alles kan off-topic
Ja bij amateurwedstrijden van de jeugd waar er geen miljoenen bij gemoeid zijnAnkona schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:39:
En dat terwijl de KNVB juist proeven doet met wedstrijden ZONDER scheidsrechter. De coaches beslissen dan samen over de spel situaties terwijl het publiek bewust op wat grotere afstand gehouden wordt.
Wist overigens niet dat dat doortelde, maar het zal wel niet netjes zijn geweest.
Verwijderd
Wel terecht overigens dat zulke kaarten meetellen. Maar rood voor praten? Dan is het niet gewoon 'klootzak' geweest. Of er ging een overtreding met geel aan vooraf, klinkt aannemelijker.PWM schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:21:
Bilal mag weer aan de bak dit weekend. Elia is geschorst na een rode kaart wegens praten vanavond.
Wist overigens niet dat dat doortelde, maar het zal wel niet netjes zijn geweest.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 14-09-2015 20:45 ]
Basacikoglu. Elia heeft vandaag rood gepakt bij de beloften wegens commentaar op de leiding en mag niet voor Feyenoord 1 uitkomen tot die schorsing (die ie ongetwijfeld gaat krijgen) afgelopen is.MrMistral schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:25:
Wie denken jullie dat volgende week speelt bij Feyenoord? Elia of Basacikoglu?
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant: Mag een speler die af en toe in het tweede speelt zijn rode kaart uit de eredivisie uitzitten in een wedstrijd van het tweede elftalVos schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:40:
[...]
Wel terecht overigens dat zulke kaarten meetellen.
Lijkt me sterk dat die regel opgaatPWM schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:51:
[...]
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant: Mag een speler die af en toe in het tweede speelt zijn rode kaart uit de eredivisie uitzitten in een wedstrijd van het tweede elftal
Elia, in vorm, is een kundige speler, maar heeft meer noppen onder zijn schoenen dan IQ punten. Jammer, maar waarschijnlijk gewoon een terechte kaart.
Lees net het verslag. Direct rood in de 36e minuut, zonder dat er verder iets voorviel. Nu ben ik wel nieuwsgierigVos schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:40:
[...]
Of er ging een overtreding met geel aan vooraf, klinkt aannemelijker.
[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 14-09-2015 21:11 ]
Het was direct rood, dat krijg je in principe niet voor commentaar tenzij je echt iets ernstigs zegt.
[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 14-09-2015 21:19 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Leonardo heeft hem in het beloftenelftal van Feyenoord gekregen voor het woord "lul". Maar de scheidsrechter gaf toch rood om de manier waarop hij het zeiph4ge schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:18:
Het was direct rood, dat krijg je in principe niet voor commentaar tenzij je echt iets ernstigs zegt.
Vreemd dat dat niet de standaardkaart is gezien ze met het woord 'RESPECT' op hun arm lopenPWM schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:22:
[...]
Leonardo heeft hem in het beloftenelftal van Feyenoord gekregen voor het woord "lul". Maar de scheidsrechter gaf toch rood om de manier waarop hij het zei
Nee, merp!
Voorlopig schijnt er op de beelden niets te zien te zijn, ontkent Elia en spreken de getuigen elkaar tegen, dus laten we even afwachten voordat we oordelen. De KNVB maakt ook "weleens" een foutje, onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Als hij echt zoiets doms gedaan heeft hoef ik hem voorlopig ook niet meer te zien.Leon Zwiers schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 01:30:
Tja, als jed at gaat flikken dan verdien je die kaart ook. Als het echt zo was mag Feyenoord m zelf ook wel schorsen en een boete geven.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik zie in de toekomst Wenger en Mourinho al samen langs de lijn staan samen overleggenAnkona schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:39:
En dat terwijl de KNVB juist proeven doet met wedstrijden ZONDER scheidsrechter. De coaches beslissen dan samen over de spel situaties terwijl het publiek bewust op wat grotere afstand gehouden wordt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wisselkanaal geen optie?chim0 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 07:54:
Grrr, alle leuke wedstrijden, Wolfsburg, City en Real, allemaal tegelijk vanavond.Maar ja, wordt waarschijnlijk toch Real.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
PSV heeft zeker kans vanavond, misschien wel meteen een cruciale wedstrijd als je verder wil komen. Manchester speelt erg matig dit seizoen, al rolden ze Brugge natuurlijk wel op.Gynnad schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:07:
Benieuwd wat PSV vanavond kan doen tegen Manchester United, een paar jaar geleden moest Ajax er tegen en toen vond ik ze niet heel erg denderend (dat zegt er nu natuurlijk niets over). Maar Nederlandse ploegen kunnen vaak toch goed weerstand bieden tegen Engelse clubs.
Als ik geirriteerd ben ga ik toch ook niet de klant slaan of mijn manager uitschelden?
alles kan off-topic
Heb ik niet en ook al had ik die, dat is toch niks? Dan mis je misschien net een moment van die andere wedstrijd. Ik wil gewoon de hele wedstrijd kijken. Hoewel op papier City - Juve de meest spectaculaire zou moeten zijn.
Ik vind het toch wel relevant worden. Niet om die wedstrijd tegen Roda, maar meer om de speler Elia en wat we van hem kunnen verwachten dit seizoen.
Ik hoop dat jij ook minder fysiek bent met jou klanten dan voetballers met elkaar op het veld zijn. Duwen trekken, op elkaar vallen, elkaar omduwen, en dan kan een speler met een kort lontje wel eens dom doen. En Elia staat bekend als een speler met een kort lontjeAnkona schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:40:
Het blijft toch onbegrijpelijk hoe dom sommige professionele voetballers rode kaarten pakken.
Als ik geirriteerd ben ga ik toch ook niet de klant slaan of mijn manager uitschelden?
Dan blijft het dom en onbegrijpelijk, maar wel anders dan in het dagelijkse leven
Nou, ik hem me juist herinneren als een rustig en bescheiden jongetje, maar ook iemand die dacht het te gaan maken bij een grote club. Tja, als je dan overal mislukt en veel geblesseerd bent geweest en je eindigt bij Feyenoord op de bank (met alle respect), kan ik me voorstellen dat je vol frustratie zit (zeker op die leeftijd). In de reactie na z'n goal zat niks anders dan frustratie.PWM schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:25:
En Elia staat bekend als een speler met een kort lontje
Verwijderd
De beslissing om voor Feyenoord te willen spelen is mogelijk een eerste stap in de goede richting. Misschien wil ie toch nog wat uit zijn carrière halen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Voetballers zijn vaak, maar zeker niet altijd mensen die niet zijn bevoorrecht met een erg hoog IQ. Eerst dingen doen en dan pas nadenken...Ankona schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:40:
Het blijft toch onbegrijpelijk hoe dom sommige professionele voetballers rode kaarten pakken.
Dat heeft imho minder met IQ te maken dan met 'het heetst van de strijd', temperament, etc.Vlassie1980 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:37:
[...]
Voetballers zijn vaak, maar zeker niet altijd mensen die niet zijn bevoorrecht met een erg hoog IQ. Eerst dingen doen en dan pas nadenken...
[ Voor 14% gewijzigd door Ramzzz op 15-09-2015 15:51 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
grr topic was een paar minuten gesloten net toen ik wilde posten, bijna mijn text weg
[ Voor 7% gewijzigd door TTLCrazy op 15-09-2015 15:53 ]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Memphis mag van mij ook scoren, zolang heel ManU maar minder scoort dan PSV.Fleximex schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:11:
Al iemand van Manchester United scoort dan mag het van mij juist Memphis zijn
XXXVI
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Yeah, Ajax!Ramzzz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:15:
Ik heb er ook zin in, inderdaad, laat ze eens uit hun slof schieten tegen ManU!
Een aantal supporters hadden trouwens afgelopen nacht vuurwerk afgestoken in de buurt van het hotel om de nachtrust van de spelers van Man U te verstoren ghehe.
is everything cool?
Beetje trieste actie ...FREAKJAM schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:09:
Een aantal supporters hadden trouwens afgelopen nacht vuurwerk afgestoken in de buurt van het hotel om de nachtrust van de spelers van Man U te verstoren ghehe.
is everything cool?
Mooie aanvallende opstelling van ManUtd, heb er zin in.
Ik ook! Rooney dus toch geblesseerd.Baksteen89 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:36:
https://twitter.com/ManUtd/status/643837851805818881
Mooie aanvallende opstelling van ManUtd, heb er zin in.
Opstelling van PSV:
Zoet; Arias, Bruma, Moreno, Brenet; Pröpper, Hendrix, Guardado; Narsingh, De Jong, Lestienne
[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 15-09-2015 19:38 ]
is everything cool?
Ik heb er in ieder geval zin in! Zometeen naar het stadion
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Mag het stadion wel blijven staan dan?Capacitor schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:43:
Ik hoorde dat PSV alle reclame van Philips moest verwijderen omdat ze de UEFA niet sponsoren![]()
Ik heb er in ieder geval zin in! Zometeen naar het stadion
Gemeentegrond mocht blijven liggen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Apart een paar euro aftikken vind ik niet eens erg, ik heb alleen geen beschikking over SBS 6 via de ouderwetsche teevee
We leven in 2015 FCOL
Allright, Sport 1 lijkt deze optie te bieden
Omfg silverlight
[ Voor 30% gewijzigd door Niekfct op 15-09-2015 20:09 ]
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Volgens mij moet je via nu.nl ook kunnen kijken tegenwoordig: http://www.nu.nl/champions-leagueNiekfct schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:06:
Is er nergens een legale manier om PSV online te kijken![]()
Apart een paar euro aftikken vind ik niet eens erg, ik heb alleen geen beschikking over SBS 6 via de ouderwetsche teevee
We leven in 2015 FCOL
Allright, Sport 1 lijkt deze optie te bieden
Mooie opstelling inderdaad, met Depay en Martial in de basis. Ik vraag me af of Depay ook op rechtbuiten kan spelen en Young op links, of andersom.
PS. die stream op Nu.nl ziet er wel erg onprofessioneel uit, hopelijk is dat tijdens de wedstrijd beter.
[ Voor 35% gewijzigd door Luxicon op 15-09-2015 20:42 ]
...
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
...
Nu snap ik ook waarom het gratis is.
Lang leve () SBS. Het valt me nog me dat je nergens K3 logo's ziet, verstopt.Leon Zwiers schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:46:
De tv uitzending is ook aardig onprofessioneel, opstelling psv, opkomst en tos gemist
Ja, dat had ik ook, ik heb de kwaliteit nu op auto gezet en werkt tot nu toe zonder vastlopers.Niekfct schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:51:
Pff die nu.nl stream werkt ook voor geen meter. Loopt telkens vast, en als je refresht mag je weer 70 seconden reclame kijken.
Nu snap ik ook waarom het gratis is.
...
Vooralsnog gaat het geheel gelijk op.
Shaw geblesseerd, je verwacht het niet.... Blind naar linksback?
Heb het beeld niet goed gezien. Vrij ernstig dus.
[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 15-09-2015 21:02 ]
Ftfy.Fleximex schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:56:
Je ziet meteen dat dit CL geen eredivisie is. Fysiek laat de scheidsrechter meer toe.
En au, zo'n beeld trek ik slecht.
[ Voor 8% gewijzigd door Gonadan op 15-09-2015 21:00 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het was toch wel duidelijk dat ik het met de Eredivisie vergeleek
Had ik kunnen gokken inderdaad.Fleximex schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:01:
Het was toch wel duidelijk dat ik het met de Eredivisie vergeleek
Maar er zijn er ook velen op GoT die andere competities volgen dan de eredivisie.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit lijkt me in ieder geval gebroken...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
dat andere been glijdt gewoon mee
[ Voor 39% gewijzigd door St@m op 15-09-2015 21:04 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
is everything cool?
Ik verbaas me altijd hoe hier mee wordt omgegaan. Waarom blijft iedereen zo doelloos op het veld staan? Ga met zijn alle naar de duckout of ga naar binnenDaniëlWW2 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:03:
Dat leek wel op een penalty ja...
Dit lijkt me in ieder geval gebroken...
eerst de bal en dan de man heet dit.. en dus een overtredingSt@m schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:04:
Bal wordt gewoon gespeeld
dat andere been glijdt gewoon mee
ownee psv doet nu een rondje in de zestien waar shaw ook ligt.. *zucht*groggy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:05:
[...]
Ik verbaas me altijd hoe hier mee wordt omgegaan. Waarom blijft iedereen zo doelloos op het veld staan? Ga met zijn alle naar de duckout of ga naar binnen
Meestal duurt het maximaal een minuut waardoor dat een beetje overbodig is. Dit is alleen wel een flinke...groggy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:05:
[...]
Ik verbaas me altijd hoe hier mee wordt omgegaan. Waarom blijft iedereen zo doelloos op het veld staan? Ga met zijn alle naar de duckout of ga naar binnen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Naar binnen gaan lijkt me geen optie. Er zit trouwens een "Wijzig" knop op GoT, triple posten is een beetje overdrevengroggy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:06:
[...]
eerst de bal en dan de man heet dit.. en dus een overtreding
[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 15-09-2015 21:07 ]
is everything cool?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Geen heel fijn beeld, zal mede daarom wel niet nogmaals in beeld worden gebracht..
Hier een shot, nogmaals, niet echt fijn om te zien
https://mobile.twitter.co...status/643863096340180993
Ik had het net even gemistdutchgio schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:07:
[...]
Geen heel fijn beeld, zal mede daarom wel niet nogmaals in beeld worden gebracht..
Hier een shot, nogmaals, niet echt fijn om te zien![]()
Ziet er niet goed uit nee, understatement.
Nee dat snap ik, ik noemde het omdat er over een eventuele penalty gepraat wordt.dutchgio schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:07:
[...]
Hier een shot, nogmaals, niet echt fijn om te zien![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Joel22 op 15-09-2015 21:09 ]
...
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
is everything cool?
Ja, wat een matige speler zeg.dutchgio schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:15:
Narsingh elke keer 2 meter buitenpel, en dan gaan wijzen met het vingertje dat het niet zo is.
ManU doet ook nog niet echt zijn best. Beide ploegen spelen matig.
Ik weet niet of je zaterdag (en eerder) gekeken hebt naar ManU, maar dit IS het niveau van de Engelse topLeon Zwiers schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:17:
[...]
Ja, wat een matige speler zeg.
ManU doet ook nog niet echt zijn best. Beide ploegen spelen matig.
Idiocracy: it is real!
Doorgaans ligt het tempo bij een derby in Engeland velen malen hoger.
Schweinsteiger stuurt ook alle ballen diep en hoog de mist in. Niks komt aan. En zover inzakken maak je het ook alleen maar moeilijk.
Waarom fluiten ze eigenlijk?Investig8or schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:19:
Uitfluiten van Blind begint ook irritant te worden. PSV wat dreigender, van mij mag het wel 1-0 worden zo voor rust.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016