[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.572 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PauseBreak schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:33:
[...]

Niet alleen Ajax, iedere Eredivisieclub heeft daar moeite mee. Ik denk niet dat de wedstrijd nou veel interessanter was geweest om naar te kijken wanneer het PSV/Feyenoord/AZ was geweest eigenlijk. Tegen zo'n tegenstander kan je als publiek eigenlijk net zo goed proberen om het wereldrecord bier drinken te verbeteren. Dat is waarschijnlijk nog leuker ook.
Helemaal mee eens. In de return zullen ze moeten komen, ik denk dat Ajax dat met 0-3 ofzo wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:57
http://www.ad.nl/ad/nl/10...voorselectie-Oranje.dhtml

Blind is echt compleet van de pot gerukt. Jongens die in de wedstrijd tegen Rapid overduidelijk laten zien ervaring tekort te komen worden gewoon doodleuk geselecteerd ten koste van iemand als Janmaat die het gewoon prima doet in de PL. Twee potjes in Ajax, Frank de Boer die brult dat ze in Oranje moeten en hop.......... ze zitten in Oranje. Ik ben helemaal voor verjongen maar dit gaat nergens over.

Typisch dat de enige verdediger van Ajax die iedereen noemde (Dijks) dan weer niet in de selectie zit

En Anita? Kom op zeg. Die heeft, in tegenstelling tot Janmaat, niet eens een vaste plek bij Newcastle. Wat is dat toch? Hebben dit soort B-coaches dan toch weer bepaalde vriendjes die ergens van kennen en die een voordeeltje krijgen? Echt doodmoe word je ervan.

Als ik Janmaat was zou ik overigens lekker bedanken. Als de bondscoach liever met drie kleuters achterin speelt moet hij het zelf weten maar dan zou ik me niet meer laten misbruiken als de nood straks aan de mand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Locadia is niet komen opdagen bij de training van PSV, zonder opgaaf van reden. Zou hij op deze manier een transfer willen afdwingen? Niet best in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:37
D-e-n schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:14:

Blind is echt compleet van de pot gerukt. Jongens die in de wedstrijd tegen Rapid overduidelijk laten zien ervaring tekort te komen worden gewoon doodleuk geselecteerd ten koste van iemand als Janmaat die het gewoon prima doet in de PL. Twee potjes in Ajax, Frank de Boer die brult dat ze in Oranje moeten en hop.......... ze zitten in Oranje. Ik ben helemaal voor verjongen maar dit gaat nergens over.

Typisch dat de enige verdediger van Ajax die iedereen noemde (Dijks) dan weer niet in de selectie zit

En Anita? Kom op zeg. Die heeft, in tegenstelling tot Janmaat, niet eens een vaste plek bij Newcastle. Wat is dat toch? Hebben dit soort B-coaches dan toch weer bepaalde vriendjes die ergens van kennen en die een voordeeltje krijgen? Echt doodmoe word je ervan.

Als ik Janmaat was zou ik overigens lekker bedanken. Als de bondscoach liever met drie kleuters achterin speelt moet hij het zelf weten maar dan zou ik me niet meer laten misbruiken als de nood straks aan de mand komt.
Ik hoop op deze manier dat Oranje het EK niet haalt. Dan zijn we van die van de pot gerukte Blind af.

Die voorselectie is belachelijk, echt niet normaal. Buiten de namen die je al genoemd hebt vallen me de volgende ook op.

Affelay? Bruma? v Ginkel? VELTMAN 8)7 8)7 ? Narsingh? v Persie?

Mijn hemel zeg. Die blind loopt te verkondigen dat v Persie niet fit is, meer moet spelen etc etc en vervolgens selecteerd ie m.....

En wat bezielt die vent in godsnaam om van Beek niet te selecteren en Veltman/Bruma wel?

Ik ben klaar met deze bondscoach |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:55
D-e-n schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:14:

Laten de enige twee die goed speelden tegen Rapid nou net Tete en Riedewald zijn.

Riedewald ben ik zelf ook wel verbaasd over, hij speelt goed ja, maar voor Oranje weet ik het niet.

Janmaat speelt momenteel nou niet echt goed, normaal zou de bondscoach dan van Rhijn oproepen, maar laat die nou net uit de basis zijn gespeeld door Tete, die overigens echt geweldig in vorm in. Waarom zou je die dan niet oproepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anita speelt daar toch al 4 jaar, en hij speelt best een aantal wedstrijden, speelt ie niet de basis? Volgens mij wel. Volgende vraag die je dan moet stellen is wie er dan zo nodig voor hem in de plaats moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
HamburgerHenk schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:22:
[...]
Laten de enige twee die goed speelden tegen Rapid nou net Tete en Riedewald zijn.
Toch een bak met tegendoelpunten tegen dat Oostenrijkse clubje.
Janmaat speelt momenteel nou niet echt goed
We zijn net twee potjes bezig. Hoe kun je dat nu zeggen?
, normaal zou de bondscoach dan van Rhijn oproepen,
Verhaegh zit er ook nog bij dus je hebt wel twee rechtsbacks hoor.
maar laat die nou net uit de basis zijn gespeeld door Tete, die overigens echt geweldig in vorm in. Waarom zou je die dan niet oproepen?
Omdat Oranje geen duiventil is. Er zijn zoveel spelers die een paar potjes leuk ballen. Van Rhijn moest er destijds ook zo nodig in na een paar wedstrijd in het eerste. Die ging af als een gieter en we weten hoe het verder liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:23

Vos

AFCA

Achja altijd gezeur op de voorselectie, ik begrijp ook niet alle keuzes. Maar had Tete eerder verwacht dan Dijks. Al moet een Janmaat er zeker bij zitten.

Maar degene die twijfelt bij allerlei namen, noem dan de spelers die wel opgeroepen moeten worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 21-08-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
Iedereen gelijk weer zeuren op die Blind.

Laten we het eerst een wedstrijd aankijken zeg! Misschien heeft hij het licht gezien met deze voorselectie en spelen we de beste wedstrijd van Oranje sinds het WK. Niet gelijk afbranden omdat hij nu de jongens in vorm verkiest ipv de jongens uit vorm of op de bank bij hun clubs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:55
D-e-n schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:28:
[...]

Toch een bak met tegendoelpunten tegen dat Oostenrijkse clubje.
Dus als jij de wedstrijd van je leven speelt en naast je blundert iemand gigantisch dan ben jij ook meteen slecht?

[...]

Hij heeft bij zijn club lopen blunderen en in de laatste wedstrijd bij Oranje ook, ik zeg niet dat het terecht is dat hij er niet bij zit, maar er zijn blijkbaar redenen voor

[...]

Verhaegh zit er ook nog bij dus je hebt wel twee rechtsbacks hoor.
Daarom is het ook een voorselectie, daar zou van Rhijn mocht hij speelde ook bijgezeten hebben

[...]

Omdat Oranje geen duiventil is. Er zijn zoveel spelers die een paar potjes leuk ballen. Van Rhijn moest er destijds ook zo nodig in na een paar wedstrijd in het eerste. Die ging af als een gieter en we weten hoe het verder liep.
Hij zit er toch ook nog niet definitief bij? En volgens die redenatie zou een nieuwe messi ook nog 2 jaar moeten wachten voordat hij mag debuteren. Als je goed genoeg bent, dan ben je ook oud genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Al dat gezeik over die selectievoorselectie. Trouwens wel goed dat Van Dijk eindelijk opgeroepen is. Speelt elke week fysiek voetbal wat je ook gewoon nodig hebt. Daarnaast kan hij goed mee internationaal.

[ Voor 59% gewijzigd door DeluxZ op 21-08-2015 15:39 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Oproepen voor bij de voorselectie is prima.
Je hebt toch 2 volledige elftallen nodig om tegen elkaar op te stellen, en een groot gedeelte valt nog af, wat waarschijnlijk die jongere spelers zullen zijn.
Zo weet je ook meteen hoe ze er aan toe zijn, en ze zich kunnen aanpassen aan het niveau van de andere internationals.

Janmaat liep bij Newcastle te klungelen. Spelers die niet in vorm zijn roep je ook niet op.
Nu kun je bijvoorbeeld Narsingh wel meenemen.

Dat de spoeling achterin erg dun is is nou toch wel een keer bekend, een keer iets anders aanzien is dan ook geen verkeerse optie.

Een Van Beek die juicht alsof ie de Champions League heeft gewonnen na een doelpunt vanaf (over) de lijn met een halve omhaal. Maar ze speelden tegen Cambuur. Cambuur ja. Moet je die dan oproepen?

Prima selectie hoor, met een paar opvallende namen. Maar die moeten nog maar bewijzen ook bij de daadwerkelijke selectie toe te behoren. Ik verwacht van niet, en dat het bij de voorselectie blijft. Laat ze het tegendeel maar bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:31

PauseBreak

derp!

Niku schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:15:
Locadia is niet komen opdagen bij de training van PSV, zonder opgaaf van reden. Zou hij op deze manier een transfer willen afdwingen? Niet best in ieder geval.
Nou ja... Op zich begrijp ik wel dat hij graag wil spelen, maar dat gaat niet gebeuren bij PSV tenzij De Jong geblesseerd raakt. Dat is hem ook verteld en tóch heeft hij zijn contract verlengd. Dan komt deze actie op mij toch wel over als dat van een klein kind dat geen ijsje mag. Ik denk ook niet dat dit hem helpt bij het forceren van een transfer, maar zeker wel bij het creëren van een voor hem nog ongunstigere situatie.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:28:

[...]
Maar jij mag het wel? :D

17 miljoen bondscoaches....

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 21-08-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Nee, en dat doe ik ook niet. Als een Riedewald (of Tete) een heel seizoen goed speelt en geen dip krijgt mag hij eens terugkomen. Het is hetzelfde als met Veltman en van Rhijn: ze worden zo Oranje in geschreven en een jaar later deugt er niks meer van. Echt belachelijk om dat soort gasten na een paar eredivisie wedstrijden te selecteren.

En je kan wel zeggen het is maar de voorselectie maar zo'n voorselectie zegt toch iets over de gedachtekronkels van de coach? We zitten met zijn allen te klagen dat de Nederlandse clubs zich zo laten piepelen met al die jonkies en dan vinden we het oké dat een bondscoach spelers die nog geeneens tien wedstrijden in de eredivisie achter te rug hebben bij die selectie zitten.

En als je nieuwe spelers wilt: waarom dan niet iemand als van Beek? Die speelt al een jaar in Feyenoord één. Dat lijkt me dan toch een betere keus. Een selectie voor Oranje moet je verdienen, niet krijgen omdat je toevallig bij een topclub een paar potjes meedoet.

Ik heb het idee dat Janmaat ook nog steeds wordt afgerekend op die ene blunder tegen de Tsjechen. De laatste pot deed hij het gewoon prima en had hij nog de voorkeur op vd Wiel.

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 21-08-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

PauseBreak schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:37:
[...]

Nou ja... Op zich begrijp ik wel dat hij graag wil spelen, maar dat gaat niet gebeuren bij PSV tenzij De Jong geblesseerd raakt. Dat is hem ook verteld en tóch heeft hij zijn contract verlengd. Dan komt deze actie op mij toch wel over als dat van een klein kind dat geen ijsje mag. Ik denk ook niet dat dit hem helpt bij het forceren van een transfer, maar zeker wel bij het creëren van een voor hem nog ongunstigere situatie.
Krijg er een 'Bakkali gevoel' bij. Ben benieuwd.

Vorig jaar oktober nog zijn contract verlengd tot 2019 met forse salarisverhoging, met zijn volle verstand, dan is dit zo jammer. Voor PSV en voor hem. Niemand is groter dan de club wat mij betreft (zeg ik als PSV supporter), ook talenten als Locadia niet. Ben bang dat dit alleen maar 'verkeerd' kan aflopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Niku op 21-08-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Net aangesteld en nu al duidelijk waar de voorkeur van de bondscoach ligt. Niet geheel verwonderlijk natuurlijk. Zoontje daley zal binnenkort wel de aanvoerdersband krijgen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR1691 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:08:
Net aangesteld en nu al duidelijk waar de voorkeur van de bondscoach ligt. Niet geheel verwonderlijk natuurlijk. Zoontje daley zal binnenkort wel de aanvoerdersband krijgen.
Welke spits van GAE zie jij er graag in dan? Je mag het hier aangeven hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 13:02

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:42:
Ik heb het idee dat Janmaat ook nog steeds wordt afgerekend op die ene blunder tegen de Tsjechen. De laatste pot deed hij het gewoon prima en had hij nog de voorkeur op vd Wiel.
In mijn ogen valt dat wel mee, ik vind hem gewoon absoluut niet goed genoeg voor Oranje. Niet iedereen is dat met mij eens, maar ik ben blij als hij er niet staat. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, Blind kijkt denk ik wel een klein beetje met een Ajax-bril zoals Hiddink eerder een beetje met een PSV-bril keek. Dat is niet gek.

Ik heb weinig problemen met de voorselectie. De enige die echt niet bij Oranje thuis hoort, is Narsingh. Dat is een zuivere counterspeler die vrijwel wekelijks de zwakste schakel is bij PSV, in de Eredivisie. Vooruit, zijn laatste wedstrijd was ruim voldoende dankzij 2 goals.

Ik zie in Riedewald en Tete ook een hoop talent, net als in Bazoer. Die jongens zijn voetballend/technisch veelbelovend en hebben ook fysieke kwaliteiten. Achterin bij Oranje missen we pure klasse. Ik vind De Vrij een uitstekende verdediger, die lijkt wel een beetje blessuregevoelig te zijn. Van Vlaar ben ik fan, echte kerel en een rots in de branding, maar gaat die nog helemaal fit worden? Daarachter komt er lange tijd niets. Dan kom je uit bij jongens als Van Dijk, Bruma, Veltman, die zie ik vooral als "tussenoplossing" tot er echt goede spelers aan komen. Naar mijn inschatting gaan we daar iig Rekik zien, die speelt nu op een behoorlijk niveau en er komen uit Frankrijk goede verhalen over zijn prestaties.

Van Beek en Kongolo missen de pure kwaliteit om echt heel goed te gaan worden naar mijn mening. Vorig seizoen speelde Jong Oranje met hen als uitstekend ingespeeld duo tegen Jong Frankrijk en zakten ze heel diep door de ondergrens, ze werden volkomen overklast. Dat was een interessante wedstrijd, want daar kon je ze eens een keer aan het werk zien zonder al die controlerende spelers voor hun neus, zoals ze die bij Feyenoord hebben (toen Clasie, El Ahmadi, Immers en de werkpaarden Kazim en Toornstra voorin). Met veel ondersteuning is het gewoon lekkerder verdedigen. Bij Oranje heb je een paar raspaardjes, niet alleen werkpaarden, een Depay of Robben verdedigt gewoon niet zo goed mee, die gaan scherp staan voor de counter bij balverlies.

Dat verdedigers beter ogen met meer ondersteuning zag je ook op het WK bij NL. Er werd gespeeld met 5 verdedigers en daarvoor ook fanatiek verdedigd, het zat potdicht terwijl NL met de zelfde verdedigers maar met 4 man achterin verdedigend helemaal door de mand valt. Want zo goed izjn ze niet, op internationaal niveau. Van Gaal koos voor dat systeem vanwege het gebrek aan kwaliteit.

Op termijn denk ik dat Tete-De Vrij-Riedewald/Rekik-Willems de vaste verdediging van Oranje gaat worden. Daar is weinig mis mee, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En waar is Erik Pieters? Snap niet dat hij met zijn ervaring niet eens bij de voorselectie zit (al tijden niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik eerlijk totaal niet het gewenste type back voor Oranje. Lomp en houterig, een bijtertje. Bij Oranje moet je voetballende backs hebben, die de hele flank bestrijken, als de kijkt naar de aanvallende visie die we altijd uit hebben willen dragen. Niks voor Pieters, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Kom je weer met die onzin theorie over de Feyenoord defensie. Feyenoord speelde onder Rutten ver van de eigen goal en dat is juist moeilijk, ook met Clasie voor je neus. En dan had je ook nog een voorhoede die geen potten kon breken. Dat maakt het nog moeilijker.

Van Beek is een pure verdediger, type Stam. Dat is echt een talent in die categorie.

Voorspellingen over de toekomst zijn onzinnig. Dan is het weer Denswil, dan weer Veltman, dan weer v Rhijn, dan weer Bruma. We zullen wel zien waar ze volgend jaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
D-e-n schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:46:
Kom je weer met die onzin theorie over de Feyenoord defensie. Feyenoord speelde onder Rutten ver van de eigen goal en dat is juist moeilijk, ook met Clasie voor je neus. En dan had je ook nog een voorhoede die geen potten kon breken. Dat maakt het nog moeilijker.

Van Beek is een pure verdediger, type Stam. Dat is echt een talent in die categorie.

Voorspellingen over de toekomst zijn onzinnig. Dan is het weer Denswil, dan weer Veltman, dan weer v Rhijn, dan weer Bruma. We zullen wel zien waar ze volgend jaar staan.
Idd, het is duidelijk dat ze allen nog een lange weg te gaan hebben. Gisteren op de radio was de verslager bijzonder negatief over Veltman bijvoorbeeld.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Van Dijk zou ook een goede zijn, wordt tijd dat die een keer een kans krijgt.
Van een transfer komt het maar niet, al wordt hij wel genoemd bij een Southampton of Everton.
Dat zou wel een stuk helpen, want het niveau van de Schotse competitie is nog niet echt hoogwaardig, ook al is hij daar 1 van de sterkhouders, een kans in Oranje blijft elke keer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Niku schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:55:
[...]

Krijg er een 'Bakkali gevoel' bij. Ben benieuwd.

Vorig jaar oktober nog zijn contract verlengd tot 2019 met forse salarisverhoging, met zijn volle verstand, dan is dit zo jammer. Voor PSV en voor hem. Niemand is groter dan de club wat mij betreft (zeg ik als PSV supporter), ook talenten als Locadia niet. Ben bang dat dit alleen maar 'verkeerd' kan aflopen.
Ja, dat zou jammer zijn. Toch een vreemde situatie hoor. Je zou toch denken dat een professioneel voetballer zich ook professioneel op kan stellen in dit soort gevallen? Het lijkt er nu toch op dat dit niet zo is en dat is jammer, want Locadia heeft zeker de potentie om een goede spits te worden.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:35:
Ik heb weinig problemen met de voorselectie. De enige die echt niet bij Oranje thuis hoort, is Narsingh. Dat is een zuivere counterspeler die vrijwel wekelijks de zwakste schakel is bij PSV, in de Eredivisie. Vooruit, zijn laatste wedstrijd was ruim voldoende dankzij 2 goals.
Valt wel mee hoor. Narsingh heeft zich goed ontwikkelt afgelopen seizoen. Zijn actie is niet heel briljant, maar zijn snelheid wel. Hij kan vrijwel iedere verdediger eruit lopen, heeft inmiddels ook meer oog voor medespelers en een goede voorzet. Natuurlijk, hij is geen Robben, maar gewoon een degelijke rechtsbuiten die zeker wel nuttig kan zijn.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
De Jong van Willem II naar Ajax en Andersen op huurbasis naar Willem II. Het begint zo wel echt het Ajax van het zuiden te worden. Beginnen zo langzaam aan wel een leuke selectie te krijgen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

PauseBreak schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:58:
Valt wel mee hoor. Narsingh heeft zich goed ontwikkelt afgelopen seizoen. Zijn actie is niet heel briljant, maar zijn snelheid wel. Hij kan vrijwel iedere verdediger eruit lopen, heeft inmiddels ook meer oog voor medespelers en een goede voorzet. Natuurlijk, hij is geen Robben, maar gewoon een degelijke rechtsbuiten die zeker wel nuttig kan zijn.
Ik vind Narsingh alleen een stuk minder nuttig als zijn team consequent op de helft van de tegenstander speelt en dus geen ruimte achter de verdediging hebt liggen. En laat dit bij het NL elftal nu net het geval zijn. Hij kan het wel, zoals zijn tweede goal tegen Groningen, maar het is sporadisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
dutchgio schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:51:
Van Dijk zou ook een goede zijn, wordt tijd dat die een keer een kans krijgt.
Van een transfer komt het maar niet, al wordt hij wel genoemd bij een Southampton of Everton.
Dat zou wel een stuk helpen, want het niveau van de Schotse competitie is nog niet echt hoogwaardig, ook al is hij daar 1 van de sterkhouders, een kans in Oranje blijft elke keer uit.
Bizar ook, als hij dezelfde "waardering" bij Ajax ipv Celtic zou hebben gekregen dan had hij waarschijnlijk inmiddels al 20 interlands gespeeld.

De schotse competitie is misschien "frowned upon" maar Celtic is echt niet minder dan bijvoorbeeld Ajax momenteel.

offtopic: ik snap de keuze voor Celtic natuurlijk, van Dijk speelt natuurlijk het liefst in groen-wit :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Probleem voor v Dijk is dat de Schotse league nog minder is dan de Nederlandse. Celtic weet nu al dat het kampioen wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Ondertussen is Celtic wel op weg om de Champions League te halen...
Dat speelt het dan ook elk jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
D-e-n schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:07:
Probleem voor v Dijk is dat de Schotse league nog minder is dan de Nederlandse. Celtic weet nu al dat het kampioen wordt
Dat is voornamelijk een verdienste van Celtic (en eigenlijk ook door het wanbeleid van Rangers). Ik kan me herinneren dat Ajax ook altijd een abonnement op de schaal had :+.

Daarnaast speel je als Ajax / PSV misschien ook maar 4/6 bepalende wedstrijden per competitie. De overige wedstrijden speel je toch tegen de mindere goden die door de afzwakking van de top dichterbij zijn kunnen komen.

Anyway offtopic, het discussie punt is voornamelijk waarom van Dijk toch vaak genegeerd word voor Oranje terwijl de zogenaamde "Ajax" talenten na twee wedstrijden in het eerste vaak meteen geselecteerd worden wat in mijn ogen echt bizar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat Blind eerst even 2 wedstrijden verliezen voordat er zaken bizar worden gevonden ;)

Het is maar een voorselectie, er raken er straks nog wat geblesseerd, en dan staat good old Kuyt er weer in hoor, laten we kalm blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36
dutchgio schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:14:
Ondertussen is Celtic wel op weg om de Champions League te halen...
Dat speelt het dan ook elk jaar.
Celtic speelt niet elk jaar CL.
Als Schots kampioen ga je niet automatisch naar de groepsfase en het lukt ze niet elk jaar om door de voorrondes te komen.

Tijd geleden zag ik een lijst met de gemiddelde salarissen van de Schotse clubs. Het verschil tussen de nr 1 en 2 was echt absurd.

Toen ik het verschil zag vond ik het eigenlijk niet kunnen dat Celtic niet gewoon elk jaar 10 wedstrijden voor het einde al kampioen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:28:
laat Blind eerst even 2 wedstrijden verliezen voordat er zaken bizar worden gevonden ;)

Het is maar een voorselectie, er raken er straks nog wat geblesseerd, en dan staat good old Kuyt er weer in hoor, laten we kalm blijven.
Ach het zijn allemaal reacties met een clubbril, as usual. Lekker laten varen inderdaad.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 21-08-2015 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Vandaag weer eens mijn eerste wedstrijd van dit seizoen. Momenteel nog op weg naar FC Oss.
De eerste uitwedstrijd heb ik gemist doordat ik een weekend in het mooie Duitsland zat en de tweede wedstrijd tegen Jong PSV ben ik, en mijn groep, niet gegaan vanwege een boycot tegen de tegen de 2e elftallen.

Hopen op 3 punten vanavond en maandag ook weer 3 punten(waar ik waarschijnlijk ook niet bij kan zijn door mijn werk, hoera voor maandag wedstrijden....)!

Volgende week helaas weer missen door 'n operatie.. Dus dan wordt de eerste weer tegen NAC op 13 september.. De dag waarop een gedeelte van Maastricht werd bevrijd in 1944! En de dag ervoor nog even naar Fortuna Köln - Dynamo Dresden!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Niku schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:01:
[...]

Ik vind Narsingh alleen een stuk minder nuttig als zijn team consequent op de helft van de tegenstander speelt en dus geen ruimte achter de verdediging hebt liggen. En laat dit bij het NL elftal nu net het geval zijn. Hij kan het wel, zoals zijn tweede goal tegen Groningen, maar het is sporadisch.
Het is dan meer afhankelijk van de ruimte die zijn medespelers voor hem weten te creëren, dat ben ik met je eens, maar de kwaliteit van zijn voorzetten verminderd niet ineens. Goed, als Robben fit is moet die spelen en als El Ghazi (geloof ik) zich goed ontwikkelt is die hoogstwaarschijnlijk beter maar Narsingh is nu ook weer niet zo slecht als men hem laat lijken.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

PauseBreak schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:57:
[...]

Het is dan meer afhankelijk van de ruimte die zijn medespelers voor hem weten te creëren, dat ben ik met je eens, maar de kwaliteit van zijn voorzetten verminderd niet ineens. Goed, als Robben fit is moet die spelen en als El Ghazi (geloof ik) zich goed ontwikkelt is die hoogstwaarschijnlijk beter maar Narsingh is nu ook weer niet zo slecht als men hem laat lijken.
Nee mee eens hoor verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vos schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:45:
[...]

Ach het zijn allemaal reacties met een clubbril, as usual. Lekker laten varen inderdaad.
En deze selectie oké vinden is geen kwestie van een clubbril?

Als Feyenoorder had ik een selectie voor Bazoer (vorig jaar doorgebroken en het grootste talent van Ajax momenteel) of Dijks (i.v.m. de linksbackpositie) logischer gevonden. Ik had het ook logischer gevonden als van Beek (al een jaar goed bezig) was geselecteerd en Kongolo (pas sinds één wedstrijd linksback) was geschrapt voor dezelfde Dijks.

Het lijkt de periode van Basten wel weer: je voetbalt één potje aardig mee en hup in Oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:46:
Hier wil ik toch even op inhaken. Ik heb Stam lang meegemaakt. Stam was opbouwend heel goed en kon uitstekend inschuiven. Het was geen pure houthakker, zo zag ie er wel uit en dat wordt na zijn carrière van hem gemaakt. Alex bijvoorbeeld, was meer een pure verdediger dan Stam.

Ten tweede was Stam een beer van een kerel en nog snel ook. Fysiek won ie vrijwel alles. Ok, ik heb hem voor Oranje een keer heel veel duels zien verliezen van Jan Koller (Tsjechie), die was dan ook (als ik me niet vergis) 2.02m en dus een kop groter.

Van Beek echter, heeft een erg smalle bouw. Een beetje een Kees van Wonderen, die werd bij Feyenoord Skeletor genoemd (1 van de tofste bijnamen ooit voor een voetballer btw). Dat zag je ook tegen Jong Frankrijk, toen moest ie ineens spitsen verdedigen die zowel sterker als sneller waren. Dat ging niet echt lekker, to say the least. Bruma vind ik geen pure verdediger, daarvoor verdedigt ie nog te vaak als een middenvelder (begon als VCM), maar daar past Van Beek 2x in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Van Tiggelen was ook geen brede gast maar die kon elke spits hebben hoor. Met Stam is dat de beste Nederlandse verdediger die ik ooit gezien heb. Dus bouw zegt niet alles.

Wat ik bedoel te zeggen is dat Van Beek iemand is die weet wat verdedigen is. Veltman, Riedewald, Tete: het zijn allemaal van die jochies die leuk kunnen meevoetballen maar in de topwedstrijden wordt meer gevraagd. Daarin is van Beek verder. Natuurlijk kan het nog beter maar tegen Sevilla bleef van Beek makkelijk overeind. Dat hij het te midden van drie jonge (niet allemaal verdedigend sterke) verdedigers moeilijk had tegen een Franse beer zegt me dan niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:36:
Van Tiggelen was ook geen brede gast maar die kon elke spits hebben hoor. Met Stam is dat de beste Nederlandse verdediger die ik ooit gezien heb. Dus bouw zegt niet alles.

Wat ik bedoel te zeggen is dat Van Beek iemand is die weet wat verdedigen is. Veltman, Riedewald, Tete: het zijn allemaal van die jochies die leuk kunnen meevoetballen maar in de topwedstrijden wordt meer gevraagd. Daarin is van Beek verder. Natuurlijk kan het nog beter maar tegen Sevilla bleef van Beek makkelijk overeind. Dat hij het te midden van drie jonge (niet allemaal verdedigend sterke) verdedigers moeilijk had tegen een Franse beer zegt me dan niet zoveel.
Het is heel simpel, jij vindt van Beek verder en Blind vindt van niet. En daarom zit van Beek er niet bij. Het zijn allemaal geen fantastische verdedigers en blijkbaar probeert Blind liever wat uit met nieuwe jongens die mogelijk meer kwaliteit bieden. Dat is zijn goed recht bij een voorselectie. Van Beek heb ik overigens ook niet bepaald structureel zien uitblinken in topwedstrijden.

Neemt niet weg dat van mij Veltman bijvoorbeeld ook thuis had mogen blijven.

Overigens wil de Boer 1 of 2 spelers rust geven komende zondag. Het zijn blijkbaar jonge knapen en dan is rust mentaal gezien goed. Alsof het zo zwaar is om 2x in 4 dagen te moeten voetballen. Het zijn net een stel theeleuten daar ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Aghanim op 21-08-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Aghanim schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:49:
[...]

Het is heel simpel, jij vindt van Beek verder en Blind vindt van niet.
Dat kan Blind helemaal niet beoordelen. Ze hebben namelijk nog geen vijf wedstrijden eredivisie-ervaring. Blind selecteert deze jongens puur op naam, op het feit dat ze talent van Ajax zijn. Ze werden vooraf ook al zo schaamteloos Oranje ingepraat door Frank de Boer.

Ik vraag me ook af de Ajacieden die dit nu allemaal geen probleem vinden ook zo relaxed waren toen van Gaal Indi zo snel al opstelde na een korte periode in de basis bij Feyenoord en wat CL-voorronde wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou ja als ze daardoor daadwerkelijk beter presteren heeft hij gelijk. Ik kan me ergens wel voorstellen dat die hormonenbommen van tegenwoordig moeite hebben met zich 90 minuten concentreren, laat staan twee keer. Dat zagen we dan ook in de afgelopen wedstrijden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
En dat moet dan in Oranje dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:55:
[...]

Dat kan Blind helemaal niet beoordelen. Ze hebben namelijk nog geen vijf wedstrijden eredivisie-ervaring. Blind selecteert deze jongens puur op naam, op het feit dat ze talent van Ajax zijn. Ze werden vooraf ook al zo schaamteloos Oranje ingepraat door Frank de Boer.

Ik vraag me ook af de Ajacieden die dit nu allemaal geen probleem vinden ook zo relaxed waren toen van Gaal Indi zo snel al opstelde na een korte periode in de basis bij Feyenoord en wat CL-voorronde wedstrijden.
Mij maakt het eerlijk gezegd niet zo veel uit. De centrale verdedigers zijn over het algemeen niet heel verschillend qua niveau. We moeten accepteren dat, net als de Nederlandse topclubs, het NL elftal ook in gaat leveren qua niveau en prestaties. De huidige kwalificatie reeks is daar in mijn ogen dan ook niet vreemd in.

Na de generatie Robben, Persie, Sneijder zijn er amper goede spelers bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:33
Groningen- Excelsior, wat een duffe wedstrijd. Zomeravondvoetbal, zit geen snelheid in.

Foute passen, weinig beweging... Gaaap
alles is voorspelbaar in te laag tempo, veel ballen terug en voorin maar weer de flanken zoeken, net alsof door het midden een vloek op rust

Maar ja zie hetzelfde bij Ajax

[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 21-08-2015 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Aghanim schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:34:
[...]
Mij maakt het eerlijk gezegd niet zo veel uit. De centrale verdedigers zijn over het algemeen niet heel verschillend qua niveau.
Het maakt echt wel wat uit of iemand na vijf potjes eredivisie in Oranje speelt of dat hij al een paar jaar rondloopt, in welke competitie dan ook
We moeten accepteren dat, net als de Nederlandse topclubs, het NL elftal ook in gaat leveren qua niveau en prestaties. De huidige kwalificatie reeks is daar in mijn ogen dan ook niet vreemd in.

Na de generatie Robben, Persie, Sneijder zijn er amper goede spelers bijgekomen.
In een complete bezetting met Robben en Sneijder had je in mijn ogen niet zo mogen verliezen van IJsland. De huidige kwalificatie is wat dat betreft echt ondermaats.

Op Depay na is er wel weinig aanvallend talent van die leeftijd met superveel potentie. Wat verdedigers betreft zie ik het niet zo somber in. Er zijn heel veel jonge verdedigers. Daar zullen er best wel een aantal de stap maken die De Vrij ook heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:33
Pfff Excelsior komt er niet door heen en elke speler laat zich dan maar vallen
En die scheids fluit er elke keer weer voor om gek van te worden
Zag gewoon netjes een paar keer dat de bal werd weggetikt, ja hoor fluit ie weer

Groningen onder druk, niet door Excelsior maar gewoon door die dweil van een scheidsrechter. Niet omdat ik voor Groningen ben

Pfew, eindelijk 2-0 mahi avond

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 21-08-2015 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
En we gaan terug naar Maastricht met 3 punten :) met 1-3 gewonnen bij FC Oss!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15

Vind je van Beek echt zo goed :? (niet zeggende dat die andere beter zijn)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

Blijkbaar staat Milik in de belangstelling van OM.. De geruchten zijn zo'n 11 miljoen, hopelijk gaat Ajax er niet in mee..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@martinusz
Van Beek is een groot talent. En volgens mij vinden de meeste Feyenoord volgers dat wel. Voor alle duidelijkheid : ik vergelijk hem qua niveau nog niet met Stam natuurlijk.

Natuurlijk heb je nu liever Vlaar en De Vrij achterin maar ik zou rustiger kijken met v Beek achterin dan met Veltman of Bruma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
D-e-n schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 09:59:
@martinusz
Van Beek is een groot talent. En volgens mij vinden de meeste Feyenoord volgers dat wel. Voor alle duidelijkheid : ik vergelijk hem qua niveau nog niet met Stam natuurlijk.

Natuurlijk heb je nu liever Vlaar en De Vrij achterin maar ik zou rustiger kijken met v Beek achterin dan met Veltman of Bruma.
Veltman heeft inderdaad een erg slechte periode, nog maar zien of hij nog een stijgende lijn gaat vinden.

Conclusie is dus dat we ERG dun bezaaid zijn in de verdediging in oranje. Maar wie weet over jaar of 4 zijn Bruma, Rekik, van Beek etc. Alsnog gelouterde verdedigers geworden. We zitten nu eenmaal met een groot gat tussen routiniers en jonge ventjes.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Klopt. De toekomst van de verdediging is prima. Ik maak me meer zorgen om de aanval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
Quad schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 09:51:
Blijkbaar staat Milik in de belangstelling van OM.. De geruchten zijn zo'n 11 miljoen, hopelijk gaat Ajax er niet in mee..
Bron? Want dat heb ik nog niet gelezen. Maar ik zie Ajax dat niet doen, ze hebben niet eens een goed 2e alternatief nu, laat staan dat je de 1e spits nu laat vertrekken dat wordt niets dan.

Denk ook niet dat Milik er op staat te springen, staat nu gewoon elke wedstrijd in de basis, laat hem maar eerst een jaar bewijzen hoe goed hij echt is.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Allemaal waar maar het is wel Viva de laatste transferweek. Historisch gezien de week waarop Ajax belangrijke spelers kwijt raakt. En onder het mom van daar zagen we niet aankomen en nu is een vervanger te duur met een verzwakte selectie door gaan.

Ik was juist wel blij dat er nog niemand echt uit sprong. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich vind ik het een goed voorbeeld, Van Tiggelen was kneiterhard, een topverdediger ondanks zijn niet al te robuuste/zware fysiek. MAAR: Van Tiggelen was een linksback. Daar wordt qua postuur, fysieke kracht veel minder gevraagd dan centraal in de verdediging. Je speelt normaliter tegen buitenspelers, die zijn snel en beweeglijk, daar zitten weinig stevige kerels tussen.

Centraal in de verdediging is dat een ander verhaal. In het atletische voetbal van nu, waar fysieke kracht en snelheid heel belangrijk zijn, heb je als CV al snel een probleem als je op die vlakken niet goed genoeg bent. Qua snelheid is het prima in orde bij Van Beek, wat mij betreft.

En hij speelde tegen Jong Frankrijk met 2 andere verdedigers die hij heel goed kent: Kongolo en Karsdorp. De verdediging was dus ingespeeld en dat is een groot voordeel t.o.v. van de gebruikelijke situatie in het interlandvoetbal. Ik schrok me iig een hoedje van de zwakke verdediging van Jong Oranje in die wedstrijd, alsof ze er niet stonden.

Overigens vind ik wel dat de no-nonsense verdediger in NL te weinig waardering krijgt. En Van Beek is nog jong, die kan fysiek nog heel wat vooruitgang boeken. De Vrij was ook een stokkie toen ie bij Feyenoord speelde, al was die opbouwend/technisch uitstekend. Een typische moderne verdediger, die jongen heeft alles wat je achterin nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:29
Gynnad schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:29:
[...]

Bron? Want dat heb ik nog niet gelezen. Maar ik zie Ajax dat niet doen, ze hebben niet eens een goed 2e alternatief nu, laat staan dat je de 1e spits nu laat vertrekken dat wordt niets dan.

Denk ook niet dat Milik er op staat te springen, staat nu gewoon elke wedstrijd in de basis, laat hem maar eerst een jaar bewijzen hoe goed hij echt is.
Canal+, hij zou op de shortlist staan bij Olympique samen met Ason Denayer van Manchester City en Younes Belhanda van Dinamo Kiev, dus nog niks concreets.

In ieder geval lijkt een bod van 11 miljoen me niet interessant voor Ajax, er zal immers binnen een week een vervanger gezocht moeten worden (dus hoofdprijs betalen) en dan ben je het grootste deel van je winst al weer kwijt. Ik ga er van uit dat Milik blijft, ik zie Olympique niet zo gauw een absurd bod doen wat Ajax niet kan laten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Locadia wil weg bij PSV, is wel beschikbaar. ;)

Maar ondanks dat ze dan zo'n 8 miljoen windt maken in een jaar, wat ze bijAjax natuurlijk wel erg fijn vinden, lijkt me niet dat het een reële optie is om Milik te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:09:
[...]
Van Tiggelen was een linksback.
Alleen in Oranje was hij dat. Want ook eind jaren tachtig zaten we niet breed in de linksbacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:58:
Locadia wil weg bij PSV, is wel beschikbaar. ;)

Maar ondanks dat ze dan zo'n 8 miljoen windt maken in een jaar, wat ze bijAjax natuurlijk wel erg fijn vinden, lijkt me niet dat het een reële optie is om Milik te verkopen.
Je zou dan El Ghazi in de spits kunnen zetten.
Bij een club die 4-4-2 speelt zou hij het denk ik zeer goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Dat gaat toch niet gebeuren, die wijken natuurlijk niet af van 4-3-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:51
Ik blijf bij mijn standpunt dat Krul de eerste keeper van Oranje zou moeten zijn. Weer een uitstekende wedstrijd voor Newcastle tegen Man Utd. Man of the Match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 14:16:
[...]

Alleen in Oranje was hij dat. Want ook eind jaren tachtig zaten we niet breed in de linksbacks.
Nou, volgens mij speelde hij meestal linksback. Bij Sparta, waar hij zijn carrière begon, was hij dat ook. Maar idd, hij heeft ook als voorstopper gespeeld en in die hoedanigheid speelde hij tegen centrumspitsen.

Dan blijft wel staan dat het voetbal in die tijd minder op atletisch vermogen was gericht, en de spitsen van nu qua atletisch vermogen wel een stukje beter zijn. Je zag bijvoorbeeld ook veel meer rokers onder voetballers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:00

Hupske

AFCA

Die Linthorst kan er echt helemaal niks van bij De Graafschap. Echt pure armoede dat hij in de basis staat.
Smeets heeft ook nog veel ruzie met het kunstgras.
Gelukkig is Roda erg onzorgvuldig in balbezit, anders zullen ze weinig moeite hebben om te winnen vandaag.

En daar is de 1-0. Ging makkelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Hupske op 22-08-2015 19:11 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
hupske schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:02:
Die Linthorst kan er echt helemaal niks van bij De Graafschap. Echt pure armoede dat hij in de basis staat.
Smeets heeft ook nog veel ruzie met het kunstgras.
Gelukkig is Roda erg onzorgvuldig in balbezit, anders zullen ze weinig moeite hebben om te winnen vandaag.

En daar is de 1-0. Ging makkelijk.
Dat iemand die wedstrijd kijkt zeg, respect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ja, De Graafschap probeer ik met de uitwedstrijden altijd wel te kijken. Met de thuis wedstrijden zit ik op de tribune :) Alle clubs van dichtbij te kijken is wel leuk. Kan me verder niet druk maken als ze verliezen ofzo.

Nou Vreman, zet Vermeij erin en haal aub Quekel eruit. Anders blijft het een makkelijke wedstrijd voor Roda :)

E: Vreman heeft geluisterd. Gelijk een paar kansjes voor De Graafschap. Bannink en Propper beste spelers bij de Graafschap.

En Linthorst er ook uit. Dit begint erop te lijken:)

[ Voor 21% gewijzigd door Hupske op 22-08-2015 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:04

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

te vrede valt na 10 minuten al geblesseerd uit, kijken of dat een positief effect kan hebben op Heerenveen , so far ziet het er niet dat Heerenveen het PSV moeilijk weet te maken. lol (edit) maak een typo ongedaan en bijna 1-0 ~_~ en zelfs 2 keer bijna 1-0 xD)

[ Voor 18% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 22-08-2015 20:00 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gistren kwam ik iemand tegen die bij de politie zit en we hadden het over de recente voetbalwedstrijden zonder politie en hoe die zo goed gingen etc.

Hij vertelde me dat er bij de wedstrijd van Roda wel degelijk politie aanwezig was en dat deze ook ingezet is alleen niet op grote schaal.
Na de wedstrijd deed 1 groepje nogal moeilijk omdat ze zo lang moesten wachten en weigerden toen om op de bus te stappen.

Enkele hondengeleiders hebben toe geholpen om het groepje in de bus te krijgen.

De persoon waar ik dit verhaal van heb geloof ik voor de volle 100%.
Ik heb dus zo mijn twijfels over de andere verhalen van de media dat het allemaal zo goed gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:57:
te vrede valt na 10 minuten al geblesseerd uit, kijken of dat een positief effect kan hebben op Heerenveen , so far ziet het er niet dat Heerenveen het PSV moeilijk weet te maken. lol (edit) maak een typo ongedaan en bijna 1-0 ~_~ en zelfs 2 keer bijna 1-0 xD)
Het staat nu bijna 3-3 ;) wat een redding van Mulder en het gaat lekker op en neer , leuke match zo :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heerenveen en PSV maken er wel een leuke wedstrijd van. Amateuristisch en chaotisch, wel leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Mulder heeft gelukkig wel hulptroepen op de lijn, anders had het 2 0 gestaan ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Mijn stream psv kapt ermee en gaat ineens RJC tegen de graafschap tonen...... NOOOOOOO

Edit: Fixed, dodged a bullet!

[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 22-08-2015 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Leon Zwiers schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:16:
Mijn stream psv kapt ermee en gaat ineens RJC tegen de graafschap tonen...... NOOOOOOO

Edit: Fixed, dodged a bullet!
Wilde net zeggen, respect dat je t kijkt :)

Roda uiteindelijk makkelijk gewonnen. Graafschap eigenlijk geen echte kans gehad. Wel ging het beter toen Tesselaar erin kwam en Bouma naar de recht kant ging. Hopelijk speelt Linthorst niks meer dit seizoen.

[ Voor 27% gewijzigd door Hupske op 22-08-2015 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
_/-\o_ :+
hupske schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:23:
[...]

Wilde net zeggen, respect dat je t kijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

In de stand: Blocked Shots, staat het nu 12-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Heerenveen - PSV was een vermakelijke eerste helft :P toch heb ik het idee dat Heerenveen het meeste kruit verschoten heeft en dus PSV iets meer energie over zal hebben de 2de helft. Jammer als niet-psv-supporter :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Wat is dat trouwens op Fox Sports? Net als bij SBS nu ook daar gewoon een Voetbal International/Voetbal Inside studio kopie. Origineel hoor :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Fleximex schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:34:
Wat is dat trouwens op Fox Sports? Net als bij SBS nu ook daar gewoon een Voetbal International/Voetbal Inside studio kopie. Origineel hoor :z
inclusief nutteloze nietstoevoegende Studio Band :+ @ Eretribune programma :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tsja, en daar betalen we dan voor. 30k per aflevering kost zo'n programma makkelijk, inclusief crew, studio, materiaal, etc.

Doet dat x3 avonden en 34 rondes. Steek dat geld maar in een goede website of gewoon lagere kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSV valt qua spel niet mee, maar heeft wel de grootste kansen. Als dat zo blijft, hoort PSV 'm te winnen want grootste kansen + meer individuele kwaliteit voorin = grote kans op winst.

Maar overall: ik heb niet het idee dat ik hier een kampioenskandidaat zie spelen.

Zwakke schakels zijn Brenet, Maher en Narsingh. In de 2e helft hoop ik op Poulsen en Schaars, waarbij Guardado wordt doorgeschoven.

Guardado is opvallend anoniem, vorige week uitstekend maar vandaag gaat er ook wat fout en dat is niet des Guardado's.

Niks positiefs te noemen? Zo erg is het niet. Bruma was tegen ADO de beste man op het veld, tegen Groningen 1 van de besten en speelt de 1e helft weer heel sterk. Als ie geconcentreerd blijft, speelt ie weer een dijk van een wedstrijd. Propper bevalt me ook, uitstekende mentaliteit en wat een techniek, pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wat een belachelijk programma in de rust bij fox inderdaad. Blij dat ik er niet voor betaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Nou fijn. Scheids is dus niet consequent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

hmm een goedkope penalty voor heerenveen :X (dan was die situatie met de jong er ook (g)een)

en 1-0 prima ingeschoten.

edit 3 : ergens moet ik de commentator gelijk geven om het feit dat het om een mogelijk kansrijke mogelijkheid ging, wou net gaan zeggen dat braamhaar een prima wedstrijd floot, op die ene situatie na nog wel steeds zo daar niet van.

[ Voor 100% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 22-08-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Die zit er lekker in. :) go Heerenveen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Pingel mooi benut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Grappig dat Pröpper ook nog geel daarvoor kreeg. Wat een onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fleximex schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:59:
Grappig dat Pröpper ook nog geel daarvoor kreeg. Wat een onzin.
Speler aan shirt trekken/vasthouden is gewoon geel hé ;) Prima beslissing en terechte kaart.

Of het consequent is, is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ook als de speler de bal nooit zou krijgen en best wel wat meters van de situatie stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

PWM schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:01:
[...]

Speler aan shirt trekken/vasthouden is gewoon geel hé ;) Prima beslissing en terechte kaart.

Of hebt consequent is, is een ander verhaal.
Ja, het is een prima beslissing. Totaal inconsequent maar vooruit. SC Heerenveen is wel de underdog natuurlijk.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fleximex schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:02:
Ook als de speler de bal nooit zou krijgen en best wel wat meters van de situatie stond?
Ja, en dat maakt het extra dom :)

Heb alleen 2 zijdelings een herhaling van het gebeuren in eerste helft gezien, maar dat leek mij er ook gewoon 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

En net voor de penalty vliegt Fox sports GO eruit. :(

#bummer

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wel een heel erg leuke pot geworden. Sterker Heerenveen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Hereveen gaat nog wel scoren zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Bijker werd gewoon niet aan zijn hoofd geraakt. Snap wel waarom De Jong boos was.

So, mooie goal.

[ Voor 10% gewijzigd door Fleximex op 22-08-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

bah de jong :( wel slim en snel uitgeszpeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
nvm, de Jong prachtig goaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Lekker De Jong! Mooie aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Aardig doelpunt. Valt me alleen op dat PSV moeite met veldspel heeft. Gaan heel veel ballen gewoon hoog naar voren. En maar t kopduel winnen.

Pagina: 1 ... 23 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016