[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.586 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
PauseBreak schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:56:
Mwah, die van Van Beek op Brenet had best direct geel mogen zijn. Daarna de counter eruit halen door Narsingh of Brenet neer te leggen samen met El Ahmadia. Dat hoort gewoon een optelsom te zijn. Net als dat het voor Arias een optelsom hoort te zijn en dat Arias moet gaan snappen dat Kuijt het spelletje "Schreeuwen en Vallen" 100% snapt.
Optelsom vind je nergens in de regels, het zou ook nog eens erg raar zijn als daar sprake van is bij overtredingen van verschillende spelers.

De scheidsrechter heeft gewoon 1 gele kaart gegeven die hij echt moest geven en verder geeft hij beide kanten op niet zo snel een kaart. Een andere scheidsrechter had Feyenoord 2 gele kaarten gegeven en PSV 3, waarvan 1 rode. Je klaagt eigenlijk dat Arias er nog in staat.

EDIT )*&*@ ik zou zelf die Gio eens een draai om zn oren willen geven dat hij moet ingrijpen, waar wacht hij nou op? :(

[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2015 18:00 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:57:
Waar blijft Kramer? Arias mag ook gewisseld worden. En Kuijt brengt helemaal niks, ongelooflijk slecht speelt hij.
Dat was de vorige wedstrijden ook al zo, alleen toen schoot hij er steeds een penalty in en vond iedereen hem gelijk erg belangrijk...

Kuyt halen was prima maar dan moet je hem in de spits zetten in een 4-4-2 of als pinchhitter gebruiken. Op de flank heb je er weinig aan.

[ Voor 16% gewijzigd door ik222 op 30-08-2015 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:56:
Feyenoord voetbalt erg op karakter, wat er mooi uitziet, maar het is voorin wel slordig zo. Ik zie ze niet snel terug komen, tenzij ze iets anders laten zien dan we tot nu toe gezien hebben.
Welk karakter? Ik zie een angstige ploeg die voetballend zwaar ondermaats is. No offence, maar zo tam als ADO vanmiddag bijvoorbeeld was vind ik Feyenoord nu ook ogen. Als PSV een beetje doordrukt wordt het nog wel 5-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:47

Qu3st

ik222 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:01:
[...]

Dat was de vorige wedstrijden ook al zo, alleen toen schoot hij er steeds een penalty in en vond iedereen hem gelijk erg belangrijk...
Ik denk dat Elia hem zo vervangt. Hij 'werkt' zo hard en dat is wat de Feyenoord fan wil zien. Maar hij voetbalt als een natte krant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Pff, je moet haast blij zijn met een blessure van je spelers, Gio wisselt eindelijk en de verdediging die zo degelijk is gebleken de afgelopen weken is weer hersteld. Gelijk een opleving, maar gelukkig zijn de kansen voor Immers en Kazim...

EDIT: Kuyt heeft gewoon prima gespeeld hoor in de vorige wedstrijden, vooral tegen Utrecht blonk hij uit.

[ Voor 35% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2015 18:05 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:40

St@m

@ Your Service

Was dat het eerste schot op doel? Volgens mij wel

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:17

PauseBreak

derp!

ph4ge schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:58:
[...]

Optelsom vind je nergens in de regels, het zou ook nog eens erg raar zijn als daar sprake van is bij overtredingen van verschillende spelers.

De scheidsrechter heeft gewoon 1 gele kaart gegeven die hij echt moest geven en verder geeft hij beide kanten op niet zo snel een kaart. Je klaagt eigenlijk dat Arias er nog in staat.
Optelsom vind je zeker wel in de praktijk of kijk jij nooit naar live wedstrijden? Hoe vaak zie je wel niet dat een scheidsrechter aangeeft dat een kaart wordt gegeven voor het aanhoudend maken van overtredingen? Heel erg vaak als je oplet.

En nee, die scheidsrechter hoeft naar PSV toe ook geen kaarten te geven. Worden nauwelijks overtredingen gemaakt dóór PSV spelers, wel regelmatig óp PSV spelers. Maar ja, lekker mannelijk voetballen moet kunnen he :')

Dat gezegd hebben hou ik het erbij, want dit is toch een gebed zonder eind zo met Feyenoord supporters :P

En als PSV supporter hoop ik wel dat Cocu Arias op tijd wisselt want de scheids snapt het schreeuwen en vallen spelletje niet en dat is in het nadeel van Arias' kansen op het uitspelen van de wedstrijd :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:07
Hij herstelt dus één fout in zijn opstelling. Nog een aantal te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Aghanim schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:03:
[...]

Welk karakter? Ik zie een angstige ploeg die voetballend zwaar ondermaats is. No offence, maar zo tam als ADO vanmiddag bijvoorbeeld was vind ik Feyenoord nu ook ogen. Als PSV een beetje doordrukt wordt het nog wel 5-1.
De eerste helft zag ik duidelijk veel karakter. Ze doken echt overal bovenop en veroverde hier meerdere ballen. Dat is in de eerste helft (in ieder geval de eerste 30 minuten) vaak voorgekomen. Het is na de 1-1 wel verslapt. Feyenoord met de 1-0 zag ik nog als titelkandidaat, maar na een verlies in combinatie met slordig spel kijk ik daar anders tegenaan en zie ik PSV wel terugkomen.

Edit: Klungel Immers. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 15:04
Kazim in de spits, Dirk op links en Immers op 10...dan wil je dus blijkbaar niet winnen?

Elia--Kramer--Bilal
---------Kuijt----------

Zo moeilijk is het niet. En hoezo wisselt die nu niet? Alsof het zo lekker loopt...

[ Voor 22% gewijzigd door Faabjan op 30-08-2015 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
IMMERS :(

Het is ongelooflijk hoe de wedstrijd gekanteld is nadat nota bene de rechtsback gewisseld wordt.
Faabjan schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:06:
Kazim in de spits, Dirk op links en Immers op 10...dan wil je dus blijkbaar niet winnen?

Elia--Kramer--Bilal
---------Kuijt----------

Zo moeilijk is het niet. En hoezo wisselt die nu niet? Alsof het zo lekker loopt...
Volgens mij zegt iedereen dit, in ieder geval niemand gelooft in de combi Kazim/Immers.

[ Voor 66% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2015 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Gekanteld? We zijn 3 minuten verder..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
St@m schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:08:
Gekanteld? We zijn 3 minuten verder..
3 flinke kansen (tegenover 0 het uur er voor), Cocu grijpt ook gelijk in.

EDIT, en daar komt Elia, laten we hopen voor Immers of Kazim.

[ Voor 20% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

ph4ge schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:08:
[...]

Is een logische wissel toch? Maher speelde niet geweldig, veel balverlies en veel duels verloren. Dat hij er zolang in heeft mogen en kunnen staan zegt eigenlijk ook genoeg.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

ph4ge schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:08:
[...]

Kan ook toeval zijn natuurlijk.. Een paar ballen die aankomen heeft echt niets te maken met een rb die gewisseld is. Maar we zullen het zien hoe het verder verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
PSV moet Immers denk ik maar in het centrum zetten in plaats van Bruna :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
St@m schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:09:
Kan ook toeval zijn natuurlijk.. Een paar ballen die aankomen heeft echt niets te maken met een rb die gewisseld is. Maar we zullen het zien hoe het verder verloopt.
De organisatie is wel hersteld op die manier en dat scheelt een hoop. Paar corners, paar kansen en vrijwel 100% balbezit laten weldegelijk een grotere wijziging zien dan je zou vermoeden met die wissel. Weer een forse kans, nu Bilal.

[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
St@m schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:09:
[...]

Hm, de presentator zei ook gelijk dat het een wissel was om weer balans in het elftal te brengen, ter correctie van de maatregelen ervoor.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ok, wat jullie willen, de wedstrijd is binnen 3 minuten gekanteld na het inbrengen van een nieuwe rb.

Als je zegt dat de wedstrijd nu aan het kantelen is na een minuut of 10 dan ben ik het daarmee eens.

[ Voor 33% gewijzigd door St@m op 30-08-2015 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
St@m schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:12:
Ok, wat jullie willen, de wedstrijd is binnen 3 minuten gekanteld na het inbrengen van een nieuwe rb.

Als je zegt dat de wedstrijd nu aan het kantelen is na een minuut of 10 dan ben ik het daarmee eens.
Misschien zien wij het wel eerder omdat we het als een bevestiging zien van wat we al een tijd roepen. 3 kansen in 3 minuten tov 0 kansen in 60 minuten is ook gelijk een groot verschil.

Overigens is de discussie over teveel centrale verdedigers waarschijnlijk wel beslecht met de mogelijke blessures van Kongolo en Botteghin.

Weer een enorme kans. De (grote) kansenverhouding is zo ondertussen wel bijna gelijk. Hopelijk heeft Gio zn lesje geleerd.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2015 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

St@m schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:12:

Ach, zelfs dan moet je nog meenemen dat PSV nu voorstaat en dus meer inzakt om te kunnen counteren. Alleen past dat niet echt in het straatje waarin wordt gedacht he :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Punt is meer dat de wedstrijd niet gekanteld is, Feyenoord doet iets meer mee. En PSV wil ze nog wel helpen ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Wissel van Botteghin was dus geen tactiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

PauseBreak schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:18:
[...]

Ach, zelfs dan moet je nog meenemen dat PSV nu voorstaat en dus meer inzakt om te kunnen counteren. Alleen past dat niet echt in het straatje waarin wordt gedacht he :+
Is dat niet het DNA van PSV?
Laffe counter ploeg.
Dat zit gewoon diep bij hun. Dat sluipt er ongemerkt weer in :)

[ Voor 4% gewijzigd door MrMonkE op 30-08-2015 18:20 ]

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
St@m schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:18:
Punt is meer dat de wedstrijd niet gekanteld is, Feyenoord doet iets meer mee. En PSV wil ze nog wel helpen ook :X
Het was wachten op de 3-1, nu is het wachten op de 2-2. De kansenverhouding was niet eens een verhouding want alleen kansen voor PSV, terwijl dat nu ongeveer gelijk is.
D-e-n schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:19:
Wissel van Botteghin was dus geen tactiek?
Blessure, ja. Karsdorp liep ook nog niet warm volgens mij dus hij overwoog het niet.

[ Voor 23% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2015 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

MrMonkE schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:20:
[...]

Is dat niet het DNA van PSV?
Laffe counter ploeg.
Dat zit gewoon diep bij hun. Dat sluipt er ongemerkt weer in :)
Is niks ongemerkts aan hoor, het is een keuze die ze hebben. Ze kunnen zowel de wedstrijd controleren (zie eerste helft) als de tegenstander het spel laten maken en heel snel omschakelen.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

ph4ge schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:20:
[...]

Het was wachten op de 3-1, nu is het wachten op de 2-2. De kansenverhouding was niet eens een verhouding want alleen kansen voor PSV, terwijl dat nu ongeveer gelijk is.

[...]

Blessure, ja. Karsdorp liep ook nog niet warm volgens mij dus hij overwoog het niet.
Ja sorry, dat ben ik niet met je eens. Feyenoord had 10 goede minuten met 2/3 goede kansen.

Nou.. We kunnen los.. Onterechte pingel denk ik

[ Voor 73% gewijzigd door St@m op 30-08-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

En een strafschopje voor PSV.

Maar er gebeurd dus he-le-maal niets.

[ Voor 41% gewijzigd door Quad op 30-08-2015 18:23 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nou daar is ie dan, de veel te goedkope strafschop tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:47

Qu3st

Goed gaan liggen van Pröpper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Haha, net als de afgelopen seizoenen toch het Kuipers en Philipsstadion effect.

Dit is nou precies waarom Feyenoord supporters als door een wesp gestoken reageerden bij de discussie van de afgelopen weken. Scheidsrechters worden beinvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
Kazim en Immers is toch lachwekkend. Had echt niet verwacht dat we met die kneuzen zouden gaan winnen. Ze hebben echt niks goed gedaan.

Feyenoord ook elke keer met die strafschoppen, ow wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
toolkist schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:23:
Nou daar is ie dan, de veel te goedkope strafschop tegen...
Die heeft Feyenoord ook gehad, maar dit had eerder geel voor een Schwalbe moeten zijn dan een penalty.

En als je dit als assistent roept moet je wel heel zeker zijn.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:56
Nou jullie je zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Hoppa! Binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kevinp schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:24:
[...]

Die heeft Feyenoord ook gehad, maar dit had eerder geel voor een Schwalbe moeten zijn dan een penalty.

Uiteraard refereerde ik hiermee aan de discussie van afgelopen week.
Dit was er absoluut geen en had gewoon geel voor een schwalbe moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
<knip> troll

[ Voor 89% gewijzigd door Ramzzz op 30-08-2015 20:50 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Kevinp schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:24:
[...]

Nah, Elia moet gewoon zijn handen thuishouden. Oerstom dit. Je weet als speler toch zelf ook wel dat je als aanvaller/aanvallende middenvelder in zo'n situatie gaat liggen? Dat zou hij zelf ook doen, dus thuishouden die handjes.

Wel mooi dat Locadia hem binnentrapt 8)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:56
Tja, zo word je gematst, zo word je genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
<knip> Niet op reageren dus.

[ Voor 37% gewijzigd door Ramzzz op 30-08-2015 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
Kazim z'n laatste minuten mag ik hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Levelt nu alweer aardig uit dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Eerlijk is eerlijk, een belachelijke penalty... maar ik vind wel dat Elia zich iets volwassener mag gedragen... hij zal vast zelf in zijn leven ook wel eens een pingeltje versiert hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Goed die assistent heeft ook weer zijn moment of fame gehad :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
P.O. Box schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:27:

maar ik vind wel dat Elia zich iets volwassener mag gedragen...
Zal ongetwijfeld veel frustratie in die reactie zitten. Overal mislukt en dan eindig je bij Feyenoord op de bank. Tja, ik zou ook vol frustratie zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
<knip>

[ Voor 94% gewijzigd door Ramzzz op 30-08-2015 20:52 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Eerlijk is eerlijk, een belachelijke penalty... maar ik vind wel dat Elia zich iets volwassener mag gedragen... hij zal vast zelf in zijn leven ook wel eens een pingeltje versiert hebben...
Al heeft hij dat niet gedaan.

☐ Pro
☑ Sukkel

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
<knip>

[ Voor 133% gewijzigd door Ramzzz op 30-08-2015 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Verbeek heeft aangegeven niet naar Twente te gaan.

Dus wie zal het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Wat komt Arias goed weg deze wedstrijd. Zo veel kleine overtredingen, ik denk dat hij bij veel scheidsrechters al zijn tweede kaart had gekregen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:31
Vejinovic speelt zijn slechtste wedstrijd van het seizoen, Kuyt speelt als een natte krant, Immers staat weer hout te hakken, Bilal heeft z'n goede momenten maar ook z'n verschikkelijk slechte momenten. En ja als je spelers op zulke belangrijke posities zo slecht spelen verwacht ik ook geen winst.

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ik weet niet wat Zoet heeft gedaan in de zomervakantie, maar hij is een stuk beter gaan keepen zeg.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
birdie25 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:33:
Vejinovic speelt zijn slechtste wedstrijd van het seizoen, Kuyt speelt als een natte krant, Immers staat weer hout te hakken, Bilal heeft z'n goede momenten maar ook z'n verschikkelijk slechte momenten. En ja als je spelers op zulke belangrijke posities zo slecht spelen verwacht ik ook geen winst.
Bilal had een van die kansen moeten afmaken, maar krijgt van mij nog wel een magere voldoende als een van de weinigen naast Vermeer. Immers, Kazim en Van Beek (als back) scoren de dikste onvoldoendes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

birdie25 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:33:
Plus dat PSV gewoon een veel betere elftal heeft natuurlijk. O-)

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:31
MrMonkE schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:36:
[...]

Betere aanval en (in huidige vorm) middenveld kan ik beamen, maar de verdediging zou ik niet zozeer als beter bestempelen

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
MrMonkE schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:36:
[...]

Mag ook wel, hogere begroting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

birdie25 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:37:
[...]

Betere aanval en (in huidige vorm) middenveld kan ik beamen, maar de verdediging zou ik niet zozeer als beter bestempelen
Gekeken naar het aantal kansen en waar, ik wel. PSV heeft tot en met de ~65e minuut eigenlijk geen enkele kans weggegeven.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@birdie25
Vervang dat "in huidige vorm" ook door "huidige samenstelling"

[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 30-08-2015 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
birdie25 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:37:
De verdediging van PSV is wel beter dan de formatie zoals Feyenoord hem het eerste uur had. Het gaat simpelweg niet werken om met 4 nieuwe spelers op voor hun 3 nieuwe posities te spelen.

Uit verliezen bij PSV is geen ramp natuurlijk, zeker niet met Kuipers als scheidsrechter. De manier waarop het ging is echter wel weinig geruststellend, al biedt het laatste half uur wel voldoende aanknopingspunten.

Wat mij betreft liggen er nu 9 posities vast en is Gio dom als hij het anders doet. Deze opstelling werkt tegen andere ploegen ook niet, ook niet als je ze een poosje de tijd geeft om op elkaar ingespeeld te raken.

Vermeer
Karsdorp - Van Beek - Vd Heijden - Kongolo
Vejinovic - El Ahmadi
Kuijt?
Bilal - Kramer - Elia?

Of Kuijt op 10 en Elia een succes worden is nu natuurlijk nog niet te zeggen. Achahbar zou ik ook kansen geven op die posities.

[ Voor 45% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2015 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vind 424 wat te aanvallend. We komen juist niet aan het voetballen op het middenveld lijkt mij? Dat gaat Kuijt niet veranderen. Kuijt centraal is wel beter overigens in mijn ogen

[ Voor 16% gewijzigd door D-e-n op 30-08-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:51:
Ik vind 424 wat te aanvallend. We komen juist niet aan het voetballen op het middenveld lijkt mij? Dat gaat Kuijt niet veranderen
Kuyt is natuurlijk wel iemand die het werk verzet wat nodig is op het middenveld. Hij heeft eigenlijk alle kwaliteiten die je op die positie zoekt. Ik zie een Immers 2.0 in hem op die positie. Dezelfde kwaliteiten van Immers, aangevuld met scorend vermogen, leiderschap, techniek en voetballend verstand.

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2015 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Op de tribune zaten Wijnaldum, Willems en ik dacht Nelom te kijken, maar toen zag ik opeens Nelom warmlopen, dus dat was iemand anders. Weet alleen niet wie. Die Willems is wel breed, zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vind niet dat je in DEZE samenstelling een type Kuijt nodig hebt daar. Daarvoor is de spits voetballend te zwak. Dan zou je Achahbar moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

D-e-n schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:59:
Ik vind niet dat je in DEZE samenstelling een type Kuijt nodig hebt daar. Daarvoor is de spits voetballend te zwak. Dan zou je Achahbar moeten proberen.
Waarom niet gewoon Kuijt in de spits zetten? Je kunt er alleen maar op vooruit gaan t.o.v. Kazim.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
ph4ge schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:39:
[...]

De verdediging van PSV is wel beter dan de formatie zoals Feyenoord hem het eerste uur had. Het gaat simpelweg niet werken om met 4 nieuwe spelers op voor hun 3 nieuwe posities te spelen.

Uit verliezen bij PSV is geen ramp natuurlijk, zeker niet met Kuipers als scheidsrechter. De manier waarop het ging is echter wel weinig geruststellend, al biedt het laatste half uur wel voldoende aanknopingspunten.

Wat mij betreft liggen er nu 9 posities vast en is Gio dom als hij het anders doet. Deze opstelling werkt tegen andere ploegen ook niet, ook niet als je ze een poosje de tijd geeft om op elkaar ingespeeld te raken.

Vermeer
Karsdorp - Van Beek - Vd Heijden - Kongolo
Vejinovic - El Ahmadi
Kuijt?
Bilal - Kramer - Elia?

Of Kuijt op 10 en Elia een succes worden is nu natuurlijk nog niet te zeggen. Achahbar zou ik ook kansen geven op die posities.
Ik zou starten met de verdediging hoe het vandaag stond, Eric Botteghin is een leuke speler. Die zou ik niet op de bank zetten.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik heb het niet live gezien maar was die defensie juist niet een probleem? Je gaat met zo'n defensie veel sneller achteruit lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 19:19:
[...]

Ik zou starten met de verdediging hoe het vandaag stond, Eric Botteghin is een leuke speler. Die zou ik niet op de bank zetten.
Met 2 backs die regelmatig centraal staan te verdedigen dan dat ze in positie blijven? Lijkt me niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
<knip> Dit voegde niets toe.

[ Voor 44% gewijzigd door Ramzzz op 30-08-2015 20:48 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

<knip> Niet op reageren dus.

[ Voor 94% gewijzigd door Ramzzz op 30-08-2015 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

D-e-n schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:59:
Dat vind ik nu een beetje het enge. Vorig jaar hadden we niet echt een goede selectie, maar werd er nog een redelijk team gesmeed (ging prima tot 5 wedstrijden voor het einde).

Nu heb je op papier veel betere spelers, maar staat er geen team. Dat is nu 4 wedstrijden zo, dus het enige positieve is dat je 9 punten hebt (en uit PSV verliezen kan je incalculeren).

Maar er moet wel echt wat gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
De huidige opstelling lijkt wat mij betreft nog teveel op vorig jaar. Kuijt ipv Toornstra en Vejinovic voor Clasie maar nog steeds Kazim en Immers. We hebben een centraal middenveld dat goed is aan de bal maar voorin gaat nog steeds teveel op kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:56
<knip> troll

En waarom speelt Van Bronckhorst nog steeds met Kazim en Immers? Harde werkers heb je nodig, maar niet op hun posities.
Hopelijk spelen we volgende wedstrijd met een andere spits en nr 10

[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 30-08-2015 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik had gehoopt dat Gio deze week gewoon de ballen had om de opstelling te veranderen. Zonde als het de volgende pot wel gebeurt en goed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
PWM schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:39:
Ik had gehoopt dat Gio deze week gewoon de ballen had om de opstelling te veranderen. Zonde als het de volgende pot wel gebeurt en goed staat.
Tja, ik weet niet wat ik erger moet vinden. Kazim die alleen maar op de grond zit of Kramer met z'n lakse houding. Vind ze eerlijk gezegd allebei niet Feyenoord waardig. Kazim wisten we al, maar Kramer is ook niet de spits voor Feyenoord, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een spannende pot in Eindhoven. Hoogtepunt vond ik het eerbetoon voor Patje Lodewijks. Prachtig, zo mooi kan voetbal zijn. Dieptepunt was een belachelijke penalty. Ik denk dat over de hele wedstrijd de beste gewonnen heeft gezien kansen en veldspel, dan is het jammer dat de arbitrage weer een belangrijke rol opeist.

Anyway, het was een mooi voetbalgevecht waarin PSV heel lang een stevig veldoverwicht had, maar Feyenoord na de 2-1 toch aanzette en gevaarlijk werd. Na de onzinpenal was het gedaan.

Beste spelers op het veld waren wat mij betreft Vermeer, Zoet, Guardado en De Jong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:10

Niku

Alagaesii

Mijn twee centjes dan maar. Vond PSV zeker in de eerste helft superieur aan Feyenoord. Lestienne, Arias erg goed. Jammer van de eigen goal, maar ik vind Bruma een goed seizoen draaien so far. Kuyt onzichtbaar, Immers hopeloos en Vermeer erg sterk (net als Zoet overigens). Dik verdiende overwinning van PSV met als hoogtepunt het eerbetoon aan Lodewijks, echt klasse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:21
Eerbetoon aan Lodewijks by far mooiste moment van de middag. Psv winst was wel terecht denk ik, al vraag ik me af wat er gebeurd was als Kuipers de wedstrijd noet weer eens verneukt had. De gelijkmaker hing toch wel in de lucht. Na dat cadeautje was het gedaan. Tegen de NOS zegt die zakkenwasser zelfs dat ie geem spijt heeft, maar m niet nog een keer zou geven...... Dat klinkt toch wel een beetje als spijt...

Ook had Arias wel een rood kaartje mogen hebben, die werd echt gespaard door Kuipers na die gele kaart.

Al met al wederom een psv- feyenoord door Kuipers verpest. Jammer hoor.

Qua hand in eigen boezem mag ik nu toch hopen dat men doorheeft dat Immers punten kost, die komt zoveel tekort, kan er echt geen snars van. Gio doet er goed aan in te grijpen en Immers + kazim naar de tribune doet, want zo geef je het te makkelijk weg aan ajax/psv

[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 31-08-2015 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 18:36
Leon Zwiers schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 00:20:
Eerbetoon aan Lodewijks by far mooiste moment van de middag. Psv winst was wel terecht denk ik, al vraag ik me af wat er gebeurd was als Kuipers de wedstrijd noet weer eens verneukt had. De gelijkmaker hing toch wel in de lucht. Na dat cadeautje was het gedaan. Tegen de NOS zegt die zakkenwasser zelfs dat ie geem spijt heeft, maar m niet nog een keer zou geven...... Dat klinkt toch wel een beetje als spijt...

Ook had Arias wel een rood kaartje mogen hebben, die werd echt gespaard door Kuipers na die gele kaart.

Al met al wederom een psv- feyenoord door Kuipers verpest. Jammer hoor.

Qua hand in eigen boezem mag ik nu toch hopen dat men doorheeft dat Immers punten kost, die komt zoveel tekort, kan er echt geen snars van. Gio doet er goed aan in te grijpen en Immers + kazim naar de tribune doet, want zo geef je het te makkelijk weg aan ajax/psv
De scheids het weer gedaan ja? Volgens mij kun je beter pissed zijn op Gio, immers die weer eens mist, kuyt die z'n man laat lopen etc. Je moet het toch echt eerst zelf goed doen om ergens aanspraak op te maken.

Edit: je edit net een stuk erbij wat ik niet zag, dus toch beetje hand in eigen boezem idd.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 31-08-2015 00:27 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@leonzwiers
Ik heb overigens niet het idee dat Gio doorheeft dat het voetballend zo niet in orde gaat komen. Voorlopig ben ik niet hoopvol dat er ineens een andere wind gaat waaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Wat een drama gister, beide benen op de grond.
Verkoop Immers !

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ah, volgens mij was PSV nog geïnteresseerd :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:56
Tja, zou wel fijn zijn om Ziyech op 10 te hebben ipv Lexie. Maar ja, wij zijn Feyenoord. Wij willen hardwerkende houthakkers hebben op de belangrijkste plekken. En dan gaan we ons afvragen waarom we zo weinig scoren.

Ppff. Ik hoop echt dat Van Bronckhorst nu wel wat veranderingen doorbrengt na de verlies partij van gisteren. Kazim en Immers samen kan echt niet. 2 controlerende middenvelders en Lexie op het middenveld. Vind je het gek dat we amper kansen creeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Lekkere quote uit dit stuk http://www.metronieuws.nl...door-afschaffen-betaal-tv :
Uit onderzoek van de Europese Commissie blijkt dat er sinds 2000 een rechtstreeks verband is tussen geld en succes. Hoe meer geld er aan transfers wordt uitgegeven, hoe beter de voetbalresultaten.
Je zou het niet zeggen he? Ben benieuwd of dat onderzoek openbaar is, en we kunnen zien hoeveel maanden men hieraan heeft kunnen besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ajax kan ook nog wel een goede linkspoot gebruiken voorin, met Fischer gaan we de oorlog niet winnen vrees ik... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ziyech is geen linksbuiten. De positie achter de spits is ook de reden dat hij voor Twente koos volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ziyech kan anders prima uit de voeten op de linksbuiten positie... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat betwijfel ik. Maar dat wil hij dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 19:56

Wom

Ajax heeft ook Younes voor die positie gehaald, dus denk niet dat Ziyech een optie is. Alhoewel ik het persoonlijk wel een fijne voetballer vind, die bij Twente dreigt te verzuipen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Denk dat hij sowieso weg zou gaan maar nu dit kan aangrijpen als reden. Politiek wel slim natuurlijk.

Las dat van de laatste 20 doelpunten van Twente, Ziyech bij 19 de maker of assistgever was. Dat zijn nog eens cijfers.
D-e-n schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:23:
Ziyech is geen linksbuiten. De positie achter de spits is ook de reden dat hij voor Twente koos volgens mij
Immers en Kazim allebei weg. Kuyt en Kramer in de spits, Ziyech erachter. Bilal en Elia op de flanken.

Gewoon 6 doelpunten maken elke wedstrijd, kan je er ook 5 tegenkrijgen :+

[ Voor 27% gewijzigd door PWM op 31-08-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Tja, Feyenoord had in mijn ogen beter Ziyech dan Vejinovic of Kramer kunnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:10

Niku

Alagaesii

Middenveld Ziyech, Propper, Guardado :D
Al zal PSV Ziyech niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik sta dus nooit langs de amateurvelden, maar jullie wellicht wel.

Dragen ze daar ook van die totaal debiele fel gekleurde schoenen? Maw hebben de merken er succes mee, of is het iets wat alleen profs durven te dragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 19:56

Wom

PWM schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:54:
Ik sta dus nooit langs de amateurvelden, maar jullie wellicht wel.

Dragen ze daar ook van die totaal debiele fel gekleurde schoenen? Maw hebben de merken er succes mee, of is het iets wat alleen profs durven te dragen?
Zie je heel veel inderdaad. Zwarte schoenen zie je vrij weinig, ook in de winkel. Ben er zelf enige tijd naar op zoek geweest. Klassiekers zoals de Copa Mundial blijf je altijd houden natuurlijk, maar de 'hippe' modellen zijn nog fel gekleurd.

Afbeeldingslocatie: http://www.sportstore.nl/files/thumb/A/d/Voetbalschoenen_780_620_q_Adidas-adizero-F50-TRX-FG-Yamamoto-M21944.jpg

:+

[ Voor 10% gewijzigd door Wom op 31-08-2015 10:59 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 12:02
Wom schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:57:
[...]

Zie je heel veel inderdaad. Zwarte schoenen zie je vrij weinig, ook in de winkel. Ben er zelf enige tijd naar op zoek geweest. Klassiekers zoals de Copa Mundial blijf je altijd houden natuurlijk, maar de 'hippe' modellen zijn nog fel gekleurd.

[afbeelding]

:+
Wij hadden gewoon de regel dat met gekleurde schoenen je op de bank kon gaan zitten. Voetbalschoenen moeten gewoon zwart zijn (als overheersende kleur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 19:36
Wom schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:33:
Ajax heeft ook Younes voor die positie gehaald, dus denk niet dat Ziyech een optie is. Alhoewel ik het persoonlijk wel een fijne voetballer vind, die bij Twente dreigt te verzuipen.
Met de geruchten dat Serrero mogelijk nog vertrekt vandaag zie ik op zich wel mogelijkheden. Alleen heb je dan wel een erg sterk middenveld waar je er maar een 3 van op kan stellen. Zeker volgend seizoen is het dan dringen als jeugd uit de A(Nouri etc) en Andersen erbij komen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JPM85 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:02:
[...]

Wij hadden gewoon de regel dat met gekleurde schoenen je op de bank kon gaan zitten. Voetbalschoenen moeten gewoon zwart zijn (als overheersende kleur).
En terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:46
Rooke schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:08:
[...]

Met de geruchten dat Serrero mogelijk nog vertrekt vandaag zie ik op zich wel mogelijkheden. Alleen heb je dan wel een erg sterk middenveld waar je er maar een 3 van op kan stellen. Zeker volgend seizoen is het dan dringen als jeugd uit de A(Nouri etc) en Andersen erbij komen.
Dat moet je dus echt niet willen, dan heb je inderdaad Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, Gudelj én Ziyech voor het middenveld. Eigenlijk ook nog Fisher in mijn ogen, maar die wordt toch als linksbuiten ge-/misbruikt. Maar dan zou je dus drie aankopen doen voor het middenveld, terwijl je al twee goede hebt rondlopen met Bazoer en Klaassen. Lijkt me niet dat Ajax dat gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 18:36
Allemaal leuk maar hij wil zelf naar het buitenland ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:21
D-e-n schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:18:
@leonzwiers
Ik heb overigens niet het idee dat Gio doorheeft dat het voetballend zo niet in orde gaat komen. Voorlopig ben ik niet hoopvol dat er ineens een andere wind gaat waaien.
Gio is een soort Alfred Schreuder 2.0 aan het worden zo. Zou ie gewoon echt niet doorhebben dat immers en kazim gewoon echt niet kunnen? Zijn nu alweer 4 wedstrijden pure bagger.
Pagina: 1 ... 33 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016