Mooi he, Europa in met een jeugdteam zonder creativiteit. Middenvelder op de vleugel en een hopeloos uit vorm zijnde CV

XXXVI
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
XXXVI
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zo kan je t ook opvatten idd haha.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Fischer zit er al indvdkiwi schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:20:
Versterkingen komen waarschijnlijk toch op de bank... enkel jonkies krijgen een kans.
Gooi Schone, Fischer en Van Rhijn erin of zo.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 27-08-2015 19:21 ]
Spelen precies hetzelfde als vorig jaar hoor, waar ze 2e werden.Leon Zwiers schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:21:
Wat een zaadploeg heeft Ajax zeg. Dat ze punten hebben gehaald in de competitie is ongelooflijk.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zo gaat het al 4 jaar.Leon Zwiers schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:21:
Wat een zaadploeg heeft Ajax zeg. Dat ze punten hebben gehaald in de competitie is ongelooflijk.
Voor Milik gaarne want die doet sowieso al niet meeGynnad schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:22:
Lijkt me toch een moment om Heitinga erbij te zetten. Wat rust erbij achterin, Riedewald dan op CVM
XXXVI
Precies mijn gedachte, heb je voorin nog 2 redelijk snelle spelers met Fischer en El Ghaziephymerous schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:24:
[...]
Voor Milik gaarne want die doet sowieso al niet mee
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 27-08-2015 19:29 ]
Ongelooflijke wissel weer.
[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 27-08-2015 19:33 ]
XXXVI
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mwah hoezo, Tete is toch beter als centrale verdediger.
Schürrle jaDeadsy schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:39:
Wolfsburg. Ik zag het al een beetje aankomen.
Alhoewel, mocht de Bruyne vertrekken dan zal de vervanger een stuk minder zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 27-08-2015 19:35 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
[ Voor 9% gewijzigd door Hupske op 27-08-2015 19:36 ]
Die hebben ze al en speelt vanaf links, dat is geen vervanger.apis29 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:34:
[...]
Schürrle ja, Gladbach is echt stukken minder dan Wolfsburg maar dat werd 'em niet
.
Huh, dit kan elk moment misgaan.PWM schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:35:
Nou, die Tsjechen zijn ook wel een beetje klaar zo te zien. Dit gaat niet meer mis .
NouPWM schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:35:
Nou, die Tsjechen zijn ook wel een beetje klaar zo te zien. Dit gaat niet meer mis .
Die hadden ze al ja maar was lang niet altijd basis [14x gespeeld, 7x basis; kan dit seizoen al veranderd zijn natuurlijk maar ze nog niet gezien] ...Verder is het ook zonder de Bruyne een supersterk team, zeker geen middelmaat zoals ik net als comment nog tegenkwam.dutchgio schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:36:
[...]
Die hebben ze al en speelt vanaf links, dat is geen vervanger.
Bas Dost tegenover Bruma is ook een interessante.
[ Voor 30% gewijzigd door apis29 op 27-08-2015 20:00 ]
Ik vertrouw jou wel maar Ajax nietPWM schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:37:
[...]
Ga maar rustig zitten, en vertrouw mijn inzicht
Hoe vaak gaat je dit goed af?PWM schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:37:
[...]
Ga maar rustig zitten, en vertrouw mijn inzicht
Je moet ook niet op Feyenoord inzetten, resultaat is wat wisselvallig en niet te voorspellen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik mag zeker geen grappen meer maken over hulp van de scheidsrechter daarbijdutchgio schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:40:
[...]
Je moet ook niet op Feyenoord inzetten, resultaat is wat wisselvallig en niet te voorspellen.
[ Voor 16% gewijzigd door Aghanim op 27-08-2015 19:42 ]
Omdat zij in de nieuwe kampioenspot zitten...Gonadan schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:41:
Trouwens, waarom krijgt psv wel een haalbare poule in de CL?
Of iets met penalties.Aghanim schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:41:
[...]
Ik mag zeker geen grappen meer maken over hulp van de scheidsrechter daarbij
Voor die tackle op Klaassen had ook wel geel gegeven mogen worden, dan deed Bazoer nog minder bij de rode kaart.
Haalbaar? Niets ten nadele van PSV, maar ik schat de drie andere clubs sterker in. Misschien dat Wolfsburg de Bruyne straks nog moet missen, maar verder...Gonadan schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:41:
Trouwens, waarom krijgt psv wel een haalbare poule in de CL?
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 27-08-2015 19:43 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En zo heeft psv geen 2 echte topploegen zoals Ajax dat altijd hadph4ge schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:43:
PSV heeft weer geen hele zwakke 4e ploeg zoals Ajax dat vaak had.
Klopt maar in theorie kan je mazzel hebben, was voorheen lastiger. Meer twee hele sterke word je hooguit derde.MailMan schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:43:
[...]
Haalbaar? Niets ten nadele van PSV, maar ik schat de drie andere clubs sterker in. Misschien dat Wolfsburg de Bruyne straks nog moet missen, maar verder...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heel zwak is nogal overdreven met Celitc en Dortmund als voorbeelden genomen. Zagreb en Hapoel zijn inderdaad mindere goden. Daarentegen heeft PSV ook 2 minder goede 'topploegen' dan Ajax over het algemeen had. Van United en Wolfsburg kun je nog punten pakken als je goed speelt, dat lukt tegen Madrid, Barca, City, PSG een stuk minder goed.ph4ge schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:43:
PSV heeft weer geen hele zwakke 4e ploeg zoals Ajax dat vaak had.
Cillessen spoort uitvak aan, uitvak roept ‘voetballen!’ terug, keeper boos, uitvak zet ‘Dit is mijn club’ in. #jabaja
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is ook precies die ene keer dat het echt tegen zat. Lyon en Milan waren ook niet top.Aghanim schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:46:
[...]
Heel zwak is nogal overdreven met Celitc en Dortmund als voorbeelden genomen. Zagreb en Hapoel zijn inderdaad mindere goden. Daarentegen heeft PSV ook 2 minder goede 'topploegen' dan Ajax over het algemeen had. Van United en Wolfsburg kun je nog punten pakken als je goed speelt, dat lukt tegen Madrid, Barca, City, PSG een stuk minder goed.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
idd goed uitgespeeld :+:+ ze leken wel hun best tedoen niet te winnen maar de tegenstander was zo niet nog slechter >_>Han schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:50:
Zo, appeltje eitje. Ajax kwam voor een gelijk spel en wist dat zelfs met tien man nog te behalen. Volwassen uitgespeeld deze knock-out fase![]()
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Precies, en we kunnen allemaal zeiken op het spel en de Boer en de technische staf etc. Volgende week kijken we gewoon weer allemaal de volgende wedstrijdHan schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:50:
Zo, appeltje eitje. Ajax kwam voor een gelijk spel en wist dat zelfs met tien man nog te behalen. Volwassen uitgespeeld deze knock-out fase![]()
XXXVI
ben benieuwd of er gesproeid was.dutchgio schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:51:
Frank de Boer zometeen: goed spel, wij waren de betere, bovenliggende partij. Zij wilden niet voetballen, dat is lastig...."
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Belachelijke rode kaart... Eigenlijk hadden we gewoon met 11 man kunnen spelen.Han schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:53:
Precies! En weer de nul gehouden, zelfs met een man minder!!!!![]()
![]()
Gewoon een niet te kloppen ploeg
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Sowieso deden er niet elf aan de wedstrijd mee.Outerspace schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:53:
[...]
Belachelijke rode kaart... Eigenlijk hadden we gewoon met 11 man kunnen spelen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja ik denk dat we in Nederland een beetje meer moeten gaan wennen aan resultaat gericht voetbal ipv dat het 'mooi' is. In het Nederlands voetbal zijn we al vaak genoeg met mooi voetbal nergens gekomen. Dit in het algemeen.ephymerous schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:51:
Gedomineerd, nul gehouden, wat wil je nog meer?
Sjongejonge, met schaamrood op de kaken door naar de volgende ronde. Dit wordt een lang seizoen met Frank de Boer
Gewoon mega domme acties, beide gele kaarten volkomen terecht...Outerspace schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:53:
Belachelijke rode kaart... Eigenlijk hadden we gewoon met 11 man kunnen spelen.
Champions League?ephymerous schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:51:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Inderdaad dit was gewoon weer een wanvertoning. Ik neem aan dat dit toch wel het laatste seizoen is van de de Boer als trainer van Ajax want het spel wordt met het seizoen slechter.ephymerous schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:51:
Sjongejonge, met schaamrood op de kaken door naar de volgende ronde. Dit wordt een lang seizoen met Frank de Boer
Vanaf volgens seizoen is dat onmogelijk voor Nederlandse ploegen. Play-offs zijn wij niet zo goed in.
Verwijderd
Als spelers al weg willen naar Genoa en wat voor exoten worden er genoemd voor Boilesen, komop zeg. En dan hebben we nog een Ronaldo wannabee lopen, en een spits die er al 7 a 8 meer dan Siggi in heeft gelegd dus die doet de komende drie seizoenen niks meer!ADDG schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:56:
[...]
Inderdaad dit was gewoon weer een wanvertoning. Ik neem aan dat dit toch wel het laatste seizoen is van de de Boer als trainer van Ajax want het spel wordt met het seizoen slechter.
[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 27-08-2015 20:11 ]
...
Schurrle is echt een stuk minder dan de Bruyne, er zit potentie in maar die is er nog steeds niet helemaal uit gekomen en ik betwijfel dat dit ooit zal gebeuren.apis29 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:38:
[...]
Die hadden ze al ja maar was lang niet altijd basis \[14x gespeeld, 7x basis; kan dit seizoen al veranderd zijn natuurlijk maar ze nog niet gezien] ...Verder is het ook zonder de Bruyne een supersterk team, zeker geen middelmaat zoals ik net als comment nog tegenkwam.
CSKA is ook sterker dan Dynamo Moskou ...
http://www.eurosport.de/f...hr_sto4822210/story.shtml
Waar Manchester City vierde werd.Aghanim schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:46:
[...]
Heel zwak is nogal overdreven met Celitc en Dortmund als voorbeelden genomen. Zagreb en Hapoel zijn inderdaad mindere goden. Daarentegen heeft PSV ook 2 minder goede 'topploegen' dan Ajax over het algemeen had. Van United en Wolfsburg kun je nog punten pakken als je goed speelt, dat lukt tegen Madrid, Barca, City, PSG een stuk minder goed.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Uiteraard is Schurrle, zeker op het moment, minder dan de Bruyne. Bedoelde ook meer dat hij dan een plek in de basis zal krijgen (al is ie blijkbaar weer eens geblesseerd). Qua basis staat er dan nog steeds een sterk team, genoeg om door te gaan iig (Perisic - Caligiuri - Schürrle met Dost/Bendtner/Kruse voorin)Deadsy schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:31:
[...]
Schurrle is echt een stuk minder dan de Bruyne, er zit potentie in maar die is er nog steeds niet helemaal uit gekomen en ik betwijfel dat dit ooit zal gebeuren.
En natuurlijk is het nog een leuke ploeg zonder de Bruyne maar wel een stuk minder, het is aanvallend gewoon hun beste speler en het zal moeilijk worden nu nog een goede vervanger te halen.
[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 27-08-2015 21:26 ]
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 27-08-2015 21:16 ]
Ze worden met vrij veel spelers gelinked alhoewel ik het gevoel heb dat er vooral veel zaakwaarnemers zijn die hun spelers onder de aandacht willen krijgen.apis29 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:11:
[...]
Uiteraard is Schurrle, zeker op het moment, minder dan de Bruyne. Bedoelde ook meer dat hij dan een plek in de basis zal krijgen (al is ie blijkbaar weer eens geblesseerd). Qua basis staat er dan nog steeds een sterk team, genoeg om door te gaan iig (Perisic - Caligiuri - Schürrle met Dost/Bendtner/Kruse voorin)
Mini-brainstorm voor een waardig vervanger levert tot nu toe op: Oscar
[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 27-08-2015 21:37 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Harribo op 27-08-2015 21:39 ]
En toen de blunder van de goede keeperPWM schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:30:
Mocht een NL club nog een keeper zoeken, lijkt deze Lung wel een goeie. Staat echt heel netjes te keepen. Wel een kort lontje, maar verder houdt hij zijn ploeg in Europa.
EDIT: Als de scheids gewoon zijn kaarten had getrokken was het nu 11-8.
EDIT2: JAHAA!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 40% gewijzigd door LZ86 op 27-08-2015 21:47 ]
...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq