"It's about time you showed up Fox!"
PSV begint wel in hun spel te komen. Counters worden leuk om naar te kijken.
[ Voor 46% gewijzigd door LZ86 op 15-09-2015 22:13 ]
http://streamable.com/6gff
Guardado kunnen ze niet missen
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 15-09-2015 22:16 ]
Wel een hele slechte fopduikJanW schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:13:
Ondertussen, op een ander veld, maakt Sergio Ramos zich weer eens belachelijk![]()
Haha ik mis de rode clownsneus.JanW schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:13:
Ondertussen, op een ander veld, maakt Sergio Ramos zich weer eens belachelijk![]()
Oef....Schaars of Guardado, dat is het verschil tussen dag en nacht.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 15-09-2015 22:19 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Verwijderd
Dat was voor de wedstrijd ook wel duidelijkVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:35:
Dit United zit qua spel niet op het niveau van de echte Europese top. Die gaan tegen Barca of Real zwaar de boot in als ik dit zo zie.
Maakt de voorsprong niet minder knap.
eens, kom op PSV!Quad schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:37:
Zou wel een domper zijn als het nog eens 2-2 werd. Huidige stand is erg aangenaam om te zien, of je voor PSV bent of niet.
PSV fans gefeliciteerd, goed voor NL voetbal!
[ Voor 24% gewijzigd door Vlassie1980 op 15-09-2015 22:41 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
is everything cool?
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Heeft Narsingh jou vroeger gepest op school of zo?Leon Zwiers schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:39:
Whahaha daar zagen we de echte Narsingh nog even
Narsingh vind ik geen slechte speler. Hij maakt vaak verkeerde keuzes maar met hem in de gelederen heb je altijd dreiging
Dan vind ik Bruma een veel zwakkere schakel
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Als MU "fan" vind ik het ergens jammer, zeker omdat MU zoveel Nederlandse tinten heeft. Maar, knap van PSV. Het is ze gegund.FREAKJAM schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:44:
Heerlijk! Mooi voor het Nederlandse voetbal.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Echt wel! boeruh, boeruh!!!
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
RTL 7, vr. dit keer om 19:00 helaas.Exocet schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:47:
Waarom hebben ze Waterreus weer opgegraven als analist?
Hoe laat komen de andere samenvattingen?
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Zal ongetwijfeld meespelen, maar ik zou er niet tussen willen staan. Je wordt er helemaal psychedelisch van.martinusz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:51:
[...]
Tempo enorm hoog inderdaad, maar mogelijk lijkt dat ook door de lage camerastandpunt
Die Piatov is idd af en toe een beetje zenuwachtig. Al moet ik toegeven dat ik de goals niet mooi vond. Twee afvallende ballen en twee twijfelachtige penalties. Twee keer hands, maar de eerste was volgens mij op z'n rug en de tweede raakten ze volgens mij allebei de bal met de hand, dus ja. Dat vind ik altijd wel minder, met zulke penalties winnen, maar ja. Spel was echt geweldig! En die Isco, wat een genot om naar te kijekn. Hoe die aanneemt, hoe die draait. Dat gemak gewoon.Goal was lucky inderdaad, die piatof toch beetje rare acties af en toe.
Infuus? Bij Real - Shakhtar? Niet gezien.Uh ik weet niet wat ik net in beeld kreeg maar het leek wel een infuus bij een speler in z'n beenEn nu rood voor Shakhtar.
Beest!Edit: die Ramos ziet er ook niet meer uit zeg.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Heb je al geprobeerd live bij NU te kijken? dat werkte voor mij vanavond voor geen meter. Stream liep regelmatig vast, was wel in HD beschikbaar.argro schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:48:
Prima trouwens die CL bij SBS6, direct na de wedstrijd de analyse en interviews. Dus niet, zoals bij de NOS, eerst een uitbundig reclameblok.
Als je de stream vervolgens wilt herstarten krijg je weer 60 seconden reclame om de oren, en met adblocker kom je er niet langs
Bij populaire evenementen werkt de stream van de NOS ook zeer matig, zoals bijvoorbeeld laatst nog bij de 200 meter van Schippers tijdens de WK atletiek. Dat zal bij een CL met een Nederlandse niet anders zijn geweest. Wat dat betreft dus weinig verschil. Ik zie dus alleen nog maar voordelen.Johan9711 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:49:
[...]
Heb je al geprobeerd live bij NU te kijken? dat werkte voor mij vanavond voor geen meter. Stream liep regelmatig vast, was wel in HD beschikbaar.
Als je de stream vervolgens wilt herstarten krijg je weer 60 seconden reclame om de oren, en met adblocker kom je er niet langs
[ Voor 11% gewijzigd door argro op 15-09-2015 22:52 ]
Inderdaad. Blijkbaar is er toch nog hoop voor het Nederlandse (club-)voetbal. Gewoon realistisch spelen naar je mogelijkheden en niet te mooi willen doen kan gewoon nog steeds resultaten opleveren.Johan9711 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:47:
Als echte ajax fan ben ik blij met deze overwinning voor PSV, geeft het Nederlandse voetbal op Europees niveau tenminste nog een beetje hoop!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hoop Guadrado, wat een beest is dat!KleineJoop schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:51:
Wie is de man of the match?
En anders Moreno, ook een beest zeg! Brenet vond ik ook verassend goed spelenLeon Zwiers schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:52:
[...]
Hoop Guadrado, wat een beest is dat!
Moeilijk te zeggen. Ik vond in de tweede helft het centrale duo bij PSV sterk spelen. Verder speelden ook Guardado, Pröpper en Lestienne een goede wedstrijd. In ieder geval zat het met de inzet goed. De Jong speelde onopvallend maar eveneens goed. Misschien Hendrix wel. Die zat er ook vaak tussen.KleineJoop schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:51:
Wie is de man of the match?
Op die goal na...dutchgio schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:55:
Held Narsingh natuurlijk. Speelt voor het eerst in 2 jaar een goede wedstrijd.
Dat vond ik reuze meevallen. De Jong hield geen ballen vast en de enige kans die hij kreeg eindigde met een wild schot op de parkeerplaats.Fleximex schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:54:
[...]
De Jong speelde onopvallend maar eveneens goed.
Hij maakt oorlog en houdt 2 spelers van United steeds bezig. Alleen dat al maakt dat De Jong elke wedstrijd minimaal een 6 scoort. Vandaag niet minder. En zelfs nu wint hij nog regelmatig een kopduel.argro schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:59:
[...]
Dat vond ik reuze meevallen. De Jong hield geen ballen vast en de enige kans die hij kreeg eindigde met een wild schot op de parkeerplaats.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Was het niet dat het tegenovergesteld van wat hij voorspelt steeds waar wordt? Ik denk dat hij wel zou voorspellen dat United zou winnen
Precies dit. En het kijkt prima weg, het voetbal van PSV.. Diie snelle omschakeling.Fiber schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:51:
[...]
Inderdaad. Blijkbaar is er toch nog hoop voor het Nederlandse (club-)voetbal. Gewoon realistisch spelen naar je mogelijkheden en niet te mooi willen doen kan gewoon nog steeds resultaten opleveren.
Ajax heeft het qua spel niet slecht gedaan in de CL de afgelopen jaren, maar het bleef altijd bij voetbal en geen kansen. Dan zie ik liever dit.
Ik doelde meer hieropFleximex schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:11:
[...]
Was het niet dat het tegenovergesteld van wat hij voorspelt steeds waar wordt? Ik denk dat hij wel zou voorspellen dat United zou winnen
http://www.dumpert.nl/med..._een_gelijkspelletje.html
Ajax speelde vorige seizoenen vaak beter dan tegenstander: gelijkspel of verlies Ajax.
Nu heeft Ajax ook wel een paar keer een goed resultaat gehaald, zoals tegen Barcelona, en is een paar keer redelijk dicht bij de volgende ronde geweest. Dus dat gaat ook niet voor 100% op.
Eens, tel daar z'n verdedigende werklust maar bij op met die sliding op Memphis als zeer nuttig!Fleximex schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:01:
[...]
Hij maakt oorlog en houdt 2 spelers van United steeds bezig. Alleen dat al maakt dat De Jong elke wedstrijd minimaal een 6 scoort. Vandaag niet minder. En zelfs nu wint hij nog regelmatig een kopduel.
Vond verder Hendrix sterk en PSV draait beter met hem in de basis al was het maar omdat Guardado meer aan voetballen toekomt.
Guardado heeft een veel hogere handelingssnelheid dan Maher maar dat is ook niet zo heel moeilijk.
Only fools are enslaved by time and space.
Absoluut verschrikkelijk die site van NU. Drie keer reclame om de oren gekregen omdat de stream zo ontzettend brak is en aan het eind van de tweede helft opende hij helemaal niet meer. Voor morgen gewoon lekker een Sport1 Switch-uitzending kopen denk ik, fijn 3 kwartier voorbeschouwing, een conference-uitzending van alle wedstrijden en een nabeschouwing, voor 3,99. Ze kunnen m'n rug op bij SBS, bij de NOS was de kwaliteit van de stream dan lager, maar er zaten maar hoogstens 15 seconden reclame voor en de player deed het een stuk fatsoenlijker.Johan9711 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:49:
[...]
Heb je al geprobeerd live bij NU te kijken? dat werkte voor mij vanavond voor geen meter. Stream liep regelmatig vast, was wel in HD beschikbaar.
Niks ten nadele van PSV, maar zoveel kansen hebben zij toch ook niet gehad?d0s schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:13:
[...]
Precies dit. En het kijkt prima weg, het voetbal van PSV.. Diie snelle omschakeling.
Ajax heeft het qua spel niet slecht gedaan in de CL de afgelopen jaren, maar het bleef altijd bij voetbal en geen kansen. Dan zie ik liever dit.
Ik zie in 4 wedstrijden al weer twee grote blunders bij de scheidsrechters. Real krijgt een penalty mee wat helemaal niks is. En City krijgt goal mee wat een 200% overtreding is.
Vooral die van Real is zeer vreemd, bal op de rug. Penalty!
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 15-09-2015 23:23 ]
Ik kan er wel mee leven, betaal geen cent en kijk toch mooi CL
Streams zijn helaas te vaak k**
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Heb een paar stukken van de wedstrijd niet gezien, maar vond Man U erg weinig echt goede kansen hebben. PSV had wel een paar goede counters, waar nog meer te halen viel dan ze eruit haalden.Fleximex schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:17:
Manchester United was vandaag beter dan PSV: PSV drie punten.
Ajax speelde vorige seizoenen vaak beter dan tegenstander: gelijkspel of verlies Ajax.
Nu heeft Ajax ook wel een paar keer een goed resultaat gehaald, zoals tegen Barcelona, en is een paar keer redelijk dicht bij de volgende ronde geweest. Dus dat gaat ook niet voor 100% op.
PSV heeft gewoon laten zien hoe je Champions League speelt: de ploeg die het meest efficiënt is met spaarzame kansen wint.
De laatste 10 minuten was nog wel flink billen knijpen, het publiek heeft ze naar een overwinning geschreeuwd
[ Voor 4% gewijzigd door RobbertC op 15-09-2015 23:30 ]
http://www.uefa.com/uefac...stmatch/report/index.htmlTk55 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:27:
[...]
Heb een paar stukken van de wedstrijd niet gezien, maar vond Man U erg weinig echt goede kansen hebben. PSV had wel een paar goede counters, waar nog meer te halen viel dan ze eruit haalden.
De statistieken,voor wat het waard is. PSV heeft gewonnen, klaar
Wat Robbert hierboven zegt, efficiënt moet je zijn. Vooral in de CL.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 15-09-2015 23:32 ]
Eindelijk ook weer eens het hele publiek achter de ploeg ipv normaal alleen de sfeervakken (zat ik nu).
Goede start voor PSV en goed voor het Nederlands voetbal
Kudo's voor PSV publiek na die gebroken poot, klappen en alles, netjesCapacitor schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:41:
Ook net terug uit het stadion, echt genoten! PSV ging gewoon een stuk effectiever om met de kansen en daardoor winnen ze.
Eindelijk ook weer eens het hele publiek achter de ploeg ipv normaal alleen de sfeervakken (zat ik nu).
Goede start voor PSV en goed voor het Nederlands voetbal
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bedankt voor de link. Het volgende is wel erg opvallend:
PSV: 4 pogingen op doel uit 6 totaal
MANU: 5 pogingen op doel, 8 schoten geblokt, uit 17 totaal
Memphis Depay schiet PSV op achterstand
http://www.radio1.nl/item...V%20op%20achterstand.html
Moreno zet PSV op gelijke hoogte tegen United
http://www.radio1.nl/item...gte%20tegen%20United.html
Narsingh zet PSV op voorsprong tegen United
http://www.radio1.nl/item...ng%20tegen%20United.html#
Heeft iemand niet ergens de Engelse highlights?
De Man U spelers waren gewoon in shock nadat die vuile houthakker langskwam...RobbertC schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:30:
Net terug uit het stadionGeweldig begin van de CL!
PSV heeft gewoon laten zien hoe je Champions League speelt: de ploeg die het meest efficiënt is met spaarzame kansen wint.
De laatste 10 minuten was nog wel flink billen knijpen, het publiek heeft ze naar een overwinning geschreeuwd
Smalling bedoel je?Deef_ schreef op woensdag 16 september 2015 @ 00:10:
[...]
De Man U spelers waren gewoon in shock nadat die vuile houthakker langskwam...
Verwijderd
Nu in Moskou punten halen en PSV zal als het een beetje mee zit zo maar in de CL kunnen blijven.
Tomorrow is not today!
De overtreding was een harde tackle, op de bal bedoeld. Een tackle die wekelijks voorkomt in de eredivisie. Helaas komt het in dit geval erg slecht uit. Maar als je puur kijkt naar de tackle en niet naar het resultaat, dan zie je een sliding zonder gestrekt been, op de bal geprobeerd en niet van achter.chim0 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 06:19:
Nou, ik heb net de beelden gezien en die Moreno hoeft van mij nooit meer te voetballen. Gaat echt nergens over, hoe die daar inkomt. En dan kan je wel gaan zeggen ongelukkig, Shaw staat met z'n volle gewicht op z'n rechterbeen op het moment dat Moreno inkomt, maar het is gewoon schandalig hoe die inkomt. Dom, wild, onbehouwen, hersenloos, totaal onnodig.
Het is absoluut een harde tackle die bestraft mag worden. Maar het is niet alsof hier bewust iemand geblesseerd is geschopt met een doodschop, ofzo.
Je ziet duidelijk dat Moreno voor de bal gaat, een speler vliegt wel vaker de lucht in bij een tackle hoor maar nu is het gewoon heel ongelukkig hoe hij neerkomt..chim0 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 06:19:
Nou, ik heb net de beelden gezien en die Moreno hoeft van mij nooit meer te voetballen. Gaat echt nergens over, hoe die daar inkomt. En dan kan je wel gaan zeggen ongelukkig, Shaw staat met z'n volle gewicht op z'n rechterbeen op het moment dat Moreno inkomt, maar het is gewoon schandalig hoe die inkomt. Dom, wild, onbehouwen, hersenloos, totaal onnodig.
Narsingh speelde wecht niet goed hoor, hij maakte die goal erg mooi af maar dat kwam zoals hij zelf zei: "ik dacht niet na". De Jong zoals verwacht komt te kort voor het echte werk. Maar dessalniettemin een goede prestatie van PSV. Ik hoop dat ze een ronde verder komen in de CL. Inzet en effectiviteit wordt beloond daar waar Ajax nogal eens te weinig inzet toont, doet PSV het een stuk beter gelukkig.dutchgio schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:55:
Held Narsingh natuurlijk. Speelt voor het eerst in 2 jaar een goede wedstrijd.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Die Guardado, wat een voetballer zeg, heerlijk.... verder vond ik Hendrix en Lestienne goed spelen... Narsingh is gewoon echt te slecht... ik schat zijn niveau meer op eensubtopper in Nederland in (AZ, Heerenveen, etc)... Oranje? No way...TTLCrazy schreef op woensdag 16 september 2015 @ 07:55:
[...]
Narsingh speelde wecht niet goed hoor, hij maakte die goal erg mooi af maar dat kwam zoals hij zelf zei: "ik dacht niet na". De Jong zoals verwacht komt te kort voor het echte werk. Maar dessalniettemin een goede prestatie van PSV. Ik hoop dat ze een ronde verder komen in de CL. Inzet en effectiviteit wordt beloond daar waar Ajax nogal eens te weinig inzet toont, doet PSV het een stuk beter gelukkig.
PSV heeft wel geluk gehad dat Moreno geen rood kreeg en er geen penalty tegen werd gegeven. Ik hoor vaak mensen zeggen: "de tackle was op de bal", ja daahaag... als je de bal speelt maar daarna ook keihard je tegenstander raakt dan speelde je meer dan alleen de bal en moet je er gewoon af... of het nou ongelukkig, per ongeluk, of wat dan ook was.
Man. United had meer kansen en balbezit, maar de overwinning van PSV was uiteindelijk zeker niet gestolen...
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016