[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.559 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 16:12
Ik vind het wel wonderlijk dat Ajax in Nederland zo effectief is, weinig kansen veel doelpunten, maar dat dat in Europa precies andersom is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
ph4ge schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:07:
Ik vind het wel wonderlijk dat Ajax in Nederland zo effectief is, weinig kansen veel doelpunten, maar dat dat in Europa precies andersom is.
Inderdaad, 5 tegendoelpunten pas, maar in Europa de meest knullige verdedigings fouten.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:01
Nou ja, in Europa is 't ook weinig kansen, donderdag volgens mij zelfs geen één kans :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
ph4ge schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:07:
Zegt genoeg over Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:01
Lekker hoor. Na een paar jaar op rij verliezen van Vitesse, nu de drie punten zo goed als zeker in de pocket, 3-1 van Schöne, na een snelle counter. Hier had ik niet op gerekend eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ajax speelt lekker de laatste 25 minuten, het had ook 1-5 kunnen zijn ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Prima pot hoor van Ajax. Eerste 25 minuten waren moeizaam, maar daarna uitstekend! Veel strijd en lekker fel.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 15:24
Edit: geen buitenspel Schöne.
Vitesse is een schim vergeleken met de eerste helft. Goed spel van Ajax in de tweede helft. Is dit een overwinning van de toekomstige kampioen?

[ Voor 43% gewijzigd door Encryla op 25-10-2015 16:33 ]

PSN: Edgyi-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:42
Terranova schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:08:
[...]

Zegt genoeg over Nederland
Nee hoor,

in 1995 was het ook vaak zo.

30 minuten proberen mensen vanalles tegen te houden. Maar dan één of twee acties tegen van Ajax en je verloor met 2-0 of 3-0.

Alleen de klasse om dat ook in Europa te doen is wat minder.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kuyt kan er niets meer van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Is de eerste helft... straks wordt ie weer van alle kanten voorbij gelopen en laat hij verdedigend zijn mannetje wel weer lopen ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Overigens iets heel anders.

Heel de tribune klapt voor Cruijff in de 14e minuut. Maar de balletjes ( samen met van Hanegem ) op de vip tribune doen niks. Laat dat maar eens zien.

De supporters van Feyenoord kunnen wel het respect opbrengen, maar de "grote" mannen niet. "Mooi" hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:15
Nieuwkoop! Wat heerlijk voor zo een jongen, ondanks dat Kuyt de bal nog aanraakte (de goal zou natuurlijk eigenlijk voor Kuyt moeten zijn).

Edit: emotie of niet, je maakt de scheidsrechter toch niet uit voor een lul? En iedereen zich maar afvragen waar die normvervaging op en langs de velden vandaan komt...

[ Voor 38% gewijzigd door Arjan90 op 25-10-2015 18:07 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het lukt me niet vanuit de USA naar de wedtstrijd te kijken, ook niet via VPN. Blijkbaar een nieuwe controle techniek.

Gelukkig maar, anders zou men de klant geven waar hij voor betaald, dat moeten we niet hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
PWM schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:08:
Het lukt me niet vanuit de USA naar de wedtstrijd te kijken, ook niet via VPN. Blijkbaar een nieuwe controle techniek.

Gelukkig maar, anders zou men de klant geven waar hij voor betaald, dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Krijg het hier (Bali) ook even niet voor elkaar. Vorige weken/maanden wel gewoon. Als dit zo blijft moet ik helaas opzeggen prf

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:48
Kevinp schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:23:
[...]

Nee hoor,

in 1995 was het ook vaak zo.

30 minuten proberen mensen vanalles tegen te houden. Maar dan één of twee acties tegen van Ajax en je verloor met 2-0 of 3-0.

Alleen de klasse om dat ook in Europa te doen is wat minder.
In 95 had dat elftal gewoon meer kwaliteit dan alles en iedereen in Nederland. Ze hoefden het ook niet van één of twee acties te hebben. Het spel was effectief en dominant tegelijk. Elke vergelijking met die ploeg raakt kan noch wal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:04

Quad

Doof

PWM schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:08:

Ze hebben de 'nieuwe' player gelanceerd op Fox 1 Go. Wellicht dat dat het verschil maakt?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:12:
[...]

In 95 had dat elftal gewoon meer kwaliteit dan alles en iedereen in Nederland. Ze hoefden het ook niet van één of twee acties te hebben. Het spel was effectief en dominant tegelijk. Elke vergelijking met die ploeg raakt kan noch wal.
Ook toen was het vaker dodelijk saai met dat tikje breed, dus enige overeenkomst zie ik wel. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Was dit wel een penalty? Volgens mij mept ie eerst de bal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58
Weer een leuke wedstrijd voor Kuyt zo, gaat nu wel hard met de doelpunten.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Gonadan schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:21:
[...]

Ook toen was het vaker dodelijk saai met dat tikje breed, dus enige overeenkomst zie ik wel. :P
Het spel wat gewoon hetzelfde, alleen waren ze echt veel beter.

Waar in Nederland niemand er echt doorheen komt is dat in Europa anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gelukkig pikt ie z'n penalty ook weer mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Gaat Kuyt Feyenoord dan kampioen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Goh, een strafschop... :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 13:08

Pubbert

random gestoord

https://twitter.com/GoalsAndMore/status/658332131182161922 Duidelijk weer geen penalty, het zit ze wel weer mee in de Kuip dit jaar.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:35
Wat een pech voor AZ weer...
Net als tegen Augsburg en tegen Cambuur waren ze voetballend minstens net zo sterk. Alleen dan de kansen niet afmaken...
En weer net als tegen Augsburg door scheidsrechterlijke dwalingen geen punten mee naar huis nemen... Zelf geen penalty krijgen voor een handsbal waarna hij wel voor Feyenoord wordt gegeven terwijl Countinho eerder aan de bal zat en Gustavson gewoon tegen hem aanloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pyramiden schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:57:
Wat een pech voor AZ weer...
Feijenoord
Feijenoord, speelt die tegen?

Ajaks
PSVEE
Fc Chroningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
PWM schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:10:
[...]

Feijenoord, speelt die tegen?

Ajaks
PSVEE
Fc Chroningen
Zozo, dat je een hele reactie vrij maakt voor een reactie op een typefout. Ik voel me gevleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pyramiden schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:12:
[...]

Zozo, dat je een hele reactie vrij maakt voor een reactie op een typefout. Ik voel me gevleid.
Van een Y een IJ maken is geen typefout ;) Het is nou eenmaal niet de naam van de club. We hebben het hier ook niet over AZ67 en GVAV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
PWM schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:16:
[...]

Van een Y een IJ maken is geen typefout ;) Het is nou eenmaal niet de naam van de club. We hebben het hier ook niet over AZ67 en GVAV.
In dat geval zou het nog wel AZ '67 zijn.
Zouden ze bij de naamgeving van Stadion Feijenoord ook een typefout hebben gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:33
Als er iemand is die feyenoord kampioen gaat maken is het kenneth vermeer, wou dat we hem nog bij Ajax hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:06

Vos

AFCA

Erik82 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:18:
Als er iemand is die feyenoord kampioen gaat maken is het kenneth vermeer, wou dat we hem nog bij Ajax hadden
Het is Feyenoord. En Kenneth Vermeer :+

Maar wat hadden we dan met Cillissen moeten doen? Doe mij maar Cillissen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vos schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:20:
[...]

Het is Feyenoord. En Kenneth Vermeer :+

Maar was hadden we dan met Cillissen moeten doen? Doe mij maar Cillissen hoor.
Denk dat beiden prima keepers zijn. De tijden van vd Sar, Stekelenburg, de Goey, Dudek e.d. liggen helaas wel achter ons, dat was een niveau (of 2) hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Steek en Dudek zullen wel trots zijn dat je ze zomaar promoveert tot die categorie. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gonadan schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:24:
Steek en Dudek zullen wel trots zijn dat je ze zomaar promoveert tot die categorie. :P
Je hebt gelijk, die waren niet helemaal van dat niveau. Echter, op het moment dat ze in NL speelde, kwam het allemaal wel redelijk overheen.

vd Sar is daarna natuurlijk een buiten categorie speler geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Erik82 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:18:
Als er iemand is die feyenoord kampioen gaat maken is het de arbitrage, wou dat Ajax net zo veel penalties kreeg.
FTFY :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

PWM schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:26:
[...]
vd Sar is daarna natuurlijk een buiten categorie speler geworden.
Wie? Van der Sar bedoel je?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat schetst mijn verbazing, een onterechte penalty voor Feyenoord. Keeper tikt de bal weg voor Gustafsson, die duikelt/valt daarna over diens handen heen. Nummer hoeveel alweer dit seizoen?

Iemand enig idee waarom de handsbal van Van der Heijden niet in de samenvatting zat trouwens?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2015 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:08:
Wat schetst mijn verbazing, een onterechte penalty voor Feyenoord. Keeper tikt de bal weg voor Gustafsson, die duikelt/valt daarna over diens handen heen. Nummer hoeveel alweer dit seizoen?

Iemand enig idee waarom de handsbal van Van der Heijden niet in de samenvatting zat trouwens?
Ja het wordt wel een beetje droevig op deze manier. Toch al meerdere malen 3 punten voor Feyenoord na een discutabele penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:15:
[...]

Ja het wordt wel een beetje droevig op deze manier. Toch al meerdere malen 3 punten voor Feyenoord na een discutabele penalty.
Ik wil een eerlijke competitie, dit is geen topsport zo. De NOS knipt de handsbal van Feyenoord uit de samenvatting en de commentator zegt na de herhaling van de penal dat "je ook kunt zeggen dat Gustafsson het slim doet".

Gewoon belachelijke penal nummer zoveel. Feyenoord heeft de gun factor. Ergens begrijp ik dat wel, maar gun het ze dan zonder de zaken te beïnvloeden, als Feyenoord het niet zelf kan verdienen ze het niet. Ajax hoort dik en vet bovenaan te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 23:07

StrongArmLance

Endless flow

De biografie van Beenhakker is toch wel écht leuk om te lezen. Laatste keer dat ik zoveel plezier had met een voetbalboek was 'Ik, Zlatan'.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wxr4ncL.jpg

Staan ook illustraties in het midden, waarvan 1 het bierviltje met de contractonderhandeling met Mendoza.

[ Voor 11% gewijzigd door StrongArmLance op 25-10-2015 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:29
Aghanim schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:15:
[...]

Normaal gesproken is het aan het einde van het seizoen in balans, dan gaat Feyenoord dit seizoen nog erg veel tegenspoed krijgen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Pyramiden schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:18:
In dat geval zou het nog wel AZ '67 zijn.
Zouden ze bij de naamgeving van Stadion Feijenoord ook een typefout hebben gemaakt?
Feyenoord is de club, Feijenoord de wijk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Knappe overwinning van Ajax vandaag, goede pot van Feyenoord (heb toch nog 60 minuten kunnen kijken via een RDP :p ).

Benieuwd naar volgende week. De ploegen lijken aan elkaar gewaagd, maar zou geen 100,- durven inzetten op 1 van de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
PWM schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:30:
Knappe overwinning van Ajax vandaag, goede pot van Feyenoord (heb toch nog 60 minuten kunnen kijken via een RDP :p ).

Benieuwd naar volgende week. De ploegen lijken aan elkaar gewaagd, maar zou geen 100,- durven inzetten op 1 van de 2.
Inderdaad, geen idee wat te verwachten eigenlijk. Wanneer je denkt Ajax krijgt pak slaag, dan winnen ze vrij eenvoudig, als je denkt die zitten in de flow, dan bakken ze er soms ineens niks van.

Wordt een leuke pot denk ik, ik verwacht een kleine thuisoverwinning voor Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
martinusz schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:37:
[...]

Inderdaad, geen idee wat te verwachten eigenlijk. Wanneer je denkt Ajax krijgt pak slaag, dan winnen ze vrij eenvoudig, als je denkt die zitten in de flow, dan bakken ze er soms ineens niks van.

Wordt een leuke pot denk ik, ik verwacht een kleine thuisoverwinning voor Feyenoord.
Ik verwacht niet dat Feyenoord zomaar wint. Ze staan gedeeld 1e vanwege een aantal (discutabele) penalties, waar Ajax het in elk geval op eigen houtje heeft gedaan. Met wat minder geluk had Feyenoord 3 wedstrijden gelijk gespeeld ipv gewonnen en daarmee 5e gestaan. Ajax speelt zwaar belabberd, maar Feyenoord doet het echt niet beter wat dat betreft. Wat dat betreft wel een mooie krachtmeting, hopelijk met een goede arbitrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
martinusz schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:37:

Als je ziet hoe groot het krachtsverschil vorig seizoen was, toen won Ajax ook en eindigden ze veel hoger. Voetbal is meer dan goed spelen. Ajax speelt niet goed, maar geeft weinig weg en is heel effectief. Feyenoord kan zomaar in het mes lopen, die spelen wel goed maar geven veel weg en creëren veel. Afgelopen jaren veel pech gehad tegen Ajax dus wellicht zit het een keertje mee. Het zal op momenten beslist worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Feyenoord en Ajax spelen nu gewoon het beste voetbal. In het begin was het allemaal matig op zijn best, maar inmiddels hebben beide teams het goed op de rit. Denk wel dat Feyenoord iets sterker is, maar dat zegt tegen Ajax niets. Hoe dan ook, met de huidige stand is ook bij verlies geen gat geslagen ofzo, blijft leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Krijgen we dit gezeik weer? Je kunt over een penalty discussiëren en dat lijkt me prima maar mag ik iedereen er aan herinneren dat Feyenoord gewoon voor stond?

En Ajax moet gewoon zorgen dat ze meer in de zestien komen in plaats van die bal maar rond te tikken. Dan hebben ze ook meer kans op strafschoppen.

Ik voorspel overigens een dikke onterechte strafschop voor Ajax volgende week. Zo gaat dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
D-e-n schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:44:
[...]

Krijgen we dit gezeik weer? Je kunt over een penalty discussiëren en dat lijkt me prima maar mag ik iedereen er aan herinneren dat Feyenoord gewoon voor stond?

En Ajax moet gewoon zorgen dat ze meer in de zestien komen in plaats van die bal maar rond te tikken. Dan hebben ze ook meer kans op strafschoppen.

Ik voorspel overigens een dikke onterechte strafschop voor Ajax volgende week. Zo gaat dat. :)
Dat zou wel terecht zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Kevinp schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:01:
[...]

Dat zou wel terecht zijn ;).
En dát weet je dus nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:19
Ik vond Feyenoord - AZ wel een leuke wedstrijd om naar te kijken. Best wel spannend, eerste kwartier fantastisch voetbal van Feyenoord, maar daarna herpakte AZ zich goed. Ik vond dat AZ met vlagen ook echt wel heel goed voetbalde, dat is nu misschien een beetje ondergesneeuwd maar er zaten behoorlijke acties / momenten tussen.

Weer een hoop blabla over gunfactor Feyenoord. Wat een onzin. Of suggereren jullie dat de scheids gezien heeft dat het geen penalty was maar dat hij bij zichzelf dacht het is Feyenoord, die gun ik het wel :? Echt de meest rare redenaties zie ik hier af en toe voorbij komen. Feyenoord heeft gewoon een beetje mazzel dat de penalty makkelijk / onterecht gegeven wordt. Dat overkomt elke club wel een keer in de competitie. Bij Feyenoord misschien nu wat vaker dan bij andere clubs, maar dat trekt zichzelf echt wel recht over een heel seizoen hoor.

Mooie comeback van Ajax ook. Gister nog even Studio Voetbal gekeken (Wat een bout-programma is dat eigenlijk ook) maar vind die Ron Jans wel echt een toffe peer als je hem zo ziet.

[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 26-10-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

RedHat schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:09:

Mooie comeback van Ajax ook. Gister nog even Studio Voetbal gekeken (Wat een bout-programma is dat eigenlijk ook) maar vind die Ron Jans wel echt een toffe peer als je hem zo ziet.
Tom Egbers :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Moet ook wel. Je moet als Feyenoorder toch ergens de schuld aan kunnen geven als je verloren hebt. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:05

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik hoop een 1-1 gelijkspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:44:
[...]

Je kunt het nu wel heel gemakkelijk afdoen als 'gezeik' maar het feit blijft dat Feyenoord dit jaar al een stuk meer discutabele penalties heeft gehad dan de concurrentie. Waarom je nu de vergelijking maakt met Ajax begrijp ik niet. Het laatste wat ik wil is dat Ajax onterechte penalties gaat krijgen, daar is niemand bij gebaat. Al ben ik het wel eens met je dat Ajax wat meer in de 16 mag komen, nu de Boer nog :+
RedHat schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:09:
Feyenoord heeft gewoon een beetje mazzel dat de penalty makkelijk / onterecht gegeven wordt. Dat overkomt elke club wel een keer in de competitie. Bij Feyenoord misschien nu wat vaker dan bij andere clubs, maar dat trekt zichzelf echt wel recht over een heel seizoen hoor.
Dit is natuurlijk gemakkelijk gezegd (zonder opnieuw de discussie te starten) en in mijn ogen zeker niet het geval. Ik vind dan ook dat het gebagatelliseerd wordt met 'heeft gewoon een beetje mazzel' want in mijn ogen heeft het wel degelijk een aantal punten op de ranglijst gescheeld voor Feyenoord. Iedere maandag wordt het woord 'Coolsingel' genoemd en is Feyenoord fantastisch en PSV/Ajax/concurrenten matig volgens diverse media. Dat noem ik echt scorebordjournalistiek op deze manier.

Overigens wel mooi dat Kuyt het zo goed doet, dat gun ik hem echt. Al mag de 3e hattrick volgende week wel even uitblijven :)

[ Voor 3% gewijzigd door Aghanim op 26-10-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik kan me de wedstrijd in Eindhoven van Feyenoord nog maar al te goed herinneren, dat was toch een dikke en terechte nederlaag. Ben benieuwd hoe Feyenoord zich weert in de volgende topwedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 18:07
Kuyt gister hattrick gemaakt. Super dat die man het nog kan, maar zegt dat niet direct iets over onze talenten?
Hij is nu 34 of 36 zelfs? Ik mis die jongens die zich volledig voor hun werk geven. Maar ja, dat is ook wel ons maatschappelijk probleem.. Slecht ingestelde personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Laatst online: 14:44
Aghanim schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:51:
[...]

Je kunt het nu wel heel gemakkelijk afdoen als 'gezeik' maar het feit blijft dat Feyenoord dit jaar al een stuk meer discutabele penalties heeft gehad dan de concurrentie. Waarom je nu de vergelijking maakt met Ajax begrijp ik niet. Het laatste wat ik wil is dat Ajax onterechte penalties gaat krijgen, daar is niemand bij gebaat. Al ben ik het wel eens met je dat Ajax wat meer in de 16 mag komen, nu de Boer nog :+

[...]

Dit is natuurlijk gemakkelijk gezegd (zonder opnieuw de discussie te starten) en in mijn ogen zeker niet het geval. Ik vind dan ook dat het gebagatelliseerd wordt met 'heeft gewoon een beetje mazzel' want in mijn ogen heeft het wel degelijk een aantal punten op de ranglijst gescheeld voor Feyenoord. Iedere maandag wordt het woord 'Coolsingel' genoemd en is Feyenoord fantastisch en PSV/Ajax/concurrenten matig volgens diverse media. Dat noem ik echt scorebordjournalistiek op deze manier.

Overigens wel mooi dat Kuyt het zo goed doet, dat gun ik hem echt. Al mag de 3e hattrick volgende week wel even uitblijven :)
Tjah, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je een redelijke anti-bril op hebt eigenlijk. Zeg nou zelf: Ajax speelt bepaald niet de sterren van de hemel, met maar weinig allure in de "niet topwedstrijden", bij een aantal wedstrijden mogen ze zich echt enorm in de handen knijpen dat het niet een x aantal meer verliespunten heeft opgelopen.
Feyenoord heeft idd wel gemakkelijke penalties gekregen, maar om dan nu meteen te zeggen "gunfactor" of dat de aribtrage op de hand van Feyenoord is.. mwah.

En dat van de scorebord-journalistiek: PSV speelde gewoon niet goed, en Ajax lijkt het alleen te kunnen in "toppers' / tegen tegenstanders waarbij vooraf wordt verwacht dat het lastig wordt. Daar lijkt mij geen woord aan gelogen, dus dat (momenteel!) de Coolsingel wordt genoemd vind ik wat dat aangaat niet raar. Als het zo blijft zal Ajax echt wel een keer het deksel op de neus krijgen, en toch punten verspelen in een wedstrijd tegen een lager geklasseerd team.
Niku schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:56:
Ik kan me de wedstrijd in Eindhoven van Feyenoord nog maar al te goed herinneren, dat was toch een dikke en terechte nederlaag. Ben benieuwd hoe Feyenoord zich weert in de volgende topwedstrijd.
PSV heeft een beetje hetzelfde probleem als Ajax geloof ik: Bij vooraf verwachte lastige wedstrijden, komen ze goed beslagen ten ijs, maar bij de "mindere goden" onder de voetbalclubs blijken ze het keer op keer lastig te krijgen.
Mentaliteits-issue denk ik?

[ Voor 11% gewijzigd door jbdeiman op 26-10-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Mosin schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:02:
Kuyt gister hattrick gemaakt. Super dat die man het nog kan, maar zegt dat niet direct iets over onze talenten?
Hij is nu 34 of 36 zelfs? Ik mis die jongens die zich volledig voor hun werk geven. Maar ja, dat is ook wel ons maatschappelijk probleem.. Slecht ingestelde personen.
35 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:19
Verschil is juist dat Ajax dit jaar geen punten laat liggen tegen de kleintjes, waar psv dat wel doet. Feyenoord is qua uitslagen ook gewoon stabiel en doet dus volop mee.
Overigens spelen Feyenoord en Ajax deze week (woensdag) tegen elkaar voor de beker en pas volgend weekend voor de competitie. Komend weekend staan Ajax - Roda JC en ADO - Feyenoord op het programma. Discussie hierboven deed vermoeden dat de Klassieker in competitieverband al dit weekend gespeeld wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Poehh, dat scheelde niks :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:12:
[...]

Tjah, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je een redelijke anti-bril op hebt eigenlijk. Zeg nou zelf: Ajax speelt bepaald niet de sterren van de hemel, met maar weinig allure in de "niet topwedstrijden", bij een aantal wedstrijden mogen ze zich echt enorm in de handen knijpen dat het niet een x aantal meer verliespunten heeft opgelopen.
Ik haal nergens in mijn betoog Ajax erbij, dat doen anderen (en jij nu dus ook), dus ook nu geldt dat het 'succes' van Ajax niks te maken heeft met de penalties van Feyenoord.
Feyenoord heeft idd wel gemakkelijke penalties gekregen, maar om dan nu meteen te zeggen "gunfactor" of dat de aribtrage op de hand van Feyenoord is.. mwah.
Dat heb ik dan ook niet gezegd. Ik heb geconstateerd dat Feyenoord een aantal discutabele penalties heeft gekregen.
En dat van de scorebord-journalistiek: PSV speelde gewoon niet goed, en Ajax lijkt het alleen te kunnen in "toppers' / tegen tegenstanders waarbij vooraf wordt verwacht dat het lastig wordt. Daar lijkt mij geen woord aan gelogen
Dat ben ik met je eens, het staat voor mij buiten kijf dat Ajax en PSV matig spelen.
, dus dat (momenteel!) de Coolsingel wordt genoemd vind ik wat dat aangaat niet raar. Als het zo blijft zal Ajax echt wel een keer het deksel op de neus krijgen, en toch punten verspelen in een wedstrijd tegen een lager geklasseerd team.
Dat gaat ongetwijfeld gebeuren, maar voor Feyenoord geldt dat het ook ongetwijfeld zo gaat zijn dat ze een aantal keer niet de discutabele penalty meekrijgen, waardoor ze eveneens punten verspelen. Mijn hele punt is dat Feyenoord misschien wel hoger op de ranglijst staat dan wanneer ze deze penalties niet hadden gekregen. In dat geval was het woord Coolsingel niet gevallen en daarom vind ik het enigszins scorebord journalistiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
De gunfactor hebben we gezien rond de diverse rode kaarten en pogingen van de aanklager die er volgden. De media doken over elkaar heen om er schande van te spreken, zelfs als er uberhaupt geen beelden waren of het reuze meeviel en er vergelijkbare incidenten werden genegeerd. De aanklager ging voor zulke hoge zware straffen dat Feyenoord wel in beroep moest gaan, die gunde Feyenoord zulke zware straffen dat een onafhankelijk orgaan er wel strepen door moest zetten.

Kuipers heeft ons tegen PSV 2x op rij punten gekost en nu was het ook pas bij de derde penalty moment dat hij hem gaf, op het moment dat de wedstrijd al bijna beslist was. Vorig seizoen kostte hij ons ook mede plek 3. Het gaat wel heel erg ver om nu hij eindelijk een keer een penalty geeft - die je gewoon kan geven - hem te beschuldigen van partijdigheid. Ik vind dat op zn zachtst gezegd nogal kinderachtig.

De selectieve verontwaardiging is enorm, Feyenoord heeft ook een flink aantal keer pech gehad en Ajax en PSV ook een aantal keer geluk. Feit is dat Feyenoord gewoon heel goed aan het ballen is over het algemeen en AZ gewoon terecht verslagen heeft. Als je veel aanvalt heb je nou eenmaal een grotere kans dat de tegenstander overtredingen maakt in de 16 mtr.
Mosin schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:02:
Kuyt is de zoveelste speler die het ongelijk van Blind bewijst. Even los van dat hij gewoon nog erg goed is kan een jong onervaren team onder grote druk een Kuyt altijd gebruiken, zelfs als hij niet of matig speelt. Maarja, een type Kuyt past niet in het plaatje.

[ Voor 17% gewijzigd door ph4ge op 26-10-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
ph4ge schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:57:
[...]

[...]

Kuyt is de zoveelste speler die het ongelijk van Blind bewijst. Even los van dat hij gewoon nog erg goed is kan een jong onervaren team onder grote druk een Kuyt altijd gebruiken, zelfs als hij niet of matig speelt. Maarja, een type Kuyt past niet in het plaatje.
Kuijt heeft volgens mij iets meer dan een jaar geleden besloten niet meer voor Oranje te spelen. Wat kan Blind daar aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[...]

Euh, Kuyt is zelf gestopt hoor:
http://www.nu.nl/sport/38...pt-als-international.html

[ Voor 8% gewijzigd door P.O. Box op 26-10-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:06

Vos

AFCA

[...]

PSV heeft een beetje hetzelfde probleem als Ajax geloof ik: Bij vooraf verwachte lastige wedstrijden, komen ze goed beslagen ten ijs, maar bij de "mindere goden" onder de voetbalclubs blijken ze het keer op keer lastig te krijgen.
Mentaliteits-issue denk ik?
Op welke wedstrijden tegen de mindere goden doel je bij Ajax? Ze hebben wat dat betreft alleen tegen Twente 2 punten verspeeld. Of doel je op Europese wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:57
Als het tegenzit krijgt Ajax en Feyenoord allebei 5 penalties woensdag..

Wat een spanning voel ik al voor woensdag. Ben blij dat ik kaarten heb :) een avondwedstrijd in de kuip zijn altijd bijzonder. *Denkt nog even terug aan bv. Sevilla* prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
De echte krachtmeting is natuurlijk komend weekend pas.
Klassieker of niet, er ligt toch minder prioriteit bij de beker, sowieso voor Ajax dat niet met de sterkste 11 zal aantreden.
Zal me ook niks verbazen dat Feyenoord nu wint, en Ajax er in de competitie vervolgens met de winst vandoor gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
dutchgio schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:21:
Klassieker of niet, er ligt toch minder prioriteit bij de beker, sowieso voor Ajax dat niet met de sterkste 11 zal aantreden.
Zal me ook niks verbazen dat Feyenoord nu wint, en Ajax er in de competitie vervolgens met de winst vandoor gaat. ;)
De klassieker in de competitie is pas volgend weekend, 8 november om 14.30 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:21:
Ik mag toch hopen dat Ajax met de sterkste 11 (op Boer na) gaat spelen in de beker. Het is niet bepaald zo dat ze zich kunnen permitteren om prijzen te laten lopen. In de EL vallen de resultaten tegen en het is bepaald niet zo dat Ajax zo maar even kampioen wordt. In dat kader is de beker in elk geval nog een prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:57
Aah ze zijn zich aan het indekken door niet met de sterkste elf te starten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
En De Boer heeft m ook nog niet eerder gewonnen, dus het zou natuurlijk niet moeten, maar ik denk dat het gewoon een veredelde basiself betreft.

Dat ook een beetje ja, als je dan verliest heb je een goed excuus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:36
[...]

Feit is dat Feyenoord gewoon heel goed aan het ballen is over het algemeen
[...]
Hier ga je wel heel snel ineens. De afgelopen 2 wedstrijden; ja, zeker. Maar de 4 daarvoor? Mwah, ook gewoon hakken over de sloot met matig spel.

Het is wel zo dat de puzzelstukjes van Gio ineens in elkaar zijn gevallen nu ja. Aanvallend is iedereen complementair aan elkaar zoals ze gisteren bij SV ook noemden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Kuijt heeft zelf gezegd dat hij beschikbaar blijft, staat nota bene in je eigen link:
"Als de nood aan de man is en Oranje me nodig heeft, dan zal ik er vanzelfsprekend staan voor de bondscoach, mijn medespelers en de fans."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
ph4ge schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:36:
[...]

Kuijt heeft zelf gezegd dat hij beschikbaar blijft, staat nota bene in je eigen link:

[...]
Als de nood aan man in, staat nota bene in je eigen bericht. Dat is niet dat hij altijd beschikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Terranova schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:37:
Als de nood aan man in, staat nota bene in je eigen bericht. Dat is niet dat hij altijd beschikbaar is...
Want de nood was niet aan de man? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:36:
[...]

[...]
ja zo ken ik er nog duizend... hij zegt gestopt te zijn... dan is het logisch dat een bondscoach hem niet meer selecteert...

ik vind Blind's selectiebeleid en tactisch beleid dramatisch, maar om hem nou te verwijten dat hij structureel Kuyt negeert gaat me te ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
ph4ge schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:38:
[...]

Want de nood was niet aan de man? 8)7
Nee, het is niet dat er zoveel spelers geblesseerd waren dat Kuyt opgeroepen moest worden in tegenstelling tot vd Sar in 2008.

Dat jij Kuyt beter vindt dan wat er nu opgeroepen werd heeft daar compleet niets mee te maken. Want het is dan in zijn ogen ook geen nood, er konden immers genoeg andere spelers opgeroepen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Laatst online: 14:44
Vos schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:15:
[...]

Op welke wedstrijden tegen de mindere goden doel je bij Ajax? Ze hebben wat dat betreft alleen tegen Twente 2 punten verspeeld. Of doel je op Europese wedstrijden?
Ik doel met name op het slappe spel/ de zwakke opvatting bij wedstrijden tegen mindere goden. Ze pakken dan wel de 3 punten in die wedstrijden, maar kan me dan niet aan de indruk onttrekken dat er een gevalletje "onderschatting" (of overschatting van zichzelf) speelt.
Natuurlijk hebben ze alleen tegen Twente punten verspeeld, maar het ging ook niet over puntverlies, maar gewoon erg slechte wedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
[...]

Kuipers heeft ons tegen PSV 2x op rij punten gekost en nu was het ook pas bij de derde penalty moment dat hij hem gaf, op het moment dat de wedstrijd al bijna beslist was. Vorig seizoen kostte hij ons ook mede plek 3. Het gaat wel heel erg ver om nu hij eindelijk een keer een penalty geeft - die je gewoon kan geven - hem te beschuldigen van partijdigheid. Ik vind dat op zn zachtst gezegd nogal kinderachtig.
Ik vond Kuiper gisteren echt goed fluiten. Hij liet veel doorspelen en spraak mensen aan op irritant gedrag (schwalbes, gezeur en tegenstander proberen te naaien). Leukst vond ik dat hij Kramer heel kort en snel apart nam nadat hij de arm een tegenspeler vasthield (nadat deze het shirt van Kramer bijna kapot scheurde), vingertje omhoog met de opmerking: niet meer doen _/-\o_ . Klasse gefloten en duidelijk VERUIT de beste scheids van Nederland. Geen moment maar dan ook geen moment was hij partijdig of werd hij beïnvloed door het publiek (waar andere scheidsrechters het soms wel hebben in de Kuip of sommige het gaan overcompenseren om het maar niet te zijn).

Zag onze vriend Blom weer de nodige fouten maken afgelopen weekend.... man man man wat is die slecht.

Een SUPER dominant Feyenoord wat echt bizar goed speelde met een fantastische sfeer weer in de kuip tot het doelpunt van AZ, vanaf dat moment leek het nergens meer op bij Feyenoord. De laatste 20 minuten waren weer "normaal" gelukkig en was de wedstrijd eigenlijk klaar. Er was maar 1 ploeg die aanspraak kon maken op de 3 punten en dat was Feyenoord.

Ben alleen er nog steeds niet over uit met de oud Vitesse mannen (Marko en Arie). Ze zijn beide zo langzaam, het is dat Marko een fantastische pass heeft en daarmee het compenseert maar echt excelleren zoals bij Vitesse hebben ze nog niet gedaan. Ongelofelijk dat veel spelers nog steeds ver onder hun niveau spelen en dan toch als team dit neerzetten.

PS
Lees weer de standaard Feyenoord bashers zeuren over een handsbal (die het niet was), waarom hoor ik niets over de 2 mogelijke handsballen van AZ die er ook waren en geen penalty's werden gegeven, waarom hoor ik niets over de elleboog van een AZ speler op Karim (aangezien men wel los ging op de duw van Kramer), waarom hoor ik niets over het doorlopen op Vermeer binnen de 16 van een AZ speler. Het is zo goedkoop om 1 moment uit de wedstrijd te halen en zo proberen alles te bagatelliseren en doen voorkomen alsof de KNVB een complot heeft opgesteld om Feyenoord kampioen te maken. Het is part of the game dat SOMS je iets mee krijgt en SOMS iets niet... Jammer dat je clubliefde je blind maakt voor de realiteit en daarom alleen de voordelen van je tegenpartij naar voren haalt ipv alles in het geheel te zien. Heel jammer en kinderachtig.... Ik betrap mijzelf dat ik er soms op reageer met een soort gelijke opmerking echter blijft het kinderachtig puberaal..... 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Terranova schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:54:
[...]

Nee, het is niet dat er zoveel spelers geblesseerd waren dat Kuyt opgeroepen moest worden in tegenstelling tot vd Sar in 2008.

Dat jij Kuyt beter vindt dan wat er nu opgeroepen werd heeft daar compleet niets mee te maken. Want het is dan in zijn ogen ook geen nood, er konden immers genoeg andere spelers opgeroepen worden.
De KNVB heeft geloof ik een miljoen leden, er is altijd wel iemand anders die je kan oproepen. ;) We zijn niet geplaatst, bij lange na niet, natuurlijk was de nood aan de man, wat is dit nou voor gekkigheid? Kuijt had je gewoon heel goed kunnen gebruiken op meerdere posities en als brok ervaring en positiviteit in een team wat op zn zachtst gezegd onervaren en uit vorm was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
ph4ge schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:27:
[...]

De KNVB heeft geloof ik een miljoen leden, er is altijd wel iemand anders die je kan oproepen. ;) We zijn niet geplaatst, bij lange na niet, natuurlijk was de nood aan de man, wat is dit nou voor gekkigheid? Kuijt had je gewoon heel goed kunnen gebruiken op meerdere posities en als brok ervaring en positiviteit in een team wat op zn zachtst gezegd onervaren en uit vorm was.
Dat Kuijt nu twee keer op rij een hattrick maakt is natuurlijk fantastisch, en dat het dus opeens logisch is dat hij in Oranje hoort is ook logisch, maar daarvoor was er ook de nodige kritiek op Kuijt, onder meer omdat hij in de eerste paar wedstrijden van het seizoen, op een paar strafschoppen na, geen enkele bal op het doel had geschoten. Met andere woorden, ten tijde van de totstandkoming van de recente selecties van Oranje was Kuijt geen must have, en zeker niet in die zin dat hij van zijn Oranje-pensioen terug had moeten keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
ph4ge schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:27:
[...]

Wat is jouw definitie van stoppen dan? Want als Kuijt beter is dan de andere opties dan is er dus altijd nood en dan is Kuijt dus niet gestopt.

Kom op vent, je slaat zoals gewoonlijk weer veel te ver door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
argro schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:30:
Dat Kuijt nu twee keer op rij een hattrick maakt is natuurlijk fantastisch, en dat het dus opeens logisch is dat hij in Oranje hoort is ook logisch, maar daarvoor was er ook de nodige kritiek op Kuijt, onder meer omdat hij in de eerste paar wedstrijden van het seizoen, op een paar strafschoppen na, geen enkele bal op het doel had geschoten. Met andere woorden, ten tijde van de totstandkoming van de recente selecties van Oranje was Kuijt geen must have, en zeker niet in die zin dat hij van zijn Oranje-pensioen terug had moeten keren.
Die kritiek was ook niet terecht. Maar Kuyt heeft ervaring en een positieve invloed op een jonge groep ongeacht of en hoe hij speelt. Als je als Oranje in de beslissende wedstrijd speelt met een keeper en 4 verdedigers die allemaal nog amper 5 interlands in de benen hebben, onder hoogspanning staan, niet op hun natuurlijk positie spelen en niet in topvorm verkeren, dan is Kuyt altijd nuttig. Zeker als er moet worden aangevallen en je geen verdedigers hebt die echt kunnen aanvallen. Met al die blessures is hij nog eens nuttig omdat hij multifunctioneel is, vooral als back (of als buitenste middenvelder in een 3-5-2) had je hem goed kunnen gebruiken omdat er aangevallen moest worden en er een enorm gebrek aan ervaring was. Ook de kwaliteit "knokken" ontbrak gewoon in de selectie.

Maar goed, je mag het daar niet mee eens zijn. Punt is dat het opvallend is hoe sommige spelers het doen bij hun club die bij Oranje niet nodig waren, terwijl bijv. Blind en Depay die onbeperkt vertrouwen kregen het juist slecht doen bij de club.

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 26-10-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:24
Ook grappig dat niemand het over het belachelijke gedrag van een v/d Brom heeft. Die vent heeft een partij lopen vloeken tieren en schelden op Kuipers zeg, manmanman, 1 van die tirades zat gister zelfs in de samenvatting verwerkt :+ . Peter Bosz wordt voor hetzelfde keihard gepakt, v/d Brom doet dit vrij vaak en krijgt niet eens een standje. Kom op KNVB, deze kan je wel winnen!

[ Voor 10% gewijzigd door LZ86 op 26-10-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:45

PauseBreak

derp!

Leon Zwiers schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:46:
Ook grappig dat niemand het over het belachelijke gedrag van een v/d Brom heeft. Die vent heeft een partij lopen vloeken tieren en schelden op Kuipers zeg, manmanman, 1 van die tirades zat gister zelfs in de samenvatting verwerkt :+ . Peter Bosz wordt voor hetzelfde keihard gepakt, v/d Brom doet dit vrij vaak en krijgt niet eens een standje. Kom op KNVB, deze kan je wel winnen!
Eigenlijk is het ergste nog dat dergelijk gedrag langzaam maar zeker de norm wordt. Ik kan me goed herinneren dat ik het gedrag van Advocaat in de jaren 90 (opa spreekt) ook vreemd vond. Maar hij was de uitzondering. Nu ben je bijna een uitzondering als trainer wanneer je gewoon blijft zitten en normaal tegen de 4e official praat.
Zelfde voor al dat gezeur en geprotesteer op het veld richting de arbitrage. Straf dat nou eens gewoon consequent af alsjeblieft.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Viel mij ook al op, echt niet normaal 8)7

Vanaf 22:00:
http://www.npo.nl/nos-stu...e/25-10-2015/POW_02841150

Maar natuurlijk wel in de 14e minuut een applaus voor Cruijff, hypocriet gedrag |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Ruzor op 26-10-2015 15:37 ]

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:19
Aghanim schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:51:
[...]

[...]

Ajax komt gewoon minder vaak in de 16 terwijl Feyenoord daar nu gewoon vaker en met meer mensen aanwezig is. Dan krijg je onoverzichtelijke situaties en dat kan ook verklaren waarom ze meer penaltys krijgen (Dan praat ik even niet over terecht/onterecht verhaal).

Als Ajax vaker in de 16 komt zal de kans ook groter worden dat er een overtreding gemaakt wordt in de 16. En Ajax vind ik helemaal niet zo matig hoor, en in de media vind ik dat ook nog wel meevallen. Ajax speelt gewoon heel ander voetbal, daar zijn ze de afgelopen jaren vaak kampioen mee geworden. Alleen als het even niet gaat krijgt Ajax het gewoon moeilijker en ziet het er minder aantrekkelijk uit. Ik kijk ook graag 2e-3e divisie wedstrijden in Engeland, dat is het tegenovergestelde, qua voetbal valt het allemaal mee maar qua spektakel, inzet en 'body' zijn dat leuke wedstrijdjes altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kom op KNVB, deze kan je wel winnen!
Omdat ze altijd verliezen van de jurist van Feyenoord? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 21:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Het was een schandalige vertoning.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:27:
[...]

Ik mag toch hopen dat Ajax met de sterkste 11 (op Boer na) gaat spelen in de beker. Het is niet bepaald zo dat ze zich kunnen permitteren om prijzen te laten lopen. In de EL vallen de resultaten tegen en het is bepaald niet zo dat Ajax zo maar even kampioen wordt. In dat kader is de beker in elk geval nog een prijs.
Tuurlijk wil zowel Ajax als Feyenoord die bekerwedstrijd winnen. Geloof er niets van dat de Boer of van Bronckhorst welke speler dan ook gaan sparen. Daarvoor staat er veel te veel eer op het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:01:
[...]

Tuurlijk wil zowel Ajax als Feyenoord die bekerwedstrijd winnen. Geloof er niets van dat de Boer of van Bronckhorst welke speler dan ook gaan sparen. Daarvoor staat er veel te veel eer op het spel.
Maar 2 weken later weer dezelfde wedstrijd. Die is toch wel wat belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:03:
[...]

Maar 2 weken later weer dezelfde wedstrijd. Die is toch wel wat belangrijker.
Die bekerwedstrijd wordt veel leuker. Daar moet een winnaar uit komen. Die wedstrijd voor de competitie zou wel eens veel vervelender kunnen worden, een beetje zoals die eerste helft van Vitesse tegen Ajax, welke best wel slaapverwekkend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:33
er werd wel consequent slecht gefloten die wedstrijd niet dat ik zn gedrag goedkeur. Maar corners die doeltrappen werden voor feyenoord discutabele vrije trap in voordeel van verdediger van feyenoord (pures schwalbe)wat anders gewoon een kans was. En zo nog tig dingen die wedstrijd had ik niet verwacht vind dat kuipers over het algemeen wel goed fluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Iemand Derksen en Hooijdonk aan het kijken?
Had net een stuk gekeken waarbij het over die situatie met v. Persie ging. Het is toch belachelijk hoe v. Persie zich daarover nog steeds zo over opsteld.

Kun je begrijpen dat zo'n kleuter een van de ''ervaren'' mensen is bij het Nederlands elftal? Ik niet. Geen wonder dat het niks wordt. Ik vraag me af welke talenten nog stevig zullen staan (mentaal gezien) de komende jaren. Het word eens tijd voor mentale training bij die jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat weet je niet. Het was too much maar v Hooydonk vertelt wellicht ook niet alles natuurlijk.

En hij kan nu wel zeggen dat hij altijd objectief was richting van Persie maar ik vond hem, zelfs toen v Persie de man was in Engeland, altijd overdreven kritisch. Hij kon dan met moeite een compliment over de lippen krijgen

En qua gedrag is v Hooydonk natuurlijk zelf ook een kleuter. Die pesterijen destijds naar de Guzman en Tiendalli, dat doe je niet als ervaren speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kent er iemand een legale manier om te kijken vanuit de US a.s. Woensdag? Wil het niet missen, maar denk dat de bar het hier niet uitzendt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:29
Weet niet waar je in de VS zit, maar op zich is de kans wel redelijk aanwezig dat het uitgezonden word in een sportbar hoor? Het is niet dat er veel andere (Amerikaanse) sport op dat tijdstip uitgezonden word ;)

En anders is (denk ik?) als het op Fox uitgezonden word alleen mogelijk door met een nederlandse VPN/Proxy de wedstrijd via een stream van Fox te kijken.

[ Voor 27% gewijzigd door Puc van S. op 27-10-2015 00:26 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Pagina: 1 ... 95 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016