Ah ja klopt, dit was nu dezelfde element als wat je zelf hebt bij de gebruikte skill he ?Zarhrezz schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 11:49:
[...]
En RD is op te vangen met soak amulets...ook niet verkeerd.
Tier 50 zonder zdps char is erg lastig, je moet dan wat geluk hebben met de elites. Wij doen de laatste dagen grift 51's omdat we niks lagers meer hebben...Thalaron schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 02:32:
Zo... net een hilarische Grift gehad (Tier 50)
Zou geen enkel probleem zijn als we niet elke grafpack tegenkwamen die je maar kon bedenken...
Op zich wel een prestatie deze tijd:
[afbeelding]
R/D Fast Jailer Thunderstorm mobs zijn niet grappig![]()
Correct me if i'm wrong... maar volgens mij had elke pack Reflect Damage![]()
Echt... als je deze grift tegenkomt op HC dan vermoed ik dat iedereen simpelweg de pijp uit gaat![]()
Het was in elk geval lachen!

Yup. Mijn voorkeur is dan cold skills (omdat je meteen ook Frozen Pulse / Frozen opvangt).Phuncz schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 12:27:
Ah ja klopt, dit was nu dezelfde element als wat je zelf hebt bij de gebruikte skill he ?
Zo nog even me DH record ververst, was er net buiten gevallen met me oude 37 record.
Diablo III HC Grift 39 DH in 10m01s EU Rank 762
Diablo III HC Grift 39 DH in 10m01s EU Rank 762
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Volgens mij was dat een 39 en niet een 42! GZ anyway!
Mijn account vorige maand verkocht maar toch weer met een cheap account weer begonnen. Vidra of andere SG officer.. wil iemand mij weer adden? Velsnaru#2739
Mijn account vorige maand verkocht maar toch weer met een cheap account weer begonnen. Vidra of andere SG officer.. wil iemand mij weer adden? Velsnaru#2739
Signature
Lol je zat toch in die andere clan?mouzetc schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 13:25:
En Velsenard dan?
Ik zal je toevoegen en uitnodigen voor de clan
[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 23-08-2015 13:30 ]
Ja heb ik inderdaad een maandje in gezeten! Account verkocht toen ie nog wat waard was. Nu een shitload aan mats verzameld, dus denk dat het daarna met bounties farmen snel op niveau zit.Protax schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 13:30:
[...]
Lol je zat toch in die andere clan?
En Velsenard dan?
Ik zal je toevoegen en uitnodigen voor de clan
Vels zit als het goed is nog in SG. Thanks!
Signature
thx, meteen even gewijzigd, was copy van regel van wizardmouzetc schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 13:25:
edit: Doel voor seizoen 4 is ook weer bereikt

[ Voor 11% gewijzigd door 4th op 23-08-2015 17:19 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Gz! Inderdaad vreemd van die dubbele uitleg 1/2... Al ben ik bang dat de echte Grift push runs dinsdagavond/woensdag overdag zullen zijn... Maar hoe dan ook Gz!!
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
toolkist schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 17:43:
Icoon in 't midden zegt rank 1, de tekst links rank 2?
Rank 1 voor FourthAarts, rank 2 voor Lauwie.Thalaron schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:00:
Gz! Inderdaad vreemd van die dubbele uitleg 1/2... Al ben ik bang dat de echte Grift push runs dinsdagavond/woensdag overdag zullen zijn... Maar hoe dan ook Gz!!
Gefeli gasten! Mooie prestatie!
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 23-08-2015 18:09 ]
Hier ook nog even de video van de rank 86 solo wiz op hc
We zij dit weekend druk bezig geweest met pushen van onze HC records
Ons 4 man record GR 53 rank 87
Ons 3 man record GR 53 rank 49
We zijn met SG zeer goed geëindig op nonseason HC
Solo top 1000 plekken
Solo DH : Fourthaarts GR 39 rank 763
Solo Monk : Sabrac GR 41 rank 246 en Kami GR 37 rank 685
Solo WD: Temp2264 GR 45 rank 55, Sabrac GR 41 rank 302 en Ealjebij GR 37 847
Solo WZ: Fourthaarts GR 45 rank 86
2 man: Kami,Temp2264 GR 47 rank 302, Fourthaarts GR 46 rank 374 en Sabrac GR 45 rank 552.
3 man: Kami,Temp2264,Fourthaarts GR 53 rank 49, Sabrac GR 49 rank 216, Lauwie GR 48 rank 285 en
GakkeRoel GR 45 rank 746
4 man: Kami,Temp2264,Fourthaarts Sabrac GR 53 rank 87, Lauwie GR 52 rank 105 en
Ealjebij GR 46 rank 668
Solo top 1000 plekken
Solo WD: Temp2264 GR 45 rank 55, Sabrac GR 41 rank 302 en Ealjebij GR 37 847
2 man: Kami,Temp2264 GR 47 rank 302, Fourthaarts GR 46 rank 374 en Sabrac GR 45 rank 552.
3 man: Kami,Temp2264,Fourthaarts GR 53 rank 49, Sabrac GR 49 rank 216, Lauwie GR 48 rank 285 en
GakkeRoel GR 45 rank 746
Ealjebij GR 46 rank 668
En nu een goed begin in Era 4
Rank 3
Rank 3
Hmm ondanks dat ik zo'n beetje 2 maand amper heb kunnen spelen vanwege de WoW 6.2 launch Zie ik net dat ik toch nog in de leaderboards voor Solo WD's gebleven ben in S3, rond de plek 600 lijkt het te zijn, had niet verwacht er nog in te staan 63 dagen na dat ik die tijd neergezet had.
Goed bezig! Jammer dat het record al verbroken is met flink wat, maar dat mag de pret niet drukken denk ik.4th schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 14:01:
[...]
thx, meteen even gewijzigd, was copy van regel van wizard
edit: Doel voor seizoen 4 is ook weer bereikt
[afbeelding]
Mooie prestatie mannen!
Ik heb nog even wat op de PTR zitten spelen vandaag, met deze build 50 eenvoudig gehaald, een 52 niet (erg slechte density). Ik ben geen HC speler, maar wellich is deze setup bruikbaar voor HC; zonder Taeguk stacks 84m toughness tijdens Firebats channel, met stacks 110m+ toughness. Net een in 52 vast in een molten explosion, iets van 2/3 eraf.
Ik ga deze setup straks op season zeker verder proberen...taeguk is wel sterk (zeker in greater rift pushes omdat je langere gevechten hebt, dus minder stutter-stepping om stacks te houden) maar ik blijf de 3 seconde erg irritant vinden. Ik denk dat ik maar eens ga kijken of Iceblink de Slow Burn boost.
Ik ga deze setup straks op season zeker verder proberen...taeguk is wel sterk (zeker in greater rift pushes omdat je langere gevechten hebt, dus minder stutter-stepping om stacks te houden) maar ik blijf de 3 seconde erg irritant vinden. Ik denk dat ik maar eens ga kijken of Iceblink de Slow Burn boost.
Ik zit veel Youtube filmpjes te kijken, maar ben er nog steeds niet over uit welke class ik moet pakken.
Neig heel erg naar Wizard, maar die Monks zien er ook erg sterk uit... Of toch weer DH/Barb
Neig heel erg naar Wizard, maar die Monks zien er ook erg sterk uit... Of toch weer DH/Barb
Zo... IceBlink op 25!
Kan ik mooi mijn Mealstrom M6 DH verbeteren
(niet echt zinvol maar we leuk)
Heb de Bovine bijltjes en Puzzle ringen alvast op mijn main gezet en die bracers die gold = exp geven... Die mooi snel er doorheen jagen in het begin van 2.3 met een groepje (ruimte maken!!)
Kan niet wachten!!! gimme 2.3 nu!!
Kan ik mooi mijn Mealstrom M6 DH verbeteren
Heb de Bovine bijltjes en Puzzle ringen alvast op mijn main gezet en die bracers die gold = exp geven... Die mooi snel er doorheen jagen in het begin van 2.3 met een groepje (ruimte maken!!)
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Iceblink zit inmiddels op max lvl 50Thalaron schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:07:
Zo... IceBlink op 25!
Kan ik mooi mijn Mealstrom M6 DH verbeteren(niet echt zinvol maar we leuk)
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Gratz & trotsTemp2264 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:35:
We zij dit weekend druk bezig geweest met pushen van onze HC records
[video]
[video]
Solo top 1000 plekken
Solo WD: Temp2264 GR 45 rank 55, Sabrac GR 41 rank 302 en Ealjebij GR 37 rank 847
GakkeRoel GR 45 rank 746
Ealjebij GR 46 rank 668
[ Voor 5% gewijzigd door Vidra op 23-08-2015 22:25 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Hier idem.. bubble wiz, uliana of support monk, of toch multishot DHProtax schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:03:
Ik zit veel Youtube filmpjes te kijken, maar ben er nog steeds niet over uit welke class ik moet pakken.
Ik ga beginnen met een monk, laatste keer dat ik er een speelde was SWK bells nog de build to go.
Daarna komt er nog een Hammerdin bij.
Daarna komt er nog een Hammerdin bij.
Heeft iemand een link met detail info over Iceblink? Is de crit chance additief of multiplicatief? Welke DoTs worden beïnvloed en welke niet? Dat soort info...Vidra schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:23:
Iceblink zit inmiddels op max lvl 50vanavond even geleveld
Jij had al aantal levels van seasonVidra schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:23:
[...]
Iceblink zit inmiddels op max lvl 50vanavond even geleveld
Hier van 0 tot 49 in 2u
Enig idee wanneer de patch uitkomt? Sta al een tijdje stil
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Is hierboven al meerdere keren genoemd en ook supermakkelijk te vinden via Google, maar de patch komt woensdagochtend en season begint vrijdagmiddag om 17.00 uur.Xtr3me4me schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:24:
Enig idee wanneer de patch uitkomt? Sta al een tijdje stil
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Wat is de beste manier om solo te levelen in S4?
Zelfde als in 2.2 waarschijnlijk. Bonus bounties runnen en zoveel mogelijk cursed chest events pakken in de bounties. Waarom wil je het persé solo doen? Met meerdere mensen levert veel meer xp op.
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 24-08-2015 08:35 ]
Als vrijdag S4 begint ook maar weer een vollop in D3 duiken. Zie wel wie er dan online is voor een leuk groepje te vormen. Een keer helemaal schoon beginnen lijkt me wel weer eens leuk
Heel veel mensen, verwacht ik. Gisteravond was het naar huidige maatstaven bijzonder druk in de Tweakers clan. Maanden lang niet meer zoveel mensen online gezien.Neles7 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:41:
Als vrijdag S4 begint ook maar weer een vollop in D3 duiken. Zie wel wie er dan online is voor een leuk groepje te vormen. Een keer helemaal schoon beginnen lijkt me wel weer eens leuk
Dat geloof ik meteen. Ik zie wel met wie ik de journey start vrijdag, gezellig gaat het zeker worden
Voordeel van bonus bounties is dat je al (langzaam) craft materials verzamelt, zodat je direct op 70 je eerste extracts kan doen. De kans is ook groot dat je RoRG dan al hebt, dus die kan dan direct de cube in.Deadsmell schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:34:
Zelfde als in 2.2 waarschijnlijk. Bonus bounties runnen en zoveel mogelijk cursed chest events pakken in de bounties.
Wat ik voor leveling altijd eerst even doe is even starten met storyline op Expert. Het verlaten van town na het eerste babbeltje met Leah levert dan al level 3 op, stukje verder (of weer even opnieuw beginnen) betekent een snelle lvl 5-6 zonder enig risico (alleen zombies). Ik merkte op PTR dat direct beginnen met cube quest toch lastig is vanwege de mobs die je tegenkomt. Dit is algemeen voor bounties, terwijl storyline lekker met zombies begint.
Ik twijfel nog wat ik ga doen. Heb best zin om de story line weer eens te doorlopen, maar wil ook graag zo snel mogelijk met het vullen van de cube bezig en eens een serieuze gooi naar de leaderboards doen. Iedereen heeft natuurlijk al mijlen voorsprong als ik de storyline doorlopen heb.Zarhrezz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:17:
[...]
Voordeel van bonus bounties is dat je al (langzaam) craft materials verzamelt, zodat je direct op 70 je eerste extracts kan doen. De kans is ook groot dat je RoRG dan al hebt, dus die kan dan direct de cube in.
Wat ik voor leveling altijd eerst even doe is even starten met storyline op Expert. Het verlaten van town na het eerste babbeltje met Leah levert dan al level 3 op, stukje verder (of weer even opnieuw beginnen) betekent een snelle lvl 5-6 zonder enig risico (alleen zombies). Ik merkte op PTR dat direct beginnen met cube quest toch lastig is vanwege de mobs die je tegenkomt. Dit is algemeen voor bounties, terwijl storyline lekker met zombies begint.
Vandaag en morgen alvast een uurtje langer werken zodat ik woensdag wat vroeger naar huis kan
Voor een serieuze gooi naar de leaderboards, maakt de eerste dag niet uit. Het gaat er dan om of je de komende maanden dagelijks 10+ uur in 4-man parties kan farmen.Deadsmell schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:34:
Ik twijfel nog wat ik ga doen. Heb best zin om de story line weer eens te doorlopen, maar wil ook graag zo snel mogelijk met het vullen van de cube bezig en eens een serieuze gooi naar de leaderboards doen. Iedereen heeft natuurlijk al mijlen voorsprong als ik de storyline doorlopen heb.
Als je dat niet van plan bent, kun je gewoon story line doen als je daar zin en hebt zonder dat je daarmee dagen achterstand oploopt.
Ik heb jammer genoeg vrijdag en zaterdag weinig tijd. Ik hoop komende zondag gelijk door wat diehards te kunnen worden gepowerlvl'd
Beeromaniac
Same...vrijdagavond training, zaterdag buurtfeest dus voor mij wordt het ook pas zondag echt aan de slag.Thompson schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:42:
Ik heb jammer genoeg vrijdag en zaterdag weinig tijd. Ik hoop komende zondag gelijk door wat diehards te kunnen worden gepowerlvl'd
Ik verwacht zondag wel 70 te zijn en als rng een beetje meezit wil ik wel wat tweakers helpen met opstarten
Meestal heb ik wel een open game die je kunt joinen, kunt me altijd toevoegen: Neles#2481
Is het niet zo dat het powerlevelen zoals dat nu nog kan, 'gefixed' is in 2.3?Thompson schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:42:
Er zijn in het verleden enkele bounties uitgeschakeld of gefixt, omdat ze misbruikt werden om heel snel te levellen. Verder is er niets aangepast voor zover ik weet. Je kunt nog steeds solo 'power levellen' door bonus bounties en ook nog steeds geboost worden door een level 70 speler.jaihel schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:38:
[...]
Is het niet zo dat het powerlevelen zoals dat nu nog kan, 'gefixed' is in 2.3?
Snelste solo manier schijnt overigens het doorlopen van het Cow Rift te zijn, maar vind die maar eens.
Overigens hebben enkele bekende streamers solo power levelling guides gemaakt voor verscheidene classes.
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 24-08-2015 10:56 ]
Niet echt. Je mag als lower level geen T10 meer in en als je helemaal clean begint mag je pas voorbij Expert als je Act 4 story line doorgespeeld hebt (geen idee of die restrictie in season geldt, volgens mij niet voor een account dat in het verleden Act 4 al gedaan heeft). Neemt niet weg dat je nog gewoon mee kan lopen in een level 70 T6 rift. Op PTR was je met 1 zo'n rift level 70. Zonder PTR buff zijn dat dus 3-4 rifts. Dus zonder enige vorm van optimaliseren kan dat makkelijk binnen een uur.jaihel schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:38:
Is het niet zo dat het powerlevelen zoals dat nu nog kan, 'gefixed' is in 2.3?
Ik zie dit staan in de patch notes:Deadsmell schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:47:
[...]
Er zijn in het verleden enkele bounties uitgeschakeld of gefixt, omdat ze misbruikt werden om heel snel te levellen. Verder is er niets aangepast voor zover ik weet. Je kunt nog steeds solo 'power levellen' door bonus bounties en ook nog steeds geboost worden door een level 70 speler.
Snelste solo manier schijnt overigens het doorlopen van het Cow Rift te zijn, maar vind die maar eens.Afgelopen week voor het eerst gehad en de dag erna nog een keer.
Lijkt mij dat er gezegd wordt dat de XP nu evenredig zal worden verdeeld tussen alle spelers in een party.Experience gained, including all sources of Bonus Experience, is now averaged across all players in a party that are eligible to receive experience
Ik meende dat dat altijd al het geval was, mits je binnen bereik van je party members was. Hoe was het eerst dan?jaihel schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:50:
[...]
Ik zie dit staan in de patch notes:
[...]
Lijkt mij dat er gezegd wordt dat de XP nu evenredig zal worden verdeeld tussen alle spelers in een party.
Overigens zie ik hier geen nadeel van voor powerlevellen?
Edit: hier trouwens een mooie solo levelling guide van Debo. Eigenlijk bedoeld voor WD's, maar er staat ook handige generieke info in, zoals welke acts en bounties het beste te farmen zijn, hoe te gearen tijdens het levellen en requirements voor progress naar de eerste Torment niveau's.
[ Voor 30% gewijzigd door Deadsmell op 24-08-2015 11:08 ]
Het gaat om het stukje "including all sources of Bonus Experience", dat was eerst niet zo.Deadsmell schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:52:
[...]
Ik meende dat dat altijd al het geval was, mits je binnen bereik van je party members was. Hoe was het eerst dan?
Overigens zie ik hier geen nadeel van voor powerlevellen?
Edit: hier trouwens een mooie solo levelling guide van Debo. Eigenlijk bedoeld voor WD's, maar er staat ook handige generieke info in, zoals welke acts en bounties het beste te farmen zijn, hoe te gearen tijdens het levellen en requirements voor progress naar de eerste Torment niveau's.
[ Voor 11% gewijzigd door Lintesir op 24-08-2015 11:25 ]
Verwijderd
Waarom nu weer zo nodig binnen een dag of 2 level 70? en gelijk weer boosts willen ontvangen.
Waarom komt de patch niet gelijk met de start van het nieuwe seizoen? Ik speel eigenlijk alleen nog maar seasonal characters, de tijd tussen woensdag en vrijdag is dus alleen te spelen met een non-seasonal char?
Omdat het spel pas begint op level 70? En het is gezelligerVerwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:32:
Waarom nu weer zo nodig binnen een dag of 2 level 70? en gelijk weer boosts willen ontvangen.
Eigenlijk is het vanaf gisteren? al non-season. Gezien S3 ten einde is. Dat weekje of die paar dagen valt toch prima vol te houden, gewoon verder bouwen aan je char ^^Grimmie187 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:49:
Waarom komt de patch niet gelijk met de start van het nieuwe seizoen? Ik speel eigenlijk alleen nog maar seasonal characters, de tijd tussen woensdag en vrijdag is dus alleen te spelen met een non-seasonal char?
om grote bugs etc er uit te halen zonder dat season gelijk naar de knoppen is.Grimmie187 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:49:
Verwijderd
Het spel begint bij level 1, maar dat is een discussie van beleveing van het spel, en dat is bij iedereen anders. Ik zit er zelf niet mee als ik wat achter loop, het is namelijk een spel wat prima solo kan, en af en toe een party als je al op plevel 50-100 zit is leuker dan meelopen met iemand die al 200 plevels voor je loopt.
Om mensen de tijd te geven om te wennen aan de wijzigingen in de nieuwe patch, voor de start van het volgende season. Anders zou het de leaderboards beïnvloeden.Grimmie187 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:49:
Het is maar net waarvoor je speelt natuurlijk. Op battle.net waren er de afgelopen maanden veel klachten over season 3 van mensen die graag achievements hunten en zich helemaal niet bezig houden met grifts. Voor die mensen begint het op level 1. Hetzelfde geldt voor iedereen die graag de story line doorloopt.Neles7 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:53:
[...]
Omdat het spel pas begint op level 70? En het is gezelligerEcht boosten zal er nog niet in zitten na 2 dagen denk ik, maar wel wat sneller levelen
.
[ Voor 37% gewijzigd door Deadsmell op 24-08-2015 12:06 ]
Als je het zo bekijkt dan wel ja, al zullen de meeste tweakers zich wel met end-game gaan bezig houden en dan begint het pas op lvl 70Deadsmell schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:03:
[...]
Het is maar net waarvoor je speelt natuurlijk. Op battle.net waren er de afgelopen maanden veel klachten over season 3 van mensen die graag achievements hunten en zich helemaal niet bezig houden met grifts. Voor die mensen begint het op level 1. Hetzelfde geldt voor iedereen die graag de story line doorloopt.
True. Ik denk dat ik mijn plan om de story line te doorlopen ook maar laat varen, omdat ik net die leuke WD levelling guide gevonden heb. Debo heeft zijn char daarmee in 7 - 8 uur solo op 70 en binnen 24 uur T6 ready.Neles7 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:14:
[...]
Als je het zo bekijkt dan wel ja, al zullen de meeste tweakers zich wel met end-game gaan bezig houden en dan begint het pas op lvl 70
Ik ga mijn WD gewoon levelen met 3 andere vrienden via bounties ,de mats die je nodig hebt voor de cube zijn belangrijker dan die snelle levels imo .
Linkje?Deadsmell schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:17:
[...]
True. Ik denk dat ik mijn plan om de story line te doorlopen ook maar laat varen, omdat ik net die leuke WD levelling guide gevonden heb. Debo heeft zijn char daarmee in 7 - 8 uur solo op 70 en binnen 24 uur T6 ready.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Achjah... vergeet niet dat er mensen zijn die zich niets aantrekken van een game sessie van 20+ uur...
Dan ben ik ook T6 ready binnen 24 uur
Anyways... T6 Ready is ook beetje RNG natuurlijk. Soms zit het mee... maar in groepen zal het nu wel nog sneller gaan i.c.m. de cube en exp. sharing...
Dan ben ik ook T6 ready binnen 24 uur
Anyways... T6 Ready is ook beetje RNG natuurlijk. Soms zit het mee... maar in groepen zal het nu wel nog sneller gaan i.c.m. de cube en exp. sharing...
Link staat op de vorige pagina, maar dat is de 'oude' S3 24-hour guide. Debo komt nog met een nieuwe voor S4 deze week wegens de vele wijzigingen.
Kan er een PTR speler iets zeggen over de beste cube strategie voor wat betreft het craften van een Furnace/Calamity/Kukri ed? Lvl 70 2h maces, ceremonial knives verzamelen/craften en dan massaal omzetten naar legs?
Is dat al meteen de moeite waard of kost het zoveel mats dat je beter wacht tot je op T10 zit?
[ Voor 3% gewijzigd door Tektoon op 24-08-2015 12:47 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Pas boven de paragon lvl 250 krijg je toegang tot T10 ... dus het verzamelen van de mats begint toch al vanaf uur 1Tektoon schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:47:
[...]
Link staat op de vorige pagina, maar dat is de 'oude' S3 24-hour guide. Debo komt nog met een nieuwe voor S4 deze week wegens de vele wijzigingen.
Kan er een PTR speler iets zeggen over de beste cube strategie voor wat betreft het craften van een Furnace/Calamity/Kukri ed? Lvl 70 2h maces, ceremonial knives verzamelen/craften en dan massaal omzetten naar legs?
Is dat al meteen de moeite waard of kost het zoveel mats dat je beter wacht tot je op T10 zit?
Ik zou overigens graag de GoT clan op D3 willen joinen. Mijn doel voor S4 wordt leaderboards en hoge GR pushen, liefst in teamverband. Dat zal op een crusader moeten gaan gebeuren.
Die Wraps of Clarity was een s03/2.3 item of s04 item?...
[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 24-08-2015 12:54 ]
Even een PM (op het forum) naar Retlawjaihel schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:52:
Ik zou overigens graag de GoT clan op D3 willen joinen. Mijn doel voor S4 wordt leaderboards en hoge GR pushen, liefst in teamverband. Dat zal op een crusader moeten gaan gebeuren.
Probeer zojuist onze D3 clan te joinen maar krijg een error dat ik niet te snel een nieuw request mag sturen?
Beetje raar, gezien ik al tijden niet normale D3 heb gestart
PSN: MaxxusNL
Niet hellemaal waar vanaf 70 kan je T10 in alleen in public games moet je min 250 para hebben.Vidra schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:52:
[...]
Pas boven de paragon lvl 250 krijg je toegang tot T10 ... dus het verzamelen van de mats begint toch al vanaf uur 1
Torment VII-X can now only be accessed by level 70 characters
Torment VII-X public games can now only be accessed by players that meet a Paragon level requirement
Torment VII requires a Paragon level over 100
Torment VIII requires a Paragon level over 150
Torment IX requires a Paragon level over 200
Torment X requires a Paragon level over 250
Gelukkig maarTemp2264 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:01:
[...]
Niet hellemaal waar vanaf 70 kan je T10 in alleen in public games moet je min 250 para hebben.
[...]
Ik heb vrijdagavond helaas geen tijd, maar zaterdag ben ik vanaf 13.30 uur online met twee vrienden. We gaan met 3 monks proberen zo snel mogelijk naar 70 en beyond te gaan. Mogelijk zal ik ook op de SG Teamspeak server zitten, mocht iemand willen joinen. Ik denk dat geboost worden zaterdagmiddag nog out of the question zal zijn?
Wordt toch kijken of we het in 5-6 uur zelf kunnen, moet in theorie lukken met efficiënt spelen en loot sharing! Eind van de avond hopelijk rond de P100.
Ben je gekicked?Maxxus schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:00:
Probeer zojuist onze D3 clan te joinen maar krijg een error dat ik niet te snel een nieuw request mag sturen?

Gezelligadamvansanten schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:04:
Ik heb vrijdagavond helaas geen tijd, maar zaterdag ben ik vanaf 13.30 uur online met twee vrienden. We gaan met 3 monks proberen zo snel mogelijk naar 70 en beyond te gaan. Mogelijk zal ik ook op de SG Teamspeak server zitten, mocht iemand willen joinen. Ik denk dat geboost worden zaterdagmiddag nog out of the question zal zijn?Wordt toch kijken of we het in 5-6 uur zelf kunnen, moet in theorie lukken met efficiënt spelen en loot sharing! Eind van de avond hopelijk rond de P100.
[ Voor 50% gewijzigd door Vidra op 24-08-2015 13:05 ]
In het kader van de endless clan verzoeken, de patch/new season spam 
Voor de mensen die nog een clan zoeken:
Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 953 leden) - zoeken op 'Tweakers' met als subcategorie "English (British)", daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder genoemde) clans wel aanwezig.
Tweakers-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek
Als je lid wil worden van de Tweakers Clan roep dit dan in de community chat. Grin, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.
Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel
Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen
WhatsApp
De Tweakers Clan heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren.
Aanmelding via RetLaw - bij voorkeur in-game of via pm via dit forum.
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Path of Exile, Heartstone, BF4, etc.).
We hebben onze eigen teamspeak server - welke bij ook beschikbaar stellen voor andere clans, bijv. GoT. Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).
Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje!
In onze ogen levert Teamspeak niet alleen bij aan een gezellig gesprek maar ook een bijdrage aan de end-game progress van de game.
Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 400 - overall (season en/of non-season)
Wij hebben momenteel ongeveer 126 leden, waaronder Vidra, Wolf, Angeloonie, Wooldoor, Samtax, Sabrac, 4th, FireDrunk, Temp2264, Scorpio616, ye-roon, TepelStreeltje, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve spelers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen
Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen.
Patch 2.3: Leaderboards / Season 4
S3 is inmiddels ten einde en S4 staat voor de deur - in de voorbereidingen voor de nieuwe patch, het nieuwe S4 zijn er doorgaans elke avond er genoeg parties op seasons (en non-season) om samen te (g)riften.
Op welk niveau spelen jullie?
Solidarity Gaming heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren.
Aanmelding via een van de admins, zie hieronder - bij voorkeur in-game.
Hoe kan ik mij aanmelden?
GoTHC - wie zijn wij?
Wij zijn een afgeleide van de normale GoT clan, maar dan voor de hardcore spelers
As in Diablo II, Diablo III gives players the choice to make hardcore characters. Players are required to first level up a regular character to level 10 before they have the option to create new Hardcore characters. Hardcore characters cannot be resurrected; instead they become permanently unplayable if they are killed. Hardcore characters are separately ranked, and they can only form teams with other hardcore characters. After dying, the ghost of a hardcore character can still chat, the name still shows up in rankings, but the character cannot return to the game.
Wij hebben momenteel ongeveer 53 leden - voornamelijk leden van dit forum. De clanleader = GoTKwakke#2365 - neem voor meer informatie contact met hem op.
Voor de mensen die nog een clan zoeken:
Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 953 leden) - zoeken op 'Tweakers' met als subcategorie "English (British)", daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder genoemde) clans wel aanwezig.
[ #1 - Tweakers Clan - clan tag <GoT>] |
Tweakers-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek
Als je lid wil worden van de Tweakers Clan roep dit dan in de community chat. Grin, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.
Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel
Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen
De Tweakers Clan heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren.
\[/EINDE RECLAMEBLOK #1] |
[#2 - Solidarity Gaming - clag tag <SG> ] |
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Path of Exile, Heartstone, BF4, etc.).
We hebben onze eigen teamspeak server - welke bij ook beschikbaar stellen voor andere clans, bijv. GoT. Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).
Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje!
In onze ogen levert Teamspeak niet alleen bij aan een gezellig gesprek maar ook een bijdrage aan de end-game progress van de game.
Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 400 - overall (season en/of non-season)
Wij hebben momenteel ongeveer 126 leden, waaronder Vidra, Wolf, Angeloonie, Wooldoor, Samtax, Sabrac, 4th, FireDrunk, Temp2264, Scorpio616, ye-roon, TepelStreeltje, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve spelers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen
Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen.
Patch 2.3: Leaderboards / Season 4
S3 is inmiddels ten einde en S4 staat voor de deur - in de voorbereidingen voor de nieuwe patch, het nieuwe S4 zijn er doorgaans elke avond er genoeg parties op seasons (en non-season) om samen te (g)riften.
Op welk niveau spelen jullie?
- Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-10);
- Welke game modi: season 4, nonseason op zowel softcore (normal) en hardcore;
- Records tijdens de laatste ERA: GR (62+) en vele top 1000 records; en
- onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen
Vandaar ook de naam Solidarity
- Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
- Gear/build check;
- Uitleg over de D3 mechanics;
- Discussies, etc.
Solidarity Gaming heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren.
Hoe kan ik mij aanmelden?
- Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
- Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
- In-game contact op te nemen met vydra#2644 of klablabla#2228
- In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)
\[/EINDE RECLAMEBLOK #2] |
[ #3 - GoTHC - clan tag <GoTHC>] |
GoTHC - wie zijn wij?
Wij zijn een afgeleide van de normale GoT clan, maar dan voor de hardcore spelers
As in Diablo II, Diablo III gives players the choice to make hardcore characters. Players are required to first level up a regular character to level 10 before they have the option to create new Hardcore characters. Hardcore characters cannot be resurrected; instead they become permanently unplayable if they are killed. Hardcore characters are separately ranked, and they can only form teams with other hardcore characters. After dying, the ghost of a hardcore character can still chat, the name still shows up in rankings, but the character cannot return to the game.
Wij hebben momenteel ongeveer 53 leden - voornamelijk leden van dit forum. De clanleader = GoTKwakke#2365 - neem voor meer informatie contact met hem op.
\[/EINDE RECLAMEBLOK #4] |
Go THC kan je ook lezen in de GoTHC naam btw
Overigens is SG ook actief op Hardcore S4 en non season
Zin in S4!
Vrijdagavond 17:00 is wat vroeg maar later op de avond moet zeker lukken.
Je kan de cube pas vanaf level 70 gebruiken. Op je weg naar 70 kun je al een beetje van de nieuwe mats verzamelen door bonus bounties te doen. Als ik me niet vergis is het tot level 70 zo dat je maximaal 1 mat krijgt en die zit dan in de bonus cache.Tektoon schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:47:
Tegenwoordig kun je alleen lvl 70 rare items in de cube mikken, dus bewaren van lagere levels is niet meer nuttig. De mat kosten zijn zodanig dat je na het behalen van lvl 70 niet zomaar aan het upgraden / reforgen kan. Wat handig is, is voor je target build kijken wat je gewenste wapen is en zodra je 70 bent een yellow hiervan craften en die upgraden naar legendary. Als je mazzel hebt, zit je direct goed, anders heb je een lvl 70 weapon van het juiste type. De limiting factor zal hier death's breath zijn (25 per keer), de 50 white/blue/yellow kun je op weg naar 70 sparen.
Tot level 70 is het stashen van legs met extractable powers sowieso handig, maar ik zou hier early season erg terughoudend in zijn; legendary mats zijn in het begin schaars en je zult moeten kiezen waar je ze voor inzet.
Convert set item zou ik ook voor sparen. Je wil zo snel mogelijk naar een 6-piece bonus. Een reroll is 10 breaths en 10 souls.
Reforge is een end-game power; 5 legendary mats gaat nog, 50 forgotten souls in season...dat gaat hard.
Mijn volgorde is de volgende:
- Extract Ring of Royal Grandeur
- Upgrade yellow staff to legendary
- Reroll set items tot 6-piece bonus
- Extract Jeram of Grim Reaper wanneer mogelijk - upgrade yellows if needed to get them
Blijft het zo dat heel veel extracten je niet helpt (je kunt er maar 3 tegelijk gebruiken) en je voor reforge legendary grote hoeveelheden souls nodig zijn, die je sneller krijgt in rifts wegens de hogere drop kansen. Ik ga dus tot lvl 70 bonus bounties doen en op 70 direct rifts. Souls en breaths zijn in het begin het nuttigst en die haal je sneller in rifts. Daarna ben je dan ook greater stones aan het binnenhalen en die heb je weer nodig voor je legendary gems.
[ Voor 14% gewijzigd door Zarhrezz op 24-08-2015 13:43 ]
Heb die guide laatst gebruikt voor m'n S3 barb (iemand op Reddit heeft een barb versie gemaakt). Zeker een aanrader!Deadsmell schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:52:
[...]
Denk toch dat ik in S4 met barb begin, en dan misschien crusader als alt. WW is gewoon lekker lui speedfarmen.
Wel 'jammer' dat ik de eerste twee weken van S4 op vakantie ben mja...
Ik zie je wel op TS dan, ik ben hopelijk rond 1430 thuis, maar dan zijn jullie al wat voorbij lvl 1 denk ikadamvansanten schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:04:
Ik heb vrijdagavond helaas geen tijd, maar zaterdag ben ik vanaf 13.30 uur online met twee vrienden. We gaan met 3 monks proberen zo snel mogelijk naar 70 en beyond te gaan. Mogelijk zal ik ook op de SG Teamspeak server zitten, mocht iemand willen joinen. Ik denk dat geboost worden zaterdagmiddag nog out of the question zal zijn?Wordt toch kijken of we het in 5-6 uur zelf kunnen, moet in theorie lukken met efficiënt spelen en loot sharing! Eind van de avond hopelijk rond de P100.
heb er zin in, was de afgelopen tijd zo rustig op TS
Battle.net Spud#2543
En Quinn69 heeft een monk-versie van die guide in elkaar gedraaid, ergens voorafgaand aan season 3. Die is te vinden op YouTube. Weet niet uit mijn hoofd wat de link is, maar als je zoekt op 'Quinn69 Monk starter guide' dan vind je hem wel.superbassie schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:46:
[...]
Heb die guide laatst gebruikt voor m'n S3 barb (iemand op Reddit heeft een barb versie gemaakt). Zeker een aanrader!
Denk toch dat ik in S4 met barb begin, en dan misschien crusader als alt. WW is gewoon lekker lui speedfarmen.
Wel 'jammer' dat ik de eerste twee weken van S4 op vakantie ben mja...
Edit:
YouTube: Diablo 3 - Monk Starter Guide (2.1.2)
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 24-08-2015 13:53 ]
Ik zal gewoon barb/hunter doen in S4 ... dan kan ik de betere items overbrengen naar mn main non season chars
[ Voor 4% gewijzigd door SideShow op 24-08-2015 13:56 ]
We hebben sowieso één plekje vrij, dus je kan er ook gewoon bij inspringen. Het eventuele levelverschil loopt vanzelf dicht. En ik weet niet of we dan al ver voorbij lvl1 zijn, er moet immers ook drank en eten worden ingekocht (vrienden zijn rond 13.30 bij mij) etc...TepelStreeltje schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:49:
[...]
Ik zie je wel op TS dan, ik ben hopelijk rond 1430 thuis, maar dan zijn jullie al wat voorbij lvl 1 denk ik
heb er zin in, was de afgelopen tijd zo rustig op TS
Dat valt nog te bezien he
*instrueerd de teamspeak moderators waar de kick/ban knop zit*
[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 24-08-2015 15:50 ]
Dat wordt huilen dan (voor mij). Waar moet ik dan zulke fantastische medespelers vandaan halen de komende maanden?Vidra schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:49:
[...]
*instrueerd de teamspeak moderators waar de kick/ban knop zit*
Hoelang is de waitline ongeveer? Zit al 15min naar 1min te 'staren'.
Signature
Kan iemand mij eens uitleggen waarom een "cooldown skill" slecht is voor een andere cooldown skill, zoals berserker op de barbarian? Dit hoor je nu regelmatig in video's.
Verwijderd
Ik denk dat ze niet willen wachten, tussen beide skills. Tenzij je magische vingers hebt zul je denk ik nooit of de 1 of de andere kunnen spammen (vanwege de cooldown). Het is dat, of ik begrijp de vraag verkeerd
Door de Obsidian Ringof the Zodiac denk ik. Die is overgekomen vanuit Seasons en straks makkelijk in de Cube te plaatsen. Hoe meer cooldown skills des te langsamer of kleiner de kans dat bijvoorbeeld je WotB cooldown afneemt.SideShow schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:11:
Kan iemand mij eens uitleggen waarom een "cooldown skill" slecht is voor een andere cooldown skill, zoals berserker op de barbarian? Dit hoor je nu regelmatig in video's.
Signature
Gisteren op PTR nog wat testjes met Iceblink op WD gedaan. De resultaten zijn....interessant.
Wat ik wil weten:
Dit is raar. De 17% is hoger dan ik zou verwachten. Additief 10% CHC bij 34% CHC / 230% CHD zou zo'n 13% hogere DPS opleveren. Nu moet ik op PTR corrigeren voor Necrosis, maar Necrosis lijkt totaal niet beïnvloed te worden door Iceblink (ticks exact gelijk).
Toen Slow Burn. Hier moet ik verder naar kijken omdat m'n sample grootte niet hoog was (10 metingen met / zonder Iceblink) maar ik kwam uit op zo'n 1% minder damage met Iceblink. Dit valt binnen de marges voor geen verschil voor / na en dat zou dan een bug betekenen (Iceblink lijkt niets te doen op een cold skill die kan critten).
Wanneer ik weer tijd heb (en de PTR nog open is...anders wordt het even een Iceblink op live levelen) wil ik nog wat verder zoeken...de crit / non-crit Fire Walls damage lag volgens mij niet ver genoeg uit elkaar voor zuiver crit / non-crit en Slow Burn moet ik verder naar kijken. Ik denk dat ik Haunt met de 5-minuten passive ga gebruiken voor gecontroleerde, long-duration cold damage (voor Iceblink).
Wat ik wil weten:
- Hoe werkt de 10% extra crit chance van Iceblink precies (additief / multiplicatief)
- Worden de DoTs beïnvloed?
Dit is raar. De 17% is hoger dan ik zou verwachten. Additief 10% CHC bij 34% CHC / 230% CHD zou zo'n 13% hogere DPS opleveren. Nu moet ik op PTR corrigeren voor Necrosis, maar Necrosis lijkt totaal niet beïnvloed te worden door Iceblink (ticks exact gelijk).
Toen Slow Burn. Hier moet ik verder naar kijken omdat m'n sample grootte niet hoog was (10 metingen met / zonder Iceblink) maar ik kwam uit op zo'n 1% minder damage met Iceblink. Dit valt binnen de marges voor geen verschil voor / na en dat zou dan een bug betekenen (Iceblink lijkt niets te doen op een cold skill die kan critten).
Wanneer ik weer tijd heb (en de PTR nog open is...anders wordt het even een Iceblink op live levelen) wil ik nog wat verder zoeken...de crit / non-crit Fire Walls damage lag volgens mij niet ver genoeg uit elkaar voor zuiver crit / non-crit en Slow Burn moet ik verder naar kijken. Ik denk dat ik Haunt met de 5-minuten passive ga gebruiken voor gecontroleerde, long-duration cold damage (voor Iceblink).
Bedankt !mouzetc schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:18:
[...]
Door de Obsidian Ringof the Zodiac denk ik. Die is overgekomen vanuit Seasons en straks makkelijk in de Cube te plaatsen. Hoe meer cooldown skills des te langsamer of kleiner de kans dat bijvoorbeeld je WotB cooldown afneemt.
Het is niet eens kans gedreven. Zodra je primary resource spend, verlaagt Zodiak één van de uitstaande CDs met 1 seconde. Dit gebeurt 'in turn', er zit geen kansbepaling in welke CD verlaagd wordt. Als je skill A en skill B op cooldown hebt, gaat de verlaging van de cooldowns A -> B -> A -> B -> A etc. Als je skill A, B en C op cooldown hebt, wordt het A -> B -> C -> A -> B -> C -> A etc. Als je dus één specifieke skill zo snel mogelijk van CD af wil hebben, moet je er dus voor zorgen dat er geen andere skills op CD zitten.mouzetc schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:18:
Door de Obsidian Ringof the Zodiac denk ik. Die is overgekomen vanuit Seasons en straks makkelijk in de Cube te plaatsen. Hoe meer cooldown skills des te langsamer of kleiner de kans dat bijvoorbeeld je WotB cooldown afneemt.
Ik denk persoonlijk dat In-Geom een erg intressante via Cube zal zijn, hier voor Nats DH maar wellicht ook andere chars, al is The Furnace wellicht beter. Echter kan DH geen Furnace dusss... In-Geom of Calamity lijkten me dan de enige zinvolle optie sinds dat Thunderfury blijkbaar niet meer zinvol is?
Voorwaarde is uiteraard dat je er snel genoeg door blinft hakken zodat In-Geom genoeg actief kan blijven!
Ben in elk geval benieuwd wat voor Nats beter uit zal pakken:
- Hexing Pants vs Wraps of Clarity
- the Star of Azkaranth vs CoE
- In-Geom vs Calamity (indien niemand die in slot al gebruikt ofc) (vs Thunderfury)
Was 2.3 maar al live...
Voorwaarde is uiteraard dat je er snel genoeg door blinft hakken zodat In-Geom genoeg actief kan blijven!
- In-Geom vs Calamity (indien niemand die in slot al gebruikt ofc) (vs Thunderfury)
Was 2.3 maar al live...
Lees ook dat voor lighning build fulminator interessant is
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Ess of Johan, Wyrdward, , Shard of Hate, Fulminator...
Er zijn zoveel opties
Er zijn zoveel opties
Even niets...
kan echt niet wachten.
voor mijn UE krider build: calamity / Xephirian / wraps of clarity in de cube
voor mijn trouwe oude maurauder: Rorg + prides fall + bombardiers in de cube (prides fall, cindercoat en focus en restraint!
voor mijn UE krider build: calamity / Xephirian / wraps of clarity in de cube
voor mijn trouwe oude maurauder: Rorg + prides fall + bombardiers in de cube (prides fall, cindercoat en focus en restraint!
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Wat ik zo meekrijg van diverse 'Youtube PTR builds' is dat de Fulminator voor veel lightning builds een goede weapon cube is. Voor de wiz is het iig een goede optie, samen met The Swami helm en Obsedian ring. Daarnaast is het spelen van S04 nu zeker, alleen vind ik de keuze van het character nog lastig, waarschijnlijk wordt het iets wat ik in het vorige Era amper gespeeld heb: monk of barb. Tsjaa dan is het een eenvoudige keus: barsbs zien d'r niet uit
dus dan maar een monk
[ Voor 39% gewijzigd door Grin op 25-08-2015 13:48 ]
En hoe wordt er dan bepaald wat A, B of C is? Gaat dat in activatievolgorde? Dus je doet skill A, 120s cooldown, dan skill B, 10s cooldown en vervolgens C met 30s cooldown. Dan pakt ie A als eerst? En druk je in de tussentijd nog een keer skill B dan stop Zodiac voor A en gaat ie verder met C?Zarhrezz schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:01:
[...]
Het is niet eens kans gedreven. Zodra je primary resource spend, verlaagt Zodiak één van de uitstaande CDs met 1 seconde. Dit gebeurt 'in turn', er zit geen kansbepaling in welke CD verlaagd wordt. Als je skill A en skill B op cooldown hebt, gaat de verlaging van de cooldowns A -> B -> A -> B -> A etc. Als je skill A, B en C op cooldown hebt, wordt het A -> B -> C -> A -> B -> C -> A etc. Als je dus één specifieke skill zo snel mogelijk van CD af wil hebben, moet je er dus voor zorgen dat er geen andere skills op CD zitten.
Signature
De skill waarop de cooldown wordt toegepast wordt random bepaald ... dus niet volgens een vast stramien (A>B>C), zoals hierboven wordt aangegeven. Als er 4 skills op cooldown staat dan kiest de game iedere keer dat je een mob raakt een (1) skill waarvan een (1) seconde CD afgaat.mouzetc schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:52:
[...]
En hoe wordt er dan bepaald wat A, B of C is? Gaat dat in activatievolgorde? Dus je doet skill A, 120s cooldown, dan skill B, 10s cooldown en vervolgens C met 30s cooldown. Dan pakt ie A als eerst? En druk je in de tussentijd nog een keer skill B dan stop Zodiac voor A en gaat ie verder met C?
"Reduce the remaining cooldown of one of your skills by 1 second when you hit with a resource spending attack."
Hierbij is de uitleg dat it reduces one ability on cooldown with 1 second per attack that hits at least one (or more) monster(s).
[ Voor 8% gewijzigd door Vidra op 25-08-2015 14:08 ]
I stand corrected =)Vidra schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:06:
De skill waarop de cooldown wordt toegepast wordt random bepaald ... dus niet volgens een vast stramien (A>B>C), zoals hierboven wordt aangegeven. Als er 4 skills op cooldown staat dan kiest de game iedere keer dat je een mob raakt een (1) skill waarvan een (1) seconde CD afgaat.
"Reduce the remaining cooldown of one of your skills by 1 second when you hit with a resource spending attack."
Hierbij is de uitleg dat it reduces one ability on cooldown with 1 second per attack that hits at least one (or more) monster(s).
Ik heb nooit met Nat's gespeeld, gebruikt die nog Strafe? Dan is wellicht de 'Strafe now pierces' interessant.Thalaron schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:59:
Ik denk persoonlijk dat In-Geom een erg intressante via Cube zal zijn, hier voor Nats DH maar wellicht ook andere chars, al is The Furnace wellicht beter. Echter kan DH geen Furnace dusss... In-Geom of Calamity lijkten me dan de enige zinvolle optie sinds dat Thunderfury blijkbaar niet meer zinvol is?
Was 2.3 maar al live...
Si zo had ik hem ook in gedachten. Komende dagen genoeg builds om uit te testenVidra schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:06:
[...]
De skill waarop de cooldown wordt toegepast wordt random bepaald ... dus niet volgens een vast stramien (A>B>C), zoals hierboven wordt aangegeven. Als er 4 skills op cooldown staat dan kiest de game iedere keer dat je een mob raakt een (1) skill waarvan een (1) seconde CD afgaat.
Signature
Ik denk dat voor nats Hexing Pants beter zullen zijn als Wraps of Clarity. Jewelery gaat afhangen van wat je wilt doen. High grift pushen wil je de star hebben zodat je minder vaak dood gaat, maar speed riften/farmen op tX is denk ik CoE beter vanwege de burst dmg om nog sneller te farmen. Ik denk dat ik in-geom ook boven calamity zou plaatsen, MfD is leuk, maar schaalt uiteindelijk minder. Door in-geom op te houden zou je pas echt kunnen spammen met je dmgThalaron schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:59:
Was 2.3 maar al live...
Waarom een star als dh ipv een cameo? Jailer is instant, arcane irritant, molten is te smoke screenen en desecrator is te ontwijken.Neles7 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:25:
[...]
Ik denk dat voor nats Hexing Pants beter zullen zijn als Wraps of Clarity. Jewelery gaat afhangen van wat je wilt doen. High grift pushen wil je de star hebben zodat je minder vaak dood gaat
Ik zou 'em laten afhangen van het damage type dat je zelf doet; dat maakt van RD healing in plaats van insta-gib.4th schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:05:
Waarom een star als dh ipv een cameo? Jailer is instant, arcane irritant, molten is te smoke screenen en desecrator is te ontwijken.
Daarnaast staat Ananoch bij mij ook hoog aangeschreven; Frozen Pulse op 50+ is insta-kill omdat er bijna geen enkele reductie werkt op die mod.
[ Voor 17% gewijzigd door Zarhrezz op 25-08-2015 15:10 ]
Dit topic is gesloten.