Ik kijk niet naar scores, maar naar kwaliteit en idd, Ajax gaat volgend jaar de CL pakken (net als in 1995). De eerste stap is al gezet: 0 - 0 uit bij Jablonec met een rooie kaart en penalty tegen.Dadona schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:48:
Puur kijkende naar de scores is er een vergelijking gaande.
Kan dit Ajax het Ajax uit 1995 evenaren?
Even serieus..
Tomorrow is not today!
Vorige week 100 posts gehad over een 1cm wel buitenspel, of 0,5cm geen buitenspel doelpunt.chim0 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:25:
Volgens mij was die tweede zeker een meter buitenspel.
Deze was een meter, en dan is het stil
Verder gewoon goede overwinning. 4 uit 12 is linksom of rechtsom een geweldige start. Normaal gesproken staan ze na vandaag ook alleen bovenaan.
Ik zeg het toch? Sorry, was vergeten erbij te vermelden dat ie gewoon afgekeurd had moeten worden.PWM schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 15:26:
[...]
Vorige week 100 posts gehad over een 1cm wel buitenspel, of 0,5cm geen buitenspel doelpunt.
Deze was een meter, en dan is het stil
Nee, merp!
Fragment (lekkere resolutie, maar na 10 herhalingen en pixels kijken is 't wel te zien
En still:

Dat is op het moment van spelen, oftewel, geen buitenspel.
Ach, ik hield me daar erg mee bezig in het verleden maar daar ben ik vanaf gestapt, want je schiet er geen reet mee op. Je hebt alleen jezelf ermee. Kijk gewoon lekker zelf m'n wedstrijdjes en oordeel zelf wel. Het is alleen jammer dat we als neutrale toeschouwer geen macht kunnen uitoefenen over de wedstrijd, maar het moge duidelijk zijn dat elektronische hulpmiddelen z.s.m. ingevoerd moeten worden. En of het nou Ajax, Wolfsburg, City, Real of Milan is, het maakt me niet uit. Als ze goed spelen zeg ik het, als ze bagger spelen zeg ik het ook en als dingen onterecht zijn, zeg ik het ook.
Wel een mooie trouwens: Real - Shakhtar. Kan niet wachten!
Dit is te laat genomen. Ik heb toch echt andere beelden gezien. Daar stond ie een meter buitenspel op moment van spelen. Maar goed, was ook Sky Sports. Misschien toch iets anders? De commentatoren waren er iig van overtuigd. We zullen het vanavond wel zien bij Studio Sport, maar volgens mij wel hoor.JanW schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 15:35:
Was ook geen buitenspel, werd opgeheven door een cv van ADO (Beugelsdijk?).
Fragment (lekkere resolutie, maar na 10 herhalingen en pixels kijken is 't wel te zien) http://streamable.com/tpu9
En still:
[afbeelding]
En ja, misschien overdreef ik een beetje over Feyenoord en dat toegeven, maar op dat moment zat het me gewoon dwars dat Feyenoord nu geen excuus meer heeft dat ze een paar keer flink zijn geholpen. Maar idd, het mag ook wel een keer jouw kant op zitten. Je wordt ook vaak genoeg genaaid.
[ Voor 39% gewijzigd door chim0 op 30-08-2015 15:41 ]
Grensrechter staat goed op lijn ook zo te zien. Al moet het op zo'n moment wel een stukje gokken/gevoel zijn. Ik dacht ook aan buitenspel tijdens de wedstrijd.JanW schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 15:35:
Was ook geen buitenspel, werd opgeheven door een cv van ADO (Beugelsdijk?).
Fragment (lekkere resolutie, maar na 10 herhalingen en pixels kijken is 't wel te zien) http://streamable.com/tpu9
En still:
[afbeelding]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit is voorlopig het beste wat ik kon vinden ervan. De bal verdwijnt af en toe in de brij van pixels, maar dit leek het moment van spelen. Maakt verder ook geen ene fluit uit. Overtuigend gewonnen van Ajax, 4 keer gescoord en bovenaan met 12 puntenchim0 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 15:37:
[...]
[...]
Dit is te laat genomen. Ik heb toch echt andere beelden gezien. Daar stond ie een meter buitenspel op moment van spelen. Maar goed, was ook Sky Sports. Misschien toch iets anders? De commentatoren waren er iig van overtuigd. We zullen het vanavond wel zien bij Studio Sport, maar volgens mij wel hoor.
Dat zouden nog wel eens 8 uit 8 kunnen zijn dan.
EDIT:
Overigens heeft Ajax de prijzen van de EL Passe Partouts heel erg redelijk geprijst. Zit er aan te denken om het te doen, zodat ik de wedstrijden van Celtic en Fener kan bekijken. 't Is om de hoek, en kunnen nog leuke potten worden.
[ Voor 46% gewijzigd door PWM op 30-08-2015 15:47 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Op zijn max bovenaan het rechter rijtje.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wel voor minstens 30 miljoen.

⏩ PVOutput☀️
Hij mag best een bod accepteren, als dat maar minimaal 30-35 miljoen isGonadan schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:20:
Als Overmars dat nu nog accepteert mag hij van mij aan de hoogste boom. Financieel vast leuk, maar sportief een ramp.
Dan schuif je 5 a 10m daarvan door naar de Spurs voor Vorm en heb je een prima keeper en 20-25m verdiend. Kun je daarvan o.a. Klaassen een salarisverhoging bieden, ipv te moeten wachten tot Boilesen opgerot is.
Zou wel fantastisch zijn ja.toolkist schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:22:
[...]
Hij mag best een bod accepteren, als dat maar minimaal 30-35 miljoen is
Dan schuif je 5 a 10m daarvan door naar de Spurs voor Vorm en heb je een prima keeper en 20-25m verdiend. Kun je daarvan o.a. Klaassen een salarisverhoging bieden, ipv te moeten wachten tot Boilesen opgerot is.
Maar denk dat het wel anders gaat lopen.
⏩ PVOutput☀️
Dat is waarschijnlijk de prijs die aan de vervanger hangt. Sportief gezien is er geen vervanger. Het zal altijd minder zijn en je moet als team sowieso weer wennen aan de nieuwe situatie.Quad schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:21:
Als er een fatsoenlijke vervanger gehaald kan worden dan mag hij.
Wel voor minstens 30 miljoen.
@toolkit: dat zou een leuke zijn maar zoveel geld heeft Overmars niet over voor spelers.
[ Voor 10% gewijzigd door Gonadan op 30-08-2015 16:24 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je ruilt je eerste keeper in voor een keeper die bij een andere club op het tweede plan staat, waarschijnlijk. Dat klopt indd. Maar goed, zo denderend vind ik Cillessen ook niet echt, dus van mij mag hij mits er maar wat tegenover staat.Gonadan schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:23:
[...]
Dat is waarschijnlijk de prijs die aan de vervanger hangt. Sportief gezien is er geen vervanger. Het zal altijd minder zijn en je moet als team sowieso weer wennen aan de nieuwe situatie.
Edit: Romero doet het zeer goed bij UTD, misschien kan UTD Cillessen kopen maar dat hij tot minstens aan de winterstop zijn minuten maakt bij Ajax.
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 30-08-2015 16:26 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik kan Cillessen amper op een fout betrappen. Het enige waarin hij ondermaats presteert is het stoppen van penalty's. Volgens mij heeft Ajax een meer dan prima keeper aan Cillessen. Als je dat met Vermeer vergelijkt dan heeft Cillessen nog maar amper punten gekost, terwijl Vermeer rustig wat cadeautjes weg gaf en daarnaast ook voetballend gezien het vaak billenknijpen was. Sinds Cillessen er in staat is het rustig achterin, al brengt Veltman daar nog wel eens verandering inQuad schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:25:
[...]
Je ruilt je eerste keeper in voor een keeper die bij een andere club op het tweede plan staat, waarschijnlijk. Dat klopt indd. Maar goed, zo denderend vind ik Cillessen ook niet echt, dus van mij mag hij mits er maar wat tegenover staat.
Kan iemand mij uitleggen wat Real met De Gea zou moeten. Navas staat ontzettend sterk te keepen daar, waarom zou je die dan passeren? En waarom wordt Navas niet ingezet als ruilmiddel? Lijkt me een prima keeper voor Man United, of zou Van Gaal dat niet zien zitten?Wom schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:18:
Ajax zou zomaar zijn keeper nog wel eens kwijt kunnen raken. Geruchten worden steeds sterker dat ManU bod van 40 miljoen heeft geaccepteerd op De Gea.
Hij is een stabiele factor een maakt weinig fouten, dat ga je wel missen. Het financiële gewin is voor mij als supporter totaal niet interessant, zolang de club maar gezond is.Quad schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:25:
[...]
Je ruilt je eerste keeper in voor een keeper die bij een andere club op het tweede plan staat, waarschijnlijk. Dat klopt indd. Maar goed, zo denderend vind ik Cillessen ook niet echt, dus van mij mag hij mits er maar wat tegenover staat.
Edit: Romero doet het zeer goed bij UTD, misschien kan UTD Cillessen kopen maar dat hij tot minstens aan de winterstop zijn minuten maakt bij Ajax.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hij stond buitenspel!ph4ge schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:51:
Bruma scoort weer voor Feyenoord. Waar blijven de complot theorien?
Is niet in de kuip hè.ph4ge schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:51:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waarschijnlijk is hij stiekem ook een scheidsrechterph4ge schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:51:
Ligt aan jou denk ikQuad schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:52:
Ligt het aan mij of lijkt het veld ook niet van zo'n beste kwaliteit?
En ondertussen weer een Vermeertje.
Edit: jezus wat een kans
[ Voor 90% gewijzigd door St@m op 30-08-2015 16:55 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
⏩ PVOutput☀️
danielkraak schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:53:
Wij zijn niet bang, want Bruma is erbij!

Tomorrow is not today!
Dat was vorige keer ook niet
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Oh. Om eerlijk te zijn heb ik die zinloze discussie ook eigenlijk een beetje genegeerd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Fan van de scorende Bruma natuurlijk.Aghanim schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:57:
Ik doe trouwens mijn buitendeur maar dicht, hoorde net al hard gejuich vanuit buiten en mijn stream loopt achter dus ik wist al dat er gescoord zou zijn. Wist alleen niet of diegene voor PSV of Feyenoord was
willem II had in 1995 ook geen doelpunten tegen.Dadona schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:55:
Ik ben het met je eens hoor. Ze hadden die vergelijking niet eens moeten maken. Als je alleen al bekijkt wat er in dat team rondliep. Hoeveel man in dat team met een actie iets konden forceren. Maar goed, dromen mag altijd.
Tja statistieken zorgen af en toe voor vreemde vergelijkingen. Hoewel Ajax voor de CL winst uit een diep dal kwam ( ik geloof een 9e plek in 1994 ).
Als een NL club de CL wil pakken moeten ze uit het niks komen, anders zijn de talenten al weg.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Ik vind het een prima wedstrijd om te kijken hoor. Veel actie van PSV.Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:11:
Wedstrijd begon leuk, maar is nu als neutrale toeschouwer toch wat saai. Hopelijk snel wat meer spektakel.
[ Voor 66% gewijzigd door Aghanim op 30-08-2015 17:13 ]
Vermeer de beste man op het veld, dat zie ik liever niet.St@m schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:13:
PSV dik beter.. Wachten op de gelijkmaker..
Is dat ook de conclusie van de neutrale toeschouwer?St@m schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:13:
PSV dik beter.. Wachten op de gelijkmaker..
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben pro-Feyenoord, maar ik deel deze mening.Gonadan schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:16:
Is dat ook de conclusie van de neutrale toeschouwer?
Ik ben een neutrale toeschouwer (al heb ik wat meer met Feyenoord dan met PSVGonadan schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:16:
[...]
Is dat ook de conclusie van de neutrale toeschouwer?
Nee, merp!
De overtreding waar PSV geel voor kreeg was donker geel, een overtreding zowel van achter als een gevaarlijke counter eruit halen zonder intentie de bal te spelen, en de overtredingen van Feyenoord zijn gewoon niet zwaar.PauseBreak schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:17:
Opvallend dat Kuipers consequent weigert kaarten te trekken als een Feyenoord speler weer eens een overtreding maakt, terwijl hij direct geel trok voor de eerste overtreding van de wedstrijd van Arias. Dat zit me toch niet lekker.
En dan toch de 1-1 uit een enorme blunder. Van Beek staat centraal en Bilal voorin, wat een ruimte.
[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2015 17:25 ]
Laat ik het omdraaien, die psv'er ( ben z'n naam ff kwijt ) is al 20x in de fout gegaan en heeft al geel? Je kan er niks van zeggen als hij met 2x geel weg gestuurd wordt.PauseBreak schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:17:
Opvallend dat Kuipers consequent weigert kaarten te trekken als een Feyenoord speler weer eens een overtreding maakt, terwijl hij direct geel trok voor de eerste overtreding van de wedstrijd van Arias. Dat zit me toch niet lekker.
Immers en Kazim eruit, Kuyt centraal, en Elia en Kramer er bij. Gewoon eens je beste spelers er in brengen nu, Gio! Ze voetballen niet, Veijnovic is ook de enige "voetballer" in het veld en die speelt niet best.Aghanim schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:25:
Niet onverdiend natuurlijk. Stond helemaal vrij, man man. Feyenoord is voetballend wel erg zwak vind ik.
Des te meer reden om Elia te brengen, die moet toch een mannetje uit kunnen spelen terwijl dat niet Kuyt zn kwaliteit is.ik222 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:26:
Arias zit dicht tegen rood aan inmiddels inderdaad. Kuipers fluit tot op heden gewoon uitstekend.
[ Voor 27% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2015 17:28 ]
En dan 4-4-2? Of wil je Kramer achter Kuyt zetten?ph4ge schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:27:
[...]
Immers en Kazim eruit, Kuyt centraal, en Elia en Kramer er bij. Gewoon eens je beste spelers er in brengen nu, Gio! Ze voetballen niet, Veijnovic is ook de enige "voetballer" in het veld en die speelt niet best.
Kuyt op 10, of schaduwspits, net hoe je het noemt. Die heeft dezelfde kwaliteiten als Immers, plus leiderschap, verstand en scorend vermogen.toolkist schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:28:
En dan 4-4-2? Of wil je Kramer achter Kuyt zetten?
Vermeer onderscheid zich wederom.
Volgens mij heeft alleen Arias nog geel? Dat was echt niet donkergeel. Er stonden in zijn directe omgeving nog twee PSV'ers. Het was wel slim van Kuijt (geloof ik) om zich te laten vallen, maar om dan direct geel te trekken en andersom geen enkele kaart trekken terwijl bijv. El Ahmadi en Van Beek al meerdere overtredingen op hun naam hebben staan, waarvan enkele echt wel zwaarder dan die van Arias, dat vind ik op zijn zachtst gezegd opvallend.ph4ge schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:19:
[...]
De overtreding waar PSV geel voor kreeg was donker geel, een overtreding zowel van achter als een gevaarlijke counter eruit halen zonder intentie de bal te spelen, en de overtredingen van Feyenoord zijn gewoon niet zwaar.
Nee, merp!
Ik kijk te weinig Feyenoord om er echt iets van te kunnen vinden, maar ze hebben nog geen kans gecreëerd tot heden. Voetballend wordt het middenveld helemaal overlopen en de defensie oogt onzeker. Is dat op te lossen met deze wijzigingen ?ph4ge schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:27:
[...]
Immers en Kazim eruit, Kuyt centraal, en Elia en Kramer er bij. Gewoon eens je beste spelers er in brengen nu, Gio! Ze voetballen niet, Veijnovic is ook de enige "voetballer" in het veld en die speelt niet best.
[...]
Des te meer reden om Elia te brengen, die moet toch een mannetje uit kunnen spelen terwijl dat niet Kuyt zn kwaliteit is.
[ Voor 39% gewijzigd door D-e-n op 30-08-2015 17:31 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Kevinp op 30-08-2015 17:33 ]
Ik zou ook overwegen om een Karsdorp rechtsback te zetten, want die is dat inmiddels gewend en Van Beek duidelijk niet. Alleen om nu al 3 keer te wisselen is teveel van het goede. Van Beek verdedigt ongelukkig op die positie, is af en toe helemaal weg en komt niet op.Aghanim schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:29:
Ik kijk te weinig Feyenoord om er echt iets van te kunnen vinden, maar ze hebben nog geen kans gecreëerd tot heden. Voetballend wordt het middenveld helemaal overlopen en de defensie oogt onzeker. Is dat op te lossen met deze wijzigingen ?
Ik kan je niet vertellen hoe goed Elia is omdat hij geen minuten heeft gemaakt in het eerste, maar het is wel een type wat we missen. Juist tegen de zwakke backs van PSV. Immers voegt niets toe in deze wedstrijd, KEA en Vejinovic spelen ook niet best maar doen het wel beter en kunnen wel voetballen.
Zoals je weet heb ik geen vertrouwen in Vilhena. Die is in het verleden ook altijd veel te lief en mak gebleken in dit soort wedstrijden. Kuyt kan voorlopig ook nog niet overtuigen als diepe spits, Kramer wel.D-e-n schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:30:
Waarom niet gewoon Kuijt in de spits en Vilhena of Gustafson op het middenveld erbij?
[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2015 17:33 ]
Het was een overtreding van achteren zonder enige intentie om de bal te spelen. Geel lijkt me dan de minimale straf dus Arias mag niet mopperen, zeker niet i.c.m. de overtredingen die hij later nog maakte.PauseBreak schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:29:
[...]
Volgens mij heeft alleen Arias nog geel? Dat was echt niet donkergeel. Er stonden in zijn directe omgeving nog twee PSV'ers. Het was wel slim van Kuijt (geloof ik) om zich te laten vallen, maar om dan direct geel te trekken en andersom geen enkele kaart trekken terwijl bijv. El Ahmadi en Van Beek al meerdere overtredingen op hun naam hebben staan, waarvan enkele echt wel zwaarder dan die van Arias, dat vind ik op zijn zachtst gezegd opvallend.
Van Beek moet ook gewoon centraal staan. Het beleid ten aanzien van jeugdspelers gaat nergens over bij Feyenoord. Totaal geen lange termijn visie.
Vilhena en Gustafson weten tenminste wat ze met een bal moeten doen in tegenstelling tot Immers. Kuijt op tien is veel te risico vol nu
[ Voor 31% gewijzigd door D-e-n op 30-08-2015 17:35 ]
Van Beek heeft in het verleden prima rechtsback gespeeld, hij kan het wel maar nu lukt het inderdaad niet. Ik ben het nog steeds wel met je eens dat ze Botteghin niet hadden moeten halen, die was niet nodig. Er had ergens een goedkope ervaren speler gevonden moeten worden die op de bank kan en er in komt als het nodig is. Maarja, daar doe je nu niks meer aan, in principe moeten die 4 heren een prima defensie kunnen vormen maar het is duidelijk dat ze nog nooit met zn 4en gespeeld hebben.D-e-n schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:34:
@ph4ge
Van Beek moet ook gewoon centraal staan. Het beleid ten aanzien van jeugdspelers gaat nergens over bij Feyenoord. Totaal geen lange termijn visie
Laten we het er over eens zijn dat het anders kan en anders moet, want dit is niet best en ik zie ook geen aanknopingspunten met deze 11.
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2015 17:37 ]
Ik was ook gewoon met Karsdorp gestart. Botteghin of vd Heijden kunnen ook gewoon op de bank
[ Voor 35% gewijzigd door D-e-n op 30-08-2015 17:39 ]
Tja, als ie dat kon, had ie niet bij PSV gespeeld.Kevinp schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:31:
Als lestienne die bal terug had gelegd ( er stonden er 2 vrij ) dan hadden ze nu voor gestaan ipv schieten uit een bijna onmogelijke hoek.
Van Beek zal nog vaak genoeg centraal spelen, verdedigers missen weleens een wedstrijd. Als Botteghin of Vd Heijden wegvallen zal Kardorp er in komen. Kongolo is dan derde keus als er 2 wegvallen en dan komt Nelom er in.D-e-n schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:37:
Het gaat je geld kosten. Van Beek op rechts is geen international in spe, centraal wel.
Ja, en datzelfde heb je bij El Ahmadi en Van Beek, maar dat werd afgedaan met een praatje. Snap je het punt dat ik hier aandraag? Dat Arias geel heeft vind ik niet zo boeiend, maar dat de arbitrage inconsequent handelt wel.ik222 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:32:
[...]
Het was een overtreding van achteren zonder enige intentie om de bal te spelen. Geel lijkt me dan de minimale straf dus Arias mag niet mopperen, zeker niet i.c.m. de overtredingen die hij later nog maakte.
Nee, merp!
Zijn gewoon onvergelijkbare situaties en overtredingen, Arias was donker geel en de rest niet. Als je inderdaad El Ahmadi en Van Beek voor die overtredingen geel zou geven dan had Arias al lang en breed onder de douche moeten staan, dus hij fluit heel consequent.PauseBreak schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:41:
Ja, en datzelfde heb je bij El Ahmadi en Van Beek, maar dat werd afgedaan met een praatje. Snap je het punt dat ik hier aandraag? Dat Arias geel heeft vind ik niet zo boeiend, maar dat de arbitrage inconsequent handelt wel.
Die overtredingen waren wat mij betreft toch duidelijk minder zwaar en haalde daarbij niet een veelbelovende aanval eruit. Ik kan dus wel begrijpen dat daar niet direct geel gegeven is.PauseBreak schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:41:
[...]
Ja, en datzelfde heb je bij El Ahmadi en Van Beek, maar dat werd afgedaan met een praatje. Snap je het punt dat ik hier aandraag? Dat Arias geel heeft vind ik niet zo boeiend, maar dat de arbitrage inconsequent handelt wel.
Was dit weer Arias? Dit was dan ook geel geweest, hij is er in principe gewoon langs. EDIT: En de beste man scoort nog ook. Wel terecht hoor.ik222 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:49:
Die overtredingen waren wat mij betreft toch duidelijk minder zwaar en haalde daarbij niet een veelbelovende aanval eruit. Ik kan dus wel begrijpen dat daar niet direct geel gegeven is.
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2015 17:53 ]
⏩ PVOutput☀️
Float like a butterfly, sting like a bee.
Op basis van het spelbeeld tot nu toe niet, maar er zit bij Feyenoord nog wel het een en ander op de bank en een rode kaart van Arias zit ook nog steeds in een klein hoekje.Qu3st schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:54:
Prachtige bal van Narsingh! Mooi doelpunt. Denk dat PSV dit niet meer weg gaat geven.
Gio moet wel ingrijpen nu en niet wachten. Dit wordt niks meer!
Mwah, die van Van Beek op Brenet had best direct geel mogen zijn. Daarna de counter eruit halen door Narsingh of Brenet neer te leggen samen met El Ahmadia. Dat hoort gewoon een optelsom te zijn. Net als dat het voor Arias een optelsom hoort te zijn en dat Arias moet gaan snappen dat Kuijt het spelletje "Schreeuwen en Vallen" 100% snapt.ik222 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:49:
[...]
Die overtredingen waren wat mij betreft toch duidelijk minder zwaar en haalde daarbij niet een veelbelovende aanval eruit. Ik kan dus wel begrijpen dat daar niet direct geel gegeven is.
Nee, merp!
...
Dit topic is gesloten.
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016