Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.979 views

Verwijderd

Volgens mij is het uiteindelijk wat de gek er voor geeft. Aangezien van Gaal zo'n 'gek' is die te veel geld mag uitgeven en een voorliefde voor NL-spelers heeft zou het zomaar kunnen dat je voor Klaassen veel meer kan krijgen mocht Van Gaal Klaassen willen hebben. Komt van Gaal niet met een bod op Klaassen dan zou 18.5 een goed bod kunnen zijn als je Klaassen per se moet verkopen. Zelf denk ik dat als United geen bod op Depay had uitgebracht, hij voor een lager bedrag aan een andere club verkocht zou zijn. Maar dat weet je natuurlijk niet. Het is volgens mij ook lastig vergelijken wat een speler nu echt waard is.

Als je het verder vergelijkt met bedragen voor die Fransman of de Bruyne dan is 18.5mln tegenwoordig een lachertje.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2015 10:56 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:14
ph4ge schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:00:
[...]

Het is weer meer dan Clasie, het is maar net hoe en met wie je het vergelijkt.
Je moet ook nog kijken naar contractduur, of een speler zelf wil vertrekken, op welk moment een transfer wordt gemaakt (napoli probeerde het op laatste moment voor sluiting) etc.

In dat opzicht zou 18 miljoen niet zo gek zijn, hopelijk krikt ie het nog wat omhoog komend jaar :p

Float like a butterfly, sting like a bee.

Verwijderd

Jasper Cillessen dus uiteindelijk niet verkocht aan Louis?

Jammer!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:43

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Mja, bij Pröpper heb ik een beetje hetzelfde gevoel als bij Tete en Riedewald. Leuk om eens te proberen bij oefenwedstrijden of trainingen van oranje maar nog totaal geen reden voor speeltijd. Mocht zo'n speler in een oefenwedstrijd of training uitblinken dan verdient hij een kans.
offtopic:
Tenzij hij bij je cluppie speelt natuurlijk, dan vind je gewoon dat hij in de basiself moet. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:40
martinusz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:04:
Je moet ook nog kijken naar contractduur, of een speler zelf wil vertrekken, op welk moment een transfer wordt gemaakt (napoli probeerde het op laatste moment voor sluiting) etc.

In dat opzicht zou 18 miljoen niet zo gek zijn, hopelijk krikt ie het nog wat omhoog komend jaar :p
Clasie lag ook nog 3 jaar vast, maar inderdaad een transfer komt er niet als de speler gewoon niet wil.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:42
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 07:15:
[...]

Nee bedankt. Je hebt het hier over de aanvoerder van Ajax die zich ontzettend goed ontwikkelt en als een van de weinigen deze dagen een realistisch beeld lijkt te hebben over transfers en op jonge leeftijd naar het buitenland vertrekken. Bovendien is 18.5 mln veel te weinig. Ben blij dat Ajax dus niet iedereen zomaar verkoopt :)
Ik zou Klaassen ook niet laten gaan. Ook omdat je het gevoel krijgt bij die jongen dat hij nog wel belangrijk kan zijn en ook dat hij goed BLIJFT. Dan wordt het een topper en kan je hem over paar jaar ook nog wel goed verkopen

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:51
Verwacht dat Blind kiest voor:
Cillessen;
Tete, De Vrij, Blind, Kongolo;
Klaassen, Anita, Sneijder;
Robben, Huntelaar, Depay.

In plaats van Tete kan ook Van der Wiel spelen, maar gok dat Blind kiest voor de speler in vorm ipv de speler die nog geen minuut heeft gemaakt. Vergeet niet dat huidig assistent-bondscoach Van Basten nogal fan was van het direct voor de leeuwen gooien van spelers die het bij hun club goed doen :)

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:15
Goede aanval ( zou persoonlijk Dost in de aanval zetten maar goed ), redelijk middenveld ( op Anita na ), verdediging...... ik weet het niet.

[ Voor 24% gewijzigd door LZ86 op 02-09-2015 13:36 ]

• ph4ge
mefjoew schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:31:
Cillessen;

In plaats van Tete kan ook Van der Wiel spelen, maar gok dat Blind kiest voor de speler in vorm ipv de speler die nog geen minuut heeft gemaakt. Vergeet niet dat huidig assistent-bondscoach Van Basten nogal fan was van het direct voor de leeuwen gooien van spelers die het bij hun club goed doen :)
Vrij wonderlijke opstelling, zou Kongolo er in staan zodat mensen niet roepen "Ajax-bril!" :+

Normaal gesproken doet het er gelukkig niet toe wie je opstelt naast Robben, Sneijder en Depay.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• mefjoew
ph4ge schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:39:
[...]

Vrij wonderlijke opstelling, zou Kongolo er in staan zodat mensen niet roepen "Ajax-bril!" :+

Normaal gesproken doet het er gelukkig niet toe wie je opstelt naast Robben, Sneijder en Depay.
Kongolo is de enige verdediger die bij zijn club momenteel linksback speelt toch? Natuurlijk kan het ook dat hij kiest voor Indi en Blind linksback zet, maar dat verwacht ik niet.
Overigens is dit niet mijn keuze, maar de opstelling die ik van onze bondscoach verwacht..

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Cillessen;

Ik dacht Van de Wiel, De Vrij, BMI, Blind. Zou zijn op basis van de hesjes in de laatste partij.

• LZ86
Snap niet zo goed dat Wijnaldum gepasseerd wordt, die zou ik dan op de plek van Klaassen zetten.

[ Voor 34% gewijzigd door LZ86 op 02-09-2015 14:08 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:22
Cillessen;

Ja maar volgens vd Wiel maakt het niets uit of een speler minuten maakt of niet maar moet het gaan om de kwaliteit van de speler.

Is vooral grappig omdat hij het zegt.
Hij is een matige speler waarvan je je afvraagt waarom hij bij PSG zit, zo goed als dat ene top seizoen bij Ajax is hij nooit meer geweest.
Ik vind dat er weinig verschil zit tussen de twee als je de min en plus punten tegen elkaar weg streept.

Tete is verdedigend sterker, heeft nog aardig wat potentie en heeft wedstrijd ritme (waar hij het ook nog goed gedaan heeft. Vd Wiel is aanvallend sterker, heeft ervaring, maar speelt niet en zit aan zijn top en heeft denk ik ook wel een hoge mening over zijn kwaliteiten.

Als Tete door groeit en Janmaat heeft een goede periode bij Newcastle dan zal vd Wiel geeneens meer bij de selectie zitten en dat zal hij ook wel weten.

Klaassen zal denk ik ook wel basis zitten. Deed het de vorige keer bij Oranje zeer goed en is een harde werker en dat zul je nodig hebben.

• ph4ge
Deadsy schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:11:
Als Tete door groeit en Janmaat heeft een goede periode bij Newcastle dan zal vd Wiel geeneens meer bij de selectie zitten en dat zal hij ook wel weten.
Dat is 2x een grote "als". Tete zou ook niet de eerste speler zijn die na 15 degelijke wedstrijden een mindere periode krijgt, gepasseerd wordt en waar je vervolgens nooit meer wat van hoort. Over een langere periode heeft Vd Wiel (en Janmaat) veeeel meer laten zien.

Als Vd Wiel een stap terug doet zit hij nog steeds bij een grotere club dan Ajax in een sterkere competitie en speelt hij nog steeds op een niveau waar Tete eerst nog maar eens moet zien te komen.

Dat die jongen talent heeft is duidelijk, maar met alleen talent en een handvol goede wedstrijden ben je nog niet een basisspeler van Oranje, imo.

[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 02-09-2015 14:23 ]

• Gonadan

Gonadan

Eens, helaas zijn de meeste alternatieven ook gewoon niet basis waardig dus feitelijk heeft Blind gewoon geen opties. Het aanbod is simpelweg armoedig voor een eindronde.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:14
Gonadan schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:33:
[...]

Mja, bij Pröpper heb ik een beetje hetzelfde gevoel als bij Tete en Riedewald. Leuk om eens te proberen bij oefenwedstrijden of trainingen van oranje maar nog totaal geen reden voor speeltijd. Mocht zo'n speler in een oefenwedstrijd of training uitblinken dan verdient hij een kans.
offtopic:
Tenzij hij bij je cluppie speelt natuurlijk, dan vind je gewoon dat hij in de basiself moet. :+
Nou ik ben voor Ajax, maar propper bij Vitesse was al een zeer goede speler hoor, ik zou die liever zien dan affelay bijvoorbeeld.

Als ik het goed begreep gaat blind waarschijnlijk met middenveld Sneijder, Wijnaldum en Klaassen spelen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
martinusz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:33:
[...]

Nou ik ben voor Ajax, maar propper bij Vitesse was al een zeer goede speler hoor, ik zou die liever zien dan affelay bijvoorbeeld.

Als ik het goed begreep gaat blind waarschijnlijk met middenveld Sneijder, Wijnaldum en Klaassen spelen.
Naar het schijnt is het juist Sneijder, Klaassen en Anita

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:04
ph4ge schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:21:
[...]

Dat is 2x een grote "als". Tete zou ook niet de eerste speler zijn die na 15 degelijke wedstrijden een mindere periode krijgt, gepasseerd wordt en waar je vervolgens nooit meer wat van hoort. Over een langere periode heeft Vd Wiel (en Janmaat) veeeel meer laten zien.

Als Vd Wiel een stap terug doet zit hij nog steeds bij een grotere club dan Ajax in een sterkere competitie en speelt hij nog steeds op een niveau waar Tete eerst nog maar eens moet zien te komen.

Dat die jongen talent heeft is duidelijk, maar met alleen talent en een handvol goede wedstrijden ben je nog niet een basisspeler van Oranje, imo.
Eens, ik hoop persoonlijk wel dat vd Wiel speelt, vind hem altijd wel een leuke speler met aardig wat offensieve dreiging, hoewel ik hem eigenlijk ook al lang niet meer echt heb zien ballen (wie wel tho, denk dat er maar weinigen regelmatig de Franse competitie kijken, zelfs toen 'ie nog speelde). Hoop verder ook dat Wijnaldum speelt, speelt tot dusverre bij Newcastle ook erg goed imo.

En als we het over uit vorm hebben, dan is Depay wel een speler die in dat rijtje past. Heb tot nu toe alle wedstrijden van Man Utd gezien dit seizoen (voornamelijk omdat Depay daar nu speelt), maar die heeft z'n draai nog niet echt gevonden. Hoewel 'ie in de eerste wedstrijd tegen Brugge wel ok was, was 'ie de rest van de wedstrijden (vooral in PL) vrij matig . Wel opstellen natuurlijk, maar uit vorm zijn is niet altijd een reden om voor iemand te gaan die wel in vorm is.

En de spits... Dat blijft moeilijk. Hoop zelf op Dost of v Persie, denk dat die wat beter in het elftal passen. Maar het maakt waarsch niet zoveel uit... Het wisselen tussen v Persie en Huntelaar (en paar x Dost) heeft wel laten zien dat alle spitsen moeite hebben om het verschil te maken in Oranje...

• D-e-n
  • Laatst online: 12:19
Gonadan schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:32:
Eens, helaas zijn de meeste alternatieven ook gewoon niet basis waardig dus feitelijk heeft Blind gewoon geen opties. Het aanbod is simpelweg armoedig voor een eindronde.
Dat vind ik dus echt onzin. Het ligt er maar net aan waar je de lat legt. Leg je de lat bij Stam, Van Tiggelen en Frank de Boer? Tja, dan zul je zelden vier verdedigers kunnen opstellen. Maar op het WK 2014 2010 speelden we gewoon met Mathijssen en Heitinga centraal en viel Braafheid nog even in in de WK-finale. Dat zijn ook geen geweldenaars. Je moet 't doen met wat je hebt

We moeten ook niet doen alsof een eindronde alleen maar gevormd wordt door landen als Spanje en Italië met allemaal scheermessen achterin. Er zijn zat landen die het ook moeten doen met verdedigers van Engelse middenmoters. Wat hebben landen als Zwitserland of Denemarken achterin staan? En die landen hebben dan niet eens een Robben voorin lopen. We zeuren wat mij betreft ook wel eens teveel.

Vd Wiel speelt niet, Tete heeft gewoon te weinig wedstrijden in de benen en Van Rhijn is (los van zijn wisselende vorm de laatste jaren) bankzitter. Dus dan zijn Janmaat en Verhaegh je beste backs. Dus dan moeten die gewoon spelen lijkt me.

• ph4ge
Snowdog schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:39:
En de spits... Dat blijft moeilijk. Hoop zelf op Dost of v Persie, denk dat die wat beter in het elftal passen. Maar het maakt waarsch niet zoveel uit... Het wisselen tussen v Persie en Huntelaar (en paar x Dost) heeft wel laten zien dat alle spitsen moeite hebben om het verschil te maken in Oranje...
Ja, je moet een spits hebben die het team, en met name Robben en Depay, beter laat renderen. Niet een die niks kan en alleen pan klare ballen erin tikt, want die krijg je veel te weinig. Dost heeft laten zien een uitstekend aanspeelpunt te zijn voor hoge ballen, maar dat is belangrijker tegen grote landen en als het goed is niet de komende wedstrijden. Van Persie is weer niet helemaal fit. Lastige keuze.

• Snowdog
D-e-n schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:41:
[...]

Dat vind ik dus echt onzin. Het ligt er maar net aan waar je de lat legt. Leg je de lat bij Stam, Van Tiggelen en Frank de Boer? Tja, dan zul je zelden vier verdedigers kunnen opstellen. Maar op het WK 2014 speelden we gewoon met Mathijssen en Heitinga centraal en viel Braafheid nog even in in de WK-finale. Dat zijn ook geen geweldenaars. Je moet 't doen met wat je hebt

We moeten ook niet doen alsof een eindronde alleen maar gevormd wordt door landen als Spanje en Italië met allemaal scheermessen achterin. Er zijn zat landen die het ook moeten doen met verdedigers van Engelse middenmoters. Wat hebben landen als Zwitserland of Denemarken achterin staan? En die landen hebben dan niet eens een Robben voorin lopen. We zeuren wat mij betreft ook wel eens teveel.

Vd Wiel speelt niet, Tete heeft gewoon te weinig wedstrijden in de benen en Van Rhijn is (los van zijn wisselende vorm de laatste jaren) bankzitter. Dus dan zijn Janmaat en Verhaegh je beste backs. Dus dan moeten die gewoon spelen lijkt me.
Hmm stonden we in 2014 in de finale? moet geloof ik nog even dat WK terugkijken, vast teveel gedronken
:P verder wel enigszins gelijk, ik denk dat de flow en vertrouwen vooral op een (relatief korte) eindronde veel belangrijker is.. Maar goed, meer kwaliteit geeft natuurlijk wel voordelen

• D-e-n
Snowdog schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:44:
[...]

Hmm stonden we in 2014 in de finale? moet geloof ik nog even dat WK terugkijken, vast teveel gedronken
:P verder wel enigszins gelijk, ik denk dat de flow en vertrouwen vooral op een (relatief korte) eindronde veel belangrijker is.. Maar goed, meer kwaliteit geeft natuurlijk wel voordelen
Ik heb 'm voor je aangepast :)

Op een eindronde heb je meer tijd om aan een team te werken. Nu moet je gewoon spelers opstellen die weten wat ze moeten doen in deze situatie.

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:41:
Dat vind ik dus echt onzin. Het ligt er maar net aan waar je de lat legt. Leg je de lat bij Stam, Van Tiggelen en Frank de Boer? Tja, dan zul je zelden vier verdedigers kunnen opstellen. Maar op het WK 2014 speelden we gewoon met Mathijssen en Heitinga centraal en viel Braafheid nog even in in de WK-finale. Dat zijn ook geen geweldenaars. Je moet 't doen met wat je hebt
Dat is dus precies het probleem wat ik aanstip.
Landen als Zwitserland en Denemarken komen dan ook meestal nergens. Doelstelling is steevast iets van laatste vier tot kampioen, dan red je het niet met de middelmoot die we hebben. Het is dus óf accepteren dat de doelstelling nergens op slaat, óf balen van het niveau.
Maar die backs halen het niet bij het niveau wat Mathijsen en Heitinga hadden toen zij speelden. Overigens stond Vlaar het centraal in zijn eentje te doen met de Vrij er naast, waarschijnlijk doel je op WK2010. Daar had je ook nog Van Bommel en Van Bronkhorst die een stempel drukten, Braafheid kwam alleen in de verlenging nog even kijken omdat Gio op was.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
Gonadan schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:50:
[...]
Landen als Zwitserland en Denemarken komen dan ook meestal nergens. Doelstelling is steevast iets van laatste vier tot kampioen, dan red je het niet met de middelmoot die we hebben. Het is dus óf accepteren dat de doelstelling nergens op slaat, óf balen van het niveau.
Die landen hebben dan ook geen Robben :)
Ik ben het wel met je eens dat die doelstelling nergens op slaat.
[...]
Maar die backs halen het niet bij het niveau wat Mathijsen en Heitinga hadden toen zij speelden.
Ik denk dat je het qua niveau wel kunt vergelijken hoor. Mathijssen en Heitinga hadden ook de kwaliteit niet voor de Engelse of Spaanse top.

• mefjoew
Voor een eindronde heb je eigenlijk maar één speler nodig die echt het verschil maakt (Sneijder in 2010, Robben in 2014) in combinatie met een team dat zich geheel wegcijfert voor die ene ster. Tegen een sterrenensemble als Spanje of Duitsland schiet je dan nog wel te kort, maar het grootste deel van de andere deelnemers kun je op die manier prima bestrijden.
Probleem is nu vooral hóe we die eindronde gaan bereiken...

Verwijderd

Ik heb iig nog totaal niet het idee dat Blind ook maar enigszins in de buurt komt van het niveau wat je van een topcoach verwacht. Heeft 1 jaartje Ajax getraind en is toen ontslagen, kom op zeg.

Met zo'n coach ga je sowieso geen potten breken als je spelersmateriaal ook niet top is.

• mefjoew
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:15:
Ik heb iig nog totaal niet het idee dat Blind ook maar enigszins in de buurt komt van het niveau wat je van een topcoach verwacht. Heeft 1 jaartje Ajax getraind en is toen ontslagen, kom op zeg.

Met zo'n coach ga je sowieso geen potten breken als je spelersmateriaal ook niet top is.
Het argument 'ontslagen bij Ajax' is niet zo relevant, omdat Ajax bestuurlijk toen nou niet echt stabiel was. Wel ben ik met je eens dat Blind op papier niet direct de bondscoach is die het wel even voor ons gaat doen. Vind echter wel dat hij een eerlijke kans verdient. Nu hij er toch staat, kunnen we hem het best maar objectief beoordelen, zonder vooraf al te concluderen dat hij er geen drol van kan.

• Gonadan

Gonadan

Blind kreeg 'toevallig' het plekje omdat Koeman pleite ging. Het begon stroef maar hij kreeg de boel wel aan het voetballen, tot Van Geel de al eerder als trainer beoogde Ten Cate op die plek wilde hebben en Blind met zijn staf gewoon opzij veegde.

Zijn carrière zegt niet zoveel over zijn kwaliteiten. Maar ik denk dat er maar weinig trainers zijn die er daadwerkelijk iets van kunnen maken. Van Gaal deed dat, omdat hij inzag dat het kut was en dúrfde om het anders te doen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 16:56
mefjoew schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:19:
[...]

Het argument 'ontslagen bij Ajax' is niet zo relevant, omdat Ajax bestuurlijk toen nou niet echt stabiel was. Wel ben ik met je eens dat Blind op papier niet direct de bondscoach is die het wel even voor ons gaat doen. Vind echter wel dat hij een eerlijke kans verdient. Nu hij er toch staat, kunnen we hem het best maar objectief beoordelen, zonder vooraf al te concluderen dat hij er geen drol van kan.
Ga eens kijken naar het moment dat Oranje het echt goed deed. Dat was onder "de Boer". Toen hij weg is gegaan als assistent is het bergafwaarts gegaan.

Van Gaal is de positieve uitzondering daar op.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:22
ph4ge schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:21:
[...]

Inderdaad over een langere periode hebben Janmaat en vd Wiel meer laten zien.
Maar spelers moeten worden geselecteerd op basis van hun recente prestaties en niet op prestaties uit het verleden. De uitzondering is natuurlijk wanneer het uitzonderlijke prestaties waren, maar bij beide is dat niet het geval.

En we moeten niet doen alsof een van de twee de afgelopen jaren onomstreden geweest is bij Oranje.
Beide hebben toch met regelmaat kritiek gekregen op hun prestaties bij Oranje.

• Snowdog
Deadsy schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:51:
[...]

Inderdaad over een langere periode hebben Janmaat en vd Wiel meer laten zien.
Maar spelers moeten worden geselecteerd op basis van hun recente prestaties en niet op prestaties uit het verleden. De uitzondering is natuurlijk wanneer het uitzonderlijke prestaties waren, maar bij beide is dat niet het geval.

En we moeten niet doen alsof een van de twee de afgelopen jaren onomstreden geweest is bij Oranje.
Beide hebben toch met regelmaat kritiek gekregen op hun prestaties bij Oranje.
Vond Janmaat best aardig spelen de laatste wedstrijd van Newcastle die ik gezien heb. En recente prestaties tsjah, een Tete heeft ook 5 wedstrijden in Ajax 1 gespeeld ofzo en dat ook nog eens tegen matige tegenstanders. Dus of dat nou zo'n geweldige keuze is en of recente prestaties dan meer tellen dan ervaring en prestaties uit het verleden? You tell me.... Maarja, als je talent in de selectie wilt dan zal het altijd op dit soort keuzes aankomen denk ik.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

mefjoew schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:41:
[...]
Kongolo is de enige verdediger die bij zijn club momenteel linksback speelt toch? Natuurlijk kan het ook dat hij kiest voor Indi en Blind linksback zet, maar dat verwacht ik niet.
Overigens is dit niet mijn keuze, maar de opstelling die ik van onze bondscoach verwacht..
De kans dat Blind niet in de basis staat is nihil, Heeft ook weinig met zijn kwaliteiten als linksback te maken.

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:13
Ik zag net dat LVG in Martial een centrumspits ziet.

Echter in bijna alles wat ik op YouTube zag speelde hij linksbuiten.

Gaat hij hem omturnen tot spits? Of heeft hij vaker als spits gespeeld?

• Gonadan

Gonadan

Leuk voor Depay. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• mefjoew
Kevinp schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:42:
[...]

Ga eens kijken naar het moment dat Oranje het echt goed deed. Dat was onder "de Boer". Toen hij weg is gegaan als assistent is het bergafwaarts gegaan.

Van Gaal is de positieve uitzondering daar op.
Wat is je punt?
tweaker2010 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:52:
[...]

De kans dat Blind niet in de basis staat is nihil, Heeft ook weinig met zijn kwaliteiten als linksback te maken.
Mijn eerste optie was ook Blind centraal en Kongolo liksback, dus of Blind in de basis staat betwijfel ik niet :z

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Lijkt me ook logischer aangezien hij daar bij United staat..

• mefjoew
Eens! En naar mijn mening (voetballend gezien) ook beter voor Nederland. Hoewel BMI qua fysiek misschien beter past bij de spitsen van IJsland..

Verwijderd

mefjoew schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:19:
[...]

Kan ik aardig in meegaan, hij werd destijds door Van Geel ontslagen en niet iedereen was het daar mee eens.

Wat wel zeer relevant is, is dat hij 1 (!!) jaar hoofdtrainer is geweest in zijn hele carrière en erger nog, dat dat bijna 10 (!!!!) jaar geleden is. Ik begrijp niet waarom Blind is vredesnaam is aangesteld. Hebben we echt niks beters?

• Joster
Volgens mij hadden ze vorig jaar gewoon Koeman moeten nemen..

Verwijderd

Achteraf is mooi wonen ;)

Al zou ik ook veel liever Koeman voor de groep zien staan.

Na de wereldprestatie van Van Gaal, die veel meer uit de matige selectie haalde dan normaal gesproken mogelijk was, zou elke trainer tegen gaan vallen. De spelers dachten dat ze echt van wereldklasse waren, omdat ze 3e werden op het WK. Die hadden dus een reality check nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2015 10:25 ]

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:16

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:57:
[...]
Wat wel zeer relevant is, is dat hij 1 (!!) jaar hoofdtrainer is geweest in zijn hele carrière en erger nog, dat dat 10 (!!!!) jaar geleden is. Ik begrijp niet waarom Blnd is vredesnaam is aangesteld. Hebben we echt niks beters?
Jawel, maar er speelt meer mee. Kijk naar Koeman, die wilde voor Hiddink maar al te graag. Hoe jammer ook voor Feyenoord destijds, de KNVB had dat gewoon moeten doen. Ik heb er een hard hoofd in vanavond, en wat ik misschien nog wel erger vind is dat het me niet eens interesseert. Dat gevoel heb ik nog nooit eerder gehad bij het nederlands elftal :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:20:

Na de wereldprestatie van Van Gaal, die veel meer uit de matige selectie haalde dan normaal gesproken mogelijk was, zou elke trainer tegen gaan vallen. De spelers dachten dat ze echt van wereldklasse waren, omdat ze 3e werden op het WK. Die hadden dus een reality check nodig.
Was dat ook niet met heel veel geluk ;-) Vraag maar aan de bewoners van Mexicanen, Chili en Costa Rica. Vooral de wedstrijd tegen Mexico vond ik meer geluk dan kwaliteit!

Verwijderd

Tegen Mexico was NL niet beter, dat was een dubbeltje op zijn kant. Dan moet het meezitten.

De andere wedstrijden heeft NL verdiend gewonnen. Dat die Chilenen klaagden dat we zo verdedigend speelden, zegt verder weinig. NL speelde slimmer en beter, maar niet attractief. Chili had meer balbezit, NL 8 schoten op doel tegen Chili slechts 1. Tegen Costa Rica was NL veel beter op alle vlakken. 64% balbezit en 15 schoten op doel tegen 3 voor CR.

Laat je dus niks wijsmaken, tegen Chili en CR heeft NL volkomen terecht gewonnen. Er is veel geklaagd over de speelwijze op het WK door Derksen en co., die bang waren voor gezichtsverlies omdat ze Van Gaal volkomen belachelijk maakten voor het WK. Die zou er niets van kunnen. Tsja, en dan ga je af.

Verder is het zo, dat vrijwel elke wereldkampioen (of Europees kampioen) uit de voetbalgeschiedenis wel geluk heeft gehad in 1 of 2 wedstrijden, soms meer. Op die manier kun je dus bijna elke prestatie naar beneden praten.

• Gonadan

Gonadan

Zo herinner ik mij nog de poule waarin Frankrijk en Italië met respectievelijk 3-0 en 4-1 (of andersom) werden verslagen. Dat was fantastisch maar als je ziet dat er doelpunten bij zitten waarbij Sneijder over een polletjestruikelt en in zijn radslag de bal net genoeg met zijn hak beroert om erin te rollen.. Tja... over geluk gesproken. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• mefjoew
rikoos schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:30:
[...]

Was dat ook niet met heel veel geluk ;-) Vraag maar aan de bewoners van Mexicanen, Chili en Costa Rica. Vooral de wedstrijd tegen Mexico vond ik meer geluk dan kwaliteit!
Geluk en kwaliteit liggen vaak heel dicht bij elkaar.. In feite zou je de prestaties op het WK '98 zelfs terug kunnen leiden tot 'geluk', terwijl achteraf bezien dat een van de beste NL-teams ooit was.
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:57:
[...]

Kan ik aardig in meegaan, hij werd destijds door Van Geel ontslagen en niet iedereen was het daar mee eens.

Wat wel zeer relevant is, is dat hij 1 (!!) jaar hoofdtrainer is geweest in zijn hele carrière en erger nog, dat dat bijna 10 (!!!!) jaar geleden is. Ik begrijp niet waarom Blind is vredesnaam is aangesteld. Hebben we echt niks beters?
Aanstelling Blind was iets waar de KNVB feitelijk niet meer onder uit kon na het debacle met Hiddink. Als ze nu voor een andere trainer hadden willen kiezen, hadden de hoge heren direct ook zelf mogen afzwaaien. Geen optie natuurlijk O-)
Vind aanstellen Van Basten als assistent wel een zeer goede zet trouwens!

Verwijderd

mefjoew schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:46:
[...]

Geluk en kwaliteit liggen vaak heel dicht bij elkaar.. In feite zou je de prestaties op het WK '98 zelfs terug kunnen leiden tot 'geluk', terwijl achteraf bezien dat een van de beste NL-teams ooit was.
Absoluut, dat ben ik volstrekt met je eens. Op topniveau gaat het om details, en bij details speelt ook geluk normaliter een rol.
Aanstelling Blind was iets waar de KNVB feitelijk niet meer onder uit kon na het debacle met Hiddink. Als ze nu voor een andere trainer hadden willen kiezen, hadden de hoge heren direct ook zelf mogen afzwaaien. Geen optie natuurlijk O-)
Vind aanstellen Van Basten als assistent wel een zeer goede zet trouwens!
Is dat zo? Aanstellen van de assistent van Hiddink was wel makkelijk maar ik ben er niet van overtuigd dat Bertje van Oostveen en co. anders hadden moeten opstappen.
Gonadan schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:42:
Zo herinner ik mij nog de poule waarin Frankrijk en Italië met respectievelijk 3-0 en 4-1 (of andersom) werden verslagen. Dat was fantastisch maar als je ziet dat er doelpunten bij zitten waarbij Sneijder over een polletjestruikelt en in zijn radslag de bal net genoeg met zijn hak beroert om erin te rollen.. Tja... over geluk gesproken. :+
Die radslag kan ik me zo niet herinneren... Sneijder scoorde twee fenomenale goals tegen Italie en Frankrijk. Tegen Frankrijk krulde hij hem vanaf randje 16 de kruising in, tegen Italie deed ie een karate kid volley na terugkoppen van Kuijt, waarbij Sneijder ongelofelijk hoog opsprong.

Bij wat jij beschrijft moet ik denken aan de goal van Van der Vaart tegen Feyenoord, die hem tijdens een snoekduik met zijn hak scoorde. Volgens sommigen was dat geluk, maar dat was vooral skill.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2015 11:09 ]

• mefjoew
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:08:
[...]

Is dat zo? Aanstellen van de assistent van Hiddink was wel makkelijk maar ik ben er niet van overtuigd dat Bertje van Oostveen en co. anders hadden moeten opstappen.
Blind was aangesteld als 'beoogd bondscoach na Hiddink'. Afscheid Hiddink kwam weliswaar eerder dan gepland, maar dat Blind hem op moest volgen was wel zeker. Enige alternatief was een coach in de lijn-Hiddink geweest (dus op leeftijd en zonder verdere ambitie dan het EK 2016) en dat zou in mijn ogen nóg ongeloofwaardiger zijn geweest dan het afscheid van Hiddink an sich al was. Elke andere bondscoach zou een contract willen hebben tot en met het WK 2018, of in ieder geval niet met de afspraak na het EK 2016 afscheid van elkaar te nemen. Had de KNVB daarvoor gekozen, dan had de bond dus aangetoond echt volgens de waan van de dag te leven. Aanstelling Blind was daarom in mijn ogen onontkoombaar voor onze 'beleidsmakers'.

Verwijderd

mefjoew schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:15:
[...]

Blind was aangesteld als 'beoogd bondscoach na Hiddink'. Afscheid Hiddink kwam weliswaar eerder dan gepland, maar dat Blind hem op moest volgen was wel zeker. Enige alternatief was een coach in de lijn-Hiddink geweest (dus op leeftijd en zonder verdere ambitie dan het EK 2016) en dat zou in mijn ogen nóg ongeloofwaardiger zijn geweest dan het afscheid van Hiddink an sich al was. Elke andere bondscoach zou een contract willen hebben tot en met het WK 2018, of in ieder geval niet met de afspraak na het EK 2016 afscheid van elkaar te nemen. Had de KNVB daarvoor gekozen, dan had de bond dus aangetoond echt volgens de waan van de dag te leven. Aanstelling Blind was daarom in mijn ogen onontkoombaar voor onze 'beleidsmakers'.
Ha zo. Ja, daar heb je denk ik gelijk in.

Maar dan is de fout dus eerder gemaakt: men had Blind nooit aan moeten stellen als beoogd opvolger van Hiddink. Want zijn CV geeft daar helemaal geen aanleiding toe. Als hij toptrainer had willen worden, en dat wil je als je aast op een baan als bondscoach, had hij een heel ander traject moeten volgen.

• Gonadan

Gonadan

Waarom moet er per definitie een fout benoemd worden? Feitelijk laat Hiddink het zootje gewoon in de steek omdat hij het niet voor elkaar krijgt om het te laten voetballen. Kijk die man er op aan, Blind en KNVB staan ook met de pik in de pudding vanwege de situatie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Joster
Maar dat stond de KNVB imo ook al toen ze Blind aanstelden als assistent EN beoogde opvolger na het EK van 2016. Dat slaat toch nergens op? Bovendien kan het Blind net zo goed verweten worden - als onderdeel van de technische staf - dat hij het niet aan het voetballen kreeg.

[ Voor 42% gewijzigd door Joster op 03-09-2015 11:31 ]

• Gonadan

Gonadan

Ben wel benieuwd wie men dan graag voor de groep ziet staan. Behalve Koeman, want die is te makkelijk en achterhaald.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Joster
Mario Been, dan is hij tenminste weg bij Fox als analist Feyenoord supporter :D

Nee dat zou ik eigenlijk ook niet weten.

Verwijderd

Seedorf toch, dat is duidelijk.

• Gonadan

Gonadan

Het lijkt mij mooi om Derksen gewoon te verplichten het te doen, eens zien wat hij waar maakt met zijn babbels. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:44

PauseBreak

derp!

Joster schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:30:
Maar dat stond de KNVB imo ook al toen ze Blind aanstelden als assistent EN beoogde opvolger na het EK van 2016. Dat slaat toch nergens op? Bovendien kan het Blind net zo goed verweten worden - als onderdeel van de technische staf - dat hij het niet aan het voetballen kreeg.
Waarom slaat dat nergens op? Op zich is het best een goed traject namelijk. Eerst ervaring opdoen als assistent en daarna met voldoende ervaring zelf voor de groep gaan staan. Op zich niks mis mee.

Nee, merp!

• Gonadan

Gonadan

Joster schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:30:
Dus jij zou de keeperstrainer er ook uit flikkeren omdat het team niet kan voetballen? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Joster
PauseBreak schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:18:
[...]

Waarom slaat dat nergens op? Op zich is het best een goed traject namelijk. Eerst ervaring opdoen als assistent en daarna met voldoende ervaring zelf voor de groep gaan staan. Op zich niks mis mee.
Dus ik ga ergens als werkvoorbereider / coördinator aan de slag om een projectleider te ondersteunen en wat de resultaten ook zijn, ik zal hem daarna opvolgen?
Gonadan schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:20:
[...]

Dus jij zou de keeperstrainer er ook uit flikkeren omdat het team niet kan voetballen? :D
Ik vind dat een assistent mede verantwoordelijk is voor de resultaten, dus daar moeten volgens mij conclusies aan verbonden kunnen worden. Bij een keeperstrainer ook, hetzij minder heftig omdat die weer een lagere hoeveelheid invloed heeft.

• Gonadan

Gonadan

Joster schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:24:
Dus ik ga ergens als werkvoorbereider / coördinator aan de slag om een projectleider te ondersteunen en wat de resultaten ook zijn, ik zal hem daarna opvolgen?
Jij bent de beoogde projectleider maar nog wat onervaren, daarom huurt jouw baas een expert met ervaring in om initieel de rol op zich te nemen. Jij kunt die dan een tijd assisteren en ervaring op doen zodat jij in een later stadium die rol zelf kunt vervullen.

Dat is toch een heel logische invulling? Als de projectleider het dan verkloot, in hoeverre is het dan direct jouw schuld? Heb je hem geassisteerd of heb jij de beslissingen genomen, wat waren de verhoudingen? De eindverantwoordelijkheid is duidelijk, wellicht heb jij al eens geroepen dat het anders moet maar luistert hij niet want hij is meer ervaren. Moet jij er dan maar direct uit gegooid omdat je onderdeel was van het management team?
Ik vind dat een assistent mede verantwoordelijk is voor de resultaten, dus daar moeten volgens mij conclusies aan verbonden kunnen worden. Bij een keeperstrainer ook, hetzij minder heftig omdat die weer een lagere hoeveelheid invloed heeft.
'Kunnen', inderdaad, maar het 'moet' niet. Hoeveel invloed heeft Blind gehad op selectie, speelwijze en prestaties? Is hij assistent geweest met inspraak en hebben ze samen de tactiek bepaald? Of is hij assistent geweest die helpt met het uitvoeren van de visie van Hiddink en is het grootste deel door Hiddink zelf bepaald? In het eerste geval heb je gelijk en zou hij niet mogen blijven, in het tweede geval treft hem weinig blaam.

Weet jij meer dan wij of doe je simpelweg aannames op de situatie omdat je Blind ongeschikt vindt? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 03-09-2015 12:30 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Joster schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:24:
[...]

Kun je ook gewoon antwoord geven of is dat onmogelijk?

Nee, merp!

Verwijderd

Joster schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:35:
Mario Been, dan is hij tenminste weg bij Fox als analist Feyenoord supporter :D

Nee dat zou ik eigenlijk ook niet weten.
Hahah Been, de slechtste analist ooit. Heb je uber Feyenoord supporter Been naast Ronald de Boer zitten, die het team moet gaan beoordelen waar zijn tweelingbroer trainer is. Lekker objectief, die analyse. Fox Sports :F

En uiteraard zijn de assistenten medeverantwoordelijk voor de resultaten. Zij maken deel uit van de technische staf.

• Joster
Gonadan schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:29:
[...]

Jij bent de beoogde projectleider maar nog wat onervaren, daarom huurt jouw baas een expert met ervaring in om initieel de rol op zich te nemen. Jij kunt die dan een tijd assisteren en ervaring op doen zodat jij in een later stadium die rol zelf kunt vervullen.

Dat is toch een heel logische invulling? Als de projectleider het dan verkloot, in hoeverre is het dan direct jouw schuld? Heb je hem geassisteerd of heb jij de beslissingen genomen, wat waren de verhoudingen? De eindverantwoordelijkheid is duidelijk, wellicht heb jij al eens geroepen dat het anders moet maar luistert hij niet want hij is meer ervaren. Moet jij er dan maar direct uit gegooid omdat je onderdeel was van het management team?
Ik zeg niet dat hij er ook direct uit gegooid had moeten worden, maar dat het van te voren als zo goed als vast staat dat hij hem op volgt vind ik gewoon kansloos. Wellicht zal het niet zo zijn, maar het komt op mij over alsof Blind alles kon verkloten, hij zou hem toch wel opvolgen. In het bedrijfsleven worden zulke beloftes nooit los gezien van behaalde prestaties in de tussentijd. Nu is er niks gemeld over de prestaties van Blind en ook al had hij het verkloot, van Oostveen moest wel anders stond hij zelf in zijn hemd.
[...]

'Kunnen', inderdaad, maar het 'moet' niet. Hoeveel invloed heeft Blind gehad op selectie, speelwijze en prestaties? Is hij assistent geweest met inspraak en hebben ze samen de tactiek bepaald? Of is hij assistent geweest die helpt met het uitvoeren van de visie van Hiddink en is het grootste deel door Hiddink zelf bepaald? In het eerste geval heb je gelijk en zou hij niet mogen blijven, in het tweede geval treft hem weinig blaam.

Weet jij meer dan wij of doe je simpelweg aannames op de situatie omdat je Blind ongeschikt vindt? :)
Ik weet niets meer en doe inderdaad aannames. Een aanname van mij is dus dat conclusies kunnen verbinden aan (laat staan moeten verbinden aan) de prestaties van Blind in dit geval niet mogelijk was. Ik heb daar gewoon geen enkele ruimte voor gezien.

• ph4ge
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:44:
Hahah Been, de slechtste analist ooit. Heb je uber Feyenoord supporter Been naast Ronald de Boer zitten, die het team moet gaan beoordelen waar zijn tweelingbroer trainer is. Lekker objectief, die analyse. Fox Sports :F

En uiteraard zijn de assistenten medeverantwoordelijk voor de resultaten. Zij maken deel uit van de technische staf.
Vergeet ook niet de ongelooflijke rancune die Mario Been nog koestert richting Van Geel en Gudde.

• Joster
ph4ge schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:59:
[...]

Vergeet ook niet de ongelooflijke rancune die Mario Been nog koestert richting Van Geel en Gudde.
En richting de 10-0.

• Gonadan

Gonadan

Joster schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:53:
Ik weet niets meer en doe inderdaad aannames. Een aanname van mij is dus dat conclusies kunnen verbinden aan (laat staan moeten verbinden aan) de prestaties van Blind in dit geval niet mogelijk was. Ik heb daar gewoon geen enkele ruimte voor gezien.
Jij niet, wellicht heeft de KNVB dat gewoon intern gehouden? Wellicht twijfelden ze en krijgt hij het voordeel van de twijfel? Wie zal het zeggen?

Ik vind dat je nogal een sterke mening vormt op de aanname dat jouw aannames 100% accuraat zijn. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Joster
Gonadan schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:16:
[...]

Jij niet, wellicht heeft de KNVB dat gewoon intern gehouden? Wellicht twijfelden ze en krijgt hij het voordeel van de twijfel? Wie zal het zeggen?

Ik vind dat je nogal een sterke mening vormt op de aanname dat jouw aannames 100% accuraat zijn. ;)
Dat zou zeker kunnen, maar geloof jij daar echt in? In de berichten van 2014 werd gemeld dat Blind een contract heeft getekend tot 2018, er werd sowieso op meerdere plaatsen gemeld dat Blind, zonder voorbehoud, na het EK van 2016 zou aantreden als opvolger van Hiddink. Dat signaal werd zo hard gegeven dat er imo vervolgens geen ruimte over blijft voor een tussentijdse evaluatie en het eventueel beëindigen van het contract van Blind. Zou dat wel gebeuren dan zou van Oostveen zijn eigen graf graven en die eer is hem te na.

• Gonadan

Gonadan

Wat ik geloof is dat het plan inderdaad zo vastgezet is en dat er geen tussentijdse evaluatie is gedaan. Wat ik ook geloof is dat Hiddink uitvoerend assistenten gebruikt en Blind echt niet veel inspraak of invloed geeft, feitelijk valt Blind vooralsnog weinig te verwijten is mijn vermoeden.

Want zeg nou zelf, Blind is in 10 jaar maar één jaar hoofdcoach van een club geweest. Waarom zou je als veteraan naar zo'n iemand luisteren? :P

[ Voor 20% gewijzigd door Gonadan op 03-09-2015 13:43 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Joster
Gonadan schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:43:
Wat ik geloof is dat het plan inderdaad zo vastgezet is en dat er geen tussentijdse evaluatie is gedaan. Wat ik ook geloof is dat Hiddink uitvoerend assistenten gebruikt en Blind echt niet veel inspraak of invloed geeft, feitelijk valt Blind vooralsnog weinig te verwijten is mijn vermoeden.

Want zeg nou zelf, Blind is in 10 jaar maar één jaar hoofdcoach van een club geweest. Waarom zou je als veteraan naar zo'n iemand luisteren? :PP
Dan is het toch des te vreemder dat het zo is vastgezet ;)

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Gonadan schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:43:
[...]

Want zeg nou zelf, Blind is in 10 jaar maar één jaar hoofdcoach van een club geweest. Waarom zou je als veteraan naar zo'n iemand luisteren? :P
Ah, daarom zitten er zoveel talentjes in de selectie :Y)

Nee, merp!

• LZ86
Je zal zien dat NL vanavond Ijsland met 8-0 oprolt en iedereen Blind aanbidder wordt....

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

We zien het vanzelf wel. Ik vind het wat voorbarig om conclusies te trekken op basis van een of twee wedstrijden.

Nee, merp!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Leon Zwiers schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:52:
Je zal zien dat NL vanavond Ijsland met 8-0 oprolt en iedereen Blind aanbidder wordt....
Daar zijn we opportunistisch genoeg voor. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Kevinp
mefjoew schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:11:
[...]

Wat is je punt?

[...]

Mijn eerste optie was ook Blind centraal en Kongolo liksback, dus of Blind in de basis staat betwijfel ik niet :z
Dat de goede bondscoach misschien wel de boer was en niet van marwijk.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Leon Zwiers schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:52:
Dat gaat dus niet gebeuren (wel die winst maar niet het aanbidden). Denk je nou echt dat heel Nederland blij was met Van Gaal en zijn achterlijke gedrag? Nee en die mening heeft nog steeds de overgrote meerderheid van Nederland want het is gewoon een eikel. Dat hebben veel mensen met Blind ook, ze zien hem als een persoon die met alle winden meewaait, een te duidelijke clubvoorkeur heeft ipv objectief en totaal geen persoonlijkheid heeft.

Ook al worden we Europees kampioen, ik ben dan blij voor de spelers en voor Nederland maar mijn mening over Blind gaat er niet door veranderen net zo min als die over Van Gaal is veranderd. Laten we niet vergeten dat we nog steeds een aantal topvoetballers hebben en alleen daarom zou winst eigenlijk normaal moeten zijn over landen als IJsland.

Een trainer kan een team echt verpesten (zie afgelopen tijd met Nederland) maar een team maken/opbouwen is een kwaliteit die ik hem niet toedicht. Hij heeft gelukkig veel goede spelers die Nederland kunnen reden anders was het een zekere mislukte kwalificatie.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Kevinp schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:03:
[...]

Dat de goede bondscoach misschien wel de boer was en niet van marwijk.
Hetzelfde kan vast gezegd worden van Rijkaard/Neeskens (NL Elftal), en Rijkaard/Ten Cate (Barcelona)...

[ Voor 48% gewijzigd door Ramzzz op 03-09-2015 15:05 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gonadan

Gonadan

Joster schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:01:
Dan is het toch des te vreemder dat het zo is vastgezet ;)
Vanuit de zienswijze van Hiddink (zo schetste ik het) wel ja, ik vind het wel mee vallen.

Van Gaal een eikel? Zijn gedrag in de media ja, verder vind ik het een fantastische vent en coach.

[ Voor 16% gewijzigd door Gonadan op 03-09-2015 15:14 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:40
Eigenlijk is het wel triest dat iedereen alweer zijn mening heeft over Blind terwijl hij nog geen eens de kans heeft gekregen.

Nee, het is geen personality als van Gaal en heeft ook nog amper iets laten zien. Maar dat was met Rijkaard ook zo in 2000 en dat ging toen best goed.

Verder verwacht ik vanavond gewoon een overwinning, maak me meer zorgen om de uitwedstrijd in Turkije waar het publiek vol achter de thuisploeg gaat staan.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Gonadan schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:14:
[...]

Van Gaal een eikel? Zijn gedrag in de media ja, verder vind ik het een fantastische vent en coach.
Zeker. Ik heb ook alleen maar goede herinneringen aan ontmoetingen met Van Gaal toen Ajax in ons dorp stopte. Lang geleden, toen Ajax nog wat nu de Champions League is won en SC Cambuur nog op echt gras speelde :P

Nee, merp!

Verwijderd

Zal wel weer een draak van een wedstrijd gaan worden. Om dat te voorkomen zou IJsland eigenlijk eerst moeten scoren.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:40
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:36:
Zal wel weer een draak van een wedstrijd gaan worden. Om dat te voorkomen zou IJsland eigenlijk eerst moeten scoren.
Deden ze in de uitwedstrijd ook en toen kwam het niet meer goed :P

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Vlassie1980 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:51:
[...]

Deden ze in de uitwedstrijd ook en toen kwam het niet meer goed :P
Met Bruma centraal achterin weet je het nooit, straks laat hij weer z'n mannetje lopen.

...

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-11 21:01

Niku

Alagaesii

Luxicon schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:45:
[...]

Met Bruma centraal achterin weet je het nooit, straks laat hij weer z'n mannetje lopen.
Bruma speelt prima dit seizoen hoor. Zondag was een blunder, maar verder hebben ze in Eindhoven over hem nog weinig te klagen gehad de afgelopen vier wedstrijden.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:31
Luxicon schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:45:
[...]

Als hij dan maar buiten de zestien laat grashappen mag het toch :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Kevinp
Niku schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:57:
[...]

Bruma speelt prima dit seizoen hoor. Zondag was een blunder, maar verder hebben ze in Eindhoven over hem nog weinig te klagen gehad de afgelopen vier wedstrijden.
Ik vind een eigen doelpunt niet direct een blunder. Meer even onhandig, meestal gaat zo'n bal gewoon naast.

• Luxicon
Hier is het misschien wat lastiger te zeggen, maar ook hier laat Bruma een scorende speler lopen. Waarom gaat een centrale verdediger niet meelopen met een inlopende speler, terwijl hij zelf geen speler stond te dekken?

Afbeeldingslocatie: http://cdn.makeagif.com/media/8-12-2015/jJB7OT.gif

...

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11 15:09
Is IJsland nu de favoriet? Ze staan tenslotte 1ste. Ben benieuwd naar Robben+Memphis vandaag.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als Nederland in het blauw speelt, hebben ze toch de beste kans gekregen.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:25

Quad

Doof

De Arena is vanavond behoorlijk zonnig met al die IJslanders op het veld.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11 15:09
Robben met een tactische schwalbe

Verwijderd

Goron schreef op donderdag 03 september 2015 @ 20:28:
Is IJsland nu de favoriet? Ze staan tenslotte 1ste. Ben benieuwd naar Robben+Memphis vandaag.
Die gaan waarschijnlijk vaak voor eigen succes en Huntelaar staat er dan voor niks bij. Vervolgens doet Huntelaar het dan weer niet goed natuurlijk ;)

• Luxicon
Robben is echt 4 klassen beter dan de rest, los van bv. Sneijder. Dat wisten we al, maar het valt weer op.

...

• D-e-n
Er zijn maar weinig nationale teams waar Robben niet vier klassen beter zou zijn

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wat een scheidsrechter ... had al twee keer geel moeten trekken.

Robben was vorige keer vakkundig afgestopt door een dubbele dekking, Memphis loopt net ook mooi in de val ... (waarom verandert ie niet gewoon z'n achternaam als het zo'n groot issue is; wat het al jaren ook is)

[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 03-09-2015 21:11 ]

• dutchgio
  • Niet online
Wel continu dubbele dekking, dan is het lastig.
Robben alles met links, Memphis alles met rechts. Gaan dus allebei naar binnen en dan niet echt verassend, eigenlijk zouden ze zo af en toe van positie moeten wisselen. Maarja.

Is Winaldum al aan de bal geweest? Compleet onzichtbaar vooralsnog.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Oh wat erger ik me nu al dood aan Depay, lijkt wel of alles mis gaat

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Ben ik gek of zit er een raar plaatje op de bal?

★ What does that mean? ★

• dutchgio
  • Niet online
Robben geblesseerd, noodgedwongen wissel...
Daar gaat de hoop op winst..

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Die zagen we al aankomen toen ie de bal voor de achterlijn nog tot een uitworp wilde verwerken ..

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het enige voordeel van het Nederlands elftal kijken sinds Hiddink en nu Blind, is dat ik mezelf altijd kan troosten dat het bij Feyenoord niet zo slecht gesteld is, en spelers elkaar stukken beter weten te vinden.

Werkelijk waar niet om aan te gluren dit, Jupiler league niveau.

En Robben laat ook zien waarom het totaal niet erg is, als spelers van je club niet geselecteerd worden. Bayern zal weer blij zijn.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Van Robben naar Narsingh.. Pfff

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:29

Shabbaman

Got love?

RIP Robben.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Pagina: 1 ... 35 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016