[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.564 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Wordt bij Twente dus gewoon weer een ramp jaar zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Napo schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:16:
[...]

Lekker mannelijk voetbal toch? Toch? Toch?!

Sommige scheidsrechters kennen de grens niet zo goed trekken :(
Ben nooit voorstander geweest van zijn manier van fluiten. Het enige wat voor hem spreekt is dat ie het wel redelijk consequent doet, t is niet bij 1 wedstrijd gebleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:53
Och, Ajax speelt een draak van een wedstrijd, en wint toch. Vond Wilhelm zwei toch in fases beter. En die el Ghazi gaat natuurlijk na die goal weer denken dat ie CR7 is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58
Een totaal drama voor Twente zo, ook nog door met tien man vanwege een blessure...

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:09

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

en el ghazi weer :+ naja zo lijkt het makkelijk maar was het een magere wedstrijd van ajax dit keer doet me aan PSV denken :x

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:24

m0nk

16-09-2003 15.15

Lekker hoor, had ik niet verwacht zo'n start van het seizoen met het zware programma van Den Haag! Ik ben blij :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02
ADO heeft goede aankopen gedaan? Lijkt me van wel. Linkerrijtje mogelijk, mmwa jawel. Meer? Neuhh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 16:24

m0nk

16-09-2003 15.15

Vooral aanvallend is Den Haag een stuk sterker geworden met Duplan, Schaken en Havenaar. Als ze het linker rijtje halen ben ik al blij :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik gun het ADO wel, leuke ploeg. Ik hoop dat Twente ver weg zakt, die gun ik niets .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Sjah schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:53:
ADO heeft goede aankopen gedaan? Lijkt me van wel. Linkerrijtje mogelijk, mmwa jawel. Meer? Neuhh...
http://www.transfermarkt....erein/1268/saison_id/2015

Hier een overzicht, maar ik vind vooral Schaken positief opvallen, verder ben ik geen Ado kenner..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De ontwerper van de nieuwe Fox Sports site mag toch ook wel ontslag op staande voet krijgen. Wat een chaos op die site. Als ik wedstrijden aanklik, krijg ik alleen interviews. Als ik op samenvattingen klik, krijg ik nog net net geen AZ67-Top Oss van 1981 te zien, maar veel relevanter is het niet.

EDIT:

Filter ik op doelpunten, krijg ik alleen Bundesliga... Misschien toch maar eens abo heroverwegen.
Fleximex schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:28:
Interessant en zal de discussies die dit seizoen ongetwijfeld weer komen iets verduidelijken:
[video]
Verduidelijken? De buitenspel val heeft nog 11 uitzonderingen gekregen, waar een deel ook nog voor meerdere uitleg vatbaar is.

Snap nog steeds niet wat het voordeel is van de regelwijziging 15 jaar geleden.

[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 15-08-2015 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:23:
De ontwerper van de nieuwe Fox Sports site mag toch ook wel ontslag op staande voet krijgen. Wat een chaos op die site. Als ik wedstrijden aanklik, krijg ik alleen interviews. Als ik op samenvattingen klik, krijg ik nog net net AZ67-Top Oss van 1981 te zien, maar veel relevanter is het niet.
Dat eredivisie programma is al niks beter. Stel halve zolen bij elkaar en een bandje die een riedeltje spelen voor de reclames, omdat dat bij voetbal insite nou eenmaal ook is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:26:
Och, Ajax speelt een draak van een wedstrijd, en wint toch. Vond Wilhelm zwei toch in fases beter. En die el Ghazi gaat natuurlijk na die goal weer denken dat ie CR7 is..
4 goals in 2 wedstrijden als buitenspeler. Dat is gewoon zeer goed. Een vergelijkbare speler werd dit seizoen voor 30 miljoen verkocht. El Ghazi doet het gewoon meer dan prima dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

toolkist schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:39:
[...]

Dat eredivisie programma is al niks beter. Stel halve zolen bij elkaar en een bandje die een riedeltje spelen voor de reclames, omdat dat bij voetbal insite nou eenmaal ook is...
Je hebt nu ook een programma waar ze alle sporten en voetbalwedstrijd doornemen.
Op zich leuk, maar het halve scherm is overgenomen met nieuws tickers en andere info.
Zit je de samenvatting van de JL te kijken, staan er naast nog groter de uitslagen. :')
En het leidt echt verschrikkelijk af.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 08:41
Ah, je word er gewoon moedeloos van het slechte spel. Die Sinkgraven is echt niks. Laat dat jochie lekker bij de B1 van Spakenburg spelen of zo. Echt, ik snap Ajax soms niet. Gudelj gaat je ook niet naar de top helpen en die Dijks is ook drie keer niks met z'n achterlijke rushes. Schopt de bal 100 meter voor zich uit en gaat erachter rennen als een idioot. Dat ziet er toch niet uit? Dat kan toch niet als je bij Ajax speelt? Heb je zoiets Dani Alves of Marcelo zien doen? Serieus, echt weer allemaal van die aankopen dat je denkt :F

En kijk al die gastjes, zoals De Sa en Zivkovic, die vorig jaar nog bij Ajax speelden nu bij Willem II spelen. Dat waren ook zogenaamd "geweldenaren". Echt Ajax... Het is dat je fan bent en je wilt kijken naar je clubje, maar man man man, ik moet mezelf er echt toe zetten. Dan zit ik daarvoor Dortmund - Gladbach te kijken dan zie je Reus en Aubameyang spelen en dan zit je gewoon te genieten. Hopelijk krijgen we vanmiddag een spektakelstuk bij City - Chelsea om de ellende weg te poetsen.

PS: Het feit dat Ajax nu al twee wedstrijden op deze manier wint, zegt alles over de Nederlandse competitie, maar daar waren we het al over eens, geloof ik. Rapid Wien, even serieus... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 19-09 12:42
chim0 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 05:42:
Ah, je word er gewoon moedeloos van het slechte spel. Die Sinkgraven is echt niks. Laat dat jochie lekker bij de B1 van Spakenburg spelen of zo. Echt, ik snap Ajax soms niet. Gudelj gaat je ook niet naar de top helpen en die Dijks is ook drie keer niks met z'n achterlijke rushes. Schopt de bal 100 meter voor zich uit en gaat erachter rennen als een idioot. Dat ziet er toch niet uit? Dat kan toch niet als je bij Ajax speelt? Heb je zoiets Dani Alves of Marcelo zien doen? Serieus, echt weer allemaal van die aankopen dat je denkt :F
Bale doet niks anders ;)
PWM schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:23:

Verduidelijken? De buitenspel val heeft nog 11 uitzonderingen gekregen, waar een deel ook nog voor meerdere uitleg vatbaar is.

Snap nog steeds niet wat het voordeel is van de regelwijziging 15 jaar geleden.
De wijziging is eerlijk, echter bijna niet te controleren.

Wanneer een speler buitenspel staat en een andere speler mee trekt dan zal hij invloed hebben op het spel. En door de nieuwe definitie mogelijk buitenspel staan.

Voetbal is een team sport, dus allemaal buitenspel of geen, zo simpel zou het moeten zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Kevinp op 16-08-2015 08:26 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 08:41
Deed ie dat maar, dan gebeurde er tenminste nog wat. Nu probeert ie te voetballen en dat kan ie niet en dan ziet het er helemaal pijnlijk uit. Maar dat is ook de grootste miskoop in de geschiedenis der mensheid en volgens mij is iedereen het ook daar over eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
chim0 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 05:42:

En kijk al die gastjes, zoals De Sa en Zivkovic, die vorig jaar nog bij Ajax speelden nu bij Willem II spelen. Dat waren ook zogenaamd "geweldenaren". Echt Ajax... Het is dat je fan bent en je wilt kijken naar je clubje, maar man man man, ik moet mezelf er echt toe zetten. Dan zit ik daarvoor Dortmund - Gladbach te kijken dan zie je Reus en Aubameyang spelen en dan zit je gewoon te genieten. Hopelijk krijgen we vanmiddag een spektakelstuk bij City - Chelsea om de ellende weg te poetsen.

PS: Het feit dat Ajax nu al twee wedstrijden op deze manier wint, zegt alles over de Nederlandse competitie, maar daar waren we het al over eens, geloof ik. Rapid Wien, even serieus... :X
Wat verwacht je dan?? Een Chelsea geeft gerust 50 miljoen voor een speler uit, daar mag je van verwachten dat het beter is dan elke club in de eredivisie.
Het is misschien nog steeds niet geweldig, maar ik vind je reactie wel erg zuurpruimerig. Dijks honderd keer liever dan boilesen, laatste wedstrijden speelt ie gewoon prima potten met paar assists.
Sinkgraven nog niet echt gelukkig nee, maar dat ventje heeft meer techniek in zijn linkerteen dan Kishna heeft laten zien op het veld.
Klaassen moet nog beetje op gang komen, maar een Bazoer en Tete vind ik toch al leuk om naar te kijken hoor.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
En dat voor maar 7 mio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
martinusz schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 08:40:
Sinkgraven nog niet echt gelukkig nee, maar dat ventje heeft meer techniek in zijn linkerteen dan Kishna heeft laten zien op het veld.
Klaassen moet nog beetje op gang komen, maar een Bazoer en Tete vind ik toch al leuk om naar te kijken hoor.
Mwoah, Kishna heeft het echt wel een aatal keer laten zien alleen veel te weinig. Sinkgraven heeft anderhalve wedstrijd goed gespeeld sinds ie bij Ajax speelt.
Zoals Ronald de Boer gisteren zei, Bazoer moet snel afleren om de bal "als een postbode" bij iedereen te willen bezorgen. Dan wordt ie nog veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 15:04
Feyenoord wat gaan we doen vandaag? Ik hoop winnen, maar je weet het nooit. Kramer en Elia doen nog niet mee. En van Kazim en Bilal word ik niet bepaald vrolijk. Ik ben vooral benieuwd naar de beleving van de spelers in deze wedstrijdjes tegen de kleintjes, een beetje pit graag.

Nelom staat er gelukkig niet meer in, dat scheelt een hoop. Dan zeg ik 1-3...alhoewel scoren niet bepaald makkelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Faabjan schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 10:46:
Feyenoord wat gaan we doen vandaag? Ik hoop winnen, maar je weet het nooit. Kramer en Elia doen nog niet mee. En van Kazim en Bilal word ik niet bepaald vrolijk. Ik ben vooral benieuwd naar de beleving van de spelers in deze wedstrijdjes tegen de kleintjes, een beetje pit graag.

Nelom staat er gelukkig niet meer in, dat scheelt een hoop. Dan zeg ik 1-3...alhoewel scoren niet bepaald makkelijk gaat.
Volgens mij is Kramer wel deel van de selectie voor de pot tegen Cambuur, Elia inderdaad nog niet. Ik zie Kramer na 60 minuten wel debuteren tfv Kazim. Feyenoord moet tegen dit Cambuur gewoon winnen, die hebben 3 dagen geleden nog een pot gespeeld. Maar goed, eerst zien dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Brenet staat weer LB bij PSV. Cocu? Wat doe je? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Niku schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 11:49:
Brenet staat weer LB bij PSV. Cocu? Wat doe je? :+
Dé kans voor Groningen dus! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zo, gelukje van Narsingh zeg, fout van de verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Leon Zwiers schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:37:
Zo, gelukje van Narsingh zeg, fout van de verdediging.
Pracht pass Lestienne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Dat zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Prachtige pass inderdaad, maar die verdediger stond echt te slapen. Die had het narsingh toch wel wat moeilijker mogen maken. Hoe dan ook, leuk begin zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
maar goed, gezien het feit dat PSV aan het domineren is denk ik dat Groningen helaas geen kans gaat hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Ik had verwacht dat Groningen zou voortborduren op de wedstrijd om de JC schaal, waar ze gewoon bijna de hele wedstrijd een stuk beter waren maar PSV dodelijk effectief. Zo te lezen is dat voorlopig nog niet het geval, hopelijk zijn straks niet alleen de verhoudingen op het veld maar ook het resultaat omgedraaid :P

Volgens mij gaat Feyenoord het heel moeilijk krijgen vandaag, zoveel complimenten in de media de afgelopen week, het K woord valt in de media al regelmatig, de afgelopen jaren is dat altijd een voorbode voor (onnodig) puntverlies geweest.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:47
Groningen heeft wel eens kans, want PSV staat met geluk voor.
Als de de tweede helft ingaan met een 1-0 achterstand, dan zouden ze het om kunnen draaien. Balbezit zegt niet zoveel. het scorebord wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ja, PSV is aardig aan het verzuimen het af te maken, zo hou je Groningen wel in de wedstrijd. Alleen is Groningen amper op de helft van PSV te vinden. 2-0 lijkt kwestie van tijd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Leon Zwiers schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 13:04:
Ja, PSV is aardig aan het verzuimen het af te maken, zo hou je Groningen wel in de wedstrijd. Alleen is Groningen amper op de helft van PSV te vinden. 2-0 lijkt kwestie van tijd zo.
Mwoa, volgens mij heeft PSV altijd wel last van het scoren. Als Groningen goed blijft tegenhouden en een keer de counter pakt om daaruit te scoren.. Tja, het staat gewoon weer 1-1 en beiden kunnen winnen.
Ik vind PSV tegenvallen tot nu toe. Ik begreep al helemaal niet waarom die verdediger van Groningen bleef staan bij de 1-0. Beetje huilen voor buitenspel, iets waar ik me echt aan kan storen en waarmee hij zijn team in de steek laat.

Puike tackle van Kappelhof. Guardado staat alweer... was hij maar harder ingekomen. Belachelijke gele kaart.

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 16-08-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 13:08:
[...]
Puike tackle van Kappelhof. Guardado staat alweer... was hij maar harder ingekomen. Belachelijke gele kaart.
Guardodo begint al aardig te wennen in Eindhoven, een vrije trap was meer dan genoeg geweest maar het acteerwerk zorgt alsnog voor een gele kaart.
Jammer dat de arbitrage erin trapt, maar de scheids fluit al opvallend eenzijdig dus onverwacht is het niet.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22

St@m

@ Your Service

Nou, gelukkig vinden de analisten het ook een belachelijke tackle, was al bang dat ik de enige was.. Slaat echt nergens op het been op buikhoogte..

Daarna die mooie schwalbe van De Leeuw.. Ja, lekker eenzijdig :')

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
Arbitrage bij psv-groningen is echt heel slecht. Scheidsrechter mist van alles bij beide partijen. En dan maar strooien met kaarten om het onder controle te houden.

Hiariej weer bij Groningen, drama.
En Rusnak heb ik nu 3 vrije trappen zien nemen, alle 3 veel te laag. Halen niet eens de melee van spelers. Kom op zeg, dat kan ik zelfs beter. Maar volgende keer staat hij gewoon weer achter die bal... zucht..
Leuke pot verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
OPSLAGHOND schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 13:16:
[...]

Guardodo begint al aardig te wennen in Eindhoven, een vrije trap was meer dan genoeg geweest maar het acteerwerk zorgt alsnog voor een gele kaart.
Jammer dat de arbitrage erin trapt, maar de scheids fluit al opvallend eenzijdig dus onverwacht is het niet.
Dat bedoel ik. Ik noem dat een perfecte tackle en de scheids had er iets van kunnen zeggen, maar een kaart? :') Echt te treurig voor woorden.
PSV is gewoon matig. De twee analisten deden daar een duidelijk schepje boven op. Hopelijk probeert Groningen dalijk te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
St@m schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 13:22:
Nou, gelukkig vinden de analisten het ook een belachelijke tackle, was al bang dat ik de enige was.. Slaat echt nergens op het been op buikhoogte..

Daarna die mooie schwalbe van De Leeuw.. Ja, lekker eenzijdig :')
Mwoa, niet belachelijk. Er zit een risico aan, maar het is gewoon een klasse tackle. Soms moet je zoiets even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Klasse tackle? Het pakt nu goed uit, maar dat been zit veel te hoog. Echt gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Niet net je eens. Ik vind het schandalig. Zoveel mazzel dat hij de bal raakt. daardoor raakt hij Guardado niet vol.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nou Groningen, laat maar eens zien hoe het moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou mooi zijn als Groningen kan stunten. Feyenoord zal vanmiddag wel winnen, die zie ik niet verliezen van een Cambuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Niku schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 13:27:
Klasse tackle? Het pakt nu goed uit, maar dat been zit veel te hoog. Echt gevaarlijk.
Inderdaad. Dat gerollebol van Guardado is treurig, maar de tackle was simpelweg gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
PSV is veel beter, maar speelt wel met vuur door niet echt door te drukken. Als ze weer gelijk spelen ( verliezen zie ik niet gebeuren) is dat erg onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
over en uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Goed, Feyenoord nu. Ik gok een 0-2 overwinning voor ons, hoewel we zeker op de hoede moeten blijven voor cambuur. Thank god dat Nelom gepasseerd is! *O*

[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 16-08-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
voorlopig is Cambuur sterker.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tot nu toe nog geen lijn kunnen ontdekken in het Feyenoord spel. 11 losse spelers op het veld, absoluut nog geen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord heeft het moeilijk, Cambuur gaat er fel in. Volhouden tot Cambuur is uitgeraasd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik kan het begrijpen, maar ik hou wel van dat harde voetbal. Tenslotte is er niks met hem aan de hand, dus goed. Gele kaart de juiste middenweg dan maar he :P

Eens kijken wat Feyenoord gaat maken, maar volgens mij moet ManUnited ook zo meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Mosin schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 14:51:
volgens mij moet ManUnited ook zo meteen.
Man City

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
Kom maar ff wisselen Kazim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kazim, wat ben je toch ook een eerste klas prutser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
PWM schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 14:58:
Kazim, wat ben je toch ook een eerste klas prutser.
Och, des te sneller Kramer in de basis staat.
Wat is Kongolo trouwens een verademing tav Nelon zeg..

[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 16-08-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Jep dat is 'm, dankje!

Aaahh Kuytje moet Kazim gewoon eens aanspreken, dan gaat dat wel weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PWM schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 14:58:
Kazim Bilal, wat ben je toch ook een eerste klas prutser.
Hebben we daar echt geld voor betaald?

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 16-08-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

PWM schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 15:09:
[...]

Als Heerenveen-supporter kan ik dat bevestigen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
PWM schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 15:09:
[...]

3,5 milj weggegooid geld ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:57
RoD schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 15:11:
[...]

Als Heerenveen-supporter kan ik dat bevestigen :+
Maar bij Heerenveen was hij goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 10:15
Speler in de categorie Narsingh: goed door zijn snelheid en krijgt bij clubs als Heerenveen meer ruimte. Die krijg je bij Feyenoord niet, beide geen toppers om de man te omspelen. Basacikoglu gaat het zwaar krijgen met Elia als concurrent. Jammer dat die laatste zo langzaam gebracht moet worden (vergelijkbaar met Kazim vorig jaar).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Arjan90 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 15:26:
Speler in de categorie Narsingh: goed door zijn snelheid en krijgt bij clubs als Heerenveen meer ruimte. Die krijg je bij Feyenoord niet, beide geen toppers om de man te omspelen. Basacikoglu gaat het zwaar krijgen met Elia als concurrent. Jammer dat die laatste zo langzaam gebracht moet worden (vergelijkbaar met Kazim vorig jaar).
Idd Elia, is een beetje tegengevallen, ze hadden gedacht dat die wel wedstrijd fit zou zijn maar dus niet.

Hopelijk is die er volgende week wel bij!

Een echte aanwinst voor de Feyenoord.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Kramer aan het warmlopen, prima, Kazim eruit!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
o mijn god, die Kazim....
Edit: Jaaaaaa de wissel!

[ Voor 34% gewijzigd door LZ86 op 16-08-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
Bilal speelde nog maar 1 seizoen bij Heerenveen en dat deed die wel aardig. Maar ik snap niet dat je daar meteen 3,5milj voor neerlegt terwijl je ook nog eens weinig geld hebt.

Pff die kazim is zo ongekend slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08

Quad

Doof

Die Kazim Richards is ook wel kansloos, schopt ff een kratje bidons omver.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Quad schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 15:48:
Die Kazim Richards is ook wel kansloos, schopt ff een kratje bidons omver.
Ja hopelijk schorst feyenoord hem, dit soort gedrag kan toch niet van een prof. Dit verwacht je bij junioren. En hoewel ze dat nog maar net ontgroeit zijn kan dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoewel ik een schorsing van 32 wedstrijden toe zou juichen, lijkt het me niet iets waar je als club een schorsing voor uitdeelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

ronaldm3 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 15:27:
[...]

Idd Elia, is een beetje tegengevallen, ze hadden gedacht dat die wel wedstrijd fit zou zijn maar dus niet.

Hopelijk is die er volgende week wel bij!

Een echte aanwinst voor de Feyenoord.
Op basis van? Ik moet het nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Oh man oh man, die Bilal staat echt ontzettend ruk te spelen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

D-e-n schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 15:14:
[...]

Maar bij Heerenveen was hij goed toch?
Jawel, eigenlijk altijd wel gevaarlijk. Maar het is een jonge jongen die niet bepaald stabiel was en ook lang niet altijd rendement haalde. Zelfde verhaal als met sinkgraven... Een talent, maar nog jong en onstabiel in z'n spel. Wat mij betreft beide te vroeg weggekocht. Je loopt dan gewoon een behoorlijk risico dat het niet goed loopt.

Van Heerenveen snap ik het wel, aangezien ze er een goed bedrag voor konden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zou de 2de wedstrijd al weer de eerste deceptie worden? Geen lijn te ontdekken in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
We gaan zien of het geluk dat een potentiele kampioen nodig heeft gaat komen. Als je heir met 3 punten vandaan komt mag het inmiddels bijna een wonder heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lol, zal Richards nog wat kratjes gaan omschoppen? :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
JAAAAAAAAAAAA KRAMER!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wel slecht verdedigd, die CV wat loopt te strompelen kan niet eens een beetje dekken nu..
PWM schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 16:05:
Fijn voor Bilal dat de speler van Cambuur de voorzet even de juiste richting gaf :+
Anders kwam hij alsnog bij Kramer en had die hem er links of rechtsom er wel in gekregen.

[ Voor 61% gewijzigd door Quad op 16-08-2015 16:05 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fijn voor Bilal dat de speler van Cambuur de voorzet even de juiste richting gaf :+

Hopen dat die 1 van de vele doelpunten voor Lionel Kramer mag worden :)

EDIT: Vermeer, wat doe je nu?

[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 16-08-2015 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

WTF? Ik wil de herhaling zien!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:36
Tijd voor doellijn technologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
oeioeioeioei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het lijkt erop dat die achter de lijn is gegaan.. Maar ja.. Niet goed te zien.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Daar is dan dat kampioensgeluk =p, en het zoveelste Vermeertje. kom er maar in met Hahn :+

[ Voor 46% gewijzigd door LZ86 op 16-08-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:33

Hupske

AFCA

Lekkere glipper van Vermeer. Ik heb het idee dat de bal wel over de lijn was.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Volgens mij ook net over de lijn.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere overwinning van PSV, Groningen had geen kans. Uitslag had wat dikker mogen uitvallen, Groningen mocht niet klagen met de scheids. Ze speelden nogal lomp, met als dieptepunt een idiote overtreding van Kappelhof.

Beste man op het veld was weer ouderwets Guardado, die tegen ADO tegenviel. Bruma speelde ijzersterk, nadat ie tegen ADO al de beste PSVer was. Propper uitstekend, Arias sterk. Slechtste PSVer was Maher, die nog steeds denkt alles op 50% te kunnen doen.

Hopelijk haakt Moreno snel aan en kunnen we Willems over een paar potjes weer verwelkomen, normaliter 2 van de beste spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Millimeter werk, ik dacht het niet, maar zou er geen cent op durven in te zetten.

Hahn vond het allemaal wel prima :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat was op het randje zeg. Heel moeilijk te zien. Wat een gigantische blunder trouwens van Vermeer.

Knap uit de goal gewerkt nog. Ik zag hem al hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
PWM schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 16:08:
Millimeter werk, ik dacht het niet, maar zou er geen cent op durven in te zetten.

Hahn vond het allemaal wel prima :p
Maar het leek er toch wel erg op dat hij minstens voor een ERG groot deel over de lijn was.

En de volgende vraag, moet je de aanvaller of de verdediging het voordeel geven?

Want hij kan het nog zo zeker weten, maar niemand heeft dit goed gezien, en dan zou je eigenlijk kunnen oordelen voordeel voor de aanvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De NOS had toch lang geleden IJzeren Rinus oid die met computer berekeningen kon laten zien of hij zat of niet?

EDIT: Ah, daar is de echte dwaling

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 16-08-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Er valt genoeg na te praten over deze wedstrijd...

Dat was dus geen penalty.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Dat was geen hands..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:54
2e wedstrijd. 2 onterechte penaultys. goed gemiddelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

PWM schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 16:10:
De NOS had toch lang geleden IJzeren Rinus oid die met computer berekeningen kon laten zien of hij zat of niet?

EDIT: Ah, daar is de echte dwaling
Volgens mij waren het beide dwalingen. Maar ik klaag nu even niet:p

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Kampioensgeluk! Maar mijn hemel zeg, die arbitrage in NL....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zo, dat zijn al 50% meer punten dan vorig jaar na 2 potjes. Als we dan nog even volhouden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Jero_B schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 16:19:
2e wedstrijd. 2 onterechte penaultys. goed gemiddelde
Feyenoord hoeft voorlopig niet te klagen over scheidsrechters. Maar was ook wel een stuk beter dan Cambuur.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wow, daar zit de scheidsrechter er even volledig naast zeg. :X

Als die bal op de lijn straks ook nog een goal blijkt te zijn, dan heb je helemaal de poppen aan het dansen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Tja in plaats van (mogelijk ) een 1-1 is het nu dus 2-0.

Penalty's geven terwijl je het niet zeker weet is altijd mooi.

Als hij zo de bal slaat dan zie je dat echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:52
Zo kan iedereen winnen. Jammer van de scheids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Kevinp schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 16:20:
Tja in plaats van (mogelijk ) een 1-1 is het nu dus 2-0.

Penalty's geven terwijl je het niet zeker weet is altijd mooi.

Als hij zo de bal slaat dan zie je dat echt wel.
Eens, hoewel het ook dom was van die Cambuur speler om de sceidts op zo een manier de kans te geven zich te vergissen, hou die armen gewoon laag.
Pagina: 1 ... 19 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016