Daar knapt het niet van op nee, is er nou echt niets beters dan die Narsingh?Exocet schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:14:
Van Robben naar Narsingh.. Pfff
/edit
Hoezo rood?
/ edit
Na Janmaat de tweede die we moeten royeren. Wat een achterlijke imbeciel die BMI.
[ Voor 19% gewijzigd door ephymerous op 03-09-2015 21:21 ]
XXXVI
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 16% gewijzigd door Luxicon op 03-09-2015 21:20 ]
...
Frankrijk bestaat volgend jaar ook nog wel hoorTerranova schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:19:
RIP vakantieplannen...
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Zal vast geen pijn gedaan hebben maar is gewoon oliedom
[ Voor 33% gewijzigd door Goron op 03-09-2015 21:20 ]
Daar wil ik normaal gesproken nog niet dood gevonden wordenRooke schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:20:
[...]
Frankrijk bestaat volgend jaar ook nog wel hoor
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Slaande beweging van BMI als je al op de grond ligt met Sigi, gewoon dom.
Verwijderd
Ja natuurlijk, maar als je oplet zie je dat Sigthorson eerst (toen ze nog stonden) een slaande beweging maakte, en het over en weer zo doorgaat.v8power67 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:20:
Is zeer zwaar bestraft, maar indy doet dit ook wel dom waarom die beweging maken... zonde zonde zonde..
...
We spelen vandaag voor het EKVerwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:21:
Bedankt Indi. Boort de WK kansen door de neus met zo'n domme actie. Dan ben je er ook niet bij als je zoiets doet ondanks het belang van deze wedstrijd.
Dat heb ik niet gezien. Ziet ook alleen de laatste deel in herhaling. Maar daarom ook zwaar bestraft vind ik. En sigtorson stelt zich gigantisch aan. Maja moet de arbitrage niet de kans geven... dus gewoon dom.Luxicon schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:21:
[...]
Ja natuurlijk, maar als je oplet zie je dat Sigthorson eerst (toen ze nog stonden) een slaande beweging maakte, en het over en weer zo doorgaat.
Los daarvan, is alles wat naar het gezicht gaat op deze manier snel rood, dom dom.
Denk wel dat dit rustig 250x kan gebeuren, en 249x er geen kaart volgt. Volgens de regels wel rood.
Zonde inderdaad om nu al je tweede wissel te gebruiken.Qu3st schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:23:
Bruma? Waarom?
Verder dom van Indi. Van iemand die in de Portugese competitie speelt waar dit soort gedrag schering en inslag is, verwacht ik toch wat meer intelligentie.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En de druk van IJsland afhalen door meer op verdediging te richten...gaat weer lekker...Rooke schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:24:
[...]
Zonde inderdaad om nu al je tweede wissel te gebruiken.
BMI heeft zijn kans nu wel verspeeld, niet de eerste keer dit.
Bruma is nou ook niet echt een solide verdediger waar je op kunt vertrouwen...
België ook, ook al is dat ook wat wisselvalligGoron schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:25:
Ijsland heeft best een lekker team. Ga daar wel fan van zijn volgende zomer.
Huntelaar opstellen bij twee egoïstische en naar binnentrekkende vleugels...gambieter schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:24:
Toch zie je weer dat Huntelaar niets toevoegt aan dit team. En als je dan al met 10 man staat, lijkt me Huntelaar het meest voor de hand liggende slachtoffer.
Verder dom van Indi. Van iemand die in de Portugese competitie speelt waar dit soort gedrag schering en inslag is, verwacht ik toch wat meer intelligentie.
Nou het combineren met robben en sneijder ging wel hoor. Van Depay hoef je dat niet te verwachtenRooke schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:26:
[...]
Huntelaar opstellen bij twee egoïstische en naar binnentrekkende vleugels...
Yep. Maar Huntelaar kan niet voetballen, dus moet je wat.Rooke schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:26:
Huntelaar opstellen bij twee egoïstische en naar binnentrekkende vleugels...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zijn zeer snel en spelen erg makkelijk door verdediging heen.
En idd nungewoon 3 mans verdedigen en aanvallen als mofo... nu zonder echte spits wordt hellemaal niets vrees ik.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Lange ballen en hopen dat die een keer goed over de verdediging valt, op de snelheid van Memphis en Narsingh.
Zonder goede aanvoer heb je aan een Huntelaar sowieso niks.
Idd of breng anders een verdedigende middenveld erin om 3-4-3 te spelen.Quad schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:27:
Wtf? Wisselen? Is die Blind een psychisch gestoorde gek? Alles of niets spelen man!
Hup IJsland
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Verwijderd
Met van Persie zag je hetzelfde gebeuren. Heeft imo meer te maken met de ego's dan met de voetballende kwaliteiten van de spits.gambieter schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:27:
[...]
Yep. Maar Huntelaar kan niet voetballen, dus moet je wat.
Hoe kunnen mensen nu nog sympathie hebben voor IJsland? Naaiers
[ Voor 29% gewijzigd door D-e-n op 03-09-2015 21:30 ]
3-4-2 dan he, er is een man minder.Terranova schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:28:
[...]
Idd of breng anders een verdedigende middenveld erin om 3-4-3 te spelen.
Blind kan ook prima centraal, speelt hij nu bij United ook dus had inderdaad best gekunt.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Oh ja foutjedutchgio schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:30:
[...]
3-4-2 dan he, er is een man minder.![]()
Blind kan ook prima centraal, speelt hij nu bij United ook dus had inderdaad best gekunt.
Al boeit het niets meer. Depay raakt volgens mij geen drol vandaag en Narsingh is sowieso al niet veel soeps.
RvP in vorm kan echter zelf ook wat magisch doen, en dat kan Huntelaar niet brengen. Ik snap de wissel wel.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:28:
Met van Persie zag je hetzelfde gebeuren. Heeft imo meer te maken met de ego's dan met de voetballende kwaliteiten van de spits.
Daarbij ook aantekenen dat IJsland een leuk team heeft, en wmb verdient om naar het EK te gaan.
Ja maar wanneer was RvP voor het laatst in vorm? 3 jaar geleden ofzo?gambieter schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:31:
[...]
RvP in vorm kan echter zelf ook wat magisch doen, en dat kan Huntelaar niet brengen. Ik snap de wissel wel.
Daarbij ook aantekenen dat IJsland een leuk team heeft, en wmb verdient om naar het EK te gaan.
Hij heeft afgelopen weekend nog gescoord dus een prima keuze als vervanging van HuntelaarKleineJoop schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:30:
Bruma is echt zo'n idioot, daar geef je Huntelaar toch niet voor op.
Mocht er daarna nog 1 geblesseerd afhaken heb je nog een man minder in het veld.
Tegen fokking IJsland durft ie nog niet eens 1 op 1 te spelen.. hell, IJsland speelt niet eens met 3 aanvallers.
[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 03-09-2015 21:35 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
X2St@m schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:34:
BMI hoeft nooit meer terug te keren.. hoe kun je je team zo in de steek laten.
[ Voor 22% gewijzigd door cverkooyen op 03-09-2015 21:37 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ongeveer dit ja, wat een trieste vertoning.St@m schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:34:
Laffe herder die Blind.. wat een onzin dit.. Was er al bang voor, een bondscoach zonder eigen persoonlijkheid.. bah, wat haat ik verdedigend wisselen als er aangevallen moet worden. BMI hoeft nooit meer terug te keren.. hoe kun je je team zo in de steek laten.
Tegen fokking IJsland durft ie nog niet eens 1 op 1 te spelen.. hell, IJsland speelt niet eens met 3 aanvallers.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
En kan iemand die commentator van de NOS wat prozac geven, wat een verschrikking om hem te horen wauwelen.
Opvallend: BMI weer eens rood ( aangenaaid door een ex-ajacied
Enige gevaar komt van Depay af, maar mensen snappen zijn voorzetten niet geloof ik. 3 x gezien dat iemand bij de 2e paal zo had kunnen binnenlopen.
Opzich logische wissel dat Huntelaar eruit gehaald wordt, daar heb je in een wedstrijd als dit niks aan.
Gelijkspelletje max haalbare zo lijkt me, tenzij depay of wijnaldum nog een wondertje op de schoen hebben. Maar dat EK is steeds verder weg zo!
Oh en dat commentaar is weer van bedroevend niveau zeg.. wie is het?
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 03-09-2015 21:42 ]
Drie dagen geleden las ik nog dat het een schande was dat Riedewald en Tete überhaupt bij de selectie zaten...ik222 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:39:
Kan van Gaal niet gewoon terugkomen, wat een Drama dit. Sowieso waarom start je met 4 verdedigers waarvan er 2 nog niet of nauwelijks gespeeld hebben dit seizoen. Geef dan Riedewald en Tête een kans.
Er in trapt? Hij beoordeeld een slaande beweging gewoon zoals dat hoort, met een rode kaart.Leon Zwiers schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:41:
Opvallend: BMI weer eens rood ( aangenaaid door een ex-ajacied![]()
). Maar fijn hoe die scheids er weer in stinkt.
[ Voor 28% gewijzigd door argro op 03-09-2015 21:45 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Wat is pech?D-e-n schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:41:
Ik ben geen Blind fan maar dit is gewoon pech voor hem
Dat Robben uitvalt, jazeker
Dat BMI raar doet, jazeker
Dat hij als een bange poepert het team staat te coachen? Dat is geen pech.. dat zit in zijn DNA. De volgende bondscoach zal wel Cocu worden..
En ach, teken maar vast op dat IJsland deze partij winnend gaat afsluiten. Achteruit lopen is geen goed idee.
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 03-09-2015 21:46 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Frank SnoeksLeon Zwiers schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:41:
Oh en dat commentaar is weer van bedroevend niveau zeg.. wie is het?
Hoe kan je dit nou posten? Ben je aan het trollen? Je ziet toch dat BMI duidelijk een slaande beweging maakt. Natuurlijk reageert Sightorsson extreem maar het is echt BMI die het doetLeon Zwiers schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:41:
Zo, rust. Wat......een....zaadpartij!
Opvallend: BMI weer eens rood ( aangenaaid door een ex-ajacied![]()
). Maar fijn hoe die scheids er weer in stinkt.
XXXVI
Wellicht had Huntelaar de voorzet van Memphis later wel een keer gesnapt. Zelf zou ik het logischer vinden om Narsingh eraf te halen en van der Wiel de hele rechterkant te laten belopen.Leon Zwiers schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:41:
Enige gevaar komt van Depay af, maar mensen snappen zijn voorzetten niet geloof ik. 3 x gezien dat iemand bij de 2e paal zo had kunnen binnenlopen.
Opzich logische wissel dat Huntelaar eruit gehaald wordt, daar heb je in een wedstrijd als dit niks aan.
Memphis is het gevaarlijkst van de zijkant, niet vanuit het centrum.
Hopelijk staat z'n telefoon nu wel op stil.
Dat moment raakt hij nooit meer kwijt.
Tijdens een wedstrijd in de CL van Barcelona is het nog erger, kwijlt helemaal weg bij Messi. Gelukkig is dat nu wel over.
Ik zeg Jan Boskamp als bondscoachDr. Strangelove schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:48:
Natuurlijk kan Blind er weinig aan doen van BMI en Robben. Waar hij wel voor verantwoordelijk is, is zijn nerveuze gewandel langs de zijlijn, het straalt werkelijk geen enkele authoriteit en controle uit. Als hij bij een EK qualifier al zo staat te shaken, wat moet je daar op een eindronde dan mee?
[ Voor 6% gewijzigd door Toewan op 03-09-2015 21:50 ]
Super onlogisch. Je moet niet spelen voor een punt, je moet spelen voor 3 punten. Het Nederlands elftal in eigen huis tegen IJsland, dan moet je niet bang zijn. Op iedere positie heeft het Nederlands elftal een betere voetballer lopen. De enige die iets met een bal kan zo ongeveer is die nummer 10. Hou op zeg..D-e-n schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:47:
Nogmaals, die wissel is niet onlogisch. Als dat IJslandse centrum niet inschuift hou je makkelijker het middenveld.
3-3-3 kan prima tegen een team dat 5-4-1 (ofzo) speelt
Jij zit in het stadion neem ik aan? Op TV is de zijlijn waarlangs Blind zou kunnen wandelen namelijk niet tot nauwelijks in beeld.Dr. Strangelove schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:48:
Natuurlijk kan Blind er weinig aan doen van BMI en Robben. Waar hij wel voor verantwoordelijk is, is zijn nerveuze gewandel langs de zijlijn, het straalt werkelijk geen enkele authoriteit en controle uit. Als hij bij een EK qualifier al zo staat te shaken, wat moet je daar op een eindronde dan mee?
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
alles kan off-topic
Ze jagen vooral op onze verdedigers heb ik het idee...PWM schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:53:
Ze jagen wel lekker op de IJslanders die de bal achterin rondspelen.
Ach kijk eens..St@m schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:44:
[...]
En ach, teken maar vast op dat IJsland deze partij winnend gaat afsluiten. Achteruit lopen is geen goed idee.
Op de manTerranova schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:54:
Op de fucking bal...
Meer kan ik er niet van maken.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 8% gewijzigd door Dr. Strangelove op 03-09-2015 21:56 ]
Hij raakt eerst de bal met de neus van z'n schoen?
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016