Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10 08:49

Luukwa

o/

Gearen van mijn season 4 monk, ik ga voor de Uliana build :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:52
Ik ben (weer) een nieuwe DH aan het maken... De DH Lightning RoV build. Heb toch alles wel liggen... Iemand deze wellicht al vergeleken met Athema/Stampede builds?

Linkje: http://www.icy-veins.com/...in-of-vengeance-patch-2-3

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-10 00:48

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Het is wel weer even wennen nu je die passive's erbij kunt nemen.
Nu even snel de most obvious passives genomen en verder full set
http://eu.battle.net/d3/e...Schaap-2955/hero/39685579

binnenkort maareens farmen om mn weapons en amulet te re-rollen (nog niet ancient) :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Mijn WD zit nu op grift 50-51, gaat heel snel als je een paar items heb.

Ondertussen maar een monk alt gestart, gezien ik vaak genoeg met 2-3 monks in een party zit hoop ik op wat drops :)

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maxxus schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 23:36:
Mijn WD zit nu op grift 50-51, gaat heel snel als je een paar items heb.

Ondertussen maar een monk alt gestart, gezien ik vaak genoeg met 2-3 monks in een party zit hoop ik op wat drops :)
Gaat lekker! Welke build gebruik je?

Edit: ik zie het al. :) Mooie ancient staff trouwens! Hoop dat ik die binnenkort ook vind, dan heb ik Helltooth ook compleet.

Volgens mij zit ik ergens in de 40 - 45 regio solo, met mijn Arachyr WD. Gisteravond dankzij een vriendelijke Tweaker Manajuma's Way compleet gemaakt, maar geen solo grift meer gelopen daarmee. Het knalde coop iig heel fijn. En daarmee heb ik alle gear voor de build waarmee ik run, met uitzondering van een goed amulet. Vanavond dus maar machines farmen en ubers doen.

Zijn er nog mensen geïnteresseerd in T8-T10 ubers/machines op season, vanavond?

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 31-08-2015 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 07:19
Gisteren met 4th Anzorak en Kami verder met S HC gegaan het gaat echt super snel we kunnen nu al T8 aan in party en T6 solo.
Hier ons 4 man record

Daarna hebben we nog even een 3 man gedaan we hebben een GR 30 gedaan we konden veel meer aan maar het blijft HC dus voorzichtig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:28
RustStorm schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:51:
Wel leuk spelen, maar moet zeggen dat ik blij ben dat ik geen HC speel... één keer raden waarom dat is. :P En het begint nu eigenlijk niet leuk meer te worden... ;( Beetje vreemd dat ik op level 21 torment 1 prima aan kan, en nu level 63... ga ik steeds vaker dood... te irritant. ;(

Overigens ben ik nog een ultieme noob, en ik moet zeggen dat dat best wel eens lekker voelt. Haha
Een reden hiervoor is dat Diablo III een dynamic difficulty heeft tot 70. Wordt jij sterker worden de monsters sterker. Maar stijgt je gear niet genoeg mee dan wordt het te moeilijk. Ga in dat geval gewoon terug naar Master, als je vaak dood gaat verlies je uiteindelijk meer exp als met een moeilijkheidsgraadje lager.
Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 07:51:
Zijn er nog mensen geïnteresseerd in T8-T10 ubers/machines op season, vanavond?
Misschien dat ik wel mee doe als er plek is, heb nog niet veel machines, maar denk dat ik op T8 nog wel te doen zal zijn. T10 is denk is nog een beetje te optimistisch.

[ Voor 18% gewijzigd door Neles7 op 31-08-2015 08:38 ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik ben level 70 en speel nog steeds hard, ik doe gewoon lekker bountys voor crafting recipes en materials.
Geen idee of dit de juiste manier is, maar 't werkt.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:35:
Misschien dat ik wel mee doe als er plek is, heb nog niet veel machines, maar denk dat ik op T8 nog wel te doen zal zijn. T10 is denk is nog een beetje te optimistisch.
Misschien voor mij ook. Hangt een beetje van de party af. Dit weekend wel een paar Vaults op T10 gedaan met een volle party. Greed was nog best pittig en NS T10 ubers met mijn barb lukte ook niet altijd.

Luukwa schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:40:
Ik ben level 70 en speel nog steeds hard, ik doe gewoon lekker bountys voor crafting recipes en materials.
Geen idee of dit de juiste manier is, maar 't werkt.
Waarom? Die mats heb je in season toch nauwelijks nodig? Zolang je een handvol belangrijke items in de cube hebt die je werkelijk gaat gebruiken (en voor de seasonal journey achievement). Beste is om op T1 Act I bounties te doen tot je level 70 bent (geen bosses, geen grote gebieden). Daarna rifts en grifts afwisselen en gems upgraden. Dan heb je in no-time ook je gear compleet.

[ Voor 40% gewijzigd door Deadsmell op 31-08-2015 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Vrijdagavond begonnen met een crusader in season 4. Was niet helemaal overtuigt, solo levelen moest op normal. De damage was er dom weg niet. Zondag was ik 70 en toen gespecced naar hammerdin, bevalt best goed alleen blijf je maar die hammers spammen. Vraagje: In de cube heb ik de optie geselecteerd dat Blessed Hammer die 3 of minder enemies raakt gratis is. Heb het in town getest maar het koste nog steeds wrath. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwie0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-06 01:42
Loev schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:43:
Vrijdagavond begonnen met een crusader in season 4. Was niet helemaal overtuigt, solo levelen moest op normal. De damage was er dom weg niet. Zondag was ik 70 en toen gespecced naar hammerdin, bevalt best goed alleen blijf je maar die hammers spammen. Vraagje: In de cube heb ik de optie geselecteerd dat Blessed Hammer die 3 of minder enemies raakt gratis is. Heb het in town getest maar het koste nog steeds wrath. Wat doe ik fout?
Kwam ik gisteren ook achter Loev, ik denk dat er moet staan minstens 1 en maximaal 3, tegen een enkele riftboss kon ik die hammers blijven spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
We kijken vanavond wel Deadsmell :)

@Loev misschien moet je tussen de 1 en 3 enemies raken voor de geen wrath cost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:42:
[...]

Misschien voor mij ook. Hangt een beetje van de party af. Dit weekend wel een paar Vaults op T10 gedaan met een volle party. Greed was nog best pittig en NS T10 ubers met mijn barb lukte ook niet altijd.

[...]

Waarom? Die heb je in season toch helemaal niet nodig? Zolang je een handvol belangrijke items in de cube hebt die je werkelijk gaat gebruiken (en voor de seasonal journey achievement). Beste is om op T1 Act I bounties te doen tot je level 70 bent (geen bosses, geen grote gebieden). Daarna rifts en grifts afwisselen en gems upgraden. Dan heb je in no-time ook je gear compleet.
Zal het eens gaan uit proberen, bedankt voor de tip :)

/ik speel voornamelijk solo, fyi.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
lauwie0 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:45:
[...]

Kwam ik gisteren ook achter Loev, ik denk dat er moet staan minstens 1 en maximaal 3, tegen een enkele riftboss kon ik die hammers blijven spammen.
Dat kan het wel eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Wat gaat iedereen hier snel. Ik ben pas level 70 met mijn wizard met paragon level 25...
Kan nu net aan Torment 1 doen.

Valt me op dat Kadala mij niet meer leuk vind. Al 1000 shards gegeven aan haar voor een chest piece, maar nog geen 1 legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:54:
Wat gaat iedereen hier snel. Ik ben pas level 70 met mijn wizard met paragon level 25...
Kan nu net aan Torment 1 doen.

Valt me op dat Kadala mij niet meer leuk vind. Al 1000 shards gegeven aan haar voor een chest piece, maar nog geen 1 legendary.
Zelfde hier :P Ook rond 25 para en vanmorgen iets van 1000 shards in pants gedropped en niets.. Gelukkig wel een chest/shoulder leg kunnen gamblen. Maar helaas geen sets -O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

P130 nu en vond al dat ik rustig aan deed :P

deel van mijjn delrasha compleet, mis alleen tals.... krijg shitload aan vyr en delsere, maar tal rasha is zeldzaam, hoewel ik mijn neck wel als eerste had ^^

Eerst begonnen met nieuwe vyr archon build, hoewel leuk en veel dps, is downtime overleven soms wel een probleem >_<

Nu eerst bezig weer wat gems te verzamelen en te levellen.
Het niet hebben van immortal follower is irritant :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:46
Ik vind de bloodshard prijs van 1h weapons echt te duur, iets van 4 keer 500 bloodshards er doorheen gejaagd en geen 1 keer een legendary weapon er uit :(
Zoek nu met me crusader specifiek voor Gyrfalcon.

Ik vind het echt super tof wat ze nu hebben gedaan met die cube man. Daar kan je toch echt extreem vette dingen mee doen voor je builds

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:05
Nog even een bedankje aan PuddingSlam voor het helpen bij levelen. Nu gaat het grinden beginnen. S4 = Barb season voor mij.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwie0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-06 01:42
Ricmaniac schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:28:
Ik vind de bloodshard prijs van 1h weapons echt te duur, iets van 4 keer 500 bloodshards er doorheen gejaagd en geen 1 keer een legendary weapon er uit :(
Zoek nu met me crusader specifiek voor Gyrfalcon.

Ik vind het echt super tof wat ze nu hebben gedaan met die cube man. Daar kan je toch echt extreem vette dingen mee doen voor je builds
Gewoon niet kopen, je kan beter een 1h wapen + 50 rare, magic en common + 25 death breath in je cube doen, dan heb je guarenteed een legendary of set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

lauwie0 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:38:
[...]

Gewoon niet kopen, je kan beter een 1h wapen + 50 rare, magic en common + 25 death breath in je cube doen, dan heb je guarenteed een legendary of set.
Maar kan niet ancient worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
3xNix schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:43:
[...]

Jawel. Je verward het met een ander recipie die niet ancient kan worden (Weet zo niet welke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:51:
Wel leuk spelen, maar moet zeggen dat ik blij ben dat ik geen HC speel... één keer raden waarom dat is. :P En het begint nu eigenlijk niet leuk meer te worden... ;( Beetje vreemd dat ik op level 21 torment 1 prima aan kan, en nu level 63... ga ik steeds vaker dood... te irritant. ;(

Overigens ben ik nog een ultieme noob, en ik moet zeggen dat dat best wel eens lekker voelt. Haha
Ik ben vanaf level 30 ofzo ook op T1 naar 70 gegaan. Tot level 61 is dat redelijk eenvoudig; als je zorgt dat je je wapen constant upgrade (craft elke 2-4 levels) gaat het prima. Vanaf 61 is het lastiger; de volgende craft level is 70. Zodra je een Death's Breath hebt (kan vanaf 61, bij mij pas op 64) kun je de Blacksmith naar 12 halen en een lvl 70 wapen craften. Probleem daarbij is dat je de mazzel moet hebben een wapen met Reduced Level Requirement (hoog genoeg) te craften, of dit via een reroll erop te krijgen. Dat is bij mij dus niet gelukt en dan is het laatste stuk flink lastig. Je DPS gaat per level verder achterlopen en daardoor wordt de inkomende damage die je moet overleven steeds hoger, waardoor je meer moet rennen en dus minder damage doet, waardoor het langer duurt, etc. Ik merkte dat trash geen probleem was maar dat elites steeds moeizamer gingen. Daar komt bij dat op 61+ je te maken krijgt met meer en dodelijkere affixes.

Overigens kan het op lagere levels ook vlot mis gaan hoor; Jailer / Arcane spawn onder je kont op lagere levels en het is snel klaar...eigelijk alles met Jailer en een high-damage affix...Frozen Pulse, Orbiter (de grote orb recht op je dak), Thunderstorm...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
3xNix schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:43:
[...]
Deze kan wel Ancient worden, de recipe waar je mee in de war bent is die van de set items. Die was te overpowered op de PTR, ik had binnen een paar rerolls mijn complete helltooth ancient..

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Oooh, ben nog niet echt bekend met alle cube strategieën, toch maar 'ns proberen dan.
Het gokken op set gloves heeft nog geen effect gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:44:
[...]

Jawel. Je verward het met een ander recipie die niet ancient kan worden (Weet zo niet welke)
Convert set item kan niet ancient worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ben ook voor het eerst aan seasons begonnen en ook nog met een wizard wat ik nog nooit gespeeld heb, tot nu toe (lvl 39) vermaak ik me er wel mee. Maar wat is een beetje de go-to-build/set straks op level 70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Vanavond ook starten op seasons. Heb er zin in en ben benieuwd naar de veranderingen :)

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kidicoke schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:52:
Ben ook voor het eerst aan seasons begonnen en ook nog met een wizard wat ik nog nooit gespeeld heb, tot nu toe (lvl 39) vermaak ik me er wel mee. Maar wat is een beetje de go-to-build/set straks op level 70?
Desrasha blijft één van de meest populaire builds, maar ik zweer zelf bij full Tal Rasha. Full Tal's heeft in tegenstelling tot Deslrasha maar een beetje crowd controle, maar het doet massive damage. :)
Zarhrezz schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:45:
[...]

Ik ben vanaf level 30 ofzo ook op T1 naar 70 gegaan. Tot level 61 is dat redelijk eenvoudig; als je zorgt dat je je wapen constant upgrade (craft elke 2-4 levels) gaat het prima. Vanaf 61 is het lastiger; de volgende craft level is 70. Zodra je een Death's Breath hebt (kan vanaf 61, bij mij pas op 64) kun je de Blacksmith naar 12 halen en een lvl 70 wapen craften. Probleem daarbij is dat je de mazzel moet hebben een wapen met Reduced Level Requirement (hoog genoeg) te craften, of dit via een reroll erop te krijgen. Dat is bij mij dus niet gelukt en dan is het laatste stuk flink lastig. Je DPS gaat per level verder achterlopen en daardoor wordt de inkomende damage die je moet overleven steeds hoger, waardoor je meer moet rennen en dus minder damage doet, waardoor het langer duurt, etc. Ik merkte dat trash geen probleem was maar dat elites steeds moeizamer gingen. Daar komt bij dat op 61+ je te maken krijgt met meer en dodelijkere affixes.

Overigens kan het op lagere levels ook vlot mis gaan hoor; Jailer / Arcane spawn onder je kont op lagere levels en het is snel klaar...eigelijk alles met Jailer en een high-damage affix...Frozen Pulse, Orbiter (de grote orb recht op je dak), Thunderstorm...
Jij speelt ook WD toch? Heb je Debo's levelling guide niet gevolgd dan? Want daarmee vond ik 61 - 70 bijna net zo gemakkelijk gaan als 50 - 60.

[ Voor 58% gewijzigd door Deadsmell op 31-08-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Is een greater rift keystone geen guaranteed drop?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Goed weekend achter de rug, 22x paragons op me HC season wizard, gister me 6de piece tals gevonden en omgebouwd naar een 6 tal 4 del, een ss en furnace in de cube en een 28 solo grift gecleared.

T6 is 10 min per rift voor guaranteed grift keystone, 13-15 min met 2 man op sleeptouw met genoeg toughness maar niet de dps voor T6.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:19

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

adamvansanten schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:21:
Hier ook gistermiddag begonnen (samen met vrienden en een GoT'ter) en inmiddels Paragon 70. 3 Uliana pieces + supergoed gerollde Ancient Gungdo Gear + Spirit Guards in de cube en een Lion's Claw verder, het begint ergens op te lijken (T3 gaat echt prima nu). Morgenavond weer verder met wie er dan online is!
balen dat ik zo veel moet werken, anders had ik met je mee kunnen doen. Ik ben vanavond wss wel online, laatste restje levellen en dan mee knallen :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:53:
Jij speelt ook WD toch? Heb je Debo's levelling guide niet gevolgd dan? Want daarmee vond ik 61 - 70 bijna net zo gemakkelijk gaan als 50 - 60.
Niet tot de letter nee. Ik heb vanaf lvl 20 Act I bounties gelopen, hopend op een RoRG (helaas niet gedropt). Wat betreft snelheid scheelt dat iets ten opzichte van cherry-picking bounties maar als de ring dropt, heb je het belangrijkste cube item (idealiter drop 'tie voor 70 en dan loop je de andere bounties af, zodat je op 70 direct RoRG op cube hebt). Dat betekent dan weer dat je op 70 sneller naar 6-piece bonus bent, waardoor je sneller T10 capable bent. Dit omdat 5-piece naar 6-piece simpelweg DPS x9 is. Zonder deze bonus zal je op lagere Torment blijven hangen, dus wat dat betreft is dat de belangrijkste focus zodra je 70 bent.

Daarnaast geldt wat mij betreft op 70 het volgende lijstje:
  1. Gamble / upgrade WD masks totdat je Grim Reaper hebt: door je mimics is dat DPS x2 tot x3. Mocht er een Helltooth Jeram langskomen dan is dat #1 van de set, komt er een 2e langs dan reroll set item (zie punt 2)
  2. Zo snel mogelijk 2-piece Helltooth zien te krijgen. 1500% weapon damage per seconde voor 10 seconde is enorm veel damage. Area proc met Ghost Bomb en je kan T4-T6 kiten.
  3. Rare staff upgrade naar legendary. Blobstick is hier het doel. Ancient hoeft niet; met een non-ancient kun je tot tier 50 uit de voeten.
  4. Met Grim Reaper en 2-piece Helltooth een RoRG gaan farmen en alvast de materials voor extract bij elkaar halen. Zodra de materials binnen zijn rifts gaan doen voor hogere drop chance en shards (zie punt 1).
  5. Helltooth compleet maken. Met de 6-piece bonus en blobstick ben je waarschijnlijk T10 ready...op PTR deed ik met 6-piece Helltooth zonder blobstick T8 / tier 40 rifts constant in 6-7 minuten. Je kunt dan dus ook legendary gems gaan farmen en upgraden naar 30.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:22
Neles7 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:35:
[...]

Een reden hiervoor is dat Diablo III een dynamic difficulty heeft tot 70. Wordt jij sterker worden de monsters sterker. Maar stijgt je gear niet genoeg mee dan wordt het te moeilijk. Ga in dat geval gewoon terug naar Master, als je vaak dood gaat verlies je uiteindelijk meer exp als met een moeilijkheidsgraadje lager.
Dat vermoeden had ik al. :) och, komt goed, nog twee levels te gaan naar 70 en dan maar normale rifts runnen denk ik. GEen idee wat het idee is op max level. :) Maar komt goed.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

TepelStreeltje schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:45:
[...]

balen dat ik zo veel moet werken, anders had ik met je mee kunnen doen. Ik ben vanavond wss wel online, laatste restje levellen en dan mee knallen :D
Laat maar weten Spud! Je bent altijd welkom om mee te rennen. Vanavond proberen T6 ready te worden! Denk dat het met een vierde setpiece wel lukt, dus moet te doen zijn!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Vanochtend wat Ubers gedaan zodat ik mijn Barb eens een ander (geen Dex) amulet kon geven.. 2e was meteen al prima! Kon beter wanneer STR -> Element was geweest, maja nu istie altijd goed voor elke set!

Zal zo wel een screenshot plaatsen :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Jammer dat seasonal rankings nog niet online zijn, had graag willen zien hoe ver ik was gezakt met me solo wiz run (rank 164 destijds) #404

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Zo, net even doorgetrokken in Grifts, had ik tot nu toe nog niet gedaan. Had een blobstick gevonden, dus maar even gewijzigd van Zombie Bears naar Acid Cloud. Uiteraard zoals iedereen begonnen op 18 en nu net geeindigd op Grift 46 (2e positie).

Zit nog veel meer in, 50 ga ik wel halen maar heb nu even geen tijd meer. Alleen toughness even bijwerken, dus ga even Grift 40 farmen en gems levelen (esoteric) zodat dat wat makkelijker is. Op Grift 46 word ik namelijk ge-1shot door 1 vuurballetje van Mortar o.i.d.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luukwa schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:38:
Is een greater rift keystone geen guaranteed drop?
Hangt van je difficulty af. Hoe hoger je difficulty, des te groter de dropkans. Volgens mij heb je vanaf T6 100% kans, met kans op twee stuks op elke difficulty daarboven. Zoek het even na, als je het zeker wilt weten.
Zarhrezz schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:00:
[...]

Niet tot de letter nee. Ik heb vanaf lvl 20 Act I bounties gelopen, hopend op een RoRG (helaas niet gedropt). Wat betreft snelheid scheelt dat iets ten opzichte van cherry-picking bounties maar als de ring dropt, heb je het belangrijkste cube item (idealiter drop 'tie voor 70 en dan loop je de andere bounties af, zodat je op 70 direct RoRG op cube hebt). Dat betekent dan weer dat je op 70 sneller naar 6-piece bonus bent, waardoor je sneller T10 capable bent. Dit omdat 5-piece naar 6-piece simpelweg DPS x9 is. Zonder deze bonus zal je op lagere Torment blijven hangen, dus wat dat betreft is dat de belangrijkste focus zodra je 70 bent.

Daarnaast geldt wat mij betreft op 70 het volgende lijstje:
  1. Gamble / upgrade WD masks totdat je Grim Reaper hebt: door je mimics is dat DPS x2 tot x3. Mocht er een Helltooth Jeram langskomen dan is dat #1 van de set, komt er een 2e langs dan reroll set item (zie punt 2)
  2. Zo snel mogelijk 2-piece Helltooth zien te krijgen. 1500% weapon damage per seconde voor 10 seconde is enorm veel damage. Area proc met Ghost Bomb en je kan T4-T6 kiten.
  3. Rare staff upgrade naar legendary. Blobstick is hier het doel. Ancient hoeft niet; met een non-ancient kun je tot tier 50 uit de voeten.
  4. Met Grim Reaper en 2-piece Helltooth een RoRG gaan farmen en alvast de materials voor extract bij elkaar halen. Zodra de materials binnen zijn rifts gaan doen voor hogere drop chance en shards (zie punt 1).
  5. Helltooth compleet maken. Met de 6-piece bonus en blobstick ben je waarschijnlijk T10 ready...op PTR deed ik met 6-piece Helltooth zonder blobstick T8 / tier 40 rifts constant in 6-7 minuten. Je kunt dan dus ook legendary gems gaan farmen en upgraden naar 30.
Ook een goede manier om het aan te pakken. Ik heb redelijk geluk gehad in riftjes met het verzamelen van set items.

Welke items gooi jij eigenlijk in de cube? The Grin Reaper, Convention of Elements en Star Metal Kukri? Of ga je voor een Furnace? Je doet weliswaar Helltooth, maar volgens mij geldt voor Arachyr precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Idealiter CoE, Grim Reaper en Furnace ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:32:
Idealiter CoE, Grim Reaper en Furnace ja.
Maar met mijn Arachyr build wil ik Angry Chicken zo vaak mogelijk spammen. Met een Furnace in de cube is dat bij elite packs en bosses lastig, tenzij ze minions hebben. Dan lijkt SMK me een betere keuze, omdat ik altijd 15 fetishes heb door de Belt of Transcendence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:35:
[...]

Maar met mijn Arachyr build wil ik Angry Chicken zo vaak mogelijk spammen. Met een Furnace in de cube is dat bij elite packs en bosses lastig, tenzij ze minions hebben. Dan lijkt SMK me een betere keuze, omdat ik altijd 15 fetishes heb door de Belt of Transcendence.
Maar SMK doet toch niets anders dan cooldown op Fetish Army of BBV verlagen? Dus tenzij je BBV gebruikt, niet echt nuttig. Gezien de belt heb je niks aan de verlaging van cooldown op Fetish Army.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:04

MetalPool

Boe!

Gisteren echt mazzel gehad. 2 puzzlering drops in Grifts en kreeg er 1 van Kadala :o Cuben die dingen en weg geld problemen :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
Afgelopen weekend toch maar even een Seasonal char aangemaakt. Monkje is nu level 11 dacht ik. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:46:
[...]

Maar SMK doet toch niets anders dan cooldown op Fetish Army of BBV verlagen? Dus tenzij je BBV gebruikt, niet echt nuttig. Gezien de belt heb je niks aan de verlaging van cooldown op Fetish Army.
Oh ja! Ik had in mijn hoofd dat hij alle cooldowns verlaagde. Dan is het duidelijk.

Net er ook achter gekomen dat ik de Manajuma's Carving Knife die ik gisteren gekregen heb verneukt heb. 10% damage op gerold en daarmee op 2.2k weapon dps gekomen, terwijl ik met het rerollen van base damage op 2.4k was gekomen. Echt een fout die ik bijna standaard maak.Gelukkig was het geen ancient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:03:
[...]

Oh ja! Ik had in mijn hoofd dat hij alle cooldowns verlaagde. Dan is het duidelijk.

Net er ook achter gekomen dat ik de Manajuma's Carving Knife die ik gisteren gekregen heb verneukt heb. 10% damage op gerold en daarmee op 2.2k weapon dps gekomen, terwijl ik met het rerollen van base damage op 2.4k was gekomen. Echt een fout die ik bijna standaard maak.Gelukkig was het geen ancient.
Hehe, we doen allemaal domme dingen! Ik heb gisteren een GG Ancient ring weggedonderd met 6.0 CC, 45% CD en 7% IAS (en int).

Dus.

(Oh en t/m Grift 45 liep ik zonder follower).

[ Voor 3% gewijzigd door UTADDICT op 31-08-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:31:
Ook een goede manier om het aan te pakken. Ik heb redelijk geluk gehad in riftjes met het verzamelen van set items.

Welke items gooi jij eigenlijk in de cube? The Grin Reaper, Convention of Elements en Star Metal Kukri? Of ga je voor een Furnace? Je doet weliswaar Helltooth, maar volgens mij geldt voor Arachyr precies hetzelfde.
Hier komt mijn eigenwijsheid in het spel })

Eind PTR was ik met een alternatieve setup aan het spelen en die beviel erg goed. Daar mik ik nu weer op. Ik wil Grim Reaper dragen. In de cube:
  • Mask of Jeram (100% pet damage)
  • RoRG (omdat ik Grim Reaper draag)
  • Serpent (als de DR nodig is, anders Furnace)
Het idee van deze setup is dat je de mimics de 100% buff van Jeram geeft terwijl je Slow Burn optimaliseert. De 2 mimics casten dan Slow Burns die 2x de damage doen t.o.v. jou eigen casts.

Op PTR ging ik bij deze setup zelf Firebats channelen met Coils. Hierdoor had ik 100m+ toughness terwijl de mimics alles afbraken. Dat werkt prima op tier 50; je gaat echt niet dood en de progress is snel genoeg voor clears in 12-13 minuten. Het maakt daarbij totaal niet uit welke mobs je tegenkomt.

Een alternatief waar ik nu naar ga kijken is met Iceblink (werkt op Slow Burn, niet op Fire Wall) en Strongarm bracers i.c.m. Pirhanado. De proct de dmg buff en je slurpt alles in je Slow Burn stack area. Dit is trading toughness for damage...kijken hoever dat komt. Iceblink had ik nog niet in die setup maar op Slow Burn is het effect groot; zo'n 13-15% total DPS gain, naar increased slow. Ik ga dus optimaliseren richting een skill die al veel dmg doet (zoals gezegd, 2300%+ per cast + nog eens minimaal 200% van blob...de damage output komt dan ruim boven die van Fire Wall). Hiervoor is wel meer mana management nodig, dus ook andere passives t.o.v. de bekende Wall / Burn setup.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:06:
[...]

Hehe, we doen allemaal domme dingen! Ik heb gisteren een GG Ancient ring weggedonderd met 6.0 CC, 45% CD en 7% IAS (en int).

Dus.

(Oh en t/m Grift 45 liep ik zonder follower).
Ach, zonder follower greaters inlopen doe ik constant....ff weggestuurd om te testen, altijd vergeten weer mee te nemen.

Tijdens de tocht naar 70 ook minimaal 2 legendaries met extractable op automatische piloot gesalvaged...dat gaat vast nog vaker gebeuren.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Zarhrezz schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:10:
[...]

Eind PTR was ik met een alternatieve setup aan het spelen en die beviel erg goed. Daar mik ik nu weer op. Ik wil Grim Reaper dragen. In de cube:
Het idee van deze setup is dat je de mimics de 100% buff van Jeram geeft terwijl je Slow Burn optimaliseert. De 2 mimics casten dan Slow Burns die 2x de damage doen t.o.v. jou eigen casts.

Op PTR ging ik bij deze setup zelf Firebats channelen met Coils. Hierdoor had ik 100m+ toughness terwijl de mimics alles afbraken. Dat werkt prima op tier 50; je gaat echt niet dood en de progress is snel genoeg voor clears in 12-13 minuten. Het maakt daarbij totaal niet uit welke mobs je tegenkomt.

Een alternatief waar ik nu naar ga kijken is met Iceblink (werkt op Slow Burn, niet op Fire Wall) en Strongarm bracers i.c.m. Pirhanado. De proct de dmg buff en je slurpt alles in je Slow Burn stack area. Dit is trading toughness for damage...kijken hoever dat komt. Iceblink had ik nog niet in die setup maar op Slow Burn is het effect groot; zo'n 13-15% total DPS gain, naar increased slow. Ik ga dus optimaliseren richting een skill die al veel dmg doet (zoals gezegd, 2300%+ per cast + nog eens minimaal 200% van blob...de damage output komt dan ruim boven die van Fire Wall). Hiervoor is wel meer mana management nodig, dus ook andere passives t.o.v. de bekende Wall / Burn setup.
Je moet trouwens even kijken naar Fire wall. Neem je in je berekeningen mee dat Fire Wall een stackende debuff geeft (aan alle enemies die de wall even hebben geraakt) van 4seconden? Die 4 seconden doen dus de XXXX% damage die jij laatst weergaf,

Fire Wall duurt echter 8sec, dus elke enemy kan potentieel 2x de debuff krijgen, oftewel 2x de XXXX% damage in 1 cast! Slow Burn kan je niet spammen (na de stacks) op 1 enemy, Fire wall dus wel.

Daarnaast doet Firewall dus XXXX% damage in 4 seconden, terwijl slow burn een iets hoger XXXX% damage doet, maar in langere tijd, gemiddelde damage dus lager dan firewall, zelfs met blobs.

De kortere looptijd om de damage te doen + de potentie om al die damage 2x te doen in 1 cast, is denk ik waar je nu in je berekening nat gaat.

het scheelt allemaal niet veel hoor, op hogere Grifts geeft Slow Burn je misschien meer Utility, maar als je voor damage optimaliseert moet je echt Fire Wall hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door UTADDICT op 31-08-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Eerste Ulianas set piece is binnen, via de cube nog wel :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Thalaron schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:21:
Zal zo wel een screenshot plaatsen :)
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2uz9jf4.png

Moet uiteraard nog 90+ CHD op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 21:48
:9~ :-(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:10:
[...]

Wat bedoel je met Serpent?

Wel een interessante combi. Ik heb het idee dat in de Arachy build die ik gebruik, nu een aanzienlijk deel van de damage van mijn fetishes komt, door de MoJ. Ben er een beetje huiverig voor om die in te leveren voor een Grin Reaper. Maar aangezien ik ook een RoRG heb liggen...

Het valt me wel op dat je veel elementen gebruikt in je build. Fire van je Wall of Death, Cold van Acid Cloud, Poison van Piranhas. Haal je niet hogere dps als je alles op elkaar afstemt en een andere gem neemt voor Iceblink? Bijvoorbeeld met de Ring of Poison rune op Wall of Death en Corpse Bomb + Lob Blob Bomb (van SuWong) op Acid Cloud?

Welk element focus je je eigenlijk op mbt bracers en amu in de setup die je hierboven beschrijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 07:51:
[...]
Gisteravond dankzij een vriendelijke Tweaker Manajuma's Way compleet gemaakt, maar geen solo grift meer gelopen daarmee.
Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:03:
[...]
Net er ook achter gekomen dat ik de Manajuma's Carving Knife die ik gisteren gekregen heb verneukt heb.
:/

Ik heb nog een ancient Manajuma liggen dus als ik er vanavond weer een vind mag je 't nog eens proberen. Als je ubers gaat doen doe ik graag; heb een stuk of zes, zeven machines.

Gisteren op de valreep nog naar een furnace weten te 'upgraden'. Belt of Trancendence dropte ook. Al die fetishes maken een mooi meat shield zeg.

Voorlopig speel ik nog met de poison ring, maar als ik al m'n items heb probeer ik ook eens de cold/fire versies.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:01:
[...]

Wel een interessante combi. Ik heb het idee dat in de Arachy build die ik gebruik, nu een aanzienlijk deel van de damage van mijn fetishes komt, door de MoJ. Ben er een beetje huiverig voor om die in te leveren voor een Grin Reaper. Maar aangezien ik ook een RoRG heb liggen...

Het valt me wel op dat je veel elementen gebruikt in je build. Fire van je Wall of Death, Cold van Acid Cloud, Poison van Piranhas. Haal je niet hogere dps als je alles op elkaar afstemt en een andere gem neemt voor Iceblink? Bijvoorbeeld met de Ring of Poison rune op Wall of Death en Corpse Bomb + Lob Blob Bomb (van SuWong) op Acid Cloud?

Welk element focus je je eigenlijk op mbt bracers en amu in de setup die je hierboven beschrijft?
Er wordt eigenlijk niet meer gefocussed op 1 element, omdat afzonderlijk skills met bepaalde items veel hogere DMG potentieel opleveren. Je gimped jezelf bijvoorbeeld behoorlijk met poison rune op Wall of Death.

Daarnaast wordt er online wat gerekend met MoJ, zie hieronder. Je ziet dat veel mensen IPV Grin Reaper + CoE in de cube, deze gaan dragen en MoJ + RoRG cuben. Ik dacht dat dit een interessante combinatie was, maar denk het toch niet:

Er zijn diverse threads mbt Grin Reaper die aangeven dat de Mimics niet 100% van jouw damage dealen, maar eerder rond de 80% (omdat ze damage doen obv min. weapon damage). Dus 160% als je ze even voor het gemak samen neemt (zijn er 2).

Met CoE en Grin Reaper in de cube, hebben jij en je mimics dan een 200% damage increase bij poison element op CoE, en ook een 200% increase bij Fire element. Dus je hebt een 200% damage increase 50% van de tijd (2 elementen wel, 2 niet).

Dan krijg je dus: (100%+160%) keer (200%*50%)=520% increase

Bij MoJ en RoRG in de cube: krijg je dan een 70-80% increase van mimics. Elemental multiplier is iets van 1,2-1,4 en met MoJ stijgt die naar 2.2-2.4, een damage increase van ongeveer 80%.

Dan krijg je dus: 100%+160% keer 80%=388%

Het lijkt er dus op dat Grin Reaper en CoE in de cube de meeste damage oplevert, voor helltooth builds met bears en Acid CLoud.

EDIT:

Tenzij je als generator corpse spiders gebruikt. Ik geloof dat die nu ook de +pet damage krijgen. Dan zou MoJ wel eens kunnen stijgen boven CoE.

[ Voor 4% gewijzigd door UTADDICT op 31-08-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 09-10 11:18

TiMMieJ

PSN: Orixez

Patch 2.3 bevalt mij weer super! Ik ben weer bezig met mijn WD en farm nu met mijn zuni wd. Maar ik heb geen geluk met mijn wapen drops zeg :(. Nog steeds geen enkele dagger of darts/Furnace/In-geom/Starmetal.... Ben nu vooral op zoek naar een In-Geom en Jeram bracers voor de 0cd firewall build. Lijkt me wel weer een leuke nieuwe build om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:10:
[...]

Ik heb nog een ancient Manajuma liggen dus als ik er vanavond weer een vind mag je 't nog eens proberen. Als je ubers gaat doen doe ik graag; heb een stuk of zes, zeven machines.
Verneukt is misschien een beetje overdreven hoor, maar ik had er 200 dps meer uit kunnen halen. Maar ondanks de verkeerde reroll, is het een krachtige set. De chicken explosies doen opeens veel meer damage en vaak heb ik meerdere explosies na één cast. Vanavond eens testen, maar ik denk dat ik dankzij je knife wel een grift leveltje gestegen ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:11:
[...]
Er wordt eigenlijk niet meer gefocussed op 1 element, omdat afzonderlijk skills met bepaalde items veel hogere DMG potentieel opleveren. Je gimped jezelf bijvoorbeeld behoorlijk met poison rune op Wall of Death.

Daarnaast wordt er online wat gerekend met MoJ, zie hieronder. Je ziet dat veel mensen IPV Grin Reaper + CoE in de cube, deze gaan dragen en MoJ + RoRG cuben. Ik dacht dat dit een interessante combinatie was, maar denk het toch niet:

Er zijn diverse threads mbt Grin Reaper die aangeven dat de Mimics niet 100% van jouw damage dealen, maar eerder rond de 80%. Dus 160% als je ze even voor het gemak samen neemt (zijn er 2).

Met CoE en Grin Reaper in de cube, hebben jij en je mimics dan een 200% damage increase bij poison element op CoE, en ook een 200% increase bij Fire element. Dus je hebt een 200% damage increase 50% van de tijd (2 elementen wel, 2 niet).

Dan krijg je dus: (100%+160%) keer (200%*50%)=520% increase

Bij MoJ en RoRG in de cube: krijg je dan een 70-80% increase van mimics. Elemental multiplier is iets van 1,2-1,4 en met MoJ stijgt die naar 2.2-2.4, een damage increase van ongeveer 80%.

Dan krijg je dus: 100%+160% keer 80%=388%

Het lijkt er dus op dat Grin Reaper en CoE in de cube de meeste damage oplevert, voor helltooth builds met bears en Acid CLoud.
Duidelijk, bedankt voor de uitleg! Ik zal jullie builds en posts in de gaten houden. Totdat ik alles uit mijn Arachyr WD heb gehaald laat ik Helltooth nog even liggen, daarna eens kijken hoe de zaken er dan voor staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:18:
[...]

Duidelijk, bedankt voor de uitleg! Ik zal jullie builds en posts in de gaten houden. Totdat ik alles uit mijn Arachyr WD heb gehaald laat ik Helltooth nog even liggen, daarna eens kijken hoe de zaken er dan voor staan.
Had nog even ge-ninja edit. Ik denk dat MoJ + RoRG in de cube wel boven CoE + Grin Reaper eindigt wanneer je Corpse Spiders als generator gebruikt. Die krijgen namelijk ook de benefits van de +pet damage sinds de 2.3 patch..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
UTADDICT schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:14:
Je moet trouwens even kijken naar Fire wall. Neem je in je berekeningen mee dat Fire Wall een stackende debuff geeft (aan alle enemies die de wall even hebben geraakt) van 4seconden? Die 4 seconden doen dus de XXXX% damage die jij laatst weergaf,

Fire Wall duurt echter 8sec, dus elke enemy kan potentieel 2x de debuff krijgen, oftewel 2x de XXXX% damage in 1 cast! Slow Burn kan je niet spammen (na de stacks) op 1 enemy, Fire wall dus wel.

Daarnaast doet Firewall dus XXXX% damage in 4 seconden, terwijl slow burn een iets hoger XXXX% damage doet, maar in langere tijd, gemiddelde damage dus lager dan firewall, zelfs met blobs.

De kortere looptijd om de damage te doen + de potentie om al die damage 2x te doen in 1 cast, is denk ik waar je nu in je berekening nat gaat.

het scheelt allemaal niet veel hoor, op hogere Grifts geeft Slow Burn je misschien meer Utility, maar als je voor damage optimaliseert moet je echt Fire Wall hebben.
Dat is allemaal meegenomen in de berekeningen. De testen om de exact nummers vast te stellen zijn ook niet moeilijk om te doen; als iemand geïnteresseerd is in de details kan ik dat vanavond posten.

Fire Wall werkt als volgt:
Het is een DoT die tickt op 0.8 seconde. De 1100% over 4 seconde van de tooltip is (zoals alle DoT tooltips) niet erg exact; feitelijk is het 1100% * 0.8 / 4 = 220% weapon damage per second. Zolang de target in de Wall staat, blijft de DoT resetten. Hierdoor krijgt een target die de volle duration in de Wall staat 12 seconde aan damage, dus totaal 2640% weapon damage per cast. Als een target direct uit de Wall loopt, is de duration 4 seconde, dus 880% weapon damage. Een enkele Wall doet dus ergens tussen de 880% en de 2640% weapon damage. Fire Walls zijn stacking, dus als je 3 Walls neerzet op een monster, is het 3x 880%-2640%.

Het is dus niet zo dat 1 Wall 2x 1100% doet. Dit is eenvoudig te testen; craft een blue weapon, ga op Expert naast Ghom staan en gooi een Wall. Je zult zien dat je 14 ticks constante damage krijgt + 1 lagere afrondende tick. Dit zijn altijd dezelde getallen.

Slow Burn is iets lastiger; de DoT ticks kunnen namelijk critten. Daarnaast is de tick rate afwijkend. Ik vermoed dat er niet één DoT area is maar dat het er meerdere zijn. De 720% van de tooltip slaat daarom nergens op. Als je de normale berekening volgt, zou het 720% * 0.8 = 576% weapon damage over 6 seconde. Als je op je test-dummy of choice echter een enkele Slow Burn gooit en de HPs voor - HPs na deelt door je listed DPS / ApS (dus je average weapon damage per cast), komt het op zo'n 2300% weapon damage op een enkele cast. Dit zou duiden op 4 stacked DoT areas voor de listed tooltip damage. Slow Burn casts zijn ook stacking, dus 3x Slow Burn = 3x ~2300% weapon damage.

In de basis doet Fire Wall dus meer damage. Echter, Fire Wall profiteert niet van Iceblink. Daarnaast geeft de blobstick de Slow Burn nog een bonus; deze heb ik nog niet exact vastgesteld en ik ga er vanuit dat de gegeven 600% over 5 seconde ook weer *0.8 gedaan moet worden, dus 95% weapon damage per seconde. Je kunt echter maar 3 blobs tegelijk hebben, dus bij 1.1 ApS (blobstick attack speed) heeft een blob een levensduur van 2.7 seconde, dus zo'n 260% weapon damage erbij, voor een totaal van 2560% weapon damage per cast. Als je dat vergelijkt met Fire Wall, zie je hoe dicht ze bij elkaar zitten.

Als je niet met Iceblink werkt, is het dus om het even. Fire Wall heeft als nadeel cooldown. Slow Burn heeft als nadeel hoge mana kosten. Optimalisatie gaat dus de ene of de andere kant op; of je zorgt voor zo laag mogelijke CD zodat Walls sneller kunnen en in de tussentijd gooi je Slow Burn, of je zorgt dat je Slow Burn kan spammen en je gooit Wall puur voor de set buff. In geval van Wall zul je Zei gebruiken voor damage buff (naast BotT), als je Slow Burn focust gebruik je Iceblink. Iceblink geeft je altijd zo'n 13-15% overal DPS increase, Zei kan veel hoger als je ver weg bent maar je Dogs en mimics hebben er minder aan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:20:
[...]

Had nog even ge-ninja edit. Ik denk dat MoJ + RoRG in de cube wel boven CoE + Grin Reaper eindigt wanneer je Corpse Spiders als generator gebruikt. Die krijgen namelijk ook de benefits van de +pet damage sinds de 2.3 patch..
Maar ik dat wel handig spelen? Ik neem aan dat je dan in je huidige build Zombie Dogs voor Corpse Spiders gaat vervangen. Maar je kunt niet tegelijkertijd Bears en Spiders casten. En Bears weg doen lijkt me te veel dps te kosten.

Never mind, Haunt natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 31-08-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:28:
[...]

Maar ik dat wel handig spelen? Ik neem aan dat je dan in je huidige build Zombie Dogs voor Corpse Spiders gaat vervangen. Maar je kunt niet tegelijkertijd Bears en Spiders casten. En Bears weg doen lijkt me te veel dps te kosten.

Never mind, Haunt natuurlijk.
Mijn Armory is niet helemaal up to date. Heb nu Firebomb als generator (pyro rune) maar zou die dan vervangen voor spiders. zal vanmiddag eens testen.

Daarnaast zou ik eigenlijk pirahnado nog moeten gebruiken om damage van Fire wall te maximaliseren.
Inderdaad, eens.

Ik twijfel trouwens over Zei's, precies om het punt dat jij aangeeft. Volgens mij zijn BotT en Eiso no-brainers, daarnaast zat ik eraan te denken om Stricken te proberen. Volgens mij hebben mimics en fetishes daar meer aan.

Iceblink geeft 10% CHC, maar dat is geen standaard DPS increase. Als je al veel CHC hebt, wordt dit steeds minder waard.

[ Voor 27% gewijzigd door UTADDICT op 31-08-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

dubbel excuus.

[ Voor 95% gewijzigd door UTADDICT op 31-08-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:01:

Serpent is de mojo; damage gaat naar je Zombie Dogs.

Wat betreft elements; 20% cold op bracers in mijn geval omdat ik naar Acid Burn optimaliseer. Als je Wall gaat, is het Fire.

Piranhas is geen factor in de damage, het is puur utility. Ik drop zelfs de 100% Wall damage op bracers voor de 35% Strongarm i.c.m. Piranhas. 4 van de 5 casts zijn Slow Burn, dus alle buffs op iets anders is wasted Acid Cloud DPS. Anderom geldt dat ook voor Fire Wall optimization; ik zou dan geen blobstick gebruiken maar eerder Furnace dragen met Serpent op cube.

Ring of Poison is geen damage in vergelijking met Fire Wall. Het rekensommetje heb ik al eerder gepost. De rune is nuttig als je ook Bad Medicine passive gebruikt; dan is het een goede survivability tool. Ik overweeg dit als optie binnen Slow Burn optimization.

Daarom ook Iceblink; je gooit een goede damage boost op de 90+% van je damage output.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Maar goed, uiteindelijk maakt het 1-10 grift levels uit welke setup je gebruikt, toch? Met elke variant faceroll je op T10 volgens mij.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:30:
Ik twijfel trouwens over Zei's, precies om het punt dat jij aangeeft. Volgens mij zijn BotT en Eiso no-brainers, daarnaast zat ik eraan te denken om Stricken te proberen. Volgens mij hebben mimics en fetishes daar meer aan.

Iceblink geeft 10% CHC, maar dat is geen standaard DPS increase. Als je al veel CHC hebt, wordt dit steeds minder waard.
Bane of the Stricken heb ik niet met pets getest...wellicht is dat wel de moeite. Voor DH was het kansloos omdat de stacking maximaal '1 stack per cast animation' is. Leuk dus dat Hungering Arrow 4-5 keer raakt, het is maar 1 stack. Onder die condities duurt het veel te lang om nuttig te zijn; als je 10 seconde bezig bent met het constant raken van een mob voor een 15% bonus...tja. Een Iceblink of Zei schieten dan veel meer op. Je hebt echt geen 20 seconde op elke trash mob om een fatsoenlijke bonus op te bouwen.

Voor Iceblink moet ik nog ff een tabelletje maken. Je zal op je gear toch keuzes moeten maken voor CHC / CHD / survivabilty en Iceblink kun je daarin meenemen. De overall increase zal 13-14% zijn als je het goed kiest.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:44:
Maar goed, uiteindelijk maakt het 1-10 grift levels uit welke setup je gebruikt, toch? Met elke variant faceroll je op T10 volgens mij.
Yup.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 07:19
Het grootse probleem met Helltooth is de lag ik speel HC S en veel bijna alleen maar in parties.
De zombie bear en acidcloud buillds geven heel veel lag in groups lag = death.
Ik wil heel graag de acidcloud of zelfs zombie bear setup spellen maar blizzard heeft niet geluisterd naar
de group play uit de ptr en wat een verrassing de lag is gebleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Temp2264 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:54:
Het grootse probleem met Helltooth is de lag ik speel HC S en veel bijna alleen maar in parties.
Ik wil heel graag de acidcloud of zelfs zombie bear setup spellen maar blizzard heeft niet geluisterd naar
Jup, heel irritant. Vooral in groepen 55+ merk je het al vrij snel. Solo kan je geloof ik redelijk lag-vrij doorspelen tot een Grift level of 60.
Zarhrezz schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:47:
[...]

Bane of the Stricken heb ik niet met pets getest...wellicht is dat wel de moeite. Voor DH was het kansloos omdat de stacking maximaal '1 stack per cast animation' is. Leuk dus dat Hungering Arrow 4-5 keer raakt, het is maar 1 stack. Onder die condities duurt het veel te lang om nuttig te zijn; als je 10 seconde bezig bent met het constant raken van een mob voor een 15% bonus...tja. Een Iceblink of Zei schieten dan veel meer op. Je hebt echt geen 20 seconde op elke trash mob om een fatsoenlijke bonus op te bouwen.

Voor Iceblink moet ik nog ff een tabelletje maken. Je zal op je gear toch keuzes moeten maken voor CHC / CHD / survivabilty en Iceblink kun je daarin meenemen. De overall increase zal 13-14% zijn als je het goed kiest.
Ik zal eens testen hoe fetishes daarin worden meegenomen (Plus afzonderlijke casts van mimics). Vanmiddag even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTADDICT schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:33:
Legendary droprate voor iedereen zo bagger op T6/T7?
speel zelf NS op t9-10 en heb wat rifts getest de afgelopen dagen... moet zeggen dat de drops echt niet verkeerd zijn in rifts. Truck is wel om de regels vanaf loot 2.0 te te passen.. dus prio chests, packs, breakables, bodies, white trash mobs.

Doe zelf full runs want heb genoeg keys en het is puur voor drops en db's. Runs leveren tussen de 6 en 21 legies op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Temp2264 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:54:
Ja, dat is wel dikke faal van Bliz. Maar goed, de audio kanalen lag issue hebben ze ook nooit aangepakt. Performance is nooit een sterk punt van Bliz geweest. Als ik met een GTX 960 en i5-3750 op een spel als dit in welke omstandigheid dan ook onder de 60 FPS kom, is het slecht geoptimaliseerd. In parties komt 15-20 voor...nuff said.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Zarhrezz schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:59:
[...]

Ja, dat is wel dikke faal van Bliz. Maar goed, de audio kanalen lag issue hebben ze ook nooit aangepakt. Performance is nooit een sterk punt van Bliz geweest. Als ik met een GTX 960 en i5-3750 op een spel als dit in welke omstandigheid dan ook onder de 60 FPS kom, is het slecht geoptimaliseerd. In parties komt 15-20 voor...nuff said.
Hehe, de video van die gast die met bears build 69 had gehaald geeft hier duidelijk beeld van. Om de 15sec staat letterlijk zijn scherm stil, en moet hij op ESC drukken + even wachten om weer verder te kunnen. Echt ongelofelijk.

http://www.twitch.tv/baskenater/v/11924855

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even wat over fire wall in de wd helltooth build. Je kan er veel meer dan 3 stacken. Zelf heb ik in geom en gruwelijke cdr. Met jeram bracers + in geom proc heb je heel veel stacks. hp van de grift boss gaat met elke wall die je plaatst sneller omlaag... 3 is zeker niet de max :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:35

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wat droppen de legs slecht zeg, heb maar 1 goede drop gehad tot zover.

Maar goed, laatste tijd op PTR met 2000% buff gespeeld, dus ben misschien wat verwend.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:02:
Nog even wat over fire wall in de wd helltooth build. Je kan er veel meer dan 3 stacken. Zelf heb ik in geom en gruwelijke cdr. Met jeram bracers + in geom proc heb je heel veel stacks. hp van de grift boss gaat met elke wall die je plaatst sneller omlaag... 3 is zeker niet de max :)
Het stackt, dus je bent puur afhankelijk van hoe snel je er meer Walls op kan gooien. Hetzelfde geldt voor Slow Burn (behalve dan voor de blobs wegens de cap van 3 active).

De 3 is de normale cap vanwege CD dit ingaat na 3 stuks (met Bracer).

Gooi voor de gein maar eens 6 Slow Burns op een boss...dat tickt ook ziek snel.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zarhrezz schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:17:
[...]

Het stackt, dus je bent puur afhankelijk van hoe snel je er meer Walls op kan gooien. Hetzelfde geldt voor Slow Burn (behalve dan voor de blobs wegens de cap van 3 active).

De 3 is de normale cap vanwege CD dit ingaat na 3 stuks (met Bracer).

Gooi voor de gein maar eens 6 Slow Burns op een boss...dat tickt ook ziek snel.
zal het proberen. vind die in geom build zo wel leuk zowel voor rifts t10 als grifts tot 47-48. Heb echt vrijwel geen defense. De truck is om alles dat gevraaglijk kan zijn te neutraliseren met hex/spirit walk in combi met sicke cdr.

Werkt top en de hele build doet mij erg denken aan de goede oude tijd met fire bat build. Als alle gear OP is dan switch ik naar die beren voor hoge solo clears.. maar voor nu is het nog ff grote bakke snot over alles heen gooien en het geheel aansteken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Zo weer een productieve middag gehad!

Mijn DH een nieuwe Hellfire... Zelfde passive als voorgaande door de Fire vs DEX verschil zo'n 7% meer. Helaas rolde hij met slechts 15% maar goed... Ook nog een Ancient Hellfire met 8** Dex/chc/chd/socket met Awareness erop die ik mooi op mijn to bouwen Lightning RoV kan pleuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:24:
[...]
Werkt top en de hele build doet mij erg denken aan de goede oude tijd met fire bat build. Als alle gear OP is dan switch ik naar die beren voor hoge solo clears.. maar voor nu is het nog ff grote bakke snot over alles heen gooien en het geheel aansteken :P
Kan je je char met die build eens linken? Na die opmerking over de good old Cloud of Bats build ben ik erg nieuwsgierig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Moet zeggen dat ik het met m'n monk voorlopig nog flink moeilijk heb. Killen gaat zeer traag, maar goed. in de groep van "aktie" blijven in een public rift lijkt het net of ik wat bij draag ;)

http://eu.battle.net/d3/e...Doctor-2181/hero/64614044

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Mad-Matt schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:53:
Moet zeggen dat ik het met m'n monk voorlopig nog flink moeilijk heb. Killen gaat zeer traag, maar goed. in de groep van "aktie" blijven in een public rift lijkt het net of ik wat bij draag ;)

http://eu.battle.net/d3/e...Doctor-2181/hero/64614044
Ik weet niet op welke difficulty je aan het spelen bent, maar zonder enige Uliana parts is het niet zo gek dat je "geen" damage doet (ervan uitgaande dat je voor de Uliana build gaat, gezien je wapen en skills). Ik deed ook helemaal niets, totdat ik 2 pieces Uliana en Gungdo Gear vond, nu gaat het al een stukje sneller (T3 gaat erg soepel momenteel). Ik denk dat zodra ik de 4-set bonus en Broken Promises ring heb, in ieder geval T6 tot T8 een eitje wordt.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

denk nog maar ff door modderen, hoop steeds op Uliana items, maar nog niets op de boots na.
Gister wel een Gungdo gevonden en vrijdag die Lions claw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Gewoon doorknallen, mijn Monk is nu zo:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/64457891

Dmg is nog een beetje laag, maar begin bijna onsterfelijk te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Er zijn zo vreselijk veel monks in random rifts, bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:15:
Gewoon doorknallen, mijn Monk is nu zo:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/64457891

Dmg is nog een beetje laag, maar begin bijna onsterfelijk te worden :)
Had die build nog niet goed bekeken, maar het ziet er indrukwekkend uit met al die zaken die SSS versterken en van cooldown af helpen. Wel heel erg gear dependent dus.

Hoe speel je die build? Alles EP-taggen met je generator en dan SSS er overheen tot alles stuk is? En DS heb je alleen voor escapes en snelheid?

Edit: waarom heb je eigenlijk op een aantal items bewust geen chc?

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 31-08-2015 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:56:
Ik zal eens testen hoe fetishes daarin worden meegenomen (Plus afzonderlijke casts van mimics). Vanmiddag even doen.
Graag, ik ben benieuwd naar de resultaten. Ik vrees overigens dat het niet gaat werken, zoals hier gesteld wordt. In een eedere post (nog de oude gem progression en initial %) stond ook al dat als het geen proc rate heeft, het geen stacks geeft (en pets hebben geen proc rate).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:25:
[...]

Had die build nog niet goed bekeken, maar het ziet er indrukwekkend uit met al die zaken die SSS versterken en van cooldown af helpen. Wel heel erg gear dependent dus.

Hoe speel je die build? Alles EP-taggen met je generator en dan SSS er overheen tot alles stuk is? En DS heb je alleen voor escapes en snelheid?
Basic game-play strategy:

Hold down spirit generator to apply EP & maintain focus+restraint
Use Seven sided strike on cooldown
Dash to maintain 40% dodge buff (when in combat)
Use Mantra active to maintain buff (when in combat)
Use Epiphany on cooldown
Use the Dash for mobility

Gaat als een trein, met indrukwekkende explosies :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:35:
[...]

Basic game-play strategy:

Hold down spirit generator to apply EP & maintain focus+restraint
Use Seven sided strike on cooldown
Dash to maintain 40% dodge buff (when in combat)
Use Mantra active to maintain buff (when in combat)
Use Epiphany on cooldown
Use the Dash for mobility

Gaat als een trein, met indrukwekkende explosies :P :9
Thanks! Ga ik die later in het season ook eens proberen! Lijkt me gaaf! :)

Nog één vraagje: je lijkt op een aantal items bewust geen chc te hebben (helm en bracers). Waarom is dat? Of gewoon nog niets beters gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:37:
[...]
Thanks! Ga ik die later in het season ook eens proberen! Lijkt me gaaf! :)

Nog één vraagje: je lijkt op een aantal items bewust geen chc te hebben (helm en bracers). Waarom is dat? Of gewoon nog niets beters gevonden?
Komt door deze ring: https://eu.battle.net/d3/en/item/broken-promises
"After 5 consecutive non-critical hits, your chance to critically hit is increased to 100% for 3 seconds."

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ealjebij schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:46:
"After 5 consecutive non-critical hits, your chance to critically hit is increased to 100% for 3 seconds."
Ja ja mensen, we hebben een 2e build waar die ring viable is! :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Hoi allen,

Ben in de nieuwe seizoen bezig met een wizard :(. Mijn dmg output valt me toch wel heel erg tegen ten opzichte van barbs, wd en vooral monks.
Begin te twijfelen ofk voor levelen van m'n paragons toch niet betere andere char ernaast kan hebben.

Iemand anders dezelfde ervaringen met WIZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ealjebij schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:46:
[...]

Ha, dat is een cool trucje zeg. Geen crit voor maximum crit! _/-\o_
Squishie schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:58:
Hoi allen,

Ben in de nieuwe seizoen bezig met een wizard :(. Mijn dmg output valt me toch wel heel erg tegen ten opzichte van barbs, wd en vooral monks.
Begin te twijfelen ofk voor levelen van m'n paragons toch niet betere andere char ernaast kan hebben.

Ga full tal rasha en de damage output zal je absoluut niet tegenvallen, als je je set bonussen eenmaal hebt.

[ Voor 41% gewijzigd door Deadsmell op 31-08-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:02:
[...]

Ha, dat is een cool trucje zeg. Geen crit voor maximum crit! _/-\o_

[...]

Ga full tal rasha en de damage output zal je absoluut niet tegenvallen, als je je set bonussen eenmaal hebt.
Ben druk bezig met rasha set te farmen. Had voorheen ook een wizard. Op dit moment alleen headpiece. Daarnaast heb ik ook al 2 pieces van firebird set en een ancient season 4 wiz belt (archon belt).

Ben benieuwd of einddmg output me zal bevallen. Ben op dit moment paragon 50. Als ik me vergelijk met monks vergelijkbare monks is echt verschil echt gigantisch....
Ook heel unlucky met de drops, bijna geen legendaries en/of set items. Ook al iets van 1000 shards gespendeerd en nog geen item :p.

ps is er een tweakers channel op D3?

[ Voor 10% gewijzigd door Squishie op 31-08-2015 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:02:
[...]

Ha, dat is een cool trucje zeg. Geen crit voor maximum crit! _/-\o
Je hebt natuurlijk altijd 5% CHC basis :P
Lijkt me wel handig bij het maken van een bruikbare Hellfire!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Squishie schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:05:
[...]
Ben druk bezig met rasha set te farmen. Had voorheen ook een wizard. Op dit moment alleen headpiece. Daarnaast heb ik ook al 2 pieces van firebird set en een ancient season 4 wiz belt (archon belt).

Ben benieuwd of einddmg output me zal bevallen. Ben op dit moment paragon 50. Als ik me vergelijk met monks vergelijkbare monks is echt verschil echt gigantisch....
Je moet ook niet gaan vergelijken met chars die nog in ontwikkeling zijn. Check de end game builds op de leaderboards, dan zal je zien dat wiz en monk in dezelfde regionen eindigen.
Thalaron schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:07:
[...]

Je hebt natuurlijk altijd 5% CHC basis :P
Lijkt me wel handig bij het maken van een bruikbare Hellfire!
Inderdaad. Weer een stat minder om je druk over te maken. Houd je wel paragon punten over, met die build. Vreselijk, om onbestede punten in je char te hebben. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Deadsmell op 31-08-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:07:
[...]

Je moet ook niet gaan vergelijken met chars die nog in ontwikkeling zijn. Check de end game builds op de leaderboards, dan zal je zien dat wiz en monk in dezelfde regionen eindigen.
Ik zal het er eens erbij pakken :).
Misschien dat ik nog een monk of WD erbij maak voor de fun :D!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 18:26
Squishie schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:58:
Hoi allen,

Na anderhalf dag alle sets van de wiz naar binnen geharkt en ook de benodigde legendary items. De archon build is leuk op lager torment maar vergeleken met idd de monks, barbs en wd doet de wiz niet veel dmg. Dus heb ik een WD naar 70 gebracht en binnen 2 uur de helltooth set gekregen en dan merk je hoeveel sterker een WD is dan een wiz. Als je gewoon mee wilt doen met de top, dan raad ik je aan om met een WD te spelen. Maar is wiz jouw ding, gewoon verder gaan met wiz.

Mijn Wd
http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

[ Voor 3% gewijzigd door An1mA op 31-08-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
De voornaamste reden om crit zo te regelen voor uliana is de hoge cdr vereiste van de build. Zolang SSS op cd is doe je amper dmg dus als je op 4 items plek vrij kunt maken voor cdr met 1 cube item... Easy choice.

En Matt, zolang je die set niet compleet hebt kun je sss beter negeren. Pak gewoon een starter build met EP shocking grasp, wat spirit regen verhogende skills en passives en een generator of finisher zoals wave of light. Gewoon overal EP op plakken is solo t/m T4 genoeg om op redelijk tempo rifts te clearen. En in groepen pak je ipv WoL cyclone strike mee en ga je pull & palm monk spelen. Nuttig en je teammates triggeren de ep explosies wel.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

An1mA schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:28:
[...]

Na anderhalf dag alle sets van de wiz naar binnen geharkt en ook de benodigde legendary items. De archon build is leuk op lager torment maar vergeleken met idd de monks, barbs en wd doet de wiz niet veel dmg. Dus heb ik een WD naar 70 gebracht en binnen 2 uur de helltooth set gekregen en dan merk je hoeveel sterker een WD is dan een wiz. Als je gewoon mee wilt doen met de top, dan raad ik je aan om met een WD te spelen. Maar is wiz jouw ding, gewoon verder gaan met wiz.

Mijn Wd
Hoe doe je het in z'n algemeen op de hogere torments?

ps ik ben niet zo'n hardcore farmer. Ben daarom pas paragon lvl 55. Kzie er helaas beetje tegenop om weer een dag te spenderen om een class naar 70 te lvlen.

[ Voor 9% gewijzigd door Squishie op 31-08-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik ben maar weer eens begonnen door het nieuwe seizoen. Nu heb ik een nagelring gevonden die van die suicide fallen summoned. Maar die dingen doen absurde damage?? Ik heb 1800 dps en ze hitten voor 200000? Act bosses gaan in 1 keer dood lol. Is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
misschien fixed dmg, 200k is op hele hoge niveaus niet zo bijzonder meer natuurlijk.
Pagina: 1 ... 14 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.