Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.945 views

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

_o- :')

Nomen nescio

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:41
Bij buitenspelers die naar binnen komen heb je een spits nodig die ook terug kan zakken en deze buitenspelers kan bedienen.

Je zou zeggen dat dit lekker zou zijn voor van Persie maar zo heeft hij toch al een tijdje niet meer gespeeld en Huntelaar speelt bij Schalke regelmatig zo.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Van Dijk gaat ons dus ook niet redden

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik vind het echt verbijsterend that Zoet in het doel van het nederlands elftal staat... eigenlijk kan dat helemaal niet, wat moet die Stekelenburg slecht zijn als hij door die prutser op de bank zit.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Rooke schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:09:
[...]

vPersie heeft de afgelopen interlands ook amper iets gebracht dus laat hem maar lekker op de bank zitten.
Mij hoor je niet zeggen dat v Persie erin moet, maar om aan te geven dat Huntelaar misschien nog wel meer afmaker is, en niet echt goed kan voetballen. (wel in de 16)

...

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
De tering wat loopt mijn stream achter. :X

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-11 12:35
Zo scoor ik ook vaak in FIFA :+ Wel weer kinderlijk eenvoudig weggeven, Riedewald houdt opeens in?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

Zoet laat de korte hoek ook veel te ver openstaan. Dit mag je hem ook wel aanrekenen.

PSN: Finally_Chris

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:34

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Zal je net zien. Wint ijsland, verliest nederland :+

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Belchinezen!

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Luxicon
Nederland heeft ook niet genoeg niveau om IJsland, Turkijke of Tjechië uit te schakelen, ze zijn echt een slappe hap.

...

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Wie heeft geld betaald om blind te lozen?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:24
Serieus, die Riedewald, houdt geen bal tegen. Zet nergens voet tegen aan
Liet tot nu toe de tegenstander steeds makkelijk schieten en voorzetten
Nu dit dus

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:38
Blind zet Zoet erin ipv Stekelenburg. En geen Dost. Tja, dan wil je ook niet winnen

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:43
Weet je. Al die wedstrijden van Oranje die ik steeds zie. Verdedigend gaat het zeker niet goed, maar al heel de wedstrijd verzuimen de middenvelder en aanvallers mee te verdedigen en gaten dicht te lopen. Eigenlijk de gehele kwalificatie is dit al zo.
Hoezo staan Bruma en Van Dijk wel onder druk en het Tsjechische centrale blok niet? Ga eens druk zetten. We moeten toch scoren?

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Deadsy schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:09:
[...]

Bij buitenspelers die naar binnen komen heb je een spits nodig die ook terug kan zakken en deze buitenspelers kan bedienen.

Je zou zeggen dat dit lekker zou zijn voor van Persie maar zo heeft hij toch al een tijdje niet meer gespeeld en Huntelaar speelt bij Schalke regelmatig zo.
Toch is het normaal gesproken andersom. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:02

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:11:
Blind zet Zoet erin ipv Stekelenburg. En geen Dost. Tja, dan wil je ook niet winnen
Ja joh.. dan moet je Zoet niet eens meenemen. Dit is gewoon een logische keuze.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• D-e-n
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:11:
Nu dit dus
Elke interland een fout.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-11 22:37
Johan9711 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:10:
Zal je net zien. Wint ijsland, verliest nederland :+
Bij deze stand hebben de Turken in ieder geval een belang bij aanvallen, want dan kunnen ze als ze winnen direct geplaatst zijn, in plaats van gokken op de salonremise.

Ongelooflijk zwak is het Oranje van Blind. Ik kan hem ook totaal niet volgen en de rillingen liepen over mn rug toen hij doodleuk vertelde dat hij niet eens twijfelde. De beste man heeft het niet in zn vingers en deze verdediging is gewoon niet klaar voor dit niveau.
En als hij nou bijvoorbeeld aanvallend nog wat toevoegde...nee, ik snap ook niets van al die pluimen. Natuurlijk heeft hij talent, maar in het grote Oranje wordt hij als een grote speler beoordeeld als het goed is.

[ Voor 22% gewijzigd door ph4ge op 13-10-2015 21:13 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:44
Tweaking Art schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:09:
Ik vind het echt verbijsterend that Zoet in het doel van het nederlands elftal staat... eigenlijk kan dat helemaal niet, wat moet die Stekelenburg slecht zijn als hij door die prutser op de bank zit.
Zoet was als derde doelman erbij gehaald, het zou ook 'not done' zijn om vervolgens je reserve keeper die je er door blessureleed bij hebt gehaald ineens opstelt en niet je derde doelman.

Dat Zoet niet die derde man zou moeten zijn heb je een punt.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 23:21
Hebben die Turken straks voor niks een smak geld aan IJsland betaald :P Nou ja dat wisten ze eigenlijk vantevoren al.

• St@m

St@m

@ Your Service

dutchgio schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:12:
[...]

Zoet was als derde doelman erbij gehaald, het zou ook 'not done' zijn om vervolgens je reserve keeper die je er door blessureleed bij hebt gehaald ineens opstelt en niet je derde doelman.

Dit dus. Over dat laatste weet ik niet, want ik weet niet hoe Stekelenburg keept.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41
Wat een drama, zeker de laatste tien minuten.

[ Voor 42% gewijzigd door Jumpman op 13-10-2015 21:14 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Harribo
Kijk van Dijk verdedigt wel, gewoon poot ervoor
Riedewald deed en doet dat dus niet

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Sowieso ook vreemd dat Riedewald die bij Ajax centraal speelt de voorkeur krijgt boven Kongolo die al wekenlang linksback staat. Die jongen staat constant op de verkeerde plek. En ja over Bruma hoeven we het helemaal niet meer te hebben natuurlijk. Pijnlijk dat zo'n jongen zovaak bij de selectie zit.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:11:
Nu dit dus
Huh van Dijk hapt waardoor Riedewald ineens 2 tegen 1 staat omdat Depay zn man gewoon laat lopen en dan maar niet te beginnen of Zoet hem niet gewoon zou moeten hebben.

Edit: waarbij ik niemand afschrijf, behalve dat het een zwakte is dat Zoet op doel staat

[ Voor 9% gewijzigd door Gynnad op 13-10-2015 21:15 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

Als ik de reacties samenvat zijn Zoet, Riedewald en van Dijk ook afgeschreven. Er blijft niet veel over op deze manier. Misschien moeten we maar eens gaan accepteren dat we gewoon internationaal niet meer meedoen met deze selectie.

• Deadsy
Gonadan schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:11:
[...]

Toch is het normaal gesproken andersom. ;)
Zoals gezegd, je zou zeggen dat v Persie beter in die rol past maar hij speelt bij zijn huidige club niet en bij zijn vorige heeft hij ook niet echt vaak in die rol gespeeld terwijl Huntelaar zich bij Schalke regelmatig laat terug zakken om de snellere spelers in stelling te brengen.

En betreffende het middenveld. Kijk eens waar ze rond lopen.

• dutchgio
Keept nu wekelijks in de PL bij Southampton en dat draait prima.

• Grindtegel
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:13:
Als ik de reacties samenvat zijn Zoet, Riedewald en van Dijk ook afgeschreven. Er blijft niet veel over op deze manier. Misschien moeten we maar eens gaan accepteren dat we gewoon internationaal niet meer meedoen met deze selectie.
dit

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:37

Vos

AFCA

Blij dat ik Turkije - IJsland kijk :')

• Luxicon
De verdediging doet het misschien niet zo best, maar zo is het hele team. Het is inspiratieloos en lusteloos voetbal. Er straalt echt niks vanaf. Je ziet alleen spelers individueel hun actie maken, en daar houdt het op.

...

• Exocet
  • Niet online
Wat schreeuwt die Tsjech? Blind raakt m niet eens

• ph4ge
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:13:
Nu hebben we nog enigsinds het excuus dat we veel blessures hebben, al maakt Blind zelfs in die context nog veel onbegrijpelijke keuzes die keer op keer verkeerd uitpakken. Eerder in de kwalificatie was bijna iedereen fit en dan heb je helemaal gewoon veel meer kwaliteit. Het is de schuld van Blind die de verkeerde mensen oproept, de verkeerde mensen opstelt en dan vervolgens ook nog eens geen plan heeft. Dit is de b-keus van Tsjechie, natuurlijk heb je kwaliteit genoeg.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 13-10-2015 21:16 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Harribo
CR1691 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:13:
Sowieso ook vreemd dat Riedewald die bij Ajax centraal speelt de voorkeur krijgt boven Kongolo die al wekenlang linksback staat. Die jongen staat constant op de verkeerde plek. En ja over Bruma hoeven we het helemaal niet meer te hebben natuurlijk. Pijnlijk dat zo'n jongen zovaak bij de selectie zit.
helemaal eens mee

Blind met zijn Ajax pet op
zie zijn zoon ook prutsen bij Oranje

Echt haal Riedewald, blind en bruma eruit, scheelt

• FDMK
  • Laatst online: 14:17
Gynnad schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:13:
[...]

Huh van Dijk hapt waardoor Riedewald ineens 2 tegen 1 staat omdat Depay zn man gewoon laat lopen en dan maar niet te beginnen of Zoet hem niet gewoon zou moeten hebben.

Edit: waarbij ik niemand afschrijf, behalve dat het een zwakte is dat Zoet op doel staat
Zo zag ik het ook inderdaad. Bij balverlies is het gat tussen de verdediging en middenveld te groot. Ons middenveld ontbeert sowieso (snel)loopvermogen met blind en sneijder

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Fleximex
Zoet keept vorig seizoen en dit seizoen gewoon goed. Wat een onzin wordt hier weer verkondigd.
Het gefaal van Nederland ligt vooral bij de middenvelders en aanvallers. De hele verdedigingslinie van Tjechië mag gewoon lekker voetballen geen druk. Bij één 1-2'tje zijn de middenvelder en aanvallers al gezien en mag een verdediger van Nederland twee man in zijn eentje opvangen.

• Tweaking Art
dutchgio schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:12:
[...]

Dat is waar maar ik vind Zoet sowieso niet goed genoeg voor het nederlands elftal, nooit gevonden, laat hem maar genieten van de kans die hij krijgt maar ik schat de andere keepers beter in dan Zoet.

• dutchgio
Voorin ook niks hoor, El Ghazi en Memphis krijgen dubbele dekking zodra ze de bal hebben. Komen leuk 1 man voorbij maar geen 2, en dat wordt dus niks.
Huntelaar wordt totaal niet gevonden, komt er niet aan te pas.

Het is een beetje het "tikkie breed, tikkie terug" wat je wel vaker in de ArenA ziet...

• Deadsy
Middenvelder/verdediger eruit v Persie erin.
Ze gaan zich voorin in de weg lopen en we verliezen met 2-0 of 2-1?

• Arjan90
Van Persie wordt door dat klapvolk toegejuicht alsof hij de verlosser is.. ehm, wat? Niet dat het niet kan, maar de reactie lijkt me wat overdreven gezien de vorm van Van Persie...

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• dutchgio
Je kunt er beter een middenvelder bij in brengen, je wordt nu al overlopen.

• LZ86
Zou blind deze keer eerder wisselen dan de 75e minuut?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:00
Luxicon schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:14:
De verdediging doet het misschien niet zo best, maar zo is het hele team. Het is inspiratieloos en lusteloos voetbal. Er straalt echt niks vanaf. Je ziet alleen spelers individueel hun actie maken, en daar houdt het op.
Dit dus, het lijkt een moetje te zijn terwijl het lijkt alsof het team er zelf niet in geloofd.
De opbouw van achteren spreekt ook boekdelen, rondtikken tussen verdedigers omdat de Tjechen als vast hebben gezet :X

Als er geen gif in het elftal komt dan gebeurt er niets vanavond.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Begin was sterk, totdat de Tsjechen voor het eerst een aanzet deden. Hierna lijkt de angst er direct ingekropen, en na de goal is het helemaal knudde. Het _lukt_ gewoon niet. Met dit NL Elftal wil je niet eens een EK spelen lijkt me.

• Deadsy
Arjan90 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:17:
Van Persie wordt door dat klapvolk toegejuicht alsof hij de verlosser is.. ehm, wat? Niet dat het niet kan, maar de reactie lijkt me wat overdreven gezien de vorm van Van Persie...
Misschien is het een van die wedstrijden waar hij belangrijk is.

• Exocet
  • Niet online
Doet wijnaldum mee?

• Harribo
Memphis laat weinig zien al wedstrijden. Steeds afkappen, naar binnen en vootzetten (die vvaak niet asnkomen)
Varieer eens, sprint eens buiten om

• Fleximex
Niemand biedt zich ook aan. Waar moeten Bruma en Van Dijk de bal naar toe spelen? Tikkie breed? Dan staat een van de backs meteen onder druk en gaat de bal weer terug naar de keeper. Veel te statisch is het allemaal.

• St@m

St@m

@ Your Service

Arjan90 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:17:
Van Persie in zijn huidige vorm heeft nog altijd meer kwaliteit in zijn kleine teen dan El Ghazi (maar die jongen komt er wel, en werkt keihard deze wedstrijd, maar zit ook gewoon in een mindere periode). Dus die had ik altijd in de basis gezet in zo'n belangrijke wedstrijd. (Even er van uitgaande dat de rechtsbuiten positie opgevuld moest worden).

Edit: Roep het publiek nu "Danny Danny" :?

Mijn god zeg..

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 13-10-2015 21:20 ]

• Exocet
  • Niet online
Nu al wisselen, zozo

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Boem

Te koop....

• Grindtegel
Mooie nieuwe job straks voor Frankie de Boer

• dutchgio
Fleximex schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:19:
Niemand biedt zich ook aan. Waar moeten Bruma en Van Dijk de bal naar toe spelen? Tikkie breed? Dan staat een van de backs meteen onder druk en gaat de bal weer terug naar de keeper. Veel te statisch is het allemaal.
Je mag van een Sneijder, Wijnaldum en Blind dan in de bal komen en ruimte creëren maar dat gebeurd dus niet.

Och. Over en uit.

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:58
Over en uit.

• Fleximex
Ok deze is wel geheel aan de verdediging toe te wijzen...

• Deadsy
Valt er nog geld te verdienen als ik nu nog ergens geld inzet dat Nederland niet naar het EK gaat?

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:02
heerlijk, zal je zien dat IJsland dadelijk ook gewoon nog wint. :(

• FDMK
  • Laatst online: 14:17
St@m schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:19:
[...]

Van Persie in zijn huidige vorm heeft nog altijd meer kwaliteit in zijn kleine teen dan El Ghazi (maar die jongen komt er wel, en werkt keihard deze wedstrijd, maar zit ook gewoon in een mindere periode). Dus die had ik altijd in de basis gezet in zo'n belangrijke wedstrijd. (Even er van uitgaande dat de rechtsbuiten positie opgevuld moest worden).

Mijn god zeg..
Zet je bril eens af ;) Volstrekt nodeloos om El Ghazi hier nu te disqualificeren, niets maar dan ook niets wijst erop dat vPersie het beter zou/gaat doen..

[ Voor 10% gewijzigd door FDMK op 13-10-2015 21:21 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Oh wow de Tsjechen komen, even aan de kant

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:56
Lol....

• LZ86
2-0...... Ik ga wat anders kijken 8)7 hoor t wel als Blind opgezout is

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Van Dijk slaapt en weer de korte hoek Zoet.

• Exocet
  • Niet online
Zoet trekt z'n voet terug?

• St@m

St@m

@ Your Service

Welke bril heb ik nou weer op?

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:58
Heel erg triest verdedigd door van Dijk.

• ph4ge
Bossie schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:18:
Dit dus, het lijkt een moetje te zijn terwijl het lijkt alsof het team er zelf niet in geloofd.
De opbouw van achteren spreekt ook boekdelen, rondtikken tussen verdedigers omdat de Tjechen als vast hebben gezet :X

Als er geen gif in het elftal komt dan gebeurt er niets vanavond.
Het is gewoon kwaliteit. Je kan niet verwachten dat een stelletje jeugdspelers internationaal de tegenstander over bluffen of angst in boezemen. Er staat eigenlijk geen enkele echte man in.

• Arjan90
Echt zielloos spel, het was of een goal of een penalty... te makkelijk, geen beleving. Jammer! Ik had het de spelers echt gegund om revanche te krijgen in playoffs, maar het mag niet zo zijn.

• Deadsy
St@m schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:19:
[...]

Mijn god zeg..
Dus je zou v Persie rechtsbuiten zetten?
Niet in vorm, geen ritme en als je hem op rechtsbuiten zet mag je er vanuit gaan dat hij bijna altijd in de 16 staat.

• Grindtegel
Ben ik de enige hier die zo hoopt op een IJslandse overwinning? Of ben ik nu een zure zeurkous?

• D-e-n
  • Nu online
Als Blind nu nog niet ontslagen wordt....

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Passend einde zo. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Misschien kunnen ze na de wedstrijd de MiB nog bellen om het collectieve geheugen te wissen.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Van dijk wacht af, als die vooruit had gelopen had die de bal gewoon gehad (en vervolgens de man)

• Tweaking Art
Van Dijk hoef je ook niet meer op te stellen zeg, hoe simpel die tjech er langs ging...om te huilen

• Han
  • Niet online

Han

Kolere zeg.... tweede keer korte hoek, vreselijke amateurkeeper die Zoet. Net als die verdedigers :(

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:41

Quad

Doof

Grindtegel schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:22:
Ben ik de enige hier die zo hoopt op een IJslandse overwinning? Of ben ik nu een zure zeurkous?
Hopen we allemaal op? Help alleen geen ene pepernoot.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Van Dijk is in elk geval niet de verlosser waar hier wekenlang om geschreeuwd werd. Het maakt geen rest uit wie er centraal staan, dat zie je wel.

• St@m

St@m

@ Your Service

Deadsy schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:22:
[...]

Dus je zou v Persie rechtsbuiten zetten?
Niet in vorm, geen ritme en als je hem op rechtsbuiten zet mag je er vanuit gaan dat hij bijna altijd in de 16 staat.
Ja, eigenlijk wel ja. Hij kan een wedstrijd beslissen. En die spelers heb je nodig voorin. En aangezien El Ghazi en Memphis toch geen voorzetten geven..

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:22

Hupske

AFCA

nulletje of 4-5?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Fleximex
Daar laat Van Dijk zich toch wel makkelijk door de lucht uit kappen. Valt me toch tegen. Maar eerlijk is eerlijk. Vroeger kwamen verdedigers van Oranje eigenlijk zelden in zulke situaties. Dus dat de verdediging minder is dan vroeger wordt dan dubbel en dwars uitvergroot.

• Harribo
Fleximex schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:19:
Viel mij ook op

Oh 2-0, ach ja

Pfff blunder van van Dijk
Als die ook nog mee gaat doen in de malaise

Mijn conclusie : verdedigend is Oranje niet geconcentreerd en doortastend
Zullen ze zo vol zitten met spanning steeds

• dutchgio
Zo'n wedstrijd als deze moet je er vol inklappen, maar met motivatie 0,0 ga je natuurlijk nergens komen.
Een andere coach gaat daar ook niks aan veranderen, dat moet je toch echt zelf doen.

• Grindtegel
Quad schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:22:
[...]

Hopen we allemaal op? Help alleen geen ene pepernoot.
Precies, juist daarom :P

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:23:
Van Dijk is in elk geval niet de verlosser waar hier wekenlang om geschreeuwd werd. Het maakt geen rest uit wie er centraal staan, dat zie je wel.
De Vrij is inmiddels wel een zekerheidje geworden door zijn ervaringen in Italië en het WK die hij gespeeld heeft. Verder is het inderdaad huilen met de pet op.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:37

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:23:
Dit. Dat roep ik al maanden, het is allemaal lood om oud ijzer. Alleen De Vrij steekt er bovenuit en is enige zekerheid.

• dutchgio
Riedewald eruit?
Dit wordt nog 0-10 joh, wat een afgang.

• Deadsy
St@m schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:23:
[...]

Ja, eigenlijk wel ja. Hij kan een wedstrijd beslissen. En die spelers heb je nodig voorin. En aangezien El Ghazi en Memphis toch geen voorzetten geven..
En hij is net als die andere gasten in staat om 90min lang onzichtbaar te zijn.

Denk dat we nu wel weten waarom v Dijk door de andere bondscoaches niet opgenomen werd in de selectie.
Niet dat hij slechter is dan de andere centrum verdedigers, maar beter is hij ook niet.

• Exocet
  • Niet online
Haal dan van Dijk eruit

• Harribo
Komt allemaal nog wel goed mensen

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
Turkije heeft uit in tsjechie met 2-0 gewonnen en wij verliezen thuis met 2-0 van dezelfde ploeg.
Turkije heeft ons erg lastig gemaakt thuis,p en uit hebben we met 3-0 verloren!

Conclusie: Turkije heeft de volgende ronde meer dan ons verdiend!

• Deadsy
Harribo schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:24:
Is volledig afhankelijk van voor welk land je bent.
Ik ga op het EK denk ik Engeland supporten.

• Bossie
  • Laatst online: 15:00
Harribo schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:23:
[...]

Viel mij ook op

Oh 2-0, ach ja

Pfff blunder van van Dijk
Als die ook nog mee gaat doen in de malaise

Mijn conclusie : verdedigend is Oranje niet geconcentreerd en doortastend
Zullen ze zo vol zitten met spanning steeds
Van Dijk is de laatste man, een betere vraag is waarom die Tjech zonder weerstand met hem in een 1:1 kan komen. Dat vanuit een ingooi :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• dutchgio
Ja precies, over 4 jaar staat er vast wel weer een voor Nederland waardig elftal.

• Fleximex
Ooit ja...
Ik ben bang EK 2020 pas.

• St@m

St@m

@ Your Service

Deadsy schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:24:
[...]

En hij is net als die andere gasten in staat om 90min lang onzichtbaar te zijn.
Ja, hallo, het is niet de messias :P Maar hij heeft op dit moment in mijn beleving meer kwaliteiten (en ervaring) dan een El Ghazi, maar zoals ik al zei. Die komt er echt wel.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:46
Ik hoop nog steeds op een 3-2 overwinning voor Oranje en een last second goal van Turkije })

discogs

• Exocet
  • Niet online
Tete komt er wel

• Han
  • Niet online

Han

SC4RF4C3 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:25:
Conclusie: Turkije heeft de volgende ronde meer dan ons verdiend!
Alleen al vanwege de inzet en passie. Heb je die niet dan heb je sowieso niets te zoeken op een eindronde. Slappe zooi, en maar weer achterin rond breien.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• St@m

St@m

@ Your Service

Nou Nederland toch al wel 3 100% kansen gehad (Sneijder, v Dijk, El Ghazi)

Terecht rood.

[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 13-10-2015 21:28 ]

Pagina: 1 ... 81 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016