Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
De ene wedstrijd is de andere niet. Ook toppers in Engeland zijn wel eens heel gezapig. De vorm van Utd is wel matig, speelt ook mee. Schweini vind ik nog tegenvallen in Utd shirt, denk 1 goede pot gespeeld.dutchgio schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:20:
Of ManU kan ook niet mee met de Engelse top, speelt ook allesbehalve sprankelend voetbal.
Doorgaans ligt het tempo bij een derby in Engeland velen malen hoger.
Schweinsteiger stuurt ook alle ballen diep en hoog de mist in. Niks komt aan. En zover inzakken maak je het ook alleen maar moeilijk.
Kansen creëren lukt beide ploegen niet helaas.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 15-09-2015 21:24 ]
Dat maakt het uitfluiten niet minder zielig hoorFREAKJAM schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:24:
Ach, dat uitfluiten gebeurt overal. Om de PSV supporters nu direct zielig te noemen is ook een beetje overdreven. Je kunt ook een spandoek maken om een speler te "sarren", dat is pas zielig. (en aardig gestoord).
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Mag hij ook eens bij Oranje doen
[ Voor 70% gewijzigd door Vlassie1980 op 15-09-2015 21:26 ]
Bruma toch! Wát matig! Lantaarnpaal...
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 15-09-2015 21:26 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Je kunt natuurlijk ook gewoon over de wedstrijd pratenRooke schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:25:
[...]
Dat maakt het uitfluiten niet minder zielig hoor
Goede goal van Depay, Bruma stond erbij en keek er naar. Had verwacht dat Depay wat meer ingetogen zou juichen, maar geef hem eens ongelijk.
[ Voor 22% gewijzigd door FREAKJAM op 15-09-2015 21:28 ]
is everything cool?
Maar echt... Zie Bruma verdedigen... Pfff
ik weiger hem anders te noemen dan Depay
[ Voor 19% gewijzigd door Exorcist op 15-09-2015 21:29 ]
...
Ook zo'n beperkte speler.
Gelukkig red Zoet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die gaf de verdedigers van jouw clubje nog wat lesjes 2 weken terugLeon Zwiers schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:29:
Zij zijn niet bang want Bruma is erbij! En die Lestienne mag ook weer wat lesjes voetballen krijgen.
Maar het mag wel wat scherper allemaal
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
...
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Gelukkig niet
Denk dat Smalling net wel schrok dat ie oog in oog stond met Zoet. Gebeurt hem niet vaak.
Hop 1-1, mooi
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 15-09-2015 21:32 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
"It's about time you showed up Fox!"
Gewoon een Eigen doelpunt van Blind.speek1984 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:32:
Die zat er goed in! Strakke corner en lekkere kopbal.
YupSt@m schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:31:
[...]
Die gaf de verdedigers van jouw clubje nog wat lesjes 2 weken terug
Maar het mag wel wat scherper allemaal
1-1 woot!!
Idiocracy: it is real!
True that. Niet goed gezien
Die hebben het vooralsnog vrij makkelijk.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Rust numartinusz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:36:
Ik kan helaas PSV niet volgen vanuit Mallorca, dus volg jullie intensief hierik kijk wel real ondertussen.
Niet kansloos, maar ook niet gelijkwaardig. Als United het iets strakker dicht houdt wordt het zeuren.ik222 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:33:
Op zich niet onverdiend deze 1-1, ik vind het verschil niet dusdanig dat PSV kansloos is.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En wat vind je ervan? Niet normaal he, dat tempo? En hoe die gasten tikken, echt niet normaal meer. Zo makkelijk. Maar Shakhtar, hoewel geen kansen, ook goed bij vlagen met al die snelle Braziliaantjes. Balbezit was toch 50/50. Goal was wel gelukje. Keeper laat de bal los en valt voor de voeten van Benzema en die tikt hem binnen, maar daarvoor ook al zat kansen. Ik zit te streamen en heb tussendoor een beetje zitten schakelen naar PSV, maar ik dacht dat mijn TV vastgelopen was. Het beeld leek wel stil te staan.
Ik schakel net naar PSV en zie 8 minuten blessuretijd. Is er iemand overleden of zo?
Ai, ik zie het. Gebroken been. Vreselijk!
[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 15-09-2015 21:48 ]
Shaw had een gebroken been of zoiets. duurde 10 minuten voor hij van het veld waschim0 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:43:
[...]
En wat vind je ervan? Niet normaal he, dat tempo? En hoe die gasten tikken, echt niet normaal meer. Zo makkelijk. Maar Shakhtar, hoewel geen kansen, ook goed bij vlagen met al die snelle Braziliaantjes. Balbezit was toch 50/50. Goal was wel gelukje. Keeper laat de bal los en valt voor de voeten van Benzema en die tikt hem binnen, maar daarvoor ook al zat kansen. Ik zit te streamen en heb tussendoor een beetje zitten schakelen naar PSV, maar ik dacht dat mijn TV vastgelopen was. Het beeld leek wel stil te staan.Echt niet normaal dat verschil.
Ik schakel net naar PSV en zie 8 minuten blessuretijd. Is er iemand overleden of zo?
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Het valt me overigens wel op, dat Memphis niet van snelle verdedigers houdt. Zijn goal kwam voort uit droevig verdedigen van Bruma. Geen idee waarom Bruma uberhaupt nog voetballer is, maar dat terzijde.
Cuadrado speelt lekker hard! Mooi om zijn werklust te zien.
Niet alleen dat, maar die gaat nog aardig wat beuken krijgen in Engeland.Mosin schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:46:
Het valt me overigens wel op, dat Memphis niet van snelle verdedigers houdt.
Tempo enorm hoog inderdaad, maar mogelijk lijkt dat ook door de lage camerastandpuntchim0 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:43:
[...]
En wat vind je ervan? Niet normaal he, dat tempo? En hoe die gasten tikken, echt niet normaal meer. Zo makkelijk. Maar Shakhtar, hoewel geen kansen, ook goed bij vlagen met al die snelle Braziliaantjes. Balbezit was toch 50/50. Goal was wel gelukje. Keeper laat de bal los en valt voor de voeten van Benzema en die tikt hem binnen, maar daarvoor ook al zat kansen. Ik zit te streamen en heb tussendoor een beetje zitten schakelen naar PSV, maar ik dacht dat mijn TV vastgelopen was. Het beeld leek wel stil te staan.Echt niet normaal dat verschil.
Ai, ik zie het. Gebroken been. Vreselijk!
Goal was lucky inderdaad, die piatof toch beetje rare acties af en toe.
Uh ik weet niet wat ik net in beeld kreeg maar het leek wel een infuus bij een speler in z'n been
Edit: die Ramos ziet er ook niet meer uit zeg.
Ik heb toch het gevoel dat United het tempo tot nu toe laag heeft gehouden, met een kleine versnelling kunnen psv nog wel eens overlopen.Gonadan schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:40:
[...]
Niet kansloos, maar ook niet gelijkwaardig. Als United het iets strakker dicht houdt wordt het zeuren.
Het lijkt ze in ieder geval weinig inspanning te kosten ivm PSV.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat hoop ik ook. Gewoon die arrogantie eruit beukenchim0 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:48:
[...]
Niet alleen dat, maar die gaat nog aardig wat beuken krijgen in Engeland.
Daar zat ik ook al aan te denken.. Hoop het toch niet voor hem.Leon Zwiers schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:53:
Ik vraag me af of shaw ooit nog gaat voetballen, dit kunnen carriere beeindigende blessures zijn. Als je de slow motion zietgaan de rillingen over je rug.... En ik werk in de zorg en zie wel vaker rare dingen.... Brrrrrr
Die krijgt geen bal, zijn aanvoer is te slordig in de laatste passdutchgio schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:02:
De Jong ook niet, of doet die niet mee vanavond?
Helemaal nog niet gezien
Ik zie niemand dankzij sbs en nu.nl...dutchgio schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:02:
De Jong ook niet, of doet die niet mee vanavond?
Helemaal nog niet gezien
Maar heb 'm ook nog niet gehoord op de radio.
@vos, heb geen TV en de stream werkt niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Artjuh op 15-09-2015 22:05 ]
Hier is hij scherp te zien op SBS?Artjuh schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:03:
[...]
Ik zie niemand dankzij sbs en nu.nl...![]()
Maar heb 'm ook nog niet gehoord op de radio.
Narsingh! Haha 2-1
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 15-09-2015 22:04 ]
Louis not amused
That is andere koek, or a biscuit...
[ Voor 63% gewijzigd door Vlassie1980 op 15-09-2015 22:06 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Narsingh! Die durftspeek1984 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:04:
Zo dan! Dat is een mooi doelpunt zeg!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat duimpje...
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Krijg hier alleen maar penalties te zien bij real (2 nu) door die kwal van een Ronaldo binnen geschoten.
Och nee, nog steeds zeer matige speler. Maar eerlijk is eerlijk.... Die zat er best mooi inGonadan schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:06:
Oh nu is iedereen ineens weer fan?
Dat duimpje...
Haha, prachtig xDVlassie1980 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:04:
ja mooi! Narsingh!
Louis not amused
That is andere koek, or a biscuit...
Wat een onkunde, die hoor je met elke voet in te kunnen tikken...Exocet schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:09:
Waarom Mata die bal wil aannemen?
Verwijderd
Heeft ie voor een godsvermogen spelers mogen kopen en de betere NL pepers gekocht, verliest hij van een NL club haha.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016