Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Edit: Eindelijk loopt kramer zich warm. Gio mag snel gaan wisselen, dit wordt m niet zo...
Editedit: ZO en nu kan niemand meer zeggen dat Feyenoord telkens de arbitrage zo meeheeft. Dat was een goal geworden...
[ Voor 120% gewijzigd door LZ86 op 23-08-2015 18:10 ]
Waar doel je op?Leon Zwiers schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:02:
Immers
Edit: Eindelijk loopt kramer zich warm. Gio mag snel gaan wisselen, dit wordt m niet zo...
Editedit: ZO en nu kan niemand meer zeggen dat Feyenoord telkens de arbitrage zo meeheeft. Dat was een goal geworden...
Wat een domme overtreding van Kashia zeg. Het is wel iedere wedstrijd raak met penalties bij Feyenoord. Deze wel terecht natuurlijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 23-08-2015 18:22 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Blijft makkelijk gegeven hoor. Maar ja stomme actie natuurlijk, maar spelers gaan wel erg gretig liggen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Tomorrow is not today!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
We zaten er hier zonder gekheid al op te wachten.toolkist schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:21:
En daar is ie weer, de wekelijkse penalty voor Kuyt... al was ie nu wel terecht natuurlijk
XXXVI
[ Voor 61% gewijzigd door Vos op 23-08-2015 18:24 ]
Ik ookephymerous schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:23:
[...]
We zaten er hier zonder gekheid al op te wachten.
Serieus? In de serie overduidelijke strafschoppen staat deze echt op 1.Kevinp schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:22:
[...]
Blijft makkelijk gegeven hoor. Maar ja stomme actie natuurlijk, maar spelers gaan wel erg gretig liggen.
Ssssst! jinx het nou nietLekkerboeie86 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:24:
Kampioenen !!!
Van dit seizoen of aller tijden?PWM schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:23:
[...]
Serieus? In de serie overduidelijke strafschoppen staat deze echt op 1.
En dus wel buitenspel Kongolo. Vroeg het me al af. Ik zeg maar niks over Feyenoord en de arbitrage dit seizoen
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 23-08-2015 18:26 ]
Volgens mij heft die speler die tegen de borden ligt dat toch op?Vos schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:24:
[...]
Van dit seizoen of aller tijden?
En dus wel buitenspel Kongolo. Vroeg het me al af.
Nee die neemt niet deel aan het spel. Ligt buiten het veld.PWM schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:26:
[...]
Volgens mij heft die speler die tegen de borden ligt dat toch op?
Spelers die achter de achterlijn liggen tellen wel degelijk mee.Vos schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:26:
[...]
Nee die neemt niet deel aan het spel. Ligt buiten het veld.
Ik ben (nooit) zo'n voorstander van strafschoppen. Voor welke ploeg dan ook, zeker niet bij acties welke niet direct doel gericht zijn. Spelers weten vaak wat er gebeurd en lopen bewust in de overtreding. Slim natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat ik het daar mee eens ben.PWM schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:23:
[...]
Serieus? In de serie overduidelijke strafschoppen staat deze echt op 1.
Het blijft natuurlijk wel erg vreemd dat Feyenoord ( en ik heb dit ook ooit over PSV gezegd, maar dan met Rode kaarten ) nu al 3 strafschoppen heeft gekregen.
Ow ik meen van niet. Wie zoekt het even op?PWM schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:27:
[...]
Spelers die achter de achterlijn liggen tellen wel degelijk mee.
Klopt. Was toch ook op het EK tegen Frankrijk. Zolang de scheids hem niet eraf stuurt zeg maar doet die gewoon mee.PWM schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:27:
[...]
anders zou men bij vrije trappen achter de goal gaan staan, sterker nog de keeper zou de hele wedstrijd achter de lijn gaan staan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dus je mag achter als spits niet achter de lijn gaan liggen balletjes afwachten?PWM schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:27:
[...]
Ik weet dat daar flink wat discussie over was vorig jaar. En volgens mij tellen ze wel mee immers kunnen ze anders achter de lijn stappen ( of bv in de goal gaan staan ) en dan staat iedereen buitenspel.
Alleen als je uit het veld bent gegaan nadat de scheidsrechter het spel stil heeft gelegd tel je niet meer mee. ( maar je mag dan dus ook niet meer zomaar deelnemen aan het spel ).
Klinkt vrij logisch ja haha. Alleen deze knakker buitelde er buiten.Kevinp schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:30:
[...]
Ik weet dat daar flink wat discussie over was vorig jaar. En volgens mij tellen ze wel mee immers kunnen ze anders achter de lijn stappen ( of bv in de goal gaan staan ) en dan staat iedereen buitenspel.
Alleen als je uit het veld bent gegaan nadat de scheidsrechter het spel stil heeft gelegd tel je niet meer mee. ( maar je mag dan dus ook niet meer zomaar deelnemen aan het spel ).
Maar dan wel terechte actie en dus penal.
Owja truePWM schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:29:
[...]
We hebben er in 2008 op het EK nog een beroemd doelpunt mee gemaakt tegen Italië
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 23-08-2015 18:34 ]
De speler lag daar in dezelfde actie. Er was nog niet afgefloten, dus de speler kon opstaan en terug het veld in lopen als hij wilde/kon.
Pas als de scheidsrechter gefloten heeft en de speler bij de hervatting niet in het veld staat, neemt hij geen deel meer aan het spel.
[ Voor 63% gewijzigd door PWM op 23-08-2015 18:35 ]
Maar de herhaling nog maar even checken. Wel weer duidelijk dat bepaalde clubs in de eerste paar wedstrijden duidelijk voordeel hebben en anderen een duidelijk nadeel. Als het goed is levelt het wel weer aardig uit over 34 wedstrijden
[ Voor 63% gewijzigd door St@m op 23-08-2015 18:38 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
en die verdediger van Vitesse dan?St@m schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:37:
Volgens mij gewoon buitenspel. Kongolo staat inmers achter de keeper.
Dus als een keeper op de middenlijn gaat staan, staat iedereen buitenspelSt@m schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:37:
Volgens mij gewoon buitenspel. Kongolo staat inmers achter de keeper.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
1 Room + 1 Ibarra = 2 spelersSt@m schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:39:
Nee.. Maakt niet uit of het de keeper is. Er staat gewoon maar 1 iemand achter Kongolo.
[ Voor 35% gewijzigd door St@m op 23-08-2015 18:41 ]
[ Voor 30% gewijzigd door JustSomeone op 23-08-2015 18:42 ]
Verwijderd
Heb sowieso nog maar weinig goede wedstrijden gezien in de eredivisie tot nog toe. Al was Cambuur erg aardig naar Heracles toe gisteren.
Niet als Room voor Kongolo zou staan.JustSomeone schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:41:
En Ibarra ligt achter hem en heft buitenspel op
Nee...JustSomeone schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:41:
En Ibarra ligt achter hem en heft buitenspel op
Room
Kongolo-- buitenspel
Ibarra
Lees je wel goed? ALS Room voor Kongolo staat dan staat er toch maar 1 achter Kongolo? En dat is Ibarra.JustSomeone schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:44:
De laatste twee tegenstanders kunnen zowel een veldspeler en de doelman als twee veldspelers zijn. Een speler telt ook mee als hij zich achter de doellijn bevindt.
Ik zeg niet dat Room voor Kongolo stond, dat heb ik niet gezien. Vandaar de 'als'.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 23-08-2015 18:47 ]
Ik zie een gelijkenisLeon Zwiers schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:48:
Belooft wel wat als Feyenoord ooit nog goed gaat spelen dit seizoen. Nu 9 punten gepakt terwijl je niet optimaal speelt is knap.
Verwijderd
Dat is nu wel duidelijkVerwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:50:
Dick Jol legde het indertijd helder uit: http://www.ad.nl/ad/nl/10...oon-geldig-doelpunt.dhtml
Dan moeten ze nog steeds van Ajax afkomen, die zitten in hetzelfde schuitje ;-)Leon Zwiers schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:48:
Belooft wel wat als Feyenoord ooit nog goed gaat spelen dit seizoen. Nu 9 punten gepakt terwijl je niet optimaal speelt is knap.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 23-08-2015 18:58 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dus dit is weer een cadeautje?PWM schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:54:
Herhaling nu laat duidelijk zien dat het geen penalty is. Room staat ook geen meter voor zijn doel, maar houd de paal vast.
Als ik de hele pot zit, is er gewoon 1 eerlijke winnaar. Vitesse bakte er niets van, Feyenoord weinig
PSV word een zware dobber.
Fixed
Word gewoon veroorzaakt door gare herhaling waarbij het beeld stil werd gezet terwijl de bal nog niet gespeeld was.
[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 23-08-2015 19:00 ]
Scheidsrechter was gewoon fout aan beide kanten, uiteindelijk dwong Feyenoord het gewoon af. als je 3-4 keer onterecht wordt teruggefloten ben je gewoon goed aan het voetballen en je het een kwestie van tijd voor je hem onterecht mee krijgt.
Vorig seizoen pech in dit soort wedstrijden, nu een keer geluk. :-)
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
No offence, maar je pakt 9 punten door nogal geluk te hebben met penalty's mee en geen penalties tegen. Ik begrijp de vreugde na 3 wedstrijden maar helemaal op eigen kracht was het niet.Leon Zwiers schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:48:
Ik kan zelf op pauze zetten.. Maar ik vind het prima..PWM schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:29:
Als de NOS dezelfde still pakt die he in de wedstrijd had, gaan het mis ja
Tegen Utrecht heeft Feyenoord ronduit pech gehad met de scheidsrechter. Ja, penalty mee voor de statistieken, maar oa een onterechte vroege rode kaart en penalty tegen. Tegen Cambuur was een goedmakertje, per saldo geen geluk of pech. Vandaag geluk dat je geen penalty tegen krijgt, pech dat je een keer of 3 onterecht wordt teruggefloten terwijl je gevaarlijk bent. Misschien een beetje geluk alles bij elkaar. Over 3 wedstrijden ongeveer even veel geluk als pech gehad.Aghanim schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:25:
[...]
No offence, maar je pakt 9 punten door nogal geluk te hebben met penalty's mee en geen penalties tegen. Ik begrijp de vreugde na 3 wedstrijden maar helemaal op eigen kracht was het niet.
Utrecht ook 3 penalty's gehad, die moeten vast gedeeld met Feyenoord kampioen worden.

[ Voor 44% gewijzigd door Vos op 23-08-2015 19:50 ]
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Met als gevolg dat je de volgende keer de situatie krijgt die we vorig jaar al eens zagen: arbiters die vooral bezig zijn hun "onpartijdigheid" te bewijzen. En dan krijgt Feyenoord dus helemaal niks meer.ph4ge schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:22:
Pff, de nos neemt weer uitgebreid de tijd om de Kuip de schuld te geven.
Verwijderd
Als ik even op de objectieve commentator af ga, dan kreeg Feyenoord vandaag een terechte penalty, terwijl Vitesse een penalty had moeten krijgen. De penalty voor Feyenoord was beslissend, volgens zowel Vitesse-trainer Bosz als Feyenoord-trainer Van Bronckhorst.
Dan zie ik gisteren PSV, waar Heerenveen een penalty kreeg terwijl PSV eerder geen penalty kreeg voor een soortgelijke, maar voor de commentator nog duidelijkere situatie. Volgens de scheids had PSV de strafschop idd moeten krijgen. Ook ging Propper alleen op de keeper af, maar werd dat moment onterecht afgefloten voor buitenspel.
Dan geef ik alleen weer wat trainers, de commentator en de scheids er zelf over zeggen, voor er iemand begint over een gekleurde bril.
Ik zal ook Feyenoord-krant het AD citeren, voor de Feyenoorders hier die vonden dat het allemaal wel meeviel:
Volgens het AD was het dus nog buitenspel ook.Dat Feyenoord het zwakke optreden toch omzette in een overwinning, dankte het aan een cadeautje van Gözübüyük. Die wees naar de stip toen Kongolo, die vlak daarvoor buitenspel stond, een kwartier voor tijd over het been van Kashia dook.
Alles leuk en aardig, maar ik hoop dat de scheidsrechter volgend weekend de wedstrijd tussen PSV en Feyenoord niet beslist.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2015 20:15 ]
Een beetje creatief tellen om 't eigen team er beter uit te laten komen doen we allemaal wel eens. De een wat vaker dan de ander, maar goedVos schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:48:
Even veel geluk als pech, right... Maar vrij boeiend verder, het is allemaal al gebeurd.
Het was ook buitenspel, kijk maar goed in de herhaling. Maar inderdaad, Feyenoord hoeft nooit meer te klagen over scheidsrechters.Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:10:
Volgens het AD was het dus nog buitenspel ook.
Volgende week gaat PSV penalties krijgen ter compensatie let maar opD-e-n schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:09:
[...]
Met als gevolg dat je de volgende keer de situatie krijgt die we vorig jaar al eens zagen: arbiters die vooral bezig zijn hun "onpartijdigheid" te bewijzen. En dan krijgt Feyenoord dus helemaal niks meer.
Verwijderd
Wat maakt het uit wie wat schrijft? Net of ik dat lees en geloof. Ik heb de beelden toch zelf gezien?Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:28:
Telegraaf = pro-Ajax, AD = pro-Feyenoord. Allicht, want AD is Rotterdams. Ga je nu zelfs dat nog ontkennen? Pff...
Verwijderd
Metro is de mediapartner van Feyenoord én eigendom van De Telegraaf. Ga eens kijken naar de artikelen over Feyenoord in De Telegraaf en vergelijk die met de idem artikelen in het AD. Dan kun je van alles beweren maar niet dat het AD pro-Feyenoord is. De Telegraaf is dat tegenwoordig echt vele malen meer.Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:28:
Telegraaf = pro-Ajax, AD = pro-Feyenoord. Allicht, want AD is Rotterdams. Ga je nu zelfs dat nog ontkennen? Pff...
Heb je de media oorlog tussen Feyenoord en het AD vorig seizoen compleet gemist? Heb je gezien hoe enorm kritisch ze zijn rond Het Nieuwe Stadion en de media rellen met VI en Rijnmond? Ze hebben misschien wat meer aandacht voor Feyenoord, maar zijn ook enorm kritisch. De column van Mossou liet deze week nog weinig heel van Feyenoord.Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:28:
Op dit moment ben ik er van overtuigd dat de Telegraaf de beste ingangen bij Feyenoord heeft, nu er een media oorlog is (geweest) met AD, Rijnmond en VI. Die 3 media zitten er telkens naast met zn geruchten, terwijl de Telegraaf er vaak dicht bij zit.
Het is toch wel triest dat jij bevoordeeld bent over alles wat met Feyenoord te maken. Zelfs de media zijn bevooroordeeld positief over Feyenoord terwijl je een paar dagen daarvoor Feyenoord nog helemaal afkraakt omdat ze zo in de clinch liggen met diezelfde media.
Ook opvallend hoeveel penaltys de tegenstanders krijgen (hint: meer dan Feyenoord, 6 voor en 8 tegen), opvallend hoeveel penalties Utrecht en Heerenveen de laatste jaren krijgen (hint meer dan Feyenoord) en hoeveel rode kaarten Feyenoord tegen krijgt. Net als dat het ook opvallend is dat er vandaag weer een keeper blunderde tegen Ajax. Zo kan je altijd wel wat roepen, het zegt op zichzelf exact niks.HeatWave schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:13:
Het is wel enorm opvallend hoor, de hoeveelheid pingels voor fnoord thuis. Ik zeg niet dat ze allemaal onterecht zijn, maar het is wel elke keer raak...
Utrecht in de Kuip amper 2 weken geleden heeft toch duidelijk aangetoond dat de Kuip lang niet altijd een voordeel is. Laat staan de laatste thuiswedstrijden van vorig seizoen (waaronder Vitesse, hoe durft die Bozs dit te zeggen na vorig seizoen zoveel geluk te hebben gehad in de Kuip?).
[ Voor 32% gewijzigd door ph4ge op 23-08-2015 20:52 ]
Het gaat er niet om of het AD uit Rotterdam komt. Het gaat er om hoe het AD over Feyenoord schrijft en het laatste waar je het AD van kunt beschuldigen is chauvinisme richting Feyenoord.Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:28:
Allicht, want AD is Rotterdams. Ga je nu zelfs dat nog ontkennen? Pff...
Wat een stemmingmakerij van de NOS overigens weer. Alsof er bewust geen penalty gegeven wordt omdat Feyenoord thuis speelt. Rot toch op: ik zag het pas goed in de tweede herhaling.
Buitenspel ja of nee zie ik overigens nog steeds niet. Speelt Kramer de bal nu vooruit of in de breedte? Moeilijk te zien.
Verwijderd
Wat is er niet fantastisch aan een uit overwinning?HeatWave schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:07:
De Boer is volkomen de weg kwijt, na 1-0 thuis tegen een klein clubje, zonder eigenlijk kansen te creeren speekt hij van een "fantastisch resultaat" voor elke Ajacied voelde het als een nederlaag. Het voetbal is niet om aan te gluren, maar de Boer vindt het weer geweldig....
Lekker makkelijk om 1 uitspraak ergens uit te halen en da lopen roepen. Vond dat hij groot gelijk had, NEC stond met 10 man voor de goal, veld was expres niet gesproeid, je wint uiteindelijk vrij eenvoudig met 2-0.
Eerste 25 minuten 3 kansen, NEC hele wedstrijd 0 fatsoenlijke kansen. Doelpunt van milik wellicht gelukkig met de keeper, maar de 2-0 was prima aanval uitgespeeld. Daarna kon/moest Sinkgraven de 3-0 maken.
Ohnee wacht we verwachten Barcelona met Messi, neymar, Suarez, iniesta voetbal, we vergeten alleen dat dat in NL nooit gaat gebeuren.
En staat Kongolo niet op één lijn met de keeper?D-e-n schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:44:
Buitenspel ja of nee zie ik overigens nog steeds niet. Speelt Kramer de bal nu vooruit of in de breedte? Moeilijk te zien.
Als je nou gewoon videoscheidsen had gehad, had je 't hele gezeik niet gehad, evenals schwalbes en acteren.
De verdediger die achter de achterlijn ligt doet trouwens ook mee en kan buitenspel dus opheffen, voor als dat nog niet duidelijk was. Wel grappig zijn is de exacte regel: Een speler bevindt zich in buitenspelpositie indien als hij dichter bij de doellijn van de tegenpartij is dan de bal en de voorlaatste tegenstander. Strict genomen heft de verdediger achter de achterlijn buitenspel nu dus niet op, omdat hij zo ver achter de achterlijn ligt, dat hij er verder vanaf is dan Kongolo, ook al ligt hij aan de andere kant van de lijn.
[ Voor 43% gewijzigd door bwerg op 23-08-2015 21:31 ]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Ja, daar ging het overmartinusz schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 21:16:
[...]
Wat is er niet fantastisch aan een uit overwinning?
Lekker makkelijk om 1 uitspraak ergens uit te halen en da lopen roepen. Vond dat hij groot gelijk had, NEC stond met 10 man voor de goal, veld was expres niet gesproeid, je wint uiteindelijk vrij eenvoudig met 2-0.
Eerste 25 minuten 3 kansen, NEC hele wedstrijd 0 fatsoenlijke kansen. Doelpunt van milik wellicht gelukkig met de keeper, maar de 2-0 was prima aanval uitgespeeld. Daarna kon/moest Sinkgraven de 3-0 maken.
Ohnee wacht we verwachten Barcelona met Messi, neymar, Suarez, iniesta voetbal, we vergeten alleen dat dat in NL nooit gaat gebeuren.
De keeper speelt niet mee als het om buitenspel gaat, of gaat het daar niet over? Officieel stond hij buitenspel, omdat zijn lichaam deel binnen de lijnen was. Het is alleen wel een unieke situatie die verwarrend overkomt. Ik begrijp wel dat dat als grensrechter lastig te beslissen is.bwerg schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 21:26:
[...]
En staat Kongolo niet op één lijn met de keeper?
Als je nou gewoon videoscheidsen had gehad, had je 't hele gezeik niet gehad, evenals schwalbes en acteren.
...
Huh? Voor de buitenspelregel is de keeper niet anders dan elke andere speler. En zie ook mijn edit.Luxicon schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 21:31:
[...]
De keeper speelt niet mee als het om buitenspel gaat, of gaat het daar niet over?
[ Voor 3% gewijzigd door bwerg op 23-08-2015 21:33 ]
Tuurlijk wel, want alleen veldspelers (de andere tien dus) tellen mee als het om buitenspel gaat.bwerg schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 21:32:
[...]
Huh? Voor de buitenspelregel is de keeper niet anders dan elke andere speler.
...
[ Voor 11% gewijzigd door bwerg op 23-08-2015 21:34 ]
Buitenspel is gewoonweg tussen de laatste man (keeper niet meegerekend) en de achterlijn instaan, en dan de bal aangespeeld krijgen op de helft van de tegenstander. Kongolo was met zijn lichaam binnen de lijn.bwerg schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 21:33:
Tuurlijk niet. Er moeten twee tegenspelers voor iemand staan om niet buitenspel te staan, meestal zit daar een keeper bij maar dat maakt verder niet uit.
Hoe zie jij dit dan?
...
Dit topic is gesloten.
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016