Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.970 views

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
En dat terwijl de KNVB juist proeven doet met wedstrijden ZONDER scheidsrechter. De coaches beslissen dan samen over de spel situaties terwijl het publiek bewust op wat grotere afstand gehouden wordt.

alles kan off-topic

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ankona schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:39:
En dat terwijl de KNVB juist proeven doet met wedstrijden ZONDER scheidsrechter. De coaches beslissen dan samen over de spel situaties terwijl het publiek bewust op wat grotere afstand gehouden wordt.
Ja bij amateurwedstrijden van de jeugd waar er geen miljoenen bij gemoeid zijn

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Bilal mag weer aan de bak dit weekend. Elia is geschorst na een rode kaart wegens praten vanavond.

Wist overigens niet dat dat doortelde, maar het zal wel niet netjes zijn geweest.

Verwijderd

Bilal maakte overigens de ergste overtreding die ik dit seizoen heb gezien. Categorie woeste benenbreker. Niet eens geel...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:52

Vos

AFCA

PWM schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:21:
Bilal mag weer aan de bak dit weekend. Elia is geschorst na een rode kaart wegens praten vanavond.

Wist overigens niet dat dat doortelde, maar het zal wel niet netjes zijn geweest.
Wel terecht overigens dat zulke kaarten meetellen. Maar rood voor praten? Dan is het niet gewoon 'klootzak' geweest. Of er ging een overtreding met geel aan vooraf, klinkt aannemelijker.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 14-09-2015 20:45 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
MrMistral schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:25:
Wie denken jullie dat volgende week speelt bij Feyenoord? Elia of Basacikoglu?
Basacikoglu. Elia heeft vandaag rood gepakt bij de beloften wegens commentaar op de leiding en mag niet voor Feyenoord 1 uitkomen tot die schorsing (die ie ongetwijfeld gaat krijgen) afgelopen is.

• PWM
  • Niet online

PWM

Vos schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:40:
[...]

Wel terecht overigens dat zulke kaarten meetellen.
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant: Mag een speler die af en toe in het tweede speelt zijn rode kaart uit de eredivisie uitzitten in een wedstrijd van het tweede elftal ;)

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:51:
[...]

Aan de ene kant wel. Aan de andere kant: Mag een speler die af en toe in het tweede speelt zijn rode kaart uit de eredivisie uitzitten in een wedstrijd van het tweede elftal ;)
Lijkt me sterk dat die regel opgaat :)

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Hoe dan ook natuurlijk oliedom van Elia. Hier werd al een beetje voor gevreesd toen zijn komst werd gemeld.

• PWM
  • Niet online

PWM

Doet me qua domheid een beetje denken aan Guidetti die in de wedstrijd voor Feyenoord-PSV rood pakt door zijn shirt uit te trekken.

Elia, in vorm, is een kundige speler, maar heeft meer noppen onder zijn schoenen dan IQ punten. Jammer, maar waarschijnlijk gewoon een terechte kaart.
Vos schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:40:
[...]
Of er ging een overtreding met geel aan vooraf, klinkt aannemelijker.
Lees net het verslag. Direct rood in de 36e minuut, zonder dat er verder iets voorviel. Nu ben ik wel nieuwsgierig :p

[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 14-09-2015 21:11 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:35
De verslaggever meldt rood vanwege commentaar op de arbitrage. De scheidsrechter zegt een slaande beweging en bij Cambuur spreken ze van een kopstoot. Er lijken geen beelden van het incident te zijn.

Het was direct rood, dat krijg je in principe niet voor commentaar tenzij je echt iets ernstigs zegt.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 14-09-2015 21:19 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PWM
  • Niet online

PWM

ph4ge schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:18:
Het was direct rood, dat krijg je in principe niet voor commentaar tenzij je echt iets ernstigs zegt.
Leonardo heeft hem in het beloftenelftal van Feyenoord gekregen voor het woord "lul". Maar de scheidsrechter gaf toch rood om de manier waarop hij het zei :p

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:36

PauseBreak

derp!

PWM schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:22:
[...]

Leonardo heeft hem in het beloftenelftal van Feyenoord gekregen voor het woord "lul". Maar de scheidsrechter gaf toch rood om de manier waarop hij het zei :p
Vreemd dat dat niet de standaardkaart is gezien ze met het woord 'RESPECT' op hun arm lopen :+

Nee, merp!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Het was rood vanwege slaan van de tegenstander dus :o vrij dom lijkt me

• LZ86
  • Nu online
Tja, als jed at gaat flikken dan verdien je die kaart ook. Als het echt zo was mag Feyenoord m zelf ook wel schorsen en een boete geven.

• ph4ge
  • Laatst online: 10:35
Leon Zwiers schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 01:30:
Tja, als jed at gaat flikken dan verdien je die kaart ook. Als het echt zo was mag Feyenoord m zelf ook wel schorsen en een boete geven.
Voorlopig schijnt er op de beelden niets te zien te zijn, ontkent Elia en spreken de getuigen elkaar tegen, dus laten we even afwachten voordat we oordelen. De KNVB maakt ook "weleens" een foutje, onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Als hij echt zoiets doms gedaan heeft hoef ik hem voorlopig ook niet meer te zien.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:27
Grrr, alle leuke wedstrijden, Wolfsburg, City en Real, allemaal tegelijk vanavond. :( Maar ja, wordt waarschijnlijk toch Real. _/-\o_

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ankona schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:39:
Ik zie in de toekomst Wenger en Mourinho al samen langs de lijn staan samen overleggen :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Benieuwd wat PSV vanavond kan doen tegen Manchester United, een paar jaar geleden moest Ajax er tegen en toen vond ik ze niet heel erg denderend (dat zegt er nu natuurlijk niets over). Maar Nederlandse ploegen kunnen vaak toch goed weerstand bieden tegen Engelse clubs.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

chim0 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 07:54:
Grrr, alle leuke wedstrijden, Wolfsburg, City en Real, allemaal tegelijk vanavond. :( Maar ja, wordt waarschijnlijk toch Real. _/-\o_
Wisselkanaal geen optie?

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:07:
Benieuwd wat PSV vanavond kan doen tegen Manchester United, een paar jaar geleden moest Ajax er tegen en toen vond ik ze niet heel erg denderend (dat zegt er nu natuurlijk niets over). Maar Nederlandse ploegen kunnen vaak toch goed weerstand bieden tegen Engelse clubs.
PSV heeft zeker kans vanavond, misschien wel meteen een cruciale wedstrijd als je verder wil komen. Manchester speelt erg matig dit seizoen, al rolden ze Brugge natuurlijk wel op.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Het blijft toch onbegrijpelijk hoe dom sommige professionele voetballers rode kaarten pakken.
Als ik geirriteerd ben ga ik toch ook niet de klant slaan of mijn manager uitschelden?

alles kan off-topic

• chim0
Heb ik niet en ook al had ik die, dat is toch niks? Dan mis je misschien net een moment van die andere wedstrijd. Ik wil gewoon de hele wedstrijd kijken. Hoewel op papier City - Juve de meest spectaculaire zou moeten zijn.

• PWM
  • Niet online

PWM

De scheidsrechter zelf heeft ook niets waargenomen en de speler van Cambuur blijkbaar ook niet. Alleen de grensrechter heeft iets gezien. Lijkt een dun verhaal. Maar ik begrijp dat er beelden van de wedstrijd zijn, dus dan moet het wel duidelijk worden.

Ik vind het toch wel relevant worden. Niet om die wedstrijd tegen Roda, maar meer om de speler Elia en wat we van hem kunnen verwachten dit seizoen.
Ankona schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:40:
Het blijft toch onbegrijpelijk hoe dom sommige professionele voetballers rode kaarten pakken.
Als ik geirriteerd ben ga ik toch ook niet de klant slaan of mijn manager uitschelden?
Ik hoop dat jij ook minder fysiek bent met jou klanten dan voetballers met elkaar op het veld zijn. Duwen trekken, op elkaar vallen, elkaar omduwen, en dan kan een speler met een kort lontje wel eens dom doen. En Elia staat bekend als een speler met een kort lontje ;)

Dan blijft het dom en onbegrijpelijk, maar wel anders dan in het dagelijkse leven ;)

• chim0
PWM schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:25:

En Elia staat bekend als een speler met een kort lontje
Nou, ik hem me juist herinneren als een rustig en bescheiden jongetje, maar ook iemand die dacht het te gaan maken bij een grote club. Tja, als je dan overal mislukt en veel geblesseerd bent geweest en je eindigt bij Feyenoord op de bank (met alle respect), kan ik me voorstellen dat je vol frustratie zit (zeker op die leeftijd). In de reactie na z'n goal zat niks anders dan frustratie.

Verwijderd

Rustig wel, bescheiden zeker niet. Elia is al jaren iemand die vooral bekend is door het nastreven van een enorm luxe levensstijl met heel veel peperdure bolides etc., niet zozeer door het najagen van sportieve doelen.

De beslissing om voor Feyenoord te willen spelen is mogelijk een eerste stap in de goede richting. Misschien wil ie toch nog wat uit zijn carrière halen.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:39
Het is gewoon zonde, want hij had erg veel potentie, die denk ik nooit meer er helemaal uit gaat komen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11 10:55
Ankona schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:40:
Voetballers zijn vaak, maar zeker niet altijd mensen die niet zijn bevoorrecht met een erg hoog IQ. Eerst dingen doen en dan pas nadenken...

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Vlassie1980 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:37:
[...]

Voetballers zijn vaak, maar zeker niet altijd mensen die niet zijn bevoorrecht met een erg hoog IQ. Eerst dingen doen en dan pas nadenken...
Dat heeft imho minder met IQ te maken dan met 'het heetst van de strijd', temperament, etc.

[ Voor 14% gewijzigd door Ramzzz op 15-09-2015 15:51 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 23:36

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ach, in een sport waar zowel de FIFA als de KNVB gemixte signalen afgeeft over wat nou wel en niet mag en nog steeds het beste acteer talent de vrije trappen en/of penalties krijgt, verbaast mij niets meer. Begin nou eens met duidelijk de regels na te streven, geen interpretatie, maar gewoon mjet technische hulpmiddelen (video scheids zowals al jaren in rugby/american football/hockey of zoals in tennis animatie hulp) en dan worden ineens een heleboel zaken overbodig. Schwalbes zullen nagenoeg tot het verleden behoren, evenals onterecht afgekeurde goals etc. Ongelovelijk dat in zo een weredwijde grote sport dit nog steeds niet is ingevoerd omdat nog steeds dat fossiel Blatter op zijn plek zit...

grr topic was een paar minuten gesloten net toen ik wilde posten, bijna mijn text weg :'(

[ Voor 7% gewijzigd door TTLCrazy op 15-09-2015 15:53 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 20:54

Niku

Alagaesii

Voel al spanning voor vanavond! Heb er zin in. Hoop dat PSV gaat winnen, maar verwacht een gelijkspelletje als hoogst haalbare. Als Memphis maar niet scoort :+

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-11 20:43
Al iemand van Manchester United scoort dan mag het van mij juist Memphis zijn ;)

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Fleximex schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:11:
Al iemand van Manchester United scoort dan mag het van mij juist Memphis zijn ;)
Memphis mag van mij ook scoren, zolang heel ManU maar minder scoort dan PSV. :+

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:28
Hopelijk weet PSV te verrassen vanavond, heb er wel zin in :)

XXXVI

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik heb er ook zin in, inderdaad, laat ze eens uit hun slof schieten tegen ManU! :Y

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• chim0
Ramzzz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:15:
Ik heb er ook zin in, inderdaad, laat ze eens uit hun slof schieten tegen ManU! :Y
Yeah, Ajax! ;)

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 10:47
Eens even kijken waar ik andere wedstrijden kan kijken vanavond. PSV - United wel leuk, maar City - Juve lijkt mij toch een leukere wedstrijd. Wat dat betreft is het altijd wel fijn als nederlandse clubs uitgeschakeld zijn, waar ze normaal de nederlandse club uitzenden, wat natuurlijk logisch is, kiest men dan voor het mooiste affiche.

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11 15:58

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Spelers van Man United vertrekken nog vrij laat naar het PSV stadion vind ik. Kwam ze zojuist tegen bij het hotel in het centrum waar een bus klaar stond om ze te vervoeren. Alle spelers nog strak in het pak.

Een aantal supporters hadden trouwens afgelopen nacht vuurwerk afgestoken in de buurt van het hotel om de nachtrust van de spelers van Man U te verstoren ghehe.

is everything cool?

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

FREAKJAM schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:09:
Een aantal supporters hadden trouwens afgelopen nacht vuurwerk afgestoken in de buurt van het hotel om de nachtrust van de spelers van Man U te verstoren ghehe.
Beetje trieste actie ... :/

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ja, is het ook wel, maar van de andere kant kan ik de humor er ook wel van in zien. Ik woon ver van het centrum af en zelfs ik hoorde het vuurwerk, dus van de andere kant hebben ze er wellicht ook PSV spelers mee gewekt.

is everything cool?

• Baksteen89
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:56
https://twitter.com/ManUtd/status/643837851805818881

Mooie aanvallende opstelling van ManUtd, heb er zin in.

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik ook! Rooney dus toch geblesseerd.

Opstelling van PSV:
Zoet; Arias, Bruma, Moreno, Brenet; Pröpper, Hendrix, Guardado; Narsingh, De Jong, Lestienne

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 15-09-2015 19:38 ]

is everything cool?

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:32
Ik hoorde dat PSV alle reclame van Philips moest verwijderen omdat ze de UEFA niet sponsoren :')
Ik heb er in ieder geval zin in! Zometeen naar het stadion :D

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-11 21:44
Ik heb er ook zin in! Tegen de avond al veel PSV fans gezien in de trein. Ik kijk lekker thuis btw.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Capacitor schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:43:
Ik hoorde dat PSV alle reclame van Philips moest verwijderen omdat ze de UEFA niet sponsoren :')
Ik heb er in ieder geval zin in! Zometeen naar het stadion :D
Mag het stadion wel blijven staan dan? :*)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

dutchgio schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:56:
Mag het stadion wel blijven staan dan? :*)
Gemeentegrond mocht blijven liggen :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• LZ86
  • Nu online
Zo, heb er zin in! Kom op PSV!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-11 14:01
Is er nergens een legale manier om PSV online te kijken :?
Apart een paar euro aftikken vind ik niet eens erg, ik heb alleen geen beschikking over SBS 6 via de ouderwetsche teevee :(

We leven in 2015 FCOL 8)7

Allright, Sport 1 lijkt deze optie te bieden :)

Omfg silverlight 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Niekfct op 15-09-2015 20:09 ]

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

• Vos

Vos

AFCA

Niekfct schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:06:
Is er nergens een legale manier om PSV online te kijken :?
Apart een paar euro aftikken vind ik niet eens erg, ik heb alleen geen beschikking over SBS 6 via de ouderwetsche teevee :(

We leven in 2015 FCOL 8)7

Allright, Sport 1 lijkt deze optie te bieden :)
Volgens mij moet je via nu.nl ook kunnen kijken tegenwoordig: http://www.nu.nl/champions-league

• Niekfct
Wow, dat is nieuw. En zelfs gratis lijkt het..

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:30

Koppensneller

winterrrrrr

Zelfde mediabedrijf als SBS :)

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Vorig jaar had ik eigenlijk nauwelijks trek in de CL, maar nu vind ik het wel mooi met PSV en MU. Daarnaast ben ik benieuwd hoe de overige Engelse clubs presteren en of Barca (en Juvenstus > interesseert me minder) weer zo'n goed jaar hebben.

Mooie opstelling inderdaad, met Depay en Martial in de basis. Ik vraag me af of Depay ook op rechtbuiten kan spelen en Young op links, of andersom.

PS. die stream op Nu.nl ziet er wel erg onprofessioneel uit, hopelijk is dat tijdens de wedstrijd beter. :P

[ Voor 35% gewijzigd door Luxicon op 15-09-2015 20:42 ]

...

• FDMK
  • Laatst online: 22-11 08:59
Verschrikkelijk lelijk die witte broekje onder de zwarte shirts van United.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• LZ86
  • Nu online
De tv uitzending is ook aardig onprofessioneel, opstelling psv, opkomst en tos gemist

• dutchgio
  • Nu online
Reclame duurde te lang. Te commercieel ingesteld bij SBS.

• Luxicon
Volgens mij heb ik de opstelling niet goed gezien, want Depay, Martial én Young staan er allemaal 1. :)

...

• Niekfct
Pff die nu.nl stream werkt ook voor geen meter. Loopt telkens vast, en als je refresht mag je weer 70 seconden reclame kijken.

Nu snap ik ook waarom het gratis is.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Leon Zwiers schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:46:
De tv uitzending is ook aardig onprofessioneel, opstelling psv, opkomst en tos gemist
Lang leve () SBS. Het valt me nog me dat je nergens K3 logo's ziet, verstopt.

• Luxicon
Niekfct schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:51:
Pff die nu.nl stream werkt ook voor geen meter. Loopt telkens vast, en als je refresht mag je weer 70 seconden reclame kijken.

Nu snap ik ook waarom het gratis is.
Ja, dat had ik ook, ik heb de kwaliteit nu op auto gezet en werkt tot nu toe zonder vastlopers.

...

• Fleximex
Je ziet meteen dat dit CL is. Fysiek laat de scheidsrechter meer toe.

• Vos

Vos

AFCA

Haha dat vingertje van Narsingh terwijl hij 3 meter buitenspel staat.

Vooralsnog gaat het geheel gelijk op.

Shaw geblesseerd, je verwacht het niet.... Blind naar linksback?

Heb het beeld niet goed gezien. Vrij ernstig dus.

[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 15-09-2015 21:02 ]

• LZ86
  • Nu online
Heeft psv nou echt geen betere rechtsbuiten dan Narsingh? Ik zit me alweer te ergeren aan m.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 20:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Fleximex schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:56:
Je ziet meteen dat dit CL geen eredivisie is. Fysiek laat de scheidsrechter meer toe.
Ftfy.

En au, zo'n beeld trek ik slecht. :X

[ Voor 8% gewijzigd door Gonadan op 15-09-2015 21:00 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Fleximex
Het was toch wel duidelijk dat ik het met de Eredivisie vergeleek :)

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:06
Gonadan schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:59:
[...]

Ftfy.

En au, zo'n beeld trek ik slecht. :X
Pfoe, die zat flink dubbel idd :|

n.a.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 20:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Fleximex schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:01:
Het was toch wel duidelijk dat ik het met de Eredivisie vergeleek :)
Had ik kunnen gokken inderdaad. ;)
Maar er zijn er ook velen op GoT die andere competities volgen dan de eredivisie.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Gelukkig net niet gezien omdat ik even de computer opnieuw moest opstarten..

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
maar is dit geen penalty? het standbeen van shaw wordt compleet weggemaaid.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dat leek wel op een penalty ja...

Dit lijkt me in ieder geval gebroken...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:14

St@m

@ Your Service

Bal wordt gewoon gespeeld :?

dat andere been glijdt gewoon mee

[ Voor 39% gewijzigd door St@m op 15-09-2015 21:04 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Vos

Vos

AFCA

Ik mis de herhaling ;).

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Bal wordt in eerste instantie gewoon gespeeld, maar daarna ongelukkig. Ik denk toch dat Moreno best goed weg komt.

is everything cool?

• groggy
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:03:
Dat leek wel op een penalty ja...

Dit lijkt me in ieder geval gebroken...
Ik verbaas me altijd hoe hier mee wordt omgegaan. Waarom blijft iedereen zo doelloos op het veld staan? Ga met zijn alle naar de duckout of ga naar binnen

• groggy
  • Niet online
St@m schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:04:
Bal wordt gewoon gespeeld :?

dat andere been glijdt gewoon mee
eerst de bal en dan de man heet dit.. en dus een overtreding

• groggy
  • Niet online
groggy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:05:
[...]

Ik verbaas me altijd hoe hier mee wordt omgegaan. Waarom blijft iedereen zo doelloos op het veld staan? Ga met zijn alle naar de duckout of ga naar binnen
ownee psv doet nu een rondje in de zestien waar shaw ook ligt.. *zucht*

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

groggy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:05:
[...]

Meestal duurt het maximaal een minuut waardoor dat een beetje overbodig is. Dit is alleen wel een flinke...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

groggy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:06:
[...]

eerst de bal en dan de man heet dit.. en dus een overtreding
Naar binnen gaan lijkt me geen optie. Er zit trouwens een "Wijzig" knop op GoT, triple posten is een beetje overdreven :)

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 15-09-2015 21:07 ]

is everything cool?

• St@m

St@m

@ Your Service

Nee, dat is gewoon een sliding van de zijkant. Niets aan de hand normaal gesproken. Shaw heeft gewoon pech.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Vos

Vos

AFCA

Oeh heb de beelden weer gezien, zijn onderbeen breekt...

• dutchgio
  • Nu online
Geen heel fijn beeld, zal mede daarom wel niet nogmaals in beeld worden gebracht..

Hier een shot, nogmaals, niet echt fijn om te zien :o
https://mobile.twitter.co...status/643863096340180993

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

dutchgio schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:07:
[...]

Geen heel fijn beeld, zal mede daarom wel niet nogmaals in beeld worden gebracht..

Ik had het net even gemist :X

Ziet er niet goed uit nee, understatement.

• Vos

Vos

AFCA

dutchgio schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:07:
[...]

Nee dat snap ik, ik noemde het omdat er over een eventuele penalty gepraat wordt.

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-11 23:08
Sportief geklap van het PSV publiek :). Wens je geen enkele tegenstander.

[ Voor 5% gewijzigd door Joel22 op 15-09-2015 21:09 ]

• Luxicon
Die zien we de rest van het seizoen niet terug ben ik bang.

...

• Vlassie1980
Zeer netjes inderdaad, daar hou ik wel van. Respect voor je tegenstander.

• FDMK
  • Laatst online: 22-11 08:59
Verschrikkelijk slecht camerawerk zeg, een corner missen maar wel de aftocht van Shaw laten zien. Doe dat dan op een dood moment.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• dutchgio
  • Nu online
Inderdaad, die was net terug van een blessure, speelde goed, en nu dus weer geblesseerd en de rest van het seizoen aan de kant waarschijnlijk.

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Die verzorger heeft van Gaal denk ik ook direct gemeld dat het foute boel is. Van Gaal keek niet vrolijk in ieder geval.

is everything cool?

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
PSV komt ook niet slecht weg dat er geen penalty en kaart gegeven wordt. Natuurlijk was het niet de bedoeling maar Moreno mist uiteindelijk wel de bal en raakt vol de speler...

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Guardado boft psv mee

• Vlassie1980
Het is allemaal nogal matig tot nu toe...

• dutchgio
  • Nu online
Narsingh elke keer 2 meter buitenpel, en dan gaan wijzen met het vingertje dat het niet zo is. ;)

• LZ86
  • Nu online
dutchgio schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:15:
Narsingh elke keer 2 meter buitenpel, en dan gaan wijzen met het vingertje dat het niet zo is. ;)
Ja, wat een matige speler zeg.
ManU doet ook nog niet echt zijn best. Beide ploegen spelen matig.

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Moreno komt toch best wel wild in. Hij (en PSV) komen hier goed weg.

[ Voor 24% gewijzigd door FREAKJAM op 15-09-2015 21:19 ]

is everything cool?

• St@m

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:17:
[...]

Ja, wat een matige speler zeg.
ManU doet ook nog niet echt zijn best. Beide ploegen spelen matig.
Ik weet niet of je zaterdag (en eerder) gekeken hebt naar ManU, maar dit IS het niveau van de Engelse top

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:15

Investig8or

What goes up, could come down

Uitfluiten van Blind begint ook irritant te worden. PSV wat dreigender, van mij mag het wel 1-0 worden zo voor rust.

Idiocracy: it is real!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Intelligente verslaggever weer, het zal de arm zijn die buitenspel stond... Een arm of hand kan helemaal niet eens buitenspel staan.

• dutchgio
  • Nu online
Of ManU kan ook niet mee met de Engelse top, speelt ook allesbehalve sprankelend voetbal.
Doorgaans ligt het tempo bij een derby in Engeland velen malen hoger.

Schweinsteiger stuurt ook alle ballen diep en hoog de mist in. Niks komt aan. En zover inzakken maak je het ook alleen maar moeilijk.

• Exocet
  • Niet online
Investig8or schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:19:
Uitfluiten van Blind begint ook irritant te worden. PSV wat dreigender, van mij mag het wel 1-0 worden zo voor rust.
Waarom fluiten ze eigenlijk?

• dutchgio
  • Nu online
Exocet schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:20:
[...]

Waarom fluiten ze eigenlijk?
Blind speelde bij Ajax
Pagina: 1 ... 53 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016