Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
R/D zoals hierboven aangegeven is inderdaad... Heb Awareness/Skeleton shoulders en Smoke Screen... #1 probleem is vaak toch R/D en daarna Frozen. thunderstorm/jailer vaak pas problematisch icm R/D en/of Frozen4th schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:05:
[...]
Waarom een star als dh ipv een cameo? Jailer is instant, arcane irritant, molten is te smoke screenen en desecrator is te ontwijken.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Thunderstorm is nog redelijk te ondervangen met Esoteric en na de eerste hit heb je vaak nog wel tijd voor Smoke Screen. Jailer heb ik op de PTR niet veel van gemerkt, dus die damage is behapbaar.Thalaron schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:44:
R/D zoals hierboven aangegeven is inderdaad... Heb Awareness/Skeleton shoulders en Smoke Screen... #1 probleem is vaak toch R/D en daarna Frozen. thunderstorm/jailer vaak pas problematisch icm R/D en/of Frozen
Waarom trouwens niet de smokescreen cloak ipv de shoulders?
Reflect Damage wordt overigens ook minder problematisch. De gereflecteerde damage is enigszins verhoogd, maar omdat maar één monster het per keer kan activeren zal het veel gelijkmatiger worden toegebracht.
Edit: Correctie.
[ Voor 4% gewijzigd door Rone op 25-08-2015 16:55 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Interessant. Ik overweeg nu om een HC char te maken.Rone schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:30:
Jailer is in patch 2.3 ook met 50% generfd qua damage. Daarnaast is de frequentie waarmee monsters het casten verminderd en duurt de root korter.
Reflect Damage wordt overigens ook minder problematisch. De gereflecteerde damage is enigszins verhoogd, maar omdat maar één monster het per keer kan activeren zal het veel gelijkmatiger worden toegebracht.
Overigens, weet iemand hoe WD's er voor staan in S4? Welke builds zijn populair?
[ Voor 7% gewijzigd door jaihel op 25-08-2015 16:48 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Volgens mij is het laatste deel niet correct, het zgn. 'jail' effect gaat juist van 1 seconde naar 1.5-2.5 secondes.Rone schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:30:
[...]
Daarnaast is de frequentie waarmee monsters het casten verminderd en duurt de root korter.
[...]
Ach met de huidige veranderen en mijn PTR ervaring voelt T10 vaneigens als T6 aan. Met mijn DH gekopieerd op de PTR (toen 2.3 daar net uit was) kon ik i.c.m. de nieuwe DH items al zeer gemakkelijk 4 man plvlen op t8 rifts. Dus t10 stelt eigenlijk niet heel veel voor.Rone schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:48:
Let wel, als ze dezelfde Torment damage-scaling doorzetten, dan doen enemies op T10 ruim 4 keer zoveel damage als op T6. Dat compenseert weer enigszins.
Klopt inderdaad, de root duurt juist langer.Grin schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:51:
[...]
Volgens mij is het laatste deel niet correct, het zgn. 'jail' effect gaat juist van 1 seconde naar 1.5-2 secondes.
* Rone pakt nog een kop koffie.
dat alleen maar handig omdat je dan CoE zonder al te veel problemen kan pakken... Goede timing en met 200% elemental bonus volle RoV op pack en die pack is ook
Weer zo weg... Ik denk dat CoE/Hexing pants (indien timing van RoV goed te blijft) en In-Geom op T10 de winnaar zal worden.. Hoge grifts wellicht Calamity wanneer de Elite's niet sne genoeg neergaan om bonus van In-Geom te behouden... Maar goed, nog even en we kunnen het op ons gemak uitzoeken
Shoulders heb ik gewoon aan en kost geen set item slotZarhrezz schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:01:
[...]
Waarom trouwens niet de smokescreen cloak ipv de shoulders?
En armor slot zal Hexing Pants/Cindercoat/Wraps of Clarity lijkt mij beter zijn dan alle andere alternatieven.
[ Voor 22% gewijzigd door Thalaron op 25-08-2015 17:08 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Klopt, en met de items toch beschikbaar, het nieuwe rift fishing, is er niets wat ons tegen houd om snel even te testen wat voor jezelf het beste werktThalaron schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:04:
Achjah... Zoveel PTR heb ik niet gedaan vanwege de lange wachttijden wanneer ik er zin/tijd voor had. Indien immume niet nodig zou zou zijn is
dat alleen maar handig omdat je dan CoE zonder al te veel problemen kan pakken... Goede timing en met 200% elemental bonus volle RoV op pack en die pack is ook
Weer zo weg... Ik denk dat CoE/Hexing pants (indien timing van RoV goed te blijft) en In-Geom op T10 de winnaar zal worden.. Hoge grifts wellicht Calamity wanneer de Elite's niet sne genoeg neergaan om bonus van In-Geom te behouden... Maar goed, nog even en we kunnen het op ons gemak uitzoeken
Ja, goed.jaihel schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:32:
[...]
Overigens, weet iemand hoe WD's er voor staan in S4? Welke builds zijn populair?
1) Carnevil
2) Helltooth
3) Spider/chicken
Zie hier voor Debo's 'WD's in patch 2.3' topic. Also; Debo's langverwachte update voor de 24-hour guide is uit! Zeer nuttige guide die structuur geeft aan het levellen en je gestroomlijnd binnen 24 uur game-time naar T10 helpt.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Zarhrezz kan je daar heel veel over vertellen. Check zijn uitgebreide posts van de afgelopen weken in dit topic.jaihel schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:32:
[...]
Interessant. Ik overweeg nu om een HC char te maken.
Poison dart build lijkt nog steeds de sterkste te zijn voor grifts, nu de cube gebruikt kan worden. Maar er zijn ook enkele andere interessante builds te maken rondom de Helltooth en Spirit of Arachyr sets. Of combinaties daarvan. Check ook de streamers en video's op YouTube even, vooral die van Debo. Er is echt veel keuze op het moment, qua WD builds.
Nuttig, thanks!Tektoon schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:29:
[...]
Zie hier voor Debo's 'WD's in patch 2.3' topic. Also; Debo's langverwachte update voor de 24-hour guide is uit! Zeer nuttige guide die structuur geeft aan het levellen en je gestroomlijnd binnen 24 uur game-time naar T10 helpt.
[ Voor 28% gewijzigd door Deadsmell op 25-08-2015 17:33 ]
Inderdaad de Reddit posts van Debo is goede leesvoer voor diegene die een WD willen beginnen in het nieuwe seasonTektoon schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:29:
[...]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
Convert Set Item
Creates a randomized different item of the same Set.
The new item can NOT be Ancient, even if the original item was Ancient.
Cost
1 Set Item
10 Death's Breaths
10 Forgotten Souls
Nou ja... iedereen die ptr heeft gedaan weet dat dit ook echt te bizzar goed was eerst. had met 200-300 bd's volle ancient sets in 10 min ofzo. Het recept van rare upgraden werkt nog wel gewoon zoals eerst.. dus np.. wordt iets lastiger om meteen alles BIS te hebben
maar ben er klaar voor... morgen ochtend ben ik van de partij.. iedereen die wil bounty act wil farmen is welkom
Deze nerf was eigenlijk al aangekondigd 'tussen de regels door' er is genoeg discussie geweest dat dit recept veel te lucratief zou zijn. Alternatief is inderdaad om een legendary te 'reforgen' of een rare item te upgraden, dan heb je de volgende mats nodig:Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:11:
Snieky nerft dit zeg
Convert Set Item
Creates a randomized different item of the same Set.
The new item can NOT be Ancient, even if the original item was Ancient.
Cost
1 Set Item
10 Death's Breaths
10 Forgotten Souls
Nou ja... iedereen die ptr heeft gedaan weet dat dit ook echt te bizzar goed was eerst. had met 200-300 bd's volle ancient sets in 10 min ofzo. Het recept van rare upgraden werkt nog wel gewoon zoals eerst.. dus np.. wordt iets lastiger om meteen alles BIS te hebben
maar ben er klaar voor... morgen ochtend ben ik van de partij.. iedereen die wil bounty act wil farmen is welkomDit is mijn battletag AlbertoNLD#2127
Legendary reforge
- 1 legendary item;
- 5 nieuwe bounty materials (van elke act I-V, een unieke material);
- 50 forgotten souls;
- 1 level 70 rare (je moet hem ook kunnen equipen);
- 25 Death's Breaths;
- 50 Reusable parts;
- 50 Arcane Dust;
- 50 Veiled crystals;
Voor de liefhebber is de patch 2.3 gaat binnen 1.5 uur online (het onderhoud is met 2 uur verlengd) - echter als jeje client nu upgrade dan kan je niet meer inloggen op de EU servers ... dus letop!
[ Voor 7% gewijzigd door Vidra op 25-08-2015 18:26 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Gewoon rerollen van de legendary ... bijv. een willekeurige legendary chest kan rerollen naar hetzelfde item, een ander item (incl. set chests) en zowel Ancient als non-Ancient.....
Een 2hander weapon blijft altijd een 2hander, etc.
[ Voor 9% gewijzigd door Vidra op 25-08-2015 18:24 ]
Je kan uiteraard dan wel op de USA servers spelen
[ Voor 27% gewijzigd door Vidra op 25-08-2015 18:29 . Reden: meer informatie toegevoegd ]
Corpse Spiders
Now benefits from the +Pet Damage affix
Skill Rune - Blazing Spiders
Spiders now return 3 Mana on hit
Skill Rune - Widowmakers
Now increases the total damage to 700% weapon damage
Nu ik dit heb gelezen hoop ik dat de ptr nog draaid en nog ff snel mijn build kan zien!
Verwijderd
jep.. snap het ook wel. Het was zelfs zo lucratief dat ik op de ptr met die 2000% buff sneller volle ancient sets had met de cube dan gewoon ff farmenVidra schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:18:
[...]
Deze nerf was eigenlijk al aangekondigd 'tussen de regels door' er is genoeg discussie geweest dat dit recept veel te lucratief zou zijn.
Ben benieuwd hoeveel t10 nu dropt. Tijdens de ptr stond de buff een paar keer uit en toen vond ik de drops op t8 of meer echt niet verkeerd. Aanzienlijk hoger dan t6 en daarnaast wandel je straks zo door 50+ heen en dat geeft bakken met shards.... dus die gear heb je echt veel sneller dan voorheen.
Ben wel terughoudend om seasons te gaan doen want denk dat het "paragon" probleem in s4 nog bizzare vormen gaat aannemen. Hopelijk nemen ze in S5 het paragon systeem op de schop of een simpele fix door na p800 een alternatief voor main stat te geven die veel minder OP is.
Inderdaad. Momenteel draait de top 1000 in season alleen om paragon levels. 600-700 is goed voor een top 1000 plaats, 1000 voor een top 100 plaats. Tenminste, die bewering las ik in Debo's 24h guide. Als ik de leaderboards zie, dan klopt dat aardig. Je voorkomt natuurlijk nooit dat degene die er de meeste tijd in steken de beste plaatsen behalen en dat is volkomen terecht, maar de rol van paragon punten in het geheel is te groot. Itemization of iets anders zou een grotere rol moeten spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 19:24:
[...]
Ben wel terughoudend om seasons te gaan doen want denk dat het "paragon" probleem in s4 nog bizzare vormen gaat aannemen. Hopelijk nemen ze in S5 het paragon systeem op de schop of een simpele fix door na p800 een alternatief voor main stat te geven die veel minder OP is.
Las nog iets anders in die guide, over de samenstellingen van parties vanaf 2.3.0. In verband met de wijzigingen in bonus xp verdeling in groepen. Was hier eerder ook al kort genoemd, maar had me niet deze gevolgen voorgesteld:
En dat maakt dat seasons steeds oninteressanter worden, als je wilt meedingen naar een top 1000 plek.
- The old system made it so exp was individually earned (Even exp increasing effects)
- People didn't like how support classes could run high amounts of Exp gaining items, while the Damage dealers of the group couldn't do the same without sacrificing significant amounts of damage.
- Blizzard changed this, and made it so that all Exp increasing items would apply to the groups exp total, which then would be divided evenly among everyone in the party.
- Players Noticed the insane exp rates, by utilizing characters in the group that do nothing more than "support" the best they can, while wearing as much Exp increasing items as possible.
- Double Exp Slaves, with Double Damage Dealer group setups are the normal now.
So in short 2 people in the group should deal high amounts of damage, capable of carrying 2 other players who's focus isn't damage, but more on a Light "support" /Heavy Exp Gaining item build. So if you have dreams of grinding out high level paragon levels quickly, start building those High Exp gaining sets, or have your friends "slave" for your group.
Volgens mij is dat niet wat Reforge Legendary doet. Het rollt altijd hetzelfde item (dus Kridershot blijft Kridershot, Witching Hour blijft Witching Hour, etc.), maar de stats worden volledig opnieuw gerolld, incl. of het Ancient is of niet.Vidra schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:23:
[...]
Gewoon rerollen van de legendary ... bijv. een willekeurige legendary chest kan rerollen naar hetzelfde item, een ander item (incl. set chests) en zowel Ancient als non-Ancient.....
Een 2hander weapon blijft altijd een 2hander, etc.
bron: http://www.diablowiki.net/Law_of_Kulle
Hierbij de letterlijke tekst:Kajel schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:02:
[...]
Volgens mij is dat niet wat Reforge Legendary doet. Het rollt altijd hetzelfde item (dus Kridershot blijft Kridershot, Witching Hour blijft Witching Hour, etc.), maar de stats worden volledig opnieuw gerolld, incl. of het Ancient is of niet.
bron: http://www.diablowiki.net/Law_of_Kulle
"Reforging a Legendary basically drops a new Legendary of the same type. The new item can be Ancient or not, independent of the old item."
Dus wel hetzelfde type - maar kan wel een ander item zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Vidra op 25-08-2015 20:09 ]
Verwijderd
ja die paragon "ongein"is helemaal ontspoord. het systeem zou een persoonlijker element moeten toevoegen en niet de key moeten zijn om wel of niet mee te kunnen draaien om de top spots.Deadsmell schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 19:51:
[...]
Inderdaad. Momenteel draait de top 1000 in season alleen om paragon levels. 600-700 is goed voor een top 1000 plaats, 1000 voor een top 100 plaats. Tenminste, die bewering las ik in Debo's 24h guide. Als ik de leaderboards zie, dan klopt dat aardig. Je voorkomt natuurlijk nooit dat degene die er de meeste tijd in steken de beste plaatsen behalen en dat is volkomen terecht, maar de rol van paragon punten in het geheel is te groot. Itemization of iets anders zou een grotere rol moeten spelen.
Las nog iets anders in die guide, over de samenstellingen van parties vanaf 2.3.0. In verband met de wijzigingen in bonus xp verdeling in groepen. Was hier eerder ook al kort genoemd, maar had me niet deze gevolgen voorgesteld:
[...]
En dat maakt dat seasons steeds oninteressanter worden, als je wilt meedingen naar een top 1000 plek.
Het is ook niet goed voor de competitie want de grinders/no lifers zijn gewoon nu van een totaal ander niveau dan iemand die nog andere dingen in zijn/haar leven heeft dan diablo. Beiden haken af nu en dat is zonde en ook helemaal niet nodig imo. In S1 was dit eigelijk geen punt, maar vanaf S2 wordt het steeds gekker.
Wat ik gezien heb van ptr s4 is dat de exp anders gaat dan voorheen, maar het gaat zeker niet langzamer eerder nog veel sneller dan eerst. Op de ptr waren er gasten die geen bugs hadden gebruikt en toch nog p800+ in minder dan 1,5 week.... dus ja ik kijk wel eerst ff de kat uit de boom voor seasons.. heb als doel 60+ met de barb, crusader en monk en daarna kijk ik wel ff hoe het loopt allemaal
Wel zin in 2.3.. moeten ff kijken met de clan want je kan straks echt teams maken met tanks/dps setup.. soort van wow style maar dan op de diablo manier
Hangt ervan af wat jij onder "type" verstaat. Is dat "Kridershot", of is dat "2-handed bow"?Vidra schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:09:
[...]
Hierbij de letterlijke tekst:
"Reforging a Legendary basically drops a new Legendary of the same type. The new item can be Ancient or not, independent of the old item."
Dus wel hetzelfde type - maar kan wel een ander item zijn
Ik denk het eerste.
In het betreffende wiki artikel staat ook dit:
Als je elke keer een totaal ander item rollt (je Kridershot wordt opeens een Windforce), dan zou dit recipe ontzettend inefficiënt en omslachtig zijn om het bovenstaande (perfect rerollen van je beste wapen) te bewerkstelligen.This recipe is most often used on legendary weapons, as players try to earn an Ancient versions of their best weapon with great stats.
Wel jammer dat set items niet meer ancient kunnen worden. Maar goed, er moet wat te grinden over blijven natuurlijk!
En ondanks dat ik Paragon 800 nog niet aangetikt heb snap ik wel dat het problematisch is dat ik niet mee kan met iemand die minder goede gear zou hebben met Paragon 1750... Ik snap dat er iets over moet blijven om te doen wanneer je items optimaal zijn... Maar paragon 1000+ trekt de gameplay al stuk... Laat staan 5.000-10.000 ofzo zal vermoed ik de hele game om zeep helpen (wanneer leaderboards je ding zijn dan... Ik kijk zelf alleen naar Clan / Friends.
Mijn doel van Clan DH Solo #1-5 is tot nu toe nog elke keer gelukt voor zover ik weet
[ Voor 54% gewijzigd door Thalaron op 25-08-2015 20:32 ]
Volgens mij viel het in S3 nog wel redelijk mee, ik speel veel solo, met zo nu en dan eens wat groepjes daar ik vaak de tijd niet heb voor lange groepssessies en begon in S3 ook nog eens een maand na de start pas, en stopte 6 weken voor het einde al. En toch stond ik vanaf +- Plvl 400 oid, in de WD solo leaderboards, en uiteindelijk op Plek 596 geëindigd met een Plvl onder de 600. Ik zeg uiteraard niet dat ik dit in S4 zo weer ga herhalen, en zou ook zeker liever zien dat XP gains / Paralevels wat beter in balans zou zijn tussen de echte hardcore spelers en de meer casual spelers (bijv. een max van Plvl 800 in seasons) en dan enkel nog pushen via betere gear, maar ik denk zeker dat als je een beetje geluk hebt met je gear dat ook een meer casual speler nog steeds de leaderboards kan halen.Deadsmell schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 19:51:
[...]
Inderdaad. Momenteel draait de top 1000 in season alleen om paragon levels. 600-700 is goed voor een top 1000 plaats, 1000 voor een top 100 plaats. Tenminste, die bewering las ik in Debo's 24h guide. Als ik de leaderboards zie, dan klopt dat aardig. Je voorkomt natuurlijk nooit dat degene die er de meeste tijd in steken de beste plaatsen behalen en dat is volkomen terecht, maar de rol van paragon punten in het geheel is te groot. Itemization of iets anders zou een grotere rol moeten spelen.
[...]
Anyway... Zou mij echt niet verbazen wanneer Vajet in s04 Paragon 7000+ bij elkaar grind/bot...
Paragon #masterrace gedoe, ik snap het niet.
Als iemand 18u per dag wilt no-lifen in een game, dan verdient hij dat toch. Ik verdien in de tussentijd wel real-life gold door te werken, genieten van mijn andere skills/hobbies en krijg wel genoeg social exp ofzo.
Als ik de streamers bekijk die met S3 al rond de P1000 staan, dan hoop ik dat ze de rekeningen betaald krijgen met de subscribers. Misschien verdienen ze er wel meer mee dan de gemiddelde, werkende persoon en een handjevol is stinkend rijk erdoor geworden. Maar als ze 6000 uur per jaar willen investeren in een game, moeten zij dat weten he.
Wellicht zou het een optie zijn om VITA en Mainstat weg laten en hiervoor 2 andere opties te maken... Ik mis bv. Nog melee en ranged reduction... Dmg... CC reduction.. Elemental % en elite %.. Wellicht monster/human/demon/undead etc%... 50 punten = 5-10% max ofzo..
Maar ik verwacht wel een aanpassing bij s05 ofwel een eventuele expansion.
[ Voor 23% gewijzigd door Thalaron op 25-08-2015 21:40 ]
Daarnaast wordt denk ik het verschil tussen de meest hardcore spelers en de "subtop" gewoon te groot, waardoor ik zie dat veel spelers die wel competitief willen zijn, maar bijvoorbeeld wel een fulltime baan hebben gewoon stoppen met de game, omdat ze op geen enkele wijze kunnen concurreren met degenen die wel dagelijks sessies van 8+ uur kunnen maken, zelfs niet als ze de betere spelers zijn door de afwezigheid van een "max level"
Het blijft uiteraard wel noodzakelijk dat mensen die meer kunnen spelen op een eerlijke wijze een voordeel hebben t.o.v. mensen die een stuk minder spelen, maar het zou voor het spel en de leaderboards een stuk beter zijn als het verschil tussen hardcore spelers en degenen die net zo competitief zijn, maar de tijd niet hebben op de lange duur kleiner wordt doordat er bijv. een Cap op paragons levels zit (zoals ik al zei, Plvl 800 lijkt een goede cap in seasons, casuals zullen deze cap nooit halen in een season, hardcore heeft een voordeel dat ze er sneller zijn dan semi hardcore players en zich dus eerder volledig op gear en pushes kunnen kunnen gaan richten waardoor ze op het eind van het season alsnog de grootste kans hebben op de #1 spots, daar ze de grootste kans hebben om met een perfecte gearset te kunnen gaan pushen. Maar het geeft de groep goede spelers met minder tijd wel de kans om terug te komen en ook een gooi te doen naar de #1 spot, zij het dat ze meer RNG geluk nodig hebben voor die perfecte gearset op al hun chars.
Greater Rift tiers are now selected via a dropdown menu
The maximum rift tier that can be selected is:
Your previous best, or one tier higher than the highest Greater Rift you have successfully completed.
Maar hoe werkt dat dan met 4P games in het volgende scenario:
We hebben 3 spelers met een solo record van 52, en 1 met een solo record van 54.
Dan kunnen we een 4P game starten op 55, oke, helder. Want hoogste solo'er kan Grift starten en de andere liften mee.
Stel nu dat we in die specifieke 4P game (met 3*52, 1*54 als solo record) die 55 halen, dan kunnen we een 56 starten. We halen die 56, top griftje en we halen 57 ook, we starten een 58, ook die gaat goed. Nu hebben we een 4P party met een 58 grift als record. Kunnen we dan de dag daarna, dus in dezelfde samenstelling(!), een 59 starten? Of moeten we dan weer starten op 55 en weer omhoog werken naar 58...
Verwijderd
Volgens mij is je laatste zin de juiste!Grin schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:21:
Vraagje, uit de patchnotes voor 2.3:
Greater Rift tiers are now selected via a dropdown menu
The maximum rift tier that can be selected is:
Your previous best, or one tier higher than the highest Greater Rift you have successfully completed.
Maar hoe werkt dat dan met 4P games in het volgende scenario:
We hebben 3 spelers met een solo record van 52, en 1 met een solo record van 54.
Dan kunnen we een 4P game starten op 55, oke, helder. Want hoogste solo'er kan Grift starten en de andere liften mee.
Stel nu dat we in die specifieke 4P game (met 3*52, 1*54 als solo record) die 55 halen, dan kunnen we een 56 starten. We halen die 56, top griftje en we halen 57 ook, we starten een 58, ook die gaat goed. Nu hebben we een 4P party met een 58 grift als record. Kunnen we dan de dag daarna, dus in dezelfde samenstelling(!), een 59 starten? Of moeten we dan weer starten op 55 en weer omhoog werken naar 58...
inderdaad. Lijkt me dat je solo-record de Grift die je kunt starten dicteert.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:35:
[...]
Volgens mij is je laatste zin de juiste!
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Er staan wat opvallende uitspraken in de post en de info is wat dated (bepaalde PTR changes zitten er niet in)...bv. over de Wall of Death runes. Hij tipt Communing with Spirits als de beste rune. Als je kijkt naar PTR, is het vrijwel exclusief Fire Wall. Ik snap wel waarom; Communing with Sprits doet alleen damage zolang een target in de Wall staat en dat is dus max 1200% weapon damage per cast. Fire Wall staat 8 seconde en 'tagt' voor 1100% over 4 seconde en deze DoT wordt gereset zolang de target in de wall staat. Potentieel dus bijna 3300% weapon damage per cast. Daarnaast krijgt een target dat maar even in de wall staat nauwelijks damage, even contact met Fire Wall betekent 1100% weapon damage. Ring of Poison 'tagt' ook, dus die is voor damage dus ook al beter dan Communing with Spirits.Vidra schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:10:
Inderdaad de Reddit posts van Debo is goede leesvoer voor diegene die een WD willen beginnen in het nieuwe season
Zijn klachten over de AI van de mimics (zie Cloud of Poison stuk) zie ik ook niet zo; m'n laatste experiment vertrouwt op de damage van de mimics (geboost door Mask of Jeram's 100% bonus) en ze vagen alles zo wel op tier 50. Ze hebben en enorme 'independent targetting range', dus vaak gooien ze al walls en clouds op targets die nog niet on-screen zijn.
Physical Attunement moet ik eigenlijk nog eens narekeken...ik ben er niet zo zeker van of het de slot waard is; Jungle Fortitude is bv. 15% DR, altijd, tegen alles.
Scrimshaw in de cube is een slecht idee; je geeft dan 60-80% skill bonus op. Ik mis ook suggesties voor bv. Serpent op de cube. Je ruilt dan bv. 50% elite damage voor een hoge algemene damage mitigation.
Of Carnevil de top build gaat worden weet ik zo net nog niet...laatste status PTR was als ik me goed herinner 68 highest voor een Helltooth (Scrimshaw). Ik denk dat Helltooth het uiteindelijk beter gaat doen.
Hoe dan ook, WD is in 2.3 heel solide en met heel veel varianten goed te spelen. Om op te bouwen op T10 ook heel voor mogelijkheden, waarvan 2-piece Helltooth enorm sterk is (1500% weapon damage en 20% debuff per seconde voor 10 seconde na simpelweg een Ghost Bomb ofzo...enorme output voor no effort). Ik heb nog wat testen te doen voor begin season, maar WD gaat het zeker worden.
Dat zuigt en slaat voor mij een groot gat in de motivatie @ grifts...UTADDICT schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:42:
[...]
inderdaad. Lijkt me dat je solo-record de Grift die je kunt starten dicteert.

Dan heb ik nog liever trials!

Solo <> 4P games...
[ Voor 3% gewijzigd door Grin op 25-08-2015 22:59 ]
Lijkt me logisch gezien dit ook het limiet bepaald voor je Bloodshards...UTADDICT schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:42:
[...]
inderdaad. Lijkt me dat je solo-record de Grift die je kunt starten dicteert.
Maar op zich wel onhandig wanneer je solo max bv. 55 haalt en in groep 70 bijvoorbeeld.
Zeker vreemd omdat ze teamplay willen promoten... zou zeggen bv. in 4 player groep diegene met de laagst behaalde Grift in *aantal spelers* Grift bepaald welke de groep kan starten.
Ofwel:
P1 = 55 / P2 = 58 / P3 = 64 / P4 = 51
= 51 = hoogste voor de start. Haal je vervolgens in groep uiteindelijk 64 dan zou de volgende keer in groep 64 met diezelfde samenstelling moeten kunnen (en wanneer iemand erbij komt met lagere max op *aantal spelers* dan is dat weer de max.
Beter in elk geval dan Max = Solo max...
Inderdaad... Al denk ik dat ALS het inderdaad zo is, er veel commentaar op zal komen...Grin schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:58:
[...]
Dat zuigt en slaat voor mij een groot gat in de motivatie @ grifts...![]()
Dan heb ik nog liever trials!
Solo <> 4P games...
Solo zal ik NEVER en NOOIT een niveau kunnen behalen als in 4 mans groep met 1/2 support erbij...
Dus elke keer opnieuw moeten beginnen bij een relatief laag niveau neemt VEEL meer tijd in beslag dan een hoge key via trials. Kan me niet voorstellen dat dat lang stand zal houden.
[ Voor 25% gewijzigd door Thalaron op 25-08-2015 23:02 ]
Als we bots even buiten beschouwing laten, kan het ook zijn dat er een persoon "gedragen" wordt door clanleden, met exp support builds. Of misschien kennen ze iemand die elk een deel van de dag doet ofzo.Thalaron schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:30:
Uiteraard mag er verschil zitten tussen de no-lifers en casual spelers... Alleen geloof ik er weinig van dat dit met puur spelen goed te maken is... Botters mogen van mij perma bans krijgen. Ik kan moeilijk geloven dat gasten die ik ken die praktisch Diablo 3 hun leven noemen en paragon 1100-1200 hebben en dat er dan iemand is met 2000+... Maja, zoals ik al aangaf maakt het mij niet veel uit. 1 ik speel sinds s02 geen seasons meer en ik kijk enkel naar Clan leaderboard.
Maar dan nog, er zal altijd wel mensen die maar 3-4u per dag slapen en 20 uur gamen. Daar kan je gewoon niet tegen op, dat is voor de gemiddelde persoon die 8u slaapt en nog een uurtje bezig is met wassen en eten, ervan uitgaande dat werk of school niet gedaan wordt, maar bv. 15u om te gamen. Dat is 33% meer exp voor de weinig slapende persoon
Dit vind ik een moeilijk gegeven, want wanneer is het ondersteunend en wanneer is het bepalend ? In mijn ogen zijn beide hetzelfde. Ik kan toch ook niet klagen dat ik "maar" P600 ben en een ander clanlid is P1000 dat hij hogere GR's kan doen dan mij, dat lijkt me logisch want hij heeft meer als dubbel zoveel uren erin gestoken. We kunnen het op bots steken, maar daar schieten we allemaal niets mee op zolang Blizzard daar niet iets aan doet.Thalaron schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:30:Maar paragon levels moet IMO niet de bepalende, maar ondersteundende factor zijn!
Dus het verschil tussen 400 en 800paragon is 16x zoveel xp....
Hoe dan ook, de top1000 is op seasons in ieder geval makkelijk met paragon400 te halen.
Je zit dan rond grift lvl50/51
Op normal zal dat zeker een ander verhaal zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door Sinned123 op 25-08-2015 23:06 ]
Ik zeg ook niet dat het makkelijk zou zijn... alleen stel met het huidige systeem en je raakt 10.000 Paragon aan.Phuncz schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:03:
[...]
Dit vind ik een moeilijk gegeven, want wanneer is het ondersteunend en wanneer is het bepalend ? In mijn ogen zijn beide hetzelfde. Ik kan toch ook niet klagen dat ik "maar" P600 ben en een ander clanlid is P1000 dat hij hogere GR's kan doen dan mij, dat lijkt me logisch want hij heeft meer als dubbel zoveel uren erin gestoken. We kunnen het op bots steken, maar daar schieten we allemaal niets mee op zolang Blizzard daar niet iets aan doet.
Dan heb je bij 800 alles maxed, en 9.200 9.100 met resources en movement op max, paragons op Dex wat neerkomt op 45.500 Dex...
Dat is wel problematisch lijkt me...
Ik zit met Paragon 765 al op 52 Solo ;-)Sinned123 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:04:
Hoe dan ook, de top1000 is op seasons in ieder geval makkelijk met paragon400 te halen.
Je zit dan rond grift lvl50/51
1000 denk ik meer rond de 54-56
NvM... verkeerd gelezen

Paragon 400 en niet 1000
[ Voor 17% gewijzigd door Thalaron op 25-08-2015 23:09 ]
Ziet er echt mega-gaaf uit, en heel anders dan Carnevil. Deze build heeft nu 69 gehaald op PTR, met wat extra dmg en optimale gear misschien wel 70+. genoeg voor mij, dacht ik zo.
-----
of toch de wildcard en voor een Crusader gaan...
[ Voor 23% gewijzigd door UTADDICT op 25-08-2015 23:30 ]
paragon 400 halen.SideShow schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:32:
Weet iemand hoe je nu die portrait uit seizoen 3 kan krijgen ?
Zoals ik Debo ken van z'n posts en z'n stream is hij niet puur op getallen en efficiëntie gericht. Zijn stijl is meer aan te geven wat de betere opties zijn zodat iedereen vrij is om te kiezen en te variëren. Hij tipt Communing with Spirits hier wat dat betreft vooral ook vanwege de utility.Zarhrezz schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:53:
[...]
Hij tipt Communing with Spirits als de beste rune. Als je kijkt naar PTR, is het vrijwel exclusief Fire Wall. Ik snap wel waarom; Communing with Sprits doet alleen damage zolang een target in de Wall staat en dat is dus max 1200% weapon damage per cast. Fire Wall staat 8 seconde en 'tagt' voor 1100% over 4 seconde en deze DoT wordt gereset zolang de target in de wall staat. Potentieel dus bijna 3300% weapon damage per cast. Daarnaast krijgt een target dat maar even in de wall staat nauwelijks damage, even contact met Fire Wall betekent 1100% weapon damage. Ring of Poison 'tagt' ook, dus die is voor damage dus ook al beter dan Communing with Spirits.
Verder gebruikt Debo in z'n laatste build, waarop hij z'n guide baseert, helemaal geen Zombie Charger. Dus dan kan je Scrimshaw best cuben. De zombie charger versie staat er in video-vorm overigens wel tussen. Het zal ook te maken hebben met welke wapens je loot en wat de rolls zijn.
EDIT;
you can only use one weapon legendary power at a time. And my scrimshaw I had was only 2000 weapon damage, while my smk is 2400, if I had an ancient one I would of def used it. But on ptr I had no such luck. If I had more time to farm for more items for the build, having an ancient one would of worked well, but when you have lemons you make lemonade
[ Voor 11% gewijzigd door Tektoon op 25-08-2015 23:36 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Damn, 350M toughness op zijn WD. En toch lijkt het me een suicide build als hij op hardcore gespeeld zou worden. Maar wel erg leuk! Zal hem eens proberen als ik de set compleet heb. Maar ik denk dat ik eerst voor de bijgewerkte Poison Dart build ga.UTADDICT schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:09:
Ik denk dat ik toch de nieuwe Helltooth + Zombie bears build ga spelen (mits de lag OK is): http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/18300175453?page=1 (Guide: YouTube: [GUIDE] Helltooth Zombiecharger/Firewall Build)
Ziet er echt mega-gaaf uit, en heel anders dan Carnevil. Deze build heeft nu 69 gehaald op PTR, met wat extra dmg en optimale gear misschien wel 70+. genoeg voor mij, dacht ik zo.
-----
of toch de wildcard en voor een Crusader gaan...
in season 4 bedoel je dan ? want ben 650 in non season
In season 4 kan je weer een ander portrait krijgen (en een pet). Ook als je lvl 12 in HotS bent krijg je een portrait.
In season 3.SideShow schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:48:
[...]
in season 4 bedoel je dan ? want ben 650 in non season
Nee, je moest 400 season achievement points halen (niet 400 paragon lvl....SideShow schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:32:
Weet iemand hoe je nu die portrait uit seizoen 3 kan krijgen ?

Een heel lelijk portrait dat totaal niet bij de stijl van Diablo 3 past.Tektoon schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 01:52:
In season 4 kan je weer een ander portrait krijgen (en een pet). Ook als je lvl 12 in HotS bent krijg je een portrait.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Rifts spelen om GRift keys te krijgen!Bacotje schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:13:
Gisteren de patch gespeeld op de Ps4. Veel nieuwe dingen inderdaad. Heb die cube ook gevonden. Erg leuke toevoeging. En eindelijk die trial weg voor de Rifts. Wat ik me nu alleen afvraag. Wat is nu eigenlijk nog de meerwaarde van Nephalem Rifts? Die deed ik veelal voor de keys maar ja die heb je niet meer nodig
[ Voor 67% gewijzigd door MetalPool op 26-08-2015 09:21 ]
Zelf bij tweakers hebben we no-lifersGrin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:12:
Zojuist geupgrade naar 2.3 en dan spelen als ik thuis kom... De eerste verslaafden zaten al voor 08:00 achter hun PC te spelen... hahaha toppers!
Die heb je wel nodigBacotje schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:16:
Ja die keys heb je niet meer nodig.....Je kan gewoon een Grift beginnen. En elke keer je hoogst gehaalde blijven spelen. Dus Nephalem Rift.....waarom zou ik die nog doen
Je hebt geen keys meer nodig voor Nephalem Rifts. In deze rifts droppen wel greater rift keys maar deze zijn nu universeel. Je hebt er 1 nodig om een Grift te openen. Welke je dan opent maakt niet uit.
Alle trial keys en grift keys die je had zijn omgezet naar deze universele versie.
[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 26-08-2015 09:30 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Heb nu op m'n barb als passives Furnace (50% elite dmg), RoRg (set bonus met 1 item minder) en tijdelijk death watch mantle (35% kan op fan of knives 900% weap dmg)
Als ringen nu even de Focus/Restraint set, maar dit wordt waarschijnlijk Unity/CoE voor solo. Nu nog opzoek naar Hexing pants. En een leuke hellfire amulet farmen met passive.
Ook 1 keer de IK boulder basher gererolled (Heb er 2. De slechtste bewaard voor rerolls) Helaas geen verbetering en niet ancient. Dus daar ga ik komende tijd eerst eens voor farmen.
Al met al leuke update
[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 26-08-2015 14:17 ]
Sommigen weigeren er al mee te spelenDeadsmell schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:46:
[...]
Een heel lelijk portrait dat totaal niet bij de stijl van Diablo 3 past.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Nog een laatste een runs doen met tot nu toe mij favoriete build zdps WD.
GR 62 gehaald en ons nieuwe clan record neer gezet.
GR 63 gehaald en rank 926 behaald.
GR 64 niet gehaald maar goede run.
1 complete bounty run = 1000 gele en 1000 blauwe mats + een hele boel breaths, gems, soulds en parts
Die bandit schrines zijn wel leuk eigenlijk :-)
[ Voor 13% gewijzigd door SideShow op 26-08-2015 10:14 ]
Om 6 uur opgestaan :-) Straks ook uurtje vroeger stoppen met werken.Grin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:12:
Zojuist geupgrade naar 2.3 en dan spelen als ik thuis kom... De eerste verslaafden zaten al voor 08:00 achter hun PC te spelen... hahaha toppers!
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Je kunt vast wat verkennen nu. Season is echter een compleet nieuwe start dus je zult alles opnieuw moeten scoren daar.FloydRaalte schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:15:
Korte vraag: heeft het zin om nu te gaan spelen? Ik begrijp namelijk dat Seasons 4 vrijdag pas begint. Heeft het dan zin om nu al die Cube te gaan scoren of moet ik dat dan in Seasons 4 weer overnieuw doen?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2015 10:20 ]
nu is het GR55 en hoger
Verwijderd
Euhhhh ik ben een hc prutser, of bedoel je juist hc?SideShow schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:25:
Achja, vroeger was GR50 een beetje de barriere voor casuals (toch zeker voor mij),
nu is het GR55 en hoger
Verwijderd
Nope patch 2.3 is sinds vanmorgen live, vrijdag om 17.00 start S4, cube kan je dus ophalen.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:31:
Hoe upgraden jullie naar 2.3 dan? 2.3 gaat pas de 28ste live lees ik overal????
Verwijderd
Oh serieus joh, NICE!Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:32:
[...]
Nope patch 2.3 is sinds vanmorgen live, vrijdag om 17.00 start S4, cube kan je dus ophalen.
Gaan we vanavond maar eens even binnenhalen die patch dan.
Thanks voor de info!

Maja... Zo maar ff inloggen dan
Om 8 uur was de patch al LIVE in Nederland - de problemen die zich voordeden in de USA zijn blijkbaar al in de uitrol voor Europa verholpen (daar was er circa 2-3 uur extra vertraging).Thalaron schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:36:
Ik dacht 1100 uur
Maja... Zo maar ff inloggen dan
Ik bedoel soft coreVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:31:
[...]
Euhhhh ik ben een hc prutser, of bedoel je juist hc?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Waarom begin je dan niet gewoon seasons te spelen vrijdag? Seasons is vanaf scratch beginnen met 0 gold. Als dit season voorbij is dan voegt ie je characters weer toe aan de rest, maar die kun je dus alsnog deleten mocht je dat echt willen. Maar Seasons is dus wat je eigenlijk zoekt, en ja je gold blijft in je stash. Misschien kun je het droppen en uitloggen haha maar dat heb ik nog nooit geprobeerdRustStorm schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:51:
Ik zit te denken om eens helemaal from scratch te beginnen. Al m'n characters deleten... Hopelijk raak ik dan ook al m'n gold kwijt enzo? WEet iemand dat toevallig?Of blijft dat in m'n stash allemaal?
[ Voor 9% gewijzigd door RoelekT86 op 26-08-2015 11:54 ]
De mojo voor de WD is wel cool, iig lijkt die beter dan de belt voor de Crusader.
Heb geen zin in een DH (S3) of Monk (S2), Barbarian heb ik non-season gespeeld en ben ik wel klaar mee. Wordt dus een van die 2
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Mja, vind het fijn om met een schone lei te beginnen. Zal eens een poging wagen de characters te deleten en zien wat het resultaat is.RoelekT86 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:53:
[...]
Waarom begin je dan niet gewoon seasons te spelen vrijdag? Seasons is vanaf scratch beginnen met 0 gold. Als dit season voorbij is dan voegt ie je characters weer toe aan de rest, maar die kun je dus alsnog deleten mocht je dat echt willen. Maar Seasons is dus wat je eigenlijk zoekt, en ja je gold blijft in je stash. Misschien kun je het droppen en uitloggen haha maar dat heb ik nog nooit geprobeerd
Maar vrijdag nieuwe seizoen; lijkt me goed moment om te beginnen inderdaad. Heb Diablo 3 echt heel erg lang links laten liggen, puur omdat het me ongelofelijk is tegen gevallen na release. Dus hopelijk grijpt het me weer een beetje, net als dat Diablo 2 me volledig in de greep had.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Deleten schiet niet op; je houdt je artisans, shard cap, gold, etc, etc. Ik zou season starten op vrijdag, da's wel vanaf (bijna) nul. Je hebt dan alleen Torment al beschikbaar omdat je storyline Act 4 al eens completed hebt.RustStorm schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:02:
Mja, vind het fijn om met een schone lei te beginnen. Zal eens een poging wagen de characters te deleten en zien wat het resultaat is.
Maar vrijdag nieuwe seizoen; lijkt me goed moment om te beginnen inderdaad. Heb Diablo 3 echt heel erg lang links laten liggen, puur omdat het me ongelofelijk is tegen gevallen na release. Dus hopelijk grijpt het me weer een beetje, net als dat Diablo 2 me volledig in de greep had.
Om het snelste te levelen is story modus wel weer een aanrader voor het verkrijgen van bepaalde itemsZarhrezz schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:07:
[...]
Deleten schiet niet op; je houdt je artisans, shard cap, gold, etc, etc. Ik zou season starten op vrijdag, da's wel vanaf (bijna) nul. Je hebt dan alleen Torment al beschikbaar omdat je storyline Act 4 al eens completed hebt.
[ Voor 21% gewijzigd door Vidra op 26-08-2015 12:33 . Reden: meer informatie toegevoegd ]
Thanks! Dan houdt het deleten op... Jammer dat je niet van scatch kan beginnen. Verpest het wel een beetje voor me. (en nee, ga geen nieuw account maken met nieuw D3 er opZarhrezz schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:07:
[...]
Deleten schiet niet op; je houdt je artisans, shard cap, gold, etc, etc. Ik zou season starten op vrijdag, da's wel vanaf (bijna) nul. Je hebt dan alleen Torment al beschikbaar omdat je storyline Act 4 al eens completed hebt.
Tochv rijdag maar even afwachten en zien wat ted oen
Met een nieuw season begin je toch telkens weer vanaf scratch? Je hebt dan niks.. Geen items, geen gold, geen paragon, geen gelevelde artisan. Gewoon alsof je de game opnieuw speelt!RustStorm schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:04:
[...]
Thanks! Dan houdt het deleten op... Jammer dat je niet van scatch kan beginnen. Verpest het wel een beetje voor me. (en nee, ga geen nieuw account maken met nieuw D3 er op)
Tochv rijdag maar even afwachten en zien wat ted oen
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Moet je nagaan hoe lang ik het spel al niet gespeeld hebt...schaapiej schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:22:
[...]
Met een nieuw season begin je toch telkens weer vanaf scratch? Je hebt dan niks.. Geen items, geen gold, geen paragon, geen gelevelde artisan. Gewoon alsof je de game opnieuw speelt!
Thanks voor dit alles
Maar goed... Net eventjes begonnen met wat cube spul voor mijn SpeedStrafe Bountie DH. Vanavond wellicht stash her en der uitruimen/cuben zodat er weer wat ruimte vrijkomt!
En die Goblin Shrines zijn ziek... Iets van 5 gehad vandaag en dat gaat hard met mats/shards!
[ Voor 90% gewijzigd door Deadsmell op 26-08-2015 14:33 ]
Snap ik maar ik heb dus vanuit de cube (furnace) 50%. Stel op mijn actieve wapen (Furnace) staat bijvoorbeeld 45% elite dmg. Betekend dat dus dat ik dan 95% extra dmg doe op elites? Of vervalt de stat dan die ik op mijn actieve wapen heb zitten.Deadsmell schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:32:
Denk dat je dan moet kiezen. Of cube, of equipped.
Nope je kan een passive van een item maar 1 keer hebben.Bacotje schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:36:
[...]
Snap ik maar ik heb dus vanuit de cube (furnace) 50%. Stel op mijn actieve wapen (Furnace) staat bijvoorbeeld 45% elite dmg. Betekend dat dus dat ik dan 95% extra dmg doe op elites? Of vervalt de stat dan die ik op mijn actieve wapen heb zitten.
Dubbele RoRg kan dus ook niet
Als je een item cubed dan krijg je altijd de hoogst mogelijke waarde. Een Furnace met 42% geeft namelijk gewoon 50% in de cube.
[ Voor 12% gewijzigd door JSchut op 26-08-2015 14:42 ]

Net even bezig met de WD, toen ff met de DH.
Rare boog upgrade > Yang's Recurve > 2x reroll:

BAM!
Nu met Cindercoat als cube item (nog meer RCR) en als wapen Krider (mijn enige maar gecubed) en een Convention als ring (hier kan ik nog wel iets beters voor verzinnen.
Ook de nieuwe bracers al gevonden. DH is ineens 2x zo effectief nu
Gz hoor met die Yangs!Angeloonie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:56:
Best leuk 2.3
[afbeelding]
BAM!
Nu met Cindercoat als cube item (nog meer RCR) en als wapen Krider (mijn enige maar gecubed) en een Convention als ring (hier kan ik nog wel iets beters voor verzinnen.
Nu kan je uioggen tot 2.4 uitkomt
Nou RNGJesus is je gezind. Hoop dat ik vanavond ook zoveel geluk hebAngeloonie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:56:
Best leuk 2.3
[afbeelding]
BAM!

en als er interesse is, elke vrijdag spelen wij vanaf ongeveer 19:30-24:00..
Ik speel altijd met een monk. of deze. of een zero dps monk, mijn maat speelt met een DH.
we zijn altijd geïnteresseerd medespelers..
dus... tot vrijdag.. ;-)
[ Voor 73% gewijzigd door Thc_Nbl op 26-08-2015 16:32 ]
ehhh.. noppes
Hij weer wel hoor ....Angeloonie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:56:
Best leuk 2.3
[afbeelding]
BAM!
Alles dat niet dropte toen ik niet speelde was opgespaard denk ik
Nu nog een beter amulet, want die van mij is wel goed maar heeft +physical ipv +fire. Shit.
[ Voor 39% gewijzigd door Angeloonie op 26-08-2015 17:11 ]
Dit topic is gesloten.