaalte schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:49:
FF een vraagje omtrent die seasonal Journey items. Ik ben bezig om die laatste chapter te voltooien (lvl 70, torment 2, keywardens doen etc.) Ik lees echter dat mensen het hebben over 'de eerst 2 set items' en dan 'de eerste 4' en ook 'de laatste 6 set items'. Hoe werkt dit? Ik ging er van uit dat je de 4 chapters moest voltooien en dat je dan je 6 piece set kreeg met portretje en zo'n boom-pet. Of kun je dit eerder claimen?
Arg compleet wat anders dus. Nou ja, die Journey wil ook sowieso afmaken. Vanavond eerst maar eens Kulle doen en GR 20 proberenDeadsmell schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:52:
[...]
Nee. Bij het bereiken van level 70 krijg je de eerste twee set items in je interne mailbox. Kulle verslaan op T2 levert de volgende twee op en grift 20 solo de laatste twee.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Het is heel simpel. Als je level 70 bent en je de twee set items aan trekt, dan ben je al sterk genoeg om Kulle op T2 te doen. Met de vier items die je dan heb kan je waarschijnlijk grift 15 of iets hoger al aan, dus het is een kwestie van één of twee geschikte leg items vinden voor grift 20. Succes!FloydRaalte schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:53:
[...]
Arg compleet wat anders dus. Nou ja, die Journey wil ook sowieso afmaken. Vanavond eerst maar eens Kulle doen en GR 20 proberen
Edit: wat je eerder zei over het laatste level van de journey doen: je weet dat er na Chapter IV nog vijf chapters komen? Je moet sowieso tot chapter 8 voor de extra stash tab.
[ Voor 14% gewijzigd door Deadsmell op 18-01-2016 13:00 ]
Inderdaad met 2 set items is dat te doen, vervolgens krijg je weer twee items en dan kan je met deze vier items GR20 solo doen - daarna heb jeje set compleet (ik kreeg zelfs Ancient items uit de Haedrigs gift) en kan je met clanmates op de hogere grifts spelen.Deadsmell schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:56:
[...]
Het is heel simpel. Als je level 70 bent en je de twee set items aan trekt, dan ben je al sterk genoeg om Kulle op T2 te doen. Met de vier items die je dan heb kan je waarschijnlijk grift 15 of iets hoger al aan, dus het is een kwestie van één of twee geschikte leg items vinden voor grift 20. Succes!
Ben zelf eind van de middag op zondag begonnen met S5: in ongeveer 10 minuten was ik 70 en inmiddels zit ik op plvl 280 met simpel doorspelen (geen super hoge grifts ofzo). Het is echt geen moeite meer om aan het einde van het seizoen op een hoge plvl te zitten; er staan al mensen in mijn vriendenlijst die al richting de 1000 gaan ... De hoogste zit al rond de 1100 op basis van d3ladder; waanzinnig.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Nee, deze zijn niet lastiger gemaakt en vallen nog steeds om als je er naar kijkt. Uiteraard wel op TX doen om te zorgen dat je een kans hebt op 3 organsDeadsmell schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:34:
[...]
Ja. Volgens mij moet je de ubers op T1 of hoger gedaan hebben voor de achievements.
Voor de achievements is inderdaad T1 voldoende, maar dat is dan weer zonde van de infernal machines, kan je ze beter even opsparen en op een hogere T spelen (lees: TX).
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik vind dit eigenlijk een slechte ontwikkeling... Ik heb veel liever dat het echt moeite kost om hoog paragon te halen, dat het echt een prestatie is om zoveel te spelen.Vidra schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:00:
[...]
Het is echt geen moeite meer om aan het einde van het seizoen op een hoge plvl te zitten; er staan al mensen in mijn vriendenlijst die al richting de 1000 gaan ... De hoogste zit al rond de 1100 op basis van d3ladder; waanzinnig.
Ik kan (al) T6 aan, maar werd compleet afgeslacht in de set-dungeon?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Degene die ik gedaan heb waren vrij gemakkelijk. Het draait daar meer om skill dan om hoog level. Invoker set dungeon was te doen vlak nadat ik de 6 piece set had. Rond grift 20 niveau dus.Mad-Matt schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:10:
Wat voor niveau zijn de set-dungeons?
Ik kan (al) T6 aan, maar werd compleet afgeslacht in de set-dungeon?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Set dungeon ook 1x geprobeerd, had pas halverwege door wat de bedoeling was en had daarna geen zin meer. Waar ik wel benieuwd naar ben moet je alles objectives in 1x halen (lijkt mij wel) of mag het per sessie?
[ Voor 32% gewijzigd door Morocius op 18-01-2016 13:17 ]
Ik lees dat Firebird de 'most numbers dependant' dungeon is. Zal wel betekenen dat het de moeilijkste is. Misschien heb je iets aan deze build. Quin69 heeft op Youtube videoguides van alle set dungeons staan. Misschien staan in zijn Firebird video nog handige tips.Mad-Matt schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:14:
Met de Firebird set kwam ik niet eens voorbij het eerste groepje monsters.
Je moet alle objectives in dezelfde playthrough halen.Morocius schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:15:
Van het weekend ook ubers gedaan heel voorzichtig nadat greed mijn awareness procte op TX met 1 hit, heb ik ze op T7 gedaan dat was eigenlijk een lachertje alleen Magda bleef wat langer leven handje vol impales per uber ofzo.
Set dungeon ook 1x geprobeerd, had pas halverwege door wat de bedoeling was en had daarna geen zin meer. Waar ik wel benieuwd naar ben moet je alles objectives in 1x halen (lijkt mij wel) of mag het per sessie?
[ Voor 34% gewijzigd door Deadsmell op 18-01-2016 13:20 ]
Waarom heb je zo'n trage 2H in gebruik?Angeloonie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:40:
[...]
Ik vond de ubers nog best lastig (althans, Diablo en de Siege Breaker) met mijn Thorns crus
Mooi dat ik ze al gedaan heb, dat scheelt weer in de journey. Toch de reden waarom ik season speel nu, om die stash space te halen
Was meteen een mooi excuus om mijn oude Crusader te Rebirthen natuurlijk, maar ik denk dat ik het bij 1 char houd dit season.
Ik begrijp ook niet waarom man zoveel blocking wil, zonder Akarat Awakening. I.c.m Justice Lantern krijg je wat meer defence maar de impact is eigenlijk vrij klein. Je wil blocking voor de d.fan build omdat het schild daar CD voor je akarat geeft. Voordat je dat schild krijgt, hoef je niet BB te cuben. Hold your ground passive is misschien ook niet zo goed als indestructible of fanatism.
Of heb ik wat gemist?
Trouwens die steed set (2H flail+schild) is top zeg voor speed farming. Mijn b.net profile is niet up-to-date, maar met mijn gear + die set clear ik T9 alsof het niks is. Gewoon van elite naar elite horse'n en daar wat bommen gooien, DE's oprapen en dan rinse en repeat
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Is wapen damage echt helemaal niet belangrijk? Ik heb deze nu puur omdat ik niets beters hadMofkees schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:28:
[...]
Waarom heb je zo'n trage 2H in gebruik?Damage op wapen is helemaal niet belangrijk, het gaat om AS/CDR he.
Blocking werkt via 3 items:Ik begrijp ook niet waarom man zoveel blocking wil, zonder Akarat Awakening. I.c.m Justice Lantern krijg je wat meer defence maar de impact is eigenlijk vrij klein. Je wil blocking voor de d.fan build omdat het schild daar CD voor je akarat geeft. Voordat je dat schild krijgt, hoef je niet BB te cuben. Hold your ground passive is misschien ook niet zo goed als indestructible of fanatism.
Of heb ik wat gemist?
- Blood Brother: meer damage
- Akarat's Awakening: CDR
- Justice Lantern: damage reduction
Zonder Akarat's Awakening of BB is het inderdaad niet zo heel nuttig, maar het helpt sowieso wel. Ik pas builds onderweg naar de uiteindelijke gear ook niet aan en wen er gewoon aan. Dan maar minder optimaal
Indestructible is redelijk nutteloos, je bent al erg tough en ook via AC - Prophet heb je al een "Oh-fuck!" ability.
Fanatism schiet ook niet op, 15% ias is leuk maar niet enkel op Punish.
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 18-01-2016 13:39 ]
Alles in 1 keer + binnen de tijdMorocius schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:15:
Van het weekend ook ubers gedaan heel voorzichtig nadat greed mijn awareness procte op TX met 1 hit, heb ik ze op T7 gedaan dat was eigenlijk een lachertje alleen Magda bleef wat langer leven handje vol impales per uber ofzo.
[ Voor 11% gewijzigd door MetalPool op 18-01-2016 13:34 ]
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Verwijderd
Leukste was eigenlijk die conquest the thrill waarbij je gr45 moet halen, zonder set items te dragen. Moest hiervoor nog even craften want had helemaal geen non-set schouders en schoenen.
Had een wd setup gemaakt met de garg, hond en CoE ringen en als wapens mass confusion wapen in de hand, dat nieuwe ding van grasp of the dead in de cube en dan die nieuwe mojo die de cooldown weghaald. Verder grin reaper helm in de cube en die gasten gingen helemaal los
Missie geslaagd. Komende tijd maar weer terug naar NS en verder met de firebats en thorns builds
Graag gedaan hoorAngeloonie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:30:
Helaas niet heel veel kunnen spelen dit weekend, maar uiteindelijk zaterdagavond toch mijn Thorns crusader kunnen starten. Dankzij ShadowBumble level 70 gehaald en meteen 4-set. Vervolgens zondagochtend wat verder gegaan en 6-set gehaald. Inmiddels para 145 en aardige gear waarmee ik T8 prima aan kan.
Van het weekend redelijk wat kunnen spelen, kan redelijk overleven in T6 echter merk ik gewoon dat ik de DPS nog niet heb op op T6 te spelen T4 is echt mijn maximaal haalbare momenteel. Ondertussen wel hard aan het farmen maar de drops willen nog niet echt lukken.
Ik zag wel dat er een aantal in de clan echt bizar snel gaan zowel kwa levelling als kwa gear. Soms krijg ik toch het gevoel dat ik wat verkeerd doe
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Damn, goed bezig! Gefeli!Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:38:
ZOooo.. de season stash is unlocked![]()
![]()
Leukste was eigenlijk die conquest the thrill waarbij je gr45 moet halen, zonder set items te dragen. Moest hiervoor nog even craften want had helemaal geen non-set schouders en schoenen.
Had een wd setup gemaakt met de garg, hond en CoE ringen en als wapens mass confusion wapen in de hand, dat nieuwe ding van grasp of the dead in de cube en dan die nieuwe mojo die de cooldown weghaald. Verder grin reaper helm in de cube en die gasten gingen helemaal los![]()
Missie geslaagd. Komende tijd maar weer terug naar NS en verder met de firebats en thorns builds
Heb je geen Crusader gemaakt in season? Vorige week poste je enkele Crusader builds van Diablofans, specifiek voor deze conquest. Was eigenlijk wel nieuwsgierig naar je ervaring daarmee.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Verwijderd
Nee heb toch voor WD gekozen dit season puur eigenlijk door die chicken set. Die movementspeed is gewoon te goed als je net begint. Alles gaat hierdoor gewoon veel sneller en het is zelfs tot gr60 prima te gebruiken, ruim voldoende om alles voor je season stash snel te unlocken.Deadsmell schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:41:
[...]
Damn, goed bezig! Gefeli!
Heb je geen Crusader gemaakt in season? Vorige week poste je enkele Crusader builds van Diablofans, specifiek voor deze conquest. Was eigenlijk wel nieuwsgierig naar je ervaring daarmee.
Wat betreft die crusader builds denk dat, dat speed rift en team builds waren met LoN. Voor de Thrill zou ik even moeten puzzelen welke items er goede synergie geven. Een flink aantal items heeft nu ook +skill dmg erop en dit moet je dan combineren met zoveel mogelijk multipliers/gems...
lukt dit niet gewoon ff wd maken
Tot chapter 8? Niet tot chapter 9? Of was dat een typefout?Deadsmell schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:56:
[...]
Het is heel simpel. Als je level 70 bent en je de twee set items aan trekt, dan ben je al sterk genoeg om Kulle op T2 te doen. Met de vier items die je dan heb kan je waarschijnlijk grift 15 of iets hoger al aan, dus het is een kwestie van één of twee geschikte leg items vinden voor grift 20. Succes!
Edit: wat je eerder zei over het laatste level van de journey doen: je weet dat er na Chapter IV nog vijf chapters komen? Je moet sowieso tot chapter 8 voor de extra stash tab.
Niet normaal man! Had je haast ofzo?Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:38:
![]()
Had een wd setup gemaakt met de garg, hond en CoE ringen en als wapens mass confusion wapen in de hand, dat nieuwe ding van grasp of the dead in de cube en dan die nieuwe mojo die de cooldown weghaald. Verder grin reaper helm in de cube en die gasten gingen helemaal los![]()
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Lekker bezig geweestVerwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:38:
![]()
Nee, ze waren specifiek voor The Thrill, zonder LoN. Ik heb de linkjes nog wel ergens. Ik ga het eerst daar eens mee proberen, als ik de items bij elkaar krijg. Anders neem ik je aanbod aan.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:49:
[...]
Nee heb toch voor WD gekozen dit season puur eigenlijk door die chicken set. Die movementspeed is gewoon te goed als je net begint. Alles gaat hierdoor gewoon veel sneller en het is zelfs tot gr60 prima te gebruiken, ruim voldoende om alles voor je season stash snel te unlocken.
Wat betreft die crusader builds denk dat, dat speed rift en team builds waren met LoN. Voor de Thrill zou ik even moeten puzzelen welke items er goede synergie geven. Een flink aantal items heeft nu ook +skill dmg erop en dit moet je dan combineren met zoveel mogelijk multipliers/gems...
lukt dit niet gewoon ff wd maken.. boost je zo naar 70
Nee, geen typefout. Je moet het één na laatste chapter in de journey voltooien voor de stash tab. Geen eigen ervaring, maar ik las het in een overzichtstopic van de chapters op us.battle.net. Misschien kan Albeto55 het bevestigen.adamvansanten schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:50:
[...]
Tot chapter 8? Niet tot chapter 9? Of was dat een typefout?
Dat zou echt top zijn! Scheelt weer een hardcore character levelen geloof ikDeadsmell schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:53:
[...]
Nee, geen typefout. Je moet het één na laatste chapter in de journey voltooien voor de stash tab. Geen eigen ervaring, maar ik las het in een overzichtstopic van de chapters op us.battle.net. Misschien kan Albeto55 het bevestigen.
Hier het lijstje voor chapter 9:
Guardian:
1.The hardest of the Core: Reach lvl 70 in hardcore mode
2.Get Schwifty: Kill Malthael at TX within 45 seconds
3.Guardian of Sanctuary: Finish a TX Nephalem rift within 3 minutes
4.We don't Stop: Reach GR70 solo
5.Gem Fatale: Level 3 legendary gems to lvl 65
6.Flawless Victory: Complete 3 Conquests this season
Geen hardcore en geen GR70 dus
[ Voor 9% gewijzigd door adamvansanten op 18-01-2016 13:58 ]
Correct! Het was op Diablofans btw.adamvansanten schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:57:
[...]
Dat zou echt top zijn! Scheelt weer een hardcore character levelen geloof ikDat is degene waar ik echt geen zin in heb... En solo GR70 hoeft dan ook niet volgens mij?
Hier het lijstje voor chapter 9:
Guardian:
1.The hardest of the Core: Reach lvl 70 in hardcore mode
2.Get Schwifty: Kill Malthael at TX within 45 seconds
3.Guardian of Sanctuary: Finish a TX Nephalem rift within 3 minutes
4.We don't Stop: Reach GR70 solo
5.Gem Fatale: Level 3 legendary gems to lvl 65
6.Flawless Victory: Complete 3 Conquests this season
Geen hardcore en geen GR70 dus. Lijstje komt trouwens uit dit topic, waar ook staat dat chapter 8 de stash tab geeft.
Tot en met Destroyer is het een piece of cake, zo te lezen. Conqueror biedt wel enige uitdaging, maar als ik de reacties lees van mensen die hem gehaald hebben: niet heel veel. T10 in 3 minuten of een derde conquest halen, daar zie ik nog wel een uitdaging voor mezelf. Denk dat ik dat laatste chapter wel ga doen.
[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 18-01-2016 14:04 ]
erm, je moet maar je ding doen hoorAngeloonie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:33:
[...]
Is wapen damage echt helemaal niet belangrijk? Ik heb deze nu puur omdat ik niets beters had
[...]
Blocking werkt via 3 items:
- Blood Brother: meer damage
- Akarat's Awakening: CDR
- Justice Lantern: damage reduction
Zonder Akarat's Awakening of BB is het inderdaad niet zo heel nuttig, maar het helpt sowieso wel. Ik pas builds onderweg naar de uiteindelijke gear ook niet aan en wen er gewoon aan. Dan maar minder optimaal
Indestructible is redelijk nutteloos, je bent al erg tough en ook via AC - Prophet heb je al een "Oh-fuck!" ability.
Fanatism schiet ook niet op, 15% ias is leuk maar niet enkel op Punish.
wat betreft weapen damage:
al je skills maken damage linked naar thorns, en van 100% (bed of nails)~ 500% (6p bonus) en je hebt waarschijnlijk 100k+ thorns. Dus je krijgt per slag/tik gewoon 100k~500k damage van thorns erbij. Bij Punish krijg je 335% weapon damage, dat is met jouw wapen met een avg. damage van 3300 ca.11k. T.o.v. de thorn damage is dat dus niks. Waarschijnlijk een rare dagger met IAS en soc is al beter (Fevor geeft ook nog CDR)
edit: Bombardment damage via je belt wordt wel hoofdzakelijk bepaald door weapon damage. Het is echter niet voor DPS maar voor de set 4P trigger.
[ Voor 5% gewijzigd door Mofkees op 18-01-2016 14:09 ]
Dat zal van mij geweest zijn, ik heb 2 concept-buids hiervoor op diablofans gezet...ik moet ze nog testen want ik ben niet zo snel als de rest van de clanDeadsmell schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:53:
Nee, ze waren specifiek voor The Thrill, zonder LoN. Ik heb de linkjes nog wel ergens. Ik ga het eerst daar eens mee proberen, als ik de items bij elkaar krijg. Anders neem ik je aanbod aan.
Oeps. Zahrezz, Albeto55, adamvansanten... het lijkt ook allemaal op elkaar.Zarhrezz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:03:
[...]
Dat zal van mij geweest zijn, ik heb 2 concept-buids hiervoor op diablofans gezet...ik moet ze nog testen want ik ben niet zo snel als de rest van de clan
ik stem op deze voor de "quote van de dag"Deadsmell schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:05:
[...]
Oeps. Zahrezz, Albeto55, adamvansanten... het lijkt ook allemaal op elkaar.
Mofkees schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:11:
[...]
ik stem op deze voor de "quote van de dag"
Dit waren de betreffende builds trouwens. Na Zarhrezz zijn opmerking waren ze simpel te vinden.
http://www.diablofans.com...ammer-tier-45-with-no-set
http://www.diablofans.com...-fury-tier-45-with-no-set
Die Punishing Fury build lijkt me een fijne om te spelen en heb al de helft van de items, dus dat zal wel goed komen. Tegen de tijd dat ik alle items heb, ben ik vast wel para 500+. Zou ook moeten helpen.
En IAS bepaalt hoe snel Thorns weer getriggered wordt?Mofkees schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:03:
[...]
erm, je moet maar je ding doen hoor
wat betreft weapen damage:
al je skills maken damage linked naar thorns, en van 100% (bed of nails)~ 500% (6p bonus) en je hebt waarschijnlijk 100k+ thorns. Dus je krijgt per slag/tik gewoon 100k~500k damage van thorns erbij. Bij Punish krijg je 335% weapon damage, dat is met jouw wapen met een avg. damage van 3300 ca.11k. T.o.v. de thorn damage is dat dus niks. Waarschijnlijk een rare dagger met IAS en soc is al beter (Fevor geeft ook nog CDR)
edit: Bombardment damage via je belt wordt wel hoofdzakelijk bepaald door weapon damage. Het is echter niet voor DPS maar voor de set 4P trigger.
Dan moet ik dus gewoon een zo snel mogelijk wapen vinden, dus iets met 1.4 APS en IAS?
Blijft toch even wennen zo'n build waar CHC en wapen damage niet relevant is
Meer is altijd beter natuurlijk, maar voor je thorns maakt het niet uit. Wat Mofkees zegt.Angeloonie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:22:
[...]
Hahaha, lijkt inderdaad sprekend op elkaar Deadsmell!Deadsmell schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:05:
[...]
Oeps. Zahrezz, Albeto55, adamvansanten... het lijkt ook allemaal op elkaar.
En ik vond het laatste chapter vorig seizoen echt vreselijk irritant, dus ik ben ERG blij dat het niet hoeft.
Laat even weten hoe het gaat...ik ben ook wel benieuwdDeadsmell schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:18:
Dit waren de betreffende builds trouwens. Na Zarhrezz zijn opmerking waren ze simpel te vinden.
http://www.diablofans.com...ammer-tier-45-with-no-set
http://www.diablofans.com...-fury-tier-45-with-no-set
Die Punishing Fury build lijkt me een fijne om te spelen en heb al de helft van de items, dus dat zal wel goed komen. Tegen de tijd dat ik alle items heb, ben ik vast wel para 500+. Zou ook moeten helpen.
Onderdeel van 2-set bonus: Each time you hit an enemy with Punish, Slash, or block an attack your Thorns is increased by 25% for 2 seconds.Angeloonie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:22:
[...]
En IAS bepaalt hoe snel Thorns weer getriggered wordt?
Dan moet ik dus gewoon een zo snel mogelijk wapen vinden, dus iets met 1.4 APS en IAS?
Als je veel blockt en snel aanvalt, kun je die 2p bonus een aantal keren stacken en doen zowel je defensieve Thorns meer dmg alsmede je Punish met de 6p bonus.
Ik heb gisteren een gele lvl70 dagger gemaakt en met de cube geupgrade naar legendary. Eerste transmute meteen een Ancient Pig Sticker met 10% CDR.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Xer-2169/hero/49566119
[ Voor 4% gewijzigd door Kser op 18-01-2016 14:49 ]
FB is de lastigste set dungeon volgens Quin, dus don't even bother. Gewoon de DMO dungeon doen, die is ook erg lastig (reflect 200 is easy, slowtime 3*30 mobs is lastig, kill xxx enemies is te doen als je op T10 zit) maar iig makkelijker dan FB.Mad-Matt schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:14:
Met de Firebird set kwam ik niet eens voorbij het eerste groepje monsters.
De Tal Rasha's dungeon is echt vreselijk simpel, dus als je daarvoor de items hebt...Grin schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:00:
[...]
FB is de lastigste set dungeon volgens Quin, dus don't even bother. Gewoon de DMO dungeon doen, die is ook erg lastig (reflect 200 is easy, slowtime 3*30 mobs is lastig, kill xxx enemies is te doen als je op T10 zit) maar iig makkelijker dan FB.
Kijk, daar wordt ik blij van, gaan we die ook nog ff halen, thanks voor de tip!Deadsmell schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:02:
[...]
De Tal Rasha's dungeon is echt vreselijk simpel, dus als je daarvoor de items hebt...
Nu snap ik meteen ook waarom de Pig Sticker in de guide zitKser schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:47:
[...]
Onderdeel van 2-set bonus: Each time you hit an enemy with Punish, Slash, or block an attack your Thorns is increased by 25% for 2 seconds.
Als je veel blockt en snel aanvalt, kun je die 2p bonus een aantal keren stacken en doen zowel je defensieve Thorns meer dmg alsmede je Punish met de 6p bonus.
Ik heb gisteren een gele lvl70 dagger gemaakt en met de cube geupgrade naar legendary. Eerste transmute meteen een Ancient Pig Sticker met 10% CDR.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Xer-2169/hero/49566119
Vanavond maar proberen een Pig Sticker te maken.
Werken andere offensieve stats als %elite damage of de %beasts/humans damage wel met Thorns?
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 18-01-2016 15:08 ]
Die werken inderdaad en daarom is de Piggy de BiS...snel en een special mod die wel werkt.Angeloonie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:07:
Werken andere offensieve stats als %elite damage of de %beasts/humans damage wel met Thorns?
Helder.Zarhrezz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:19:
[...]
Die werken inderdaad en daarom is de Piggy de BiS...snel en een special mod die wel werkt.
Riften voor DB en shards is toch sowieso focus nummero uno (1)Angeloonie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:22:
[...]
Helder.Wordt dat dus prio #1 vanavond. Riften voor DB en shards en gamblen/upgraden maar
Op zich wel maar had ook Bounties of Grifts kunnen gaan doenVidra schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:24:
[...]
Riften voor DB en shards is toch sowieso focus nummero uno (1)
Verwijderd
Afgezien van een paar rifts op t4 heb ik alles de afgelopen dagen solo gedaan. Alleen dat T10 rift in 4 of 5 min lijkt indrukwekkend, maar het is puur even wachten op de goede map-layout en je hebt het zo gehaald. Power/conduit zijn handig, maar niet noodzakelijk.
dus wees niet ongerust als je buddies/clan over 2 weken vertrokken zijn of als je gewoon later begint
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2016 15:41 ]
T10 in 3 minuten word door een aantal builds al solo gehaald (Critical Mass wizards, WoL monks bijvoorbeeld). Heb de mijne al binnen. Je moet wel een goede rift hebben inderdaad. grote open map met veel elites is geweldigVerwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:37:
Oh ja trouwens voor jullie die nog bezig zijn met het unlocken van het stash tab is het misschien goed om te weten dat je alles solo kan halen.
Afgezien van een paar rifts op t4 heb ik alles de afgelopen dagen solo gedaan. Alleen dat T10 rift in 5 min lijkt indrukwekkend, maar het is puur even wachten op de goede map-layout en je hebt het zo gehaald. Power/conduit zijn handig, maar niet noodzakelijk.
Duurde vorig seizoen toch ietjes langer voor ik die had, maar is wel heerlijk keys farmen
[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 18-01-2016 15:42 ]
Verwijderd
Jep die t10 in 3 min zit er nog wel in, maar gelukkig als laatste niveau en niet noodzakelijk voor het unlocken van het tab. Was hier op voorhand een beetje bang voor want vind het een vervelend idee als ik vooraf weet dat ik afhankelijk zal zijn van anderen. Bepaalde builds zullen altijd geschikter zijn dan andere, grootste factor blijft toch vaak ook movement speed.Sabrac schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:41:
[...]
T10 in 3 minuten word door een aantal builds al solo gehaald (Critical Mass wizards, WoL monks bijvoorbeeld). Heb de mijne al binnen. Je moet wel een goede rift hebben inderdaad. grote open map met veel elites is geweldig
Dus ja, T10 is ook gewoon te doen in < 2 min.
Ik gebruik min of meer de Disintegrate leveling build, maar heb het gevoel dat het wel beter kan. Ik werk richting een DMO Solo build, maar zou best wat suggesties kunnen gebruiken voor de weg ernaartoe.
De Starter guides die ik vind gaan meestal ervan uit dat je de gratis 6p gebruikt.
[ Voor 10% gewijzigd door Kser op 18-01-2016 15:53 ]
waar kan je de requirements voor al die dingen vinden?Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:45:
[...]
Jep die t10 in 3 min zit er nog wel in, maar gelukkig als laatste niveau en niet noodzakelijk voor het unlocken van het tab. Was hier op voorhand een beetje bang voor want vind het een vervelend idee als ik vooraf weet dat ik afhankelijk zal zijn van anderen. Bepaalde builds zullen altijd geschikter zijn dan andere, grootste factor blijft toch vaak ook movement speed.
Ik zie de chapter 1 tm 4, maar de volgende niet. ergens te vinden op bliz site?
Inmiddels l70 en nu bezig met Torment 4. Ik heb echter maar ergens een build gevonden waarbij je blessed hammer spammed. Bij het zoeken naar een goede build die nu actueel is kom ik niet ver. De meeste zijn GR70+ builds en daarvoor mis ik items om die fatsoenlijk te maken.
Nu vroeg ik mij af of iemand een goede build weet. Ik heb wel de 6set van de Invoker set (seasonal?) dus met Slash/Punish en Bombardment moet ik iets doen.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Eindelijk iets dat Stormhield waardig is, niet die achterlijke paarse frisbee
[ Voor 33% gewijzigd door Angeloonie op 18-01-2016 16:51 ]
en welke build is dat?kidicoke schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:24:
Invoker set kon ik al heel snel rift 40+ aan zonder de bombardment belt en shield wat je o.a. nodig hebt. Vind het alleen een verschikkelijke saaie build om te spelen, dus ik ben er alweer mee gestopt
Verwijderd
Hier kan je alles vindenboemmie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:54:
[...]
waar kan je de requirements voor al die dingen vinden?
Ik zie de chapter 1 tm 4, maar de volgende niet. ergens te vinden op bliz site?
https://docs.google.com/s...ew?pref=2&pli=1&sle=true#
voor die journey zaken (en nog veel meer) --> zie bovenaan het tabblad
Volgens mij gewoon de "standaard": http://www.diablofans.com...7-2-4-gr87-invoker-punish
Heb ook het schild niet en kon ook al met gemak hogere Grifts doen (enkel gelimiteerd doordat je maar telkens een paar levels hoger kunt).
[ Voor 18% gewijzigd door Deadsmell op 19-01-2016 07:46 ]
Yup, ik wist al niet waar ik hem van herkende !Angeloonie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:40:
Had iemand deze al gezien?
[afbeelding]
Dit gaat vanavond mijn transmog worden
Mijn favoriete schild art uit D2 is terug
[afbeelding]
Eindelijk iets dat Stormhield waardig is, niet die achterlijke paarse frisbee
Is wel bijzonder, witte item die je opraapt: "transmog unlocked" huh what ?
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Voordat ik dat deed had ik (terwijl ik mijn build wel aan wilde passen) nog een GR35 gedaan.
Daarna build aangepast en wat key wardens gehunt op T7. Moet nu alleen nog een set dungeon halen voor chapter 4.
Helaas is Firebird de lastigste dungeon om te halen. Lukt me wel denk ik, maar eigenlijk heb je er een low damage wapen voor nodig. (Dan heb je sneller de burn op de mobs).
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Een wiz levellen moet je exclusief per Wave of Force doen. Deze skill alleen maakt wiz tot een van de beste, zo niet de beste char om mee te levellen. Eenmaal op 70 zou ik zeker spelen met armor/magic weapon/familiar/teleport. Dan kan je de twee actieve skills nog kiezen afhankelijk van je gear.Kser schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:51:
Hebben jullie nog suggesties voor een Solo Wiz starter build? Ik heb mijn 6p al uitgepakt op mijn Crusader, dus ik speel nu een beetje met wat Yellows op een verse 70 Wiz.
Ik gebruik min of meer de Disintegrate leveling build, maar heb het gevoel dat het wel beter kan. Ik werk richting een DMO Solo build, maar zou best wat suggesties kunnen gebruiken voor de weg ernaartoe.
De Starter guides die ik vind gaan meestal ervan uit dat je de gratis 6p gebruikt.
Etched Sigil is heel nuttig omdat je dan gratis meteors/tornados kan spammen. Two piece Tal geeft ook meteen meteors. Je Crusader kan 3 rank 25 gems doneren en je cube van een Furnace voorzien. Dan ben je al aardig op weg.
EDIT;
holy shit, ik zie net Quin's nieuwe wiz TX speedfarm video...
1. game kapot
2. ik ga voor deze build!!
[ Voor 7% gewijzigd door Tektoon op 18-01-2016 19:21 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Wow! Die moet ik ook hebben! En de RSI die ermee gepaard gaat.Tektoon schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:11:
[...]
EDIT;
holy shit, ik zie net Quin's nieuwe wiz TX speedfarm video...
1. game kapot
2. ik ga voor deze build!!![]()
![]()
Net gestart met een nieuwe seasonal wizard, naar aanleiding van bovenstaande build.
Is er ook een GoT TS server en groepen waar deze prutser aan kan haken?
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Vidra in "[Multi] Diablo 3 - Deel 34"
Inderdaad erg ziek, maar ook iets dat ik inderdaad nooit ga spelen...da's echt teveel RSI button-bashing voor me. Typisch geval van macro-muis build.Deadsmell schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:43:
Wow! Die moet ik ook hebben! En de RSI die ermee gepaard gaat.
Ik zat in een rift, en ik lees nu dat het aankomt in bags...
Zijn die bags verloren gegaan met het sluiten van de rift, of ligt het aan de rebirth?
ffffuuu
ts,solidaritygaming.com > Momenteel zijn er 35 mensen onlineKaastosti schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:54:
Door de laatste patch weer een beetje begonnen met D3, het is een stuk leuker dan toen ik er een beetje klaar mee was... toen het auction house er zelfs nog in zatSnel naar L70 gegaan, maar uiteraard loop ik gigantisch achter op paragon level... met 60 doe je nog niet echt mee
Net gestart met een nieuwe seasonal wizard, naar aanleiding van bovenstaande build.
Is er ook een GoT TS server en groepen waar deze prutser aan kan haken?
Ze zitten in je in-game mail...linksonderin.sobbereng schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:28:
Ik ben net lvl 70 met mijn rebirth crusader, maar ik zie niet meteen een set rondslingeren.
Zijn die bags verloren gegaan met het sluiten van de rift, of ligt het aan de rebirth?
ffffuuu
lvl 70 krijg je 2 items. khule t2 killen krijg je er 2. grift lvl 20 krijg je de rest geloof ik.sobbereng schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:28:
Ik ben net lvl 70 met mijn rebirth crusader, maar ik zie niet meteen een set rondslingeren.
ffffuuu
Daarna wat rifjtes en gezelligheid met Gerwin/Vydra/Wazaa
Het was zeker gezelligNeles7 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 23:13:
Daarna wat rifjtes en gezelligheid met Gerwin/Vydra/Wazaa
Set-dungeon van Delsere is ook gelukt, al was ik met m'n 30 minuten niet binnen de tijd
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Gisteren even geprobeerd op non season had alles behalve goldwrap.
Doordat je nu kan cubeb tov de eerste chainpocalypse heb je meer toughnesse en opties.
Denk wel leuk voor erbij voor inderdaad speedfarmen van DB's
Maar eerst maar zien dat ik wat betere gear krijg
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Sorry voor de vraag, maar beginnen D3 speler en dit is iets wat ik even niet helemaal snap.
Ben zelf nu in Campaign mode aan het levellen, non season.
Kan het mis hebben maar d8 dat de snelste manier om te levelen is gewoon rifts doen in adventure mode.Thorval schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 07:27:
Kan iemand me toch nog een beetje uitleg geven over dit hele Season gebeuren? Ik lees overal dat mensen erg snel op lvl 70 zitten, maar hoe doe je dat dan? Welke mode kies je etc?
Sorry voor de vraag, maar beginnen D3 speler en dit is iets wat ik even niet helemaal snap.
Nog sneller is om natuurlijk torment 10 rifts met een groep l70 te doen maar dat is niet voor iedereen weggelegd
Sinds 2.4 is non stop tagging in bounty's het beeste. Zorg dat je een 400+ killing spree krijgt en je levels vliegen er bijthewizard2006 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 07:44:
[...]
Kan het mis hebben maar d8 dat de snelste manier om te levelen is gewoon rifts doen in adventure mode.
Nog sneller is om natuurlijk torment 10 rifts met een groep l70 te doen maar dat is niet voor iedereen weggelegd
Check deze season 5 guide. In de spreadsheet vind je onder andere een quick 1-70 level guide. Als je die stappen volgt, bij voorkeur in groep, dan ben je in no-time level 70.Thorval schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 07:27:
Kan iemand me toch nog een beetje uitleg geven over dit hele Season gebeuren? Ik lees overal dat mensen erg snel op lvl 70 zitten, maar hoe doe je dat dan? Welke mode kies je etc?
Solo gaat het overigens sneller als je een iets andere route neemt, denk ik.
- Story mode op hard, tot het waypoint voor de Skeleton King.
- Adventure mode op hard, totdat je level 20 bent.
- Story mode op hard: terug naar het waypoint en Skeleton King slopen.
- Leoric's Crown equippen en een ruby erin zodra je die krijgt.
- Adventure mode Act I op hard, later master, dan terug naar hard als het te moeilijk wordt. Beperk je tot cursed chests en maps met veel mobs. Geen boss kills.
Combineer bovenstaande met belangrijke zaken uit de ultimate guide die ik hierboven link en je bent in no-time level 70. Wapens craften op de juiste momenten (zie guide), xp gear dragen en rubies in Leo's Crown en wapen steeds bijwerken.
Ik moet zeggen heb het goed naar mijn zin deze season. Maar wel met het probleem dat ik te veel dingen leuk vind. Lekker pushen met mijn crusader in groep of solo, Alt spelen om de gear te krijgen voor de andere set dungeons en dan die class eigenlijk net zo leuk vinden als crusader
Maar een 400+ killing spree is wat lastig met wat gare yellow items en beperkte talents/gems etc?loki504 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 07:56:
[...]
Sinds 2.4 is non stop tagging in bounty's het beeste. Zorg dat je een 400+ killing spree krijgt en je levels vliegen er bij
Wat een hoge paralevels allemaal. Zit nog maar op 280 door weinig speeltijd. Morgen eens even inhalen tijdens thuiswerkdag.Yerap schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:19:
Vanochtend even mijn build aangepast zodat ik Thrill kan doen, ik heb hem al gehaald, alleen dacht ik dat je alleen geen set powers mocht hebben. Maar het blijkt dat je helemaal geen set item aan mag hebben dus ik moet nog even mijn shoulders vervangen door een normale legendary en dan ga ik los![]()
Ik moet zeggen heb het goed naar mijn zin deze season. Maar wel met het probleem dat ik te veel dingen leuk vind. Lekker pushen met mijn crusader in groep of solo, Alt spelen om de gear te krijgen voor de andere set dungeons en dan die class eigenlijk net zo leuk vinden als crusaderMaar goed er is nog genoeg tijd in deze season. Gisteren para 600 geworden dus 800 zal haalbaar zijn komend weekend. daarna wordt het alleen maar nog makkelijker. van het weekend hoop ik ook de extra stash tab te halen. na dus na thrill alleen nog een andere conquest. de rest stelt niet veel voor.
Welke build ga je gebruiken voor The Thrill?
Inderdaad ik heb het ook prima weer naar me zin aan het begin van dit season gisteren eigenlijk non stop grifts 35 gedaan om te gearen, resultaat is in ieder geval alvast 4 set Rainment, 5 Set Uliana's en 4 Set Inna's niet de aller beste maar voldoende om straks builds mee te bouwen. Focus voor nu ligt op de Inna/Rainment Build die ik solo wil gaan doen, en daarnaast misschien een Tx Speed farm build.Yerap schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:19:
Ik moet zeggen heb het goed naar mijn zin deze season. Maar wel met het probleem dat ik te veel dingen leuk vind. Lekker pushen met mijn crusader in groep of solo, Alt spelen om de gear te krijgen voor de andere set dungeons en dan die class eigenlijk net zo leuk vinden als crusaderMaar goed er is nog genoeg tijd in deze season. Gisteren para 600 geworden dus 800 zal haalbaar zijn komend weekend. daarna wordt het alleen maar nog makkelijker. van het weekend hoop ik ook de extra stash tab te halen. na dus na thrill alleen nog een andere conquest. de rest stelt niet veel voor.
Vanavond eerst maar gewone rifts spammen voor keys, aangezien we ongeveer 5 minuten over een grift 35 doen ging het gisteren nogal hard met de keys
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik denk dat chapter 4 wel afgerond kan worden.
Verder eens zien hoeveel groei er nog zit in GRs. GR35 had ik ruim binnen de tijd gehaald gisteren. Met de aanpassingen in mijn build (had nog unwavering will ipv Audacity, wat imho een must is bij EB)
Verder doet SB Fire Blades denk ik meer als generator dan Magic Misile Conflagrate.
Verder zoek ik nog een betere belt, ring, amulet etc..(eigenlijk betere alles
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik zit nog set-loos met mijn barb, maar dit gaat nu wel lekker.
Ik gebruik de block/shotgun build. elke keer als je blocked schiet er een shotgun uit je schild met goede positioneering slaan de mobs zichzelf dood op je schild. Mijn profile op battlenet is nu in deze build dus als je daar op Yerap zoekt moet je hem wel vinden.Deadsmell schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:24:
[...]
Wat een hoge paralevels allemaal. Zit nog maar op 280 door weinig speeltijd. Morgen eens even inhalen tijdens thuiswerkdag.
Welke build ga je gebruiken voor The Thrill?
Wat hier boven ook al is aangegeven als je in een groep gaat spelen en TX makkelijk is dan gaan de paragon levels in greater Rifts zeer snel. Zelfs op dit level krijg ik er nog 2-3 per GR65 en die doen we in ongeveer 7 minuten.
Neem 1 item met torn dmg en zorg dat er een mob je eens in de zoveel tijd raakt is het prima te doen. Tevens kan je natuurlijk heel makkelijk gear farmen door even enkele boss bountys te doen. Dan even naar de bs en je heb weer nieuwe gear.thewizard2006 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:23:
[...]
Maar een 400+ killing spree is wat lastig met wat gare yellow items en beperkte talents/gems etc?
Thanks, ga ik absoluut proberen, zal waarschijnlijk solo gaan, dus je extra info ga ik zeker gebruiken.Deadsmell schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 07:59:
[...]
Check deze season 5 guide. In de spreadsheet vind je onder andere een quick 1-70 level guide. Als je die stappen volgt, bij voorkeur in groep, dan ben je in no-time level 70.
Solo gaat het overigens sneller als je een iets andere route neemt, denk ik.
- Story mode op hard, tot het waypoint voor de Skeleton King.
- Adventure mode op hard, totdat je level 20 bent.
- Story mode op hard: terug naar het waypoint en Skeleton King slopen.
- Leoric's Crown equippen en een ruby erin zodra je die krijgt.
- Adventure mode Act I op hard, later master, dan terug naar hard als het te moeilijk wordt. Beperk je tot cursed chests en maps met veel mobs. Geen boss kills.
Combineer bovenstaande met belangrijke zaken uit de ultimate guide die ik hierboven link en je bent in no-time level 70. Wapens craften op de juiste momenten (zie guide), xp gear dragen en rubies in Leo's Crown en wapen steeds bijwerken.
Ben u para 160 ofzo en ik heb 1 melee wapen gevonden totaal..
Bij kadala gokken levert ook alleen maar 1h crossbows op.
Inmiddels bijna alle bows / crossbows, maar die werken niet echt bij de shadowset
Voor de rest vermaak ik me heerlijk met de nieuwe patch. Hiervoor nooit echt DH gespeeld, maar het speelt echt heerlijk. Bezig om wat andere set items te verzamelen, zodat ik ook andere builds kan uitproberen.
Merk dat m'n damage echt te kort is voor T9 / T 10, dus op naar een goede 1h melee drop! gogo RNG!
Kan je via de rare item upgrade functie in Kanai's Cube niet gemakkelijk aan een melee wapen voor je DH komen? Is een vrij goedkope mogelijkheid om snel aan een goed wapen te komen. Zo ben ik gisteren aan een ancient Pig Sticker gekomen, in twee pogingen.Jurjen08 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:44:
Zijn hier ook DH'rs die last hebben dat er geen melee wapens droppen?
Ben u para 160 ofzo en ik heb 1 melee wapen gevonden totaal..
Bij kadala gokken levert ook alleen maar 1h crossbows op.
Inmiddels bijna alle bows / crossbows, maar die werken niet echt bij de shadowset
Voor de rest vermaak ik me heerlijk met de nieuwe patch. Hiervoor nooit echt DH gespeeld, maar het speelt echt heerlijk. Bezig om wat andere set items te verzamelen, zodat ik ook andere builds kan uitproberen.
Merk dat m'n damage echt te kort is voor T9 / T 10, dus op naar een goede 1h melee drop! gogo RNG!
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 19-01-2016 08:48 ]
Sowieso handig, want heb al 1 stash vol met nog te cuben items xD
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Niet nodig om bounties te doen om wat in de cube te knikkeren.Jurjen08 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:50:
Dat is inderdaad wel een goede optie! Moet ik maar even wat gaan bountie farmen
Sowieso handig, want heb al 1 stash vol met nog te cuben items xD
Upgrade rare heb je alleen geel, blauw, wit en DB voor nodig!
Knikker er een paar daggers in en je hebt waarschijnlijk direct een Karlei's Point.
Heb 2.3 echt heel weinig gespeeld, dus die recepten weet ik niet zo uit m'n hoofd haha.
Vanavond meteen proberen!
Dit topic is gesloten.
![]()