[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.555 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:03
PWM schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 23:56:
Kent er iemand een legale manier om te kijken vanuit de US a.s. Woensdag? Wil het niet missen, maar denk dat de bar het hier niet uitzendt ;)
nvm, las even over het stukje legaal heen 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door LZ86 op 27-10-2015 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:41
Mosin schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 22:45:
Iemand Derksen en Hooijdonk aan het kijken?
Had net een stuk gekeken waarbij het over die situatie met v. Persie ging. Het is toch belachelijk hoe v. Persie zich daarover nog steeds zo over opsteld.
Zoals Den al aangaf. Van Hooijdonk was als speler niet echt aardig tegen de jonkies. Ik denk dat er tussen die 2 wel meer speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:28
PWM schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 23:56:
Kent er iemand een legale manier om te kijken vanuit de US a.s. Woensdag? Wil het niet missen, maar denk dat de bar het hier niet uitzendt ;)
Volgens mij kan je een losse wedstrijd gewoon kopen op Foxsports?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
*snip* landinstellingen ontwijken is niet de bedoeling.

[ Voor 86% gewijzigd door Señor Sjon op 27-10-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Dat is niet legaal.

Een kroeg opzoeken waar je kan kijken lijkt me het meest haalbare.

[ Voor 36% gewijzigd door Señor Sjon op 27-10-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05:23
Mosin schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 22:45:
Iemand Derksen en Hooijdonk aan het kijken?
Had net een stuk gekeken waarbij het over die situatie met v. Persie ging. Het is toch belachelijk hoe v. Persie zich daarover nog steeds zo over opsteld.

Kun je begrijpen dat zo'n kleuter een van de ''ervaren'' mensen is bij het Nederlands elftal? Ik niet. Geen wonder dat het niks wordt. Ik vraag me af welke talenten nog stevig zullen staan (mentaal gezien) de komende jaren. Het word eens tijd voor mentale training bij die jongens.
Ik vind ook echt wel dat Leo Beenhakker hier een goed punt heeft:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CSKWva7UcAABm_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Amen to Don Leo! Je hoort ook steeds meer mensen (in ieder geval in mijn omgeving) praten over een verplicht dienstjaar voor de aanstaande jonge volwassenen. Om het gros maar eens echt te leren wat discipline en respect is in plaats van het halfzachte geneuzel van nu. (Niet dat ik daar mee eens ben overigens, ouders kunnen al veel bewerkstelligen)

De wedstrijden van het NL-elftal laten precies dit zien wat Leo zegt. De koppies hangen al op half 6 als het maar even slecht gaat. Je ziet het in sommige wedstrijden overigens echt wel maar op een of andere manier zijn dat de speciaaltjes (kijk naar een Utrecht als ze tegen Ajax mogen, ze raken vaak geen knikker maar tegen Ajax geven ze ineens 200%).

Maar het is echt lastig om die mentaliteit switch teweeg te brengen. De kids van tegenwoordig hebben en/of krijgen ook alles en vaak nog zonder dat ze er iets voor doen. Binnenkort krijg ik een kleine en ik hoop dat ik het goed ga doen maar aan de andere kant wil je ze ook niets ontnemen en alles geven wat je kan. Het blijft een lastige kwestie die je niet zomaar (in de voetballerij) op kunt lossen.

[ Voor 3% gewijzigd door Remmetje op 27-10-2015 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:36
Ik vind het maar ouwe lullen gezeur. Vroeguh... Diezelfde Beenhakker had het ten tijde van De Boer, Bergkamp, Witschge enzovoort al over de patat generatie. Nou, daar zaten toch goede spelers tussen met een goede kop.

In vergelijkbare landen als België hebben ze ook nergens last van en de groep op het WK deed het ook prima qua teamgevoel. Het hangt dus maar helemaal van de spelers en de situatie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:58
Joster schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:40:
[...]

Ik vind ook echt wel dat Leo Beenhakker hier een goed punt heeft:

[afbeelding]
Dat bedoel ik juist ook.
Ik zie natuurlijk een aantal talenten van Fortuna Sittard elke dag en ik heb bij eentje in de klas gezeten. Ik weet dus precies wat sommige doen in hun vrije tijd en of hoe ze in elkaar steken.
De volgende dingen vallen mij daarin op:
- Dingen doen die niet goed voor het voetbal zijn (roken, drinken enz.)
- Instellingen van een slak hebben
- Extreem arrogant (daarom had ik in het begin altijd herrie met een van die gasten)

Toevallig zie ik elke week een jongen op FOX van Fortuna en af en toe in real life zeg maar. Nou, die 2 dingen ontlopen elkaar echt heeeeeeeeeeeel ver. Arrogant gedrag en het voetbal is niet helemaal oke. Iets wat Derksen ook gister aanhaalde.

v. Hooijdonk is misschien niet de meest fijne speler geweest, maar het zegt (ja, toch) iets over v. Persie. Hij blijft er toch mee rond lopen en als ik succes vol zou zijn en meneer Hooijdonk zich kritisch over mij zou laten, dan zou ik erom lachen. Als er iets aan de hand was geweest dan is dat voor mij iets in de vorm van elkaar dagelijks het licht uit de ogen willen trappen.
Remmetje schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:49:
Amen to Don Leo! Je hoort ook steeds meer mensen (in ieder geval in mijn omgeving) praten over een verplicht dienstjaar voor de aanstaande jonge volwassenen. Om het gros maar eens echt te leren wat discipline en respect is in plaats van het halfzachte geneuzel van nu. (Niet dat ik daar mee eens ben overigens, ouders kunnen al veel bewerkstelligen)

De wedstrijden van het NL-elftal laten precies dit zien wat Leo zegt. De koppies hangen al op half 6 als het maar even slecht gaat. Je ziet het in sommige wedstrijden overigens echt wel maar op een of andere manier zijn dat de speciaaltjes (kijk naar een Utrecht als ze tegen Ajax mogen, ze raken vaak geen knikker maar tegen Ajax geven ze ineens 200%).

Maar het is echt lastig om die mentaliteit switch teweeg te brengen. De kids van tegenwoordig hebben en/of krijgen ook alles en vaak nog zonder dat ze er iets voor doen. Binnenkort krijg ik een kleine en ik hoop dat ik het goed ga doen maar aan de andere kant wil je ze ook niets ontnemen en alles geven wat je kan. Het blijft een lastige kwestie die je niet zomaar (in de voetballerij) op kunt lossen.
Ik heb een aantal leraren die in het leger gezeten hebben en die kwamen met hetzelfde verhaal. Dienstplicht weer invoeren. Daar krijg je je dagelijkse dosis discipline en dan gaan mensen door de mand vallen. Realiteit komt daarmee wel weer terug!

Niet om het een of het ander, maar ik schaam me met regelmaat dood voor onze Justin Bieber generatie..

Wesley Sneijder zij ook nog iets moois bij een programma waar hij met zijn vrouw zat.
Hij zij ook: ''Ik was veel buiten en had niks anders dan een bal, terwijl mijn dochter elke dag op haar Ipad zit'' Ook dat moet je mee nemen.
Als ik daartegenover de vraag zet: Waarom kan Duitsland wel super talenten laten door breken (buiten het feit dat Duitsland veeeel groter is)? Misschien ligt het toch binnen onze jeugd opleidingen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 27-10-2015 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49

Vroeger had je ook gewoon verschillende karakters. Het is ook gewoon de verantwoordelijkheid van de mensen die een selectie samenstellen om te zorgen dat je daar een goede mix in hebt. Types als Kuyt die veel hebben meegemaakt en weten wat vechten is heb je nodig. Met alleen Kuyt types kom je er ook niet, maar met alleen types Depay's ook niet.

Alle problemen die "de jeugd van tegenwoordig" heeft hebben ze in alle landen, dat is absoluut geen excuus. De kunst is om een trainer voor de groep te zetten die ze toch weet te prikkelen en de juiste veteranen er bij te zetten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
D-e-n schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 22:57:
Dat weet je niet. Het was too much maar v Hooydonk vertelt wellicht ook niet alles natuurlijk.

En hij kan nu wel zeggen dat hij altijd objectief was richting van Persie maar ik vond hem, zelfs toen v Persie de man was in Engeland, altijd overdreven kritisch. Hij kon dan met moeite een compliment over de lippen krijgen

En qua gedrag is v Hooydonk natuurlijk zelf ook een kleuter. Die pesterijen destijds naar de Guzman en Tiendalli, dat doe je niet als ervaren speler.
Idd hij was altijd HEEL (te) kritisch tov RvP, zelfs na wedstrijden waar Rvp goed speelde en scoorde kwam hij met opmerkingen als: Hij scoorde wel maar speelde niet goed... Dit is slechts één kant van het verhaal en zoals Derksen al aangaf dat er in het voetbal heel veel mensen zijn die Pierre een enorme ballenzak vinden zegt ook genoeg.

Waarheid zal ergens in het midden liggen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:37
Als je maar consequent bent met elkaar kom je een heel eind, dat is ook (1 van) de problemen in de voetballerij. Er zijn gewoon spelers bij die alles kunnen maken en toch keer op keer opgesteld worden, zonder dat ze worden aangepakt op hun gedrag.

Ik heb zelf sinds eind juni een kleine, maar wil/ hoop toch wel mee te geven dat hij lekker buiten speelt met vriendjes. Beetje voetballen, donderen op 't grasveld, verstoppertje enzo. Lijkt me sowieso goed om veel SAMEN te spelen.

Vergelijk dat voetbal van vroeger (gebeurde ook genoeg) met nu, of het gedrag van de spelers:
- Vroeger werd er nog gekaart in de bus, nu zit iedereen met een telefoon op, liefst met eigen muziek om zich helemaal "af te sluiten" van de buitenwereld, lekker "op jezelf" je voorbereiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Mosin schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:51:
[...]
Dienstplicht weer invoeren.
Ik heb helemaal niks tegen bijvoorbeeld een sociale dienstplicht maar de suggestie dat de alles verstikkende ja- en amen mentaliteit uit het leger iedere jongere gaat helpen is echt te ridicuul voor woorden. Zat mensen wiens talent je met een dienstplicht juist om zeep helpt. Zoveel mensen, zoveel oplossingen.
Niet om het een of het ander, maar ik schaam me met regelmaat dood voor onze Justin Bieber generatie..
Alsof dat soort overschatte artiesten niet in elk tijdperk bestaan 8)7
jbdeiman schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:18:
[...]
Vroeger werd er nog gekaart in de bus, nu zit iedereen met een telefoon op, liefst met eigen muziek om zich helemaal "af te sluiten" van de buitenwereld, lekker "op jezelf" je voorbereiden.
Je zegt het zelf al : vroeguh..... Je klinkt nu als onze opa's die het ook vreemd vonden als wij achter de Commodore 64 zaten in plaats van buiten te spelen. Kaarten is niet per definitie beter dan muziek luisteren.

[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 27-10-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:37
D-e-n schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:21:
[...]

Je zegt het zelf al : vroeguh..... Je klinkt nu als onze opa's die het ook vreemd vonden als wij achter de Commodore 64 zaten in plaats van buiten te spelen. Kaarten is niet per definitie beter dan muziek luisteren.
Ik heb het over dat ze dan gezamenlijk kaarten (team-spirit, samen elkaar kennen en praten enzo...) in plaats van als halve dooien naast elkaar in de bus zitten, elk met de telefoon bezig en een muziekje op.

Natuurlijk heb je dan "groepjesvorming" bij kaarten, maar dan heb je (bijv. bij klaverjassen, of hartenjagen) al 4 spelers die elkaar ook buiten het veld een beetje hebben gesproken en toch meer een band opbouwen, dan wanneer je allemaal als eenling aankomt.
Het gaat blijkbaar bij veel spelers niet meer om het team-resultaat, maar ze willen er maar al te graag zelf "goed op staan"... Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 22:58
D-e-n schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:21:
[...]

Ik heb helemaal niks tegen bijvoorbeeld een sociale dienstplicht maar de suggestie dat de alles verstikkende ja- en amen mentaliteit uit het leger iedere jongere gaat helpen is echt te ridicuul voor woorden. Zat mensen wiens talent je met een dienstplicht juist om zeep helpt. Zoveel mensen, zoveel oplossingen.

[...]

Alsof dat soort overschatte artiesten niet in elk tijdperk bestaan 8)7

[...]

Dienstplicht is ook iets meer op gedrag gericht. Daar gaat het zich ook om. Dat heeft niet zoveel met voetbal te maken. Je moet talent wel de ruimte geven natuurlijk, dat ben ik met je eens.

Wat betreft de ''justin bieber generatie''. Daarmee bedoel ik te zeggen dat onze generatie nogal verrot is en echte kerels er steeds minder zijn.
Er ontstaan zoveel problemen om helemaal niks. Zo ook in de voetballerij. Bescheiden blijven is toch heel lastig en iets pikken al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@jbdeiman
Denk je dat er op het WK veel gekaart werd? En wat denk je van het verschil tussen 1988 en 1990: dezelfde spelers, dezelfde gewoonten. Het zegt volgens mij allemaal geen ene reet.

@aquila
Kerels en watjes heb je in elke generatie. Deze discussie is echt al honderden jaren oud.

[ Voor 23% gewijzigd door D-e-n op 27-10-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 00:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het is wel tekenend voor onze maatschappij dat je weinig meer écht hoeft te knokken, vol van betutteling en handreikingen en als het echt mis gaat is er nog een vangnet. Dat zie je ook terug op het veld. Volkeren waar men in het land over het algemeen tot het gaatje moet om een goed leven te hebben zie je op het veld ook tot het gaatje gaan, binnen hun kwaliteiten uiteraard.

Overigens had je ook in de zogenaamde gouden jaren zat voetballers die gewoon rookten en dronken, daar zal het niet aan gelegen hebben.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

D-e-n schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:31:
@jbdeiman
Denk je dat er op het WK veel gekaart werd? En wat denk je van het verschil tussen 1988 en 1990: dezelfde spelers, dezelfde gewoonten. Het zegt volgens mij allemaal geen ene reet.

@aquila
Kerels en watjes heb je in elke generatie. Deze discussie is echt al honderden jaren oud.
Duizenden. De Grieken hadden het er al over. (8>

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Laatst online: 17-09 00:07
rikoos schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:04:
[...]

Idd hij was altijd HEEL (te) kritisch tov RvP, zelfs na wedstrijden waar Rvp goed speelde en scoorde kwam hij met opmerkingen als: Hij scoorde wel maar speelde niet goed... Dit is slechts één kant van het verhaal en zoals Derksen al aangaf dat er in het voetbal heel veel mensen zijn die Pierre een enorme ballenzak vinden zegt ook genoeg.

Waarheid zal ergens in het midden liggen denk ik...
Ben het met je eens dat de waarheid wel ergens in het midden zal liggen. Echter vond ik de WK opmerking van v Persie wel heel erg fel, vooral omdat het zo lang na het 'incident' was. Waarom het weer laten opwaaien? Blijkbaar zit het toch nog altijd diep bij persie.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Mitchell-CWD schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:52:
[...]
Waarom het weer laten opwaaien? Blijkbaar zit het toch nog altijd diep bij persie.
Bij beide, ..... alleen heeft Pierre het voordeel dat hij niet meer voetbalt en dus makkelijker dingen kan doen dan Van Persie. Ach over een paar jaar lezen we het wel in het boek ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:39:
Duizenden. De Grieken hadden het er al over. (8>
Hoe was dat citaat van Plato ook alweer? Waar hij klaagde over de jeugd van tegenwoordig die brutaal, ongedisciplineerd en lui is? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:36:
[...]

Hoe was dat citaat van Plato ook alweer? Waar hij klaagde over de jeugd van tegenwoordig die brutaal, ongedisciplineerd en lui is? :D
Volgens mij is 'bend over' een aardige parafrasering... :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
D-e-n schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:31:
@jbdeiman

@aquila
Er is wel degelijk een verschil tussen nu en bijvoorbeeld 88/90.

Vroeger kregen spelers het op een gegeven moment ook hoog in hun bol. Maar dat gebeurde vroeger bij de meeste spelers pas wanneer er ook daadwerkelijk iets gepresteerd was.

Nu spelen ze een paar leuke wedstrijden en krijgen direct sterallures. Ze spelen bv 2 wedstrijden echt goed en vinden dat ze extra respect verdienen.
Als je 2 wedstrijden goed speelt dan verdien je een complimentje. Respect verdien je als je een paar jaar goed speelt.
Dan zitten er nog gasten bij die nog nooit iets gepresteerd hebben op niveau maar wel een leuk salaris vangen en daardoor denken dat ze bijzonder zijn en een speciale behandeling verdienen.

Komt ook deels denk ik door de absurde salarissen. Een jeugd speler die net komt kijken in het eerste kan al een paar ton per jaar krijgen.

Daarnaast is respect niet iets dat je alleen krijgt maar je moet het ook geven. Als jij anderen niet respecteert dan hoef je ook niet te verwachten dat hun jouw respecteren en dat begrijpen veel jonge mensen niet.

Maar je ziet het niet alleen bij de jeugd.
Ik doe vrijwilligers werk en daar lopen ook vrijwilligers rond die denken dat ze een geschenk van god zijn. Die denken dat ze verheven zijn boven de rest van de mensen etc.

Waar ik vrijwilligers werk doe heb je ook soms mensen die een taakstraf ofzo doen. Bij sommigen van hun valt het kwartje (we weten nog wat dat is?) maar bij velen jammer genoeg niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 27-10-2015 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
PSV nog maar 1-0 voor in de beker

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:04
4-0 nu. Dat ging opeens snel. Mooie goal van Pröpper. Achteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 17:29

StrongArmLance

Endless flow

Morgen Leo Beenhakker bij DWDD, over zijn boek.
Na vijftig jaar zette Leo Beenhakker het afgelopen voorjaar een punt achter zijn carrière in het betaalde voetbal. De laatste klusDon Leoo was bestuurslid technische zaken bij Sparta Rotterdam. Beenhakker trainde in die vijftig jaar talloze voetbalclubs en was bondscoach van onder andere het Nederlands en het Poolse nationale elftal. Deze week verscheen de biografie 'Don Leo, het werd stil aan de overkant', waarin Leo Beenhakker zijn verhaal vertelt over vijftig jaar betaald voetbal.

[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 27-10-2015 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@deadsy
De omstandigheden zijn inderdaad veranderd maar dat zegt niet dat de mentaliteit nu bij iedereen slechter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

St@m

@ Your Service

StrongArmLance schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:53:
Morgen Leo Beenhakker bij DWDD, over zijn boek.

[...]
Heeft die man dan geen enkel greintje zelfrespect.. :/

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
D-e-n schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:45:
@deadsy
De omstandigheden zijn inderdaad veranderd maar dat zegt niet dat de mentaliteit nu bij iedereen slechter is
Vroeger waren er ook voetballers die naast hun schoenen liepen. Maar in de afgelopen 30 jaar zijn de bedragen in het voetbal geëxplodeerd en de media is nu ook volledig anders dan 30 jaar geleden waardoor we veel meer op de hoogte zijn van hoe voetballers het in andere landen doen, prive en op het veld.

Vroeger als een speler naast zijn schoenen liep kwam dit vaak niet in de media en als dat wel gebeurde dan alleen in de landelijke media, nu komt zo ongeveer alles in de media.

En waar een speler vroeger voor 500.000 gulden gekocht werd en geen bal raakte maar zich toch als een vedette gedroeg worden ze nu gekocht voor 40.000.000 en gedragen zich als een superster terwijl ze op het veld niets toevoegen.

Wat het erger maakt is dat tegenwoordig elke club met geld bang is een speler mis te lopen. Dus zodra je als speler een goed seizoen hebt gehad willen clubs je direct binnen halen. Waardoor sommige gasten die niet echt met geld kunnen omgaan opeens elke week 5 cijfers op hun bankrekening gestort krijgen en niet alle jonge gasten kunnen daarmee omgaan.
Dan heb je gasten die direct denken binnen te zijn en opeens niet meer werken of alleen aan zichzelf denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 17:29

StrongArmLance

Endless flow

St@m schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:23:
[...]

Heeft die man dan geen enkel greintje zelfrespect.. :/
Vanwaar heeft hij geen zelfrespect als hij zijn boek wil aanprijzen bij dwdd, wat ik tegenwoordig écht iedereen zie doen..? Gaat ongetwijfeld Derksen opnieuw van repliek dienen, waardeer ik altijd ;)

Ik vind het mooi.

[ Voor 16% gewijzigd door StrongArmLance op 27-10-2015 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Vanavond de kraker, ik ben heel benieuwd :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Mars18 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:33:
Vanavond de kraker, ik ben heel benieuwd :)
Ik heb de lokale kroeg hier in Duitsland bereid gevonden om de wedstrijd uit te zenden. Is wat anders dan de Kuip, maar heb er toch zin in. Voordeel is dat als het weer mis gaat ik ver weg ben van alle Ajacieden. ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Woensdag gehaktdag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Feyenoord hoeft niet echt bang te zijn... ze draaien de afgelopen wedstrijden goed en thuis in de Kuip spelen geeft net dat extra wat ze sterker maken dan Ajax. Het spel van Feyenoord ligt Ajax niet, zoals de spelers van Feyenoord de duels aan gaan en er bovenop zullen zitten geeft mij het gevoel dat Ajax vanavond geen kans maakt. Zonder Klaassen, Cillissen en Riedwald en met van der Hoorn en Boer vind ik Ajax dermate zwak dat ze tegen een thuis spelend Feyenoord in deze vorm geen partij. Daarnaast zal er een wereld van verschil qua motivatie zijn; Feyenoord wil koste wat het kost thuis winnen van Ajax, waarbij Ajax nooit echt een gemotiveerde indruk maakt bij duels voor de KNVB beker...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Toch komen er op één of andere manier bij Ajax krachten los in de Kuip. Blijft raar dat Ajax vaak wint in de Kuip zelfs als Feyenoord goed in vorm is en Ajax uit vorm....

Het is wedstrijd op zich die met niets anders te vergelijken is.... hoe groot het verschil qua kwaliteit ook kan zijn, deze wedstrijd geeft spelers extra krachten.

Ik ben waarschijnlijk de enige die HEEL blij is met het feit dat er geen uitsupporters bij zijn. Er is nu nooit meer rotzooi want er was altijd ellende, slooppartijen en gezanik met de Ajax supporters als ze in Rotterdam kwamen (ook andersom als Feyenoord in Amsterdam moest spelen voordat ik weer allemaal mensen over me heen krijg). Jammer dat het zo moet maar nu kunnen er tenminste kinderen en ouderen naar de Kuip zonder dat ze bang hoeven te zijn dat ze midden in knokpartijen of midden politie charges komen te staan. Het is zonder de Amsterdammers nu super gezellig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
rikoos schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:53:
Toch komen er op één of andere manier bij Ajax krachten los in de Kuip. Blijft raar dat Ajax vaak wint in de Kuip zelfs als Feyenoord goed in vorm is en Ajax uit vorm....

Het is wedstrijd op zich die met niets anders te vergelijken is.... hoe groot het verschil qua kwaliteit ook kan zijn, deze wedstrijd geeft spelers extra krachten.

Ik ben waarschijnlijk de enige die HEEL blij is met het feit dat er geen uitsupporters bij zijn. Er is nu nooit meer rotzooi want er was altijd ellende, slooppartijen en gezanik met de Ajax supporters als ze in Rotterdam kwamen (ook andersom als Feyenoord in Amsterdam moest spelen voordat ik weer allemaal mensen over me heen krijg). Jammer dat het zo moet maar nu kunnen er tenminste kinderen en ouderen naar de Kuip zonder dat ze bang hoeven te zijn dat ze midden in knokpartijen of midden politie charges komen te staan. Het is zonder de Amsterdammers nu super gezellig....
Maar de sfeer van de klassieker is nu juist helemaal weg, is een wedstrijd als ieder ander. en dat is jammer.
Ook jammer dat het inderdaad zover heeft moeten komen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Gonadan schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:36:
[...]

Het was Socrates, maar dus inderdaad van alle tijden: “Onze jeugd heeft tegenwoordig een sterke hang naar luxe, heeft slechte manieren, minachting voor het gezag en geen eerbied voor ouderen. Ze geven de voorkeuren aan kletspraatjes in plaats van training… Jonge mensen staan niet meer op als een oudere de kamer binnenkomt. Zij spreken hun ouders tegen, houden hun mond niet in gezelschap, … en tiranniseren hun leraren.”

Zoals D-e-n terecht al opmerkte, zei Beenhakker deze zelfde onzin ook al 25 jaar geleden. Kan toch niet zeggen dat bijvoorbeeld De Boertjes of Bergkamp verkeerd terecht zijn gekomen...

En zo'n Van Hooijdonk, dat die man nog spreektijd krijgt, is helemaal van de zotte. Aardige voetballer, die door veel training één trucje heel goed kon (wat overigens veel meer voetballers zouden moeten kunnen), maar zijn intermenselijke interactie verdient zeker geen pluim. Het is ook onbegrijpelijk dat ze bij Feyenoord zo iemand voor een 'Jong' elftal zetten. Met zijn verleden bij Feyenoord en hoe hij met jeugdspelers omging, zouden ze toch beter moeten weten. Van Persie was (en is) misschien geen makkelijke jongen, maar hij had in zijn kleine teen meer talent dan in dat hele lange lijf van Van Hooijdonk. Van Persie is naar mijn idee de beste voetballer na Moulijn en Van Hanegem die ze bij Feyenoord hebben gehad. Eeuwig zonde dat hij, mede door het toedoen van Van Hooijdonk, zo vroeg bij Feyenoord is vertrokken. Gelukkig kwam hij daarna bij Arsenal met oa. jongens als Bergkamp, die wel begrepen hoe je op een normale manier met mensen om moet gaan. Over de tweede periode van Van Hooijdonk bij Feyenood zal ik helemaal maar zwijgen... :X
Mosin schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:31:
[...]
Dienstplicht is ook iets meer op gedrag gericht. Daar gaat het zich ook om. Dat heeft niet zoveel met voetbal te maken. Je moet talent wel de ruimte geven natuurlijk, dat ben ik met je eens.

Wat betreft de ''justin bieber generatie''. Daarmee bedoel ik te zeggen dat onze generatie nogal verrot is en echte kerels er steeds minder zijn.
Er ontstaan zoveel problemen om helemaal niks. Zo ook in de voetballerij. Bescheiden blijven is toch heel lastig en iets pikken al helemaal.
Volgens mij ben je nog (lang) niet de helft van mijn leeftijd, maar je praat nu al als een ouwe lul. En als je docenten pleiten voor de herinvoering van de dienstplicht, zijn het incapabele docenten, die hun verplichtingen afschuiven.

In je eerste alinea spreek je jezelf ook helemaal tegen. Wel pleiten voor de dienstplicht, maar ook ruimte willen geven aan talenten. In het leger wordt er nauwelijks ruimte gegeven aan talenten, of in elk geval slechts aan bepaalde talenten. Je wordt daar voornamelijk opgeleid tot eenheidsworst. Bij opleiden, en opvoeden, gaat het om ruimte geven aan iemands persoonlijke eigenschappen, natuurlijk wel binnen de grenzen van het fatsoenlijke. Helaas zit ons onderwijssyteem ook helemaal vastgeroest in de productie van eenheidsworsten.

Maar belangrijke zaken, vanavond de enige Klassieker die we in Nederland kennen. Denk dat Han wel gelijk heeft, zonder Klaassen, Cillissen en Riedwald en met van der Hoorn en Boer is Ajax aanmerkelijk zwakker en Ajax lijkt de Beker toch nooit helemaal te nemen, ik geef Feyenoord dan ook de meeste kansen. Maar het blijft natuurlijk wel de Klassieker, we zullen het vanavond zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
lateef schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:59:
Maar belangrijke zaken, vanavond de enige Klassieker die we in Nederland kennen. Denk dat Han wel gelijk heeft, zonder Klaassen, Cillissen en Riedwald en met van der Hoorn en Boer is Ajax aanmerkelijk zwakker en Ajax lijkt de Beker toch nooit helemaal te nemen, ik geef Feyenoord dan ook de meeste kansen. Maar het blijft natuurlijk wel de Klassieker, we zullen het vanavond zien :)
Echt kans-loos van de Boer. Lekker spelen met de sterkste beschikbare spelers. Geef Riedewald dan maar rust tegen Roda JC. :X

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ephymerous schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:12:
[...]

Echt kans-loos van de Boer. Lekker spelen met de sterkste beschikbare spelers. Geef Riedewald dan maar rust tegen Roda JC. :X
Of een truuk? En vervolgens bij de aftrap staat die er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou Riedewald werd anders nog aardig als incapabel bestempeld als het om het Nederlands Elftal ging dus laten we daar nu niet ineens wel wat van gaan verwachten. :P

Zuiver het laten spelen van een tweede keeper is op papier uiteraard een verzwakking, maar ik zie dat niet echt als groot probleem. Wellicht dat ik daar vanavond anders over denk maar omdat De Boer al jaren de tweede keeper speeltijd gunt in de beker vind ik het niet meer dan terecht dat hij daar niet van af gaat stappen omdat we toevallig Feyenoord tegen komen.

@lateef:
Ah, die andere griek.

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 28-10-2015 14:01 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
Het is maar een telegrof artikel, maar toch
http://www.telegraaf.nl/t..._afspraken_rond_WK__.html
Zou het dan eindelijk zover zijn? Zou de beerput helemaal opengaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

ephymerous schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:12:
[...]

Alleen Riedewald is anders toch?

Klaasen kan niet spelen en Boer speelt alle bekerwedstrijden, ongeacht de tegenstander.

De Boer heeft dus op 1 positie zijn elftal aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:42
PWM schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:43:
[...]

Klaasen kan niet spelen en Boer speelt alle bekerwedstrijden, ongeacht de tegenstander.

Inderdaad, daarnaast zouden Milik en El Ghazi weer beschikbaar zijn. Dat van der Hoorn wordt gekozen ipv bijvoorbeeld Viergever is op zich ook nog wel te begrijpen aangezien Feyenoord met Kramer een lange spits heeft en je deze dan tegen een lange verdediger zet.
Ben benieuwd, ik zelf denk dat Feyenoord aan het langste eind trekt vanavond, hopelijk alleen zonder penaltie :o

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Van der Hoorn is toch onze beste spits? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 08:14
[...]

Nee? Ajax speelt niet met de sterkste 11. Zo simpel is het. Ook al is dat in de beker altijd zo kun je wel spreken van 3 wijzigingen. Klaassen geblesseerd, boer ipv cillessen en hoorn voor riedewald.

Snap ook niet zo goed waar het voordeel van Feyenoord vandaan komt. Denk dat beide ploegen extreem aan elkaar gewaagd zijn en dat individuele klasse de doorslag moet geven. Dan acht ik Ajax kansrijker omdat die meer individuele kwaliteit hebben. Puur als team is Feyenoord misschien sterker. Maar ik heb liever dat Ajax de 8ste wint dan nu eerlijk gezegd.

Mensen vinden ook ineens dat Feyenoord heel goed speelt...gebaseerd op 1 goede helft tegen Heerenveen? Tegen AZ was het zeker niet slecht, maar dat had zomaar de andere kant op kunnen vallen als AZ beter met de kansen omgegaan was. daarvoor verlies je zowat van de graafschap...Dus dat kan het ook niet zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Arwintju op 28-10-2015 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

*insert headline*

Ajax neemt beker niet serieus en laat het lopen!!11oneone

Gaan we ons nu al indekken voor verlies, of moeten we gewoon alvast wat olie op het vuur hebben omdat de wedstrijd an sich toch niet om te pruimen is. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:42
Gonadan schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:24:
Van der Hoorn is toch onze beste spits? :+
Dat is misschien de verrassing van de Boer :P

Milik ipv Riedewald en Hoorn in de spits! 8)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 16-09 08:14
Gonadan schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:31:
*insert headline*

Gaan we ons nu al indekken voor verlies, of moeten we gewoon alvast wat olie op het vuur hebben omdat de wedstrijd an sich toch niet om te pruimen is. :P
Rare reactie, maar mag toch hopen dat Ajax de competitie en Europa serieuzer neemt dan deze KNVB beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Sarcasmedetector stuk?

Ik vind het allemaal maar geneuzel, omdat standaard de keeper gewisseld wordt en mogelijk één wijziging bewust gedaan wordt hebben we het ineens over 'niet de sterkste opstelling'. Ja, op papier kan je dat volgens rechtgeaard tweakerautisme zo wel zien, maar het is nou ook weer niet echt een B-elftal wat opgesteld wordt. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:52
Ik merk wel dat deze wedstrijd een stuk meer leeft in mijn directe omgeving bij de Feyenoord-fans dan de Ajax-fans. Collega's en vrienden die het er over hebben zijn voornamelijk de Feyenoorders. Vooral vandaag hoor ik verschillende collega's erover die echt reikhalzend uitkijken naar deze wedstrijd, dat enthousiasme heb ik helemaal niet. Ik moet eerlijk zeggen, die beker kan me verder ook gestolen worden, het is een prijs, altijd leuk, maar als Ajax verliest, jammer dan. De prioriteit moet daar ook niet liggen. Europa is voor Nederland belangrijker en de competities is als club belangrijker dan de beker, zeker als je voor het kampioenschap speelt. Die krachten kan je beter sparen dan verspillen aan de beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Gonadan schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:44:
Sarcasmedetector stuk?

Ik vind het allemaal maar geneuzel, omdat standaard de keeper gewisseld wordt en mogelijk één wijziging bewust gedaan wordt hebben we het ineens over 'niet de sterkste opstelling'. Ja, op papier kan je dat volgens rechtgeaard tweakerautisme zo wel zien, maar het is nou ook weer niet echt een B-elftal wat opgesteld wordt. :P
Er wordt gewoon voorgesorteerd op een nederlaag. :p Dan kan je altijd roepen het was maar een bekerwedstrijd en een b-opstelling. Ik weet nog een paar jaar geleden een zekere finale, toen ontplofte Amsterdam en omstreken omdat ze niet evenveel kaartjes kregen als Feyenoord vanwege veiligheidsredenen, en dan nu is het ineens niet interessant? Hemel en aarde werd bewogen, de spelregels gebroken en eerst kwamen er extra kaarten en uiteindelijk zelfs 2 finales. Ik geloof er niet zo in. Ik weet zeker dat de appies binnenstromen als Feyenoord verliest.

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 28-10-2015 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30
Gonadan schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:31:
*insert headline*

Hiermee zou Ajax de morele winnaar al zijn van de wedstrijd.

Winnen ze winnen ze met een "B-elftal". Verliezen ze verliezen ze met een "B-elftal".

Al met al staat het nu dus al 0-1 voor Ajax. Bewust of onbewust.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@ph4ge:
Mogelijk. Wat mij betreft wil je altijd dat er gewonnen wordt, zeker in een klassieker. Het moge dan een van de minder aansprekende prijzen zijn, alsnog wil je hem hebben. :P

Ik begrijp wel dat Feyenoorders er fanatieker in zijn, die hebben dit lang gemist. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Feyenoord ook met een B-team, Vilhena ipv Vejinovic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Kevinp schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 18:51:
Hiermee zou Ajax de morele winnaar al zijn van de wedstrijd.

Winnen ze winnen ze met een "B-elftal". Verliezen ze verliezen ze met een "B-elftal".

Al met al staat het nu dus al 0-1 voor Ajax. Bewust of onbewust.
Zo had ik het nog niet bekeken. :D
Ik redeneerde meer vanuit het feit dan anderen graag een club van niet serieus nemen bejegenen. ;)
ph4ge schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:07:
Feyenoord ook met een B-team, Vilhena ipv Vejinovic.
Ze hebben dan ook niet anders. :+

* Gonadan rent

Alvast even opstoken. O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Gonadan op 28-10-2015 19:15 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
En dan is alles wat je hoort!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

[...]

Dan is er ein-de-lijk een kans dat er een pingel wordt gestopt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Heitinga weet ook mooi zijn plek. Als je zelfs al niet eens de kans krijgt boven Van der Hoorn is het wel heel triest gesteld :+

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:15
CR1691 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:18:
Heitinga weet ook mooi zijn plek. Als je zelfs al niet eens de kans krijgt boven Van der Hoorn is het wel heel triest gesteld :+
Yep, die zal wel ontzettend balen dat hij niet is gaan harken in woestijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Opkomst van het seizoen is in ieder geval in de pocket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:53

PauseBreak

derp!

Bossie schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:20:
[...]

Yep, die zal wel ontzettend balen dat hij niet is gaan harken in woestijn.
Ach, misschien is hij al wel bezig met zijn Coach Betaald Voetbal cursus ondertussen. Kan hij meteen aansluiten als trainer voor de verdedigers :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ajax komt sterk uit de blokken zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Pff, Ajax voorlopig een stuk sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Bij mij ligt Fox Sports Go er voorlopig heerlijk uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nouja, de vorige keren kwam Feyenoord veel sterker voor de dag en verloor, prima als dat andersom is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:57:
Nouja, de vorige keren kwam Feyenoord veel sterker voor de dag en verloor, prima als dat andersom is :+
Pff, is dat ooit voorgekomen in 176 Klassiekers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:31

Quad

Doof

CR1691 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:56:
Bij mij ligt Fox Sports Go er voorlopig heerlijk uit :(
Idem dito...
We hebben een probleem met je internetverbinding gedetecteerd.

Stelletje mofo's ook.. :(

[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 28-10-2015 20:05 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Scheidsrechter houdt het voorlopig super kort. Fluit echt een aantal keer lullig tegen Feyenoord (misschien ook wel tegen Ajax maar daar let ik niet op :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat is de melding die ik krijg als ik vanuit de USA ik inlog. Wellicht teveel checks ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:31

Quad

Doof

We hebben beeld sinds 2 seconden. :)

We zijn niet de enige, Twitter zit vol met rants op Fox Sports Go.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die melding kreeg ik eerst ook maar nu zie ik alleen zwart beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:09

Vos

AFCA

Lekker, Bazoer er uit door zo'n klote overtreding. Nul intentie om de bal te spelen van Vilhena.

Vooralsnog nog wel op het veld...

[ Voor 48% gewijzigd door Vos op 28-10-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Zo daar wordt Bazoer even uit de wedstrijd geschopt. Volgens mij mag je daar een kaart voor geven :/

/ edit
Die Kuyt mag ook gewoon geel krijgen voor zo'n reactie .

[ Voor 25% gewijzigd door ephymerous op 28-10-2015 20:11 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ephymerous schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:08:
Zo daar wordt Bazoer even uit de wedstrijd geschopt. Volgens mij mag je daar een kaart voor geven :/
Gewoon een ongelukkig duel. Vilhena gaat voor de bal, Bazoer duwt, zn benen komen tussen die van Vilhena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Vilhena moet je wisselen en nooit meer opstellen. Die jongen heeft zichzelf echt helemaal verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53
Knie op de ballen mag per definitie rood zijn :P Pijnlijker dan dat ga je het niet krijgen als ontvanger.

Maar volgens mij was het geen bewussie, dus een kaart ist ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:56

aerofreak

Steve Jobs

Geen gekke dingen doen Vilhena....

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Wat is Kuijt aan het doen, hij had al 2x geel kunnen krijgen vooral door domme acties.

1. De bal weg tikken na het fluiten voor buitenspel
2. Zo onnodig onbeschoft schreeuwen terwijl hij gewoon buitenspel stond.

Wat dat betreft is het maar goed dat ik geen scheidsrechter ben, ik zou vele meer de "rugby" regels handhaven. Dit soort onzin hoort niet thuis op het voetbalveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:10:
[...]

Gewoon een ongelukkig duel. Vilhena gaat voor de bal, Bazoer duwt, zn benen komen tussen die van Vilhena.
Gaat voor de bal? Dat zal een speler altijd zeggen ;). Er zat gewoon een man tussen. Dan kan je niet een schaar gaan doen. Ik zeg niet dat het perse een kaart was, maar het oogde wel erg lomp.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 28-10-2015 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Kevinp schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:12:
Wat is Kuijt aan het doen, hij had al 2x geel kunnen krijgen vooral door domme acties.

1. De bal weg tikken na het fluiten voor buitenspel
2. Zo onnodig onbeschoft schreeuwen terwijl hij gewoon buitenspel stond.

Wat dat betreft is het maar goed dat ik geen scheidsrechter ben, ik zou vele meer de "rugby" regels handhaven. Dit soort onzin hoort niet thuis op het voetbalveld.
En dat is exact de reden dat we in Europa de boot in gaan. Er mag best emotie getoond worden zeg. Zeker in zo'n wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

CR1691 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:14:
[...]

En dat is exact de reden dat we in Europa de boot in gaan. Er mag best emotie getoond worden zeg. Zeker in zo'n wedstrijd.
Emotie tonen ok, maar 10 seconden op de scheids mekkeren? Dat is in Europa gewoon geel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vos schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:12:
[...]

Gaat voor de bal? Dat zal een speler altijd zeggen ;). Er zat gewoon een man tussen. Dan kan je niet een schaar gaan doen. Ik zeg niet dat het perse een kaart was, maar het oogde wel erg lomp.
Waarom niet? Was bij Shaw toch ook gewoon een ongelukje? O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
[...]

Emotie tonen doe je niet met je mond, maar met je voeten. Het is niet voor niks VOETbal.

De emotie is op zich goed, maar die moet je niet uiten naar de scheidsrechter maar op je tegenstander ( en dan niet letterlijk natuurlijk ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

[...]

Toch vreemd eigenlijk dat de scheidsrechters en de voetbalbonden een "RESPECT" campagne voeren, maar dat dergelijk gemekker maar moet kunnen. Kijk naar het rugby, daar gaat het er veel harder aan toe, maar praat men beschaafd en respectvol met elkaar en de arbitrage. Dat moet in het voetbal ook wel kunnen.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Je zou bijna hopen dat Feyenoord verliest door een arbitrale blunder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Fischer moet daar gewoon in één keer schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Boer deed net 10 seconden hetzelfde bij de vierde man voor een inworp :+ Selectief geneuzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Behoorlijke kansen nu toch voor Ajax. Er lijkt wat meer ruimte te komen. Als neutrale toeschouwer hoop ik in ieder geval dat het eerste doelpunt snel valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
PWM schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:18:
De Boer deed net 10 seconden hetzelfde bij de vierde man voor een inworp :+ Selectief geneuzel.
Je bent altijd afhankelijk van de beelden, er gebeurd natuurlijk veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Ook kansloos gedrag imho.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Van mijn kant niet hoor. Dat soort dingen moeten ook gewoon afgestraft worden.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
RoD schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:19:
Behoorlijke kansen nu toch voor Ajax. Er lijkt wat meer ruimte te komen. Als neutrale toeschouwer hoop ik in ieder geval dat het eerste doelpunt snel valt.
Inderdaad. Het was echt een bout wedstrijd het eerste half uur, maar nu komen er dan eindelijk wat kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Vilhena bevalt me totaal niet. Ajax is gewoon sterker op het middenveld en ik denk dat dat komt omdat Vilhena verdedigend elk duel verliest en aanvallend weinig toevoegt. Het is typisch dat Ajax juist op het middenveld veel meer kracht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ajax tot nu toe in ieder geval de morele winnaar. Gelukkig is hun aanval net zo scherp als onze verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

D'r wordt wel lekker doorgejaagd, niet gek. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dat was wel heel ruim buitenspel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53
Dit is toch geen hands man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:22:
Ajax tot nu toe in ieder geval de morele winnaar. Gelukkig is hun aanval net zo scherp als onze verdediging.
Ze laten Ajax voetballen, terwijl Feyenoord zelf steeds tot de lange bal gedwongen wordt. We mogen concluderen dat Ajax gewoon (iets) sterker is tot nu toe.

Ik vind Ajax heel on-Ajax spelen. Ze jagen vroeg en kiezen snel de aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 09:57
Opvallende situatie dat buitenspel. Arbitrage twijfelt, geeft aanvallende partij dus voordeel maar wanneer Fischer wordt neergekegeld wat een penalty en/of rood op zou leveren besluit men tóch maar te fluiten voor buitenspel.

E: Of het was wél een fair duel, in welk geval de arbitrage gewoon hopeloos traag is :')

[ Voor 16% gewijzigd door BeefHazard op 28-10-2015 20:27 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Fleximex schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:20:
[...]

Inderdaad. Het was echt een bout wedstrijd het eerste half uur, maar nu komen er dan eindelijk wat kansen.
aanvallend wel, maar het jagen van met name Ajax ziet er toch heel wat feller uit.

Ze moeten wel scoren want anders loop je tegen die ene treffer aan die toch altijd kan vallen.

Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016