Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:56
Wow, zoveel info, ga het binnenkort maar eens allemaal terug lezen.
Ben nu zelf DH met cold build: 5 sentry +cluster arrow en RoRG + maurader set(5=6) en Nat(2=2).
Heb net mijn +2 senty quiver in kanai gegooid niet realiserende dat Calmity ook op dezelfde slot zit :(
Dus moet nog maar een van de twee nog een keer vinden.

Overigens die armor met 5 seconde niet geraakt=35 resource reduction zijn nice in de cube, veel betere armor voor in de cube kwam ik nog niet tegen.

Als jewelry slot uiteraard een oude RoRG, maar kan nog geen upgrade vinden voor mijn ring slot zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

focus/restraint is (was) toch al beter dan een RoRG? of heb je geen set compleet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:37:
focus/restraint is (was) toch al beter dan een RoRG? of heb je geen set compleet?
Klopt - de RRoG die cube je dan :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de liefhebbers van een leuk gesprek - je bent van harte welkom op de teamspeak server van SG:

ts.solidaritygaming.com

:P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lal, en even wat rare 1-h xbows gecraft, 3x upgraden en een Calamity _O-

Heb nu alle Kanai items die ik moet hebben, en de beste boog voor MS build _O- Nu nog een beter amu, heb nu enkel 20% fire/dex/sock/10CHC. Die CHC mag best CHD zijn, krijg via Iceblink toch weer 10% terug.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:15
Vanavond wellicht nog online... Heb besloten om zoveel mogelijk items te cuben zodat ik daar geen omkijken meer naar heb. Als ik daarmee klaar ben ga ik denk ik eerst in party Ubers doen voor een (hopelijk) betere Hellfire... Enige wat aan mijn huidige beter kan zou elemental ipv dex zijn... Maja... 18-20% elemental >>> 650/750 dex...

Mijn Kadala heeft de memo "Wraps of Clarity" vermoedelijk gemist... Maar dat komt nog wel denk ik zo!
iTitus schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:28:
Wow, zoveel info, ga het binnenkort maar eens allemaal terug lezen.
Ben nu zelf DH met cold build: 5 sentry +cluster arrow en RoRG + maurader set(5=6) en Nat(2=2).
Heb net mijn +2 senty quiver in kanai gegooid niet realiserende dat Calmity ook op dezelfde slot zit :(
Dus moet nog maar een van de twee nog een keer vinden.

Overigens die armor met 5 seconde niet geraakt=35 resource reduction zijn nice in de cube, veel betere armor voor in de cube kwam ik nog niet tegen.

Als jewelry slot uiteraard een oude RoRG, maar kan nog geen upgrade vinden voor mijn ring slot zelf.
Kijk anders eens naar mijn DH Egoista... Daar even de Restraint die op Miura zit bijdenken. Heel veel valt er niet te verbeteren aan die DH M6 Cold Mealstrom... Mocht iemand nog tips hebben hoor ik het graag ofc ;-).. Calamity/CoE/Pride's Fall via cube, al denk ik dat ik Calamity voor Kridershot ga aanpassen zodat ik i.p.v. IceBlink kan kiezen uit Bane of the Powerfull of een andere gem... Maar dat moet ik nog eens testen.

Zit ingame op ik dacht 50% CHC en met Caltrops op 60%... Met IceBlink op 60/70%... Dus ik denk dat ik beter af ben met Bane of the Powerfull dan met IceBlink...
Frost Arrow geeft slechts 1 seconde chill effect... teveel gedoe dus ;)... Calamity it is...

Linkje: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/54565485

[ Voor 64% gewijzigd door Thalaron op 26-08-2015 20:44 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

DOwnloaden van de patch is niet echt vlot op het moment

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:32
Mad-Matt schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 20:19:
DOwnloaden van de patch is niet echt vlot op het moment
Dan ligt het niet aan mij :) Antclimax zeg :+ Vooral omdat iedereen met wie ik wilde spelen, wel ingame is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:37:
Heb een suboptimale Focus en nog geen restraint: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Titus-1150/hero/35551250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-10 00:37
Zo vanavond ook even 2.3 gedaan. Meteen een paar mooie ancients gescoord :D
Nog een goed wapen op de cube zoeken en dan ben ik aardig tevreden (calamity wil niet droppen of van rare afkomen). Met Cindercoat en RoRG op cube. Prides Fall helm (was teven stuk beter dan UE helm die ik had) en ik kan MS spammen als een gek :D Denk dat de extra RCR uiteindelijk beter is als de 4 sec burst van CoE.

66% RCR zonder cube :D Morgen eens kijken wat dit in griftjes doet, en dan vrijdag lekker s4 starten :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:13
Eventjes een vraag voor de PTR'ers:

Ik weet echt niet wat ik wil spelen, Crusader heeft mijn voorkeur maar volgens mij ben je dan automatisch veroordeeld tot Blessed Hammer?

Barbarian lijkt me ook leuk. Iemand die me daar iets over kan vertellen?

WD vind ik alleen de support role leuk, ben een beetje klaar met fetishes.

Wizard weet ik eigenlijk helemaal niks over. Wat gaan die doen in S4?

Monk en DH ben ik klaar mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 17:11

Grin

Ride si sapis.

Wiz is een prima keus voor S04, Vyr met de seasonal belt wordt aardig krachtig.
Vandaag maar ff wat bounties gedaan en een aantal test griftjes met 4P, 61 ging vrij gemakkelijk rond de 9minuten, nog even zoeken naar de juiste 4P samenstelling. M'n wiz met RoRG, Primus en Furnace in de cube valt niet tegen voor deze griftjes, op T7 is iets leuks te maken met een AW, RoRG en Primus en dan een Wand of Woh als wapen. Explosive blast doet wat sneller dmg dan Hydra en is daarom wel lekker op T7. Voorgaande gaat over een bubble/Tals/Dels build uit 2.2

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WD is in 2.3 heel goed te doen zonder Fetishes, Helltooth en Anachyr hebben er weinig aan. Met beide sets kun je meer of minder pets en meer of minder support. WD is het meest 'play-it-your-way' op het moment.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Zarhrezz schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:50:
WD is in 2.3 heel goed te doen zonder Fetishes, Helltooth en Anachyr hebben er weinig aan. Met beide sets kun je meer of minder pets en meer of minder support. WD is het meest 'play-it-your-way' op het moment.
Wat bedoel je met Anarchy? Helltooth ziet er wel heel sterk uit! Erg goed voor zowel support als damage, volgens mij. Gelukkig niet meer afhankelijk van pets :)

EDIT: Arachyr, zie ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Cube likkt wel een broertje van RNG em Kadala hiero... Flink wat bogen zitten craften... 1 leuke upgrade voor mijn UE Lightning, 12 disc erbij/+50dex/-40dmg... Dus dikke upgrade door de discipline...

9x non ancient Kridershot :+
3x aardige Yang's... Waarvan 1 bruikbaar. Moet alleen nog even kijken hoe/wat ik ermee moet... Wil een M6 met Yangs maken (voor de gein) en een UE... Iemand al een build voorbij zien komen?

Mocht iemand met Demon Hunter T7 Bounties willen lopen en moeite hebben met een snelle build...
Ik heb een aangepaste versie van de Speedstrafe...

Speedstrafe 2.3 Narada's versie
Cube powers kloppen op dit moment niet... items welke later aangepast zijn wel...
Armor moet zijn Hexing Pants.
Bedoeling is met deze DH zo snel als mogelijk bounties scoren op T7 (hoger zal later wellicht getest worden).

Heb op deze geen Crashing Rain omdat ik wat meer CDR wilde hebben en toch niet stop om Elite's (behalve voor quests) te slopen. Crashing Rain geeft in deze build naar mijn idee niet het gewenste effect. GEEN Witching Hour want: Speed = Hatred! en geen Hatred = snelheid eruit!

- Skeleton Pauldrons zijn beter natuurlijk, maar heb nog geen zinvolle versie gevonden en had geen zin om steeds mijn GRift Nat's uit te kleden... Maar dat komt vanzelf nog wel met al die bounties :+

Nog uit te testen:
Wreath of Lighting -> Bane of the Trapped i.c.m. Icy Trails rune op Strafe en Ambush ofwel Archery -> Cull of the Weak... Moet alleen nog kijken of ik het verlies in movement recht kan trekken elders...

[ Voor 64% gewijzigd door Thalaron op 27-08-2015 05:48 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Movespeed voor speedfarm? Boon of the horder i.c.m Averice Band.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Met mijn Wiz nog even wat GRifts geprobeerd met 2verschillende setups.

De basis hetzelfde; 4pc Delsere, 6pc Tal met Sparker en in de cube; Furnace, Nilfurs en RoRG.
En dan als ringen de volgende opties;
- Focus / Restraint
- Unity / CoE

Met de eerste optie GRift 53 clear en met de twee optie GRift 54 clear.
Heb het idee dat die twee elkaar niet veel uitmaken.. bij de ene vol op damage en bij de ander nog wat extra thougness samen met de follower.

Vanavond maar effe kijken of ik 55 met 1 van de 2 setups kan halen!
Ik doe verder niet aan GRifts fishen .. gewoon spelen wat ik krijg! :)

<GoT>NightStalker

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Waar halen jullie je info vandaan hoe je een character moet/kan opbouwen. Heb mijn barbarian weer afgestoft en de, volgens mij, meest gangbare build genomen. Maar mis de theorie er achter. Denk ook bijv aan BiS items, prio van stats, hoe deze items het best te vinden/farmen. Zeker met patch 2.3. Wat kan de nieuwe cube voor je doen bijv (komen hier ook ancients uit?)

Speel nu met de wirlwind/rend build

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 07:19
thewizard2006 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:57:
Waar halen jullie je info vandaan hoe je een character moet/kan opbouwen. Heb mijn barbarian weer afgestoft en de, volgens mij, meest gangbare build genomen. Maar mis de theorie er achter. Denk ook bijv aan BiS items, prio van stats, hoe deze items het best te vinden/farmen. Zeker met patch 2.3. Wat kan de nieuwe cube voor je doen bijv (komen hier ook ancients uit?)

Het meeste kan je vinden op diablofans.com staan heel veel builds en guides op en meestal het laatste nieuws

• jaihel
thewizard2006 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:57:

https://www.reddit.com/r/...2p/deadsets_guides_to_23/

Als het goed is worden er onder andere nog meer Wizard builds toegevoegd.

• thewizard2006
Ok bedankt, vanavond eens even een blik op werpen (hier geblocked). En moet mij nog eens verdiepen in de cube. Begreep ook dat je goede legendaries/set items die net niet de juiste stats hebben kan rerollen (met een kans op beter/slechter) maar ook een ancient.

• jaihel
thewizard2006 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:04:
Ok bedankt, vanavond eens even een blik op werpen (hier geblocked). En moet mij nog eens verdiepen in de cube. Begreep ook dat je goede legendaries/set items die net niet de juiste stats hebben kan rerollen (met een kans op beter/slechter) maar ook een ancient.
Het is eigenlijk een reddit post die je doorlinkt naar www.icy-veins.com
Geen idee of die ook geblocked is, though :)

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:47

The Chosen One

Zie signature!

Skills die leuk zijn neem je, die combineer je met items die die skills beter maken. :)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Verwijderd

een beetje systeembeheerder blokt niks, maar je hebt ze erbij die alles wat 'games' aangeeft dichtgooien, icy veins is hier ook dicht...

• thewizard2006
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:08:
een beetje systeembeheerder blokt niks, maar je hebt ze erbij die alles wat 'games' aangeeft dichtgooien, icy veins is hier ook dicht...
volgens mij zit hier zo'n giga black/whitelist via een externe partij ofzo. Dus idd alles wat games is dat is geblocked.
Category = Games
WBRS Value = 1.5
DVS Verdict = -
DVS Threat = -

Armory op B.net is ook vaag, hij update mijn items niet maar wel mijn Kanai's Cube

Inmiddels wat aanpassingen voor mijn DH bedacht om nog net iets beter te worden.
Iceblink ga ik vervangen met Taeguk. Ik verlies dan 10% CHC tegen chilled, maar krijg %dmg terug. Evasive Fire - Focus houdt Cull the Weak dan nog actief.
De 10% CHC loss compenseer ik door Caltrops - Bait te nemen, en ik laat daarvoor Vengeance vallen.
Doordat ik Vengeance laat vallen kan ik de Diamond in mijn helm vervangen met een Amethyst.
Hierdoor heb ik weer ruimte op mijn gear om andere stats te rollen dan vit. Op mijn helm ga ik dan de Vit naar MS% rollen.

Daarnaast ga ik mijn quiver vervangen met een die disc/chc/MS% heeft en mijn WH voor een Hunter's Wrath zodat Evasive Fire sneller genereert en ook nog meer damage doet. Verlies dan enkel 50% CHD en wat AS (maar Hunter's lost dat op voor Evasive Fire en Yang's heeft dat voor MS opgelost).

Amu ga ik zonder fire% rollen maar met dex/chc/chd/socket. Lijkt mij de beste oplossing omdat ik toch de CoE in de Cube heb zitten. Eventueel fire%/chc/chd/socket kan ook nog.

• Neles7
Angeloonie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:54:
Armory op B.net is ook vaag, hij update mijn items niet maar wel mijn Kanai's Cube

Inmiddels wat aanpassingen voor mijn DH bedacht om nog net iets beter te worden.
Iceblink ga ik vervangen met Taeguk. Ik verlies dan 10% CHC tegen chilled, maar krijg %dmg terug. Evasive Fire - Focus houdt Cull the Weak dan nog actief.
De 10% CHC loss compenseer ik door Caltrops - Bait te nemen, en ik laat daarvoor Vengeance vallen.
Doordat ik Vengeance laat vallen kan ik de Diamond in mijn helm vervangen met een Amethyst.
Hierdoor heb ik weer ruimte op mijn gear om andere stats te rollen dan vit. Op mijn helm ga ik dan de Vit naar MS% rollen.

Daarnaast ga ik mijn quiver vervangen met een die disc/chc/MS% heeft en mijn WH voor een Hunter's Wrath zodat Evasive Fire sneller genereert en ook nog meer damage doet. Verlies dan enkel 50% CHD en wat AS (maar Hunter's lost dat op voor Evasive Fire en Yang's heeft dat voor MS opgelost).

Amu ga ik zonder fire% rollen maar met dex/chc/chd/socket. Lijkt mij de beste oplossing omdat ik toch de CoE in de Cube heb zitten. Eventueel fire%/chc/chd/socket kan ook nog.
Ik heb een soortgelijke meta op mijn DH. Alleen zonder iceblink proct CoTW en BoTT niet van EV iirc. Hier zou je dan iets als Entageling shot moeten kiezen. Verder heb ik in de cube een RoRG gestopt zodat ik een pride's fall helm kon dragen voor de extra RCR. Ik denk dat de extra RCR vs de burst van CoE elkaar niet veel zal verschillen. En dat die extra spams wellicht nog meer helpen. Er zijn iig genoeg mogelijkheden met de cube :D

Neles7 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:02:
[...]

Ik heb een soortgelijke meta op mijn DH. Alleen zonder iceblink proct CoTW en BoTT niet van EV iirc. Hier zou je dan iets als Entageling shot moeten kiezen.
Hmm shit, dacht dat cold automatisch chillde maar blijkbaar niet dus. Maar... Caltrops slowed ook, dus als ik die vaak genoeg drop dan zou dit alsnog moeten werken.
Verder heb ik in de cube een RoRG gestopt zodat ik een pride's fall helm kon dragen voor de extra RCR. Ik denk dat de extra RCR vs de burst van CoE elkaar niet veel zal verschillen. En dat die extra spams wellicht nog meer helpen. Er zijn iig genoeg mogelijkheden met de cube :D
Het ligt er aan hoeveel van de 30% RCR van Pride's Fall je overhoudt, ik zat nu op iets van 58% door Yang's en andere items. Gaat die 30% er vol op of is dit weer zo'n berekening net als CDR dat je van 30% maar 15% overhoudt oid? :P
Als het volop 30% is kan het zeker een goede optie zijn. Je bent dan alleen wel erg afhankelijk van je positioning.

Oh, nu is m'n DH ineens wel bijgewerkt: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/59373978

:)
En gisteren m'n DoD reforged, na 2x een ancient met aardige rolls :) Van 2250 dps naar 2734, lekkere upgrade :D Nu nog een goede Focus+Restraint http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/54497219

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 27-08-2015 11:17 ]

schaapiej schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:32:
Met mijn Wiz nog even wat GRifts geprobeerd met 2verschillende setups.

De basis hetzelfde; 4pc Delsere, 6pc Tal met Sparker en in de cube; Furnace, Nilfurs en RoRG.
En dan als ringen de volgende opties;
- Focus / Restraint
- Unity / CoE

Met de eerste optie GRift 53 clear en met de twee optie GRift 54 clear.
Heb het idee dat die twee elkaar niet veel uitmaken.. bij de ene vol op damage en bij de ander nog wat extra thougness samen met de follower.

Vanavond maar effe kijken of ik 55 met 1 van de 2 setups kan halen!
Ik doe verder niet aan GRifts fishen .. gewoon spelen wat ik krijg! :)
Is die 4-Delsere / 6-Tal Rasha setup sterker dan full Tal Rasha? Of ontloopt het elkaar niet veel? Heb met full Tal Rasha nog niet mijn max bereikt. Laatst wel een redelijk gemakkelijke grift 48 gerund (niet gehaald door één irritante elite pack), maar dat was nog zonder F&R en zonder de Cube.

Heb nu wel F&R. Daarnaast Furnace, Convention of Elements en Tasker & Theo in de cube gezet. Eens zien of ik daar de 50 mee haal.

• schaapiej
Deadsmell schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:24:
[...]

Is die 4-Delsere / 6-Tal Rasha setup sterker dan full Tal Rasha? Of ontloopt het elkaar niet veel? Heb met full Tal Rasha nog niet mijn max bereikt. Laatst wel een redelijk gemakkelijke grift 48 gerund (niet gehaald door één irritante elite pack), maar dat was nog zonder F&R en zonder de Cube.

Heb nu wel F&R. Daarnaast Furnace, Convention of Elements en Tasker & Theo in de cube gezet. Eens zien of ik daar de 50 mee haal.
Als ik alleen naar damage kijk dan denk ik dat full Tal Rasha (heb ik GRift 51 in patch 2.2 mee gehaald) iets sterker. Maar je bent dan wel echt een glasscanon zonder fatsoenlijke escape. Build werkt(e) in party met WD en Crus als CC wel heel erg goed.
De 4pc/6pc combo doet nog steeds erg veel damage (denk niet veel minder dan full Tal) en je kan heerlijk kiten met al die bubbels! De AoE damage en de CC zijn voor solo play wel een stuk fijner en volgens mij kom je die hoog op de leaderboards ook alleen maar tegen.

Zeg altijd maar zo; als je dood bent doe je helemaal geen damage! :+

<GoT>NightStalker

• Thalaron
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:25:
Movespeed voor speedfarm? Boon of the horder i.c.m Averice Band.
Uiteraard, maar ik merkte dat ik met deze setup uiteindelijk sneller was... Dit omdat ik anders steeds zonder Hatred ofwel Discipline kwam. Zoals ik al aangaf, ik wil bounties z.s.m. doen en niet stilstaan voor Elites... ook trashmobs ren ik het liefst z.s.m. voorbij... op naar die quest!

Wellicht moet ik het nog een keertje testen wanneer ik een betere Avarice Band krijg of deze cuben i.p.v. CoE. Gevoelsmatig ging ik nu sneller omdat ik Smokescreen beter op kon houden en daarnaast door Teaguk ook meer DMG/Toughness heb en niet zo squishy ben :)

schaapiej schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:34:
[...]
Als ik alleen naar damage kijk dan denk ik dat full Tal Rasha (heb ik GRift 51 in patch 2.2 mee gehaald) iets sterker. Maar je bent dan wel echt een glasscanon zonder fatsoenlijke escape. Build werkt(e) in party met WD en Crus als CC wel heel erg goed.
De 4pc/6pc combo doet nog steeds erg veel damage (denk niet veel minder dan full Tal) en je kan heerlijk kiten met al die bubbels! De AoE damage en de CC zijn voor solo play wel een stuk fijner en volgens mij kom je die hoog op de leaderboards ook alleen maar tegen.

Die laatste zin is toch wel het beste stukje advies wat ik ooit gelezen heb op dit forum. :P
Misschien moet ik die build dan maar eens gaan proberen! Moet ook nog testen wat de toename van de crowd control reduction precies voor effect heeft. Af en toe ren ik me suf met Tal Rasha. Beetje meer escape is wel fijn.

Aaah, nu twijfel ik weer. Ik was van plan om WD in season te gaan spelen, maar nu wil ik ook wiz! :+

Edit: Doet Slow Time - Point of No Return arcane damage? Of haal jij drie elementen ipv vier met je build?

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 27-08-2015 11:44 ]

• schaapiej
Deadsmell schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:40:
[...]

Die laatste zin is toch wel het beste stukje advies wat ik ooit gelezen heb op dit forum. :P
Misschien moet ik die build dan maar eens gaan proberen! Moet ook nog testen wat de toename van de crowd control reduction precies voor effect heeft. Af en toe ren ik me suf met Tal Rasha. Beetje meer escape is wel fijn.

Aaah, nu twijfel ik weer. Ik was van plan om WD in season te gaan spelen, maar nu wil ik ook wiz! :+

Edit: Doet Slow Time - Point of No Return arcane damage? Of haal jij drie elementen ipv vier met je build?
Slow time neemt het element aan waar je het hoogste +% damage van hebt.
Ik heb alleen +arcane damage en daarmee wordt de bubbel dus arcane!

Zelf speelde ik ook heel lang met ful Tal en vond dat awesome. Maar ben toch wel echt over naar Talsere!
Met de cube kan je ze nog aardig combineren door T&T / RoRG te cuben. Wapen kan je dan Sparker equippen of ook cuben. Genoeg opties weer! *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Full Talrasha deed in 2.2 (doet in 2.3?) echt veel meer dmg dan Talsere, echt veeeel meer. In de juiste 4P party @ 2.2 haalde je zo een 65-70 grift (wij een 65, Ray een 68). Talsere heeft veel betere CC voor solo play dan full Talrasha. Nu je bijna/geen(?) CC builds meer hebt in 2.3 (wegens deminishing returns op CC effects) is een Talsere m.i. erg viable in een 4P party -waar Talsere in 2.2 nergens op sloeg @ 4P 55+. Helemaal met Mirror Images en een Primus in de cube heb je aardige CC voor je party (en ook @ solo).

Grin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:07:
Full Talrasha deed in 2.2 (doet in 2.3?) echt veel meer dmg dan Talsere, echt veeeel meer. In de juiste 4P party @ 2.2 haalde je zo een 65-70 grift (wij een 65, Ray een 68). Talsere heeft veel betere CC voor solo play dan full Talrasha. Nu je bijna/geen(?) CC builds meer hebt in 2.3 (wegens deminishing returns op CC effects) is een Talsere m.i. erg viable in een 4P party -waar Talsere in 2.2 nergens op sloeg @ 4P 55+. Helemaal met Mirror Images en een Primus in de cube heb je aardige CC voor je party (en ook @ solo).
Mooi, dan wordt dat mijn coop build in Season 4. Aangezien iedereen Crus, DH en WD gaat spelen, zal een party vinden niet lastig zijn komend season. :)

Thanks!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Full Talrasha deed in 2.2 (doet in 2.3?) echt veel meer dmg dan Talsere, echt veeeel meer. In de juiste 4P party @ 2.2 haalde je zo een 65-70 grift (wij een 65, Ray een 68).
Wat gaat in S4 nu de meest populaire spec worden voor de wizard ??
Op diverse sites zie ik veelvuldig de archon build voorbijkomen. Tijdens het levelen vondt ik het zo weinig DPS doen dat ik maar gauw ben overgestapt op Frostnova met gems op basis van cc. Gaat archon nu de FotM spec worden ?

Zelf ga ik S4 spelen met vrienden in de volgende combo:
Crusader / Monk / Wizard

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Neles7
Angeloonie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:15:
Hmm shit, dacht dat cold automatisch chillde maar blijkbaar niet dus. Maar... Caltrops slowed ook, dus als ik die vaak genoeg drop dan zou dit alsnog moeten werken.
Dat klopt. Jammer genoeg is iceblink wat voor de chill zorgt.
Angeloonie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:15:
Het ligt er aan hoeveel van de 30% RCR van Pride's Fall je overhoudt, ik zat nu op iets van 58% door Yang's en andere items. Gaat die 30% er vol op of is dit weer zo'n berekening net als CDR dat je van 30% maar 15% overhoudt oid? :P
Als het volop 30% is kan het zeker een goede optie zijn. Je bent dan alleen wel erg afhankelijk van je positioning.
Dit is net als CDR zo'n berekening. Maar ik zit nu door alle item op 66% ingame en krijg nog 30% fire cost rcr bij van cube. Dit zorgt dat als ik bv een baas pak op T7 4p game ik 1x EF doe voor f/r buff en dan puur MS spam en mss net halverwege ben als de baas dood is.

Full Tal deed veel meer damage omdat Talsere het volgende niet kon dragen:
  • Bastion of Will (Focus / Restraint)
  • Tasker & Theo
Bastion bonus is +125% overall DPS. Talsere was gelimiteerd op 50% (CoE).
De hoogste damage komt van Hydra en 50% IAS is meestal 2 breakpoints. Op hogere attack speeds scheelt dat snel meer dan 20% Hydra DPS.

Nu met Cube kan Talsere deze bonussen ook pakken. Full Tal kan CoE bij Bastion nemen. Dit is goed, maar Talsere krijgt daarvoor de bubble damage terug (extra hoge DPS source). Single target DPS van Full Tal is nog steeds beter, maar Talsere is meer all-round en beter tegen grote aantallen mobs die niet netjes op een rijtje staan voor Hydra.

<GOT> Zarhrezz#2885

Neles7 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:27:
[...]

Dit is net als CDR zo'n berekening. Maar ik zit nu door alle item op 66% ingame en krijg nog 30% fire cost rcr bij van cube. Dit zorgt dat als ik bv een baas pak op T7 4p game ik 1x EF doe voor f/r buff en dan puur MS spam en mss net halverwege ben als de baas dood is.
Hmm ok, misschien dan toch maar de CoE vervangen.
De 200% elemental damage ben ik dan kwijt, maar hij moet er toch 4 af (Holy, Poison en Arcane doet hij neem ik aan niet op een DH?) waardoor je effectief maar 4 van de 16 seconden gebruikt maakt van de buff.
Nadeel met Pride's Fall is weer dat je voorzichtiger moet zijn, 5 seconden is best veel in normale combat, enkel bij rift guardians haal je dat denk ik.

Andere optie: Misschien is Depth Diggers ook viable? +100% damage voor EF? Maar geeft weer 0,0 aan MS..

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 27-08-2015 13:41 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Zarhrezz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:28:
Full Tal deed veel meer damage omdat Talsere het volgende niet kon dragen:
  • Bastion of Will (Focus / Restraint)
  • Tasker & Theo
Bastion bonus is +125% overall DPS. Talsere was gelimiteerd op 50% (CoE).
De hoogste damage komt van Hydra en 50% IAS is meestal 2 breakpoints. Op hogere attack speeds scheelt dat snel meer dan 20% Hydra DPS.

Nu met Cube kan Talsere deze bonussen ook pakken. Full Tal kan CoE bij Bastion nemen. Dit is goed, maar Talsere krijgt daarvoor de bubble damage terug (extra hoge DPS source). Single target DPS van Full Tal is nog steeds beter, maar Talsere is meer all-round en beter tegen grote aantallen mobs die niet netjes op een rijtje staan voor Hydra.
Precies.
Ik heb dat gister ff geprobeerd: Talsere met TnT, Furnace en RoRG in de cube en een SS als wapen maar dat viel toch tegen omdat we toen CC tekort kwamen in de 4P party @ 61. Toen geswitcht naar Talsere met Primus, Furnace en RorRg @Cube en dat ging stukken beter @ 61: gehaald in 9 minuten.

sabriel schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:25:
Wat gaat in S4 nu de meest populaire spec worden voor de wizard ??
Op diverse sites zie ik veelvuldig de archon build voorbijkomen. Tijdens het levelen vondt ik het zo weinig DPS doen dat ik maar gauw ben overgestapt op Frostnova met gems op basis van cc. Gaat archon nu de FotM spec worden ?

Zelf ga ik S4 spelen met vrienden in de volgende combo:
Crusader / Monk / Wizard
Archon is alleen viable in season wegens de seasonal belt.

In de eerste PTR patch heb ik deze set getest en ik zal 'em nooit spelen met de gameplay zoals die is. Voor je damage output ben je grotendeels afhankelijk van de auto-damage van Chantodo's. Deze damage is zoveel hoger dan wat je eigen skill use doet, dat je alleen skills gebruikt om stacks op te bouwen, zodat alles doodgaat aan de Chantodo auto-damage. Daarnaast is het enige doel om binnen 20 seconde de Archon CD op 0 te hebben en de Chantodo stacks op 20. Dat is de hele gameplay. Not my cup of tea, maar als het wel je ding is, is de damage zover ik weet competitive.

<GOT> Zarhrezz#2885

Grin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:37:
[...]
Ik heb dat gister ff geprobeerd: Talsere met TnT, Furnace en RoRG in de cube en een SS als wapen maar dat viel toch tegen omdat we toen CC tekort kwamen in de 4P party @ 61. Toen geswitcht naar Talsere met Primus, Furnace en RorRg @Cube en dat ging stukken beter @ 61: gehaald in 9 minuten.
Voor solo zou ik Furnace droppen voor Aether Waller (als je SS draagt...anders AW dragen en SS cube). SS is verplicht omdat je hoogste damage source de Hydra is. AW ernaast biedt naast de mobiliteit / survivability het voordeel dat je de arcane proc at-will kan activeren (niet afhankelijk van CD). Dat zorgt wellicht voor een vrije skill slot (als je Teleport naast een arcane skill hebt) en anders betere uptime van de 4 stacks. Daarnaast kun je not-worth-it floors / packs eenvoudig skippen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Gister rustig aan naar de grift 60 gedaan in 4p met deze als "support", de rest ging voor dmg ipv slows.

http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/59772621

leg gems:
trapped, gizz en iceblink.

edit:
met een gesture in cube wordt dit helemaal een bubblemania ;)

[ Voor 4% gewijzigd door 4th op 27-08-2015 13:50 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Neles7
Angeloonie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:37:
[...]

De 200% elemental damage ben ik dan kwijt, maar hij moet er toch 4 af (Holy, Poison en Arcane doet hij neem ik aan niet op een DH?) waardoor je effectief maar 4 van de 16 seconden gebruikt maakt van de buff.
Nadeel met Pride's Fall is weer dat je voorzichtiger moet zijn, 5 seconden is best veel in normale combat, enkel bij rift guardians haal je dat denk ik.

Andere optie: Misschien is Depth Diggers ook viable? +100% damage voor EF? Maar geeft weer 0,0 aan MS..
Denk dat Hexing Pants dan een beter keuze zijn. Meer generation wat deels als RCR gezien kan worden. Ik ga vanavond griftjes testen met pride's fall. Voor bounties werkte het gisteren prima.

• schaapiej
Puur alleen de damage dan wint full Tal uiteraard makkelijk, in de praktijk ga je solo niet veel damage output verschil merken met Talsere. Puur omdat je daar niet telkens weg hoeft te rennen en mooi gebruik kunt maken van de bakken CC die je hebt! Want nog steeds is mijn idee:
schaapiej schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:34:
In party, mits er fatsoenlijke CC is, dan is full Tal wel heerlijk om voluit op damage te gaan!
Zarhrezz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:45:
[...]

Voor solo zou ik Furnace droppen voor Aether Waller (als je SS draagt...anders AW dragen en SS cube). SS is verplicht omdat je hoogste damage source de Hydra is. AW ernaast biedt naast de mobiliteit / survivability het voordeel dat je de arcane proc at-will kan activeren (niet afhankelijk van CD). Dat zorgt wellicht voor een vrije skill slot (als je Teleport naast een arcane skill hebt) en anders betere uptime van de 4 stacks. Daarnaast kun je not-worth-it floors / packs eenvoudig skippen.
Zonder AW zou ook nog wel kunnen, zolang je dan de Ilusionist passive maar pakt.
Al heb je met AW natuurlijk wel meer zekerheid dat je TP kan gebruiken, anders moet je gebruik maken van de proc (die boven de 50 alsnog vaak zat af gaat :p)

<GoT>NightStalker

• itdinges
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-07 12:19
Season 4 ga ik ook weer spellen,
Als iemand mij wilt toevoegen. Itternizer#2274 (of als er nog ruimte in de guild?)
Neles7 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:52:
[...]

Denk dat Hexing Pants dan een beter keuze zijn. Meer generation wat deels als RCR gezien kan worden. Ik ga vanavond griftjes testen met pride's fall. Voor bounties werkte het gisteren prima.
Hexing pants gaan niet werken met MS, daarvoor sta je stil..

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Angeloonie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:57:
[...]

Hexing pants gaan niet werken met MS, daarvoor sta je stil..
Ooit van stuttersteppen gehoord?

De attack speed van multishot wordt met Yang's recurve zo hoog dat de buff van Hexing Pants up blijft.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

schaapiej schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:53:
Zonder AW zou ook nog wel kunnen, zolang je dan de Ilusionist passive maar pakt.
Al heb je met AW natuurlijk wel meer zekerheid dat je TP kan gebruiken, anders moet je gebruik maken van de proc (die boven de 50 alsnog vaak zat af gaat :p)
Mijn probleem daarmee is dat boven de 55 een Illusionist proc doorgaans gepaard gaat met een Unstable Anomaly proc. En dan komen we weer terug bij dat hele dood-is-geen-DPS verhaal.

<GOT> Zarhrezz#2885

Wolf schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:02:
[...]

Ooit van stuttersteppen gehoord?

De attack speed van multishot wordt met Yang's recurve zo hoog dat de buff van Hexing Pants up blijft.
Die gaat niet uit zodra je stopt met lopen/schiet? Of zit er een seconde cooldown op oid?

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Angeloonie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:13:
[...]

Die gaat niet uit zodra je stopt met lopen/schiet? Of zit er een seconde cooldown op oid?
Zit een halve seconde vertraging in voor de buff stopt. ;)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• schaapiej
Zarhrezz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:10:
[...]

Mijn probleem daarmee is dat boven de 55 een Illusionist proc doorgaans gepaard gaat met een Unstable Anomaly proc. En dan komen we weer terug bij dat hele dood-is-geen-DPS verhaal.
Die heb ik nog niet gehad, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog een Unity om had! :p

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Wolf schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:15:
[...]

Zit een halve seconde vertraging in voor de buff stopt. ;)
Ik kan het niet direct naspelen, maar ik kan me zo indenken dat dat heel irritant speelt :) Klopt dat?

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Na season 1-2-3 altijd 1-70 begin gedaan te hebben met tweakers wil ik dat nu weer gaan doen!

+3 ben beetje laat maar miss zijn er toch nog mensen die het ook willen doen. Stuur maar even een PM met je battletag!

Class of hoe goed je bent maakt helemaal niet uit! alleen niet teveel AFK zijn enzo ;p tis wel beetje rushen natuurlijk! Maar natuurlijk leuker meer exp en gezelliger om met zn 4en te gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door matrix14 op 27-08-2015 14:20 ]

4th schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:50:
Gister rustig aan naar de grift 60 gedaan in 4p met deze als "support", de rest ging voor dmg ipv slows.

http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/59772621

leg gems:
trapped, gizz en iceblink.

edit:
met een gesture in cube wordt dit helemaal een bubblemania ;)
Waarom gebruik je Iceblink?

Ik ben wat testen aan het doen met het ding en ik krijg steeds meer bedenkingen. Gisteravond bijvoorbeeld ontdekt dat er geen enkel verschil is voor Haunt met cold rune tussen met en zonder Iceblink. Vanavond maar eens testen hoe lang de Chilled van Iceblink er uberhaupt op zit (te testen met BotT op level 24 of lager).

<GOT> Zarhrezz#2885

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:17:
[...]

Ik kan het niet direct naspelen, maar ik kan me zo indenken dat dat heel irritant speelt :) Klopt dat?
Valt op zich mee als je force move en attack move gebruikt. Daarmee hoef je niet als een Mongol met je muis te schuiven. Gewoon knopje indrukken als je aan wilt vallen, hij schiet en banjert rustig weer verder. :)

• Titus
Angeloonie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:37:
[...]

Pride's fall werkt best wel goed. Het zal je verbazen als je blijft lopen hoeveel monsters missen en hoeveel je dodged! Also het lijkt dat sommige elite powers such as poison en wat anderen niet tellen als damage vangen gek genoeg. Not sure what's going on.

Also, waarom zou CoE holy en Poison enzo niet doen als elemental?

• micha88
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 14:03
ik ga ook morgenavond beginnen met season 4. Waarschijnlijk Monk, die bevalt me toch wel het meeste. Dit weekend heb ik er als het goed is veel tijd voor, nu maar hopen dat Ziggo niet weer uitvalt....

Ik speel redelijk casual, vorig season paragon 350 of zo gehaald, dus geen leaderboard topper, maar ik wil er gewoon lekker plezier in hebben.

Ik zit al in de tweakers clan, maar mocht iemand het leuk vinden om gezamenlijk te spelen, mijn battletag is SteelLion@2218

Have Fun allemaal!
Mwah denk dat het dan alsnog handiger is om Pride's fall te gebruiken. Als je na ieder schot moet lopen dan schiet je dus niet zo vaak, en dan heeft die 25% bonus niet veel zin. Kun je beter 2x schieten in die tijd.
iTitus schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:34:
[...]

Pride's fall werkt best wel goed. Het zal je verbazen als je blijft lopen hoeveel monsters missen en hoeveel je dodged! Also het lijkt dat sommige elite powers such as poison en wat anderen niet tellen als damage vangen gek genoeg. Not sure what's going on.

Also, waarom zou CoE holy en Poison enzo niet doen als elemental?
DH's hebben geen skills met Holy, Poison en Arcane. CoE die droppen missen dat element ook op die class. Volgens mij doet de cube hetzelfde.

[ Voor 58% gewijzigd door Angeloonie op 27-08-2015 14:35 ]

• Titus
Angeloonie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:34:
Mwah denk dat het dan alsnog handiger is om Pride's fall te gebruiken. Als je na ieder schot moet lopen dan schiet je dus niet zo vaak, en dan heeft die 25% bonus niet veel zin. Kun je beter 2x schieten in die tijd.

[...]

DH's hebben geen skills met Holy, Poison en Arcane. CoE die droppen missen dat element ook op die class. Volgens mij doet de cube hetzelfde.
Zal eens kijken ja goed punt. Ik dacht dat hij gewoon 200% van je damage add als holy etc. Niet dat hij je holy 200% buft. Eens kijken.

@Pride's fall, ik gebruik het zodat ik mijn CA vaker kan unloaden met al mijn sentries om elitepacks te oneshotten. Ik heb hem in de cube gestopt ipv die "door creeps heen lopen" boots. En mijn damage output is wel veel hoger merk ik,

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Deadsmell schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:22:
[...]
Aangezien iedereen Crus, DH en WD gaat spelen, zal een party vinden niet lastig zijn komend season. :)
Ik heb het idee dat veel mensen overstappen naar de Monk dit seizoen, de nieuwe set ziet er veel belovend uit.

Ook de Barbarian zal zeer populair blijven, zeer hoge DPS, hoge mobiliteit en easy to play (spin 2 win).

Denk dat Witch Dokter inderdaad wat meer aanwezig zal zijn na de aanpassingen.

Mijn gevoel zegt dat de Crusader niet super populair gaat worden, maar dat kon ook mijn beeldvorming liggen.

Als ik kijk naar mijn vrienden groep, zal 80% de Barbarian en Monk spelen.

PSN: MaxxusNL

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Zarhrezz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:21:
[...]

Waarom gebruik je Iceblink?

Ik ben wat testen aan het doen met het ding en ik krijg steeds meer bedenkingen. Gisteravond bijvoorbeeld ontdekt dat er geen enkel verschil is voor Haunt met cold rune tussen met en zonder Iceblink. Vanavond maar eens testen hoe lang de Chilled van Iceblink er uberhaupt op zit (te testen met BotT op level 24 of lager).
Cold bubbles maar denk dat de dmg ze beter aan kan trekken en ik juist de toxin gem voor de extra 10% dmg van all sources omdat ik overal bubble over gooi.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Sorry als het al eerder gevraagd en beantwoord is.

Maakt het uit op welke torment level je de bounties doet om materials voor de cube te krijgen of geven hogere torments meer materials? Gisteren ff op de ps4 wat bounties gedaan en het lijk tussen 3-6 niet veel uit te maken of ik vergis me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Darth Malak schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:37:

Maakt het uit op welke torment level je de bounties doet om materials voor de cube te krijgen of geven hogere torments meer materials? Gisteren ff op de ps4 wat bounties gedaan en het lijk tussen 3-6 niet veel uit te maken of ik vergis me.
Torment 7-10 geven evenveel materials, namelijk vier per bounty. Bounty's op T7 runnen is dus het meest effectief. Daarbij dan wel van bonusbounty naar bonusbounty gaan, zodat je bij alle dubbele mats hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 27-08-2015 15:41 ]

• Neles7
Darth Malak schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:37:

Normal - Master 1 mat
Torment 1 - Torment 6 - 3 mats
Torment 7 - Torment 10 - 4 mats

T7 is dus beste :)

Neles7 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:43:
[...]

Normal - Master 1 mat
Torment 1 - Torment 6 - 3 mats
Torment 7 - Torment 10 - 4 mats

T7 is dus beste :)
Uit mijn linkje hierboven:
1 material: Normal - Master
2 materials: Torment 1 - Torment 3
3 materials: Torment 4 - Torment 6
4 materials: Torment 7 - Torment 10
;)

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

ben net begonnen met een Crusader, gepowerleveled naar 70 op T6 door een vriend met een OP barb....
Wat is nu de beste manier om ook t6-t7 te kunnen gaan farmen? Hoe kan ik het meest effectief te werk gaan?

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:56
Net begonnen = T1 tot T3. Niet T6.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Grin

Grin

Ride si sapis.

killbillfast schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:50:
ben net begonnen met een Crusader, gepowerleveled naar 70 op T6 door een vriend met een OP barb....
Wat is nu de beste manier om ook t6-t7 te kunnen gaan farmen? Hoe kan ik het meest effectief te werk gaan?
Zoek een crus build op diablofans waar je de gear voor hebt of snel bij elkaar denkt te krijgen, vervolgens spelen/proberen.

killbillfast schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:50:
In groepen spelen met meerdere Crusaders, zodat je ze je kunnen helpen om je gear bij elkaar te krijgen.
iTitus schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:34:
Waarschijnlijk gaat je Molten shield niet down...zolang je een shield hebt, telt het niet als hit.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Heb lange tijd geen D3 gespeelt, maar 2.3.0 icm met seizoen (sinds seizoenen er zijn niet meer gespeeld) zorgen er voor dat het licht begin te kriebelen.
Leaderboards boeien mij totaal niet, maar fresh beginnen vind ik prima indien het naast de fun ook andere dingen oplevert. Ik heb me al wat verdiept online over seasons en zie dat het vooral het vers beginnen en leaderboards interessant maken en nog wat rewards.

Lijkt me lekker om Barb weer op te pakken maar is het nou echt boeiend om (heb al barb offseason) season barb te starten indien leaderboards je niet boeien? Mis ik iets? ;)
Ik weet dat er genoeg online te vinden is maar ben gewoon benieuwd naar jullie praktijk mening. :)
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:56:
Heb lange tijd geen D3 gespeelt, maar 2.3.0 icm met seizoen (sinds seizoenen er zijn niet meer gespeeld) zorgen er voor dat het licht begin te kriebelen.
Leaderboards boeiend mij totaal niet, maar fresh beginnen vind ik prima indien het naast de fun ook andere dingen oplevert. Ik heb me al wat verdiept online over seasons en zie dat het vooral het vers beginnen en leaderboards interessant maken en nog wat rewards.

Lijkt me lekker om Barb weer op te pakken maar is het nou echt boeiend om season barb te starten indien leaderboards je niet boeien? Mis ik iets? ;)
Ik weet dat er genoeg online te vinden is maar ben gewoon benieuwd naar jullie praktijk mening. :)
De voordelen van seasons zijn, naast wat je zelf al genoemd hebt, enkele rewards die je krijgt. Afgelopen season was dat een geinig portrait voor je karakter en enkele transmogs. Daarnaast heeft een season unieke legendary items die pas aan het einde van een season in non-season komen. De barb heeft er dit season ook eentje. Check de season 4 blog op battle.net even en ook de Patch notes van 2.3.0 op dezelfde locatie.

Tip: leaderboards zijn een stuk leuker als je je focust op het clan leaderboard. Beetje overzichtelijker, gemakkelijker om hoog te komen en toch genoeg concurrentie. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 27-08-2015 16:03 ]

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Goldman schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:53:
Net begonnen = T1 tot T3. Niet T6.
ik snap dat ik nog geen t6 kan maar ik vroeg ook om de weg daarheen....
thanks for de andere tips! meer tips met eventuele builds ofzo altijd welkom. Ik heb al 3 stuks roland set en 1 stuk lightseeker....
mijn huidige build :
http://eu.battle.net/d3/e...illiam-2696/hero/64099309

[ Voor 10% gewijzigd door killbillfast op 27-08-2015 16:02 ]

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

• micha88
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 14:03
zie http://www.diablofans.com...0938-2-3-roundup-season-4 voor meer info. Je kan relatief makkelijk bv een pet verdienen (als je dat leuk vindt)
4th schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:08:
Cold bubbles maar denk dat de dmg ze beter aan kan trekken en ik juist de toxin gem voor de extra 10% dmg van all sources omdat ik overal bubble over gooi.
Cold damage bubble profiteert niet van Iceblink, dat heb ik destijds in 2.2 getest. De Toxin boost je party members, maar die 10% is wel een class A buff, dus afhankelijk van wat je al in die class hebt zal dit wel of niet opschieten (voor een Helltooth WD met blob-stick of een Depth Diggers gebruiker gaat die 10% dus minder dan 5% toevoegen). Ik krijg zelf steeds meer het idee dat in veel gevallen Zei veel meer toevoegt dan Iceblink.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Thanks voor info, heb me nog wat verder ingelezen en twijfel nog. Krijg het idee dat season vooral interessant is als je veeeel D3 hebt gespeeld en soort van "klaar" bent met je huidige characers, en/of dus leaderboards boeiend vind.
Misschien toch beter idee voor mij om gewoon lekker verder te gaan nonseason, aangezien er nog heel veel voor me te halen valt. Tenzij ik voor een class ga die ik toch vanaf 0 start.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2015 16:19 ]

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Deadsmell schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:39:
[...]

Torment 7-10 geven evenveel materials, namelijk vier per bounty. Bounty's op T7 runnen is dus het meest effectief. Daarbij dan wel van bonusbounty naar bonusbounty gaan, zodat je bij alle dubbele mats hebt.
Thx... dus torment <=6 geven dus 3 of minder mats (heb ik net ondervonden)..

Van bonus naar bonus... Hoe doe je dat... heb net een keer of wat leave game gedaan maar de bonus bleef steeds in dezelfde act.. verandert dit per uur ofzo?

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Dat had ik eerst ook; je moet dus niet je game leaven. Begin met de bonus act en de bonus schuift daarna automatisch door naar een volgende act. :)
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:17:
Thanks voor info, heb me nog wat verder ingelezen en twijfel nog. Krijg het idee dat season vooral interessant is als je veeeel D3 hebt gespeeld en soort van "klaar" bent met je huidige characers, en/of dus leaderboards boeiend vind.
Misschien toch beter idee voor mij om gewoon lekker verder te gaan nonseason, aangezien er nog heel veel voor me te halen valt. Tenzij ik voor een class ga die ik toch vanaf 0 start.
Nee hoor. Seasons is leuk als je zin hebt om een nieuwe char te levellen (al dan niet met clan/vrienden). Mijn off-season toons zijn helemaal niet 'klaar' maar ik heb geen zin in een eindeloze grind naar perfectie. Leaderboards boeien mij zowel binnen als buiten het seizoen niet.

[ Voor 73% gewijzigd door Tektoon op 27-08-2015 16:28 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:23

JSchut

.....

^^ Dit inderdaad en de start bonus act per game sessie veranderd nu idd 1 keer per uur.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Neles7
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:17:
Season is ook gewoon een manier om met 0 te starten. Gewoon weer alles opbouwen, samen spelen met andere mensen, en de nieuwste items kunnen gebruiken. Het hoeft niet perse voor leaderboards te zijn ;)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 15:59
Ik heb wel weer zin in Season 4. Wordt voor mij de Exploding Palm & 7-Sided Strike Monk. Alleen jammer dat je Dashing Strike moet laten vallen, want met Dashing Strike was je toch wel snel door een act heen :)

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 14:57
Ik heb het spel sinds lange tijd ook weer eens opgepakt en ga morgen ook voor het eerst een season starten :) Moet de echte in-depth dingen nog een beetje leren maar ben in iets van 6 uur spelen met een nieuwe witch doctor van 1-52 geleveled en daar kan ik nu makkelijk master difficulty mee aan.

Kan iemand mij meer vertellen over die GoT clan? Zou ik ook wel graag in willen :)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

• jaihel
Ik heb wederom wat advies/meningen nodig.
Op dit moment twijfel ik tussen een WD en Crusader.

Ik zoek een class die zowel in de DPS role als in de Support role viable is. Volgens mij kom je dan automatisch uit bij WD en Crusader.

Welke van de twee werkt het beste in endgame content, voor zowel solo als in groups?

• thewizard2006
jaihel schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:59:
[...]

https://www.reddit.com/r/...2p/deadsets_guides_to_23/

Als het goed is worden er onder andere nog meer Wizard builds toegevoegd.
Dit is precies wat ik nodig had :D tnx
http://www.icy-veins.com/...h-of-the-wastes-patch-2-3

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
+2 s4 start rond 6-7 uur beginnen we! pm je battletag
Grift 49 solo aangetikt met mijn full Tal's Wizard! Na een lastige 48, was deze weer een eitje. Ondanks Sand Shaper als eindbaas. Nog eentje te gaan en dan eindelijk dat magisch getal gehaald! oOo

Daarna snel die 56'ers achterna die bovenaan het clan leaderboard staan. >:)

Verwijderd

jaihel schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:51:
Ik heb wederom wat advies/meningen nodig.
Op dit moment twijfel ik tussen een WD en Crusader.

Ik zoek een class die zowel in de DPS role als in de Support role viable is. Volgens mij kom je dan automatisch uit bij WD en Crusader.

Welke van de twee werkt het beste in endgame content, voor zowel solo als in groups?
Kies er gewoon eentje die van het scherm spat, en een stem die je kan verdragen, die 2-3 Grift levels die je mist bij sommige classes om op de leaderboards te komen neem je voor lief. Gewoon beginnen, niet nu al kijken wat je anders had moeten doen.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Lynox schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:42:
Ik heb het spel sinds lange tijd ook weer eens opgepakt en ga morgen ook voor het eerst een season starten :) Moet de echte in-depth dingen nog een beetje leren maar ben in iets van 6 uur spelen met een nieuwe witch doctor van 1-52 geleveled en daar kan ik nu makkelijk master difficulty mee aan.

Kan iemand mij meer vertellen over die GoT clan? Zou ik ook wel graag in willen :)
In de startpost derde post van boven op de eerste pagina van dit topic staat wie je moet contacteren voor een invite. Season spelen zonder clan is nog niet half the fun.
jaihel schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:51:
Bij twijfel tussen die twee dit seizoen voor een WD gaan. Crusader heeft er al eens beter voorgestaan.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Thalaron
Kan iemand vertellen welke skills nu wel/niet aangevult moet worden met IceBlink om Bane of the Powerfull en/of Cull of the Weak te proccen?...

Voor party met zDPS ga ik er eigenlijk altijd blind vanuit dat die het regelen...

Solo echter, als je niet van follower afhankelijk wilt zijn;

met M6 kan je het makkelijk met Sentry's reguleren of met IceBlink...

Nats moet je neem ik aan dan IceBlink gebruiken icm EF?

UE met EF icm IceBlink ofwel Sentry's?

In de drukte op het scherm en gigantische getallen (en verschillen in de hoogte daarvan, vind ik het nog altijd erg lastig om te zien of Follower nu wel/niet voodoende proc geeft aan CotW / BotT...

Indien IceBlink the way to go zou zijn (solo).. Teaguk ofwel Zei's droppen..? En geeft Zei's met zijn Stunproc niet ook CotW/BotT??.... 8)7

Ps: Handige lijst mocht je net als mij alles willen af vinken met de cube ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Thalaron op 27-08-2015 19:27 ]

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 14:57
Tektoon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:46:
[...]

In de startpost derde post van boven op de eerste pagina van dit topic staat wie je moet contacteren voor een invite. Season spelen zonder clan is nog niet half the fun.
Thanks, gevonden en in-game invite verzonden :)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Thalaron schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:48:
Indien IceBlink the way to go zou zijn (solo).. Teaguk ofwel Zei's droppen..? En geeft Zei's met zijn Stunproc niet ook CotW/BotT??.... 8)7
CtW zegt Slowed or Chilled. Hoe accuraat dat is, is de vraag. Tegen frozen targets zou je dan geen extra damage doen...leuk om eens te testen denk ik dan. Ook stunned staat er niet bij, dus goeie kans dat je daar de bonus damage niet doet (wel makkelijk te testen met Fan of Knives).

BotT heeft het over control-impairing effects. Dat is veel breder en daar vallen stun en frozen wel onder.

Iceblink is voor DH logisch omdat die een Chill geeft aan elke skill doe cold damage doet. Daarmee werkt het voor DH dus voor CtW en BotT (en DH heeft niet veel andere opties hiervoor, behalve Entangling Shot).

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thalaron
Zarhrezz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:34:
[...]

CtW zegt Slowed or Chilled. Hoe accuraat dat is, is de vraag. Tegen frozen targets zou je dan geen extra damage doen...leuk om eens te testen denk ik dan. Ook stunned staat er niet bij, dus goeie kans dat je daar de bonus damage niet doet (wel makkelijk te testen met Fan of Knives).

BotT heeft het over control-impairing effects. Dat is veel breder en daar vallen stun en frozen wel onder.

Iceblink is voor DH logisch omdat die een Chill geeft aan elke skill doe cold damage doet. Daarmee werkt het voor DH dus voor CtW en BotT (en DH heeft niet veel andere opties hiervoor, behalve Entangling Shot).
Toch jammer dat ze niet bijvoorbeeld aangeven bij details van de passive wanneer ze exact actief zijn... Maja... Dan nog de grote vraag wat in theory de beste gem keuze is?

Solo lijkt me dan
IceBlink
Bane of the Powerfull
Maar... Dan Zei's of Teaguk droppen?

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Als ik een Bul'kathos zwaard ancient wil, dan kan ik deze toch reforgen bij Kanai's Cube? Of lees ik dat nu verkeerd?

edit: Dus een non-ancient Bul'kathos erin, en dan mogelijk een ancient eruit.

[ Voor 25% gewijzigd door London op 27-08-2015 20:28 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Las Vegas schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:28:
Als ik een Bul'kathos zwaard ancient wil, dan kan ik deze toch reforgen bij Kanai's Cube? Of lees ik dat nu verkeerd?

edit: Dus een non-ancient Bul'kathos erin, en dan mogelijk een ancient eruit.
Ja dat kan.

Net weer een Yan'g gevonden, dit keer meteen ancient, en deze keer ook met +10 discipline (150% extra damage). Iets minder DPS (iets van 30) maar dat heeft de discipline weer op!
Gaat hard met de Ramaladni's zo,

• Neles7
Thalaron schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:15:
[...]

Toch jammer dat ze niet bijvoorbeeld aangeven bij details van de passive wanneer ze exact actief zijn... Maja... Dan nog de grote vraag wat in theory de beste gem keuze is?

Solo lijkt me dan
IceBlink
Bane of the Powerfull
Maar... Dan Zei's of Teaguk droppen?
Ik zou eerder voor Bane of the Trapped gaan i.p.v. Bane of the Powerfull. Zei's is gratis dmg op range.

Ik ga wss voor solo:
Iceblink
BotT
Zei

Party:
BotS of Taegeuk.
BotT
Zei's

Zo, voorbereidingen voor S4 zijn gemaakt. Vandaag nog wat builds uitgetest, kwam t/m g.rift 60 (12 minuten) met mn monk en 57 in 12 minuten met m'n wiz.

Gezien ik toch monk ga spelen, heb ik eerst ff genoeg info om een goede season start te maken :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Thalaron
Neles7 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:56:
[...]

Ik zou eerder voor Bane of the Trapped gaan i.p.v. Bane of the Powerfull. Zei's is gratis dmg op range.

Ik ga wss voor solo:
Iceblink
BotT
Zei

Party:
BotS of Taegeuk.
BotT
Zei's
Ga het eens testen.. En uiteraard BotT... Wil de namen nog welleens door elkaar halen :+

BotP gebruik ik eigenlijk nooit meer...

_O-

Dropt er net een Yang's, ancient, dikke rolls EN +discipline, eigenlijk het enige dat ontbrak op mijn huidige. 10 discipline erbij aka 150% MS damage. En maar iets van 30 DPS minder (kan nog ietsjes hoger rollen op dmg range).

Nog maar 2 gifts over nu :o

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 27-08-2015 21:40 ]

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:42
Man man man, als die afkortingen en namen van items... Tijdens Diablo 2 was ik daar net zo goed in als jullie dat nu kunnen in Diablo 3. Morgen dus maar een poging wagen het spel op de pakken denk ik. Welke class? Dat zie ik morgen wel. :) Sowieso nog iets minder dan 19 uur wachten.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Pagina: 1 ... 11 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.