Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.973 views

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Sanogo kan geen bal raken, alleen maar gaan liggen in de 16. :+

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ajax is zo traag in de omschakeling hé.. En dan slordige passes geven. Argh.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:33:
[...]

Gelukkig heb er nog 3 andere gevonden. Ik hoor over Fox Sports GO ook niet altijd veel goeds.
Fox Sports GO werkt prima, gebruik ik elke wedstrijd omdat de gewone Fox Sports gewoon niet werkt door dat vage Ziggo gedoe

• dutchgio
  • Nu online
Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:31:
Hahaha. Die stream van Twente - Ajax die ik kijk is het decoder boxje van degene die de stream verzorgt op slaapstand gegaan. Houden jullie me op de hoogte _O-
_O-
Bij mij doet ie het nog. ;)

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:33:
[...]

Gelukkig heb er nog 3 andere gevonden. Ik hoor over Fox Sports GO ook niet altijd veel goeds.
En ik denk dat je bijvoorbeeld niet naar de Premier League en Primera Division kan kijken.. persoonlijk wil ik niet betalen door absurde bedragen in het voetbal (dat komt heus niet omdat mensen betalen om voetbal te kijken) en dat de televisierechten niet eerlijk worden verdeeld.

...

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:42
Onnodig puntverlies maar uiteindelijk mag je blij zijn met een punt. Van Boekel heeft flink zijn stempel gedrukt op deze wedstrijd.

XXXVI

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Luxicon schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:35:
[...]

En ik denk dat je bijvoorbeeld niet naar de Premier League en Primera Division kan kijken.. persoonlijk wil ik niet betalen door absurde bedragen in het voetbal (dat komt heus niet omdat mensen betalen om voetbal te kijken) en dat de televisierechten niet eerlijk worden verdeeld.
Seizoenkaart van Fox, ongeveer €15 per maand en we hebben BPL, Bundesliga, stuk of 6 kanalen en alle Eredivisie wedstrijden live. Als Spanje er ook nog bij komt kan ik Sport1 opzeggen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Nog steeds jammer dat ze geen abo kunnen bieden om alleen naar 1 club te kijken voor een mooi bedrag. Dan zou ik er ook wel voor betalen.

• Luxicon
Quad schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:37:
[...]

Seizoenkaart van Fox, ongeveer €15 per maand en we hebben BPL, Bundesliga, stuk of 6 kanalen en alle Eredivisie wedstrijden live. Als Spanje er ook nog bij komt kan ik Sport1 opzeggen.
Oke, dan kun je dus wel de Premier League kijken, dat vind ik wel netjes, maar intussen sponsor je wel de absurde bedragen. Als je trouwens veel wedstrijden kan kijken, vind ik het niet duur ofzo...

...

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:31
Ik vind betalen voor streams best ok (hoewel als je al een seizoenskaart hebt heeft dat voor de helft van de Nederlandse wedstrijden toch geen zin), maar de prijzen zijn mij echt te hoog (17,95 per maand).

En Fox Sports vind ik geen leuke zender ofzo. Die presentatie met die wannabe VI is echt vreselijk. Hoe slecht wil je het hebben. Hoewel het natuurlijk wel om de wedstrijden gaat, dus heel veel maakt dat ook niet uit. Maar toch. Een toegevoegde waarde is het niet.

Voor buitenlands voetbal doe ik het niet. Daar kan je altijd makkelijk streams voor vinden die een betere kwaliteit zijn dan Fox Sports Go en Sport Go. Dus ja...

• Terranova
Je kan iig Fox Sports GO niet delen, inloggen op 2 verschillende IP adressen gaat fout

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Terranova schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:41:
Je kan iig Fox Sports GO niet delen, inloggen op 2 verschillende IP adressen gaat fout
Geen problemen mee so far.

Zo ziet m'n scherm er meestal wel uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/q1dAcUK.jpg

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Fleximex
Sport 1 Go vond ik acceptabeler toen ze nog meer competities hadden. Dat kost 10 euro per maand. En daar kon je 5 verschillende IP adressen gebruiken. En als je op de limiet zat kon je dat gewoon managen en een IP adres 'weggooien'.
Quad schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:43:
[...]

[afbeelding]
Schaf dan eens gauw een 1440p/4k scherm of een extra scherm aan ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Fleximex op 12-09-2015 21:44 ]

• Terranova
Quad schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:43:
[...]

[afbeelding]
Uhh dat is niet wat ik bedoel. Als je van 2 ip adressen een FOX Sports stream wil kijken dan wordt er telkens 1 uitgegooid.

Dat heb ik zelf ondervonden toen ik nog geen FOX Sports had en probeerde mee te liften op het account van mijn ouders.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Terranova schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:44:
[...]

Uhh dat is niet wat ik bedoel. Als je van 2 ip adressen een FOX Sports stream wil kijken dan wordt er telkens 1 uitgegooid.

Dat heb ik zelf ondervonden toen ik nog geen FOX Sports had en probeerde mee te liften op het account van mijn ouders.
Ik snap wel wat je bedoeld, want ik share het met een kameraad, en we kijken vaak wel gelijktijdig.
moest nog ff een lijntje tussen. :P
Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:43:

[...]

Schaf dan eens gauw een 1440p/4k scherm of een extra scherm aan ;)
Ssht, maar meestal heb ik 2x FHD, vanmiddag enkel 1x FHD. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 12-09-2015 21:47 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Terranova
Quad schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:45:
[...]

Ik snap wel wat je bedoeld, want ik share het met een kameraad, en we kijken vaak wel gelijktijdig.
Oh dan is het veranderd, dat kon vorige seizoen iig niet.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:36

PauseBreak

derp!

Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:32:
@PauseBreak

Ik ga het penalty moment zo wel in de rust terug zien trouwens. Evert Ten Napel is wel heel zeker van zijn zaak dat het een onterechte penalty was. Zo dadelijk het oordeel ;)
Evert ten Napel is dan ook nogal gekleurd commentaar aan het geven wanneer hij een wedstrijd van PSV mag doen. Geeft verder niks hoor, maar hij is niet de meest objectieve bron hiervoor :D

Nee, merp!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De Boer vind het wel gewoon een terechte pingel, en die in de 1ste helft niet. Lijkt me qua gekleurdheid wel een prima bron :p

EDIT: De hele tafel snapt dat de 2de wel een pingel was, en de 1ste niet. Hebben die nou allemaal een gekleurde bril?

EDIT2:

Grappig dat de perceptie aan tafel dus heel anders is. Ajax is door van Boekel door een schwalbe naar het gelijkspel geholpen. En dan heb ik het dus niet over mijn mening, maar die van de hele nabeschouwing met de Boer voorop. Oh, en Viggo Waas, ook een ras Ajacied.

[ Voor 68% gewijzigd door PWM op 12-09-2015 21:53 ]

• Fleximex
Mooie goal Pröpper. Mag ook wel eindelijk.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
PSv is eventjes over Cambuur heen aan het walsen zeg. Degradatievoetbal in Leeuwarden!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Leon Zwiers schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:59:
PSv is eventjes over Cambuur heen aan het walsen zeg. Degradatievoetbal in Leeuwarden!
Cambuur staat dan ook al sinds de 7e minuut met 10 man.

Nee, merp!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Precies. Met dank aan de scheidsrechter, ongelooflijk het aantal dramatische beslissingen dit seizoen.

• Fleximex
PauseBreak schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:00:
[...]

Cambuur staat dan ook al sinds de 7e minuut met 10 man.
Maar ik zie vaker dat een team dan heel stug wordt en met nog meer strijd en passie lijkt te spelen. Cambuur doet vandaag het tegenovergestelde. Wat spelen ze zwak. Ook al is het met 10 man. Maar misschien is dat simpelweg het kwaliteitsverschil. Maar dat ben ik dan niet meer gewend, want de laatste jaren groeit alles juist dichter naar elkaar toe qua niveau in de Eredivisie.

• dutchgio
  • Nu online
Veldwijk met een hattrick voor PEC, tegen Excelsior

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:02:
[...]

Maar ik zie vaker dat een team dan heel stug wordt en met nog meer strijd en passie lijkt te spelen. Cambuur doet vandaag het tegenovergestelde. Wat spelen ze zwak. Ook al is het met 10 man. Maar misschien is dat simpelweg het kwaliteitsverschil. Maar dat ben ik dan niet meer gewend, want de laatste jaren groeit alles juist dichter naar elkaar toe.
Cambuur heeft 9x verloren van PSV en 1x gelijkgespeeld. Nog nooit gewonnen. Dus ja, dat is het kwaliteitsverschil.
Exocet schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:02:
Precies. Met dank aan de scheidsrechter, ongelooflijk het aantal dramatische beslissingen dit seizoen.
Neuh, dit was terecht rood hoor.

Nee, merp!

• Fleximex
Je kan alles zeg maar er gebeurt toch elke speelronde weer veel in de Eredivisie :P

Eindelijk kunnen we Pereiro eens een langere tijd (half uur) in actie zien.

0-5. vrij trap Locadia in de hoek van keeper. Toch wel een blundertje.

[ Voor 50% gewijzigd door Fleximex op 12-09-2015 22:15 ]

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Schaars er weer eens in. Ben benieuwd :)

Nee, merp!

• Luxicon
Excelsior met 9 man op het veld. De wedstrijd was voor de eerste rode kaart al gespeeld.

...

• LZ86
  • Nu online
PSV heeft vertrouwen kunnen tanken voor ManU

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Luxicon schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:33:
Excelsior met 9 man op het veld. De wedstrijd was voor de eerste rode kaart al gespeeld.
Wat is daar dan gebeurd?

Nee, merp!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
Leon Zwiers schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:36:
PSV heeft vertrouwen kunnen tanken voor ManU
Beetje een dooddoener. Tegen 10 man van SC Cambuur kun je als PSV zijnde niet anders dan (ruim) winnen. Dat heeft PSV gedaan. Nu wacht ManU. Dat is andere koek. Als PSV onverhoopt tegen 10 man van SC Cambuur punten had laten liggen, had dat misschien negatief kunnen uitwerken, maar ik geloof niet zo in een positieve uitwerking van zo'n simpel potje.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Het is altijd beter dan maar matigjes winnen of gelijkspelen :+ Helemaal als je als PSV lekker relaxt hebt kunnen spelen. En PSV heeft echt wel rustig aan gedaan, dat zag je aan alles.

Ik hoop dat PSV wat moois doet tegen ManUtd dinsdag, maar ja, dat zal wel bij hopen blijven :+

Nee, merp!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Leon Zwiers schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:59:
Er was wel weer een blommetje. Sommige scheidsrechters zorgen ervoor dat je geen tegenstander nodig hebt om te verliezen. Heb je een blommetje tegen en moet je ook nog tegen PSV dan gaat dat hard.

alles kan off-topic

• LZ86
  • Nu online
Tsjah, dat Blom uberhaupt nog mag fluiten mag al een wonder heten. Dat zal volgende week wel weer vrij/jupiler worden.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ankona schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 23:27:
[...]

Er was wel weer een blommetje. Sommige scheidsrechters zorgen ervoor dat je geen tegenstander nodig hebt om te verliezen. Heb je een blommetje tegen en moet je ook nog tegen PSV dan gaat dat hard.
Ik blijf erbij dat dat wel meevalt. Het is zelfs op driemiljoenmiljard herhalingen moeilijk te zien, en de bal gaat inderdaad via een hand ineens een andere kant op. Tsja, gewoon ook een gevolg van slecht verdedigen hoor. De afstand tussen verdediging en afvallende bal was gewoon te groot.

Nee, merp!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
SC Cambuur-trainer Henk de Jong stak na de 6-0 nederlaag tegen PSV een woedend relaas af over de arbitrage. Hij voelde zich vernederd door scheidsrechter Kevin Blom.
Daarmee doelde De Jong niet op de strafschop voor PSV of rode kaart voor Sander van de Streek, maar op de toegekende extra tijd in de tweede helft. 'We stonden 0-6 achter. Als je dan twee minuten extra tijd geeft, heb je geen verstand van voetbal. Dan steek je ons gewoon de gek aan. Dat vond ik het ergste van de hele avond', aldus De Jong tegen FOX Sports.
Ik denk dat De Jong een beetje van het padje af is. Geen extra tijd geven omdat Cambuur zo zielig 0-6 achter staat slaat natuurlijk nergens op. Zul je net zien dat einde seizoen 't doelsaldo beslissend is.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 16:56
PauseBreak schreef op zondag 13 september 2015 @ 00:12:
[...]

Ik blijf erbij dat dat wel meevalt. Het is zelfs op driemiljoenmiljard herhalingen moeilijk te zien, en de bal gaat inderdaad via een hand ineens een andere kant op. Tsja, gewoon ook een gevolg van slecht verdedigen hoor. De afstand tussen verdediging en afvallende bal was gewoon te groot.
De penalty is als ik het zo zie ook terecht. Maar je hebt je hand toch ergens, hij heeft duidelijk gewoon Pech met het raken. Rood is daarom in mijn ogen ook (zeer) discutabel. Het gebeurde niet bewust. En een penalty en verder niks was in mijn ogen veel beter geweest.

Ik heb een hekel aan deze kapotfluit acties van de scheidsrechter. ( Iets waar PSV de laatste jaren overigens al erg vaak voordeel uit gehaald voor mijn gevoel).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:09

St@m

@ Your Service

Oh ja, nu heeft PSV weer alle voordeel van de acties van de scheidsrechters..
Kom dan maar even met een lijstje van alle meevallers en alle tegenvallers..

Overigens vond in het gewoon een penalty, rood misschien wat zwaar, maar goed.. De scheids krijgt niet tig herhalingen. Ik dacht ook direct 'douchen!'.
Ajax had eenzelfde situatie, kreeg geen penal. Twente eenzelfde situatie wel een penalty en een gele kaart. Dat bij drie bijna identieke situaties wel heel apart.

[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 13-09-2015 10:11 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:45
PWM schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:49:
De Boer vind het wel gewoon een terechte pingel, en die in de 1ste helft niet. Lijkt me qua gekleurdheid wel een prima bron :p

EDIT: De hele tafel snapt dat de 2de wel een pingel was, en de 1ste niet. Hebben die nou allemaal een gekleurde bril?

EDIT2:

Grappig dat de perceptie aan tafel dus heel anders is. Ajax is door van Boekel door een schwalbe naar het gelijkspel geholpen. En dan heb ik het dus niet over mijn mening, maar die van de hele nabeschouwing met de Boer voorop. Oh, en Viggo Waas, ook een ras Ajacied.
Ik zat in de rust er met plaatsvervangende schaamte naar te kijken. Dat je zo iemand daar laat zitten. Die Viggo zit daar niet als kenner, maar als fan. Veel te nadrukkelijk aanwezig waardoor iedere analyse onmogelijk wordt gemaakt :X

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:39
Vandaag weer naar de kuip! Na een kansloze interland periode toch weer blij om clubvoetbal te zien. Engelse competitie was gister om te smullen. En vandaag beloofd ook een mooie dag. Zou jammer zijn als Elia weer op de bank begint, maar Kramer start waarschijnlijk wel.

Bij Willem II zit half afgedankt Ajax, dus die zullen wel gemotiveerd zijn om er wat van te maken. Daarnaast verloren we vorig seizoen nog.

Wederom uitverkocht dus als we die onterechte penalty gewoon krijgen moeten we dit kunnen winnen. :>

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 16:56
Kevinp schreef op zondag 13 september 2015 @ 09:30:
[...]

De penalty is als ik het zo zie ook terecht. Maar je hebt je hand toch ergens, hij heeft duidelijk gewoon Pech met het raken. Rood is daarom in mijn ogen ook (zeer) discutabel. Het gebeurde niet bewust. En een penalty en verder niks was in mijn ogen veel beter geweest.

Ik heb een hekel aan deze kapotfluit acties van de scheidsrechter. ( Iets waar PSV de laatste jaren overigens al erg vaak voordeel uit gehaald voor mijn gevoel).
Ik ben ook voor verplichte videoanalyse bij penalties en rode kaarten om deze dingen te voorkomen ik snap dat je hiermee niet dekt wanneer iemand onterecht geen penalty krijgt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op zondag 13 september 2015 @ 10:31:
[...]

Ik zat in de rust er met plaatsvervangende schaamte naar te kijken. Dat je zo iemand daar laat zitten. Die Viggo zit daar niet als kenner, maar als fan. Veel te nadrukkelijk aanwezig waardoor iedere analyse onmogelijk wordt gemaakt :X
Dat hele programma is sowieso al een kansloze rip-off van Voetbal Inside

• dutchgio
  • Nu online
Dat wil het zijn, maar is het niet bepaald.

Verwijderd

Ik ben erg tegen het uitdelen van rode kaarten bij een penalty, tenzij er een overtreding is gemaakt waarbij de veiligheid/gezondheid wordt bedreigd. Ook vind ik dat er veel te makkelijk penals worden gegeven bij handsballen in de 16.

Zo ook bij mijn club gisteren. Ik vond het geen terechte penalty, en een rode kaart vind ik al helemaal absurd al is dat wel conform de regels. Daarna liep PSV er dik overheen, al is dat moeilijker dan je zou zeggen want ploegen die met 10 man staan gaan vaak met alle 10 in de 16 staan, dan kan het nog best lastig worden.

Verbazend overigens dat er geen goede camerabeelden van waren, helemaal lekker was het niet te zien.

Jammer voor Cambuur, ik vind trainer De Jong een ontzettend fijne kerel. En na de pot tegen Feyenoord is dit wel heel zuur. Alle recht van klagen wat mij betreft.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2015 @ 12:14:
Zo ook bij mijn club gisteren. Ik vond het geen terechte penalty, en een rode kaart vind ik al helemaal absurd al is dat wel conform de regels. Daarna liep PSV er dik overheen, al is dat moeilijker dan je zou zeggen want ploegen die met 10 man staan gaan vaak met alle 10 in de 16 staan, dan kan het nog best lastig worden.
In dit geval juist niet zo, aangezien je toch al meteen de 1-0 kunt scoren uit de penalty.

• Fleximex
De Derby van het Noorden begint zo. Hopen op een mooie wedstrijd.

• LZ86
  • Nu online
Tja, er is al veel discussie geweest over de NL scheidsrechters. Ze laten bijna niets toe, trekken vrij snel kaarten en maken veel fouten. In de buitenlandse competities valt dit minder op ( Lees: BPL ) de Fransen hebben ook vrij slechte scheidsrechters.

Op deze manier wordt het NL clubvoetbal in europa nog moeilijker, aangezien er dan plots veel meer mag waar onze peuterspeelzaalspelers niet aan gewend zijn.

Dat programmatje van FOX is trouwens echt een aanfluiting zeg. Die Helene Hendriks voegt totaal niets toe, er zitten elke week alleen mensen die een ontzettende clubvoorkeur hebben ( veel Ajacieden, af en toe een Feyenoorder ), kies dan eieren voor je geld en neem het echte programma ( VI ) over.

Maar goed, weer wat toppers vandaag te kijken. Feyenoord moet gaan winnen van Wilhelm Zwei ( Of ajax 2 ), de Derby v/h Noorden belooft ook altijd wel vuurwerk! Heb er zin an!

Edit: AD meld dat Kuyt en Bilal op de flanken starten.... Kom op zeg Gio 8)7 8)7 |:( |:(
Kuyt achter de spits Elia/Bilal flanken svp, en kom svp ook niet weer met die Kazim aanzetten, dan gaat de geloofwaardigheid in Rotterdam inmiddels wel flink dalen

EditEdit:
1-0 Groningen! oOo

[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 13-09-2015 12:31 ]

• Fleximex
Lekker begin van Groningen: 1-0.

[ Voor 8% gewijzigd door Fleximex op 13-09-2015 12:31 ]

• LZ86
  • Nu online
2-0 voor de trots van het noorden. Gaat lekker daar! Mooie goal ook, hoewel de pass mooier was.

• Fleximex
Heerenveen moet uitkijken dat het geen monsterscore voor Groningen gaat worden.

• LZ86
  • Nu online
Fleximex schreef op zondag 13 september 2015 @ 12:47:
Heerenveen moet uitkijken dat het geen monsterscore voor Groningen gaat worden.
Mwoh, zo ver zal t niet komen. Ik denk dat Groningen eerder op moet passen voor een aansluitings treffer

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:24
Leon Zwiers schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:00:
[...]
Mwoh, zo ver zal t niet komen. Ik denk dat Groningen eerder op moet passen voor een aansluitings treffer
Dat vrees ik ook
Ik juich pas als Groninger als het zo blijft na 90 minuten

Groningen doet er slim aan voor de 3-0 te gaan.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:09
Leon Zwiers schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:00:
[...]

Zie weinig aanleiding om daar echt bang voor te zijn

Verwijderd

toolkist schreef op zondag 13 september 2015 @ 12:26:

In dit geval juist niet zo, aangezien je toch al meteen de 1-0 kunt scoren uit de penalty.
De spelers van Cambuur gaven aan dat ze vooral wilden proberen de schade te beperken. De spits (Ogbeche) werd er ook al heel snel afgehaald door De Jong.

• Harribo
Die Gozubuyuk word ik wel wat moe van, elke duw van Groningen overtreding, elke duw van Heerenveen niet. Net alsof de scheids zo Heerenveen nog kansen wil geven of zo...?
Snap dat Heerenveen dat nodig heeft maar toch...
Hoewel hij tot nu toe prima floot

ps...nu wordt het anders, wat zijn die van Heerenveen aan het schoppen zeg

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 13-09-2015 13:52 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:09
Harribo schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:47:
Die Gozubuyuk word ik wel wat moe van, elke duw van Groningen overtreding, elke duw van Heerenveen niet. Net alsof de scheids zo Heerenveen nog kansen wil geven of zo...?
Snap dat Heerenveen dat nodig heeft maar toch...
Hoewel hij tot nu toe prima floot

ps...nu wordt het anders, wat zijn die van Heerenveen aan het schoppen zeg
En toen kreeg Heerenveen 2x geel :P

• LZ86
  • Nu online
Dat had best 3-0 mogen zijn zeg

Edit: 2-1 |:(

[ Voor 22% gewijzigd door LZ86 op 13-09-2015 13:54 ]

• Harribo
Wat zei ik? Maar zien of Groningen dit over de streep trekt hoor

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Lekker verdedigd door Gozubuyuk! :Y

Ik zou hem een contract aanbieden.

[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 13-09-2015 13:58 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• LZ86
  • Nu online
Quad schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:57:
Lekker verdedigd door Gozubuyuk! :Y

Ik zou hem een contract aanbieden.
Contract geven de Boer! :+

• St@m

St@m

@ Your Service

Als ik vd Looi was zou ik Rusnak kapotschelden, en niet de scheids.. hoe kun je hem nou precies tegen hem aanschieten :?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Harribo
St@m schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:59:
Als ik vd Looi was zou ik Rusnak kapotschelden, en niet de scheids.. hoe kun je hem nou precies tegen hem aanschieten :?
Rusnak speelt sowieso niet echt goed. Heb je die corner van hem gezien en de egoistische actie bij het doel zostraks?
vd Looi moet kalmeren

Pffff toch nog billen knijpen met Groningen, volkomen onnodig...

edit: yahoooo Mahi!!!

• LZ86
  • Nu online
zo, binnen 3-1!
Wat ben ik blij dat Feyenoord Mulder heeft kunnen dumpen bij Heerenveen >:)

[ Voor 73% gewijzigd door LZ86 op 13-09-2015 14:07 ]

• Fleximex
Kramer in de basis bij Feyenoord. Ik gok 3-0 met twee goals van Kramer.

• LZ86
  • Nu online
Kuijt op de flank, ik gok geen enkele geschikte voorzet, en een krappe 1-0

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik heb 500 euro ingezet op minimaal 1 penalty voor Feyenoord :P
Denk dat ze deze wedstrijd wel makkelijk winnen. Willem II heeft nog weinig tot niks kunnen laten zien.

Tomorrow is not today!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:38

Vos

AFCA

Daar is het volgens de regels misschien wel rood, maar hij krijgt niks...

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 13-09-2015 14:40 ]

• St@m

St@m

@ Your Service

Ze mogen alweer blij zijn dat ze nog met 11 man spelen.. man man man..

• Fleximex
Minimaal (donker)geel.

• LZ86
  • Nu online
Geel had inderdaad zeker gemogen op zijn minst

Kramer bewijst in 15 minuten veel waardevoller te zijn dan Kazim. Al 2 grote kansen die er enkel door uitstekend keeperswerk niet in gaan. Kazim had ze niet tussen de palen gekregen.

[ Voor 66% gewijzigd door LZ86 op 13-09-2015 14:46 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Lekkere kopbal van Kramer :)

Bilal mag blij zijn dat hij nog in het veld staat.

• LZ86
  • Nu online
Lol Schwalbe!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:27
De wekelijkse niet gegeven penalty hebben we ook weer gehad :) Nu hopen dat de goedmaker ook een traditie wordt.

Lamprou heeft al meer ballen gepakt dan in weet-ik-hoeveel seizoenen in de Kuip.

[ Voor 27% gewijzigd door ph4ge op 13-09-2015 14:53 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• St@m

St@m

@ Your Service

Als het geen penalty is hoeft die ook niet gegeven te worden nee..

• LZ86
  • Nu online
Pfoe zeg, Bilal mag er van mij uit, die komt zoals gewoonlijk geen man voorbij, Toornstra onzichtbaar. De rest doet t aardig.

Kom maar op met Elia en Vilhena

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:38

Vos

AFCA

ph4ge schreef op zondag 13 september 2015 @ 14:52:
De wekelijkse niet gegeven penalty hebben we ook weer gehad :) Nu hopen dat de goedmaker ook een traditie wordt.

Lamprou heeft al meer ballen gepakt dan in weet-ik-hoeveel seizoenen in de Kuip.
Bedankt voor de glimlach op mijn gezicht :).

• ph4ge
Vos schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:01:
[...]

Bedankt voor de glimlach op mijn gezicht :).
Zo was het ook bedoeld, net als jullie eenzijdige commentaren neem ik aan ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PWM
  • Niet online

PWM

Goed nieuws : Feyenoord speelt redelijk en heeft meer kansen dan tot nu toe bij elkaar dit seizoen.

Slecht nieuws is dat ze niet scoren :+

• LZ86
  • Nu online
Man man man die Bilal.......

• ph4ge
Tot nu toe had hij het excuus dat hij aan de verkeerde kant speelt, maar net komt hij van rechts door met veel ruimte en Toornstra helemaal vrij en schiet hij hem ook tegen zn man aan. Op zich is hij wel dreigend zullen we maar denken...

• Sydney08
De commentatoren hier op FoxSports Azie vallen zowat in slaap gaven ze aan :D
Het is nog niet echt wat nee.

Tomorrow is not today!

• LZ86
  • Nu online
ph4ge schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:11:
[...]

Tot nu toe had hij het excuus dat hij aan de verkeerde kant speelt, maar net komt hij van rechts door met veel ruimte en Toornstra helemaal vrij en schiet hij hem ook tegen zn man aan. Op zich is hij wel dreigend zullen we maar denken...
Is t.n.t elke wedstrijd het geval, of ie nu van links of rechts komt. Terwijl je Elia op de bank hebt. Snap Gio niet zo wat dat betreft

• Sydney08
1 op 1 en uitstekend gekeept door Vermeer.

Tomorrow is not today!

• LZ86
  • Nu online
Vermeer held. Goedmakertje voor de Vermeertjes van afgelopen weken 8)

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Hij heeft de capiciteiten.
Helaas nog niet consistent, wat op zijn leeftijd (bijna 30) eigenlijk wel een serieus probleem is.

★ What does that mean? ★

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:15:
Is t.n.t elke wedstrijd het geval, of ie nu van links of rechts komt. Terwijl je Elia op de bank hebt. Snap Gio niet zo wat dat betreft
Elia gaat wel komen deze wedstrijd. Het zit er wel in bij Bilal en hij is topfit, ik snap best dat je hem +- een uur de kans geeft en dan gaat wisselen. Dan heb je ook de optie om Kuyt of Toornstra eruit te halen en met 2 echte buitenspelers op hun goede been te spelen.

• LZ86
  • Nu online
Ik snap ook nog steeds niet zo goed waarom Kuyt constant door Gio op de flank wordt neergezet. Daar heeft ie nooit zijn sterke tijd gekend. Vrije rol rond de spits is ie veel nuttiger. In Turkije scoorde hij vaak genoeg veldgoals, nu alleen uit pingels.

• PWM
  • Niet online

PWM

Grappig foutje op VI. Er staat dat Hoessen gescoord heeft _O-

• LZ86
  • Nu online
ARGH! Dat was close!

• PWM
  • Niet online

PWM

Goeie keeper die Lamprou, misschien goed om als tweede keeper te halen :p

• LZ86
  • Nu online
:P Mijn hemel, Immers is zich aan het warmlopen.... Ik ben voor de verkeerde club geloof ik

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:37
Leon Zwiers schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:38:
:P Mijn hemel, Immers is zich aan het warmlopen.... Ik ben voor de verkeerde club geloof ik
Dat eeuwige geloof ik dit soort werkpaarden in De Kuip begint me aardig te irriteren zo onderhand. Als zelfs Gio al met dat virus besmet is.

• PWM
  • Niet online

PWM

Nou, Kramer zien we na de winterstop weer.

• LZ86
  • Nu online
Daar komt Kazim! En Immers is ook in aantocht! Bye bye 3 punten!

( je zal zien dat die nu 5 goals maken )

[ Voor 72% gewijzigd door LZ86 op 13-09-2015 15:42 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Waarom niet Kuyt in de spits en iemand op de vleugel erin brengen :?

• D-e-n
Omdat de bank bij Feyenoord geen hersens heeft.

• LZ86
  • Nu online
D-e-n schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:43:
Omdat de bank bij Feyenoord geen hersens heeft.
Gio heeft inmiddels een aardig brevet van onvermogen afgegeven, ik weet dat ie pas net start etc etc etc.
Maar kom op zeg, als je open deuren al niet kan intrappen.... Immers en Kazim werkt al ruim een jaar absoluut niet. Achachbar wel, Elia kan haast niet slechter zijn, en Kuyt niet op zijn eigen positie neerzetten.

• D-e-n
Het wel of niet starten als coach heeft ook niks te maken met of je het spelletje ziet, of je een visie hebt.

Feyenoord snakt naar een coach die durft af te wijken van gebaande paden, van de clubcultuur.

• LZ86
  • Nu online
Dat paarse vlak is geweldig met de groene outfit van Lamprou _O-

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:45
Kan iemand mij vertellen wat Kuyt zijn positie dan is? Bij Oranje speelde hij veel op de rechtsbuitenplek, net als bij Fenerbahce volgens mij. Daarna nog wat op back-posities, omdat ie toch niet verzaakt. Maar wat is zijn positie dan? Spits?
Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016