Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.971 views

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:52
JanW schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:47:
Kan iemand mij vertellen wat Kuyt zijn positie dan is? Bij Oranje speelde hij veel op de rechtsbuitenplek, net als bij Fenerbahce volgens mij. Daarna nog wat op back-posities, omdat ie toch niet verzaakt. Maar wat is zijn positie dan? Spits?
Ooit begonnen als spits, op beide flanken gespeeld, maar was het beste als valse spits. Beetje oorlog maken met de echte spits samen in de 16

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:17
Hij kan wel rechtsbuiten maar dan moet de rest van je aanval wel ietwat creatief zijn. Maar dat gaat met een Kazim (ook een simpel werkpaard) of Kramer (die wil alleen voorzetten) niet lukken.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
v.d Struik de klungel van Willem 2. Ik kijk net maar wat een drama zeg.

...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:52

Vos

AFCA

Luxicon schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:50:
v.d Struik de klungel van Willem 2. Ik kijk net maar wat een drama zeg.
Haha ja valt me ook op.

Verder een heel matige pot dit, veel fouten.

• LZ86
Ein-de-lijk!

• D-e-n
Elia voor Bilal is alleen het vervangen van poppetjes. Dat is volgens mij niet het probleem van Feyenoord

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ja alleen is de speler die ze erin moet koppen nu met een blessure eraf...

• LZ86
Tjah, gebrek aan scorend vermogen is niet opgelost nee, dat merk je wel. had al 3-0 moeten staan als Feyenoord gewoon de kansen benut. Zeker die terugketser van de paal had er gewoon in gemoeten.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:21
D-e-n schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:52:
Elia voor Bilal is alleen het vervangen van poppetjes. Dat is volgens mij niet het probleem van Feyenoord
Ja, dat zie je bij Gio en daarvoor bij Rutten ook. Als je wisselt moet je ook echt wat omzetten. Tenminste, als het niet loopt zoals nu het geval is. Koeman kan dat als geen ander.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• D-e-n
Van Marwijk was er ook geen ster in, wisselen

• LZ86
ELIAAAAAA

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nette goal hoor

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:55:
Van Marwijk was er ook geen ster in, wisselen
In het verleden was de selectie erg smal, maar nu heb je een selectie waar je wel wat anders mee kan doen. 2 spitsen bijvoorbeeld. 2 echte buitenspelers. Met een valse spits zoals bijv. Achahbar. Punt naar voren punt naar achter op het middenveld. 5 verdedigers of juist 3 verdedigers. In principe zou je zo 4 verschillende tactische plannen moeten kunnen maken.

Toch de goal!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-11 20:43
Dat is knap van Elia. Met zijn verkeerde been de bal zo inschieten. Mooie pass Karsdorp. Die heeft trouwens toch veel meer het recht om geselecteerd te worden dan een Kenny Tete...

• LZ86
Dat was basacikoglu in de basis mag ik nu toch hopen. in 5 minuten meer betekend dan Bilal in 4 wedstrijden.

• D-e-n
Bilal heeft ook aardig wat inbreng bij doelpunten gehad, ondanks zijn spel

• toolkist
  • Niet online
Lol die Ahmadi.. Net met moeite op 1-0 en dan op zo'n manier een voorzet geven als je de wedstrijd kunt beslissen

• ph4ge
Fleximex schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:58:
Dat is knap van Elia. Met zijn verkeerde been de bal zo inschieten. Mooie pass Karsdorp. Die heeft trouwens toch veel meer het recht om geselecteerd te worden dan een Kenny Tete...
Nee joh, Karsdorp speelt al ruim een seizoen in de basis, met tientallen goede wedstrijden in de benen, dat is te oud. Dat moet je niet hebben, want in die 25+ wedstrijden maakte hij een keer een foutje en dat heeft een ander in 4 wedstrijden nog niet gedaan.

• LZ86
El Dramadi bedoel je.

Edit: Ik mag Kazim niet, maar waarom werd ie daar afgefloten?

[ Voor 62% gewijzigd door LZ86 op 13-09-2015 16:05 ]

• toolkist
  • Niet online
Aparte tactiek bij die vrije trap. Alsof Willem II zo niet doorheeft dat er een indraaiende bal gaat volgen?

• ph4ge
Wat speler er een aantal spelers ineens nonchalant. Je bent er nog niet en zo goed is het allemaal niet.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

El Ahmadi is gewoon een belangrijke speler voor Feyenoord. Hij moet alleen niet te ver van zijn positie gaan de hele tijd.

Verder is 1-0 wel erg matig natuurlijk tegen W2 thuis.

• D-e-n
Wat is de positie van El Ahmadi? Linkshalf toch? Dat hij daar staat is niet zijn fout

• LZ86
Feyenoord heeft in de 2e helft geen kans weggegeven. Maar op die prachtige goal van Elia na ( en v Beek die bijna scoort ) is er in aanvallend opzicht echt niks van kwaliteit gebeurd. Die Toornstra lijkt een miskoop te zijn zo inmiddels. Ongelooflijk dat die zo diep is gezonken nadat hij vorig seizoen een prima start kende en het seizoen daarvoor in zijn uppie Utrecht in de ED heeft gehouden.

[ Voor 36% gewijzigd door LZ86 op 13-09-2015 16:12 ]

• D-e-n
Toornstra wordt te belangrijk gemaakt. Toornstra moet dienend spelen. Bij ADO was hij ook nooit een nummer tien

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Leon Zwiers schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:11:
Feyenoord heeft in de 2e helft geen kans weggegeven. Maar op die prachtige goal van Elia na ( en v Beek die bijna scoort ) is er in aanvallend opzicht echt niks van kwaliteit gebeurd. Die Toornstra lijkt een miskoop te zijn zo inmiddels. Ongelooflijk dat die zo diep is gezonken nadat hij vorig seizoen een prima start kende en het seizoen daarvoor in zijn uppie Utrecht in de ED heeft gehouden.
Niks weggegeven, maar dat was ook niet zo lastig met die drama ballen van Willem 2. Die verprutsten alles zelf.

...

• ph4ge
5 minuten extra tijd? We hebben 1 blessure gehad? Kuip effect zeker...

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:21:
En 3 gele kaarten en de nodige wissels. Waarbij die van Kramer alleen al een paar minuten duurde inclusief blessurebehandeling.

• LZ86
Na goed, het verschil met vorig seizoen is dat we deze but-potjes tnt allemaal winnen. Er volgen nu op papier makkelijke potjes, maar het staat vast dat Feyenoord veel en veel beter kan en moet spelen.

• ph4ge
toolkist schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:22:
En 3 gele kaarten en de nodige wissels. Waarbij die van Kramer alleen al een paar minuten duurde inclusief blessurebehandeling.
Dat is allemaal niet zo spannend terwijl 5 minuten wel uitzonderlijk is. We zijn wel gewend dat ploegen die naar de Kuip komen de hele wedstrijd tijdrekken en dan zit er nooit meer dan 3 minuten in.

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:21:
Nee dat was die niet gegeven rode kaart.
Leon Zwiers schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:23:
Na goed, het verschil met vorig seizoen is dat we deze but-potjes tnt allemaal winnen. Er volgen nu op papier makkelijke potjes, maar het staat vast dat Feyenoord veel en veel beter kan en moet spelen.
Nog makkelijker wan Willem 2 thuis? :p

[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 13-09-2015 16:24 ]

• LZ86
Vos schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:24:
[...]

Nee dat was die niet gegeven rode kaart.

[...]

Nog makkelijker wan Willem 2 thuis? :p
Vorig seizoen gewoon verloren van Willem 2 :P
Maar ja, Roda en de Graafschap schat ik flink lager in dan de TIlburgers

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:23:
[...]

Dat is allemaal niet zo spannend terwijl 5 minuten wel uitzonderlijk is. We zijn wel gewend dat ploegen die naar de Kuip komen de hele wedstrijd tijdrekken en dan zit er nooit meer dan 3 minuten in.
Volgens mij wordt er per wissel 30sec gerekend. 4 wissels dus 2 minuten, blessurebehandeling Kramer ook minimaal 2 minuten, dus zo onlogisch is het niet.

• Fleximex
Die tweede helft leek, op de goal na, nergens op. Van beide kanten.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:09

St@m

@ Your Service

Kijk.. De onderschatting begint al.. PEC makkelijk :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• ph4ge
toolkist schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:25:
Volgens mij wordt er per wissel 30sec gerekend. 4 wissels dus 2 minuten, blessurebehandeling Kramer ook minimaal 2 minuten, dus zo onlogisch is het niet.
Nogmaals, in de hele wedstrijd 1 blessure behandeling en 4 wissels is niet veel, 5 minuten is dat wel. Is maar een detail, maar wel opvallend.

• LZ86
St@m schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:26:
Kijk.. De onderschatting begint al.. PEC makkelijk :D
Oh nee, PEC gaan we verliezen vrees ik, tenzij ze ineens het licht gaan zien en wel naar kunnen gaan spelen, maar dat verwacht ik niet.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:09

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:27:
[...]

Oh nee, PEC gaan we verliezen vrees ik, tenzij ze ineens het licht gaan zien en wel naar kunnen gaan spelen, maar dat verwacht ik niet.
Oh dan is het goed ;) Roda is ook niet zomaar gewonnen denk ik.. De Graafschap is nog slechter dan W2 dus dat moet lukken.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• LZ86
Na de Graafschap volgen Heerenveen en AZ, dat worden ook moeilijke potjes.

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:27:
[...]

Nogmaals, in de hele wedstrijd 1 blessure behandeling en 4 wissels is niet veel, 5 minuten is dat wel. Is maar een detail, maar wel opvallend.
Goed jij je zin. Feyenoord is weer gigantisch benadeeld deze wedstrijd.

• LZ86
Lichtpunt bij Feyenoord is Rick Karsdorp. Wat stond die sterk te spelen zeg! Jammer dat ie niet in het NL zal spelen

• ph4ge
toolkist schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:30:
Goed jij je zin. Feyenoord is weer gigantisch benadeeld deze wedstrijd.
Ja, want dat is precies wat het woord "detail" betekent. ;w
Leon Zwiers schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:36:
Lichtpunt bij Feyenoord is Rick Karsdorp. Wat stond die sterk te spelen zeg! Jammer dat ie niet in het NL zal spelen
Dat zal onder Blind ook nooit gebeuren. Hopelijk omdat hij spoedig vertrekt. Al moeten Janmaat en Verhaege natuurlijk altijd de voorkeur krijgen, maar als je die toch thuislaat dan komt Karsdorp in beeld. Die speelt al langer constant goed.

Blessure Kramer valt mee zijn de eerste berichten.

[ Voor 51% gewijzigd door ph4ge op 13-09-2015 16:43 ]

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:36:
Als hij goed blijft spelen komt dat heus wel hoor. Beetje vermoeiend steeds dat geneuzel omtrent de selectie keuze.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 13-09-2015 16:41 ]

• LZ86
Vos schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:41:
[...]

Als hij goed blijft spelen komt dat heus wel hoor. Beetje vermoeiend steeds dat geneuzel omtrent de selectie keuze.
Niet met deze bondscoach 8). Als ie voor Ajax had gespeeld had ie afgelopen interlands ws wel in de basis gestaan

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:43:
[...]

Niet met deze bondscoach 8). Als ie voor Ajax had gespeeld had ie afgelopen interlands ws wel in de basis gestaan
<knip>

[ Voor 22% gewijzigd door Ramzzz op 14-09-2015 09:45 ]

• LZ86
Tommie Beugelsdijk zou zeggen: Rustaaaaaaaaaag

Maar goed, nu Chelsea 4 tegen Utreg. Ben benieuwd!

[ Voor 36% gewijzigd door LZ86 op 13-09-2015 16:49 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

<knip>

[ Voor 95% gewijzigd door Ramzzz op 14-09-2015 09:44 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• D-e-n
Dat is flauw. In plaats van het iedere keer maar weer heel kinderachtig op calimerogedrag te gooien lijkt het me beter eens echt objectief te kijken of de klachten deze keer misschien toch niet terecht zijn,

Wellicht is het een onbewuste voorkeur voor een bepaald type speler of wellicht is het een onbewuste voorkeur voor een speler die een coach al eens van dichtbij heeft gezien maar ik zie het gewoon als een feit dat er vaak met twee maten gemeten wordt. Het is niet bewust voortrekken maar er is wel een bepaalde blik waarmee gekeken wordt.

Overigens denk ik dat die onbewuste voorkeur voor een bepaald type speler (jong, technisch geschoold) één van de oorzaken is dat het zo slecht gaat met Oranje.

[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 14-09-2015 09:46 ]

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:19:
[...]

Dat is flauw. In plaats van het iedere keer maar weer heel kinderachtig op calimerogedrag te gooien lijkt het me beter eens echt objectief te kijken of de klachten deze keer misschien toch niet terecht zijn,

Wellicht is het een onbewuste voorkeur voor een bepaald type speler of wellicht is het een onbewuste voorkeur voor een speler die een coach al eens van dichtbij heeft gezien maar ik zie het gewoon als een feit dat er vaak met twee maten gemeten wordt. Het is niet bewust voortrekken maar er is wel een bepaalde blik waarmee gekeken wordt.

Overigens denk ik dat die onbewuste voorkeur voor een bepaald type speler (jong, technisch geschoold) één van de oorzaken is dat het zo slecht gaat met Oranje.
Dit is flauw? Ik word flauw van 135 keer hetzelfde vermelden in dit topic. Het punt is toch al lang duidelijk gemaakt?

• D-e-n
Ik snap echter dat het opnieuw gemaakt wordt. Het wordt namelijk door sommigen compleet genegeerd of belachelijk gemaakt.

• Vos

Vos

AFCA

Er is imo genoeg over het selectiebeleid gepraat de laatste weken. Dan zijn we 1 wedstrijd verder en het begint weer. Gaat dit dan iedere wedstrijd weer gezegd worden?

Maar wie weet als het vaak genoeg gezegd wordt dat Blind het aanpast ;).

Nog even inhaken op:
Volgens mij hebben dit soort spelers zeer weinig in de basis gestaan? En op wie doel je precies?

Nederland schutterde imo voornamelijk door persoonlijke fouten en het missen van kansen. Dan heb je het over spelers als Cillissen, Janmaat, BMI, Blind, Sneijder en voorhoede spelers. Dat zijn niet de spelers die jij omschrijft.

Hmz nu gaan we weer door op het selectiebeleid ;).

[ Voor 65% gewijzigd door Vos op 13-09-2015 18:51 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nouja, ik ben positief gestemd. Veel aanvallen vandaag, maar weinig rendement. Slordig door sommigen, maar weer ijzersterk gespeeld door anderen (karsdorp +1). Elia was behalve het doelpunt natuurlijk wel zwak.

Maar de positieve stemming is inderdaad door de 3 punten. Vorig seizoen werd er gewoon verloren (terwijl ze toen veel beter speelden die wedstrijd).

Dus we gaan van een goede pot met 0 punten, naar een hooguit matige pot met 3. Prima :)

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 20:39
Vos schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:43:
Nog even inhaken op:

[...]

Volgens mij hebben dit soort spelers zeer weinig in de basis gestaan? En op wie doel je precies?

Nederland schutterde imo voornamelijk door persoonlijke fouten en het missen van kansen. Dan heb je het over spelers als Cillissen, Janmaat, BMI, Blind, Sneijder en voorhoede spelers. Dat zijn niet de spelers die jij omschrijft.

Hmz nu gaan we weer door op het selectiebeleid ;).
Ik heb de discussie niet gevolgd, maar ik denk ook dat de focus op technische voetballers in nederland zo groot is, dat jeugdspelers denken dat dat de enige manier is om een goede voetballer te zijn. Waardoor goede verdedigers (met slechte techniek) in nederland niet meer opgroeien.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Kevinp schreef op zondag 13 september 2015 @ 09:30:
[...]

De penalty is als ik het zo zie ook terecht. Maar je hebt je hand toch ergens, hij heeft duidelijk gewoon Pech met het raken. Rood is daarom in mijn ogen ook (zeer) discutabel. Het gebeurde niet bewust. En een penalty en verder niks was in mijn ogen veel beter geweest.

Ik heb een hekel aan deze kapotfluit acties van de scheidsrechter.
Dat is het precies. Het begrip "blommetje" is niet voor niets geboren. Al jaren trekt deze sr veel rode kaarten die bijna zonder uitzondering discustabel zijn en de wedstrijden verpesten. Snap echt niet waarom Blom nog altijd op dit niveau mag fluiten, hij heeft zijn kansen gehad en keer op keer verpest.

alles kan off-topic

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 20:54

Niku

Alagaesii

Als PSV fan vind ik de penalty volledig terecht, maar rood onterecht. Speler staat heel dichtbij, geen tijd om zijn hand weg te halen -> geen rood. Maar hands is hands, wel een penalty (want anders was het een goal geweest).

• Fleximex
Niku schreef op zondag 13 september 2015 @ 20:42:
Als PSV fan vind ik de penalty volledig terecht, maar rood onterecht. Speler staat heel dichtbij, geen tijd om zijn hand weg te halen -> geen rood. Maar hands is hands, wel een penalty (want anders was het een goal geweest).
Dat kun je wel vinden, maar de bal gaat gewoon richting een open goal. Dus dan is het rood volgens de regels. Het is of geen strafschop óf strafschop + rood. Dat dat dan hard gestraft is, is een ander verhaal. Moeten eerst de regels veranderen.

• D-e-n
aicaramba schreef op zondag 13 september 2015 @ 20:30:
[...]

Ik heb de discussie niet gevolgd, maar ik denk ook dat de focus op technische voetballers in nederland zo groot is, dat jeugdspelers denken dat dat de enige manier is om een goede voetballer te zijn. Waardoor goede verdedigers (met slechte techniek) in nederland niet meer opgroeien.
Ze groeien wel op maar ze worden ondergewaardeerd. Je ziet het aan hoe er bij Ajax met iemand als Sigthorsson wordt omgegaan. Die vindt men te min want die past hoegenaamd niet in het technisch hoogstaande spel. Maar ondertussen worden we wel door dat soort spelers verslagen.

Ik proef dat Blind zo ook naar jongens als V Dijk, Pieters en zelfs v Beek kijkt. Maar misschien missen we dat soort spelers juist. Spelers die gewoon simpel en direct spelen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:30
Geel + penalty was voldoende geweest. Desnoods alleen een penalty.

De KNVB vindt dat blijkbaar ook:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=256038

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:43:
[...]

Nee hoor, want Tete is beter dan Karsdorp ;)

• LZ86
Och, ieder mag zijn mening hebben, wel een beetje jammer hoe je dit speelt. We hoeven het natuurlijk niet met elkaar eens te zijn en dat is prima, maar dat kan je ook op een normale manier brengen toch? Laten we de boeiende en leuke discussies hier vooral wel gezellig en respectvol houden. O+
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2015 @ 22:08:
[...]

Tete vind ik ook een goede speler hoor, de potentie druipt ervan af, maar ervaring is op hoog niveau net zo belangrijk als talent, en Karsdorp heeft op het moment nu eenmaal meer ervaring ( al is ook hij in het grote mensenvoetbal nog aardig onervaren ).

Als de Tete's, Riedewalds, v Beeks, Bazoers etc zich zo door blijven ontwikkelen worden het nog leuke jaren voor het NL elftal. Nu nog een goede spits..

[ Voor 40% gewijzigd door Ramzzz op 14-09-2015 09:47 ]

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 16:56
Ik denk dat dit het exact is. Hij verhinderd scoren, maar niet eens bewust ( met z'n hand ). Tuurlijk gaat hij naar de bal toe daarvoor staat hij daar.

Penalty, geen rood.

Blom mag waarschijnlijk nog fluiten omdat naar de letter van de spelregels hij volkomen gelijk heeft.

Overigens ik heb ook een hekel aan de manier van penalties zoals Ajax hem kreeg. Wat gebeurd er, de speler tikt de bal weg, en loopt rechtdoor, wetende dat de keeper je zal raken = penalty.

Tja iedereen zegt altijd terecht, maar ik vind het vaak dubieus.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• toolkist
  • Niet online
Kevinp schreef op zondag 13 september 2015 @ 22:36:
[...]

Ik denk dat dit het exact is. Hij verhinderd scoren, maar niet eens bewust ( met z'n hand ). Tuurlijk gaat hij naar de bal toe daarvoor staat hij daar.

Penalty, geen rood.

Blom mag waarschijnlijk nog fluiten omdat naar de letter van de spelregels hij volkomen gelijk heeft.
Als dat het geval is heeft Blom de enige juiste beslissing gemaakt. Zo hoort elke scheids namelijk te fluiten, daar zijn die regels voor.
Staat los van of ik het ermee eens ben dat het rood is, maar daarvoor moeten we de regels dan maar aanpassen.

Verwijderd

Nou, Feyenoord maakte er weer eens een ouderwetse janboel van met veel hotseknotsebegoniavoetbal. Weet niet waar van Bronckhorst op traint maar vooralsnog komt dat er niet bepaald uit op het veld.

Zou wel eens een hele verademing kunnen zijn wanneer hij Achahbar en de Vilhena op gaat stellen in de basis. En Elia niet te vergeten. En Kuijt maar eens van de zijkant weghalen.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:36

PauseBreak

derp!

dutchgio schreef op zondag 13 september 2015 @ 22:01:
[...]

Geel + penalty was voldoende geweest. Desnoods alleen een penalty.

De KNVB vindt dat blijkbaar ook:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=256038
Dat vindt de KNVB nú ja, ná alle ophef en discussie. Vooraf was de KNVB het gewoon eens met de huidige interpretatie van de regels. Je kunt van een arbiter niet verwachten dat hij van die regels afwijkt. Blom kon in dit geval alleen maar óók rood geven. Als de KNVB dat niet had gewild, hadden ze vóór de seizoenstart deze regel moeten aanpassen.

Nee, merp!

• D-e-n
De regels spreken toch van een scoringskans of zoiets? Dat is voor meerdere uitleg vatbaar. Als het niet zeker is dat die bal er zonder handsbal in was gevlogen kun je volgens mij gewoon volstaan met geel.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:36

PauseBreak

derp!

D-e-n schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:14:
De regels spreken toch van een scoringskans of zoiets? Dat is voor meerdere uitleg vatbaar. Als het niet zeker is dat die bal er zonder handsbal in was gevlogen kun je volgens mij gewoon volstaan met geel.
Alleen ging de bal duidelijk richting doel en was de keeper al uitgeschakeld, dus kun je niet volstaan met geel. Dat is altijd rood volgens de huidige regels. En ja, in dit soort gevallen is dat een heel erg zware straf maar je weet dat je die riskeert op zo'n moment.

En ik blijf erbij, Cambuur bracht zichzelf in de problemen door slecht te dekken en door niemand in de buurt te hebben voor de afvallende bal. Dat is vragen om moeilijkheden.

Nee, merp!

• Gonadan
  • Laatst online: 13:49

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ankona schreef op zondag 13 september 2015 @ 20:34:
[...]

Dat is het precies. Het begrip "blommetje" is niet voor niets geboren. Al jaren trekt deze sr veel rode kaarten die bijna zonder uitzondering discustabel zijn en de wedstrijden verpesten. Snap echt niet waarom Blom nog altijd op dit niveau mag fluiten, hij heeft zijn kansen gehad en keer op keer verpest.
Nee dat is het niet, Blom heeft 100% gelijk. Het zijn die achterlijke regels van de FIFA die de KNVB zo nodig moet volgen. Met die drie keer straf in één actie.

Maar ik heb nu begrepen dat de KNVB het wil laten verlagen naar geel plus strafschop, ben benieuwd of het überhaupt wat gaat worden.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:16:
[...]

Nee dat is het niet, Blom heeft 100% gelijk. Het zijn die achterlijke regels van de FIFA die de KNVB zo nodig moet volgen. Met die drie keer straf in één actie.
Eens.

Ik lees net dat Huntelaar bij Schalke een penaltyverbod opgelegd is, omdat hij voor de 4e keer op rij gemist heeft... _O-

http://www.volkskrant.nl/...r-penaltyverbod~a4141815/

Nee, dan die van Ziyech, tegen Cillissen. _/-\o_

Dus, Blind, je weet wat je te doen staat. >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 14-09-2015 12:59 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• D-e-n
Ik was hem helemaal vergeten maar wel vreemd dat Ziyech niet eens in de voorselectie zat.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
D-e-n schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:15:
Ik was hem helemaal vergeten maar wel vreemd dat Ziyech niet eens in de voorselectie zat.
Is er überhaupt al bekend voor welk land hij wil uitkomen? Kan zomaar ook een reden zijn.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:13
Kevinp schreef op zondag 13 september 2015 @ 22:36:
[...]

Penalty, geen rood.

Overigens ik heb ook een hekel aan de manier van penalties zoals Ajax hem kreeg. Wat gebeurd er, de speler tikt de bal weg, en loopt rechtdoor, wetende dat de keeper je zal raken = penalty.

Tja iedereen zegt altijd terecht, maar ik vind het vaak dubieus.
Zijn vaak van die "slimme" penalties waar dit vaak het maximaal haalbare is voor een speler.
Diego Costa is er ook bijzonder goed in :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• D-e-n
Terranova schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:17:
[...]

Is er überhaupt al bekend voor welk land hij wil uitkomen? Kan zomaar ook een reden zijn.
Yep. Oranje. Hij zit ook bij de voorselectie van het WK.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Gonadan schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:16:
[...]

Maar ik heb nu begrepen dat de KNVB het wil laten verlagen naar geel plus strafschop, ben benieuwd of het überhaupt wat gaat worden.
Blijft raar dat hij WEL rood kreeg en een speler als Veldman die dus ook Hands maakte er wel mee weg komt. Die regels zijn dus door de scheidsrechters waarschijnlijk verschillende geïnterpreteerd .
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2015 @ 22:08:
[...]

Duidelijke onderbouwing weer... Lijkt Facebook wel met dit soort irritante TROL reacties.

• Niku

Niku

Alagaesii

Klopt het trouwens dat ik geen samenvattingen meer via mijn laptop kan kijken op foxsports.nl? Krijg de melding dat ik een GO abonnement moet hebben, dat was eerst toch niet?

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Niku schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:19:
Klopt het trouwens dat ik geen samenvattingen meer via mijn laptop kan kijken op foxsports.nl? Krijg de melding dat ik een GO abonnement moet hebben, dat was eerst toch niet?
Alleen in het weekend van de wedstrijd dacht ik?
Dus als je wedstrijd van vrijdag de samenvatting op zondag bekeek lukte dat niet.
Maandag kwamen ze dan vrij.

Last.fm | Code Talks

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

rikoos schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:11:
[...]

Blijft raar dat hij WEL rood kreeg en een speler als Veldman die dus ook Hands maakte er wel mee weg komt. Die regels zijn dus door de scheidsrechters waarschijnlijk verschillende geïnterpreteerd .

[...]

Duidelijke onderbouwing weer... Lijkt Facebook wel met dit soort irritante TROL reacties.
Gedachte daarachter is volgens mij omdat achter Veldman Cillisen nog stond, en bij de andere stond de keeper naast zijn doel.

Of dat terecht is.. Ik geloof het niet.

Last.fm | Code Talks

• Gonadan

Gonadan

Willekeur in beoordeling is inderdaad nogal eens een probleem. Neemt niet weg dat Blom hier eigenlijk alleen te verwijten valt dat hij de regels te goed volgt. Feitelijk doet die andere scheidsrechter het dus fout en wordt daarom op handen gedragen door velen.

Maar als hij later een fout maakt met betrekking tot buitenspel mag hij meteen de brandstapel weer op. Leuk man, fluiten. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-11 23:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Afvalzak schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:32:
[...]

Dus als je wedstrijd van vrijdag de samenvatting op zondag bekeek lukte dat niet.
Ik kan ze nu ook nog niet bekijken, terwijl ik fox sports eredivsie heb afgesloten bij UPC (eerst ziggo klant)

• ph4ge
Afvalzak schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:34:
Gedachte daarachter is volgens mij omdat achter Veldman Cillisen nog stond, en bij de andere stond de keeper naast zijn doel.

Of dat terecht is.. Ik geloof het niet.
Het probleem is een beetje dat er massaal wordt gepleit voor scheidsrechters die de regels niet volgen. Natuurlijk, als je als scheidsrechter vindt dat Veldman hands maakte dan is het ook gewoon rood, want hij ontneemt een scoringskans. Alleen de ene scheidsrechter volgt dan weer wel de regel en de andere niet. Leuk dat ze bijv. bij VI altijd roepen dat scheidsrechters de wedstrijd moeten aanvoelen en persoonlijkheden moeten zijn, maar in feite word je gewoon genaaid als je tegenstander geen rood krijgt in een situatie waar we het misschien zwaar bestraft vinden, maar de regels nou eenmaal wel zo zijn. Dat is geen karakter tonen, maar willekeur.

De reacties van supporters zijn dan ook weer zo lekker selectief, je hoort ze niet als een eigen speler geen rood krijgt want dan toont de scheidsrechter karakter en moet hij de wedstrijd niet vermoorden, maar als het bij een andere club gebeurt dan is het regel=regel en bij twijfel altijd rood geven.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Vonden jullie het uberhaupt wel hands dan? Bij Cambuur? ik vond zelfs dat twijfelachtig, en ik ben echt geen supporter ;)
Cambuur had imho sowieso wel verloren alleen nu wat pijnlijker.

[ Voor 21% gewijzigd door Afvalzak op 14-09-2015 14:11 ]

Last.fm | Code Talks

• rikoos
Afvalzak schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:11:
Vonden jullie het uberhaupt wel hands dan? Bij Cambuur? ik vond zelfs dat twijfelachtig, en ik ben echt geen supporter ;) Cambuur had imho sowieso wel verloren alleen nu wat pijnlijker.
Schande, want dit was duidelijk geen hands. Het ging zo snel en hij draaide duidelijk weg om te voorkomen dat dit zou gebeuren.
ph4ge schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:01:
[...]
De reacties van supporters zijn dan ook weer zo lekker selectief, je hoort ze niet als een eigen speler geen rood krijgt want dan toont de scheidsrechter karakter en moet hij de wedstrijd niet vermoorden, maar als het bij een andere club gebeurt dan is het regel=regel en bij twijfel altijd rood geven.
Dat is te kort door de bocht want dat vind ik dus niet, natuurlijk in het heetst van de strijd zal de supporter zo reageren maar na het zien van herhalingen en dat tegen andere voorbeelden aanhouden zorgt ervoor dat niemand iets kan ontkennen.

• ph4ge
rikoos schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:34:
Dat is te kort door de bocht want dat vind ik dus niet, natuurlijk in hert heetst van de strijd zal de supporter zo reageren maar na het zien van herhalingen en dat tegen andere voorbeelden aanhouden zorgt ervoor dat niemand iets kan ontkennen.
Het punt dat ik wilde maken is dat scheidsrechters geen karakter moeten hebben of de wedstrijd moeten lezen, maar gewoon de regels moeten uitvoeren. Als de regel niet klopt moet de scheidsrechter zich er toch aan houden.

• rikoos
Sjips je bent te snel want nu staan mijn typfouten in de quote ;-)

Klopt wel wat je zegt, daarom mijn opmerking eerder dat het raar is dat de één een penalty en rode kaart krijgt voor een (onbedoelde) handsbal (plus de schorsing) en de ander er weg mee komt. Dus idd alles of niets met deze regel (al moet de regel snel aangepast worden vind ik).

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

rikoos schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:38:
Sjips je bent te snel want nu staan mijn typfouten in de quote ;-)

Klopt wel wat je zegt, daarom mijn opmerking eerder dat het raar is dat de één een penalty en rode kaart krijgt voor een (onbedoelde) handsbal (plus de schorsing) en de ander er weg mee komt. Dus idd alles of niets met deze regel (al moet de regel snel aangepast worden vind ik).
Ik vind dat dit soort situaties sowieso video-arbitrage vereist.

Ook bij de schwalbe-penalty (zoals bij Ajax, de speler tikte de bal al te ver voor zich uit, keeper komt, hoogst haalbare is een pingel, en er dan ook nog een krijgen... :N ).

En de ten onrechte gegeven kaarten (2e geel = rood, maar de eerste was bij lange na geen geel waard, etc.), het verloop van de wedstrijd (en vooral de uitslag, en die van de volgende wedstrijd wegens schorsingen) wordt er enorm door bepaald.

Blunders en verkeerde beslissingen die grote gevolgen hebben, competitievervalsing, reputatieschade voor de scheids, de bond, etc.

Doe daar nou eens iets aan.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Vos

Vos

AFCA

[...]

[...]

Doel je op Veltman van Ajax? Het was Gudelj die hands maakte, maar ging die bal wel op doel? Of ging hij voorlangs? En verder staat de keeper er nog plus een hele rits spelers. Dat is wel een aardig verschil met de rode kaart situatie van Cambuur.

En je laatste zin, neem de voorafgaande reacties even mee in je 'beoordeling'. Dit was gewoon een grapje :).

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 14-09-2015 15:15 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:17

On_E

Housemusic

Tsja, bij Utrecht - Vitesse controleert Baker de bal met zijn hand in eigen 16 en werd er niet gefloten....

Goede pot trouwens tussen 2 sterke teams, vooral Utrecht speelt echt uitstekend de laatste weken!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Wie denken jullie dat volgende week speelt bij Feyenoord? Elia of Basacikoglu?

PSN: MrMistral

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Sjonge, Willem II is niet lekker begonnen aan de competitie zeg...
Vitesse, AZ, Ajax, Nec en Feyenoord is natuurlijk een lastig rijtje, maar om 4x op rij niet te scoren en 3x op rij te verliezen is wel erg bedroevend.
Ik denk dat Willem II en Cambuur gaan strijden voor plek 17.

Houdoe

• rikoos
Vos schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:11:
[...]

En je laatste zin, neem de voorafgaande reacties even mee in je 'beoordeling'. Dit was gewoon een grapje :).
Excuses ;-)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 23:27

Superkiwi

Hoi doei

Witte schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:33:
Sjonge, Willem II is niet lekker begonnen aan de competitie zeg...
Vitesse, AZ, Ajax, Nec en Feyenoord is natuurlijk een lastig rijtje, maar om 4x op rij niet te scoren en 3x op rij te verliezen is wel erg bedroevend.
Ik denk dat Willem II en Cambuur gaan strijden voor plek 17.
Baseer je niet op die eerste paar wedstrijden. Precies waarom Feyenoorders denken dat ze dit jaar kampioen gaan worden :P
We zijn pas net onderweg, er kan nog veel gebeuren.

Beetje jammer van Ajax gisteren. Eerste helft te slap en 2 goals tegen, in de tweede helft veel beter dan Twente in de eerste helft was. Een overwinning had erin gezeten, maar gezien de onterechte penalty kan ik met een gelijkspel ook prima leven :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Dit baseer ik niet alleen op de uitslagen, maar ook op het vertoonde spel, de kwaliteit van de selectie, de breedte van de selectie, en de pech-factor (3 spitsen in de lappenmand).

Houdoe

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:17

On_E

Housemusic

Witte schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:56:
Dit baseer ik niet alleen op de uitslagen, maar ook op het vertoonde spel, de kwaliteit van de selectie, de breedte van de selectie, en de pech-factor (3 spitsen in de lappenmand).
Zaterdag Utrecht op bezoek en die hebben nog niet gewonnen in een uitwedstrijd dit jaar. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:57:
Ik vind dat dit soort situaties sowieso video-arbitrage vereist.

Ook bij de schwalbe-penalty (zoals bij Ajax, de speler tikte de bal al te ver voor zich uit, keeper komt, hoogst haalbare is een pingel, en er dan ook nog een krijgen... :N ).

En de ten onrechte gegeven kaarten (2e geel = rood, maar de eerste was bij lange na geen geel waard, etc.), het verloop van de wedstrijd (en vooral de uitslag, en die van de volgende wedstrijd wegens schorsingen) wordt er enorm door bepaald.

Blunders en verkeerde beslissingen die grote gevolgen hebben, competitievervalsing, reputatieschade voor de scheids, de bond, etc.

Doe daar nou eens iets aan.
Waarom kan Hockey het zo fantastisch implementeren en blijven die voetbaldinosauriërs zo moeilijk doen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:12
Tsja, waarom is er geen [hockey] Centraal Hockeytopic 2015/2016. Voor een deel is het ook gewoon de charme van voetbal dat je eindeloos over dit soort zaken kunt discussieeren. Niet dat een videoscheids veel oplost, want in een heel aantal gevallen is het zelfs met 50 herhalingen nog nauwelijks te zien of het nu wel of geen overtreding/buitenspel/hands is. Een videobeeld geeft dan alleen maar meer reden om de beslissing van de scheids in twijfel te trekken.
Doellijntechnologie lijkt me wel een nuttige toevoeging, dat is een feitelijke constatering die je goed kunt automatiseren. Een eventuele buitenspelcamera zie ik ook wel brood in (alhoewel de discussie toch meestal gaat over wel of niet "deelnemen" aan het spel).

Regeren is vooruitschuiven

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:43
T-MOB schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:45:
Tsja, waarom is er geen [hockey] Centraal Hockeytopic 2015/2016. Voor een deel is het ook gewoon de charme van voetbal dat je eindeloos over dit soort zaken kunt discussieeren. Niet dat een videoscheids veel oplost, want in een heel aantal gevallen is het zelfs met 50 herhalingen nog nauwelijks te zien of het nu wel of geen overtreding/buitenspel/hands is. Een videobeeld geeft dan alleen maar meer reden om de beslissing van de scheids in twijfel te trekken.
Doellijntechnologie lijkt me wel een nuttige toevoeging, dat is een feitelijke constatering die je goed kunt automatiseren. Een eventuele buitenspelcamera zie ik ook wel brood in (alhoewel de discussie toch meestal gaat over wel of niet "deelnemen" aan het spel).
Ze hoeven ook niet alles te beoordelen, het "Hockey principe" om het maar zo te noemen is prima. Laat de teams maar zelf een aanvraag doen wanneer ze voelen dat ze onterecht worden benadeeld. Dit max 2 keer in een helft en in stand houden wanneer blijkt dat ze 'm terecht aanvragen.

Leuke is dat je dan meerdere vliegen in 1 klap kan vangen. Schwalbes e.d. gaan dan veel minder voorkomen dan nu, het is mogelijk om (bijvoorbeeld) een onterechte buitenspelgoal af te laten keuren op basis van die beelden en het zal minder vaak voorkomen dat clubs (en hun supporters) zich benadeeld voelen, omdat (bijv.) uit de beelden blijkt dat ze het zelf in de gauwigheid verkeerd hadden gezien.

En hierdoor is er:
- Minder frustratie achteraf over "scheidsrechterlijke dwalingen" (dus zullen scheidsrechters minder onder vuur komen te liggen)
- Minder beslissende momenten in een wedstrijd, wordt het spelletje leuker/ eerlijker van.

Het kan redelijk wat problemen in 1 keer oplossen (natuurlijk krijg je bepaald gedrag er niet zomaar uit, maar 't is wel een heel goede manier)

• ph4ge
Het verschil tussen hockey en voetbal is alleen dat veel beslissingen zelden zwart-wit zijn en vaak zelfs met beelden niet goed te zien zijn. Dit hele topic had niet bestaan als dat wel zo was. ;) Sterker nog, het zou niet voor de eerste keer zijn dat een scheidsrechter achteraf, met beelden, zn fout toch nog goed praat.

[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 14-09-2015 17:21 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Afvalzak schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:32:
[...]

Het lukt me vandaag ook niet..

Anyone?

• Gonadan

Gonadan

T-MOB schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:45:
Charme? Ik ben dat gezeik over de arbitrage al wel een tijdje zat.

We laten die vent op het veld in een splitsecond een beslissing nemen zonder hulpmiddelen en gaan dan zelf beeldje voor beeldje het filmpje door om op dat ene frame te gaan besluiten dat hij fout zat. :z

Dat is voor mij geen charme meer. De charme was dat men bij twijfel door liet spelen, dus dat spelers op het randje gaan spelen in de hoop het geluk mee te hebben. Dat is allang niet meer, nu rest slechts het gezeik wat de charme al om zeep heeft geholpen. :)
ph4ge schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:20:
Het verschil tussen hockey en voetbal is alleen dat veel beslissingen zelden zwart-wit zijn en vaak zelfs met beelden niet goed te zien zijn. Dit hele topic had niet bestaan als dat wel zo was. ;) Sterker nog, het zou niet voor de eerste keer zijn dat een scheidsrechter achteraf, met beelden, zn fout toch nog goed praat.
Volgens mij kijk jij vrij weinig hockey. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Fleximex
Niku schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:24:
[...]

Het lukt me vandaag ook niet..

Anyone?
Gewoon via de PSV website kijken: http://www.psv.nl/psv-tv/...atting-sc-cambuur-psv.htm
Ik heb zelf trouwens een trucje waardoor ik alle Fox videos gewoon kan kijken, ongeacht of ze achter het GO scherm zitten of niet. Het heeft ermee te maken dat je de video al wel gewoon op de PSV site kan zien ;)

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ph4ge schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:20:
Er is nogal een verschil ook.

Hockey heeft een piepklein balletje, dat ook nog eens veel harder gaat, er zijn sticks met onderdelen die wel of niet de bal mogen beroeren, lichaamsdelen die wel of niet geraakt mogen worden. En zelfs daar werkt het meestal wel.

Terwijl de regels daar doorlopend wijzigen, en er veel minder camera's om het veld staan.

En er veel minder geld is voor dergelijke toepassingen, terwijl het voetbal bulkt van de pecunia. De eerste de beste Eerste Divisieclub heeft meer geld dan hoofdklasse hockey.

Bij voetbal is het veel eenvoudiger, aangezien de bal groter is, langzamer gaat, en de regels vrij duidelijk zeggen wat er wel en niet mag, en zelden wijzigen.

Het is gewoon onwil. Pure, onversneden onwil.

Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016