Wel grappig dat Sinkgraven plots weer kan voetballen. En dat net tegen Feyenoord..
Logisch, nu staat ie op z'n eigen positie en niet linksbuiten.Leon Zwiers schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:26:
Wel grappig dat Sinkgraven plots weer kan voetballen. En dat net tegen Feyenoord..
Dat is gvd na twintig jaar eindelijk weer eens zoals het hoort.ph4ge schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:25:
Ik vind Ajax heel on-Ajax spelen. Ze jagen vroeg en kiezen snel de aanval.
* Gonadan pinkt traantje weg *
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Absoluut niet nee. Was prima aanname.Terranova schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:24:
Dit is toch geen hands man?
Ik hoop wel voor van Boekel dat hij het in toom kan houden. Hij is nu nog vrij lief. Maar er hadden al wat gele kaarten kunnen vallen.
Als het ontploft kunnen er zo veel gele kaarten vallen in korte tijd.
Als het ontploft kunnen er zo veel gele kaarten vallen in korte tijd.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Voor een Klassieker in de Kuip op dit tijdstip had ik écht meer sfeer verwacht. Jammer dat het zo stil is.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Dit is natuurlijk gewoon geel voor Gudelj.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het staat gewoon 0-0...Leon Zwiers schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:30:
Zelfs vd Hoorn doet t goed, Ajax heeft vleugels gekregen. Nu nog zo in Europa spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 28-10-2015 20:31 ]
Weer geen geel.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Had écht wel een gele kaart bij gehoord voor Gudelj

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Bij die laatste van Gudelj had ik geel verwacht, stond daarvoor eigenlijk gelijk qua overtredingen en niet gegeven kaarten.ph4ge schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:32:
Weer geen geel.
Conclusie Ajax is beter, dus deze keer wint Feyenoord?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Niet best. Ajax (veel) sterker. Vilhena drama
Ik vind Ajax op dit moment meer het vechtlustvoetbal spelen, wat Ajax er beter uit doet laten zien dan Feyenoord. Ik verwacht eigenlijk veel meer pressie van Feyenoord, wat ze maar blijkbaar niet kunnen doen... Ik ben erg benieuwd wie er gaat winnen, al hoop ik dat Ajax wint uiteraard.martinusz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:33:
Conclusie Ajax is beter, dus deze keer wint Feyenoord?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik had het ook andersom verwacht. Feyenoord drukken en Ajax counteren. Nu is het Ajax drukken en Ajax counteren.Outerspace schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:35:
Ik vind Ajax op dit moment meer het vechtlustvoetbal spelen, wat Ajax er beter uit doet laten zien dan Feyenoord. Ik verwacht eigenlijk veel meer pressie van Feyenoord, wat ze maar blijkbaar niet kunnen doen... Ik ben erg benieuwd wie er gaat winnen, al hoop ik dat Ajax wint uiteraard.
Tegen PSV ging Gio ineens raar doen door Karsdorp te wisselen en was daardoor gelijk de organisatie weg en werd het pas een wedstrijd toen hij terug kwam. Het lijkt er voorlopig op dat het wisselen van Vejinovic hetzelfde effect heeft. Ik snap de reden ook niet. Vejinovic had juist een aantal goede wedstrijden in de benen en Vilhena kan niets wat Vejinovic ook niet kan.Leon Zwiers schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:36:
Ajax sterker, maar gelukkig voorin zeer zwak. Gio mag volgens mij Vilhena wel wisselen.
Ja, Vilhena wil je verkopen, maar daar heb je volgens mij genoeg andere wedstrijden voor, de Klassieker lijkt me niet het moment.
[ Voor 41% gewijzigd door ph4ge op 28-10-2015 20:38 ]
Ik vind het eigenlijk wel een vermakelijke wedstrijd om naar te kijken tot nu toe. Beide teams klooien er lustig op los. Prachtig
Nee, merp!
Ik vind er niks prachtigs aan, en weet je waarom? Omdat foxsports GO weer aan het kloten is. 2015 en voor zoveel geld per maand niet eens fatsoenlijke servers hebben staan die een wedstrijd kunnen streamen. Man man man.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gewoon melden en geld terugvragen. een betere oplossing heb je niet.carpebios schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:41:
Ik vind er niks prachtigs aan, en weet je waarom? Omdat foxsports GO weer aan het kloten is. 2015 en voor zoveel geld per maand niet eens fatsoenlijke servers hebben staan die een wedstrijd kunnen streamen. Man man man.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ok Gudelj was geel en kreeg hem niet, maar dat Elia hier niet eens geel voor krijgt
. Scheids klooit rustig verder.
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 28-10-2015 20:50 ]
Echt een viezerik inderdaad. Frustratie omdat hij Tete niet voorbij komt denk ik.Vos schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:49:
Ok Gudelj was geel, maar dat Elia hier niet eens geel voor krijgt
Het verbaast me dat ze bij EL de vergelijking maken tussen Vilhena en Davids. Ik zie echt niets van Davids in Vilhena. Vilhena is een dametje, met een zeer goede techniek en inzicht, maar niet de mentaliteit om er echt wat te maken. Duels winnen doet hij nauwelijks, ook niet tegen zwakke tegenstanders. Even los van dat Davids natuurlijk een geweldige speler was en Vilhena (nog) niet.
Eindelijk een leuk kansje voor Feyenoord.
Foxsports Go werkt hier prima. Misschien even ctrl+f5'en?carpebios schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:41:
Nee, merp!
De frustatie loopt op bij Feyenoord, mooooi
Het is qua strijd en duelkracht wel een wedstrijd voor zo'n speler. Kazim kan niet heel veel goed, maar hij is wel fysiek sterk.PWM schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:51:
Kazim? Ja, echt?
Nee, merp!
Davids had wel vaak de bal. Ik heb Vilena vandaag vooral overtredingen zien maken.ph4ge schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:51:
Het verbaast me dat ze bij EL de vergelijking maken tussen Vilhena en Davids. Ik zie echt niets van Davids in Vilhena. Vilhena is een dametje, met een zeer goede techniek en inzicht, maar niet de mentaliteit om er echt wat te maken. Duels winnen doet hij nauwelijks, ook niet tegen zwakke tegenstanders. Even los van dat Davids natuurlijk een geweldige speler was en Vilhena (nog) niet.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Hij ligt anders heel vaak op de grond voor een sterke spelerPauseBreak schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:56:
[...]
Het is qua strijd en duelkracht wel een wedstrijd voor zo'n speler. Kazim kan niet heel veel goed, maar hij is wel fysiek sterk.
Commentator is supporter van Ajax zo te horen.
PSN: Finally_Chris
Ja, zijn balans is niet geweldigmartinusz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:58:
[...]
Hij ligt anders heel vaak op de grond voor een sterke speler
Nee, merp!
Dan is er in elk geval nog 1 aanwezig in de KuipCR1691 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:00:
Commentator is supporter van Ajax zo te horen.
Is jan Joost er?Aghanim schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:02:
[...]
Dan is er in elk geval nog 1 aanwezig in de Kuip
Die bal zou er maar invliegen, gewoon smerige overtreding van Kramer.
Sjonge jonge daar wordt weer niet gefloten voor een overtreding van Feyenoord. Volgens mij was het niet eens een hoekschop.
XXXVI
Let op die knurft valt door zijn onbalans nog de winnende erin straks, zul je altijd zien.
Sinkgraven en vd Hoorn zijn weer in hun vertrouwde spel teruggevallen. Als het zo doorgaat wint Feyenoord wel.
2 Ajax onwaardige spelers. En daar is bijna 10 miljoen voor betaald.
PSN: Finally_Chris
Ok scheids, de nek/het hoofd beet pakken mag wel?
Vooral Sinkgraven valt ver terug. Middenveld van Ajax staat niet meer. Tijd om in te grijpen de Boer.Leon Zwiers schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:14:
Sinkgraven en vd Hoorn zijn weer in hun vertrouwde spel teruggevallen. Als het zo doorgaat wint Feyenoord wel.
XXXVI
Dan krijgt Kramer toch de kans om weer blind op Cilessen door te lopen.
De grootste kans van de wedstrijd, zonde.
Hebben ze een derde keeper mee
Hebben ze een derde keeper mee
[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 28-10-2015 21:20 ]
Nou, nu bidden dat het niet op penalty's uitloopt. Ajax moet dus scoren. (geldt ook voor Feyenoord, doh)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hahaha, dat zou echt hilarisch zijnmartinusz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:12:
[...]
Let op die knurft valt door zijn onbalans nog de winnende erin straks, zul je altijd zien.

Nee, merp!
En dan houd ie er 2Quad schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:20:
Nou, nu bidden dat het niet op penalty's uitloopt. Ajax moet dus scoren. (geldt ook voor Feyenoord, doh)
Gezien zijn reactie in de eerste helft, nee418O2 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:21:
Heeft iemand Kuyt de buitenspelregel wel eens uitgelegd?
Nu wel geel van Boekel, dit is de druppel? De eerste ovetreding van Younes.
Gelukkig, een opstootje. Toch nog een reden om mijn blik eens richting de televisie te werpen. Verder is het slaapverwekkend.
Nou, 2 spelers een gele kaart ofzo?RoD schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:23:
Gelukkig, een opstootje. Toch nog een reden om mijn blik eens richting de televisie te werpen. Verder is het slaapverwekkend.
Nee, uiteraard niet, alleen Van Beek.
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 28-10-2015 21:24 ]
Wat een debiel die Kuijt. Die moet toch beter weten

XXXVI
Wat doet die nou verkeerd? Gewoon domme overtreding.ephymerous schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:23:
Euh, Younes kreeg toch geel?ph4ge schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:23:
[...]
Nou, 2 spelers een gele kaart ofzo?
Nee, uiteraard niet, alleen Van Beek.
Als je Kuyt geïrriteerd krijgt ben je gewoon een naar mannetje, waarvan akte.ephymerous schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:23:
Domme overtreding ja, maar nog domme van Kuijt om zo debiel te gaan doen na 1 overtreding.PWM schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:25:
[...]
Wat doet die nou verkeerd? Gewoon domme overtreding.
Serero komt erbij, daar win je wedstrijden mee!
⏩ PVOutput☀️
Valt mee dat Sinkgraven mag blijven staan. Kuijt lekker maten naaien.
[ Voor 25% gewijzigd door Aghanim op 28-10-2015 21:29 ]
Feyenoord win aub want dit wisselbeleid van de Boer moet gewoon afgestraft worden!
Wat is die Kuijt aan het zeiken alsmaar? De rugby regels mogen wel eens ingevoerd worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Vreemde wissel imo. Schone en zijn vrije trap zou ik laten staan, spelen verder beide geen beste tweede helft.Aghanim schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:28:
Valt mee dat Sinkgraven mag blijven staan.
Juist, en net weer zeuren om geel.Terranova schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:26:
[...]
Domme overtreding ja, maar nog domme van Kuijt om zo debiel te gaan doen na 1 overtreding.
XXXVI
Kan er van enkele spelers het contract niet gewoon ontbonden worden? Echt.. Zou een hoop frustratie schelen.
⏩ PVOutput☀️
En daar hebben we Kramer weer, je verwacht het niet he.
Sportieve club dat Feyenoord. Bal vooral niet teruggeven.
XXXVI
Nee natuurlijk niet. Er was niets.ephymerous schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:31:
Sportieve club dat Feyenoord. Bal vooral niet teruggeven.
En Kuijt blijft maar zeuren tegen de scheids.
Flikker op hoor van Boekel, de maatstaven voor geel zijn wel erg raar vandaag.
Lijkt wel een kleuterklas, dat Ajax. Wat een kleine kindjes.
Zo, Van Boekel is de weg echt volledig kwijt zeg. Heerlijk. Dat wordt rellen
Nee, merp!
Kom op man. Dat was net zo kansloos als wat van der Hoorn deed. Een wonder dat Kuijt nog geen kaart heeft.
XXXVI
Mengt leuk met tokkiesquadExorcist schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:32:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen? Het wordt wat grimmig dus hij begint met wat gele kaarten uit te delen. Ik vind het niet gek.PauseBreak schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:32:
Zo, Van Boekel is de weg echt volledig kwijt zeg. Heerlijk. Dat wordt rellen
Wat zei je? Feyenoord is net zo..Exorcist schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:32:
Echt wat een kut wedstrijd om te zien, slecht spel, irritaties en opstootjes. Gewoon niet chill.
⏩ PVOutput☀️
Ik niet. Constant opstootjes doordat hij vreemd fluit en vooral, omdat hij niks bestraft. Hij had er veel korter op moeten zitten.RoD schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:33:
[...]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen? Het wordt wat grimmig dus hij begint met wat gele kaarten uit te delen. Ik vind het niet gek.
Nee, merp!
Het verdient van beide kanten niet bepaald de schoonheidsprijs. Je kan merken dat er een enorme druk op staat.
Wel mooi dat de scheids Kramer moet tegenhouden hahah.
Kaart van Hoorn natuurlijk gewoon terecht, maar de reacties er na
Kaart van Hoorn natuurlijk gewoon terecht, maar de reacties er na
[ Voor 40% gewijzigd door Vos op 28-10-2015 21:35 ]
Zo inderdaad, der zit me daar toch een partij woede langs de lijn daar.418O2 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:34:
De beker boeit me niets, maar schuimbekkende feyenoorders, daar kan ik wel van genieten.
Ja zo kun je het ook zien, maar ik denk dat het sowieso wel was ontbrandPauseBreak schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:34:
[...]
Ik niet. Constant opstootjes doordat hij vreemd fluit en vooral, omdat hij niks bestraft. Hij had er veel korter op moeten zitten.
Rood? Voor wat? een extra bal het veld uit kegelen?PWM schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:34:
Geel voor van de Hoorn kon niet. Het is niets, of rood. Geen tussenweg mogelijk.
Zet je bril eens af. Bal wegtrappen is geel. Bovendien verdient het publiek het ook door continu spullen naar de Ajax spelers te gooien.PWM schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:34:
Geel voor van de Hoorn kon niet. Het is niets, of rood. Geen tussenweg mogelijk.
Als hij er consequent kort op had gezeten niet hoor. Dan dwing je ze wel in het gareel.RoD schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:35:
[...]
Ja zo kun je het ook zien, maar ik denk dat het sowieso wel was ontbrandHij houdt het nu in ieder geval wat korter.
Nee, merp!
Lezen.Terranova schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:35:
[...]
Rood? Voor wat? een extra bal het veld uit kegelen?
Zeg niet dat het rood was. Maar geel kon sowieso niet.
Ja, geef het publiek geel.Aghanim schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:35:
[...]
Zet je bril eens af. Bal wegtrappen is geel. Bovendien verdient het publiek het ook door continu spullen naar de Ajax spelers te gooien.

Waarom niet?PWM schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:36:
[...]
Lezen.
Nee maar, rood was het sowieso niet, dus dat je überhaupt die suggestie wekt is al belachelijk.PWM schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:36:
[...]
Lezen.
Ach, ze zijn bloed fanatiek. Maar wat er bijv. van het weekend gebeurde bij Vitesse was natuurlijk veel erger.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016