• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
Vandaag weer eens D3 opgestart. Leuke upgrades gevonden waardoor mijn fetishes nu 300~400m crits doen tegen elites (zonder shrines en buff van anderen). 57.5% chc.

Net met een DH samen net niet Grift 50 gehaald. 1 vervelende ice-affix elite waardoor we paar minuten vast zaten. Uiteindelijk 20 seconde tekort om te halen :(

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-10 00:37
Angeloonie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:40:
_O-

Dropt er net een Yang's, ancient, dikke rolls EN +discipline, eigenlijk het enige dat ontbrak op mijn huidige. 10 discipline erbij aka 150% MS damage. En maar iets van 30 DPS minder (kan nog ietsjes hoger rollen op dmg range).

Nog maar 2 gifts over nu :o
Gaat goed met je RNG ....
Prides Fall werkt imo prima in grifts. Beetje afhankelijk van de mobs, maar de meeste blijven voldoende op afstand om een goed uptime te houden. In groepen werkt het nog beter :)

Vandaag tot grift 53 gehaald en daarmee nummer 4 op DH solo clan (11 sec tot nr 3, damm you narada :P) Morgen lekker S4 starten iig, ben DH nog niet beu dus daar gaan we vrolijk verder.

Verder is R/D echt irritant. Samen met Mafia en nog iemand (sorry ben je naam kwijt) 57/58 gedaan, en R/D is daar toch wel erg pijnlijk. Denk dat we ook maar eens een goede star moeten gaan zoeken.

[ Voor 11% gewijzigd door Neles7 op 27-08-2015 22:52 ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:15
Neles7 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:51:
[...]
Vandaag tot grift 53 gehaald en daarmee nummer 4 op DH solo clan (11 sec tot nr 3, damm you narada :P) Morgen lekker S4 starten iig, ben DH nog niet beu dus daar gaan we vrolijk verder.
Gratz ;) en plek 3 of zegt nu nog weinig lijkt mij!

Was mijn 2e poging btw, cube werkt nog niet mee met het vervangen van mijn mainhand.. Kan mijn Balefire we op main zetten maar iets van 500 DPS verlies hakt er nogal in... Wanneer ik ofwel een dikke Balefire ofwel dikke Nats Slayer vang waarop CDR 10% zot kan ik mijn ringen vervangen met CHC/CHD vervangen... Dan gaat het echte werk beginnen (na het testen met IceBlink dan)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:56
Zarhrezz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:56:
[...]

Waarschijnlijk gaat je Molten shield niet down...zolang je een shield hebt, telt het niet als hit.
Na google, ah Molten is een gem. Nee ik heb geen Molten. Ik snap het ook niet, want soms ben ik wel opeens half HP na een poison pool van elite, maar is mijn prides fall nog gewoon up.
Volgens mij gaat het om traveling skills/direct hits. Mortars stoppen prides fall wel bijv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Wellicht moet je echt "geraakt" worden?

Dus fysiek een knal voor je harses ofwel een projectile tegen je smoel?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Het blijft problematisch...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/D22hdLa.png?1

Morgen 'vlucht' ik het seizoen in en heb ik een maagdelijke stash voor me. :+

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Hehe.... ik heb inmiddels het 100 cube achievement... alles wat niet perfect is of zeldzaam (of zaken als immune amu's welke ik toch niet zal gebruiken in slot direct gesalvaged... ruimt ook lekker op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Neles7 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:51:
[...]
O-)

1e testrun met IceBlink.. is nog wel ruimte over lijkt me :)
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/30jh3q0.png

2e testrun:
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/dxegkl.png

Maar ik ga maar eens slapen nu :z
Binnenkort denk ik maar eens kijken voor Hellfire party's... Mijn Hellfire upgraden :D
8)7 Ga slapen gast :X

[ Voor 36% gewijzigd door Thalaron op 28-08-2015 05:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Is het al 17:00?! :p
Helaas iets met werken! -O-

[ Voor 81% gewijzigd door schaapiej op 28-08-2015 06:19 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Thalaron schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 05:36:
[...]

O-)

1e testrun met IceBlink.. is nog wel ruimte over lijkt me :)
[afbeelding]

2e testrun:
[afbeelding]

Maar ik ga maar eens slapen nu :z
Binnenkort denk ik maar eens kijken voor Hellfire party's... Mijn Hellfire upgraden :D

[...]

8)7 Ga slapen gast :X
Goed bezig ^^ plaats zegt niet veel, maar 3 staat leuker als 4 :P vanavond iig lekker s4 starten eens kijken hoever we daar kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iTitus schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:20:
Na google, ah Molten is een gem. Nee ik heb geen Molten. Ik snap het ook niet, want soms ben ik wel opeens half HP na een poison pool van elite, maar is mijn prides fall nog gewoon up.
Volgens mij gaat het om traveling skills/direct hits. Mortars stoppen prides fall wel bijv
Thalaron schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:11:
Wellicht moet je echt "geraakt" worden?

Dus fysiek een knal voor je harses ofwel een projectile tegen je smoel?
Dat is ook een deel van het verhaal ja. DoTs tellen zover ik weet niet als hit dus dan blijft Fall actief. Daarnaast moet een hit ook nog door al je shielding. Een manier om Pride's Fall langer te houden is dan ook de combinatie Molten Wildebeest en Moratorium; 25% van de inkomende damage wordt een DoT en daardoor blijft je Molten shield langer in stand, waardoor Pride's Fall niet wegvalt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
+1 vanavond rond 6-7 uur starten we! pm je battletag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 22:07
Toch eens uitkijken voor een andere méér damage barb build.
Met de huidige immortal/waste build doe ik precies te weinig damage op gr 54-55.
Tijd voor iets met focus/restraint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Zit nog steeds in dubio welke class ik vanavond pak.

- Monk (Uliana ziet er heel vet uit, maar volgens mij kost het veel tijd om dit werkend te krijgen)
- DH (Multishot build, doet het genoeg dmg?)
- Barb (Hamer build, doet echt kneiter veel dmg)

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Protax schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:21:
Zit nog steeds in dubio welke class ik vanavond pak.

- Monk (Uliana ziet er heel vet uit, maar volgens mij kost het veel tijd om dit werkend te krijgen)
- DH (Multishot build, doet het genoeg dmg?)
- Barb (Hamer build, doet echt kneiter veel dmg)

:(
Start met wat je het leukste lijkt? MS doet zeer zeker genoeg DPS, dus zeker een goede optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
Hier ook nog een twijfelaar: Monk of WD?

Ik heb altijd DH gespeeld en afgelopen seizoen Crusader, ervaring met melee en ranged dus. Ik nijg naar WD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Vanmiddag om 17:00 Wiz als eerste op HC S4, later Crusader erbij :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Ik zeg al 2 dagen dat ik monk ga maar ik vrees dat zodra ik S4 begin toch weer een barb maak.
Help me, i'm addicted to barbs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Yogoi schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:08:
Ik zeg al 2 dagen dat ik monk ga maar ik vrees dat zodra ik S4 begin toch weer een barb maak.
Help me, i'm addicted to barbs...
Gewoon een monk maken dan? Switchen kun je altijd nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Neles, speel je met je DH, is dat de build voor 2.3? :) Ik wil van het weekend ook beginnen, ben benieuwd naar wat er gespeeld moet worden voor de damage

De Iceblink is dus nieuw? waarschijnlijk ombouwen van fire naar cold dus :)

Ik hoop op regen dit weekend, want bij droog weer moet ik de kozijnen buiten schuren en plamuren, en als het lukt de grondverf er al op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:33:
@Neles, speel je met je DH, is dat de build voor 2.3? :) Ik wil van het weekend ook beginnen, ben benieuwd naar wat er gespeeld moet worden voor de damage

De Iceblink is dus nieuw? waarschijnlijk ombouwen van fire naar cold dus :)

Ik hoop op regen dit weekend, want bij droog weer moet ik de kozijnen buiten schuren en plamuren, en als het lukt de grondverf er al op
Ik speel idd DH. Ik ga voor de MS build maar nats is ook nog een optie. Mijn huidge ns DH is nog niet 2.3/s4 geoptimaliseerd maar geeft wel een idee van hoe ik ongeveer ga spelen ja :)

Iceblink is de Season 3 gem, die is nu overal beschikbaar. Zeker geen cold maken, fire ms is de hoogste dps.

Helaas lijkt het weer er anders te denken Enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die snap ik niet, hoe Freeze of chill je dan? :)

Ja zondag 27 en onweer geloof ik, ik zeg het niet graag, maar laat dat onweer maar vroeg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:43:
Die snap ik niet, hoe Freeze of chill je dan? :)

Ja zondag 27 en onweer geloof ik, ik zeg het niet graag, maar laat dat onweer maar vroeg komen.
Evasive Fire - Focus is een cold skill. Het is tevens de beste hatred generator skills. Icm iceblink chillt die enemies :) Alternatief zonder iceblink is entangeling shot, al is die wel wat lastiger te mikken als EF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juist dat is ook zo, maar dan mis je dat dus op je MS, en vengeance, misschien dat ik daar teveel naar kijk, dat zijn toch de damage dealers, maargoed, dat zal dus wel loslopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:03:
juist dat is ook zo, maar dan mis je dat dus op je MS, en vengeance, misschien dat ik daar teveel naar kijk, dat zijn toch de damage dealers, maargoed, dat zal dus wel loslopen?
Als BotT en CotW eenmaal getriggerd zijn, waarom zou je dat ook nog eens extra willen doen met je damage dealer?

Generator = BotT + CotW Trigger en F+R buff trigger
Multishot Aresenal = Hoogste MS dps + F+R buff trigger
Vengeance = Bedoeld om je hatred op pijl te houden zodat je zo goed als oneindige MS kunt doen.

Waarom zou je een zwakkere dps skill kiezen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb altijd nog preparation nodig tussendoor, maar dan loopt het treintje inderdaad wel goed, ik klaag niet, anders dan wat vit dat ik mis lukte T6 met 2 vingers in de neus, in Grifts, nog niet voorbij 42 geraakt, maar dat komt vanzelf, Ik heb nog genoeg armor slots over die ancient kunnen worden, dus er zit nog ruime verbetering in

:) Ik vind het ook wel leuk spelen, daar niet van. S4 word ook een DH voor mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Ik had 45 clear op 2.2. NS (dus geen toegang tot DML/Iceblink) gisteren een 53 clear op 2.3 :) En nog ruimte voor expirimenteren en verbetering. Wudijo heeft aangetoont dat in 2.2 een perfecte UE +/- Grift 60 kan solo.

Potentie genoeg, de levels komen vanzelf :D
Waarom prep? Als zoveel disc verbruikt kan er iets niet goed gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb Iceblink nu ingewisseld voor Taeguk en dat gaat prima. De slow krijg ik nu van Caltrops en BotT.
http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/59373978

Evasive Fire simpelweg omdat die 7 hatred genereert en de rest minder.
Vengeance gebruik ik niet meer nu met Caltrops, en dat gaat prima. Caltrops geeft én slow, én 10% CHC extra. Door Yang's heb ik enorm veel hatred en met Hunter's Wrath gaat het regeneraten van hatred ook veel sneller. T7 is een walk in the park, heb vanmorgen wat Ubers op T8 gedaan en dat ging ook simpel, dus hoger kan nog wel.

Vanmorgen een aardige hellfire amu gecraft met dex/chc/chd en Ambush.

Ik ga vanavond of morgen maar mijn gems upgraden, want dat negeer ik nogal vaak :P

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 28-08-2015 11:33 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

preparation punishment, sorry :)

Ja, ik gebruik ook veel smoke screen om gewoon wat sneller te lopen, dus soms is de disc ook op. Niet in de Grifts, maar meer op T6, de hoarder hier ook in omdat ik wat gold aan het verzamelen was, Daar komt dan normaal gesproken de Zei's. Gems kunnen ook wat hoger geleveld worden.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Grimmie187 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:59:
Hier ook nog een twijfelaar: Monk of WD?
Hier ook nog steeds de twijfel tussen die twee.
Enige wat nog even de vraag is; is de Helltooth lag nog steeds aanwezig?
Wel lullig als je elke keer dikke lag hebt en je game eventueel crashed met die set! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

schaapiej schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:40:
[...]

Wel lullig als je elke keer dikke lag hebt en je game eventueel crashed met die set! :p
Had temp gister ook last van, 3 wizzards en 1 dh krijgen het ook klaar maar 1 wd ipv wiz en de lagg duurt 3x zo lang en treedt 3x zo vaak op.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Ik heb van de week al al mijn INT en DEX classes zo leeg gehaald dat ik ze kan deleten en kan gaan spelen in S4. Ik begin echter met SC Monk. Daarna mogelijk de SC WD. Vanwege connectieproblemen thuis de HC varianten als laatste.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Mystery schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:50:
Ik heb van de week al al mijn INT en DEX classes zo leeg gehaald dat ik ze kan deleten en kan gaan spelen in S4. Ik begin echter met SC Monk. Daarna mogelijk de SC WD. Vanwege connectieproblemen thuis de HC varianten als laatste.
Followers ook leeggehaald?
Deze worden nogal eens vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu trouwens standaard eerste keer game start een lag van zeg boven de 3-400 msec, en dan lijkt alles vast te lopen, als het lukt kan ik de game leaven, en opnieuw starten, dan gaat ie vanzelf settlen zo rond de 30-35 en is het speelbaar. Ik wilde al een antenne achterop de pc kopen om het wifi signaal te versterken. Ik wilde eerst Ziggo de schuld geven, maargoed, ik kan er ook een draadje aan vast knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Angeloonie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:17:
Ik heb Iceblink nu ingewisseld voor Taeguk en dat gaat prima. De slow krijg ik nu van Caltrops en BotT.

Evasive Fire simpelweg omdat die 7 hatred genereert en de rest minder.
Vengeance gebruik ik niet meer nu met Caltrops, en dat gaat prima. Caltrops geeft én slow, én 10% CHC extra. Door Yang's heb ik enorm veel hatred en met Hunter's Wrath gaat het regeneraten van hatred ook veel sneller. T7 is een walk in the park, heb vanmorgen wat Ubers op T8 gedaan en dat ging ook simpel, dus hoger kan nog wel.

Vanmorgen een aardige hellfire amu gecraft met dex/chc/chd en Ambush.

Ik ga vanavond of morgen maar mijn gems upgraden, want dat negeer ik nogal vaak :P
Hoe krijg je slow van Calltrops en BotT dan bij je mobs? Met BotT moet je zowat tegen de mobs aan staan wat voor afstands/passives / survivability niet echt handig is? En Calltrops moeten ze toch op staan voor slow? Of beuk je er doorheen en ga je terug?

Ik heb overigens tests gedaan met IceBlink, maar wel met een nieuwe Nats Slayer icm betere F/R ringen... Dus wellicht is met Teaguk + Follower beter maar dat moet ik nog een keer proberen met de huidige upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vault midden in of door een pack, drop caltrops en vault weer terug (of verder) en drop er nog een voor mijzelf voor de 10% CHC op mijn eindpositie. Bij bosses kun je mooi voorbereiden door een zooi caltrops neer te gooien onderweg naar jou toe.
In party hebben melee classes meestal een BotT aan dus dat werkt aardig. Mijn eigen BotT werkt ietwat averechts met Steady Aim (aura in 15 yards, steady aim effectief >10 yards).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

schaapiej schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:40:
[...]

Helaas nog steeds aanwezig ja, vooral in groups heel irritant. Er was gisteren geloof ik wel een onofficieel bericht op een stream dat ze daar een hotfix voor gaan doen... ooit...

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:25:
Ik vault midden in of door een pack, drop caltrops en vault weer terug (of verder) en drop er nog een voor mijzelf voor de 10% CHC op mijn eindpositie. Bij bosses kun je mooi voorbereiden door een zooi caltrops neer te gooien onderweg naar jou toe.
In party hebben melee classes meestal een BotT aan dus dat werkt aardig. Mijn eigen BotT werkt ietwat averechts met Steady Aim (aura in 15 yards, steady aim effectief >10 yards).
Mis je dan niet een beetje Zei's? ik weet dat het beeld vertekend maar 1 of 2 vaults is nog niet max distance voor damage toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteravond wat WD testen gedaan. Heerlijk te merken dat wat Bliz in tooltips zet over skill damage vaak geen enkele relatie heeft met de realiteit!

De TL:DR is als volgt:
  • Acid Cloud - Slow Burn is veruit de beste rune. Vergeet de tooltip, de echte DPS is zo'n 2400% weapon damage per cast als de target de hele duration in de DoT area staat. Per tick wordt er bepaald of er gecrit wordt of niet.
  • Acid Cloud - Corpse Explosion doet de geadverteerde damage.
  • Acid Cloud - blob doet de geadverteerde damage waarbij de hele damage crit of non-crit is. Ik heb in mijn kleine test-samples alleen non-crits gezien en daarbij kloppen de getallen precies. Crits kijk ik nog een keertje naar, maar het lijkt erop dat pushen voor hogere CHC nuttig is voor de blob damage.
  • Wall of Death - Fire Wall is met ruime marge de hoogste damage rune als de target de hele duration in de Wall staat (zo'n 2640% weapon damage totaal). Als de target direct weer uit de wall loopt is het nog steeds 880% weapon damage. In dat scenario scoort Ring of Poison iets beter (minimaal 960% weapon damage, echter maar maximaal 1560% als de target de hele duration in de ring staat). Deze beide runes ticken constante damage, crits zitten verwerkt in de DoT hoeveelheid. Dit is wellicht interessant voor Broken Promises...nog niet getest.
  • Wall of Death - Communing with Spirits doet 200% weapon damage per seconde dat de target in de wall staat. Per tick wordt er bepaald of er ge-crit wordt. De totale damage output is dus erg afhankelijk van de bewegelijkheid van de target.
  • Iceblink is vrijwel zeker additief met de sheet CHC. Afhankelijk van de exacte CHC / CHD die je hebt, zal de overall DPS gain zo rond de 15% zitten. Als je deze gem gaat gebruiken kun je hiervoor optimaliseren. Iceblink vs. Zei is dus erg afhankelijk van de range waarop je vecht. Of je pets (incl. mimics) profiteren van Iceblink moet ik nog testen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:44:
[...]

Mis je dan niet een beetje Zei's? ik weet dat het beeld vertekend maar 1 of 2 vaults is nog niet max distance voor damage toch?
Met 2x vault zit je meestal wel ver genoeg (vault is 35 yards, Zei's is 50), met 3 zeker :P Doe er meestal ook 2, 1 red je het niet mee. Ging meer om de illustratie hoe ik de caltrops plaats :)

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 28-08-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik beuk mobs liever van me af dan dat ik in de buurt kom... Al kan ik met Wraps of Clarity / Smoke Screen / Skeleton shoulders en Awareness best een klap hebben. Ben op die Grift 55 ik dacht 1 of 2 keer omgevallen...

[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 28-08-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjah, 1x caltrops in een mob en dan nog 1 onder de plek waar jij gaat gasten en je hebt +20% dmg en +10% CHC :P
Skeleton King shoulders horen niet thuis op een DH :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Angeloonie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:21:
Tsjah, 1x caltrops in een mob en dan nog 1 onder de plek waar jij gaat gasten en je hebt +20% dmg en +10% CHC :P
Mjah welke Shoulders dan wel?
Is volgens mij de enige zinvolle legendary affix die je kan hebben?

Welke items gebruik jij op Cube btw? Ik moet nog een keer testen met Hexing Pants ipv Wraps of Clarity maar weet niet exact hoe dat zit met de ongewenste deel van de buff...

Indien Hexing Pants geen probleem is bij het casten van RoV zou dan superieur zijn lijkt me... Als ik niet teveel omval dan, wat in Party geen probleem moet zijn.. Solo wellicht lastiger.

[ Voor 15% gewijzigd door Thalaron op 28-08-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon UE shoulders, en in de cube Cindercoat natuurlijk :P 30% RCR beats all :)

Hexing pants gaat hem niet worden voor mij, omdat je telkens moet lopen-stoppen schiet je minder vaak dus heft het +damage effect zichzelf weer op. Ja je kan vaker schieten met je hatred, maar minder DPS.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 28-08-2015 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
4th schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:54:
[...]

Followers ook leeggehaald?
Deze worden nogal eens vergeten ;)
Hahaha ... oeps. Ik heb ze nog niet weggegooid dus ik kan die nog leeghalen. Dank je voor de waarschuwing. :)

Battle.net tag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystery
Angeloonie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:21:
Alleen als het een HC DH is. :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystery schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:37:
[...]

Alleen als het een HC DH is. :)
True :P Maar zelfs dan hoeft het nog niet ivm Awareness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Angeloonie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:36:
Gewoon UE shoulders, en in de cube Cindercoat natuurlijk :P 30% RCR beats all :)

Hexing pants gaat hem niet worden voor mij, omdat je telkens moet lopen-stoppen schiet je minder vaak dus heft het +damage effect zichzelf weer op. Ja je kan vaker schieten met je hatred, maar minder DPS.
Heb op zicht geen Hatred issues... Heb ook nog een Nats armor met ipv RoV -> Hatred Regen en 1 met Hatred Regen en 10% RoV... Alleen bij lage density heb ik problemen maja dan is het toch al kansloos...

En we hebben het wel beide over Nats? EF/EF/EF/RoV/EF/EF/EF/RoV etc. waarbij je door Strafe toch tussendoor steeds "loopt"?

Op het filmpje van Rhykker gaf hij zelf al aan dat Hexing Superieur was via Cube, al dat het wel meer skills vereiste.

En ondanks 25% proc van shoulders.. Dood = zDPS ;-) (en nog erger... Teaguk stacks weg!)

[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 28-08-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Ik zou diablo na een lange tijd weer eens op willen pakken, hebben jullie toevallig een Teamspeak (of iets dergelijks) waar ik eens langs zou kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Kan iemand uitleggen hoe de nieuwe CC werkt? Ik wil met een vriend beide wizard gaan maar gaan monsters dan ook dubbel zo snel immume worden of werkt da zo niet?

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:46:
[...]

En we hebben het wel beide over Nats? EF/EF/EF/RoV/EF/EF/EF/RoV etc. waarbij je door Strafe toch tussendoor steeds "loopt"?
Ehh nee, ik heb het over Unhallowed Essence met Multishot :P
Op het filmpje van Rhykker gaf hij zelf al aan dat Hexing Superieur was via Cube, al dat het wel meer skills vereiste.
Voor Nat's is Hexing idd het beste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tumbler schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:47:
Ik zou diablo na een lange tijd weer eens op willen pakken, hebben jullie toevallig een Teamspeak (of iets dergelijks) waar ik eens langs zou kunnen komen?
Die word zovaak gespammed, onder andere in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Thanks! d:)b

Je had het gisteren al gemeld op de chat maar toen was ik nog niet zover qua inlezen. Ik vroeg me net af of ik nu voor de cold versie zou gaan of voor de poison versie. Als je zowel een Iceblink als een Zei levelt kan je on-the-fly kiezen. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:00:
[...]

Die word zovaak gespammed, onder andere in de startpost.
Ik ben nog geen Paragon level 400, en zoals ik het las was dat wel een vereiste voor de server toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:10
Tumbler schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:33:
[...]

Ik ben nog geen Paragon level 400, en zoals ik het las was dat wel een vereiste voor de server toch?
Dat is om de clan te joinen, de teamspeak kan je gewoon in. Clan maakt het groupen wel een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En sowieso is die grens van para 400 volgens mij best flexibel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zin in vanavond! Ik ga denk ik beginnen met een Goku T10 Monk, echt te episch die build. Alles op T10 vliegt kapot. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:34

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ben ik de enige die zijn (level 60!!) yellow amulet niet geupgraded krijgt zonder veel damage te verliezen?

Okay, de lvl 60 yellow amulet heeft: 600 str, 98% + crit damage, 10% +crit en een socket, maar daar moet toch wel iets beters voor te vinden zijn? Alleen is echt bijna alles een downgrade. Nu maar vervangen door een hellfire amulet, maar ik ging van 1M dps naar 660k dps daardoor ;(

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Covi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 15:17
Kees schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:56:
Ben ik de enige die zijn (level 60!!) yellow amulet niet geupgraded krijgt zonder veel damage te verliezen?

Okay, de lvl 60 yellow amulet heeft: 600 str, 98% + crit damage, 10% +crit en een socket, maar daar moet toch wel iets beters voor te vinden zijn? Alleen is echt bijna alles een downgrade. Nu maar vervangen door een hellfire amulet, maar ik ging van 1M dps naar 660k dps daardoor ;(
Tja, dat is wel bijna gewoon een perfecte roll hé.
Je zal moeten mikken op een ancient versie van één of ander amu om beter te scoren.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sheet dps is niet alles, maar met de stats die je aangeeft heb je ook wel een enorm goede lvl 60 amulet te pakken.

Een hellfire kan uiteindelijk wel meer dmg opleveren als de passive die je erdoor krijgt een goede damage boost is. Daarnaast is het vinden van een goede immunity amulet met die stats ook een optie.. maar dan moet het geluk je wel meezitten.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, dat valt tegen. Ik heb een Tal Rasha's Allegiance met int, vit, chd en een socket en heb met behulp van de Cube eentje proberen te forgen waar de vit voor chc vervangen is. 100 pogingen gedaan en toch wel ongeveer tien keer dat amu gevonden, maar slechts één nuttige gehad. Die heeft arcane damage ipv vit.
Wel een bruikbare Mara's, Moonlight Wards (2x) en Haunt gehad.

Maar Cuben is the way dus. Gewoon een bak level 70 amu's bij Shen halen en door de Cube halen. Kost je 50 white, blue en yellow mats, plus gems voor de amu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7

Niet druk om maken, met een near perfect lv 60 ammu heb je geen recht op klagen. Alleen een hele goede ancient amulet zal je meer damage op leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Sabrac schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:03:
[...]

Sheet dps is niet alles, maar met de stats die je aangeeft heb je ook wel een enorm goede lvl 60 amulet te pakken.

Een hellfire kan uiteindelijk wel meer dmg opleveren als de passive die je erdoor krijgt een goede damage boost is. Daarnaast is het vinden van een goede immunity amulet met die stats ook een optie.. maar dan moet het geluk je wel meezitten.
Klopt, de hellfire die ik nu gebruik/uitswap geeft rampage als passive, wat een no-brainer skill is voor barbarians in het algemeen. En inderdaad, dat gele lvl 60 amulet heeft een bijna perfecte roll.

En aangezien ik nu weer even speel na ~6 maand niets; wat is een ancient amulet en waar vind ik die? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Kees op 28-08-2015 15:20 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ancient is een betere versie van een legendary. Elke legendary heeft 10% kans om ancient te worden.
De main/vit/resistance stats zijn daarbij hoger (30% hoger) dan bij een normale. Een amulet heeft dan bijv. max 1000 strength tov 750 bij een niet-ancient.

Dus gewoon amu's vinden, zal er vanzelf een ancient zijn.
Of upgraden via de cube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:48:
Zin in vanavond! Ik ga denk ik beginnen met een Goku T10 Monk, echt te episch die build. Alles op T10 vliegt kapot. :P
Die ga ik morgen ook starten, lijkt me een te gave build. Ben heel benieuwd hoe het speelt!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 22:08
misschien een domme vraag. maar komt om 5u het "seasonal" checkboxje er weer bij in het character creation scherm?

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adamvansanten schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:30:
[...]

Die ga ik morgen ook starten, lijkt me een te gave build. Ben heel benieuwd hoe het speelt!
Ja hier nog een die benieuwd is haha. Heb je de video bekeken van Quinc69? Die gast is een baas met Monks en showt de build in zijn video. :) Heel gaaf om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartjeuhz schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:31:
misschien een domme vraag. maar komt om 5u het "seasonal" checkboxje er weer bij in het character creation scherm?
Yep :P

[ Voor 95% gewijzigd door Angeloonie op 28-08-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:32:
[...]

Ja hier nog een die benieuwd is haha. Heb je de video bekeken van Quinc69? Die gast is een baas met Monks en showt de build in zijn video. :) Heel gaaf om te zien.
Ja ik check al zijn video's ;) Ik ga morgenmiddag starten (vanavond geen tijd) met drie vrienden, alle vier monks. Lekker lootsharen en door alle content heen vliegen met multiple palms ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Angeloonie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:24:
Ancient is een betere versie van een legendary. Elke legendary heeft 10% kans om ancient te worden.
De main/vit/resistance stats zijn daarbij hoger (30% hoger) dan bij een normale. Een amulet heeft dan bijv. max 1000 strength tov 750 bij een niet-ancient.

Dus gewoon amu's vinden, zal er vanzelf een ancient zijn.
Of upgraden via de cube :)
Ah, merci.. Ik heb inderdaad al een ancient amulet (die hellfire) maar de stats zijn nog wel soso. Maar hij heeft wel 30% meer toughness dan de lvl 60 amulet (die 30% meer damage heeft) dus het is gewoon kijken wat het leukste speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adamvansanten schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:34:
[...]

Ja ik check al zijn video's ;) Ik ga morgenmiddag starten (vanavond geen tijd) met drie vrienden, alle vier monks. Lekker lootsharen en door alle content heen vliegen met multiple palms ;)
Haha ja, dan gaat t extreem snel :D
Ik loop vanavond wss solo, dus slowwalk hiero haha

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kees schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:35:
[...]

Ah, merci.. Ik heb inderdaad al een ancient amulet (die hellfire) maar de stats zijn nog wel soso. Maar hij heeft wel 30% meer toughness dan de lvl 60 amulet (die 30% meer damage heeft) dus het is gewoon kijken wat het leukste speelt :P
Simpel: ga je vaak (bijna) dood? Dan heb je toughness nodig :+
Je lvl 60 amu heeft de ideale stats in principe.
Ik heb er ook zo'n 1 in mijn stash zitten vanuit de AH tijd. IAS, CHC, CHD, dex.. Amulet was toen iets van €200 waard _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Deze komt ook uit de AH tijd, toen voor maar 100 miljoen op de kop weten te tikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AH-tijd en bewaren van zooi *O*
Nadeel is dat ik hem eigenlijk enkel gebruik op nieuwe chars van level 60-70, je kunt er ook niets mee verder :P En salvagen is zonde.

Ik heb zelfs mijn allereerste legendary in D3 nog in mijn stash zitten. Level 13(oid) Steady Strikers met lachwekkende stats (7 dex, 3% ias, 5 vit oid). Dropte binnen het eerste half uur na de release (tenminste, toen ik eenmaal ingelogd was met het errorfestijn :+).
Zal die echt nooit weg gaan gooien O+

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 28-08-2015 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:44:
AH-tijd en bewaren van zooi *O*
Nadeel is dat ik hem eigenlijk enkel gebruik op nieuwe chars van level 60-70, je kunt er ook niets mee verder :P En salvagen is zonde.

Ik heb zelfs mijn allereerste legendary in D3 nog in mijn stash zitten. Level 13(oid) Steady Strikers met lachwekkende stats (7 dex, 3% ias, 5 vit oid). Dropte binnen het eerste half uur na de release (tenminste, toen ik eenmaal ingelogd was met het errorfestijn :+).
Zal die echt nooit weg gaan gooien O+
Ik heb gewoon voor de *heb* een mule met alle top-end gear uit de lvl 60 tijdperk bewaard :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar had ik over nagedacht, maar vanwege de beperkte stash (really Blizzard, nog steeds??) heb ik dat uiteindelijk niet gedaan.
Heb wel een mule, maar die zit vol met rare wapens waar ik niet van weet wat ik er mee moet. En alternatieve crappy sets die hopelijk nog eens geupgrade worden. Heb er nu bijv. een Helltooth set op zitten, en heel wat 2-handed follower/legendary power wapens.
Denk dat ik een groot deel daarvan maar eens ga cuben, dan ben ik er vanaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:11
Daarom ook de cube. Zodat je al die crappy legendaries gaat slopen, en van het gebrek aan stashruimte af bent ;-)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

He bah ze hebben de bandit shrine gehotfixed :S

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simons schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:21:
He bah ze hebben de bandit shrine gehotfixed :S
Wat dan? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Komt minder vaak voor nu!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Vandaar dat ik hem zo vaak zag.
Vond het al gek gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ja want het was leuk dus laten we het maar nerfen, en dat allemaal omdat een stel aftrekkers met geen leven het misbruikten (ipv die gewoon te kicken)....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahw, hij kwam idd wel vaak voor ja. eergisteravond heb ik hem zo'n 7-8 keer gehad en heb echt niet lang gespeeld. (max. anderhalf / 2 uurtjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
simons schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:24:
Ja want het was leuk dus laten we het maar nerfen, en dat allemaal omdat een stel aftrekkers met geen leven het misbruikten (ipv die gewoon te kicken)....
Hij kwam zovaak voor dat het eigenlijk niet leuk meer was. De grind is hierdoor volledig uit het spel. Imo terrechte hotfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had er gisteren 3 in 1 game :P 12 legendaries _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Het zal weer eens niet hea onze RNG koning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Grappig, nu weer begonnen met spelen, paar nieuwe items gevonden en mijn build aangepast en nu zien ik voor het eerst hits over de 100M. Dat had ik wel kunnen gebruiken toen Diablo 3 net uitkwam en Diablo 100M HP had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 22:07
Spijtig dat je zoveel bounties moet doen als je wat legendaries wilt reforgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:30:
Het zal weer eens niet hea onze RNG koning :P
Valt wel mee :+ Enkel wat geluk met die ancient Yang's :+
Kees schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:31:
Grappig, nu weer begonnen met spelen, paar nieuwe items gevonden en mijn build aangepast en nu zien ik voor het eerst hits over de 100M. Dat had ik wel kunnen gebruiken toen Diablo 3 net uitkwam en Diablo 100M HP had ;)
:X Dan zeg ik maar niets over mijn 1.000M hits xD
Gisteren voor het eerst echt op gelet met mijn DH, en met CoE op Fire knalt de damage net over de 1B heen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Angeloonie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:48:

:X Dan zeg ik maar niets over mijn 1.000M hits xD
Gisteren voor het eerst echt op gelet met mijn DH, en met CoE op Fire knalt de damage net over de 1B heen _O-
Er is zeker geen manier om je 'echte' dps te meten? Geen combatlogparser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Succes allemaal in Season 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kees schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:50:
[...]

Er is zeker geen manier om je 'echte' dps te meten? Geen combatlogparser?
Niet echt nee, maar meestal wordt dat gedaan door een specifieke baas (Ghom) te doen op een bepaalde T-level en dan te kijken hoeveel seconden het duurt tot hij dood is.
Ze zouden bij Blizz bij Grifts een stats scherm moeten toevoegen zodra deze klaar zijn met daarin de damage per speler :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 22:08
leuk...meteen creation problemen :D

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Tis kapot :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Deadsmell schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:03:
[...]

Maar Cuben is the way dus. Gewoon een bak level 70 amu's bij Shen halen en door de Cube halen. Kost je 50 white, blue en yellow mats, plus gems voor de amu's.
Goed idee. Ik had ook een ring nodig. En na 4 cubes had ik zowel http://us.battle.net/d3/en/item/restraint als http://us.battle.net/d3/en/item/focus te pakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Same here! Kan niet eens terug naar menu. :P
Kees schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:03:
[...]

Goed idee. Ik had ook een ring nodig. En na 4 cubes had ik zowel http://us.battle.net/d3/en/item/restraint als http://us.battle.net/d3/en/item/focus te pakken. :)
Damn, dat is nog eens geluk hebben! Ik heb heel season 3 slechts Focus ringen gevonden. :P

[ Voor 48% gewijzigd door Deadsmell op 28-08-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Het zal ook eens een keer goed gaan bij Blizzard he, een lading foutmeldingen weer bij het maken van een (season) character! *O*

<GoT>NightStalker

Pagina: 1 ... 12 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.