[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.584 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Luxicon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:12:
Al kan ik me voorstellen dat Janmaat momenteel voorkeur zou moeten krijgen, gezien zijn Premier League ervaring. Al weet ik niet hoe hij daar presteert.
Niet denderend. 1e wedstrijd verliest ie een kopduel waaruit gescoord wordt, 2e wedstrijd krijgt ie 2x geel voor hele domme overtredingen (beiden ver op de helft van de tegenstander)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:57
Diezelfde Janmaat was wel speler van het jaar vorig jaar van Newcastle. Had naar mijn mening gewoon opgeroepen moeten worden inplaats van Tete.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Jamaat doet het momenteel juist niet zo goed bij Newcastle.
Van de Wiel speelt niet(?!) bij PSG.
Verheagh niet goed genoeg voor Oranje, als die er stond was het niks.
Tja en Van Rhijn zit op de bank. De Boer verkiest Tete boven hem, en van wat hij tot nu toe heeft laten zien doet hij het erg goed.
Ik snap het wel.

Riedewald is een andere kwestie, al zal Blind waarschijnlijk centraal achterin staan en Riedewald op de bank zitten.

Van Blind net zo, die speelt ook nog geen 5 wedstrijden centraal achterin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:57
Dus een speler die nu even een paar wedstrijden goed speelt wordt opgeroepen in plaats van een speler die vorig seizoen de beste was van een club die premier league speelt?

Dat vind ik idioot vooral omdat het niet wedstrijden zijn waar we moeten experimenteren. Het is erop of eronder de komende kwalificatie wedstrijden. Dan zal ik juist een ervaren speler opstellen (Van de Wiel of Janmaat). Als iemand van de verdediging van ajax opgeroepen moest worden zal ik eerder voor Dijks gaan, omdat we daar wat meer problemen hebben nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

Vos

AFCA

kimiferrari schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:48:
Dus een speler die nu even een paar wedstrijden goed speelt wordt opgeroepen in plaats van een speler die vorig seizoen de beste was van een club die premier league speelt?

...
Als die speler slecht speelt? Ja. Er zit een paar maand tussen.

Echter weet ik niet of dat het geval is :).

Ik zou echter wel altijd een ervaren speler voor diezelfde positie selecteren. Daar heeft Blind dan voor Van der Wiel gekozen, daar zou ik voor Janmaat gekozen hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 28-08-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:09
Maar waar leg je de grens? Robben, Messi en Ronaldo spelen ook wel eens 2 mindere wedstrijden. Die passeer toch ook niet? Nu is Jamaat geen Messi. Maar om hem dan door een jochie die net 12 wedstrijden voor Ajax 1 gespeeld heeft gaat mij wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Je zegt het zelf al, hij is geen Messi. Het is normaal gesproken een aardige rechtsback, maar daar houdt het imo wel mee op.

Waar leg je de grens, dat is een goeie. Ik denk dat Blind het 'op gevoel' doet dit in dit geval. Maar misschien is Van der Wiel wel zijn eerste keus?

[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 28-08-2015 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:09
Maar ik zeg ook: "Maar om hem dan door een jochie die net 12 wedstrijden voor Ajax 1 gespeeld heeft gaat mij wat ver." Ik had hem gewoon meegenomen. Je gaat ook geen amateurspeler meenemen. Dezelfde redenen die je geeft waarom het wel gerechtvaardigd is om Tete mee te nemen kan je ook toepassen op een random amateurspeler. De reden dat hij op hoger niveau (Ajax t.o.v. amateurclub) speelt geldt voor mij niet omdat hij nog maar 12 wedstrijden gespeeld heeft. Oranje is toch geen opleidingshuis voor talenten. Dat moeten clubs doen.
Verder speelt Janmaat voor Newcastle. Dezelfde reden waarom ik Krul prefereer boven Cillessen.

Liever een degelijke rechtsback dan een jongen die net komt kijken. Nogmaals Oranje is geen opleidingshuis i.m.o. Bij een club is het logischer om een jongere speler (Tete) achter een meer ervaren speler te zetten (Van der Wiel). Maar dit is Oranje. Daar moet je gewoon de beste spelers in je selectie opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De geruchten over de Gea die overstapt naar Real Madrid worden sterker en sterker... ik houd mijn hart vast, het zal toch niet gebeuren dat Ajax sterhouder Cillessen als nog in de laatste week kwijt raakt? Straks nog meer geld op de bank, jeuh.. -O-

Misschien een goed idee om keeper Silviu Lung Jr. van Astra Giurgiu te halen voor weinig, die zal de wereld niet kosten en zal zijn geld meer dan waard zijn zover ik heb kunnen beoordelen in de tweeluik tegen AZ. Grote keeper, 1,89m, pas 26 jaar en goede reflexen (op dat ene schot van van der Linden na dan :P )

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zo-hytnopUM]

[ Voor 8% gewijzigd door Han op 29-08-2015 14:11 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:27
Han schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:09:
De geruchten over de Gea die overstapt naar Real Madrid worden sterker en sterker... ik houd mijn hart vast, het zal toch niet gebeuren dat Ajax sterhouder Cillessen als nog in de laatste week kwijt raakt? Straks nog meer geld op de bank, jeuh.. -O-

Misschien een goed idee om keeper Silviu Lung Jr. van Astra Giurgiu te halen voor weinig, die zal de wereld niet kosten en zal zijn geld meer dan waard zijn zover ik heb kunnen beoordelen in de tweeluik tegen AZ. Grote keeper, 1,89m, pas 26 jaar en goede reflexen (op dat ene schot van van der Linden na dan :P )

[video]
Ik hoop dat Ajax alleen ja zegt wanneer Cillessen aangeeft weg te willen en als het bedrag hoger is dan het geld wat je binnenkrijgt met het kampioenschap + groepsfase CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die keeper zat echt compleet mis bij de goal van AZ.
En die bal was juist vrij makkelijk.

Leuk doemscenario; in Engeland kunnen ze spelers tot dinsdag binnen halen, in Spanje en Nederland sluit die maandagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Sowieso is de hele tranfsermarkt een corrupte bende. Waarom niet alleen in juni tranfsers toestaan, zijn zowat alle competities afgelopen, kunnen teams een volledige voorbereiding hebben en is er geen getouwtrek meer aan spelers wanneer de competities al bezig zijn.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

dutchgio schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:22:
Die keeper zat echt compleet mis bij de goal van AZ.
En die bal was juist vrij makkelijk.
Maar voor de rest echt een prima keepertje, zo'n één loopt hier niet in Nederland rond, helemaal niet voor een dergelijke prijs (geschatte transferprijs 2 miljoen)
Leuk doemscenario; in Engeland kunnen ze spelers tot dinsdag binnen halen, in Spanje en Nederland sluit die maandagavond.
Ik mag toch verwachten van de Nederlandse clubs dat ze geen spelers meer verkopen na hun eigen deadline, ook al duur die van Engeland een dag langer. Zou lekker zijn, wel verkopen en niks terug kunnen kopen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Han schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:27:
[...]
Maar voor de rest echt een prima keepertje, zo'n één loopt hier niet in Nederland rond, helemaal niet voor een dergelijke prijs (geschatte transferprijs 2 miljoen)
Maar op hoeveel wedstrijden is dat gebaseerd? 2? Of kijk je elke week naar Astra Giurgiu. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Quad schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:29:
Maar op hoeveel wedstrijden is dat gebaseerd? 2? Of kijk je elke week naar Astra Giurgiu. :P
Uiteraard, alles live :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Quad schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:26:
Sowieso is de hele tranfsermarkt een corrupte bende. Waarom niet alleen in juni tranfsers toestaan, zijn zowat alle competities afgelopen, kunnen teams een volledige voorbereiding hebben en is er geen getouwtrek meer aan spelers wanneer de competities al bezig zijn.
Daarover heeft men het elke zomer maar ik betwijfel dat er ooit echt iets gaat veranderen.
Gewoon in juli doen en als je dan op 1 augustus erachter komt dat je selectie niet in orde is heb je maar pech gehad, had je beter je werk moeten doen.

Voor van Geel zou dat uiteraard een groot drama zijn :+

Als ze aankloppen bij Ajax moet Overmars gewoon 1 vraag stellen aan United: ''enne, wat was nog eens het transfer record voor een doelman?'' :P

Voor de mensen die beginnen over betere opties. De clubs waar die spelers nu spelen zitten ook met de deadline. Ik wil niet weten wat een Tottenham voor Lloris gaat vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:26:
Volgens mij is het wachten tot er weer een keer een rechtszaak komt voor het Europese hof m.b.t. het vrije verkeer van werknemers... het is namelijk best gek in het bedrijfsleven dat een branche organisatie (UEFA) beslist dat je alleen in een bepaalde periode van baan mag veranderen. Dan kun je wel zeggen: transfereren mag wel, maar opstellen mag niet, maar dan blokkeer je een werknemer om zijn werk goed uit te voeren, het lijkt me dat het hof dat ook niet toestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Han Ajax laat Cillessen echt niet meer gaan op dit moment hoor. Kan van Gaal echt wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat weet ik zo nog niet, Ajax geilt op geld wat dat betreft. We shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Naast wat Ajax wil heb je ook nog te maken met Cillissen... je kan als club wel een nee verkopen, maar dan heb je een ontevreden werknemer. En een ontevreden keeper is 100x erger dan een ontevreden veldspeler. En een megabod van United zal Ajax niet weigeren, Cillissen op zijn beurt kan zich op financieel en sportief vlak gigantisch verbeteren. Kortom, er valt weinig te weigeren ben ik bang, uiteindelijk moet je zwichten voor het grote geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Han schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:40:
Naast wat Ajax wil heb je ook nog te maken met Cillissen... je kan als club wel een nee verkopen, maar dan heb je een ontevreden werknemer. En een ontevreden keeper is 100x erger dan een ontevreden veldspeler. En een megabod van United zal Ajax niet weigeren, Cillissen op zijn beurt kan zich op financieel en sportief vlak gigantisch verbeteren. Kortom, er valt weinig te weigeren ben ik bang, uiteindelijk moet je zwichten voor het grote geld...
Zoals gezegd, als hij wil en als het bedrag dat United bied genoeg is om het mislopen van het kampioenschap te compenseren en een bonus daarbovenop (want je kunt geen vervanger halen etc). Dan heb je niet veel keus, vooral vanwege dat eerste.
Zoals je al zegt heeft een ontevreden doelman een grote invloed, vooral omdat de vervanger een flink stuk minder zal zijn.

En aangezien de naam van Cillessen al langer rond gaat is de kans groot dat Ajax al lang met hem gesproken heeft over wat hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Utrecht speelt veel beter dan groningen, terechte 1-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vorig seizoen ik rond deze tijd de website van Foxsports openen en in 1 overzicht had ik dan de doelpunten van de Engelse wedstrijden, de rode kaarten en soms al allle samenvattingen. Nu... Heb ik niets. Ik kan helemaal niets vinden. Ligt dat aan mijn zoekkunsten, of staat het er gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:59
Harribo schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:00:
Utrecht speelt veel beter dan groningen, terechte 1-0
Maar Groningen gaat 10 punten pakken in de Europa League. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Veldwijk maakt tot nu toe nog geen goede indruk in de competitie. Hij komt klungelig over, voetballend zwak.
Passen, bal vasthouden, op doel schieten, kansen afmaken.. het gaat allemaal verkeerd. Heerenveen speelt trouwens erg goed. PEC gaat daar ieder jaar eigenlijk dik onderuit.

Nijland gaat zich al warmlopen. Ryan Thomas zit gek genoeg ook op de bank. Die speelt het best op de linksbuiten, maar Jans zet hem de laatste tijd vaak op 10.. daar valt hij nooit echt op helaas.

Ja zucht.. aan het begin van de tweede helft is Veldwijk 1 op 1 met de keeper (en kan ook afleggen) en schiet slap op de keeper, ..........

[ Voor 56% gewijzigd door Luxicon op 29-08-2015 20:53 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Waarom heeft Feyenoord Mulder eigenlijk weg gedaan, als ik het zo zie staat Mulder bij Heerenveen puik te keepen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Kevinp schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:54:
Waarom heeft Feyenoord Mulder eigenlijk weg gedaan, als ik het zo zie staat Mulder bij Heerenveen puik te keepen.
Omdat Vermeer de eerste keeper is en Mulder wel meer wil dan op de bank zitten? Ze hebben Hahn..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Luxicon schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:55:
[...]

Omdat Vermeer de eerste keeper is en Mulder wel meer wil dan op de bank zitten? Ze hebben Hahn..
Laat ik het dan omdraaien, waarom moest Feyenoord Vermeer halen, want met wat ik deze competitie van Vermeer zie is de rede waaorm Cillessen en daarvoor Stekelenburg hem uit de basis hielden. Vaak lang erg goed ( op de lijn ) maar ook met enige regelmaat wat vreemde acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Veldwijk toch met de 1-1.

Twente weer eens op achterstand, weer slecht gekeept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

dutchgio schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:03:
Twente weer eens op achterstand, weer slecht gekeept.
Hij werd onderweg aangeraakt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Kevinp schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:57:
[...]

Laat ik het dan omdraaien, waarom moest Feyenoord Vermeer halen, want met wat ik deze competitie van Vermeer zie is de rede waaorm Cillessen en daarvoor Stekelenburg hem uit de basis hielden. Vaak lang erg goed ( op de lijn ) maar ook met enige regelmaat wat vreemde acties.
Ja, dat over Vermeer is bekend met zijn Vermeertjes. Ik vind het altijd moeilijk om keepers in te schatten.. Misschien is Mulder wel beter / betrouwbaarder van Vermeer inderdaad.

Gelukkig weet Veldwijk die 'niet-te-missen' bal er net in te schieten, anders was zijn zelfvertrouwen denk ik ver te zoeken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zou Schreuder de volgende wedstrijd nog op de bank zitten? Zo wil je toch niet als coach blijven door gaan..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Aan het einde van afgelopen seizoen deden ze dat niet omdat het financieel te veel zou kosten.
Komt mee sterk dat dat nu anders is.

Beste zou zijn om eer aan zichzelf te houden en op te stappen, maar hij verdiend zoveel dat hij dat natuurlijk ook niet gaat doen, dan kom je ook nergens anders aan de bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Het is natuurlijk nogal vroeg om het te zeggen maar hoe schatten jullie de kans dat Twente aan het einde van het seizoen bij de onderste 3 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:47

Qu3st

Deadsy schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 03:37:
Het is natuurlijk nogal vroeg om het te zeggen maar hoe schatten jullie de kans dat Twente aan het einde van het seizoen bij de onderste 3 zit?
Groot! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
dutchgio schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:04:
Aan het einde van afgelopen seizoen deden ze dat niet omdat het financieel te veel zou kosten.
Komt mee sterk dat dat nu anders is.

Beste zou zijn om eer aan zichzelf te houden en op te stappen, maar hij verdiend zoveel dat hij dat natuurlijk ook niet gaat doen, dan kom je ook nergens anders aan de bak.
Ik snap ook niet precies waarom hij door blijft gaan.

Fans mogen hem niet meer, hij heeft geen diploma ( of inmiddels wel ). Hij is eigenlijk iemand die nooit op de bank had mogen zitten.

De club heeft geen geld voor ontslag dus hij gaat gewoon door.

Niet dat het beter wordt met een andere coach. Maar het sentiment zal beter zijn dan met Schreuder. En het team kan alle support gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:56
Deadsy schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 03:37:
Dat is te mooi om waar te zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:56
Heeft Schreuder nog steeds de contractvoorwaarden waar hij en Munsterman mondelings overeen gekomen zijn? Of is dat gedowngrade door het huidige bestuur?
In beide gevallen snap ik wel dat het moeilijk is om hem te ontslaan. Maar 1 punt uit 4 wedstrijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:34
Ik meen dat men een lager salaris, maar juist een hogere afkoopsom is overeengekomen. Ik vind het wel echt bizar hoe slecht het loopt bij Twente als je het spelersmateriaal ziet. Individuele kwaliteit genoeg zou je zeggen. Een plek bij de laatste 3 lijkt me wat dat betreft ondenkbaar. Aan de andere kant - als Zyech en Corona nog worden verkocht wordt het heel mager in aanvallend opzicht.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het is maar de vraag of een andere trainer, los van een frisse en positieve impuls, het voetballend wel aan de praat krijgt. In mijn ogen is, op een selecte groep toptrainers na, de invloed van de trainer vaak overschat. Uiteraard bepalen ze de opstelling en tactiek, maar de spelers zelf moeten hebt uiteindelijk doen. Als Schreuder nu Barcelona gaat trainen gaan ze echt niet 3 van de 4 wedstrijden verliezen, net als dat Mourinho er niet voor zorgt dat de Graafschap kampioen wordt in Nederland.

Twente werd vorig jaar ook al op enorme achterstand gezet door de top 3 en nu zijn er nog meer goede spelers vertrokken. Nu is de huidige plaats op de ranglijst niet representatief denk ik, maar het is niet vanzelfsprekend dat Twente bij de subtop hoort denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Schreuder is 1 van de mensen bij Twente die afgrijselijk is voorgelogen door de club. Hij heeft nu weinig prespectief meer, maar wel een hoog salaris.

Ik snap hem nu wel, gewoon blijven zitten tot je gewipt word, een zak geld pakken en rustig aan doen. Clubliefde is mooi en je verantwoordelijkheid nemen ook, echter..

Het is niet zo dat Twente op een normale manier in de problemen is gekomen. Mensen hebben zakken gevuld (rare contracten waarbij hoge premies aan alle kanten verdwenen, spelers in bv's van bestuurders). Er is gelogen en bedrogen. Ik zou daar ook niet het slachtoffer van willen zijn.

Schreuder moet nog even doorbijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
T-MOB schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 09:30:
Ik meen dat men een lager salaris, maar juist een hogere afkoopsom is overeengekomen. Ik vind het wel echt bizar hoe slecht het loopt bij Twente als je het spelersmateriaal ziet. Individuele kwaliteit genoeg zou je zeggen. Een plek bij de laatste 3 lijkt me wat dat betreft ondenkbaar. Aan de andere kant - als Zyech en Corona nog worden verkocht wordt het heel mager in aanvallend opzicht.
Ik hoorde dat ook, dat maakt het nog terechter dat de beste man gewoon blijft zitten. Als er nou een iemand niets kan doen aan de huidige problemen is hij het wel.

Aan de andere kant, de krachten die nu ontstaan zijn ook gewoon niet tegen te houden. Fans gaan hem nooit meer in de armen sluiten en de bijbehorende negativiteit blijft altijd een probleem.

[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2015 11:34 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Quad schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:58:
Zou Schreuder de volgende wedstrijd nog op de bank zitten? Zo wil je toch niet als coach blijven door gaan..
Als hij niet opstapt of een ontiegelijke rotschop krijgt gaat het grandioos mis over 2 weken thuis tegen Ajax.

En dan durft de club en media ook nog te beweren dat slechts een deel van de supporters hem uit kotst en er ze er geen verstand van hebben. En dat we hem verantwoordelijk houden voor de ellende.

Waarheid is dat hij al 2-3 jaar onder druk staat bij de supporters vanwege saai angsthazenvoetbal. Niemand houd hem voor d financiële ellende verantwoordelijk b

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:56
Schreuder heeft nu niet bepaald een CV waarmee hij snel weer een leuk betaalde baan heeft en ik geloof niet dat hij zich financieel onafhankelijk heeft gevoetbald zoals sommige andere trainers. Kans dat hij zelf opstapt lijkt me dus klein, je gaat jezelf niet financieel in de vingers snijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zuivere penalty, maar ja wij hebben geen Kuyt dus krijgen em niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
toolkist schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:44:
Zuivere penalty, maar ja wij hebben geen Kuyt dus krijgen em niet ;-)
Daar gaan we weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:40:
Mocht Nederland onverhoopt het EK in Frankrijk niet halen dan zou Ajax Cillessen wel eens weg kunnen laten gaan in de winterstop. Al heb ik ook dan wel zo mijn twijfels. Is niet echt des Ajax om in die periode van keeper te gaan wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:43
<knip> Troll.

[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 30-08-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:46:
[...]

Mocht Nederland onverhoopt het EK in Frankrijk niet halen dan zou Ajax Cillessen wel eens weg kunnen laten gaan in de winterstop. Al heb ik ook dan wel zo mijn twijfels. Is niet echt des Ajax om in die periode van keeper te gaan wisselen.
Denk niet dat Ajax rekening houdt met het Nederlands Elftal in z'n aan- en verkoopbeleid. Of in ieder geval niet met het belang van Oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:48:
[...]

Denk niet dat Ajax rekening houdt met het Nederlands Elftal in z'n aan- en verkoopbeleid. Of in ieder geval niet met het belang van Oranje.
Zo bedoelde ik het niet. Door goed te spelen op dat toernooi verhoogt Cillessen zijn waarde. Op die fiets dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ah op die manier. Dan nog lijkt het me niet heel waarschijnlijk dat ie in de winterstop verkocht wordt. Heeft toch een flinke impact op je verdediging en dus ook op de resultaten in de competitie.

2-0 inmiddels, 2 prima doelpunten met alleen wel heel erg weinig tegenstand van ADO. 't werd niet bepaald moeilijk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Makkelijke goals voor Ajax zo, bij ADO zijn ze nog niet helemaal wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De meeste tegenstand komt tot nu toe nog van de scheids ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Dat gaat lekker bij Ajax.

En voor PEC, want Brama is weer terug.
Samen met Ouasim Bouy en Gustavo Hebling, is het middenveld weer goed bezet. :)
De huidige jeugdige middenvelders doen het erg goed (El Hasnaoui nog niet zo) en ben benieuwd of Bouy en Hebling in de basis terecht komen.

[ Voor 71% gewijzigd door Luxicon op 30-08-2015 13:03 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:04
Nou, Ado kans zijn juichstemming in de ijskast doen. De belachelijke goeie uitwedstrijd tegen Twente, staat inmiddels ook in ander daglicht, iedereen verslaat Twente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Cilessen en snelle spelhervattingen... :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ajax met twee vingers in de neus op 2-0 dus als ik het goed begrijp? Is die wedstrijd dan wel snel afgelopen.

En Twente die met 2-0 verloor van Heracles? Arme Twente-supporters. Dat zullen ze ongetwijfeld tot de volgende ontmoeting te horen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ajax speelt aardig, ADO ronduit zwak. Hopen op nog een paar extra Ajax goals in de tweede helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Volgens mij was die tweede zeker een meter buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Uit een inworp kun je niet buitenspel staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zo, heeft een ADO-speler de complete bijbel op zijn binnenarm staan zeg.

Knap harde knal van Milik, Ajax speelt iig niet zo zwak als eerdere wedstrijden. El Ghazi laat zich ook wel lekker zien.

Mooie vrije trap zo. :Y 3-0!

Nu gewoon zorgen dat de 0 behouden blijft.

[ Voor 62% gewijzigd door Quad op 30-08-2015 13:47 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

St@m

@ Your Service

Ik hoop dat ik om 16:45 uur ook zo'n wedstrijd te zien krijg, waar PSV = Ajax en Feyenoord = ADO. Kijken of ze er dan weer 10 kunnen maken :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

St@m schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:47:
Ik hoop dat ik om 16:45 uur ook zo'n wedstrijd te zien krijg, waar PSV = Ajax en Feyenoord = ADO. Kijken of ze er dan weer 10 kunnen maken :D
Tot dusver staat het 3-0. waar je de vergelijking dan vandaan haalt met de 10 snap ik dan weer niet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
5-5 zou ook wel een mooie eindstand zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:48:
[...]

Tot dusver staat het 3-0. waar je de vergelijking dan vandaan haalt met de 10 snap ik dan weer niet.
Ehm.. paar jaar geleden.. PSV - Feyenoord 10-0 (en op de dag van de wedstrijd mag je Feyenoorders daar best even aan herinneren ;) Dat mag altijd natuurlijk, in één adem met het jaartal van het laatste kampioenschap >:) ). En Ajax had er tegen dit ADO ook al 6/7 in moeten leggen op dit moment.

[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 30-08-2015 13:51 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

St@m schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:50:
[...]

Ehm.. paar jaar geleden.. PSV - Feyenoord 10-0. En Ajax had er tegen dit ADO ook al 6/7 in moeten leggen op dit moment.
Ja dat snap ik dat je daar naar refereerde, alleen de vergelijking PSV = Ajax en Feyenoord = ADO en kijkend naar de huidige stand staat het 3-0, geen 10-0.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Waarom zit er eigenlijk zo weinig mensen in de Arena? Het is nog niet zo erg als bij Vitesse, maar het gaat wel die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:51:
[...]

Ja dat snap ik dat je daar naar refereerde, alleen de vergelijking PSV = Ajax en Feyenoord = ADO en kijkend naar de huidige stand staat het 3-0, geen 10-0.
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat je nou aan het vertellen bent.. Ik zeg dat als PSV zo speelt als Ajax en Feyenoord zo speelt als ADO dat we dan gaan kijken of PSV er weer 10 kan maken.. Jij gaat mij vertellen dat het 3-0 is bij Ajax op dit moment. Ja, dat zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:31
Lekkerboeie86 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:52:
Waarom zit er eigenlijk zo weinig mensen in de Arena? Het is nog niet zo erg als bij Vitesse, maar het gaat wel die kant op.
Geen idee waar dat mee te maken heeft, misschien met de prijsstijging van de seizoenskaarten, of wellicht met het tijdstip. Snap het eigenlijk niet. Andersom zou het helemaal zijn uitverkocht, ongeacht datum/tijd of de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Lekkerboeie86 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:52:
Laatste weekend van de zomer, deels nog vakantie.

Ik vermoed dat dit na volgende week weer beter wordt. Zeker na een leukere wedstrijd als deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

St@m schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:53:
[...]

Ik snap eigenlijk niet zo goed wat je nou aan het vertellen bent.. Ik zeg dat als PSV zo speelt als Ajax en Feyenoord zo speelt als ADO dat we dan gaan kijken of PSV er weer 10 kan maken.. Jij gaat mij vertellen dat het 3-0 is bij Ajax op dit moment. Ja, dat zie ik.
Whatever, wss begrijpen we elkaar niet. _O- :+

Als het een mooie wedstrijd wordt met een gelijkspelletje (2-2 oid) dan ben ik wel tevreden. :Y

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:54:
[...]

Whatever, wss begrijpen we elkaar niet. _O- :+

Als het een mooie wedstrijd wordt met een gelijkspelletje (2-2 oid) dan ben ik wel tevreden. :Y
Nee, ik begrijp je inderdaad niet.. wat heeft de stand bij Ajax ermee te maken :? Maar laat maar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Eindelijk weer een speler bij Ajax die doelpunten scoort, 6 in 4 wedstrijden, nice!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:21
Ach...als ze doorgaan dan is het hele probleem weg. ;)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
Ajax is weer eens leuk om te kijken, lang geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Gaat lekker bij Ajax 4-0

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Heel wat positiefs vandaag bij Ajax. Het is weer eens om aan te zien vandaag, El Ghazi maakt wederom 2 goals en begint steeds belangrijker te worden en tot heden nog geen tegengoal in de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Inderdaad het is weer leuk om naar te kijken maar nog genoeg onnodige fouten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nou Riedewald.. Dat was dus een kansloze actie en totaal onnodig.

Komt Heitinga er nog ff in? :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Aghanim schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:05:
Heel wat positiefs vandaag bij Ajax. Het is weer eens om aan te zien vandaag, El Ghazi maakt wederom 2 goals en begint steeds belangrijker te worden en tot heden nog geen tegengoal in de competitie.
Nu moet hij dat ook nog met regelmaat in de grote wedstrijden laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Quad schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:07:
Nou Riedewald.. Dat was dus een kansloze actie en totaal onnodig.

Komt Heitinga er nog ff in? :)
over 3 minuten ;).

Overigens is het maar goed dat ik geen Scheidsrechter ben. Frazer heeft misschien wel gelijk, maar ja zo door gaan steeds slaat gewoon nergens op.

Maar ach, blijkbaar is het normaal dat je de vierde man uitkaffert.

[ Voor 32% gewijzigd door Kevinp op 30-08-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wel jammer, bij zo'n ruime voorsprong gaat de Boer het dan wel doen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:07:
[...]

Nu moet hij dat ook nog met regelmaat in de grote wedstrijden laten zien
Helemaal waar, al zijn AZ en ADO normaal wel ploegen waar Ajax punten laat liggen. Wat dat betreft zijn dit (op papier) niet de gemakkelijkste wedstrijden geweest om jezelf te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Het zijn inderdaad de middenmoters waar Ajax het vaak lastig tegen heeft.

Overigens 12 voor 0 tegen ( tenzij er iets geks gebeurd eerder 13 voor 0 tegen ) is toch best aardig.

[ Voor 41% gewijzigd door Kevinp op 30-08-2015 14:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Bescherming voor die pannenkoeken, really fraser? De club met de meeste overtredingen en dan gaan zeiken om 1 incident?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De meeste clubs houden het achterin vrij dicht tegen Ajax, ADO laat Ajax vandaag behoorlijk komen, en dat komt ze duur te staan.

Edit: En Fischer doet een stervende zwaan, kan hij niet gewoon een paar wedstrijden weer van de tribune bekijken?

[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 30-08-2015 14:13 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
De middenmoters zijn vaak ook grote rivalen; Utrecht, Ado, Feyenoord :P

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevinp
HamburgerHenk schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:11:
Bescherming voor die pannenkoeken, really fraser? De club met de meeste overtredingen en dan gaan zeiken om 1 incident?
Ik hoop dat de KNVB hem gewoon voor 20 wedstrijden schorst. dat hij nog op de bank zit slaat nergens op. Frustratie is één ding, maar zo door gaan is gewoon triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Even wat twente nieuws over gisteren

http://www.rtvoost.nl/nie...ult.aspx?nid=225093&cat=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Commentator verslikt zich ff in drie keer eerder in de eredivisiehistorie. _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Quad schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:18:
Commentator verslikt zich ff in drie keer eerder in de eredivisiehistorie. _O-
Dierisfiusfrdireiderdier even overnieuw : :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
Quad schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:12:
De meeste clubs houden het achterin vrij dicht tegen Ajax, ADO laat Ajax vandaag behoorlijk komen, en dat komt ze duur te staan.

Edit: En Fischer doet een stervende zwaan, kan hij niet gewoon een paar wedstrijden weer van de tribune bekijken?
Heeft hij net een jaar gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
toolkist schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:33:
Uit een inworp kun je niet buitenspel staan :P
Dat balletje op El Ghazi. Stond volgens mij minstens een meter buitenspel. Herhaling laat het duidelijk zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Goed om te zien dat Ajax ook dit soort wedstrijden wint (Ado helpt wel zo ongeveer), maar je ziet o.a. de NOS al met vergelijkingen met 1995 komen. Maar ik geloof niet dat dit Ajax daarbij in de buurt komt (nationaal, internationaal al totaal niet uiteraard). Dat team kreeg overigens pas in de tiende wedstrijd een tegentreffer te verwerken.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

418O2 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:03:
Ajax is weer eens leuk om te kijken, lang geleden
Inderdaad... al hielp ADO Ajax op alle fronten in de wedstrijd. Maar eerlijk is eerlijk, zelfs dan ging het vaak nov wel eens mis. Na 4 wedstrijden 12 punten, met een doelsaldo van 12-0. AZ en ADO al gehad, prima start zo. Leuk vooruitzicht als het straks gaaf lopen bij Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Volgende week Twente. Een ploeg waar Ajax het ook altijd moeilijk tegen heeft. Maar waar je dit seizoen misschien met leuke cijfers overheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Deadsy schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:37:
Volgende week Twente. Een ploeg waar Ajax het ook altijd moeilijk tegen heeft. Maar waar je dit seizoen misschien met leuke cijfers overheen gaat.
Zou niet te optimistisch worden daarover. Een ploeg wat in een hoekje als FC Twente in zit kan nog wel eens gekke dingen doen. Zou me niets verbazen dat ze juist tegen Ajax gaan excelleren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Quad schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:38:
[...]

Zou niet te optimistisch worden daarover. Een ploeg wat in een hoekje als FC Twente in zit kan nog wel eens gekke dingen doen. Zou me niets verbazen dat ze juist tegen Ajax gaan excelleren.
Natuurlijk kun je nu toch weer punten laten liggen tegen Twente. Je kunt tegen alle 17 clubs punten laten liggen.
Maar bij dit Twente acht ik de kans groter dat Ajax er overheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Eerst maar eens afwachten welke spelers er volgende week bij de diverse teams (kunnen) spelen.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Dadona schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:32:

maar je ziet o.a. de NOS al met vergelijkingen met 1995 komen
Zal ongetwijfeld sarcastisch bedoeld zijn, anders kan ik de NOS nooit meer serieus nemen. Niet meer dan dat ik al deed eigenlijk.
Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016