Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:08

Grin

Ride si sapis.

Zarhrezz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:46:
[...]

Zo herkenbaar dit....en dan hebben we nog de Steam backlog met Castlevania, Shadow of Mordor, Ori, etc...
Hehehe true, D3 is echt mijn goedkoopste spel ooit @ aanschaf vs. speeluren. Zo heb ik onlangs Cities:Skylines gekocht maar letterlijk nog geen uur gespeeld... :X

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Eens, ik verval ook altijd weer in D3. S4 gaat weer zo'n moment zijn. Hopelijk heeft Retlaw me dit keer niet uit de clan geschopt ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

UTADDICT schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:56:
Eens, ik verval ook altijd weer in D3. S4 gaat weer zo'n moment zijn. Hopelijk heeft Retlaw me dit keer niet uit de clan geschopt ;-)
Hehehe Ret is niet zo trigger happy de laatste weken, waarschijnlijk is het JimM of Sting geweest (en anders ondergetekende), kom in-game maar ff in de PM, dan regelen we wel wat ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Diablo is inderdaad typisch een spel waar je uren en uren in kunt pompen, puur omdat het je keer op keer weer beloond. Na iedere avond spelen vind je wel een upgrade, of ontdek je een build, of maak je iets leuks/grappigs mee. En dat blijft zo, ook na honderden uren gameplay. Er zijn altijd nieuwe builds, items, classes en achievements. Als je dat combineert met de waanzinnig solide en verslavende combat heb je een spel als geen ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 13:04
Misschien een stomme vraag maar wordt er in het character screen onder Damage rekening gehouden met bijvoorbeeld de stats "Fire skills do 20% more damage"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
immo_msk schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:10:
Misschien een stomme vraag maar wordt er in het character screen onder Damage rekening gehouden met bijvoorbeeld de stats "Fire skills do 20% more damage"?
Nope, maar als je naar details gaat. En je houd je muis erop na "Fire damage %" daar staat wel het juiste getal.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan moet je even in de detailed info tab kijken; als je hovert boven de elemental bonus, zie je de DPS voor die element.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
Goldman schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:13:
[...]

Nope, maar als je naar details gaat. En je houd je muis erop na "Fire damage %" daar staat wel het juiste getal.
Bedankt! Maar hoe vergelijk je dan of een item met 10% meer crit chance beter is als een item met 20% meer fire damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
immo_msk schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:15:
[...]

Bedankt! Maar hoe vergelijk je dan of een item met 10% meer crit chance beter is als een item met 20% meer fire damage?
Diablo 3: % Elemental Damage and You. Zo dus. ;) Erg duidelijk uitgelegd in dat filmpje.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 19-08-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 22:54
immo_msk schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:15:
[...]

Gewoon bij het element welke je gebruikt kijken/vergelijken wanneer je het item switched.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:53
Ik heb diablo ook weer flink te pakken, best lang niet gespeeld en opeens weer begonnen. Blijft verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
Thalaron schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:18:
[...]

Gewoon bij het element welke je gebruikt kijken/vergelijken wanneer je het item switched.
Ik zal er eens induiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Grin schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:36:
[...]

Hehehe Ret is niet zo trigger happy de laatste weken, waarschijnlijk is het JimM of Sting geweest (en anders ondergetekende), kom in-game maar ff in de PM, dan regelen we wel wat ;) .
Doe ik vanavond even! Moet toch troep opruimen voor Season 4.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na het lezen van een thread op diablofans weet ik ook al wat m'n 2e seasonal character in 2.3 wordt; een Devouring Arrow DH.

Gems worden Bane of the Stricken / Zei / Molten (of Esoteric of Mutilation Guard...afhankelijk hoe het uitpakt defense-wise), wapens Calamity / The Demon's Demise. Buriza bonus op cube en UE set. Hunter's Wrath en Wraps of Clarity zijn ook logisch. Amulet is dan Aranoch en ringen Broken Promises en Stone of Jordan (die krijgt weer max Discipline als ik het goed begrijp). Voor het Cube slot voor Jewelry is Ess of Johan erg interessant. Armor Cube slot is Depth Diggers.

Hiermee kun je 3 ApS gaan pushen en door 5% crit chance i.c.m. 3 (soms 4) hits per Devouring, zul je gemiddelde elke seconde Broken Promises activeren. Bane of the Striken stackt per hit van Devouring, dus 3-4 keer per shot. Door de nieuwe crossbow gaan er in packs steeds Sticky Trap explosies af, die ook stacks opleveren.

Dit gaat op single targets waarschijnlijk tegen de internal cooldown van Bane of Stricken oplopen (1 stack per 1/3 seconde, dus max 3 stacks per seconde), maar dan nog is het een kleine 4% per seconde cumulatieve bonus. Als de internal cooldown niet global is maar per source gaat het nog veel harder. Doordat je geen BotT / Iceblink gebruikt, kun je Zei als 2e gem, zodat je de snel oplopende BotS bonus combineren met de Zei bonus, beide multiplicative. In no-time wordt die damage bonus hoger dan BotT / Iceblink.

[ Voor 7% gewijzigd door Zarhrezz op 19-08-2015 14:51 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Zarhrezz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:46:
Na het lezen van een thread op diablofans weet ik ook al wat m'n 2e seasonal character in 2.3 wordt; een Devouring Arrow DH.

Gems worden Bane of the Stricken / Zei / Molten (of Esoteric of Mutilation Guard...afhankelijk hoe het uitpakt defense-wise), wapens Calamity / The Demon's Demise. Buriza bonus op cube en UE set. Hunter's Wrath en Wraps of Clarity zijn ook logisch. Amulet is dan Aranoch en ringen Broken Promises en Stone of Jordan (die krijgt weer max Discipline als ik het goed begrijp). Voor het Cube slot voor Jewelry is Ess of Johan erg interessant. Armor Cube slot is Depth Diggers.

Hiermee kun je 3 ApS gaan pushen en door 5% crit chance i.c.m. 3 (soms 4) hits per Devouring, zul je gemiddelde elke seconde Broken Promises activeren. Bane of the Striken stackt per hit van Devouring, dus 3-4 keer per shot. Door de nieuwe crossbow gaan er in packs steeds Sticky Trap explosies af, die ook stacks opleveren.

Dit gaat op single targets waarschijnlijk tegen de internal cooldown van Bane of Stricken oplopen (1 stack per 1/3 seconde, dus max 3 stacks per seconde), maar dan nog is het een kleine 4% per seconde cumulatieve bonus. Als de internal cooldown niet global is maar per source gaat het nog veel harder. Doordat je geen BotT / Iceblink gebruikt, kun je Zei als 2e gem, zodat je de snel oplopende BotS bonus combineren met de Zei bonus, beide multiplicative. In no-time wordt die damage bonus hoger dan BotT / Iceblink.
ooh dat is heel interessant.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Gok dat ik ondertussen ook wel uit de clan ben gekickt (terecht gezien ik maanden offline was).

Zal mij deze week alvast weer aanmelden, hopelijk dan volgende week er weer in om gezellig met z'n allen aan season 4 te beginnen.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Vuistregel: elementals en in oranje tekst aangegeven (damage) modifiers op legendary items worden niet meegenomen in je damage number.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt voor Chrome en Firefox trouwens de 'Diablo 3 profile +' extension downloaden. Die laat elemental damage en elemental elite damage zien in je battle.net profiel. Maar met de update snelheid van de b.net profielen word je daar ook niet vrolijk van, momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Ook even met wat getest met recorden en zie hier de resultaten (solo pushes, performance met meer personen ga ik nog niet testen op HC)

Diablo III HC Grift 41 Wiz in 7m50s EU Rank 292

Diablo III HC Grift 42 Wiz in 7m47s EU Rank 214 (Snelste 42 clear in ranking)

Diablo III HC Grift 43 Wiz in 13m08s EU Rank 193

Hierna key gekozen om 44 te proberen.

Diablo III HC Grift 44 Wiz attempt 1

Toen wilde ik uiteraard nog een 44 proberen maar kreeg een 45 uit de trial :(

Diablo III HC Grift 45 Wiz in 14m50s EU Rank 99(!)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat dacht ik ook =)

Ik kan me zomaar voorstellen dat deze setup (eventueel zonder defensive gem, met BotT als 3e gem) in een 4-man party de dedicated elite / RG killer wordt, naast builds die control, area damage en buff / debuff doen.

Voor solo heb ik dit voor ogen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Heeft iemand trouwens al een goede WD build met Henri's Perquisition gevonden? Ik wil in patch 2.3 vooral Monk en WD gaan spelen, maar aangezien Henri's Perquisition voor mijn gevoel aan geen enkele goede build iets toevoegt, kan ik beter met de WD die ik op dit moment "over heb" op nonseason spelen (op dit moment nog Jade build). Of zit ik er helemaal naast? Aan de andere kant kan ik zo ongeveer niets van de gear hergebruiken in de nieuwe builds, dus kan ik er net zo goed een op season maken...

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:25:
Heeft iemand trouwens al een goede WD build met Henri's Perquisition gevonden? Ik wil in patch 2.3 vooral Monk en WD gaan spelen, maar aangezien Henri's Perquisition voor mijn gevoel aan geen enkele goede build iets toevoegt, kan ik beter met de WD die ik op dit moment "over heb" op nonseason spelen (op dit moment nog Jade build). Of zit ik er helemaal naast? Aan de andere kant kan ik zo ongeveer niets van de gear hergebruiken in de nieuwe builds, dus kan ik er net zo goed een op season maken...
De WD seasonal is inderdaad niet must-have. De Perquisition is goed (voorkomt 1-shots van winged assassins enzo) maar er zijn goede alternatieven (Serpent voor mitigation, Thing of the Deep met vernieuwde Attunement passive).

Waarom ik voornamelijk season ga spelen is de seasonal journey...dit geeft je doelen om naar toe te werken, dat zorgt voor wat diversiteit in wat je doet en dat bevalt me wel.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
Thalaron schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:18:
[...]

Dus als ik het begrijp, is in het onderstaande plaatje mijn overal damage 987.999 ipv 830.251?
Het filmpje heb ik nog niet kunnen kijken omdat we hier geen geluid hebben.

Afbeeldingslocatie: http://thumbnails114.imagebam.com/43009/b5dc5a430082843.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:33:
[...]

De WD seasonal is inderdaad niet must-have. De Perquisition is goed (voorkomt 1-shots van winged assassins enzo) maar er zijn goede alternatieven (Serpent voor mitigation, Thing of the Deep met vernieuwde Attunement passive).

Waarom ik voornamelijk season ga spelen is de seasonal journey...dit geeft je doelen om naar toe te werken, dat zorgt voor wat diversiteit in wat je doet en dat bevalt me wel.
Bedankt voor de informatie. Ik ga ook voornamelijk season spelen hoor (ditmaal op Monk), maar ik wil de andere nieuwe builds vaak ook wel even testen, dus doe ik dat vaak op nonseason (heb alle characters op nonseason). In principe probeer ik altijd 1 character per season te spelen en de rest nonseason (season 1 was DH, season 2 wizard, season 3 crusader en season 4 wordt monk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05:52
Goldman schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:17:
[...]

Ik ben dit maar gaan doen http://eu.battle.net/d3/e...s-in-the-nexus-17-08-2015

Niet voor HotS maar voor de bling bling in D3 :+
Ook maar even naar level 12 spelen dan voor die pennant en portrait.
Ben level 9 en op level 10 krijg ik nog die boost voor 7 dagen, moet dan zo gebeurt zijn toch?! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

immo_msk schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:42:
[...]

Dus als ik het begrijp, is in het onderstaande plaatje mijn overal damage 987.999 ipv 830.251?
Het filmpje heb ik nog niet kunnen kijken omdat we hier geen geluid hebben.

[afbeelding]
Nee, dus volgens mij begrijp je het nog niet goed. ;)
Damage doe je met je equipped skill's, skills hebben een bepaalde element damage: fire, lightning, cold, etc. Doe je dmg met een fire skill dan doet deze dus je fire dmg, doe je dmg met een cold skill dan... etc etc. Wanneer je geen +xx% elemental dmg hebt op bv arcane, en je gebruikt een skill die arcane dmg doet dan doe je idd je normale dmg number.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
Grin schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:44:
[...]

Nee, dus volgens mij begrijp je het nog niet goed. ;)
Damage doe je met je equipped skill's, skills hebben een bepaalde element damage: fire, lightning, cold, etc. Doe je dmg met een fire skill dan doet deze dus je fire dmg, doe je dmg met een cold skill dan... etc etc. Wanneer je geen +xx% elemental dmg hebt op bv arcane, en je gebruikt een skill die arcane dmg doet dan doe je idd je normale dmg number.
Ja dat begreep ik wel. Mijn crusader heeft als damage skill Shield Bash met de rune Crumble, dus dan kijk je wel naar fire dmg ipv de normale dmg..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

immo_msk schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:50:
[...]

Ja dat begreep ik wel. Mijn crusader heeft als damage skill Shield Bash met de rune Crumble, dus dan kijk je wel naar fire dmg ipv de normale dmg..... :/
Het ging mij om je term 'overal damage', je fire skills doen die 987K dmg. 'Shield Bash met de rune Crumble' doet idd die 987K ipv 830K, dat heb je goed begrepen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Soms raar toch:
iedereen wist dat 400% damage op Immortal King set overpowered was, en dat 100% te weinig is ...
Waarom moet het dan maanden duren eer men met een tussenoplossing (say 250% ...) komt?
Snap ik toch soms niet hoor...

*edit: iemand soms een tip welke alt class ik eens zou spelen naast mn barb? Ik heb nog een hunter liggen, maar als dat echt die step/shoot/step build word in 2.4, dan hoeft het niet echt voor me :)
Misschien eens wizard bekijken gezien monk ook een soort melee is en ik geen fan ben van WD's

[ Voor 38% gewijzigd door SideShow op 19-08-2015 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, seasonal game aanmaken op PTR zit er vanavond weer niet in...dezelfde problemen als vorige week (time-out tijdens create game). Dan maar hopen dat morgen de 55 gehaald kan worden.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Gaat er met patch 2.3.0 ook wat veranderen aan het systeem voor parties maken voor grifts?

Ik vind het op moment namelijk echt zwaar kut. Vrijwel onmogelijk om een party te vinden die op jouw niveau speelt. Laatst iets van 50 games gejoined voor ik eindelijk een redelijk party had. Lijkt wel of er een enorm gat zit in de hoge 40's / lage 50's. Heel veel mensen spelen 40 of lager of 55 of hoger, maar een party vinden voor 46-51 (mijn niveau) is niet te doen.

Zou mooi zijn als het systeem bij het maken van een party jou automatisch matcht met mensen die ongeveer hetzelfde niveau halen in de leaderbords (bijvoorbeeld max ±3 ranks verschil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, daar gaat in de komende patch niets aan veranderen. Beste wat je kunt doen is in de community of clan mensen zoeken met gelijkwaardige karakters. Of doorgrinden tot je zelf op 50 zit, of mensen waarmee je speelt naar dat niveau trekken.

Overigens heb ik op mijn barb net de 46 aangetikt, met ruimte over. Als je eens samen wilt spelen, dan voeg je me maar toe. :)
Je aanmelden voor een van de tweakers clans en / of de tweakers community joinen. Daar worden vaak zat parties gemaakt en je kunt gewoon aangeven welke range en wel of niet speedrifts.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Kid Jansen schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 23:27:
Gaat er met patch 2.3.0 ook wat veranderen aan het systeem voor parties maken voor grifts?

Ik vind het op moment namelijk echt zwaar kut. Vrijwel onmogelijk om een party te vinden die op jouw niveau speelt. Laatst iets van 50 games gejoined voor ik eindelijk een redelijk party had. Lijkt wel of er een enorm gat zit in de hoge 40's / lage 50's. Heel veel mensen spelen 40 of lager of 55 of hoger, maar een party vinden voor 46-51 (mijn niveau) is niet te doen.

Zou mooi zijn als het systeem bij het maken van een party jou automatisch matcht met mensen die ongeveer hetzelfde niveau halen in de leaderbords (bijvoorbeeld max ±3 ranks verschil).
Join in ieder geval de Tweakers community en vervolgens een van de clans, er zijn voldoende spelers die rond dat niveau spelen in zowel GoT als SG. Ik speel zelf ook op dat niveau voor speedgriftjes of 60+ voor pushes en speel altijd in een 3 of 4 spelers party.

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 07:19
4th schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:10:
Ook even met wat getest met recorden en zie hier de resultaten (solo pushes, performance met meer personen ga ik nog niet testen op HC)
Lekker bezig 4th _/-\o_
Gisteravond met kami een 2 man push gedaan GR 44 gedaan toen 46 en geëindigd met een 47 Rank 299

Daarna nog een 3 man push gedaan met 4th erbij GR50 en daarna GR 51 geëindigd met rank 96 8)7
Helaas is er iets misgegaan met de upload naar youtube gisternacht dus video van deze komen later nog vandaag ;)

• Ruigerock
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

4th schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:10:

[video]

[video]

[video]
Hierna key gekozen om 44 te proberen.

[video]
Toen wilde ik uiteraard nog een 44 proberen maar kreeg een 45 uit de trial :(

[video]
Holy crap :) Gefeliciteerd man! Indrukwekkende prestatie.
Ben benieuwd wat je in season 4 voor schade aan gaat richten.

Mijn talsere wizz was overleden tijdens een GR43 poging, plek 217 in de rankings.
Komende season kies ik puur voor Intelligence classes.
Zal ik mijn huidige wizard en witch doctors deleten of op suicide missies sturen? Als ik ze delete kan ik de zeldzame SMK, DoD, etc.. items veilig bewaren voor de Kanai's cube. Op een paar items na kan ik mijn hele stash opschonen van Intelligence items. Alvast ruimte maken voor als de season eindigt.

Diablo 3 - Battle.net

Ruigerock schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:27:
Zal ik mijn huidige wizard en witch doctors deleten of op suicide missies sturen? Als ik ze delete kan ik de zeldzame SMK, DoD, etc.. items veilig bewaren voor de Kanai's cube. Op een paar items na kan ik mijn hele stash opschonen van Intelligence items. Alvast ruimte maken voor als de season eindigt.
Ik speel zelf geen HC, maar de cube is voor HC spelers volgens met wel een major addition...zonder multiple keer een item te vinden toch altijd de bonus beschikbaar hebben...

<GOT> Zarhrezz#2885

• 4th

4th

Ruigerock schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:27:
[...]

Holy crap :) Gefeliciteerd man! Indrukwekkende prestatie.
Ben benieuwd wat je in season 4 voor schade aan gaat richten.
Thx, gaan met een aantal S4 hc season starten en wil zeker wel poging doen om top 250 te eindigen :)
Zarhrezz schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:11:
[...]

Ik speel zelf geen HC, maar de cube is voor HC spelers volgens met wel een major addition...zonder multiple keer een item te vinden toch altijd de bonus beschikbaar hebben...
Cube wordt een zeer leuke toevoeging inderdaad. Focus/restraint en rorg in cube is dmg increase welke ik snel genoeg wil toepassen :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Maxxus
Weet wel dat je maar 1 ring in je cube kan doen (als active).

1x armor item
1x weapon item
1x ring/amu item

Helaas niet 3x ring item.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:24

JSchut

.....

Maxxus schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:33:
Weet wel dat je maar 1 ring in je cube kan doen (als active).

1x armor item
1x weapon item
1x ring/amu item

Helaas niet 3x ring item.
Neem aan dat hij bedoeld Focus/restraint in z'n ring slots en Rorg in de cube zodat hij en de dmg van de set ringen krijgt en de special(setbonus -1) van rorg.

Twijfel nog voor m'n barb qua cube.

Denk sowieso:
Ring - Rorg
Weapon - Furnace (50% dmg vs elites)

Wat denken jullie wat het beste is voor een armor slot?
WW build met 5 pieces IK. ben nu bezig wat waste set items erbij te doen.

[ Voor 24% gewijzigd door JSchut op 20-08-2015 13:45 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Thalaron
JSchut schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:41:
[...]

Neem aan dat hij bedoeld Focus/restraint in z'n ring slots en Rorg in de cube zodat hij en de dmg van de set ringen krijgt en de special(setbonus -1) van rorg.

Twijfel nog voor m'n barb qua cube.

Denk sowieso:
Ring - Rorg
Weapon - Furnace (50% dmg vs elites)

Wat denken jullie wat het beste is voor een armor slot?
WW build met 5 pieces IK. ben nu bezig wat waste set items erbij te doen.
Hexing Pants voor WW lijkt me een duidelijke winnaar?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Maxxus
Ja, precies, ik ga hoogstwaarschijnlijk weer voor een barbie dit seizoen.
Ik zie inderdaad Hexing Pant in de armor slot, furnance in de weapon slot en de andere weet ik nog niet :)

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:24

JSchut

.....

Thalaron schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:03:
[...]

Dat is inderdaad een goede.

De ringen wil ik ook nog vervangen. MAar heb nog geen Skull grasp.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Thalaron schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:03:
[...]

Jep! Zoek hem al dagen, maar nog geen succes. :P

Ik ga voor Furnace, Hexing Pants en Convention of Elements/Unity. Kan ik mooi als derde ring mijn SoJ weer gebruiken.

Ice Climbers en Krelm's Bracers zijn trouwens ook fijne voor barbs om in de cube te stoppen.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 20-08-2015 14:15 ]

Verwijderd

Deadsmell schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:13:
[...]

Jep! Zoek hem al dagen, maar nog geen succes. :P

Ik ga voor Furnace, Hexing Pants en Convention of Elements/Unity. Kan ik mooi als derde ring mijn SoJ weer gebruiken.

Ice Climbers en Krelm's Bracers zijn trouwens ook fijne voor barbs om in de cube te stoppen.
Er is nog een andere optie voor de barb, Fury of the Ancients Shoulders, deze geeft de Cota the effect of The Ancients Fury. Deze kan je dan in combo gebruiken met de rune Together as One. Mits in je S4 voor de ww/ik wil gaan.

Maar ik denk idd dat full ww met Hexing Pants beter is.
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:58:
[...]

Er is nog een andere optie voor de barb, Fury of the Ancients Shoulders, deze geeft de Cota the effect of The Ancients Fury. Deze kan je dan in combo gebruiken met de rune Together as One. Mits in je S4 voor de ww/ik wil gaan.

Maar ik denk idd dat full ww met Hexing Pants beter is.
Oh, dat biedt ook mogelijkheden! Als je Ancients' Fury en Together as One samen kan gebruiken, dan kan weapon's master ingeruild worden voor een andere nuttige passive. Zal het eens testen in 2.3.

Ik had eigenlijk net CotA eruit gegooid, omdat ik liever zonder speel en ik nu Rend - Mutilate kan gebruiken. :)

Verwijderd

Deadsmell schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:10:
[...]

Oh, dat biedt ook mogelijkheden! Als je Ancients' Fury en Together as One samen kan gebruiken, dan kan weapon's master ingeruild worden voor een andere nuttige passive. Zal het eens testen in 2.3.

Ik had eigenlijk net CotA eruit gegooid, omdat ik liever zonder speel en ik nu Rend - Mutilate kan gebruiken. :)
Ik speel zelf op PTR S4 met deze combo, speelt prettig, fury tanken blijft toch een noodzakelijk iets. Maar ook hier zie ik ook de chars met full Waste zonder IK ver bovenaan staan. Met natuurlijk hellfire amu voor de noodzakelijke 5e passieve. Oh ja voor de duidelijkheid, ik ben een HC player dat vergt wat meer voorzorgsmaatregelen dan SC uiteraard. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2015 15:27 ]

Ik denk dat ik vanaf 2.3 ook maar wat meer tijd in hc ga steken. De cube biedt daar ook leuke mogelijkheden. Vanavond maar even een hc DH starten, zodat mijn WD straks Beckonsale kan gebruiken in de cube. Of werkt dat niet, omdat de class specific regels intact blijven in de cube?

Oh, laat maar. WD's die smokescreen casten zie ik niet snel gebeuren, hehe.

Maar Witching Hour + Belt of Transcendence, Carnevil + MoJ, of Dagger of Darts + SMK wordt ook fijn!

[ Voor 24% gewijzigd door Deadsmell op 20-08-2015 17:34 ]

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Zarhrezz schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:12:
Wat ik meer zat te denken is items als Beckon Sail en Pauldrons of the Skeleton King. Ik kan me zo voorstellen dat als HC DH de cheat-death al vanaf level 1 best lekker is.
De pauldrons of the skeleton king heeft een kleine kans op te proccen. Net te laag voor enige garantie op HC. Ze zouden het net zoals de Ancestors Grace moeten maken. Shoulders verdwijnen, verse pakken uit de stash :P
Vraag mezelf ook af hoe deze bijwerking te werk gaat in een Kanai's Cube, het vernietigt de amulet die je aan hebt?

Diablo 3 - Battle.net

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Nee, de ability was volgens een Blue Post niet te extracten voor dat specifieke amulet.

• Temp2264
Hier zijn de 3man hardcore GR 50 rank 148 en ons GR 51 record rank 96 filmpjes.

Ruigerock schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 18:55:
[...]

De pauldrons of the skeleton king heeft een kleine kans op te proccen. Net te laag voor enige garantie op HC. Ze zouden het net zoals de Ancestors Grace moeten maken. Shoulders verdwijnen, verse pakken uit de stash :P
Vraag mezelf ook af hoe deze bijwerking te werk gaat in een Kanai's Cube, het vernietigt de amulet die je aan hebt?
Ancestors Grace kan niet gecubed worden wel kan je hem nu aan doen en een ander amulet gecubed hebben.

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Phuncz schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:04:
Nee, de ability was volgens een Blue Post niet te extracten voor dat specifieke amulet.
Ahh oke, that makes sense

Diablo 3 - Battle.net

• Thalaron
Ik heb dat Amulet wel ooit ingame voorbij zien komen... maar ik heb zelf nog nooit een ANCESTORS' GRACE gevonden... droppen die dingen alleen in HC? Of simpelweg extreem zeldzaam?

Never mind... HC Only inderdaad

[ Voor 22% gewijzigd door Thalaron op 20-08-2015 21:14 ]

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Temp2264 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:37:
Hier zijn de 3man hardcore GR 50 rank 148 en ons GR 51 record rank 96 filmpjes.

[video]

[...]

Ancestors Grace kan niet gecubed worden wel kan je hem nu aan doen en een ander amulet gecubed hebben.
Congrats met rank 96, het was een informatief filmpje over teamplay.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Sinds een weekje weer met Diablo 3 begonnen, de PTR wat gaan verkennen voor season 4. Heb daar een WW barbarian gemaakt en vind het wel leuk spelen. Mijn pc vind het echter niet zo fijn volgens mij :) heb bij grote packs wel last van chokes.

Specs zijn de volgende:
Intel Core i7 920 (niet overclocked)
-random Acer moederbord-
GTX 660 (overclocked versie van msi)
6GB ram (DDR2 of DDR3 weet ik niet zeker)
2TB HDD
64GB SSD (windows only)

Kan iemand mij wat advies geven wat ik moet upgraden? Ik vermoed dat de cpu de bottleneck is?

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Greenpearl schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 07:29:
Sinds een weekje weer met Diablo 3 begonnen, de PTR wat gaan verkennen voor season 4. Heb daar een WW barbarian gemaakt en vind het wel leuk spelen. Mijn pc vind het echter niet zo fijn volgens mij :) heb bij grote packs wel last van chokes.

Specs zijn de volgende:
-random Acer moederbord-
2TB HDD
64GB SSD (windows only)

Kan iemand mij wat advies geven wat ik moet upgraden? Ik vermoed dat de cpu de bottleneck is?
Ik zou eens kijken met een programma als MSI Afterburner wat je CPU en GPU belasting zijn op die momenten. Je systeem zou namelijk ruim voldoende moeten zijn voor een game als Diablo... Je CPU en GPU zijn allebei niet het nieuwste van het nieuwste meer, maar het zou mijns inziens geen problemen mogen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Check ook even het audio kanaal in D3, als die op max staat > probeer die eens zo laag mogelijk te zetten.
Dat zorgt er ook nog wel eens voor dat je game niet lekker loopt!
schaapiej schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:52:
[...]

Ook maar even naar level 12 spelen dan voor die pennant en portrait.
Ben level 9 en op level 10 krijg ik nog die boost voor 7 dagen, moet dan zo gebeurt zijn toch?! :p
Level 12 gehaald en beide unlocked, hooray! *O*

[ Voor 50% gewijzigd door schaapiej op 21-08-2015 10:20 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

ow de D3 clan....zal ik waarschijnlijk uit gekicked zijn zeker? speel teveel op PTR ipv normal.

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

schaapiej schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:15:
Level 12 gehaald en beide unlocked, hooray! *O*
Unlocken die meteen? Ik had eigenlijk verwacht dat dat pas bij patch 2.3 zou gebeuren... Ook maar even op Diablo inloggen en kijken dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
adamvansanten schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:26:
[...]

Unlocken die meteen? Ik had eigenlijk verwacht dat dat pas bij patch 2.3 zou gebeuren... Ook maar even op Diablo inloggen en kijken dan ;)
Dat was ook mijn verwachting. Maar ik startte even een game op D3 en kreeg meteen een achievement inclusief de pennant en portrait!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 10:12
Heb heel seizoen 3 overgeslagen en ga seizoen 4 weer tryharden. Kan iemand mij, op basis van de PTR, een tier list geven? Ik ga een barb or crusader maken. Ik prefereer een crusader maar alleen als die endgame viable is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren heb ik een UE DH opgetuigd met de Kridershot + Meticulous Bolts combo. Ik gebruik daarin ook Multishot in combinatie met Strongarm Bracers. Heeft dat laatste eigenlijk nut? Wordt de legendary power van Strongarms getriggered door Multishot? Omdat ik evenveel UE DH's zie rondlopen met Lacuni's of Steady Strikers.

Let niet op mijn profiel, want dit karakter is qua skills, gear en gems niet up-to-date. Ik heb deze van Grin gekopieerd.

Ik gebruik trouwens Thundergod's Vigor in plaats van The Witching Hour, want die geeft me 5% meer toughness en 0,1% meer damage. ;)

jaihel schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:07:
Heb heel seizoen 3 overgeslagen en ga seizoen 4 weer tryharden. Kan iemand mij, op basis van de PTR, een tier list geven? Ik ga een barb or crusader maken. Ik prefereer een crusader maar alleen als die endgame viable is.
Check de bekende streamers even op Youtube. Ik zag laatst iemand een 55 halen met een Hammerdin Crusader. Weet niet of hoger gehaald is, maar hij is in ieder geval viable voor hoge grifts.

[ Voor 28% gewijzigd door Deadsmell op 21-08-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

jaihel schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:07:
Hammerdin is waarschijnlijk je beste keuze. Anders blijft Shield Bash ook erg leuk om te spelen (iets minder sterk dan Gathering Sweep, maar veel leuker om te spelen, beiden met Roland's set). Ik vond Shield Bash zo leuk dat ik er heel season 3 (600 paragon levels) mee heb gespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door adamvansanten op 21-08-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Hammerdin lijkt voor season 4 (afgaande op de PTR) de enige echte keuze te zijn voor hoge grifts.

Ik heb even zitten spelen, zonder optimale gear, maar ik vind het persoonlijk niet fijn spelen, beetje te houterige gameplay (casten - stukje rennen - casten).

Volgens de meeste mensen op diablofans.com geven deze tier list aan:
1- Barb
2- Monk
3- WD
4- Wizard / Demon Hunter
5- Crusader

Maar mijn mening is dat de class je gewoon moet liggen, want elke class kan 60+ behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Greenpearl schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 07:29:

Specs zijn de volgende:
-random Acer moederbord-
2TB HDD
64GB SSD (windows only)

Op welke resolutie speel je? Ik speel zelf op 2560x1440 met alle instellingen maxed out op dit systeem:

i7 930 @ 3,5 GHz (+25% overclock)
Gigabyte GA-X58A-UD5 Rev. 2
AMD Radeon HD 7970 GHz edition
24 GB DDR3 @ 1,67 GHz
Intel 510 120 GB SSD

Met wizards in party heb ik nog wel eens wat frame drops, maar solo met m'n WW barb draait alles vloeiend, ook met grote packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b]Maxxus schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:45:Maar mijn mening is dat de class je gewoon moet liggen, want elke class kan 60+ behalen.
En dan is het dus de vraag of je dat uberhaupt wil...het halen van 55+ solo vereist sowieso fishing en vrijwel altijd een universitaire graad in kiting. Zodra het op dat niveau komt, ben ik er al snel klaar mee. Voor mij betekent dat op live een ceiling rond de 50, op PTR schuift dat op richting de 55. Overigens is die power level zat om comfortabel T10 te doen en ook voor de seasonal journey kom je een aardig eind; ik zit nu op het punt dat ik 1 conquest nodig heb voor de volgende seasonal journey en dan worden het dingen als 'solo 60 gehaald', 'solo 40 gehaald zonder gebruik van set bonussen van de 6-piece class sets', '6 gems op lvl 50', etc. Zonder PTR buff ben ik daar in ieder geval wel een aantal weken, zo niet maanden zoet mee.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Laatst online: 25-05-2024
Goedemiddag.
Ik heb een vraagje. Ik heb diablo3 voor ps3. Ik ga volgende week een ps4 kopen, maar moet ik diablo3 dan opnieuw kopen of kan ik via battle.net het spel gewoon op men ps4 zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Idifix schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:42:
Goedemiddag.
Ik heb een vraagje. Ik heb diablo3 voor ps3. Ik ga volgende week een ps4 kopen, maar moet ik diablo3 dan opnieuw kopen of kan ik via battle.net het spel gewoon op men ps4 zetten?
Naar mijn weten moet je de PS4 variant kopen.
Dit kan niet via battle.net, alleen via PlayStation store of (web)winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:35:
Gisteren heb ik een UE DH opgetuigd met de Kridershot + Meticulous Bolts combo. Ik gebruik daarin ook Multishot in combinatie met Strongarm Bracers. Heeft dat laatste eigenlijk nut? Wordt de legendary power van Strongarms getriggered door Multishot? Omdat ik evenveel UE DH's zie rondlopen met Lacuni's of Steady Strikers.

Let niet op mijn profiel, want dit karakter is qua skills, gear en gems niet up-to-date. Ik heb deze van Grin gekopieerd.
[...]
Volgens mij doet MS geen knockback dus je strongarms bonus heeft geen nut/trigger. Waar je wel profijt van hebt is ias, vandaar dat je veel UE DH's ziet met Steady Strikers of Lancuni's, zo doe je simpelweg de meeste dmg. Daarnaast zou ik vol dps gaan met een UE build, een Thundergod belt is echt één druppel op een gloeiende plaat, pak die WH belt maar uit je stash. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

het is rustig geworden op het forum :) weet iemand ondertussen waneer de nieuwe patch uit is ?

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
cybergi schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:09:
het is rustig geworden op het forum :) weet iemand ondertussen waneer de nieuwe patch uit is ?
Zondag (23e) stopt de PTR
Vrijdag (28e) start Season 4 (met patch 2.3)

Ik gok dat de patch woensdag wordt uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-10 16:19
cybergi schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:09:
Dit is al diverse keren gemeld en makkelijk online te vinden:
Season 3 einde: 23 augustus
Patch 2.3: 26 augustus
Season 4 begin: 28 augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

ben erg weinig online geweest Smart Man :) anway bedankt voor de info :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook in 2.2 is het nog leuk spelen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:01
Grin schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:57:
[...]

Volgens mij doet MS geen knockback dus je strongarms bonus heeft geen nut/trigger. Waar je wel profijt van hebt is ias, vandaar dat je veel UE DH's ziet met Steady Strikers of Lancuni's, zo doe je simpelweg de meeste dmg. Daarnaast zou ik vol dps gaan met een UE build, een Thundergod belt is echt één druppel op een gloeiende plaat, pak die WH belt maar uit je stash. ;)
Voor solo is de strongarm (en de rune suppresion) en de thunder belt wel prettig hoor :9
Je bent zo squishy met een WH en steady strikers, maar in een team inderdaad: vol DPS _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:57:
[...]

Thanks! Ga ik dat doen.

Leuke speelstijl trouwens, vooral in grifts met een stun wd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:09
Binnenkort ook maar weer eens D3 opstarten :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Clan join request: zou ik een invite mogen, alsjeblieft ?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Iemand een idee wat de snelste builds zijn voor bounty runds op T6+? T8-10 waren kwa Mats gelijk dacht ik uit cashes, dan zouden T8 speedruns lijkt me het meest zinvol zijn?

Denk dat WW Barb / Nats SpeedStrafe / DS Monk de grote kansmakers zullen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De WD, Barb en Monk lijken me goede keuzes, DH Strafe build heb ik nog niet bekeken. Als het voor Season 4 is, wil je echter ook een build die niet afhankelijk is van een hoop gear om goed te werken. Om te beletten dat je teveel tijd verliest met de zoektocht naar de vele stuks gear. Zo is de Uliana Monk nogal complex met 5 set items, 3 ringen, 3 wapens en 2 armor pieces verplicht om op T10 te spelen. Op T8 lukt het met 1 wapen minder.

[ Voor 8% gewijzigd door Phuncz op 21-08-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even die nieuwe Multishot build met Yang's Recurve bekeken. Dat is ook een fijne zeg! Ik zie alleen dat een aantal mensen Thunderfury op de cube heeft, maar die dropt niet voor een DH. Dat wordt lastig in season, tenzij je een tweede char erbij neemt (WD heeft hoogste dropkans). Wat zou het beste alternatief zijn? Calamity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Thalaron schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 22:15:
Iemand een idee wat de snelste builds zijn voor bounty runds op T6+? T8-10 waren kwa Mats gelijk dacht ik uit cashes, dan zouden T8 speedruns lijkt me het meest zinvol zijn?

Denk dat WW Barb / Nats SpeedStrafe / DS Monk de grote kansmakers zullen zijn?
Volgens mij is er niks sneller dan een God Monk!
Rainment set met F/R + In-Geom en dashen maar *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
schaapiej schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 07:19:
[...]

Volgens mij is er niks sneller dan een God Monk!
Rainment set met F/R + In-Geom en dashen maar *O*
God monk is inderdaad wel uber snel. Dat filmpje is echt insane om te zien.

Ik speel eigenlijk alleen nog maar op de PS4 dus jammer dat er geen seasons zijn maar las op ign dat er misschien wel wat aan zit te komen maar goed ik vermaak me verder er prima mee dus maakt ook niet zo heel veel uit hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:37
Deadsmell schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 02:28:
Net even die nieuwe Multishot build met Yang's Recurve bekeken. Dat is ook een fijne zeg! Ik zie alleen dat een aantal mensen Thunderfury op de cube heeft, maar die dropt niet voor een DH. Dat wordt lastig in season, tenzij je een tweede char erbij neemt (WD heeft hoogste dropkans). Wat zou het beste alternatief zijn? Calamity?
Mensen zijn sowieso aan het twijfelen of Calamity niet altijd beter gaat worden. Thunderfury wordt veel kans generf naar 20 yards. Hierdoor zou BoTT en CoTW niet meer zo makkelijk te triggeren zijn door Thunderfury en is het misschien beter om voor iceblink te gaan. Het zal dus even afkijken zijn hoe of wat.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
Net mijn Solo record op HC verpletterd met een droom rift op 45 heb ik in 7:53 gehaald waarbij al mijn vorige pogingen op 45 18+ min duurde en nu heb ik een rank 55 eruit weten te halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Enige nadeel van PS4 en als je dan quick party doet is dat je 8 van de 10 keer wel cheaters in je party heb zitten, en nog niet eens zo zeer dat ze achterlijk veel dmg doen maar erg veel paragon hebben bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:33:
[...]

Mensen zijn sowieso aan het twijfelen of Calamity niet altijd beter gaat worden. Thunderfury wordt veel kans generf naar 20 yards. Hierdoor zou BoTT en CoTW niet meer zo makkelijk te triggeren zijn door Thunderfury en is het misschien beter om voor iceblink te gaan. Het zal dus even afkijken zijn hoe of wat.
Die extra crit chance van Iceblink is vast fijn, maar dan ben je voor chill effects volledig afhankelijk van Evasive Fire. Ik weet niet of dat handig is, omdat je EF alleen gebruikt om de F&R bonus te krijgen en hatred aan te vullen. Is dat al getest op de PTR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 22:53:
De WD, Barb en Monk lijken me goede keuzes, DH Strafe build heb ik nog niet bekeken. Als het voor Season 4 is, wil je echter ook een build die niet afhankelijk is van een hoop gear om goed te werken. Om te beletten dat je teveel tijd verliest met de zoektocht naar de vele stuks gear. Zo is de Uliana Monk nogal complex met 5 set items, 3 ringen, 3 wapens en 2 armor pieces verplicht om op T10 te spelen. Op T8 lukt het met 1 wapen minder.
Als je zo snel mogelijk naar hogere Torment wil is WD denk ik het snelst. 2-piece Helltooth met Ghost Bomb is 30 yard area DoT van 1500% weapon damage per seconde en 20% debuff voor 10 seconde. Met een willekeurige 2-hander zou dat genoeg moeten zijn voor T6. Zodra je 6-piece Helltooth hebt ben je T10 ready. Met een blob-stick of zombie-spear is het easy T10. Zelfs met non-ancient gear maar wel juiste items haalt dat tier 50 wel.

Daarnaast heeft WD het voordeel dat ook een 2-piece Arachyr een serieuze bonus is, dat 2-piece Zuni een goede bonus is en dat 2-piece Jade een goede bonus is. Het maakt dus weinig uit welke set items je vind als je er 2 pieces van vind zit je in Torment 4+. Andere classes hebben meestal een 4- of 6-piece nodig om T6+ te gaan doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:14:
[Die extra crit chance van Iceblink is vast fijn, maar dan ben je voor chill effects volledig afhankelijk van Evasive Fire. Ik weet niet of dat handig is, omdat je EF alleen gebruikt om de F&R bonus te krijgen en hatred aan te vullen. Is dat al getest op de PTR?
Als een skill geen listed chill / freeze duration heeft, is de chill van Iceblink 1 seconde (die onderhevig is aan CC duration reduction die monsters opbouwen). Voor BotT is dat dus volledig zinloos, om de bonus te krijgen zul je om het schot een EF moeten doen om BotT bonus te houden. Aangezien EF relatief minor damage is, halveer je dus je damage om de BotT bonus te krijgen. Lijkt me niet handig.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:14:
[...]

Als een skill geen listed chill / freeze duration heeft, is de chill van Iceblink 1 seconde (die onderhevig is aan CC duration reduction die monsters opbouwen). Voor BotT is dat dus volledig zinloos, om de bonus te krijgen zul je om het schot een EF moeten doen om BotT bonus te houden. Aangezien EF relatief minor damage is, halveer je dus je damage om de BotT bonus te krijgen. Lijkt me niet handig.
Als Thunderfury na de nerf niet meer optimaal is voor de Multishot build en mensen gaan voor Calamity, dan hebben beide gems eigenlijk weinig nut meer, gezien de nadelen voor de speelstijl.

Zei's Stone of Vengeance, Bane of the Powerful en Bane of the Stricken lijkt me dan een prima combinatie. Of een defensieve, aangezien permastun chars niet meer mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooralsnog is mijn conclusie dat Bane of the Stricken waardeloos is. De samenvatting van wat DH testing ermee heb ik hier gepost.

Tenzij er een manier is om sneller dan je attack speed stacks op te bouwen (op alles waarmee je in combat bent), gaat het gewoon niet snel genoeg opbouwen.

Edit: nog wat testen met WD en Bane of the Stricken. Hungry bats (2 bats per cast, dus 2 hits) is 1 stack per animation, hetzelfde voor Spirit Barrage - Well of Souls. Daarnaast geldt voor DoTs dat de initial hit een stack toevoegt, de verdere ticks niet (Haunt met de 5 minuten passive = 5 minuten damage, 1 stack).

Tenzij Bliz iets gemist heeft is de stack opbouw van Bane of the Stricken niet groter dan je attacks per second en er vanuit gaande dat je geen minuten lang op mobs gaat slaan, is de opbouw te traag om interessant te zijn (tenzij je een build hebt die altijd zo'n 4 attacks per second doet).

[ Voor 106% gewijzigd door Zarhrezz op 22-08-2015 19:47 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Mijn Rainment Monk omgebouwd naar God Monk Build.. Damn die gaan hard... En ik heb nog geeneens een ancient In-Geom EN/OF ancient Envious Blade... Maja.. t6 is dan ook geen T10... Hopen dat ik anel een ancient In-Geom vang... Ofwel geluk heb met Act 3 bounties @ 2.3... Heb wel van elk 1... Dus zou ook een van de 2 kunnen rerollen of via cube doen :)
Temp2264 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:56:
Net mijn Solo record op HC verpletterd met een droom rift op 45 heb ik in 7:53 gehaald waarbij al mijn vorige pogingen op 45 18+ min duurde en nu heb ik een rank 55 eruit weten te halen 8)7

[video]
Gratz! :)

[ Voor 34% gewijzigd door Thalaron op 22-08-2015 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

@4th, vanavond was ik goed op weg om met de wizard je record te gaan verbreken.
GR44 in 9:30 minuut ofzo, lukt het me toch om stiekem om in een andere GR44 dood te gaan door een verloren Tusk charger in Unstable Anomaly. Damn! Een GR45 had zeker gelukt. Plek 106 op non season it is.
Volgend seizoen een nieuwe poging op de top 100 :)

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Ruigerock schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 00:20:
@4th, vanavond was ik goed op weg om met de wizard je record te gaan verbreken.
GR44 in 9:30 minuut ofzo, lukt het me toch om stiekem om in een andere GR44 dood te gaan door een verloren Tusk charger in Unstable Anomaly. Damn! Een GR45 had zeker gelukt. Plek 106 op non season it is.
Volgend seizoen een nieuwe poging op de top 100 :)
Ah jammer, we zijn vanavond ook een WD verloren, wel daarvoor nog aantal nieuwe records gehaald.

4 man van rank 165 met 51 grift naar 87 met een 53 in 14m10s.
3 man van rank 96 (51 grift) naar rank 76 (52 grift) naar uiteindelijk een rank 49 (53 grift in 13m52s) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Zo... net een hilarische Grift gehad (Tier 50)
Zou geen enkel probleem zijn als we niet elke grafpack tegenkwamen die je maar kon bedenken...

Op zich wel een prestatie deze tijd :+ :

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/21b16c5.png

R/D Fast Jailer Thunderstorm mobs zijn niet grappig _/-\o_
Correct me if i'm wrong... maar volgens mij had elke pack Reflect Damage 8)7

Echt... als je deze grift tegenkomt op HC dan vermoed ik dat iedereen simpelweg de pijp uit gaat :+
Het was in elk geval lachen! 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 23-08-2015 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
En nu mocht je gelukkig je gems nog upgraden! Straks mag dat niet meer ;(

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Inderdaad, vanaf woensdag worden je heldendaden énkel beantwoord met gem upgrades als je er niet te lang over doet :)
Ach ja, die rotte trials zijn er tenminste uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 09:01:
Inderdaad, vanaf woensdag worden je heldendaden énkel beantwoord met gem upgrades als je er niet te lang over doet :)
Ach ja, die rotte trials zijn er tenminste uit !
En RD is op te vangen met soak amulets...ook niet verkeerd.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:26
Van de week Diablo ook maar weer oppakken...
Ga denk ik toch maar eens seasons proberen, zit alleen wel in dubio met welke class.
Zou de wiz echt een comeback maken? Of toch maar weer voor een DH of Barb gaan... :)
Pagina: 1 ... 8 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.