Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.973 views

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Echt wat een briljante scheids...

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:04

Quad

Doof

Uhm deze is terecht...

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Twente moet blijkbaar winnen van Zeist. Belachelijk dat dit wel een pingel is en die voor Ajax in de eerste helft niet. Bah.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:31
Het is Cillessen weer niet gegeven. Ik kijk nu PSV en Ajax maar heb de eerste helft van Ajax niet echt gevolgd.

Waarvoor hield de scheids voor rust zijn ogen dicht?

Guardado mist giga kans. Maar rood voor Cambuur en nu strafschop voor PSV. Het was hands denk ik?

[ Voor 24% gewijzigd door Fleximex op 12-09-2015 20:54 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
PWM schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:52:
Totaal andere situatie dan voor rust. Dat was geen penalty

Gudelj gaat voor de bal met zijn armen, natuurlijk een strafschop.
Gudelj gaat voor de bal met z'n armen, El Ghazi trapt bewust op de benen van een Twente speler en PWM zit bewust te stoken in een voetbaltopic...goede moderator hoor.

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:52:
Totaal andere situatie dan voor rust. Dat was geen penalty

Gudelj gaat voor de bal met zijn armen, natuurlijk een strafschop.
Ik zou de herhaling nog eens bekijken. Hij gaat juist niet voor de bal met zn armen. Hij is eerder bang voor de bal en probeert weg te draaien

Verwijderd

Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:53:
Het is Cillessen weer niet gegeven. Ik kijk nu PSV en Ajax maar heb de eerste helft van Ajax niet echt gevolgd.

Ook een handsbal maar dan van Twente. Toen geen penalty.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:58
Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:53:
Het is Cillessen weer niet gegeven. Ik kan nu PSV en Ajax maar heb de eerste helft van Ajax niet echt gevolgd.

Voor precies dezelfde situatie.

XXXVI

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

ik222 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:52:
Twente moet blijkbaar winnen van Zeist. Belachelijk dat dit wel een pingel is en die voor Ajax in de eerste helft niet. Bah.
Dit was er 1, en die eerste helft niet :) Goed gezien door v Boekel, niets mis mee.

2 gele kaarten gemist in de 1ste helft, maar de penalties zijn prima gezien.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:02
Weer een penalty die Cilessen niet houd, al is dat bij een panenka wat lastig.
Haal het maar in je hoofd om te blijven staan als keeper, dan wordt je ook voor gek uitgemaakt als ie de hoek kiest. :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leon Zwiers schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:25:
Je kan wel merken dat die droeftoeter die op doel stond bij Twente weg is, oogt veel rustiger achterin.
Ik heb die vorige keeper niet gezien, maar deze zit er net lekker bij :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• PWM
  • Niet online

PWM

Als Ajax wat zorgvuldiger is, kunnen ze hier gewoon nog punt(en) pakken. Ze spelen helemaal niet slecht.

• Fleximex
Makkelijke penalty voor PSV lijkt mij. De armen waren langs de lichaam van de Cambuur speler en draait weg. Zo genoeg gespreksstof is er weer :P

0-1 trouwens dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 12-09-2015 20:55 ]

• ik222
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:54:
[...]

Dit was er 1, en die eerste helft niet :) Goed gezien door v Boekel, niets mis mee.

2 gele kaarten gemist in de 1ste helft, maar de penalties zijn prima gezien.
Kom op zeg, dan heb je denk ik een gekleurde bril op of gewoon een met matglas.

Waren twee identieke situaties, Gudelj doet zelfs nog zijn best de bal te ontwijken.

• Quad

Quad

Doof

Ah Fischer. ;w

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 12-09-2015 20:57 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
De Boer ziet het echt niet meer haal die Viergever, Gudelj eruit ofzo ipv milik

• Fleximex
0-2 PSV

Luuk de Jong. Wat een held is het toch. Nu al 2 goals.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:45
De Boer heeft goed opgelet tijdens de interlands, spits eruit, buitenspeler erin.

Verwijderd

Waarom is Sanogo eigenlijk gehuurd?

• toolkist
  • Niet online
Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:55:
Makkelijke penalty voor PSV lijkt mij. De armen waren langs de lichaam van de Cambuur speler en draait weg. Zo genoeg gespreksstof is er weer :P

0-1 trouwens dus.
Dan is het enige "positieve" dat er dan in 2 wedstrijden op enig moment consequent gefloten is

• Terranova
Die van twente slaat zelfs de bal nog weg...

Verwijderd

Die handsbal van Twente was zelfs nog meer een beweging naar de bal toe dan Gudelj doet.

• Fleximex
Niemand kijkt PSV? Als je dan toch over scheidsrechter beslissingen gaat discussiëren dan is Blom een mooi onderwerp. Die zal mogelijk weer voor een speelronde op non-actief gesteld worden.

• Terranova
Waaaat van Boekel, overtreding en dan krijgt El Ghazi geel... Maak het nog duidelijker

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat vragen de Sky-verslaggevers zich ook af.

El Ghazi is niet slim....

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Echt die van boekel die mag niet eens bij de amateurs fluiten pfff....

• Terranova
gambieter schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:00:
[...]

El Ghazi is niet slim....
Niet slim inderdaad, maar gewoon een overtreding.

• ik222
  • Niet online
Ongelofelijk wat is die scheidsrechter partijdig. Dit is niet meer slecht fluiten maar gewoon opzettelijk een wedstrijd beïnvloeden.

Verwijderd

gambieter schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:00:
[...]

Waarschijnlijk weten die het antwoord wel :9

• PWM
  • Niet online

PWM

Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:59:
Niemand kijkt PSV? Als je dan toch over scheidsrechter beslissingen gaat discussiëren dan is Blom een mooi onderwerp. Die zal mogelijk weer voor een speelronde op non-actief gesteld worden.
Vroeger kon je direct terecht op de fox site voor de herhaling. Tegenwoordig moet je 3 speelrondes wachten.

• Fleximex
El Ghazi maakte er ook wel veel meer van dat het was. Volgens mij werd ie niet geraakt.

Maar zoals ik lees en zie kunnen Van Boekel en Blom samen even een weekendje weg haha.

• Terranova
Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:02:
El Ghazi maakte er ook wel veel meer van dat het was. Volgens mij werd ie niet geraakt.

Maar zoals ik lees en zie kunnen Van Boekel en Blom samen even een weekendje weg haha.
Nee Van Boekel mag gewoon blijven fluiten hoor., KNVB zal er weinig fouts in zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Terranova op 12-09-2015 21:03 ]

• Fleximex
PWM schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:01:
[...]

Vroeger kon je direct terecht op de fox site voor de herhaling. Tegenwoordig moet je 3 speelrondes wachten.
Ja, die Fox site is echt slecht geworden. Nieuw design. Niks mis mee, maar waarom veranderen ze ook de logica van de site. Je kan nu max 12 video's zien. Er is geen "volgende pagina" knop. Sommige video's krijgen geen categorie en je kan dus niet filteren. Highlights worden er inderdaad super laat op gezet. En als je bijvoorbeeld wedstrijden van de vorige speelronde wilt kijken moet je heel veel moeite doen om video's te sorteren op de club. Helemaal niks die site |:(

Verwijderd

Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:02:
Het punt is alleen dat op deze manier wedstrijden dusdanig beïnvloedt worden dat directe concurrenten hier groot voor- of nadeel van hebben.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:45

Hupske

AFCA

Wat een geweldig doelpunt zeg. Erg mooi.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Fleximex
Lekker goaltje hoor.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nette goal van Fischer, mooie pass.

Verwijderd

Het zou gewoon terecht zijn als Ajax nu snel de 2e maakt. En dan een penalty krijgt als goedmakertje.

• PWM
  • Niet online

PWM

Leuk voor de pot :) Hebben we nog iets om naar te kijken. Sowieso wel een vermakkelijke partij.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:06:
Het zou gewoon terecht zijn als Ajax nu snel de 2e maakt. En dan een penalty krijgt als goedmakertje.
En krijgt Viergever dan alsnog rood, of werkt het goedmaken 1 kant op?

[ Voor 60% gewijzigd door PWM op 12-09-2015 21:08 ]

• Fleximex
Haha. Keeper van Cambuur lijkt blessure te faken, zodat De Jong even zijn spelers kan toespreken.

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:07:
Leuk voor de pot :) Hebben we nog iets om naar te kijken. Sowieso wel een vermakkelijke partij.

[...]

De eerste gele kaart sloeg totaal nergens op (zeker niet vergeleken met die overtreding van Ede 1 minuut eerder) dus de vraag is of 2x geel terecht zou zijn.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:48

Vos

AFCA

PWM schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:07:

[...]

Drie discutabele penalty situaties. Geen rood, lastige optelsom :p.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 12-09-2015 21:12 ]

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:36

PauseBreak

derp!

Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:59:
Jawel, maar ik heb Blom nog geen discutabele beslissingen zien maken. Het was gewoon hands, hoogstwaarschijnlijk een doelpunt en dus rood, dus tsja, wat wil je nog meer? Die verdediger was gewoon dom bezig helaas en Cambuur plukt daar nu, voor de zoveelste wedstrijd helaas, de vruchten van.

Nee, merp!

• Fleximex
Als PSV scherp was stond het nu al 0-5. Cambuur is naast een man ook 'het' helemaal kwijt.
PauseBreak schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:11:
[...]

Jawel, maar ik heb Blom nog geen discutabele beslissingen zien maken. Het was gewoon hands, hoogstwaarschijnlijk een doelpunt en dus rood, dus tsja, wat wil je nog meer? Die verdediger was gewoon dom bezig helaas en Cambuur plukt daar nu, voor de zoveelste wedstrijd helaas, de vruchten van.
Mij leek die speler zijn armen toch langs zijn lichaam te houden en weg te draaien van de bal. Ik zal eens kijken of ik ergens nog een herhaling kan vinden.

[ Voor 76% gewijzigd door Fleximex op 12-09-2015 21:12 ]

Verwijderd

Bal weggooien is ook geel he van Boekel ;)

• ephymerous
Bal weggooien is toch ook geel? :?

XXXVI

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:11
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:12:
Bal weggooien is ook geel he van Boekel ;)
Wel consequent in het niet geven van rood ;)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Verwijderd

Rooke schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:13:
[...]

Wel consequent in het niet geven van rood ;)
True. Nu nog in penalties :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Los van alles, staat Ajax best goed te voetballen, maar is ook Twente goed aan het spelen. Niet top-5 goed, maar wel veel beter dan de plek waar ze nu staan.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:11:
Als PSV scherp was stond het nu al 0-5. Cambuur is naast een man ook 'het' helemaal kwijt.

[...]

Mij leek die speler zijn armen toch langs zijn lichaam te houden en weg te draaien van de bal. Ik zal eens kijken of ik ergens nog een herhaling kan vinden.
Hij bewoog zijn handen van zijn lichaam af, precies niet hoe je ze normaliter zou bewegen ook, dus dat was gewoon een terechte penalty en terecht rood.
Jammer, want Cambuur is mijn tweede cluppie na PSV, dus eigenlijk had ik stiekem gehoopt op een mooie wedstrijd waarin Cambuur na veel strijd enzo toch met 0-1 verloor om zo met wat meer vertrouwen in het getoonde spel naar de volgende wedstrijden te gaan. Nu zitten we weer met een hele domme persoonlijke fout binnen 10 minuten en een kansloze wedstrijd binnen een kwartier. Dan ga je toch anders de wedstrijden met je concurrenten aan.

Nee, merp!

• Fleximex
Ik ben trouwens wel benieuwd, als PSV straks met bijvoorbeeld 0-3 de rust haalt, of Cocu gaat wisselen met oog op dinsdag. PSV mist nu wel scherpte hoor. Ze hadden veel meer moeten scoren. Echt niet normaal dit. In de CL kan je dit totaal niet veroorloven. Vooral tegen dit Cambuur nu. Die zijn echt de kluts kwijt.

Verwijderd

Daar istie dan, onze verlosser :D

• ephymerous
De intentie van de Boer is goed, maar de uitvoering? Sanago? :/

XXXVI

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
PauseBreak schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:16:
[...]

Hij bewoog zijn handen van zijn lichaam af, precies niet hoe je ze normaliter zou bewegen ook, dus dat was gewoon een terechte penalty en terecht rood.
Jammer, want Cambuur is mijn tweede cluppie na PSV, dus eigenlijk had ik stiekem gehoopt op een mooie wedstrijd waarin Cambuur na veel strijd enzo toch met 0-1 verloor om zo met wat meer vertrouwen in het getoonde spel naar de volgende wedstrijden te gaan. Nu zitten we weer met een hele domme persoonlijke fout binnen 10 minuten en een kansloze wedstrijd binnen een kwartier. Dan ga je toch anders de wedstrijden met je concurrenten aan.
Zoals jij het bekijkt, bekijk ik het ook als het om hands gaat. Er zijn echter mensen die de boel 'manipuleren' en aangeven dat hij 'het risico nam' z'n handen zo te houden, en daarom wél een penalty moet zijn. Persoonlijk vind ik dat onzin. Naar mijn idee is het als voetballer vereist om natuurlijk te mogen en kunnen bewegen, en daardoor de bal niet op de stip moet. Dat is algemeen gezegd, dat gaat niet over dit moment, want die heb ik niet gezien.

...

Verwijderd

Nu net zo'n debuut als Martial.

• Terranova
Wie maakt een debuut dan?

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:17:
Ik ben trouwens wel benieuwd, als PSV straks met bijvoorbeeld 0-3 de rust haalt, of Cocu gaat wisselen met oog op dinsdag. PSV mist nu wel scherpte hoor. Ze hadden veel meer moeten scoren. Echt niet normaal dit. In de CL kan je dit totaal niet veroorloven. Vooral tegen dit Cambuur nu. Die zijn echt de kluts kwijt.
Ja, PSV heeft duidelijk teveel gas terug genomen. Ach, maakt mij niet uit :+
Luxicon schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:19:
[...]

Zoals jij het bekijkt, bekijk ik het ook als het om hands gaat. Er zijn echter mensen die de boel 'manipuleren' en aangeven dat hij 'het risico nam' z'n handen zo te houden, en daarom wél een penalty moet zijn. Persoonlijk vind ik dat onzin. Naar mijn idee is het als voetballer vereist om natuurlijk te mogen en kunnen bewegen, en daardoor de bal niet op de stip moet. Dat is algemeen gezegd, dat gaat niet over dit moment, want die heb ik niet gezien.
Ja, je kunt nu eenmaal niet je handen en armen eraf hakken. Dat gaat gewoon niet. In dit geval bewoog hij de handen gewoon duidelijk naar de bal toe en dan ben je gewoon dom bezig. Je geeft de scheidsrechter dan geen andere keus dan om te fluiten.

[ Voor 44% gewijzigd door PauseBreak op 12-09-2015 21:23 ]

Nee, merp!

Verwijderd

Sanago

• Fleximex
Lol. Dat zag er ook niet zo zeker uit van die jonge keeper van Twente.

• dutchgio
Drommel, maar die werd niet bedoeld denk ik :+

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:45

Hupske

AFCA

Haha wat een wissel.
Schwalbe.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:57
Jaaaaa daag

• Fleximex
Nu wel. Iedereen tevreden? ;)

Dat waren effe 2 slechte minuten van die Twente keeper.

• Terranova
Volgens mij z'n 3e wedstrijd

• Quad

Quad

Doof

Dat was geen penalty!

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• PWM
  • Niet online

PWM

Haha, die gast valt al voordat er contact is.

• ephymerous
Zit hij weer mis die van Boekel, al met al gerechtigheid :)

XXXVI

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:57
2 -2

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:13
Drommels drommels en nog eens drommels

Verwijderd

Daar was het terechte goedmakertje :)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, degenen die hier klaagden over zogenaamde partijdigheid van Van Boekel mogen het schaamrood opzetten. Duidelijke schwalbe en had geel voor Sanogo moeten zijn.

• Fleximex
Het grappige is dat dit geen goedmakertje was ofzo. Dat is gewoon het niveau waarop Van Boekel fluit :P

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:57
Nu de winst pakken?

• Terranova
gambieter schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:24:
Nou, degenen die hier klaagden over zogenaamde partijdigheid van Van Boekel mogen het schaamrood opzetten. Duidelijke schwalbe en had geel voor Sanogo moeten zijn.
Totaal niet, al dat geklaag was zeer terecht voor deze penalty.

• dutchgio
Nou leuke voetballer die Sanogo, beetje vallen in de 16. :(

Drommels, drommels drommels wat een scheidsrechter ja, drukt zo wel heel erg zijn stempel op de wedstrijd.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
:+ Ja want dit soort dingen gebeuren alleen in de Kuip toch? :+
hoe dan ook, lucky Ajax komt er wel, die winnen de pot wel.

• Quad

Quad

Doof

Wat een wanvertoning van Van Boekel.. Dramatisch!

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

gambieter schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:24:
Zeker de eerste helft niet gezien?
Leon Zwiers schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:24:
:+ Ja want dit soort dingen gebeuren alleen in de Kuip toch? :+
hoe dan ook, lucky Ajax komt er wel, die winnen de pot wel.
Je was al even weg, maar toen Ajax een onterechte penalty kreeg moest je toch weer even reageren he :+

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2015 21:25 ]

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Misschien is hij gewoon SLECHT :)

★ What does that mean? ★

• dutchgio
Wordt ook nog wel 2-3 als het aan Van Boekel ligt.

• Terranova
Wat doet die cabral daar nou, das gewoon geel...

• Fleximex
Nee hij had beide geel moeten geven.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Terranova schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:26:
Wat doet die cabral daar nou, das gewoon geel...
Je zou voor de grap ook eens minder eenzijdig kunnen klagen :)

• Terranova
<knip>

[ Voor 95% gewijzigd door Ramzzz op 14-09-2015 08:34 ]

Verwijderd

Sanogo is in 5 min al meer zichtbaar als Milik in elk geval.

• Fleximex
Hehe. Derde voor De Jong 0-3 bij PSV. Ik denk dat er in rust wel wat wissels gaan plaatsvinden. Locadia?

Evert Ten Napel is trouwens wel irritant. Bleh :r

[ Voor 20% gewijzigd door Fleximex op 12-09-2015 21:29 ]

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:28:
Hehe. Derde voor De Jong 0-3 bij PSV. Ik denk dat er in rust wel wat wissels gaan plaatsvinden. Locadia?
Ik gok op Locadia en Pereiro.

Nee, merp!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Terranova schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:27:
[...]

Je zou voor de grap eens niet moeten gaan stoken als moderator zijnde. Maarja PWM deed dat ook al, dus het mag blijkbaar...
Volgens mij neem je het allemaal iets te serieus man :P , Probeer nou maar gewoon lekker vermaakt te worden door een leuke pot!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:27:
Sanogo is in 5 min al meer zichtbaar als Milik in elk geval.
Het zou helpen als Milik wat meer aanvoer kreeg, maar ja.. Beetje van die ego's op de flanken helpt niet echt.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• PWM
  • Niet online

PWM

Leukste wedstrijd van het seizoen tot nu toe in ieder geval :) Zie Ajax er nog wel 1 maken.

Verwijderd

Quad schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:28:
[...]

Het zou helpen als Milik wat meer aanvoer kreeg, maar ja.. Beetje van die ego's op de flanken helpt niet echt.
Lijkt heel erg op Huntelaar in Oranje vind ik.

• Quad

Quad

Doof

Wie?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Die krijgt ook geen ballen omdat Depay en Robben te veel voor eigen succes gaan. Al voetbalt Huntelaar ook te weinig mee.

• Fleximex
Hahaha. Die stream van Twente - Ajax die ik kijk is het decoder boxje van degene die de stream verzorgt op slaapstand gegaan. Houden jullie me op de hoogte _O-

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:09

kronolith

[EDIT]

Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:31:
Hahaha. Die stream van Twente - Ajax die ik kijk is het decoder boxje van degene die de stream verzorgt op slaapstand gegaan. Houden jullie me op de hoogte _O-
Hahaha ja, ik heb er ook al last van :+

• Quad

Quad

Doof

Was bij Ajax ook niet nodig, ballen voorgeven aan de spits en die knalde ze er wel in. Tegenwoordig is het alleen maar ik ik ik.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Fleximex
@PauseBreak

Ik ga het penalty moment zo wel in de rust terug zien trouwens. Evert Ten Napel is wel heel zeker van zijn zaak dat het een onterechte penalty was. Zo dadelijk het oordeel ;)

• Quad

Quad

Doof

Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:31:
Samen met kameraad Fox Sports Go abonnement, scheelt heel veel ergernis itt die streams. ;)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Flauw zeg, die bal dan weg gooien. Wat kinderachtig.

• Fleximex
Quad schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:33:
[...]

Samen met kameraad Fox Sports Go abonnement, scheelt heel veel ergernis itt die streams. ;)
Gelukkig heb er nog 3 andere gevonden. Ik hoor over Fox Sports GO ook niet altijd veel goeds.
Pagina: 1 ... 50 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016