Er staan er maar 10 op het veld hoor..Dr. Strangelove schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:55:
Man man man... voor wie staan die elf Oranje hemden op het veld zeg?
Had je kunnen hebben. Geen echte overtuiging om de bal te pakken.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
alles kan off-topic
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Yep. De grote fout is van De Vrij die veel te makkelijk werd afgetroefd bij de kopbal net ervoor, maar Vd Wiel laat zien waarom je moet spelen voor je opgesteld wordt.PWM schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:54:
Haha, ja, dat is gewoon een pingel natuurlijk.
En Cilissen laat weer zien niets met pingels te kunnen. Die had hij moeten stoppen. Voor mij is het gewoon tiijd voor Krul, en Cilissen moet zich eerst eens gaan bewijzen.
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 03-09-2015 21:58 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat kan Blind eraan doen dat Robben geblesseerd raakt en 2 verdedigers de fout in gaan?Ankona schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:56:
Is dit gelijk de laatste wedstrijd van Blind of mag hij zondag ook nog op de bank zitten?
...
Kom op zegSt@m schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:56:
Wat een keeperAls hij gewoon zijn hand strekt heeft ie hem. Penalty's keepen met je vuisten.. logisch dat hij er nog nooit eentje heeft gepakt.
1) was geenpenalty , maar snap wel dat een scheids het niet meteen zo ziet
2) cillissen wil gewoon herdacht worden als de keeper die nooit een penalty tegen heeft gehouden. Man man man...die was echt houdbaar als je er toch bijzit.
Wat klopt er niet aan mijn analyse?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Dit was gewoon een blunder van Cillesen, niet meer en niet minder. Leek wel bang voor de bal.
Fantastische keeper, maar dit leek op pupillen werk.
[ Voor 10% gewijzigd door Hupske op 03-09-2015 21:59 ]
Verwijderd
Had er niet bij geschreven dat Robben uit zou vallen en Huntelaar gewisseld werd voor Bruma vanwege die overdreven rode kaart voor Indi.Vlassie1980 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:51:
[...]
Deden ze in de uitwedstrijd ook en toen kwam het niet meer goed
Nu wordt het waarachtig nog lastig ook voor Nederland.
Blind had in mijn ogen Huntelaar er niet uit moeten halen maar een Klaassen meer moeten laten verdedigen.
Nu gaat het wel heel lastig worden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik moest lachen
XXXVI
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Was ook geen penalty verder, gewoon goede tackle.
Robben niet opstellen als je weet dat die niet fit is bijvoorbeeld.Luxicon schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:57:
[...]
Wat kan Blind eraan doen dat Robben geblesseerd raakt en 2 verdedigers de fout in gaan?
En voor de rest, het is maar IJslangd, waarom krijgt hij de groep niet scherp? BMI stond juist een prima pot te spelen maar deed ineens een beetje dom (en Cillissen ook door "verstandig" te doen)
En dan dat wisselen. Waarom Narsingh? Die vent maakt doorgaans weinig indruk. En waarom Huntelaar eruit? Als er een werkpaard voorin wat zou kunnen forceren is hij het. Het is nu met 10 man en een matige verdediging alles op slot proberen te gooien terwijl je een overwinning nodig hebt.
alles kan off-topic
Verwijderd
Als hij de bal had geraakt wel ja. ..dutchgio schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:59:
Cilessen is geen penaltykeeper. Nooit geweest, zal hij ook nooit worden.
Was ook geen penalty verder, gewoon goede tackle.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Blind en De Vrij doen het prima bij hun buitenlandse club. Bezopen om die nu zo te noemenephymerous schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:59:
[...]
Ik moest lachenwat een intriest elftal met de Vrij, Bruna, Blind en Narsingh.
"Ja, hij kan er niets aan doen dat Robben geblesseerd raakt"
"Tsja, hij kan niets aan rood voor BMI doen"
"Mwah, kan hij er aan doen dat vd Wiel niet kan verdedigen"
Ja, dank je de koekoek. Dat is dus waar Blind voor staat. Als er geen onverwachte dingen gebeuren kan iedereen wel bondscoach zijn. Hij staat er juist voor dit soort situaties, en dan moet hij de goede keuzes maken.
Blind is en zal een waardeloze coach blijven.
Je hebt toch wel gehoord dat deze generatie (van Ísland) in de jeugd Duitsland met 5-0 en 4-1 versloeg waar zo'n beetje de verdediging van het WK winnende elftal in stondAnkona schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:00:
[...]
Robben niet opstellen als je weet dat die niet fit is bijvoorbeeld.
En voor de rest, het is maar IJslangd, waarom krijgt hij de groep niet scherp? BMI stond juist een prima pot te spelen maar deed ineens een beetje dom (en Cillissen ook door "verstandig" te doen)
En dan dat wisselen. Waarom Narshing? Die vent maakt doorgaans weinig indruk. En waarom Huntelaar eruit? Als er een werkpaard voorin wat zou kunnen forceren is hij het. Het is nu met 10 man en een matige verdediging alles op slot proberen te gooien terwijl je een overwinning nodig hebt.
Overigens zie ook ik vd Wiel de bal compleet missen ... dus penalty (maar nog een herhaling kan geen kwaad om het zeker te weten).
[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 03-09-2015 22:07 ]
HIJ heeft dit "team"opgeroepen, hij laat de slechtste poppetjes staan, en wat doet ie? Narsingh erin
IJsland mag m wel dankbaar zijn. die v/d Wiel heeft toch geen recht op een basisplaats?
Staat er dus vandaag eentje die beide situaties wel ziet EN durft te beoordelen.
3x scoren in het laatste kwartier kan ook gewoon he..KleineJoop schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:06:
Waar wachten ze op joh, als je achter staat met niks te verliezen moet het gas erop.
IJsland scoort zometeen namelijk nog eens.
Verwijderd
Ik vind het te makkelijk om nu al op Blind te zeiken. Als de vorige bondscoach hadden gezorgd dat er meer punten waren gehaald dan was er nu ook geen probleem geweest.PWM schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:02:
Overigens snap ik ook niet echt hoe men nu Blind kan verdedigen.
"Ja, hij kan er niets aan doen dat Robben geblesseerd raakt"
"Tsja, hij kan niets aan rood voor BMI doen"
"Mwah, kan hij er aan doen dat vd Wiel niet kan verdedigen"
Ja, dank je de koekoek. Dat is dus waar Blind voor staat. Als er geen onverwachte dingen gebeuren kan iedereen wel bondscoach zijn. Hij staat er juist voor dit soort situaties, en dan moet hij de goede keuzes maken.
Blind is en zal een waardeloze coach blijven.
We hebben gewoon slechtere spelers dan 8 jaar terug. Dat Blind dat Robben opstelt in zo'n belangrijke wedstrijd Is niet gek, wat moet hij anders? 1op1 spelen achterin na 30 min is ook gewaagd, had hij niet gewisseld en had IJsland direct gescoord dan hadden we daar weer over geklaagd. De spelers zijn gewoon niet goed genoeg om te domineren, daar kan Blind niks aan doen.
Ik dank dat we er overigens ook aan mogen gaan wennen. Is een gevolg van het vroegtijdig leegkopen van onze topclubs.
alles kan off-topic
Verwijderd
Heb jij een glazen bol dan?St@m schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:07:
[...]
3x scoren in het laatste kwartier kan ook gewoon he..
IJsland scoort zometeen namelijk nog eens.
Jazeker!
Behalve dan dat je in Turkije op deze manier over de knie gaat.
★ What does that mean? ★
Blind had wat beter kunnen selecteren. Geen Janmaat, die wekelijks best aardig staat te ballen, maar wel een v/d Wiel die op de tribune zit, en nog geen bal aangeraakt heeft dit seizoen? Kom op zeg... Nu met Narsingh erbij is de hele rechterkant waardeloos.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:08:
[...]
Ik vind het te makkelijk om nu al op Blind te zeiken. Als de vorige bondscoach hadden gezorgd dat er meer punten waren gehaald dan was er nu ook geen probleem geweest.
We hebben gewoon slechtere spelers dan 8 jaar terug. Dat Blind dat Robben opstelt in zo'n belangrijke wedstrijd Is niet gek, wat moet hij anders? 1op1 spelen achterin na 30 min is ook gewaagd, had hij niet gewisseld en had IJsland direct gescoord dan hadden we daar weer over geklaagd. De spelers zijn gewoon niet goed genoeg om te domineren, daar kan Blind niks aan doen.
Ik dank dat we er overigens ook aan mogen gaan wennen. Is een gevolg van het vroegtijdig leegkopen van onze topclubs.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
90+2 natuurlijk.PWM schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:10:
Ben benieuwd wanneer de laatste aanvallende wissel komt. Is dat minuut 70, of minuut 87.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Is een grapje he, ik weet dat Blind de stropdassen niet zelf koopt.. hij kan het wel opperen uiteraard
Verwijderd
Misschien kunnen ze niet beter?Goron schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:12:
Ach het is nog steeds 90% de schuld van de spelers als we eruit liggen.
Het kan gewoon bijna niet dat Tsjechië thuis verliest van Kazachstan, dat zou echt een blamage zijn.PWM schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:09:
Turkije en Tsjechie staan nog hartstikke goed voor Nederland. Als die standen zo blijven, is er niets aan de hand.
Behalve dan dat je in Turkije op deze manier over de knie gaat.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik dacht in 2008, in 2010 en 2014 dat het shit zou worden op de eindronde en het tegenovergestelde bleek waar. In 2012 dacht ik dat we voor de titel konden gaan en ging het mis.
Als ik het nu zo bekijk zijn we slechter dan ooit, ergo, de titel is voor ons volgend jaar
Promes die in de 70e minuut gaat beginnen met de warming up.
[ Voor 46% gewijzigd door Vos op 03-09-2015 22:16 ]
amen!Dr. Strangelove schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:15:
Als ik het nu zo bekijk zijn we slechter dan ooit, ergo, de titel is voor ons volgend jaar
★ What does that mean? ★
Het kan gewoon bijna niet dat Nederland Tsjechië thuis verliest van IJslandKazachstan, dat zou echt een blamage zijn.Toewan schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:14:
[...]
Het kan gewoon bijna niet dat Tsjechië thuis verliest van Kazachstan, dat zou echt een blamage zijn.
En het is 1-1 bij Tsjechië.Toewan schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:14:
[...]
Het kan gewoon bijna niet dat Tsjechië thuis verliest van Kazachstan, dat zou echt een blamage zijn.
Verwijderd
Dat Blind Huntelaar er uit haalde voor Bruma, terwijl Nederland ook op dat moment moest scoren... Niet zo handig.Vos schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:16:
Loopt er nu 1 aanvaller warm? Proest.
Promes die in de 70e minuut gaat beginnen met de warming up.
Oh shit zeg. Dat was verreweg faler #1 tijdens Hiddink.TTLCrazy schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:17:
Promes er zo in? Kan blind nog meer slechte beslissingen maken zeg.
Ik keek even terug en las het ja, ongekend haha.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:17:
[...]
Dat Blind Huntelaar er uit haalde voor Bruma, terwijl Nederland ook op dat moment moest scoren... Niet zo handig.
Maar als ik Nederland zo zie spelen kunnen we beter 5 verdedigers opstellen
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 03-09-2015 22:20 ]
Verwijderd
Neeeeee joh...Kunnen nog gewoon derde wordenLekkerboeie86 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:19:
Is het eindelijk klaar? Over en uit als dit zooitje verliest?
Die had er in gemoeten ten robben eraf ging en niet Narsingh. Dan had je nu nog een spits erin kunnen gooien. Dat laffe verdedigende spel. Scoren moeten ze, niet nog meer verdedigen
Verwijderd
En als hij dat niet deed en IJsland scoorde een paar min later, wat had je dan gezegd?Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:17:
[...]
Dat Blind Huntelaar er uit haalde voor Bruma, terwijl Nederland ook op dat moment moest scoren... Niet zo handig.
als ze zondag van turkije uit wint zijn de playoffs goed haalbaar.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:19:
Is het eindelijk klaar? Over en uit als dit zooitje verliest?
Handig dat Hunterlaar er dan nog instaat en je nog steeds aanvallend moet voetballen.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:20:
[...]
En als hij dat niet deed en IJsland scoorde een paar min later, wat had je dan gezegd?
Verwijderd
Krijgen we nog meer van dit soort wedstrijden...Sempy schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:21:
[...]
als ze zondag van turkije uit wint zijn de playoffs goed haalbaar.
Okej thx! Was niet helemaal op de hoogte.Sempy schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:21:
[...]
als ze zondag van turkije uit wint zijn de playoffs goed haalbaar.
Playoff tegen Albanië... altijd lastig...Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:20:
[...]
Neeeeee joh...Kunnen nog gewoon derde worden
Verwijderd
Scherp! Al las ik ook regelmatig dat Huntelaar niks toevoegt. Veel andere opties hebben we denk ik ook niet.hupske schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:21:
[...]
Handig dat Hunterlaar er dan nog instaat en je nog steeds aanvallend moet voetballen.
Je moet dat positief zien.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:22:
[...]
Krijgen we nog meer van dit soort wedstrijden...
Oranje is zo goed, dat ze zich niet eens meer kunnen opladen voor een kwalificatiewedstrijd.
Als je speelt (zoals Blind) als je bang bent om te verliezen van IJsland dan klopt de hele beredenering. Als je gaat voetballen vanuit je eigen kwaliteiten moet je gewoon durven 1 op 1 te spelen. Zeker als je weet dat je moet winnen.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:20:
[...]
En als hij dat niet deed en IJsland scoorde een paar min later, wat had je dan gezegd?
Blind wacht ondertussen nog even extra met aanvallend wisselen zodat er echt geen kans meer is op een overwinning. Doet ie goed, als je speelt om niet te winnen.
Zie je wel Repep, gewoon een glazen bol.St@m schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:16:
Ah kijk.. Promes, de man die bekend staat om het maken van doelpunten komt er zo in. Ben benieuwd, uiteraard gaat Blind er een middenvelder uithalen, ik ga voor Wijnaldum.
[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 03-09-2015 22:24 ]
Verwijderd
FC Bal op het dak is nog lastig voor dit ploegjeDr. Strangelove schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:23:
[...]
Playoff tegen Albanië... altijd lastig...
Nou, als ze al niet van IJsland kunnen winnen is elke wedstrijd lastig. Zeker als die Blind weer lekker verdedigend laat spelen.Dr. Strangelove schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:23:
[...]
Playoff tegen Albanië... altijd lastig...
Inderdaad snap ik ook nniet onbegrijpelijkTTLCrazy schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:23:
Waarom spelen we nog steeds niet alles of niets ? Stelletje zout zakken in het veld
alles kan off-topic
een sticker voor jou!St@m schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:16:
Ah kijk.. Promes, de man die bekend staat om het maken van doelpunten komt er zo in. Ben benieuwd, uiteraard gaat Blind er een middenvelder uithalen, ik ga voor Wijnaldum.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
alles kan off-topic
Verwijderd
Ooooh is dat het! Zou ik dat argument ook bij mijn baas kunnen gebruiken denk je?albino71 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:23:
[...]
Je moet dat positief zien.
Oranje is zo goed, dat ze zich niet eens meer kunnen opladen voor een kwalificatiewedstrijd.
Wel beter dan Narsingh.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:21:
Hahahah.avi Promes kan toch helemaal niet voetballen
Zijn er vrijwilligers die tot mijn staf willen behoren?
Slechter dan dit zal ik het niet doen en ik zal slechts een fractie kosten qua salaris.
Verwijderd
Had gekund. Maar dat laat onverlet dat je als Nederland meer kansen had op een doelpunt met Huntelaar.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:20:
[...]
Zie net Promes er in komen. Curieuze wissel. Zit Luuk de Jong niet bij de selectie?
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016