[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.575 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:51
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:09:
bah de jong :( wel slim en snel uitgeszpeeld
Hoezo bah. Prachtige goal met een kopassist van grote meneer Maher ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zo, die zit ook wel erg lekker. Hopelijk blijft het nu wel spektakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:49
Wel typisch PSV. Op een moment dat ze weggespeeld worden maken ze toch de goal. Doet me denken aan Feyenoord PSV van vorig jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-09 09:04

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Fleximex schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:09:
[...]

Hoezo bah. Prachtige goal met een kopassist van grote meneer Maher ;)
dat ontken ik ook niet :+ maar zie het liefst PSV verliezen natuurlijk :+

edit :

tuxedo mask komt erin geloof ik bij PSV :+ also Heerenveen begint slordigheidjes te vertonen alsof de pijp leeg begint te raken zoals eerder voorspeld.

[ Voor 23% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 22-08-2015 21:16 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Cambuur 0-3 achter binnen half uur. Apart.

Pfff. De Jong dus niet buitenspel. Je moet altijd eerst naar jezelf kijken. Maar deze eerste speelrondes hebben genoeg ploegen het recht om over de scheidsrechters en hun assistenten te klagen.

[ Voor 70% gewijzigd door Fleximex op 22-08-2015 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fleximex schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:17:
Cambuur 0-3 achter binnen half uur. Apart.
En nog een zuivere Hattrick ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
PWM schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:18:
[...]

En nog een zuivere Hattrick ook.
Hoofd, linker been en rechter been ook? Dat zou helemaal mooi zijn.

Narsingh kom op.

[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 22-08-2015 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:07

Hupske

AFCA

Die Guardado legt de ballen aardig neer telkens. Zacht uitgedrukt haha.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

PSV gaat vol voor de winst zo te zien. Heerenveen strijd vol voor alles wat ze waard zijn. 1-1 zou een terechte eindstand zijn van deze bijzonder vermakelijke pot voetbal :)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben geen fan van hem, maar Bruma speelt goed. En het zit PSV inderdaad niet meer met de arbitrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

4-0 voor heracles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Benieuwd of Tannane nog bij Heracles blijft na deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
De commentator heeft wel een mooie term voor Braamhaar vandaag: strafschopblindheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nou, snap dat PSV supporters een nare smaak krijgen van Braamhaar,maar heb wel mooie pot gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
PSV verliest punten van den Scheids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

en een bijzonder vermakelijke pot voetbal is ten einde ondanks wat discutabele momentjes (de jong imo geen strafschop, boekje zegt misschien anders) , propper (volgens het boekje wel, imo ook niet echt een pingel maar toch net iets meer als de jong) vond ik het toch een prima wedstrijd voor Braamhaar er zijn genoeg scheidsrechters die veel sneller zullen fluiten. Terechte 1-1 imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Mooie pot ja. PSV deze competitie alleen nog goals uit dode spelmomenten tegen. De verdediging op Brenet na speelt dit seizoen gewoon goed. En dan komt straks Moreno voor Isimat waarschijnlijk.

Maar nu 2x een onterechte penalty tegen. Tegen ADO was buiten de 16 en deze vandaag was weliswaar terecht volgens de spelregels, maar qua consequentie totaal niet. Dan had PSV er 2 moeten hebben vandaag.

Maar doe maar tegen Feyenoord gewoon Poulsen en misschien een keer met Pereiro starten.
Ik denk dat PSV - Feyenoord of heel saai wordt of een foutenfestijn. Maar geen simpele 2-0, 3-0 zege voor een van beide ploegen. Dat wordt nog wat straks in de CL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Psv speelde vanavond beter dan wat Feyenoord tot nu toe heeft laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-09 08:31

PauseBreak

derp!

PWM schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:36:
Nou, snap dat PSV supporters een nare smaak krijgen van Braamhaar,maar heb wel mooie pot gezien.
Ja, de scheidsrechter was slecht, maar het ligt echt aan PSV zelf dat het 1-1 is gebleven. Het regende kansen op een gegeven moment en dan moet je er gewoon minstens twee van die hele dikke kansen maken anders krijg je dit.
Dus ja, ik heb een nare smaak van die scheidsrechter, maar uiteindelijk was PSV gewoon zelf te slordig en daar had de scheidsrechter niet veel mee te maken. Afgezien van de "strafschopblindheid" deed Braamhaar niet veel verkeerd.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
PWM schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:46:
Psv speelde vanavond beter dan wat Feyenoord tot nu toe heeft laten zien.
Ik vond PSV tegen ADO een heel stuk beter. En vandaag ook ietsjes beter. Toch 2 maal een gelijkspel. Daar moet je als Feyenoord supporter toch al veel hoop uit kunnen putten.
PauseBreak schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:46:
[...]
Ja, de scheidsrechter was slecht, maar het ligt echt aan PSV zelf dat het 1-1 is gebleven. Het regende kansen op een gegeven moment en dan moet je er gewoon minstens twee van die hele dikke kansen maken anders krijg je dit.
Dus ja, ik heb een nare smaak van die scheidsrechter, maar uiteindelijk was PSV gewoon zelf te slordig en daar had de scheidsrechter niet veel mee te maken. Afgezien van de "strafschopblindheid" deed Braamhaar niet veel verkeerd.
Mwah. Ik vond PSV best goed verdedigen eigenlijk. Net als tegen ADO niet echt het idee dat Heerenveen effe via veldspel scoort. Veel afstandsschoten.
Dit had ook een zakelijke 0-1 kunnen zijn. Dat ligt toch ook vooral aan de scheids.

[ Voor 53% gewijzigd door Fleximex op 22-08-2015 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Fleximex schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:47:
[...]

Ik vond PSV tegen ADO een heel stuk beter. En vandaag ook ietsjes beter. Toch 2 maal een gelijkspel. Daar moet je als Feyenoord supporter toch al veel hoop uit kunnen putten.

[...]

Mwah. Ik vond PSV best goed verdedigen eigenlijk. Net als tegen ADO niet echt het idee dat Heerenveen effe via veldspel scoort. Veel afstandsschoten.
Dit had ook een zakelijke 0-1 kunnen zijn. Dat ligt toch ook vooral aan de scheids.
Heb je Feyenoord al zien spelen, weinig hoop uit te halen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Feyenoord heeft Ajax vorig seizoen 2* alle hoeken van het veld laten zien. In Eindhoven was er ook niets aan de hand.

Die 3 potten leverde 1 punt op, in totaal. Ik ben nergens zeker van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Zal ik dan nog eens wat olie op het vuur gooien door deze video uit de kast halen ;):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

[...]

Waar zeg ik iets anders? :? Wat ik bedoel is dat je, wanneer je zelf te slordig bent, nou eenmaal tegen dit soort dingen aan kunt lopen. En die overtreding in de 16 van Pröpper was ook gewoon slordig. Net als het missen van driehonderdmiljoenmiljard kansen in de eerste en tweede helft. Daar heeft de scheidsrechter echt geen invloed op gehad. Dus nee, ben het niet met je eens dat dit een zakelijke 0-1 had kunnen zijn en dat de 1-1 aan de scheids ligt. PSV was helaas gewoon zelf te slordig op de cruciale momenten en daardoor is het 1-1 in plaats van 0-1 geworden.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

5-0 voor heracles _o-

edit : respect voor de supporters die uitzinnig "we love you cambuur" blijven zingen _O_

[ Voor 68% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 22-08-2015 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:58:
5-0 voor heracles _o-

edit : respect voor de supporters die uitzinnig "we love you cambuur" blijven zingen _O_
Weghorst deze keer. Tannane kan ook delen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:58:
5-0 voor heracles _o-

Het is beter om achter je club te blijven staan he _/-\o_

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

rofl dat dat geen 0-6 werd _O- 8)7 :o
PauseBreak schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:03:
[...]

Het is beter om achter je club te blijven staan he _/-\o_
"ga staan als je voor cambuur bent met applaus" _O_ hier mogen menig club in NL een GROOT voorbeeld aan nemen

[ Voor 79% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 22-08-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Dat Feyenoord het hier zo moeilijk mee had zeg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Loopt die spits van Cambuur nou speciaal naar die verdediger om em een tik tegen zn scheen te geven terwijl er geen bal in de buurt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heracles kent dat duivelse kunstgras nou eenmaal ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

en een ere treffer voor cambuur :) imo verdient.
edit en gelijk 1-6 _O-

[ Voor 20% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 22-08-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:22:
en een ere treffer voor cambuur :) imo verdient.
edit en gelijk 1-6 _O-
Ja en die verdediger maar buitenspel claimen ... :D Ach ja, snel vergeten deze wedstrijd :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42

Ik heb alleen de samenvatting gezien dus een niet complet oordeel.

Maar zeker eerste helft hebben de verdedigers van PSV twee blunders begaan welke vaak worden afgestraft. Daar kwamen ze erg goed mee weg.

Helaas is het zo dat verdedigers veel minder fouten mogen maken dan aanvallers. En daardoor ook onterecht weinig de goude bal of tot beste voetballer worden uitgeroepen.
PauseBreak schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:46:
[...]

Mag ik onze PSV vrienden ook herinneren aan vele vieze overtredingen ( vies niet als in gemeen, maar wel slim buiten het zicht ) van de Scheidsrechter van Luuk de Jong vorig jaar, waar niet voor gefloten werd.

Deze momenten haalde zelfs studio sport niet, maar waren vaak duidelijk een overtreding op een terug lopende verdediger/middenvelder.

De eerste kan je natuurlijk een penalty voor geven, maar wat ook duidelijk moet zijn is dat er niemand van zo'n actie valt. Het is stom zo aan het shirt trekken, maar dat kan afhankelijk van de hoek buiten het zicht van de grens en scheidsrechter om.

Met twee handen om iemand heen hangen tja dat is erg stom, en dat zal je altijd zien.

[ Voor 46% gewijzigd door Kevinp op 23-08-2015 08:31 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nieuwe dag, nieuwe wedstrijden! Zwolle tegen FC wanbeleid ;)

Edit: Zwolle krijgt een Cadeautje van Blom ( jaja hij is er weer ) 1-0

[ Voor 38% gewijzigd door LZ86 op 23-08-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zuur gelijkspel gisteren.

Hoewel de arbitrage zich negatief liet gelden (makkelijk gegeven penalty waar een duidelijkere penalty aan de andere kant niet werd gegeven + een onterecht afgekeurd "doelpunt" van Propper die alleen op de keeper af ging na een kaats van De Jong), vond ik dat PSV het vooral aan zichzelf te wijten had. De 1e helft werd er slap gespeeld en was er niet de 100% focus, daarbij miste PSV veel te veel kansen.

Als PSV naar behoren zijn kansen had afgemaakt, had de arbitrage helemaal geen hoofdrol op kunnen eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:20
Leon Zwiers schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 12:58:

Edit: Zwolle krijgt een Cadeautje van Blom ( jaja hij is er weer ) 1-0
Onzin, deze was 100% terecht. Domme actie van die verdediger.

Verder nog slechter dan onze zondag 6. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

FC Twente krijgt het nog knap lastig, het is dat PEC de kansen niet echt af maakt, anders stond het al wel 3-1.

Edit: En net op het moment dat ik op verstuur klik, tikken ze de 2-1 binnen! Zat er dus ook al echt aan te komen.

[ Voor 34% gewijzigd door Quad op 23-08-2015 13:51 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Na een moment dat PEC aardig teruggeduwd werd, is het nu volledig andersom.

Opnieuw zwak van Marsman, dat is ook echt geen puntenpakker.
Kan Van Leeuwen daar ook niet even een verassing uit de hoge hoed toveren en eeb degelijke keeper transfervrij of op huurbasis binnenhalen?

Eredivisie onwaardig die Marsman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Tja, die Marsman is inderdaad geen held. Maar dat heeft Twente met dat wanbeleid volledig aan zichzelf te danken. Bij mij is de gunfactor mbt Twente volledig verdwenen iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Weet iemand waarom Becker nu op links speelt, en Ryan Thomas op rechts? Want ze gingen net zo lekker zoals het eerst stond..

PS. Ik zie Ryan Thomas niet meer.. of ik kijk niet goed.. Net zag ik Lazic rechtsbuiten?
Thomas op 10 nu denk ik.. onzichtbaar.

Jemig zeg, Veldwijk. Voetballend moet hij nog progressie maken. :)
Mooizo, 2-1 gebleven.

[ Voor 50% gewijzigd door Luxicon op 23-08-2015 14:22 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Dat omwisselen is soms handig om de backs de mist in te sturen, naar binnen trekken of juist voorzetten.

Zometeen NEC - Ajax.
Sinkgraven en Tete krijgen rust, Schone in de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 13:20:
Zuur gelijkspel gisteren.

Hoewel de arbitrage zich negatief liet gelden (makkelijk gegeven penalty waar een duidelijkere penalty aan de andere kant niet werd gegeven + een onterecht afgekeurd "doelpunt" van Propper die alleen op de keeper af ging na een kaats van De Jong), vond ik dat PSV het vooral aan zichzelf te wijten had. De 1e helft werd er slap gespeeld en was er niet de 100% focus, daarbij miste PSV veel te veel kansen.

Als PSV naar behoren zijn kansen had afgemaakt, had de arbitrage helemaal geen hoofdrol op kunnen eisen.
Zet je bril af, die penalty voor Heerenveen was duidelijker dan die voor PSV, ja hij had gegeven kunnen worden, maar pech dat het niet te zien was voor de scheidsrechters. Die omarming van propper was niet te missen, leek wel rugby tackle.

Overigens irriteer ik mij erg aan al die lichtvoetige spelers, leg mij eens uit hoe je kunt vallen als iemand aan je shirtje trekt? Hoort er blijkbaar bij bij het hedendaagse (meisjes) voetbal.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
dutchgio schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 14:25:
Dat omwisselen is soms handig om de backs de mist in te sturen, naar binnen trekken of juist voorzetten.

Zometeen NEC - Ajax.
Sinkgraven en Tete krijgen rust, Schone in de basis.
Ja precies, maar meestal zie je dat dat tijdelijk is. Maar ik kon Ryan Thomas niet vinden, pas later zag ik dat hij centraal op 10 speelde (volgens mij). Misschien was dat geforceerd, omdat Lazic er ook in kwam. Thomas linksbuiten vind ik toch wel het beste.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Maar waarom zijn de verwachtingen en druk zo hoog bij Twente? Dat is traditioneel gezien toch helemaal geen topclub in Nederland? Ze hebben een keer een geweldige lichting gehad en zijn een keer kampioen geworden, maar het is toch geen Ajax, Feyenoord of PSV? Die voorzitter wou stoer doen en een grote club zijn met z'n wanbeleid, maar het enige wat ie bereikt heeft is dat ie weg is, het een financieel zooitje is en je een zeer matig elftal hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
chim0 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 14:30:
Maar waarom zijn de verwachtingen en druk zo hoog bij Twente? Dat is traditioneel gezien toch helemaal geen topclub in Nederland? Ze hebben een keer een geweldige lichting gehad en zijn een keer kampioen geworden, maar het is toch geen Ajax, Feyenoord of PSV? Die voorzitter wou stoer doen en een grote club zijn met z'n wanbeleid, maar het enige wat ie bereikt heeft is dat ie weg is, het een financieel zooitje is en je een zeer matig elftal hebt.
Voor dat succes waren ze volgens mij ook altijd al een subtopper. Ze hebben nu 1 punt uit 3 wedstrijden, dat is niet wat je van Twente mag verwachten.

Wikipedia: FC Twente
De eindklasseringen zijn al jarenlang! erg goed te noemen.

[ Voor 12% gewijzigd door Luxicon op 23-08-2015 14:36 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Luxicon schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 14:33:
[...]

Voor dat succes waren ze volgens mij ook altijd al een subtopper. Ze hebben nu 1 punt uit 3 wedstrijden, dat is niet wat je van Twente mag verwachten.]

Wikipedia: FC Twente
De eindklasseringen zijn al jarenlang! erg goed te noemen.
Oké, dan ligt het aan mij, maar zo'n idee had ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
chim0 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 14:30:
Er is nogal wat geld tegenaan gegooid de laatste jaren en ook op dit moment staan er nog een aantal waardevolle spelers op het veld.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martinusz schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 14:29:
[...]

Zet je bril af, die penalty voor Heerenveen was duidelijker dan die voor PSV, ja hij had gegeven kunnen worden, maar pech dat het niet te zien was voor de scheidsrechters. Die omarming van propper was niet te missen, leek wel rugby tackle.

Overigens irriteer ik mij erg aan al die lichtvoetige spelers, leg mij eens uit hoe je kunt vallen als iemand aan je shirtje trekt? Hoort er blijkbaar bij bij het hedendaagse (meisjes) voetbal.
De enige manier waarop dit te verklaren is, is als je het hebt over het 2e moment met De Jong waar volgens de commentator een penal voor gegeven had kunnen worden. Die was veel minder opzichtig.

De eerste situatie was heel opzichtig, al had ik er in eerste instantie vrede mee dat ie niet gegeven werd omdat dat soort dingen heel veel voorkomen in een wedstrijd (bij elke corner bijvoorbeeld). Maar als Heerenveen voor minder een penal krijgt, tsja, dan had je die ook moeten geven natuurlijk.

Ter onderbouwing: volgens Braamhaar was die 1e situatie met De Jong achteraf ook een penalty, volgens de commentator was die situatie een duidelijkere penalty dat het moment waarvoor Heerenveen een penal kreeg. Beiden worden geacht objectief te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die uitgestoken arm had toch wel met geel beloond mogen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
0-0 met rust, gaat weer lekker overtuigend daar in Nijmegen. :Z

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Is het weer dramatisch? Heb eerste helft gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Alsof Ajax al 3-0 voor staat, zo nonchalant spelen ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De keeper van NEC hoopt nog gekocht te worden door Ajax :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dit was niet eens een kans maar goed, wel 1-0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Schakel net in, is het 0-1 haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Oh man oh man die keeper... Dat is dus de keeper van Ijsland. Als Oranje daar weer van verliest......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 09:02
Eerste 45 minuten was weer waardeloos. Waarom moet er constant door de backs worden opgebouwd, hou daar is mee op. Die Dijks krijgt dan een bal en gaat dan maar rennen of speelt weer terug naar Riedewald/Veltman, Van Rhijn krijgt de bal wat minder, maar net zo. En dan kijk ik naar NEC, en die zie ik gewoon net jes de middenvelders inspelen... Waarom kunnen zij dat wel en zijn hun middenvelders wel bereid om te gaan voetballen, maar lopen ze bij Ajax erbij alsof zij er alleen maar staan om te zorgen dat er genoeg man op 't veld staan :X

Zoveel dingen gaan niet goed, en die gingen vorig jaar ook al mis. En ik zie ook geen enkel moment iets waarvan ik denk, ja, nu zijn we goed bezig.

Drama-voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:14
Is die keeper toevallig van Ajax gehuurd? Heeft Ajax in het verleden ook vrij goede ervaringen mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Lekkerboeie86 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 15:41:
Is die keeper toevallig van Ajax gehuurd? Heeft Ajax in het verleden ook vrij goede ervaringen mee..
Nee, maar hij slaapt wel in een Ajax pyjama. En gokt ook altijd op Ajax wedstrijden.

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En daar mag van Rhijn ook niet klagen dat ie geen geel krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Vos schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 15:47:
[...]

Nee, maar hij slaapt wel in een Ajax pyjama. En gokt ook altijd op Ajax wedstrijden.

:z
Je kan ook overdrijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
NEC - Ajax vergt meer van lichaam en geest dan Survive That! op Discovery Channel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
JanW schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 15:41:
Eerste 45 minuten was weer waardeloos. Waarom moet er constant door de backs worden opgebouwd, hou daar is mee op. Die Dijks krijgt dan een bal en gaat dan maar rennen of speelt weer terug naar Riedewald/Veltman, Van Rhijn krijgt de bal wat minder, maar net zo. En dan kijk ik naar NEC, en die zie ik gewoon net jes de middenvelders inspelen... Waarom kunnen zij dat wel en zijn hun middenvelders wel bereid om te gaan voetballen, maar lopen ze bij Ajax erbij alsof zij er alleen maar staan om te zorgen dat er genoeg man op 't veld staan :X

Zoveel dingen gaan niet goed, en die gingen vorig jaar ook al mis. En ik zie ook geen enkel moment iets waarvan ik denk, ja, nu zijn we goed bezig.

Drama-voetbal.
Het is wel jammer dat je ze met vrij veel lef ziet spelen in de voorbereiding. En zelfs in de CL voorronde was het redelijk aantrekkelijk voetbal.

Echter in de competitie is het haast wat angstig, hierdoor loopt het niet lekker vloeiend. Lastig te zeggen waarom. Hoewel er wel wat pure creativiteit bij mag zoals El Ghazi als een van de weinige heeft.

Spelers die de man voorbij spelen. Maar ook wat harder inspelen.

Kijk bv eens naar een van de eerste wedstrijden van Veldman. Hij koos de goede momenten om snel in te spelen, en als hij dat deed leverde dat bijna altijd gevaar op. Die ballen strak hard komen er te weinig. En niet alleen van hem, maar van iedereen.

Maar van de andere kant is dit gewoon het "ajax spel" in een te laag niveau. Het spel van PSV vorig jaar was gewoon spectaculairder. Heel simpel gezegd afwachten en dan allemaal naar voren rennen. Dat ziet er gewoon spectaculair uit en mits goed uitgevoerd is dat ook waar veel ploegen het goed mee doen in andere competities en Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Dat Ajax gaat zodra ze tegen betere tegenstanders moeten gaan spelen veel punten verliezen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maar goed dat die NEC-er de bal in de goal glijdt, Milik zou em naastgemikt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wie zegt dat het niet waar is :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
En met pisgeluk op 2-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

1 redelijke wedstrijd en 2 bagger wedstrijden. 0 doelpunten tegen en 9 punten. Zou niet teveel klagen.

In een topwedstrijd staan ze er echt wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

Goeie spits die Havenaar! Gelukkig nog die 1-1 in het haags kwartier!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 01:29
Feyenoord begint met Kazim en Immers. Dat snap ik dus echt niet. Dan krijg je dus dezelfde problemen als vorig jaar: veel controle, veel kracht maar geen finesse voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 16:28:
Feyenoord begint met Kazim en Immers. Dat snap ik dus echt niet. Dan krijg je dus dezelfde problemen als vorig jaar: veel controle, veel kracht maar geen finesse voorin.
Tja, Kramer schijnt nog niet wedstrijdfit te zijn. Maar Imers snap ik ook echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Lol, Milik schoot daadwerkelijk die bal naast voordat ie erin gegleden werd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
D-e-n schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 16:28:
Iets met een etalage.

En Toornstra speelde nou ook niet heel goed eerste wedstrijden. Hopelijk krijgt Elia een mooi debuut. En gaat Kramer gewoon weer de winnende maken! Mooie test deze wedstrijd. En dan volgende week PSV. We gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
Leon Zwiers schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 16:05:
Dat Ajax gaat zodra ze tegen betere tegenstanders moeten gaan spelen veel punten verliezen zeg.
Inderdaad tegen AZ helaas geen punten gepakt.. :O

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Gynnad schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 16:38:
[...]

Inderdaad tegen AZ helaas geen punten gepakt.. :O
Heb je die wedstrijd gezien? AZ is echt geen goede ploeg meer...
Ik heb het meer over PSV, Vitesse, Feyenoord en misschien Heereveen.

Maar goed, Feyenoord nu. Ik denk dat het een heel heel moeilijke pot gaat worden.

[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 23-08-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Leon Zwiers schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 16:44:
[...]

Heb je die wedstrijd gezien? AZ is echt geen goede ploeg meer...
Ik heb het meer over PSV, Vitesse, Feyenoord en misschien Heereveen
Dat zijn heel andere wedstrijden. Daarnaast wil ik je er aan herinneren dat Ajax van PSV won met 1-3 terwijl er in feite voor Ajax niks veranderd is, maar PSV zwakker is geworden.

Daarmee zeg ik niet dat Ajax van PSV gaat winnen, maar wel dat een wedstrijd tegen een erg matige ploeg niks zegt over de top wedstrijden.

Ik heb zojuist uit proberen te werken hoeveel punten Ajax (en andere ploegen ) van de top 5 tegen elkaar hadden. En ik had ergens een foutje gemaakt, maar al die ploegen stonden ongeveer gelijk vorig jaar. Feyenoord kwam daar het slechts uit bij mij, maar zoals gezegd ik had een foutje ergens gemaakt en ik kon niet vinden waar, en Ajax als beste.

edit als ik het nu wel goed gedaan heb, top 5 onderlinge wedstrijden:

PSV 18
Ajax 13
Vitesse 10
Feyenoord 9
AZ 7

grote verschil zit hem in dubbele overwinningen van PSV op AZ en Vitesse.

[ Voor 9% gewijzigd door Kevinp op 23-08-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Nu hopen dat Feyenoord punten verspeelt :)

Edit: Een wat saaie wedstrijd tot nu toe. Geen kansen, geen spanning, niks helaas.

[ Voor 50% gewijzigd door Sydney08 op 23-08-2015 17:02 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Briljant toch dat een speler van Vitesse letterlijk NAAST de grensrechter staat op het moment van spelen, en de grens nog de buitenspel niet ziet. Wat een niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
De grensrechter stond niet op 1 lijn met de verdediging en ging daarom in de fout. Slecht inderdaad

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Spacey23 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 17:04:
De grensrechter stond niet op 1 lijn met de verdediging en ging daarom in de fout. Slecht inderdaad
Het is natuurlijk wel zo dat door een paar beslissende momenten de laatste tijd dat er extra naar de fouten wordt gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Feyenoord nu al 200 minuten : rennen op rechts of links en dan bal voorgeven. Lukt dat niet? Dan gewoon van 40 meter afstand de bal midden in de 16 leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
komt Kuytje goed weg. Tackle van achteren had ook rood kunnen zijn. Denk dat de scheidsrechter wel in de gaten had dat het geen opzet was.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als je het een schwalbe vind, moet je ook gewoon geel geven enorme dropveter.

Verder een domme en gevaarlijke gele kaart van Kuyt, mag met zijn ervaring niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ze doen iig niet voor elkander onder. Jammer dat Immers geen hoek in kan koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

1 kans in 33 minuten voetbal. Het is dat mijn bier koud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Kom maar op met Elia en Kramer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:24
Er komt wat regen aan Rotterdam ;) misschien wordt het dan spannender!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat was de derde keer buitenspel voor Vitesse, 0 keer gevlagd. Verder geen gevolgen. De keer bij Feyenoord dat er gevlagd werd, was het dus geen buitenspel.

Misschien kunnen we de grensrechters sowieso wel vervangen door computers.

EDIT: Als Immers zo'n omhaal zou maken, ga ik nu 1000,- inzetten op een kampioenschap :+

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 23-08-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Zucht Kazim. Je lijkt wel een wijf op je roze schoenen en je valpartijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Kazim heeft zich al 3 keer erg makkelijk laten vallen ja. Aansteller eersteklas!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als Kazim er nog staat in de 2de helft, zou het wel een zwaktebod van Gio zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

feyenoord was iig leuker de eerste helft dan ajax :Z :Z hopen op meer spektakel in de 2de helft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
oi oi oi, dat was een 100% penalty niet gegeven pfff. De speler kon niet meer bij de bal, maar werd gehaakt. Komt Feyenoord dus even goed weg.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pingel natuurlijk

Dus, we hebben 1 geel voor Schwalbe niet gegeven, 4 buitenspel situaties verkeerd beoordeeld en 1 pingel niet gegeven. Verder niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Lucky Ajax Feyenoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Goed, 1e helft zit erop. Beide ploegen goede kansen. flink wat buitenspel situaties fout gearbitreerd. Vitesse had daar best een pingel kunnen krijgen. Verdediging van Feyenoord staat verder wel goed. Het probleem is wel weer de aanval

[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 23-08-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 01:29
Spreek je jezelf nu niet tegen? Ik kan nu niet kijken maar als ik dezelfde namen als vorig jaar zie denk ik dat we vooral finesse voorin missen.

Edit: je hebt het al hersteld :)

[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 23-08-2015 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zit net een interview met Luuk de Jong te kijken, maar die lijkt mij ook wat teveel ballen te hebben gekopt in zijn leven. Komen geen 3 woorden achter elkaar uit zonder een fout of vertraging. Voor sommige mensen is voetbaltalent wel echt een redding :p Zijn broertje heeft het beter voor elkaar volgens mij.
Pagina: 1 ... 24 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016