Alles (qua creation) kan stuk!
gelukkig weten we waar we aan toe zijn met 5 verschillende error codes.
een paar keer proberen en terug gaan naar character selection werkt trouwens wel
een paar keer proberen en terug gaan naar character selection werkt trouwens wel
[ Voor 37% gewijzigd door Bartjeuhz op 28-08-2015 17:08 ]
Steam: CatBearCow
Wellicht kan iemand me vertellen hoe dat zit met Hexing Pants op Nats? Heb ingame van Jim begrepen dat je een klein moment hebt waarin je RoV kan spammen... Maar ik vind het erg lastig testen en zie bij info mijn damage niet echt omlaag gaan wanneer ik aan het slopen ben...
Solo 56 gehaald!
57 kreeg ik een shitgrift die niet wilde... Ik moppeden op mijn Follower die niets leek uit te voeren... Kwam ik erachter dat ik hem sknds gisteren met testen vergeten ben te heracriveren
Solo 56 gehaald!
57 kreeg ik een shitgrift die niet wilde... Ik moppeden op mijn Follower die niets leek uit te voeren... Kwam ik erachter dat ik hem sknds gisteren met testen vergeten ben te heracriveren
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Owh, net 2 set items gekregen, en een set aan rings, nu sla ik met 500M.. net een lvl 28 grift in 5 minuten gedaan terwijl ik gisteren met moeite een lvl 27 kon doen.Angeloonie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:48:
Dan zeg ik maar niets over mijn 1.000M hits xD
Gisteren voor het eerst echt op gelet met mijn DH, en met CoE op Fire knalt de damage net over de 1B heen
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Hopelijk is het ergste morgenmiddag voorbij en zijn de creation problemen opgelost
Loont het (verplichte) geduld toch nog!
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
CoE doet als je het goed kan timen leuke dingen inderdaad... Vooral i.c.m. Een Power Pylon
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Welke area adviseren jullie mij te grinden (solo) om level 70 te worden? Ik had ergens een guide gezien die halls of agony adviseerde, maar die kan ik niet meer vinden.
Leuke boog, maar er zit geen 12 discipline op ... dus scheelt 12 * 15% = 180% dps, dat is dan weer wat zondeAngeloonie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:56:
Best leuk 2.3
Net even bezig met de WD, toen ff met de DH.
Rare boog upgrade > Yang's Recurve > 2x reroll:
[afbeelding]
BAM!
Nu met Cindercoat als cube item (nog meer RCR) en als wapen Krider (mijn enige maar gecubed) en een Convention als ring (hier kan ik nog wel iets beters voor verzinnen.
Ook de nieuwe bracers al gevonden. DH is ineens 2x zo effectief nu
Ik heb inmiddels ook een Ancient Yang's gevonden met 32xx dps, met 12 discipline, etc
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
paar nachtjes slapen voordat m'n nieuwe season4 monk geboren wordt
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik mag ook niet klagen met mijn UE Yang's (let niet op F/R... Die zitten op mijn Nats Veneno, en Battle.net is weer eens traag zie ik)Vidra schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:39:
[...]
Ik heb inmiddels ook een Ancient Yang's gevonden met 32xx dps, met 12 discipline, etcOei wat gaat het nu weer lekker snel op non-season
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/58843086
Heeft iemand al Grifts solo/party gespeeld met Yang's? Hoe verhoud die zich t.o.v. UE Lightning / Nats?
En is er een build die voor Shadow's set te gebruiken is? Volgens mij is het 1000x niks maar evengoed... Gewoon voor de fun!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/58759529
[ Voor 21% gewijzigd door Thalaron op 28-08-2015 17:54 . Reden: Battle.net is traag... ]
Ik speel al Yang's in party - gaat erg lekker (samen met calamity, cindercoat en coe cubed); crits van 1B+ met multishot. Uiteraard met ancient gear incl. 60% DMLThalaron schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:48:
[...]
Ik mag ook niet klagen met mijn UE Yang's (let niet op F/R... Die zitten op mijn Nats Veneno, en Battle.net is weer eens traag zie ik)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/58843086
Heeft iemand al Grifts solo/party gespeeld met Yang's? Hoe verhoud die zich t.o.v. UE Lightning / Nats?
En is er een build die voor Shadow's set te gebruiken is? Volgens mij is het 1000x niks maar evengoed... Gewoon voor de fun!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/58759529
@Shadow: dat werkt nog steeds niet!
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik bedoelde de guide ;-)Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:30:
jawel, die is er nog steeds, gewoon by Leorics manor in de buurt.
Als iemand zin heeft om samen te spelen, ben net lvl 9 (season) en ben bij de crypt.
Zit niet meer in de GoT clan en mag ook geen verzoek meer sturen omdat het te kort geleden is schijnbaar
Zit niet meer in de GoT clan en mag ook geen verzoek meer sturen omdat het te kort geleden is schijnbaar
Zal het eens een keer proberen...Vidra schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:56:
[...]
Ik speel al Yang's in party - gaat erg lekker (samen met calamity, cindercoat en coe cubed); crits van 1B+ met multishot. Uiteraard met ancient gear incl. 60% DML
@Shadow: dat werkt nog steeds niet!
Heb een Build rondom Shadow's gevonden... zal uiteraard nergens op slaan... maar moet toch wat met leg- en set pieces met dikke stats
Mensen die nu willen beginnen met een party? Ben net level 4, dus de prima nog met level 1's en eromheen
Je loopt achter, die is al lang vervangenVidra schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:39:
[...]
Leuke boog, maar er zit geen 12 discipline op ... dus scheelt 12 * 15% = 180% dps, dat is dan weer wat zonde![]()
Ik heb inmiddels ook een Ancient Yang's gevonden met 32xx dps, met 12 discipline, etcOei wat gaat het nu weer lekker snel op non-season
http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/59373978
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 28-08-2015 19:54 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Volgens mij ben ik de enige die (vooralsnog) geen season speelt
Vermaak me wel prima met m'n non-seasonal chars in t8-t10
Tesla M3LR '21
Zo, en met mijn gear en build op orde doe ik nu ook hits van 1.2-1.9 3.0 miljardAngeloonie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:48:
Dan zeg ik maar niets over mijn 1.000M hits xD
Gisteren voor het eerst echt op gelet met mijn DH, en met CoE op Fire knalt de damage net over de 1B heen

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Nee hoor ik ook.Las Vegas schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:59:
Volgens mij ben ik de enige die (vooralsnog) geen season speeltVermaak me wel prima met m'n non-seasonal chars in t8-t10
Maar wie geen season speelt hoeft hier ook niet zoveel te spammen.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik speel tevens geen Seasons... Geen zin/tijd voor. Beviel me prima toen ik afgelopen s03 skipte 
1e en 2e wel meegedaan... Beide nabij/na seizoen werd mijn main onbruikbaar gepatcjed. Sure.. Die kans heb ik op Non-Season ook maar dan hoef ik tenminste niet te wachten om alles samen te voegen. Wanneer seasonal items, wat gelukkig niet zo is, nu echt season only bleven was dat uiteraard een ander verhaal!
1e en 2e wel meegedaan... Beide nabij/na seizoen werd mijn main onbruikbaar gepatcjed. Sure.. Die kans heb ik op Non-Season ook maar dan hoef ik tenminste niet te wachten om alles samen te voegen. Wanneer seasonal items, wat gelukkig niet zo is, nu echt season only bleven was dat uiteraard een ander verhaal!
[ Voor 61% gewijzigd door Thalaron op 28-08-2015 21:23 ]
Nooit season gespeeld en nu dus ook niet.
Ik ben wel weer begonnen met Seasons... Met een Monk.
Wil dit seizoen als ik wat meer tijd heb (zal wel niet) wel wat meer Grifts gaan doen. Maar dat zal wel niet meevallen met de tijd die ik kan besteden aan D3
Nu lvl 4x. Morgen maar verder naar 70
Wil dit seizoen als ik wat meer tijd heb (zal wel niet) wel wat meer Grifts gaan doen. Maar dat zal wel niet meevallen met de tijd die ik kan besteden aan D3
Nu lvl 4x. Morgen maar verder naar 70
[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 28-08-2015 22:46 ]
zoh, level 70.
kan met een gerust hart gaan slapen
/edit
ohja... leuke reward niet te vergeten
/edit
ohja... leuke reward niet te vergeten

[ Voor 50% gewijzigd door Bartjeuhz op 29-08-2015 02:31 ]
Gestopt op 65, maar vooral gezellig gehad en nog wat tweakers laten meelopen voor de gezelligheid, vind ik uiteindelijk belangrijker als de race naar 70. Nu lekker naar me bedje toe
@Neles7: Was fun. Lekkere boost van 6 naar 36 voor mij
. Hopelijk tik ik van het weekend nog 70 aan. Zoniet, ook geen probleem. moet wel leuk blijven
Mijn Armory is helaas niet up to date...
Heb mijn Speedstrafe Bounty schoffie aangepast met:
Krelm's Buff Belt (25% increased movement indien geen dmg) -> Crashing Rain via Cube
Hexing Pants aangetrokken i.p.v. die Shrine Gloves
Avarice Band omgedaan (upgrade gevonden... ancient...) i.p.v. RoRG
Nat's Sight opgezet i.p.v. Pride's Fall
(Pride's Fall i.v.m. Hexing Pants / RoRG aanpassingen.. anders moet ik CoE laten vallen via Cube...)
Indien ik geen dmg pak... damn dat gaat snel
Warzechian + Avarace Band + Boon of the Hoarder + Krelm's Buff Belt dus
Twijfel alleen nog aan welk wapen/offhand via cube...
Heb nu In-Geom maar heb niet het idee dat dat ideaal is... leuk na een Elite Pack dat wel!
Normaal zou ik zeggen Calamity... maar die zit reeds in Offhand
Heb mijn Speedstrafe Bounty schoffie aangepast met:
Krelm's Buff Belt (25% increased movement indien geen dmg) -> Crashing Rain via Cube
Hexing Pants aangetrokken i.p.v. die Shrine Gloves
Avarice Band omgedaan (upgrade gevonden... ancient...) i.p.v. RoRG
Nat's Sight opgezet i.p.v. Pride's Fall
(Pride's Fall i.v.m. Hexing Pants / RoRG aanpassingen.. anders moet ik CoE laten vallen via Cube...)
Indien ik geen dmg pak... damn dat gaat snel
Warzechian + Avarace Band + Boon of the Hoarder + Krelm's Buff Belt dus
Twijfel alleen nog aan welk wapen/offhand via cube...
Heb nu In-Geom maar heb niet het idee dat dat ideaal is... leuk na een Elite Pack dat wel!
Normaal zou ik zeggen Calamity... maar die zit reeds in Offhand
[ Voor 40% gewijzigd door Thalaron op 29-08-2015 03:11 ]
Zo, monk op 70 nu, paragon 65. Helaas nog niet veel geluk gehad qua sets maar wel al een gift, Lion's claw en ancient statstick van 4k dps. En kersvers lid van de GoT clan 😄 .
Leuke avond gehad, helaas zaterdag geen tijd. Zondag weer verder dus.
Leuke avond gehad, helaas zaterdag geen tijd. Zondag weer verder dus.
Vanavond Debo's 24 Hour solo Witch Doctor Guide uitgeprobeerd in season. Ging echt heerlijk met de build die daarin beschreven is. Na ruim zeven uur was ik level 70 en twee uur later speelde ik met redelijk gemak T3. Debo beweert in zijn guide dat je na 24 uur solo op T6 zit (mits de drop mee zitten) en dat lijkt uit te gaan komen.
Vreselijk leuke build trouwens. Veel DoT en een lading pets. Casten en alles om zien vallen.
Vreselijk leuke build trouwens. Veel DoT en een lading pets. Casten en alles om zien vallen.
[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 29-08-2015 04:12 ]
Je krijgt een paard?!Bartjeuhz schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 02:19:
zoh, level 70.
/edit
ohja... leuke reward niet te vergeten![]()
[afbeelding]
Reward voor Heroes of the Storm als je een seasonal character naar 70 levelt.
Naar aanleiding van deze post ben ik overstag gegaan en heb ik een WD aangemaakt als seasonal character... Op dit moment aan het spelen en tot dusverre vermaak ik me er wel mee.Deadsmell schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 04:12:
Vanavond Debo's 24 Hour solo Witch Doctor Guide uitgeprobeerd in season. Ging echt heerlijk met de build die daarin beschreven is. Na ruim zeven uur was ik level 70 en twee uur later speelde ik met redelijk gemak T3. Debo beweert in zijn guide dat je na 24 uur solo op T6 zit (mits de drop mee zitten) en dat lijkt uit te gaan komen.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Kwam vanochtend al een melding voorbij dat GRift 60 op season al clear is, addicts!
Verwijderd
Netjes hoor solo!, hier op 70 in viermans party, met name de 2 dh's deden de meeste dmg, mijn barb heeft echt fury builders nodig! En ja de door jouw gebruikte WD build gaat het voor mij ook worden.Deadsmell schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 04:12:
Graag gedaan hoor =)Tektoon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:27:
Thanks!![]()
Je had het gisteren al gemeld op de chat maar toen was ik nog niet zover qua inlezen. Ik vroeg me net af of ik nu voor de cold versie zou gaan of voor de poison versie. Als je zowel een Iceblink als een Zei levelt kan je on-the-fly kiezen.
Ik heb nog een en ander te testen (in hoeverre profiteren de Walls van Iceblink, in hoeverre profiteren mimics ervan, profiteert Necrosis van Iceblink, dat soort werk) maar eerst maar eens m'n S4 WD naar 70 helpen

Ik heb nog een collectie legacy SoJ / Mara's voor de relatieve low-cost skills....destijds op laatste dagen AH gekocht voor noppes. Daarmee wordt no-cost Arcane Torrent opeens een eitje.Vidra schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:53:
Ik heb gewoon voor de *heb* een mule met alle top-end gear uit de lvl 60 tijdperk bewaard
Prima guide inderdaad, maar ik ben toch altijd eigenwijs...ik slot eigenlijk altijd direct m'n end-game skills zodra ze beschikbaar komen...dan slijt het alvast in =)Deadsmell schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 04:12:
Zodra je 2-piece Helltooth is het een kwestie van een (ancient) 2-hander erop en Ghost Bomb voor spread. Idealiter heb je 2-piece Anachyr erbij voor nog meer fire-and-forget damage. Daarnaast Haunt met Creeping Doom. Met die setup gaat alles wel kapot zonder dat mana een factor is.
Betekent tegelijkertijd ook dat jij (en ik) op een vroege zaterdagochtend aan het gamen zijn geslagen.schaapiej schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 08:14:
Kwam vanochtend al een melding voorbij dat GRift 60 op season al clear is, addicts!
En that's how it should be!
Ik vermaak me op dit moment prima met m'n WD.
Oh, en nu tijd voor een kop koffie
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Zo balen dat ik dit weekend moet werken! Zit nu halverwege de 40 en hoop morgenavond 70 te zijn.
Met Debo's guide qua skills en een behoorlijke hoop rift spam was ik na een uurtje of 6.5 level 70. Ik wisselaat per season altijd tussen WD en WIZ en ditmaal is de eerste weer aan de beurt. WD speelt fijn, debo's build is helemaal prima en lekker actief.
Heb inmiddels al 2-set helltooth (bizarre dmg meteen) en een Grint Reaper gevonden om in de cube te donderen. Vond op level 57 ook een SMK. Nog even kijken of ik die ook cube, is dat bij een helltooth build handig?
Heb inmiddels al 2-set helltooth (bizarre dmg meteen) en een Grint Reaper gevonden om in de cube te donderen. Vond op level 57 ook een SMK. Nog even kijken of ik die ook cube, is dat bij een helltooth build handig?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Heb je dat solo gedaan of met een groep?UTADDICT schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:35:
Met Debo's guide qua skills en een behoorlijke hoop rift spam was ik na een uurtje of 6.5 level 70. Ik wisselaat per season altijd tussen WD en WIZ en ditmaal is de eerste weer aan de beurt. WD speelt fijn, debo's build is helemaal prima en lekker actief.
Hoppa 70 Season HC
levelen ging wel heel makkelijk en snel, heletijd op expert gerushed
Ben me aan het afvragen of ik het op de juiste manier aan het doen ben... (levelen...) Ben die guide aan het volgen van de WD... Inmiddels level 20 geworden.
juiste manier om snel 70 te worden is door een groep te joinen en als een gek te rushenRustStorm schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:32:
Ben me aan het afvragen of ik het op de juiste manier aan het doen ben... (levelen...) Ben die guide aan het volgen van de WD... Inmiddels level 20 geworden.
Waarom denk je dat het niet goed gaat?RustStorm schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:32:
Het is heel simpel:
- Beginnen in campaign mode tot je het waypoint voor Leoric hebt.
- Daarna specifieke Act I bounties tot je minimaal level 20 bent en een star ruby hebt (niet 18 zoals in de guide staat!).
- Terug naar campaign en Leoric slopen voor Leoric's Crown - star ruby erin.
- Voor de rest dezelfde specifieke Act I bounties runnen.
- Op level 12 naar master, op level 22 naar Torment I en daar het hele spel op blijven spelen. Tenzij je op een gegeven moment Torment II kunt doen, dan pak je die.
- Wapen craften op de levels die aangegeven worden in de guide.
- Zelfde voor skills.
- Niet dood gaan, in verband met pool of reflection.
Enige nadeel aan de build vond ik eigenlijk level 13 - 20. Ik vond het niet fijn spelen met sacrifice in de build, zo laag level.
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 29-08-2015 10:56 ]
Ik zie dat ik de guide niet goed genoeg gelezen heb, waardoor ik bij een bounty een boss heb gedood. Daardoor zit ik nu in act twee bounties te doen. En kon niet goed zien wanneer leoric nou eigenlijk dood moestDeadsmell schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:51:
[...]
Waarom denk je dat het niet goed gaat?
Het is heel simpel:
- Beginnen in campaign mode tot je het waypoint voor Leoric hebt.
- Daarna specifieke Act I bounties tot je minimaal level 20 bent en een star ruby hebt (niet 18 zoals in de guide staat!).
- Terug naar campaign en Leoric slopen voor Leoric's Crown - star ruby erin.
- Voor de rest dezelfde specifieke Act I bounties runnen.
- Op level 12 naar master, op level 22 naar Torment I en daar het hele spel op blijven spelen. Tenzij je op een gegevens moment Torment II kunt doen, dan pak je die.
- Wapen craften op de levels die aangegeven worden in de guide.
- Zelfde voor skills.
- Niet dood gaan, in verband met pool of reflection.
Enige nadeel aan de build vond ik eigenlijk level 13 - 20. Ik vond het niet fijn spelen met sacrifice in de build, zo laag level.
Iemand zin om een lvl 23 monk te rushen naar 70?
Juist. Geen boss kills doen, die duren te lang. Alleen deze bounties runnen. Alleen Act I en de blauw omcirkelde alleen als er geen boss fight is.RustStorm schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:56:
[...]
Ik zie dat ik de guide niet goed genoeg gelezen heb, waardoor ik bij een bounty een boss heb gedood. Daardoor zit ik nu in act twee bounties te doen. En kon niet goed zien wanneer leoric nou eigenlijk dood moestWaarschijnlijk heb ik gewoon alles behalve goed gelezen. Ben nu 24, dus zal leoric maar eens mollen. Welke difficulty?
[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 29-08-2015 10:59 ]
Oke nice, dan blijf ik dat nu maar doen. Leoric in story mode, tormen 1 doen? of master goed genoeg?Deadsmell schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:57:
[...]
Juist. Geen boss kills doen, die duren te lang. Alleen deze bounties runnen. Alleen Act I en de blauw omcirkelde alleen als er geen boss fight is.
Ruststorm, wat is jouw account? Kunnen we ff samen bounties doen
Volg de guide vanaf het kopje Begin in Story Mode. Het staat allemaal stap voor stap beschreven.RustStorm schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:59:
[...]
Oke nice, dan blijf ik dat nu maar doen. Leoric in story mode, tormen 1 doen? of master goed genoeg?
[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 29-08-2015 11:02 ]
Om de Crown te krijgen moet je Leoric in story mode killen, difficulty maakt niet uit.
Haha, had pas na 1 week rush verzoekjes verwacht!Mad-Matt schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:57:
Iemand zin om een lvl 23 monk te rushen naar 70?
Maar ja als ik zie dat sommige nu al op Grifts zitten hoger dan ik op non season snap ik het ook wel
Die crown is toch overrated? Was gistern al paragon 25 door gewoon in groep te spelen
Man, het levelen in je uppie duurt zo fucking langThalaron schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:09:
[...]
Haha, had pas na 1 week rush verzoekjes verwacht!
Maar ja als ik zie dat sommige nu al op Grifts zitten hoger dan ik op non season snap ik het ook wel
Ideaal item voor als je solo wilt levellen.SideShow schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:17:
Die crown is toch overrated? Was gistern al paragon 25 door gewoon in groep te spelen
Ben weer es begonnen met D3, deze keer ga ik WD proberen 
Inmiddels alweer Paragon 46 dus gaat best aardig (alles solo)
Moet wel zeggen dat 't ff wennen is na een hele tijd Path of Exile
Heb trouwens een guildinvite request gedaan @ Tweakers guild (naam is Tita)
Inmiddels alweer Paragon 46 dus gaat best aardig (alles solo)
Moet wel zeggen dat 't ff wennen is na een hele tijd Path of Exile
Heb trouwens een guildinvite request gedaan @ Tweakers guild (naam is Tita)
[ Voor 15% gewijzigd door Viggen op 29-08-2015 13:18 ]
Grim Reaper in cube of dragen is build afhankelijk; in de setup die ik voor ogen heb, draag je 'em (omdat de kans op het vinden van een 100% Jeram niet best is).UTADDICT schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:35:
Er zijn SMK varianten van Helltooth, maar ik vond het niet echt lekker werken op PTR. Je gaat Fetishes toevoegen aan de build zonder dat deze een damage boost krijgen...ze doen dus weinig behalve meat-shield en BBV CD verlagen. Het is gewoon niet efficient. Wellicht wel goed voor een party-support Helltooth.
Debo's WD guide rocks! T5 in minder dan 12 uur solo. 
Edit: T6 ready in 11 uur en 55 minuten! Met twee piece jade, twee piece Arachyr, een Camio en een paar andere legs. Twee Arachyr piece deed het hem. Mooie damage output van die spider queen.
Edit: T6 ready in 11 uur en 55 minuten! Met twee piece jade, twee piece Arachyr, een Camio en een paar andere legs. Twee Arachyr piece deed het hem. Mooie damage output van die spider queen.
[ Voor 64% gewijzigd door Deadsmell op 29-08-2015 15:12 ]
Er staat niet in de guide wanneer je de Crown moet pakken, iemand advies?jaihel schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:01:
Om de Crown te krijgen moet je Leoric in story mode killen, difficulty maakt niet uit.
Inmiddels is mijn barb ook lvl 70 HC.
Cititzen of Ladonia
Dan doe je dat toch in een public game?Mad-Matt schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:31:
[...]
Man, het levelen in je uppie duurt zo fucking lang
Na level 18, 20 voor de zekerheid. Ik deed het op 26 en heb hem opgehouden tot 70 voor de legendary power.PolderPloer! schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:07:
[...]
Er staat niet in de guide wanneer je de Crown moet pakken, iemand advies?
Hier in het dorp allerlei dingen te doen (Heeze, Brabantse Dag morgen) maar wil ook gamen... Altijd grote patches op de verkeerde datum! Vorig jaar was het paar dagen voor onze bruiloft lol...
"Gewoon tegen je vriendin zeggen, trouwen doe je vaker dan dat deze patches uitkomen."
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik was vroeg klaar met voorbereidingen... Moest wachten en heb ruim een uur D3 zitten doen voor ik d'r moest ophalenThe Chosen One schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:54:
"Gewoon tegen je vriendin zeggen, trouwen doe je vaker dan dat deze patches uitkomen."
Battle.net is eindelijk (zo goed als... Crashing Rain via Cube i.p.v. hexing...) up-to-date...
Iemand nog ideeen om mijn DH voor T7 bounties te verbeteren? Zit vooral met wat op wapen te kieze via Cube... Ik DENK dan In-Geom een van de weinige opties is...
Linkje: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/58113246
Alternatieve gear:
RoRG met Dex/CHD/Socket
CoE met 165%/Dex/CHC/CHD/Socket
Nats Pants
Pride's Fall met Dex/Vita/Sochet ofwel Dex/Socket/Strafe%
Crashing Rain met ong. 3600%
[ Voor 43% gewijzigd door Thalaron op 29-08-2015 18:00 . Reden: Moet = moest ]
Als ik de helft zoveel diabos had gekregen als wands en xbows zou ik zo blij zijn.
En levelen in public games, die zijn er amper op mijn lvl
En levelen in public games, die zijn er amper op mijn lvl
Na dik een half jaar maar een D3 aangezwengeld en heb volgens mij aardig wat gemist.
Net een S4 karakter aangemaakt (voor het eerst dat ik met season mee doen).
Hoe kan ik tegenwoordig vlot levelen?? Kan iemand mij daar mee helpen?
Net een S4 karakter aangemaakt (voor het eerst dat ik met season mee doen).
Hoe kan ik tegenwoordig vlot levelen?? Kan iemand mij daar mee helpen?
Dying Breath's zijn weer eens op... Heb 984 Grift Stones... Grifts/bounties leveren amper/geen DB's op...
Kan ik alsnog Rifts gaan doen lolz
Kan ik alsnog Rifts gaan doen lolz

Zo, season begint goed op mn monk, g.rift 52 solo gedaan, alle items binnen (maar niet ancient) en alweer paragon 325
morgen maar weer een party vinden voor Torment 8 tot 10 en dan speedriften op 50
heerlijk hoe die xp vliegt.
Even een tegengeluid voor alle season 4 posts...
Moet zeggen dat het me 'zwaarder' valt dan in S02, de hele santenkraam weer optuigen: mats/DB's/cube/etc. Helemaal omdat je de zaak op NS zo lekker voor elkaar hebt, natuurlijk is dat de charme van een season, dat begrijp ik -ergens ook wel- maar toch... M'n WD is nu achterin Plvl 20 maar ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee, NS is nog zoveel te zien dat ik daar nu nog niet aan toe kom in S04... misschien wat later in dit era weer S04 spelen.
On a non-seasonal note, de 3P game gaat lekker: een grift 65 gepakt onder de 13minuten! Dit was ons 4P record in 2.2 dus we hebben wel degelijk een powercreep @ 2.3
Verder nog wat (super)speedriftjes gedaan op 50-53 en ook dat gaat voortvarend, het record was een 53 in ruim 3 minuten.
Tot zover een erg leuke patch met erg veel mogelijkheden op zowel season als NS, we gaan zien hoe ver de WD gaat komen dit era... Nu nog een healing monk bouwen die rond de 400K+ LPS zou moeten geven voor de party...omfg
Exiting times!
Moet zeggen dat het me 'zwaarder' valt dan in S02, de hele santenkraam weer optuigen: mats/DB's/cube/etc. Helemaal omdat je de zaak op NS zo lekker voor elkaar hebt, natuurlijk is dat de charme van een season, dat begrijp ik -ergens ook wel- maar toch... M'n WD is nu achterin Plvl 20 maar ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee, NS is nog zoveel te zien dat ik daar nu nog niet aan toe kom in S04... misschien wat later in dit era weer S04 spelen.
On a non-seasonal note, de 3P game gaat lekker: een grift 65 gepakt onder de 13minuten! Dit was ons 4P record in 2.2 dus we hebben wel degelijk een powercreep @ 2.3

Verder nog wat (super)speedriftjes gedaan op 50-53 en ook dat gaat voortvarend, het record was een 53 in ruim 3 minuten.
Tot zover een erg leuke patch met erg veel mogelijkheden op zowel season als NS, we gaan zien hoe ver de WD gaat komen dit era... Nu nog een healing monk bouwen die rond de 400K+ LPS zou moeten geven voor de party...omfg

Ooit moet iemand me toch eens uit leggen hoe je zoiets op een dag tijd voor mekaar krijgt...Sabrac schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:26:
Zo, season begint goed op mn monk, g.rift 52 solo gedaan, alle items binnen (maar niet ancient) en alweer paragon 325morgen maar weer een party vinden voor Torment 8 tot 10 en dan speedriften op 50
heerlijk hoe die xp vliegt.
Ben al blij als ik een set compleet heb over een week 😜
Inderdaad een hele lekkere start man!
Ok, nu full helltooth set en grin Reaper + scrimshaw in de cube. Jerams bracers ook gevonden. Rest van de gear is nog suboptimaal en nog geen legendary gems maar nu is T7 al prima te doen met bear spam en fire wall. Gaat lekker!
Gratz!Grin schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 00:31:
On a non-seasonal note, de 3P game gaat lekker: een grift 65 gepakt onder de 13minuten! Dit was ons 4P record in 2.2
En ik had bij voorbaat al geen zin in seasons.. begin er niet meer aan.
Inmiddels 1 leuke Hellfire kunnen maken die ik nu gebruik op mijn SpeedStrafe!

En voor wanneer Battle.net weer up to date zou worden (zodra mijn nieuwe Hellfire van hierboven erop zit is hij als het goed is up-to-date.. anders kan je ingame kijken mocht je interesse hebben)
SpeedStrafe 2.3 DMG T7 Rifts - Bounties
Moet zeggen dat hij er erg hard doorheen vliegt.. zo hard dat ik Wreath of Lightning makkelijk kan missen
Gezien mijn Dying Breath's op waren moest mijn Speedstrafe ook maar wat DMG gaan doen i.p.v. alleen maar vliegen! Zodoende heb ik K'Mar Tenklip op Cube gezet (Geeft Strafe Drifting Shadow Rune -> de 100% movement rune op Strafe) waardoor ik Icy Trails kon pakken als rune op Strafe. Wreath of Lighting vervangen door Bane of the Trapped en Cull of the Weak erbij gepakt. T7 is alsof ik normal aan het doen ben
Nog niet getest op T7+ maar ik denk dat hij T8 en wellicht T9 ook wel trekt...
Voor speedgriftjes (niet te hoog uiteraard! maar handig voor lage gems ff snel te upgraden)
Avarice Band -> Stone of Jordan
Boon of the Hoarder -> Wreath of Lighting
Vannacht met een mede GoT'er (Barudi) zijn Barb meegevend en rond Grift 43 ging dat best lekker
Mochten er mensen nog op- of aanmerkingen hebben hoor ik het graag!
Schaamteloos mijn build kopiëren is geen probleem
Weet iemand of door T'Mar Tenklip Strafe dmg Lighting en/of Cold doet?...
Ik neem aan Cold met als extra'tje 100% movement?
Overzichtje:

Ps: Ik weet dat Phys op SoJ beter zou zijn... die heb ik echter geen die beter is dat deze
[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 30-08-2015 05:36 ]
Is er iets aangepast aan de hoeveelheid goblins als je een pack tegen komt?
Net serieus 3 of 4x de hoeveelheid goblins die ik normaal tegen kom.. echt niet normaal hoeveel zooi ik op heb kunnen pakken!
Net serieus 3 of 4x de hoeveelheid goblins die ik normaal tegen kom.. echt niet normaal hoeveel zooi ik op heb kunnen pakken!
Geen idee of ze iets aangepast hebben, maar ik vond zelf ook al dat ik verdacht vaak Goblin packs tegenkwam in Rifts. Lootplosion overload!
There's no place like 127.0.0.1
Klopt. Maar mag hopen dat je huwelijk langer standhoud dan de patch😃The Chosen One schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:54:
Is er iemand die mij vanavond de laatste 10 levels wil boosten? Ik moet helaas het hele weekend werken..
Gisteren met 4th Anzorak en Kami op S HC ons record neer gezet het gaat vele male sneller als dat
ik verwacht had we farmen nu al T4 op HC
Hier is ons GR 24 run.
ik verwacht had we farmen nu al T4 op HC

Hier is ons GR 24 run.
4 man party bij season start, no nonsense leveling, ben je in 3-4 uur max lvl, daarna met z'n allen T1 bounties voor de mats en rifts spammen. Gear sharen zodat 1 persoon z'n set compleet krijgt voor hogere torments.. en op die manier elk persoon in de party levelen. De hogere difficulties geven ook meer shards en experience dus ook op de vlak ga je hard vooruitNephalem schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 01:08:
[...]
Ooit moet iemand me toch eens uit leggen hoe je zoiets op een dag tijd voor mekaar krijgt...
Ben al blij als ik een set compleet heb over een week 😜
Inderdaad een hele lekkere start man!
Ondertussen mn solo rec naar 55 gezet nadat ik een goede HFA heb gecraft
Hmm, net een GR45 (t10) GR in 3:50 gedaan op m'n Barb. Had niet verwacht het zo snel kon, aangezien m'n gear verre van optimaal is.
Denk echter toch dat GR40 de sweet spot is qua efficiency.
M'n Barb trouwens: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/3124325
Probeer al eeuwen om ancient gloves & belt te krijgen, maar het wil nog niet bepaald vlotten. Denk dat als die ancient zijn, t10 wel wat beter zal gaan
edit: Volgende GR45 beduidend langzamer 5:49, 'nuf said
Denk echter toch dat GR40 de sweet spot is qua efficiency.
M'n Barb trouwens: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/3124325
Probeer al eeuwen om ancient gloves & belt te krijgen, maar het wil nog niet bepaald vlotten. Denk dat als die ancient zijn, t10 wel wat beter zal gaan
edit: Volgende GR45 beduidend langzamer 5:49, 'nuf said
[ Voor 6% gewijzigd door London op 30-08-2015 11:49 ]
Tesla M3LR '21
maggek terug in de clan? ben er blijkbaar uitgekegeld, heb alleen maar op PTR gespeeld de laatste tijd.
Request send ! thx
Request send ! thx
<GoT> Brain3#2873
Ik zie veel Barbs rennen met F/R zonder generator? Gewoon 50% van de bonus i.p.v. 125% of mis ik dan iets?
Heb zelf Unity/SoJ(CoE via cube) voor Solo en CoE/SoJ(cooldown ring via cube) voor party. Unity/CoA zijn near perfect en SoJ mist helaas CHC ofwel CHD.
Heb zelf Unity/SoJ(CoE via cube) voor Solo en CoE/SoJ(cooldown ring via cube) voor party. Unity/CoA zijn near perfect en SoJ mist helaas CHC ofwel CHD.
[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 30-08-2015 12:09 ]
Verwijderd
hmm.. hebben ze dan geen furious charge? Die skill staat onder het kopje might, maar telt voor f&r als een generator.Thalaron schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:05:
Ik zie veel Barbs rennen met F/R zonder generator? Gewoon 50% van de bonus i.p.v. 125% of mis ik dan iets?
Verwijderd
Net de tweakers chat gejoined :-). Hoop jullie ingame te zien.. was redelijk inactief maar wil het weer oppakken met S4
Season gaat echt lekker! Inmiddels full Arachyr met F&R, Belt of Transcendence en Coils of the First Spider. Mis alleen nog een Manajuma's wapen, daarna gaan we echt knallen. De angry chicken build was voor mij heel erg wennen (chaotisch!), maar het komt beetje bij beetje. Gebruik van F&R bracht wat orde in de knoppen combo's. 
Zonet in een 4 player clan party grifts rond de 45 gedaan, met een grift 47 als afsluiter. Ging met redelijk gemak. 50 moet voor het einde van het weekend ook wel lukken!
Edit: en de para 200 aangetikt!
Zonet in een 4 player clan party grifts rond de 45 gedaan, met een grift 47 als afsluiter. Ging met redelijk gemak. 50 moet voor het einde van het weekend ook wel lukken!
Edit: en de para 200 aangetikt!
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 30-08-2015 15:26 ]
Ahzo!Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:33:
[...]
hmm.. hebben ze dan geen furious charge? Die skill staat onder het kopje might, maar telt voor f&r als een generator.
Dan ga ik dat maar eens testen zodra ik een F/R heb met Str.. Of ik leen ze van mijn DH ofc...
Legendary droprate voor iedereen zo bagger op T6/T7?
Echt zieke start, ondertussen al ancient lions claw EN ancient fist of az (97 %), waardoor ik nu alleen nog een paar items ancient hoef te halen en mn gear set is klaar.
Ondertussen speedriften we ook g.rift 52 in 5 minuten, heerlijk voor xp en gems levelen
Ondertussen speedriften we ook g.rift 52 in 5 minuten, heerlijk voor xp en gems levelen
Ik heb nu een Sentry build met 5(+1) maurader set en F+R rings. Maar ik ga eens kijken of ik een MS build bij elkaar kan sprokkelen. Volgens mij heb ik de meeste set items al van de unhallowed, maar boog moet nog gevonden worden.
Ik kwam een random DH tegen en die maakte alles echt helemaal kapot, terwijl ik eerst mijn turrets enzo opmoest krijgen.
Ik kwam een random DH tegen en die maakte alles echt helemaal kapot, terwijl ik eerst mijn turrets enzo opmoest krijgen.
Marauders is (helaas) niet meer echt wat het geweest is... Je kan er mee vooruit maar vergeleken met UE Blue Balls/UE MS en Nats blijft het VER achter. Voornamelijk door Hatred issues welke je bij de andere amper hebt.iTitus schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:31:
Ik heb nu een Sentry build met 5(+1) maurader set en F+R rings. Maar ik ga eens kijken of ik een MS build bij elkaar kan sprokkelen. Volgens mij heb ik de meeste set items al van de unhallowed, maar boog moet nog gevonden worden.
Blijft een leuke build, helaas niet geschikt voor hogere Grifts, maar T10 is met goede M6 spullen prima te doen
Hier ook gistermiddag begonnen (samen met vrienden en een GoT'ter) en inmiddels Paragon 70. 3 Uliana pieces + supergoed gerollde Ancient Gungdo Gear + Spirit Guards in de cube en een Lion's Claw verder, het begint ergens op te lijken (T3 gaat echt prima nu). Morgenavond weer verder met wie er dan online is!
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Hmm toch weer begonnen voor season 4, monkje gestart.
Wat is dit seizoen dé solo monk build?
PS4 PSN: Dazzler2120
Nee, alhoewel het soort leg en roll wat dropt is well 99.99% bagger.. Maar daar is niks aan veranderd.. Dat was voorheen ook al zo.UTADDICT schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:33:
Legendary droprate voor iedereen zo bagger op T6/T7?
Uliana set, lions claw en nog 1 claw, weet ff niet meer welke.Dazzler2120 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:39:
Hmm toch weer begonnen voor season 4, monkje gestart.
En dan exploding palm/seven sided strike
Voor een overzicht van end-game builds, zie bijv. http://www.icy-veins.com/d3/end-game-builds
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Ging wel lekker vandaag, Season 4 Grift 50 solo op mijn crusader gedaan
.
Moet alleen nog een Unity hebben en Hexing Pants (in cube) voor hogere Grifts, want 50 was best pijnlijk
.
Misschien vanavond wat Ubers doen voor de Hellfire Amulet.
Moet alleen nog een Unity hebben en Hexing Pants (in cube) voor hogere Grifts, want 50 was best pijnlijk

Misschien vanavond wat Ubers doen voor de Hellfire Amulet.
[ Voor 18% gewijzigd door Jerry op 30-08-2015 19:51 ]
http://us.battle.net/d3/en/item/the-fist-of-azturrasqMad-Matt schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 19:03:
[...]
Uliana set, lions claw en nog 1 claw, weet ff niet meer welke.
En dan exploding palm/seven sided strike
Dat is het andere wapen wat je wil met die build.
Vandaag met hulp van tweakers mijn RoRG gevonden zodat ik toegang had tot de 6 piece bonus van UE set
van t6 heel lastig naar easy split farm
Morgen maar eens starten met grifts, was te druk met farmen.
Wel leuk spelen, maar moet zeggen dat ik blij ben dat ik geen HC speel... één keer raden waarom dat is.
En het begint nu eigenlijk niet leuk meer te worden...
Beetje vreemd dat ik op level 21 torment 1 prima aan kan, en nu level 63... ga ik steeds vaker dood... te irritant. 
Overigens ben ik nog een ultieme noob, en ik moet zeggen dat dat best wel eens lekker voelt. Haha
Overigens ben ik nog een ultieme noob, en ik moet zeggen dat dat best wel eens lekker voelt. Haha
[ Voor 29% gewijzigd door RustStorm op 30-08-2015 21:14 ]
Dit topic is gesloten.