I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De alternatieven voor Gomez zijn allemaal een stuk minder.Mosin schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:22:
Sjonge jonge.. Schürrle bakt weer niks bij Duitsland. Gaat Kruse hem vervangenScoort toevallig 10 seconden geleden een goal, maar Gomez blijft gewoon de beste voorin. Löw moet niet zo vaak met Guardiola in bed liggen
Zag je vind ik ook op het WK, het liep voorin zeer goed bij de Duitsers maar ze misten een echte nr9 en telkens als Klose in het veld stond liep het voor mijn gevoel beter.
@Exocet
Tuurlijk doet hij meer dan Oranje alleen. Maar het succes of falen van Oranje is wel waar hij en diverse anderen op afgerekend worden.
Daarnaast is hij degene die de huidige en vorige bondscoach heeft uitgekozen.
Wat moet zo'n technisch directeur doen dan? Clubs gaan toch lekker hun eigen gangetje.Exocet schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:30:
http://www.nu.nl/voetbal/...niet-bij-mislopen-ek.html
Hij heeft wel een punt dat ie meer doet dan alleen het Nederlands elftal. Toch tijd voor een technisch directeur bij de KNVB?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Oranje is bezig met de slechtste serie sinds begin jaren '80 maar deze meneer vindt dat niet eens reden om te gaan evalueren, laat staan Blind te ontslaan voor deze wanprestatie en de eer aan zichzelf te houden door op te stappen.Blind en KNVB gaan niet vervroegd evalueren bij mislopen EK
Bondscoach Danny Blind en de KNVB gaan niet vervoegd evalueren als het Nederlands elftal kwalificatie voor het EK misloopt.
"Blind heeft een contract tot en met het WK van 2018 en ergens in 2016 hebben we een evaluatiemoment", zegt directeur betaald voetbal Bert Van Oostveen tegen Metro.
"We vinden dat Danny goed bezig is. Hij kan rekenen op steun van de KNVB en die moet hij ook van het Nederlandse volk krijgen."
Blind nam het bondscoachschap afgelopen zomer over van Guus Hiddink. Onder leiding van de Zeeuw zakte Nederland van de derde naar de vierde plek in groep A van de kwalificatie waardoor de kans klein is dat Oranje het EK in Frankrijk nog haalt.
http://www.nu.nl/voetbal/...eren-bij-mislopen-ek.html
Wat moet er gebeuren voordat Van Oostveen ziet dat er iets grondig fout zit? WK kwalificatie ook verprutsen?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Het is wel de zoveelste die stuk van een interland van het NL elftal komt. Ben benieuwd of de clubs nu meer gaan morren. Elke periode is er wel een speler geblesseerd.gambieter schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:50:
Auw, Krul speelt niet meer dit seizoen: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/34501589
@hierboven
Oostveen zou de eer aan zichzelf moeten houden, maar dat levert geen ontslagpremie op.
[ Voor 12% gewijzigd door Señor Sjon op 12-10-2015 16:16 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
De KNVB moet Van Oostveen een afdoende grote zak geld voor de neus houden om te stoppenDr. Strangelove schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:16:
[...]
Oranje is bezig met de slechtste serie sinds begin jaren '80 maar deze meneer vindt dat niet eens reden om te gaan evalueren, laat staan Blind te ontslaan voor deze wanprestatie en de eer aan zichzelf te houden door op te stappen.
Wat moet er gebeuren voordat Van Oostveen ziet dat er iets grondig fout zit? WK kwalificatie ook verprutsen?
Nee, merp!
Bij Servie zijn Kolarov, Ivanovic en Matic geblesseerd geraakt, bij Duitsland Götze en Schweinsteiger en bij Frankrijk Pogba en Benzema. Gebeurt niet alleen bij Nederland, maar ook bij andere landen.Señor Sjon schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:16:
[...]
Het is wel de zoveelste die stuk van een interland van het NL elftal komt. Ben benieuwd of de clubs nu meer gaan morren. Elke periode is er wel een speler geblesseerd.
Lijstje met spelers die deze periode geblesseerd zijn geraakt:
https://www.reddit.com/r/...reak_injuries_megathread/
Overigens wordt Turkije IJsland gewoon een salonremise. Wij winnen of spelen gelijk tegen Tsjechië en daarmee is IJsland zeker van plek 1 en Turkije geplaatst voor de playoffs als ze gewoon heel de wedstrijd de bal rondspelen. Dat zouden wij ook doen.
[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 12-10-2015 17:13 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Waar haal je die wijsheid vandaan? Sneijder gaf in een interview nog aan dat Blind perfect is voor deze ploeg: http://nos.nl/artikel/206...fect-voor-deze-ploeg.html.ph4ge schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:11:
Er is geen coach die deze publieke opinie nog kan kantelen en bij de spelers zal hij ook weinig draagvlak overhouden. Ja, van zn zoon en misschien de jonkies van Ajax zullen hem steunen, maar de rest heeft hij in het harnas gejaagd en dat zijn juist de spelers die het moeten gaan doen.
Ik ga niet beweren dat hij dat is, maar om nou te zeggen dat hij de rest tegen zich in het harnas heeft gejaagd is nergens op gebaseerd.
Ik ben er bang voor. Ik denk dat we nu eindelijk eens een goede pot van Oranje te zien krijgen, maar veel te laat. Turkije gaat dit niet weggeven lijkt me. Kans is heel klein voor Nederland helaas.Overigens wordt Turkije IJsland gewoon een salonremise. Wij winnen of spelen gelijk tegen Tsjechië en daarmee is IJsland zeker van plek 1 en Turkije geplaatst voor de playoffs als ze gewoon heel de wedstrijd de bal rondspelen. Dat zouden wij ook doen.
Dit is bij andere landen helaas niet anders. Is deels ook een gevolg van de overvolle kalender in het algemeen.Señor Sjon schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:43:
Jup, maar het lijkt nu wel elke periode 1-2 spelers. Vorige keer Robben en De Vrij(?). Nu is Robben wel een zekerheidje dat ie een keer geblesseerd raakt, maar toch.
Nee, merp!
Wáááát? Dat zou betekenen dat voetballers de hand in eigen boezem zouden weten te steken?JanW schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:17:
[...]
Waar haal je die wijsheid vandaan? Sneijder gaf in een interview nog aan dat Blind perfect is voor deze ploeg: http://nos.nl/artikel/206...fect-voor-deze-ploeg.html.
Ik ga niet beweren dat hij dat is, maar om nou te zeggen dat hij de rest tegen zig in het harnas heeft gejaagd is nergens op gebaseerd.
[...]
Ik ben er bang voor. Ik denk dat we nu eindelijk eens een goede pot van Oranje te zien krijgen, maar veel te laat. Turkije gaat dit niet weggeven lijkt me. Kans is heel klein voor Nederland helaas.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Memphis Depay and Robin van Persie had training spat, says Holland coach.
Spannende avond morgen: België speelt voor de 1e plaats op de wereldranglijst. Nederland en Turkije spelen voor deelname aan het EK (waarbij zoals geweten Turkije de beste kaarten heeft).
Eerste plaats in de groep = beschermde status bij de lotingD-e-n schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:21:
Die eerste plek in de groep zegt toch niets? Voor de loting gaat het om punten op de ranglijst volgens mij
Maar aan de andere kant: waarom geef je dan een voorsprong tegen Letland weg...
Eerst zelf maar eens zien te winnen van Tsjechie, dat is al een heel karwei.
Van te voren zeggen dat je gaat verliezen is ook zoiets. Ik heb er geen vertrouwen in in ieder gevaldutchgio schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:41:
Bij Ijsland lijken ze er wel voor te willen gaan, sigthorson en Sigurdsson hebben dat zo inmiddels aangegeven.
Als IJsland er echt voor had willen gaan, hadden ze vol aan de bak gemoeten tegen Letland ipv proberen nu punten te pakken tegen een gemotiveerd Turkije.dutchgio schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:41:
Bij Ijsland lijken ze er wel voor te willen gaan, sigthorson en Sigurdsson hebben dat zo inmiddels aangegeven.
Tegen Letland deden ze dat niet, dus dit lijkt me ook meer voor de bühne.
www.steamloco.info
Volgens mij was dat dus niet zo.apis29 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:51:
[...]
Eerste plaats in de groep = beschermde status bij de loting
Tja, welke andere keus heb je als speler bij een coach die nog 2,5 jaar vastligt? Naar buiten toe zijn de spelers keurig, maar er zijn teveel spelers geschoffeerd en de spelers zien ook wel dat de coach geen enkel idee heeft en zomaar wat doet.JanW schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:17:
[...]
Waar haal je die wijsheid vandaan? Sneijder gaf in een interview nog aan dat Blind perfect is voor deze ploeg: http://nos.nl/artikel/206...fect-voor-deze-ploeg.html.
Ik ga niet beweren dat hij dat is, maar om nou te zeggen dat hij de rest tegen zich in het harnas heeft gejaagd is nergens op gebaseerd.
[...]
Ik ben er bang voor. Ik denk dat we nu eindelijk eens een goede pot van Oranje te zien krijgen, maar veel te laat. Turkije gaat dit niet weggeven lijkt me. Kans is heel klein voor Nederland helaas.
We gaan spelers als Clasie, Janmaat, Van Dijk en Pieters hard nodig hebben en dat zijn maar een paar voorbeelden van spelers die straks belangrijk zullen zijn en op zn zachts gezegd geen liefde voor deze BC zullen voelen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tuurlijk, ook vanwege zijn ervaring. Om direct zwaar uit te halen naar Löw, Reus speelde gister toch slecht in een belangrijke wedstrijd. Gomez verschiet kansen tegen Argentinië in een onbelangrijke wedstrijd en die mag niet terug komen.. Wat mij betreft ben je gewoon een kameel met een roze bril op. Vandaar dat die Guardiola voor weinig goed is. Die heeft niks met spitsen lijkt het soms.Deadsy schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:39:
[...]
De alternatieven voor Gomez zijn allemaal een stuk minder.
Zag je vind ik ook op het WK, het liep voorin zeer goed bij de Duitsers maar ze misten een echte nr9 en telkens als Klose in het veld stond liep het voor mijn gevoel beter.
Prima coach verder, maar in bepaalde opzichten mag ik zijn handels wijze niet. Hij heeft een juiste inspiratie naar anderen, maar het zal ook met regelmaat stinken.
Gomez hoort bij de beste spitsen ter wereld, pure afmaker en misschien wel de beste in die klasse.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Yup en daarom hebben ze hem juist nodig omdat diverse anderen aanvallende spelers te veel moeite hebben met afmaken.Mosin schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 21:45:
[...]
Tuurlijk, ook vanwege zijn ervaring. Om direct zwaar uit te halen naar Löw, Reus speelde gister toch slecht in een belangrijke wedstrijd. Gomez verschiet kansen tegen Argentinië in een onbelangrijke wedstrijd en die mag niet terug komen.. Wat mij betreft ben je gewoon een kameel met een roze bril op. Vandaar dat die Guardiola voor weinig goed is. Die heeft niks met spitsen lijkt het soms.
Prima coach verder, maar in bepaalde opzichten mag ik zijn handels wijze niet. Hij heeft een juiste inspiratie naar anderen, maar het zal ook met regelmaat stinken.
Gomez hoort bij de beste spitsen ter wereld, pure afmaker en misschien wel de beste in die klasse.
Kan me nog goed al die absurd goede kansen herinneren op het WK, zoveel kansen maakt Oranje in de verste verte niet. Hadden ze daar een afmaker gehad die elke wedstrijd 90min had kunnen spelen dan was elke wedstrijd met absurde uitslagen afgelopen.
Maar ben sowieso geen fan van Low. Het enige waarvan ik vind dat het echt goed gaat bij de Duitsers is de teamspirit en people management en dat is net dat ene wat Low niet doet.
Precies. Klose was al te oud voor dat WK met alle respect. Gelukkig heeft hij 2 mooie prijzen eraan over gehouden, zowel de wereldbeker als zijn individuele prijs.Deadsy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:52:
[...]
Yup en daarom hebben ze hem juist nodig omdat diverse anderen aanvallende spelers te veel moeite hebben met afmaken.
Kan me nog goed al die absurd goede kansen herinneren op het WK, zoveel kansen maakt Oranje in de verste verte niet. Hadden ze daar een afmaker gehad die elke wedstrijd 90min had kunnen spelen dan was elke wedstrijd met absurde uitslagen afgelopen.
Maar ben sowieso geen fan van Low. Het enige waarvan ik vind dat het echt goed gaat bij de Duitsers is de teamspirit en people management en dat is net dat ene wat Low niet doet.
Ik ben ook geen fan van die meneer en al het goede erom heen wordt geregeld door anderen, niet door hem zoals je zelf al zegt.
Kruse vind ik een hele matige voetballer en daarnaast ook Schürrle die ik echt bagger vind. Götze laat gewoon zien super te kunnen spelen voor Duitsland, ondanks zijn vorm wisselingen bij Bayern. Helaas is hij ook geen spits.
Löw heeft ook herrie gehad met Kiesling van Leverkusen en gaf aan niet meer onder hem te willen spelen.Gomez is gewoon de opvolger van Klose en het is echt dikke onzin wanneer je zegt: ''Gomez kan niet mee voetballen'' of ''Gomez past niet in dit spel''.. Hij kan met 2 vingers in zijn neus bij Bayern mee, want die vent kan meer dan menig supporter, fan en coach in ziet. Helaas de harde waarheid en ik betwijfel het of we deze geniale spits nog een keertje zien bij Duitsland.
Inderdaad Klose was pakweg 2 of 3 jaar te oud en toch wist hij vaak het verschil te maken. Stel je eens voor hoe het was gegaan als er een jongere Klose in de spits had gestaan.Mosin schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:01:
[...]
Precies. Klose was al te oud voor dat WK met alle respect. Gelukkig heeft hij 2 mooie prijzen eraan over gehouden, zowel de wereldbeker als zijn individuele prijs.
Ik ben ook geen fan van die meneer en al het goede erom heen wordt geregeld door anderen, niet door hem zoals je zelf al zegt.
Kruse vind ik een hele matige voetballer en daarnaast ook Schürrle die ik echt bagger vind. Götze laat gewoon zien super te kunnen spelen voor Duitsland, ondanks zijn vorm wisselingen bij Bayern. Helaas is hij ook geen spits.
Löw heeft ook herrie gehad met Kiesling van Leverkusen en gaf aan niet meer onder hem te willen spelen.Gomez is gewoon de opvolger van Klose en het is echt dikke onzin wanneer je zegt: ''Gomez kan niet mee voetballen'' of ''Gomez past niet in dit spel''.. Hij kan met 2 vingers in zijn neus bij Bayern mee, want die vent kan meer dan menig supporter, fan en coach in ziet. Helaas de harde waarheid en ik betwijfel het of we deze geniale spits nog een keertje zien bij Duitsland.
Ja dat is het leuke bij Duitsland. Zoveel leuke spelers maar ze zijn allemaal geen spits en uiteindelijk moet je een paar ervan zelfs op de bank zetten.
In Schurrle zie ik het wel zitten maar hem moet je weg houden bij de goal, ik denk dat het dan beter zal gaan met hem.
En al die dingen over niet meevoetballen etc zie ik zelf als een slap excuus dat trainers vaak gebruiken wanneer ze een speler gewoon niet erbij willen hebben. Want Gomez is een top afmaker en dat is precies wat ze nodig hebben. Of hij dan wel of niet goed kan meevoetballen is bijzaak.
Ik snap dan wel niet de stap naar Besiktas want daar is hij te goed voor.
Low was geen eerste keus bij Duitsland en heeft de baan puur gekregen omdat niemand wilde. En is toen met zijn neus in de boter gevallen want er was een goede groep die met elk jaar alleen maar beter werd.
De resultaten van de Duitsers in de laatste toernooien zijn goed maar toch vind ik dat een echte top trainer er meer uit had gehaald.
Als Klinsi was aangebleven had deze minimaal dezelfde prestaties neergezet. Maar Klinsman was te verbaal in de media en dat hebben sommige mensen in Duitsland niet graag. Low is iemand die beter valt bij de DFB en andere grote heren.
En hij zal zelf ook wel doorhebben dat hij het bij Duitsland absurd goed heeft anders zou hij niet continu blijven verlengen.
[ Voor 15% gewijzigd door Deadsy op 12-10-2015 23:24 ]
Blijkt idd niet zo te zijn zie ik. Vlgns mij riep Youri Mulder dat nog gister, zo overtuig(en)d dat het leek alsof ie het opgezocht had
Gewoon vlgns de FIFAUEFA ranking idd ... en Nederland kan nog in pot 1 eindigen ook (als Pasen en Pinksteren op 13 Oktober 2015 vallen
[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 13-10-2015 15:05 ]
Wat betreft Van Oostveen ben ik het helemaal met je eens.ph4ge schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:11:
Ik heb de indruk dat Van Oostveen aan het pluche gevroren zit, maar Blind zie ik morgen zelf nog wel opstappen.
Dat is ook de reden dat hij Blind niet zal ontslaan, zijn wanbeleid heeft de KNVB al bakken geld gekost en nog een bondscoach afkopen kost hem zijn baan. Doodzonde dat de RvC van de KNVB het allemaal maar laat gebeuren.
Maar waarom verwacht je eigenlijk dat Blind op zou stappen?
Zijn bijnaam is niet voor niets scholletje...volgens mij is hij ook nergens zomaar opgestapt. Of hij vertrok zelf ivm een andere functie of hij werd ontslagen.
Ik vrees dat we blijven zitten met Van Oostveen en Blind en gezien de zware WK kwalificatie poule verwacht ik dat we zowel het komende EK als het komende WK gaan missen.
Is er niet ergens nog een f2-teampje dat een coach zoekt? Maandelijks een portie bitterballen als salaris.Baseman77 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:24:
[...]
Of hij vertrok zelf ivm een andere functie
Ik heb wel zin in bitterballen.FiXeR.nl schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:37:
[...]
Is er niet ergens nog een f2-teampje dat een coach zoekt? Maandelijks een portie bitterballen als salaris.
[ Voor 4% gewijzigd door argro op 13-10-2015 09:53 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Met een onervaren Rijkaard (2000) hadden ze dan weer geen probleem. Maar Blind heeft nog niks bereikt in zijn coachcarriere. Ook met Hiddink als souffleur lukte het gewoon niet.
Het lijkt wel alsof de meeste spelers het interlandvoetbal als een soort schoolreisje zien.
Wanbeleid is een groot woord, maar als leider van een organisatie moet je verantwoordelijkheid nemen voor de prestaties van de organisatie en de prestaties van het eerste elftal zijn voor het grote publiek van meer belang dan de financien. Als de prestaties niet goed zijn verlies je draagvlak in je eigen organisatie en daarbuiten. Dat is waarom Van Oostveen weg moet naar mijn mening; niet omdat hij zelf zo’n gigantische prutser is maar omdat deze prestatie zijn geloofwaardigheid onherstelbaar ondermijnd heeft. Hij raakt daardoor vleugellam en verliest de autoriteit om de noodzakelijke verbeteringen door te voeren.argro schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:51:
Wanbeleid van Van Oostveen lees ik overal. Maar was het niet ook Van Oostveen die Van Gaal binnenhaalde? Niet iedereen was ervan overtuigd dat dat een goede zet was. Van Gaal had immers eerder gefaald met Oranje. Daarna Hiddink. Gisteren in VI lieten ze nog een poll zien van enige tijd geleden en Hiddink was onder het publiek ook (torenhoog) favoriet. Het pakt allemaal niet goed uit, natuurlijk, maar was dat te voorzien geweest en dus wanbeleid? Ik weet het niet. Dat Blind vervolgens bondscoach werd was m.i. vooral een kwestie van gebrek aan alternatieven. Daarnaast strekt de verantwoordelijkheid van Van Oostveen natuurlijk veel verder dan alleen het aanstellen van de bondscoach. Naar wat ik begrepen heb boekt hij successen op diverse terreinen, zoals al jaren zwarte cijfers voor de KNVB. Van Oostveen betichten van wanbeleid is dus m.i. een tikkeltje opportunistisch.
Zo gaat het bij elke grote organisatie, of er nou BP, VW of KNVB op je deur staat.
Dat gevoel heb ik gewoon. Ik zie hem toch nog als een voetbalman, ik weet verder het fijne niet van wat hij bij Ajax en de KNVB allemaal heeft "geschold". Blind weet hoe dit werkt, zie Schreuder bij Twente, op een gegeven moment komt het toch nooit meer goed, de enige reden om te blijven zitten is het geld maar ik denk dat Blind financieel wat sterker staat dan Schreuder.Baseman77 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:24:
Wat betreft Van Oostveen ben ik het helemaal met je eens.
Dat is ook de reden dat hij Blind niet zal ontslaan, zijn wanbeleid heeft de KNVB al bakken geld gekost en nog een bondscoach afkopen kost hem zijn baan. Doodzonde dat de RvC van de KNVB het allemaal maar laat gebeuren.
Maar waarom verwacht je eigenlijk dat Blind op zou stappen?
Zijn bijnaam is niet voor niets scholletje...volgens mij is hij ook nergens zomaar opgestapt. Of hij vertrok zelf ivm een andere functie of hij werd ontslagen.
Ik vrees dat we blijven zitten met Van Oostveen en Blind en gezien de zware WK kwalificatie poule verwacht ik dat we zowel het komende EK als het komende WK gaan missen.
Overigens presteerde hij bij Ajax volgens mij wel een Hoedini act zoals we die vanavond nodig hebben nadat iedereen al afscheid van hem had genomen, dus dat is een klein plusje.
Blatter schrijft ook zwarte cijfers. Volgens mij is dat niet zo moeilijk bij een organisatie als de KNVB, het geld stroomt binnen. Sterker nog, die zwarte cijfers hebben een negatieve invloed op het sportieve aspect, namelijk door alles te spelen in de Arena en allerlei oefenpotjes die niks opleverden en ons op de ranglijst schaden omdat het geld oplevert. Daarnaast vliegt er ook onnodig geld uit, door bijv. Van Praag financieel te steunen om een lekker UEFA/FIFA baantje te scoren, ontslaan van Hiddink en een kansloos WK bid te organiseren.argro schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:51:
Wanbeleid van Van Oostveen lees ik overal. Maar was het niet ook Van Oostveen die Van Gaal binnenhaalde? Niet iedereen was ervan overtuigd dat dat een goede zet was. Van Gaal had immers eerder gefaald met Oranje. Daarna Hiddink. Gisteren in VI lieten ze nog een poll zien van enige tijd geleden en Hiddink was onder het publiek ook (torenhoog) favoriet. Het pakt allemaal niet goed uit, natuurlijk, maar was dat te voorzien geweest en dus wanbeleid? Ik weet het niet. Dat Blind vervolgens bondscoach werd was m.i. vooral een kwestie van gebrek aan alternatieven. Daarnaast strekt de verantwoordelijkheid van Van Oostveen natuurlijk veel verder dan alleen het aanstellen van de bondscoach. Naar wat ik begrepen heb boekt hij successen op diverse terreinen, zoals al jaren zwarte cijfers voor de KNVB. Van Oostveen betichten van wanbeleid is dus m.i. een tikkeltje opportunistisch.
[ Voor 36% gewijzigd door ph4ge op 13-10-2015 10:12 ]
Dan nog een keer de vraag, waar is dat op gebaseerd? Ik zie hier een boel uitspraken, maar dit is gewoon onderbuikgevoel, verder niks.ph4ge schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 21:22:
[...]
Tja, welke andere keus heb je als speler bij een coach die nog 2,5 jaar vastligt? Naar buiten toe zijn de spelers keurig, maar er zijn teveel spelers geschoffeerd en de spelers zien ook wel dat de coach geen enkel idee heeft en zomaar wat doet.
We gaan spelers als Clasie, Janmaat, Van Dijk en Pieters hard nodig hebben en dat zijn maar een paar voorbeelden van spelers die straks belangrijk zullen zijn en op zn zachts gezegd geen liefde voor deze BC zullen voelen.
Nee hoor, Clasie heeft al een keer in middelvinger opgestoken door zich met een lichte blessure af te melden, Janmaat en Van Dijk hebben zich regelmatig verbaasd uitgesproken over het beleid van de BC. Pieters heb ik niet gehoord, maar die zal heus niet blij zijn met de BC dat hij zelfs met al deze blessures genegeerd wordt. Het is ook weinig dat alleen Sneijder en zn eigen zoon zich een keer positief over Blind hebben uitgelaten. Het relletje tussen Depay en Van Persie zegt ook wat. Daarnaast spreekt het bestuur zich ook niet zomaar zo nadrukkelijk uit, dat gebeurt in het voetbal alleen als er twijfel is. Als je de voetballerij wat langer volgt "voel" je inderdaad aan dat dat helemaal niet zo lekker zit. Concretere aanwijzingen als deze ga je niet krijgen. Spelers zijn ook niet gek, die gaan de BC niet openlijk laten vallen zolang die hun carrière kan maken of breken.JanW schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:20:
Dan nog een keer de vraag, waar is dat op gebaseerd? Ik zie hier een boel uitspraken, maar dit is gewoon onderbuikgevoel, verder niks.
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 13-10-2015 10:42 ]
Clasie is al langer kreupel dan dat Blind bondscoach is? Heeft 'm dus nog niet een keer kunnen selecteren.ph4ge schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:33:
[...]
Nee hoor, Clasie heeft al een keer in middelvinger opgestoken door zich met een lichte blessure af te melden,
Blind laat Van Dijk debuteren, dus die relatie zal prima zijn.Janmaat en Van Dijk hebben zich regelmatig verbaasd uitgesproken over het beleid van de BC.
Pieters wordt al jaren genegeerd, niet alleen door Blind.Pieters heb ik niet gehoord, maar die zal heus niet blij zijn met de BC dat hij zelfs met al deze blessures genegeerd wordt.
Raar verhaal.Concretere aanwijzingen als deze ga je niet krijgen. Spelers zijn ook niet gek, die gaan de BC niet openlijk laten vallen zolang die hun carrière kan maken of breken.
Daarom was het ook niet zijn eerste keus! Dat was toen al Hiddink alleen die kon niet en verder waren er geen grote trainers beschikbaar en zijn ze (met enige tegenzin) voor Van Gaal gegaan. Het was niet zo dat het een briljante ingeving was en Van Gaal wilde heel graag om zich voor zijn falen begin deze eeuw te revancheren.argro schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:51:
Wanbeleid van Van Oostveen lees ik overal. Maar was het niet ook Van Oostveen die Van Gaal binnenhaalde? Niet iedereen was ervan overtuigd dat dat een goede zet was. Van Gaal had immers eerder gefaald met Oranje.
Blind had een grote, misschien wel bepalende rol, onder Hiddink, en zet dat beleid voort. Het is de stijl van Hiddink om dit soort dingen bij zn assistenten neer te zetten en nu hij zo oud is is dat zeker het geval geweest.Niku schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:51:
Clasie is al langer kreupel dan dat Blind bondscoach is? Heeft 'm dus nog niet een keer kunnen selecteren.
Na hem keer op keer te negeren en pas als de nood echt aan de man is. Hiddink/Blind hadden hem 1,5 jaar geleden al belangrijk moeten maken, zeker omdat Indi zich niet doorontwikkelt en Vlaar geblesseerd is. Van Dijk en de Vrij moeten het samen gaan doen de komende 6 jaar, imo.Niku schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:51:
Blind laat Van Dijk debuteren, dus die relatie zal prima zijn.
Op zn minst net zo'n raar als op een quote van Sneijder en Junior te baseren dat het elftal achter hem staat. Denk jij werkelijk dat het elftal een traan zal laten als Blind vertrekt? Dat zal hooguit gelden voor die spelers die er onder een capabele BC niet bij hadden gezeten.Niku schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:51:
Raar verhaal.
[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 13-10-2015 11:41 ]
Dat zeg ik niet. Vind alleen dat jouw aannames behoorlijk uit de lucht gegrepen zijn.ph4ge schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:09:
Denk jij werkelijk dat het elftal een traan zal laten als Blind vertrekt?
En dat is ook het hele verhaal. Als Klose jonger was geweest, dan had er na Brazilië - Duitsland misschien wel 1-10 gestaan bewijze van.Deadsy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:20:
[...]
Inderdaad Klose was pakweg 2 of 3 jaar te oud en toch wist hij vaak het verschil te maken. Stel je eens voor hoe het was gegaan als er een jongere Klose in de spits had gestaan.
Ja dat is het leuke bij Duitsland. Zoveel leuke spelers maar ze zijn allemaal geen spits en uiteindelijk moet je een paar ervan zelfs op de bank zetten.
In Schurrle zie ik het wel zitten maar hem moet je weg houden bij de goal, ik denk dat het dan beter zal gaan met hem.
En al die dingen over niet meevoetballen etc zie ik zelf als een slap excuus dat trainers vaak gebruiken wanneer ze een speler gewoon niet erbij willen hebben. Want Gomez is een top afmaker en dat is precies wat ze nodig hebben. Of hij dan wel of niet goed kan meevoetballen is bijzaak.
Ik snap dan wel niet de stap naar Besiktas want daar is hij te goed voor.
Low was geen eerste keus bij Duitsland en heeft de baan puur gekregen omdat niemand wilde. En is toen met zijn neus in de boter gevallen want er was een goede groep die met elk jaar alleen maar beter werd.
De resultaten van de Duitsers in de laatste toernooien zijn goed maar toch vind ik dat een echte top trainer er meer uit had gehaald.
Als Klinsi was aangebleven had deze minimaal dezelfde prestaties neergezet. Maar Klinsman was te verbaal in de media en dat hebben sommige mensen in Duitsland niet graag. Low is iemand die beter valt bij de DFB en andere grote heren.
En hij zal zelf ook wel doorhebben dat hij het bij Duitsland absurd goed heeft anders zou hij niet continu blijven verlengen.
Gomez heeft de laatste paar keren dat ik hem zag, toch bewezen lekker mee te kunnen spelen en scoorde bij Fiorentina ook tegen Juventus enz. Besiktas is inderdaad een ondermaatse club, maar wat velen niet zo snel zien, is dat de ontwikkeling van het voetbal niet meer om winnen gaat draaien. Real Madrid heeft veruit niet het beste team. De 2 beste teams vind ik juist Bayern en Barca, want die kopen nog enigszins gericht in. Het zijn daarentegen ook 2 teams die ''niet'' voor Gomez geschikt zijn vanwege die Guardiola bullshit.
Waar ik dus nu naartoe wil is dit: ''Wij kopen overrated voetballers die een leuk jaar hebben gedraaid, maar in rendement aardig zijn''
Als je Gomez koopt zou het dit kunnen zijn: ''Wereld klasse afmaker met een heel hoog rendement''
En waar zit het domme verschil? De eerste kan beter mee voetballen waarschijnlijk en de eerste speler is belangrijker en niet per se beter. Er worden dus veel spelers gekocht vanwege andere dingen dan belangrijk zijn. Ik leg het misschien er recht neer, maar dit is wel iets wat me opvalt.
Was de wisseling van Özil nu echt nodig tegen over Di Maria en James? Nee, maar het moest vanwege financiële redenen. Precies met Gomez, die had nu nog steeds bij Bayern kunnen spelen, maar vanwege andere redenen zal die dan weg moeten.
Daarom kan Besiktas ook de juiste club zijn, omdat andere clubs toch naar andere soort spitsen zoeken. Hij scoorde al 2x tegen Fener meen ik, dus dat heeft hij al netjes gedaan.
Wat Löw betreft.. Het zou eens goed zijn om iemand anders te zien. Als ik uit onze mening een gemiddelde moet pakken, dan zou je hem opzich een geniepige rotzak kunnen noemen. Klinssman mag rustig zijn mond open trekken, want daar pak je wel de zere plekken mee.
Maar goed, zoals je zelf als zegt weet hij donders goed dat hij het leuk heeft. Met alle respect, maar als je die wedstrijd tegen Argentinië op Gomez zijn schouders moet leggen, ben je gewoon een kind zonder ballen. Ben je absoluut geen echte kerel. Argenintië speelde gewoon erg goed en kansen missen doe je altijd.. ''kuch'' ''kuch'' Reus
1980: 1e ronde uitgeschakeld
1984: Niet gekwalificeerd
1988: Europees Kampioen
2012: 1e ronde uitgeschakeld
2016: Niet gekwalificeerd
2020: ??
Ik teken ervoor als dat ritme aanhoud
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wat ik altijd zo grappig vind is dat toen Klinssman bondscoach was hij veel kritiek kreeg op zijn trainingsmethodes. Maar dat deze zelfde trainingsmethodes die hij geïntroduceerd heeft bij Duitsland nu nog steeds gebruikt worden en ook bij steeds meer clubs/landen.Mosin schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:57:
[...]
Wat Löw betreft.. Het zou eens goed zijn om iemand anders te zien. Als ik uit onze mening een gemiddelde moet pakken, dan zou je hem opzich een geniepige rotzak kunnen noemen. Klinssman mag rustig zijn mond open trekken, want daar pak je wel de zere plekken mee.
Maar goed, zoals je zelf als zegt weet hij donders goed dat hij het leuk heeft. Met alle respect, maar als je die wedstrijd tegen Argentinië op Gomez zijn schouders moet leggen, ben je gewoon een kind zonder ballen. Ben je absoluut geen echte kerel. Argenintië speelde gewoon erg goed en kansen missen doe je altijd.. ''kuch'' ''kuch'' Reus
Maar dat is het probleem in Duitsland. Het voetbal daar word geregeerd door een kliek oude mannen en die hebben het niet graag dat de bondscoach veel praat.
Dat vergelijk heb ik voor het goede gevoel ook al een paar keer gemaaktGynnad schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:07:
Ik las ook ergens dat het volgende rijtje momenteel wordt gevolgd:
Was er in 2012 ook een EK???Niku schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:49:
[...]
Dat vergelijk heb ik voor het goede gevoel ook al een paar keer gemaakt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja? We deden maar even mee, maar er was een EK
Laat even weten hoe je het zo vlug hebt kunnen vergeten. Dan kunnen de mensen hier die interesse hebben misschien dezelfde methode gebruiken om het EK in 2016 te vergeten.
Ik ben in 1978 geboren, vlak na het WK. Dat was het begin van een magere periode van 10 jaar voor het Nederlands elftal, afgesloten met het winnen van het EK88.Gynnad schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:07:
Mijn vrouw en ik verwachten over een paar weken onze eerste. Dus ik denk dat we over 10 jaar het WK winnen
Dan ook graag dit ritme aanhouden (al zou jij er anders over denken verwacht ik hehehehe)Gynnad schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:07:
Feyenoord kampioen
Ik ben 1 jaar na het EK van 88 geboren. 1 jaar nadat ik dood ben EK winstDr. Strangelove schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:17:
[...]
Ik ben in 1978 geboren, vlak na het WK. Dat was het begin van een magere periode van 10 jaar voor het Nederlands elftal, afgesloten met het winnen van het EK88.
Mijn vrouw en ik verwachten over een paar weken onze eerste. Dus ik denk dat we over 10 jaar het WK winnen
Dat zul je in het einde altijd zien, dat juist de man die bekritiseerd wordt de belangrijke meneer was/is.Deadsy schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:26:
[...]
Wat ik altijd zo grappig vind is dat toen Klinssman bondscoach was hij veel kritiek kreeg op zijn trainingsmethodes. Maar dat deze zelfde trainingsmethodes die hij geïntroduceerd heeft bij Duitsland nu nog steeds gebruikt worden en ook bij steeds meer clubs/landen.
Maar dat is het probleem in Duitsland. Het voetbal daar word geregeerd door een kliek oude mannen en die hebben het niet graag dat de bondscoach veel praat.
Waarmee bedoel je de oude mannen? Meer de oud-internationals enz. of het bestuur zoals bij Bayern die grote invloed uitoefenen?
@Hierboven
Geboren vlak na EK waarbij de Duitsers wonnen. Ik ben geen goede inspiratie
[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 13-10-2015 15:13 ]
Bestuur en de mensen er omheen, dus echt oud met grijze haren enzo.Mosin schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:47:
[...]
Dat zul je in het einde altijd zien, dat juist de man die bekritiseerd wordt de belangrijke meneer was/is.
Waarmee bedoel je de oude mannen? Meer de oud-internationals enz. of het bestuur zoals bij Bayern die grote invloed uitoefenen?
Niet helemaal verkeerde gasten (ze stemden niet op Blatter bij de laatste verkiezingen, iets waarmee Franz niet helemaal blij was) maar wel een groepje mensen welke bang is om te moderniseren, teveel aantrekt van de mensen van buitenaf en de bondscoach niet in bescherming zal nemen op momenten waar het nodig is. Dit deels omdat men op de achtergrond wil blijven.
Alhoewel ik dat laatste wel kan waarderen, zou van Oostveen nog wat van kunnen leren.
Het bestuur van Bayern kun je er eigenlijk ook voor aankijken. Als hun de bondscoach niet moeten dan zul je dan merken ook, iets dat je in bv Nederland niet zo vlug zult zien, in Engeland zou je dan direct door de FA op het matje geroepen worden.
Edit:
Over 4 jaar zou het inderdaad wel eens leuk kunnen worden. Er is talent in de groep maar dan moeten ze wel geen domme keuzes maken.
En om een toernooi te winnen hoef je geen 11 spelers van wereldklasse te hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 13-10-2015 15:15 ]
hebben ze toch al gedaan door nu al te stellen dat Blind niet ontslagen word bij niet halen EK??Deadsy schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:13:
[...]
Er is talent in de groep maar dan moeten ze wel geen domme keuzes maken.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het heeft zou zijn voor en na delen, maar we weten allebei en misschien allemaal wel dat hun manier niet verkeerd uitpakt. Bayern heeft heel veel invloed en dat is niet zo goed voor de neutraliteit, want niemand mag Ajax op het gebied van het NL elftal. Ik vind dit zelf ook onbeschoft als Ajax voorrang krijgt, dus ook wanneer Bayern die heeft.Deadsy schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:13:
[...]
Bestuur en de mensen er omheen, dus echt oud met grijze haren enzo.
Niet helemaal verkeerde gasten (ze stemden niet op Blatter bij de laatste verkiezingen, iets waarmee Franz niet helemaal blij was) maar wel een groepje mensen welke bang is om te moderniseren, teveel aantrekt van de mensen van buitenaf en de bondscoach niet in bescherming zal nemen op momenten waar het nodig is. Dit deels omdat men op de achtergrond wil blijven.
Alhoewel ik dat laatste wel kan waarderen, zou van Oostveen nog wat van kunnen leren.
Het bestuur van Bayern kun je er eigenlijk ook voor aankijken. Als hun de bondscoach niet moeten dan zul je dan merken ook, iets dat je in bv Nederland niet zo vlug zult zien, in Engeland zou je dan direct door de FA op het matje geroepen worden.
Edit:
Over 4 jaar zou het inderdaad wel eens leuk kunnen worden. Er is talent in de groep maar dan moeten ze wel geen domme keuzes maken.
En om een toernooi te winnen hoef je geen 11 spelers van wereldklasse te hebben.
In Engeland zijn ze weer wat strenger, maar met wat tweaking zou het Duitse voetbal flinke stappen kunnen maken. Intern gezien dan. Bijv. Dortmund mag nog wat meer erin pompen om enigzins Bayern bij te benen, maar dan moet je een super constructie hebben en daar is Dortmund nog niet aan toe.
Overigens zat ik laatst naar sport 1 te kijken en waren ze bezig over het NL elftal. Opzich zijn er genoeg lichtpuntjes voor Nederland, maar die moeten wel benut worden.
Het is alleen klote met deze kwalificatie. Als je talenten zoals Tete laat spelen, dan hebben ze al een rugzak aan ervaring. Tete vind ik echt een leuke speler, dat roep ik niet vaak maar hij is zo lekker fel.
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 13-10-2015 18:51 ]
Bedoelde de spelers.L1nt schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:18:
[...]
hebben ze toch al gedaan door nu al te stellen dat Blind niet ontslagen word bij niet halen EK??
Mochten we het EK niet halen dan hoop ik wel dat ze slim genoeg zijn om iets te doen in die zomer.
Dus een selectie van pakweg 25 spelers bij elkaar halen en dan 3 weken ofzo dagelijks trainen en misschien wat oefen wedstrijden. Om op die manier wel al aan een groep te werken voor de WK kwalificatie.
Elke positie dan dubbel bezetten en op plekken waar twijfel is pak je dan 3 spelers. Mensen waar geen toekomst in zit laat je er dan gewoon buiten (zoals vd Wiel en zoals het uitziet v Persie, tenzij die laatste bij zijn club opeens wat laat zien).
Telt het doelsaldo dan nog of direct de onderlinge resultaten?
Volgens mij krijgen ze voor elke minuut Oranje gewoon betaald hoor. Sterker nog, ik denk dat als dit onbetaald gesaan moet worden, er helemaal niemnd op komt dagen... 😉Dr. Strangelove schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:33:
Lijkt mij ook wel wat. En in hun eigen tijd (die ze anders aan het toernooi hadden besteed), dan kan je meteen de mannen met commitment scheiden van de meelopers.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Onderling resultaat, Nederland moet winnen en Turkije moet verliezen (en zal dus lekker een salonremise aangaan met IJsland).Saturnus schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:39:
Als Nederland wint en Turkije gelijk speelt, dan is het punten aantal gelijk.
Telt het doelsaldo dan nog of direct de onderlinge resultaten?
"Loew was Jurgen Klinsmann's assistant for two years before taking over after the 2006 World Cup. He was widely credited for being the mastermind behind the tactics of Klinsmann's team". Klinsmann was de enthousiasteling die goed kon motiveren (maar wel de offensieve mindset erin bracht en nieuwe fitnessregime uit Amerika), het technisch/tactische aspect was echt niet aan Klinsmann te danken. Er moet nog ergens een uitgebreid artikel/interview over zijn hoe die twee samenwerkten ...Mosin schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:47:
[...]
Dat zul je in het einde altijd zien, dat juist de man die bekritiseerd wordt de belangrijke meneer was/is.
@Hierboven
Geboren vlak na EK waarbij de Duitsers wonnen. Ik ben geen goede inspiratie
En uiteraard het ging de hele Duitse opleiding al op de schop na het beroerde EK 2000 (al lees ik hier dat er al in 1999 mee gestart was; al was dat meer om het aantal Duitse spelers in de Bundesliga op te krikken zo te lezen).
Nu overigens een vriendschappelijke pot tussen een of ander Jong Duitsland en Jong Engeland op Eurosport. Duitse dominantie toen ik inschakelde in helft twee en net de 1-0 gescoord maar verder geen goals. Ok een vierlandentoernooi Onder 20 met ook Nederland en Turkije. Duitsland wint het 'toernooi' ...
http://www.si.com/soccer/...rmany-jurgen-klinsmann-apFRANKFURT, Germany (AP) -- The governing body of German soccer had a secret plan to fire coach Jurgen Klinsmann during the 2006 World Cup if the tournament had gone badly for the host team, according to former federation president Theo Zwanziger.
...
"I have to admit that I was beginning to have doubts about our team chief. Publicly, I expressed loyalty to Juergen Klinsmann ... but internally we set up a plan B,'' Zwanziger wrote. "If a sporting disaster began to develop at the World Cup and Klinsmann was no longer acceptable, we decided to have Matthias Sammer jump in at short notice.''
Klinsmann's assistant, Joachim Loew, never was considered because he was thought to be too close to Klinsmann and part of his inner circle, Zwanziger said. Klinsmann quit after the World Cup and replaced by Loew, who remains the coach.
Klinsmann then had an unsuccessful stint as coach of Bayern Munich that lasted less than a season.
Klinsmann interview uit 2006 ook wel interessant nog om te lezen
- http://www.spiegel.de/int...ry-for-more-a-415106.html
- http://www.spiegel.de/int...ed-reformer-a-420337.html
- http://www.spiegel.de/int...-reformer-a-420337-2.html
While stating that "Klinsmann was the shining hero of the 2006 World Cup when Bayern took him on," Lahm quickly adds weight to the long-held belief that it was in fact Klinsmann's assistant, current Germany coach Joachim Löw, who was the tactical genius behind Germany's run to the semi-finals in the 2006 tournament.
"We practically only practiced fitness under Klinsmann, there was very little technical instruction and the players themselves discussed the way they would play a game before the match," Lahm writes. He re-uses an anecdote from former Bayern defender Zé Roberto to emphasis Klinsmann's tactical naivety. The Brazilian reveals that a half-time talk by Klinsmann toward the end of his reign consisted of only: "You have to score a goal."
[ Voor 70% gewijzigd door apis29 op 13-10-2015 20:45 ]
Je bedoelt dat we dan net de Confederations Cup gewonnen hebben?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:17:
[...]
Ik ben in 1978 geboren, vlak na het WK. Dat was het begin van een magere periode van 10 jaar voor het Nederlands elftal, afgesloten met het winnen van het EK88.
We zouden een klein tournooitje kunnen organiseren en alleen onze buurlanden uitnodigen, oh wachttoolkist schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:01:
[...]
Je bedoelt dat we dan net de Confederations Cup gewonnen hebben?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En er zijn al wat lui die de minuut stilte negeren. Geen idee wat ze roepen echter, maar er volgde ook boegeroep.
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 13-10-2015 20:46 ]
alleen.... Wat doet Bruma er weer bij? Zucht
Maak er in elk geval een mooie wedstrijd van
Doet het prima bij PSVHarribo schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:45:
alleen.... Wat doet Bruma er weer bij? Zucht
[ Voor 76% gewijzigd door St@m op 13-10-2015 20:48 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Misschien pas als we zelf voor staan én ijsland ook op voorsprong staat dat melden.
Tuurlijk niet, dat is gewoon afgesproken werk.Leon Zwiers schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:51:
Denk niet dat die 0-0 ooit iets anders gaat worden bij Tur-ijs
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit.Sempy schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:48:
Mijn verwachting: Nederland gaat vanavond voor 1x naar kunnen spelen en wint dik verdiend. Turken doen hetzelfde dus uiteindelijk hebben we er geen reet aan.
Geen idee of het bij andere landen ook voorkomt, maar in Turkije gebeurt dat best vaak. Ze roepen 'zij die zijn gevallen voor het vaderland sterven niet, het vaderland zal niet verdeeld worden'. Het boegeroep dat erop volgt is als protest tegen de aanslagen. Het is wat onconventioneel, maar in Turkije wordt dit vaak gedaan.Vos schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:45:
Hmz wat gaan we kijken, Nederland of Turkije. Wil eigenlijk wel zien of die IJslanders een beetje hun best gaan doen. Al weet ik nu eigenlijk al het antwoord...
En er zijn al wat lui die de minuut stilte negeren. Geen idee wat ze roepen echter, maar er volgde ook boegeroep.
...
Maak daar maar 12 vanLuxicon schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:01:
Nederland speelt echt slecht, tenminste wel de laatste 4 minuten (ik schakelde net in)>
[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 13-10-2015 21:06 ]
PSN: Finally_Chris
Wel sneu voor hem. Ik gun hem een foutloze wedstrijd in ieder geval.
[ Voor 71% gewijzigd door St@m op 13-10-2015 21:07 ]
Bedankt voor de uitleg!iChaos schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:00:
[...]
Geen idee of het bij andere landen ook voorkomt, maar in Turkije gebeurt dat best vaak. Ze roepen 'zij die zijn gevallen voor het vaderland sterven niet, het vaderland zal niet verdeeld worden'. Het boegeroep dat erop volgt is als protest tegen de aanslagen. Het is wat onconventioneel, maar in Turkije wordt dit vaak gedaan.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik begrijp het wel. Huntelaar is meer een zwervende spits, iets dat Oranje wel nodig heeft. Van Persie is meer een afmaker.CR1691 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:05:
Huntelaar staat ook weer lekker te stuntelen. Werkelijk onbegrijpelijk dat hij de voorkeur boven Van Persie krijgt. Zelfs een Van Persie die op de bank zit is nog beter dan hij.
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Johan9711 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:07:
Ik begrijp het wel. Huntelaar is meer een zwervende spits, iets dat Oranje wel nodig heeft. Van Persie is meer een afmaker.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gelukkig redt van Dijk ons, wat een gepruts van Zoet
...
vPersie heeft de afgelopen interlands ook amper iets gebracht dus laat hem maar lekker op de bank zitten.Luxicon schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:08:
Huntelaar kan alleen niet veel aan het voetbalspel zelf toevoegen volgens mij is Huntelaar ook juist een afmaker en kan van Persie nog wel goed kaatsen.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Edit: En Memphis
[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 13-10-2015 21:10 ]
PSN: Finally_Chris
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016