[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.580 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Klopt, en ook Brama is weg, die traint volgens mij weer mee bij Twente. Persoonlijk vind ik dat PEC alsnog een interessante selectie heeft, maar heel erg onervaren. Zo is jong Ajax ook een leuke selectie, maar ze verliezen in de Jupiler League. Ervaring lijkt doorslaggevend, vooral in de Eredivisie waar het nog beter moet. Het zwakke punt is dan vooral de verdediging (van middenvelders en aanvallers) en de laatste 30 minuten (geen uithoudingsvermogen en / of scherpte verlies). Dat gaat denk ik de nodige punten kosten.

[ Voor 9% gewijzigd door Luxicon op 26-08-2015 16:39 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 15:04
PEC zit toch in catagorie 1? Zullen wel gaten op moeten vullen dan met dat beetje geld wat ze binnen krijgen van transfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Faabjan schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:31:
PEC zit toch in catagorie 1? Zullen wel gaten op moeten vullen dan met dat beetje geld wat ze binnen krijgen van transfers.
Dat klopt, het eigen vermogen was volgens mij 1,7 miljoen negatief na seizoen 2013 / 2014, dat kwam onder andere door een verlies van € 300.000 dat seizoen (mede door een bonus uitbetaling voor de winst van de beker een een belangrijke sponsor die niet kon betalen).

Afgelopen zomer is Lukoki voor € 1.000.000,- en Drost voor € 1.500.000 verkocht. Daar komt Rienstra bij. Hij kwam transfervrij over van Heracles en was € 800.000,- waard, dat is nu € 2.000.000,-. Hopelijk is het financiële gebeuren daarmee op orde..

[ Voor 26% gewijzigd door Luxicon op 26-08-2015 18:30 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Hm, ik dacht even dat iemand bij Manchester United rood had, lame. (Zie Sport1).

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 16:51
Wat een goede goal zeg. En Memphis geeft daar gewoon een pass. Dat is toch klasse. Hij had ook makkelijk kunnen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Goede goal, maar als er zo verdedigd word, heeft het ook niets met CL te maken. Dit was NL niveau :p

Edit : Speler krijgt bal op borst, hele stadion roept boe, scheidsrechter fluit snel af voor hands.

[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 26-08-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Pff. Laat Memphis toch een kans missen. Duurt allemaal net te lang. Te veel tijd zoals vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Strootman waarschijnlijk weer een seizoen aan de kant wegens een derde operatie. Zuur voor die jongen. Was op weg naar de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Heel erg zuur inderdaad. Als hij de laatste jaren niet geblesseerd was dan zou hij nu misschien een wereldtopper zijn. Hij leek qua spelverdeler op Blind, maar ook met de diepgang en strijd van een Wijnaldum/Klaassen.

Brugge mist trouwens een enorme kans. Die zullen ze toch echt moeten maken om kans te houden.

Mooie goal van United: 0-2.

En de derde voor Rooney (0-3).

[ Voor 9% gewijzigd door Fleximex op 26-08-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Zo, daar stampt Vormer bijna onze hoop op het EK de wedstrijd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat kan Giggs toch ranzig op zijn kauwgom kauwen. Geleerd van Fergusson zeker, die was daar ook zo'n ster in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Au die speler van Brugge, die komt met zijn voet in een gat terecht oid.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
<knip> offtopic

[ Voor 93% gewijzigd door Ramzzz op 27-08-2015 09:48 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
<knip> offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door Ramzzz op 27-08-2015 09:47 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Afbeeldingslocatie: http://nos.nl/data/image/2015/08/27/187021/s.jpgAfbeeldingslocatie: http://nos.nl/data/image/2015/08/27/187022/s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://nos.nl/data/image/2015/08/27/187023/s.jpgAfbeeldingslocatie: http://nos.nl/data/image/2015/08/27/187024/s.jpg

Vandaag, om 17.45 uur, is de loting voor de CL groepsfase. De ploegen uit pot 1 en 2 lijken (op PSV na ;)) redelijk uitwisselbaar.
Real Madrid, Roma en Wolfsburg zou wat dat betreft wel een hele zware loting zijn. De lichtste loting is wellicht Valencia, Olympiacos, M. Tel-Aviv.

Ik hoop toch zo dat Ajax (18:00) en AZ (20:00) die groepsfase gaan halen. Als dat gebeurt is het Europese seizoen nog helemaal niet verloren. Ik zie PSV met een goede loting echt wel kans hebben om de volgende ronde te halen. En met een moeilijkere loting 3de om zo nog Europa League te spelen. Ik hoop ook dat AZ, als ze de groepsfase halen, zijn Europese Cup-fighter mentaliteit weer tevoorschijn kan halen.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Is het ook zo dat er geen twee ploegen uit hetzelfde land bij elkaar in de poule mogen? Is dat ook niet een beetje in het voordeel van de toch al "goede" landen?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Een loting met Leverkusen, Lyon en Gent of Malmo lijkt me ook leuk. Dan moet de knock-out wel te redden zijn, en alle away-days zijn makkelijk bereikbaar.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

P. Mekes schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:03:
Is het ook zo dat er geen twee ploegen uit hetzelfde land bij elkaar in de poule mogen? Is dat ook niet een beetje in het voordeel van de toch al "goede" landen?
Ja dat is het geval.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:00
Dat is het kromme ervan, het is geen eerlijke mini competitie in dat opzicht. Loting zou gewoon een recht toe rechtaan loting moeten zijm zonder voorbedachte regels.

Ja dan komen barca real en Chelsea en Bayern München in 1 groep, dat zou toch fantastisch zijn, heb je alle poule wedstrijden vuurwerk!

Float like a butterfly, sting like a bee.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:10:
Een loting met Leverkusen, Lyon en Gent of Malmo lijkt me ook leuk. Dan moet de knock-out wel te redden zijn, en alle away-days zijn makkelijk bereikbaar.
Wordt lastig, er moest haast wel een spaanse en duitse ploeg geloot worden met de huidige indeling van de potten en het aantal teams van die landen

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
martinusz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:34:
Dat is het kromme ervan, het is geen eerlijke mini competitie in dat opzicht. Loting zou gewoon een recht toe rechtaan loting moeten zijm zonder voorbedachte regels.

Ja dan komen barca real en Chelsea en Bayern München in 1 groep, dat zou toch fantastisch zijn, heb je alle poule wedstrijden vuurwerk!
Dat is natuurlijk bewust gedaan om de sterke ploegen NOG MEER te laten verdienen want die komen op deze manier vaak wel rondes verder dan als Barca tegen MC/MU/Real zou moeten.

Het is idd eerlijker als alles op één hoop gaat en dan vanuit dat de loting gaat plaatsvinden. Zo zie je hoe corrupt de UEFA eigenlijk is. Alles om de grote clubs alleen maar groter (en rijker) te maken.

Edit: Ik zou het wel eerlijk vinden als bv alle landskampioenen van grote landen in pot 1 zouden zitten en de overige kampioenen in pot 2. Pot 3 voor de rest van de teams waarbij Pot 4 helemaal niet meer bestaat.

[ Voor 11% gewijzigd door rikoos op 27-08-2015 13:55 ]

Verwijderd

Fleximex schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:50:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

Vandaag, om 17.45 uur, is de loting voor de CL groepsfase. De ploegen uit pot 1 en 2 lijken (op PSV na ;)) redelijk uitwisselbaar.
Real Madrid, Roma en Wolfsburg zou wat dat betreft wel een hele zware loting zijn. De lichtste loting is wellicht Valencia, Olympiacos, M. Tel-Aviv.

Ik hoop toch zo dat Ajax (18:00) en AZ (20:00) die groepsfase gaan halen. Als dat gebeurt is het Europese seizoen nog helemaal niet verloren. Ik zie PSV met een goede loting echt wel kans hebben om de volgende ronde te halen. En met een moeilijkere loting 3de om zo nog Europa League te spelen. Ik hoop ook dat AZ, als ze de groepsfase halen, zijn Europese Cup-fighter mentaliteit weer tevoorschijn kan halen.
Dank voor je illustratieve plaatje.

Toont helaas wel aan waarom ik allengs meer en meer een hekel aan het krijgen ben aan die gehele CL. Dat toernooi is langzaam maar zeker het gehele Europese clubvoetbal naar de mallemoeren aan het helpen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:17
Je hebt al een klein voordeel als PSV, dat je nu in pot 1 zit.
Als kampioen ontloop je de andere kampioenen.
Pot 2 heb je dan vrijwel gelijkwaardige ploegen, allemaal loodzwaar en bij geen enkele tegenstander zie ik PSV winnen. Hooguit een stuntje maken.

Pot 3 bepaald of je kans maakt om 2e te worden in de poule, afhankelijk van welke tegenstander er geloot wordt dus.

Op Wolfsburg en Zagreb na zouden de andere ploegen in pot 4 wel haalbaar moeten zijn, en als je die onder je weet te houden eindig je in ieder geval 3e, een plek hoger is dan afhankelijk van de loting in pot 3.
Maar loot je daar dus een Wolfsburg dan kun je het wel vergeten en wordt het een hele lastige.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:58

Superkiwi

Hoi doei

Waarom zit PSV in pot 1 en zat Ajax de afgelopen jaren in pot 3?
Ik zie voor PSV wel goede kansen om de volgende ronde te halen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28
dvdkiwi schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:15:
Waarom zit PSV in pot 1 en zat Ajax de afgelopen jaren in pot 3?
Kampioens pot is nieuw dacht ik

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 21:20
Klopt

http://www.voetbalprimeur...ns-league-naar-pot-3.html

[ Voor 25% gewijzigd door chimera2 op 27-08-2015 14:28 ]

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:15:
Dat vind ik wel erg optimistisch. Zo goed doen ze het in europa nou ook weer niet.
Maar het is wel een houding van de supporters van de nederlandese tobclubs die ik vaker zie.

[ Voor 15% gewijzigd door RodeStabilo op 27-08-2015 14:34 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
rikoos schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:52:
Edit: Ik zou het wel eerlijk vinden als bv alle landskampioenen van grote landen in pot 1 zouden zitten
Dit deel geldt al vanaf dit jaar.

• rikoos
toolkist schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:13:
[...]

Dit deel geldt al vanaf dit jaar.
Ja dat had ik door omdat ik opeens PSV in die Pot zag ;-) Alleen bedoelde ik meer mijn Pot 2 (overige landskampioenen) en Pot 3 (alle anderen, die geen kampioen zijn geworden) ideeen en Pot 4 helemaal weglaten.

Verwijderd

[...]

Dat is natuurlijk bewust gedaan om de sterke ploegen NOG MEER te laten verdienen want die komen op deze manier vaak wel rondes verder dan als Barca tegen MC/MU/Real zou moeten.

Het is idd eerlijker als alles op één hoop gaat en dan vanuit dat de loting gaat plaatsvinden. Zo zie je hoe corrupt de UEFA eigenlijk is. Alles om de grote clubs alleen maar groter (en rijker) te maken.
Natuurlijk corruptie en het heeft helemaal niks te maken met het feit dat het de schuld van de tv-kijker is, die het massaal laat afweten als de finale Malmo tegen Monchengladbach zou zijn. Dan zitten alleen de diehards voor de TV.

Laten we net doen alsof het heel slecht is wat er nu gebeurd hey.... en dan zijn er hier natuurlijk moraal ridders die wel inschakelen voor dat potje, omdat dat de UEFA wel zou leren dat corruptie niet loont (..)Maar 90% van de Nederlanders schakelt niet in hoor.

Laat nou niemand wat geven om dat handje vol nederlanders wat wel of niet kijkt, maar als je de massa van Frankrijk, Duitsland, Spanje en Engeland ook al mist aan kijkers.....tja corruptie he.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:24
[...]
Het is idd eerlijker als alles op één hoop gaat en dan vanuit dat de loting gaat plaatsvinden.
Totdat Ajax in een poule met Chelsea, Barca en Bayern terecht komt. Dan ligt iedereen toch ook weer te janken dat het niet eerlijk is "want zij zijn groot hebben geld en wij zijn klein Nederland is te klein om de Eredivisie mee te laten komen".

Ah ja, ik hoop in ieder geval op PSV, CSKA of Dynamo, en whatever uit pot 4.

• Fleximex
Doe maar geen Wolfsburg uit pot 4.

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:04
Kaap schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:25:
[...]
Ah ja, ik hoop in ieder geval op PSV, CSKA of Dynamo, en whatever uit pot 4.
Logischerwijs hoopt iedereen die zoals jij fan is van een club uit pot 2, 3 of 4 op een loting in de poule van PSV. En terecht.

• Fleximex
Loting live op nu.nl te zien.

• rikoos
Kaap schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:25:
[...]

Totdat Ajax in een poule met Chelsea, Barca en Bayern terecht komt. Dan ligt iedereen toch ook weer te janken dat het niet eerlijk is "want zij zijn groot hebben geld en wij zijn klein Nederland is te klein om de Eredivisie mee te laten komen".
iK NIET :-)

• Terranova
wow wat een klote camera

edit: Wtf geel voor een schwalbe terwijl je weer opstaat direct erna?

[ Voor 60% gewijzigd door Terranova op 27-08-2015 18:04 ]

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:59
Dat slaat inderdaad nergens op, struikelt half, staat op, rent door, nee zegt de scheids, hier heb je geel.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Ja, mooi respectvol naar de ploegen welke nu nog moeten spelen.

Dit kan toch gewoon niet of ben ik de enige die er zo over denkt. Je hebt ploegen die nog competitie spelen en je gaat loten voor een gelijkwaardige competitie. ( qua organisatie dan ).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• dutchgio
PSV en Man United, Memphis keert terug in Eindhoven. ;)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:18
PSV
Man UTD

Mooi!

Verwijderd

spoilers!

• PWM
  • Niet online

PWM

Daar speel je CL voor, om tegen MU te mogen. Mooi, zal wel snel uitverkocht zijn.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Kevinp schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:15:
[...]

Ja, mooi respectvol naar de ploegen welke nu nog moeten spelen.

Dit kan toch gewoon niet of ben ik de enige die er zo over denkt. Je hebt ploegen die nog competitie spelen en je gaat loten voor een gelijkwaardige competitie. ( qua organisatie dan ).
CL voorronde is afgelopen :?

• PWM
  • Niet online

PWM

Denk meer dat hij ook bedoelt dat men een CL loting doet, terwijl de EL op dat moment gewoon speelt.

Geeft een beetje het idee dat de EL een afvoerputje is. Je doet ook geen loting voor de KNVB beker zondag om 15.00 midden in de speelronde.

• GrooV
  • Laatst online: 16-09 16:01
Leuk dat al die Spanjaarden daar komen, maar kunnen ze niet gewoon Engels praten? Nu gaat alles door elkaar wat het ook niet interessanter gaat (het gaat al zo traag)

[ Voor 34% gewijzigd door GrooV op 27-08-2015 18:25 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mooi man, zo'n vrolijk gekleurde bal van de Bart Smit.
Bij een hoge corner of voorzet zie je 'm niet meer :P

Matig potje tot nu toe.
Jablonec staat met 4 man minder te verdedigen tov vorige week, het geeft wel ruimte voor wat dieptepassjes af en toe.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

PWM schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:25:
Denk meer dat hij ook bedoelt dat men een CL loting doet, terwijl de EL op dat moment gewoon speelt.

Geeft een beetje het idee dat de EL een afvoerputje is. Je doet ook geen loting voor de KNVB beker zondag om 15.00 midden in de speelronde.
Ah op die fiets. Had inderdaad een ander moment gekund inderdaad. Maar persoonlijk boeit het mij weinig :).

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:59
GrooV schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:25:
Leuk dat al die Spanjaarden daar komen, maar kunnen ze niet gewoon Engels praten? Nu gaat alles door elkaar wat het ook niet interessanter gaat (het gaat al zo traag)
Vijf Spaanse clubs en maar vier Engelse, Spanjaarden zijn in de meerderheid dus ergens wel logisch

• Fleximex
CSKA moet thuis toch wel te pakken zijn als PSV een beetje in vorm is.

• GrooV
JanW schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:27:
[...]

Vijf Spaanse clubs en maar vier Engelse, Spanjaarden zijn in de meerderheid dus ergens wel logisch
Ja ik zeg niet dat er geen Spanjaarden mogen staan, maar pak er dan een paar die Engels praten of zorg voor live ondertiteling

• dutchgio
Werd gewoon vertaald hoor door de Nederlandse commentator?
Niks mis mee.

• GrooV
Ik kijk via UEFA.com dus dat zal het wel zijn dan :)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Fleximex schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:27:
CSKA moet thuis toch wel te pakken zijn als PSV een beetje in vorm is.
Helaas is dat voor een Nederlandse ploeg meestal 'famous last words'...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ramzzz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:36:
[...]

Helaas is dat voor een Nederlandse ploeg meestal 'famous last words'...
PSV heeft het niet zo op Russische ploegen helaas.

• GrooV
PSV loot dus Man United, CSKA, en Wolfsburg

Had makkelijker gekunt

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:36
Wolfsburg. Ik zag het al een beetje aankomen.

Alhoewel, mocht de Bruyne vertrekken dan zal de vervanger een stuk minder zijn.

• Fleximex
Wolfsburg is ten minste niet zo ver weg.

Je had ook in een poule kunnen komen met inplaats van Man Utd > Porto en in plaats van Wolfsburg > Astana.

[ Voor 73% gewijzigd door Fleximex op 27-08-2015 18:43 ]

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Goede loting toch? Geen echte topploegen, kans om 2e ronde te halen.

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
Ik denk dat PSV 3e wordt (zie het niet gebeuren dat ze zowel CSKA als Wolfsburg achter zich laten), wat jullie?

Poll: PSV wordt..
1e
2e
3e
4e
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=395203&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Exocet schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:41:
Redelijk gemiddeld, had erger maar ook beter gekund.

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 17:47

KipCurreh

Nightcrawler

Gent zit in groep H met Zenit, Valencia & Lyon...

Zullen misschien toch wat punten kunnen halen :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Denk dat PSV kansloos laatste wordt. Echt wel een lastige loting, PSV lijkt me duidelijk de mindere broeder uit de groep.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Pfffff... wedstrijd van Ajax is wederom een marteling om naar te kijken. Niet dat Ajax nou per se zo slecht is, maar de tegenstander gooit alles dicht. Geen leuke wedstrijd. Hopelijk krijgt Ajax wat meer ruimte straks, de tegenstander moet sowieso scoren om een verlenging af te dwingen, ze kunnen niet blijven verdedigen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik denk dat PSV 2e wordt.
helaas druk ik met mijn dikke vingers op mijn te kleine scherm op "3e" ipv "2e" :P

• Luxicon
Leuk om te zien aan wie PSV gekoppeld is, vind ik persoonlijk, maar ontzettend zwaar. Alle ploegen zie ik winnen van PSV.

...

• Martinusz
Exocet schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:41:
Ben je nu serieus :?
Denk dat PSV hooguit 3de wordt maar denk eerder 4de.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

dvdkiwi schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:48:
Ik denk dat PSV 2e wordt.
helaas druk ik met mijn dikke vingers op mijn te kleine scherm op "3e" ipv "2e" :P
Denk je dat of hoop je dat? Benieuwd waar je het op baseert :).

• dutchgio
Ajax heeft in de voorbereiding nog gelijk(?) gespeeld tegen Wolfsburg, een oefenwedstrijd weliswaar, maar toch.

Met De Bruyne die op het punt staat te vertrekken moet nog maar blijken of zijn vervanger het net zo goed doet.

MU speelt ook lang niet altijd sprankelend voetbal.
CSKA geen idee, wel leuke spelers maar afwachten of dat er uit komt.

Loodzware loting wel, zoals Ajax dat ook vrijwel elk jaar had, maar er liggen echt wel kansen.

• FiXeR.nl
  • Niet online
Bij verkoop van de Bruyne is Wolfsburg redelijke middelmaat, CSKA moet te pakken zijn, alleen Manchester United is heel lastig. Maar die hebben de laatste tijd meer geluk dan kwaliteit, dus bij het uitblijven van een goede CV dan is er vanalles mogelijk.

1 ding is zeker, we krijgen prachtige wedstrijden te zien!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Vos schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:27:
[...]

Ah op die fiets. Had inderdaad een ander moment gekund inderdaad. Maar persoonlijk boeit het mij weinig :).
Dat is een ander verhaal, ik vind zoiets respectloos.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:56
Nou, PSV mag wel 6 wedstrijden flink boven zichzelf uitstijgen. Die gaan het heel heel erg lastig krijgen in de CL. Het is nou niet echt een pechloting als Ajax had ( geen Barca, Real of PSG ). Maar goed, in de competitie speelt PSV niet bijzonder goed. Mutd speelt dan ook niet goed, maar wel beter dan wat PSV kan ( plus ze hebben Memphis ), Russische ploegen en PSV is geen goed huwelijk, en Wolfsburg pak je meteen het nr 2 team van Duitsland tegen je.

Ik hoop voor het NL voetbal dat ze iig EL mogen spelen, maar ik verwacht eerder roemloos 4e

• PWM
  • Niet online

PWM

Die Sinkgraven is wel een beetje de Bilal van Ajax he. Leek even heel wat, maar na de transfer blijkt het niet zoveel te zijn.

• Martinusz
dutchgio schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:52:
Ajax heeft in de voorbereiding nog gelijk(?) gespeeld tegen Wolfsburg, een oefenwedstrijd weliswaar, maar toch.

Met De Bruyne die op het punt staat te vertrekken moet nog maar blijken of zijn vervanger het net zo goed doet.

MU speelt ook lang niet altijd sprankelend voetbal.
CSKA geen idee, wel leuke spelers maar afwachten of dat er uit komt.

Loodzware loting wel, zoals Ajax dat ook vrijwel elk jaar had, maar er liggen echt wel kansen.
Ik denk dat ze voor 70 miljoen wel een kandidaat kunnen vinden ;)

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:02:
Die Sinkgraven is wel een beetje de Bilal van Ajax he. Leek even heel wat, maar na de transfer blijkt het niet zoveel te zijn.
De Boer zet hem net als iedere middenvelder die hij heeft lekker flink op een positie waar ie niet hoort. Maar dat natuurlijk terzijde.

• Martinusz
PWM schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:02:
Niet helemaal fair, hij staat elke keer ergens anders opgesteld. Maar potentie moet er nog wel uitkomen idd.

• dutchgio
martinusz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:04:
[...]

Ik denk dat ze voor 70 miljoen wel een kandidaat kunnen vinden ;)
Vast wel, maar dat moet ook weer op elkaar ingespeeld raken, passen bij de rest van het elftal etc. ;)
Als ze echt ver willen komen moeten ze De Bruyne houden.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Vos schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:49:
[...]

Denk je dat of hoop je dat? Benieuwd waar je het op baseert :).
Ik hoop het. Hopen kan nooit kwaad ;)
De laatste jaren heeft Ajax tegen de grote ploegen (United, City, Barca, Milan) vaak best goed gespeeld en ook wat punten gepakt. Tegen de "mindere" ploegen ging het vaak mis en lieten ze punten liggen.
Ik hoop dat PSV dat niet doet.
Als PSV tegen Man U een goed resultaat kan behalen zie ik niet in waarom ze geen 2e kunnen eindigen in de poule.
Ik hoop gewoon dat er weer eens een club overwintert in de CL. Dat het geen Ajax wordt vind ik jammer. Dan maar PSV. Het voordeel van pot 1 hebben ze alvast ;)

• dutchgio
Je kunt er nu op wachten dat Veltman een fout maakt, daar hopen ze bij Jablonec ook op. Ajax aan de bal, maar komt er niet doorheen en dus het reguliere spel van Ajax: tikkie breed, tikkie terug.
Jablonec vind het ook allemaal wel prima vooralsnog.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ohoh, Ajax.

Veldman natuurlijk, maar Riedewald ook wel heel erg dom inkomen.

EDIT: Lol

[ Voor 82% gewijzigd door PWM op 27-08-2015 19:13 ]

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Haha weer via Veltman, wanneer gaat die koekenbakker er eens uit!? Riedewald moest zodoende veel risico nemen.

Hij pakt een penalty! Ow nee ;).

[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 27-08-2015 19:14 ]

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoppa daar gaan we weer. Man man man.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Oe wat een geluk dat die paal daar staat :D

• Fleximex
Paal! En volgens mij zat Cillessen er aan. Dus voor het eerst dat hij een een penalty stopt?

[ Voor 89% gewijzigd door Fleximex op 27-08-2015 19:14 ]

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

En rood haha, terecht. Weer een oliedomme actie.

[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 27-08-2015 19:15 ]

• BoB_HenK
En rood ;(

• Fleximex
Ow lol...

• dutchgio
Cilessen zo blij als Van Beek na het stoppen van de penalty. :)

Ook handig, met 10 man verder...

• PWM
  • Niet online

PWM

Tsja. Eerste geel niet gezien, maar dit was natuurlijk terecht geel.

• Terranova
Domme tackle, maar raakt hij hem überhaupt wel?

• BoB_HenK
Nu maar hopen dat ze beter zijn met 10 man dan tégen 10 man

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
:F

Maar een tijdje niet meer vertrekken welke club ik aanhang, ik schaam me dood onderhand. :')

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hopen dat Jablonec nu alles op de aanval gooit. Ruimte aan de andere kant > 0-1 :)

• Fleximex
Bijna een uur lang gedomineerd met balbezit. En dan moet je nu 30 minuten lang billen knijpen. Dom.

• dutchgio
Heitinga erin?
Dichtgooien achterin...

Verwijderd

Die loopt 5 minuten en dan knapt er een knieschijf

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Krijg je nog een penalty tegen...

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:33

Hupske

AFCA

Er word ook geen duel gewonnen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nee, het is nog steeds gelijk :P

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 22:22
Wat een trieste vertoning tot nu toe van Ajax. Nu wordt het restant van de wedstrijd ook nog lastig. Als er al niet van Jablonec gewonnen kan worden dan heb je eigenlijk ook niet veel te zoeken in de Europa League. Is Ajax nog bezig met versterkingen deze laatste dagen van de transferwindow?

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Lizardz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:18:
Wat een trieste vertoning tot nu toe van Ajax. Nu wordt het restant van de wedstrijd ook nog lastig. Als er al niet van Jablonec gewonnen kan worden dan heb je eigenlijk ook niet veel te zoeken in de Europa League. Is Ajax nog bezig met versterkingen deze laatste dagen van de transferwindow?
Nope, want er zijn geen centen ;(
Overigens zou ik niet naar Ajax willen als speler, als je die trieste vertoningen week in week uit in het veld moet aanschouwen.
Pagina: 1 ... 28 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016